Kogo reprezentuje osoba

Łodej Paweł Jacek

w KRS

Paweł Jacek Łodej

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Paweł
Drugie imię:Jacek
Nazwisko:Łodej
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Rzędów (Świętokrzyskie), Staszów (Świętokrzyskie)
Przetargi:6 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banasiewicz Mariola Iwona, Malska Dorota, Rzepecki Andrzej, Łodej Anna Monika

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Słomka Natalia Maria
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Belusiak Leszek Marcin, Gozdek Dariusz Jan, Jońca Zbigniew Józef, Kasperkiewicz Piotr, Kwiecień Jerzy, Patalong Andrzej Tomasz, Pietrow Aleksander, Skobel Małgorzata, Strzała Marek, Suska Jan Józef, Szostak Kazimierz Jan, Zdeb Mariusz Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdrojkowski Jarosław Wacław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banasiewicz Ilona Jadwiga, Bator Tadeusz Józef, Czerwiec Bogumiła Edyta, Fąfara Tomasz, Nowak Zbigniew Jerzy, Stachowicz Robert Grzegorz, Swatek Marta, Zdeb Mariusz Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rutkowska Kopała Ewa

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agencja Obsługi Przedsiębiorców Mar A.a. Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000078262
  2. Almex L. Belusiak - M. Szymczak Sp. J., Staszów − KRS 0000087293
  3. Biuro Rachunkowe Simplex P.łodej i Wspólnicy Sp. J., Staszów − KRS 0000024746
  4. Casper Tomasz Kasperkiewicz, Leszek Świątek Sp. J., Staszów − KRS 0000662119
  5. Dcr Sp. Z O.O., Wola Krzysztoporska − KRS 0000274186
  6. Enrem-połaniec Sp. Z O.O., Tursko Małe − KRS 0000021629
  7. Europejskie Stowarzyszenie Promocji Nauki, Kraków − KRS 0000573095
  8. Gmc Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000208935
  9. Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O. W Koszycach, Włostowice − KRS 0000621826
  10. Gminny Klub Sportowy Koniemłoty - Pogoń Staszów W Koniemłotach, Koniemłoty − KRS 0000047498
  11. Insero Nova Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000756752
  12. Inwazjapc S.A. Likwidacyjnej, Staszów − KRS 0000363417
  13. Kooperacja Wisła Przy Kongregacji Przemysłowo-handlowej - Sp. Z O.O., Tarnobrzeg − KRS 0000237913
  14. Multi-max Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000158607
  15. Myszkowska Fabryka Naczyń Emaliowanych Światowit S.A., Myszków − KRS 0000104013
  16. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Propol Sp. Z O.O., Osiek − KRS 0000153405
  17. Przychodnia Rodzinna W Staszowie Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000455296
  18. Quartz Glass Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000601798
  19. Regionalne Stowarzyszenie Spółdzielczości Mieszkaniowej Ziemi Sandomiersko-kieleckiej, Staszów − KRS 0000060757
  20. Silesia-rybnik Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000199701
  21. Skowbud Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000513702
  22. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Staszowie, Staszów − KRS 0000123618
  23. Staszowska Izba Gospodarcza, Staszów − KRS 0000073829
  24. Staszowskie Centrum Medyczne Sp. Z O.O., Koniemłoty − KRS 0000059181
  25. Stl Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000204845
  26. Stowarzyszenie Akademicki Klub Turystyki Kajakowej Bystrze, Kraków − KRS 0000067106
  27. Stowarzyszenie Aktywności Lokalnej Dolina Kacanki, Wiązownica Kolonia − KRS 0000464319
  28. Stowarzyszenie Koszycki Uniwersytet Trzeciego Wieku, Koszyce − KRS 0000466507
  29. Stowarzyszenie Miłośników Sanktuarium Maryjnego W Sulisławicach, Sulisławice − KRS 0000172794
  30. Stowarzyszenie Przyjaciół Zespołów Artystycznych Kleks, Staszów − KRS 0000035121
  31. Stowarzyszenie Rozwoju Kulturalno-gospodarczego Powiatu Pińczowskiego, Pińczów − KRS 0000018681
  32. Stowarzyszenie Rozwoju Miejscowości i Parafii Koniemłoty Przyszłość, Koniemłoty − KRS 0000352886
  33. Stowarzyszenie Staropolski Klaster Wodny, Kielce − KRS 0000444495
  34. Świętokrzyskie Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe, Kielce − KRS 0000077042
  35. Towarzystwo Informatyczne Infart Pyciński, Sinkowski, Zdrojkowski Sp. J., Staszów − KRS 0000136111
  36. Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. Z O.O., Rzędów − KRS 0000309871
  37. Związek Miast i Gmin Regionu Świętokrzyskigo, Kielce − KRS 0000003041

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Apofarm Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000032855
