Kogo reprezentuje osoba

Łapawa Eugeniusz

w KRS

Eugeniusz Łapawa

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Eugeniusz
Nazwisko:Łapawa
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1960 r., wiek 60 lat
Miejscowości:Gostyń (Wielkopolskie), Poznań (Wielkopolskie), Pępowo (Wielkopolskie), Sierpc (Mazowieckie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:47 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Danek Mateusz, Musielak Mieczysław, Wójcik Rafał Stanisław, Łapawa Danuta Maria
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ratajczak Renata Maria, Ratajczak Ryszard, Wójcik Rafał Stanisław, Wrobiński Andrzej Edward
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hawryluk Mieczysław, Konieczkowski Adam Andrzej, Mielczarski Jarosław Wojciech, Mika Tomasz, Podsiadło Marcin Adam, Urbański Mariusz, Wyszomierska Matczak Cecylia

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rymaniak Arkadiusz, Rymaniak Grzegorz, Rymaniak Krystyna, Rymaniak Krzysztof, Rymaniak Radosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rymaniak Hanna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Danek Mateusz, Musielak Mieczysław, Wójcik Rafał Stanisław, Łapawa Danuta Maria
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ratajczak Renata Maria, Ratajczak Ryszard, Wójcik Rafał Stanisław, Wrobiński Andrzej Edward

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Arges Sp. Z O.O., Gostyń − KRS 0000153741
  2. Begreener Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000431521
  3. Begreener Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000431432
  4. Edu-inicjatywa Sp. Z O.O., Sierpc − KRS 0000599816
  5. Hollywood S.A., Sierpc − KRS 0000438549
  6. Hollywood Textile Service Sp. Z O.O., Sierpc − KRS 0000445421
  7. Hts Ama Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000506490
  8. Hts Baltica Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000217049
  9. Hts Baxter Sp. Z O.O., Tykocin − KRS 0000555893
  10. Hts Medij Sp. Z O.O., Pępowo − KRS 0000467961
  11. International American School Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000513979
  12. Invest-mar Sp. Z O.O., Sierpc − KRS 0000839438
  13. Laundry Service Sp. Z O.O., Sierpc − KRS 0000548330
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Szelejewie, Szelejewo Pierwsze − KRS 0000040963
  15. Papirus Ii Stargard Sp. Z O.O., Stargard − KRS 0000555854
  16. Polservis Ak Sp. Z O.O., Sierpc − KRS 0000537262
  17. Poltextil Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000414207
  18. Pracosław Nieruchomości Sp. Z O.O., Sierpc − KRS 0000544305
  19. Pracosław Sp. Z O.O., Sierpc − KRS 0000434076
  20. Pralnia Hevelius S.A., Sierpc − KRS 0000567887
  21. Pralnia Hevelius Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000330314
  22. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe Hollywood Adam Konieczkowski, Renata Konieczkowska Sp. J., Sierpc − KRS 0000305985
  23. Stowarzyszenie Pralników Polskich, Warszawa − KRS 0000084264
  24. Stowarzyszenie Rodów Jaworowskich, Gdynia − KRS 0000240329
  25. Turms Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000637286
  26. Zakład Usług Gastronomiczno-socjalnych Elgast Sp. Z O.O., Brzezie K/opola − KRS 0000235827
  27. Związek Pracodawców Przemysłu Pralniczego, Sierpc − KRS 0000731253
  28. Związek Pracodawców Recyklingu i Pirolizy, Szczecin − KRS 0000823961

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 4 Op Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000330266
  2. B3system S.A., Warszawa − KRS 0000259314
  3. Campa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000487078
  4. Dgp Laundry Partner Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000412434
  5. Enterprise Eight Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000394209
  6. Flektus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000675317
  7. Hollywood Rental Sp. Z O.O., Sierpc − KRS 0000428691
  8. Hts Stargard Sp. Z O.O., Stargard − KRS 0000440919
  9. Kancelaria Podatkowo - Księgowa Certus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000415313
  10. Kancelaria Prawno-finansowa Ctf Lease Sp. Z O.O., Brzękowice Dolne − KRS 0000552007
  11. Pral Serwis Warszawa Sp. Z O.O., Sierpc − KRS 0000428548
  12. Pralmed Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000426885
  13. Przedsiębiorstwo Usługowe Gos-zec Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000055191
  14. Star Diesel Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000552013
  15. Wetivell Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000636505

Powiązane przetargi (47 szt.):
  1. Świadczenie usług w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzieży i bielizny szpitalnej.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, Świdnica
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzieży i bielizny szpitalnej.


    1. Miesięczna ilość prania ok. 12 000 kg.

    2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i dostawy prania z punktów wyznaczonych przez Zamawiającego i usytuowanych w:
    - Regionalny Szpital Specjalistyczny „Latawiec” w Świdnicy ul. Leśna 27-29
    - Szpital w Żarowie ul. Wojska Polskiego 7.

    3. Odbiór i dostawa transportem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia transport, czynności załadunkowe i wyładunkowe brudnej i czystej bielizny.

    4. Odbiór i dostawa 6 dni w tygodniu w godzinach od 10:00 do 13:00 . W przypadku kumulacji dni wolnych lub świątecznych np. 2 kolejne dni, odbiór i dostawa w drugim dniu wolnym od pracy.

    5. Bielizna brudna musi być zapakowana w worki z listą zawierającą wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe jego zawartości.

    6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia czystej bielizny w podwójnych opakowaniach – dwa worki foliowe przeźroczyste lub białe, odzież ochronna na wieszakach opakowana w 2 przeźroczyste lub białe worki foliowe, z listą w formie papierowej oraz elektronicznej zawierającą wagę, wyszczególnieniem asortymentowym i ilościowym oraz informacją dotyczącą ewentualnych braków.

    7. Wykonawca zobowiązany jest do segregacji i dostarczenia czystej bielizny według oznakowania na poszczególne oddziały.

    8. Wykonawca zobowiązany jest do składania czystej bielizny według zaleceń Zamawiającego dotyczy to szczególnie bielizny operacyjnej.

    9. Wykonawca zobowiązuje się do osobnego prania i dezynfekcji bielizny Zamawiającego – noworodkowej i operacyjnej w warunkach zgodnych z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, obowiązującymi w pralniach wykonujących usługi na rzecz jednostek służby zdrowia.

    10. Usługa prania musi być wykonana z użyciem środków piorących i dezynfekujących, wpisanych do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub dopuszczonych do obrotu na terenie naszego kraju lub UE.

    11. Dla środków do prania bielizny noworodkowej i niemowlęcej wymagana jest pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji.

    12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie, jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych – Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Państwowa Inspekcja Pracy, BHP i inne.

