Kogo reprezentuje osoba

Łuczak Ewa Łucja

w KRS

Ewa Łucja Łuczak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Ewa
Drugie imię:Łucja
Nazwisko:Łuczak
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1973 r., wiek 44 lata
Miejscowości:Boguszów-gorce (Dolnośląskie), Mieroszów (Dolnośląskie), Wałbrzych (Dolnośląskie)
Przetargi:5 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Nowak Kwiatek Anna Małgorzata, Rapacz Dariusz Paweł, Stanek Bogdan, Stasiak Iwona, Woźniakowski Wojciech Zbigniew

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójcikowska Teresa Maria

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuźniar Stanisław Piotr, Kuźniar Tomasz Robert, Smreczyński Zdzisław Julian, Świątek Barbara Natalia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żak Józef
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Janiszewski Jarosław Kazimierz, Kuźniar Stanisław Piotr, Moździoch Ryszard, Polewski Paweł, Rybczyński Zbigniew Leszek, Rząsowski Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wróblewska Beata

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Administracja Domów Mieszkalnych Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000097582
  2. Akademia Piłkarska 13 Jarosława Lato, Świdnica − KRS 0000553223
  3. Centrum Europejskie Imienia Thomasa De Vio, Wrocław − KRS 0000055984
  4. Cremaring Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000401939
  5. Dolnośląscy Pracodawcy, Wałbrzych − KRS 0000154556
  6. Dolnośląski Ośrodek Studiów Strategicznych, Wrocław − KRS 0000200249
  7. Eko-net Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000163191
  8. Ekopartner Recykling Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000354103
  9. Fabryka Porcelany Korona Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000237473
  10. Fundacja Dolnośląskie Forum Wodociągowe, Legnica − KRS 0000049893
  11. Fundacja Polskie Konsorcjum Rozwoju Regionalnego, Wrocław − KRS 0000188065
  12. Fundacja Prawno-pedagogiczna Dar, Wałbrzych − KRS 0000348424
  13. Fundacja Wałbrzych 2000, Wałbrzych − KRS 0000073497
  14. Górnicza Fundacja Sportu, Kultury Fizycznej i Wypoczynku W Wałbrzychu, Wałbrzych − KRS 0000087607
  15. Gruntkowska, Polewski i Partnerzy Radcowska Spółka Partnerska, Świdnica − KRS 0000272194
  16. Interferie S.A., Legnica − KRS 0000225570
  17. Klub Jeździecki Stary Julianów, Stary Julianów − KRS 0000130532
  18. Klub Rotariański Świdnica-wałbrzych - Rotary Club Świdnica-wałbrzych, Świdnica − KRS 0000130317
  19. Ladiesgroup Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000368235
  20. Lambert Wood Finanse Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000242956
  21. Lambert Wood Kancelaria Prawna M. Hasiewicz Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000240561
  22. Lambert Wood Mediacje Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000287781
  23. Magurka Sp. Z O.O., Międzyrzecze Górne − KRS 0000128903
  24. Mediacje Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000229373
  25. Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000005502
  26. Mikulicz Sp. Z O.O., Świebodzice − KRS 0000195850
  27. Optima Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000096353
  28. Ośrodek Szkolenia Technicznego Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000186976
  29. Otrek Professional Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000532725
  30. Otrek Training And Consulting Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000079903
  31. Pallotyński Integracyjny Ośrodek Wsparcia Dziennego Jesteśmy Razem, Wałbrzych − KRS 0000294061
  32. Podziemne Miasto Osówka Sp. Z O.O., Głuszyca − KRS 0000354880
  33. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział W Wałbrzychu, Wałbrzych − KRS 0000071073
  34. Poradania Psychologiczno-pedagogiczna Remedium Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000632981
  35. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sanikom Sp. Z O.O., Lubawka − KRS 0000029741
  36. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna Jedność W Wałbrzychu, Wałbrzych − KRS 0000167527
  37. Spółdzielnia Mieszkaniowa Podzamcze W Wałbrzychu, Wałbrzych − KRS 0000107812
  38. Stowarzyszenie Absolwentów Zespołu Szkół Ekonomiczno - Gastronomicznych Im. Komisji Edukacji Narodowej W Wałbrzychu, Wałbrzych − KRS 0000089125
  39. Stowarzyszenie Gwarków Kwk Victoria i Kopalń Wałbrzyskich, Wałbrzych − KRS 0000053470