  2. Chema Sp. Z O.O., Olesin − KRS 0000303121
  3. Chłodnia Kielce S.A., Kielce − KRS 0000148386
  4. Elpologistyka Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000144293
  5. Elposerwis Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000144249
  6. Fundacja Wspomagania Oświaty W Połańcu, Połaniec − KRS 0000124610
  7. Inwestor 2000 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000107365
  8. Kazimierski Ośrodek Sportowy Sp. Z O.O., Kazimierza Wielka − KRS 0000194772
  9. Klub Sportowy Pogoń Staszów, Staszów − KRS 0000171746
  10. Kopalnia Siarki Grzybów W Rzędowie, Rzędów − KRS 0000135950
  11. Lokalne Centrum Biznesu W Proszowicach Sp. Z O.O., Proszowice − KRS 0000126917
  12. Optima Radix Vita Plus Tadanco S.A., Ołtarzew − KRS 0000054071
  13. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej W Połańcu Sp. Z O.O., Połaniec − KRS 0000178314
  14. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. Z O.O., Włoszczowa − KRS 0000025470
  15. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej W Staszowie Spółka Gminy Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Staszów − KRS 0000148363
  16. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Staszowie Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000051198
  17. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Prosper Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000102895
  18. Przedsiębiorstwo Wiertniczo-inżynieryjne Hydrokop - 2 Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000200025
  19. Przedsiębiorstwo Wiertniczo-inżynieryjne Hydrowiert Sp. Z O.O., Osiek − KRS 0000108554
  20. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Farmaceutycznego i Medycznego Radix Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000054586
  21. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Tuczępach, Tuczępy − KRS 0000186977
  22. Światowit-agd Sp. Z O.O., Myszków − KRS 0000164019
  23. Zakład Energetyki Cieplnej W Staszowie Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000117643
  24. Zdrowie Koniemłoty - Sp. Z O.O., Koniemłoty − KRS 0000342986

Powiązane przetargi (6 szt.):
  1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pińczów - Sektor II Gmina
    Zamawiający: Gmina Pińczów, Pińczów
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Pińczów w okresie 24 miesięcy licząc od pierwszego dnia miesiąca następującego po dacie podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 lutego 2016 r.
  2. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego z terenu Gminy Kije
    Zamawiający: Gmina Kije, Kije
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych wskazanych w SIWZ od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Kije z miejscowości: Borczyn, Czechów, Gartatowice, Gołuchów, Górki, Hajdaszek, Janów, Kije, Kliszów, Kokot, Lipnik, Rębów, Samostrzałów, Stawiany, Umianowice, Wierzbica, Włoszczowice, Wola Żydowska, Wymysłów, Żydówek oraz obsługa PSZOK, którą Zamawiający przekaże wybranemu wykonawcy. Gmina zajmuje powierzchnię 10017 ha w której wg złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami zamieszkuje 3800 mieszkańców w 1243 gospodarstwach. Usługa będzie polegała na odbiorze zgromadzonych w sposób selektywny jak i zmieszany odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wprowadzonego uchwałą nr XXI/360/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego na lata 2012-2018, oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kije. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór: a) Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w workach, pojemnikach i kontenerach na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych b) Segregowanych ( gromadzonych w sposób selektywny ) podanych poniżej rodzajów odpadów: - Odpadów ulegające biodegradacji - Papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal - gromadzone łącznie jako odpady opakowaniowe i inne surowce wtórne - Szkło - zużyte opony - przeterminowane leki - akumulatory - chemikalia - świetlówki, - popiół c). Odpadów wielkogabarytowych d). Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z PSZOK e) Odpadów budowlano-remontowych i rozbiórkowych z PSZOK f) Dzierżawa i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) punktu dobrowolnego składowania odpadów w tym popiół z pieców węglowych - w miejscowości Czechów (własność Gminy Kije)
  3. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Złota oraz utrzymanie i obsługa PSZOK.
