Kogo reprezentuje osoba

Lewandowska Dorota Anna

w KRS

Dorota Anna Lewandowska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Dorota
Drugie imię:Anna
Nazwisko:Lewandowska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1967 r., wiek 52 lata
Miejscowości:Stalowa Wola (Podkarpackie)
Przetargi:19 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andres Aneta, Ataman Anna, Bąk Andrzej, Bakalarczyk Halina Maria, Banach Beata Łucja, Baran Elżbieta Stanisława, Bednarczyk Monika, Bednarska Marta Halina, Bednarz Teresa, Bień Andrzej, Binduga Łukasz Witold, Bochnacka Joanna Agnieszka, Bródka Małgorzata, Brzozowska Urszula Joanna, Brzozowski Zbigniew Józef, Burek Krzysztof Paweł, Butryn Agata, Bykowska Renata, Capała Anna Małgorzata, Capiga Alicja Zdzisława, Chodara Krystyna, Chrząstek Władysława, Cisek Ewa Józefa, Cisek Stanisław, Cudziło Sylwia, Czaplik Anna, Czerwiec Teresa Natalia, Czyżewicz Joanna Katarzyna, Dąbkowska Izabela Grażyna, Dec Stanisława, Drabik Maria, Drzewi Elżbieta, Dziadura Krystyna Irena, Dzierga Magdalena, Dziuba Mariusz Piotr, Ferencz Marcin, Garbacz Stanisław, Gil Elżbieta, Gołda Sławomir Wojciech, Grabiec Maria Janina, Grzywna Justyna, Głuc Rozalia Krystyna, Janiec Bożena, Jarosz Karolina, Jaworski Grzegorz Piotr, Jędrzejec Andrzej Bogusław, Kaczorek Aneta, Kania Mariusz, Kasica Tadeusz, Kida Teresa, Kiszka Bronisława Barbara, Kluk Janusz, Knap Bogumił Piotr, Kobylarz Monika Czesława, Kochan Elżbieta Urszula, Kocój Andrzej Tadeusz, Komsa Katarzyna Magdalena, Kopiec Agnieszka, Kornak Anna Iwona, Kowalska Magdalena Wioletta, Kowalska Wioletta Rozalia, Kownacka Ryszarda Grażyna, Kozian Paweł Tomasz, Kołodziej Elżbieta Łucja, Krasoń Krystyna, Kruk Agnieszka, Kłak Andrzej, Kłapeć Robert, Kłapeć Stanisław, Leśniak Bożena Maria, Lichy Antonina Małgorzata, Lisowiec Krystyna Maria, Lubaś Tomasz Krzysztof, Machowska Aneta, Malita Bożena, Marek Bożena Marta, Masłowska Dominika Anna, Maziarz Paweł, Mazur Sylwia Anna, Małek Pawęzka Maria, Małek Sekulska Maria Jadwiga, Małys Wioletta, Mierzwa Dorota Małgorzata, Migdał Anna Maria, Niedbałowska Katarzyna Jadwiga, Nieradka Władysława, Pacholec Izabela Maria, Paszek Aneta, Paterek Sławomir, Pawlik Anna Agnieszka, Pielaszkiewicz Halina, Pietrzyk Beata Grażyna, Pisiakowska Monika Joanna, Piwowar Agnieszka, Piwowarek Grażyna Stanisława, Plichta Bogdan Józef, Polak Iwona, Polańska Elżbieta, Poremba Łukasz Stanisław, Potocka Zofia, Powęska Dawid Szymon

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łobodziec Marek Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Apteka Rodzinna Sp. J. Szewc i Wspólnicy, Grębów − KRS 0000673905
  2. Cs Qanda Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000394218
  3. Dom Brokerski Bankowości Spółdzielczej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000677802
  4. Lokalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000170466
  5. Nadsański Bank Spółdzielczy, Stalowa Wola − KRS 0000077552
  6. Ochotnicza Straż Pożarna W Kurzynie Średniej, Kurzyna Średnia − KRS 0000018147
  7. Ochotnicza Straż Pożarna W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000274815
  8. Roxy Logistyka Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000266927
  9. Społeczne Stowarzyszenie Edukacyjno-oświatowe Ergo, Stalowa Wola − KRS 0000277573
  10. Spółdzielnia Mieszkaniowa Tanew, Harasiuki − KRS 0000208754
  11. Stalowowolskie Towarzystwo Kulturalne, Stalowa Wola − KRS 0000033797
  12. Stowarzyszenie Bezpieczny Powiat Nisko, Nisko − KRS 0000105251
  13. Stowarzyszenie Forum Mieszkańców W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000230764
  14. Stowarzyszenie Kobiety Z Pasją, Jeżowe − KRS 0000513201
  15. Stowarzyszenie Mieszkańców Bliżej Siebie W Korabinie, Korabina − KRS 0000418914
  16. Stowarzyszenie Nasza Mała Ojczyzna, Nowa Sarzyna − KRS 0000152888
  17. Stowarzyszenie Odnowy Wsi Wolan W Kotowej Woli, Kotowa Wola − KRS 0000221231
  18. Stowarzyszenie Ofiar Wysiedleń Niemieckich W Jeżowem, Jeżowe − KRS 0000285950
  19. Stowarzyszenie Sympatyków Zespołu Pieśni i Tańca Lasowiacy Im.ignacego Wachowiaka, Stalowa Wola − KRS 0000042621
  20. Szkoła Bankowa Stalowa Wola-rzeszów International School Of Banking And Finance Sp. Z O.O., Sandomierz − KRS 0000096467
  21. Towarzystwo Wspierania Sportu W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000028851

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. .abc. - Gospodarka Odpadami Sp. Z O.O. W Likiwidacji, Stalowa Wola − KRS 0000472450
  2. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  3. Bank Spółdzielczy W Nowej Sarzynie, Nowa Sarzyna − KRS 0000078676
  4. Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000138173
  5. Express Bank Spółdzielczy, Rzeszów − KRS 0000033279
  6. Fundacja Uniwersytecka W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000123002
  7. Leżajskie Stowarzyszenie Rozwoju, Leżajsk − KRS 0000013899
  8. Miejski Zakład Budynków Sp. Z O.O.., Stalowa Wola − KRS 0000077417
  9. Miejski Zakład Komunalny Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000085943
  10. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Firm Tynkarskich, Warszawa − KRS 0000211709
  11. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000125078
  12. Przedsiębiorstwo Handlu Artykułami Skórzanymi Modbut Grażyna Reczek-piasecka, Zbigniew Reczek Sp. J., Stalowa Wola − KRS 0000121112
  13. Regionalna Izba Gospodarcza, Stalowa Wola − KRS 0000072702
  14. Rem-war Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000162322
  15. Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000174714
  16. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Nowej Sarzynie, Nowa Sarzyna − KRS 0000170474
  17. Stalowowolska Strefa Gospodarcza Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000280403
  18. Stowarzyszenie Integracja Bez Granic, Sarzyna − KRS 0000045567
  19. Stowarzyszenie Przyjaciół Klasztoru Braci Mniejszych Kapucynów W Stalowej Woli - Rozwadowie - Pokój i Dobro, Stalowa Wola − KRS 0000229275
  20. Stowarzyszenie Zielona Stalówka, Stalowa Wola − KRS 0000356451
  21. Uzdrowisko Iwonicz S.A., Iwonicz-zdrój − KRS 0000108826
  22. Wydawnictwo Sztafeta Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000196725

