Kogo reprezentuje osoba

Maciejewski Jacek Franciszek

w KRS

Jacek Franciszek Maciejewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jacek
Drugie imię:Franciszek
Nazwisko:Maciejewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1974 r., wiek 45 lat
Miejscowości:Radom (Mazowieckie), Tarnów (Małopolskie), Warszawa (Mazowieckie), Łęgajny (Warmińsko-mazurskie)
Przetargi:18 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmiel Seweryn Zdzisław, Fulara Jerzy, Krawiec Wiesław Adam, Staszecki Wiesław Andrzej, Wilk Leszek, Woźniak Kazimierz, Zielińska Agnieszka Teresa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniak Maciej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bąk Ryszard Tadeusz, Baran Stanisław, Baranowski Paweł Zbigniew, Chmiel Seweryn Zdzisław, Fulara Jerzy, Hryc Michał, Iskra Mariusz Piotr, Krawiec Wiesław Adam, Kuncicki Jerzy, Sidor Jerzy Zbigniew, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Szubert Filip, Wilk Leszek, Woźniak Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Włodarczyk Tadeusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmal Arkadiusz Jacek, Czernecki Remigiusz Maria, Formas Andrzej, Hryc Michał Andrzej, Kurpisz Tomasz Eugeniusz, Pyłka Andrzej, Pyłka Elżbieta, Pyłka Jan Kazimierz, Sobczak Łukasz Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pyłka Agnieszka Maria
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmal Arkadiusz Jacek, Czernecki Remigiusz, Formas Andrzej, Hryc Michał Andrzej, Krajewski Mariusz Sebastian, Kurpisz Tomasz Eugeniusz, Paprot Dariusz Jarosław, Pyłka Andrzej, Pyłka Jan Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pyłka Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmal Arkadiusz Jacek, Czernecki Remigiusz, Formas Andrzej, Graczyk Mirosław, Hryc Michał Andrzej, Krzyżycka Pick Sylwia Katarzyna, Kurpisz Tomasz Eugeniusz, Paprot Dariusz Jarosław, Pyłka Andrzej, Pyłka Elżbieta, Pyłka Jan Kazimierz, Sobczak Łukasz Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Perry Lloyd

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Abc Catering Korniak, Glac Sp. J., Wieliczka − KRS 0000459956
  2. American Heart Of Poland S.A., Ustroń − KRS 0000398373
  3. Ant Spółka Z Ograniczoną Odpowiewdzialnością, Kraków − KRS 0000256181
  4. Archiwum Marketing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000341362
  5. Ariańska 4-6 Apartamenty Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000512795
  6. Atlanta Poland S.A., Gdańsk − KRS 0000162799
  7. Berrington Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000385764
  8. Centrum Biurowe Lekarka Mirosław Wieczorek, Leszek Wilk Sp. J., Wieliczka − KRS 0000392953
  9. Centrum Transferu Technologii Medycznych Park Technologiczny Sp. Z O.O. W Likidacji, Kraków − KRS 0000279343
  10. Chłodnie Wielkopolskie Iglokrak Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000103533
  11. Dalkrak Centrum Kształcenia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000191033
  12. Delayfix S.A., Warszawa − KRS 0000742480
  13. Deloitte Advisory Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000761948
  14. Diapazon, Kraków − KRS 0000256981
  15. Djw Inwestycje Sp. Z O.O., Wieliczka − KRS 0000435442
  16. Firma Polamo Wiesław Krawiec, Piotr Krawiec, Janusz Michalec, Beata Michalec Sp. J., Kraków − KRS 0000084309
  17. Fokus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000547800
  18. Fundacja 100 Lat Ks Cracovia, Kraków − KRS 0000144274
  19. Fundacja Dla Serca W Krakowie, Kraków − KRS 0000058972
  20. Fundacja Projekt Mokotów, Warszawa − KRS 0000575883
  21. Hortex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000628317
  22. Jurajska Sp. Z O.O., Postęp − KRS 0000467434
  23. Kler S.A., Dobrodzień − KRS 0000056597
  24. Klub Jeździecki Dwór, Wola Rafałowska − KRS 0000244257
  25. Krak Inwestycje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000297383
  26. Krakowska Grupa Gastronomiczna Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000530559
  27. Krakowska Grupa Gastronomiczna Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000506254
  28. Krawpol Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000282811
  29. Krawpol Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000290944
  30. Kwiat Paproci Niepołomice Sp. Z O.O., Wieliczka − KRS 0000796405
  31. Malpex Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000721011
  32. Miejski Klub Sportowy Puszcza, Niepołomice − KRS 0000056526
  33. Miejski Zakład Komunalny Sp. Z O.O., Leżajsk − KRS 0000152922
  34. Niepubliczna Szkoła Podstawowa Horme Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000736914
  35. Oamp;m Sp. Z O.O., Pęcice − KRS 0000548194
  36. Osiedle Kaskada Wieliczka Wlw Development Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wieliczka − KRS 0000682936
  37. Perfect Hotels Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000364735
  38. Polski Ogród Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000168044
  39. Premium Mobile Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000746584
  40. Przedsiębiorstwo Handlowo-przemysłowe Bem Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000103991
  41. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Specjał Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000270383
  42. Przedsiębiorstwo Przemysłu Chłodniczego Fritar S.A., Tarnów − KRS 0000028907
  43. Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego Lewil-iglokrak Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000012238
  44. Q Locum Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000234794
  45. Quelle Locum Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000621698
  46. Ren A. Pyłka Sp. J., Radom − KRS 0000080268
  47. Renova Group Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000333382
  48. Smap Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000685081
  49. Sport Camp Niepołomice Sp. Z O.O., Zakrzowiec − KRS 0000197377
  50. Vive Logistic Services Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000407823

