Kogo reprezentuje osoba

Lubański Artur Piotr

w KRS

Artur Piotr Lubański

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Artur
Drugie imię:Piotr
Nazwisko:Lubański
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1976 r., wiek 38 lat
Miejscowości:Brzesko (Małopolskie), Koszalin (Zachodniopomorskie), M.warszawa (Mazowieckie), Poznań (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:12 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Nowak Zenon Jan, Reszka Juliusz Daniel
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Reszka Juliusz Daniel
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Korol Artur
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drożdżyk Bożenna Barbara, Drożdżyk Jerzy Mirosław, Drożdżyk Sylwia Aleksandra, Jama Nazarska Joanna, Nazarski Andrzej Sławomir, Reszka Juliusz Daniel, Tyl Bogusław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Nadolny Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojtas Szymon
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Seipolt Jacek Szymon
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sido Milan
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Piotrowicz Paweł
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Legutko Janusz Grzegorz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czajkowski Andrzej Tadeusz
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wylamowski Tomasz Krzysztof

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adson Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000498103
  2. Aim - Energy Sp. Z O.O., Brzesko − KRS 0000406515
  3. Amaj Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000425459
  4. Anco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000187799
  5. Art.pol Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000358142
  6. Atr.naft.pol. Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000386532
  7. Bge S.A. Układowej, Katowice − KRS 0000362603
  8. Cetro Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000423276
  9. E - System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000346521
  10. Eduplatforma Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000417157
  11. Eduportale Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000336386
  12. Euronafta Ii Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000432214
  13. Euronafta Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000410992
  14. Finance Support Group S.A., Warszawa − KRS 0000505634
  15. Forgo S.A., Kraków − KRS 0000006054
  16. Fundacja Mazowieckie Centrum Ekonomii Społecznej, Warszawa − KRS 0000415416
  17. Gambit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000386256
  18. Global Financial Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000050893
  19. Helcon Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000404967
  20. Imprezownia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000354154
  21. Inter Maas Maciej Maas Sp. J., Gdańsk − KRS 0000264251
  22. Inter Partes Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000454494
  23. Inwes Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000028533
  24. Junior Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000362050
  25. Kancelaria Via Legis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000200203
  26. Kenaj Trade Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000445088
  27. Lunaris Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000507423
  28. M i Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000509353
  29. Masuria Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000509349
  30. Mp Marcin Boś, Paweł Klimka Sp. J., Poznań − KRS 0000220365
  31. Oktan Benz Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000365938
  32. Pensador Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000424668
  33. Petro-transcard-naft Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000285789
  34. Petrospect Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000365752
  35. Przedsiębiorstwo Developerskie Dom Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000211688
  36. Przedsiębiorstwo Produkcji i Usług Juna Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000069697
  37. Przedsiębiorstwo Przemysłowo-handlowo-usługowe As-gold Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000266456
  38. Quercus Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000453861
  39. Signagi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000398199
  40. Spółka Mieszkaniowa Grota Jaroń i Spółka - Sp. J., Kraków − KRS 0000082169
  41. Tom Trans Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000459576
  42. Wega Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000119368
  43. Woods Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000280166
  44. Wydawnictwo Prozami Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000322218
  45. Yuholdings Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000393578
  46. Zakłady Przemysłu Bawełnianego Frotex S.A. Likwidacyjnej, Prudnik − KRS 0000031518

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Arpus Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000283279
  2. Artti Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000247286
  3. Banachowicz Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000217234
  4. Baston Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000404968
  5. Budim Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000360822
  6. Build System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000346214
  7. Building Centre Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000360389
  8. Business Consulting Centre Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000384186
  9. Capital Castle Sp. Z O.O., M.warszawa − KRS 0000389248
  10. Central - Benz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000362302
  11. Commercial Services Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000341496
  12. Eko Portal Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000407568
  13. Enero Sp. Z O.O., Milanówek − KRS 0000404309
  14. Europejskie Stowarzyszenie Prawno-finansowe, Warszawa − KRS 0000214952
  15. Forex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000400224
  16. Forplex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000400020
  17. Gusso-oil Sp. Z O.O., Bielnik Drugi − KRS 0000377065
  18. In-rol Sp. Z O.O., Łomianki − KRS 0000454664
  19. It Corporation Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000400663
  20. Media Billboards Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000053081
  21. Milpro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000354770
  22. Moto-tank Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000401056
  23. Multi-corporation Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000360868
  24. Oilseel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000158746
  25. Oktan Plus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000153250
  26. Oktan Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000038587
  27. Petrointer Sp. Z O.O., Marki − KRS 0000334022
  28. Plon Ii Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000173053
  29. Property Services Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000186778
  30. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Inżynieryjnych Budim Sp. Z O.O., Olesno − KRS 0000343249
  31. Rdgis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000384231
  32. Spółdzielnia Mieszkaniowa Własnościowo-lokatorska W Szymanowie, Szymanów − KRS 0000164959
  33. Timber Sp. Z O.O., Grabówka − KRS 0000170705
  34. Unigraf Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000169401

