Kogo reprezentuje osoba

Maciejewski Hieronim Franciszek

w KRS

Hieronim Franciszek Maciejewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Hieronim
Drugie imię:Franciszek
Nazwisko:Maciejewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1961 r., wiek 58 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie), Poznań (Wielkopolskie), Tarnów (Małopolskie)
Przetargi:51 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Byrt Andrzej Jan, Cięgotura Justyna Anna, Dobek Andrzej, Gomułowicz Andrzej, Guliński Jacek, Kepel Jerzy, Kocińska Lange Ewa Maria, Kócka-krenz Hanna Maria, Książek Elżbieta Joanna, Kuśnierek Piotr, Lesicki Andrzej Tadeusz, Lorenc Stanisław, Marciniak Bronisław, Marciniec Bogdan, Mikołajczyk Beata Maria, Narożna Dominika Maria, Naskręcki Ryszard, Nawrocki Marek Stanisław, Schroeder Grzegorz Marek, Szafrańska Hanna, Trawa Przemysław, Zagozda Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krzyminiewski Ryszard
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Guliński Jacek, Gładysz Ewa, Iwaniec Janusz, Januszewski Ludwik, Marciniec Bogdan, Skupnik Czesław Marian, Skupnik Ewa, Smulska Oczkowicz Grażyna Maria, Woliński Jerzy
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmielewski Marcin, Kokorniak Maciej, Kurzyńska Kokorniak Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Musiał Bartłomiej Filip
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Galek Mariusz, Galek Łukasz, Ortyl Joanna Agnieszka, Popielarz Roman

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Przygocki Wojciech Marian

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Afekt_arnia Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000513431
  2. Biosynthesis Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000571602
  3. Cavipan Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000190060
  4. Centrum Badań Archeologicznych Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000160000
  5. Fanclub Teamu West Mclaren Mercedes - Srebrne Strzały, Poznań − KRS 0000103037
  6. Fundacja Brzeskich, Poznań − KRS 0000058717
  7. Fundacja Chór Stuligrosza - Poznańskie Słowiki, Poznań − KRS 0000024657
  8. Fundacja Dziedzictwa i Rozwoju Regionalnego, Kruszewo − KRS 0000563987
  9. Fundacja Im.zygmunta Ziembińskieo, Poznań − KRS 0000015957
  10. Fundacja Imienia Janusza Pajewskiego, Poznań − KRS 0000242682
  11. Fundacja Medycyna i Sztuka, Poznań − KRS 0000568100
  12. Fundacja Na Rzecz Collegium Polonicum, Słubice − KRS 0000143477
  13. Fundacja Na Rzecz Jakości Kształcenia, Warszawa − KRS 0000419106
  14. Fundacja Na Rzecz Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Im. Adama Mickiewicza Universitatis Posnaniensis, Poznań − KRS 0000270028
  15. Fundacja Patria, Skrzetuszewo − KRS 0000184999
  16. Fundacja Rektorów Polskich, Warszawa − KRS 0000106747
  17. Fundacja Rozwoju Badań Archeologicznych, Poznań − KRS 0000257260
  18. Fundacja Uniwersytetu Im. Adama Mickiewicza W Poznaniu, Poznań − KRS 0000052045
  19. Futuresynthesis Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000383188
  20. Genesius Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000494790
  21. Glip Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000477645
  22. Ilkowski i Partnerzy Spółka Partnerska Lekarzy, Poznań − KRS 0000217257
  23. Luvena S.A., Luboń − KRS 0000303985
  24. Makija Sp. Z O.O., Wielkawieś − KRS 0000471943
  25. Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000202703
  26. Nowy Adres S.A., Warszawa − KRS 0000310941
  27. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Organizatorów Targów, Warszawa − KRS 0000647129
  28. Park Naukowo-technologiczny Luboń Sp. Z O.O., Luboń − KRS 0000291950
  29. Park Przemysłowy Luvena Sp. Z O.O., Luboń − KRS 0000256378
  30. Photo Hitech Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000518356
  31. Polska Izba Przemysłu Targowego, Poznań − KRS 0000274825
  32. Polska Sieć Chemii Supramolekularnej, Warszawa − KRS 0000142321
  33. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział W Poznaniu, Poznań − KRS 0000119734
  34. Polskie Towarzystwo Lingwistyki Stosowanej, Warszawa − KRS 0000346949
  35. Polskie Towarzystwo Naukowe Prawa Prasowego, Poznań − KRS 0000320972
  36. Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk, Poznań − KRS 0000103951
  37. Przedsiębiorstwo Innowacyjno-wdrożeniowe Unisil Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000192321
  38. Stowarzyszenie - Wspólnota Rodu Pinocy, Lędziny − KRS 0000099445
  39. Stowarzyszenie Absolwentów Uniwersytetu Im. Adama Mickiewicza W Poznaniu, Poznań − KRS 0000242634
  40. Stowarzyszenie Germanistów Polskich, Warszawa − KRS 0000105122
  41. Stowarzyszenie Inwestorów Chartowo 29, Poznań − KRS 0000154778
  42. Stowarzyszenie Malakologów Polskich, Poznań − KRS 0000057108
  43. Stowarzyszenie Mieszkających Nad Różanym Potokiem, Poznań − KRS 0000075694
  44. Stowarzyszenie Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości W Polsce, Poznań − KRS 0000057665
  45. Stowarzyszenie Poznań Chapter Of Agder Academy Z Siedzibą W Poznaniu, Poznań − KRS 0000357961
  46. Stowarzyszenie Wielkopolskich Pozytywistów, Poznań − KRS 0000420854
  47. Talex S.A., Poznań − KRS 0000048779
  48. Unia Tarnów Sportowa S.A. W Tarnowie, Tarnów − KRS 0000084982
  49. Wielkopolskie Centrum Zaawansowanych Technologii, Poznań − KRS 0000512358
  50. Zagna Sp. Z O.O., Luboń − KRS 0000443960

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Azimutus S.A., Warszawa − KRS 0000300351
  2. Biprozat Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000199462
  3. Bit - Biznes - Innowacje - Technologie Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000035257
  4. Branżowa Organizacja Odzysku Opakowań S.A., Tarnów − KRS 0000128425
  5. Centrum Archeologicznych Badań Ratowniczych Sp. Z O.O. ., Poznań − KRS 0000203452
  6. Centrum Technologii Inhibitorowych Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000484171
  7. Certyfikowany Instytut Niszczenia Danych Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000406591
  8. Dga S.A., Poznań − KRS 0000060682