    Zamawiający: Gmina Złota, Złota
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Złota oraz utrzymanie i obsługa PSZOK. Zakres zamówienia obejmuje: 1. W zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej i zamieszkania zbiorowego wyposażenie na czas trwania umowy nieruchomości zamieszkałych w pojemniki na zmieszane odpady komunalne oraz worki do selektywnej zbiórki odpadów . Wykonawca zobowiązany jest do wkalkulowania w cenę oferty kosztu powyższego ( przybliżoną ilość pojemników określa zał. Nr 2 do SIWZ), 2. Odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych wraz z ich zagospodarowaniem w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów lub instalacji zastępczej przewidzianej do obsługi regionu, wymienionych jako takie w uchwale w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego 2012 - 2018 (Uchwała Nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego) 3. Odbieranie odpadów ulegających biodegradacji -zielonych i ich zagospodarowanie 4. Organizację selektywnej zbiórki odpadów komunalnych systemem (u źródła) : papieru i tektury , metalu, tworzyw sztucznych, szkła i odpadów opakowaniowych ze szkła, opakowań wielomateriałowych wraz z ich odbiorem i zagospodarowaniem, 5. Utrzymanie i obsługę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( PSZOK) zlokalizowanego na terenie Samorządowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Złotej oraz zagospodarowanie zebranych w tym punkcie odpadów 6. Organizację zbiórki systemem (sprzed posesji) w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej albo z miejsc wyznaczonych w zabudowie wielorodzinnej i zamieszkania zbiorowego, odpadów takich jak : wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyte akumulatory oraz inne odpady niebezpieczne i ich odpowiednie zagospodarowanie, 7. Odbieranie na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości odpadów budowlano- remontowych i rozbiórkowych (odpowiadających kryteriom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Złota przyjętym uchwałą nr XXI/123/2012 z dnia 06 grudnia 2012 r., oraz Nr XXV/146/2013 z dnia 29 kwietnia 2013 r. ) Szacunkowa ilość odpadów komunalnych w okresie 36 miesięcy, które mają zostać odebrane z terenu Gminy Złota, a następnie przetransportowane i zagospodarowane w okresie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, stanowiąca podstawę do obliczenia ceny oferty wynosi 593,7 Mg i przedstawia się następująco: 1. Odpady komunalne zmieszane : ok. 370,8 Mg 2. Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny : ok. 153,0 Mg 3. Odpady biodegradowalne (zielone) : ok. 28,5 Mg 4. Odpady wielkogabarytowe: ok. 28,2 Mg 5. Odpady niebezpieczne: ok. 1,2Mg 6. Odpady dostarczone do PSZOK: ok. 12,0 Mg Szacunkową ilość odpadów określono na podstawie średniej ilości odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Złota z ostatnich 24 miesięcy. W trakcie realizacji usługi możliwe są zmiany liczby obsługiwanych nieruchomości, jak i liczby mieszkańców o ok. +/- 5 proc. na skutek zgonów, narodzin, nowo powstałych nieruchomości itp. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy .
  4. Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Wiślica
    Zamawiający: Gmina Wiślica, Wiślica
    1) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych regionu 5 w Rzędowie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Wiślica, świetlic wiejskich, Urzędu Gminy, budynków OSP, jednostek organizacyjnych, placówek oświatowych oraz innych budynków użyteczności publicznej będących własnością Gminy Wiślica Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych w tym: a) zmieszane odpady komunalne, b) papieru i tektury, c) szkła, d)tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych, e)odpadów ulegających biodegradacji, f)odpadów wielogabarytowych, g) zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego h) zużytych opon, i) odpady budowlane i rozbiórkowe, j) tekstyliów oraz powstających w rodzinnych gospodarstwach rolnych opakowań po środkach ochrony roślin, chemikaliów (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe itd.), k) przeterminowanych leków. 2) Odpady gromadzone będą w pojemnikach lub workach. 2.1) Pojemniki zapewni Właściciel nieruchomości - Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych: a) 1201. b) 240 l. c) 11001. d) KP7. 2.2) Worki do selektywnej i zmieszanej zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca. - Charakterystyka worków do selektywnej i zmieszanej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, HDPE lub równoważnego materiału o grubości zapewniającej wytrzymałość tj. co najmniej 60 mikronów z opisem określającym rodzaj gromadzonego odpadu. - pojemność - 120 dm3, - kolor - niebieski z przeznaczeniem na makulaturę i papier, - kolor - żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, - kolor - zielony z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane. 2.3) Szacowana roczna ilość worków: - kolor niebieski - 18064 szt. - kolor żółty - 18064 szt. . - kolor zielony - 18064 szt. 3. Wykonawca, po podpisaniu umowy a przed pierwszym odbiorem odpadów winien dostarczyć właścicielowi nieruchomości w przypadku: - odpadów segregowanych 3 worki po 1 worku z każdego koloru tj. żółty, niebieski, zielony; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie rodzaje worków do nieruchomości na podstawie list dostarczonych przez Zamawiającego w zależności od rodzaju oddawanych odpadów, oraz dostarczy do Urzędu Gminy Wiślica rezerwowe worki po 100 szt. każdego koloru tj. żółty, niebieski, zielony. Wykaz nieruchomości Zamawiający przekaże Wykonawcy do 31.12.2015 r., pierwszy zestaw worków zostanie dostarczony właścicielom nieruchomości przez wykonawcę w terminie od 02.01.2016 r. do 05.01.2016 r. 3.1 Wykonawca odbierając odpady segregowane, zobowiązany jest co miesiąc dostarczyć po jednym worku każdego koloru. 