Kogo reprezentuje osoba

Maciejewski Andrzej Roman

w KRS

Andrzej Roman Maciejewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Drugie imię:Roman
Nazwisko:Maciejewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1957 r., wiek 62 lata
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Szczecin (Zachodniopomorskie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kozownicki Witold Jan, Maciejewska Lidia Anna, Maciejewski Dariusz Marcin, Maciukiewicz Elżbieta Lucyna, Meyer Jadwiga Krystyna, Meyer Magdalena Patrycja, Meyer Romuald Konstanty, Meyer Łukasz Konstanty, Podkomorzy Jerzy Józef, Rafalski Piotr Jerzy, Rafalski Rafał, Rutka Sławomir Adam, Sieczyński Robert
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barańska Jakóbiak Ewa Joanna, Kraus Elżbieta Urszula, Kulik Piotr, Rutkowski Robert Stanisław, Sosnowska Hanna Teresa, Sosnowski Krzysztof Adam, Szczutkowski Janusz Stanisław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kulik Piotr, Szczutkowski Janusz Stanisław

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejewska Lidia Anna, Maciejewski Dariusz Marcin, Meyer Romuald Konstanty, Rafalska Angelika Teresa, Rafalska Ewa Maria, Rafalski Piotr Jerzy, Strubiński Tomasz Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Śmiechowski Jan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rafalski Piotr Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Spychała Robert Piotr
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Błażejewski Roman Marek, Dziedzic Katarzyna Justyna, Filiks Roman Jacek, Gałęzewska Iwona Anna, Grajewski Mariusz Zbigniew, Polaszewski Jacek Marek, Staniewski Zbigniew Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewicz Krzysztof
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kowalska Justyna Marta, Maciejewski Dariusz Marcin, Meyer Romuald Konstanty, Opas Żaneta, Rafalska Angelika Teresa, Rafalski Piotr Jerzy, Rajewska Agnieszka, Rutka Sławomir Adam, Sowiński Marek Józef
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kozownicki Witold Jan, Maciejewska Lidia Anna, Maciejewski Dariusz Marcin, Maciukiewicz Elżbieta Lucyna, Meyer Jadwiga Krystyna, Meyer Magdalena Patrycja, Meyer Romuald Konstanty, Meyer Łukasz Konstanty, Podkomorzy Jerzy Józef, Rafalski Piotr Jerzy, Rafalski Rafał, Rutka Sławomir Adam, Sieczyński Robert
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kowalska Justyna Marta, Kulik Piotr, Maciejewski Dariusz Marcin, Nadarzewski Jerzy, Olszewski Wiesław Cezary, Pietruszczak Hanna Ewelina, Pietruszczak Józef, Sowiński Marek Józef, Wasielak Violetta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojciechowska Barbara Ewa
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barańska Jakóbiak Ewa Joanna, Kraus Elżbieta Urszula, Kulik Piotr, Rutkowski Robert Stanisław, Sosnowska Hanna Teresa, Sosnowski Krzysztof Adam, Szczutkowski Janusz Stanisław
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kulik Piotr, Szczutkowski Janusz Stanisław
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Topolewski Wojciech

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4 Masz - Gastro Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000512138
  2. Al Pari Szczutkowski i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Bydgoszcz − KRS 0000244621
  3. Antila Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000436507
  4. Ap Home Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000207223
  5. Autocentrum.pl S.A., Kraków − KRS 0000313131
  6. B+c Eko-energia Sp. Z O.O., Nowy Świat − KRS 0000630446
  7. Baupol Pref Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000216378
  8. Baupol Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000195434
  9. Belty Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000337033
  10. Biuro Finansowe Finanser Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000449511
  11. Biuro Finansowe Finanser Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bydgoszcz − KRS 0000472176
  12. Bydgoski Dom Ubezpieczeń Sp. Z O.O., Dobrcz − KRS 0000267971
  13. Bydgoski Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000163436
  14. Bydgoski Klaster Przemysłowy, Bydgoszcz − KRS 0000289300
  15. Bydgoskie Towarzystwo Żeglarskie, Bydgoszcz − KRS 0000209332
  16. Cadform Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000327235
  17. Centrum Kulturalno-kongresowe Jordanki Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000463590
  18. Copack Service Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000223625
  19. Dadelo S.A., Bydgoszcz − KRS 0000708589
