Kogo reprezentuje osoba

Lewandowska Bożena Maria

w KRS

Bożena Maria Lewandowska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bożena
Drugie imię:Maria
Nazwisko:Lewandowska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1961 r., wiek 58 lat
Miejscowości:Poznań (Wielkopolskie), Złotniki (Wielkopolskie)
Przetargi:94 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Głodek Włodzimierz Krzysztof, Książkiewicz Jarosław Marek, Lewandowski Dominik, Oleszczyk Przemysław Jan, Sękowska Agnieszka Joanna, Szczerbakowski Tomasz, Witkowska Marta Barbara
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lewandowski Dominik

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Afb Partners Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000353555
  2. Afb Partners Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000359022
  3. Mrs Telecom Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000753661
  4. Ofix Lewandowski Sp. J., Złotniki − KRS 0000084016
  5. Ofix.pl Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000010979
  6. Rato Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000239587

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Afb Partners Sp. Z O.O. Call Center Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000359007
  2. B2b Support Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000406927
  3. Biuro Plus S.A., Poznań − KRS 0000017564
  4. Centralna Szkoła Szybowcowa Aeroklubu Polskiego W Lesznie, Leszno − KRS 0000387892
  5. Eldomann Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000238142
  6. Pałac W Krześlicach Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000016500
  7. Possible Group Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000237902
  8. Wertex Poznań Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa Likwidacyjnej, Poznań − KRS 0000298913
  9. Wertex Poznań Sp. Z O.O. Trade Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000298921

Powiązane przetargi (94 szt.):
  1. Dostawa papieru
    Zamawiający: Miasto Poznań, Poznań
    Dostawa papieru biurowego szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do wzoru umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ).
    Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dwóch partiach na zasadach określonych we wzorze umowy.
    W przypadku wystąpienia wad w dostarczonych artykułach w okresie 3 miesięcy od ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do ich wymiany.
  2. Dostawa płyt CD do nadruku atramentowego oraz kopert CD
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego, Złotów
    Dostawa płyt CD do nadruku atramentowego oraz kopert CD - 20 tys. sztuk oraz kopert CD - 20 tys. sztuk.
  3. Dostawa materiałów biurowych
    Zamawiający: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, Warszawa
    Materiały biurowe oraz tonery do drukarek.
  4. Sukcesywne dostawy do Magazynu Gospodarczego UKSW w Warszawie artykułów biurowych na potrzeby UKSW.
    Zamawiający: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Warszawa
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości do Magazynu Gospodarczego UKSW w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzach Cenowych stanowiących załączniki odpowiednio do Formularza Ofertowego do Części I, Części II, Części III i Części IV. Część I - Materiały biurowe Część II - Papier biurowy Część III - Markery Część IV - Nośniki danych 2. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny ofert, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Formularzu cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. 3. Dostawy wszystkich materiałów muszą być realizowane sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego, w terminach określonych przez Zamawiającego. 4. Zamówienia częściowe Zamawiający będzie składać faksem, każdorazowo określając asortyment i ilości zamawianych artykułów oraz terminy dostaw (nie krótsze niż 5 dni roboczych od daty złożenia zmówienia), w zależności od zapotrzebowania na poszczególne artykuły. 5. Asortyment, ilości i terminy dostaw częściowych będą każdorazowo określane przez Zamawiającego w zamówieniach na dostawę. 6. Zamówienia pilne (do pięciu pozycji) muszą być realizowane przez Wykonawcę w terminie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia faxem. 7. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy, do Magazynu Gospodarczego w siedzibie UKSW, przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie lub do magazynu przy ul. Wóycickiego 1/3. 8. Jakość dostarczanych materiałów musi być zgodna z określoną przez Zamawiającego, jednak nie niższa niż średnia. 9. Materiały muszą być dostarczane w opakowaniach posiadających oznaczenie danego artykułu (nazwa, gatunek, ilość sztuk w opakowaniu, waga, rozmiar itp.). 10. Wszystkie dostarczane artykuły biurowe muszą posiadać atesty PZH. 11. Zamawiający wymaga dołączenia do składanej oferty próbek, które posłużą do oceny jakości. Próbki należy dołączyć do wskazanych pozycji w Załącznikach do Formularza Ofertowego. 12. Terminy przydatności materiałów biurowych wymienionych w części I i III nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do Zamawiającego. 13. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie wskazanie podwykonawcy będzie rozumiane, że zamówienie w całości realizowane jest przez Wykonawcę składającego ofertę.
