Kogo reprezentuje osoba

Lewandowska Katarzyna Maria

w KRS

Katarzyna Maria Lewandowska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Katarzyna
Drugie imię:Maria
Nazwisko:Lewandowska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1966 r., wiek 53 lata
Miejscowości:Lublin (Lubelskie)
Przetargi:15 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kułaga Marzena Beata

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. P.u.h. Perfekt Marzena Kułaga, Katarzyna Lewandowska Sp. J., Lublin − KRS 0000083489

Powiązane przetargi (15 szt.):
  1. Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń socjalnych, biurowych własnych oraz wynajmowanych na działalność statutową SRM w Chełmie - SP ZOZ.
    Zamawiający: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ, Chełm
    Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń socjalnych, biurowych własnych oraz wynajmowanych na działalność statutową SRM w Chełmie - SP ZOZ, powierzchnia do sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych ok.- 2289,19 m2 ; zewnętrznych 122,00m2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. Świadczenie kompleksowej usługi sprzątanbia w budynku Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A.
    Zamawiający: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Lublinie "Radio Lublin" S.A., Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A. Usługa dotyczy utrzymania czystości w pomieszczeniach znajdujących się w budynku, w którym Zamawiający prowadzi swoją działalność. Zakres usługi oraz warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Lublinie
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynku i wokół budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Lublinie, zlokalizowanego przy ul. M.C. Skłodowskiej 40. Powierzchnia sprzątania wewnątrz budynku – 3.663,10 m2, powierzchnia na zewnątrz budynku – 850 m2 oraz 2 garaże wraz z pomieszczeniem gospodarczym – 79 m2
  4. Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Prokuratur oraz zewnętrznych terenów i posesji i wewnętrznych parkingów służbowych należących do Prokuratury Okręgowej w Lublinie.
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Lublin
    1.Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Prokuratur Rejonowych w: Lublinie, Puławach, Rykach, Kraśniku, Świdniku, Lubartowie, Radzyniu Podlaskim, Białej Podlaskiej, Białej Podlaskiej ( Ośrodek Zamiejscowy), Parczewie, Opolu Lubelskim, Chełmie, Włodawie, Łukowie. 2.Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie. 3. Wykonywanie czynności porządkowych na zewnętrznych terenach posesji należących do Prokuratury Okręgowej w Lublinie usytuowanych w Lublinie przy ul. Okopowej 2a, Chmielnej 10, w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 28, w Chełmie przy ul. Sienkiewicza 20, w Lubartowie przy Al. 1000-lecia 4.
  5. Świadczenie usług w zakresie sprzątania Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Lublinie
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynku i wokół budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Lublinie, zlokalizowanego przy ul. M.C. Skłodowskiej 40. Powierzchnia sprzątania wewnątrz budynku - 3.663,10 m2, powierzchnia na zewnątrz budynku - 850 m2 oraz 2 garaże wraz z pomieszczeniem gospodarczym - 79 m2
  6. Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Prokuratur oraz zewnętrznych terenów posesji i wewnętrznych parkingów służbowych należących do Prokuratury Okręgowej w Lublinie
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Lublin
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    1) świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Prokuratur Rejonowych: Lublinie, zajmowana powierzchnia 1790 m²; Puławach, zajmowana powierzchnia - 430m²; Rykach, zajmowana powierzchnia - 315m²; Kraśniku, zajmowana powierzchnia - 300m²; Świdniku, zajmowana powierzchnia - 440m²; Lubartowie, zajmowana powierzchnia - 665m²; Radzyniu Podlaskim, zajmowana powierzchnia - 780 m²; Białej Podlaskiej (Prokuratura Rejonowa), zajmowana powierzchnia - 647 m²; Białej Podlaskiej (Ośrodek Zamiejscowy) zajmowana powierzchnia - 589 m²; Parczewie, zajmowana powierzchnia - 229 m²; Opolu Lubelskim, zajmowana powierzchnia - 170 m²; Chełmie, zajmowana powierzchnia - 1724 m²; Włodawie, zajmowana powierzchnia - 331 m²; Łukowie, zajmowana powierzchnia - 502 m
    2) świadczenie usług utrzymania czystości we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach budynku Prokuratury Okręgowej przy ul. Okopowej 2a;