  20. Development - Wind Energy Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000465954
  21. Eko Safe S.A., Police − KRS 0000312988
  22. Ekobitum Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000403382
  23. Etekon.pl Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000418265
  24. Event Sport Corporation Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000402108
  25. Formplus Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000176285
  26. Fundacja Pierwsza Pomoc, Bydgoszcz − KRS 0000258199
  27. Grupa Kapitałowa Immobile S.A., Bydgoszcz − KRS 0000033561
  28. Gubex Sp. Z O.O., Solec Kujawski − KRS 0000206391
  29. Hrm Brokers Sp. Z O.O., Maksymilianowo − KRS 0000592647
  30. Km Partners Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000241064
  31. M Broker Ubezpieczeniowy - Sp. Z O.O., Gzin − KRS 0000172173
  32. Mase Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000497792
  33. Mbu Industria Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000579252
  34. Mbu Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000554046
  35. Miejskie Zakłady Komunikacyjne Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000111252
  36. Morgan Aidec Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000427123
  37. My Ubezpieczeni, Warszawa − KRS 0000468133
  38. Pomorska Grupa Konsultingowa S.A., Bydgoszcz − KRS 0000107024
  39. Pracodawcy Pomorza i Kujaw Związek Pracodawców, Bydgoszcz − KRS 0000109572
  40. Projektowanie Nadzór Budownictwo Pnb Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000285951
  41. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Gremex Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000054484
  42. R R Finans System Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000640940
  43. Spółka Producencka Plus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000055127
  44. Stowarzyszenie Absolwentów Wyższej Szkoły Handlu Morskiego, Wyższej Szkoły Ekonomicznej Oraz Wydziałów Ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot − KRS 0000064724
  45. Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Neurochirurgii i Osób Z Urazami Układu Nerwowego As W Szpitalu Uniwersyteckim Nr 2 Im. Dr Jana Biziela W Bydgoszczy, Bydgoszcz − KRS 0000424122
  46. Stowarzyszenie Radom 2020, Radom − KRS 0000421979
  47. Stowarzyszenie Serowarzy Rodzinni, Linie − KRS 0000428280
  48. Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-zakaźny Im. Tadeusza Browicza, Bydgoszcz − KRS 0000063531
  49. Wojewódzki Szpital Zespolony Im.l.rydygiera W Toruniu, Toruń − KRS 0000004086
  50. Zamówienia i Przetargi Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000243623

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Rewitalizacji Starówki Ars Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000044769
  2. Alstar 7 Bis Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000146998
  3. Aviation Insurance Amp; Reinsurance Brokers Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000532948
  4. Aviation Technik Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000635596
  5. Bankowy Fundusz Nieruchomościowy Actus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023062
  6. Biuro Projektów Biprochem Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000058258
  7. Cenowa Bomba Sp. Z O.O., Białe Błota − KRS 0000115888
  8. Centroekoenergia S.A., Sosnowiec − KRS 0000352750
  9. Dpm Form Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000526933
  10. Elda-eltra Elektrotechnika S.A., Bydgoszcz − KRS 0000025250
  11. Fabryka Form Metalowych Formet S.A. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000080945
  12. Fachman Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000084411
  13. Focus Hotels Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000392543
  14. Fortum Płock Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000041132
  15. Fundacja Amicus Europae, Warszawa − KRS 0000219311
  16. Gliwicka Agencja Turystyczna s.a., Szczyrk − KRS 0000029718
  17. Grupa Czh S.A., Katowice − KRS 0000075706
  18. Immobile Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000058263
  19. Index-system Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000097514
  20. Inowrocławskie Zakłady Metalowe Inoterma-domgos, Inowrocław − KRS 0000132930
  21. Invest-plus Biuro Inwestycyjne Budownictwa Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000043234
  22. Lestel Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000163915
  23. Małopolski Rynek Hurtowy S.A., Tarnów − KRS 0000045641
  24. Md Budinvest Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnścią, Biały Bór − KRS 0000238386