  9. Ekotar Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Tarnów − KRS 0000191663
  10. Ekro Sp. Z O.O., Gniezno − KRS 0000131630
  11. Etb24 Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000398715
  12. Fundacja Amicus Europae, Warszawa − KRS 0000219311
  13. Fundacja Kromka Chleba, Tarnów − KRS 0000157946
  14. Fundacja Lepsze Jutro, Poznań − KRS 0000171190
  15. Fundacja Uniwersytetu Artystycznego W Poznaniu, Poznań − KRS 0000150511
  16. Fundacja Wspieramy Wielkich Jutra, Poznań − KRS 0000300704
  17. Greenpine Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000323927
  18. Grupa Azoty Automatyka Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000085959
  19. Grupa Azoty Folie Sp. Z O.O., M. Tarnów − KRS 0000514370
  20. Grupa Azoty Jednostka Ratownictwa Chemicznego Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000188857
  21. Grupa Azoty Polskie Konsorcjum Chemiczne Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000319998
  22. Grupa Azoty Prorem Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000095916
  23. Interinwest S.A., Poznań − KRS 0000144279
  24. Kks Lech Poznań S.A., Poznań − KRS 0000116034
  25. Kombinat Budowlany Kołobrzeg Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bezpraw − KRS 0000309341
  26. Konsalnet Cash Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000126289
  27. Nicrometal S.A., Toruń − KRS 0000420869
  28. Odpady24 Sp. Z O.O., Wola Rzędzińska − KRS 0000327217
  29. OknotarSp. Z O.O.., Tarnów − KRS 0000027977
  30. Park Naukowo-technologiczny Luboń Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Luboń − KRS 0000479532
  31. Petrolia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000209822
  32. Polska Izba Przemysłu Chemicznego, Warszawa − KRS 0000015704
  33. Polska Liga Koszykówki S.A., Warszawa − KRS 0000080033
  34. Poznań International School Foundation, Złotniki − KRS 0000224136
  35. Poznańska Drukarnia Naukowa Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000036741
  36. Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna, Poznań − KRS 0000165637
  37. Presseko Sp. Z O.O., Bolechowo − KRS 0000105193
  38. Przedsiębiorstwo Inżynieryjne Tarchem Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000166043
  39. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Polkork S.A., Poznań − KRS 0000177272
  40. Rubikon Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000085458
  41. S+r Gazy Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000228418
  42. Stowarzyszenie Konsumentów i Importerów Soli Potasowej, Warszawa − KRS 0000210564
  43. Tarnowski Klaster Przemysłowy S.A., Tarnów − KRS 0000040960
  44. Tarnowskie Towarzystwo Żużlowe Unia Tarnow, Tarnów − KRS 0000057205
  45. Timac Agro Polska Sp. Z O.O., Niepruszewo − KRS 0000163612
  46. Unia Tarnów Żużlowa Sportowa S.A., Tarnów − KRS 0000112674
  47. Uniroll Spółka Z Ograniczoną Opowiedzialnością, Tarnów − KRS 0000155886
  48. Wielkopolskie Centrum Medycyny Podróży Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000497965
  49. Wydawnictwo Poznańskie Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000123127
  50. Zagna Zagozda Sp. J. W Likiwdacji, Luboń − KRS 0000730585

Powiązane przetargi (51 szt.):
  1. Usługi doradcze w zakresie opracowania i wdrożenia 8 pakietów nowych/udoskonalonych usług dla inkubowanych firm w Inkubatorze Przedsiębiorczości w Lesznie
    Zamawiający: Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o.o., Leszno
    1.Przedmiotem zamówienia są: „Usługi doradcze w zakresie opracowania i wdrożenia 8 pakietów nowych/udoskonalonych usług dla inkubowanych firm w Inkubatorze Przedsiębiorczości w Lesznie”. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 73220000-0 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju) 79400000-8 (Usługi
    doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne) 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 (osiem) Części tj.: usługi doradcze w zakresie opracowania i wdrożenia 8 pakietów nowych /udoskonalonych usług dla inkubowanych firm w Inkubatorze Przedsiębiorczości w Lesznie: Część 1 – usługi doradcze w zakresie opracowania i wdrożenia pakietu usług – audyt potrzeb firm na starcie. Część 2 - usługi doradcze w zakresie opracowania i wdrożenia pakietu usług – marketing. Część 3 - usługi doradcze w zakresie opracowania i wdrożenia pakietu usług - twoja firma w internecie. Część 4 - usługi doradcze w zakresie opracowania i wdrożenia pakietu usług - prawo i podatki w firmie. Część 5 - usługi doradcze w zakresie opracowania i wdrożenia pakietu usług - ochrona środowiska w MŚP. Część 6 - usługi doradcze w zakresie opracowania i wdrożenia pakietu usług – eksport. Część 7 - usługi doradcze w zakresie opracowania i wdrożenia pakietu usług - innowacje i transfer technologii. Część 8 - usługi doradcze w zakresie opracowania i
    wdrożenia pakietu usług - ochrona własności intelektualnej. UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej z wyżej wymienionych części przedmiotu zamówienia. 3.Zakres tematyczny poszczególnych Części przedmiotu zamówienia (pakietów) jest następujący: 1)Audyt potrzeb firmy
    na starcie - Identyfikacja problemów oraz potrzeb klienta związanych z otwarciem i prowadzeniem działalności gospodarczej w pierwszym okresie prowadzenia działalności gospodarczej ( m.in. kluczowe czynniki sukcesu, ocena atrakcyjności sektora, potrzeb w zakresie prowadzenia firmy w danej branży, określenie mocnych i słabych stron, określenie umiejętności z zakresu marketingu, itp. ). Pakiet ten nie dotyczy świadczenia usług zaspokajających potrzeby wynikające z bieżącej działalności przedsiębiorstwa. Usługa ta ma charakter specjalistyczny pozwalający określić braki inkubowanego przedsiębiorcy i wskazać, z jakich innych usług specjalistycznych powinien skorzystać, aby zdiagnozowane potrzeby zaspokoić. Realizacja tej usługi wymaga wyspecjalizowanej wiedzy i doświadczenia od pracowników, którzy ją świadczą. Usługa ta ma uświadomić przedsiębiorcy jego potrzeby i stanowić zachętę do skorzystania z innych wyspecjalizowanych usług inkubatora.