  5. Dostawa materiałów biurowych
    Zamawiający: Rządowe Centrum Legislacji, Warszawa
    Dostawa materiałów biurowych, w ilości:
    1. Papier Xero, klasy A o wysokim stopniu bieli, białość CIE D65: 165 +/-3 wysoka nieprzezroczystość, zastosowanie w drukarkach laserowych, atramentowych, kopiarkach - 180 ryz.
    2. Okładki do bindowania firmy Bindomatic: termo Aquarelle, kolor dark blue, szerokość 1,5 mm, tektura o gramaturze 240/m2 z przeźroczystym mlecznym przodem, format A4, okładki z nacięciem do zawieszenia w segregatorze lub równoważne, kompatybilne z urządzeniem zgrzewającym Bindomatic 5000 - 800 szt.
    3. Okładki do bindowania firmy Bindomatic: termo Aquarelle, kolor dark blue, szerokość 3 mm, tektura o gramaturze 240/m2 z przeźroczystym mlecznym przodem, format A4, okładki z nacięciem do zawieszenia w segregatorze lub równoważne, kompatybilne z urządzeniem zgrzewającym Bindomatic 5000 - 1300 szt.
    4. Okładki do bindowania firmy Bindomatic: termo Aquarelle, kolor dark blue, szerokość 6 mm, tektura o gramaturze 240/m2 z przeźroczystym mlecznym przodem, format A4, okładki z nacięciem do zawieszenia w segregatorze lub równoważne, kompatybilne z urządzeniem zgrzewającym Bindomatic 5000 - 1200 szt.
    5. Okładki do bindowania firmy Bindomatic: termo Aquarelle, kolor dark blue, szerokość 9 mm, tektura o gramaturze 240/m2 z przeźroczystym mlecznym przodem, format A4, okładki z nacięciem do zawieszenia w segregatorze lub równoważne, kompatybilne z urządzeniem zgrzewającym Bindomatic 5000 - 1300 szt.
    6. Ściereczki do czyszczenia ekranów, 50 sztuk w opakowaniu - 10 opakowań,
    7. 4 markery do tablic suchościeralnych (czarny, czerwony, niebieski, zielony) - 5 opakowań,
    8. Etykiety samoprzylepne, format A4, 14 etykiet na stronie, opakowanie po 25 sztuk - 3 opakowania,
    9. Segregator dźwigowy A4,szerokość grzbietu 50 mm, wykonany z grubego kartonu, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, kolor granatowy - 20 szt.
    10. Przekładki do segregatora alfabetyczne - 2 opakowania,
    11. Koszulka na dokumenty w formacie A4, wykonana z folii PP, groszkowa, umożliwiająca wpięcie do segregatora, otwierana od góry, opakowanie po 100 sztuk - 6 opakowań,
    12. Kolorowe przekładki wykonane z grubego kartonu z dziurkami do wpięcia w segregatora, różne kolory, opakowanie po 100 sztuk 2 opakowania,
    13. Spinacze, po 26 mm, opakowanie po 100 sztuk - 10 opakowań,
    14. Zawieszki na klucze, plastikowe, z okienkiem do wpisania numeru 100 szt. w opakowaniu, mix kolorów - 1 opakowanie,
    15. Planer całoroczny, format min: 98 x 68 cm - 10 szt.
    16. Podajnik do taśmy, ciężki, z wypełnieniem piaskowym, antypoślizgowy spód, metalowa obcinarka do taśmy o szerokości 19 mm i długości 33 m, średnica wewnętrzna rolki 25 mm - 2 szt.
    17. Stojak na jednej nodze z tablicą na kartkę/plakat informacyjny A4; tablica z możliwością montażu poziomego lub pionowego. Wysokość nóżki min. 80 cm - 2 szt.
  6. Dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda, Poznań
    Dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ
  7. Dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek. Szczegółowe zestawienie asortymentowe przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  8. Zakup materiałów biurowych na potrzeby OKE w Poznaniu w celu realizacji projektu VII - Budowa banków zadań - Działanie 3.2 Priorytet III POKL współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS
    Zamawiający: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych: papier kserograficzny, koperty, kartony wysyłkowe i archiwizacyjne oraz drobny sprzęt biurowy
  9. Dostawa kopert
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile, Piła
    Przedmiotem zamówienia była dostawa kopert dla potrzeb Oddziału ZUS w Pile.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem ilości poszczególnych kopert zawarty został w części B niniejszej specyfikacji.
    Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 130.000 Euro.