  25. Megaus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000092578
  26. Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej-towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000154882
  27. Mr Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000295654
  28. Orensoft Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000153891
  29. Pbh S.A., Bydgoszcz − KRS 0000027965
  30. Petrus Sp. Z O.O., Chojnice − KRS 0000063363
  31. Point S Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031555
  32. Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz S.A., Bydgoszcz − KRS 0000036552
  33. Pomorska Agencja Finansowa S.A., Szczecin − KRS 0000018313
  34. Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe Budopol S.A. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000034571
  35. Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000015995
  36. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Rybniku Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000291749
  37. Przedsiębiorstwo Mediator Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000043609
  38. Przedsiębiorstwo Obsługi Cudzoziemców Dipservice, Warszawa − KRS 0000077852
  39. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Radkom Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000158960
  40. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Teltrans Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000050875
  41. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Sowkam Marek Sowiński - Jerzy Kamiński Sp. J., Mrocza − KRS 0000089528
  42. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Sowkam Sp. Z O.O., Ostrowo − KRS 0000120368
  43. Przedsiębiorstwo Zieleń Miejska W Bydgoszczy - Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000029974
  44. Red Wine Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000373508
  45. Replika.pl Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000411978
  46. Rolno-spożywczy Rynek Hurtowy S.A., Radom − KRS 0000025769
  47. Sowkam Opony S.A. Likwidacyjnej, Ostrowo − KRS 0000302747
  48. Sowkam Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000279064
  49. Stołeczne Przedsiębiorstwo Handlu Wewnętrznego W Warszawie, Warszawa − KRS 0000094496
  50. Towarzystwo Inwestycyjno - Handlowe Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000037895

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Namysłów na lata 2016-2020 z perspektywą do 2025 r.
    Zamawiający: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, Namysłów
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    Usługi związane z zanieczyszczeniem powietrza - 90731000-0.
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Namysłów na lata 2016-2020 z perspektywą
    do 2025 roku., zwanego dalej PGN, w poniższym zakresie:
    1) utworzenie bazy danych wraz z inwentaryzacją stanu gospodarki energią oraz emisji gazów cieplarnianych na obszarze całej Gminy Namysłów, wraz z wynikami,
    2) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska
    oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 poz. 1235 z późn. zm.) do projektu PGN, w zakresie ustalonym przez właściwe organy,
    3) sporządzenie dokumentu pn. Plan Gospodarki Niskoemisyjnej Gminy Namysłów na lata 2016-2020 z perspektywą do 2025 roku,
    4) uzyskanie pozytywnej opinii doradców energetycznych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
    i Gospodarki Wodnej,
    5) udział Wykonawcy, aż do momentu uchwalenia PGN przez Radę Miejską w Namysłowie
    (udział przedstawiciela Wykonawcy w pracach komisji oraz podczas sesji Rady Miejskiej/przygotowanie prezentacji multimedialnej dot. PGN),
    6) opracowanie wersji ostatecznej PGN uwzględniającej uwagi i poprawki wniesione przez Radnych, Zamawiającego bądź doradców energetycznych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
    i Gospodarki Wodnej,
    7) przeprowadzenie szkolenia w siedzibie Zamawiającego dla wyznaczonych pracowników dotyczącego obsługi stworzonej przez Wykonawcę bazy danych o której mowa w pkt 1.
    Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia
    I. Opracowany PGN ma określać w szczególności:
    1) główne i szczegółowe cele gospodarki niskoemisyjnej,
    2) założenia do jego przygotowania,
    3) stan istniejący wraz z identyfikacją obszarów problemowych,
    4) wyniki bazowej inwentaryzacji,
    5) działania zaplanowane na cały okres objęty planem oraz środki na ich realizację,
    6) wskaźniki monitorowania.
    PGN ma przyczynić się do osiągnięcia celów określonych w pakiecie klimatyczno-energetycznym
    do 2020 r., tj.
