Kogo reprezentuje osoba

Maciejewski Cezary Tomasz

w KRS

Cezary Tomasz Maciejewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Cezary
Drugie imię:Tomasz
Nazwisko:Maciejewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1957 r., wiek 62 lata
Miejscowości:M.włocławek (Kujawsko-pomorskie), Osięciny-skrzyżowanie (Kujawsko-pomorskie), Poznań (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie), Włocławek (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:24 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dzięcioł Wojciech Krzysztof, Franc Michał Piotr, Kolan Magdalena Agnieszka, Krawczyk Anna, Kwiatkowski Waldemar Kazimierz, Lorek Ryszard Grzegorz, Murawski Stanisław, Nietyksza Sebastian Daniel, Nowacki Wojciech Mariusz, Pawłowski Paweł, Pyzik Paweł, Stempin Ziemowit Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wroczyński Krzysztof Jerzy
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bielicki Stanisław, Bieńkowski Ludwik Marian, Borowy Piotr, Bruliński Bogdan Wladysław, Brzeziński Zbigniew Marian, Brzozowska Krystyna, Capała Andrzej, Celmer Marek, Chojnacka Magdalena, Ciurski Zbigniew, Czerwiński Romuald Józef, Derela Maria Jolanta, Domagalski Krzysztof Stanisław, Dopieralski Stanisław, Drążkiewicz Waldemar, Dropiewski Jan Aleksander, Dybowski Marek, Gniady Mirosław, Górzyńska Elżbieta, Grabowski Krzysztof, Kamzelewski Zdzisław Janusz, Kotlewska Irena, Krygier Władysław, Kwaśna Krystyna, Kwiatkowska Danuta, Kwiatkowski Karol, Kwiatkowski Rafał, Kłobukowski Zbigniew Marcin, Kłódkowski Ziemowit, Lewandowska Halina, Lewandowski Andrzej, Lewandowski Konrad Arkadiusz, Masłysz Beata, Matejkowska Małgorzata, Małecki Zbigniew, Mync Dariusz, Niedźwiecki Jarosław Zbigniew, Nyckowski Piotr, Owoc Woźniak Alina, Pączkowski Kazimierz, Piernikowski Sławomir, Pietrzak-warkocka Barbara, Podlaszewski Piotr Paweł, Pogorzelski Tadeusz, Polińska Marlena, Przekwas Dankowska Anna, Przybyszewski Marek, Rapsiewicz Tadeusz, Rębiałkowski Wojciech Kazimierz, Rogowska Iwona Stanisława, Rudek Elżbieta, Rutkowska Beata, Rutkowski Andrzej, Sikorska Beata, Skowrońska Renata, Skowroński Marek, Staszewska Małgorzata, Stawicka Elżbieta Józefa, Strupczewska Mirosława, Szajerski Jerzy, Szczepaniak Joanna, Słupczyńska Beata, Tober Stanisław, Wardęcki Tomasz Antoni, Wasiak Monika, Wiśniewska Bogumiła Apolonia, Zimna Anna Katarzyna, Ziółkowska Halina, Żurański Krzystof Andrzej
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bańka Jerzy Stanisław, Bartkiewicz Brunon Cezary, Chmielecki Andrzej Józef, Cyburt Piotr Jan, Czarnecki Piotr, Dedo Janusz Marian, Fizyta Ewa Anna, Gajewski Michał Andrzej, Górecka Paulina Maria, Groszek Mieczysław Karol, Jagiełło Zbigniew Stefan, Juda Piotr Stefan, Kalicki Krzysztof, Kołakowska Małgorzata, Krzak Tomasz, Kublik Bartosz Krzysztof, Kudlicka Teresa Grażyna, Kupczyk Zdzisław Wojciech, Lima Bras Jorge Joao Nuno, Lorek Ryszard, Lovaglio Luigi, Morawiecki Mateusz, Mrożek Michał Hubert, Murawski Stanisław Wacław, Pawłowski Paweł, Pietraszkiewicz Krzysztof Stefan, Pyzik Paweł, Semeniuk Maciej Damian, Wojtczak Jan, Ziółkowski Paweł Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żygowski Sławomir Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Convain Laurent, Czajka Mariusz Piotr, Depeigne Delphine, Dintinger Jacky, Fournier Hugues, Insa Helios, Klażyński Władysław Janusz, Lareur Francoise, Matuszewicz Dziawa Katarzyna Małgorzata, Poiblanc Sebastien, Safray Philippe Fernand, Szwejkowski Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojdyło Andrzej
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Będkowski Ryszard Karol, Benedykciński Łukasz, Dąbrowska Dżaneta, Dąbrowski Paweł Józef, Głowacka Beata, Głowacka Wanda, Głowacki Robert, Kieler Marian Franciszek, Kłosiński Dawid, Rosiak Ireneusz Tomasz, Rosiak Katarzyna, Rzępołuch Leszek, Staniszewski Sławomir Franciszek, Urbaniak Radosław

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Stanisław, Banaszak Marek, Betański Stanisław, Bieliński Marek Tomasz, Bochniak Ewa Maria, Brzeziński Zbigniew Marian, Brzeźniakiewicz Aleksander, Byzdra Marek Andrzej, Chmielecki Andrzej Józef, Dąbrowski Edmund, Dąbrowski Józef, Dawidowski Roman, Dobersztyn Lidia, Drabik Tadeusz, Drapała Krzysztof Kazimierz, Dymek Władysław, Fita Marian Leon, Gabryjączyk Cezary Zbigniew, Górny Ryszard, Grygier Stanisław, Inglot Zdzisław Kazimierz, Janasek Henryk, Jankowiak Karolina Anna, Jujeczka Wojciech, Kapłon Barbara, Kietliński Grzegorz Maciej, Kincel Zofia Helena, Kokot Ryszard, Kondraciuk Stanisław, Koralewski Jarosław, Korczak Zofia, Korzeniewski Krzysztof Paweł, Kotecki Ryszard Stanisław, Kowalczyk Danuta, Kowalewski Jan Józef, Kołodziejski Jan Wojciech, Krysiak Zenon Stanisław, Kubanek Józef Aleksander, Kwiatoń Krzysztof, Kwiecień Krzysztof Andrzej, Lorek Ryszard, Ludek Jacek Marek, Maciuba Edward, Masadyński Paweł, Mazur Zenon, Miętki Zygmunt, Minta Stanisław Kazimierz, Murawski Stanisław, Nietyksza Sebastian, Nosewicz Zdzisław, Oczki Miłosz, Ormiński Stanisław, Palczewska Grażyna Maria, Pawłowski Paweł, Pluskota Łukasz Marek, Przyjemski Bronisław, Pyzik Paweł, Różyński Jerzy, Rycka Daniela Elżbieta, Sajnóg Kazimierz, Sierant Bogdan, Skowroński Adam, Skrzypczak Mieczysław, Śmigielska Janina, Starek Ryszard Stanisław, Stefaniak Wojciech, Stempień Krzysztof, Stempin Ziemowit, Struski Marek, Strzyżewski Stefan, Święs Władysław, Szwejkowski Andrzej, Trzeciak Zbigniew Kazimierz, Twarogal Krystyna Maria, Tygielski Jan, Wanke Stefan, Wałachowski Zbigniew, Wałowski Olesław Józef, Wojtczak Jan, Zaborowski Bogusław, Zawartowski Łucjan, Zyk Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zimniak Katarzyna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jakubski Adam, Laszkiewicz Eugeniusz, Mazur Michał, Wyrwa Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Twardowska Danuta Anna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Będkowski Ryszard Karol, Benedykciński Łukasz, Dąbrowska Dżaneta, Dąbrowski Paweł Józef, Głowacka Beata, Głowacka Wanda, Głowacki Robert, Kieler Marian Franciszek, Kłosiński Dawid, Rosiak Ireneusz Tomasz, Rosiak Katarzyna, Rzępołuch Leszek, Staniszewski Sławomir Franciszek, Urbaniak Radosław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. A&m Consilium Sp. J., Włocławek − KRS 0000767992
  2. Archicom Polska S.A., Łódź − KRS 0000291818
  3. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  4. Bank Spółdzielczy Duszniki, Szamotuły − KRS 0000085952
  5. Bank Spółdzielczy W Bełchatowie, Bełchatów − KRS 0000026381
  6. Bank Spółdzielczy W Chodzieży, Chodzież − KRS 0000059782
  7. Bank Spółdzielczy W Czarnkowie, Czarnków − KRS 0000063859
  8. Bank Spółdzielczy W Dobrzycy, Dobrzyca − KRS 0000054640
  9. Bank Spółdzielczy W Gryfinie, Gryfino − KRS 0000074606
  10. Bank Spółdzielczy W Halinowie, Halinów − KRS 0000063032
  11. Bank Spółdzielczy W Jarocinie, Jarocin − KRS 0000024441
  12. Bank Spółdzielczy W Jasienicy, Jasienica − KRS 0000118820
  13. Bank Spółdzielczy W Koninie, Konin − KRS 0000140184
