Kamil Norbert Kuźmiński − Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię: | Kamil |
Drugie imię: | Norbert | Nazwisko: | Kuźmiński |
Płeć: | Mężczyzna | Rok urodzenia: | 1975 r., wiek 47 lat | Miejscowości: | Gdynia (Pomorskie), Legionowo (Mazowieckie), Rumia (Pomorskie), Sopot (Pomorskie), Warszawa (Mazowieckie) | Przetargi: | 6 w poprzednich firmach |
Aktualnie reprezentuje: |
- Firma x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
- Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS: Antczak Katarzyna Łucja, Bank Alicja Maria, Bernaciak Małgorzata, Bladowska Patrycja, Bobrucki Henryk, Bochnak Beata Elżbieta, Bojke Anna Maria, Borzymowski Aleksander Stanisław, Brauza Iwona Irena, Bronk Anna Grażyna, Bursa Grażyna Anna, Błażejczak Anna, Cichosz Anna Maria, Ciereszko Karolina Wiktoria, Czaja Martyna Anna, Czerwińska Sandra Małgorzata, Damrath Justyna Agnieszka, Duda Katarzyna, Falkowski Jarosław, Fanslau Justyna, Formella Marcin Paweł, Gaszta Monika Weronika, Gałązka Krzysztof, Górski Andrzej Stanisław, Haase Tadeusz Marian, Hendzelewska Anna Magdalena, Hewelt Natalia Agnieszka, Hirsz Piotr Andrzej, Iżyk Beata Elżbieta, Kandzorra Renata Maria, Karczewska Magdalena Stanisława, Karpiuk Renachowska Iwona Marzena, Kasprzyk Katarzyna Anna, Kawalec Karolina, Kiełpińska Małgorzata, Kijaczko Elżbieta Adrianna, Klebba Klaudia, Kocjan Anna Katarzyna, Koralewski Lech, Kowalczys Robert Józef, Kozub Anna Żaneta, Krause Tomasz, Krzemińska Labuda Natalia, Kur Grzegorz Jacek, Kwaśniewska Wioletta Maria, Lademann Klaudia Magdalena, Lehmann Szwocha Zawierania Umów, Lenckowska Katarzyna Helena, Lewicka Mirosława Urszula, Maciejewska Agnieszka Romana, Marcinkowska Beata Małgorzata, Marczyńska Katarzyna, Mathea Jakub Karol, Matusiak Małgorzata, Miklaszewicz Joanna Ewa, Miotk Rogoś Angelika Iwona, Morzycka Dorota Teresa, Mrugowska Elżbieta Maria, Narloch Joanna Renata, Necel Dorota, Olkrzycki Jerzy, Ozdowska Wioletta Anna, Pąchalska Aleksandra Daniela, Paradowska Agata, Pek Małgorzata, Petka Grażyna Małgorzata, Piotrowicz Anna, Piwka Urszula, Prasał Ewa, Prokopczuk Ada Justyna, Pruba Izabela, Reszka Hanna Bożena, Rosińska Lis Magdalena Alina, Rymanowski Artur Jarosław, Siesicka Katarzyna, Skierska Ewelina, Śmiejikowski Marcin Lech, Specht Marek Stefan, Szmukała Mariola, Szymankiewicz Agnieszka, Tandek Ilona Jolanta, Tosik Aleksandra Beata, Ulicyn Agnieszka Zofia, Wieleba Monika Magdalena, Wieszczyńska Anetta, Wiśniewski Krzysztof, Żygowska Alicja Halina
Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS: Łynka Dorota Katarzyna - Firma x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
- Stanowisko/Funkcja: x x x x
Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS: Wysocki Marcin Seweryn - Firma x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
- Stanowisko/Funkcja: x x x x
Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS: Majewska Katarzyna
Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS: Ostrowska Agnieszka Sylwia - Firma x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
- Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
- Stanowisko/Funkcja: x x x x
|
Reprezentował: |
- Firma x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
- Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS: Barwicki Łukasz, Bender Stefan Gernot, Berendes Michael, Bętkowski Zbigniew Wojciech, Campbell Mary Teresa, Engelhardt Iwona, Gemra Piotr, Gossow Philipp Christopher, Gutkiewicz Elżbieta Maria, Heuveldop Guido, Hoving Kees, Janiszewski Hubert Andrzej, Kalicki Krzysztof Marian, Kampmann Tobias, Kowalski Tomasz, Kruk Nieznańska Monika Dorota, Krzemiński Andrzej, Kudła Radosław Jan, Kulczycki Marek Waldemar, Kurali Zoltan, Larena Landeta Pedro Antonio, Meenen Lohar, Niemycki Leszek, Olendski Piotr Karol, Osak Bożena Gabriela, Pandza Hubert Albert, Pawłowski Piotr Maciej, Podlewski Adam, Popiołek Jacek Tomasz, Potter Angela, Rauleder Rainer Horst, Ricken Christian, Rogalska Magdalena Agnieszka, Rucińska Elżbieta Emilia, Schuetz Alexander, Świrski Adam, Thor Wiesław Bogdan, Tils Peter Johannes, Wenthin Marco, Zaczek Piotr Franciszek
Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS: Zagała Richardson Alicja Aleksandra - Firma x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
- Stanowisko/Funkcja: x x x x
Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS: Kuźmińska Paulina, Podedworny Wojciech
Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS: Pluta Michał Andrzej - Firma x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
- Stanowisko/Funkcja: x x x x
Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS: Kuźmińska Paulina
Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS: Woźniak Mirosław - Firma x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
- Stanowisko/Funkcja: x x x x
Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS: Kuźmińska Paulina - Firma x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
- Stanowisko/Funkcja: x x x x
Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS: Kuźmińska Paulina, Podedworny Wojciech, Wysocki Marcin Seweryn
Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS: Pukszto Piotr Wojciech - Firma x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
- Stanowisko/Funkcja: x x x x
Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS: Kuźmińska Paulina
Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS: Woźniak Mirosław - Firma x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
- Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS: Wysocki Marcin Seweryn
|
Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w: |
- Amvox International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000883838
- Arturo Sp. Z O.O., Żukowo − KRS 0000357659
- Bank Spółdzielczy W Starogardzie Gdańskim, Starogard Gdański − KRS 0000125835
- Best S.A., Gdynia − KRS 0000017158
- Bewa Sp. Z O.O., Ruszczyn − KRS 0000265113
- Bob-rollo Sp. Z O.O., Rumia − KRS 0000163263
- Cognor Holding S.A., Poraj − KRS 0000071799
- Colibra Dystrybucja Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000683259
- Deutsche Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000022493
- Deutsche Services Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000393429
- E-spartan Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000866615
- Elektrownie Wiatrowe Charbielin Sp. Z O.O., Charbielin − KRS 0000304129
- Ff Lubin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000858148
- Fundacja - Instytut Na Rzecz Ekorozwoju, Warszawa − KRS 0000134492