    1) redukcji emisji gazów cieplarnianych,
    2) zwiększenia udziału energii pochodzącej z źródeł odnawialnych,
    3) redukcji zużycia energii finalnej, poprzez podniesienie efektywności energetycznej.

    PGN ma przyczynić się również do poprawy jakości powietrza na obszarach na których odnotowano przekroczenia jakości poziomów dopuszczalnych stężeń w powietrzu i na których realizowane
    są Programy Ochrony Powietrza oraz Plany Działań Krótkoterminowych.
    PGN musi uwzględniać co najmniej następujące obszary sektora publicznego i prywatnego:
    1) budynki mieszkalne,
    2) budynki publiczne,
    3) oświetlenie uliczne,
    4) zakłady przemysłowe,
    5) transport (transport publiczny i prywatny oraz ruch lokalny i tranzyt),
    6) lokalną produkcję energii elektrycznej,
    7) lokalną produkcję ciepła/chłodu,
    8) miejski system ciepłowniczy,
    9) rolnictwo i leśnictwo (średnioroczne zużycie nawozów, środków ochrony roślin itp.),
    10) gospodarkę odpadami (w szczególności z uwzględnieniem składowiska odpadów
    innych niż niebezpieczne i obojętne w Ziemiełowicach oraz oczyszczalni ścieków przy
    ul. Grunwaldzkiej 52 w Namysłowie).
    II. Bazowa inwentaryzacja stanu gospodarki energią oraz emisji gazów cieplarnianych wraz z wynikami: Utworzona przez Wykonawcę bazowa inwentaryzacja musi opierać się co najmniej na:
    1) przeprowadzeniu badania ankietowego w budynkach użyteczności publicznej (w szczególności w budynkach przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej, kultury, oświaty, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, sportu itp.) zlokalizowanych na terenie Gminy Namysłów,
    2) przeprowadzeniu bezpośredniego badania ankietowego w co najmniej 70 % budynków mieszkalnych zlokalizowanych na obszarze całej Gminy Namysłów. Warunek uważa
    się za spełniony w przypadku:
    - dostarczenia ankiet do osób ankietowanych w ilości o której mowa powyżej
    i
    - wypełnienia przez osoby ankietowane dostarczonych ankiet w ilości co najmniej 50%.
    Przeprowadzenie bezpośredniego badania ankietowego polega na dostarczeniu, przez ankietera ankiety do osób ankietowanych w co najmniej 70 % budynków mieszkalnych zlokalizowanych na obszarze całej Gminy Namysłów.
    Zamawiający dopuszcza rozdysponowanie ankiet za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej firmy świadczącej usługi dystrybucji.
    Wykonawca powinien posiadać wykaz budynków do których dotarł ankieter lub potwierdzenie nadania przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej firmy świadczącej usługi dystrybucji. Zamawiający dopuszcza zebranie ankiet przez Internet lub do urn. Zapewnienie urn oraz ich rozstawienie w miejscu zbiórki ankiet a także nadzór nad urnami w trakcie zbiórki ankiet należy
    do Wykonawcy.
    Według danych Głównego Urzędu Statystycznego, ilość budynków mieszkalnych, znajdujących
    się na terenie Gminy Namysłów, wynosi 3975 (stan na 2014 rok).
    Przez budynek mieszkalny Zamawiający rozumie w szczególności budynek wolno stojący albo budynek w zabudowie bliźniaczej, szeregowej lub grupowej, stanowiący konstrukcyjnie samodzielną całość, w którym dopuszcza się wydzielenie nie więcej niż dwóch lokali mieszkalnych albo jednego lokalu mieszkalnego i lokalu użytkowego oraz budynek wielorodzinny wielolokalowy. Ankietyzacja budynków mieszkalnych ma posłużyć, w szczególności, do określenia ilości
    i rodzaju emisji pochodzącej z lokalnych kotłowni węglowych i domowych pieców grzewczych
    i kominków.
    3) przeprowadzeniu bezpośredniego badania ankietowego w innych budynkach instalacjach wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych na obszarze całej Gminy Namysłów.