  14. Bank Spółdzielczy W Koronowie, Koronowo − KRS 0000142826
  15. Bank Spółdzielczy W Kowalewie Pomorskim, Kowalewo Pomorskie − KRS 0000153831
  16. Bank Spółdzielczy W Krotoszynie, Krotoszyn − KRS 0000043578
  17. Bank Spółdzielczy W Nakle N/notecią, Nakło Nad Notecią − KRS 0000014849
  18. Bank Spółdzielczy W Nowem N/wisłą, Nowe − KRS 0000089035
  19. Bank Spółdzielczy W Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka − KRS 0000087012
  20. Bank Spółdzielczy W Pułtusku, Pułtusk − KRS 0000110091
  21. Bank Spółdzielczy W Sierakowicach, Sierakowice − KRS 0000037694
  22. Bank Spółdzielczy W Słupcy, Słupca − KRS 0000063713
  23. Bank Spółdzielczy W Starej Białej, Biała − KRS 0000082405
  24. Bank Spółdzielczy W Sztumie, Sztum − KRS 0000084617
  25. Bank Spółdzielczy W Więcborku, Sępólno Krajeńskie − KRS 0000029686
  26. Bank Spółdzielczy W Zagórowie, Zagórów − KRS 0000128161
  27. Bank Spółdzielczy W Zwoleniu, Zwoleń − KRS 0000060911
  28. Bank Spółdzielczy We Wschowie, Wschowa − KRS 0000091132
  29. Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000040238
  30. Bank Spółdzielczy Ziemi Wieluńskiej, Biała Rządowa − KRS 0000156227
  31. Bankowa Grupa Motocyklowa, Ciechanów − KRS 0000138645
  32. Bdh Development Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000233473
  33. Biogazownia Jezierzyce Sp. Z O.O., Jezierzyce − KRS 0000331027
  34. Biprowłók Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000286937
  35. Biuro Informacji Gospodarczej Infomonitor S.A., Warszawa − KRS 0000201192
  36. Biuro Informacji Kredytowej S.A., Warszawa − KRS 0000110015
  37. Budimex S.A., Warszawa − KRS 0000001764
  38. Business4 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000381205
  39. Centrum Technologii Bankowości Spółdzielczej Ctbs S.A., Warszawa − KRS 0000245553
  40. Ceo Expert Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000109918
  41. Chodzieskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Chodzież − KRS 0000091504
  42. Cornhandel Sp. Z O.O., Wonieść − KRS 0000370497
  43. Danske Bank A/s S.A. Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000250684
  44. Deutsche Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000022493
  45. Dom Inwestycyjny Wielkopolanin S.A., Poznań − KRS 0000358410
  46. Dramers S.A., Rabowice − KRS 0000090260
  47. Dystrybucja Integrator Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Poznań − KRS 0000333628
  48. Eko-packers Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000405052
  49. Ekoenergia-raszków Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000316810
  50. Energacar Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000540100

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Adaptacja Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000499426
  2. Aig Bank Polska S.A., Wrocław − KRS 0000065461
  3. Aig Market Service Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000124723
  4. Aleksandrowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Aleksandrów Kujawski − KRS 0000011355
  5. Apex-elzar Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000031786
  6. Audit Standard Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000333223
  7. Audytor - Calisia Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000049510
  8. Axa Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000110776
  9. Ballinger Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025858
  10. Bank - Agrobank S.A., Warszawa − KRS 0000044685
  11. Bank Handlowy W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000001538
  12. Bank Millennium S.A., Warszawa − KRS 0000010186
  13. Bank Pocztowy S.A., Bydgoszcz − KRS 0000010821
  14. Bank Polska Kasa Opieki - S.A., Warszawa − KRS 0000014843
  15. Bank Rumia Spółdzielczy, Rumia − KRS 0000073381
  16. Bank Spółdzielczy Leszno, Leszno − KRS 0000027275
  17. Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko-sierakowskiego W Sierakowie, Sieraków − KRS 0000149326
  18. Bank Spółdzielczy Rzemiosła W Łodzi, Łódź − KRS 0000123953
  19. Bank Spółdzielczy W Bytowie, Bytów − KRS 0000080264
  20. Bank Spółdzielczy W Chełmnie, Chełmno − KRS 0000141804
  21. Bank Spółdzielczy W Człuchowie, Człuchów − KRS 0000085632
  22. Bank Spółdzielczy W Gnieźnie, Gniezno − KRS 0000094874
  23. Bank Spółdzielczy W Grębocinie, Grębocin − KRS 0000104388
  24. Bank Spółdzielczy W Grodzisku Wielkopolskim, Grodzisk Wielkopolski − KRS 0000060484
  25. Bank Spółdzielczy W Gryficach, Gryfice − KRS 0000136329
  26. Bank Spółdzielczy W Inowrocławiu, Inowrocław − KRS 0000026852
  27. Bank Spółdzielczy W Jastrowiu, Jastrowie − KRS 0000029912
  28. Bank Spółdzielczy W Kowalu, Kowal − KRS 0000135752
  29. Bank Spółdzielczy W Lesznowoli, Lesznowola − KRS 0000044434
  30. Bank Spółdzielczy W Płońsku, Płońsk − KRS 0000049877
  31. Bank Spółdzielczy W Przytocznej, Przytoczna − KRS 0000142831
  32. Bank Spółdzielczy W Raszkowie, Raszków − KRS 0000107669
  33. Bank Spółdzielczy W Ruścu, Rusiec − KRS 0000143879
  34. Bank Spółdzielczy W Santoku, Santok − KRS 0000123069
  35. Bank Spółdzielczy W Skierniewicach, Skierniewice − KRS 0000105572
  36. Bankowa Spółka Audytorsko-konsultingowa Audytor Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000227389
  37. Bankowe Biuro Nieruchomości Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000304117
  38. Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000036436
  39. Beskidzka Izba Kapitałowa i Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O. -, Bielsko-biała − KRS 0000020803
  40. Biopal - Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Borek Wielkopolski − KRS 0000091841
  41. Blu Asset Management Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000332155
  42. Bnp Paribas Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000011571
  43. Bnp Paribas Financial Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000045093
  44. Bnp Paribas Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000515965
  45. Bre.locum Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000033558
  46. Bz Wbk Asset Management S.A., Poznań − KRS 0000000920
  47. Bz Wbk Finanse Leasing S.A., Poznań − KRS 0000008924
  48. Capital-finance Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000043612
  49. Casini Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000143713
  50. Cassus Giro Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000379578

Powiązane przetargi (24 szt.):
  1. Usługa finansowania linią leasingową (limit leasingowy), nowych lub używanych pojazdów specjalistycznych oraz namiotu rekreacyjnego z opcją wykupu
    Zamawiający: INNEKO Spółka z o.o., Gorzów Wielkopolski
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa finansowania linią leasingową (limit leasingowy), nowych lub używanych pojazdów
    specjalistycznych oraz namiotu rekreacyjnego z opcją wykupu. Niniejsze postępowanie ma na celu wyłonienie Wykonawcy (Finansującego), który udzieli linii leasingowej na sfinansowanie nowych lub używanych pojazdów
    specjalistycznych oraz namiotu rekreacyjnego.