Powiązane przetargi (19 szt.):
  1. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Rudnik nad Sanem oraz jednostek organizacyjnych w latach 2017 - 2019
    Zamawiający: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem, Rudnik
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu gminy Rudnik nad Sanem, jej jednostek organizacyjnych w latach 2017 – 2019 oraz zaciągnięcie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu.
    2. Wykaz jednostek organizacyjnych i liczba rachunków bankowych:
    1) Urząd Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem – 11 (1 podstawowy i 10 pomocniczych),
    2) Miejski Ośrodek Kultury – 1 (podstawowy),
    3) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej – 2 (1 podstawowy i 1 pomocniczy),
    4) Miejsko – Gminny Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół – 2 (1 podstawowy i 1 pomocniczy),
    5) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Rudniku nad Sanem – 2 (1 podstawowy i 1 pomocniczy),
    6) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Rudniku nad Sanem – 2 (1 podstawowy i 1 pomocniczy),
    7) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Rudniku nad Sanem – 2 (1 podstawowy i 1 pomocniczy),
    8) Publiczna Szkoła Podstawowa w Kopkach – 3 (1 podstawowy i 2 pomocnicze),
    9) Publiczna Szkoła Podstawowa w Przędzelu – 2 (1 podstawowy i 1 pomocniczy),
    10) Przedszkole Miejskie w Rudniku nad Sanem – 2 (1 podstawowy i 1 pomocniczy),
    11) Publiczne Gimnazjum w Rudniku nad Sanem – 2 (1 podstawowy i 1 pomocniczy),
    12) Ośrodek Pomocy Społecznej – 3 (1 podstawowy i 2 pomocnicze),
    13) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji – 2 (1 podstawowy i 1 pomocniczy),
    3. Liczba stanowisk systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych będzie wynikała z zapotrzebowania Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem oraz poszczególnych jednostek organizacyjnych.
    4. Zamawiający zastrzega, iż ilość jednostek organizacyjnych, liczba stanowisk systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, ilość operacji i rachunków może ulec zmianie np. wskutek uregulowań prawnych, które będą nakładały na Zamawiającego obowiązek otwarcia wyodrębnionych rachunków bankowych dla wskazanych operacji finansowych, pojawienia się nowych rozwiązań technicznych, powstania nowych lub likwidacji istniejących jednostek organizacyjnych Zamawiającego bądź zmian organizacyjnych Zamawiającego.
    5. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy p.z.p Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osoby mające bezpośrednio realizować zamówienie – osoby wykonujące obsługę bankową, jeżeli zakres czynności tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Dla udokumentowania tego faktu, Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę. Ponadto, dla udokumentowania tego faktu, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca/Podwykonawca, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie te osoby wykonują.
  2. Wybór banku prowadzącego obsługę bankową Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Nisko
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    - Obsługa bankowa Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku.
    - Udzielenie kredytu obrotowego w rachunku bieżącym w wysokości 3 000 000,00 zł.
    2. Obsługa bankowa nie może być obciążona innymi opłatami niż wymienione w SIWZ i w ofercie.
    3. Zabezpieczenie udzielonego kredytu stanowić będzie hipoteka oraz cesja z kontraktu na udzielanie świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia.
    4. Wartość stawki WIBOR 1M należy przyjąć dla potrzeb wyliczenia ceny ofertowej na dzień 30.06.2016 r.
  3. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gmin Bojanów
    Zamawiający: Gmina Bojanów, Bojanów
    Podstawowe dane o kredycie: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gmin Bojanów. Kwota kredytu 1.041.146,00 uruchamiana w jednej transzy : I transza płatna w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, w kwocie 1.041.146,00 zł Okres karencji w spłacie pierwszej raty kapitałowej do 31.03.2012 r. Okres spłaty kredytu 7 lat Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych od 31.03.2012 r. do 31.12.2018 r. (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów) Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w terminach spłat rat kapitału kredytu tj. kwartalnie począwszy od 31.03.2012r. do 31.12.2018r. Oprocentowanie kredytu będzie wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych skorygowanej o stałą w okresie kredytowania marżę Banku. Opis sposobu obliczenia oprocentowania: zmienne oprocentowanie kredytu obliczane będzie na podstawie średniej arytmetycznej zmiennej stawki bazowej WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego i stałej marży banku w stosunku rocznym przedstawionej w ofercie. Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za poprzedni miesiąc kalendarzowy, również w stosunku do pierwszego okresu odsetkowego uwzględnia się miesiąc poprzedzający dzień zaciągnięcia pierwszej transzy kredytu. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w Ofercie należy przyjąć średnią stawkę bazową WIBOR 1M za miesiąc wrzesień br. wynoszącą 4,65 %, stałą marżę banku oraz planowany harmonogram spłat kapitału. Naliczanie odsetek od kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych. Bank zobowiązany jest do wyliczenia odsetek za każdy kwartał i przesłania obciążenia do Zamawiającego. Planowany harmonogram spłat kredytu w latach 2012 - 2018: rok 2012 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2013 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2014 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2015 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2016 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2017 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2018 kwota 148.736,00 (4 rat po 37.184,00) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco bez protestu wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Bank nie pobierze żadnej prowizji od kredytu tj.: prowizji przygotowawczej prowizji od przyznanego kredytu prowizji od wcześniejszej spłaty prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Ponadto Bank nie będzie pobierał opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty. Zamawiający zastrzega możliwość: wykorzystania mniejszej kwoty kredytu. Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Zamawiający w okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz wysokości transz spłaty kredytu, (z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to ostatecznego terminu spłaty kredytu, który pozostaje bez zmian oraz, ze nie wywoła to przekroczenia ustawowych poziomów wskaźników długu i obsługi zadłużenia Zamawiającego), w takim przypadku Bank nie będzie pobierał opłat, prowizji bankowych oraz innych opłat manipulacyjnych.
  4. Bankowa obsługa budżetu gminy Bojanów oraz jednostek organizacyjnych gminy
    Zamawiający: Gmina Bojanów, Bojanów
    . Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Bojanów oraz jej jednostek organizacyjnych w szczególności: - otwieranie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu gminy i jednostek organizacyjnych - przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych, realizowanie przelewów wewnętrznych i do innych banków (elektronicznych i papierowych) - sporządzanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji, wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i księgowanie operacji - zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego oraz jego serwisowania. System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego, powinien być wyposażony w najnowsze na rynku rozwiązania zabezpieczające transakcje czyli: szyfrowanie transmitowanych danych, podpis elektroniczny w formie: karta mikroprocesorowa, token (usb). - uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym na następujących warunkach: 1) kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie wynikał z Uchwały Rady Gminy Bojanów (uchwały budżetowej); każdorazowo uruchamiany będzie po przekazaniu do Banku stosownej uchwały oraz podpisaniu Aneksu do umowy o kredyt krótkoterminowy; 2) wysokość kredytu wynikać będzie z określonego przez Radę Gminy Bojanów w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Bojanów 3) przeznaczeniem kredytu krótkoterminowego będzie pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Bojanów. Oznacza to, że będzie on ostatecznie spłacony ostatniego dnia roboczego danego roku; wysokość kredytu krótkoterminowego zgodna z Uchwałą Rady Gminy Bojanów będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy; faktycznie kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia; oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie opierało się na podstawie średniej arytmetycznej zmiennej stawki bazowej WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca powiększonej o stałą marżę banku. Kredyt krótkoterminowy udzielony zostanie bez prowizji i opłat, jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki za rzeczywiście wykorzystany kredyt - lokowanie wolnych środków pieniężnych poprzez automatyczne zakładanie lokaty typu overnight i weekendowej na kwotę sald rachunków Zamawiającego, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania rachunku bez dodatkowych formalności na koniec dnia. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego nie później niż do godz. 7.30 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy bez ponoszenia żadnych prowizji i opłat. - wydawanie zaświadczeń przez bank - możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych - wydawanie i obsługa kart płatniczych. Na wniosek Zamawiającego Bank zobowiązany jest wydać karty płatnicze oraz prowadzić ich obsługę przez okres obowiązywania umowy. Karty będą obsługiwały wydatki służbowe wskazanych osób, dokonywane podczas np. delegacji służbowych. Z tytułu czynności związanych z wystawieniem kart oraz obsługą transakcji kartami Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Karty będą umożliwiały dokonywanie wypłat gotówkowych. Wydatki każdej karty będą dokonywane do wysokości środków, jakie będą przez Zamawiającego przyznane w ramach zasilenia rachunku karty; Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Bojanów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia: - Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Bojanowie - Publiczna Szkoła Podstawowa w Gwoźdźcu - Zespół Szkół w Bojanowie - Zespół Szkół w Stanach - Zespół Szkolno-Przedszkolny w msc. Przyszów Zapuście - Środowiskowy Dom Samopomocy w Bojanowie, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bojanowie, - Gminny Ośrodek Kultury w Bojanowie, - Gminna Biblioteka Publiczna w Bojanowie. - Gminny Zakład Usług Komunalnych w Bojanowie Wykaz Funduszy : - Fundusz Zadań Wyodrębnionych, - Fundusz Świadczeń Socjalnych.
  5. Obsługa bankowa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli, licząc od dnia 1 stycznia 2015 roku
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, Stalowa Wola
    Obsługa bankowa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli, licząc od dnia 1 stycznia 2015 roku
  6. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.198.735,00 zł na sfinansowanie spłat rat kredytu i pożyczek Gminy Bojanów.
    Zamawiający: Gmina Bojanów, Bojanów
    Podstawowe dane o kredycie: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.198.735,00 zł na sfinansowanie spłat rat kredytu i pożyczek Gminy Bojanów. Kwota kredytu 1.198.735,00 zł uruchamiana w jednej transzy w terminie maksymalnym do 7 dni od daty podpisania umowy Okres karencji w spłacie pierwszej raty kapitałowej do 31.03.2016 r. Okres spłaty kredytu - 5 lat Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych od 31.03.2016 r. do 31.12.2020 r. (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów). Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w terminach spłat rat kapitału kredytu tj. kwartalnie począwszy od 31.03.2016 r. do 31.12.2020 r. Oprocentowanie kredytu - stopa bazowa dla ustalenia oprocentowania: - do oferty: wg. stawki WIBOR 3M na dzień 24.11.2014 r. ( tj. 2,06 ). Do kalkulacji ceny należy przyjąć rok równy 365 dni. - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i stałej niepodlegającej zmianom w okresie obowiązywania umowy marży Wykonawcy. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Wykonawca stosuje stawkę WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia kwartału poprzedzającego kwartał obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego kwartału. Bank zobowiązany jest do wyliczenia odsetek za każdy kwartał i przesłania obciążenia do Zamawiającego. Planowany harmonogram spłat kredytu w latach 2016 - 2020: rok 2016 kwota 175.000,00 (4 raty po 43.750,00) rok 2017 kwota 175.000,00 (4 raty po 43.750,00) rok 2018 kwota 175.000,00 (4 raty po 43.750,00) rok 2019 kwota 375.000,00 (4 raty po 93.750,00) rok 2020 kwota 298.735,00 (3 raty po 74.683,00, 1 rata 74.686,00) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Wykonawca ( Bank ) nie pobierze żadnej prowizji od kredytu tj.: - prowizji przygotowawczej - prowizji od przyznanego kredytu - prowizji od wcześniejszej spłaty - prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Ponadto Wykonawca (Bank) nie będzie pobierał opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wykorzystania mniejszej kwoty kredytu. Bank nie będzie naliczał odsetek: od kwoty niewykorzystanego kredytu, wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Zamawiający w okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz wysokości transz spłaty kredytu, (z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to ostatecznego terminu spłaty kredytu, który pozostaje bez zmian oraz, ze nie wywoła to przekroczenia ustawowych poziomów wskaźników długu i obsługi zadłużenia Zamawiającego), w takim przypadku Bank nie będzie pobierał opłat, prowizji bankowych oraz innych opłat manipulacyjnych.
  7. Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Niżańskiego.
    Zamawiający: Powiat Niżański, Nisko
    Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Niżańskiego oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży: 1) Starostwo Powiatowe w Nisku 2) Liceum Ogólnokształcące w Nisku 3) Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Nisku 4) Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku 5) Zespół Szkół w Rudniku nad Sanem 6) Liceum Ogólnokształcące w Rudniku nad Sanem 7) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Rudniku nad Sanem 8) Zespół Szkół w Jeżowem 9) Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku 10) Powiatowy Urząd Pracy w Nisku 11) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nisku 12)Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nisku 13)Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nisku Inne jednostki organizacyjne (jednostki budżetowe, fundusze celowe i specjalne, zakłady budżetowe, gospodarstwa pomocnicze), które w trakcie umowy mogą ewentualnie być utworzone przez Powiat Niżański. Prowadzenie obsługi bankowej polegało będzie na obsłudze na jednakowych warunkach budżetu Powiatu, w w podległych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży funduszy specjalnych, rachunków pomocniczych obecnych i nowo powstałych jednostek organizacyjnych w trakcie realizacji zamówienia, w zakresie: 1. bezpłatnego otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, pomocniczych i depozytowych, (oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych zwanych w dalszej części specyfikacji rachunkami), 2.realizacji poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR, 3.realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku), 4. przyjmowania wpłat gotówkowych na konta, 5. dokonywanie wypłat gotówkowych, 6. sporządzanie wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy, 7. sporządzanie wyciągów bankowych za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na rachunku wraz z załącznikami, 8. bezpłatne udostępnienie systemu umożliwiającego dokonywanie drogą elektroniczną wyżej wymienionych czynności oraz przeszkolenie pracowników w zakresie: -składania poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych i przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku, -uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich, 9. bezpłatne udostępnienie usługi elektronicznego dokonywania przelewów oraz uzyskanie informacji o stanie rachunku, 10. usługę elektronicznego systemu rozliczeń ELIXIR, 11. realizację przelewów w formie papierowej złożonych do godz. 14.00 oraz w systemie ELIXIR w tym samym dniu, a złożone po godzinie 14.00 realizowane będą następnego dnia roboczego, 12. bezpłatne wydawanie wyciągów z rachunków bankowych wraz z dokumentami źródłowymi w dniu następnym do godz. 11-tej, 13. bezpłatne wydawanie przez bank zaświadczeń, opinii, historii prowadzenia rachunków bankowych, sporządzaniu aneksów itp. związanych z obsługą bankową rachunków, 14. zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu 15. oprocentowanie rachunku bieżącego Starostwa i jednostek organizacyjnych, Bank zapewnia oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Zamawiającego (bieżących i pomocniczych) płatnych na każde żądanie. Oprocentowanie będzie obliczone w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M (ustaloną w pierwszym dniu każdego miesiąca, na podstawie średniej arytmetycznej stawki WIBID 1M z poprzedniego miesiąca i obowiązującą do ostatniego dnia miesiąca następnego) powiększoną lub pomniejszoną o marżę oferowaną przez Bank w ofercie. Zmiana oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bieżącym będzie następowała w miesięcznych okresach obrachunkowych. 16. gospodarowanie wolnymi środkami płatniczymi poprzez lokowanie na oprocentowanych lokatach dostępnych w ofercie Banku. 17. udzielania kredytów w rachunku bieżącym do wysokości 3.000.000, -PLN na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu. Z kredytu zamawiający będzie korzystał około 90 dni w roku. Kredyt w następnych latach objętych umową może ulec obniżeniu w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie niższy limit. Kredyt będzie ewidencjonowany w rachunku bieżącym budżetu Starostwa. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, natomiast każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Kredyt oprocentowany będzie według dziennej stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M ustaloną jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia. Bank nalicza odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych. Bank zobowiązany jest do wyliczania odsetek za każdy miesiąc i przekazania obciążenia dla Zamawiającego celem dokonania zapłaty. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej w okresie do 31 grudnia danego roku budżetowego. 18. zapewnienie prowadzenia obsługi kasowej Starostwa Powiatowego w siedzibie banku lub filii, lub w utworzonej placówce na terenie miasta Nisko, która funkcjonować będzie co najmniej przez okres obowiązywania umowy, w godz. od 8.00 do 15.30 dotyczy to przyjmowania wszelkiego rodzaju wpłat na konta Starostwa oraz wypłat realizowanych asygnatami wg załączonego wzoru, 19. dzierżawę 2 terminali płatniczych wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi typu VISA i MASTERCARD, (terminale płatnicze do przyjmowania wpłat od klientów będą zainstalowane w 2 punktach tj. budynkach Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3 - go Maja 32C i ul. Kościuszki 7). 1) Bank zobowiązany będzie do: a) bezpłatnego: - dostarczenia sprzętu na wskazany przez Zamawiającego adres, - przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w uzgodnionym przez strony terminie nie później niż do dnia obowiązywania umowy, w zakresie przeprowadzania transakcji przy użyciu kart płatniczych, b) świadczenia całodobowego serwisu, 2) szacuje się, że rocznie dokonywanych będzie wpłat przy użyciu kart płatniczych na kwotę około 500 000 zł, 3) z tytułu instalacji terminali Bank będzie pobierał opłatę miesięczną za dzierżawę oraz prowizję od dokonywanych wpłat, 4) Zamawiający wymaga aby wpłaty dokonane kartą płatniczą były w kwotach brutto i znajdowały się na koncie Starostwa na następny dzień, 5) termin rozpoczęcia świadczenia usługi od 1 lipca 2014 r. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania: - innych niż określone w załączniku do formularza ofertowego prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków, - prowizji ani opłat od limitu oraz wykorzystanego kredytu i niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym, - prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu w wersji elektronicznej i papierowej, wydanego przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Wykonawcę, - prowizji od kwoty przelewu, w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego, - opłat z tytułu wypłaty gotówkowej z rachunku Zamawiającego, ani opłat z tytułu wpłaty gotówkowej na rachunek Zamawiającego, - prowizji ani opłat z tytułu potwierdzenia salda na rachunku bieżącym oraz od wystawionych wyciągów z potwierdzeniem stanu konta, - opłat od kwoty środków przenoszonych na lokaty, - prowizji ani opłat z tytułu świadczenia usług w systemie elektronicznym. 3.3 W celu zbadania kondycji finansowej Zamawiającego do specyfikacji załącza się następujące dokumenty: -sprawozdanie z wykonania budżetu Powiatu za I i II półrocze 2013 r (Rb-NDS) załącznik do SIWZ, -plan dochodów i wydatków budżetu powiatu na rok 2014 (Uchwała Nr XXXVIII/202/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r.) - dostępny na stronie internetowej Powiatu Niżańskiego pod adresem www.bip.powiat-nisko.pl -dane szczegółowe określające wielkość zamówienia podano w tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ, Jeżeli dane zawarte w ww dokumentach będą niewystarczające dla Wykonawcy, Zamawiający udostępni wyłączne dokumenty źródłowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców informacji w postaci przetworzonej wg wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania.
  8. Wybór banku prowadzącego obsługę bankową Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Nisko
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi bankowej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nisku, obejmującej:
    1. Otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych oraz ich zamykanie zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego (obecnie otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych).
    2. Udzielanie kredytu obrotowego w rachunku bieżącym.
    3. Udostępnienie międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków typu eliksir w formie papierowej i elektronicznej.
    4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych.
    5. Dokonywanie wypłat gotówkowych.
    6. Lokowanie środków pieniężnych na lokaty długoterminowe i krótkoterminowe:
    - automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na lokacie typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 30 000 zł.
    7. Instalacja i aktualizacje programu komputerowego umożliwiającego usługi typu home banking na 3 stanowiskach u Zamawiającego, w tym:
    a) instalacja systemu, pełne dopasowanie systemu dla potrzeb klienta w tym dostosowanie systemu dla potrzeb Zamawiającego z jednoczesnym przeniesieniem obecnej bazy danych do instalowanego systemu,
    b) dokonywanie przelewów formie elektronicznej,
    c) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu (w tym dostępny niezbędny serwis, także telefoniczny), w przypadku konieczności serwisu na miejscu w tym samym dniu, w którym dokonano zgłoszenia, jeżeli zgłoszenie zostało dokonane minimum do godziny 1100 lub w dniu następnym do godziny 1100 jeśli zgłoszenia dokonano po godzinie 1100,
    d) możliwość odczytania w systemie wszystkich istotnych szczegółów wszystkich operacji wykonywanych na rachunkach,
    e) możliwość wydruku aktualnych wyciągów, sald rachunków,
    f) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej współpracy w zakresie przystosowania systemu bankowości elektronicznej i systemu finansowo - księgowego Zamawiającego w celu automatycznej wymiany danych pomiędzy tymi systemami,
    g) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu komputerowego umożliwiającego usługi typu home banking.
    8. Sporządzenie historii rachunku.
    9. Wydawanie blankietów czekowych.
    10. Wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym, oraz innych opinii i zaświadczeń.
  9. BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU STALOWOWOLSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU
    Zamawiający: Powiat Stalowowolski, Stalowa Wola
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na jednakowych warunkach bankowej
    obsługi budżetu Powiatu Stalowowolskiego i jednostek organizacyjnych powiatu tj.
    1. Zespołu Szkół Ogólnokształcących, 37-450 Stalowa Wola ul. Staszica 5
    2. Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 17
    3. Zespołu Szkół Ponadgimnzjalnych Nr 2 , 37-450 Stalowa Wola, ul. 1-go Sierpnia 26
    4. Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3, 37-464 Stalowa Wola , ul. Polna 15
    5. Zespołu Szkół Nr 6 Specjalnych , 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II 21
    6. Centrum Edukacji Zawodowej, 37-450 Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 1
    7. Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego, 37-450 Stalowa Wola ul. Hutnicza 12
    8. Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, 37-450 Stalowa Wola, ul. Okulickiego 12
    9. Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych, 37-450 Stalowa Wola,
    ul. Orzeszkowej 2
    10. Zarządu Dróg Powiatowych, 37-450 Stalowa Wola, ul. Przemysłowa 6
    11. Domu Pomocy Społecznej, 37-450 Stalowa Wola, ul. Dmowskiego 2 a
    12. Powiatowego Urząd Pracy, 37-450 Stalowa Wola, ul. Dmowskiego 8
    13. Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15
    14. Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, 37-450 Stalowa Wola
    ul. Podleśna 15
    15. Domu Dziecka, 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 6