    W szczególności Wykonawca powinien wziąć pod uwagę zakłady przemysłowe i wytwórcze zlokalizowane na terenie Gminy Namysłów a także zakłady instalacje świadczące usługi komunalne na terenie Gminy Namysłów (m.in. Zakład Energetyki Cieplnej oraz Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych EKOWOD).
    Brak warunku dot. oczekiwanego procentu zwrotu ankiet.
    Lista budynków użyteczności publicznej takich jak budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, kultury, oświaty, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, sportu itp. oraz lista zakładów przemysłowych i wytwórczych zlokalizowanych na terenie Gminy Namysłów a także zakładów instalacji świadczące usługi komunalne na terenie Gminy Namysłów, w których należy przeprowadzić ankietyzację, w uzgodnieniu z Zamawiającym.
    Wzór ankiety przygotowany przez Wykonawcę oraz pytania w nim zawarte w uzgodnieniu
    z Zamawiającym.
    4) informacjach pozyskanych od operatorów rynku paliw/energii działających na terenie Gminy Namysłów,
    5) danych inwentaryzacyjnych i szacunkowych odnośnie zużycia paliw w sektorze transportu,
    6) informacjach dostarczonych przez Zamawiającego,
    7) innych ogólnodostępnych dokumentach o charakterze statystycznym.
    Na etapie opracowywania bazy danych, należy przyjąć rok bazowy (1990 r., bądź inny dla którego możliwe będzie uzyskanie/wyznaczenie wszystkich niezbędnych danych do obliczenia emisji CO2
    i innych gazów cieplarnianych).
    Bazę danych należy wykonać na aktywnych arkuszach kalkulacyjnych MS Excel z założeniami, formułami, wyliczeniami i ich zestawionymi wynikami.
    Sposób przygotowania bazy ma umożliwiać Zamawiającemu samodzielną bieżąca aktualizację bazy danych poprzez: wyszukiwanie, wprowadzanie, modyfikowanie, oraz agregowanie danych dotyczących: emisji CO2 i innych gazów cieplarnianych, pyłu zawieszonego PM 2,5, PM 10, benzo(a)pirenu, SO2, NO2, zużycia energii elektrycznej (w tym z OZE), ciepła/ chłodu, zużycia paliw kopalnych, zużycia energii finalnej i energii odnawialnej, za dany rok.
    Wyniki bazowej inwentaryzacji powinny pozwolić co najmniej na:
    1) identyfikację poszczególnych obszarów oraz sektorów, o których mowa w Dziale I, w których występują przekroczenia ilości emitowanych zanieczyszczeń do atmosfery,
    2) ocenę gospodarki energią w poszczególnych obiektach i sektorach, o których mowa w Dziale I.
    Wyniki bazowej inwentaryzacji należy przenieść, w formie tabelarycznej i graficznej, do PGN.
    Stworzona baza powinna wskazywać źródła danych niezbędnych do pozyskania w celu obliczenia emisji zanieczyszczeń i zużycia energii.
    III. Wdrażanie, monitorowanie i weryfikacja PGN:
    1) wskazanie zadań inwestycyjnych, w sektorach publicznych i prywatnych wymienionych w dziale I - wraz z każdorazowym określeniem niezbędnych nakładów, źródeł finansowania (w tym zewnętrznych źródeł finansowania), jednostkę odpowiedzialną za realizację oraz wskaźnik monitorowania. Inwestycje powinny przyczynić się do redukcji emisji zanieczyszczeń do atmosfery (w szczególności CO2 i innych gazów cieplarnianych, pyłu zawieszonego PM 2,5, PM 10, benzo(a)pirenu, SO2, NO2) oraz zużycia energii finalnej.
    2) stworzenie listy przedsięwzięć i działań, w perspektywie wieloletniej, zapewniających zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych oraz zużycia energii finalnej - harmonogram działań,
    3) stworzenie listy przedsięwzięć i działań, w perspektywie krótkoterminowej, zapewniających zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych oraz zużycia energii finalnej - harmonogram działań,
    4) wskazanie zadań nieinwestycyjnych, takich jak planowanie miejskie, promowanie gospodarki niskoemisyjnej (wskazanie działań mających wpływ na zmiany postaw konsumpcyjnych użytkowników energii, współpraca z mieszkańcami oraz innymi zainteresowanymi stronami), zamówienia publiczne, strategia komunikacyjna, planowanie przestrzenne itp.
