Kogo reprezentuje osoba

Kuźmiński Kamil Norbert

w KRS

Kamil Norbert Kuźmiński

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Kamil
Drugie imię:Norbert
Nazwisko:Kuźmiński
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1975 r., wiek 47 lat
Miejscowości:Gdynia (Pomorskie), Legionowo (Mazowieckie), Rumia (Pomorskie), Sopot (Pomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:6 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Antczak Katarzyna Łucja, Bank Alicja Maria, Bernaciak Małgorzata, Bladowska Patrycja, Bobrucki Henryk, Bochnak Beata Elżbieta, Bojke Anna Maria, Borzymowski Aleksander Stanisław, Brauza Iwona Irena, Bronk Anna Grażyna, Bursa Grażyna Anna, Błażejczak Anna, Cichosz Anna Maria, Ciereszko Karolina Wiktoria, Czaja Martyna Anna, Czerwińska Sandra Małgorzata, Damrath Justyna Agnieszka, Duda Katarzyna, Falkowski Jarosław, Fanslau Justyna, Formella Marcin Paweł, Gaszta Monika Weronika, Gałązka Krzysztof, Górski Andrzej Stanisław, Haase Tadeusz Marian, Hendzelewska Anna Magdalena, Hewelt Natalia Agnieszka, Hirsz Piotr Andrzej, Iżyk Beata Elżbieta, Kandzorra Renata Maria, Karczewska Magdalena Stanisława, Karpiuk Renachowska Iwona Marzena, Kasprzyk Katarzyna Anna, Kawalec Karolina, Kiełpińska Małgorzata, Kijaczko Elżbieta Adrianna, Klebba Klaudia, Kocjan Anna Katarzyna, Koralewski Lech, Kowalczys Robert Józef, Kozub Anna Żaneta, Krause Tomasz, Krzemińska Labuda Natalia, Kur Grzegorz Jacek, Kwaśniewska Wioletta Maria, Lademann Klaudia Magdalena, Lehmann Szwocha Zawierania Umów, Lenckowska Katarzyna Helena, Lewicka Mirosława Urszula, Maciejewska Agnieszka Romana, Marcinkowska Beata Małgorzata, Marczyńska Katarzyna, Mathea Jakub Karol, Matusiak Małgorzata, Miklaszewicz Joanna Ewa, Miotk Rogoś Angelika Iwona, Morzycka Dorota Teresa, Mrugowska Elżbieta Maria, Narloch Joanna Renata, Necel Dorota, Olkrzycki Jerzy, Ozdowska Wioletta Anna, Pąchalska Aleksandra Daniela, Paradowska Agata, Pek Małgorzata, Petka Grażyna Małgorzata, Piotrowicz Anna, Piwka Urszula, Prasał Ewa, Prokopczuk Ada Justyna, Pruba Izabela, Reszka Hanna Bożena, Rosińska Lis Magdalena Alina, Rymanowski Artur Jarosław, Siesicka Katarzyna, Skierska Ewelina, Śmiejikowski Marcin Lech, Specht Marek Stefan, Szmukała Mariola, Szymankiewicz Agnieszka, Tandek Ilona Jolanta, Tosik Aleksandra Beata, Ulicyn Agnieszka Zofia, Wieleba Monika Magdalena, Wieszczyńska Anetta, Wiśniewski Krzysztof, Żygowska Alicja Halina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łynka Dorota Katarzyna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wysocki Marcin Seweryn
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Majewska Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ostrowska Agnieszka Sylwia
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barwicki Łukasz, Bender Stefan Gernot, Berendes Michael, Bętkowski Zbigniew Wojciech, Campbell Mary Teresa, Engelhardt Iwona, Gemra Piotr, Gossow Philipp Christopher, Gutkiewicz Elżbieta Maria, Heuveldop Guido, Hoving Kees, Janiszewski Hubert Andrzej, Kalicki Krzysztof Marian, Kampmann Tobias, Kowalski Tomasz, Kruk Nieznańska Monika Dorota, Krzemiński Andrzej, Kudła Radosław Jan, Kulczycki Marek Waldemar, Kurali Zoltan, Larena Landeta Pedro Antonio, Meenen Lohar, Niemycki Leszek, Olendski Piotr Karol, Osak Bożena Gabriela, Pandza Hubert Albert, Pawłowski Piotr Maciej, Podlewski Adam, Popiołek Jacek Tomasz, Potter Angela, Rauleder Rainer Horst, Ricken Christian, Rogalska Magdalena Agnieszka, Rucińska Elżbieta Emilia, Schuetz Alexander, Świrski Adam, Thor Wiesław Bogdan, Tils Peter Johannes, Wenthin Marco, Zaczek Piotr Franciszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zagała Richardson Alicja Aleksandra
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuźmińska Paulina, Podedworny Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pluta Michał Andrzej
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuźmińska Paulina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniak Mirosław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuźmińska Paulina
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuźmińska Paulina, Podedworny Wojciech, Wysocki Marcin Seweryn

