Kogo reprezentuje osoba

Maciejewski Józef

w KRS

Józef Maciejewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Józef
Nazwisko:Maciejewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1957 r., wiek 62 lata
Miejscowości:Giżycko (Warmińsko-mazurskie)
Przetargi:3 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Alicki Jan, Bobrowski Paweł Krzysztof, Bułajewski Stanisław, Dąbrowska Jadwiga, Dobrzyński Janusz, Drozdowski Grzegorz Piotr, Feliński Piotr Ryszard, Filipek Jarosław, Fuk Magdalena, Grądzki Paweł, Gładkowski Władysław, Iwaszkiewicz Wojciech Karol, Jakubowski Piotr, Jarczewska Maria, Jarosik Sławomir, Jaskulska Sylwia Monika, Jasudowicz Marek, Jurkowska Kawałko Ewa Dorota, Karpiński Józef, Kombel Gawlik Agnieszka Maria, Kołakowska Alicja, Kołaszewski Krzysztof, Krasiński Jerzy Wiesław, Król Radosław, Kudrzycki Zbigniew, Kurczewska Agnieszka Anna, Kłoczko Bartłomiej Artur, Mazurczyk Barbara Małgorzata, Meina Bogdan, Miros Marek, Morzy Jacek Antoni, Nieszczerzewski Grzegorz, Opalach Zbigniew Janusz, Pabich Janusz Sylwester, Piercewicz Piotr, Piotrowska Jolanta, Piwowarczyk Krzysztof Andrzej, Ratyński Tadeusz, Rawa Rudzińska Wioletta Elżbieta, Siemieniec Otolia, Sieroński Andrzej, Sokołowska Beata, Stajuda Ewa, Stępniak Wojciech, Sulima Tomasz Jakub, Suski Zdzisław, Szymborski Andrzej, Wąsiakowski Stanisław, Włodkowski Zbigniew, Zapert Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łępicka Gij Monika

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Fundacja Europa- Mazury Galeria Sztuki Małgorzaty Basińskiej, Ryn − KRS 0000029571
  2. Fundacja Ochrony Wielkich Jezior Mazurskich, Giżycko − KRS 0000042009
  3. Fundacja Pętla Mazurska, Warszawa − KRS 0000358384
  4. Fundacja Rozwoju Regionu Gołdap, Gołdap − KRS 0000024865
  5. Fundacja Rozwoju Ziemi Oleckiej, Olecko − KRS 0000210279
  6. Giżyckie Stowarzyszenie Łyżwiarskie Czarne Pantery, Giżycko − KRS 0000264946
  7. Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z O.O., Karolewo − KRS 0000302293
  8. Gminny Ludowy Klub Sportowy Orzeł Karolewo, Karolewo − KRS 0000055925
  9. Jeździecki Klub Sportowy Mikołajki W Starych Sadach, Mikołajki − KRS 0000029597
  10. Klub Promocji Talentów Przy Gimnazjum Nr 2 W Giżycku, Giżycko − KRS 0000103541
  11. Komunalna Energetyka Cieplna Komec Sp. Z O.O., Kętrzyn − KRS 0000118512
  12. Korpec Energetyka Cieplna Sp. Z O.O., Korsze − KRS 0000121838
  13. Ochotnicza Straż Pożarna Drozdowo-zastrużne W Drozdowie, Drozdowo − KRS 0000285347
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Kętrzynie, Kętrzyn − KRS 0000296591
  15. Ochotnicza Straż Pożarna W Linowie, Linowo − KRS 0000040648
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Piszu, Pisz − KRS 0000291764
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Sterławkach Wielkich, Sterławki Wielkie − KRS 0000035712
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Wyszemborku, Wyszembork − KRS 0000059169
  19. Ostrołęckie Towarzystwo Naukowe Im. Adama Chętnika, Ostrołęka − KRS 0000126974
  20. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Giżycko − KRS 0000117064
  21. Spółdzielnia Mieszkaniowa Jarzębina W Rynie, Ryn − KRS 0000173756
  22. Stowarzyszenie Agroturystyczne Gmina Purda Zaprasza, Purda − KRS 0000230186
  23. Stowarzyszenie Aktywni Gminy Giżycko, Wilkasy − KRS 0000605596
  24. Stowarzyszenie Byłych Wójtów, Burmistrzów i Prezydentów Rzeczpospolitej Polskiej, Poznań − KRS 0000608098
  25. Stowarzyszenie Gmin Rzeczypospolitej Polskiej Euroregion Bałtyk, Elbląg − KRS 0000042453
  26. Stowarzyszenie Inicjatyw Obywatelskich Wizja Lokalna, Olsztyn − KRS 0000411348
  27. Stowarzyszenie Kochamy Mazury, Giżycko − KRS 0000448788
  28. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Rybacka Wielkie Jeziora Mazurskie, Węgorzewo − KRS 0000342523
  29. Stowarzyszenie Mrągowska Wspólnota Samorządowa, Mrągowo − KRS 0000378347
  30. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Rybactwa i Ochrony Środowiska Ryb-eko, Olsztyn − KRS 0000274242
  31. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Wsi Staświny i Ruda Staświnka, Staświny − KRS 0000199448
  32. Stowarzyszenie Pomocne Dłonie Dla Miasta Ryn, Ryn − KRS 0000038401
  33. Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Potrzebującym Szansa, Mrągowo − KRS 0000077867
  34. Stowarzyszenie Pomocy Humanitarnej Im. Św. Łazarza W Kętrzynie, Kętrzyn − KRS 0000072868
  35. Stowarzyszenie Pomocy Humanitarnej Im. Św.łazarza W Klebarku Wielkim, Klebark Wielki − KRS 0000107625
  36. Stowarzyszenie Szesnastka, Olsztyn − KRS 0000284746
  37. Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020, Giżycko − KRS 0000543501
  38. Stowarzyszenie Wspólnota Samorządowa Powiatu Piskiego, Pisz − KRS 0000353750
  39. Stowarzyszenie Zielona Energia Na Mazurach, Giżycko − KRS 0000026553
  40. Towarzystwo Miłośników Pasłęka, Pasłęk − KRS 0000052712
  41. Towarzystwo Miłośników Ziemi Mrągowskiej, Mrągowo − KRS 0000305796
  42. Wojewódzki Związek Pszczelarzy W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000112906
  43. Zakład Gospodarki Komunalnej W Barcianach Sp. Z O.O., Barciany − KRS 0000647199
  44. Zakład Gospodarki Komunalnej W Warpunach Sp. Z O.O., Warpuny − KRS 0000520815
  45. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. Z O.O., Piecki − KRS 0000494944
  46. Zakład Usług Komunalnych - Sp. Z O.O., Pisz − KRS 0000214345
  47. Związek Miast Polskich, Poznań − KRS 0000069153
  48. Związek Stowarzyszeń Na Rzecz Rozwoju Gmin Północnego Obszaru Wielkich Jezior Mazurskich (lgd9), Węgorzewo − KRS 0000252106
  49. Związek Zawodowy Pracowników Samorządowych Magistrat Przy Urzędzie Miasta i Gminy W Rynie, Ryn − KRS 0000274920

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Administrator Sp. Z O.O., Giżycko − KRS 0000141412
  2. Aeroklub Mazury, Szczytno − KRS 0000172390
  3. Centrum Sportowo - Rekreacyjne Piękna Góra W Gołdapi S.A. Likwidacyjnej, Konikowo − KRS 0000068901
  4. Diana-pzł Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000201963
  5. Fundacja Fundusz Ziemi Olsztyńskiej, Olsztyn − KRS 0000119787
  6. Fundacja Zielone Płuca Polski, Białystok − KRS 0000243439
  7. G 4 W Sp. Z O.O., Mrągowo − KRS 0000132147
  8. Giżycki Klub Sportowy Mamry, Giżycko − KRS 0000167966
  9. Giżyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego-Sp. Z O.O.., Giżycko − KRS 0000096022
  10. Instytut Rozwoju Sp. Z O.O., Kozarek Mały − KRS 0000336201
  11. Iurist Ius Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000462520
  12. Lincoln Petfood Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000517741
  13. Lokalna Grupa Działania Mazurskie Morze, Orzysz − KRS 0000312625
  14. Lokalna Organizacja Turystyczna Powiatu Szczycieńskiego, Szczytno − KRS 0000179721
  15. Mazurski Bank Spółdzielczy W Giżycku, Giżycko − KRS 0000036787
  16. Miejska Energetyka Cieplna Sp. Z O.O., Mrągowo − KRS 0000082783
  17. Ozgraf Olsztyńskie Zakłady Graficzne S.A., Olsztyn − KRS 0000076084
  18. Polska Izba Firm Szkoleniowych, Warszawa − KRS 0000226497
  19. Polska Ryba Sp. Z O.O., Duża Klonia − KRS 0000337425
  20. Przedsiębiorstwo Apis Sp. Z O.O., Miłki − KRS 0000204014
  21. Rolegro Sp. Z O.O., Biała Olecka − KRS 0000336527
  22. Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego Międzyzakładowa W Piszu, Pisz − KRS 0000131567
  23. Spółdzielnia Ogrodniczo-pszczelarska W Kętrzynie, Kętrzyn − KRS 0000122133
  24. Spółdzielnia Usług Rolniczych W Mikołajkach, Mikołajki − KRS 0000015222
  25. Stowarzyszenie Inicjatyw Ekologicznych i Społecznych Sies, Józefów − KRS 0000383390
  26. Stowarzyszenie Kongres Kobiet, Warszawa − KRS 0000347440
  27. Stowarzyszenie Oświatowo-kulturalne Gminy Kętrzyn, Karolewo − KRS 0000129320
  28. Stowarzyszenie Pomocy Humanitarnej Im. Św. Łazarza Z Siedzibą W Ełku, Ełk − KRS 0000136508
  29. Szpital Mrągowski Im. Michała Kajki Sp. Z O.O., Mrągowo − KRS 0000490118
  30. Warmińsko-mazurska Agencja Energetyczna Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000347827
  31. Warmińsko-mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000014479
  32. Warmińsko-mazurski Bank Spółdzielczy, Pisz − KRS 0000036781
  33. Wspólnota Terytorialna, Olsztyn − KRS 0000231134
  34. Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. Z O.O., Szczytno − KRS 0000098801
  35. Zakład Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Węgorzewo − KRS 0000048733
  36. Zakład Usług Wodnych Sp. Z O.O., Dobre Miasto − KRS 0000123884

Powiązane przetargi (3 szt.):
  1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji realizowanych w ramach projektu: Ochrona cennych zasobów przyrodniczych na terenie parków krajobrazowych Pomorza Kujaw Warmii i Mazur przed nadmierną i niekontrolowaną presją turystów
    Zamawiający: Fundacja Ochrony Wielkich Jezior Mazurskich, Giżycko
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji realizowanych w ramach projektu: Ochrona cennych zasobów przyrodniczych na terenie parków krajobrazowych Pomorza, Kujaw, Warmii i Mazur przed nadmierną i niekontrolowaną presją turystów wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, z których w 2 zakończone będą pozwoleniem na budowę lub pozwoleniem wodno - prawnym. W częściach (1, 4) kończących się pozwoleniem, przez dokumentację projektową należy rozumieć opracowanie, spełniające wymogi rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz 462), jak również spełniające wymogi § 4 ust 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.) W części 2 i 3, gdzie nie jest wymagane pozwolenie na budowę, przez dokumentację projektową - należy rozumieć opracowanie, spełniające wymogi § 4 ust 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.). Przed wykonaniem dokumentacji dla konkretnej części Wykonawca poszczególnych części przedłoży Zmawiającemu do zaopiniowania dwie koncepcje zawierające co najmniej różne warianty przedsięwzięcia (np. m. in. co do rozwiązań techniczno -technologicznych, materiałowych, rozwiązań architektonicznych). Zaopiniowanie i wybór konkretnej koncepcji nastąpi w formie pisemnej w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia jej przedłożenia (wpłynięcia/dostarczenia do Zamawiającego). Kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych części zostaną sporządzone po wybraniu konkretnego wariantu. Wykonawca zobowiązany będzie do pomocy Zamawiającemu przy udzielaniu wyjaśnień, odpowiedzi, jak również uzupełnienia dokumentacji w trakcie procedury wyłaniania wykonawcy inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji oraz w trakcie realizacji inwestycji. Zamawiający nie posiada map do celów projektowych - należy powyższe uwzględnić w cenie oferty za poszczególne części. Wyjątek stanowi część 2 , gdzie Zamawiający posiada mapę do celów projektowych. Niezbędny zakres map został określony w opisie poszczególnych części zamówienia. Zamawiający posiada dla części 1-4 decyzje organu odpowiedzialnego za monitoring obszarów Natura 2000 (Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie z dnia 15.10.2012 r., Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy z dnia 17.09.2012 r.), w związku z którymi przeprowadzenie oceny, o której mowa w art. 6 ust.3 Dyrektywy 92/43/EWG nie zostało uznane za niezbędne.
  2. Organizacja pikniku promującego projekty środowiskowe Unii Europejskiej pod hasłem: Sprzątam-Segreguję-Szanuję oraz imprez towarzyszących.
    Zamawiający: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, Olsztyn
    Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ogłasza przetarg nieograniczony na kompleksową organizację zintegrowanych działań promujących projekty środowiskowe, w tym kompleksową organizację pikniku promującego projekty środowiskowe, które powstały dzięki dofinansowaniu z Unii Europejskiej.Piknik pod hasłem: Sprzątam - Segreguję - Szanuję
    Cele: pokazanie wpływu pomocy finansowej ze środków UE na ochronę środowiska Warmii i Mazur (m.in. zakładane efekty, oddziaływanie na środowisko)
    przekazanie informacji o projektach środowiskowych współfinansowanych ze środków UE (m.in. beneficjent, zakres projektu, finansowanie)promocja projektów unijnych
    edukacja ekologiczna społeczeństwa i promocja pożądanych zachowań proekologicznych Grupa docelowa: mieszkańcy Warmii i Mazur, turyści, uczestnicy aktywnego wypoczynku, dzieci, młodzież Termin i czas trwania:
    okres od czerwca do września 2012 r., w tym piknik 9 czerwca 2012 r. (od godziny 10:00 do godziny 16:00)
    Lokalizacja:
    -zintegrowane działania promujące - zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz,
    -piknik na terenie miasta Giżycko
    Doświadczenie Wykonawcy: doświadczenie w przygotowywaniu i organizacji ekologicznych festynów, otwartych dla mieszkańców imprez masowych popularyzujących tematykę ochrony środowiska - przynajmniej pięciu.
    Zakres prac i obowiązków Wykonawcy:
    1)Piknik Wykonawca wykona zadanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych i rozporządzeniami wykonawczymi. Wykonawca zapewni przygotowanie oraz obsługę i prowadzenie w trakcie trwania całej imprezy następujących elementów organizacyjnych:
    1.Scena z zapleczem technicznym - scena z zadaszeniem o wymiarach minimum - 6x5 m w ilości 1 szt. Nagłośnienie frontowe, odsłuchy sceniczne x 3 sztuki, mikrofony bezprzewodowe x 3 sztuki, mikser dźwięku, akustyk (odpowiedzialny za nagłośnienie podczas całej imprezy), niezbędne okablowanie.
    2.Zaplecze sanitarne.
    Zapewnienie bezpłatnego dostępu do zaplecza sanitarnego w odległości nie dalszej niż 100 m od miejsca organizacji imprezy - alternatywnie zapewnienie przenośnych toalet. Liczba kabin zgodna z normami obowiązującymi podczas odbywania imprez plenerowych.
    3.Odpowiedzialność.
    Wykonawca jest zobowiązany posiadać polisę ubezpieczeniową podczas trwania imprezy.
    4.Prowadzący - występujący:
    1)prowadzący - konferansjer: osoba prowadzącego powinna wykazać się doświadczeniem scenicznym.
    2)impreza przeplatana występami, co najmniej przez 4 godziny trwania pikniku,
    w tym co najmniej: 1 zespół szantowy, 5 kabaretów dziecięcych, 3 szkolne zespoły taneczne, 10 muzycznych występów dzieci.
    5.Obsługa w trakcie przygotowania, trwania oraz zakończenia całej imprezy, w tym konferansjer, osoby prowadzące konkursy w liczbie odpowiadającej liczbie przeprowadzanych jednocześnie konkursów. Ponadto obsługa techniczna imprezy, akustyk oraz wyznaczona osoba do koordynacji dostępna na miejscu imprezy.
    6.Godzinny rejs przyrodniczo-edukacyjny statkiem po jeziorze Niegocin. Rejs od godziny 15 wraz z lunchem dla około 50 osób wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni statek spełniający wymogi w zakresie bezpieczeństwa i ekologii. Statek częściowo zadaszony o wymiarach minimum 24 x 4 m, posiadający dwa silniki po ok. 110 KW. Statek powinien posiadać toaletę oraz zaplecze gastronomiczne. Jego obsługa powinna posiadać stosowne uprawnienia i pozwolenia oraz zezwolenia umożliwiające organizację i realizację rejsu.
    Na statku zorganizowany zostanie dla uczestników serwis gastronomiczny, tj. lunch w formie bufetu który będzie się składać minimum z: 2 przystawek, zupy, drugiego dania (minimum 2 dań na ciepło oraz minimum 2 dań na zimno), deseru i soków owocowych (minimum 3 smaki), wody mineralnej gazowanej i niegazowanej oraz herbaty, kawy. Obsługę kelnerską, naczynia i sprzątanie zapewnia Wykonawca.
    7.Przygotowanie i dystrybucja, dla grupy docelowej podczas trwania pikniku, łącznie 400 porcji wyżywienia (200 porcji zupy grochowej oraz 200 drugiego dania - hot dog wraz z surówką). Wydawanie wyżywienia od godziny 11 do 14. Wyżywienie podawane w naczyniach jednorazowych: talerz głęboki, łyżka, widelec; zapewnienie chusteczek papierowych. Przy miejscu wydawania pojemniki do segregacji odpadów, na bieżąco opróżniane. Wyżywienie wydawane na bony, które wydaje Organizator.
    8.Narzędzia marketingowe
    1)reklama w środkach masowego przekazu, w tym co najmniej spot w radio o zasięgu min. regionalnym (60 % województwa warmińsko-mazurskiego). Produkcja i emisja spotu reklamowego o dł. 30 sekund - 130 emisji w najlepszym czasie antenowym
    (65 emisji tygodniowo od 28 maja do 9 czerwca 2012 r.). Organizacja plenerowego studia w Giżycku podczas pikniku, relacje na żywo, wywiady z organizatorami
    i uczestnikami. Dodatkowo promocja imprez towarzyszących opisanych w załączniku nr 5 do siwz: 1) zapowiedź - czyli animację DJ (ok. 10 - 15 zapowiedzi x liczba imprez dodatkowych, podczas których radio poinformuje słuchaczy o miejscu i celu wydarzenia, 2) wywiad z przedstawicielem Funduszu lub współorganizatora danej akcji przed lub po wydarzeniu, 3) relacje reportera z miejsc imprez
    2)plakat - hasło promujące piknik i projekty środowiskowe UE. Dystrybucja leży
    po stronie Wykonawcy. Dystrybucja wśród grupy docelowej przed piknikiem. Zamawiający dostarczy Organizatorowi wizualizację plakatu. Liczba 1000 szt.
    9.Wynajęcie terenu z przyłączem do prądu oraz dostępem do hydrantu oraz posprzątanie po imprezie. Koszty mediów pokrywa Wykonawca.
    10.Strefa konkursów i wydarzeń piknikowych.
    Wykonawca zapewnia obsługę oraz niezbędny sprzęt (w tym 10 namiotów reklamowych o wymiarach co najmniej 4x6 m każdy, wykonanych standardowo
    z materiału typu wodoodporny poliester impregnowany o gramaturze ok. 210g/1m2 wraz ze ściankami bocznymi - wszystkie namioty powinny mieć zapewnioną możliwość podłączenia urządzeń elektrycznych. Ławy i stoły do zagospodarowania przestrzeni
    w namiotach, umożliwiające swobodne poruszanie się, przeprowadzanie zabaw oraz wszystkie materiały i sprzęt do przeprowadzenia konkursów i wydarzeń piknikowych. Osoby prowadzące lub odpowiedzialne za przebieg zabaw zapewnia Wykonawca. W trakcie trwania pikniku, Wykonawca przeprowadzi poza sceną co najmniej 7 zabaw dla dzieci i młodzieży. Zabawy te mają przebiegać równolegle do wydarzeń odbywających się na scenie. Wykonawca wybierze zabawy spośród niżej wymienionych propozycji i przedstawi do akceptacji Zamawiającego składając ofertę. Zabawy mają odbywać się w namiotach lub poza nimi - w zależności od rodzaju wybranej zabawy. Zabawy mają trwać łącznie 4,5 godziny czasu trwania pikniku. Zabawy spośród wybranych 7 mogą się powtarzać, a częstotliwością powtarzania mają być dopasowane do zapotrzebowania grupy docelowej.
    Sposób zbierania punktów w trakcie konkursów:
    Wykonawca zapewnia wystarczającą liczbę pieczątek oraz identyfikatorów, obsługę oraz niezbędny sprzęt. Każde dziecko-uczestnik w wyznaczonym namiocie zostaje (zarejestrowane). Otrzymuje imienny identyfikator z miejscami na pieczątki w poszczególnych dziedzinach-zabawach-konkursach. Odwiedzając namioty lub miejsca zabaw-konkursów dziecko-uczestnik zbiera pieczątki za udział. Po zebraniu wszystkich pieczątek identyfikator wymienia na nagrodę w namiocie, w którym dokonało rejestracji. W trakcie pikniku na scenie wśród zdanych identyfikatorów losowana będzie większa nagroda. Nagrodę stanowić będą upominki zakupione przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania.
    Identyfikatory oznakowane zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej NSS (zał. nr 1 do Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce
    w ramach narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013). Powinny zawierać znak graficzny oraz logotyp Narodowej Strategii Spójności, logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, flaga Unii Europejskiej
    z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Funduszu Spójności.11.W ramach imprezy Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w programie i przeprowadzić podsumowanie XII Wiosennego Sprzątania Warmii i Mazur, obejmujące wręczenie nagród i statuetek dla uczestników akcji. Propozycje wydarzeń piknikowych, zabaw i konkursów do wyboru w liczbie 7 przez Wykonawcę:1)namiot Centów Edukacji Ekologicznej - w nim prezentacja działalności centrów z województwa warmińsko-mazurskiego;
    2)Bieg o Puchar Prezesa Zarządu WFOŚiGW - chętni uczestnicy pikniku w zabawie sportowej pokonają trasę z przeszkodami lub na wesoło. Zawodnik będzie musiał pokonać w jak najkrótszym czasie tor przeszkód, a żeby nie było to takie proste dostanie jeszcze np. makulaturę do rąk. Najlepsi w danej kategorii: dzieci, dorośli, kobiety, mężczyźni otrzymają symboliczny puchar;3)kreatywny recykling - warsztaty tworzenia przedmiotów użytecznych z odpadów. Osoby biorące udział w warsztatach dostaną zużyte części komputerów, stare dętki od rowerów czy codzienne odpady przeciętnego Kowalskiego, którym dadzą nowe, drugie życie. Uczestnicy będą mogli stworzyć opakowania na CD, portfele, Eko-rzeźby i wiele innych przedmiotowa ograniczeniem jest tylko nasza wyobraźnia;4)segregacja odpadów na wesoło - grupa poznaje profesjonalne techniki i sposoby segregowania odpadów. Po części (wykładowej) członkowie zespołu będą mieli za zadanie posegregować na czas bardzo nietypowe przedmiotów;5)dmuchany zamek-tor przeszkód - przed uczestnikami zabawy stoi wyzwanie pokonanie toru przeszkód w czasie krótszym niż 3 minuty. Pierwszy zawodnik na starcie otrzymuje woreczek z grochem. Musi pokonać tor, a następnie przekazać woreczek kolejnemu zawodnikowi, a ten następnemu. Jeżeli ostatni zawodnik otrzyma przybędzie na start z woreczkiem w czasie krótszym niż 3 min, zespół zdobywa Punkt;6)czyszczenie jeziora - czyszczenie jeziora - do tej konkurencji zostanie przygotowany zbiornik w który będą pływały śmieci. Uczestnicy konkursu będą mieli za zadanie za pomocą wędek w jak najkrótszym czasie wyłowić wszystkie śmieci;7)rzut PET-a - konkurs ten polega na rzucie butelką do kosza na śmieci - w zabawie zostaną wykorzystane plastikowe butelki typu PET;8)Eko łamigłówka - konkurs polega na układaniu wielkich kolorowych literek, które tworzą Eko hasło! Animacja połączona z nauką jak chronić nasz wspólny dom - ZIEMIĘ, jak dbać
    o otoczenie i przyrodę;9)malowanie twarzy - zabawa polegająca na malowaniu twarzy lub rąk, nóg farbami i kredkami spełniającymi atesty bezpieczeństwa i przeznaczonymi do takiego użytku. Wskazane formy graficzne: gadżetowa maskotka, logo Wojewódzkiego Funduszu, element przyrodniczy;10)kule wodne - zabawa polegająca na tym, że uczestnik zabawy wchodzi do kuli przez wodoodporny zamek, następnie kulę pompujemy przeznaczoną do tego pompą, po czym zasuwamy zamek i gotowe! W kuli można chodzić - choć nie jest to łatwe i wymaga odrobiny treningu, skakać, przewracać się.2. Materiały reklamowe i gadżety:Na materiałach reklamowych i gadżetach, których wymiary na to pozwalają zamieszczenie następujących elementów: znak graficzny oraz logotyp Narodowej Strategii Spójności, logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, flagę Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Funduszu Spójności. Oznakowanie powinno być zgodne z zasadami zawartymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej NSS (zał. 1 do Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013). Na małych materiałach, których wymiary nie pozwalają na zamieszczenie ww.elementów należy wszystkie materiały podzielić na trzy równe części i oznakować w zależności od źródła finansowania (POIiŚ, RPO oraz WFOŚiGW).
    W pierwszym przypadku (POIiŚ) należy na materiałach zamieścić: znak graficzny NSS oraz logotyp Infrastruktury i Środowiska, flagę Unii Europejskiej (jeżeli technicznie jest możliwe należy zamieścić odwołanie słowne do Unii Europejskiej). Opcjonalnie jeżeli wymiary nadruku pozwalają należy zamieścić logo WFOŚiGW w Olsztynie. W drugim przypadku (RPO WiM) należy na materiałach zamieścić: logo NSS dla Programu Regionalnego oraz logotyp: Programu Regionalnego Narodowej Strategii Spójności, flagę Unii Europejskiej (jeżeli technicznie jest możliwe należy zamieścić odwołanie słowne do Unii Europejskiej). Opcjonalnie jeżeli wymiary nadruku pozwalają należy zamieścić logo WFOŚiGW w Olsztynie. W trzecim przypadku (WFOŚiGW) należy na materiałach zamieścić: logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Jeżeli technicznie jest możliwe należy zamieścić pełną nazwę firmy. Nadruki w wersji achromatycznej.Projekty oznakowań akceptuje każdorazowo Zamawiający. Projekty gadżetów, upominków każdorazowo akceptuje Zamawiający. Każde opakowanie musi zawierać informację o egzemplarzu bezpłatnym.
    1.4 flagi reklamowe odporne na działanie promieni UV, z niemal 100% przebiciem (prawa i lewa strona) o wysokim nasyceniu barw, montowane na stalowych wkrętakach (4 szt.) oraz obrotowych masztach teleskopowych (4 szt.), które nadają się do ustawienia w plenerze, o wymiarach co najmniej 80x250 cm. Wysokość masztu co najmniej 3 m. Flaga w kształcie prostokąta ze ściętymi na półokrągło dwoma rogami (lustrzane odbicie). Na flagach kolorowy nadruk, wzór przekaże Zamawiający. Oznakowanie zgodne z ww. zaleceniami.2.Ścianka do zrobienia pamiątkowego zdjęcia - 1 szt. Wymiary 3x4m w poziomie, łatwa w rozstawieniu, stabilna, odporna na warunki atmosferyczne, w opakowaniu. Na niej przyroda na wesoło. Oznakowanie zgodne z ww. zaleceniami. Wzór akceptuje Zamawiający.3.2 banery (długość od 4 do 6 m, szerokość od 1 do 1,5 m) do podwieszenia na scenie. Z niezbędnym do podwieszenia na scenie wyposażeniem. Na pierwszym hasło pikniku i oznakowanie zgodne z ww. zaleceniami. Na drugim logo i nazwa WFOŚiGW w Olsztynie oraz oznakowanie zgodne z ww. zaleceniami. Wzory banerów akceptuje Zamawiający.4.Gadżety - oznakowania zgodne z ww. zaleceniami.1)Pluszak - maskotka wykonana z pluszu. Maskotka w kształcenie żaby. Wysokość maskotki od 17 do 24 cm. Rozpiętość ramion maskotki od 18 do 19,5 cm, długość nogi razem ze stopą od 7 do 9 cm, długość ręki razem z dłonią od 6 do 7,5 cm. Głowa o wymiarach minimum 7 x 8 x 6 cm, a maksimum 8 x 9 x 7 cm. Oczy niebiesko-czarne na białym tle. Maskotka w kolorystyce zielono - żółtej (zielony kolor najbardziej zbliżony do: PANTONE 583 C lub 584 C, żółty kolor najbardziej zbliżony do: PANTONE 115C lub 116C). Żaba ubrana w białą koszulkę, którą można zdjąć. Na koszulce powinien być umieszczony znak graficzny oraz logotyp. Liczba: 750 szt.2)Upominki na nagrody w konkursach - 120 sztuk (w tym o wartości 50 - 70 zł książki, albumy, gry, sprzęt sportowy oraz o wartości od 70 do 100 zł brutto każdy książki, albumy, gry, sprzęt sportowy). Wykonawca składając ofertę przedłoży Zamawiającemu spis proponowanych upominków. Upominki powinny posiadać naklejki z informacją iż zakup jest współfinansowany przez Unię Europejską. Naklejki mogą być umieszczone również na opakowaniach.3)Torby ekologiczne (włókiennicza) z nadrukiem. Torba o wymiarach min. 420 mm x 380 mm, długość rączek min. 380 mm, szerokość rączek min. 20mm. Gęstość materiału (gramatura materiału min. 140 gr.); materiał - 100% bawełna w jasnym kolorze z kolorowym nadrukiem. Liczba: 1950 szt.4)Opakowania/etui wodoszczelne na telefon komórkowy wykonane z transparentnego tworzywa PCV, o wymiarach min. 22x7 cm. Zamknięcie plastikowe na całej długości oraz dodatkowo po dwukrotnym zamknięciu pierwotnego zamknięcia, dodatkowo zabezpieczone rzepem. Produkt musi być zaopatrzony w praktyczny sznurek. Uchwyt na sznurek po prawej stronie w dwóch trzecich wysokości woreczka (etui). Sznurek i element zapięcia
    z rzepem w tym samym kolorze. Liczba: 2400 szt.5)Breloczek pływający - wykonany z pianki, która poprzez swoją wyporność powoduje niezatopienie kluczy. Brelok o wymiarach minimum 8,5x3,5x1,0 cm. Na kolorowej piance nadruk. Brelok zaopatrzony w sznurek, a zakończony metalowym kółkiem do którego można przymocować klucze. Liczba: 2400 szt.
  3. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w obrębie miejscowości Ryn, Krzyżany, Słabowo, Wejdyki
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Ryn, Ryn
    Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26 i 27) oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie realizacji projektu którego postępowanie dotyczy. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a) na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych: 1. Prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; 2. Stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; 3. Wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym; 4. Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; 5. Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym; 6. Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Inwestora Bezpośredniego; 7. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych ; 8. Współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji; 9. Podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora; 10. Pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; 11. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26, 27) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; - kontrola jakości wykonanych prac; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; - ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; - zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano - instalacyjnych oraz inwestycji; - przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; b) po zakończeniu robót budowlano - montażowych: 1. Wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji; 2. Zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji; 3. Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji; 4. Sporządzenie protokółu pogwarancyjnego. W ramach robót budowlanych zostaną wykonane sieci wodociągowe i sieci kanalizacji sanitarnych w obrębie miejscowości Ryn, Krzyżany, Słabowo, Wejdyki w następującym zakresie: Sieć kanalizacyjna a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna: PVC lub PP Dn 315 mm - 12 m, PVC lub PP Dn 250 mm - 31 m, PVC lub PP Dn 200 mm - 4 327 m; b) kanalizacja sanitarna tłoczna: PE 110 mm - 71 m, PE 90 mm - 9 760 m, PE 75 mm - 1 966 m, PE 63 mm - 7 918 m, c) przepompownie ścieków główne - 7 szt. e) przepompownie ścieków lokalne - 31 szt. f) modernizacja istniejących przepompowni ścieków - 2 szt. Sieć wodociągowa a) sieć wodociągowa: PE 160 mm - 3 036 m, PE 110 mm - 4 458 m, PE 90 mm - 9 265 m; b) przyłącza wodociągowe: PE 40 mm - 2 097 m, PE 50 mm - 717 m, PE 63 mm - 409 m; c) pompownia wody - 1 szt. d) przebudowa pompowni wody - 1 szt