Kogo reprezentuje osoba

Leszczyński Marian

w KRS

Marian Leszczyński

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Marian
Nazwisko:Leszczyński
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1946 r., wiek 73 lata
Miejscowości:Augustów (Podlaskie), Białystok (Podlaskie), Piotrków Trybunalski (Łódzkie), Toruń (Kujawsko-pomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:10 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Halbedel Henryk Jan, Jędrusiak Marek Tomasz, Słoma Bernadeta Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiaderek Tomasz Marek
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarek Jerzy Kazimierz, Jędrzejczyk Małgorzata Agnieszka, Kozłowski Grzegorz Jerzy, Król Michał, Libidzki Kazimierz, Skaba Krzysztof Władysław, Stankowski Zbigniew Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilk Zbigniew Józef
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Comi Roman, Kałczyńska Izabela, Kałczyński Paweł, Kałczyński Tadeusz, Leśniak Piaskowska Iwona, Leśniak Łebkowska Grażyna, Suwalski Kazimierz, Zozula Andrzej

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boguski Dariusz, Flejmer Mirosław, Krupa Dariusz, Mironowicz Eugeniusz, Pilcicka Joanna, Ponikło Elżeta, Romejko Mirosław Piotr, Surowiec Wiesława, Łojewska Dorota

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dawid Arkadiusz Tomasz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gruza Andrzej Krzysztof, Piróg Maciej Jan, Przekop Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Leszczyńska Barbara Anna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ekiert Ryszard, Furgalski Adrian Rafał, Garkowska Anna, Kruszewska Alicja, Kruszyński Jerzy, Sobolewska Alina, Łapińska Grażyna, Łuba Jerzy, Łupiński Stanisław Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuszczyński Zbigniew Tomasz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sadza Ryszard, Wrona Grzegorz, Łukasik Teresa Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaremba Przemysław Aleksander
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jendrzejczak Przemysław, Kluk Krzysztof Tadeusz, Krosman Edward, Malaga Andrzej Jan, Smółko Artur, Tabor Damian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stefański Przemysław
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jarocka Iwona Maria, Kania Jarosław Piotr, Klapiński Przemysław Władysław, Machnik Zygmunt, Miazek Anna Maria, Perkowski Paweł Bohdan, Rajzer Anna Małgorzata, Stokłosa Andrzej Rafał, Uraczyńska Marzenna Karolina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zięba Paweł
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogucki Lech Piotr, Mikulewicz Tomasz Eugeniusz, Milewska Izabela Beata, Pilecki Marek, Pruski Jan, Tallat Bohdan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gradowski Henryk
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chojnicki Józef, Czerwińska Kornelia, Grodzki Zenon, Janas Paweł Grzegorz, Konczewski Piotr, Lemańczyk Kazimierz Bolesław, Ślusarczyk Czesław Henryk, Strumińska Anna Ewa, Świderski Stanisław Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wzorek Edmund
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Branicki Ryszard Romuald, Błońska Aleksandra, Jendrzejczak Jerzy Kazimierz, Jendrzejczak Przemysław, Majocha Marcin, Smółko Artur, Szwedowski Marcin Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stefański Paweł Sebastian

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Akcyza Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000404266
  2. Altrad Belle-poland Sp. Z O.O., Rawa Mazowiecka − KRS 0000108022
  3. American Trade Agency Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000068169
  4. Askop Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000516704
  5. Baer S.A., Gdańsk − KRS 0000013238
  6. Belmar Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000140223
  7. Bemissa Investment S.A., Warszawa − KRS 0000577599
  8. Białoruskie Towarzystwo Historyczne, Białystok − KRS 0000100142
  9. Bielbit Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000011132
  10. Bog-instal Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000221907
