Kogo reprezentuje osoba

Lewandowska Katarzyna Anna

w KRS

Katarzyna Anna Lewandowska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Katarzyna
Drugie imię:Anna
Nazwisko:Lewandowska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1973 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Toruń (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:6 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brożek Grzegorz Marian, Daraż Waldemar Andrzej, Glonek Andrzej Kazimierz, Jeziorski Andrzej Jacek, Olszewski Ryszard, Osowski Benedykt Wiktor, Pietrowski Andrzej Władysław, Rozwadowski Piotr, Szpadzik Janusz Władysław, Trela Jerzy Mieczysław, Wasilewska Romana Zuzanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ott Zbigniew Marian

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Energa Bio Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000110950
  2. Federacja Stowarzyszeń Naukowo-technicznych Not Rada Toruńska, Toruń − KRS 0000071804
  3. Fundacja Piękniejszego Świata W Skłudzewie, Skłudzewo − KRS 0000018350
  4. Fundacja Światło, Toruń − KRS 0000183283
  5. Geofizyka Kraków S.A., Kraków − KRS 0000425452
  6. Geofizyka Toruń S.A., Toruń − KRS 0000425970
  7. Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Sp. Z O.O. W Inowrocławiu, Inowrocław − KRS 0000650277
  8. Lokalna Organizacja Turystyczna W Toruniu, Toruń − KRS 0000196131
  9. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000151221
  10. Opec-system Sp. Z O.O., Grudziądz − KRS 0000394813
  11. Rada Regionalnych Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, Kalisz − KRS 0000766030
  12. Regionalna Agencja Poszanowania Energii W Toruniu, Toruń − KRS 0000050202
  13. Stowarzyszenie Emerytów i Rencistów Geofizyka Toruń, Toruń − KRS 0000204625
  14. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dla Miasta Torunia, Toruń − KRS 0000595130
  15. Stowarzyszenie Miast Autostrady Bursztynowej, Gdynia − KRS 0000197233
  16. Stowarzyszenie Rodzin Katolickich Diecezji Toruńskiej, Toruń − KRS 0000041384
  17. Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Toruń − KRS 0000066071
  18. Toruńska Infrastruktura Sportowa Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000375013
  19. Toruńskie Laboratorium Biznesu Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000714648
  20. Toruńskie Międzyosiedlowe Porozumienie Samorządowe-czas Gospodarzy, Toruń − KRS 0000067466
  21. Toruńskie Wodociągi Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000014934

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aegir 4 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000406533
  2. Bhu S.A., Poznań − KRS 0000138103
  3. Biogaz Inwestor Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000006824
  4. Biuro Usług Technicznych, Projektowania i Realizacji Inwestycji-toruński Klub Technika Not Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000181956
  5. Energa Centrum Usług Wspólnych Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000049425
  6. Energa Logistyka Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000074173
  7. Energa Wind Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000139864
  8. Energa-operator S.A., Gdańsk − KRS 0000033455
  9. Energa-operator Techniczna Obsługa Odbiorców Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000007426
  10. Energia Projektowanie Group Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000073541
  11. Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii Im. Profesora Zbigniewa Religi, Zabrze − KRS 0000069136
  12. Fundacja Wspierania Edukacji Energetycznej Społeczeństwa 4e (energia, Ekonomia, Ekologia, Edukacja), Choczewo − KRS 0000286635
  13. Geofizyka Toruń Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000135775
  14. Hydrogeowiert Sp. Z O.O., Grudziądz − KRS 0000134928
