Kogo reprezentuje osoba

Maciejewski Szymon Przemysław

w KRS

Szymon Przemysław Maciejewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Szymon
Drugie imię:Przemysław
Nazwisko:Maciejewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1983 r., wiek 36 lat
Miejscowości:Poznań (Wielkopolskie)
Przetargi:336 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kadlec Karel, Straburzyński Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strugarek Maria Joanna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dzurillova Jana, Ivanyi Pavel, Kadlec Karel, Kalinova Dominika, Kubat Zdenek, Lenoch Vladimir, Lindnerova Eva, Maciejewska Agata Kinga, Mathia Jozef, Mestellerova Agata, Ocovanova Dominika, Śmiałek Przemysław, Straburzyńska Małgorzata, Straburzyński Tomasz, Tvrdy Miroslav

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zientarski Szymon
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Straburzyński Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Śniatała Leszek Tadeusz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kadlec Karel, Straburzyński Tomasz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Straburzyński Tomasz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kadlec Karel, Straburzyński Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strugarek Maria Joanna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dzurillova Jana, Ivanyi Pavel, Kadlec Karel, Kalinova Dominika, Kubat Zdenek, Lenoch Vladimir, Lindnerova Eva, Maciejewska Agata Kinga, Mathia Jozef, Mestellerova Agata, Ocovanova Dominika, Śmiałek Przemysław, Straburzyńska Małgorzata, Straburzyński Tomasz, Tvrdy Miroslav

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zientarski Szymon
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kadlec Karel, Straburzyński Tomasz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 3r Studio Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000364683
  2. Asystent Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000399621
  3. Bank Spółdzielczy W Kórniku, Kórnik − KRS 0000005114
  4. Biuro Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000428332
  5. Bloomboard Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000613414
  6. Bmc Hotels Sp. Z O.O., Boszkowo − KRS 0000122066
  7. Bmc Hotels Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Boszkowo − KRS 0000328600
  8. Brevio Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Zakrzewo − KRS 0000360129
  9. Cem More Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000571972
  10. Clar Holding Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000741044
  11. Clar Serwis Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000441001
  12. Clar System S.A., Poznań − KRS 0000189335
  13. Cloudqb Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000562619
  14. Data Booster Sp. Z O.O., Zakrzewo − KRS 0000613396
  15. Drop Life Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000584359
  16. Esmartgroup Sp. Z O.O., Zakrzewo − KRS 0000579341
  17. Eureka Group S.A., Dąbrowa − KRS 0000441421
  18. Eureka Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000090047
  19. Eureka Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Boszkowo − KRS 0000316507
  20. Eureka Technology Park Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000346436
  21. Everest Capital Sp. Z O.O., Śrem − KRS 0000457017
  22. Everest Finanse S.A., Poznań − KRS 0000541824
  23. Everest Finanse Sp. Z O.O., Śrem − KRS 0000282343
  24. Fintrade Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000101603
  25. Fitbow Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000608936
  26. Fitness Partner S.A., Poznań − KRS 0000355343
  27. Flashcloud Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000613620
  28. Formbest Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000610653
  29. Fundacja Edukacji, Innowacji i Wdrażania Nowoczesnych Technologii, Zakrzewo − KRS 0000217140
  30. Fundacja Inteligentny Rozwój, Rzeszów − KRS 0000470865
  31. Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego, Warszawa − KRS 0000599255
  32. Global System Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000343714
  33. Guaranty Group Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000365406
  34. Hospital System Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000398239
  35. Hotel Vitalia Sp. Z O.O., Boszkowo-letnisko − KRS 0000669446
  36. Icron Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000346330
  37. Interplastik Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Świdwin − KRS 0000355519
  38. Interplastik Sp. Z O.O. W Restrukturyzacji, Pustków − KRS 0000351064
  39. Investhub Investments Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000571676
  40. Klub4fun Straburzyński i Ptak Sp. J., Poznań − KRS 0000447623
  41. Konsorcjum Fundacji Własności Prywatnej Sami Sobie i Stowarzyszenia Księgowych W Polsce Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000109168
  42. Konsulting - Dorota i Tomasz Kaliszewscy Sp. J., Luboń − KRS 0000428626
  43. Kramarska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000685775
  44. Learning Solutions Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000366202
  45. Localmobilead Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000616072
  46. Maka Invest Sp. Z O.O., Zakrzewo − KRS 0000681880
  47. Medcall Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000616082
  48. Nieodbieraj.pl Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000616223
  49. Praca - Serwis Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000335426
  50. Solcom-bayard Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000057572