    13. Zamawiający ma prawo przeprowadzenia kontroli i audytów przez pracowników i audytorów wewnętrznych Zamawiającego pojazdu przeznaczonego do transportu oraz bezpośrednio u Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności, stanu sanitarno-epidemiologicznego pomieszczeń, dobrej praktyki produkcyjnej, dobrej praktyki higienicznej. Zamawiający ma prawo do wglądu w dokumentację:
    14. Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia zastrzega sobie możliwość instalacji na własny koszt systemu RFID, w związku z czym Wykonawca będzie zobowiązany do jego instalacji i eksploatacji w terminie do 30 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego.
  2. Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia należy wykonać m.in. zgodnie z : - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U.2000.40.469) - Ustawą z dnia 05.12.2008 o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. 2008 nr 234 poz. 1570z późn. zmianami.) - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27.05.2010 w sprawie zakresu, sposobu i częstotliwości prowadzenia kontroli wewnętrznej w obszarze realizacji działań zapobiegających szerzeniu się zakażeń i chorób zakaźnych (Dz.U.2010.100.646)
  3. Usługi pralnicze
    Zamawiający: Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o., Strzelin
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi pralnicze tj. pranie, dezynfekcja, chemiczne czyszczenie oraz maglowanie bielizny: pościelowej, operacyjnej, noworodkowej oraz ręczników, ścierek, mopów, fartuchów, pidżam, ubrań lekarskich, firan, zasłon, serwet, obrusów, koców, kołder, materacy itp. zwanych w dalszym ciągu - „bielizna” w ilości wyszczególnionej w specyfikacji asortymentowo- cenowej, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji dla Strzelińskiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Strzelinie w okresie 24 miesięcy. Odbiór i dostawa bielizny transportem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia transport, czynności załadunkowe i wyładunkowe brudnej i czystej bielizny.
  4. Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Turek
    Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku.
    Zakres usługi objętej zamówieniem obejmuje:
    - odbiór brudnej bielizny na podstawie spisu bielizny (Załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) – własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko, (druk – spis bielizna – sporządza i dostarcza Zamawiający),
    - dostawę czystej bielizny – własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko,
    - sortowanie,
    - dezynfekcję (w tym wstępną dezynfekcję),
    - pranie wodne,
    - usztywnienie,
    - suszenie,
    - prasowanie i maglowanie,
    - reperacje krawieckie (m.in. doszywanie guzików, wszywanie zamków),
    - szycie rożków dla oddziału noworodkowego w ramach napraw,
    - szycie w ramach napraw worków z uszami na rzeczy pacjenta o wymiarach 50cm x 40cm, woreczków na sztućce 10cm x 20cm – tolerancja + 3cm,
    - szycie w ramach napraw serwet operacyjnych z dziurą i bez dziury o wymiarach 80cm x 60cm, 100cm x 80cm, 40cm x 60cm,
    - obszywanie materacy w ramach napraw,
    - ważenie czystej bielizny na poszczególne komórki, ilości w kg umieszczane będą w protokole zdawczo odbiorczym prania czystego (Załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz zestawieniu ilościowym odzieży ochronnej czystej (Załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) sporządzonym i dostarczonym przez Wykonawcę wraz z praniem czystym.
    Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług pralniczych objętych zamówieniem z zachowaniem następujących warunków:
    - usługa winna być wykonywana zgodnie z wymaganiami stawianymi przez Państwową Inspekcję Sanitarno – Epidemiologiczną dla tego typu usług,
    - bielizna będąca wyrobem medycznym musi być prana i dezynfekowana w środkach spełniających wymogi ustawy o wyrobach medycznych,
    - do prania bielizny ogólnego przeznaczenia wymagane jest stosowanie środków biobójczych posiadających dokumenty określone przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
    - zakres działania dezynfekcyjnego – bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy i sporobójczy,
    - działanie dezynfekcyjne musi być potwierdzone pozytywną opinią zakładu, którego metodyka badań skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych została zaakceptowana przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
    - preparaty piorąco-dezynfekujące oraz środki dezynfekcyjne do wstępnej dezynfekcji bielizny muszą spełniać aktualne wymogi obowiązujące w służbie zdrowia i być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym – pielęgniarką epidemiologiczną,
    - Wykonawca winien dysponować oddzielnymi środkami transportu dla brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi podzieloną komorę załadunkową, tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z brudną bielizną,
    - obiekt pralni winien mieć zapewnioną barierę higieniczną między stroną brudną i czystą, poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Pomieszczenia pralni winny być urządzone w sposób zapewniający zachowanie bariery higienicznej rozumianej, jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników tych dwóch stref. Pomiędzy strefą brudną, a czystą winna być usytuowana trójstopniowa śluza szatniowa oddzielającą oba obszary ścianami do pełnej wysokości pomieszczenia,
    - Wykonawca winien stosować technologię przystosowaną do prania bielizny szpitalnej,
    - obiekt pralni winien mieć w ścianie dzielącej pralnię na dwie strefy wmontowane urządzenia pralnicze z oddzielnymi otworami do załadowania i rozładowania odpowiednio w obszarze czystym i brudnym,
    - maszyny pralnicze Wykonawcy winny być wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz w urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji,
    - obiekt pralni winien posiadać dział mycia i dezynfekcji pojemników i wózków do transportu brudnej bielizny z zastosowaną barierą higieniczną oddzielającą strefę brudną od czystej, strefa brudna i czysta winny być podłączone do oddzielnych zespołów wentylacyjnych, w strefie brudnej należy przewidywać podciśnienie w stosunku do strefy czystej,
    - Wykonawca zapewni służbom epidemiologicznym Zamawiającego, możliwość kontroli warunków wykonania usługi, kontroli zakupu środków piorących i dezynfekujących, oraz na żądanie Zamawiającego udostępni protokoły kontrolne Państwowej Inspekcji Sanitarno – Epidemiologicznej,
    - Wykonawca zobowiązany jest do odbioru brudnej bielizny i dostarczenia czystej bielizny oraz odzieży ochronnej własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku najpóźniej do godziny 9:00, jednak nie wcześniej niż 8:45,
    - w przypadku kumulacji kilku dni wolnych od pracy przerwa w odbiorze brudnej bielizny i dostarczeniu czystej bielizny, nie może być dłuższa niż jeden dzień, o wystąpieniu przerwy decydują wspólnie obie strony,
    - odbiór brudnej bielizny oraz dostarczenie czystej bielizny odbywać się będzie w tzw. punkcie zbiorczym wskazanym przez Zamawiającego,
    - rozliczenie przekazanej do prania bielizny brudnej odbywać będzie się na podstawie Spisu bielizny – Załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oryginał tego druku przekazywany jest przez osobę zdającą bieliznę u Zamawiającego osobie odbierającej bieliznę pralni – Wykonawcy, kopia tego dokumentu pozostaje u Zamawiającego,
    - dokument – Spis bielizny powraca do Zamawiającego w dniu zwrotu czystej bielizny szpitalnej zgodnie asortymentowo i ilościowo wykazanej w spisie,
    - Zamawiający nie dokonuje ważenia brudnej bielizny (Wykonawca zobowiązany jest do ważenia prania),
    - opakowania do transportu czystej i brudnej bielizny, w tym do zbierania z oddziałów dostarcza Wykonawca na swój koszt, opakowania te winny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne obowiązujące w służbie zdrowia w określonym zakresie, opakowania dostarcza Wykonawca na swój koszt i w ilościach wynikających z zapotrzebowania Zamawiającego,
    - odbiór brudnej bielizny pochodzącej od Zamawiającego odbywać się będzie w punkcie zbiorczym, gdzie bielizna jest gromadzona w opakowaniach. Opakowania te są zamykane i opisane przez Zamawiającego, tj. SP ZOZ Turek i nazwa komórki organizacyjnej, pranie z izolacji jest opisywane: SP ZOZ Turek, oddział, zawartość asortymentowa i ilościowa,
    - bielizna brudna pochodząca z izolacji winna być gromadzona i transportowana w workach samorozpuszczalnych w procesie prania, worki dostarcza Wykonawca na swój koszt w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego,
    - czysta odzież ochronna powinna być transportowana na wieszakach zabezpieczona przed zabrudzeniem folią przezroczystą,
    - bielizna czysta (z podziałem na oddziały) winna być pakowana rodzajami po 10 sztuk, ubrania lekarskie i pielęgniarskie winny być pakowane kompletami. Przez pakowanie bielizny rozumie się: poukładanie bielizny w sposób jednorodny, posegregowanie bielizny po 10 sztuk lub kompletów, ścisłe umieszczenie w opakowaniu i zabezpieczenie przed wypadnięciem i zabrudzeniem bielizny z opakowania w czasie transportu,
    - czysta bielizna operacyjna musi być składana w odpowiedni sposób,
    - opakowania bielizny winny spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne obowiązujące z służbie zdrowia w określonym zakresie,
    - bielizna z sal biegunkowych, oddziałów dziecięcego i noworodkowego i prosektorium oraz pozostała bielizna zanieczyszczona krwią, wydalinami i wydzielinami musi być poddana wstępnej dezynfekcji,
    - bieliznę z oddziałów noworodkowego i położniczego, bloku operacyjnego i prosektorium należy prać każdą osobną,
    - w przypadku posiadania przez Zamawiającego bielizny barierowej na bloku operacyjnym należy prać ją osobno zgodnie z obowiązującymi przepisami odnośnie bielizny barierowej,
    - Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek,
    - każda sztuka bielizny oznaczona będzie przez Zamawiającego symbolem SP ZOZ Turek – symbol oddziału z którego pochodzi,
    - bielizna nie oznaczona lub oznaczona nieczytelnie przesłana będzie przez Wykonawcę w osobnym worku z wyraźnym opisem bielizna nieoznaczona,
    - bielizna uznana przez Wykonawcę do kasacji będzie pakowana w osobny worek, odrębnie dla każdego oddziału z opisem: Bielizna do kasacji,
    - w przypadku zaginięcia, zniszczenia bielizny (nie wynikającego z naturalnego zużycia), zwłaszcza odzieży pracowników Wykonawca pokrywa realne koszty konieczności zakupu na podstawie pisemnego protokołu reklamacji,
    - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, prasowania, jak również w czasie transportu.
    - Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z punktu, do czasu przekazania czystej bielizny do punktu. Wszelkie szkody powstałe na skutek świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany usunąć, a w razie potrzeby pokryć powstałe koszty.
    Pod pojęciem bielizna należy rozumieć wszelkie rzeczy przekazane do prania, a w szczególności: pościele, prześcieradła, koce, zasłony, firany, obrusy, ubrania lekarskie, pielęgniarskie i pracowników medycznych, pieluchy niemowlęce, bielizna noworodkowa, ręczniki, ściereczki do naczyń, poduszki, odzież ochronna i robocza, piżamy i koszule nocne, worki na rzeczy pacjentów, woreczki na sztućce, serwety operacyjne, pokrowce oraz mopy.
  5. Usługi pralnicze z pełnym wykończeniem
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, Poznań
    Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze z pełnym wykończeniem obejmujące wypranie, wybielenie, wyprasowanie, wymaglowanie, szczelne zapakowanie bielizny szpitalnej białej i kolorowej, płaskiej i fasonowej, bielizny operacyjnej płaskiej i fasonowej, odzieży medycznej personelu, powleczeń na materace „LYLASTIC” (prod. Medilab Białystok), zasłon lnianych, koców, poduszek.
    Zamawiający wymaga aby dostarczona przez Wykonawcę odzież medyczna personelu była składana w kostkę (nie może wisieć na wieszakach).