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pukszto Piotr Wojciech
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuźmińska Paulina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniak Mirosław
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wysocki Marcin Seweryn

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Amvox International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000883838
  2. Arturo Sp. Z O.O., Żukowo − KRS 0000357659
  3. Bank Spółdzielczy W Starogardzie Gdańskim, Starogard Gdański − KRS 0000125835
  4. Best S.A., Gdynia − KRS 0000017158
  5. Bewa Sp. Z O.O., Ruszczyn − KRS 0000265113
  6. Bob-rollo Sp. Z O.O., Rumia − KRS 0000163263
  7. Cognor Holding S.A., Poraj − KRS 0000071799
  8. Colibra Dystrybucja Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000683259
  9. Deutsche Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000022493
  10. Deutsche Services Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000393429
  11. E-spartan Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000866615
  12. Elektrownie Wiatrowe Charbielin Sp. Z O.O., Charbielin − KRS 0000304129
  13. Ff Lubin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000858148
  14. Fundacja - Instytut Na Rzecz Ekorozwoju, Warszawa − KRS 0000134492
  15. Fundacja Bator Tabor Polska, Warszawa − KRS 0000342855
  16. Fundacja Mbanku, Warszawa − KRS 0000087634
  17. Grupa Uczelni Vistula Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000535922
  18. H2pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000954701
  19. Haase Farm Sp. Z O.O., Barniewice − KRS 0000664322
  20. Hiperbariamed M. Iwanowska Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000593138
  21. Inter Cars S.A., Warszawa − KRS 0000008734
  22. Konfederacja Pracodawców Lewiatan, Warszawa − KRS 0000213512
  23. Krajowe Towarzystwo Lotnicze-aopa Poland, Warszawa − KRS 0000058309
  24. Lambourn Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000323374
  25. Larenas Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000845859
  26. Marina Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000382180
  27. Międzynarodowe Stowarzyszenie Miłośników Kultury Japonii Budokan Sakura, Rumia − KRS 0000224665
  28. Moko Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000629242
  29. Moko Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000394259
  30. Nest Bank S.A., Warszawa − KRS 0000030330
  31. Office Park Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000772770
  32. Oze - Biomar S.A., Gdynia − KRS 0000906081
  33. Park Słoneczny Gaworzyce Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000888074
  34. Park Słoneczny Pobiedziska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000887243
  35. Park Solarny Gaworzyce Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000863489
  36. Park Solarny Pobiedziska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000863480
  37. Pasaż Handlowy Sp. Z O.O., Legionowo − KRS 0000852907
  38. Pelion S.A., Łódź − KRS 0000049482
  39. Polski Związek Pracodawców Prywatnych Banków i Instytucji Finansowych, Warszawa − KRS 0000177502
  40. Prq Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000674637
  41. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Plast-rollo Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000213489
  42. Rezydencja Potocka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000703110
  43. Salezjańska Fundacja Zwiastowanie, Kniewo − KRS 0000306566
  44. Sea Trade Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000687231
  45. Spartan Development Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000393792
  46. Spartan Domy Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000451163
  47. Spartan Investment Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000410093
  48. Spółdzielnia Mieszkaniowa Perspektywa, Lębork − KRS 0000200173
  49. Stowarzyszenie Absolwentów Kanadyjskiego Programu Executive Mba, Warszawa − KRS 0000223207
  50. Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej Korporacja Hz, Warszawa − KRS 0000228796