  11. Budzik Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000366169
  12. Bytomska Spółka Informatyczna Coig-4 Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000101883
  13. Bytomska Spółka Informatyczna Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000493505
  14. Central Business Park S.A., Katowice − KRS 0000702790
  15. Centrokom Sp. Z O.O., Suchowola − KRS 0000313637
  16. Cepelia Polska Sztuka i Rękodzieło Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000128730
  17. Chp - 2 Sp. Z O.O., Świerklany − KRS 0000491228
  18. Consedo - Grupa Doradcza Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000329539
  19. Consortia Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bytom − KRS 0000040009
  20. Cross Pharm Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000350895
  21. Democratia Restituta, Katowice − KRS 0000289996
  22. Elektrociepłownia Piotrków Trybunalski Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000801423
  23. Euromed S.A., Augustów − KRS 0000042452
  24. Forum Kolejowe Railway Business Forum, Warszawa − KRS 0000208891
  25. Fundacja Academia Initiatyva, Warszawa − KRS 0000179856
  26. Fundacja Aperta, Warszawa − KRS 0000131732
  27. Fundacja Centrum Solidarności, Gdańsk − KRS 0000082079
  28. Fundacja Cepelia Polska Sztuka i Rękodzieło, Warszawa − KRS 0000156207
  29. Fundacja Dr.ludwika Jaworskiego, Warszawa − KRS 0000149518
  30. Fundacja Gramy Dalej, Łódź − KRS 0000556688
  31. Fundacja Kropla Życia Im. Agaty Mróz-olszewskiej, Mysłowice − KRS 0000356025
  32. Fundacja Nauki Śląskiej, Katowice − KRS 0000391360
  33. Fundacja Polska Liga Walki Z Rakiem, Warszawa − KRS 0000567698
  34. Fundacja Polskich Niewidomych i Słabowidzących Trakt, Warszawa − KRS 0000230693
  35. Fundacja Polskie Szkło, Warszawa − KRS 0000411313
  36. Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Hipoterapia, Warszawa − KRS 0000091766
  37. Fundacja Praca Dla Niewidomych, Warszawa − KRS 0000158692
  38. Fundacja Rękojmia. Ochrona Prawa Własności, Olsztyn − KRS 0000563113
  39. Fundacja Rozwoju Parajeździectwa-centauri, Warszawa − KRS 0000327888
  40. Fundacja Rozwoju Podnoszenia Ciężarów, Warszawa − KRS 0000160951
  41. Fundacja Sąsiedzi Bez Granic, Białystok − KRS 0000442802
  42. Fundacja Starszy Brat, Starsza Siostra - Polska, Warszawa − KRS 0000129992
  43. Fundacja Sztuki Pantomima Olsztyńska, Olsztyn − KRS 0000112192
  44. Fundacja Wolności i Solidarności Im. Pawła Szeremieta, Białystok − KRS 0000731821
  45. General Business Links Prosperum Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000397315
  46. Graktiva Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000432054
  47. Graktivapro Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000639159
  48. Grupa590 Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000766806
  49. Ibsm S.A., Warszawa − KRS 0000315354
  50. Idea Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000314085

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aeroklub Suwalski, Suwałki − KRS 0000169756
  2. Agencja Finansowa Grosik Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000222160
  3. Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Bielsko-biała − KRS 0000046440
  4. Agencja Wydawniczo-handlowa Edytor S.A., Białystok − KRS 0000022386
  5. Agro-fundusz Mazury Sp. Z O.O., Drogosze − KRS 0000081723
  6. Aqua S.A., Bielsko-biała − KRS 0000030779
  7. Autonika Holding S.A., Rzeszów − KRS 0000024980
  8. Binase Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000394030
  9. Bioeko Grupa Tauron Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000395659
  10. Biomasa Grupa Tauron Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000053160
  11. Bonnier Business (polska) Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000024847
  12. Bt Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000561162
  13. Cedr Sp. Z O.O., Brańsk − KRS 0000178652
  14. Centrala Zaopatrzenia Górnictwa S.A., Katowice − KRS 0000107514
  15. Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego S.A., Bytom − KRS 0000223325
  16. Centrum Bankowo-finansowe Nowy Świat S.A., Warszawa − KRS 0000044482
  17. Centrum Informatyki Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000077358