- Fundacja Bator Tabor Polska, Warszawa − KRS 0000342855
- Fundacja Mbanku, Warszawa − KRS 0000087634
- Grupa Uczelni Vistula Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000535922
- H2pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000954701
- Haase Farm Sp. Z O.O., Barniewice − KRS 0000664322
- Hiperbariamed M. Iwanowska Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000593138
- Inter Cars S.A., Warszawa − KRS 0000008734
- Konfederacja Pracodawców Lewiatan, Warszawa − KRS 0000213512
- Krajowe Towarzystwo Lotnicze-aopa Poland, Warszawa − KRS 0000058309
- Lambourn Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000323374
- Larenas Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000845859
- Marina Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000382180
- Międzynarodowe Stowarzyszenie Miłośników Kultury Japonii Budokan Sakura, Rumia − KRS 0000224665
- Moko Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000629242
- Moko Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000394259
- Nest Bank S.A., Warszawa − KRS 0000030330
- Office Park Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000772770
- Oze - Biomar S.A., Gdynia − KRS 0000906081
- Park Słoneczny Gaworzyce Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000888074
- Park Słoneczny Pobiedziska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000887243
- Park Solarny Gaworzyce Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000863489
- Park Solarny Pobiedziska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000863480
- Pasaż Handlowy Sp. Z O.O., Legionowo − KRS 0000852907
- Pelion S.A., Łódź − KRS 0000049482
- Polski Związek Pracodawców Prywatnych Banków i Instytucji Finansowych, Warszawa − KRS 0000177502
- Prq Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000674637
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Plast-rollo Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000213489
- Rezydencja Potocka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000703110
- Salezjańska Fundacja Zwiastowanie, Kniewo − KRS 0000306566
- Sea Trade Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000687231
- Spartan Development Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000393792
- Spartan Domy Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000451163
- Spartan Investment Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000410093
- Spółdzielnia Mieszkaniowa Perspektywa, Lębork − KRS 0000200173
- Stowarzyszenie Absolwentów Kanadyjskiego Programu Executive Mba, Warszawa − KRS 0000223207
- Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej Korporacja Hz, Warszawa − KRS 0000228796
|
Osoby współwystępujące w KRS działały także w: |
- 5m Inwestycje Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000858289
- 99rent Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307047
- Adm Czernin S.A., Szamotuły − KRS 0000183211
- Adm Malbork S.A., Szamotuły − KRS 0000236570
- Bank Spółdzielczy W Lubrańcu, Lubraniec − KRS 0000024755
- Bank Spółdzielczy W Łebie, Łeba − KRS 0000082920
- Bankers Trust Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030621
- Baukrane Budownictwo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000494829
- Best Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Gdynia − KRS 0000273731
- Bigpol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000182765
- Bnp Paribas Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000006421
- Bnp Paribas Leasing Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098813
- Borealis-3 Easy Times Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, M. Łódź − KRS 0000353106
- Car Hire Poland Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000621021
- Carefleet S.A., Wrocław − KRS 0000212408
- Cognor S.A., Poraj − KRS 0000211496
- Credit Agricole Bank Polska S.A., Wrocław − KRS 0000039887
- Credit Agricole Polska S.A., Wrocław − KRS 0000010746
- Denver Food Sp. Z O.O., Reda − KRS 0000607156
- Denver Food Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Reda − KRS 0000612262
- Deutsche Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000020832
- Dom Maklerski Mbanku S.A., Warszawa − KRS 0000003151
- Dystrybucja Logistyka Serwis-s.a., Płock − KRS 0000029105
- Elektrim S.A., Warszawa − KRS 0000039329
- Esaliens Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000002717
- Euro Styl S.A., Gdańsk − KRS 0000671284
- Eurofactor Polska S.A., Warszawa − KRS 0000390039
- Europejski Fundusz Leasingowy S.A., Wrocław − KRS 0000026609
- Ewb1 Sp. Z O.O., Niedźwiady − KRS 0000353782
- Ewb2 Sp. Z O.O., Sarzyna − KRS 0000352764
- Ewg Malechowo Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000278539
- Fca-group Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000029286
- Fundacja Centrum Ppp, Warszawa − KRS 0000316351
- Huta Pokój S.A., Ruda Śląska − KRS 0000106428
- Infinitum - Zarządzanie Inwestycjami Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000234256
- Inventity Foundation, Gdańsk − KRS 0000350684
- Inwestycje Kapitałowe S.A., Gdańsk − KRS 0000044722
- Jaworek Chojnowska Spółka Komandytowa, Suchy Dwór − KRS 0000499502
- K2 Dystrybucje Katarzyna Podedworna Sp. J., Gdynia − KRS 0000315050
- Kbc Bank Nv (s.a.) Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000327515
- Klinika Suchy Dwór Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000653107
- Leszczynowa 6 Office Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000664489
- Lubelskie Zakłady Przemysłu Spirytusowego Polmos S.A. Skrót: Polmos Lublin S.A., Lublin − KRS 0000041869
- Mars Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000118082
- Mazowiecki Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171197
- Mbank Hipoteczny S.A., Warszawa − KRS 0000003753
- Mbank S.A., Warszawa − KRS 0000025237
- Mci Capital Alternatywna Spółka Inwestycyjna S.A., Warszawa − KRS 0000004542
- Meble-black Red White Sp. Z O.O., Biłgoraj − KRS 0000156285
- Mediacap S.A., Warszawa − KRS 0000302232
|
Powiązane przetargi (6 szt.): |
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych
Zamawiający: Gmina Sławków, Sławków 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie od 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2020 roku obsługi bankowej budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych: 1) Gmina Sławków - Urząd Miasta Sławków; 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławkowie; 3) Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Sławkowie; 4) Dzienny Dom „Senior – WIGOR” w Sławkowie; 5) Miejski Zespół Oświaty w Sławkowie; 6) Szkoła Podstawowa im. J. Baranowskiego w Sławkowie; 7) Miejskie Przedszkole w Sławkowie; 8) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie; 9) Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie; 10) Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie; 11) Miejska Biblioteka w Sławkowie. w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 885 z późn. zm.). Liczba jednostek organizacyjnych Gminy lub ich forma organizacyjna oraz liczba rachunków w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie, likwidacja i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego i oprocentowanych rachunków pomocniczych obejmujących budżet Gminy Sławków i jednostki organizacyjne Gminy (wszystkie rachunki mają działać na tych samych warunkach); 2) Możliwość otwarcia, likwidacji i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy. 3) Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych (bez opłat). 4) Oprocentowanie środków na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych oparte o stawkę WIBID O/N. 5) Realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych zarówno w formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą Internetu, jak i w formie papierowej. 6) Realizowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych, w tym: a) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Miasta Sławkowa przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków; b) wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków. 7) Sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w systemie elektronicznej obsługi bankowej. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków. 8) Cykliczne udostępnianie wyciągów bankowych ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych w formacie obowiązującej struktury logicznej postaci elektronicznej plików dla Jednolitego Pliku Kontrolnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami art. 193a § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613 z późn. zm.) 9) Wydawanie czeków, na wniosek zamawiającego. 10) Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, na wniosek zamawiającego. 11) Wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego. 12) Potwierdzanie sald rachunków bankowych. 13) Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk. 14) Prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym. 15) Obsługa płatności masowych przychodzących. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystywania obsługi płatności masowych przychodzących w terminie późniejszym niż 1 stycznia 2017 r. Zamawiający uzależnia korzystanie z usługi od własnych potrzeb i wprowadzenia zmian w zakresie systemu finansowo-księgowego. 16) Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości określonej corocznie w uchwałach budżetowych. Udzielenie niniejszego kredytu następować będzie po przedłożeniu przez zamawiającego wniosku wraz z dokumentami wymaganymi przez bank do oceny zdolności kredytowej. Bank udzieli zamawiającemu kredytu po pozytywnej ocenie jego zdolności kredytowej oraz po uzgodnieniu formy zabezpieczenia kredytu. 3. Warunki prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatną obsługę wpłat gotówkowych i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego oraz jego jednostek i na rachunki Zamawiającego oraz jego jednostek. 3) Zamawiający zastrzega limity wypłat i wpłat - bez wcześniejszego powiadamiania banku w wysokości: a) dziennych wypłat gotówkowych w wysokości 20 000,00 zł., b) dziennych wpłat gotówkowych bez ograniczeń kwotowych, Limity dotyczą wszystkich jednostek organizacyjnych gminy, traktowanych jednostkowo. 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych, w zakresie: a) dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Miasta Sławkowa przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków; b) wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat bankowych za: a) otwarcie rachunków bankowych; b) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na wszystkich obsługiwanych rachunkach gminy i jej jednostek organizacyjnych; c) likwidację rachunku bankowego; d) otwarcie rachunku lokat terminowych; e) realizację poleceń przelewów wydanych przez Zamawiającego na rachunki prowadzone przez Bank (przelewy wewnętrzne); f) wydawanie blankietów czekowych; g) uruchomienie i prowadzenie lokat typu overnight; h) niewykorzystanie części linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym; i) generowanie i przekazywanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych. Za równoznaczne Zamawiający uznaje możliwość udostępniania wydruku wyciągów bankowych w systemie bankowości elektronicznej; j) wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych. 6) W przypadku płatności masowych przychodzących, Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat za generowanie numerów rachunków wirtualnych, wykreślenie płatnika z listy, uruchomienie usługi, generowanie i przekazywanie plików wynikowych. 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił bezpłatne: podłączenie do systemu elektronicznej obsługi bankowej, instalację niezbędnego oprogramowania i jego aktualizacji, świadczenie serwisu oprogramowania, a także przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi w/w systemu. W przypadku awarii Zamawiający wymaga bezzwłocznego podjęcia działań, w celu zapewnienia sprawnej obsługi. 8) W ramach systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności: a) Bezpieczeństwo danych w ww. systemie. b) Jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, z możliwością równoczesnego dokonywania operacji na tych samych lub różnych rachunkach bankowych. c) Realizację zleceń płatniczych ze wszystkich rachunków bankowych, w ramach dostępnych środków. d) Składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich przeglądania, modyfikacji i usuwania przed wysłaniem do banku. e) Możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym pełnej informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych zamawiającego. f) Możliwość nadawania i odbierania uprawnień do dokonywania czynności płatniczych w systemie w czasie rzeczywistym przez wyznaczonych administratorów w poszczególnych jednostkach organizacyjnych gminy. g) Tworzenia zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych. h) Przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach bankowych. i) Tworzenie w systemie archiwum zrealizowanych zleceń płatniczych oraz wyciągów bankowych. j) Generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu oraz wyciągów bankowych niewymagających uwierzytelnienia bankowego. 9) Wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, najpóźniej w dniu 2 stycznia 2017 roku od godz. 7.30. 10) Wykonawca zapewni: a) Bezpłatne doradztwo finansowe w zakresie świadczonej obsługi bankowej; b) Dostępność oddziału, filii lub innego stałego punktu obsługi na terenie gminy Sławków; c) Bezpłatny transport gotówki – przywóz i odbiór gotówki do siedzib Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, w godzinach pracy Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych i na żądanie, w przypadku gdy Bank nie posiada oddziału, filii lub innego stałego punktu obsługi na terenie gminy Sławków. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych również w innych bankach, niż bank wybrany w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualne gromadzenie środków na lokatach terminowych odbywać się będzie według dyspozycji Zamawiającego. 1. Postanowienia dotyczące kredytu w rachunku bieżącym: 1) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości kwoty 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) w 2017 roku oraz w latach 2018-2020 zgodnie z uchwałami budżetowymi od 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych 00/100) do 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100). Kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy. 2) Oferta złożona w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym będzie wiążąca dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków. 3) Kredyt udostępniany będzie na wniosek Zamawiającego o udzielenie kredytu w danym roku kalendarzowym, a uruchomienie następować będzie automatycznie do wysokości powstałego debetu na rachunku bieżącym, jednakże w kwocie nie wyższej niż określono we wniosku. 4) Oprocentowanie kredytu określone zostanie w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M, obowiązującą w dniu uruchomienia kredytu, powiększoną o marżę banku. Wysokość marży banku będzie zgodna z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym i niezmienna dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków. 5) Prowizja za uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym będzie zgodna z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym i niezmienna dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków. 6) Spłata kredytu następować będzie automatycznie, na koniec dnia, z bieżących wpływów na rachunek bieżący. Każda spłata całości lub części kredytu da Zamawiającemu możliwość ponownego zadłużenia się w ciężar rachunku, do wysokości przyznanego limitu. 7) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą miesięcznie i będą należne bankowi w ostatnim dniu miesiąca. 8) Odsetki naliczane będą od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przy założeniu, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366 dni. Rzeczywiste saldo zadłużenia stanowi ujemne (debetowe) saldo na rachunku bieżącym budżetu miasta. 9) Zamawiający dopuszcza zastosowanie prawnych zabezpieczeń spłaty udzielonego kredytu w formie „weksla in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Skarbnik Miasta nie złoży kontrasygnaty na wekslu in blanco, ale kontrasygnuje deklarację wekslową. 10) Ilość rachunków oraz wysokość kredytu w rachunku bieżącym wskazane w załączniku Nr 1 do specyfikacji mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej z nich według obiektywnych wskaźników. W umowie z Wykonawcą wpisane zostaną natomiast podane w ofercie ceny jednostkowe, a udzielenie kredytu w rachunku bieżącym będzie następowało na podstawie pisemnego, wyraźnego wniosku Zamawiającego. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: co najmniej jedną osobę do współpracy z Zamawiającym - osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku. 2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę zawierające dane dotyczące ilości pracowników z podaniem zakresu ich obowiązków tj. wykonujące czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku wraz z przedstawieniem do wglądu kopii umowy/umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z tym pracownikiem/tymi pracownikami. Informacje podlegające ochronie na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922), należy zanonimizować. 3) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć, aktualne na dzień wezwania oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę zawierające dane dotyczące ilości pracowników z podaniem zakresu ich obowiązków tj. wykonujące czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego, jako klienta Banku wraz z przedstawieniem do wglądu kopii umowy/umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z tym pracownikiem/tymi pracownikami. Informacje, podlegające ochronie na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., 922), należy zanonimizować. 4) W przypadku zmiany osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku, nowa osoba/osoby musi/muszą być także zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osoby/osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 6) W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osobę/osób, której/których dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę, np. kopię umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS. 7) Wymogi o których mowa w punkcie 4 podpunkty 1 – 6 dotyczą również podwykonawców.
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu gminy Zielonki
Zamawiający: Gmina Zielonki, Zielonki Prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu gminy Zielonki obejmującej gminę oraz jej jednostki organizacyjne w okresie od 01.01.2016 - 31.12.2020. - Obsługa bankowa budżetu Gminy Sławków
i gminnych jednostek organizacyjnych
Zamawiający: Urząd Miasta Sławkowa, Sławków Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie od 1 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2016 roku obsługi bankowej budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych:
1) Urząd Miasta Sławków;
2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławkowie;
3) Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Sławkowie;
4) Miejski Zespół Oświaty w Sławkowie;
5) Szkoła Podstawowa im. J. Baranowskiego w Sławkowie;
6) Miejskie Przedszkole w Sławkowie;
7) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie;
8) Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie;
9) Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie;
10) Miejska Biblioteka w Sławkowie.
w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. nr 157, poz. 1240 z późn. zm.).