  10. Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda, Poznań
    Dostawa
    artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu
  11. Zakup kopert z dostawą do Oddziału
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 następujących kopert:
    1) Koperta DL biała (220mm x 110mm) - 600.000szt. - z nadrukiem (zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 7 do SIWZ - A, B, C, D, E, F), przeznaczona do maszynowego pakowania przy użyciu kopertownicy Pitney Bowes - DI380 - dane techniczne -załącznik nr 11 do SIWZ
    2) Koperta C-5 biała (229mm x 162mm)- 200.000szt.- z nadrukiem ( zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 8 do SIWZ - A, B, C, D, E, F),przeznaczona do maszynowego pakowania przy użyciu kopertownicy Pitney Bowes - DI380 - dane techniczne -załącznik nr 11 do SIWZ
    3) Koperta C-4 biała (324mm x 229mm)- 100.000szt - z nadrukiem ( zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 9 do SIWZ- A, B, C, D, E, F)
    4) Koperta B-5 biała (250mm x 176 mm)-100.000szt - z nadrukiem ( zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 10 do SIWZ - A, B, C, D, E, F)
    5) Koperta W-13 biała (170mm x 225mm) - 1.000szt
    6) Koperta L-DS dwuwarstwowa przestrzenna biała ( 300mm x 460mm x 40mm)- 800szt
  12. Dostawa papieru biurowego
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, Pruszcz Gdański
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do jednostek zamawiającego papieru przeznaczonego do kopiarek, drukarek laserowych, igłowych, atramentowych i faksów, o parametrach szczegółowo określonych w załączniku A oraz załączniku B do SIWZ.
    Towar dostarczony zostanie w oryginalnych opakowaniach producenta na koszt i ryzyko wykonawcy.
    Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań w następujący sposób:
    1) Zadanie Nr 1 obejmuje dostawę papieru do Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku oraz Centralnej Składnicy Akt - ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański
    2) Zadanie Nr 2 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ WRSP w Bytowie - ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów.
    3) Zadanie Nr 3 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ WRSP w Malborku - ul. Wołyńska 19, 82-200 Malbork.
    4) Zadanie Nr 4 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ WRSP w Skarszewach - ul. Starogardzka 11, 83-250 Skarszewy
    5) Zadanie Nr 5 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ WRSP w Słupsku - ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk.
    Wykaz zadań częściowych wraz z przewidywaną ilością dostaw poszczególnego papieru w czasie trwania umowy zawiera załącznik A do SIWZ. Rozliczenia za wykonane dostawy będą realizowane z poszczególnymi jednostkami, których dotyczy zamówienie.
    Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało realizowane w miarę potrzeb zamawiającego, zgodnie z warunkami określonymi w projektach umów, stanowiących załączniki: nr 5, nr 6, nr 7, nr 8 i nr 9 do SIWZ.
    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w poszczególnych zadaniach zostały zawarte w załącznikach nr 5, nr 6, nr 7, nr 8 i nr 9 do SIWZ - Projekt umowy. Wykonawca akceptuje ich treść oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego
  13. Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki molekularnej antygentów HLA
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach, Kielce
    Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki molekularnej antygentów HLA
  14. Nr sprawy: ROA.271.1.2012 Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy w Dopiewie w roku 2012.
    Zamawiający: Gmina Dopiewo, Dopiewo
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Gminy w Dopiewie w roku 2012 , sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i ilość materiałów biurowych został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowi jej integralną część . Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Realizacja dostaw sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń przekazywanych Wykonawcy faksem , drogą elektroniczną lub telefonicznie. 2. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w załączniku nr 1, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). 4. Dostarczanie towarów w opakowaniach zapakowanych fabrycznie. 5. Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić min. 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Na dostarczone towary Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy. 6. Termin realizacji dostaw w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia. Wykonawca dostarczy zamówione materiały biurowe swoim transportem do siedziby Zamawiającego, w terminie od piątku do poniedziałku - w godz. od 9.00 do 15.00 . 7. Nazwy własne towarów (marka, model) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. 8. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów towarów podanych w wykazie. 9. W przypadku oferowania produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Kod CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe..
  15. Dostawa kopert i składanki komputerowej
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile, Piła
    Przedmiotem zamówienia była dostawa kopert i składanki komputerowej dla potrzeb Oddziału ZUS w Pile.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oraz z wyszczególnieniem ilości poszczególnych towarów dotyczących każdego zadania, zawarty został w części B niniejszej specyfikacji.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poszczególnych zadaniach:
    a) zadanie 1 - dostawa kopert,
    b) zadanie 2 - dostawa składanki komputerowej.
    Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części B SIWZ.
    Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 125.000 Euro.