  40. Stowarzyszenie Przystań, Wałbrzych − KRS 0000493930
  41. Stowarzyszenie Regionalne Dialog, Lipienica − KRS 0000017139
  42. Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości, Wrocław − KRS 0000043193
  43. Śmieci Niczyje, Jaśkowice Legnickie − KRS 0000588410
  44. Świdnicka Fabryka Kultury, Świdnica − KRS 0000375923
  45. Termy Żarów Sp. Z O.O., Żarów − KRS 0000236558
  46. Tinea Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000139366
  47. Tubon Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000582025
  48. Wałbrzyska Wspólna Więź Talent, Wałbrzych − KRS 0000216694
  49. Wałbrzyskie Towarzystwo Szkoleniowe, Wałbrzych − KRS 0000301869
  50. Zgk Świebodzice Sp. Z O.O., Świebodzice − KRS 0000462601

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Mienia Reliqum Sp. Z O.O. W Liwkidacji, Wałbrzych − KRS 0000184994
  2. Alba Dolny Śląsk Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000114684
  3. Atb Truck S.A., Śrem − KRS 0000022997
  4. Bsc Firma Zarządzająca Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000050421
  5. Dase S.A., Świdnica − KRS 0000377029
  6. Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Szczawno-zdrój − KRS 0000043944
  7. Dolnośląska Organizacja Turystyczna, Wrocław − KRS 0000062136
  8. Dolnośląska Spółka Gazownictwa Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000142433
  9. Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A., Wrocław − KRS 0000040494
  10. Eko-region Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000005790
  11. Energo Invest Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000146591
  12. Euro Finance Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000246149
  13. Fabryka Porcelany Książ Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wałbrzych − KRS 0000130462
  14. Fundacja Aktywizacji i Rozwoju Obszarów Wiejskich Oraz Małych Miast Nasze Sudety, Wałbrzych − KRS 0000232114
  15. Fundacja Szkolna, Wałbrzych − KRS 0000085306
  16. Gal-mot Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000081703
  17. Gala Car Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000149789
  18. Harlson Investment Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000323490
  19. Ipc Service S.A., Bielsko-biała − KRS 0000128940
  20. Izba Gospodarcza W Wałbrzychu, Wałbrzych − KRS 0000201774
  21. Kghm Cuprum Sp. Z O.O. - Centrum Badawczo-rozwojowe, Wrocław − KRS 0000100797
  22. Komunalspec - Spółka Usług Komunalnych - Sp. Z O.O., Kamienna Góra − KRS 0000103301
  23. Kopalnie Surowców Skalnych S.A., Męcinka − KRS 0000095008
  24. Mediator Group S.A., Świdnica − KRS 0000289249
  25. Michałek Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000305821
  26. Miejski Zarząd Budynków Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000021098
  27. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wałbrzych − KRS 0000021591
  28. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Kamienna Góra − KRS 0000144485
  29. Mig-mag Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000231217
  30. Mikosol Polska Sp. Z O.O., Szczawno-zdrój − KRS 0000226576
  31. Namyślin Sp. Z O.O., Świdnica − KRS 0000127784
  32. Ncs Sp. Z O.O., Jaźwina − KRS 0000375277
  33. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zdrowy Sobięcin Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000178990
  34. Omg Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000154886
  35. Pge Elektrownia Turów S.A., Bogatynia − KRS 0000026392
  36. Pol-miedź Trans Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000117031
  37. Przedsiębiorstwo Usługowo-produkcyjno-handlowe Dompol Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000000290
  38. Spółdzielnia Pracy Wyrobów Drzewnych Promed, Cięcina − KRS 0000120826
  39. Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-rekreacyjne Aqua-zdrój Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000304994
  40. Świdnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Świdnica − KRS 0000081668
  41. Telewizja Wałbrzych, Wałbrzych − KRS 0000220814
  42. Towarzystwo Budownictwa Społecznego Tbs Sp. Z O.O., Kamienna Góra − KRS 0000126532
  43. Viamot S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000289748
  44. Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna Invest-park Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000059084