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 360 Circus Investments Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000451098
  2. 360 Circus Polska Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000345295
  3. 360 Circus Polska Sp. Z O.O. Nieruchomości Spółka Komandytowa, Rzeszów − KRS 0000527654
  4. 360 Circus Polska Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Rzeszów − KRS 0000413139
  5. 360 Circus Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000616456
  6. Adm Poland Sp. Z O.O., Szamotuły − KRS 0000350263
  7. Agro - Trade Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000159838
  8. Agro Global Trade Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000259440
  9. Archiwum H Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117210
  10. Arvex Grobelny Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000110989
  11. Asec S.A., Kraków − KRS 0000034383
  12. Bielsat.com Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000008868
  13. Bmm Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000397951
  14. Bolero Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000205999
  15. Brok - Dystrybucja Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000068016
  16. Brok-dystrybucja Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000031772
  17. Centrum Dystrybucja Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000307393
  18. Centrum Medyczne Macierzyństwo Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000337596
  19. Chłodnia Białystok S.A., Białystok − KRS 0000186112
  20. Chłodnia Grudziądz Sp. Z O.O., Grudziądz − KRS 0000253746
  21. Chłodnie Baldi-iglokrak Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000238657
  22. Coffeel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000414519
  23. Djw-development Sp. Z O.O., Wieliczka − KRS 0000273815
  24. Drumet Liny i Druty Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000325069
  25. Eg Extensa Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000409177
  26. Eg Extensa Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000409366
  27. Frigo Logistics Sp. Z O.O., Żnin − KRS 0000008950
  28. Frisco S.A., Warszawa − KRS 0000401344
  29. Frozen Food Group Poland Ltd Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000083742
  30. Frozen Food Logistic Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000157369
  31. Gaster Sp. Z O.O., Jaśkowice − KRS 0000083632
  32. Gdański Klub Golfowy Gdańsk Golf Country Club, Postołowo − KRS 0000091535
  33. Glacier Food Service Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000324562
  34. Grupa Agm Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000082943
  35. Grupa Kapitałowa Rabat Service Centrala Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000403366
  36. Hds - Wydawcy Prasy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000044938
  37. Hortex Holding S.A., Warszawa − KRS 0000032687
  38. Hortex Marketing Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000437725
  39. Hortino Zakład Przetwórstwa Owocowo-warzywnego Leżajsk Sp. Z O.O., Leżajsk − KRS 0000024290
  40. Igloport Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000048133
  41. Iglotex Bielsko Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000143918
  42. Iglotex Brokers Sp. Z O.O., Skórcz − KRS 0000025620
  43. Iglotex Kraków Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000011451
  44. Iglotex Piła Sp. Z O.O., Piła − KRS 0000219923
  45. Iglotex Poznań Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000021700
  46. Iglotex S.A., Skórcz − KRS 0000287105
  47. Iglotex Sosnowiec Sp. Z O.O., Skórcz − KRS 0000138897
  48. Iglotex Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzalnością, Skórcz − KRS 0000009594
  49. Iglotex Zakopane Sp. Z O.O., Kościelisko − KRS 0000072122
  50. Ih Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000223468