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 5m Inwestycje Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000858289
  2. 99rent Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307047
  3. Adm Czernin S.A., Szamotuły − KRS 0000183211
  4. Adm Malbork S.A., Szamotuły − KRS 0000236570
  5. Bank Spółdzielczy W Lubrańcu, Lubraniec − KRS 0000024755
  6. Bank Spółdzielczy W Łebie, Łeba − KRS 0000082920
  7. Bankers Trust Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030621
  8. Baukrane Budownictwo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000494829
  9. Best Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Gdynia − KRS 0000273731
  10. Bigpol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000182765
  11. Bnp Paribas Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000006421
  12. Bnp Paribas Leasing Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098813
  13. Borealis-3 Easy Times Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, M. Łódź − KRS 0000353106
  14. Car Hire Poland Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000621021
  15. Carefleet S.A., Wrocław − KRS 0000212408
  16. Cognor S.A., Poraj − KRS 0000211496
  17. Credit Agricole Bank Polska S.A., Wrocław − KRS 0000039887
  18. Credit Agricole Polska S.A., Wrocław − KRS 0000010746
  19. Denver Food Sp. Z O.O., Reda − KRS 0000607156
  20. Denver Food Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Reda − KRS 0000612262
  21. Deutsche Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000020832
  22. Dom Maklerski Mbanku S.A., Warszawa − KRS 0000003151
  23. Dystrybucja Logistyka Serwis-s.a., Płock − KRS 0000029105
  24. Elektrim S.A., Warszawa − KRS 0000039329
  25. Esaliens Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000002717
  26. Euro Styl S.A., Gdańsk − KRS 0000671284
  27. Eurofactor Polska S.A., Warszawa − KRS 0000390039
  28. Europejski Fundusz Leasingowy S.A., Wrocław − KRS 0000026609
  29. Ewb1 Sp. Z O.O., Niedźwiady − KRS 0000353782
  30. Ewb2 Sp. Z O.O., Sarzyna − KRS 0000352764
  31. Ewg Malechowo Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000278539
  32. Fca-group Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000029286
  33. Fundacja Centrum Ppp, Warszawa − KRS 0000316351
  34. Huta Pokój S.A., Ruda Śląska − KRS 0000106428
  35. Infinitum - Zarządzanie Inwestycjami Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000234256
  36. Inventity Foundation, Gdańsk − KRS 0000350684
  37. Inwestycje Kapitałowe S.A., Gdańsk − KRS 0000044722
  38. Jaworek Chojnowska Spółka Komandytowa, Suchy Dwór − KRS 0000499502
  39. K2 Dystrybucje Katarzyna Podedworna Sp. J., Gdynia − KRS 0000315050
  40. Kbc Bank Nv (s.a.) Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000327515
  41. Klinika Suchy Dwór Sp. Z O.O., Suchy Dwór − KRS 0000653107
  42. Leszczynowa 6 Office Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000664489
  43. Lubelskie Zakłady Przemysłu Spirytusowego Polmos S.A. Skrót: Polmos Lublin S.A., Lublin − KRS 0000041869
  44. Mars Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000118082
  45. Mazowiecki Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171197
  46. Mbank Hipoteczny S.A., Warszawa − KRS 0000003753
  47. Mbank S.A., Warszawa − KRS 0000025237
  48. Mci Capital Alternatywna Spółka Inwestycyjna S.A., Warszawa − KRS 0000004542
  49. Meble-black Red White Sp. Z O.O., Biłgoraj − KRS 0000156285
  50. Mediacap S.A., Warszawa − KRS 0000302232