  18. Centrum Medyczne Silesiana Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000130392
  19. Cepelia - Polska Sztuka i Rękodzieło W Warszawie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000105829
  20. Chłodnia Kielce S.A., Kielce − KRS 0000148386
  21. Con-graph Polska Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000026809
  22. Consus Konert Sp. J., Białystok − KRS 0000292947
  23. Data Park Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000237715
  24. Db Cargo Polska S.A., Zabrze − KRS 0000057814
  25. Dolnośląski Dom Wydawniczy Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000053669
  26. Drogowa Trasa Średnicowa, Katowice − KRS 0000027591
  27. Dziennikarska Oficyna Wydawnicza Rondo Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000039152
  28. Ec Energia 1 Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000401696
  29. Echo Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000049179
  30. Eco Logic Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000306000
  31. Edytor Press Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000049293
  32. Ekobud Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000051120
  33. Ekoenergia Silesia S.A., Katowice − KRS 0000408185
  34. Elzam-holding S.A., Elbląg − KRS 0000022148
  35. Enion S.A., Kraków − KRS 0000012216
  36. Entech Poland Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000509058
  37. Euroregionalne Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-gospodarczych, Rzeszów − KRS 0000266064
  38. Fabryka Obrabiarek Rafamet S.A., Kuźnia Raciborska − KRS 0000069588
  39. Finc Invest 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000565751
  40. Firma Handlowo Usługowa Fabud Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000048444
  41. Fozi Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000165572
  42. Fundacja Lubiąż, Lubiąż − KRS 0000099396
  43. Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego, Warszawa − KRS 0000101821
  44. Fundacja Pomoc Transportowcom, Warszawa − KRS 0000022612
  45. Fundacja Przy Centralnym Szpitalu Klinicznym Mswia W Warszawie, Warszawa − KRS 0000416092
  46. Fundacja Radia Zet, Warszawa − KRS 0000127204
  47. Gala Car Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000149789
  48. Gaweł Sp. Z O.O., Kolbuszowa − KRS 0000152924
  49. Gazeta Pomorska Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000011369
  50. Gepard Systems Sp. Z O.O., Zaścianki − KRS 0000256571

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w roku szkolnym 2015/2016, gm. Nowy Duninów
    Zamawiający: Gmina Nowy Duninów, Nowy Duninów
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w dni nauki szkolnej, realizowane w ramach Programu Rządowego Pomoc państwa w zakresie dożywiania; tzn. przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkół w Nowym Duninowie, do Szkoły Filialnej w Soczewce oraz do Szkoły Filialnej w Lipiankach.
    2. W trakcie obowiązywania umowy możliwy będzie zakup posiłku wg oferowanej ceny przez pozostałe osoby nie objęte programem dożywiania będące pracownikami placówki lub jej uczniami (w cyklu nie krótszym niż miesięczny).
    3. Szacunkowa liczba uczniów objętych programem dożywiania wynosi 60-90 uczniów, przy czym w Zespole Szkół w Nowym Duninowie objętych programem dożywiania jest większa liczba uczniów niż w pozostałych placówkach. Wielkość ta nie jest stała i może ulegać zmianom w trakcie realizacji.
    4. Faktyczna liczba posiłków uzależniona będzie od liczby dzieci, które objęte zostaną programem dożywiania.
    5. Posiłki wydawane będą we wszystkie dni nauki szkolnej od dnia 02.09.2015r. do dnia 23.06.2016r.
    6. Za podaną cenę ofertową Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do w/w placówek 1 gorący posiłek w postaci drugiego dania składającego się z porcji mięsa 100g, ziemniaków 220g, surówki 170g, raz w tygodniu danie bezmięsne 440 g, zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla dzieci.
    7. Dowóz odbywał się będzie raz dziennie.
    8. Posiłki powinny być zróżnicowane, przygotowane według wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia oraz zawierać odpowiednią gramaturę oraz kaloryczność.