    2)Marketing – określenie grupy docelowej i jej potrzeb, produkt, cena, dystrybucja, cele promocji, treści przekazu, dobór narzędzi promocji, media plan. Pakiet ten nie dotyczy świadczenia usług zaspokajających potrzeby wynikające z bieżącej działalności przedsiębiorstwa. Usługa ta ma charakter specjalistyczny pozwalający dobrać dla konkretnej działalności gospodarczej najbardziej adekwatne specjalistyczne instrumenty marketingu, które pozwolą prowadzić firmę w przyszłości z sukcesem. Z naszego doświadczenia wynika, że osoba która np. świetnie gotuje nie potrafi skutecznie wypromować baru, w którym sprzedaje swoje usługi. Dlatego potrzebuje specjalistycznej usługi, która pomoże jej określić grupę docelową dla swoich usług, dobrać odpowiednio instrumenty marketingowe i przygotować i wdrożyć konkretne działania, wiedzieć czego wymagać w bieżących kontaktach od agencji reklamowej itd. 3)Twoja firma w internecie/sieci – www i media społecznościowe, regulacje prawne ( np. polityka prywatności, regulamin sklepu internetowego, cookies ), pozycjonowanie, content marketing itp. 4)Prawo i podatki w firmie – jaką formę prawną działalności gospodarczej wybrać, jaką formę opodatkowania wybrać, sposób przygotowania dokumentów, jakie obowiązki
    wynikają dla pracodawcy z kodeksu pracy, działalność wymagająca koncesji zezwoleń, umowy handlowe,
    ochrona danych osobowych. Pakiet ten nie dotyczy świadczenia usług zaspokajających potrzeby wynikające z
    bieżącej działalności przedsiębiorstwa. Usługa ta ma charakter specjalistyczny pozwalający jeszcze przed
    założeniem firmy skorzystać z doradztwa, które pomoże potencjalnemu przedsiębiorcy dokonać wyboru formy
    prawnej prowadzonej działalności gospodarczej, najbardziej adekwatnej formy opodatkowania, dowiedzieć się
    czy dany rodzaj działalności wymaga pozwoleń, koncesji i w jakim zakresie, jakie są ograniczenia w
    prowadzeniu konkretnego rodzaju działalności, jakie "pułapki " prawne mogą się pojawić itp. Odpowiedzi na te
    pytania wymagają bardzo specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, Pozwolą jednak uniknąć błędów popełnianych przez przedsiębiorców już na starcie, które trudno potem skorygować w bieżącej działalności. 5)Ochrona środowiska w MŚP – rodzaj działalności gospodarczej a obowiązki w zakresie ochrony środowiska – checklista, zdiagnozowanie obowiązków, wskazanie dalszych kroków działań, 6)Eksport – określenie rynków docelowych, wymogi prawne, przygotowanie planu eksportu, formy wsparcia, 7)Innowacje i transfer technologii – wyszukiwanie niezbędnych innowacji i technologii, sposoby zakupu i wdrożenia, formy wsparcia. 8)Ochrona własności intelektualnej – know-how, prawo autorskie i prawa pokrewne, własność przemysłowa,procedura patentowa. 4.Usługa doradcza w ramach każdej Części przedmiotu zamówienia (pakietu) obejmuje wykonanie następujących czynności: 1)Przygotowanie opracowania zawierającego koncepcję, zakres
    wdrożenia, procedury, wycenę usługi, sposób promocji z uwzględnieniem zasad i procedur stosowanych w
    Leszczyńskim Centrum Biznesu Sp. z o. o. – do uzgodnienia z Zamawiającym. Dokumenty zawierające zasady i
    procedury stosowane u Zamawiającego, zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy w dniu podpisania
    umowy. 2)Stworzenie bazy wiedzy niezbędnej do świadczenia danej usługi wraz z systemem jej aktualizowania (podstawowe informacje, źródła, sposób aktualizacji informacji). 3)Opracowanie narzędzia/narzędzi
    umożliwiające jej sprawne i powtarzalne świadczenie usługi - narzędzie powinno być skonstruowane w taki
    sposób (ankieta, checklista), aby ułatwić przejście przez następujące etapy pracy z mikro, małym lub średnim
    przedsiębiorcą: ocena stanu firmy, rozpoznanie potrzeb firmy, przygotowanie strategii / planu działania.
    4)Przygotowanie pracownika do realizacji usługi. 5)Pilotażowe wdrożenie usługi (dla 3-5 klientów), przez
    pracownika inkubatora przy asyście podmiotu doradczego, które posłużyć ma ewentualnej modyfikacji
    narzędzia oraz jego ostatecznemu zatwierdzeniu. 6)Przygotowanie treści szkolenia uzupełniającego dany pakiet
    do umieszczenia na platformie e-learningowej – treści, grafika, liczba ekranów (ostatecznie do uzgodnienia z
    Zamawiającym). Każde szkolenie kończy się sprawdzeniem wiedzy - test wyboru z podsumowaniem wyników.
    Zaliczenie testu generuje zaświadczenie o odbyciu szkolenia. Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie
    multimedialnego szkolenia e-learningowego w standardzie SCORM na podstawie materiału dydaktycznego
    przygotowanego wcześniej i uzgodnionego z Zamawiającym (treści). Szkolenie musi współpracować z platformą e-learningową Moodle w wersji 2.4”. Wykonawca zamieści go na platformie należącej do Zamawiającego. Celem realizacji usługi jest opracowanie i skuteczne wdrożenie 8 pakietów nowych/ udoskonalonych zaawansowanych usług świadczonych przez Inkubator Przedsiębiorczości w Lesznie na rzecz mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. 5.Oprócz wymienionych w punkcie 4 powyżej czynności Wykonawca w ramach każdej Części przedmiotu zamówienia (danego pakietu) obowiązany będzie zapewnić opiekę merytoryczną osób
    posiadających wiedzę, wykształcenie oraz doświadczenie w zakresie świadczenia usług ściśle w dziedzinie
    danego pakietu. Opieka merytoryczna w szczególności dotyczyć będzie wykonywania przez Wykonawcę takich
    czynności jak: przygotowanie pracownika Leszczyńskiego Centrum Biznesu do realizacji usługi, pilotażowe
    wdrożenie usługi czy też przygotowania treści szkolenia uzupełniającego dany pakiet do umieszczenia na
    platformie e-learningowej. Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji nienależytego wykonywania umowy w zakresie opieki merytorycznej może wymagać od wybranego Wykonawcy dokumentów potwierdzających posiadanie
    wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, przez osoby skierowane do wykonywania ww. czynności w ramach
    poszczególnych pakietów (Części zamówienia). W przypadku nieprzedstawienia tych dokumentów Zamawiający
    zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy i naliczenia kary umownej, o której mowa we wzorze umowy
    (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 6.Miejscem świadczenia usługi, w ramach danego pakietu (części zamówienia),
    polegającej na przygotowaniu pracownika Leszczyńskiego Centrum Biznesu do realizacji usługi oraz na
    pilotażowym wdrożeniu usługi jest siedziba Leszczyńskiego Centrum Biznesu przy ul. Geodetów 1, 64 – 100
    Leszno. Zamawiający dopuszcza inne miejsca związane z przygotowaniem pracownika do realizacji usługi, które
    będą najbardziej odpowiednie dla charakteru danej czynności np. staż w firmie w celu przygotowania
    pracownika do świadczenia usługi. Koszty z tym związane pokrywa Wykonawca. Szczegółowe warunki realizacji
    zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).
  2. Kompleksowa organizacja warsztatów w zakresie profesjonalizacji usług wielkopolskich Instytucji Otoczenia Biznesu w podziale na 5 części
    Zamawiający: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, Poznań
    Przedmiotem Zamówienia jest kompleksowa organizacja warsztatów w zakresie
    profesjonalizacji usług wielkopolskich Instytucji Otoczenia Biznesu w podziale na 5 części.
    Część I zamówienia: obejmuje kompleksową organizację warsztatu pn.: nowoczesne wzornictwo opakowań wspomagające rozwój i rozpoznawalność marki firmy/produktu.
    Część II zamówienia: obejmuje kompleksową organizację warsztatu pn.:
    projektowanie wnętrz publicznych w celu podniesienia ich funkcjonalności i wizerunku.
    Część III zamówienia: obejmuje kompleksową organizację warsztatu pn.: realny transfer technologii.
    Część IV zamówienia obejmuje kompleksową organizację warsztatu pn.: wdrożenie
    cyfrowych innowacji w biznesie.
    Część V zamówienia obejmuje kompleksową organizację warsztatu pn.: zamiana pomysłu w dobrze prosperujący startup.