  2. Zapewnienie dostępu do Systemu DOKUMENTY ZASTRZEŻONE
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu (BGK) przez Wykonawcę (ZBP)dostępu do systemu DOKUMENTY ZASTRZEŻONE. BGK, w ramach wykonywanych czynności bankowych,zobowiązany jest do zasilania Centralnej Bazy Danych Systemu DOKUMENTY ZASTRZEŻONE informacjami o przyjętych zastrzeżeniach dokumentów, przedmiotów i rachunków.
    Zawarta Umowa, której przedmiotem będą zasady uczestnictwa w Systemie DOKUMENTY ZASTRZEŻONE, będzie obowiązywać przez cztery lata od dnia 1 stycznia 2017 r. albo do momentu, gdy łączna wartość świadczeń Zamawiającego, wypłaconych na rzecz Wykonawcy, osiągnie kwotę ustaloną w Umowie.
  3. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Włocławek na 2016 rok w kwocie 1 000000,00 PLN.
    Zamawiający: Gmina Włocławek, Włocławek
    Zamówienie dotyczy udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Włocławek na 2016 rok w kwocie 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych) z terminem spłaty do 31 października 2036 roku. Założenia: 1. kwota 1 000 000 zł 2. termin uruchomienia kredytu – 15.12.2016 r., 3. okres kredytowania: 2016-2036, 4. przyjęty do naliczenia odsetek WIBOR 1M na dzień 29.07.2016 r. (1,65 p.p.) + stała marża banku, 5. prowizja od udzielenia kredytu – 0 zł 6. rok = 365 dni, 7. okres karencji – do 30.10.2024 r. 8. spłata raty kapitałowej: ostatni dzień roboczy października, począwszy od 2024 roku, zakończenie spłaty X 2036 r. 9. okres karencji w spłacie: do 30.10.2024 r. 10. harmonogram spłat: X/2024 – 10 000 zł X/2025 – 10 000 zł X/2026 – 10 000 zł X/2027 – 10 000 zł X/2028 – 50 000 zł X/2029 – 10 000 zł X/2030 – 100 000 zł X/2031 – 100 000 zł X/2032 - 150 000 zł X/2033 - 150 000 zł X/2034 - 100 000 zł X/2035- 250 000 zł X/2036 - 50 000 zł 8. Odsetki naliczane za miesiące kalendarzowe, począwszy od dnia uruchomienia kredytu. 9. Oprocentowanie kredytu naliczane w oparciu o stawkę WIBOR 1 M + marża Wykonawcy. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu. Marża Wykonawcy jest wiążąca w całym okresie kredytowania 10. Stopa oprocentowania kredytu będzie ulegać zmianie w okresach miesięcznych pierwszego dnia każdego miesiąca o wskaźnik uwzględniający stosunek stawki WIBOR 1 M, wyliczanej jako średnia arytmetyczna z 30 ostatnich dni poprzedzających zmianę oprocentowania + marża Wykonawcy, przy czym jako średnią arytmetyczną z 30 ostatnich dni należy rozumieć średnią arytmetyczną ze wszystkich notowań miesiąca, która ma zastosowanie od 1 dnia roboczego następnego miesiąca. 11. Spłata odsetek od pozostającej do spłaty kwoty kredytu regulowana będzie za miesiące kalendarzowe do 10 dnia każdego miesiąca następującego po okresie obrachunkowym, na podstawie pisemnych informacji przekazanych przez bank najpóźniej na 3 dni robocze przed datą zapłaty odsetek. W przypadku, gdy dzień zapłaty odsetek przypada na dzień wolny od pracy, należy przyjąć jako dzień zapłaty odsetek pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym od pracy. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, iż rok stanowi 365 dni. 12.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ. 13. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę prowizji i opłat z tytułu przygotowania i postawienia kredytu do dyspozycji. 14. Wykonawca będzie terminowo przekazywał środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 15.Uruchomienie kredytu: - uruchomienie środków z kredytu nastąpi na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego kierowanych do banku, najpóźniej 5 dnia od złożenia przez Zamawiającego dyspozycji o jego uruchomieniu – czas uruchomienia kredytu stanowi kryterium oceny oferty. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części wykorzystania kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat - przy czym o powyższej zmianie wykonawca zostanie powiadomiony z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem za pomocą faksu, e- maile, potwierdzonym następnie pisemnie, - Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat od niewykorzystanej części kredytu, - w przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 16. Zabezpieczeniem kredytu.Formą zabezpieczenia kredytu będzie weksel „ in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Włocławek będzie dostępna przed podpisaniem umowy. UWAGA! Wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do sporządzenia oferty będą do wglądu w Urzędzie Gminy we Włocławku ul. Królewiecka 7, u Pani Anety Kaczmarek – Skarbnika Gminy Włocławek 17. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: - osoba prowadząca obsługę Zamawiającego jako kredytobiorcę, - osoba wskazana do kontaktów z Zamawiającym w czasie realizacji zamówienia.Rozpoczęcie (uruchomienie kredytu ): 15 grudnia 2016 roku lub w dniu podpisania umowy, 2.Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia 15 grudnia 2016 roku do dnia 31 października 2036 roku. 3. W przypadku podpisania umowy w terminie późniejszym niż termin określony w pkt 1 rozpoczęcie wykonania umowy nastąpi w 3 dniach po podpisaniu umowy.
  4. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 984 560,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2016 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    Zamawiający: Gmina Dobrzyń nad Wisłą, Dobrzyń nad Wisłą
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego do wysokości 984.560,00 PLN (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt cztery tysiące pięćset sześćdziesiąt złotych) na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2016 roku w kwocie 631.129,00 PLN (słownie: sześćset trzydzieści jeden tysięcy sto dwadzieścia dziewięć złotych) oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 353.431,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt trzy tysiące czterysta trzydzieści jeden złotych).