    przez okres czterech lat od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
    1. Zakres zamówienia obejmuje:
    1.1 otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu
    powiatu i jednostek organizacyjnych,
    1.2 zamykanie rachunków pomocniczych,
    1.3 przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez posiadacza rachunków
    jak i osoby trzecie,
    1.4 dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym należnych klientom Powiatowego Urzędu
    Pracy z tytułu świadczeń dla osób bezrobotnych,
    1.5 realizacja poleceń przelewu w formie elektronicznej oraz w wyjątkowych przypadkach w formie papierowej,
    1.6 sporządzanie wyciągów bankowych na koniec każdego dnia roboczego wraz
    z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów dla potrzeb ewidencji księgowej operacji gospodarczych,
    1.7 wydawanie blankietów czekowych,
    1.8 instalację, udostępnianie, aktualizację w siedzibie Zamawiającego ( na dowolnej ilości
    stanowisk) oraz w jednostkach objętych zamówieniem, pełnego oprogramowania
    związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych
    pracowników w celu nabycia umiejętności obsługi programu,
    1.9 uruchamianie kredytu obrotowego w rachunku bieżącym,
    1.10 udzielanie uprawnionym osobom informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków
    na rachunkach,
    1.11 automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia
    na rachunku budżetu, na rachunek lokaty typu overnight lub weekendowej,
    1.12 wydawanie przez bank zaświadczeń,
    1.13 obsługę kasową w punkcie zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Podleśnej 15 w Stalowej Woli.