    Zakres obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia obejmować będzie: 2.1 Koordynację realizacji przedmiotu zamówienia w celu zapewnienia należytego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia, obejmującą m.in. przygotowywanie dokumentów, zestawień i innych materiałów związanych z realizacją Warsztatu według wytycznych Zamawiającego i przekazywanie ich Zamawiającemu, konsultacje z Zamawiającym, utrzymywanie niezbędnego kontaktu osobistego,
    telefonicznego i elektronicznego z przedstawicielem Zamawiającego i Uczestnikami. 2.2 Przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę organizacyjną Warsztatu, w tym: 2.2.1 zapewnienie koordynatora Przedmiotu Zamówienia, 2.2.2 przeprowadzenie działań informacyjnych, rekrutacja Uczestników wraz z weryfikacją dokumentacji, w tym pomocy de minimis oraz pozyskanie minimalnej
    liczby Uczestników zgodnie ze wskaźnikami SOPZ, 2.2.3 zapewnienie trenera/trenerów na Warsztat oraz dwóch dwuosobowych zespołów prezentujących każde studium przypadku (case study) oraz liczby Uczestników zgodnie ze wskaźnikami SOPZ, 2.2.3 zapewnienie trenera/trenerów na Warsztat
    oraz dwóch dwuosobowych zespołów prezentujących każde studium przypadku (case study) oraz wszelkich innych niezbędnych przedmiotów i materiałów, a także przestrzeni funkcjonalnych, koniecznych do prawidłowej realizacji Przedmiotu Zamówienia, 2.2.4 zapewnienie odpowiednio wyposażonej sali do przeprowadzenia Warsztatu, 2.2.5 zapewnienie cateringu podczas Warsztatu. 2.3 Przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego Warsztat wraz z całą dokumentacją dotyczącą
    Warsztatu. 2.4 Przygotowanie innych materiałów wskazanych w opisach poszczególnych części zamówienia (I-V). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla części I ;II; III; IV; V) stanowi:załącznik nr 5 do SIWZ
  3. Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych
    Zamawiający: Instytut Ogrodnictwa, Skierniewice
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa odczynników chemicznych wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje 21 odrębnych pakietów. 3. Wymagane są odczynniki, które pochodzą z bieżącej produkcji oraz posiadają wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium UE. 4. Okres ważności dostarczanych odczynników nie może być krótszy niż 75% okresu deklarowanego przez producenta. 5. Zamawiający wymaga dostarczenia odczynników w oryginalnych opakowaniach producenta, opatrzonych terminem ważności oraz oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem lub e-mailem przez upoważnionych pracowników IO. 7. Planowane dostawy raz w miesiącu. 8. Dostawy poszczególnych partii powinny być realizowane w terminie do 21 dni od dnia złożenia zamówienia szczegółowego. 9. Ubezpieczenie oraz transport odczynników do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu. 10. Wielkości opakowań opisane w formularzu cenowym są wielkościami preferowanymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów w innych opakowaniach pod warunkiem jednoczesnej zmiany ilości opakowań w sposób, który zapewni zapotrzebowanie określone przez Zamawiającego w kolumnie ilość planowana. 11. Ze względu na specyfikę zamawianego produktu Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 nazwy i numery katalogowe zostały podane w celu określenia oczekiwanej klasy materiałów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały równoważne muszą posiadać właściwości i cechy jakościowe nie gorsze niż materiały podane w załączniku nr 1. Wykonawca w celu udowodnienia jakości zaoferowanych materiałów równoważnych załączy do oferty specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, katalog, kopie kart katalogowych lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie materiałów oferowanych z wymaganymi. 12. Wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości są wielkościami planowanymi przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ww. zakresie. 13. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych poszczególnych materiałów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ wg bieżących potrzeb, przy niezmiennej wartości umowy za dany Pakiet. 14. Zamawiający gwarantuje zakup 60% wartości odczynników chemicznych. Nie wykupienie przez Zamawiającego pozostałych 40% wartości przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia. 15. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych odczynników chemicznych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy za dany Pakiet (z wyłączeniem Pakietu nr 5, 10, 11, 12, 15, 16). 16. Warunki skorzystania z prawa opcji: a) skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy, w szczególności większe niż przewidywane zapotrzebowanie na odczynniki chemiczne; b) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie trwania umowy; c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem, tj. poprzez złożenie zamówienia szczegółowego. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzysta częściowo z zamówień opcjonalnych); d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i we wzorze umowy. 17. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 18. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ
  4. IHiT/P/33/2016 - dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych, do wysokosprawnej chromatografii cieczowej, wykrywania przeciwciał, określania swoistości, do agregacji, chemiluminescencji, amplifikacji i oceny, do oznaczania grup krwi i antygenów (zadania nr 1 - 41).
    Zamawiający: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych, do wysokosprawnej chromatografii cieczowej, wykrywania przeciwciał, określania swoistości, do agregacji, chemiluminescencji, amplifikacji i oceny, do oznaczania grup krwi i antygenów (zadania nr 1 - 41).
  5. Dostawa odczynników oraz sprzętu laboratoryjnego określonych w 8 pakietach
    Zamawiający: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz sprzętu laboratoryjnego określonych w 8 pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wymagania oraz wielkości zamówienia określone zostały w Załączniku Nr 2 - Formularzu cenowym (Pakiet Nr 1÷8)
  6. Dostawa specjalistycznych odczynników laboratoryjnych do badań na potrzeby ZIPR w IRZiBŻ PAN w Olsztynie
    Zamawiający: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk, Olsztyn