    Informacja o asortymencie i ilościach została określona w formularzu cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
    Transport przedmiotu zamówienia ma się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.

    Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilościach wskazanych
    w załączniku cenowym oraz na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  6. Świadczenie usług pralniczych
    Zamawiający: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej, Trzebnica
    1. Przedmiotem zamówienia jest
    świadczenie usług pralniczych z zachowaniem barier bakteriologicznych oraz norm i parametrów wymaganych dla
    bielizny szpitalnej wraz z transportem. 2. Szacunkowa łączna ilość suchej bielizny szpitalnej (w kg) na okres 12
    m-cy: 54 000. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia,
    jednak nie więcej niż o 20%. 3. Szczegółowy opis stanowi Rozdz. III SIWZ oraz wzór umowy - załącznik nr 7 do
    SIWZ
  7. USŁUGI PRALNICZE DLA POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
    Zamawiający: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy, Oleśnica
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi prania bielizny szpitalnej dla Powiatowego Zespołu Szpitali w zakresie: prania, maglowania, suszenia, krochmalenia bielizny szpitalnej, odzieży medycznej oraz innego asortymentu zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dezynfekcji materaców, pokrowców, poduszek, kołder, koców, zmiękczania koców, sortowania, pakowania bielizny czystej, transport. Usługa prania będą objęte następujące rodzaje bielizny szpitalnej:
    1) pościel z oddziałów szpitalnych ( prześcieradła, powłoki, podkłady)- wymagane maglowanie;
    2)piżamy, odzież robocza personelu szpitalnego, ręczniki frotte, koce, firany – wymagane zmiękczanie;
    3) ręczniki, ścierki, bielizna stołowa – wymagane krochmalenie;
    4) poduszki, kołdry, zasłony, materace, mopy, ścierki do podłóg
    Odbiór bielizny brudnej i dowóz bielizny wypranej wraz z załadunkiem i rozładunkiem zapewnia Wykonawca na swój koszt. Przewidywana roczna ilość kilogramów bielizny oddawanej do prania to 58 000 kg.
    Odbiór brudnej bielizny od Zamawiającego odbywa się co najmniej 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek lub 5 razy w tygodniu ( ilość zdeklarowanych dni będzie oceniana jako kryterium oceny ofert ) z magazynu bielizny Powiatowego Zespołu szpitali przy ul. Armii Krajowej 1 w Oleśnicy w godzinach od 7:00 do 8:00 oraz w szpitalu w Sycowie przy ul. Oleśnickiej 25 w godzinach od 9:00 do 10:00.
    Zwrot bielizny wypranej odbywa się 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek lub 5 razy w tygodniu
    ( ilość zdeklarowanych dni będzie oceniana jako kryterium oceny ofert ) z magazynu bielizny Powiatowego Zespołu szpitali przy ul. Armii Krajowej 1 w Oleśnicy w godzinach od 7:00 do 8:00 oraz w szpitalu w Sycowie przy ul. Oleśnickiej 25 w godzinach od 9:00 do 10:00.
    W przypadku gdy termin odbioru lub dostawy bielizny przypada na dzień wolny od pracy lub święto, terminem realizacji Usługi jest pierwszy dzień roboczy przypadający po dniu wolnym. Odbiór i transport bielizny brudnej musi być zorganizowany z zachowaniem wymogów sanitarnych . Bielizna wydawana będzie na podstawie specyfikacji ilościowo – asortymentowej.
    -usługa będzie wykonywana w pomieszczeniach oraz przy użyciu maszyn i środków piorących Wykonawcy. - stosowane w procesie prania środki piorące i dezynfekujące musza być przeznaczone do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej,
    - pralnia w której wykonywane będą usługi musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno epidemiologicznego napranie bielizny szpitalnej, noworodkowej oraz pranie bielizny zakażonej
    - pranie bielizny noworodkowej powinno odbywać się w wydzielonych pralnicach,
    - pranie bielizny powinno się odbywać wg procedury gwarantującej wysoką jakość wypranej bielizny pod względem bakteriologicznym i higienicznym,
    - oferowana usługa musi odpowiadać standardom sanitarno- epidemiologicznym na pranie bielizny szpitalnej, musi być wykonana z zachowaniem obowiązującego porządku prawnego i przepisów obowiązujących w ochronie zdrowia,
    - bielizna brudna będzie zapakowana przez Zamawiającego w worki koloru niebieskiego,
    - Bielizna wyprana musi być opisana, poskładana odpowiednio zapakowana przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający jej zabrudzenie (np. worek foliowy przezroczysty, biały) oraz opisana rodzajowo z tym, że Zamawiający wymaga aby poszwy pakowane były po 10 szt., prześcieradła po 20 szt., powłoczki po 40 szt., pieluchy po 10 szt., natomiast w pakiecie pakowane po 50 szt.
    - Wykonawca zobowiązany jest do okresowego wykonania badań mikrobiologicznych, a wyniki dostarcza Zamawiającemu raz w kwartale lub na wezwanie Wykonawcy.
    Zamawiający prosi o wyszczególnienie asortymentowe pranej bielizny na komórki organizacyjne szpitali zgodnie z drukami: „SPIS BIELIZNY WYDANEJ DO PRALNI”.

    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Liczba części (zadań): nie dotyczy.
    Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone.