    2. Otwieranie dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych powiatu w trakcie obowiązywania umowy na obsługę bankową będzie na warunkach zadeklarowanych w ofercie.

    3. Zamawiający przewiduje dokonywanie wypłat gotówkowych w punkcie obsługi kasowej zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego, w tym na podstawie sporządzonych list wypłat w pojedynczych przypadkach, gdy odbiorca należności nie posiada rachunku bankowego.
    Wypłaty świadczeń dla klientów Powiatowego Urzędu Pracy dokonywane będą na podstawie dziennych list wypłat w okresie od 1 do 14 dnia kalendarzowego każdego miesiąca i jednego dnia po tym terminie, w godzinach od 8.00 do 14.00 w wyznaczonym przez Wykonawcę oddziale Banku w Stalowej Woli (wskazane najbliżej siedziby Powiatowego Urzędu Pracy), z uwzględnieniem przepisów § 11 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy (aktualne rozporządzenie z dnia 7 października 2011 roku, Dz.U. Nr 221).

    4. Bank zrealizuje przelewy w systemie bankowości elektronicznej do godziny 14.30 w tym samym dniu roboczym. Przelewy złożone w systemie po godzinie 14.30 winny zostać zrealizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym I sesją ELIXIR. Bank zrealizuje przelewy papierowe złożone w placówce Banku przez podmioty objęte zamówieniem do godziny 14.00 w tym samym dniu roboczym, a po godzinie 14.00 najpóźniej w następnym dniu roboczym. Zamawiający przewiduje realizację przelewów w formie papierowej w wyjątkowych przypadkach w liczbie nie przekraczającej 200 sztuk rocznie.
    Przelewy pomiędzy rachunkami podmiotów objętych zamówieniem realizowane będą w czasie rzeczywistym.
    Środki, które wpłynęły z innych banków na rachunki podmiotów objętych zamówieniem:
    - I sesją ELIXIR winny zostać zaksięgowane na rachunku w tym samym dniu roboczym do
    godziny 13.00
    -II sesją ELIXIR winny zostać zaksięgowane na rachunku w tym samym dniu roboczym do godziny 16.00
    - III sesją ELIXIR winny zostać zaksięgowane na rachunku najpóźniej w następnym dniu roboczym.

    5. Sporządzanie wyciągów bankowych na koniec każdego dnia roboczego wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i udostępnianie wyciągów w formie papierowej w następnym dniu roboczym do godz. 10.00. Wyciąg bankowy będzie zawierał co najmniej: nazwę kontrahenta, numer rachunku kontrahenta, nazwę i numer rachunku bankowego, wszystkie informacje o płatnościach umieszczone przez kontrahenta, datę wpłaty, datę przelewu, kurs przewalutowania płatności w walutach zagranicznych.