    5) opracowanie zaleceń organizacyjnych i prawnych umożliwiających wdrożenie PGN w gminie.
    Wskaźniki monitorowania:
    1) poziom redukcji emisji CO2 w stosunku do lat poprzednich (1990 r. bądź inny dla którego możliwe będzie uzyskanie wyznaczenie wszystkich niezbędnych danych do obliczenia emisji CO2 i innych gazów cieplarnianych),
    2) poziom redukcji zużycia energii finalnej w stosunku do przyjętego roku bazowego,
    3) udział zużytej energii pochodzącej z odnawialnych źródeł energii,
    4) monitorowanie wskaźników w oparciu o metodologię opracowaną przez Wspólne Centrum Badawcze (JRC) Komisji Europejskiej we współpracy z Dyrekcją Generalną ds. Energii (DG ENER) i Biurem Porozumienia Burmistrzów, zawartą w poradniku Jak opracować plan działań na rzecz zrównoważonej energii (SEAP),
    5) w celu wyznaczenia poziomu redukcji zużycia energii, uzyskanej poprzez podniesienie efektywności energetycznej zaleca się korzystanie z danych zawartych w audytach energetycznych (dot. budynków/obiektów dla których audyt został sporządzony).

    IV. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    a w szczególności z:
    1) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.),
    2) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziału społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
    (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.),
    3) ustawą z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz.1059 z późn. zm.),
    4) ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o efektywności energetycznej (Dz. U. z 2011 r. Nr 94, poz. 551 z późn. zm.),
    5) ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. z 2014 r., poz. 712 j.t.),
    6) ustawą z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. poz. 478 t.j.),
    7) Obwieszczeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowego wykazu przedsięwzięć służących poprawie efektywności energetycznej (M.P. 2013, poz.15),
    8) Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289
    poz. 1699),
    Opracowany PGN powinien być spójny i zgodny z Załącznikiem nr 9 do Regulaminu Konkursu
    nr 2 POIiŚ 9.3 2013 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Szczegółowe zalecenia dotyczące struktury planu gospodarki niskoemisyjnej, Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie 9.3. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej plany gospodarki niskoemisyjnej.
    UWAGA: Gmina Namysłów, za pośrednictwem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
    i Gospodarki Wodnej w Opolu, przystąpiła do projektu pn. Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorców w zakresie efektywności energetycznej i OZE, w związku z powyższym, opracowany PGN musi uzyskać pozytywną ocenę doradców energetycznych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pod kątem zgodności z wymogami konkursu 2 POIiŚ 9.32013 - plany gospodarki niskoemisyjnej.
    PGN powinien być spójny ze strategicznymi planami/dokumentami w zakresie energetyki szczebla krajowego, regionalnego i lokalnego oraz innymi planami i programami obejmującymi obszar Gminy Namysłów w szczególności Programem Ochrony Powietrza, planem działań krótkoterminowych, Programem Ochrony Środowiska, planami zagospodarowania przestrzennego.
    V. Przygotowane opracowanie powinno umożliwić ubieganie się o pozyskanie funduszy zewnętrznych, w szczególności z RPO WO na lata 2014-2020, środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
    i Gospodarki Wodnej.
    VI. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o postępie prac, w tym poprzez co najmniej 4-krotną wizytę w siedzibie Zamawiającego, po jednej wizycie w miesiącach: październik 2015 r., listopad 2015 r., grudzień 2015r., styczeń 2016 r.
    VII. Przygotowany PGN zostanie przekazany Zamawiającemu w formie papierowej (3 egzemplarze)
    i elektronicznej (3 egzemplarze, w tym jeden egzemplarz w formacie elektronicznym zgodnym
    z rozporządzeniem o którym mowa w Dziale IV pkt 8). Całkowite prawa autorskie
    do opracowanego dokumentu, wraz z możliwością przetwarzania, powielania i modyfikowania, będą należały do Zamawiającego.