  45. Wałbrzyski Instytut Badań Regionalnych Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000020932
  46. Wodociągi i Kanalizacja W Opolu Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000042312
  47. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. Z O.O., Mieroszów − KRS 0000391438
  48. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. Z O.O., Boguszów-gorce − KRS 0000107579
  49. Zakład Usług Energetycznych Epekoks Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000148487
  50. Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Świebodzice − KRS 0000146255

Powiązane przetargi (5 szt.):
  1. Zimowe utrzymanie dróg, chodników i gminnych terenów komunalnych w Mieroszowie i Gminie Mieroszów w sezonie zimowym 2016/2017
    Zamawiający: Gmina Mieroszów, Mieroszów
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i terenów gminnych na Gminy Mieroszów w sezonie 2016/2017 zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg. 1. W ramach zimowego utrzymania dróg wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia całodobowego zimowego utrzymania dróg gminnych zgodnie z wykazem dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania w zakresie: a) wykonywania prac w taki sposób, aby drogi, chodniki i gminne tereny komunalne były doprowadzone do stanu zgodnie ze standardem, określonym poniżej; b) usuwania śniegu z jezdni przez zgarnianie pokrywy śnieżnej z całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać ruchu pieszych (w przypadku składowania śniegu przy krawężnikach i poboczach należy wykonać przerwy umożliwiające przejście pieszym na drugą stronę jezdni), spływu wody z jezdni, ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, mijankach oraz zatokach i pętlach przystankowych; c) usuwania śniegu z chodników, placów, schodów terenowych, parkingów, obiektów inżynierskich i pozostałych terenów komunalnych w sposób umożliwiający bezpieczne poruszanie się. Zgarnięty śnieg nie może utrudniać ruchu i parkowania pojazdów mechanicznych oraz ruchu pieszych (np. przy przystankach, przejściach dla pieszych, miejscach postojowych); d) usuwania śliskość zimowej poprzez posypanie powierzchni dróg, chodników i gminnych terenów komunalnych piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną; e) zapewnienia niezbędnej ilości środków transportu i narzędzi oraz kadry zatrudnionej do prowadzenia akcji zimowej, która zapewni skuteczne wykonanie przedmiotu zamówienia; f) zapewnienia niezbędnej ilości materiałów do wykonania usługi oraz magazynowania go na terenie swojej bazy; g) stosowania materiałów do wykonywania usługi spełniającej wymagania polskich norm oraz rozporządzenia z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960). Materiały uszorstniające powinny wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu). Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno być zbyt łamliwe, nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych (jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia drogi podczas posypywania); h) używania sprzętu w pełni sprawnego technicznie, ubezpieczonego, wyposażonego w zabezpieczenia i oznakowania wymagane w Prawie o ruchu drogowym; i) do natychmiastowego podstawiania sprzętu zastępczego w przypadku awarii sprzętu niezbędnego do zimowego utrzymania dróg. 2. Wykonawca będzie prowadził dyżury w czasie trwania umowy. Dyżurny będzie w razie konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymienione w umowie jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach prowadzonego dyżuru, do prowadzenia monitoringu stanu pogodowego na terenie gminy. Dyżury zimowego utrzymania pełnione będą przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wykonywania usługi utrzymania zimowego oraz wywiązywania się wykonawcy z obowiązku pełnienia dyżurów. 3. Wykonawca ma obowiązek samodzielnego, natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg, nie później jednak niż w ciągu 3 godzin w przypadkach zaistnienia intensywnych opadów śniegu, gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej i zgłoszenie tego faktu z podaniem godziny rozpoczęcia i zakończenia usług Zamawiającemu. 4. W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg gminnych. 5. Cena za 1 godzinę pracy sprzętu obejmuje wszelkie czynności określone w przedmiocie zamówienia. 