  15. Kongres Sp. Z O.O., Nowe Rumunki − KRS 0000080818
  16. Miejska Oczyszczalnia Ścieków Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000064155
  17. Międzynarodowe Centrum Szkolenia Energetyki Sp. Z O.O., Straszyn − KRS 0000149615
  18. Park Wodny - Toruń Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000145714
  19. Pge Toruń S.A., Toruń − KRS 0000021671
  20. Polskie Towarzystwo Certyfikacji Energii, Poznań − KRS 0000166561
  21. Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej, Poznań − KRS 0000007666
  22. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Toruń Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000060673
  23. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej W Inowrocławiu - Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000059483
  24. Przedsiębiorstwo Komunalne W Kruszwicy Sp. Z O.O., Kruszwica − KRS 0000101600
  25. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Uskom Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000177495
  26. Soen Sp. Z O.O., Gronowo Górne − KRS 0000166511
  27. Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000046531
  28. Spółdzielnia Mieszkaniowa Pokolenie, Toruń − KRS 0000188790
  29. Spółdzielnia Mieszkaniowa Stary Toruń, Rozgarty − KRS 0000044010
  30. Targi Toruńskie Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000012502
  31. Toruński Klub Piłkarski Elana S.A., Toruń − KRS 0000362109
  32. Toruński Klub Sportowo-turystyczny Budowlani, Toruń − KRS 0000096044
  33. Wirbet S.A., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000130875
  34. Zep-mot Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000094467
  35. Zpue Elektroinstal Sp. Z O.O., Raciąż − KRS 0000026740

Powiązane przetargi (6 szt.):
  1. Budowa systemu nawadniania okrywy rekultywacyjnej Miejskiego Składowiska Odpadów przy ul. Kociewskiej w Toruniu
    Zamawiający: Biogaz Inwestor Sp. z o.o., Toruń
    1. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik 1 do SIWZ, wraz z dostawami materiałów i urządzeń niezbędnych do ich wykonania. Materiały i urządzenia winny być fabrycznie nowe i nieużywane.
    2. Wykonanie przez uprawnionego geodetę powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót i przekazanie jej zamawiającemu
  2. Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych na terenie miasta Torunia - plan awaryjny JCB
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., Toruń
    . Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odśnieżaniu ulic i dróg osiedlowych na terenie miasta Torunia zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. - (plan awaryjny JCB) Usługa wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy w sytuacji dużych opadów śniegu (jednorazowy opad powyżej 20 cm) lub wystąpienia pokrywy śnieżnej o grubości powyżej 30 cm oraz potrzeb nadzwyczajnych związanych z usuwaniem skutków zimy o których Wykonawcę poinformuje osoba upoważniona do reprezentowania Zamawiającego. 2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia obejmuje: - 1 600 godzin efektywnego czasu pracy, 3. Zamówienie zostało podzielone na 16 (szesnaście) równych części wynoszących po: - 100 godzin efektywnego czasu pracy każda, 4. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą i wydawania poleceń jest Inspektor ds. Oczyszczania Andrzej Komuda lub dyspozytor >>Akcji Zimowej<< zwanej dalej dyspozytorem >>AZ<< 5. Wykonawca zobowiązuję się do świadczenia usługi w systemie pracy całodobowej w niedzielę i święta oraz w dni ustawowo wolne od pracy według grafiku AZ opracowanego przez Zamawiającego lub na wezwanie w przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i rozpocząć świadczenie przedmiotu umowy w czasie 4 godzin od telefonicznego zgłoszenia dyspozytora AZ o konieczności podjęcia działań. 