Powiązane przetargi (6 szt.):
  1. Obsługa bankowa budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Sławków, Sławków
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie od 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2020 roku obsługi bankowej budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych: 1) Gmina Sławków - Urząd Miasta Sławków; 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławkowie; 3) Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Sławkowie; 4) Dzienny Dom „Senior – WIGOR” w Sławkowie; 5) Miejski Zespół Oświaty w Sławkowie; 6) Szkoła Podstawowa im. J. Baranowskiego w Sławkowie; 7) Miejskie Przedszkole w Sławkowie; 8) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie; 9) Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie; 10) Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie; 11) Miejska Biblioteka w Sławkowie. w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 885 z późn. zm.). Liczba jednostek organizacyjnych Gminy lub ich forma organizacyjna oraz liczba rachunków w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie, likwidacja i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego i oprocentowanych rachunków pomocniczych obejmujących budżet Gminy Sławków i jednostki organizacyjne Gminy (wszystkie rachunki mają działać na tych samych warunkach); 2) Możliwość otwarcia, likwidacji i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy. 3) Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych (bez opłat). 4) Oprocentowanie środków na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych oparte o stawkę WIBID O/N. 5) Realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych zarówno w formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą Internetu, jak i w formie papierowej. 6) Realizowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych, w tym: a) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Miasta Sławkowa przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków; b) wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków. 7) Sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w systemie elektronicznej obsługi bankowej. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków. 8) Cykliczne udostępnianie wyciągów bankowych ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych w formacie obowiązującej struktury logicznej postaci elektronicznej plików dla Jednolitego Pliku Kontrolnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami art. 193a § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613 z późn. zm.) 9) Wydawanie czeków, na wniosek zamawiającego. 10) Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, na wniosek zamawiającego. 11) Wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego. 12) Potwierdzanie sald rachunków bankowych. 13) Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk. 14) Prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym. 15) Obsługa płatności masowych przychodzących. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystywania obsługi płatności masowych przychodzących w terminie późniejszym niż 1 stycznia 2017 r. Zamawiający uzależnia korzystanie z usługi od własnych potrzeb i wprowadzenia zmian w zakresie systemu finansowo-księgowego. 16) Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości określonej corocznie w uchwałach budżetowych. Udzielenie niniejszego kredytu następować będzie po przedłożeniu przez zamawiającego wniosku wraz z dokumentami wymaganymi przez bank do oceny zdolności kredytowej. Bank udzieli zamawiającemu kredytu po pozytywnej ocenie jego zdolności kredytowej oraz po uzgodnieniu formy zabezpieczenia kredytu. 3. Warunki prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatną obsługę wpłat gotówkowych i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego oraz jego jednostek i na rachunki Zamawiającego oraz jego jednostek. 3) Zamawiający zastrzega limity wypłat i wpłat - bez wcześniejszego powiadamiania banku w wysokości: a) dziennych wypłat gotówkowych w wysokości 20 000,00 zł., b) dziennych wpłat gotówkowych bez ograniczeń kwotowych, Limity dotyczą wszystkich jednostek organizacyjnych gminy, traktowanych jednostkowo. 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych, w zakresie: a) dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Miasta Sławkowa przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków; b) wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat bankowych za: a) otwarcie rachunków bankowych; b) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na wszystkich obsługiwanych rachunkach gminy i jej jednostek organizacyjnych; c) likwidację rachunku bankowego; d) otwarcie rachunku lokat terminowych; e) realizację poleceń przelewów wydanych przez Zamawiającego na rachunki prowadzone przez Bank (przelewy wewnętrzne); f) wydawanie blankietów czekowych; g) uruchomienie i prowadzenie lokat typu overnight; h) niewykorzystanie części linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym; i) generowanie i przekazywanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych. Za równoznaczne Zamawiający uznaje możliwość udostępniania wydruku wyciągów bankowych w systemie bankowości elektronicznej; j) wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych. 6) W przypadku płatności masowych przychodzących, Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat za generowanie numerów rachunków wirtualnych, wykreślenie płatnika z listy, uruchomienie usługi, generowanie i przekazywanie plików wynikowych. 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił bezpłatne: podłączenie do systemu elektronicznej obsługi bankowej, instalację niezbędnego oprogramowania i jego aktualizacji, świadczenie serwisu oprogramowania, a także przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi w/w systemu. W przypadku awarii Zamawiający wymaga bezzwłocznego podjęcia działań, w celu zapewnienia sprawnej obsługi. 8) W ramach systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności: a) Bezpieczeństwo danych w ww. systemie. b) Jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, z możliwością równoczesnego dokonywania operacji na tych samych lub różnych rachunkach bankowych. c) Realizację zleceń płatniczych ze wszystkich rachunków bankowych, w ramach dostępnych środków. d) Składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich przeglądania, modyfikacji i usuwania przed wysłaniem do banku. e) Możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym pełnej informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych zamawiającego. f) Możliwość nadawania i odbierania uprawnień do dokonywania czynności płatniczych w systemie w czasie rzeczywistym przez wyznaczonych administratorów w poszczególnych jednostkach organizacyjnych gminy. g) Tworzenia zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych. h) Przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach bankowych. i) Tworzenie w systemie archiwum zrealizowanych zleceń płatniczych oraz wyciągów bankowych. j) Generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu oraz wyciągów bankowych niewymagających uwierzytelnienia bankowego. 9) Wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, najpóźniej w dniu 2 stycznia 2017 roku od godz. 7.30. 10) Wykonawca zapewni: a) Bezpłatne doradztwo finansowe w zakresie świadczonej obsługi bankowej; b) Dostępność oddziału, filii lub innego stałego punktu obsługi na terenie gminy Sławków; c) Bezpłatny transport gotówki – przywóz i odbiór gotówki do siedzib Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, w godzinach pracy Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych i na żądanie, w przypadku gdy Bank nie posiada oddziału, filii lub innego stałego punktu obsługi na terenie gminy Sławków. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych również w innych bankach, niż bank wybrany w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualne gromadzenie środków na lokatach terminowych odbywać się będzie według dyspozycji Zamawiającego. 1. Postanowienia dotyczące kredytu w rachunku bieżącym: 1) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości kwoty 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) w 2017 roku oraz w latach 2018-2020 zgodnie z uchwałami budżetowymi od 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych 00/100) do 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100). Kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy. 2) Oferta złożona w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym będzie wiążąca dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków. 3) Kredyt udostępniany będzie na wniosek Zamawiającego o udzielenie kredytu w danym roku kalendarzowym, a uruchomienie następować będzie automatycznie do wysokości powstałego debetu na rachunku bieżącym, jednakże w kwocie nie wyższej niż określono we wniosku. 4) Oprocentowanie kredytu określone zostanie w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M, obowiązującą w dniu uruchomienia kredytu, powiększoną o marżę banku. Wysokość marży banku będzie zgodna z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym i niezmienna dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków. 5) Prowizja za uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym będzie zgodna z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym i niezmienna dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków. 6) Spłata kredytu następować będzie automatycznie, na koniec dnia, z bieżących wpływów na rachunek bieżący. Każda spłata całości lub części kredytu da Zamawiającemu możliwość ponownego zadłużenia się w ciężar rachunku, do wysokości przyznanego limitu. 7) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą miesięcznie i będą należne bankowi w ostatnim dniu miesiąca. 8) Odsetki naliczane będą od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przy założeniu, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366 dni. Rzeczywiste saldo zadłużenia stanowi ujemne (debetowe) saldo na rachunku bieżącym budżetu miasta. 9) Zamawiający dopuszcza zastosowanie prawnych zabezpieczeń spłaty udzielonego kredytu w formie „weksla in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Skarbnik Miasta nie złoży kontrasygnaty na wekslu in blanco, ale kontrasygnuje deklarację wekslową. 10) Ilość rachunków oraz wysokość kredytu w rachunku bieżącym wskazane w załączniku Nr 1 do specyfikacji mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej z nich według obiektywnych wskaźników. W umowie z Wykonawcą wpisane zostaną natomiast podane w ofercie ceny jednostkowe, a udzielenie kredytu w rachunku bieżącym będzie następowało na podstawie pisemnego, wyraźnego wniosku Zamawiającego. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: co najmniej jedną osobę do współpracy z Zamawiającym - osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku. 2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę zawierające dane dotyczące ilości pracowników z podaniem zakresu ich obowiązków tj. wykonujące czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku wraz z przedstawieniem do wglądu kopii umowy/umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z tym pracownikiem/tymi pracownikami. Informacje podlegające ochronie na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922), należy zanonimizować. 3) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć, aktualne na dzień wezwania oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę zawierające dane dotyczące ilości pracowników z podaniem zakresu ich obowiązków tj. wykonujące czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego, jako klienta Banku wraz z przedstawieniem do wglądu kopii umowy/umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z tym pracownikiem/tymi pracownikami. Informacje, podlegające ochronie na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., 922), należy zanonimizować. 4) W przypadku zmiany osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku, nowa osoba/osoby musi/muszą być także zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osoby/osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 6) W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności kompleksowej obsługi dyspozycji Zamawiającego jako klienta Banku, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osobę/osób, której/których dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę, np. kopię umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS. 7) Wymogi o których mowa w punkcie 4 podpunkty 1 – 6 dotyczą również podwykonawców.
  2. Prowadzenie bankowej obsługi budżetu gminy Zielonki
    Zamawiający: Gmina Zielonki, Zielonki
    Prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu gminy Zielonki obejmującej gminę oraz jej jednostki organizacyjne w okresie od 01.01.2016 - 31.12.2020.
  3. Obsługa bankowa budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Miasta Sławkowa, Sławków
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie od 1 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2016 roku obsługi bankowej budżetu Gminy Sławków i gminnych jednostek organizacyjnych:
    1) Urząd Miasta Sławków;
    2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławkowie;
    3) Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Sławkowie;
    4) Miejski Zespół Oświaty w Sławkowie;
    5) Szkoła Podstawowa im. J. Baranowskiego w Sławkowie;
    6) Miejskie Przedszkole w Sławkowie;
    7) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie;
    8) Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie;
    9) Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie;
    10) Miejska Biblioteka w Sławkowie.
    w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. nr 157, poz. 1240 z późn. zm.).