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3r Studio Mobile Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000461976
  2. Aplusa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000275982
  3. As Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000121680
  4. Auto Alarm Center Clifford Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022513
  5. Benchmark Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000295167
  6. Brevio Sp. Z O.O., Zakrzewo − KRS 0000682366
  7. Cerbol Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000603115
  8. Clar System Maria Strugarek Sp. J., Poznań − KRS 0000076943
  9. Cleanamp;carbon Energy S.A., Koszewko − KRS 0000079667
  10. Ctl Kargo Sp. Z O.O., Police − KRS 0000035340
  11. Ctl Logistics S.A., Warszawa − KRS 0000010504
  12. Ctl Południe Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000108568
  13. Ctl Północ Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000110891
  14. Ctl Tankpol Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000104810
  15. Edukacja Dla Bezpieczeństwa, Poznań − KRS 0000269731
  16. Eureka Business Design Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000357213
  17. Eureka Technology Park Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000337975
  18. Eurobooking Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000342331
  19. Eurobox Polska Sp. Z O.O., Przesiadłów − KRS 0000031057
  20. Fabryka Formy S.A., Dąbrowa − KRS 0000355926
  21. Fundacja Własności Prywatnej Sami Sobie, Poznań − KRS 0000025600
  22. Galaxy Venture Capital S.A., Poznań − KRS 0000396917
  23. Grupa Azoty Chemkol Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000028727
  24. Grupa Prawna Iv Filar Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000330424
  25. Inicjatywa Dla Polski, Poznań − KRS 0000152797
  26. Intelligence Technology Park Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000363820
  27. Inturi Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000355727
  28. Jamauto Sp. Z O.O., Puławy − KRS 0000063601
  29. Kadry - Księgowość Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000343328
  30. Lanua Investments Poland Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000267610
  31. Logic Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000304730
  32. Logic Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000319414
  33. M.pastuszko Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000134801
  34. Meritum Bank Icb S.A., Gdańsk − KRS 0000005245
  35. Orange Polska S.A., Warszawa − KRS 0000010681
  36. Park Technologiczny Inventum Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000640799
  37. Platforma Wiedzy Sp. Z O.O., Zakrzewo − KRS 0000469720
  38. Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A., Warszawa − KRS 0000009831
  39. Praca - Kariera Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000341880
  40. Praca-kariera Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Boszkowo − KRS 0000360110
  41. Proekoplast S.A., Wola Łaska − KRS 0000025412
  42. Przedsiębiorstwo Handlowe Jubiler Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000207559
  43. Reeverse Sp. Z O.O., Tarnowo Podgórne − KRS 0000589080
  44. Remes Sp. Z O.O., Opalenica − KRS 0000119528
  45. Selektivv Europe Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000564540
  46. Spółdzielnia Turystyczno-usługowa Syrena, Poznań − KRS 0000077856
  47. Star Fitness S.A., Poznań − KRS 0000396009
  48. Stowarzyszenie Księgowych W Polsce, Warszawa − KRS 0000101063
  49. Stowarzyszenie Lech Business Club, Poznań − KRS 0000221791
  50. Tempo Finanse Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000194754