7. Zamawiający wzywając Wykonawcę zapewni świadczenie usługi minimum na 4 godz. 8. Wymagania sprzętowe dla podziału na części od 1 - 15: - koparko-ładowarka typ JCB 3CX lub porównywalna, lub - ładowarka kołowa, UWAGA sprzęt winien być wyposażony w pług odśnieżający z lemieszem gumowym lub łyżkę z lemieszem stalowym (bez zębów) lub innych elementów mogących uszkodzić powierzchnię odśnieżaną o pojemności nie mniejszej niż 1,5 m3. 9. Wymagania sprzętowe dla podziału części 16: - równiarka drogowa. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy zgodnie z zalecaną przez Zamawiającego technologią (odśnieżanie). - odśnieżanie polega na odgarnięciu śniegu z ulic na pobocza drogi tak aby nie ograniczyć poruszania się innym uczestnikom ruchu. - śniegu nie wolno pryzmować w bezpośredniej bliskości ogrodzeń (płotów). - w przypadku nagromadzenia dużych ilości śniegu może występować konieczność przewożenia śniegu w wolne w miejsca. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli w terenie. 12. Realizacja usługi każdorazowo potwierdzana będzie przez dyspozytora Akcji Zima w raporcie dziennym pracy sprzętu, który zawiera zestawienie lokalizacji w jakich świadczono usługi wraz ze wskazaniem czasu, w jakich były one świadczone. 13. Podstawą do wystawienia faktury za wykonany przedmiot umowy jest protokół odbioru podpisany przez strony. Protokół zawiera zestawienie lokalizacji w jakich świadczono usługi wraz ze wskazaniem czasu, w jakich były one świadczone. Protokół sporządza się na podstawie raportów dziennych pracy sprzętu potwierdzanych przez dyspozytora Akcji Zima bądź osobę bezpośrednio nadzorującą usługę ze strony Zamawiającego. Raporty dzienne pracy sprzętu również zawierają zestawienie lokalizacji w jakich świadczono usługi wraz ze wskazaniem czasu, w jakich były one świadczone. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną przez siebie część lub na całość zamówienia. 14.Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem Zamawiającego i zalecaną przez Zamawiającego technologią. 15.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego. Integralną częścią niniejszej siwz jest projekt umowy, którego postanowienia należy brać pod uwagę przygotowując ofertę. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 9. SIWZ..
  3. Mechaniczne odśnieżanie - sprzęt ciężki
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., Toruń
    Zadanie zostało podzielone na 15 równych części. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną przez siebie część lub na całość zamówienia.
    1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem 14 kołowych koparko-ładowarek typu JCB 3CX lub porównywalnych z łyżką wyposażoną w lemiesz gumowy lub stalowy bez zębów lub innych elementów mogących uszkodzić odśnieżaną powierzchnię o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,5 m3 wraz z obsługą operatorską i jednej równiarki drogowej w celu mechanicznego odśnieżania ulic i dróg osiedlowych na terenie miasta Torunia oraz załadunku śniegu. Usługa będzie wykonywana tylko wówczas, gdy jednorazowy opad śniegu utworzy pokrywę o grubości przekraczającej 20 cm lub gdy zostanie utworzona w wyniku odśnieżania warstwa śniegu o grubości przekraczającej 30 cm. Zamawiający wzywając Wykonawcę do podjęcia pracy zapewni świadczenie usługi na minimum 4 godz.
    2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia wynosi: 1950 godzin efektywnego czasu pracy,
    3. Zamówienie zostało podzielone na 15 równych części wynoszących po: 130 godzin efektywnego czasu pracy,
    4. Wykonawca winien dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i rozpocząć świadczenie przedmiotu zamówienia w czasie 4 godzin od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez dyspozytora AZ.
    5. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem Zamawiającego i zalecaną przez Zamawiającego technologią.
    6. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego.