3.2 Wykonawca na żądanie Zamawiającego wyposaży nieodpłatnie wskazane miejsce w pojemniki o pojemności od 1000 l do 1500 l (dzwony), przeznaczone do gromadzenia odpadów selektywnych oznakowane kolorami takimi jak worki przeznaczone do selektywnej zbiórki- 3 szt. pojemników. 4. Szczegółowe dane dotyczące liczby budynków jednorodzinnych, wielorodzinnych i liczba mieszkańców gminy Wiślica: 4.1 W skład Gminy Wiślica wchodzą następujące miejscowości: Brzezie, Chotel Czerwony, Gluzy ,Gorysławice ,Górki , Hołudza , Jurków , Kobylniki , Koniecmosty, Kuchary , Łatanice, Ostrów , Sielec , Skorocice , Skotniki Dolne , Skotniki Górne , Szczerbaków , Szczytniki , Wawrowice , Wiślica. a) Powierzchnia Gminy wynosi 10058 ha. b) Liczba mieszkańców: - Liczba mieszkańców Gminy Wiślica zameldowanych na pobyt stały i czasowy, według stanu na dzień 05.11.2015 r. wynosi 5757 mieszkańców. - Liczba mieszkańców na dzień 05.11.2015 r. zgodnie ze złożonymi deklaracjami na terenie Gminy Wiślica zamieszkuje 4283 mieszkańców. c) Liczba gospodarstw domowych na dzień 05.11.2015 r. zgodnie ze złożonymi deklaracjami na terenie Gminy Wiślica wynosi w zabudowie: - jednorodzinnej 1488 gospodarstw, - wielorodzinnej 9 gospodarstw. d) Orientacyjna długość dróg na terenie gminy przy których znajdują się nieruchomości zamieszkałe z których będą odbierane odpady komunalne wynosi około 130 km. 5. ZABUDOWA JEDNORODZINNA I WIELORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. a) Zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w systemie pojemnikowym. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewni właściciel nieruchomości i wystawi je przed posesję w dniu odbioru odpadów komunalnych. Liczbę gospodarstw jednorodzinnych i wielorodzinnych podano w dziale III, pkt 4, ppkt c SIWZ. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - co najmniej raz na miesiąc od poniedziałku do piątku w godz 700-1800. b) selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej będzie się odbywa w systemie workowo-pojemnikowym.Worki do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca. Charakterystyka worków przedstawiona jest w dziale III, pkt 2, ppkt 2.2) SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - co najmniej raz na miesiąc od poniedziałku do piątku w godz 700-1800. c) odpady biodegradowalne Zbiórka odpadów biodegradowalnych będzie odbywać się w systemie workowym -pojemnikowym. Worki do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca. Charakterystyka worków przedstawiona jest w dziale III, pkt 2, ppkt 2.2) SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych - co najmniej raz na miesiąc od poniedziałku do piątku w godz 700-1800. d) odpady budowlane Odpady budowlane oraz rozbiórkowe powstałe w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do właściwego organu administracji.Odpady budowlane wykonawca odbierać będzie z gminnego punktu zbiórki odpadów budowlanych mieszczącego się na Oczyszczalni Ścieków w Jurkowie 28-160 Wiślica na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego. Wykonawca podstawi pojemnik KP-7 na zgłoszenie zamawiającego. Odpady budowlane powstałe w wynkiu budowy wymagającej zgłoszenia lub pozwolenia na budowę nie są przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. e) odpady niebezpieczne typu leki, baterie Będą odbierane w dotychczasowo funkcjonujących punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy) Pojemniki do selektywnego zbierania przeterminowanych leków i na zużyte baterie, zaopatrzone w małe otwory wrzutowe, dostarczy Wykonawca w ilości co najmniej 10 sztuk. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca jest obowiązany do przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy i do doręczenia w jednym egzemplarzu do właścicieli nieruchomości wraz z dostarczeniem pierwszego zestawu worków. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. 7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór powstających w gospodarstwach domowych odpadów obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, popiół, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, metale, opony, tekstylia, meble i odpady wielkogabarytowe, przeterminowane lekarstwa oraz z pozostałe odpady wysegregowane pochodzące z gospodarstw domowych. Odbiór wystawionych odpadów przez właścicieli nieruchomości będzie się odbywał w formie wystawki. Odbiór odpadów będzie się odbywał 2 razy w roku zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę i uzgodnionym z Zamawiającym. 8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie miejsca wokół ww. pojemników w przypadku wysypania odpadów komunalnych podczas załadunku, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 9. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. Wykaz nieruchomości prowadzących selektywne zbieranie odpadów komunalnych Zamawiający przekaże Wykonawcy do 31.12. 2015 r. 10. Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do ważenia pojazdów przed rozpoczęciem zbiórki i po zakończeniu w obecności pracownika Urzędu Gminy Wiślica na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: - terminowego i właściwego prowadzenia pełnej dokumentacji wymaganej obowiązującymi w danym czasie przepisami prawa, odzwierciedleniem której będą sprawozdania sporządzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). Sprawozdanie należy przekazać na obowiązującym druku w formie elektronicznej na adres urząd@ug.wislica.pl i papierowej na adres Urząd Gminy Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica w ustawowym terminie. - w celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu o którym mowa wyżej Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do okazania na żądanie dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągniecie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. - ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2013 r. poz. 672 z późn. zm), - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), - ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm), - ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2013 r. poz. 1155 z