6. Przepracowane godziny powinny być odnotowane przez Wykonawcę w wykazie prac z wyszczególnieniem dat, godzin pracy sprzętu, miejscowości, gdzie prowadzona była akcja zimowa, rodzaju wykonywanych czynności (np. praca na drogach, wywóz śniegu, usuwanie wycieków itp.). Przepracowane godziny w danym dniu będą również odnotowane przez pracowników Urzędu Miejskiego. Wykazy prac sporządzone przez Wykonawców będą porównane z danymi zebranymi przez Zamawiającego oraz potwierdzone każdorazowo kartą drogową podpisaną przez Zamawiającego. Wzór raportu do uzgodnienia z Zamawiającym. 7. Strony ustalają, że „przepracowana godzina” odpowiada godzinie zegarowej (60 min). Rozliczaniu podlegają tylko godziny przepracowane w ramach wykonywania przedmiotowego zadania tj. „na drodze”. Czas postoju pojazdów, ich załadunku itp. czynności nie jest wliczany do czasu realizacji zadania i nie przysługuje za niego wynagrodzenie. 8. Przyjmuje się, że za każdą rozpoczętą przepracowaną godzinę przysługuje wynagrodzenie w stawce ofertowej. Jeżeli czas pracy nie będzie obejmował pełnych godzin, wynagrodzenie będzie wyliczone proporcjonalnie. 9. Wykonawca zobowiązany jest sprawować nadzór nad prowadzoną przez ekipę roboczą akcją odśnieżania i zwalczania śliskości. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić swoim pracownikom odzież ochronną przystosowaną do robót w pasie drogowym. 11. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zestaw urządzeń zabezpieczających, służących do oznakowania robót w pasie drogowym, zgodnie z przepisami Prawa o ruchu drogowym. 12. Śnieg zalegający przy krawężnikach i na poboczach w związku z odśnieżaniem chodników, jezdni, placów, schodów terenowych będzie wywożony po uzgodnieniu zakresu prac z Zamawiającym. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w kolejności zimowego utrzymania dróg, gdy zaistnieją istotne okoliczności uzasadniające wprowadzenie takiej zmiany. 14. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mieroszów prowadzone będzie zgodnie ze standardem III, IV, V i VI zimowego utrzymania dróg, określonym w załączniku nr 1 do zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 roku – standardy zimowego utrzymania załącznik nr 7. 15. Wykaz dróg gminnych podlegających zimowemu utrzymaniu zawarty jest w załączniku nr 8. Uwaga!! Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę/podwykonawcę co najmniej 6 kierowców pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone w projekcie umowy do niniejszego postępowania.
  2. Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej MIEROSZÓW Sp. z o.o., Mieroszów
    Fabrycznie nowa koparko-ładowarka
    Ogólne dane techniczne:
    Maszyna nowa, rok produkcji: 2015
    Masa maszyny w stanie gotowym do pracy 8900 kg
    Zbiornik paliwa 145 litrów
    Dane koparki podsiębiernej:
    Maksymalna głębokość kopania z wysuniętym teleskopem 6010 mm
    Łyżka koparkowa 1 szt. o szerokości 60 cm
    Siła wyrywająca na zębach łyżki 52kN
    Dodatkowa łyżka koparkowa 1 szt. o szerokości 30 cm
    Dodatkowa łyżka koparkowa 1 szt. do skarpowania o szerokości 150 cm
    Wysięgnik koparkowy teleskopowy przesuwny na ramie tylnej
    Pionowo wysuwane podpory z nakładkami gumowymi
    Dane ładowarki:
    Mocowanie łyżki na szybkozłączu hydraulicznym.
    Łyżka ładowarkowa wieloczynnościowa (6w1) z widłami odchylanymi
    Wysięgnik ładowarkowy typu równoległego z dwoma siłownikami podnoszenia
    wysięgnika i dwoma przechyłu łyżki ładowarkowej
    Siła odspajania 69kN
    Maksymalna wysokość podnoszenia 4120 mm
    Objętość łyżki 1 m3
    Specyfikacja silnika:
    Silnik wysokoprężny ,4-suwowy, turbodoładowany
    Moc znamionowa 95 KM
    Spełniający normy emisji spalin EU Stage IIIA
    Specyfikacja skrzyni biegów:
    Automatyczna typu power shift
    Możliwość przełączenia w tryb półautomatyczny
    Ilość biegów do przodu - 4
    Ilość biegów do tyłu - 3
    Prędkość maksymalna na 4 biegu 38,5 km/h przy 2200 obr/min
    Zmiennik momentu jednostopniowy, jednofazowy (do elastycznego przenoszenia
    napędu z silnika na skrzynie biegów)
    Specyfikacja układu hydraulicznego:
    Pompa hydrauliczna układu skrętu; zębata, wydajność pompy 24,2 l/min przy 2200 obr/min, maksymalne ciśnienie robocze 14 MPa przy 2200 obr/min silnika
    Pompa hydrauliczna układu roboczego; zębata o wydatku 156 l/min przy 2200 obr/min i ciśnieniu 19 MPa
    Instalacja hydrauliczna do zasilania młota wyburzeniowego lub innych osprzętów
    mocowanych na wysięgniku koparkowym
    Specyfikacja układu napędowego i sterowania:
    Napęd na 4 koła