  4. Pełnienie dyżuru pogotowia drogowego na drogach publicznych w granicach administracyjnych Torunia
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg, Toruń
    W ramach niniejszej przedsięwzięcia Wykonawca jest zobowiązany do: 1)pełnienia dyżuru w dni robocze w godz. 15.00 - 7.00, a w dni wolne od pracy całą dobę, 2)gromadzenie i przekazywanie do odpowiednich jednostek informacji dot. uszkodzonych, odwróconych lub zniszczonych znaków drogowych, uszkodzeń nawierzchni dróg oraz niesprawnej sygnalizacji świetlnej i niesprawnego oświetlenia ulicznego, 3)współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie zabezpieczenia i utrzymania oznakowania związanego z objazdem (objazdami) ulic w przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej (powódź, pożar, huragan itp.), 4)przyjmowania zgłoszeń o zdarzeniach utrudniających, bądź uniemożliwiających ruch na drodze, 5)przekazywania informacji o zaistniałej, nietypowej sytuacji na drodze do odpowiednich jednostek specjalistycznych, 6)doraźnego zabezpieczenia uszkodzeń nawierzchni dróg zagrażających bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego oraz do właściwego oznakowania tych miejsc, 7)współpracy z odpowiednimi służbami przy zabezpieczaniu i usuwaniu skutków wypadów drogowych, 8)współpracy z odpowiednimi służbami przy usuwaniu zagrożeń w ruchu drogowym powstałych w wyniku upadków drzew przydrożnych, zgubienia ładunku itp. 9)przekazywanie codziennych raportów z dyżuru do Zamawiającego, W przypadku posiadania informacji (po interwencji Policji, Straży Miejskiej, mieszkańców) i stwierdzeniu jego zasadności dotyczącej nieprawidłowości w oznakowaniu robót tymczasowych prowadzonych w pasie drogowym (np.: przekręcone, nieczytelne, przewrócone, zabrudzone znaki drogowe bądź inne elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego) Wykonawca usunie zagrożenie bądź nieprawidłowości. W raporcie wymagane jest podanie danych personalnych zgłaszającego - MZD w przypadku konieczności wskaże osobę lub firmę odpowiedzialną za prawidłowe utrzymanie oznakowania dla konkretnego zadania. W koniecznych przypadkach Wykonawca zakupi lub wykona niezbędne znaki i tabliczki do znaków (o treści każdorazowo uzgodnionej z MZD). Lica znaków (tabliczek) wszystkich kategorii i grup muszą spełniać wszystkie warunki określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 58, poz. 515 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania techniczne dla poszczególnych rodzajów folii są określone w aprobatach technicznych. Krawędzie tarczy znaków (tabliczek) usztywnione na całym obwodzie poprzez podwójne gięcie. Wykonawca podczas montażu znaków (tabliczek) na drodze umieści je - o ile to będzie możliwe - na słupach oświetleniowych, trakcyjnych, sygnalizacyjnych, na istniejących słupkach ze znakami drogowymi minimalizując konieczność stawiania nowych słupków do znaków drogowych. W przypadkach montażu na słupach oświetleniowych itp. znaki zostaną zamocowane przy użyciu taśmy BAND-IT. W przypadku otrzymania informacji o ubytkach w nawierzchni zagrażających niebezpieczeństwu a występujących w miejscach, w których ustawienie zapory drogowej (lub innych elementów brd) byłoby dużym utrudnieniem w ruchu drogowym Wykonawca uzupełni je masą na zimno. Powierzchnia uzupełnianego ubytku: do 1,0m2. Szacunkowa powierzchnia uzupełnianych ubytków: 50,0 m2 -rok przy średniej grubości 7,0 cm. W przypadku posiadania lub otrzymania informacji o znacznych ubytkach (powyżej 1,0 m2) Wykonawca przekaże te dane faksem do firmy zajmującej się bieżącym utrzymanie dróg oraz do MZD. Wykonawca MZD rozliczając te zgłoszenia załączy do protokołu odbioru przedmiotowe zgłoszenia. Firma zajmująca się bieżącym utrzymaniem dróg ma czas na wykonanie tych prac w ciągu doby roboczej od momentu wpłynięcia zgłoszenia. W przypadku posiadania informacji o nieprawidłowościach w oznakowaniu pionowym Wykonawca przekaże te