Powiązane przetargi (12 szt.):
  1. WAG-VIII.272.8.2014.AD - CZĘŚĆ I - malowanie pomieszczeń biurowych w Centrum Zarządzania Kryzysowego w budynku PUW w Gdańsku , ul .Okopowa 21/27, CZĘŚĆ II - wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych (według załączonego wykazu) w budynku PUW w Gdańsku, ul .Okopowa 21/27, CZĘŚĆ III- remont korytarza na poziomie parteru ( lewa strona od wejścia głównego do budynku) w Oddziale Paszportów w budynku Urzędu przy ul. Legionów 130 w Gdyni
    Zamawiający: Pomorski Urząd Wojewódzki, Gdańsk
    CZĘŚĆ I - malowanie pomieszczeń biurowych w Centrum Zarządzania Kryzysowego w budynku PUW
    w Gdańsk , ul .Okopowa 21/27, CZĘŚĆ II- wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych (według załączonego wykazu) w budynku PUW w Gdańsku , ul .Okopowa 21/27, CZĘŚĆ III- remont korytarza na poziomie parteru ( lewa strona od wejścia głównego do budynku ) w Oddziale Paszportów
    w budynku Urzędu przy ul. Legionów 130 w Gdyni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
    - przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA! PRACE ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ NA TERENIE CZYNNIE FUNKCJONUJĄCEGO OBIEKTU/ACH Zamawiający przewiduje wizje lokalną 1) Dla CZĘŚCI I i CZĘŚCI II w dniu 13.05.2014 r. o godz. 11. Pok. 299 w budynku Urzędu przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku, 2) Dla CZĘŚĆI III w dniu 14.05.2014 r. o godz. 13. W budynku Urzędu przy ul. Legionów 130 w Gdyni. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (specyfikacje technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych b) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. C) Zamawiający przewiduje dokonanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (oddzielnie dla każdej z części) na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. D) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. E) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. F) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. G) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. H) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. I) Wybrany w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego Informacja o ofertach częściowych: a) Zamówienie zostało podzielone na części i Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych b) Szczegółowe informację o częściach zamówienie zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. przedmiar robót oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. C) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części d) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części oddzielnie. 4. Termin wykonania zamówienia Wymagany termin wykonania zamówienia od podpisania umowy: 1) Dla CZĘŚCI I - do 1-go miesiąca 2) Dla CZĘŚCI II - do 10 tygodni 3) Dla CZĘŚĆI III - do 8 tygodni.
  2. Prace budowlane polegające na wymianie wykładzin podłogowych w budynkach A i B Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o., Świętochłowice
    Prace budowlane polegające na wymianie wykładzin podłogowych w budynkach A i B Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
  3. Dostarczenie i ułożenie wykładziny dywanowej (w płytach 50x50cm) wraz z przygotowaniem podłoża i montażem listew przyściennych i progowych w czterech pomieszczeniach; Nr sprawy: DO-120.362/13/14.
    Zamawiający: Politechnika Białostocka, Białystok
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i ułożenie wykładziny dywanowej (w płytach 50x50cm) wraz z przygotowaniem podłoża i montażem listew przyściennych i progowych w czterech pomieszczeniach, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (przedmiarem robót oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót) stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  4. Dostawa wykładziny, kleju i listew
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, Szczytno
    Dostawa wykładziny, kleju i listew
  5. dostawa wykłądziny podłogowej obiektowej PCV i dywanowej, ułożenie wykładziny na gorąco
    Zamawiający: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Jelczu-Laskowicach, Jelcz-Laskowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny podłogowej obiektowej PCV i dywanowej dla potzreb jednostek oswiatowych :