    3) wykonywanie czynności porządkowych na zewnętrznych terenach posesji (chodniki wzdłuż budynków) i wewnętrznych parkingach służbowych należących do Prokuratury Okręgowej w Lublinie usytuowanych w: Lublinie przy ul. Okopowej 2a;Lublinie przy ul. Chmielnej 10;Świdniku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 36A; Łukowie przy ul. Piłsudskiego 28; Chełmie przy ul. Sienkiewicza 20; Lubartowie przy ul. Al. 1000-lecia 4
    2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
    a) codzienne sprzątanie powierzchni poziomych (podłogi, posadzki) w pomieszczeniach biurowych, gospodarczych, sanitariatach, na korytarzach i klatkach schodowych oraz w windach z zastosowaniem techniki odpowiedniej dla danego rodzaju sprzątanego podłoża (mycie, odkurzanie, nabłyszczanie),
    b) codzienne sprzątanie, mycie i dezynfekowanie zainstalowanych w sanitariatach pisuarów, misek klozetowych i umywalek, luster oraz powierzchni pionowych (ścian i kabin),
    c) codzienne uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz pojemników z mydłem,
    d) codzienne wycieranie kurzu z biurek, szaf, regałów, stolików, krzeseł i foteli, parapetów i kaloryferów,
    e) codzienne opróżnianie koszy z wymianą worków,
    f) codzienne czyszczenie drzwi wejściowych i wewnętrznych,
    g) codzienne czyszczenie balustrad oraz mycie i dezynfekowanie poręczy i klamek,
    h) codzienne usuwanie wszelkich miejscowych zabrudzeń oraz wykonywanie innych drobnych czynności związanych z utrzymaniem czystości,
    i) czterokrotne w ciągu roku mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych okien (szyb i ram) w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego.
    j) czyszczenie (pranie) powierzchni tapicerowanych mebli - każdorazowo na zlecenie Zamawiającego,
    k) jednokrotne w ciągu roku czyszczenie (pranie) powierzchni wykładzin dywanowych
    i dywanów, a w sytuacjach tego wymagających - każdorazowo na zlecenie Zamawiającego,
    l) czynności porządkowe na terenach przylegających do budynków Prokuratur wymienionych w ust. 1 pkt 3, tj. codzienne czynności porządkowe terenu, koszenie trawy, grabienie liści, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń oraz śliskości w okresie zimowym.
    3. Czynności będące przedmiotem zamówienia wymienione w ust. 2 będą wykonywane we wszystkie dni tygodnia.
    4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę przy użyciu jego sprzętu i materiałów.
  7. Świadczenie usług w zakresie sprzątania Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Lublinie
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynku i wokół budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Lublinie, zlokalizowanego przy ul. M.C. Skłodowskiej 40. Powierzchnia sprzątania wewnątrz budynku - 3.663,10 m2, powierzchnia na zewnątrz budynku - 850 m2 oraz 2 garaże wraz z pomieszczeniem gospodarczym - 79 m2
  8. Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Prokuratur
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Lublin
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    1) świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Prokuratur Rejonowych:
    Lublinie, Puławach,
    Rykach, Kraśniku,
    Świdniku,Lubartowie
    Radzyniu Podlaskim,Białej Podlaskiej (Prokuratura Rejonowa), Białej Podlaskiej (Ośrodek Zamiejscowy), Parczewie, Opolu Lubelskim, Chełmie, Włodawie, Łukowie,
    2) świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Okopowej 2a;
    3) wykonywanie czynności porządkowych na terenie przylegającym do budynków Prokuratur w:
    Świdniku;
    Łukowie;
    Lublinie;
    Chełmie
    Lubartowie
  9. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Oddziałach Terenowych Urzędu Regulacji Energetyki
    Zamawiający: Urząd Regulacji Energetyki, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedmiu Oddziałach Terenowych Urzędu Regulacji Energetyki w Szczecinie, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie, Łodzi, Wrocławiu i Katowicach
  10. Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A.
    Zamawiający: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Lublinie "Radio Lublin" S.A., Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A. Usługa dotyczy utrzymania czystości w pomieszczeniach znajdujących się w budynku, w którym Zamawiający prowadzi swoją działalność. Zakres usługi oraz warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  11. Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w obiekcie Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A.