  8. Świadczenie usług pralniczych.
    Zamawiający: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna, Namysłów
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych (pranie, dezynfekcja, prasowanie, krochmalenie i maglowanie pościeli, obrusów, ręczników, firan, zasłon, fartuchów ochronnych, reperacja uszkodzeń oraz pakowanie, segregacja i znakowanie bielizny czystej), a także transport (w tym załadunki i wyładunki) zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego - Namysłowskiego Centrum Zdrowia S.A. - przez okres 12 miesięcy. Przedmiot obejmuje odbiór bielizny brudnej przeznaczonej do prania w siedzibie Zamawiającego i dostarczanie bielizny czystej, do siedziby Zamawiającego po wykonaniu usługi własnym transportem i na własny koszt, zabranej dnia poprzedniego (pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 11:00 w systemie wahadłowym, bez pustych kursów).
    2. Zestawienie bielizny:
    L.p. Rodzaj bielizny Ilość kg / miesięcznie Częstotliwość prania
    1. Bielizna fasonowa 50 1 raz w tygodniu
    2. Bielizna płaska ogólno szpitalna; poszwy, poszewki prześcieradła, podkłady, koszule operacyjne 2 400 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
    3. Bielizna noworodkowa i dziecięca: kaftaniki, koszulki, śpiochy, piżamy dziecięce, pieluchy tetrowe, bety, pościel dziecięca 130 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
    4. Bielizna operacyjna: obłożenia, odzież operacyjna pracowników 400 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
    5. Bielizna pozostała, ręczniki, koce, firanki 150 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
    6. Odzież i bielizna pacjentów: piżamy, dresy, koszule nocne 100 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
    7. Poduszki, kołdry 20 1 raz w tygodniu
    (komora do dezynfekcji)
    8. Mopy 30 Codziennie przez 5 dni w tygodniu
    Razem miesięcznie: 3 280
    Razem rocznie: 39 360
    3. Transport bielizny musi się odbywać jednym samochodem przystosowanym do przewozu bielizny szpitalnej z oddzielnymi, odizolowanymi komorami na brudną i czystą bieliznę (podział na strefy - bariera higieniczna eliminująca stykanie się bielizny czystej z brudną) lub dwoma samochodami do transportu czystej i brudnej bielizny.
    4. Z uwagi na specyfikę zamówienia i obowiązujące u zamawiającego procedury higieniczno-sanitarne następujące części usług: pranie i dezynfekcja muszą być wykonywane w tym samym zakładzie pralniczym.
    5. Wymagania:
    1) Odbiór codzienny bielizny brudnej – 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00.
    2) Dostawa bielizny czystej 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00.
    3) Zwrot bielizny czystej następuje w ciągu 24 godzin od odbioru bielizny brudnej, za wyjątkiem bielizny oddanej w piątek- zwrot w poniedziałek.
    4) Paczki bielizną czystą muszą być pakowane w worki foliowe (koszt Wykonawcy).
    5) Każda paczka musi posiadać numer, identyfikacyjny, który odpowiadać będzie zestawieniu zbiorczemu, niezbędnemu do przyjmowania i odbieranie przez Zamawiającego prania.
    6) Bielizna czysta musi być dostarczana w pakietach z podziałem asortymentowym i oddziałowym.
    7) Odzież ochronna pracowników (bieliznę fasonową) należy oznakować systemem TERMOPACH bądź innym systemem trwale znakującym odzież wg kodu:
    - szpital,
    - oddział,
    - imię i nazwisko użytkownika lub inne oznakowanie określające użytkownika.
    8) Odzież ochronna pracowników (bieliznę fasonową) musi być dostarczana na wieszakach a następnie w workach foliowych.
    9) Dostawa i odbiór bielizny szpitalnej i innych asortymentów odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarno- epidemiologicznymi.
    10) Proces prania przeprowadzony zgodnie z wymaganiami higieniczno- sanitarnymi.
    11) Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji niniejszego zamówienia do bezwzględnego przestrzegania reżimu higieniczno- sanitarnego i epidemiologicznego, przepisów bhp i p.poż i innych określonych odrębnymi przepisami.
    12) Pralnia musi być wyposażona w pomieszczenie śluzy do dezynfekcji kontenerów transportowych.
    13) W celu potwierdzenia stanu faktycznego ze złożoną ofertą Zamawiający, zastrzega sobie prawo do wizytacji w pralni Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę przed rozstrzygnięciem postępowania.
    14) Odbiór bielizny brudnej i zwrot bielizny czystej odbywał się będzie w obecności osób upoważnionych z obu stron, za potwierdzeniem na drukach zdawczo- odbiorczych. Druki będzie na bieżąco dostarczał będzie wykonawca.
    15) W razie stwierdzenia wad wykonanej usługi (ilość, jakość- wady prasowania, krochmalenia, niedopranie) których nie można było stwierdzić w momencie jej odbioru, Zamawiający zgłosi w sposób udokumentowany w ciągu 3 dni roboczych oraz oddeleguje swojego pracownika w celu uzasadnienia reklamacji.
    16) Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszeni.
    17) W przypadku awarii pralni Wykonawca zapewnia usługę w pralni zastępczej, która również spełnia wszystkie wymagania SIWZ.
  9. Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej na potrzeby Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., Rawicz
    Przedmiot zamówienia obejmuje pranie, dezynfekcję, wynajem, serwis, transport bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej i roboczej oraz wdrożenie u Zamawiającego systemu radiowej identyfikacji bielizny (RFID).
  10. Świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ w Obornikach
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Oborniki
    1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ w Obornikach przez okres 24 miesięcy.
    2) W zakres wykonywanej usługi wchodzą:
    a) pranie bielizny, odkażanie, wybielanie, prasowanie, maglowanie bielizny: oddziałowej, operacyjnej, noworodkowej i dziecięcej (białej, zielonej i kolorowej) z wyjątkiem odzieży ochronnej personelu wymagane jest prasowanie oraz innego asortymentu takiego jak: koce, poduszki, zasłony, materace, odzież ochronna i robocza, mopy, wertikale, ścierki, itd.
    b) wykonywanie usług szwalniczych (naprawy rzeczy porwanych, odprutych kieszeni, uzupełnienie oderwanych guzików itd.),
    c) odbiór brudnej bielizny z siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze oraz w razie potrzeby w soboty - wzór formularza stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ,
    d) przywóz czystej bielizny do siedziby Zamawiającego jw.
    e) Zamawiający określa przedmiot zamówienia w kg w całym okresie obowiązywania umowy w załączniku Nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy,
    f) Zamawiający na podstawie wykonania w roku 2016 podaje średnie ilości bielizny do prania: dziennie - ok.154 24 kg; miesięcznie - ok. 4 627,19 kg; rocznie - ok. 55 526,29 kg. Wyżej wymienione ilości są wielkościami szacunkowymi i są zależne od ilości pacjentów.
    g) Proces prania winien być zgodny z wymaganiami sanitarno – epidemiologicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
    h) Wykonawca brudną bieliznę podda dezynfekcji, środki używane do dezynfekcji i prania mają spełniać wymogi zgodnie zobowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne) oraz posiadać opinię PZH,
    i)Bieliznę znacznie zanieczyszczoną krwią należy poddać wstępnej dezynfekcji,
    j) Stosowane środki do prania asortymentu bielizny noworodkowo- dziecięcej powinny być zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie(referencjami np. Instytutu Matki i Dziecka),
    k) Wykluczamy wykorzystywanie w technologii prania podchlorynu sodu,
    l) Wykonawca dostarcza czystą bieliznę do Zamawiającego w opakowaniach, które winny chronić ją przed zabrudzeniem (opakowana bielizna jest zabezpieczona drugim opakowaniem ochronnym – wykonanym z materiału tzw. pokrowiec,
    ł) Zamawiający zapewnia worki foliowe do brudnej bielizny.
    3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania i kontrolowania bielizny pod względem epidemiologicznym oraz jakości; osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego jest - pielęgniarka epidemiologiczna. W przypadku zniszczenia (uszkodzenia, którego nie można usunąć w sposób niewidoczny) Wykonawca dostarcza nowy komplet reklamowanej bielizny.
    4) Dystrybucja bielizny czystej odbywa się wejściem z budynku łącznika i korytarzem
    przewożona do magazynu. W tym celu wykonawca zobowiązany będzie zapewnić odpowiedni środek transportu (wózek do przewożenia bielizny).
    5) Odbiór bielizny brudnej odbywa się wejściem do zaplecza technicznego (wejście od szczytu budynku głównego do przyziemia).
    6) Wykonawca obowiązany jest do zachowania reżimu sanitarnego w zakresie środków transportu oraz transportu czystej i brudnej bielizny.
  11. Świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ w Obornikach
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Oborniki
    1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ w Obornikach przez okres 24 miesięcy.
    2) W zakres wykonywanej usługi wchodzą:
    a) pranie bielizny, odkażanie, wybielanie, prasowanie, maglowanie bielizny: oddziałowej, operacyjnej, noworodkowej i dziecięcej (białej, zielonej i kolorowej) z wyjątkiem odzieży ochronnej personelu wymagane jest prasowanie oraz innego asortymentu takiego jak: koce, poduszki, zasłony, materace, odzież ochronna i robocza, mopy, wertikale, ścierki, itd.
    b) wykonywanie usług szwalniczych (naprawy rzeczy porwanych, odprutych kieszeni, uzupełnienie oderwanych guzików itd.),
    c) odbiór brudnej bielizny z siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze oraz w razie potrzeby w soboty - wzór formularza stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ,
    d) przywóz czystej bielizny do siedziby Zamawiającego jw.
    e) Zamawiający określa przedmiot zamówienia w kg w całym okresie obowiązywania umowy w załączniku Nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy,
    f) Zamawiający na podstawie wykonania w roku 2016 podaje średnie ilości bielizny do prania: dziennie - ok.154 24 kg; miesięcznie - ok. 4 627,19 kg; rocznie - ok. 55 526,29 kg. Wyżej wymienione ilości są wielkościami szacunkowymi i są zależne od ilości pacjentów.
    g) Proces prania winien być zgodny z wymaganiami sanitarno – epidemiologicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
    h) Wykonawca brudną bieliznę podda dezynfekcji, środki używane do dezynfekcji i prania mają spełniać wymogi zgodnie zobowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne) oraz posiadać opinię PZH,
    i)Bieliznę znacznie zanieczyszczoną krwią należy poddać wstępnej dezynfekcji,
    j) Stosowane środki do prania asortymentu bielizny noworodkowo- dziecięcej powinny być zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie(referencjami np. Instytutu Matki i Dziecka),
    k) Wykluczamy wykorzystywanie w technologii prania podchlorynu sodu,
    l) Wykonawca dostarcza czystą bieliznę do Zamawiającego w opakowaniach, które winny chronić ją przed zabrudzeniem (opakowana bielizna jest zabezpieczona drugim opakowaniem ochronnym – wykonanym z materiału tzw. pokrowiec,
    ł) Zamawiający zapewnia worki foliowe do brudnej bielizny.