    6. W ramach systemu bankowości elektronicznej, Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat: dostawę oprogramowania (w tym kartę, czytnik, token, pendrive), instalację i obsługę serwisową oprogramowania, szkolenie dla wszystkich operatorów w zakresie pełnej obsługi systemu w siedzibie każdego podmiotu objętego zamówieniem. Na potwierdzenie przeszkolenia operatorów niezbędne jest oświadczenie osób przeszkolonych o nabyciu umiejętności obsługi programu na danym stanowisku pracy.
    System bankowości elektronicznej Wykonawcy musi umożliwiać dokonywanie autoryzacji jednego przelewu przez dwóch operatorów, przy czym jeden może być również wprowadzającym dane przelewu do systemu. Gdy system wymaga posługiwania się akcesoriami typu: karta, czytnik, token, pendrive, wykonywanie tych czynności musi być możliwe przy założeniu, że każdy z tych operatorów posługuje się tylko jednym i tym samym akcesorium.
    System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności:
    -uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych budżetu powiatu oraz na rachunkach każdej jednostki objętej zamówieniem,
    -grupowanie zleceń (według rodzaju zlecenia, operacji, osoby wystawiającej),
    -realizację przelewów w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków,
    -importowanie poleceń przelewu w formacie ELIXIR,
    -przeniesienie danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez Wykonawcę,
    -archiwizowanie wszystkich danych wprowadzonych do systemu, wykonanych operacji i sald na rachunkach, przez cały okres korzystania z systemu,
    -zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu.

    7. Coroczne udzielanie kredytu obrotowego w rachunku bieżącym w ramach upoważnienia wynikającego z uchwały budżetowej powiatu obowiązującej na dany rok, maksymalnie do kwoty 3 000 000,- zł. Spłata kredytu następowała będzie w każdym roku do dnia 31 grudnia, a w ostatnim roku obowiązywania umowy w ostatnim jej dniu. Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat za udzielenie/uruchomienie kredytu, ani z tytułu niewykorzystania przyznanego limitu. Jedynym kosztem dla zamawiającego będą odsetki naliczane od faktycznego dziennego zadłużenia w tym rachunku. Oprocentowanie kredytu obrotowego naliczane będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę zaoferowaną przez Bank, stałą w okresie obowiązywania zamówienia. Zawarcie umowy kredytowej winno nastąpić w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia wniosku kredytowego, a postawienie środków do dyspozycji w dniu podpisania umowy kredytowej. Do naliczenia odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok liczy 365 dni. Odsetki będą płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca a w ostatnim miesiącu obowiązywania umowy w ostatnim jej dniu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Zamawiający będzie dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu kredytu, a każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia.

    8. Lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na rachunku budżetu na koniec dnia, bez dodatkowych formalności, poprzez automatyczne zakładanie lokaty typu overnight i weekendowej, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania rachunku. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego do godziny 7.30 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienie lub rezygnacja z tej opcji odbywa się na pisemny wniosek Zamawiającego, bez żadnych prowizji i opłat.

    9.Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat ( w tym abonamentowej) za:
    - otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych,
    - zamknięcie rachunków pomocniczych,
    - realizację polecenia przelewu w wersji elektronicznej i papierowej na rachunki prowadzone
    przez Wykonawcę,
    - potwierdzanie sald na rachunkach,
    - wydawanie blankietów czekowych,
    - wydawanie zaświadczeń, opinii , historii prowadzenia rachunków bankowych, sporządzanie
    aneksów itp. związanych z obsługą bankową rachunków a wynikających z uregulowań
    wewnętrznych banku,
    -świadczenie usług bankowości elektronicznej, pozwalających na dostęp do rachunków
    bankowych w czasie rzeczywistym za pośrednictwem sieci informatycznej dla Starostwa
    Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu objętych zamówieniem,
    - wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi.

    10. Zamawiający wymaga by Wykonawca nie obciążał wpłacających kosztami za wpłaty gotówkowe z tytułu opłat i innych należności na rzecz Powiatu Stalowowolskiego i jego jednostek organizacyjnych , tylko obciąży rachunek wskazany przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne.

    11.W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji obsługi bankowej na warunkach zadeklarowanych w ofercie.

    12. Naliczanie i dopisywanie odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie dokonywane w okresach miesięcznych.

    13. Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zadeklarowanych w ofercie, ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi powiatu stalowowolskiego.
    14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnie z dyspozycją posiadacza rachunku.

    15.Wykonawca zapewni kompleksową obsługę rachunku przez wytypowanego pracownika Banku, jak również zapewni jego zastępcę.

    16. Bank będzie prowadził kasową obsługę w siedzibie Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15 w pomieszczeniu o powierzchni 16,48m2 zlokalizowanym na parterze budynku. Pomieszczenie zostanie wynajęte Wykonawcy na podstawie odrębnej umowy. Zamawiający udostępni Wykonawcy: pobór energii elektrycznej, możliwość korzystania z instalacji wod-kan, c.o., urządzeń sanitarnych i wodnych. Czynsz za wynajęty lokal ( łącznie z opłatami za media) wyniesie 200 zł miesięcznie + 23 % VAT i będzie stały przez okres trwania umowy.
    Wykonawca zobowiązany jest wykonać w pomieszczeniu przeznaczonym na punkt kasowy na swój koszt wszystkie prace adaptacyjne oraz zainstalować niezbędne wyposażenie w celu świadczenia usług. Wykonawca zobowiązany jest uruchomić punkt kasowy w terminie do trzech tygodni od udostępnienia pomieszczenia przez Zamawiającego. W przypadku kontynuacji umowy niezwłocznie po podpisaniu umowy.
    Placówka przy ul Podleśnej 15 świadczyć będzie usługi będące przedmiotem zamówienia co najmniej w godzinach pracy Urzędu - Starostwa Powiatowego. W przypadku zmiany godzin pracy Urzędu stosownej zmianie ulegną godziny otwarcia tej placówki. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianie godzin urzędowania z 14 - dniowym wyprzedzeniem.

    17. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, z uwagi na specyfikę Zamawiającego, dodatkowo poza placówką przy ul. Podleśnej 15, Bank będzie świadczył usługi na rzecz podmiotów objętych zamówieniem oraz kontrahentów przynajmniej w dwóch placówkach na terenie miasta Stalowej Woli.

    18. Szacunkowe wielkości przedmiotu zamówienia określono w tabeli zamieszczonej w formularzu oferty. Są to przewidywane ilości usług i mogą one ulec zmianie.
    Przewidywane ilości usług mają na celu oszacowanie przez Wykonawcę wartości zamówienia.
  10. Udzielenie kredytu obrotowego lub pożyczki w wysokości 1 500 000,00 zł (słownie jeden milion pięćset tysięcy złotych, 00/100) na okres spłaty wynoszący 60 miesięcy z dwunastomiesięcznym okresem karencji w spłacie kapitału dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Nisko
    Udzielenie kredytu obrotowego lub pożyczki w wysokości 1 500 000,00 zł (słownie jeden milion pięćset tysięcy złotych, 00/100) na okres spłaty wynoszący 60 miesięcy z dwunastomiesięcznym okresem karencji w spłacie kapitału dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
  11. Usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 400 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Krzeszów, Krzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 400 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę rat kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach wcześniejszych, Udział środków publicznych w finansowaniu zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty na podstawie art.11 p.8 ustawy o zamówieniach publicznych.
    Zamówienie obejmuje usługę bankową, w której wartością zamówienia są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia.
    Wypłata kredytu nastąpi w transzach do dnia 28 grudnia 2012r. Okres kredytowania do
    31.11.2019 r, spłata kredytu w siedmiu ratach w latach 2013-2019 w następujący sposób:
    a/10 000,00 zł 30.11.2013r. b/10 000,00 zł 30.11.2014r. c/ 10 000,00 zł 30.11.2015r. d/50 000,00 zł 30.11.2016 e/ 100 000,00 zł 30.11.2017r. f/100 000,00 zł 30.11.2018r. g/ 120 000,00 zł 30.11.2019r. Odsetki od kredytu spłacane będą na koniec kwartału.
    Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Bank nie pobierze żadnej prowizji tj.
    a)prowizji przygotowawczej
    b)prowizji od przyznanego kredytu
    c)prowizji od wcześniejszej spłaty
    d)prowizji od wykorzystanej kwoty kredytu
    e)prowizji od przesunięcia transz spłaty kredytu
    Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny in blanco.
    Zamawiający zastrzega sobie również nie wykorzystanie całości kwoty kredytu jak również prawo do wcześniejszej lub późniejszej spłaty rat kredytu.
  12. Bankowa obsługa budżetu gminy Nowa Sarzyna
    Zamawiający: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna, Nowa Sarzyna
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna.
    1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
    1) otwieranie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Nowa Sarzyna i jednostek budżetowych Gminy Nowa Sarzyna;
    2) instalacja u Zamawiającego komputerowego, wielostanowiskowego systemu obsługi i monitoringu rachunków bankowych (tzw. Home banking);
    3) realizacja poleceń przelewów systemem elektronicznym;
    4) przyjmowanie wpłat gotówkowych od Zamawiającego;
    5) dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz Zamawiającego;
    6) dokonywanie wypłat gotówkowych zasiłków i świadczeń rodzinnych na rzecz uprawnionych zasiłkobiorców i świadczeniobiorców;
    7) sporządzanie codziennych wyciągów (wymagana wersja papierowa) z dokonanych obrotów na rachunkach bankowych;
    8) utrzymywanie na rzecz zamawiającego dwóch skrytek bankowych.