    1. PG nr 2, al. Młodych 1 w Jelczu-Laskowicach= 180m2 wykładziny PCV i 205 mb cokolików
    2. PSP nr 2, al. Młodych 1 w Jelczu-Laskowicach = 48,50 m2 wykładziny PCV i 25 mb cokolików
    3. PSP nr 3 ul. B .Prusa 2 w Jelczu-Laskowicach = 38 m2 wykładziny dywanowej z obszyciem
    4. PSP nr 3 ul. Hirszfelda 92 w Jelczu-Laskowicach = 18m2 wykładziny dywanowej z obszyciem
    5. PSP Miłoszyce, ul. Głowna 24 = 22m2 wykładziny sywanowej z obszyciem
    6. PSP Miłsozyce-filia w Jelczu-Laskowicach, ul. Szkolna 1 = 30m2 wykładziny PCV i 23 mb cokolików
    7. PSP PG Minkowice Oł. ul. Kościelna 20 = 24m2 wykładziny dywanowej z obszycem
    oraz dostawa i ułożenie wykałdziny obiektowej PCV na gorąco dla jednostek oświatowych:
    1. PG nr 2 al. Młodych 1 w Jelczu-Laskowicach = 155m2 i 31,5 m2 sokolika wywiniętego naścianę
    2. PSP nr 2 al. Młodyych 1w Jelczu-Laskowicach = 386 m2 i 21 m2 cokolika wywinietego na ścianę
    3. PSP PG Minkowice Oł. = 133,00m2 i 15 m2 cokolika wywiniętego naścianę
    4. ZEA , ul. Witosa 41 w Jelczu-Laskowicach = 118,00m2 i 20,76 m2 cokolika wywiniętego naścianę
  6. Remont podłogi w Przedszkolu nr 54 ul. Bracławska 8a w Warszawie
    Zamawiający: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, Warszawa
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont podłogi w Przedszkolu nr 54 ul. Bracławska 8a w Warszawie
    2.Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje:
    a)Roboty ziemne, roboty rozbiórkowe i transportowe
    - rozbiórka posadzek z płytek PCV
    - naprawa podłoży
    - naprawa styku cokołów ze ścianami
    - zabezpieczenie podłóg w rejonie wykonywanych robót i na schodach
    - wywóz materiałów rozbiórkowych na wysypisko z utylizacją
    b) Roboty posadzkowe
    - gruntowanie podłoża pod wykonanie warstwy wyrównawczej
    - wykonanie warstwy wyrównawczej pod ułożenie posadzek
    - ułożenie posadzek z minimum dwukolorowych homogenicznych wykładzin
    rulonowych PVC z wywinięciem na ściany wysokości 10 cm.
    - zgrzewanie wykładzin
    - montaż cokołów przy drewnianych konstrukcjach ścian
    - naprawa powłok malarskich i silikonowanie na styku ścian z wywiniętą wykładziną.
  7. remont korytarzy i jadalni w budynku szkoły
    Zamawiający: Powiat Legionowski, Legionowo
    1. Wykonanie remontu dwóch korytarzy i jadalni w budynku Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych przy ul. Jagiellońskiej 69 w Legionowie obejmuje: 1) wymianę posadzki na korytarzach parteru i pierwszego piętra, 2) malowanie ścian i sufitów korytarzy, 3) wymianę posadzki w jadalni szkolnej, 4) zmianę oświetlenia w jadalni szkolnej, 5) malowanie ścian i sufitu w jadalni szkolnej. Uwaga: Należy zastosować wykładzinę podłogową z tworzywa sztucznego niewymagającą konserwacji przez cały okres użytkowania. Minimalne wymagania stawiane wykładzinie: a) wykładzina PVC homogeniczna o maksymalnej odporności na ścieranie w klasie użytkowej 34/43 wg EN 685 na przykład.: Tarkett Optima lub nie gorszej o parametrach: grubość całkowita wykładziny wg EN 428- 2,00 mm,- grubość warstwy użytkowej wg EN 429 - 2,0 mm, klasa ścieralności wg EN 660-1 Grupa T: mniejsza lub równa 2,00 mm³, właściwości antypoślizgowe wg EN 14041 - R9, stabilność wymiarowa wg EN 434 - 0,02 mm, klasa palności Bfl-S1, niewymagająca dodatkowego zabezpieczenia, konserwowana przy pomocy metody polerowania na sucho. 2. Szczegółowy zakres robót określa: 1) projekt budowlany - prace malarskie i posadzkarskie związane z remontem korytarzy załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) projekt budowlany - remont jadalni branża elektryczna załącznik Nr 2, 3) Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - remont dwóch korytarzy i jadalni - załącznik Nr 3, 4) Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża elektryczna - załącznik Nr 4, 5) przedmiar robót - remont korytarza - parter - załącznik Nr 5, 6) przedmiar robót - remont korytarza - piętro - załącznik Nr 6, 7) przedmiar robót - stołówka - załącznik Nr 7, 8) przedmiar robót - branża elektryczna - załącznik Nr 8. 3. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SIWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów: 1) projekt budowlany, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiar robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kosztorys ofertowy, uproszczony z podziałem na elementy, dotyczący wykonania zadania inwestycyjnego pn. Remont dwóch korytarzy i jadalni w budynku Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych przy ul. Jagiellońskiej 69 w Legionowie. 5. Okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy, a okres rękojmi wynosi 12 miesięcy i liczony jest od daty odebrania wykonanych prac przez Zamawiającego