    Most przedni - skrętny i mocowany wahliwie
    Koła przednie rozmiar 12,5 x 18, , koła tylne rozmiar 16,9 x 28,
    Blokada mechanizmu różnicowego,
    Hydrostatyczny układ skrętu
    Awaryjny układ kierowniczy
    Zewnętrzny promień skrętu (bez użycia hamulców) 4120 mm
    Kolumna kierownicza regulowana w dwu płaszczyznach
    Opis kabiny:
    Kabina o konstrukcji zapewniającej najlepszą widoczność, ergonomię, niski poziom hałasu oraz wysoki komfort dla operatora. Kabina posiadająca dwoje drzwi, otwieraną tylną szybę oraz wycieraczkę szyby przedniej i tylnej. Wyposażenie wnętrza kabiny obejmuje regulowany fotel operatora z podłokietnikiem, system wentylacji z zasysaniem świeżego, filtrowanego
    powietrza. Kabina ogrzewana i klimatyzowana. Ergonomiczne rozmieszczenie przyrządów kontrolno-pomiarowych oraz dźwigni sterowania osprzętami. Spełniająca wymagania norm ROPS-FOBS
    Przednie i tylne reflektory robocze
    Światła drogowe
    Lampa ostrzegawcza tzw. Kogut
    Lusterko wsteczne
    Nastawna kolumna kierownicy
    Licznik godzin pracy maszyny
    Czytelne wskaźniki informujące o parametrach pracy maszyny
    Hamulce:
    Hamulec zasadniczy: wielotarczowy, mokry, sterowany hydraulicznie,
    Hamulec postojowy: wielotarczowy, sterowany mechanicznie,
    Wymiary transportowe:
    Szerokość transportowa 2300 mm
    Wysokość transportowa 3680 mm
    Długość transportowa całkowita 6120 mm (dla łyżki ładowarkowej z zębami).Rozstaw osi 2200 mm
    Inne wymagania:
    Maszyna posiada certyfikat (deklarację zgodności) producenta, instrukcję obsługi i katalog części w języku polskim. Gwarancja maszyny-24 miesiące. Autoryzowany serwis oddalony od siedziby ZGKiM MIEROSZÓW -145 km, reakcja serwisu na zgłoszenie- do 48h. Oferent przeprowadzi szkolenie w zakresie bieżącej obsługi koparko-ładowarki dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchomienia maszyny i obejmować swym zakresem umożliwienie prawidłowej eksploatacji maszyny.
  3. Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2014/2015 oraz 2015/2016
    Zamawiający: Gmina Mieroszów, Mieroszów
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Mieroszów w sezonach 2014/2015 oraz w sezonie 2015/2016 zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg. W ramach zimowego utrzymania dróg wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia całodobowego zimowego utrzymania dróg gminnych zgodnie z wykazem dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania w zakresie: a)utrzymania w przejezdności dróg gminnych zgodnie ze standardami zimowego utrzymania, b)odśnieżania jezdni oraz zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzeń, zlodowaceń, śliskości pośniegowej przy użyciu własnego sprzętu oraz własnych materiałów do zwalczania śliskości zimowej (piasek, sól), a także usuwanie wycieków, c)posypywania jezdni materiałami szorstkimi w przypadku gołoledzi, oblodzeń, zlodowaceń, śliskości pośniegowej oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg, d)wywozu śniegu na zlecenie Zamawiającego; Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodne z przepisami przeprowadzenie operacji wywozu śniegu; e)utrzymania w pełnej gotowości taboru specjalnego do zimowego oczyszczania i utrzymania dróg; po zakończeniu sezonu zimowego usunięcia materiałów szorstkich z jezdni, poboczy dróg. f)po zakończeniu zimy usunięcia materiałów szorstkich z jezdni, poboczy dróg na pierwsze wezwanie Zamawiającego. Wykonawca będzie prowadził dyżury w czasie trwania umowy. Dyżurny będzie w razie konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymienione w umowie jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach prowadzonego dyżuru, do prowadzenia monitoringu stanu pogodowego na terenie gminy. Dyżury zimowego utrzymania pełnione będą przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wykonywania usługi utrzymania zimowego oraz wywiązywania się
    wykonawcy z obowiązku pełnienia dyżurów. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mieroszów prowadzone będzie zgodnie ze standardem III, IV i V zimowego utrzymania dróg, określonym w załączniku nr 1 do zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 roku - zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych zarządzanych przez dyrekcje okręgowe dróg publicznych - wyciąg załącznik nr 9 Wykaz dróg gminnych podlegających zimowemu utrzymaniu zawarty jest w załączniku nr 8 do siwz.