    Wyszczególnione czynności bankowej obsługi budżetu gminy w jednostkach ilościowo - wartościowych:

    lp wyszczególnienie jednostka miary Wartość/4 lata*
    1 Prowadzenie rachunków bankowych szt 50
    2 Realizacja przelewów bankowych szt 88.800
    3 Elektroniczny system obsługi rachunku** jedn. organizacyjne 5
    4 Wpłaty gotówkowe dokonywane przez Zamawiającego na własne rachunki bankowe szt./kwota 6.280/8.717.800zł.
    5 Wypłaty gotówkowe zasiłków
    i świadczeń rodzinnych szt/kwota łączna 22.720/6.640.000zł
    6 Prowadzenie skrytek bankowych szt 2
    *) dane prognozowane, obejmują cały okres realizacji zamówienia.
    **) liczba osób akceptujących zlecenia przelewów w poszczególnych jednostkach: od 2 do 6 osób.

    W celu realizacji zamówienia wykonawca musi posiadać siedzibę lub jednostkę organizacyjną zdolną do prowadzenia bankowej obsługi budżetu gminy na terenie miasta Nowa Sarzyna lub przedstawić nieodwołalne zobowiązanie do utworzenia takiej jednostki w terminie do 20 lutego 2012 r. Punkt obsługi kasowej wykonawcy musi być czynny min. 6 godz. w przedziale czasowym między godz. 8.00 - 15.30.
    W/w wymagania wynikają ze specyfiki charakteru usług realizowanych w ramach zamówienia.
  13. Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Niżańskiego.
    Zamawiający: Powiat Niżański, Nisko
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu
    Niżańskiego oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży: 1)Starostwo Powiatowe
    2) Liceum Ogólnokształcące w Nisku
    3) Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Nisku
    4) Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku
    5) Zespół Szkół w Rudniku nad Sanem
    6) Liceum Ogólnokształcące w Rudniku nad Sanem
    7) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Rudniku nad Sanem
    8) Zespół Szkół w Ulanowie
    9) Zespół Szkół w Jeżowem
    10) Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku
    11) Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
    12) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nisku
    13) Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nisku
    14) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nisku
    15) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nisku