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Łodzi oraz podległych Placówkach Terenowych
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi, Łódź
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Łodzi oraz podległych Placówkach Terenowych w podziale na 3 części zamówienia. 2. Opis części zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części: 1) I część zamówienia: a) w zakresie sprzątania pomieszczeń lokali i budynków stanowiących siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego o łącznej powierzchni 2 005 m² (usługa świadczona codziennie): 1) Oddział Regionalny KRUS w Łodzi, ul. Żeligowskiego 32/34, 2) Placówka Terenowa KRUS w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 14, 3) Placówka Terenowa KRUS w Łowiczu, ul. Kaliska 6, 4) Placówka Terenowa KRUS w Zgierzu, ul. Długa 21, b) w zakresie utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (sprzątanie ciągów komunikacyjnych zewnętrznych, parkingów i utrzymanie terenów zielonych wokół budynków, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 1 430 m²: 1) Placówka Terenowa KRUS w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 14, 2) Placówka Terenowa KRUS w Łowiczu, ul. Kaliska 6, 3) Placówka Terenowa KRUS w Zgierzu, ul. Długa 21, c) w zakresie zimowego utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych oraz parkingów i dróg dojazdowych przed budynkami, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 1 175 m²: 1) Placówka Terenowa KRUS w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 14, 2) Placówka Terenowa KRUS w Łowiczu, ul. Kaliska 6, 3) Placówka Terenowa KRUS w Zgierzu, ul. Długa 21, d) w zakresie utrzymania dachów i udrażniania rynien dachowych budynków należących do Zamawiającego: 1) Placówka Terenowa KRUS w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 14, 2) Placówka Terenowa KRUS w Zgierzu, ul. Długa 21, 2) II część zamówienia: a) w zakresie sprzątania pomieszczeń lokali i budynków, stanowiących siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego o łącznej powierzchni 4 068 m² (usługa świadczona codziennie): 1) Placówka Terenowa KRUS w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Grota Roweckiego 38/40, 2) Placówka Terenowa KRUS w Bełchatowie, ul. Wojska Polskiego 73, 3) Placówka Terenowa KRUS w Opocznie, ul. Biernackiego 18 B, 4) Placówka Terenowa KRUS w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Skłodowskiej – Curie 1, 5) Placówka Terenowa KRUS w Radomsku, ul. Armii Krajowej 16, 6) Placówka Terenowa KRUS w Rawie Mazowieckiej, ul. Konstytucji 3-go Maja 22, 7) Placówka Terenowa KRUS w Skierniewicach, ul. Mszczonowska 33/35, b) w zakresie utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (sprzątanie ciągów komunikacyjnych zewnętrznych, parkingów i utrzymanie terenów zielonych wokół budynków, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 10 839 m²: 1) Placówka Terenowa KRUS w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Grota Roweckiego 38/40, 2) Placówka Terenowa KRUS w Bełchatowie, ul. Wojska Polskiego 73, 3) Placówka Terenowa KRUS w Opocznie, ul. Biernackiego 18 B, 4) Placówka Terenowa KRUS w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Skłodowskiej – Curie 1, 5) Placówka Terenowa KRUS w Radomsku, ul. Armii Krajowej 16, c) w zakresie zimowego utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych oraz parkingów i dróg dojazdowych przed budynkami, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 1 902 m²: 1) Placówka Terenowa KRUS w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Grota Roweckiego 38/40, 2) Placówka Terenowa KRUS w Bełchatowie, ul. Wojska Polskiego 73, 3) Placówka Terenowa KRUS w Opocznie, ul. Biernackiego 18 B, 4) Placówka Terenowa KRUS w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Skłodowskiej – Curie 1, 5) Placówka Terenowa KRUS w Radomsku, ul. Armii Krajowej 16, d) w zakresie utrzymania dachów i udrażniania rynien dachowych budynków należących do Zamawiającego: 1) Placówka Terenowa KRUS w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Grota Roweckiego 38/40, 2) Placówka Terenowa KRUS w Opocznie, ul. Biernackiego 18 B, 3) Placówka Terenowa KRUS w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Skłodowskiej – Curie 1, 4) Placówka Terenowa KRUS w Radomsku, ul. Armii Krajowej 16, 3) III część zamówienia: a) w zakresie sprzątania pomieszczeń lokali i budynków, stanowiących siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego o łącznej powierzchni 5 261 m² (usługa świadczona codziennie): 1) Placówka Terenowa KRUS w Zduńskiej Woli, ul. Żeromskiego 22, 2) Placówka Terenowa KRUS w Kutnie, ul. ZHP 8, 3) Placówka Terenowa KRUS w Łasku, ul. Słowackiego 14, 4) Placówka Terenowa KRUS w Łęczycy, ul. Przedrynek 3, 5) Placówka Terenowa KRUS w Pajęcznie, ul. Wiśniowa 34, 6) Placówka Terenowa KRUS w Poddębicach, ul. Sienkiewicza 26, 7) Placówka Terenowa KRUS w Sieradzu, ul. Warszawska 14, 8) Placówka Terenowa KRUS w Wieluniu, ul. Sieradzkiej 56a, 9) Placówka Terenowa KRUS w Wieruszowie, ul. Fabryczna 6, b) w zakresie utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (sprzątanie ciągów komunikacyjnych zewnętrznych, parkingów i utrzymanie terenów zielonych wokół budynków, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 3 286 m²: 1) Placówka Terenowa KRUS w Zduńskiej Woli, ul. Żeromskiego 22, 2) Placówka Terenowa KRUS w Łęczycy, ul. Przedrynek 3, 3) Placówka Terenowa KRUS w Poddębicach, ul. Sienkiewicza 26, 4) Placówka Terenowa KRUS w Sieradzu, ul. Warszawska 14, 5) Placówka Terenowa KRUS w Wieluniu, ul. Sieradzkiej 56a, 6) Placówka Terenowa KRUS w Wieruszowie, ul. Fabryczna 6, c) w zakresie zimowego utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych oraz parkingów i dróg dojazdowych przed budynkami, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 2 325 m²: 1) Placówka Terenowa KRUS w Zduńskiej Woli, ul. Żeromskiego 22, 2) Placówka Terenowa KRUS w Łęczycy, ul. Przedrynek 3, 3) Placówka Terenowa KRUS w Poddębicach, ul. Sienkiewicza 26, 4) Placówka Terenowa KRUS w Sieradzu, ul. Warszawska 14, 5) Placówka Terenowa KRUS w Wieluniu, ul. Sieradzkiej 56a, 6) Placówka Terenowa KRUS w Wieruszowie, ul. Fabryczna 6, d) w zakresie utrzymania dachów i udrażniania rynien dachowych budynków należących do Zamawiającego: 1) Placówka Terenowa KRUS w Zduńskiej Woli, ul. Żeromskiego 22, 2) Placówka Terenowa KRUS w Łęczycy, ul. Przedrynek 3, 3) Placówka Terenowa KRUS w Poddębicach, ul. Sienkiewicza 26, 4) Placówka Terenowa KRUS w Sieradzu, ul. Warszawska 14. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał w Załącznikach nr 1 i 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby osoby bezpośrednio świadczące usługi utrzymania czystości w zakresie sprzątania pomieszczeń lokali i budynków (bez utrzymania porządku na terenach zewnętrznych, zimowego utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków oraz usług wykonywanych okresowo) na terenie Oddziału Regionalnego i podległych Placówek Terenowych, były zatrudnione przez Wykonawcę i podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu pracy przez okres realizacji niniejszej umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób. Oświadczenie powinno zawierać: dokładne dane Wykonawcy (podwykonawcy) składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazane czynności jakie będą wykonywać osoby zatrudnione na umowę o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ich imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy (podwykonawcy). 6. Zamawiający zapewnia sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia oraz zastosowania sankcji opisanych w Projekcie umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania zawarte są w Projekcie umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektów w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości w danej części zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.
  2. Usługa sprzątania wraz z całodobowym dozorem budynku i obsługą szatni oraz windy
    Zamawiający: Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Lublin
    USŁUGA OBEJMUJE: a) Sprzątanie pomieszczeń w budynku przy ul. Karmelickiej 7 w godzinach: 600–2200 w dni od poniedziałku do piątku, w miejscach wskazanych przez zamawiającego w „Wykazie pomieszczeń do sprzątania” stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Mechaniczne czyszczenie i akrylowanie podłoża (przy użyciu maszyn) 1 raz na pół roku w budynku przy ul. Lubartowskiej 58 o łącznej powierzchni 806,40 m2. c) Utrzymanie czystości placów i trawników wokół budynku stanowiącego siedzibę zamawiającego przy ul. Karmelickiej 7 o łącznej powierzchni 3 926 m2. d) Obsługę windy szpitalnej w budynku przy ul. Karmelickiej 7 zamawiającego w przypadku zaistnienia konieczności jej użycia (średnio 3 raz w tygodniu) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 700 - 1500 oraz udział w alokacji dostarczanego do SCK UM towaru. e) Całodobowy dozór budynku wraz z obsługą szatni dla pacjentów oraz studentów w budynku zamawiającego przy ul. Karmelickiej 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 i 3, 10 do SIWZ.