    9. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 1 tygodniowych (5 dni roboczych).
    10. Dostarczanie posiłków w pojemnikach jednorazowych utrzymujących ich właściwą temperaturę i gotowych do podania do spożycia po ich dostarczeniu.
    11. Wydawanie posiłków należy do obowiązku szkoły. Godzina dostawy posiłków do szkół do uzgodnienia z Dyrektorami Szkół.
    12. Posiłki powinny być przygotowane według aktualnych norm żywieniowych oraz zgodnie z zasadami zbiorowego żywienia. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym.
    13. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę.
    14. Posiłki wykonane będą ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.
    15. Wykonawca ponosi koszty zakupu i dostarczenia naczyń jednorazowych, załadunku, transportu i rozładunku dla wszystkich dostaw posiłków w miejsce wskazane w szkołach.
    16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
    17. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem o każdej zmianie liczby osób korzystających z dożywiania w danej szkole.
    18. Rozliczenie nastąpi za faktycznie dostarczone ilości posiłków, zmiany ilości dostarczanych posiłków zostaną zgłoszone z min. 1 dniowym wyprzedzeniem do godz. 12:00
  2. Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń pn. Dobre praktyki rolnicze na obszarach szczególnie narażonych na azotany pochodzenia rolniczego, tzw. OSN
    Zamawiający: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu wyżywienia dla uczestników i wykładowców szkoleń pn. Dobre praktyki rolnicze na obszarach szczególnie narażonych na azotany pochodzenia rolniczego, tzw. OSN, organizowanych przez Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Szkolenia będą organizowane w terminie od 08.04.2015 roku do 30.06.2015 roku. Szkolenia 3-dniowe, z przewidywaną liczbą uczestników na każdym szkoleniu wynoszącą 30 osób. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi cateringowe dla faktycznej liczby uczestników szkolenia danego dnia szkolenia. O liczbie osób na szkoleniu danego dnia Zamawiający będzie informował Wykonawcę każdego dnia szkolenia najpóźniej do godziny 9.00. Na każde z organizowanych szkoleń składają się: 2 pierwsze dni szkolenia - zajęcia stacjonarne, w określonym miejscu szkolenia, w godzinach 8-16, 3 dzień szkolenia - wyjazd szkoleniowy, w godzinach 8-16 (przewidywane godziny wyjazdu i powrotu). Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie zajęć stacjonarnych (2 pierwsze dni szkolenia): serwis kawowy - w godzinach 10-12.15, każdego dnia, obiad jednodaniowy - w godzinach 13.00-14.00, każdego dnia, w trakcie wyjazdu szkoleniowego (3 dzień szkolenia) - przybliżona godzina i miejsce podania serwisu kawowego i obiadu zostanie uzgodniona z kierownikiem danego szkolenia najpóźniej na 1 dzień przed planowanym wyjazdem. Na serwis kawowy składać się ma: gorąca kawa rozpuszczalna w termosach - bez ograniczeń, herbata czarna w torebkach (gorąca woda w termosach) - bez ograniczeń, cukier, cytryna, śmietanka do kawy, w jednorazowych opakowaniach - bez ograniczeń, mieszanka kruchych ciastek (co najmniej 4 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 40 g każdego rodzaju na osobę, soki owocowe (min. 2 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 205 ml. na osobę, woda mineralna gazowana i niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość naczyń jednorazowych, w tym łyżeczek i mieszadełek oraz serwetek. Na każdy obiad składać się ma: danie główne mięsne, dodatki ziemniaki (gotowane, pieczone lub frytki), ryż lub kasza, przyprawy (sól, pieprz, itp.), zestaw surówek. Wszystkie składniki obiadu podawane każdego dnia szkolenia powinny być różne. Obiad dla każdego z uczestników szkolenia powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. Ponadto Wykonawca zapewni obsługę do sprawnego podawania posiłków oraz utrzymania porządku i zagospodarowania odpadów spożywczych powstałych w trakcie świadczenia usługi.