    3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania i kontrolowania bielizny pod względem epidemiologicznym oraz jakości; osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego jest - pielęgniarka epidemiologiczna. W przypadku zniszczenia (uszkodzenia, którego nie można usunąć w sposób niewidoczny) Wykonawca dostarcza nowy komplet reklamowanej bielizny.
    4) Dystrybucja bielizny czystej odbywa się wejściem z budynku łącznika i korytarzem
    przewożona do magazynu. W tym celu wykonawca zobowiązany będzie zapewnić odpowiedni środek transportu (wózek do przewożenia bielizny).
    5) Odbiór bielizny brudnej odbywa się wejściem do zaplecza technicznego (wejście od szczytu budynku głównego do przyziemia).
    6) Wykonawca obowiązany jest do zachowania reżimu sanitarnego w zakresie środków transportu oraz transportu czystej i brudnej bielizny.
  12. Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, Gostyń
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu.
    2. Przybliżony zakres usługi prania bielizny szpitalnej w okresie 12 m-cy wynosi ok. 74.000 kg, tj. miesięcznie ok. 6.200 kg i będzie dotyczyć w szczególności:
    1) Bielizny operacyjnej
    2) Bielizny pościelowej
    3) Piżam, koszul
    4) Firan, zasłon
    5) Odzieży ochronnej i roboczej
    6) Bielizny noworodkowej i pieluch
    7) Materacy, kocy i poduszek, kołder
    8) Serwet, obrusów
    9) Innych materiałów związanych z utrzymaniem czystości oddziałów szpitalnych
    3. Ilości bielizny szpitalnej przekazywanej do prania będą uzależnione wyłącznie od bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.
  13. Usługa prania, dezynfekcji bielizny i odzieży szpitalnej wraz z najmem bielizny szpitalnej.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i jej dzierżawa , w okresie od 01.01.2017r. 31.12.2017r.
    Szacunkowa średnia ilość roczna suchego prania wynosi ok. 120.000 kg, a w skali jednego miesiąca ok. 10.000 kg. suchego prania, 3000szt. mopów (nakładek płaskich) w użyciu.
    Odbiór przedmiotu zamówienia będzie odbywał się od poniedziałku do piątku bezpośrednio z oddziałów Szpitala, w godzinach od 9.00 do 11.00
    Dostarczenie przedmiotu zamówienia bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do piątku od 7.00 do 9.00 bezpośrednio na oddziały Szpitala wraz z dokumentacją zdawczo-odbiorczą, określającą ilości dostarczonego asortymentu z podziałem cenowym zgodnym z formularzem ofertowym.
  14. Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza, Wrocław
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje :
    a) Usługę kompleksowego prania bielizny szpitalnej w szacunkowej ilości
    157 178,00 kg za okres 24 miesięcy wg. zasad określonych w umowie nr …/2016 (projekt) - załącznik nr 3 do SIWZ oraz wg "Zasad utrzymania czystości bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej" - załącznik nr 1 do umowy.
    b) Odbiór brudnej bielizny i odzieży ochronnej z magazynu Zamawiającego za pokwitowaniem w "Dziennym zestawieniu zbiorczym" - załącznik nr 2 do umowy.
    c) Dostawę czystej bielizny do magazynu Zamawiającego za pokwitowaniem w "Dziennym zestawieniu zbiorczym" - załącznik nr 2 do umowy.
    d) Odbiór z magazynu Zamawiającego bielizny i odzieży ochronnej, przeznaczonej do powtórnego prania za pokwitowaniem w "Dziennym zestawieniu zbiorczym - reklamacja" - załącznik nr 3 do umowy.
    e) Dostawę reklamowanej czystej bielizny do magazynu Zamawiającego za pokwitowaniem w "Dziennym zestawieniu zbiorczym - reklamacja" - załącznik nr 3 do umowy.
    2. Zamawiający i Wykonawca wyznaczą stałe osoby odpowiedzialne za sporządzanie "Dziennego zestawienia zbiorczego".
  15. Numer postępowania SZP V-T/Z/I/2016 Usługi pralnicze.
    Zamawiający: Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o., Strzelin
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi pralnicze tj. pranie, dezynfekcja, chemiczne czyszczenie oraz maglowanie bielizny: pościelowej, operacyjnej, noworodkowej oraz ręczników, ścierek, mopów, fartuchów, pidżam, ubrań lekarskich, firan, zasłon, serwet, obrusów, koców, kołder, materacy itp. zwanych w dalszym ciągu - bielizna w ilości wyszczególnionej w specyfikacji asortymentowo- cenowej, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji dla Strzelińskiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Strzelinie.
  16. Usługa serwisu bielizny szpitalnej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, Słupca
    Przedmiotem zamówienia jest serwis bielizny szpitalnej - średnia miesięczna waga suchej bielizny wynosi ok. 5 330 kg. Organizacja przedmiotu zamówienia: 1. Bielizna będąca przedmiotem zamówienia stanowi w części własność Wykonawcy. Minimalna ilość bielizny jaką musi zaoferować Wykonawca to: poszwy - 230 szt., poszwy młodzieżowe - 30 szt., prześcieradła - 280 szt., poszewki - 240 szt., podkłady - 90 szt. Odbiór bielizny brudnej i dostawa bielizny czystej odbywać się będzie jeden raz dziennie w godzinach ustalonych z Wykonawcą przez Zamawiającego od poniedziałku do soboty a w przypadku świąt, dni wolnych od pracy dopuszczalna jest jednodniowa przerwa w odbiorze i dostarczaniu bielizny. 2. Dostawa czystej bielizny w dniach odbioru brudnej - na zasadzie wymiany. Wózki do przewozu brudnej i czystej bielizny zapewnia Wykonawca. Wózki podlegają dezynfekcji w siedzibie Wykonawcy. 3. Odbiór brudnej bielizny z punktu zdawczo-odbiorczego Zamawiającego. 4. Dostawa czystej bielizny do punktu odbioru czystej bielizny Zamawiającego 5. Podstawowy zakres usługi serwisowej obejmuje: - Pranie - Maglowanie - Prasowanie - Dezynfekowanie - Naprawy Wszystko zgodnie ze wskazaniem producenta bielizny lub Zamawiającego z uwzględnieniem przeprowadzenia pełnego procesu prania i dezynfekcji asortymentu, który nie może być prany w temperaturze powyżej 40°C lub 60°C (np. Koce, poduszki). 6. Bielizna szpitalna oraz odzież podlega procesowi dezynfekcji (dezynfekcję należy przeprowadzić zgodnie z aktualnymi wymogami). 7. Rodzaj dokumentacji zdawczo-odbiorczej ustali Zamawiający usługi w porozumieniu z Wykonawcą. 8. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania i przewozu brudnej i czystej bielizny w zakresie realizacji umowy a Zamawiający wymaga od profesjonalisty staranności oraz zapewnienia odpowiednich warunków sanitarnych (np. brudna bielizna w zależności od jej rodzaju, odbierana jest: - w workach poliestrowych samorozwiązywalnych (zabrudzona) - w workach samorozpuszczalnych i poliestrowych samorozwiązywalnych (zakażona) - w workach poliestrowych samorozwiązywalnych i jednorazowych foliowych (zanieczyszczona). Czysta bielizna przywożona w formie ofoliowanych paczek, odzież robocza pracowników - ofoliowana na wieszakach. 9. Worki zapewnia wykonawca 10. Odbiór bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej winny być realizowane bezpłatnym transportem Wykonawcy do punktu zdawczo-odbiorczego zamawiającego - transport na koszt i ryzyko Oferenta usługi. 11. Czas wykonywania usługi serwisu nie powinien przekraczać 24 godzin od momentu odbioru od zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej. 12. Ilości bielizny przekazywanej do prania będą uzależnione wyłącznie i ściśle od bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 13. Pranie musi odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala - właściwa technologia i oddzielne cykle prania bielizny zakażonej i z Bloku Operacyjnego. W przypadku prania bielizny noworodkowej wymagana jest oddzielna pralnica (do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu tego wymogu). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Niespełnienie ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty
  17. PN 39/16 - kompleksowa usługa prania i dezynfekcji oraz odbioru i dostawy bielizny szpitalnej, odzieży roboczej personelu, materacy, poduszek, kołder i koców
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego prania i dezynfekcji
    oraz odbioru i dostawy bielizny szpitalnej oddziałów dziecięcych i dorosłych,
    odzieży roboczej personelu, materacy, poduszek, kołder i koców, będących własnością Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Koszarowej 5, 51 - 149 Wrocław, zwanego dalej ZAMAWIAJĄCYM, w ilości i asortymencie przedstawionym w załączniku nr 1 do siwz - Formularz asortymentowo-cenowy.
    2. Usługa pralnicza obejmuje:
    1/ odbiór i transport bielizny szpitalnej brudnej i pozostałego asortymentu z magazynów bielizny Zamawiającego do pralni oraz transport i dostawa bielizny szpitalnej czystej i pozostałego asortymentu z pralni do magazynów bielizny Zamawiającego; transport zapewnia Wykonawca, na własny koszt i ryzyko; załadunek i rozładunek transportu bielizny brudnej i bielizny czystej oraz pozostałego asortymentu wraz z wniesieniem go do magazynów i należy do Wykonawcy,
    2/ pranie, dezynfekcję chemiczno-termiczną, suszenie, maglowanie, prasowanie, pakowanie, segregowanie, bieżącą reperację -serwis bieliźniarski: naprawa zamków błyskawicznych, nappów, zszywanie, cerowanie, przyszywanie guzików, troczków itp., bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej personelu,
    3/ pranie koców, pranie i dezynfekcję poduszek, kołder, materacy.
    3. Realizacja usługi będzie wykonywana w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego. Podana przez Zamawiającego ilość bielizny przeznaczonej do prania i dezynfekcji w czasie obowiązywania umowy jest wielkością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznych, bieżących potrzeb Zamawiającego. Wskazane wartości nie są wartościami stałymi i w tym zakresie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zamówienie usługi u Wykonawcy w wartościach określonych w załączniku nr 1 do siwz. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie, ani żadne inne dodatkowe roszczenia za niewykorzystaną część umowy przez Zamawiającego. Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowaną część umowy w okresie jej obowiązywania.
    4. Przed pierwszą dostawą Wykonawca na własny koszt zaopatrzy Zamawiającego w odpowiednią ilość:
    1/ worków do transportu brudnej bielizny, foliowych, przeźroczystych o odpowiedniej wytrzymałości niezbędnych do spakowania całości brudnej bielizny, samo-rozpuszczalnych koloru czerwonego dla segregacji, składowania i pakowania bielizny skażonej; ww worki muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny (PZH).
    Bielizna pościelowa skażona (zakaźnie lub zanieczyszczoną insektami), to bielizna pochodząca od chorych którzy są izolowani lub objęci nadzorem sanitarno-epidemiologicznym.
    Do tej grupy należy bielizna:
    a/ znacznie zanieczyszczona wydalinami i wydzielinami lub zanieczyszczona krwią,
    b/ pochodząca od chorych na świerzb i zawszawionych,
    c/ pochodząca od pacjentów izolowanych w ramach prewencji z powodu wystąpienia alertowego czynnika etiologicznego wieloopornego,
    d/ pochodząca z zaistniałego ogniska epidemiologicznego lub z innych szczególnych sytuacji interwencyjnych związanych z bezpieczeństwem epidemiologicznym - z polecenia zespołu kontroli zakażeń szpitalnych.
    2/ wózków transportowych do transportu bielizny (osiatkowane, wysokie) niezbędnych do transportu zadeklarowanej ilości bielizny brudnej i czystej oraz pozostałego asortymentu i stojaków na poszczególne oddziały dorosłych osobno na bieliznę czystą i na bieliznę brudną;
    w.w. wózki i stojaki zostaną zwrócone Wykonawcy po zakończeniu trwania umowy.
    3/ druków protokołów zdawczo-odbiorczych do pralni.