  8. Remont posadzki korytarza w ZSCKR w Okszowie
    Zamawiający: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego, Okszów
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozebranie posadzek z wykładziny PCV - 516,92 m2 2. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości 5 cm - 25,84 m3 3. Położenie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej o grubości 20 mm - 516,92 m2 4. Położenie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej o grubości 10 mm - 516,92 m2 5. Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych o dużej twardości - 516,92 m2 6. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowe i przeciwwodnej z folii polietylenowej - 516,92 m2 7. Wykonanie samopoziomujących mas szpachlowych typu terplan gr 2,0 mm wewnątrz budynków pod płytki z kamieni sztucznych, wykładziny i parkiet - 516,92 m2 8. Wykonanie samopoziomujących mas szpachlowych typu terplan dodatek za każdy 1mm grubości - 516,92 m2 9. Ułożenie posadzki z wykładziny typu homogeniczna 43, rulowanej bez warstwy izolacyjnej - 516,92 m2 10. Zgrzewanie wykładzin rulowanych z tworzyw sztucznych - 516,92 m2 11. Wykonanie cokolików z PCV o szer. 15 cm klejone - 157,40 m 12. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetonowych - 25,84 m3 Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2. Zabezpieczenie placu budowy zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3. Uporządkowanie placu budowy. 4. Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót.
  9. SZP 3820 - 26/12 Roboty remontowe malarsko - posadzkarskie na budynku Nr 25 A - II piętro.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza, Choroszcz
    1. Zakres robót obejmuje
    wykonanie remontowych robót malarskich i posadzkarskich w pomieszczeniach budynku 25A - II
    piętro - Oddziału Psychiatrii Sądowej o Podstawowym Zabezpieczeniu I. W ramach prac należy
    wykonać w części pomieszczeń określonych w przedmiarze następujący zakres robót: a) malowanie
    sufitów i ścian farbą emulsyjną 2x b) malowanie lamperii farbą olejną 2x c) malowanie stolarki
    drzwiowej i naświetli d) zerwanie posadzek z wykładziny e) uzupełnienie posadzek cementowych z
    zagruntowaniem f) wylanie samopoziomującej warstwy pod posadzki gr. 5mm g) wykonanie
    posadzek z wykładziny rulonowej z wywinięciem na ściany h) zgrzewanie posadzek z listwami
    wtapianymi zamocowanie do ścian desek odbojowoch z płyty meblowej szer 29cm.
  10. malowanie ścian i wymiana wykładzin w Urzędzie Skarbowym w Płocku
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Płocku, Płock
    robota budowlana malowania ścian i wymiana wykładzin
  11. malowanie ścian i wymiana wykładzin w Urzędzie Skarbowym w Płocku
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Płocku, Płock
    robota budowlana malowania ścian i wymiana wykładzin - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
  12. Ułożenie elastycznej, antypoślizgowej i trudnozapalnej wykładziny z PCV w 4 pokojach mieszkalnych (ok.108 m2) w Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im.Św.Brata Alberta, Warszawa
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wykładziny z PCV oraz malowanie w pokojach nr 209, 308, 309 i 401, w tym:
    1) demontaż i wywóz istniejących paneli ułożonych na gąbkę (ok.93 m2),
    2) demontaż i wywóz gumoleum (ok.15 m2),
    3) wyrównanie powierzchni podłogi poprzez uzupełnianie ewentualnych nierówności, usunięcie kleju (ok.15 m2),
    4) wylewka utwardzająca (samopoziomująca)
    5) naprawienie odpadających tynków z zastosowaniem siatki, kładzionej na klej,
    6) gruntowanie i dwukrotne malowanie w kolorze ścian i sufitów (w białym),
    7) wymianę 4 aluminiowych listew progowych o długości 100 cm,

Inne osoby dla Lubański (46 osób):