  3. Usługa sprzątania wraz z całodobowym dozorem budynku i obsługą szatni oraz windy
    Zamawiający: Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Lublin
    USŁUGA OBEJMUJE: a) Sprzątanie pomieszczeń w budynku przy ul. Karmelickiej 7 w godzinach: 600–2200 w dni od poniedziałku do piątku, w miejscach wskazanych przez zamawiającego w „Wykazie pomieszczeń do sprzątania” stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Mechaniczne czyszczenie i akrylowanie podłoża (przy użyciu maszyn) 1 raz na pół roku w budynku przy ul. Lubartowskiej 58 o łącznej powierzchni 806,40 m2. c) Utrzymanie czystości placów i trawników wokół budynku stanowiącego siedzibę zamawiającego przy ul. Karmelickiej 7 o łącznej powierzchni 3 926 m2. d) Obsługę windy szpitalnej w budynku przy ul. Karmelickiej 7 zamawiającego w przypadku zaistnienia konieczności jej użycia (średnio 3 raz w tygodniu) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 700 - 1500 oraz udział w alokacji dostarczanego do SCK UM towaru. e) Całodobowy dozór budynku wraz z obsługą szatni dla pacjentów oraz studentów w budynku zamawiającego przy ul. Karmelickiej 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 i 3, 10 do SIWZ.