    5. Odbiór, transport i dostarczenie przedmiotu zamówienia:
    1/ czas wykonania usługi pralniczej nie może przekroczyć 24 godzin od momentu
    odbioru asortymentu objętego przedmiotem zamówienia z magazynów bielizny brudnej Zamawiającego do czasu przekazania asortymentu objętego przedmiotem zamówienia
    do magazynów bielizny czystej, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, za wyjątkiem materacy, koców, poduszek i kołder oraz wykonania usług naprawczych tzw. serwisu bieliźniarskiego dla których czas wykonania usługi nie może przekraczać 72 godzin.
    2/ dostarczanie bielizny czystej i asortymentu objętego przedmiotem zamówienia oraz wywożenie bielizny brudnej i asortymentu objętego przedmiotem zamówienia odbywać się będzie w ciągu 24 godzin codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 10:00. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zapasu czystego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia i dostarczenia go do magazynów bielizny Szpitala w razie zaistnienia takiej konieczności, w dni wolne od pracy. W szczególnych przypadkach, np.: dłuższy okres dni wolnych od pracy, czas wykonania usługi będzie ustalony indywidualnie za pisemną zgodą Zamawiającego. Dowodem odbioru bielizny brudnej do prania i dostawy czystej bielizny będzie każdorazowo protokół zdawczo -odbiorczy podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Stron. Dowodem w zakresie uwag o jakości bielizny brudnej przyjętej do prania i jakości bielizny czystej odebranej po praniu będzie Protokół uwag/zniszczenia bielizny wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do siwz podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Stron. Wykonawca winien środkiem transportu dopuszczonym do transportu bielizny szpitalnej (posiadającym pozytywną opinię sanitarną na świadczenie usług transportowych w zakresie przedmiotu zamówienia), we własnym zakresie i na własny koszt dostarczać bezpośrednio do magazynów bielizny Zamawiającego bieliznę czystą i asortyment objęty przedmiotem zamówienia oraz odbierać bieliznę brudną i asortyment objęty przedmiotem zamówienia.