    Liczba jednostek organizacyjnych Gminy oraz liczba rachunków w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie.

    III.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
    1. Otwarcie, likwidacja i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego
    i oprocentowanych rachunków pomocniczych obejmujących budżet Gminy Sławków
    i jednostki organizacyjne Gminy.
    2. Możliwość otwarcia, likwidacji i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy.
    3. Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.
    4. Realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych zarówno w formie papierowej jak i w formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą internetu.
    5. Realizowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych, w tym:
    dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Miasta Sławkowa przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków;
    wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków;

    6. Sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej bądź równoważnej z nią. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków.
    7. Wydawanie czeków, na wniosek zamawiającego.
    8. Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, na wniosek zamawiającego.
    9. Wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego.
    10. Potwierdzanie sald rachunków bankowych.
    11. Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach, na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy.
    12. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk.
    13. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości określonej corocznie w uchwałach budżetowych. Udzielenie niniejszego kredytu następować będzie po przedłożeniu przez zamawiającego wniosku wraz z dokumentami wymaganymi przez bank do oceny zdolności kredytowej. Bank udzieli zamawiającemu kredytu po pozytywnej ocenie jego zdolności kredytowej oraz po uzgodnieniu formy zabezpieczenia kredytu.
    14. Prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym.

    III.3. Warunki prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:
    1. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
    2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatną obsługę wpłat gotówkowych
    i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego oraz jego jednostek
    i na rachunki Zamawiającego oraz jego jednostek.
    3. Zamawiający zastrzega limity:
    a) dziennych wypłat gotówkowych w wysokości 20 000,00 zł.,
    b) dziennych wpłat gotówkowych bez ograniczeń kwotowych,
    - bez wcześniejszego powiadamiania banku.
    Limity dotyczą wszystkich jednostek organizacyjnych gminy, traktowanych jednostkowo.
    4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych, w zakresie:
    a) dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Miasta Sławkowa przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków;
    b) wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków;
    5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił: podłączenie do systemu elektronicznej obsługi bankowej, instalację niezbędnego oprogramowania i jego aktualizacji, świadczenie serwisu oprogramowania, a także przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi w/w systemu. W przypadku awarii Zamawiający wymaga bezzwłocznego podjęcia działań, w celu zapewnienia sprawnej obsługi.
    6. W ramach systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności:
    6.1. Bezpieczeństwo danych w w/w systemie.
    6.2. Jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, z możliwością równoczesnego dokonywania operacji na tych samych lub różnych rachunkach bankowych.
    6.3. Realizację zleceń płatniczych, ze wszystkich rachunków bankowych, w ramach dostępnych środków.
    6.4. Składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich przeglądania, modyfikacji i usuwania przed wysłaniem do banku.
    6.5. Możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym pełnej informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych zamawiającego.
    6.6. Możliwość nadawania i odbierania uprawnień do dokonywania czynności płatniczych w systemie w czasie rzeczywistym przez wyznaczonych administratorów w poszczególnych jednostkach organizacyjnych gminy.
    6.7. Tworzenia zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych.
    6.8. Przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach bankowych.
    6.9. Tworzenie w systemie archiwum zrealizowanych zleceń płatniczych oraz wyciągów bankowych.
    6.10. Generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu oraz wyciągów bankowych niewymagających uwierzytelnienia bankowego.
    7. Wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, najpóźniej w dniu 2 stycznia 2013 roku od godz. 7.30.
    8. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych również w innych bankach, niż bank wybrany w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualne gromadzenie środków na lokatach terminowych odbywać się będzie według dyspozycji Zamawiającego.