    Dostawa specjalistycznych odczynników laboratoryjnych do badań na potrzeby ZIPR w IRZiBŻ PAN w Olsztynie. 1. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ze względu na zapewnienie powtarzalności wyników w prowadzonych badaniach naukowych Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. specjalistyczne odczynniki, wskazał oprócz opisu, także producenta oraz numery katalogowe. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę dostawy. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia. Odczynniki 3. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza możliwość ofert równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do: a) załączenia wraz z ofertą karty charakterystyki odczynnika i lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne danego odczynnika; b) załączenia certyfikatów analizy jakościowej lub innych równoważnych, w zakresie oferowanych przedmiotów zamówienia w j. polskim. Dokument musi zawierać co najmniej: nazwę producenta, nr katalogowy, skład chemiczny, czystość, okres trwałości. c) wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że oferowane odczynniki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i są tożsame pod względem charakterystyki analitycznej; d) wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że zaoferowane przez niego odczynniki spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych prowadzonych przez Zamawiającego, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji; e) wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że użycie zaoferowanych odczynników specjalistycznych o parametrach właściwościach równoważnych, nie wiąże się z koniecznością nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych. 4.Ocena spełniania równoważności zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i próbek, wskazanych w pkt. II.1.3) 4 a-d. Nie wykazanie spełniania równoważności spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów, jako nie odpowiadających treści SIWZ. 5. Jednocześnie Zamawiający informuje, że: a) dołączone do oferty próbki odczynników muszą wystarczyć do przeprowadzenia testu analizy na min. 50 powtórzeń; b) fiolki i pojemniki zawierające odczynniki muszą być dostarczone w zbiorczym opakowaniu (osobna koperta lub inne opakowanie, poza złożona ofertą), z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i znaku sprawy postępowania, z dopiskiem próbki odczynników do testów potwierdzających równoważność; c) każda fiolka lub pojemnik z odczynnikiem muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z nr Części, nr poz. wyspecyfikowanego odczynnika zgodnie z numerami w załączniku nr 1 oraz nazwą oferowanego odczynnika zgodnie z załącznikiem nr 1. 6. Testy analizy dostarczonych odczynników będą przeprowadzone w okresie badania ofert, zgodnym z terminem związania ofertą, wykonane przez pracowników naukowych, dla których dany odczynnik jest zamawiany. Otrzymane wyniki będą porównane z wynikami testów analiz przeprowadzonych przez Zamawiającego w okresie 6 miesięcy przed ogłoszeniem postępowania, na odczynnikach zgodnych z ze specyfikacją, producentem i nr katalogowym wskazanym w SIWZ (dalej zwanym wzorcem). Zamawiający dopuści zaoferowane odczynniki, których wyniki w przeprowadzonych testach analizach nie będą wskazywały większych różnic niż 5% (w zakresie powtarzalności otrzymywanych wyników, wartości badanego szeregu prób wyższych lub niższych od wzorca). Wyniki przeprowadzonych testów analiz, będą przesłane mailem i w wersji papierowej do Zamawiających, którzy złożyli oferty. 7. Powyżej opisana ocena równoważności będzie przeprowadzona na zasadzie 0 - 1 (spełnia nie spełnia). 8. Wykonawca dostarcza próbki odczynników do testów analiz na własny koszt. Wszystkie próbki po przeprowadzeniu badania równoważności pozostają w załączeniu dokumentacji przetargowej. Warunki realizacji dla całości przedmiotu zamówienia Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin dostawy zamówienia od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, zgodnie z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie
  7. ZP/126/2015 - Dostawa odczynników: do analizatora Light Cylcer 2.0, do cytometru przepływowego Becton Dickinson, do standaryzacji ilościowych oznaczeń krwinek czerwonych oraz do badań immunologicznych dla CMDL Instytutu CZMP
    Zamawiający: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Łódź
    <br/>Dostawa odczynników: do analizatora Light Cylcer 2.0, do cytometru przepływowego Bection Dickinson, do standaryzacji ilościowych oznaczeń krwinek czerwonych oraz do badań immunologicznych dla CMDL Instytutu CZMP
    <br/>Pakiet 1 - Zestawy odczynnikowe do potwierdzania i monitorowania zarażeń Toxoplazma gondii metodą molekularną - kompatybilne z analizatorem Light Cycler 2.0 - na okres 12 miesięcy
    <br/>1. Ilościowy test do oznaczania Toxoplasma RT PCR - 2 opakowania (1 op = 50 oznaczeń)
    <br/>Pakiet 2 - Odczynniki do CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO, firmy Becton Dickinson - własność ICZMP - na okres 12 miesięcy
    <br/>1.Bursttest -200 testów
    <br/>2.FACS Rinse - 5 L
    <br/>3.FACS Flow - 200 L
    <br/>4.Cell Wash - 30 L
    <br/>5.FACS Lysing sol.-800 ml
    <br/>6.Cell Fix - 2000 testów
    <br/>7.CaliBRITE 3- 50 testów
    <br/>8.CaliBRITE APC-50 testów
    <br/>9.Bead dilution Buffer- 50 test
    <br/>10.Phar M Lyse,, 10 x concentrat 100ml- 200 ml
    <br/>11.BD TriTEST CD4/CD8/CD3 z TruCount Tubes- 300 testów
    <br/>12.BD TriTEST CD3/CD19/CD45 z TruCount Tubes - 300 testów
    <br/>13.TruCOUNT Controls - 60 testów
    <br/>14.BD Multitest IMK Kit z BD Trucount Tubes - 50 testów
    <br/>15. BD Multi-Check Control - 50 ml
    <br/>16. BD Tritest Control with BD True Count Tubes.
    <br/>Zamawiający dopuszcza zaoferowanie dwóch produktów wchodzących w skład zestawu BD Tritest Control with BD True Count Tubes to jest: BD Tritest Control oraz BD Trucount Tubes, posiadających indywidualne certyfikaty CE-IVD - 100 testów
    <br/>Pakiet 3 - Odczynniki do standaryzacji ilościowych oznaczeń krwinek czerwonych (do cytometru przepływowego) - na okres 12 miesięcy
    <br/>1.Fetal Cell Count TM kit + materiał kontrolny -100 testów
    <br/>Pakiet 4 - Odczynniki do badań immunologicznych - na okres 12 miesięcy
    <br/>1.ASCA IgG - 192 oznaczeń
  8. IHiT/P/39/2015 - Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych, odczynników do badania krwi, odczynników do badania krwi, zestawów do izolacji DNA i plazmocytów, testów do oznaczania HLA i drobnego sprzętu laboratoryjnego (zadania 1-49)
    Zamawiający: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, Warszawa
    Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych, odczynników do badania krwi, zestawów do izolacji DNA i plazmocytów, testów do oznaczania HLA i drobnego sprzętu laboratoryjnego w czterdziestu dziewięciu zadaniach na okres 12 miesięcy.
  9. Zagospodarowanie działki nr 4 - zamówienie dodatkowe
    Zamawiający: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i oddanie przez Wykonawcę robót dodatkowych polegających na dostosowaniu infrastruktury Laboratorium Fotowoltaicznego i Bioremediacji do wymagań użytkowników: a) ułożenie okablowania do odczytania danych z biofiltra b) ułożenie przyłącza wody do biofiltra c) uszczelnienie płyty fundamentalnej dla biofiltra d) posadowienie podestów stalowych i gabarytowych stóp fundamentowych paneli fotowoltaicznych, zgodnie z projektem. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. 2014 poz. 121 ze zm..) i ustawie z dnia 29 stycznia 204 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.).