  3. Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w roku szkolnym 2014/2015
    Zamawiający: Gmina Nowy Duninów, Nowy Duninów
    Opis przedmiotu zamówienia dla zamówienia pn.: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w roku szkolnym 2014/2015
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w dni nauki szkolnej, realizowane w ramach Programu Rządowego Pomoc państwa w zakresie dożywiania; tzn. przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie, do Szkoły Podstawowej w Soczewce oraz do Szkoły Podstawowej w Nowym Duninowie Filia w Lipiankach.
    2. W trakcie obowiązywania umowy możliwy będzie zakup posiłku wg oferowanej ceny przez pozostałe osoby nie objęte programem dożywiania będące pracownikami placówki lub jej uczniami (w cyklu nie krótszym niż miesięczny).
    3. Szacunkowa liczba uczniów objętych programem dożywiania wynosi 80-120 uczniów, przy czym w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie objętych programem dożywiania jest większa liczba uczniów niż w pozostałych placówkach. Wielkość ta nie jest stała i może ulegać zmianom w trakcie realizacji.
    4. Faktyczna liczba posiłków uzależniona będzie od liczby dzieci, które objęte zostaną programem dożywiania.
    5. Posiłki wydawane będą we wszystkie dni nauki szkolnej od dnia 08.09.2014r. do dnia 25.06.2015r.
    6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do w/w placówek 1 gorący posiłek w postaci drugiego dania składającego się z porcji mięsa 100g, ziemniaków 220g, surówki 170g, raz w tygodniu danie bezmięsne 440 g, zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla dzieci.
    7. Dowóz odbywał się będzie raz dziennie.
    8. Posiłki powinny być zróżnicowane, przygotowane według wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia oraz zawierać odpowiednią gramaturę oraz kaloryczność.
    9. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 1 tygodniowych (5 dni roboczych).
    10. Dostarczanie posiłków w pojemnikach jednorazowych utrzymujących ich właściwą temperaturę i gotowych do podania do spożycia po ich dostarczeniu.
    11. Wydawanie posiłków należy do obowiązku szkoły. Godzina dostawy posiłków do szkół do uzgodnienia z Dyrektorami Szkół.
    12. Posiłki powinny być przygotowane według aktualnych norm żywieniowych oraz zgodnie z zasadami zbiorowego żywienia. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym.
    13. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę.
    14. Posiłki wykonane będą ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.
    15. Wykonawca ponosi koszty zakupu i dostarczenia naczyń jednorazowych, załadunku, transportu i rozładunku dla wszystkich dostaw posiłków w miejsce wskazane w szkołach.
    16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
    17. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem o każdej zmianie liczby osób korzystających z dożywiania w danej szkole.
    18. Rozliczenie nastąpi za faktycznie dostarczone ilości posiłków, zmiany ilości dostarczanych posiłków zostaną zgłoszone z min. 1 dniowym wyprzedzeniem do godz. 12:00.
  4. Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń pn. Stosowanie środków ochrony roślin z uwzględnieniem zasad integrowanej ochrony w województwie mazowieckim.