  4. Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2012/2013 oraz w sezonie zimowym 2013/2014 - II przetarg
    Zamawiający: Gmina Mieroszów, Mieroszów
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Mieroszów w sezonach 2012/2013 oraz w sezonie 2013/2014 zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg. W ramach zimowego utrzymania dróg wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia całodobowego zimowego utrzymania dróg gminnych zgodnie z wykazem dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania w zakresie: 1) utrzymania w przejezdności dróg gminnych zgodnie ze standardami zimowego utrzymania, 2) odśnieżania jezdni i chodników oraz zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzeń, zlodowaceń, śliskości pośniegowej przy użyciu własnego sprzętu oraz własnych materiałów do zwalczania śliskości zimowej (piasek, sól), a także usuwanie wycieków, 3) posypywania jezdni materiałami szorstkimi w przypadku gołoledzi, oblodzeń, zlodowaceń, śliskości pośniegowej oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg, 4) odśnieżanie chodników oraz zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzeń, zlodowaceń, śliskości pośniegowej przy użyciu własnego sprzętu oraz własnych materiałów do zwalczania śliskości zimowej (piasek, sól), 5) wywozu śniegu na zlecenie Zamawiającego; Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodne z przepisami przeprowadzenie operacji wywozu śniegu; 6) utrzymania w pełnej gotowości taboru specjalnego do zimowego oczyszczania i utrzymania dróg; po zakończeniu sezonu zimowego usunięcia materiałów szorstkich z jezdni, poboczy dróg. 7) po zakończeniu zimy usunięcia materiałów szorstkich z jezdni, poboczy dróg na pierwsze wezwanie Zamawiającego. Wykonawca będzie prowadził dyżury w czasie trwania umowy. Dyżurny będzie w razie konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymienione w umowie jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach prowadzonego dyżuru, do prowadzenia monitoringu stanu pogodowego na terenie gminy. Dyżury zimowego utrzymania pełnione będą przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wykonywania usługi utrzymania zimowego oraz wywiązywania się wykonawcy z obowiązku pełnienia dyżurów. W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg gminnych. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ilościowo - asortymentowy (za godzinę pracy sprzętu), co oznacza, że Wykonawca w swojej ofercie winien podać kwotę za 1 godzinę pracy sprzętu za zimowe utrzymanie. W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich innych, niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. W cenę winny być wkalkulowane wszelkie koszty Wykonawcy związane ze świadczeniem usługi, a przede wszystkim: koszty materiału szorstkiego służącego do posypywania, jego załadunku i składowania, koszty związane z utrzymaniem sprzętu przeznaczonego do wykonania usługi, koszty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności. Cena za 1 godzinę pracy sprzętu obejmuje wszelkie czynności określone przedmiocie zamówienia. Za odśnieżanie chodników Wykonawca otrzyma wynagrodzenie stanowiące 30% kwoty należnej za odśnieżanie dróg gminnych. Wynagrodzenie za odśnieżanie chodników będzie obejmować wszystkie niezbędne czynności określone w niniejszej siwz. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczane będzie miesięcznie. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji. Wynagrodzenie za pracę sprzętu, przy odśnieżaniu i wywozie śniegu, będzie każdorazowo ustalane poprzez przemnożenie ilości rzeczywiście przepracowanych godzin przez ceny ofertowe. Wynagrodzenie za odśnieżanie chodników ustalane będzie jako 30% kwoty należnej za odśnieżanie dróg gminnych. Przepracowane godziny powinny być odnotowane przez Wykonawcę w wykazie prac (wzór do odbioru u Zamawiającego) z wyszczególnieniem dat, godzin pracy sprzętu, miejscowości, gdzie prowadzona była akcja zimowa, rodzaju wykonywanych czynności (np. praca na drogach, praca na chodnikach, wywóz śniegu, usuwanie wycieków itp.). Przepracowane godziny w danym dniu będą również odnotowane przez pracowników Urzędu Miejskiego. Wykazy prac sporządzone przez