    6. Usługa prania: Wykonawca wykonywać będzie usługę spełniającą wymogi stosownych norm, ustaw i rozporządzeń, zwłaszcza resortu Ministerstwa Zdrowia, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 05.12.2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (TJ Dz.U. z 2013r. poz. 947 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz.U. Nr 40, poz. 469) oraz normą PN-EN 14065 Tekstylia. Tekstylia poddawane obróbce w pralni. System kontroli skażenia mikrobiologicznego. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zaleceń producentów bielizny i odzieży, zwłaszcza dotyczy to prania oraz dezynfekcji bielizny i odzieży roboczej personelu, skażonej oraz bielizny wysoko gabarytowej, np.: materace. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania technologii prania gwarantującej wysoką jakość usługi oraz zapewniającej pełne przestrzeganie aktualnie obowiązujący przepisów sanitarno-epidemiologicznych, za co Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną wobec organów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, BHP i innymi. Usługa musi być wykonywana zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego
    i Państwowego Zakładu Higieny. Zamawiający wymaga pozytywnej opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie dopuszczenia pralni do świadczenia usług prania bielizny szpitalnej. Wykonawca gwarantuje wykonanie usług pralniczych w oparciu o środki piorące i dezynfekujące przeznaczone do higieny szpitalnej, które posiadają dopuszczenie PZH do użytku w jednostkach ochrony zdrowia oraz pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka dopuszczającą preparat do prania bielizny z oddziałów dziecięcych. Wykonawca ponadto zobowiąże się do prania i dezynfekcji przedmiotu zamówienia przy użyciu metod i środków dostosowanych do asortymentu oraz zgodnych z wymogami technologicznymi w celu zapewnienia właściwej jakości prania nie powodującej zmiany jej wyglądu i przyspieszonego zużycia bielizny; w procesie prania i odplamiania nie będą stosowane środki agresywne, odbarwiające i niszczące tkaniny (chlor i jego związki). Wykonawca stosuje środki piorące i dezynfekcyjne oraz urządzenia
    i maszyny pralnicze niepowodujące przyspieszonego zużycia tkanin.