późn. zm.), - ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2015 r. poz. 678 z późn. zm.), - ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2015r., poz. 469 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r., nr 104 poz. 868 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676 z późn. zm.) , - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012r. w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz. 1052 z późn. zm.); - uchwała nr XXVI/224/2012 Rady Gminy Wiślica z 30 listopada 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wiślica, - uchwała nr XXVI/223/2012 Rady Gminy Wiślica z 30 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. - uchwała nr XXI/360/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018, - uchwała nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami komunalnymi dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018, oraz innymi aktami prawnymi i wytycznymi obowiązującymi w trakcie realizacji zamówienia, w tym aktami zmieniającymi w/w przepisy prawne. 12. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania odebranych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych ZGOK Sp. z o.o. w Rzędowie. W przypadku wystąpienia postoju lub awarii instalacji regionalnej Wykonawca przekazuje odpady komunalne do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi Regionu 5 zgodnie z obowiązującą Uchwałą Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego. Odpady mają być bezpośrednio w tym samym dniu przekazane do RIPOK w Rzędowie. 13. Wykonawca ma obowiązek dokonania odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, warunków terenowych i pogodowych itp., w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji zamówienia. Przed złożeniem oferty zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z topografią i specyfiką terenu Gminy Wiślica. 14.Wykonawca powinien zapewnić odbiór z punktów trudno dostępnych poprzez zorganizowanie odpowiednich środków transportu które taki odbiór umożliwią. 15. W dniu odbioru odpadów zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy nie mogą być zbierane odpady pochodzące od firm, przedsiębiorców i innych podmiotów nie objętych systemem zbiórki odpadów. 16. Wykonawca ma obowiązek odebrania pojemników a w przypadku zwiększonej ilości odpadów danego rodzaju również worków z tymi odpadami wystawionymi przed posesją. 17. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem,) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić na e-mail Zamawiającego lub telefonicznie. 18. Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady również z nowo powstałych nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wiślica. 19.Wykonawca obowiązany jest prowadzić dokumentację związaną z realizacją zamawianej usługi, obejmującą: a) prowadzenie ewidencji odpadów w zakresie wymaganym dla podmiotu (przedsiębiorcy) prowadzącego transport odpadów, zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach, b) prowadzenie sprawozdań podmiotu (przedsiębiorcy) odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, zgodnie z przepisami Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Ustawy o odpadach i według obowiązującego wzoru takich sprawozdań, c) inne obowiązki sprawozdawcze wskazane w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, d) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy kart przekazania odpadów do RIPOK, lub w przypadku jej awarii wskazanej w Planie instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu piątego, zgodnie z obowiązującymi wzorami w przepisach wykonawczych w sprawie wzorów. e) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania informacji dotyczącej adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy lub na których powstały odpady komunalne, a których adresy nie są ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. f) na żądanie Zamawiającego niezwłoczne - jednak nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania żądania - przekazywanie danych dotyczących realizacji umowy oraz okazanie i przekazanie uwierzytelnionych kopii wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; g) Informacje, o których mowa powyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie papierowej. 20. Jeżeli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie z winy Wykonawcy do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników na odpady, Wykonawca dostarczy na własny koszt nowe pojemniki właścicielom nieruchomości. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 21. Ilość odpadów odebranych z terenu gminy Wiślica na podstawie sprawozdań składanych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych w latach 2014 - 2015 wynosiła: 22.1) Rodzaj oraz ilość odpadów w 2014 r.(w tonach): a) Zmieszane odpady komunalne 202,1 b) Plastik(tworzywa sztuczne) - 50,0 c) Gleba i ziemia w tym kamienie - 8,8 d) Szkło - 56,9 e) Odpady wielkogabarytowe - 2,2 f) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - 0,4 g) Zużyte opony - 4,2 h) Leki - 0,1 i) Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - 37,8 j) Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 - 131,5 22.2) Rodzaj oraz ilość odpadów za pierwszy i drugi kwartał w 2015 r.(w tonach): a) Zmieszane odpady komunalne - 169,8 b) Szkło - 8,3 c) Plastik(tworzywa sztuczne) - 18,20 d) Zmieszane odpady opakowaniowe - 13,3 e) Odpady wielkogabarytowe- 0,9 f) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - 0,1 g) Zużyte opony - 0,5 h) Leki - 0,1 i) Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - 21,9 Uwaga!!! Ilość wytworzonych i odebranych z terenu gminy Wiślica odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia czy odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 23. Wymagania dla bazy magazynowo-transportowej: Wykonawca powinien posiadać wyposażenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 23.1 Wykonawca jest obowiązany do realizacji zamówienia w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.),.