  10. Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych do Katedry Anatomii Zwierząt Wydział Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części wyszczególnione w załączniku do niniejszego ogłoszenia oraz w opisie przedmiotu zamówienia, zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia
  11. Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych do Katedry Anatomii Zwierząt Wydział Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części wyszczególnione w załączniku do niniejszego ogłoszenia oraz w opisie przedmiotu zamówienia, zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia
  12. Dostawa wyposażenia laboratoryjnego do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 w ramach projektu OPUS6 nr 2013/11/B/NZ4/04565 Jądra motoryczne wzgórza jako potencjalny punkt uchwytu terapeutycznego działania adenozyny w tremorze parkinsonowskim i samoistnym: badania behawioralne, neurochemiczne i molekularne u szczurów finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki
    Zamawiający: Instytut Farmakologii Polskiej Akademii Nauk w Krakowie, Kraków
    Dostawa wyposażenia laboratoryjnego do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 w ramach projektu OPUS6 nr 2013/11/B/NZ4/04565 Jądra motoryczne wzgórza jako potencjalny punkt uchwytu terapeutycznego działania adenozyny w tremorze parkinsonowskim i samoistnym: badania behawioralne, neurochemiczne i molekularne u szczurów finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratoryjnego, zwanego dalej aparaturą lub urządzeniem, lub przyrządem, do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 w ramach projektu OPUS6 nr 2013/11/B/NZ4/04565 Jądra motoryczne wzgórza jako potencjalny punkt uchwytu terapeutycznego działania adenozyny w tremorze parkinsonowskim i samoistnym: badania behawioralne, neurochemiczne i molekularne u szczurów finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 częściach oznaczonych: I, II, III i IV. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1)dostawa ma być zrealizowana do siedziby Zamawiającego, do miejsca przez Zamawiającego wskazanego, tj. pomieszczenia w którym ma być zainstalowana aparatura, i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2)instalacja aparatury w siedzibie Zamawiającego wraz z jej uruchomieniem, 3)przeprowadzenie instruktażu dla pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi aparatury, 4)czas reakcji na zgłoszoną awarię lub usterkę nie może być dłuższy niż 72 godziny, 5)czas usunięcia zgłoszonej awarii lub usterki nie może być dłuższy niż 21 dni (z możliwością wydłużenia do 42 dni w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennej bezpośrednio od producenta - dotyczy części I), 6)okres gwarancji i rękojmi na aparaturę ma wynosić: dla części I - 12 miesięcy dla wszystkich urządzeń wchodzących w skład aparatury z wyjątkiem kamery cyfrowej dla której okres gwarancji i rękojmi ma wynosić 24 miesiące, a dla stacji roboczej 36 miesięcy, dla części II - 24 miesiące, dla części III - 12 miesięcy, dla części IV - 36 miesięcy, 7)Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla każdej części aparatury w języku polskim lub angielskim, 8)Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną licencje dla każdego dostarczonego oprogramowania (dotyczy części I i II)
  13. Dostawa odczynników chemicznych i materiałów pomocniczych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
    Zamawiający: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy, Puławy
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych i materiałów pomocniczych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach w podziale na 30 pakietów: Pakiet nr 1 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu MERCK lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 1147,96 euro Pakiet nr 2 dostawa odczynników chemicznych wg katalogu JT BAKER lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 355,04 euro Pakiet nr 3 dostawa odczynników chemicznych wg katalogu POCH lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 534,92 euro Pakiet nr 4 dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu DIONEX lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 189,35 Pakiet nr 5 dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu BRUKER lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 284,03 euro Pakiet nr 6 dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu ROTH lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 357,40 euro Pakiet nr 7 dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu COSMOSIL lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 1538,50 euro Pakiet nr 8 dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu AGELA TECHNOLOGIES lub równoważne dla Zakładu Biochemii i Jakości Plonów o szacunkowej wartości zamówienia 852,09 euro Pakiet nr 9 dostawa odczynników chemicznych wg katalogu AVANTOR PERFORMANCE MATERIALS lub równoważne dla Zakładu Mikrobiologii o szacunkowej wartości zamówienia 543,68 euro Pakiet nr 10 dostawa odczynników chemicznych wg katalogu SIGMA ALDRICH lub równoważne dla Zakładu Mikrobiologii o szacunkowej wartości zamówienia 313,38 euro Pakiet nr 11 dostawa odczynników chemicznych wg katalogu BLIRT lub równoważne dla Zakładu Mikrobiologii o szacunkowej wartości zamówienia 216,57 euro Pakiet nr 12 dostawa odczynników chemicznych wg ABO lub równoważne dla Zakładu Mikrobiologii o szacunkowej wartości zamówienia 365,45 euro Pakiet nr 13 dostawa materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Mikrobiologii o szacunkowej wartości zamówienia 431,96 euro Pakiet nr 14 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu MERCK lub równoważne dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych o szacunkowej wartości zamówienia 231,90 euro Pakiet nr 15 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu ALFACHEM lub równoważne dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych o szacunkowej wartości zamówienia 1442,52 euro Pakiet nr 16 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu ANALITYK lub równoważne dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych o szacunkowej wartości zamówienia 721,91 euro Pakiet nr 17- dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu ALFACHEM lub równoważne dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych o szacunkowej wartości zamówienia 271,96 euro Pakiet nr 18 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu BIOMERIEUX lub równoważne dla Głównego Laboratorium Analiz Chemicznych o szacunkowej wartości zamówienia 263,20 euro Pakiet nr 19 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu MP BIOMEDICALS lub równoważne dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 232,46 euro Pakiet nr 20 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu SIGMA ALDRICH lub równoważne dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 180,12 euro Pakiet nr 21 - dostawa odczynników chemicznych wg katalogu THERMO SCIENTIFIC lub równoważne dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 498,74 euro Pakiet nr 22 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu DUCHEFA BIOCHEMIE lub równoważne dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 134,80 euro Pakiet nr 23 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu STARLAB lub równoważne dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 331,89 euro Pakiet nr 24 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu SCIENCEPLAST lub równoważne dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 311,68 euro Pakiet nr 25 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych wg katalogu MEDLAB lub równoważne dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin o szacunkowej wartości zamówienia 59,17 euro Pakiet nr 26 - dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów o szacunkowej wartości zamówienia 113,61 euro Pakiet nr 27 - dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów o szacunkowej wartości zamówienia 56,81 euro Pakiet nr 28 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych dla Zakładu Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów o szacunkowej wartości zamówienia 118,35 euro Pakiet nr 29 - dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych dla Zakładu Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów o szacunkowej wartości zamówienia 170,42 euro Pakiet nr 30- dostawa materiałów pomocniczych laboratoryjnych dla Zakładu Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów o szacunkowej wartości zamówienia 170,42 euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostaw określono w załączniku nr 2 formularz asortymentowo-cenowy do SIWZ oraz wzór umowy załącznik nr 3 do SIWZ
  14. Wykonanie datowań 80 próbek techniką AMS 14C w ramach realizowanego grantu nr UMO-2013/09/B/ST10/01589
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
    Wykonanie datowań 80 próbek techniką AMS 14C w ramach realizowanego grantu nr UMO-2013/09/B/ST10/01589
  15. Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do badań naukowych i laboratoryjnych dla Katedry Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin i dla Samodzielnego Zakładu Fitopatologii - Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, Warszawa
    Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w formularzach kalkulacyjnych, które stanowią Załączniki nr 6.1 - 6. 4 do SIWZ Zamówienie zostało podzielone 4 Części. Przedmiot zamówienia, określony w Załącznikach nr 6.1-6.4 przygotowano w oparciu o realizacje dostaw odczynników w okresie ostatnich 12 miesięcy z uwzględnieniem bieżącego zapotrzebowania odczynników, w ramach prowadzonych badań naukowych, laboratoryjnych i dydaktycznych a których kontynuacja wymaga bezwzględnego stosowania odczynników tych samych firm bądź odczynników tożsamych ze względu na metodykę prowadzonych badań oraz konieczność utrzymania ich standardu oraz powtarzalności wyników. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia podał nazwę i numery katalogowe wyłącznie w celu określenia wymaganych odczynników, ich czystości oraz parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać. Wykonawca, oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest na mocy art. 30 ust. 5 ustawy PZP: a) wykazać, że oferowane przez niego odczynniki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności, że są one tożsame pod względem charakterystyki analitycznej. b) wykazać, że oferowane przez niego odczynniki (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur) sprawdzających jakość oferowanych odczynników, w tym np. kalibracji urządzeń. c) wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych. d) przedstawić dokumenty zawierające opisy oferowanych produktów a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego odczynnika z odczynnikiem opisanym przez Zamawiającego, oraz certyfikat analizy jakościowej odczynnika lub dokument równoważny - złożony w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski i określać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, skład, okres trwałości, datę produkcji, czystość itp. e) dostarczyć na własny koszt próbki zaoferowanego towaru równoważnego w ilości wystarczającej do przeprowadzenia testów przez Zamawiającego mających na celu określenie zgodności produktu oferowanego w tej samej kategorii co zamawiany pod względem jakościowym i ilościowym (załączone próbki muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z odczynnikami wskazanymi w SIWZ tj. poprzez numer pozycji, której dotyczą). f) przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych odczynników równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. g) Wykonawcy, którzy zaoferują produkt równoważny również ponoszą wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody związane m.in.: - za bezpowrotne zniszczenie materiału badawczego, - utratę porównywalności wyników badań z wynikami współpracujących grup badawczych oraz badaniami własnymi. Opakowanie jednostkowe winno zawierać datę produkcji, termin ważności, numer serii oraz nazwę producenta
  16. BOF-II.272.1.11.2014 - Przeprowadzenie indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz utworzenie i animacja grup roboczych w ramach działań służących identyfikacji inteligentnych specjalizacji w Wielkopolsce
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Poznań
    Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem: Przeprowadzenie indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz utworzenie i animacja grup roboczych w ramach działań służących identyfikacji inteligentnych specjalizacji w Wielkopolsce.