Powiązane przetargi (18 szt.):
  1. Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Michałowicach i Gminnego Przedszkola w Nowej Wsi
    Zamawiający: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice, Reguły
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Michałowicach, przy ul. Szkolnej 13, 05-816 Michałowice oraz Gminnego Przedszkola w Nowej Wsi przy ul. Głównej 52A, wg następujących części: Część 1 - warzywa i owoce-Przedszkole w Michałowicach, Część 2 - pieczywo-Przedszkole w Michałowicach, Część 3 - mięso i wędliny -Przedszkole w Michałowicach, Część 4 - mrożonki i ryby-Przedszkole w Michałowicach, Część 5 - produkty mleczarskie (nabiał) -Przedszkole w Michałowicach, Część 6 - jaja-Przedszkole w Michałowicach, Część 7 - różne artykuły spożywcze-Przedszkole w Michałowicach, Część 8 - warzywa i owoce-Przedszkole w Nowej Wsi, Część 9 - pieczywo-Przedszkole w Nowej Wsi, Część 10 - mięso i wędliny -Przedszkole w Nowej Wsi, Część 11 - mrożonki i ryby-Przedszkole w Nowej Wsi, Część 12 - produkty mleczarskie (nabiał) -Przedszkole w Nowej Wsi, Część 13- jaja-Przedszkole w Nowej Wsi, Część 14 - różne artykuły spożywcze-Przedszkole w Nowej Wsi
  2. Dostawa ryb na potrzeby Zespołu Szkół Publicznych w Józefosławiu..
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Piaseczno
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryby w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku A przewidywana liczba osób objętych obiadem 960.
  3. Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 w okresie od 01.09.2015r. do 31.12.2015r.
    Zamawiający: Gmina Brwinów, Brwinów
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie w podziale na części: Cześć 1 - Dostawa artykułów spożywczych (puszki, tłuszcze roślinne i zwierzęce) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno- epidemiologicznymi. Część 2 - Dostawa artykułów spożywczych (sypkie, strączkowe, zbożowe) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, 03212200-2 warzywa strączkowe suszone, łuskane Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Cześć 3 - Dostawa drobiu do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15112000-6 drób Mięso i produkty drobiowe powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, plombowane lub metkowane, czyste i nieuszkodzone. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 4 - Dostawa jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03142500-3 jaja Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Część 5 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeżę, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACCP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. Część 6 - Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15332100-5 przetworzone owoce; 15331170-9 warzywa mrożone Przetworzone owoce, warzywa mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 7 - Dostawa nabiału do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15511000-3 produkty mleczarskie; 15542100-0 ser twarogowy, 15512300-3 śmietana pełnotłusta; 15551320-4 jogurt z dodatkiem substancji smakowych Nabiał i wszystkie jego produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Część 8 - Dostawa owoców do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03200000-3 zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy Owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. Część 9- Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Pieczywo, świeże wyroby piekarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atest. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości organoleptycznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. . Część 10 - Dostawa artykułów spożywczych (przyprawy i słodycze) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15871270-7 mieszanki przypraw; 15872300-4 zioła; 15840000-8 kakao, czekolada i wyroby cukiernicze Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Część 11 - Dostawa ryby mrożonej do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15220000-6 ryby mrożone, filety rybne pozostałe mięso ryb Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 12 - Dostawa warzyw do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym. CPV: 03221000-6 warzywa Warzywa powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach asortymentowo-cenowych do niniejszej specyfikacji: - dla Części 1 - załącznik nr 1/1 - dla Części 2 - załącznik nr 1/2 - dla Części 3 - załącznik nr 1/3 - dla Części 4 - załącznik nr 1/4 - dla Części 5 - załącznik nr 1/5 - dla Części 6 - załącznik nr 1/6 - dla Części 7 - załącznik nr 1/7 - dla Części 8 - załącznik nr 1/8 - dla Części 9 - załącznik nr 1/9 - dla Części 10 - załącznik nr 1/10 - dla Części 11 - załącznik nr 1/11 - dla Części 12 - załącznik nr 1/12 3. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych, jednostkowych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 4. Ilość każdorazowo dostarczanych artykułów żywnościowych i częstotliwość dostaw będzie wskazywana przez Zamawiającego faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej z maksymalnym 3-dniowym wyprzedzeniem przed wymaganą dostawą. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo zamawianą faktyczną ilość artykułów w terminie wskazanym w zamówieniu. Dostarczone artykuły nie zamawiane (tj. opakowania zbiorcze czy hurtowe, niezgodne z przedmiotem zamówienia) nie będą przez Zamawiającego przyjmowane. W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie dysponował określonym towarem, zobowiązany jest do powiadomienia o tym Zamawiającego co najmniej jeden dzień przed terminem dostawy i uzgodnić z Zamawiającym produkt zamienny, spośród produktów wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku z częstotliwością i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 6. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać zamówioną część przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, a przewóz artykułów będzie się odbywał zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że zamawiane ilości artykułów żywnościowych mogą ulec zmniejszeniu o 20% w stosunku do przewidzianych ilości w formularzach asortymentowo-cenowych. 8. Zamawiający przewiduje prawo opcji. W razie konieczności Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia na artykuły żywnościowe do 20% ilości podanych w formularzach asortymentowo-cenowych. 9. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 594), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 678). 10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru (dostarczone artykuły są niekompletne, niezgodne ze specyfikacją, posiadają wady albo ślady zewnętrznego uszkodzenia, lub w innych uzasadnionych przypadkach) reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i Zamawiający wskaże w protokole odbioru przyczyny odmowy odbioru oraz wyznaczy nowy termin dostarczenia artykułów.
  4. Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 w okresie od 01.09.2015r. do 31.12.2015r.
    Zamawiający: Gmina Brwinów, Brwinów
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie w podziale na części: Cześć 1 - Dostawa artykułów spożywczych (puszki, tłuszcze roślinne i zwierzęce) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno- epidemiologicznymi. Część 2 - Dostawa artykułów spożywczych (sypkie, strączkowe, zbożowe) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, 03212200-2 warzywa strączkowe suszone, łuskane Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Cześć 3 - Dostawa drobiu do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15112000-6 drób Mięso i produkty drobiowe powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, plombowane lub metkowane, czyste i nieuszkodzone. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 4 - Dostawa jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03142500-3 jaja Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Część 5 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeżę, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACCP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. Część 6 - Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15332100-5 przetworzone owoce; 15331170-9 warzywa mrożone Przetworzone owoce, warzywa mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 7 - Dostawa nabiału do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15511000-3 produkty mleczarskie; 15542100-0 ser twarogowy, 15512300-3 śmietana pełnotłusta; 15551320-4 jogurt z dodatkiem substancji smakowych Nabiał i wszystkie jego produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Część 8 - Dostawa owoców do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03200000-3 zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy Owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. Część 9- Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Pieczywo, świeże wyroby piekarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atest. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości organoleptycznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Część 10 - Dostawa artykułów spożywczych (przyprawy i słodycze) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15871270-7 mieszanki przypraw; 15872300-4 zioła; 15840000-8 kakao, czekolada i wyroby cukiernicze Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Część 11 - Dostawa ryby mrożonej do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15220000-6 ryby mrożone, filety rybne pozostałe mięso ryb Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 12 - Dostawa warzyw do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym. CPV: 03221000-6 warzywa Warzywa powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach asortymentowo-cenowych do niniejszej specyfikacji: - dla Części 1 - załącznik nr 1/1 - dla Części 2 - załącznik nr 1/2 - dla Części 3 - załącznik nr 1/3 - dla Części 4 - załącznik nr 1/4 - dla Części 5 - załącznik nr 1/5 - dla Części 6 - załącznik nr 1/6 - dla Części 7 - załącznik nr 1/7 - dla Części 8 - załącznik nr 1/8 - dla Części 9 - załącznik nr 1/9 - dla Części 10 - załącznik nr 1/10 - dla Części 11 - załącznik nr 1/11 - dla Części 12 - załącznik nr 1/12 3. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych, jednostkowych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 4. Ilość każdorazowo dostarczanych artykułów żywnościowych i częstotliwość dostaw będzie wskazywana przez Zamawiającego faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej z maksymalnym 3-dniowym wyprzedzeniem przed wymaganą dostawą. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo zamawianą faktyczną ilość artykułów w terminie wskazanym w zamówieniu. Dostarczone artykuły nie zamawiane (tj. opakowania zbiorcze czy hurtowe, niezgodne z przedmiotem zamówienia) nie będą przez Zamawiającego przyjmowane. W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie dysponował określonym towarem, zobowiązany jest do powiadomienia o tym Zamawiającego co najmniej jeden dzień przed terminem dostawy i uzgodnić z Zamawiającym produkt zamienny, spośród produktów wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku z częstotliwością i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 6. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać zamówioną część przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, a przewóz artykułów będzie się odbywał zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że zamawiane ilości artykułów żywnościowych mogą ulec zmniejszeniu o 20% w stosunku do przewidzianych ilości w formularzach asortymentowo-cenowych. 8. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 594), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 678). 9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru (dostarczone artykuły są niekompletne, niezgodne ze specyfikacją, posiadają wady albo ślady zewnętrznego uszkodzenia, lub w innych uzasadnionych przypadkach) reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i Zamawiający wskaże w protokole odbioru przyczyny odmowy odbioru oraz wyznaczy nowy termin dostarczenia artykułów.
  5. Dostawa różnych produktów spożywczych wg pakietów zamkniętych od nr 1 do nr 11
    Zamawiający: Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego, Białystok
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych produktów spożywczych wg następujących pakietów zamkniętych:
    a. Nr 1 - Mięso i przetwory mięsne (Zał. Nr 1 do SIWZ),
    b. Nr 2 - Drób i przetwory drobiowe(Zał. Nr 2 do SIWZ),
    c. Nr 3 - Pieczywo (Zał. Nr 3 do SIWZ),
    d. Nr 4 - Nabiał i produkty mleczarskie(Zał. Nr 4 do SIWZ),
    e. Nr 5 - Jaja (Zał. Nr 5 do SIWZ),
    f. Nr 6 - Różne produkty spożywcze (Zał. Nr 6 do SIWZ),
    g. Nr 7 - Ziemniaki (Zał. Nr 7 do SIWZ),
    h. Nr 8 - Ryby i przetwory rybne (Zał. Nr 8 do SIWZ),
    i. Nr 9 - Warzywa i owoce (Zał. Nr 9 do SIWZ),
    j. Nr 10 - Warzywa kiszone (Zał. Nr 10 do SIWZ),
    k. Nr 11 - Mrożonki (Zał. Nr 11 do SIWZ)
  6. Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, Jałówka
    Dostawa artykułów spożywczych: mięsa, wędlin, nabiału, artykułów ogólnospożywczych, wyrobów piekarskich, owoców i warzyw, ryb i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
  7. Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego, Ząbki
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę produktów spożywczych (zgodnie z ilościowymi zapotrzebowaniami Zamawiającego) transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Ząbkach przy ul. Batorego 11. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dziewięć Zadań: 2.1. Zadanie Nr 1 - Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin; 2.2. Zadanie Nr 2 - Sukcesywna dostawa ryb; 2.3. Zadanie Nr 3 - Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych; 2.4. Zadanie Nr 4 - Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów; 2.5. Zadanie Nr 5 - Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich; 2.6 Zadanie Nr 6 - Sukcesywna dostawa jaj; 2.7. Zadanie Nr 7- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych; 2.8. Zadanie Nr 8 - Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców; 2.9. Zadanie Nr 9 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.
  8. Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 2 Zadania