Liczba jednostek organizacyjnych Gminy oraz liczba rachunków w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie.
III.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Otwarcie, likwidacja i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego
i oprocentowanych rachunków pomocniczych obejmujących budżet Gminy Sławków
i jednostki organizacyjne Gminy.
2. Możliwość otwarcia, likwidacji i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy.
3. Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.
4. Realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych zarówno w formie papierowej jak i w formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą internetu.
5. Realizowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych, w tym:
dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Miasta Sławkowa przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków;
wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków;
6. Sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej bądź równoważnej z nią. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków.
7. Wydawanie czeków, na wniosek zamawiającego.
8. Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, na wniosek zamawiającego.
9. Wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego.
10. Potwierdzanie sald rachunków bankowych.
11. Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach, na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy.
12. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk.
13. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości określonej corocznie w uchwałach budżetowych. Udzielenie niniejszego kredytu następować będzie po przedłożeniu przez zamawiającego wniosku wraz z dokumentami wymaganymi przez bank do oceny zdolności kredytowej. Bank udzieli zamawiającemu kredytu po pozytywnej ocenie jego zdolności kredytowej oraz po uzgodnieniu formy zabezpieczenia kredytu.
14. Prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym.
III.3. Warunki prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatną obsługę wpłat gotówkowych
i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego oraz jego jednostek
i na rachunki Zamawiającego oraz jego jednostek.
3. Zamawiający zastrzega limity:
a) dziennych wypłat gotówkowych w wysokości 20 000,00 zł.,
b) dziennych wpłat gotówkowych bez ograniczeń kwotowych,
- bez wcześniejszego powiadamiania banku.
Limity dotyczą wszystkich jednostek organizacyjnych gminy, traktowanych jednostkowo.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych, w zakresie:
a) dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Miasta Sławkowa przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków;
b) wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków;
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił: podłączenie do systemu elektronicznej obsługi bankowej, instalację niezbędnego oprogramowania i jego aktualizacji, świadczenie serwisu oprogramowania, a także przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi w/w systemu. W przypadku awarii Zamawiający wymaga bezzwłocznego podjęcia działań, w celu zapewnienia sprawnej obsługi.
6. W ramach systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności:
6.1. Bezpieczeństwo danych w w/w systemie.
6.2. Jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, z możliwością równoczesnego dokonywania operacji na tych samych lub różnych rachunkach bankowych.
6.3. Realizację zleceń płatniczych, ze wszystkich rachunków bankowych, w ramach dostępnych środków.
6.4. Składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich przeglądania, modyfikacji i usuwania przed wysłaniem do banku.
6.5. Możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym pełnej informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych zamawiającego.
6.6. Możliwość nadawania i odbierania uprawnień do dokonywania czynności płatniczych w systemie w czasie rzeczywistym przez wyznaczonych administratorów w poszczególnych jednostkach organizacyjnych gminy.
6.7. Tworzenia zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych.
6.8. Przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach bankowych.
6.9. Tworzenie w systemie archiwum zrealizowanych zleceń płatniczych oraz wyciągów bankowych.
6.10. Generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu oraz wyciągów bankowych niewymagających uwierzytelnienia bankowego.
7. Wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, najpóźniej w dniu 2 stycznia 2013 roku od godz. 7.30.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych również w innych bankach, niż bank wybrany w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualne gromadzenie środków na lokatach terminowych odbywać się będzie według dyspozycji Zamawiającego.
III.4. Postanowienia dotyczące kredytu w rachunku bieżącym:
1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości kwoty 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) w 2013 roku oraz w latach 2014-2016 zgodnie z uchwałami budżetowymi od 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych 00/100) do 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100). Kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego
w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy.
2. Oferta złożona w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym będzie wiążąca dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków.
3. Kredyt udostępniany będzie na wniosek Zamawiającego o udzielenie kredytu w danym roku kalendarzowym, a uruchomienie następować będzie automatycznie do wysokości powstałego debetu na rachunku bieżącym, jednakże w kwocie nie wyższej niż określono we wniosku.
4. Oprocentowanie kredytu określone zostanie w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M, obowiązującą w dniu uruchomienia kredytu, powiększoną o marżę banku. Wysokość marży banku będzie zgodna z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym i niezmienna dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków.
5. Prowizja za uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym będzie zgodna z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym
i niezmienna dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków.
6. Spłata kredytu następować będzie automatycznie, na koniec dnia, z bieżących wpływów na rachunek bieżący. Każda spłata całości lub części kredytu da Zamawiającemu możliwość ponownego zadłużenia się w ciężar rachunku, do wysokości przyznanego limitu.
7. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą miesięcznie i będą należne bankowi w ostatnim dniu miesiąca.
8. Odsetki naliczane będą od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przy założeniu, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366 dni. Rzeczywiste saldo zadłużenia stanowi ujemne (debetowe) saldo na rachunku bieżącym budżetu miasta.