  5. Dostęp do ogólnopolskiego systemu gromadzenia i przetwarzania danych o rynku nieruchomości
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostęp do ogólnopolskiego systemu gromadzenia i przetwarzania danych, prowadzonego w formie aplikacji webowej, w którym gromadzone są w sposób systematyczny dane o rynku nieruchomości, obejmujące w szczególności charakterystyki różnych rodzajów nieruchomości położonych na terenie wszystkich województw w Polsce (podział nieruchomości zgodny z Rekomendacją J KNF) oraz informacje dotyczące cen i wartości wyżej wymienionych nieruchomości umożliwiające przeprowadzanie analiz i monitorowanie zjawisk zachodzących na rynku nieruchomości, zwanym w skrócie systemem bazodanowym.
  6. Zasady uczestnictwa w Systemie Bankowy Rejestr
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na umożliwieniu uczestnictwa w Systemie BANKOWY REJESTR, działającym na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Prawo Bankowe, którego administratorem jest Związek Banków Polskich, w związku z wykonywaniem przez Zamawiającego czynności bankowych, w tym w szczególności z podejmowaniem decyzji kredytowych.
  7. Dostęp do systemu Dokumenty zastrzeżone
    Zamawiający: Poczta Polska S.A. ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, adres do korespondencji: Poczta Polska S.A., Pion Infrastruktury, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, Warszawa
    Dostęp do systemu Dokumenty zastrzeżone - baza danych zawierająca informacje o zastrzeżonych rachunkach, stemplach i dokumentach bankowych, dokumentach tożsamości i blankietach tych dokumentów, w tym m.in. dowodach rejestracyjnych pojazdów, legitymacjach studenckich oraz zaświadczeniach.
  8. Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego przez okres 4 lat od daty obowiązywania umowy tj. od 1 lipca 2014 r. do 30 czerwca 2018 r
    Zamawiający: Powiat Włocławski, Włocławek
    Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego przez okres 4 lat od daty obowiązywania umowy tj. od 1 lipca 2014 r. do 30 czerwca 2018 r. 1. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) prowadzenie rachunków bankowych, a w szczególności: - otwarcie i zamknięcie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych, - prowadzenie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych, - realizacja poleceń przelewu (papierowych i elektronicznych), - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - potwierdzanie stanu salda na dany dzień roboczy, 2) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach długo i krótkoterminowych. Oprocentowanie lokat (negocjowanych) na dłuższe terminy będzie każdorazowo negocjowane pomiędzy zamawiającym a Bankiem, przy czym Bank gwarantuje, że dla lokat na dłuższe okresy niż O/N, oprocentowanie to będzie dla Zamawiającego korzystniejsze niż dla lokat O/N, a stawka minimalna, wyjściowa oprocentowania lokat negocjowanych będzie WIBID 1M +/- marża Banku, 3) przyjmowanie na autolokaty O/N (depozyty automatyczne, nocne, jednodniowe, weekendowe), zgodnie z dyspozycją zamawiającego środków finansowych, przy zastosowaniu oprocentowania WIBID ON+/- marża Banku określonej dla autolokat O/N, przy czym minimalna wysokość autolokaty wynosi 50.000 zł, (bez odrębnej codziennej dyspozycji zamawiającego), z zastrzeżeniem, że oprocentowanie WIBID ON+/- marża Banku określone dla autolokat O/N będzie wyższe od oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych, 4) możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym: a) w wyniku potrzeb zamawiającego (na wyraźny, pisemny wniosek), Bank udzieli zamawiającemu kredytu odnawialnego w ramach rachunku bieżącego w wysokości wnioskowanej przez zamawiającego (na okres do 12 miesięcy w danym roku budżetowym do wysokości określonej w każdym roku uchwałą budżetową, w 2014 r. jest to kwota 2.000.000,00 zł), b) koszty kredytu stanowić będzie jedynie oprocentowanie określone w oparciu o stopę WIBOR 1M+ /-marża Banku, 5) prowadzenie usługi typu home-banking na jednym stanowisku komputerowym umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku bankowego, 6) prowadzenie usługi typu teleserwis (informacja telefoniczna o stanie rachunku bankowego), 7) zapewnienie elektronicznego bezpłatnego systemu obsługi bankowej, w tym bezpłatnej instalacji systemu z uwzględnieniem posiadanej bazy danych, jego obsługi oraz przeszkolenie pracowników zamawiającego, 8) nieodpłatne udostępnianie produktów bankowych związanych z obsługą rachunku bieżącego w okresie obowiązywania umowy (poręczeń, wydawania opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych, wydawania innych opinii i zaświadczeń, itp.). 2. Wykonawca zobowiąże się do: - w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, pod rygorem jej rozwiązania, do uruchomienia i otwarcia placówki (oddziału, filii) banku na terenie miasta Włocławek [dotyczy wykonawców nie posiadających placówki (oddziału, filii) banku na terenie Miasta], - w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, pod rygorem jej rozwiązania do uruchomienia (na własny koszt) punktu kasowego w siedzibie zamawiającego tj. w Starostwie Powiatowym we Włocławku, ul. Cyganka 28, - zapewnienia dostawy i instalacji terminalu płatniczego wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi typu VISA i MASTERCARD (do przyjmowania wpłat od interesantów) w punkcie kasowym w siedzibie zamawiającego, tj. w Starostwie Powiatowym we Włocławku, ul. Cyganka 28. Z tytułu instalacji terminalu Bank nie będzie pobierał żadnych opłat za dostawę i dzierżawę oraz żadnych opłat i prowizji od dokonywanych wpłat, - zawarcia umów na bankową obsługę z jednostkami organizacyjnymi zamawiającego [nie zobowiązanymi do stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym zakresie - art. 4 pkt 8 ustawy] na warunkach nie gorszych niż z zamawiającym, - korzystania przez Powiat i jednostki organizacyjne Powiatu ze środków wpływających na rachunki bankowe w czasie rzeczywistym, w tym samym dniu, bez dodatkowych opłat i prowizji, - zapewnienia, że przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godz. 14:30 powinny być realizowane w tym samym dniu, - zapewnienia, że zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), zgodnie z dyspozycjami jednostek, - zapewnienia bezpiecznego konwoju gotówki z punktu kasowego zamawiającego położonego przy ul. Św. Antoniego 49 we Włocławku do Banku, oraz, że nie będzie pobierał: - opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz powiatu przez płatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, a także od wpłat własnych Starostwa Powiatowego, - opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez mieszkańców powiatu na rachunek Urzędu Miasta we Włocławku z tytułu opłaty skarbowej za czynności wykonywane przez Starostwo Powiatowe we Włocławku, - opłat za dostarczanie do siedziby zamawiającego papierowych wyciągów bankowych wraz z załącznikami (z zapewnieniem ich ciągłości). Dopuszczalna forma elektroniczna wyciągów bankowych, jeżeli ich wygląd nie odbiega od formy papierowej, - opłat i prowizji bankowych od wypłat gotówkowych dokonywanych z rachunku zamawiającego, - innych niż określone w formularzu ofertowym, prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, prowizji ani opłat bankowych od zaangażowania kredytu tj. od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym, w tym również za zapewnienie ciągłości dostarczania standardowych druków wpłaty obowiązujących w banku w ramach obsługi bieżącej oraz za wydawanie blankietów czeków gotówkowych i ich potwierdzanie. 3. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 885, z późn. zm.). 4. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej zamawiającego, wykonawcy mogą się zapoznać z informacjami dotyczącymi budżetu powiatu umieszczonymi w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.włocławski.pl) lub w siedzibie Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, w pokoju nr 30