Wykonawców będą porównane z danymi zebranymi przez Zamawiającego oraz potwierdzone każdorazowo kartą drogową podpisaną przez Zamawiającego. Strony ustalają, że przepracowana godzina odpowiada godzinie zegarowej (60 min). Rozliczaniu podlegają tylko godziny przepracowane w ramach wykonywania przedmiotowego zadania tj. na drodze. Czas postoju pojazdów, ich załadunku itp. czynności nie jest wliczany do czasu realizacji zadania i nie przysługuje za niego wynagrodzenie. Przyjmuje się, że za każdą rozpoczętą przepracowaną godzinę przysługuje wynagrodzenie w stawce ofertowej. Jeżeli czas pracy nie będzie obejmował pełnych godzin, wynagrodzenie będzie wyliczone proporcjonalnie. Wykonawca odpowiada za kontrolowanie liczby wykorzystanych w ramach zawartej umowy godzin pracy sprzętu. Wynagrodzenie Wykonawcy wypłacane będzie na podstawie faktur wystawianych raz w miesiącu. Podstawę do wystawienia każdej faktury stanowią karty drogowe oraz wykazy prac potwierdzone przez Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na wystawianie więcej niż jednej faktury w miesiącu, co oznacza, że w przypadku podmiotów wspólnie realizujących zamówienie (np. konsorcjów) Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania jednej faktury przez podmiot pełniący funkcję lidera. Wynagrodzenie płatne będzie w formie przelewu na konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury. Warunkiem wystawienia przez Wykonawcę ostatniej faktury jest dokonanie przez Zamawiającego protokolarnego odbioru usunięcia materiałów szorstkich z jezdni, poboczy dróg i chodników po zakończonym sezonie zimowym, z zastrzeżeniem postanowień umowy dotyczących kar umownych. Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona kontroli sprzętu określonego w ofercie Wykonawcy, jako do dyspozycji biorąc pod uwagę zgodność z ofertą, sprawność sprzętu itp. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mieroszów prowadzone będzie zgodnie ze standardem III, IV i V zimowego utrzymania dróg, określonym w załączniku nr 1 do zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 roku - zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych zarządzanych przez dyrekcje okręgowe dróg publicznych - wyciąg załącznik nr 8 Wykaz dróg gminnych podlegających zimowemu utrzymaniu zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz
  5. . Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2011/2012 w gminie Mieroszów
    Zamawiający: Gmina Mieroszów, Mieroszów
    W ramach zimowego utrzymania dróg wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia całodobowego zimowego utrzymania dróg gminnych zgodnie z w/w wykazem dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania w zakresie:
    1) utrzymania w przejezdności dróg gminnych zgodnie ze standardami zimowego utrzymania,
    2) odśnieżania jezdni i chodników oraz zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzeń, zlodowaceń, śliskości pośniegowej przy użyciu własnego sprzętu oraz własnych materiałów do zwalczania śliskości zimowej (piasek, sól), a także usuwanie wycieków,
    3) posypywania jezdni materiałami szorstkimi w przypadku gołoledzi, oblodzeń, zlodowaceń, śliskości pośniegowej oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg,
    4) wywozu śniegu na zlecenie Zamawiającego; Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodne z przepisami przeprowadzenie operacji wywozu śniegu;
    5) utrzymania w pełnej gotowości taboru specjalnego do zimowego oczyszczania i utrzymania dróg; po zakończeniu sezonu zimowego usunięcia materiałów szorstkich z jezdni, poboczy dróg i chodników na pierwsze wezwanie Zamawiającego.

    Wykonawca będzie prowadził dyżury w czasie trwania umowy. Dyżurny będzie w razie konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymienione w umowie jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach prowadzonego dyżuru, do prowadzenia monitoringu stanu pogodowego na terenie gminy. Dyżury zimowego utrzymania pełnione będą przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wykonywania usługi utrzymania zimowego oraz wywiązywania się wykonawcy z obowiązku pełnienia dyżurów. W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg gminnych.