    7. Pozostałe wymagania:
    1/ Wykonawca przynajmniej raz na kwartał przedstawi Zamawiającemu wyniki badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy (na swój koszt) czystej bielizny - po jednej próbie ilościowej (metodą odciskową) oraz próbie jakościowej na MRSA i Clostridium difficle, dokumenty mają potwierdzać skuteczność prania i dezynfekcji przedmiotu zamówienia, potwierdzonych przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobierania prób czystościowych z dostarczonej wypranej bielizny, przez upoważnionego pracownika na koszt Wykonawcy, w przypadkach uzasadnionej potrzeby - np. kiedy dostarczona bielizna będzie widocznie splamiona czy niedoprana lub brudna oraz jeśli wyniki bakteriologiczne będą dodatnie,
    2/ Wykonawca przynajmniej raz na 6 miesięcy przedstawi Zamawiającemu wyniki badania potwierdzającego czystość mikrobiologiczną komory dezynfekcyjnej,
    3/ Wykonawca przynajmniej raz na 6 miesięcy przedstawi Zamawiającemu wynik badania potwierdzającego czystość mikrobiologiczną samochodu transportującego bieliznę czystą,
    4/ Wykonawca udostępni Zamawiającemu (na żądanie) dokumentację warunków procesu prania
    i dezynfekcji , jakiemu podlegała dostarczona bielizna,
    5/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli warunków prania i transportu bielizny bez uprzedzenia Wykonawcy oraz wglądu do monitoringu czystości pralni i skuteczności działania komór dezynfekcyjnych,
    6/ Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy zgubione,
    7/ Zamawiający ma prawo reklamować każdorazowo stwierdzenie niewłaściwej jakości wykonania usługi lub braki ilościowe, bezpośrednio po odbiorze upranego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia, a Wykonawca powinien rozpatrzyć reklamację niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 3 dni
  18. Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu.
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, Wrocław
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu.
  19. ZP/10/PN/16
    Zamawiający: "Szpital w Śremie" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Śrem
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych bielizny szpitalnej i odzieży wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej i odzieży operacyjnej oraz kompleksowym serwisem na rzecz Zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, z zastosowaniem technologii likwidującej wszelkie skażenia.
  20. Świadczenie usług pralniczych wraz z serwisem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Turek
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wraz z serwisem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku. 2. Usługa obejmuje: - odbiór brudnej bielizny na podstawie spisu bielizny (Załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) - własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko, (druk - spis bielizna - sporządza i dostarcza Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku - Zamawiający), - dostawę czystej bielizny - własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko, - sortowanie, - dezynfekcję (w tym wstępną dezynfekcję), - pranie wodne, - usztywnienie, - suszenie, - prasowanie i maglowanie, - reperacje krawieckie (m.in. doszywanie guzików, wszywanie zamków), - szycie rożków dla oddziału noworodkowego w ramach napraw, - szycie w ramach napraw worków z uszami na rzeczy pacjenta o wymiarach 50cm x 40cm, woreczków na sztućce 10cm x 20cm - tolerancja + 3cm, - szycie w ramach napraw serwet operacyjnych z dziurą i bez dziury o wymiarach 80cm x 60cm, 100cm x 80cm, 40cm x 60cm, - obszywanie materacy w ramach napraw, - ważenie czystej bielizny na poszczególne komórki, ilości w kg umieszczane będą w protokole zdawczo odbiorczym prania czystego (Załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz zestawieniu ilościowym odzieży ochronnej czystej (Załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) sporządzonym i dostarczonym przez Wykonawcę wraz z praniem czystym.
    3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług pralniczych objętych zamówieniem z zachowaniem następujących warunków: - usługa winna być wykonywana zgodnie z wymaganiami stawianymi przez Państwową Inspekcję Sanitarno - Epidemiologiczną dla tego typu usług, - bielizna będąca wyrobem medycznym musi być prana i dezynfekowana w środkach spełniających wymogi ustawy o wyrobach medycznych, - do prania bielizny ogólnego przeznaczenia wymagane jest stosowanie środków biobójczych posiadających dokumenty określone przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, - zakres działania dezynfekcyjnego - bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy i sporobójczy, - działanie dezynfekcyjne musi być potwierdzone pozytywną opinią zakładu, którego metodyka badań skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych została zaakceptowana przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, - preparaty piorąco-dezynfekujące oraz środki dezynfekcyjne do wstępnej dezynfekcji bielizny muszą spełniać aktualne wymogi obowiązujące w służbie zdrowia i być wcześniej uzgodnione z Samodzielnym Publicznym Zespołem Opieki Zdrowotnej w Turku - Zamawiającym - pielęgniarką epidemiologiczną, - Wykonawca winien dysponować oddzielnymi środkami transportu dla brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi podzieloną komorę załadunkową, tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z brudną bielizną, - obiekt pralni winien mieć zapewnioną barierę higieniczną między stroną brudną i czystą, poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Pomieszczenia pralni winny być urządzone w sposób zapewniający zachowanie bariery higienicznej rozumianej, jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników tych dwóch stref. Pomiędzy strefą brudną, a czystą winna być usytuowana trójstopniowa śluza szatniowa oddzielającą oba obszary ścianami do pełnej wysokości pomieszczenia, - Wykonawca winien stosować technologię przystosowaną do prania bielizny szpitalnej, - obiekt pralni winien mieć w ścianie dzielącej pralnię na dwie strefy wmontowane urządzenia pralnicze z oddzielnymi otworami do załadowania i rozładowania odpowiednio w obszarze czystym i brudnym, - maszyny pralnicze Wykonawcy winny być wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz w urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji, - obiekt pralni winien posiadać dział mycia i dezynfekcji pojemników i wózków do transportu brudnej bielizny z zastosowaną barierą higieniczną oddzielającą strefę brudną od czystej, strefa brudna i czysta winny być podłączone do oddzielnych zespołów wentylacyjnych, w strefie brudnej należy przewidywać podciśnienie w stosunku do strefy czystej, - Wykonawca zapewni służbom epidemiologicznym Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku - Zamawiającego, możliwość kontroli warunków wykonania usługi, kontroli zakupu środków piorących i dezynfekujących, oraz na żądanie Zamawiającego udostępni protokoły kontrolne Państwowej Inspekcji Sanitarno - Epidemiologicznej, - Wykonawca zobowiązany jest do odbioru brudnej bielizny i dostarczenia czystej bielizny oraz odzieży ochronnej własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku najpóźniej do godziny 11:00, jednak nie wcześniej niż 8:45, - w przypadku kumulacji kilku dni wolnych od pracy przerwa w odbiorze brudnej bielizny i dostarczeniu czystej bielizny, nie może być dłuższa niż jeden dzień, o wystąpieniu przerwy decydują wspólnie obie strony, - odbiór brudnej bielizny oraz dostarczenie czystej bielizny odbywać się będzie w tzw. punkcie zbiorczym wskazanym przez Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku - Zamawiającego, - rozliczenie przekazanej do prania bielizny brudnej odbywać będzie się na podstawie Spisu bielizny - Załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oryginał tego druku przekazywany jest przez osobę zdającą bieliznę w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku - Zamawiający osobie odbierającej bieliznę pralni - Wykonawcy, kopia tego dokumentu pozostaje u Zamawiającego, - dokument - Spis bielizny powraca do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku - Zamawiającego w dniu zwrotu czystej bielizny szpitalnej zgodnie asortymentowo i ilościowo wykazanej w spisie, - Samodzielny Publiczny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku - Zamawiający nie przewiduje ważenia brudnej bielizny, - opakowania do transportu czystej i brudnej bielizny, w tym do zbierania z oddziałów dostarcza Wykonawca na swój koszt, opakowania te winny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne obowiązujące w służbie zdrowia w określonym zakresie, opakowania dostarcza Wykonawca na swój koszt i w ilościach wynikających z zapotrzebowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku - Zamawiającego, - odbiór brudnej bielizny pochodzącej z Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku odbywać się będzie w punkcie zbiorczym, gdzie bielizna jest gromadzona w opakowaniach. Opakowania te są zamykane i opisane przez Zamawiającego, tj. SP ZOZ Turek i nazwa komórki organizacyjnej, pranie z izolacji jest opisywane: SP ZOZ Turek, oddział, zawartość asortymentowa i ilościowa, - bielizna brudna pochodząca z izolacji winna być gromadzona i transportowana w workach samorozpuszczalnych w procesie prania, worki dostarcza Wykonawca na swój koszt w ilościach wynikających z potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku - Zamawiającego, - czysta odzież ochronna powinna być transportowana na wieszakach zabezpieczona przed zabrudzeniem folią przezroczystą,
    bielizna czysta (z podziałem na oddziały) winna być pakowana rodzajami po 10 sztuk, ubrania lekarskie i pielęgniarskie winny być pakowane kompletami. Przez pakowanie bielizny rozumie się: poukładanie bielizny w sposób jednorodny, posegregowanie bielizny po 10 sztuk lub kompletów, ścisłe umieszczenie w opakowaniu i zabezpieczenie przed wypadnięciem i zabrudzeniem bielizny z opakowania w czasie transportu, - czysta bielizna operacyjna musi być składana w odpowiedni sposób, wzory złożonej bielizny operacyjnej do wglądu na Bloku Operacyjnym, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu - telefon kontaktowy 63 2805519, 63 2805520, - opakowania bielizny winny spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne obowiązujące z służbie zdrowia w określonym zakresie, - bielizna z sal biegunkowych, oddziałów dziecięcego i noworodkowego i prosektorium oraz pozostała bielizna zanieczyszczona krwią, wydalinami i wydzielinami musi być poddana wstępnej dezynfekcji, - bieliznę z oddziałów noworodkowego i położniczego, bloku operacyjnego i prosektorium należy prać każdą osobną, - Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek, - każda sztuka bielizny oznaczona będzie przez Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku - Zamawiającego symbolem SP ZOZ Turek - symbol oddziału z którego pochodzi. - bielizna nie oznaczona lub oznaczona nieczytelnie przesłana będzie przez Wykonawcę w osobnym worku z wyraźnym opisem bielizna nieoznaczona, - bielizna uznana przez Wykonawcę do kasacji będzie pakowana w osobny worek, odrębnie dla każdego oddziału z opisem: Bielizna do kasacji, - w przypadku zaginięcia, zniszczenia bielizny (nie wynikającego z naturalnego zużycia), zwłaszcza odzieży pracowników Wykonawca pokrywa realne koszty konieczności zakupu na podstawie pisemnego protokołu reklamacji, - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, prasowania, jak również w czasie transportu. - Wykonawca odpowiada za bieliznę Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku - Zamawiającego od momentu odebrania jej z punktu, do czasu przekazania czystej bielizny do punktu. Wszelkie szkody powstałe na skutek świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany usunąć, a w razie potrzeby pokryć powstałe koszty. 4. Pod pojęciem bielizna należy rozumieć wszelkie rzeczy przekazane do prania, a w szczególności: pościele, prześcieradła, koce, zasłony, firany, obrusy, ubrania lekarskie, pielęgniarskie i pracowników medycznych, pieluchy niemowlęce, bielizna noworodkowa, ręczniki, ściereczki do naczyń, poduszki, odzież ochronna i robocza, piżamy i koszule nocne, worki na rzeczy pacjentów, woreczki na sztućce, serwety operacyjne, pokrowce oraz mopy
  21. Wykonanie kompleksowych usług pralniczych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/08/16
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, Oława
  22. Usługi pralnicze z pełnym wykończeniem
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, Poznań
  23. Wykonanie kompleksowych usług pralniczych
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, Nysa
  24. Wykonywanie usługi prania bielizny szpitalnej dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.
    Zamawiający: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy, Oleśnica
  25. Świadczenie usług pralniczych
    Zamawiający: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej, Trzebnica
  26. Wykonywanie usług pralniczych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
  27. Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie Usługi pralniczej świadczonej dla DCTK z KBDSz przez okres 24 miesięcy.
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku, Wrocław
  28. Usługa prania, dezynfekcji bielizny i odzieży szpitalnej wraz z najmem bielizny szpitalnej
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
  29. ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, Gostyń
  30. Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony, Konin
  31. Świadczenie usług pralniczych, dezynfekcji bielizny Zamawiającego, dzierżawa bielizny Wykonawcy oraz świadczenie usługi pralniczej odzieży ochronnej i roboczej wraz z wdrożeniem technologii RFID dla SPZOZ w Krotoszynie - IV.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krotoszyn
  32. Usługa serwisu bielizny szpitalnej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, Słupca
  33. Świadczenie usług w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzieży i bielizny szpitalnej - nr sprawy: EA/16/2015
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, Świdnica
  34. Wykonanie usług pralniczych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
  35. Wykonywanie usługi prania bielizny szpitalnej dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy
    Zamawiający: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy, Oleśnica
  36. Usługi pralnicze z pełnym wykończeniem
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, Poznań
  37. Wykonanie kompleksowych usług pralniczych, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/01/15
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, Oława
  38. Wykonywanie kompleksowych usług pralniczych w pralni wykonawcy oraz wynajem szpitalnej bielizny pościelowej i odzieży
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Lwówek Śląski
  39. Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z wynajmem oraz serwisem bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej u roboczej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole (II)
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Koło
  40. ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ I ODZIEŻY OCHRONNEJ W DOLNOŚLĄSKIM CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU.
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, Wrocław
  41. Świadczenie usług pralniczych wraz z serwisem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Turek
  42. Usługa serwisu bielizny szpitalnej.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, Słupca
  43. ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI PRALNICZEJ
    Zamawiający: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o, Puszczykowo
  44. ZPU/02/14 świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ w Obornikach
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Oborniki
  45. Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSW we Wrocławiu
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW we Wrocławiu, Wrocław
  46. Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej oraz wdrożenie programu komputerowego RFID.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
  47. Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu, Gostyń