    Zamawiający: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Lublinie "Radio Lublin" S.A., Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w obiekcie Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A. Usługi dotyczą utrzymania czystości w pomieszczeniach znajdujących się w obiekcie, w którym Zamawiający prowadzi swoją działalność. Zakres usług oraz warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w formularzu Opis przedmiotu zamówienia oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
    W ramach kompleksowej usługi sprzątania w obiekcie Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A. Wykonawca będzie postępował z należytą starannością, a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie:
    -odkurzania wykładzin dywanowych - pięć razy w tygodniu*;
    -usuwania kurzu z biurek i urządzeń biurowych- pięć razy w tygodniu*;
    -utrzymywania czystości w aneksach kuchennych (4) - pięć razy w tygodniu;
    -mycie podłóg gresowych w toaletach - sześć razy w tygodniu;
    -mycia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych w łazienkach - sześć razy w tygodniu;
    -opróżniania pojemników na śmieci (w tym z frakcją suchą), wymiany worków Wykonawcy - pięć razy w tygodniu*;
    -opróżniania pojemników z niszczarek papieru - pięć razy w tygodniu**;
    -mycia ciągów komunikacyjnych - sześć razy w tygodniu*;
    -zamiatania i mycia klatek schodowych - pięć razy w tygodniu;
    -mycia balustrad na klatkach schodowych - raz w miesiącu;
    -mycia drzwi wejściowych i w ciągach komunikacyjnych - pięć razy w tygodniu;
    -mycia drzwi w pomieszczeniach biurowych - raz w miesiącu;
    -pielęgnacji roślin doniczkowych w obiekcie oraz w gazonach przy wejściu głównym do obiektu;
    -usuwania kurzu z obrazów, dyplomów itp. - raz w miesiącu;
    -mycia parapetów - pięć razy w tygodniu*;
    -mycia grzejników - dwa razy w roku;
    -mycia okien uchylnych w pomieszczeniach obiektu oraz w ciągach komunikacyjnych- 2 razy w roku;
    -uzupełniania środków higieny Wykonawcy (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie itp.) - według potrzeb;
    -sprzątania czterech pokoi hotelowych, a w tym wymiana pościeli - według potrzeb.
    * - dotyczy pomieszczeń biurowych wykazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, w których codziennie przebywają pracownicy i współpracownicy Radia Lublin S.A. W pozostałych pomieszczeniach wykonywanie czynności zaznaczonych* - według potrzeb nie rzadziej niż raz w miesiącu;
    ** dotyczy wyłącznie pomieszczeń wykazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, w których występują na wyposażeniu niszczarki do papieru.
    Usługę będącą przedmiotem zamówienia Wykonawca realizował będzie przy wykorzystaniu własnych środków higieny, odpowiednich pod względem parametrów do zamontowanych w obiekcie Zamawiającego urządzeń sanitarnych (pojemniki na mydło w płynie, uchwyty na ręczniki papierowe i papier toaletowy itp.).
    Wyposażenie pracowników Wykonawcy w przysługującą odzież roboczą oraz środki ochrony i higieny spoczywa na Wykonawcy.
    Zamawiający na okres świadczenia usług udostępni Wykonawcy posiadany sprzęt AGD (odkurzacze itp.). Konserwacja i serwisowanie wymienionego sprzętu leży po stronie Zamawiającego.
    Składający ofertę winien uwzględnić, że zamówienie będzie wykonywane w godzinach umożliwiających niezakłócone funkcjonowanie studiów emisyjnych oraz pracę służbową stanu osobowego Radia Lublin S.A.