    Celem głównym Przedmiotu Zamówienia jest:

    1) Weryfikacja, korekta oraz uszczegółowienie obszarów rozwoju (specjalizacji) wstępnie określonych w trwającym procesie identyfikacji inteligentnych specjalizacji w Wielkopolsce i wymienionych we wstępie niniejszego dokumentu SOPZ;

    2) Określenie w procesie przedsiębiorczego odkrywania celów strategicznych i założeń dla planu działań w obszarach inteligentnych specjalizacji.

    Cele szczegółowe realizacji Przedmiotu Zamówienia to:

    1) Zaangażowanie w proces definiowania obszarów inteligentnej specjalizacji, najważniejszych aktorów sektora przedsiębiorstw, nauki, edukacji, samorządów, instytucji pozarządowych i instytucji otoczenia biznesu, jako podmiotów przedsiębiorczego odkrywania
    2) Pozyskanie jakościowych informacji na temat powiązań branżowych w ramach obszarów, mocnych, słabych stron, wyzwań i potrzeb dla obszarów inteligentnej specjalizacji Wielkopolski.
    3) Przeprowadzenie procesu zaangażowania społecznego w definiowanie i uzyskanie społecznego konsensusu najważniejszych aktorów obszarów specjalizacji w odniesieniu do:
    a) wyzwań dla obszaru,
    b) najważniejszych kierunków działań
    c) oczekiwanych efektów działań
  17. ZP/54/2014- dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej oraz CMDL Instytutu CZMP.
    Zamawiający: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Łódź
    Dostawa odczynników dla Zakładu Patamorfilogii Klinicznej oraz CMDL Instytutu CZMP
  18. Świadczenie usługi w zakresie oceny merytorycznej Wniosków o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego złożonych w ramach projektu systemowego WUP w Poznaniu pt. Wsparcie stypendialne dla doktorantów na kierunkach uznanych za strategiczne z punktu widzenia rozwoju Wielkopolski
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Poznań
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie oceny merytorycznej 450 Wniosków o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego, złożonych w ramach projektu systemowego WUP w Poznaniu pt. Wsparcie stypendialne dla doktorantów na kierunkach uznanych za strategiczne z punktu widzenia rozwoju Wielkopolski, Poddziałanie 8.2.2 PO KL. 2. Projekt skierowany jest do doktorantów spełniających łącznie trzy kryteria: 1) są doktorantami tj. a) osobami będącymi uczestnikami studiów doktoranckich prowadzonych przez jednostkę organizacyjną szkoły wyższej lub inną jednostkę naukową w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 572 z późn. zm.), posiadającej siedzibę na terenie województwa wielkopolskiego lub b) osobami posiadającymi wszczęty przewód doktorski w okresie nie wcześniej niż 5 lat poprzedzających dzień złożenia wniosku o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego,
    w szkole wyższej lub innej jednostce organizacyjnej posiadającej siedzibę na terenie województwa wielkopolskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki (Dz. U. z 2003 r. Nr 65, poz. 595 z późn. zm.) - do dnia podjęcia uchwały o nadaniu stopnia doktora; 2) realizowane przez nich prace doktorskie wpisują się w kierunki matematyczno-przyrodnicze i technologiczne (SMT - zakres kierunków SMT określany jest na podstawie międzynarodowej klasyfikacji ISCED 97) oraz w podstawowe założenia Regionalnej Strategii Innowacji dla Wielkopolski na lata 2010-2020; 3) nie prowadzą własnej działalności gospodarczej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi badań prowadzonych w ramach realizowanej pracy doktorskiej. 3. Do oceny merytorycznej zostanie przekazanych maksymalnie 450 wniosków. Na obecnym etapie realizacji projektu nie jest możliwe wskazanie dokładnej liczby wniosków, która między innymi uzależniona jest od liczby Wniosków ocenionych pozytywnie pod względem formalnym. Wielkość zamówienia (ocena 450 wniosków przez 2 ekspertów każdy) może ulec zmniejszeniu. 4. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia: Część 1 - Ocena Wniosków o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego przez ekspertów z obszaru nauk matematyczno-przyrodniczych, Ocena Wniosków o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego, dokonywana będzie przez minimum 8 ekspertów z obszaru nauk matematyczno-przyrodniczych. Liczba wniosków o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego przekazana Wykonawcy do oceny - maksymalnie 245, minimalnie 196. Część 2 - Ocena Wniosków
    o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego przez ekspertów z obszaru nauk technologicznych. Ocena Wniosków o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego, dokonywana będzie przez minimum 6 ekspertów z obszaru nauk technologicznych. Liczba wniosków o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego przekazana Wykonawcy do oceny - maksymalnie 205, minimalnie 164. 5. Podane liczby Wniosków mogą ulec zmianie w szczególności z następujących przyczyn: a) wycofania przez doktoranta-doktorantów wniosku-wniosków o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego z procedury ich oceny,
    b) negatywnej ponownej oceny formalnej wniosku o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego przekazanego przez Wykonawcę Zamawiającemu po wykryciu przez Wykonawcę uchybień formalnych, c) mniejszej niż zaplanowano liczby wniosków ocenionych pozytywnie pod względem formalnym, d) nieprawidłowego przyporządkowania wniosku-wniosków do danego kierunku i konieczności zmiany liczby wniosków w ramach zadań oraz poszczególnych kierunków. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem wymagań Zamawiającego, które
    w ramach przedmiotu zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w:
    a) załączniku nr 1 do SIWZ - dla części 1, b) załączniku nr 2 do SIWZ - dla części 2, stanowiącym integralną część SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać z należytą starannością i z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług oraz według swej najlepszej wiedzy i umiejętności. 8. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    w ramach projektu systemowego Wsparcie stypendialne dla doktorantów na kierunkach uznanych za strategiczne z punktu widzenia rozwoju Wielkopolski - Poddziałanie 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Wykonawca zobligowany jest do stosowania zasad wynikających z aktualnie obowiązujących Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, znajdujących się na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu www.efs.wup.poznan.pl. Powyższy dokument zawiera wzory logotypów
    z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypów Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności. 10. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z zapisami Systemu Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do poddania się kontroli oraz do udostępnienia dokumentów związanych z realizacją zamówienia, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 roku
  19. Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 40 części wyszczególnione w załączniku do niniejszego ogłoszenia oraz w opisie przedmiotu zamówienia, zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia
  20. Wykonanie oceny, analiz i wycen technologii, jak też przeprowadzenie szkoleń z tym związanych w ramach wspomagania procesu transferu technologii powstałych (wytworzonych) w Instytucie Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich w Poznaniu.