9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie prawnych zabezpieczeń spłaty udzielonego kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem
o poddaniu się egzekucji. Skarbnik Miasta nie złoży kontrasygnaty na wekslu in blanco, ale kontrasygnuję deklarację wekslową. - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł
Zamawiający: Gmina Sulików, Sulików Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł (jeden milion czterysta tysięcy złotych) z przeznaczeniem na:
- Spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 984 500,00 zł
- Finansowanie planowanego deficytu w wysokości 415 500,00 zł
Okres kredytowania do 31.12.2018 roku
Kredyt udzielony w PLN.
Uruchomienie kredytu w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy.
Spłata kredytu nastąpi w ratach:
1) do 31 marca 2015 roku - 87 500,00 zł,
2) do 30 czerwca 2015 roku - 87 500,00 zł,
3) do 30 września 2015 roku - 87 500,00 zł,
4) do 31 grudnia 2015 roku - 87 500,00 zł,
5) do 31 marca 2016 roku - 87 500,00 zł,
6) do 30 czerwca 2016 roku - 87 500,00 zł,
7) do 30 września 2016 roku - 87 500,00 zł,
8) do 31 grudnia 2016 roku - 87 500,00 zł,
9) do 31 marca 2017 roku - 87 500,00 zł,
10) do 30 czerwca 2017 roku - 87 500,00 zł,
11) do 30 września 2017 roku - 87 500,00 zł,
12) do 31 grudnia 2017 roku - 87 500,00 zł,
13) do 31 marca 2018 roku - 87 500,00 zł,
14) do 30 czerwca 2018 roku - 87 500,00 zł,
15) do 30 września 2018 roku - 87 500,00 zł,
16) do 31 grudnia 2018 roku - 87 500,00 zł.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych kosztów.
Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowi weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową.
Kredyt oprocentowany według zmiennej stawki procentowej WIBOR 1M powiększonej o stałą w okresie kredytowania marżę banku ustaloną na podstawie oferty. Wysokość stawki WIBOR dla terminu 1 miesięcznego ustalany będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy.
Spłata odsetek na koniec każdego miesiąca. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni.
Koszty kredytu stanowią odsetki za okres kredytowania oraz jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu, bez dodatkowych opłat. Odsetki płatne zgodnie z pkt 9, zaś prowizja jednorazowo po zawarciu umowy.
Opisane wyżej warunki udzielenia kredytu stanowią istotne postanowienia umowy,
które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia
publicznego z wybranym Wykonawcą - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego o łącznej wysokości 2.936.440 zł
Zamawiający: Gmina Mysłakowice, Mysłakowice Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego o wysokości 2.936.440 zł
Kredyt zostanie wykorzystany w sześciu transzach tj.
- do 04.07.2012 - 649.440 zł.
-do 15.07.2012 - 347.600 zł.
- do 15.08.2012- 99.600 zł.
-do 30.09.2012- 796.080 zł.
-do 15.11.2012- 169.000 zł.
-do 15.12.2012 r.- 874.000 zł. - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Prochowice
w wysokości 1.200.000,00 zł
Zamawiający: Gmina Prochowice, Prochowice Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dla Gminy Prochowice kredytu długoterminowego w kwocie 1.200.000 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1.Kwota kredytu : 1 200 000,- zł 2.Okres kredytowania - to okres od dnia podpisania umowy do dnia ostatniej spłaty tj. do 20 września 2016 roku. 3.Uruchomienie kredytu - jednorazowo. 4.Ostateczny termin wykorzystania kredytu to : 30 listopada 2011r. 5.Karencja w spłacie kapitału do 19 marca 2012 roku. 6.Spłata kapitału nastąpi: * w roku 2012 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2013 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2014 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2015 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2016 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * spłaty rat kapitału nastąpią: 20 marca i 20 września każdego roku. * spłata ostatniej raty - 20 września 2016 roku. 7.W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 8.Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych ,do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, gdy termin spłaty odsetek, przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagane odsetki w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Ostatnia rata odsetkowa będzie płatna razem z ratą kapitałową w dniu 20.09.2016 r. 9.Cena ofertowa, którą stanowią: a) koszty oprocentowania Ko - wyliczone o stałą stopę oprocentowania kredytu równą stawce WIBOR 3M z dnia 18 października 2011r. w wysokości 4,76% powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy. b) prowizja przygotowawcza Pp - prowizję kalkuluje Wykonawca. 10.Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić: a) prowizja przygotowawcza, b) oprocentowanie kredytu: zmienne obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o trzymiesięczny wskaźnik WIBOR liczonej jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu (kapitału i odsetek) bez konsekwencji finansowych - przed upływem terminu kredytowania, tj. przed 20.09.2016r. Wcześniejsze spłacenie kredytu wymaga uprzednio powiadomienie Wykonawcy (banku). 12.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 13.Zamawiający oświadcza, że jest rzetelnym Klientem, z zaciągniętych zobowiązań wywiązuje się terminowo. W dotychczasowej współpracy z Bankami prowadzącymi rachunki kredytowe i podstawowy nie odnotowano zajęć komorniczych ani administracyjnych. 14.Zamawiający nie posiada zobowiązań pozabilansowych, ani zobowiązań wobec podmiotów powiązanych, ani też nie udzieliła gwarancji i poręczeń. 15.Zamawiający nie korzysta z wykupu wierzytelności. 16.Zamawiający nie posiada udziałów i akcji w spółkach..