    Zamawiający: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń pn. Stosowanie środków ochrony roślin z uwzględnieniem zasad integrowanej ochrony w województwie mazowieckim, organizowanych przez Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie w ramach Działania szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Zamawiający planuje przeprowadzenie 268 szkoleń 1-dniowych oraz 55 szkoleń 2-dniowych na terenie województwa mazowieckiego. Szkolenia będą organizowane w terminie od 1.10.2014 roku do 30.04.2015 roku. Przewidywana liczba uczestników na każdym szkoleniu wynosi 32 osoby. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia. Na każde z organizowanych szkoleń składają się warsztaty (wykłady), w godzinach 8-15. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić uczestnikom szkolenia: serwis kawowy - w godzinach 11.00 - 11.15 oraz obiad jednodaniowy - w godzinach 13.00 - 13.30. Na serwis kawowy składać się ma: gorąca kawa rozpuszczalna w termosach - bez ograniczeń, herbata czarna w torebkach (gorąca woda w termosach) - bez ograniczeń, cukier, cytryna, śmietanka do kawy w jednorazowych opakowaniach - bez ograniczeń, mieszanka kruchych ciastek (co najmniej 4 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 40 g każdego rodzaju na osobę, soki owocowe (min. 2 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 250 ml. na osobę, woda mineralna gazowana i niegazowana, podana w butelkach plastikowych o poj. 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość naczyń jednorazowych, w tym łyżeczek i mieszadełek oraz serwetek. Na obiad składać ma się: danie główne mięsne, dodatki: ziemniaki, ryż lub frytki, zestaw surówek. W przypadku szkoleń 2 dniowych Wykonawca zapewnia serwis kawowy i obiad w trakcie 2 dni szkolenia. Wszystkie składniki obiadu podane pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podanego w drugim dniu szkolenia. Obiad dla każdego z uczestników szkolenia powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. Ponadto Wykonawca zapewni obsługę do sprawnego podawania posiłków oraz utrzymania porządku i uporządkowania pomieszczenia.
  5. Obsługa cateringowa
    Zamawiający: Ministerstwo Zdrowia, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na kompleksowej obsłudze cateringowej uroczystości Specjalista 2013 (część druga) organizowanej przez Departament Nauki i Szkolnictwa Wyższego w siedzibie Ministerstwie Zdrowia, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  6. Przeprowadzenie dla użytkowników systemu SWOP w Policji szkolenia w formie rejestrowanej wideokonferencji - 57/BF/14/MT
    Zamawiający: Komenda Główna Policji, Warszawa
    Przeprowadzenie dla użytkowników systemu SWOP w Policji szkolenia w formie rejestrowanej wideokonferencji
  7. Przeprowadzenie dla użytkowników systemu SWOP w Policji szkolenia w formie rejestrowanej wideokonferencji, sprawa nr 36/BF/14/KK.
    Zamawiający: Komenda Główna Policji, Warszawa
    Przeprowadzenie dla użytkowników systemu SWOP w Policji szkolenia w formie rejestrowanej wideokonferencji.
  8. Prowadzenie kuchni, przygotowanie i dystrybucja posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Szczutowie, Szczutowo
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kuchni i świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług dla 70 osób, związanych z całodzienną obsługą, polegającą na : 1) Przygotowaniu całodziennych posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy,kolacja) z uwzględnieniem specyfiki mieszkańców DPS wraz z dietami: ogólnej, łatwostrawnej, łatwostrawnej z ograniczeniem węglowodanów, łatwostrawnej z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego, łatwostrawnej z ograniczeniem tłuszczu, dieta wątrobowa, dieta bezmleczna, dieta moczanowa, dieta wysokobiałkowa o zmiennej konsystencji - miksy, kleik zgodnie z zaleceniami lekarza oraz w oparciu o zalecane normy żywienia. Przygotowywanie posiłków musi odbywać się na bieżąco, ze świeżych produktów, w pomieszczeniach kuchni Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie, zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2012r., Nr 136, poz. 914 z póżn. zm.) i innych w tym zakresie, jak również z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia oraz zaleceniami