dane faksem do firmy zajmującej się bieżącym utrzymanie oznakowania pionowego oraz do MZD. Wykonawca MZD rozliczając te zgłoszenia załączy do protokołu odbioru przedmiotowe zgłoszenia. Firma zajmująca się bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego ma czas na wykonanie tych prac w ciągu 48 godzin od momentu wpłynięcia zgłoszenia. W przypadku braku sprzętu lub materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania konkretnego zadania Wykonawca dokona zakupu, a fakturę za dokonany zakup dołączy do faktury miesięcznej wystawianej dla Zamawiającego (poz. 5 kosztorysu ofertowego) Rozmowy telefoniczne wykonane z nr tel. 96-33 zostaną odliczone od faktury miesięcznej wystawionej dla Zamawiającego. (Masa na zimno) - mieszanka mineralno-bitumiczna - stosowana do szybkich i trwałych reperacji nawierzchni bitumicznych, betonowych i kostkowych tj. wypełniania ubytków w nawierzchni jezdni i przestrzeni wokół płyt lub kanałów. Mieszanka powinna być: łatwa w użyciu, silnie przylegająca, wytrzymała, trwała, o szorstkiej nawierzchni, dostoso-wana do układania w temperaturach od -20 do +30 stopni Celsjusza bez względu na warunki pogodowe, Technologia uzupełnienia ubytku masą na zimno: ręczne oczyszczenie miejsca przewidzianego do naprawy z zanieczyszczeń mechanicznych oraz płynnych, wypełnienie ubytków odpowiednią ilością masy na zimno, zagęszczenie wykonanej warstwy za pomocą zagęszczarki płytowej. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia awarii lub naprawy ubytku nawierzchni w pasie drogowym w ciągu 1-ej godziny od chwili otrzymania zgłoszenia. Przed przystąpieniem do naprawy nawierzchni i po jej zakończeniu Wykonawca winien wykonać zdjęcia miejsca naprawy (zdjęcia winny ukazywać głębokość ubytku oraz jego powierzchnię). Po dokonaniu zabezpieczenia awarii lub usunięcia ubytku nawierzchni Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 24 godz. powiadomić faksem Zamawiającego o realizacji zadnia w formie raportu. Wystawiony raport powinien zawierać: numer raportu, rodzaj awarii lub ubytku, wymiarów ubytku (w przypadku naprawy nawierzchni ), lokalizację awarii lub ubytku, imię i nazwisko osoby oraz nazwę instytucji zgłaszającej awarię lub ubytek wraz z godziną zgłoszenia, datę i godzinę zabezpieczenia awarii lub naprawy ubytku, plan sytuacyjny z zaznaczeniem kierunku i lokalizacji sąsiednich ulic oraz wymiarów ubytku (w przypadku naprawy nawierzchni), ilość wykonanych zdjęć, wykonane zdjęcia, W przypadku konieczności wydłużenia czasu pracy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wg stawek kosztorysu ofertowego powiększonych o 50% dla pierwszych dwóch nadgodzin oraz o 100% w przypadku trzech i więcej nad-godzin (licząc dla dwóch pierwszych 50%). Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
  5. Wynajem sprzętu ciężkiego wraz z obsługą w celu likwidacji skutków zimy - odśnieżanie, transport śniegu
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., Toruń
    Zadanie I - Wynajem koparko- ładowarek kołowych w celu świadczenia usługi mechanicznego odśnieżania i ładowania śniegu.
    Zadanie zostało podzielone na 16 równych części. Zamawiający dopuszcza w tym zadaniu składnie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną przez siebie część lub na całość zamówienia
    Zadanie II - Wynajem samochodów samozaładowczych o pojemności skrzyni ładunkowej nie mniejszej niż 12m3 nie większej niż 20m3 w celu świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi transportu śniegu z terenu miasta na wskazane przez Zamawiającego miejsce (w granicach administracyjnych miasta Torunia).
  6. Usuwanie skutków zimy - wywóz śniegu
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., Toruń
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na mechanicznym odśnieżaniu i poszerzaniu zasypanych zwałami śniegu ulic na terenie miasta Torunia.

Inne osoby dla Lewandowska Katarzyna Anna (217 osób):