    Inne jednostki organizacyjne (jednostki budżetowe, fundusze celowe i specjalne, zakłady budżetowe), które w trakcie umowy mogą ewentualnie być utworzone przez Powiat Niżański.
    Prowadzenie obsługi bankowej polegało będzie na obsłudze na jednakowych warunkach budżetu Powiatu, w.w podległych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży funduszy specjalnych, rachunków pomocniczych obecnych i nowopowstałych jednostek organizacyjnych w trakcie realizacji zamówienia, w zakresie:
    1. otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących, pomocniczych i depozytowych, (oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych zwanych w dalszej części specyfikacji rachunkami),
    2. realizacji poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR,
    3. realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku),
    4. przyjmowania wpłat gotówkowych na konta,
    5. dokonywanie wypłat gotówkowych,
    6. sporządzanie wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy,
    7. sporządzanie wyciągów bankowych za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na rachunku wraz z załącznikami,
    8. bezpłatne udostępnienie systemu umożliwiającego dokonywanie drogą elektroniczną wyżej wymienionych czynności oraz przeszkolenie pracowników w zakresie:
    -składania poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych i przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku,
    -uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich,
    9. bezpłatne udostępnienie usługi elektronicznego dokonywania przelewów oraz uzyskanie informacji o stanie rachunku,
    10. usługę elektronicznego systemu rozliczeń ELIXIR,
    11. realizację przelewów w formie papierowej złożonych do godz. 14.00 oraz w systemie ELIXIR w tym samym dniu, a złożone po godzinie 14.00 realizowane będą następnego dnia roboczego,
    12. bezpłatne wydawanie wyciągów z rachunków bankowych z ustalonym saldem w dniu następnym do godz. 11-tej,
    13. bezpłatne wydawanie zaświadczeń przez bank,
    14. oprocentowanie rachunków bieżących i pomocniczych Starostwa i jednostek organizacyjnych,
    Bank zapewnia oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Zamawiającego (bieżących i pomocniczych) płatnych na każde żądanie. Oprocentowanie będzie obliczone w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M (ustaloną w piątym dniu roboczym każdego miesiąca, na podstawie średniej arytmetycznej stawki WIBID 1M z poprzedniego miesiąca i obowiązującą do piątego dnia roboczego miesiąca następnego) powiększoną lub pomniejszoną o marżę oferowaną przez Bank w ofercie. Zmiana oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bieżącym będzie następowała w miesięcznych okresach obrachunkowych.
    15. gospodarowanie wolnymi środkami płatniczymi poprzez lokowanie na oprocentowanych automatycznych lokat typu overnight -automatycznych depozytów lokat nocnych obejmujących również soboty i niedziele (dot. Starostwa, jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży).
    minimalna kwota środków przyjmowanych na lokaty - bez ograniczeń.
    okres kapitalizacji odsetek 1 miesiąc - dotyczy rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych.
    16. udzielania kredytów w rachunku bieżącym do wysokości 2.000.000, -PLN na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu. Z kredytu zamawiający będzie korzystał około 90 dni w roku.
    Kredyt w następnych latach objętych umową może ulec obniżeniu w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie niższy limit. Kredyt będzie ewidencjonowany w rachunku bieżącym budżetu Starostwa. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, natomiast każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Kredyt oprocentowany będzie według dziennej stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M ustaloną jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia.
    Bank nalicza odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych. Bank zobowiązany jest do wyliczania odsetek za każdy miesiąc i przekazania obciążenia dla Zamawiającego celem dokonania zapłaty.
    Spłata kredytu nastąpi najpóźniej w okresie do 31 grudnia danego roku budżetowego.
    17. zapewnienie prowadzenia obsługi kasowej Starostwa Powiatowego w siedzibie banku lub filii, lub w utworzonej placówce na terenie miasta Nisko, która funkcjonować będzie co najmniej przez okres obowiązywania umowy, w godz. od 8.00 do 15.30 dotyczy to przyjmowania wszelkiego rodzaju wpłat na konta Starostwa oraz wypłat realizowanych asygnatami wg załączonego wzoru,
    18. dzierżawę 2 terminali płatniczych wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatnicznymi typu VISA i MASTERCARD, (terminale płatnicze do przyjmowania wpłat od klientów będą zainstalowane w 2 punktach tj. budynkach Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3 - go Maja 32C i ul. Kościuszki 7).
    1) Bank zobowiązany będzie do:
    a) bezpłatnego:
    - dostarczenia sprzętu na wskazany przez Zamawiającego adres,
    - przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w uzgodnionym przez strony terminie nie później niż do dnia obowiązywania umowy, w zakresie przeprowadzania transakcji przy użyciu kart płatniczych,
    b) świadczenia całodobowego serwisu,
    2) szacuje się, że rocznie dokonywanych będzie wpłat przy użyciu kart płatniczych na kwotę około 500 000 zł,
    3) z tytułu instalacji terminali Bank będzie pobierał opłatę miesięczną za dzierżawę i tytuły płatności oraz prowizję od dokonywanych wpłat,
    4) Zamawiający wymaga aby wpłaty dokonane kartą płatniczą znajdowały się na koncie Starostwa na następny dzień,
    5) w celu identyfikacji dokonywanych wpłat (w kwotach brutto), Wykonawca zobowiązany będzie do przesyłania dziennych wydruków emailem.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania:
    innych niż określone w załączniku do formularza ofertowego prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków,
    prowizji ani opłat od limitu oraz wykorzystanego kredytu i niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym,
    prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu, wydanego przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Wykonawcę,
    prowizji od kwoty przelewu, w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego,
    opłat z tytułu wypłaty gotówkowej z rachunku Zamawiającego, ani opłat z tytułu wpłaty gotówkowej na rachunek Zamawiającego,
    prowizji ani opłat z tytułu potwierdzenia salda na rachunku bieżącym oraz od wystawionych wyciągów z potwierdzeniem stanu konta,
    opłat od kwoty środków przenoszonych na lokaty,
    prowizji ani opłat z tytułu świadczenia usług w systemie elektronicznym.
    3.3 W celu zbadania kondycji finansowej Zamawiającego do specyfikacji załącza się następujące dokumenty:
    -sprawozdanie z wykonania budżetu Powiatu za I i II półrocze 2010 r (Rb-NDS) załącznik do SIWZ,
    -plan dochodów i wydatków budżetu powiatu na rok 2011 (Uchwała Nr V/20/2011 z dnia 17 lutego 2011 r.) - dostępny na stronie internetowej Powiatu Niżańskiego pod adresem www.bip.powiat-nisko.pl
    -dane szczegółowe określające wielkość zamówienia podano w tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ,
    Jeżeli dane zawarte w w.w dokumentach będą niewystarczające dla Wykonawcy, Zamawiający udostępni wyłączne dokumenty źródłowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców informacji w postaci przetworzonej wg wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania.
  14. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Rudnik nad Sanem oraz jednostek organizacyjnych w latach 2011 - 2014
    Zamawiający: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem, Rudnik
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu gminy Rudnik nad Sanem oraz jednostek organizacyjnych w latach 2011 - 2014.
    2. Informacje ogólne:
    1) liczba jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem - 5;
    2) liczba prowadzonych rachunków bankowych:
    a) Urząd Gminy i Miasta - 15;
    b) Jednostki organizacyjne - 14;
    3) liczba przelewów w formie elektronicznej (dane za rok 2010):
    a) Urząd Gminy i Miasta - ok. 3 000 szt.
    b) Jednostki organizacyjne - 20 271 szt.
    4) liczba stanowisk systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych:
    a) Urząd Gminy i Miasta - 7;
    b) Jednostki organizacyjne - 15;
    5) prognozowany poziom zadłużenia w rachunku bieżącym do 1.000.000,00 zł. (średnie prognozowane zadłużenie w okresie objętym postępowaniem o udzielenie zamówienia);
    6) Zamawiający zastrzega, iż ilość jednostek organizacyjnych, ilość operacji i rachunków może ulec zmianie np. wskutek uregulowań prawnych, które będą nakładały na Zamawiającego obowiązek otwarcia wyodrębnionych rachunków bankowych dla wskazanych operacji finansowych pojawienia się nowych rozwiązań technicznych, powstania nowych lub likwidacji istniejących jednostek organizacyjnych Zamawiającego bądź zmian organizacyjnych Zamawiającego;
    7) Sprawozdania z wykonania budżetu gminy z poszczególnych lat, informacje z wykonania budżetu za I półrocze 2010 r. oraz inne informacje dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego;
    8) Jednostki organizacyjne (oprócz Zamawiającego):
    a) Miejski Ośrodek Kultury;
    b) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej;
    c) Zespół Ekonomiczny - Administracyjny;
    d) Ośrodek Pomocy Społecznej;
    e) Miejsko Ośrodek Sportu i Rekreacji;
    3. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych:
    1) Bank ma obowiązek otworzyć i prowadzić rachunki, niezbędne do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej, w liczbie wnioskowanej przez Zamawiającego (ust. 2 pkt 2) z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 8.
    2) Otwarcie rachunków bankowych, o których mowa powyżej ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego (oraz jednostek organizacyjnych) na nowe rachunki wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej.
    3) Bank musi zapewnić możliwość automatycznej identyfikacji źródeł przychodów Zamawiającego. Identyfikacja winna uwzględniać jednostkę organizacyjną, nazwę płatnika, tytuł płatności, datę obciążenia rachunku płatnika bądź tez datę dokonania wpłaty przez płatnika za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłaty, kwotę wpłaty lub inne parametry uzgodnione pomiędzy zamawiającym a wykonawcą (Bankiem). Zakres informacji nie będzie szerszy niż dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych.
    4) W przypadku dokonywania wypłat Bank zapewnia iż przekazanie środków z rachunku zamawiającego na rachunek kontrahenta nastąpi w dniu złożenia dyspozycji wypłaty.
    5) Bank musi zapewnić po każdym dokonaniu płatności (każdego dnia roboczego) dostęp do danych o wypływie środków (informacje, jakie będą umieszczone na przelewie) niezbędnych do przeprowadzenia księgowań zrealizowanych wypłat;
    6) Otwieranie rachunków bankowych będzie następowało w terminie uzgodnionym odrębnie przez strony, nie później jednak niż w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego.
    7) Rozpoczęcie realizacji zamówienia w pełnym zakresie (dotyczy obsługi bankowej 2 z 5 wymienionych jednostek organizacyjnych) nastąpi w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym.
    8) Wydawanie zaświadczeń o posiadaniu rachunku bankowego (bieżącego i pomocniczego) - szacunkowa ilość ok. 10 szt. rocznie - bez pobierania opłat i prowizji;
    4. Po zainstalowaniu i uruchomieniu systemu bankowości elektronicznej (poza sytuacjami awaryjnymi i okazjonalnymi) Zamawiający nie przewiduje realizacji przelewów krajowych w formie papierowej;
    5. Wpłaty i wypłaty gotówkowe:
    1) Przyjmowanie wpłat gotówkowych ( podatki i opłaty lokalne, czynsze za najem i dzierżawę, inne dochody) od osób trzecich na rachunki Zamawiającego (oraz jednostek organizacyjnych) w placówkach Banku - bez pobierania opłat i prowizji;
    2) Zapewnienie usługi (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) polegającej na realizowaniu przez placówkę Banku wypłaty gotówkowej na rzecz osoby fizycznej wskazanej w przesłanej drogą elektroniczną zleceniu wypłaty gotówkowej. Usługą tą mogą być objęte w szczególności wypłaty zasiłków i świadczeń społecznych, świadczeń rodzinnych, dodatków mieszkaniowych, stypendiów oraz inne wypłaty na zlecenie Zamawiającego (w tym jednostek organizacyjnych).
    6. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych:
    1) Bank zapewnia oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Zamawiającego (bieżących i pomocniczych) płatnych na każde żądanie. Oprocentowanie będzie obliczone w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M (ustalaną w piątym dniu roboczym każdego miesiąca, na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBID 1M z poprzedniego miesiąca i obowiązującą do piątego dnia roboczego miesiąca następnego) powiększoną lub pomniejszoną o marżę oferowaną przez Bank w ofercie;
    2) Bank zobowiązuje się umieszczać na lokatach overnight i na lokatach weekendowych środki pieniężne pozostające na rachunkach bankowych o których mowa w pkt. 3 i 4., na koniec dnia roboczego;
    3) Lokowaniu podlegają środki pozostające na rachunku bieżącym budżetu Zamawiającego w każdym dniu roboczym w formie lokaty O/N w Banku prowadzącym obsługę bankową;
    4) W przypadku w którym na rachunkach innych niż wymienione w pkt. 3. (pomocniczych) na koniec dnia znajdują się środki (salda dodatnie) lokowaniu podlegają wszystkie salda rachunków Zamawiającego;
    5) Średnie dzienne saldo depozytów O/N ok. 1.200.000 zł.
    6) Lokowane środki oprocentowane są w oparciu o stopę WIBID 1M zgodnie z zasadą opisaną w pkt. 1;
    7) Środki z lokaty O/N muszą być dostępne na rachunku bieżącym Zamawiającego i na odpowiednich wskazanych rachunkach od godz.7:30 następnego dnia roboczego;
    8) Przyjmowanie środków pieniężnych na dłuższe terminy lokat będzie wynikało z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, przy czym Wykonawca gwarantuje, że oprocentowanie dla lokat na dłuższe terminy niż O/N będzie dla Zamawiającego korzystniejsze niż wynikające z oprocentowania lokaty O/N.
    9) Lokaty O/N będą tworzone z salda środków pozostających na rachunkach Zamawiającego (wskazanych) o oprocentowaniu ustalonym zgodnie z powyżej określonym przez Zamawiającego warunkami;
    10) Przyjmuje się następującą metodologię naliczania odsetek: przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w okresie odsetkowym, przy czym uznaje się, że rok ma 365 dni;
    7. Udostępnienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym:
    1) Bank zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym;
    2) Kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie wynikał ze stosownej uchwały Rady Miejskiej i będzie każdorazowo uruchamiany po przekazaniu do Banku w ww. uchwały oraz podpisanie aneksu do umowy o kredyt krótkoterminowy;
    3) W pierwszym roku obowiązywania umowy Bank zobowiązany jest udzielić kredytu krótkoterminowego do wysokości 1.000.000 zł., w kolejnych latach wysokość kredytu wynikać będzie z określonego w uchwale budżetowej przez Radę Miejską upoważnienia do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu danego roku przejściowego deficytu budżetu gminy;
    4) Kredyt krótkoterminowy udzielony zostanie bez ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek opłat a jedynym kosztem dla Zamawiającego będzie jednorazowa prowizja przygotowawcza oraz odsetki za rzeczywiście wykorzystany kredyt.
    5) Pułap kredytu krótkoterminowego będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy, faktycznie kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia.
    6) Podstawą do oprocentowania kredytu krótkoterminowego będzie stopa WIBOR 1M powiększona lub pomniejszona o marżę oferowaną przez Bank w ofercie;
    7) Odsetki od wykorzystanego kredytu krótkoterminowego będą płatne na koniec każdego miesiąca a w przypadku gdy jest to dzień wolny od pracy w następnym dniu roboczym i pobierane przez Bank ze wskazanego przez Zamawiającego rachunku.
    8) Metodologia naliczania odsetek: przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w okresie odsetkowym, przy czym uznaje się, że rok ma 365 dni;
    8. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni bez pobierania dodatkowych opłat:
    1) Wdrożenie funkcjonalnego systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych wraz z odpowiednim oprogramowaniem, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących, w okresie obowiązywania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności:
    a) uzyskanie wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych;
    b) system musi spełniać wymogi systemu wielostanowiskowego tj. umożliwiać jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie oraz zapewnić współdziałanie z systemami finansowo-księgowymi funkcjonującymi u Zamawiającego w tym podległych jednostkach organizacyjnych;
    c) wszystkie operacje/dyspozycje będą wprowadzone i przesyłane do Banku w godzinach pracy Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach możliwość dokonywania obciążeń i uznań rachunków Zamawiającego po ww. godzinach;
    d) Bank ma obowiązek informowania poprzez system bankowości elektronicznej wszystkich użytkowników o istotnych sprawach związanych z systemem bankowości elektronicznej (awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank itp.);
    e) system bankowości elektronicznej, do którego wprowadzane są zbiory przelewów musi zapewnić użytkownikom możliwość usuwania, przeglądania i modyfikacji przelewów przed ich wysłaniem.
    f) Komunikacja z Bankiem poprzez system bankowości elektronicznej musi spełniać wysoki poziom bezpieczeństwa;
    g) Bank umożliwi pełne zastosowanie podpisu elektronicznego;
    2) Szkolenie pracowników Zamawiającego (w tym podległych jednostek organizacyjnych) z zakresu obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych.
  15. Wybór banku prowadzącego obsługę bankową Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Nisko
    Wybór banku prowadzącego obsługę bankową Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
  16. BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY JEŻOWE W LATACH 2010-2014 wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej
    Zamawiający: Gmina Jeżowe, Jeżowe
    BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY JEŻOWE W LATACH 2010-2014
    wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej

    Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące:
    a)obsługę bankową i kasową budżetu gminy Jeżowe wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej:
    - Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych
    - Realizacja poleceń przelewu
    - Przyjmowanie wpłat gotówkowych
    - Dokonywanie wypłat gotówkowych
    - Zapewnienie wypłaty świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych w placówce banku na terenie miejscowości Jeżowe
    - Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym
    - Sporządzanie wyciągów bankowych
    - Gromadzeniu środków pieniężnych na prowadzonych rachunkach oraz przeprowadzaniu za ich pośrednictwem wszelkich rozliczeń pieniężnych

    b) utworzenie filii Banku lub punktu kasowego ( z obsadą min. 2 pracowników) na terenie miejscowości Jeżowe do obsługi kasowej budżetu gminy Jeżowe;
    c) udzielenie kredytu do 200 000,00 zł. w rachunku bieżącym na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określanego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym;
    d) zapewnienie możliwości lokowania wolnych środków budżetowych na lokatach terminowych;
    e) codzienne sporządzanie i przekazywanie drogą elektroniczną wyciągów bankowych w przypadku braku możliwości udostępnienia wyciągów w formie elektronicznej
    Wykonawca przekaże wyciągi w formie papierowej wraz z wszystkimi załącznikami,
    f) uruchomienie systemu bankowości elektronicznej umożliwiające dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku,

    Zamawiający wymaga, aby bankowa obsługa budżetu prowadzona była, przez cały okres obowiązywania umowy w miejscowości Jeżowe - siedziba Zamawiającego, co wiąże się z koniecznością posiadania, bądź utworzenia od daty podpisania umowy w miejscowości Jeżowe placówki bankowej.
  17. Udzielenie i obsłudze długoterminowego kredytu złotówkowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn.: 1. Przebudowa drogi gminnej Kameralne -Kowale-Błądki w wysokości 1.021.900 (słownie: jeden milion dwadzieścia jeden tysięcy dziewięćset złotych) 2. Na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Jeżowe Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jata, Sójkowa, Cholewiana Góra, Pogorzałka w gminie Jeżowe wysokości: 724.043,00
    Zamawiający: Gmina Jeżowe, Jeżowe
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu złotówkowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn.:

    1. Przebudowa drogi gminnej Kameralne -Kowale-Błądki w wysokości 1.021.900 (słownie: jeden milion dwadzieścia jeden tysięcy dziewięćset złotych)

    2. Na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn.:

    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Jeżowe Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jata, Sójkowa, Cholewiana Góra, Pogorzałka w gminie Jeżowe wysokości: 724.043,00 (słownie: siedemset dwadzieścia cztery tysiące czterdzieści trzy zł 00/100)
  18. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 600 000 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków oraz przebudowa SUW w miejscowości Łętownia
    Zamawiający: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna, Nowa Sarzyna
    Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie środków finansowych w formie kredytu długoterminowego w kwocie 3.100.000 zł. (słownie: trzy miliony sto tysięcy zł.), z przeznaczeniem na:
    - sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy 1.230.000 zł.
    - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów 1.870.000 zł.

    Spłata kredytu będzie dokonywana w formie 48 miesięcznych rat kapitałowych (1 rata w kwocie 64.599 zł. i 47 rat w kwocie 64.583 zł.), w okresie od stycznia 2010 r. do grudnia 2013 r. z terminem zapadalności na ostatni dzień każdego miesiąca, a gdy ten jest dniem wolnym od pracy spłata może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym terminie. Odsetki będą spłacane w miesięcznych okresach obrachunkowych, począwszy od daty uruchomienia kredytu. Termin zapadalności spłaty odsetek ustala się jako do 10 dnia po zakończeniu miesiąca za który są naliczane.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego dokonania wcześniejszej spłaty rat kapitałowych kredytu, bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.

    Wydatkowanie środków kredytu będzie realizowane z rachunku bieżącego budżetu gminy.

    Waluta kredytu - złoty polski /PLN/.

    Dopuszczalne przez Zamawiającego formy zabezpieczenia kredytu:
    - weksel własny in blanco z deklaracją wekslową,
    - oświadczenie Zamawiającego o poddaniu się egzekucji.
  19. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 100 000 zł
    Zamawiający: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna, Nowa Sarzyna
    Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie środków finansowych w formie kredytu długoterminowego w kwocie 3.100.000 zł. (słownie: trzy miliony sto tysięcy zł.), z przeznaczeniem na:
    - sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy 1.230.000 zł.
    - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów 1.870.000 zł.

    Spłata kredytu będzie dokonywana w formie 48 miesięcznych rat kapitałowych (1 rata w kwocie 64.599 zł. i 47 rat w kwocie 64.583 zł.), w okresie od stycznia 2010 r. do grudnia 2013 r. z terminem zapadalności na ostatni dzień każdego miesiąca, a gdy ten jest dniem wolnym od pracy spłata może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym terminie. Odsetki będą spłacane w miesięcznych okresach obrachunkowych, począwszy od daty uruchomienia kredytu. Termin zapadalności spłaty odsetek ustala się jako do 10 dnia po zakończeniu miesiąca za który są naliczane.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego dokonania wcześniejszej spłaty rat kapitałowych kredytu, bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.

    Wydatkowanie środków kredytu będzie realizowane z rachunku bieżącego budżetu gminy.

    Waluta kredytu - złoty polski /PLN/.

    Dopuszczalne przez Zamawiającego formy zabezpieczenia kredytu:
    - weksel własny in blanco z deklaracją wekslową,
    - oświadczenie Zamawiającego o poddaniu się egzekucji.

Inne osoby dla Lewandowska Dorota Anna (186 osób):