  5. Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Czarnocin od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku
    Zamawiający: Gmina Czarnocin, Czarnocin
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Czarnocin z miejscowości:Będziaki,Bieglów,Charzowice,Cieszkowy,Ciuślice,Czarnocin,Dębiany, Kolosy,Koryto,Krzyż,Malżyce,Mękarzowice,Michałowice,Mikołajów,Miławczyce, Opatkowiczki,Soboszów,Sokolina,Stradów,Stropieszyn,Swoszowice,Turnawiec, Zagajów,Zagaje Stradowskie 2)Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia każdej zamieszkałej nieruchomości w worki na poszczególne frakcje.Natomiast nieruchomości niezamieszkałe wyposażyć w worki na poszczególne frakcje oraz w pojemniki na odpady komunalne.Ponadto Wykonawca odbierze z nieruchomości zamieszkałych wystawione w workach z załączoną kartką opisującą zawartość,odpady komunalne zbierane w sposób selektywny w każdej ilości.Dopuszcza się świadczenie przez Wykonawcę odpłatnej usługi dodatkowego przyjmowania odpadów powyżej zdeklarowanej normy,za które Wykonawca wystawi wytwórcy odpadów ewidencjonowany dokument potwierdzający odbiór z określeniem między innymi ilości i rodzaju odpadów.Odpady przyjęte w ramach tej usługi nie będą podlegać rozliczeniu finansowemu w ramach niniejszego zamówienia 3)Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu bezpośrednio z nieruchomości całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych,zarówno zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny 4)Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i transportu każdej ilości odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach typu DZWON-igloo o poj.1500l. w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanych w miejscowościach Czarnocin-Szkoła Podstawowa,Cieszkowy-Gimnazjum i Sokolina-Szkoła Podstawowa za pomocą urządzenia typu HDS 5) Przewidywana liczba nieruchomości zamieszkałych, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi od 990 do 1100, w tym nieruchomości zamieszkane na stałe i okresowo (sezonowo) 6) Przewidywana liczba nieruchomości niezamieszkałych, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi od 20 do 50 7) Maksymalna liczba pojemników o pojemności 120l przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych lub pozostałości po segregacji, które odbierane będą w ciągu miesiąca kalendarzowego z nieruchomości niezamieszkałych wynosi 20 sztuk 8) Maksymalna liczba pojemników o pojemności 240l przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych lub pozostałości po segregacji, które odbierane będą w ciągu miesiąca kalendarzowego wynosi 10 sztuk 9) Maksymalna liczba pojemników o pojemności 1100l przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych lub pozostałości po segregacji które odbierane będą w ciągu miesiąca kalendarzowego wynosi 5 sztuk 10) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych lub pozostałości po segregacji (w tym popiołu) gromadzonych przez mieszkańców nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w pojemnikach 120l,240l lub 1100l oraz odpadów komunalnych gromadzonych przez mieszkańców nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w sposób selektywny w workach z folii o pojemności 120l 11) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącach maj i październik 2016 roku oraz maj i październik 2017 roku odbiór powstających w gospodarstwach domowych odpadów obejmujących: przeterminowane leki i chemikalia,zużyte baterie i akumulatory,zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,meble i inne odpady wielkogabarytowe,zużyte opony.Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy wykaz adresów nieruchomości, które należy wyposażyć w worki oraz wykaz nieruchomości niezamieszkałych, które należy wyposażyć w worki oraz pojemniki.Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć worki informacją o rodzaju gromadzonych odpadów oraz nazwą,adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki na:papier,metal,szkło kolorowe,szkło bezbarwne-(szkło kolorowe i bezbarwne może być zbierane łącznie w jednym worku-wg uznania Wykonawcy,wówczas Wykonawca dostarcza właścicielowi nieruchomości 2szt. worków na zbierane łącznie odpady ze szkła kolorowego i bezbarwnego),tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe,gromadzonych w sposób selektywny, w ilości po 1 szt. na następujące frakcje:a)papier,b)szkło kolorowe,c)szkło bezbarwne, d)metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny w Punktach Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zgromadzonych zarówno w pojemnikach jak również w workach foliowych.12)Szkło kolorowe i bezbarwne może być również zbierane łącznie w jednym pojemniku (worku)-według uznania Wykonawcy.13) Zasady odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Czarnocin będą realizowane zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem, w następujący sposób:a)zgromadzone w pojemnikach odpady komunalne zmieszane i pozostałości po segregacji odbierane będą od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:-raz w miesiącu b)zgromadzone w workach odpady zebrane w sposób selektywny:papier,metal,szkło kolorowe, szkło bezbarwne, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, odbierane będą od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w nielimitowanych ilościach:-raz w miesiącu. c)przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,meble i inne odpady wielkogabarytowe,zużyte opony z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odbierane będą w nielimitowanych ilościach w formie wystawki w miesiącach maj i październik 2016 oraz w miesiącach maj i październik 2017 roku (wystawiają odpady przed posesję) d)odpady budowlane i rozbiórkowe-w szacunkowej łącznej maksymalnie 30 m³ w okresie realizacji przedmiotu zamówienia:-na zgłoszenie Zamawiającego w pojemnikach dostarczonych właścicielowi nieruchomości przez Wykonawcę. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zapotrzebowaniu na pojemniki na odpady budowlane i rozbiórkowe na dany miesiąc i wskaże miejsca z których odpady te będą odbierane. Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady w terminie do 1 miesiąca od zgłoszenia przez Zamawiającego. e)odpady zebrane selektywnie w Punktach Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych w miejscowościach Czarnocin, Cieszkowy i Sokolina odbierane będą w nielimitowanych ilościach:-raz w miesiącu.14) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane i zgłasza ten fakt Zamawiającemu. Nie należy uznać za brak segregacji przypadku pojawienia się pojedynczych odpadów, które powinny być selektywnie wyłączone z odpadów zmieszanych np.1 butelka,gazeta itp. Za spełnienie wymogów selektywnej zbiórki uznaje się sytuację, gdy w worku na określoną frakcję znajduje się nie mniej niż 95% objętości frakcji, dla której przeznaczony jest dany rodzaj worka oraz w przypadku odpadów pozostałych po segregacji nie więcej niż 5 % odpadów wobec których istnieje obowiązek selektywnej zbiórki. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości.Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokumentację-fotografia nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia.Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości i w jakim dniu doszło do ustalenia w/w zdarzenia 15)Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu projekt harmonogramu wywozu odpadów w okresie realizacji przedmiotu zamówienia nie później niż do dnia 01 grudnia 2015 roku. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej,za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji np.powódź,gwałtowne opady śniegu,nieprzejezdna droga,itp.We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po uzgodnieniu między stronami.Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy 16)Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1399 ze zm./ do: a)przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, b)przekazywania odebranych z nieruchomości odpadów komunalnych zmieszanych, oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla Regionu 5 do którego została przypisana Gmina Czarnocin-zgodnie ze wskazaniami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wprowadzonego uchwałą nr XXI/360/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego w sprawie uchwalenia/Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego/ 2012-2018 i następujących w nim zmian.17) W ramach dokumentowania usług odbioru i transportu odpadów z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Wykonawca zobowiązany jest do: a)bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa, b)przekazywania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających wykaz posesji, z których zostały odebrane odpady w terminie 7 dni od zakończenia danego miesiąca c)dostarczania Zamawiającemu co miesiąc dokumentów potwierdzających dostawę odpadów do instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, d)przekazywania Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach pisemnych sprawozdań dotyczących:-informacji o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, -informacji o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji : przekazanych do składowania na składowisko odpadów,nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania,-liczby właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; -wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem 18) Wykonawca zobowiązany jest do:a)posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Czarnocin, o którym mowa w art.9 b i 9 c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach b)przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: -ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach/Dz.U. z 2013 r,poz. 21 ze zm./,-ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /t.j. Dz.U. z 2013 poz.1399 ze zm./,-uchwały Nr XXV/182/2012 Rady Gminy w Czarnocinie z dnia 19 listopada 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czarnocin,-Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego nr XXI/361/12 z dnia 28 czerwca 2012 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2012-2018. 19) Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a)porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, b)naprawa lub ponoszenie, według wyboru Zamawiającego, kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie Czarnocin (uszkodzenia chodników, punktów do składowania odpadów, ogrodzeń, znaków drogowych itp.), c)odbiór i transport odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości jest stale znacznie utrudniony (wąska,w złym stanie technicznym droga dojazdowa do nieruchomości) lub okresowo znacznie utrudniony dojazd z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu kosztów realizacji przedmiotu umowy, d)opracowanie pisemnych informacji dla mieszkańców Gminy Czarnocin w zakresie szczegółów segregacji odpadów i przekazywanie ich Zamawiającemu do rozpowszechniania, e)uczestnictwo upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach (posiedzeniach komisji Rady Gminy,innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy.Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy z wyprzedzeniem nie mniej niż 7 dni przed tymi naradami, f)wykonywanie przedmiotu umowy w sposób fachowy,niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla społeczeństwa do niezbędnego minimum, g)ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich,powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy 20) Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie używanych pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia: a)zapewnienie przez cały czas trwania umowy dla właściwej realizacji przedmiotu umowy dostatecznej ilości środków technicznych,gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w tym samochodów umożliwiających dojazd do nieruchomości z utrudnionym dojazdem(drogi wąskie,w złym stanie technicznym) b)użytkowanie pojazdów specjalistycznych dla tego typu usług; pojazdy te winny być we właściwym stanie technicznym i oznakowane w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy i numeru telefonu przedsiębiorcy, c)odbieranie i transportowanie odpadów pojazdami bezpylnymi i kontenerowymi zgodnie z przepisami art.61 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /t.j.Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm./ transport odpadów wielkogabarytowych, odpadów umieszczonych w szczelnych workach plastikowych, może odbywać się pojazdami ciężarowymi, d)zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę a także przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu, e)zachowanie właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów(mycie, dezynfekcja sprzętu winno odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej) pojazdy do odbierania odpadów komunalnych winny być myte z zewnątrz i wewnątrz oraz odkażane nie rzadziej niż raz w tygodniu. 21) W zakresie posiadania i funkcjonowania bazy transportowej (zaplecza techniczno-biurowego) do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należy: a)garażowanie samochodów przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy wyłącznie na terenie bazy transportowej, b)umożliwienie wstępu na teren bazy transportowej przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom państwowych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 22) Dane pozwalające ocenić wartość oferty: Dane szczegółowe 1) liczba wszystkich obsługiwanych nieruchomości zamieszkałych-od 990 do 1100. 2) liczba wszystkich obsługiwanych nieruchomości niezamieszkałych-od 20 do 50 3)na terenie Gminy Czarnocin znajdują się nieruchomości o utrudnionym dojeździe:-drogi w złym stanie technicznym o nawierzchni tłuczniowej o szerokości do 2.5 m (na drogach tych nie ma możliwości zawrócenia specjalistycznym samochodem do transportu odpadów powyżej 3.5 tony) Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia jako czynność pomocniczą przy przygotowywaniu oferty. Dane pomocnicze 1.Powierzchnia Gminy Czarnocin -69,53 km² 2.Liczba mieszkańców, zameldowanych na terenie Gminy Czarnocin na dzień 31.08.2015r.-4.088 3.Roczna ilość odpadów komunalnych zbieranych z terenu Gminy Czarnocin na podstawie danych za ostatnie trzy lata oraz 8 miesięcy 2015 roku wynosi: Rok Odpady zmieszane (Mg) Odpady segregowane (Mg) Razem (Mg) 2012 94,7 -94,7 2013 78 47,9 125,9 2014 192 89,4 281,4 2015 od stycznia do sierpnia 271,6 46,4 318 Razem: 502 M 4.Łączna długość tras, które muszą pokonać pojazdy odbierające odpady w celu jednokrotnego dotarcia do wszystkich właścicieli nieruchomości z terenu gminy wynosi ok.150 km. 5.Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu w szczególności tras przejazdów (ustalenie odcinków tras przejazdów(ustalenie odcinków dróg z utrudnionym dojazdem)oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny usług. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 6.Koszty odwiedzenia miejsca realizacji usług poniesie Wykonawca. 7.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji usług. 8.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.9 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego w Rozdziale 16 niniejszej specyfikacji.
  6. Ubezpieczenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Tuczępy
    1. Przedmiot zamówienia: Ubezpieczenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie. 66510000-0 - Usługi ubezpieczeniowe 66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi ochrony ubezpieczeniowej związanej z działalnością wykonywaną przez Zamawiającego oraz mienia Zamawiającego przez okres 24 miesięcy w zakresie opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Przedmiot ubezpieczenia obejmuje: a) ubezpieczenie budynków i budowli od ryzyk nazwanych, b) ubezpieczenie maszyn, urządzeń i wyposażenia od ryzyk nazwanych, c) ubezpieczenie maszyn od awarii, d) ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych od uszkodzeń, e) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego: stacjonarnego i przenośnego, f) ubezpieczenie wyposażenia i urządzeń niskocennych od ryzyk nazwanych, g) ubezpieczenia komunikacyjne: AC, NNW kierowców i pasażerów oraz OC h) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności. 4. Wymagany zakres ubezpieczenia określono w SIWZ jako obligatoryjny - brak akceptacji spowoduje odrzucenie oferty. 5. O ile w SIWZ podano franszyzę lub udział własny, Zamawiający nie dopuszcza wprowadzania przez Wykonawcę wyższych franszyz/udziałów własnych, niż wyraźnie określone w SIWZ. 6. Dopuszczalne jest obniżenie franszyz od podanych w SIWZ. 7. Składki ubezpieczeniowe za pełen roczny okres ubezpieczenia będą płatne w czterech równych ratach kwartalnych bez zwyżki stawek zaproponowanych w ofercie. Składki ubezpieczeniowe za okres krótszy od 24 miesięcy będą płatne w równych ratach, których ilość zostanie uzgodniona indywidualnie. 8. Umowa zostanie zawarta i wykonana za pośrednictwem i przy udziale Brokera Ubezpieczeniowego Tomasza Ginała