    VIII. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie materiały niezbędne
    do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności ekspertyzy, badania
    i pomiary, opinie, mapy a także wszelkie formalności administracyjne.
    IX Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji, na każdym etapie prac, zapisów PGN oraz wprowadzania zmian i korekt do Planu. Dotyczy to w szczególności ustalenia zadań inwestycyjnych oraz listy przedsięwzięć o których mowa w Dziale III.
    X. Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić w przypadku:
    1) wystąpienia obiektywnych przesłanek wynikających z przeprowadzenia prognozy oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania
    na środowisko lub uzyskania pozytywnej opinii doradców energetycznych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, powodujących konieczność wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, a których zarówno Wykonawca jak i Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
    2) wystąpienia uzasadnionych okoliczności powodujących konieczność dokonania zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, iż zaproponowane zmiany
    są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wartości zamówienia,
    3) zmiany stanu prawnego, który może wpłynąć na zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia, o ile nie spowoduje to zwiększenia wartości zamówienia.
    Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
    Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który
    w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie,
    co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe,
    które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
  2. Zamówienie uzupełniające na Sporządzenie planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Szerzyny
    Zamawiający: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki, Jasło
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Szerzyny, jako zamówienie uzupełniające do zamówienia wynikającego z umowy podstawowej nr ZG.BO.272.16.2015 zawartej dnia 16.04.2015r. na Sporządzenie planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gmin Związku Gmin Dorzecza Wisłoki
  3. Sporządzenie planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gmin Związku Gmin Dorzecza Wisłoki
    Zamawiający: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki, Jasło
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gmin Związku Gmin Dorzecza Wisłoki. Plan dotyczyć ma działań niskoemisyjnych związanych z efektywnym gospodarowaniem zasobami, w tym głównie na poprawie efektywności energetycznej, większym wykorzystywaniu OZE, a także na działaniach mających na celu zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do powietrza ze szczególnym uwzględnieniem obszarów na terenie Związku, gdzie występują przekroczenia norm. Przyczyni się to do wsparcia działań na rzecz pakietu klimatyczno-energetycznego do roku 2020 poprzez: redukcję emisji gazów cieplarnianych, zwiększenie udziału energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, redukcję zużycia energii finalnej przez podniesienie efektywności energetycznej. Horyzont czasowy planu: krótkoterminowy 2015-2021r. horyzont długoterminowy do 2030r. Zamówieniem objętych jest 15 gmin wchodzących w skład Związku Gmin Dorzecza Wisłoki: Brzostek, Brzyska, Czarna, Dębowiec, miasto Jasło, Jasło, Kołaczyce, Krempna, Nowy Żmigród, Osiek Jasielski, Pilzno, Sękowa, Skołyszyn, Tarnowiec, Żyraków.
  4. Opracowanie pn. Gospodarka niskoemisyjna w obszarze funkcjonalnym miasta wojewódzkiego Zielona Góra.
    Zamawiający: Urząd Miasta, Zielona Góra
    6.1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentu pn. Gospodarka niskoemisyjna
    w obszarze funkcjonalnym miasta wojewódzkiego Zielona Góra.
    6.2. W ramach usługi wykonane mają zostać w szczególności:
    6.2.1. Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej (PGN).
    6.2.2. Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
    6.2.3. Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników urzędów, w zakresie opracowania
    i późniejszego wdrażania PGN.
    6.2.4. Informacja i promocja udziału Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
    w stworzeniu PGN, upublicznienie informacji o opracowaniu planu.
    6.2.5. Przygotowanie i przekazanie wymaganej ilości egzemplarzy opracowania pn.: Gospodarka niskoemisyjna w obszarze funkcjonalnym miasta wojewódzkiego Zielona Góra.
    Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu końcowego przedmiotu umowy oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
    6.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 i 8A do SIWZ.

Inne osoby dla Maciejewski Andrzej Roman (66 osób):