    Zamawiający: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego artykułów spożywczych w podziale na 2 grupy zadaniowe w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo na załączonych do SIWZ Formularzach Cenowych.
    2. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione Zadania:
    Zadanie 1 - Pieczywo bezglutenowe
    Zadanie 2 - Mrożonki
    WARUNKI WYMAGANE DO WSZYSTKICH ZADAŃ
    Data ważności na każdej sztuce towaru wraz z informacją o dokładnym składzie produktu, produkt nieoznakowany nie będzie przyjmowany.
    Bezwzględnie czyste kosze i pojemniki, w których dostarczany jest produkt, brak przestrzegania czystości może stanowić przyczynę zerwania umowy. Zakaz pozostawiania towaru w drewnianych skrzynkach, towar z brudnych, zapuszczonych, o brzydkiej woni i połamanych pojemników nie będzie przyjmowany.
    Oprócz dostarczania zamawianych towarów na kuchnię MSSW, Wykonawca jest zobowiązany pomóc w rozładowywaniu towaru na regały magazynowe. Za wyjątkiem dostaw nocnych każdy Wykonawca jest zobligowany do bezpośredniego przekazywania towaru, zostawianie towaru w windzie jest zabronione.
    Dowóz towaru odbywa się przy przestrzeganiu wszystkich zasad sanitarnych - czysty pojazd (możliwość kontroli pracownika odbierającego towar). Pełna dokumentacja kontroli sanitarnej samochodu oraz karta dopuszczenia samochodu do przewozu środków spożywczych (xero do dostarczenia przy pierwszej dostawie). Czyste opakowania zewnętrzne, pełny ubiór dostawcy (minimum fartuch ochronny), własny dezynfekowany wózek transportowy - nie ma możliwości załadowywania towaru na wózki kuchenne.
    3. Podaną ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.
    4. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych Zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych Zadań.
    5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    6. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
    7. Oferowany do przetargu asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać parametry opisane w zadaniu.
    8. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty.
    9. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia
    umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
    publicznego.
    10. Podwykonawstwo:
    a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
    b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których
    wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
    c) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę
    kluczowych części zamówienia
    11. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  9. DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NABIAŁU, MROŻONYCH WARZYW I OWOCÓW, DAŃ GOTOWYCH (WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH), ŚWIEŻEGO PIECZYWA i WYROBÓW CIASTKARSKICH, MIĘSA I WĘDLIN, ŚWIEŻYCH WARZYW i OWOCÓW wykonywane sukcesywnie w okresie 4 miesięcy - od 03.09.2015r. do 31.12.2015r.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów żywnościowych tj. art. Spożywczych, nabiału, mrożonych warzyw i owoców, dań gotowych (wyroby garmażeryjne), świeżego pieczywa i wyrobów ciastkarskich, świeżego pieczywa i wyrobów ciastkarskich, mięsa i wędlin, świeżych warzyw i owoców których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w FORMULARZU CENOWYM załącznika nr 1 . W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa zadań: zadanie nr 1 art. spożywcze zadanie nr 2 nabiał zadanie nr 3 mrożone warzywa i owoce zadanie nr 4 dania gotowe (wyroby garmażeryjne) zadanie nr 5 świeże pieczywo, wyroby ciastkarskie zadanie nr 6 mięso i wędliny zadanie nr 7 świeże warzywa i owoce.
  10. Zakup i dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Przedszkole Samorządowe Nr 82, Białystok
    Dostawa żywności w 6 pakietach w okresie od dnia zawarcia umowy do końca marca 2016 r.: Cz. 1 - mięso i przetwory mięsne Cz. 2 - mrożone warzywa, owoce, ryby Cz. 3 - nabiał Cz. 4 - pieczywo i wyroby piekarnicze Cz. 5 - warzywa, owoce, jaja Cz. 6 - artykuły suche
  11. Znak sprawy: 26.2.2015 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku, Białystok
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do magazynu szkoły przy ulicy KEN 1A w Białymstoku według następujących części: Nr 1 - Mięso i przetwory mięsne, Nr 2 - Warzywa, owoce i jaja, Nr 3 - Nabiał i produkty mleczarskie, Nr 4 - Mrożone owoce i warzywa, Nr 5 - Różne artykuły spożywcze, Nr 6 - Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Nr 7 - Ryby mrożone i świeże.
  12. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Słonecznego w Wasilkowie.
    Zamawiający: Przedszkole "Słoneczne" w Wasilkowie, Wasilków
    1. Przedmiotem zamówienia
    jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wymienionych w załącznikach , w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla części wskazanych w pkt.2. 2. Zamówienie będzie dokonane i realizowane w podziale na 7 części: Część 1. Warzywa i owoce świeże i suszone Część 2. Jaja kurze Część 3. Mięso i wędliny Część 4. Produkty ogólnospożywcze Część 5. Produkty mleczarskie 6. Mrożonki i ryby Część 7. Pieczywo 3. Szczegóły i warunki realizacji zamówienia wspólne dla wszystkich części : 1) Przedmiotem zamówienia objęty jest także załadunek, transport i rozładunek dostarczanych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie w Wasilkowie przy ul. Sienkiewicza 24 i filii przy ul. Polnej 1/4c. 2) Podane w załącznikach wskazanych w ust.1 ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu. Zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów żywnościowych może wynikać z
    uzasadnionych potrzeb Zamawiającego np. zmniejszenia liczby żywionych wychowanków przedszkola w wyniku absencji i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia. 3) Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym odpowiednio dla części zamówienia. 4) Oferowane artykuły żywnościowe winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach
    prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.). Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. 5) Dostawa artykułów żywnościowych ma być wykonywana środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.) Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego. 4. Pozostałe wymagania: 1) Dostarczane w każdej z części produkty spełniać muszą prawem określone wymogi dla tych produktów w tym wymogi zdrowotne. Materiał opakowaniowy winny być dopuszczony do kontaktu z
    żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy. Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966), tzn. muszą zawierać: nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta. 2) Przy każdej dostawie jaj konsumpcyjnych oraz mięsa i wędlin zamawiający wymaga przedstawienia handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) zgodnie z ustawą o produktach
    pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.), a) Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu oraz zdezynfekowane za pomocą promienia ultrafioletowego. b) Wykonawca, na każde żądanie zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa. 3) Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, zgodnie z opisanymi wyżej wymaganiami, oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, iż: pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy. 5.
    Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego
    pracownika Zamawiającego /telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie/, wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku z następującą częstotliwością dostaw: - owoce i warzywa, jaja, mięso i wędliny oraz artykuły mleczarskie i ogólnospożywcze - dwa razy w tygodniu do godziny 8.00 (harmonogram szczegółowy dostaw, tj. dni tygodnia, w których winny odbywać się dostawy, zostanie wskazany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy) - pieczywo (codziennie do 6 rano) - ryby i mrożonki (2 razy w miesiącu) W przypadku warzyw i owoców zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia częstotliwości dostaw średnio o raz w tygodniu. 6. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Oferta winna zawierać wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań (parametrów) dla danego produktu (gramatura,zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.).
  13. Dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Łosice
    Przetarg na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do kuchni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach, w asortymencie i ilości wyszczególnionej w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Nazwy własne artykułów żywnościowych podane w opisie przedmiotu zamówienia są tylko przykładowe i mają na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianych artykułów. Dopuszcza się artykuły równoważne. Za równoważne będą uznane artykuły posiadające, co najmniej te same walory i właściwości, co artykuły podane przykładowo. Zamawiający wymaga aby pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie transportu.
    Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
    Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej, dotyczy głównie; stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu
  14. Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 4 w Pułtusku ul. New Britain 1, 06-100 Pułtusk.
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 4 z Klasami Sportowymi w Pułtusku, Pułtusk
    1) Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w poniżej wyszczególnionych częściach:

    CZĘŚĆ I - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów:
    Artykuły suche i inne - 15000000-8

    CZĘŚĆ II - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów:
    Warzywa, owoce - 15.00.00.00-8
    15.30.00.00-1

    CZĘŚĆ III - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów:
    Drób - 15.00.00.00-8
    15.11.20.00-6

    CZĘŚĆ IV - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów:
    Mięso i wędliny - 15.00.00.00-8
    15.10.00.00-9

    CZĘŚĆ V- Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów:
    Nabiał - 15.00.00.00-8
    15.50.00.00-3

    CZĘŚĆ VI - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów:
    Jaja - 15.00.00.00-8
    03.14.25.00-3

    CZĘŚĆ VII - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów:
    Ziemniaki - 15.00.00.00-8
    03.21.21.00-1

    CZĘŚĆ VIII - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów:
    Ryby mrożone - 15.00.00.00-8
    15.22.10.00-3

    CZĘŚĆ IX - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów:
    Mrożonki - 15.00.00.00-8
    15.33.11.70-9

    2) Szczegółowy wykaz asortymentu danej części wraz z ilością zamówienia w okresie
    trwania umowy zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik
    od nr 5 do nr 13 do SIWZ. Ilości asortymentów podane w formularzu stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres obowiązywania umowy.
    3) Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec zmianie np. w razie zmiany liczby osób korzystających z wyżywienia oraz w związku z ustaleniami w jadłospisach.
    4) Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w formularzu cenowym nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
    5) Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami
    HACCP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia.
    6) Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane
    zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. Artykuły spożywcze objęte tą umową muszą spełniać wymagania norm PN. Dowóz dostaw zgodnie z zasadami GMP i GHP. Realizację dostaw dostawca gwarantuje własnym transportem i na własny koszt - spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne do przewozu żywności dla środków transportu art. spożywczych.
    7) Dostawca odpowiada za stan jakościowy dostarczanych artykułów spożywczych. Dostawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny).
    8) Dostarczane artykuły spożywcze muszą posiadać odpowiednie oznakowanie, a zwłaszcza termin przydatności do spożycia i datę minimalnej trwałości, czytelność i trwałość znakowania.
    9) Wykonawca przy sporządzeniu oferty powinien uwzględnić fakt, iż Zespół Szkół Nr 4 pracuje zgodnie z kalendarzem danego roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.).
  15. 1. Dostawa owoców i warzyw mrożonych. 2. Dostawa ryb i przetworów rybnych
    Zamawiający: Dom Lekarza Seniora im. dr Kazimierza Fritza, Warszawa
    Sukcesywne dostawy owoców i warzyw mrożonych, ryb i przetworów rybnych (ryb mrożonych, wędzonych, sałatek rybnych i konserw rybnych).
  16. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: I Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Józefa Bema w Ostrołęce, Ostrołęka
    1.ARTYKUŁY SPOŻYWCZE 2.ZUPY W PROSZKU, SOSY 3.MLEKO I PRODUKTY MLECZNE JOGURTY, SERKI TOPIONE, MASŁO ROŚLINNE 4.MIĘSO I WĘDLINY 5.DRÓB ŚWIEŻY 6.PRZETWORY DROBIOWE 7.PIECZYWO MIESZANE, BUŁKI ZWYKŁE, BUŁKI SŁODKIE, CIASTO DROŻDŻOWE 8.WYROBY CUKIERNICZE 9.WARZYWA, OWOCE, OWOCE CYTRUSOWE, ZIEMNIAKI 10.JAJA KURZE ŚWIEŻE 11. RYBY I PRZETWORY RYBNE 12. MROŻONKI.
  17. dostawa produktów spożywczych w 2015 r.
    Zamawiający: Zespół Szkół w Legionowie, Legionowo
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 ofert częściowych. Dostawa artykułów spożywczych w 2015 r. dla uczniów Zespołu Szkół w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa rodzajowo-ilościowe osiem ofert częściowych: - oferta częściowa nr 1 - obejmuje produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, - oferta częściowa nr 2 - obejmuje drób, - oferta częściowa nr 3 - obejmuje oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne oraz produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, - oferta częściowa nr 4 - pieczywo, - oferta częściowa nr 5 - produkty mleczarskie, - oferta częściowa nr 6 - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb oraz mrożonki, - oferta częściowa nr 7 - owoce, warzywa i podobne produkty, - oferta częściowa nr 8 - świeże jaja. Terminy dostaw, asortyment i ilość określona zostanie każdorazowo w pisemnym zamówieniu, które może być doręczone Wykonawcy za pomocą faxu, mailem lub w zamówieniu telefonicznym składanym przez Zamawiającego, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawa zamówionych towarów będzie się odbywała sukcesywnie ściśle według wskazań Zamawiającego. 2. Dostarczane produkty spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w szkołach, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Ponadto, szczególnie wędliny powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Producent (wytwórca) oferowanych artykułów żywnościowych winien posiadać certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności. Dostarczona żywność musi być świeża z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm i tak: mięso surowe temp. 2-40 C - 48 godzin, wędliny drobnorozdrobnione temp. 2-40 C - 4-6 dni, wędzonki temp. 2-40 C - 7-8 dni, podrobowe 2-40 C - 72 godziny, homogenizowane 2-40 C - do 4 dni. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia
  18. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Nr 45 w Warszawie, ul. Jagiellońska 7
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 45, Warszawa
    Warzywa i owoce świeże, soki owocowo- warzywne oraz jaja,produkty ogólnospożywcze,mięso, wędliny i tłuszcze zwierzęce,warzywa i owoce mrożone oraz ryba,wyroby garmażeryjne

Inne osoby dla Maciejewski Jacek Franciszek (30 osób):