  9. Bankowa obsługa budżetu Gminy Miasto Radziejów i jednostek organizacyjnych jej podległych
    Zamawiający: Gmina Miasto Radziejów, Radziejów
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Miasto Radziejów i jednostek organizacyjnych jej podległych. 2. Zakres zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych Gminy obejmuje: a) otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych (w liczbie nie mniejszej niż 31 rachunki bankowe) w tym: - możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, - potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, - oprocentowanie środków na rachunkach bankowych według stawki WIBID 1M pomniejszony o stałą w okresie realizacji zamówienia nieujemną marżę banku określoną w złożonej ofercie przy czym kapitalizacja odsetek będzie następować raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym; b) wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym: - dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków, - możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków, - nieodpłatne dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na rzecz Zamawiającego przez płatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych w tym w szczególności świadczeń z pomocy społecznej, - możliwość pobierania gotówki w walucie obcej poprzez przewalutowanie, c) automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 50.000 PLN, d)realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: - przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, w godzinach pracy Zamawiającego, - przelewy złożone w formie papierowej do godziny 14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, - możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych; e) wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych powiązanych z budżetem, co najmniej pięć stanowisk (Urząd Miasta w Radziejowie, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowie, Miejski Zespół Szkół w Radziejowie Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Franciszka Becińskiego w Radziejowie, Radziejowski Dom Kultury), w tym: - zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, - przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 6 godzin, - w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, - przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb, f) system bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej: - dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, - możliwość dokonywania przelewów bankowych, -generowanie (wydruk) wyciągów bankowych, - pełną informację o dacie i godzinie operacji, -przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, -umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, -wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, -system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami; g) wydawanie blankietów czekowych; h) wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku; i) zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy; j) przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek budżetu Gminy, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie; k) możliwość udzielenia na rachunku podstawowym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego (maksymalna kwota kredytu 500.000 PLN- kwota ta może ulec zmianie w zależności od wysokości określonej w każdym roku przez Radę Miasta w Radziejowie w uchwale budżetowej) w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, zawarcie takiej umowy jest uzależnione od oceny przez Bank zdolności kredytowej Zamawiającego. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, - uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat, - wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, - kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, - zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, - kredyt oprocentowany będzie na dany dzień wg stawki WIBOR dla depozytów WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, - odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia uruchomienia kredytu, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, - zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego, - w przypadku likwidacji stawki WIBOR - 1M zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M. 3. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 4. Zastrzega się, aby wynagrodzenie ryczałtowe za wszystkie usługi bankowe świadczone na rzecz Gminy Miasto Radziejów i jej jednostek organizacyjnych było pobierane z rachunku podstawowego budżetu. W ramach tego wynagrodzenia będą prowadzone rachunki bankowe wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy. 5. Wykonawca dokona zawarcia umów z jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Radziejów na wykonanie bankowej obsługi na takich samych warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku łączenia, przekształcenia bądź utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy, Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostaną zawarte w umowach podpisanych z Wykonawcą bez pobierania wynagrodzenia. 6. W ramach wynagrodzenia o którym mowa w pkt 4, Bank zawrze z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy odrębne umowy bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą. 7. Zamawiający wymaga, aby bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia postępowania. 8. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Miasto Radziejów i jej jednostek organizacyjnych żadnych innych opłat niż określone w SIWZ. Ilości rachunków i przeprowadzanych operacji wskazanych w tabeli stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, wykaz jednostek organizacyjnych, stanowią podstawę do opisu przedmiotu zamówienia dla celów przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty. W trakcie realizacji zamówienia ilość rachunków i faktycznie przeprowadzonych transakcji będzie zależna od określonych potrzeb Zamawiającego. Podana liczba transakcji stanowi średnią miesięczną ilość przeprowadzonych transakcji. Rozliczenia stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone w walucie polskiej PLN. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. poz.885, ze zmianami ).
  10. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie deficytu budżetowego Gminy Topólka w 2013r.
    Zamawiający: Urząd Gminy Topólka, Topólka
    Opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1. Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na pokrycie deficytu planowanego w 2013r
    2. Kwota kredytu - 400 0000,00 ( słownie: czterysta tysięcy złotych)
    3. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - po podpisaniu umowy na zaciągnięcie kredytu z możliwością nie wykorzystania w pełnej wysokości do dnia 31.12.2013r
    4. Karencja w spłacie kredytu 3 lata
    5. Okres spłaty kredytu 4 lat od 2017-2020 r w terminach kwatralnych po 25.000,00 zł na koniec każdego kwartału
    6. Stawka bazowa kredytu WIBOR 1M ( średnia arytmetyczna wszystkich kwotowań z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek ) + marża banku.