  12. Wykonanie kompleksowych usług utrzymania czystości w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego we Włodawie w roku 2011
    Zamawiający: Burmistrz Włodawy, Włodawa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowym utrzymaniu czystości w pomieszczeniach budynku przy Al. J. Piłsudskiego 41 we Włodawie, administrowanych przez Urząd Miejski we Włodawie. 1) Szczegółowy zakres prac porządkowych w budynku administracyjnym, objętych niniejszym przedmiotem zamówienia, wykaz pomieszczeń, rodzaje powierzchni do sprzątania, ich wielkości i określenie częstotliwości wykonywania usługi zawiera załącznik Nr 1. Usługa będzie wykonywana przez pracowników oferenta, jego sprzętem, urządzeniami oraz środkami czystości: myjącymi, konserwującymi i dezynfekującymi. Wymogi Zamawiającego, dodatkowe informacje dot. przedmiotu zamówienia. 1)Wykonawcom zaleca się dokonanie wizji lokalnej i sprawdzenie miejsca wykonywania usługi ( budynek UM przy ul. J. Piłsudskiego 41 wraz z terenem przyległym) w terminie od poniedziałku do piątku w godz. od 07:30 do 15:00, po uprzednim kontakcie z Kierownikiem organizacyjnym - Panią Małgorzatą Gruszecką, tel. 082 57-21-444. 2)Wykonawca, z którym będzie podpisana umowa ( w terminie 7 dni od daty podpisania umowy ), ma obowiązek dostarczenia do Zamawiającego listy osób upoważnionych do przebywania w obiekcie, biorących udział przy realizacji danego zamówienia. W przypadku zmiany osób w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do uprzedniego pisemnego poinformowania o tym Zamawiającego. Wszyscy pracownicy firmy sprzątającej powinni posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory firmowe z imieniem i nazwiskiem ( identyfikatory zapewnia Wykonawca), ponadto rzetelnie wykonywać powierzone im obowiązki, wykazywać się uczciwością i niekonfliktowym sposobem postępowania podczas pracy. 3)Usługa będzie wykonywana codziennie od godziny 15,30, w godzinach pracy urzędu sprzątane mogą być pomieszczenia nie użytkowane. 4)Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków czystości: skutecznych, bezpiecznych, posiadających zezwolenie i atesty właściwych instytucji dopuszczających te środki do użytku, nieagresywnych ( tzn. nie powodujących zniszczenia mebli, nie cuchnących). Zamawiający żąda przedłożenia do celów informacyjnych listy środków chemicznych i materiałów wymiennych higieniczno - sanitarnych, które będą używane w trakcie wykonywania usługi. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu w każdym czasie sprawdzenie używanych środków do utrzymania czystości i ich atestów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji ww. środków. 5)Wszystkie prace porządkowe podlegać będą wyrywkowemu sprawdzeniu przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego, przy pomocy obiektywnych parametrów stanu zabrudzenia, np. potarcie ściereczką elementów wyposażenia pokoi biurowych , wzrokowa subiektywna ocena stanu czystości wykładzin, dywanów, łazienek, pomieszczenia socjalnego, podłóg na holu i korytarzach. 6)Wykonawca powinien wykazać gotowość do niezwłocznego usunięcia skutków awarii i innych zdarzeń losowych, np. zalanie, plamy itp.
  13. Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu oraz usługi sprzątania biur wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, Kielcach, Łodzi i Olsztynie.
    Zamawiający: Transportowy Dozór Techniczny, Warszawa
    Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu oraz usługi sprzątania biur wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, Kielcach, Łodzi i Olsztynie przez okres 1 roku. We wszelkie środki czystości i środki higieniczne tj. ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie, płyny do mycia, czyszczenia, kostki WC oraz inne niezbędne do utrzymania czystości materiały Wykonawca zaopatruje się na własny koszt.
    90.91.00.00-9 usługi sprzątania
    90.91.12.00-8 usługi sprzątania budynków
    90.91.13.00-9 usługi czyszczenia okien
    90.91.40.00-7 usługi sprzątania parkingów
    90.91.92.00-4 usługi sprzątania biur
  14. Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie
    Zamawiający: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lublin
    Dostawa wyposażenia oraz sprzętu pomocniczego
    na oddział okulistyczny - powtórzenie w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie, w tym:
    Część nr 1 - Wyposażenie sali przygotowawczej
    Część nr 2 - Łóżka, szafki przyłóżkowe i taborety
    Część nr 3 - Sprzęt pomocniczy.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w FORMULARZACH CENOWYCH załączonych do SIWZ, oddzielnie dla każdej części.
  15. Usługa sprzątania obiektu KWP w Lublinie przy ul. Tyszowieckiej 8
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzatania obiektu Labolatorium Kryminalistycznego i Zaplecza Policyjnych Psów Słuzbowych KWP w Lublinie przy ul. Tyszowieckiej 8 - o powierzchni użytkowej 1 669,24 m2

Inne osoby dla Lewandowska Katarzyna Maria (191 osób):