|
Osoby współwystepujące jendocześnie to osoby, które występują lub występowały w tym samem czasie, w zapisach KRS dla tej samej firmy z rejestru KRS
Osoby współwystepujące niejendocześnie to osoby, które występują lub występowały w różnym czasie, w zapisach KRS dla tej samej firmy z rejestru KRS
W jakich firmach obecnie działają osoby współwystepujące z Kamil Norbert Kuźmiński
W jakich firmach także działały osoby współwystepujące z Kamil Norbert Kuźmiński
Powiązane przetargi są to przetargi wygrane przez firmy, w czasie, w którm występowała osoba Kamil Norbert Kuźmiński w tych firmach
Miejscowośći powiązane (max. 5) z osobą Kamil Norbert Kuźmiński − czyli miejscowości firm, w których wystepuje/występowała dana osoba
|
Inne osoby dla Kuźmiński (119 osób):
- Kuźmiński, Apoloniusz Roman (1928) - 94 lata
Gdańsk - Kuźmiński, Jerzy (1936) - 86 lat
Białystok - Kuźmiński, Dominik (1937) - 85 lat
Opole, Warszawa - Kuźmiński, Leon (1939) - 83 lata
Bydgoszcz - Kuźmiński, Stefan (1939) - 83 lata
Olszanica - Kuźmiński, Jerzy Jan (1941) - 81 lat
Brojce, Strzykocin - Kuźmiński, Czesław (1946) - 76 lat
Kraków, Tarnów - Kuźmiński, Mieczysław (1946) - 76 lat
Radowo Małe - Kuźmiński, Mirosław Edward (1946) - 76 lat
Łódź - Kuźmiński, Grzegorz (1948) - 74 lata
Bydgoszcz, Pobórka Wielka, Poznań - Kuźmiński, Stanisław Józef (1948) - 74 lata
Paczków - Kuźmiński, Jerzy Władysław (1950) - 72 lata
Mogilno - Kuźmiński, Kazimierz Paweł (1950) - 72 lata
Bakałarzewo, Błonie, Warszawa, Włodawa, Zielonka Pasłęcka - Kuźmiński, Piotr Zbigniew (1950) - 72 lata
Wydminy - Kuźmiński, Stanisław (1950) - 72 lata
Węgorzyno - Kuźmiński, Stanisław (1951) - 71 lat
Lębork, Reda - Kuźmiński, Antoni Piotr (1952) - 70 lat
Szczecin - Kuźmiński, Jan (1952) - 70 lat
Gorzów Wielkopolski, Barnimie - Kuźmiński, Roman Bolesław (1952) - 70 lat
Legnica - Kuźmiński, Waldemar Janusz (1952) - 70 lat
Wieluń - Kuźmiński, Zbigniew Władysław (1952) - 70 lat
Paczków - Kuźmiński, Andrzej Stanisław (1953) - 69 lat
Lębork - Kuźmiński, Tadeusz (1953) - 69 lat
Bydgoszcz, Warszawa - Kuźmiński, Marian Zbigniew (1954) - 68 lat
Wrocław - Kuźmiński, Tadeusz Antoni (1954) - 68 lat
Biłgoraj, Warszawa - Kuźmiński, Zdzisław Bogdan (1954) - 68 lat
Gdańsk - Kuźmiński, Bogdan Antoni (1955) - 67 lat
Żyrardów - Kuźmiński, Edmund Wiktor (1955) - 67 lat
Człuchów, Słupsk - Kuźmiński, Lech Zbigniew (1955) - 67 lat
Poznań - Kuźmiński, Michał (1955) - 67 lat
Paczków - Kuźmiński, Zenon Mieczysław (1955) - 67 lat
Jastrowie - Kuźmiński, Kajetan (1956) - 66 lat
Toruń - Kuźmiński, Kazimierz Bolesław (1956) - 66 lat
Mamlicz - Kuźmiński, Konstanty Zbigniew (1956) - 66 lat
Karsibór - Kuźmiński, Henryk (1957) - 65 lat
Lądek-zdrój - Kuźmiński, Jan (1957) - 65 lat
Lublin, Warszawa - Kuźmiński, Krzysztof Wojciech (1957) - 65 lat
Inowrocław - Kuźmiński, Marek Mieczysław (1957) - 65 lat
Gliwice, Pniów - Kuźmiński, Zenon (1957) - 65 lat
Nowe Miasteczko - Kuźmiński, Andrzej Jerzy (1958) - 64 lata
Gdynia - Kuźmiński, Marek Jacek (1958) - 64 lata
Olsztyn - Kuźmiński, Mieczysław Włodzimierz (1958) - 64 lata
Przemyśl, M. Kraków, Małaszewicze, Medyka - Kuźmiński, Stanisław (1958) - 64 lata
Wysokie Mazowieckie, Łomża - Kuźmiński, Piotr Marek (1959) - 63 lata
Wrocław - Kuźmiński, Ryszard Michał (1959) - 63 lata
Katowice, Kraków, M. Katowice, Wrocław - Kuźmiński, Szczepan Józef (1959) - 63 lata
Katowice, Kraków - Kuźmiński, Zbigniew (1959) - 63 lata
Strzelin - Kuźmiński, Jarosław Sylwester (1960) - 62 lata
Paczków, Ujeździec - Kuźmiński, Marian Wawrzyniec (1960) - 62 lata
Jegłowa, Konary, Paczków, Pakosławice, Pomianów Dolny - Kuźmiński, Andrzej (1961) - 61 lat
Szczecin - Kuźmiński, Mirosław (1961) - 61 lat
Białystok - Kuźmiński, Paweł (1961) - 61 lat
Szczecin - Kuźmiński, Andrzej Aleksander (1962) - 60 lat
Biłgoraj, Warszawa - Kuźmiński, Piotr (1963) - 59 lat
Poznań - Kuźmiński, Maciej Michał (1964) - 58 lat
Gniezno - Kuźmiński, Sławomir (1964) - 58 lat
Jagodne, Lublin, Ostrołęka, Warszawa - Kuźmiński, Tomasz Jacek (1964) - 58 lat
Słupsk - Kuźmiński, Janusz (1965) - 57 lat
Łomianki - Kuźmiński, Tomasz (1965) - 57 lat
Warszawa, Wieniec-zdrój - Kuźmiński, Tomasz Stanisław (1965) - 57 lat
Warszawa, Wrocław - Kuźmiński, Szymon (1966) - 56 lat
Głowno - Kuźmiński, Mirosław Piotr (1967) - 55 lat
Poznań, Warszawa - Kuźmiński, Zbigniew (1967) - 55 lat
Ciechanowiec - Kuźmiński, Maciej Tadeusz (1969) - 53 lata
Warszawa - Kuźmiński, Mirosław (1969) - 53 lata
Chłapowo - Kuźmiński, Grzegorz Dariusz (1970) - 52 lata
Warszawa - Kuźmiński, Zbigniew Jakub (1970) - 52 lata
Warszawa - Kuźmiński, Albert Jakub (1971) - 51 lat
Mielec - Kuźmiński, Bogusław Józef (1971) - 51 lat
Szczecin - Kuźmiński, Daniel Krzysztof (1971) - 51 lat
Lublin - Kuźmiński, Leszek (1972) - 50 lat
Siemiatycze - Kuźmiński, Piotr Przemysław (1972) - 50 lat
Poznań - Kuźmiński, Sebastian Robert (1972) - 50 lat
Częstochowa - Kuźmiński, Wojciech Andrzej (1972) - 50 lat
Police, Pyrzyce, Szczecin - Kuźmiński, Łukasz (1972) - 50 lat
Bytom - Kuźmiński, Artur Andrzej (1973) - 49 lat
Jelenia Góra - Kuźmiński, Jacek (1973) - 49 lat
Szczecin - Kuźmiński, Wojciech (1973) - 49 lat
Warszawa - Kuźmiński, Stefan (1974) - 48 lat
Warszawa - Kuźmiński, Grzegorz Wiesław (1975) - 47 lat
Jelenia Góra, Siechnice, Wrocław - Kuźmiński, Kamil Norbert (1975) - 47 lat
Gdańsk, Gdynia, Legionowo, Rumia, Sopot, Warszawa - Kuźmiński, Paweł (1975) - 47 lat
Warszawa - Kuźmiński, Sebastian (1975) - 47 lat
Wójcin - Kuźmiński, Wojciech Tycjan (1975) - 47 lat
Kraków - Kuźmiński, Adam Sebastian (1976) - 46 lat
Szczecin - Kuźmiński, Grzegorz (1976) - 46 lat
Warszawa - Kuźmiński, Michał Józef (1976) - 46 lat
Bakałarzewo, Błonie, Grodzisk Mazowiecki, Zielonka Pasłęcka - Kuźmiński, Tomasz (1976) - 46 lat
Reda - Kuźmiński, Łukasz Michał (1976) - 46 lat
Warszawa - Kuźmiński, Marcin (1977) - 45 lat
Poznań - Kuźmiński, Paweł (1977) - 45 lat
Szymanów - Kuźmiński, Szymon (1977) - 45 lat
Katowice - Kuźmiński, Jacek Wojciech (1978) - 44 lata
Warszawa - Kuźmiński, Damian (1979) - 43 lata
Bydgoszcz - Kuźmiński, Łukasz Wojciech (1979) - 43 lata
Wrocław - Kuźmiński, Bartosz Krzysztof (1980) - 42 lata
Łódź - Kuźmiński, Kamil (1980) - 42 lata
Gdańsk - Kuźmiński, Michał (1980) - 42 lata
Chorzów, Gliwice - Kuźmiński, Artur Ireneusz (1981) - 41 lat
Zielona Góra - Kuźmiński, Michał (1981) - 41 lat
Kraków - Kuźmiński, Marcin Paweł (1982) - 40 lat
Medyka - Kuźmiński, Sławomir Jan (1982) - 40 lat
Warszawa - Kuźmiński, Piotr Wiktor (1983) - 39 lat
Piastów, Warszawa - Kuźmiński, Arkadiusz Tomasz (1984) - 38 lat
Gdańsk - Kuźmiński, Łukasz Dawid (1984) - 38 lat
Bibice, Węgrzce - Kuźmiński, Damian Paweł (1985) - 37 lat
Gdańsk - Kuźmiński, Marcin (1985) - 37 lat
Toruń, Olsztyn - Kuźmiński, Krzysztof Piotr (1986) - 36 lat
Grodzisk Wielkopolski, Jerzmanki, Nowe Miasteczko - Kuźmiński, Michał (1986) - 36 lat
Nidzica, Warszawa - Kuźmiński, Piotr (1986) - 36 lat
Lublin - Kuźmiński, Marcin Piotr (1988) - 34 lata
Golub- Dobrzyń, Rypin - Kuźmiński, Piotr Eryk (1989) - 33 lata
Warszawa - Kuźmiński, Marek Emil (1990) - 32 lata
Maszewo, Mieszkowo - Kuźmiński, Damian Mariusz (1991) - 31 lat
Włocławek - Kuźmiński, Konrad (1993) - 29 lat
Gdynia - Kuźmiński, Maciej (1993) - 29 lat
Warszawa - Kuźmiński, Daniel (1995) - 27 lat
Żyrardów - Kuźmiński, Konrad Artur (1997) - 25 lat
Jelenia Góra - Kuźmiński, Adam (1998) - 24 lata
Konin
|