    7. Spłata odsetek miesięczna
    8. Możliwość negocjacji terminów spłat po podpisaniu umowy ( kredyt można spłacić wcześniej lub później)
    9. Naliczanie odsetek od kwoty aktualnego zadłużenia
    10. Zabezpieczenie kredytu weksel in blanco.
  11. Kredyt krótkoterminowy na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu jednostki samorządu terytorialnego
    Zamawiający: Urząd Miejski, Brześć Kujawski
    1. Termin zaciągnięcia kredytu - 29 październik 2012 r.
    2. Wysokość transzy - 1 transza w wielkości 3.000.000,- - wpływ na rachunek organu Gminy
    3. Przewidywany termin spłaty kredytu - 31.12.2012 r.
    4. Termin spłat rat kapitału: kwartalnie
    5. Częstotliwość spłaty odsetek - 1 raz w miesiącu w ostatni dzień roboczy
    6. Całkowita kwota odsetek za okres objęty kredytowaniem
    7. Wielkość opłat początkowych: prowizja od przyznanego kredytu
    : opłata za rozpatrzenie wniosku kredytowego
    : opłata za pozostawienie środków do dyspozycji
    8. Wielkość opłat w trakcie spłaty kredytu: - opłata za prowadzenie rachunku kredytowego
    - opłata za wyciągi
    - opłata za przesłanie wyciągów do kredytobiorcy
    9. Czy istnieje możliwość wcześniejszej spłaty kredytu? : prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu
    10. Oprocentowanie wg WIBOR 1M ogłoszony dnia 05.10.2011 r.
    11. Marża banku
    12. Sposób zabezpieczenia - weksel własny in blanco Gminy
    13. Wymagane dokumenty przez bank/fundusz, jakie winien złożyć Urząd w celu uzyskania kredytu.
  12. Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Radziejowskiego wraz z samorządowymi jednostkami organizacyjnymi
    Zamawiający: Powiat Radziejowski, Radziejów
    Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Radziejowskiego wraz z samorządowymi jednostkami organizacyjnymi
  13. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego zaplanowanego w budżecie Miasta Radziejów w latach 2011-2013 związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Radziejowie II etap
    Zamawiający: Gmina Miasto Radziejów, Radziejów
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego zaplanowanego w budżecie Miasta Radziejów w latach 2011-2013 związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Radziejowie II etap, które wymaga zachowania następujących warunków: 1.kwota kredytu: 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych), 2.okres kredytowania: do 30 września 2033 roku, 3.uruchomienie I transzy kredytu: do dnia 30 grudnia 2011 roku, 4.okres karencji do 30 marca 2014 roku, 5.spłata kapitału po upływie okresu karencji: (zgodnie z proponowanym harmonogramem spłat rat kapitałowych załącznik 1 do SIWZ), 6.spłata odsetek w okresach miesięcznych, 7.zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 8.naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanego kredytu, 9.zmienna stopa procentowa, 10.przeliczanie oprocentowania miesięcznie, 11.proponowane terminy i wysokość uruchamianych transz: transza kwota w zł Data a) 100 000,00 30.12.2011 b) 500 000,00 30.03.2012 c) 500 000,00 30.06.2012 d) 400 000,00 30.09.2012 e) 500 000,00 30.03.2013 f) 500 000,00 30.06.2013 g) 500 000,00 30.09.2013 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości, wysokości i terminów wypłat transz w okresie kredytowania bez prowizji i opłat bankowych, 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszania kwoty kredytu - bez pobierania przez Kredytodawcę dodatkowych prowizji i opłat, 14.uruchomienie transz kredytu nastąpi na pisemne polecenie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania informacji od Zamawiającego (dopuszcza się możliwość przesłania informacji za pomocą faksu) na konto bankowe Zamawiającego, 15.oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i stopy WIBOR 3M, który obliczony jest jako średnia arytmetyczna pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek i w dniu 7 kwietnia 2011 roku wynosi 4,19 %, 16.wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy, 17.za spłatę rat kredytu i odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy, 18.Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych opłat i prowizji, a odsetki będą naliczone za okres faktycznego wykorzystania kredytu, 19.środki nie wykorzystane powinny być dostępne i zaliczone do transzy kolejnej bez pobierania opłaty za nie wykorzystane środki. Postawienie środków do dyspozycji Zamawiającego nie będzie stanowiło podstaw do naliczania odsetek
  14. Obsługa bankowa budżetu Gminy Topólka i jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy Topólka, Topólka
    Obsługa bankowa niżej wymienionych jednostek organizacyjnych, z także działających przy nich rachunków pomocniczych:
    - Urząd Gminy Topólka-jako jednostka budżetowa,
    - Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół,
    - Szkoła Podstawowa w Czamaninie,
    - Szkoła Podstawowa w Paniewie,
    - Szkoła Podstawowa w Topólce
    - Gimnazjum w Topólce,
    - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
    - Gminny Ośrodek Kultury,
    - Gminna Biblioteka Publiczna,

    Obsługa bankowa polegać będzie na:

    - Otwarciu i prowadzeniu oprocentowanych rozliczeniowych rachunków bankowych bieżących i pomocniczych w PLN,
    - Przechowywaniu środków pieniężnych na oprocentowanych rachunkach bieżących Gminy i jej jednostek organizacyjnych. (Jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków. Oprocentowanie oparte będzie na WIBID 1M)
    - Realizowaniu poleceń przelewów w formie elektronicznej, sporadycznie papierowej,
    - Uruchomieniu oraz prowadzeniu usługi bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego oraz pozostałych jednostkach organizacyjnych,
    - Udzielaniu osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku, a także Skarbnikowi informacji telefonicznych o stanie na rachunkach i wszystkich operacjach poprzedniego dnia do czasu wdrożenia przez jednostkę systemu elektronicznego lub w przypadku utrudnień technicznych w systemie wdrożonym,
    - Przyjmowaniu otwartych wpłat gotówkowych własnych. Za wpłaty własne uważa się wpłaty dokonywane pod pieczęcią Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, oraz wpłaty inkasentów podatków i opłat Zamawiającego,
    - Dokonywaniu wpłat gotówkowych na podstawie zleceń wpłat elektronicznych lub na podstawie wystawionych czeków gotówkowych ( na bezpłatnie wydanych blankietach jeżeli Bank nie posiada odpowiedniego produktu)
    - Prowadzeniu lokat terminowych,
    - Potwierdzaniu stanu salda dokonywanych operacji bankowych na każdy dzień roboczy, w którym dokonano operacji, na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych ( wyciągi bankowe) z ustaleniem salda i załącznikami do każdej transakcji stanowiącymi opis transakcji, dokładny opis operacji, oznaczenie zleceniodawcy transakcji, beneficjenta środków, ze wskazaniem kont bankowych stron, tytułu, kwoty operacji, daty obciążenia konta zleceniodawcy, data księgowania ( dzienne wyciągi bankowe elektronicznie generowane kompletnie w jednym ciągu operacji programu lub bezpłatne papierowe w sytuacji braku odpowiedniej operacji w systemie elektronicznym). Duplikaty tylko do jednego rachunku podstawowego Gminy,
    -Zapewnieniu serwisu elektronicznej obsługi rachunków.
    Zamawiający oczekuje aby Bank prowadził usługi bankowości elektronicznej, które umożliwią dokonywanie operacji drogą elektroniczną, umożliwią składanie elektronicznie poleceń przelewów, w tym paczek przelewów, umożliwią uzyskanie elektronicznej informacji o stanie rachunków oraz umożliwią podgląd sald i innych informacji dotyczących rachunków. Zamawiający oczekuje, aby Bank dostarczył i zainstalował na 6 stanowiskach oprogramowanie umożliwiające korzystanie z systemu i aby aktualizował wersję oprogramowania. Niezbędnym jest tez przeszkolenie pracowników i dostarczenie instrukcji użytkowania elektronicznego systemu obsługi bankowej. Zamawiający oczekuje aby Bank w ramach usługi serwisowej systemu realizował stałą i kompleksową opiekę nad systemem, w tym nadzór i kontrolę nad integralnością struktury systemu tak, aby zapewnić prawidłową pracę urządzeń komputerowych i sprawne funkcjonowanie systemu, a także by niósł pomoc telefoniczną w zakresie obsługi systemu dla użytkownika.
    - Bank w ramach systemu bankowości elektronicznej zapewnia:
    a) w razie awarii jej naprawę w dni robocze do 24 h od jej zgłoszenia,
    b) wymianę kluczy certyfikatów w nieprzekraczalnym terminie 72 h od zgłoszenia w dni robocze,
    c) archiwizację katalogu kontrahentów, przelewów i kont ( pełna administracja po stronie Wykonawcy)
    d) możliwość jednoznacznej identyfikacji użytkownika
    - Automatycznym lokowaniu środków finansowych w postaci depozytów automatycznych, tj. OVERNIGHT i WEEKENDOWYCH
    - Możliwości zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym przez Gminę do kwoty corocznie określonej w Uchwale Budżetowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego.



    Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

    Przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą bankową Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby:
    1)Wszystkie rachunki Gminy oraz jej jednostek organizacyjnych były obsługiwane na tych samych warunkach;
    2) Nie pobierał opłat i prowizji za:
    a) realizację przelewów przychodzących,
    b) realizacje poleceń przelewu,
    c) dokonywanie otwartych wpłat własnych na rachunki Zamawiającego przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz inkasentów podatków i opłat, a także od upoważnionych pracowników jednostek organizacyjnych dokonujących wpłat w imieniu jednostki,
    d) dokonywanie wpłat gotówkowych na podstawie zleceń wpłat elektronicznych lub czeków gotówkowych,
    e) przelewy papierowe w przypadku przerw technicznych i awarii systemu, przejściowej blokady użytkownika. Zamawiający oczekuje od Banku obsługi elektronicznych przelewów, a forma papierowa będzie mogła mieć zastosowanie sporadycznie, w szczególności w przypadku wskazanym w zdaniu poprzednim,
    f) otwarcie i zamknięcie rachunku bankowego,
    g) przechowywanie depozytów,
    h) wydawanie zaświadczeń i opinii
    i) instalację, doradztwo, i eksploatację systemu bankowości elektronicznej
    j). od wpłat gotówkowych na obsługiwane rachunki bankowe przez osoby fizyczne z tytułu opłat lokalnych oraz innych wpłat,
    k). przelewy wewnątrzbankowe.