  16. Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem papieru ksero do Magazynu Centralnego UMP, ul. Przybyszewskiego 39
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem
    i wniesieniem papieru ksero do Magazynu Centralnego UMP, ul. Przybyszewskiego 39
  17. Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu i jednostek jej podległych
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
    1. Papier ksero format A-4, gramatura 80g /m 2 odpowiadający lub równoznaczny normie trwałości - PN-EN ISO 9706:2001 w ISO 96%, bezpyłowy, pakowany w ryzach po 500 arkuszy, zapewniający szybkie drukowanie oraz wierne kopiowanie jednostronne i dwustronne, biały odpowiadający lub równoznaczny z normą min. CIE 146.
    2. Papier ksero format A-3, gramatura 80g /m 2 odpowiadający lub równoznaczny normie trwałości - PN-EN ISO 9706:2001 w ISO 96%, bezpyłowy, pakowany w ryzach po 500 arkuszy, zapewniający szybkie drukowanie oraz wierne kopiowanie jednostronne i dwustronne, biały odpowiadający lub równoznaczny z normą min. CIE 146
  18. Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Wielkopolskiej wpjewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda, Poznań
    Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Wielkopolskiej wpjewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu
  19. ZZP-2380-177/11 Dostawa artkułów biurowych
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
    ZZP-2380-177/11 Dostawa artkułów biurowych. Szczegółowy wykaz asortymentu określa zał. nr 1 do SIWZ.
  20. Zakup artykułów kancelaryjnych z dostawą dla potrzeb I Oddziału i Inspektoratów ZUS
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą artykułów kancelaryjnych do siedziby I Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 12.
  21. Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2011
    Zamawiający: Urząd Miasta Poznań, Poznań
  22. DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH DLA POTRZEB POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Poznań
  23. dostawa odczynników do pracowni mikrobiologicznej oraz dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli, Zduńska Wola
  24. dostawa materiałów laboratoryjnych z podziałem na zadania
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku, Przeworsk
  25. Dostawa papieru biurowego
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, Pruszcz Gdański
  26. ZP WORD 3/papier i tonery/2011
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Poznań
  27. Dostawa artykułów biurowych.
    Zamawiający: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku, Gdańsk
  28. Dostawa materiałów biurowych dla Rejonu w Chodzieży
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu Rejon w Chodzieży, Chodzież
  29. Zakup i dostawa artykułów biurowych, ZP 01/2011
    Zamawiający: Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów, Poznań
  30. Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek, kopert, składanki komputerowej.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile, Piła
  31. Dostawa artykułów biurowych i artykułów papierniczych
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ, Poznań
  32. Dostawa papieru
    Zamawiający: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, Poznań
  33. Sukcesywna dostawa papieru ksero i papieru komputerowego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i jego Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie, Pile, oraz dla Zakładu Obsługi Administracji w Poznaniu w likwidacji i jego Oddziałów Zamiejscowych w Kaliszu, Koninie, Lesznie, Pile w likwidacji, z możliwością składania ofert częściowych
    Zamawiający: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w likwidacji, Poznań
  34. Sukcesywna dostawa artykułów biurowych w 2010 roku na bieżące potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu w likwidacji i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW w likwidacji w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile, z możliwością składania ofert częściowych
    Zamawiający: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w likwidacji, Poznań
  35. Dostawa papieru dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek w roku 2010.
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa, Poznań
  36. dostawa materiałów biurowych
    Zamawiający: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ, Poznań
  37. Zakup kopert z dostawą
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, Poznań
  38. DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH DLA POTRZEB POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Poznań
  39. Dostawa artykułów biurowych.
    Zamawiający: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, Poznań
  40. Dostawa papieru
    Zamawiający: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, Poznań
  41. Zakup (dostawa) artykułów biurowych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, Poznań
  42. Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzetu komputerowego
    Zamawiający: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, Tarnowo Podgórne
  43. DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Gniezno
  44. Świadczenie usługi szkoleniowej pn. Praca socjalna z rodziną wieloproblemową
    Zamawiający: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, Kraków
  45. Realizacja usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu szkolenia pn.: Przemoc wobec dzieci - rola pracownika socjalnego w rozpoznawaniu zjawiska i szybkiej interwencji
    Zamawiający: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, Kraków
  46. Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek, kopert, składanki komputerowej dla potrzeb Oddziału ZUS w Pile
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile, Piła
  47. sukcesywna dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
  48. dostawa artykułów kancelaryjno biurowych oraz papieru kserograficznego
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
  49. Przeprowadzenie szkolenia pn.: Syndrom dziecka krzywdzonego
    Zamawiający: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, Kraków
  50. Dostawa kopert i papeterii do dalszej odsprzedaży dla Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Kaliszu
    Zamawiający: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, Poznań
  51. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, Poznań
  52. Dostawa papieru
    Zamawiający: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, Poznań
  53. Dostawa materiałów biurowych.
    Zamawiający: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ, Poznań
  54. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  55. Sukcesywna dostawa papieru dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, Delegatur WUW oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW, z możliwością składania ofert częściowych.