    III.4. Postanowienia dotyczące kredytu w rachunku bieżącym:
    1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości kwoty 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) w 2013 roku oraz w latach 2014-2016 zgodnie z uchwałami budżetowymi od 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych 00/100) do 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100). Kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego
    w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy.
    2. Oferta złożona w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym będzie wiążąca dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków.
    3. Kredyt udostępniany będzie na wniosek Zamawiającego o udzielenie kredytu w danym roku kalendarzowym, a uruchomienie następować będzie automatycznie do wysokości powstałego debetu na rachunku bieżącym, jednakże w kwocie nie wyższej niż określono we wniosku.
    4. Oprocentowanie kredytu określone zostanie w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M, obowiązującą w dniu uruchomienia kredytu, powiększoną o marżę banku. Wysokość marży banku będzie zgodna z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym i niezmienna dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków.
    5. Prowizja za uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym będzie zgodna z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym
    i niezmienna dla wniosków o udzielenie przedmiotowego kredytu w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową Gminy Sławków.
    6. Spłata kredytu następować będzie automatycznie, na koniec dnia, z bieżących wpływów na rachunek bieżący. Każda spłata całości lub części kredytu da Zamawiającemu możliwość ponownego zadłużenia się w ciężar rachunku, do wysokości przyznanego limitu.
    7. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą miesięcznie i będą należne bankowi w ostatnim dniu miesiąca.
    8. Odsetki naliczane będą od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przy założeniu, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366 dni. Rzeczywiste saldo zadłużenia stanowi ujemne (debetowe) saldo na rachunku bieżącym budżetu miasta.
    9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie prawnych zabezpieczeń spłaty udzielonego kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem
    o poddaniu się egzekucji. Skarbnik Miasta nie złoży kontrasygnaty na wekslu in blanco, ale kontrasygnuję deklarację wekslową.
  4. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Sulików, Sulików
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł (jeden milion czterysta tysięcy złotych) z przeznaczeniem na:
    - Spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 984 500,00 zł
    - Finansowanie planowanego deficytu w wysokości 415 500,00 zł
    Okres kredytowania do 31.12.2018 roku
    Kredyt udzielony w PLN.
    Uruchomienie kredytu w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy.
    Spłata kredytu nastąpi w ratach:
    1) do 31 marca 2015 roku - 87 500,00 zł,
    2) do 30 czerwca 2015 roku - 87 500,00 zł,
    3) do 30 września 2015 roku - 87 500,00 zł,
    4) do 31 grudnia 2015 roku - 87 500,00 zł,
    5) do 31 marca 2016 roku - 87 500,00 zł,
    6) do 30 czerwca 2016 roku - 87 500,00 zł,
    7) do 30 września 2016 roku - 87 500,00 zł,
    8) do 31 grudnia 2016 roku - 87 500,00 zł,
    9) do 31 marca 2017 roku - 87 500,00 zł,
    10) do 30 czerwca 2017 roku - 87 500,00 zł,
    11) do 30 września 2017 roku - 87 500,00 zł,
    12) do 31 grudnia 2017 roku - 87 500,00 zł,
    13) do 31 marca 2018 roku - 87 500,00 zł,
    14) do 30 czerwca 2018 roku - 87 500,00 zł,
    15) do 30 września 2018 roku - 87 500,00 zł,
    16) do 31 grudnia 2018 roku - 87 500,00 zł.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych kosztów.
    Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowi weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową.
    Kredyt oprocentowany według zmiennej stawki procentowej WIBOR 1M powiększonej o stałą w okresie kredytowania marżę banku ustaloną na podstawie oferty. Wysokość stawki WIBOR dla terminu 1 miesięcznego ustalany będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy.
    Spłata odsetek na koniec każdego miesiąca. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni.
    Koszty kredytu stanowią odsetki za okres kredytowania oraz jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu, bez dodatkowych opłat. Odsetki płatne zgodnie z pkt 9, zaś prowizja jednorazowo po zawarciu umowy.