    3) Wykonywał czynności związane z obsługą bankową budżetu Gminy Topólka i jej jednostek organizacyjnych w dni robocze w godzinach 7.15 - 15.15,
    4) Zapewnił realizację czynności bankowych objętych zamówieniem, co najmniej w zakresie kompleksowej obsługi wpłat i wypłat gotówkowych oraz przyjęcia do realizacji polecenia przelewu w sytuacjach awaryjnych określonych powyżej w pkt. 2 (ppkt d), w oddziale, placówce banku znajdującej się na terenie gminy Topólka lub w przypadku gdy wybrany bank nie będzie posiadał na terenie gminy Topólka swojej siedziby lub oddziału albo filii, uruchomi on na terenie gminy w terminie dwóch miesięcy od daty podpisania umowy oddział, filię lub punkt kasowy zapewniający obsługę budżetu Gminy Topólka. Przez punkt kasowy należy rozumieć ekspozyturę, agencję, punkt kasowy swojego banku. W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada swojej siedziby w gminie Topólka, do momentu otwarcia zagwarantuje codzienną obsługę budżetu Gminy w miejscowości Topólka i zapewni możliwość przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Gminy Topólka ( transport gotówki - przywóz, odbiór będzie dokonywany przez bank na jego koszt).
    W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie w stanie z powodów lokalowych otworzyć oddziału, filii, punktu kasowego na terenie Gminy Topólka, Zamawiający udostępni lokal na otwarcie oddziału, filii, punktu kasowego w miejscowości Topólka.
    5) Dołożył wszelkich starań w zakresie bezpieczeństwa przechowywania środków pieniężnych Zamawiającego,
    6) Wykonał obsługę bankową samodzielnie, tj. Zamawiający zastrzega sobie, że całość przedmiotu zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom,
    7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobrania opłat i prowizji od wpłat gotówkowych na obsługiwane rachunki bankowe przez osoby fizyczne z tytułu opłat lokalnych oraz innych wpłat.
  15. Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu miasta Ciechocinka przez okres 60 miesięcy od dnia obowiązywania umowy
    Zamawiający: Gmina Miejska Ciechocinek, Ciechocinek
    Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu miasta Ciechocinka przez okres 60 miesięcy od dnia obowiązywania umowy.
    1. Szczegółowy zakres zamówienia:
    1) prowadzenie rachunków bankowych, a w szczególności:
    - otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych,
    - realizacja poleceń przelewu,
    - przyjmowanie wpłat gotówkowych,
    - dokonywanie wypłat gotówkowych,
    2) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach długo i krótkoterminowych (w tym również overnight).
    Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych (w tym również overnight) oparte na stawce WIBID (T/N i 1W), pomniejszonej o marżę banku w wysokości .......... % (wielkość marży będzie wynikała ze złożonej oferty),
    3) automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę, co najmniej 50.000 zł,
    4) prowadzenie usługi typu home-banking na jednym stanowisku komputerowym umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku bankowego,
    5) zapewnienie elektronicznego bezpłatnego systemu obsługi bankowej, w tym bezpłatnej instalacji systemu z uwzględnieniem posiadanej bazy danych, jego obsługi oraz przeszkolenie pracowników zamawiającego,
    6) udostępnianie produktów bankowych związanych z obsługą rachunku bieżącego w okresie obowiązywania umowy (poręczeń, wydawania opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych, wydawania innych opinii i zaświadczeń, itp.),
    7) prowadzenie doradztwa finansowego, pośrednictwa w zakupie bonów skarbowych, przygotowywanie emisji obligacji miejskich i wydawania opinii z tego zakresu, w tym również w zakresie m.in.:
    - pozyskiwania środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej,
    - lokowania wolnych środków.
    2. Wykonawca zobowiąże się do:
    - w terminie 30 dni od daty obowiązywania umowy, pod rygorem jej rozwiązania, do uruchomienia i otwarcia placówki (oddziału, filii) banku na terenie Miasta Ciechocinka [dotyczy wykonawców nie posiadających placówki (oddziału, filii) banku na terenie Miasta],
    - zawarcia umów na bankową obsługę z jednostkami organizacyjnymi zmawiającego [nie zobowiązanymi do stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym zakresie - art. 4 pkt 8 ustawy] na warunkach nie gorszych niż z zamawiającym,
    oraz, że nie będzie pobierał:
    - opłat i prowizji bankowych od indywidualnych wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz Miasta przez płatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, a także od wpłat własnych jednostek organizacyjnych Gminy, we wszystkich placówkach banku,
    - opłat i prowizji bankowych od indywidualnych wypłat gotówkowych dokonywanych z rachunku zamawiającego, we wszystkich placówkach banku,
    - opłat za dostarczanie do siedziby zamawiającego papierowych wyciągów bankowych wraz z załącznikami (z zapewnieniem ich ciągłości). Dopuszczalna jest forma elektroniczna wyciągów bankowych, jeżeli ich wygląd nie odbiega od formy papierowej,
    - innych niż określone w formularzu ofertowym, prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, w tym również za zapewnienie ciągłości dostarczania standardowych druków wpłaty obowiązujących w banku w ramach obsługi bieżącej oraz za wydawanie blankietów czeków gotówkowych i ich potwierdzanie
  16. Udzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 4.289.880,00 zł, na finansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu na 2010 r.
    Zamawiający: Powiat Włocławski, Włocławek
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 4.289.880,00 zł, na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Włocławskiego w 2010 r.
    1) Termin spłaty kapitału do 31 grudnia 2015 r.
    - w roku 2011 - 857.976,00 zł
    - w roku 2012 - 857.976,00 zł
    - w roku 2013 - 857.976,00 zł
    - w roku 2014 - 857.976,00 zł
    - w roku 2015 - 857.976,00 zł
    2) Waluta: PLN.
    3) Kwota kredytu: 4.289.880,00 zł (słownie: cztery miliony dwieście osiemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt i 00/100 złotych).
    4) Karencja w spłacie kapitału - do dnia 31 grudnia 2010 r.
    5) Spłata odsetek - miesięczna.
    6) Stawka bazowa kredytu - WIBOR 1M, oprocentowanie kredytu równa się WIBOR 1M + m (stała marża banku).
    7) Wykorzystanie kredytu: do 31 grudnia 2010 roku z możliwością podzielenia na transze (dla celów przygotowania oferty należy założyć wykorzystanie jednorazowo w dniu 27 września 2010 r.).
    8) Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych (kredytu w pełnej wysokości) - 27 września 2010 r.
    9) Spłata kapitału: w równych ratach miesięcznych, w okresie od miesiąca stycznia 2011 r. do miesiąca grudnia 2015 r., płatnych ostatniego dnia każdego miesiąca.