    Zamawiający: Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich, Poznań
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie względem Zamawiającego: 1)Wykonać ocenę, w tym typowanie jako najlepiej rokujących do odpłatnego zbycia (komercjalizacji) pozostających w dyspozycji Zamawiającego dóbr własności intelektualnej (Technologii), a następnie dokonać analizy i wyceny wytypowanych Technologii w celu przeprowadzenia ich transferu (komercjalizacji); 2)Udzielić Zamawiającemu wsparcia i pomocy (wspomagania) w ramach procesu transferu (komercjalizacji) wytypowanych i wycenionych Technologii; 3)Przeprowadzić dla osób Zamawiającego stosowne szkolenia w toku realizacji usług wskazanych w pkt 1) i 2) mające na celu przygotowania Zamawiającego do samodzielnego przygotowania i przeprowadzenia transferu (komercjalizacji) dóbr własności intelektualnej Zamawiającego w przyszłości. 2.Czynności wskazane w ust. 1 powyżej Wykonawca zobowiązuje się wykonać w ramach trzech wyodrębnionych Etapów. 3.W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia wchodzi również przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do utworów (opracowań, analiz, itp.) powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia
  21. Wykonanie usług laboratoryjnych datowania bezwzględnego osadów dla PIG - PIB
    Zamawiający: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
  22. Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz testów do oznaczania markerów wirusologicznych (zadania 1-36)
    Zamawiający: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, Warszawa
  23. datowanie radiowęglowe metodą AMS w ilości 10 próbek. Praca wykonywana jest w ramach realizacji projektu Polish - Swiss Research Programm
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  24. Świadczenie usługi w zakresie organizacji cyklu dwudniowych warsztatów dla pracowników Politechniki Warszawskiej w ramach Zadania 4. Opracowanie i wdrożenie działań w zakresie podniesienia międzynarodowej pozycji uczelni, projektu Podniesienie jakości zarządzania Politechniką Warszawską
    Zamawiający: Politechnika Warszawska, Warszawa
  25. Usługi oznaczenia wieku zabytków archeologicznych i utworów geologicznych metodą radiowęglową C14
    Zamawiający: Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, Warszawa
  26. wykonanie datowań radiowęglowych 14 próbek osadów
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  27. wykonanie datowań 10 próbek techniką AMS C w ramach realizowanego grantu
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  28. Wykonanie archeologicznych badań powierzchniowych na trasie planowanej drogi ekspresowej S-3 na odcinku Nowa Sól - Legnica (węzeł A-4)
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, Wrocław
  29. Realizacja specjalistycznych kursów zawodowych z optyki dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu w ramach priorytetu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie numer 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego projekt Edukacja na miarę naszych potrzeb
    Zamawiający: Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej, Poznań
  30. Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych oraz prowadzenie nadzoru archeologicznego podczas prowadzenia robót ziemnych przy: Rozbudowie ul. Młyńskiej w Międzyrzeczu wraz z budową kanalizacji deszczowej w ciągu drogi woj. nr 137 od km 76+440 do km 76+891 wraz z opracowaniem wyników badań
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Zielona Góra
  31. Świadczenie usługi w zakresie oceny merytorycznej Wniosków o przyznanie stypendium i wsparcia towarzyszącego dotyczących prac doktorskich wpisujących się w kierunki strategiczne dla Wielkopolski, w ramach projektu systemowego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Wsparcie stypendialne dla doktorantów na kierunkach uznanych za strategiczne z punktu widzenia rozwoju Wielkopolski.
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Poznań
  32. Datowanie metodą 14C AMS 18 próbek z osady w Bruszczewie w ramach realizacji projektu badawczego nr NN109 053539
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  33. IHiT/P/5/2013-Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych i do genotypowania HLA, dostawa pasków testowych do stężenia pomiaru glukozy we krwi, dostawa lancetów jednorazowych (zadania nr 1 - 35)
    Zamawiający: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, Warszawa
  34. Na dostawę odczynników laboratoryjnych, alkoholu etylowego oraz filtrów do filtrowania wody określonych w 12 pakietach.
    Zamawiający: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, Warszawa
  35. Sukcesywne dostawy odczynników do badań naukowych i laboratoryjnych dla Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, Warszawa
  36. Wykonanie datowań AMS 14C 50 próbek z profili osadów z jezior północnej Polski w ramach projektu Polish-Swiss Research Programm CLIMPOL
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  37. Cykl szkoleń dla kadry Inkubatora Przedsiębiorczości
    Zamawiający: Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o.o., Leszno
  38. wykonanie pomiaru wieku radiowęglowego techniką akceleratorową muszli morskich, wegla drzewnego, drewna, szczątków roślinnych i torfu dla 25 próbek z profilów geologicznych: L481, L500, L501, L502, L503, L504, L505, L508, L510, L513, L514, L517, L520, L522, L525 stanowiska Rowy technika akceleratorowa.
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  39. SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH NA POTRZEBY CMKP W WARSZAWIE nr sprawy: ZP - 669/12
    Zamawiający: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, Warszawa
  40. SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH NA POTRZEBY CMKP W WARSZAWIE nr sprawy: ZP - 669/12
    Zamawiający: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, Warszawa
  41. Dostawa książek i podręczników dla jednostek organizacyjnych UAM
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  42. Wykonanie datowań radiowęglowych 14C (liczba analiz: 30) dla Instytutu Geoekologii i Geoinformacji UAM, ul. Dzięgielowa 27, 61-680 Poznań.
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  43. Wykonanie datowań radiowęglowych 11 próbek osadów dla Instytutu Geoekologii i Geoinformacji UAM.
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  44. Dostawa drobnego wyposażenia laboratoryjnego - Szp FZ-104 WROVASC 2012
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, Wrocław
  45. Wykonanie datowań 40 próbek techniką AMS 14C z profili osadów z gór Atlas (Maroko) i Qammouaa (Liban) w ramach realizacji projektu EU 6FP Ecochange (kontrakt no.036866) na podstawie kontraktu między UAM a Centre National de Recherche Scientifique, Paris
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  46. Wykonanie datowań 35 próbek techniką AMS 14C z profili osadów ze Spitsbergenu w ramach realizacji projektu EU 6FP Ecochange (kontrakt no.036866) na podstawie kontraktu między UAM a Centre National de Recherche Scientifique, Paris
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  47. Wykonanie datowań 62 próbek techniką AMS 14C w celu określenia wieku osadów w rdzeniach osadów morskich
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  48. Usługa - wykonanie datowań radiowęglowych 30 prób metodą AMS
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
  49. Sukcesywne dostawy odczynników do badań naukowych i laboratoryjnych Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, Warszawa
  50. Wykonanie dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk usług laboratoryjnych datowania radiowęglowego
    Zamawiający: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, Warszawa
  51. Sprzedaż wraz z dostawą i instalacją sprzętu doposażającego oraz laboratoryjnego do Pracowni Biologii Rozwoju Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn