Kogo reprezentuje osoba

Maciejewski Piotr Jan

w KRS

Piotr Jan Maciejewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Piotr
Drugie imię:Jan
Nazwisko:Maciejewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 55 lat
Miejscowości:Kędzierzyn-koźle (Opolskie), Lubiąż (Dolnośląskie), Tarnów (Małopolskie), Wrocław (Dolnośląskie), Zabrze (Śląskie)
Przetargi:18 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejewska Magdalena Anita

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jeziorny Lech, Kaliński Kazimierz, Krupa Dariusz Zbigniew, Maciejewska Magdalena Anita, Matula Marek, Sikorski Czesław, Światłowski Janusz, Walczak Danuta, Walczak Ewa, Wójtowicz Antoni Jan, Wrona Mirosław, Żuromski Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźny Przemysław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dulęba Leszek Paweł, Gogołowicz Marek Edmund, Górska Alicja Katarzyna, Jawornicki Wiesław, Jurczyk Jerzy Roman, Kania Marcin Krzysztof, Krupa Dariusz Zbigniew, Krzemiński Marek, Malinowska Jolanta, Marciniak Ireneusz Juliusz, Marciński Marek Henryk, Małaczyński Jerzy Józef, Nowosielska Sabina Józefa, Pękala Witold Stanisław, Ptasiński Mirosław, Skwarko Wiesław, Sutor Eugeniusz Józef, Świderski Jarosław Marek, Trawczyński Jerzy Marian, Wolańska Bożena Barbara

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zięba Maria
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bobińska Krystyna, Kuchar Wanda Krystyna, Szymański Kazimierz Edward, Zdrojewski Sławomir Konstanty

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoś Beata Patrycja
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bober Bogdan Włodzimierz, Brzoza Andrzej Sebastian, Czarkowski Andrzej Wiktor, Danek Bolibrzuch Ewa, Jasienkiewicz Sławomir Marek, Koczur Roman Wojciech, Krupa Dariusz Zbigniew, Kuchar Wanda, Kuśnierkiewicz Tomasz, Lipko Norbert Łukasz, Pęcherzewski Sławomir, Rozmiarek Mariusz Andrzej, Szymański Kazimierz, Tłuczak Bogumiła, Wenzel Peter

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Koppe Riccardo
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambroziak Marzena, Cebula Andrzej, Chorąży Jan, Kobus Bogdan, Kowalewski Jacek Maria, Krupa Dariusz, Kwiatkowska Katarzyna, Olender Mieczysław, Pilch Stanislav, Rybotycki Piotr, Staszek Marek Roman, Wdaniec Józef, Więciorek Krzysztof, Wrzoskiewicz Grażyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuczak Sławomir
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernat Franciszek, Boryczko Józef, Frączyk Smoczyński Piotr, Golemo Witold Mikołaj, Grabarczyk Magdalena, Grzyb Mirosław Andrzej, Gurgul Bogdan Andrzej, Karusewicz Tomasz, Konarski Wojciech, Koziara Jerzy, Pieńkowski Krzysztof Roman, Porczyński Arkadiusz, Poświata Małgorzata Agnieszka, Ścigała Ryszard Aleksander, Skwarko Wiesław, Świtalski Ryszard, Wais Jan Wincenty, Wrona Jarosław Krzysztof, Żołędowski Jarosław, Łączak Czesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łapiński Paweł Andrzej
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krochmal Witold, Krupa Dariusz Zbigniew, Liberda Henryk Łukasz, Roman Grzegorz Czesław, Stoces Dariusz Artur

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Petrus Grażyna Janina
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambroziak Marzena Elżbieta, Dolkemeyer Karl, Dopierała Mariusz Antoni, Klimkowski Wiesław, Krupa Dariusz Zbigniew, Krutin Mirosław, Kłeczek Ryszard Jacek, Malesa Henryk Marian, Matusiak Marlena, Mazur Jarosław Andrzej, Niewiadomski Sławomir, Pelzer Alfred, Pilch Stanislav, Pilch Staslav, Skorupa Zbigniew, Szałaj Maciej Jarosław, Warnecke Ulrike, Żabicki Marian Lucjan, Zdon Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łazarewicz Anna
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogdziewicz Wiktor, Gałdyś Stanisław, Kaliński Kazimierz, Karczmarczyk Józef, Krupa Dariusz Zbigniew, Maciejewska Magdalena Anita, Scheit Arnold Józef, Szymański Kazimierz Edward, Walczak Danuta, Zdrojewski Sławomir Konstanty

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojdyła Tadeusz
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejewska Magdalena Anita
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambroziak Marzena Elżbieta, Klimkowski Wiesław, Latuszek Andrzej, Mazur Jarosław, Preussner Waldemar, Stawiński Zbigniew, Wenzel Peter, Zdon Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krawczyński Julian Ryszard
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gross Szymon, Krupa Dariusz Zbigniew, Kwaśny Janusz Krzysztof, Maćkiewicz Marek Stanisław, Matusiak Marlena, Mazur Jarosław, Zdon Rafał
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejewska Magdalena Anita, Zdrojewski Sławomir
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejewska Magdalena Anita, Zdrojewski Sławomir
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejewska Magdalena Anita
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejewska Magdalena Anita
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziątkowski Leszek Antoni

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aps Energia S.A., Stanisławów Pierwszy − KRS 0000346520
  2. Aqua Łososiowice Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000657656
  3. Arcelormittal Poland S.A., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000115891
  4. Bank Spółdzielczy W Obornikach Śląskich, Oborniki Śląskie − KRS 0000124028
  5. Bekace Wytwórnia Okuć Budowlanych Sp. Z O.O., Chrzanów − KRS 0000487098
  6. Belmar Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000140223
  7. Berging Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000573074
  8. Biuro Projektowo - Inżynieryjne Technochem Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000102313
  9. Biznespark Rokita Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000039889
  10. Bpj Partners Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000329955
  11. Brama Pomorza Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000282659
  12. Brzeskie Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci Z Dysleksją i Osób Niepełnosprawnych Szansa, Brzeg − KRS 0000165984
  13. Centrum Wspierania Biznesu Partner Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000049551
  14. Cf Plus S.A., Warszawa − KRS 0000243822
  15. Chemi - Progress Polska Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzalnością, Brzeg Dolny − KRS 0000396866
  16. Chemi-plan S.A., Brzeg Dolny − KRS 0000401153
  17. Chemia-profex Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000479286
  18. Chemia-serwis Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000477088
  19. Chemipark Technologiczny Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000285807
  20. Czysty Region Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000443968
  21. Db Cargo Polska S.A., Zabrze − KRS 0000057814
  22. Db Polska Holding Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000308876
  23. Db Port Szczecin Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000029909
  24. Distripark.com Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000577507
  25. Ekologistyka Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000236344
  26. Elementy Budowlane Radymno Sp. Z O.O., Radymno − KRS 0000129483
  27. Elpis Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000596011
  28. Eu-kruszywa Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000295032
  29. Euro-eko Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000069701
  30. Fate Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000596031
  31. Feniks Cracovia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000437592
  32. Flavian Consulting Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000146547
  33. Fundacja Bądź Człowiekiem, Kędzierzyn-koźle − KRS 0000071851
  34. Fundacja Centrum Fotografii, Bielsko-biała − KRS 0000223157
  35. Fundacja Edukacyjna Nurt, Wrocław − KRS 0000437904
  36. Fundacja Fotografia Polska, Płock − KRS 0000757924
  37. Fundacja Lubiąż, Lubiąż − KRS 0000099396
  38. Fundacja Natura 2000 Doliny Środkowej Wisły, Płock − KRS 0000607828
  39. Fundacja Odbudowy Demokracji Im. Ignacego Paderewskiego, Wrocław − KRS 0000092844
  40. Fundacja Politechniki Warszawskiej, Warszawa − KRS 0000354395
  41. Fundacja Rozwoju Gminy Brzeg Dolny, Brzeg Dolny − KRS 0000061785
  42. Fundacja Rozwoju Samorządu Terytorialnego, Trzebinia − KRS 0000152151
  43. Fundacja Sanktuarium Góry Świętej Anny, Góra Świętej Anny − KRS 0000017527
  44. Fundacja Uzdrowiska Szczawno - Jedlina S.A. Stokrotka, Szczawno-zdrój − KRS 0000586292
  45. Fundacja Ziemi Krakowskiej Imienia Jana Sroczyńskiego, Jerzmanowice − KRS 0000130450
  46. Gliwicki Klub Sportowy Piast W Gliwicach, Gliwice − KRS 0000001168
  47. Grupa Azoty Polskie Konsorcjum Chemiczne Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000319998
  48. Hebe Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000609682
  49. Infra Silesia S.A., Rybnik − KRS 0000226089
  50. Jp Management Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000315435

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3s Data Center S.A., Katowice − KRS 0000364798
  2. 3s S.A., Katowice − KRS 0000095232
  3. Abm Invest Tarnów Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000291412
  4. Acm Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000087960
  5. Adama Manufacturing Poland S.A., Brzeg Dolny − KRS 0000011753
  6. Administracja Domów Mieszkalnych Blachownia Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000057434
  7. Ag Consulting Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000572575
  8. Agencja Ochrony Jwr Zawisza Sp. Z O.O., Krzeszowice − KRS 0000192320
  9. Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A., Wrocław − KRS 0000248319
  10. Agencja Rozwoju Małopolski Zachodniej S.A., Chrzanów − KRS 0000225451
  11. Alventa S.A., Alwernia − KRS 0000049603
  12. Anew Institute Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000310396
  13. Arriva Rp Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000290693
  14. Artus S.A., Trzebinia − KRS 0000279438
  15. Aster Zak Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000019151
  16. Austro Consult Sp. Z O.O., Sucha Górna − KRS 0000084382
  17. Autostrada Wielkopolska S.A., Poznań − KRS 0000001970
  18. Bezpieczeństwo i Ochrona Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000112828
  19. Biodiesel Silesia Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000170786
  20. Biprokwas - Kraków Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000134816
  21. Biprozat Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000199462
  22. Biuro Studiów, Projektów i Realizacji Inwestycji Biprokwas Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000150992
  23. Bot Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000082990
  24. Budomat 3 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000101160
  25. Bumech S.A., Katowice − KRS 0000291379
  26. C. Hartwig Gdynia S.A., Gdynia − KRS 0000024354
  27. Centrum Elektrotechnika Instalacje Serwis Sp. Z O.O., Police − KRS 0000050500
  28. Centrum Inżynierii Ochrony Środowiska Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000218814
  29. Chem Trans Logistic Haldex S.A., Sosnowiec − KRS 0000179052
  30. Chempack Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000008981
  31. Chemzak - Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000171110
  32. Ciech S.A., Warszawa − KRS 0000011687
  33. Colifarb Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000149728
  34. Columb Technologies S.A., Wrocław − KRS 0000309854
  35. Crosshorn Technology Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000451213
  36. Ctl Logistics S.A., Warszawa − KRS 0000010504
  37. Ctl Południe Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000108568
  38. Db Cargo Spedkol Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000001502
  39. Db Schenker Rail Coaltran Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000135484
  40. Db Schenker Rail Kolchem Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000068674
  41. Db Schenker Rail Rybnik S.A., Rybnik − KRS 0000065841
  42. Db Schenker Rail Sławków S.A., Sławków − KRS 0000104179
  43. Db Schenker Rail Tabor S.A., Rybnik − KRS 0000145915
  44. Db Schenker Rail Zabrze S.A., Zabrze − KRS 0000270770
  45. Dembowskiego 1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000369565
  46. Dharmata Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000290137
  47. Dobre Cegły Sp. Z O.O., Gdów − KRS 0000416633
  48. Dolnośląska Zielona Dolina Dozedo Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000713984
  49. Dolnośląski Dom Wydawniczy Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000053669
  50. Domain Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000155023

Powiązane przetargi (18 szt.):
  1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu UZBROJENIE POLA POŁUDNIOWEGO NA TERENIE KĘDZIERZYŃSKO - KOZIELSKIEGO PARKU PRZEMYSŁOWEGO w ramach projektu OPRACOWANIE DOKUMENTACJI ORAZ UZBROJENIE TERENÓW INWESTYCYJNYCH W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU I OLEŚNIE
    Zamawiający: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Kędzierzyn-Koźle
    Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy uzbrojenia terenu Pola Południowego Kędzierzyńsko-Kozielskiego Parku Przemysłowego. Uzbrojenie terenu polega na budowie dróg zbiorczych wraz z odwodnieniem i uzbrojeniem terenu
    w infrastrukturę techniczną, celem zapewnienia obsługi komunikacyjnej terenu Parku
    w ramach projektu pn. Opracowanie dokumentacji oraz uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Kędzierzynie-Koźlu i Oleśnie wraz z rozliczeniem nadzorowanej inwestycji.
    Zakres robót obejmuje:
    Roboty drogowe, roboty inżynieryjne (kan. deszczową i sanitarną, przepompownie ścieków), roboty w zakresie sieci wodociągowej, roboty elektryczne oraz przełożenie istniejącego rowu w dostosowaniu do realizowanego podziału terenu.
    Zakres inwestycji objętej nadzorem określony jest w załączonych materiałach jak niżej:
    - dokumentacji projektowej składającej się z dokumentacji formalno-prawnej
    - projektach budowlanych i projektach wykonawczych
    - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
    - przedmiarach robót
    Roboty budowlane realizowane będą w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę - obecnie trwa procedura administracyjna w sprawie przepisania na gminę pierwotnego pozwolenia na budowę oraz procedura wydania pozwolenia na przełożenie rowu
    Zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zamówienia określają:
    - Przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami,
    - Ogólne Warunki Umów o Roboty Budowlane i Ogólne Warunki Umów o Prace Projektowe.
    - Istotne postanowienia umowy o kompleksowy nadzór inwestorski.
    - Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych
    - Przepisy Kodeksu cywilnego

    Realizacja zamówienia obejmuje:
    1. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z póź. zm.) w szczególności:
    a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej;
    b) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zastosowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
    c) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
    d) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.
    e) Sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych do inspekcji technicznych i odbioru końcowego; sprawdzania dokumentacji powykonawczej;
    f) Podejmowanie w toku realizacji Zadania, wspólnie z Zamawiającym, decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych;
    g) Przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur;
    h) Sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe; potwierdzenie gotowości do ich odbioru, dokonanie odbioru;
    i) Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy;
    j) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji. Trudności winny być przesyłane do Zamawiającego droga pisemną.
    k) Składanie pisemnych raportów o stanie zaawansowania realizacji Zadania oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych co najmniej raz na 1 miesiąc.
    Każdy Raport powinien zawierać co najmniej:
    - wykaz robót rozpoczętych i zakończonych w danym okresie;
    - analiza procentowa wykonywanych robót ;
    - informacje o robotach planowanych na następny okres sprawozdawczy;
    - siły, środki, sprzęt Wykonawcy robót budowlanych biorących udział w realizacji Zadania, dane dotyczące podwykonawców;
    - informacje dotyczące realizacji robót nadzorowanych przez Wykonawcę z uwzględnieniem aspektów BHP, kontroli jakości, aprobat technicznych, gwarancji na materiały i urządzenia;
    - zgodność postępu robót ze Szczegółowym Harmonogramem rzeczowo-finansowym z opisem ewentualnych pojawiających się trudności oraz zastosowanych środkach zaradczych;
    - krótki i rzeczowy opis problemów powstałych w trakcie wykonywania robót wraz z propozycją działań, które należy podjąć w celu ich wyeliminowania;
    - dokumentację fotograficzną na płycie CD (minimum 10 zdjęć obejmujących cały plac budowy) przebiegu aktualnie prowadzonych prac i przedkładanie tej dokumentacji Zamawiającemu w formie cyfrowej (pliki źródłowe ze zdjęciami w formacie TIFF lub RAW, które muszą być wykonane w jakości umożliwiającej wydruk w formacie min. 15cmx20cm w rozdzielczości min. 300 dpi, rozdzielczość matrycy 12mln pikseli) wymaga się, aby fotografie były ostre, wykonane przy dużej głębi ostrości, kadrowane w taki sposób, aby zachować piony i poziomy. Zdjęcia wraz z opisami.
    l) Dokonanie analizy i zatwierdzanie Szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego;
    m) Uczestniczenie w naradach organizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych oraz niezbędnych osób trzecich, sporządzanie z nich protokołów, które Zamawiający zatwierdza lub wprowadza poprawki w porozumieniu z Wykonawcą. Zatwierdzone protokoły są wiążące dla stron;
    n) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych a w szczególności kontrola i egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wykonania i rozliczenia inwestycji w wyznaczonym, w Szczegółowym Harmonogramie rzeczowo-finansowym terminie;
    o) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych przestrzegania zasad i przepisów w zakresie podwykonawstwa określonych w umowie pomiędzy Wykonawcą, a inwestorem;
    p) Dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji;
    q) W przypadku wyniknięcia po zakończeniu realizacji umowy kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji i rękojmi;
    r) Wszelkie stwierdzone nieprawidłowości w przebiegu realizacji robót budowlanych Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu
    s) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w całym okresie obowiązywania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych;
    t) Posiadanie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa przez wszystkich Inspektorów Nadzoru przez cały okres realizacji umowy,
    2. Wykonawca dostosuje swój czas pracy do czasu pracy Wykonawcy robót budowlanych, w ten sposób, aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji Zadania, przy czym w trakcie jego realizacji Wykonawca jest obowiązany do co najmniej:
    a) dwóch wizyt Inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, wod-kan, drogowej i elektrycznej w każdym tygodniu podczas realizacji robót objętych nadzorem inwestorskim;
  2. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych-niebezpiecznych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich, Strzelce Opolskie
    Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych, w szacunkowej ilości 35 700 kg/rok.
    Kod odpadów: 18 01 02, 18 01 03, 18 01 06.
  3. Wywóz i utylizacja odpadów medycznych - nr sprawy- 38/PN/12
    Zamawiający: Szpital Miejski Sp. z o.o., Gliwice
    Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów
    medycznych, zakaźnych i niebezpiecznych. Szacunkowa ilość odpadów 3100 kg/m-c.
  4. odbiór i unieszkodliwiania odpadów szpitalnych
    Zamawiający: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ, Gliwice
    1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    2.Niewypełnienie którejkolwiek z pozycji formularza oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ.
    3.Wykonawca spełnia wymogi określone w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r., Nr 25, poz. 150 ze zm.) oraz posiada stosowne uprawnienia (decyzję) w zakresie objętym zamówieniem, a w szczególności posiada decyzję na transport odpadów wraz z prawem posiadacza odpadów- zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.). Wykonawca stosowne dokumenty przedstawi na każde żądanie Zamawiającego, pod rygorem rozwiązania umowy z jego (Wykonawcy) wyłącznej winy.
    4.Pozostałe wymagania (opis, kody, harmonogram) zawiera SIWZ.
  5. Systematyczny odbiór i wywóz z magazynu niebezpiecznych odpadów medycznych II
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, Głuchołazy
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz do utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych wytworzonych w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Głuchołazach w okresie 2 lat od dnia podpisania umowy.

    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i wywóz do utylizacji odpadów medycznych
    o następujących kodach:
    a) 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania;
    b) 18 01 03 - odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przenoszenia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi;
    c) 18 01 06 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne;
    d) 18 01 08 - leki cytotoksyczne i cytostatyczne;
    e) 18 01 82 - pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych.
  6. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych-niebezpiecznych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich, Strzelce Opolskie
    Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych, w szacunkowej ilości 34 400 kg/rok.
    Kod odpadów: 18 01 02, 18 01 03, 18 01 06.
    Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji: w górę: +20%, w dół: bez ograniczeń.
  7. Odbiór i utylizacja odpadów medycznych, niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej, Głuchołazy
    Usługa na odbiór i utylizację odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych z grup 18 01 03, 18 01 02, 18 01 08 Przekazywanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów..
  8. Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych, numer postępowania 03/DZP/2011
    Zamawiający: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o., Żory
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych, pokonsumpcyjnych, przeterminowanych leków oraz odczynników chemicznych. Wartość zamówienia mniejsza od kwoty 193 000 euro.
  9. Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych, niszczenia dokumentów
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny Nr 1, Bytom
    Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy (posiadającemu zezwolenie właściwego organu uprawniającego do transportu i termicznego unieszkodliwienia odpadów medycznych, Decyzję Administracyjną dotyczącą gwarancji niszczenia według Normy DIN 32757-1 o stopniu nieczytelności, prowadzącemu działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami: o ochronie danych osobowych, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o ochronie informacji niejawnych) usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych, niszczenia dokumentów.
  10. Odbiór odpadów do utylizacji
    Zamawiający: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne, Rybnik
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów do utylizacji. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 zadań.
    Zadanie nr 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów ze studzienek kanalizacyjnych - kod odpadu 20 03 06 w ilości do 50 ton.
    Zadanie nr 2. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów z targowisk - kod odpadu 20 03 02 w ilości do 600 ton.
    Zadanie nr 3. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji nie segregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 w ilości do 900 ton.
    Zadanie nr 4. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów z oczyszczania ulic i placów - kod 20 03 03 w ilości do 100 ton.
    Zadanie nr 5. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji asfaltu innego niż wymieniony w 17 03 01 - kod odpadu 17 03 02 w ilości do 500 ton.
    Zadanie nr 6. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji sorbentów, materiałów filtracyjnych (w tym filtrów olejowych nie ujętych w innych grupach), tkanin do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrań ochronnych zanieczyszczonych substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) - kod odpadu 15 02 02* w ilości do 2 ton. Zadanie nr 7. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji filtrów olejowych - kod odpadu 16 01 07* w ilości do 1 tony.
  11. Odbiór, transport,odzysk i unieszkodliwienie odpadów w tym odpadów niebezpiecznych oraz medycznych
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach, Rydułtowy
    Odbiór, transport,odzysk i unieszkodliwienie odpadów w tym odpadów niebezpiecznych oraz medycznych z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach, ul. Plebiscytowa 47.
  12. Odbiór i unieszkodliwianie odpadów szpitalnych
    Zamawiający: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ, Gliwice
    Odbiór i unieszkodliwianie odpadów szpitalnych
  13. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, niebezpiecznych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich, Strzelce Opolskie
    Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych, w szacunkowej ilości 32 700 kg/rok.
    Kod odpadów: 18 01 02, 18 01 03.
    Informacja o możliwości składani ofert częściowych:. Nie dopuszcza się
    Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się.
    Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji: w górę: +20%, w dół: bez ograniczeń.
  14. Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwania odpadów niebezpiecznych
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Wodzisławiu Śląskim, Wodzisław Śląski
    Utylizacja odpadów medycznych, kod odpadów 18 01 01-02-03-04-08-09 oraz dzierżawa kontenerów przeznaczonych do składowania odpadów
  15. Wykonanie usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu i utylizacji odpadów medycznych zaliczanych do grupy odpadów niebezpiecznych ze Szpitala w Nysie i Szpitala w Paczkowie
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Nysa
    Wykonanie usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu i utylizacji odpadów medycznych zaliczanych do grupy odpadów niebezpiecznych ze Szpitala w Nysie i Szpitala w Paczkowie. Średnia miesięczna ilość odpadów medycznych ze Szpitala w Nysie i Szpitala w Paczkowie wynosi 4.895 kg
  16. Odbiór odpadów komunalnych i odpadów medycznych ze Szpitala w Oleśnie ul. Klonowa 1 w rozbiciu na 3 samodzielne zadania
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oleśnie, Olesno
    Odbiór odpadów komunalnych i odpadów medycznych ze Szpitala w Oleśnie ul. Klonowa 1 w rozbiciu na 3 samodzielne zadania
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SIWZ
  17. Realizacja stanowiska doswiadczalnego do badań wymiany masy na półkach Sulzer
    Zamawiający: Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia" w Kędzierzynie-Koźlu, Kędzierzyn-Koźle
    Stanowisko doświadczalne do badań wymiany masy na półkach Sulzer
  18. Dostawy ługu sodowego NaOH
    Zamawiający: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, Legnica
    Przedmiotem zamówienia są dostawy wodorotlenku sodowego gat. S zwanego dalej ługiem sodowym. Dostawca zobowiązuje się wytworzyć i dostarczać sukcesywnie Zamawiającemu w okresie trwania umowy ług sodowy o parametrach zgodnych z załączoną Specyfikacją Techniczną Wyrobu.
    Wielkość dostaw: 40 ton ługu sodowego miesięcznie.
    Sprzedaż realizowana będzie sukcesywnie na podstawie zamówień pisemnych składanych faksem przez Zamawiającego, bez żadnych potwierdzeń ze strony Dostawcy. Wysyłki ługu sodowego będą realizowane w terminie do 2 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
    Transport odbywać się będzie autocysternami o ładowności 24 tony wyposażonymi w kompresor umożliwiający rozładunek pod ciśnieniem oraz wał rozładunkowy z przyłączem VK80, do wskazanego przez Zamawiającego miejsca rozładunku w Legnicy, na koszt i ryzyko Dostawcy.
    Dostawca ponosi odpowiedzialność za jakość wysyłanego Produktu, co potwierdza przy każdej wysyłce Świadectwem Badania Jakości.
    Miejsce dostawy: Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy - Zakład Doświadczalny Hutnictwa, ul. Złotoryjska 194, 59-220 Legnica. Produkt będzie dostarczany transportem wykonawcy i na jego koszt.

Inne osoby dla Maciejewski Piotr Jan (80 osób):