    Opisane wyżej warunki udzielenia kredytu stanowią istotne postanowienia umowy,
    które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia
    publicznego z wybranym Wykonawcą
  5. Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego o łącznej wysokości 2.936.440 zł
    Zamawiający: Gmina Mysłakowice, Mysłakowice
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego o wysokości 2.936.440 zł
    Kredyt zostanie wykorzystany w sześciu transzach tj.
    - do 04.07.2012 - 649.440 zł.
    -do 15.07.2012 - 347.600 zł.
    - do 15.08.2012- 99.600 zł.
    -do 30.09.2012- 796.080 zł.
    -do 15.11.2012- 169.000 zł.
    -do 15.12.2012 r.- 874.000 zł.
  6. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Prochowice w wysokości 1.200.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Prochowice, Prochowice
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dla Gminy Prochowice kredytu długoterminowego w kwocie 1.200.000 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1.Kwota kredytu : 1 200 000,- zł 2.Okres kredytowania - to okres od dnia podpisania umowy do dnia ostatniej spłaty tj. do 20 września 2016 roku. 3.Uruchomienie kredytu - jednorazowo. 4.Ostateczny termin wykorzystania kredytu to : 30 listopada 2011r. 5.Karencja w spłacie kapitału do 19 marca 2012 roku. 6.Spłata kapitału nastąpi: * w roku 2012 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2013 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2014 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2015 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * w roku 2016 w kwocie 240 000 zł w okresach półrocznych po 120 000 zł * spłaty rat kapitału nastąpią: 20 marca i 20 września każdego roku. * spłata ostatniej raty - 20 września 2016 roku. 7.W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 8.Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych ,do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, gdy termin spłaty odsetek, przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagane odsetki w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Ostatnia rata odsetkowa będzie płatna razem z ratą kapitałową w dniu 20.09.2016 r. 9.Cena ofertowa, którą stanowią: a) koszty oprocentowania Ko - wyliczone o stałą stopę oprocentowania kredytu równą stawce WIBOR 3M z dnia 18 października 2011r. w wysokości 4,76% powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy. b) prowizja przygotowawcza Pp - prowizję kalkuluje Wykonawca. 10.Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić: a) prowizja przygotowawcza, b) oprocentowanie kredytu: zmienne obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o trzymiesięczny wskaźnik WIBOR liczonej jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu (kapitału i odsetek) bez konsekwencji finansowych - przed upływem terminu kredytowania, tj. przed 20.09.2016r. Wcześniejsze spłacenie kredytu wymaga uprzednio powiadomienie Wykonawcy (banku). 12.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 13.Zamawiający oświadcza, że jest rzetelnym Klientem, z zaciągniętych zobowiązań wywiązuje się terminowo. W dotychczasowej współpracy z Bankami prowadzącymi rachunki kredytowe i podstawowy nie odnotowano zajęć komorniczych ani administracyjnych. 14.Zamawiający nie posiada zobowiązań pozabilansowych, ani zobowiązań wobec podmiotów powiązanych, ani też nie udzieliła gwarancji i poręczeń. 15.Zamawiający nie korzysta z wykupu wierzytelności. 16.Zamawiający nie posiada udziałów i akcji w spółkach..

Inne osoby dla Kuźmiński (119 osób):