    10) Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. Środki nie wykorzystane powinny być dostępne i zaliczone do transzy kolejnej, bez pobierania opłaty za niewykorzystane środki. Postawienie środków do dyspozycji Zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do naliczania odsetek
    11) Zamawiający zastrzega sobie prawo nieskorzystania z kredytu w pełnej wysokości - bez konieczności poniesienia z tego tytułu dodatkowych opłat, przy czym o powyższej zmianie wykonawca zostanie powiadomiony z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem za pomocą faksu, potwierdzonym następnie pisemnie.
    12) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim 3 dniowym powiadomieniu banku - bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat.
    13) Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie.
    14) Prowizja od uruchamianego kredytu, będzie płatna proporcjonalnie do wysokości uruchamianej transzy (dla potrzeb przygotowania oferty zakłada się, ze kredyt zostanie wykorzystany w pełnej wysokości).
    15) Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni.
    16) Zabezpieczenie kredytu dopuszczalne przez zamawiającego: weksel własny in blanco z deklaracją wekslową.
    17) Dokumenty do oceny zdolności kredytowej zamawiającego, wg wyboru i potrzeb wykonawcy, są do wglądu w siedzibie zamawiającego
  17. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego dla Powiatu Wąbrzeskiego długoterminowego obrotowego w wysokości 1.751.401,00 PLN
    Zamawiający: Powiat Wąbrzeski, Wąbrzeźno
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego obrotowego w wysokości do 1.751.401 PLN. (słownie: jeden milion siedemset pięćdziesiąt jeden tysięcy czterysta jeden PLN 00/100).
    Kredyt przeznacza się na:
    1)częściowe pokrycie deficytu budżetowego zaplanowanego w roku 2010 w wysokości - 1.166.809 PLN,
    2)częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w wysokości - 584.592 PLN.
    Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 10 lat.
    Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco podpisany przez Zarząd Powiatu.
    Spłata kredytu kwartalna - pierwsza rata I kwartał 2012 r.; ostatnia III kwartał 2020 (35 rat).
    Karencję w spłacie kredytu ustala się do dnia 30.03.2012 r.
    Zastrzeżenie:
    1.Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczane będą wyłącznie od niespłaconej kwoty. Zamawiający zwolniony będzie od jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu na rzecz Wykonawcy.
    2.Prowizja płatna tylko od uruchamianych transz kredytu.
  18. Udzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 1.050.000,00 zł, na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego dwusegmentowego - segment B i C w Nieszawie przy ul. Stodólnej
    Zamawiający: Urząd Miasta Nieszawa, Nieszawa
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 1.050.000,00 zł, na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego dwusegmentowego - segment B i C w Nieszawie przy ul. Stodólnej.

    1) Okres spłaty kredytu na 15 lat począwszy od 2011 r. tj.:
    - w roku 2011 - 70.000,00 zł
    - w roku 2012 - 70.000,00 zł
    - w roku 2013 - 70.000,00 zł
    - w roku 2014 - 70.000,00 zł
    - w roku 2015 - 70.000,00 zł
    - w roku 2016 - 70.000,00 zł
    - w roku 2017 - 70.000,00 zł
    - w roku 2018 - 70.000,00 zł
    - w roku 2019 - 70.000,00 zł
    - w roku 2020 - 70.000,00 zł
    - w roku 2021 - 70.000,00 zł
    - w roku 2022 - 70.000,00 zł
    - w roku 2023 - 70.000,00 zł
    - w roku 2024 - 70.000,00 zł
    - w roku 2025 - 70.000,00 zł
    2) Termin spłaty kapitału do 31 grudnia 2025 r.
    3) Waluta: PLN.
    4) Kwota kredytu: 1.050.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych).
    5) Karencja w spłacie kapitału - do dnia 31 grudnia 2010 r.
    6) Spłata odsetek - kwartalna.
    7) Stawka bazowa kredytu - WIBOR 3M, oprocentowanie kredytu równa się WIBOR 3M + m (stała marża banku).
    8) Wykorzystanie kredytu: do 31 grudnia 2010 roku z możliwością podzielenia na transze (dla celów przygotowania oferty należy założyć wykorzystanie jednorazowo w dniu 12 lipca 2010 r.).
    9) Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych (kredytu w pełnej wysokości) - 12 lipca 2010 r.
    10) Spłata kapitału: w równych ratach kwartalnych, w okresie od miesiąca stycznia 2011 r. do miesiąca grudnia 2025 r., płatnych ostatniego dnia trzeciego miesiąca każdego kwartału.
    11) Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. Środki nie wykorzystane powinny być dostępne i zaliczone do transzy kolejnej, bez pobierania opłaty za niewykorzystane środki. Postawienie środków do dyspozycji Zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do naliczania odsetek
    12) Zamawiający zastrzega sobie prawo nieskorzystania z kredytu w pełnej wysokości - bez konieczności poniesienia z tego tytułu dodatkowych opłat, przy czym o powyższej zmianie wykonawca zostanie powiadomiony z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem za pomocą faksu, potwierdzonym następnie pisemnie.
    13) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim 3 dniowym powiadomieniu banku - bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat.
    14) Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie.
    15) Prowizja od uruchamianego kredytu, będzie płatna proporcjonalnie do wysokości uruchamianej transzy (dla potrzeb przygotowania oferty zakłada się, że kredyt zostanie wykorzystany w pełnej wysokości).
    16) Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni.
    17) Zabezpieczenie kredytu dopuszczalne przez zamawiającego: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    18) Opinię RIO o możliwości zaciągnięcia i spłaty wnioskowanego kredytu zamawiający dostarczy po wyborze wykonawcy.
    19) Dokumenty do oceny zdolności kredytowej zamawiającego, wg wyboru i potrzeb wykonawcy, są do wglądu w siedzibie zamawiającego.
  19. Wykonanie kompleksowej Obsługi Bankowej Budżetu Gminy Dobrzyń Nad Wisłą oraz Miejsko-Gminnych Jednostek Organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą, Dobrzyń nad Wisłą
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Dobrzyń nad Wisłą oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 roku. W szczególności usługa obejmować będzie:
    1) Otwarcie i prowadzenie w formie elektronicznej:
    a) rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Dobrzyń nad Wisłą
    b) rachunków bieżących i pomocniczych następujących jednostek organizacyjnych:
    - Urząd Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą
    - Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrzyniu nad Wisłą
    - Zespół Obsługi Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą
    - Biblioteka Publiczna w Dobrzyniu nad Wisłą
    - Dobrzyński Dom Kultury ŻAK w Dobrzyniu nad Wisłą
  20. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.300.000,00 zł na sfinansowanie deficytu
    Zamawiający: Gmina Włocławek, Włocławek
    Zamówienie dotyczyło udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na sfinansowanie deficytu w kwocie 1.300.000,- zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych ) z terminem spłaty w latach 2010-2012.
  21. Kredyt refinansowy inwestycyjny na zadanie: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Witoldowo - lewa strona w wysokości 450.000 zł.
    Zamawiający: Urząd Miejski, Brześć Kujawski
  22. Kredyt inwestycyjny na zadanie: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Kuczyna - Krowice od km 0 000 do km 2 620 w wysokości 400.000 zł.
    Zamawiający: Urząd Miejski, Brześć Kujawski
  23. Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego w 2009 roku deficytu budżetu gminy w wysokości 400.000 zł
    Zamawiający: Urząd Miejski, Brześć Kujawski
  24. Obsługa Bankowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Radziejów

Inne osoby dla Maciejewski Cezary Tomasz (38 osób):