    Zamawiający: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Poznań
  56. Przeprowadzenie szkolenia pn.: Przemoc wobec dzieci - rola pracownika socjalnego w rozpoznawaniu zjawiska i szybkiej interwencji
    Zamawiający: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, Kraków
  57. DZP/38/09 artykuły spożywcze
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie, Kościerzyna
  58. Dostawa artykułów biurowych i kreślarskich
    Zamawiający: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, Poznań
  59. Świadczenie usługi szkoleniowej dla osób uczestniczących w cyklu szkoleniowym pn.: Przeciw przemocy. Budowanie Lokalnych Koalicji - Interwencje w Przemocy Domowej realizowanym w ramach Projektu
    Zamawiający: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, Kraków
  60. Sukcesywna dostawa artykułów biurowych w 2009 roku na bieżące potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile, z możliwością składania ofert częściowych
    Zamawiający: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Poznań
  61. Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów papierniczych dla potrzeb Zakładu Opieki Zdrowotnej Poznan - Stare Miasto
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, Poznań
  62. DOSTAWA PAPIERU, KOPERT, ETYKIET SAMOPRZYLEPNYCH ORAZ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA URZĘDU STATYSTYCZNEGO W POZNANIU
    Zamawiający: Urząd Statystyczny w Poznaniu, Poznań
  63. Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Poznań
  64. Dostawa artykułów biurowych do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 25/09
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  65. Zakup kopert z dostawą
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, Poznań
  66. dostawa odczynników i pozostałego sprzetu laboratoryjnego
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Sierpc
  67. Dostawa papieru kserograficznego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, ul. Kochanowskiego 2a
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
  68. Świadczenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w szkoleniu pn.: Praca socjalna z rodziną wieloproblemową realizowanym w ramach Projektu
    Zamawiający: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, Kraków
  69. Dostawę artykułów administracyjno - biurowych
    Zamawiający: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, Poznań
  70. Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, Wejherowo
  71. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, Poznań
  72. Dostawa materiałow biurowych
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, Pruszcz Gdański
  73. zakup (dostawa) artykułów biurowych, kopert do zdjęć rentgenowskich, płyt DVD I CD oraz papieru komputerowego do drukarek
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, Poznań
  74. Dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, Poznań
  75. zakup i dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Wielkopolskie Centrum Onkologii, Poznań
  76. Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.
    Zamawiający: Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu, Jarosław
  77. ARTYKUŁY BIUROWE (M/12/09)
    Zamawiający: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, Poznań
  78. Dostawa papieru do drukowania
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, Pruszcz Gdański
  79. Dostawa materiałów papierniczo - biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Pile.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile, Piła
  80. Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb II Oddziału ZUS Poznań.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, Poznań
  81. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Warszawa
  82. Dostawa materiałów biurowych
    Zamawiający: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, Tarnowo Podgórne
  83. Jednorazowa dostawa kopert dla Izby Celnej w Poznaniu
    Zamawiający: Izba Celna w Poznaniu, Poznań
  84. Zakup i dostawa artykułów biurowych dla II Oddziału ZUS w Poznaniu
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, Poznań
  85. Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim do końca roku 2009
    Zamawiający: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, Pruszcz Gdański
  86. Dostawa papieru kserograficznego, kopert, składanki komputerowej dla potrzeb Oddziału ZUS w Pile.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile, Piła
  87. ROCZNA, SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
    Zamawiający: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, Poznań
  88. Sukcesywne dostawy wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do ksrokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UM w Poznaniu
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  89. Dostawa papieru kserograficznego, do faksu, kancelaryjnego oraz segregatorów dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
  90. sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz tonerów i tuszy do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
    Zamawiający: Zarząd Komunikacji Miejskiej, Gdynia
  91. DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZADZEŃ BIUROWYCH
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, Pruszcz Gdański
  92. Dostawa materiałów biurowych.
    Zamawiający: Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej, Gdynia
  93. Dostawa papieru
    Zamawiający: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, Poznań
  94. Dostawa papieru
    Zamawiający: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, Poznań

Inne osoby dla Lewandowska Bożena Maria (145 osób):