lekarza. Dobowa kaloryczność posiłków powinna mieścić się w granicach 2200-2400 kcal. Posiłki mają być przygotowywane zgodnie z poniższym harmonogramem: śniadanie 08.00-10.00, II śniadanie + posiłek dodatkowy dla diety cukrzycowej 11.00, obiad 13.00-15.00, kolacja 18.00-20.00, posiłek dodatkowy dla diety cukrzycowej 21.00. Zgodnie z przepisem § 6 ust. 1 pkt. 6 lit. c Rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej, czas wydawania dla każdego z posiłków wynosi 2 godziny. Wykonawca zobowiązany jest do: przygotowywania tzw. suchego prowiantu dla mieszkańców Domu w dniach, w których wyjeżdżać oni będą na wyjazdy okolicznościowe. W ramach suchego prowiantu muszą znależć się również ciepłe napoje w termosach zabezpieczonych przez Wykonawcę. Rodzaj i ilość porcji uzgadniane będą z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. Przygotowania posiłków w oparciu o przedstawione przez Zamawiającego jadłospisy sezonowe z uwzględnieniem jadłospisów świątecznych oraz właściwej ich oprawy. Codziennego przygotowania 50 saszetek herbaty, 2 bochenków chleba, 2 porcji masła o gramaturze 250 g, 2 słoików dżemu, 5 litrów wody niegazowanej, sezonowo warzyw, 1 kg cukru. Ponadto na kulinarną terapię zajęciową produkty do wypieku ciast i przyrządzania innych potraw oraz słodycze na wzmocnienie w kwocie nie przekraczającej jednorazowo 150,00 zł i nie częściej niż raz w miesiącu. Produkty będą odbieodbierane przez pracowników Zamawiającego z przeznaczeniem na rozstawienie w kuchenkach pomocniczych do wykorzystania przez mieszkańców. Koszt w/w artykułów wliczony będzie w cenę jednostkową usługi. Korzystania z kuchni wraz z zapleczem i stosowanie się do wymogów stawianych przez system HACCP (System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (art. 3 ust. 3 pkt 41 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia, Dz. U. 2012 r., Nr 136, poz. 914 ze zm.). Wykonawca będzie dysponował własną księgą HACCP. Utrzymania czystości pomieszczeń, urządzeń i sprzętu oraz czasowej ich konserwacji. Zaopatrzenia w gaz butlowy we własnym zakresie (brak sieci gazowej ziemnej). Wywozu odpadów komunalnych i resztek pokomumpcyjnych. Udziału w kosztach wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników. dbania o estetyczny wygląd stołówki. 2) Dystrybucja posiłków dla mieszkańców polegać będzie na rozwiezieniu posiłków na stołówkę i rozłożeniu ich na stoliki. Dostarczanie posiłków do pokoi należeć będzie do Zamawiającego. Ilość posiłków może ulegać zmianie w zależności od ilości mieszkańców. Fakt ten będzie zgłaszany przez pracownika Zamawiającego.3) Wykonawca zobowiązany jest do: Przejęcia w wynajem pomieszczeń o łącznej powierzchni 194,70 m² i opłacania comiesięcznie czynszu w wysokości 3zł/m² na rzecz Zamawiającego. Opłaty za wykorzystywane media (energię elektryczną, wodę i ścieki, wodę podgrzaną, CO) za dany miesiąc będą następowały miesięcznie na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego do dnia 20 następnego miesiąca z wyjątkiem grudnia, kiedy to realizacja not obciążeniowych będzie do 28 tego miesiąca. Wywóz nieczystości stałych wymaga podpisania stosownych umów pomiędzy Wykonawcą a firmą utylizującą odpady..
  9. Dzierżawa oprogramowania systemowego, obsługa, nadzór informatyczny i serwisowy Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Przedsiębiorstwa SKOP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Zamawiający: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Bytom
    Dzierżawa oprogramowania systemowego, obsługa, nadzór informatyczny i serwisowy Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Przedsiębiorstwa SKOP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  10. Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Bulkowo w okresie od 16.09.2013 r. - 26.06.2014 r.
    Zamawiający: Gmina Bulkowo, Bulkowo
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i dostawie do szkół na terenie Gminy Bulkowo gorących obiadów jednodaniowych ( trzy razy w tygodniu drugie danie - poniedziałek, środa, piątek; dwa razy w tygodniu pożywna zupa - wtorek, czwartek) w celu dożywiania dzieci, realizowanego ze środków Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bulkowie. Szczegóły znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.