  4. Usługa sprzątania wraz z całodobowym dozorem budynku i obsługą szatni oraz windy
    Zamawiający: Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Lublin
    USŁUGA OBEJMUJE: a) Sprzątanie pomieszczeń w budynku przy ul. Karmelickiej 7 w godzinach: 600–2200 w dni od poniedziałku do piątku, w miejscach wskazanych przez zamawiającego w „Wykazie pomieszczeń do sprzątania” stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Mechaniczne czyszczenie i akrylowanie podłoża (przy użyciu maszyn) 1 raz na pół roku w budynku przy ul. Lubartowskiej 58 o łącznej powierzchni 806,40 m2. c) Utrzymanie czystości placów i trawników wokół budynku stanowiącego siedzibę zamawiającego przy ul. Karmelickiej 7 o łącznej powierzchni 3 926 m2. d) Obsługę windy szpitalnej w budynku przy ul. Karmelickiej 7 zamawiającego w przypadku zaistnienia konieczności jej użycia (średnio 3 raz w tygodniu) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 700 - 1500 oraz udział w alokacji dostarczanego do SCK UM towaru. e) Całodobowy dozór budynku wraz z obsługą szatni dla pacjentów oraz studentów w budynku zamawiającego przy ul. Karmelickiej 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 i 3, 10 do SIWZ.

  5. Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach i terenów zewnętrznych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny, Wrocław
    2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach (pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, klatek schodowych, oraz okresowo składnic akt, archiwum, serwerowni) Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu i podległych 26 Biur Powiatowych oraz utrzymanie terenu zewnętrznego wokół Biur Powiatowych w Bolesławcu, Górze, Głogowie, Jaworze, Lubaniu, Lubinie z/s w Rudnej, Lwówku Śl. z/s w Uboczu, Miliczu z/s w Sławoszowicach i Ząbkowicach Śl.8) Całkowita powierzchnia obiektów wynosi ok. 10 304,26 m², z czego 2 400,27 m² to powierzchnia, która będzie sprzątana z częstotliwością 1 raz w miesiącu. Jest to powierzchnia archiwum zakładowego oraz serwerowni w OR i podległych biurach powiatowych. Pozostała powierzchnia – 7 903,99 m² będzie sprzątana codziennie (od poniedziałku do piątku). Około 2000 m² powierzchni objętej przedmiotem zamówienia stanowią powierzchnie zmywalne (kafelki).10) Powierzchnia okien w pomieszczeniach zamawiającego jest osiem razy mniejsza niż powierzchnia przeznaczona do sprzątania codziennego, tj. ok. 1 000,00 m². Powierzchnia terenu zewnętrznego ok 5091,12 m2.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał na bieżąco środki higieniczne: mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, zapachy, kostki do do alety, wrki na śmieci itp.
  6. Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach i terenów zewnętrznych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny, Wrocław
    2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach (pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, klatek schodowych, oraz okresowo składnic akt, archiwum, serwerowni) Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu i podległych 26 Biur Powiatowych oraz utrzymanie terenu zewnętrznego wokół Biur Powiatowych w Bolesławcu, Górze, Głogowie, Jaworze, Lubaniu, Lubinie z/s w Rudnej, Lwówku Śl. z/s w Uboczu, Miliczu z/s w Sławoszowicach i Ząbkowicach Śl.8) Całkowita powierzchnia obiektów wynosi ok. 10 304,26 m², z czego 2 400,27 m² to powierzchnia, która będzie sprzątana z częstotliwością 1 raz w miesiącu. Jest to powierzchnia archiwum zakładowego oraz serwerowni w OR i podległych biurach powiatowych. Pozostała powierzchnia – 7 903,99 m² będzie sprzątana codziennie (od poniedziałku do piątku). Około 2000 m² powierzchni objętej przedmiotem zamówienia stanowią powierzchnie zmywalne (kafelki).10) Powierzchnia okien w pomieszczeniach zamawiającego jest osiem razy mniejsza niż powierzchnia przeznaczona do sprzątania codziennego, tj. ok. 1 000,00 m². Powierzchnia terenu zewnętrznego ok 5091,12 m2.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał na bieżąco środki higieniczne: mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, zapachy, kostki do do alety, wrki na śmieci itp.
  7. Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach i terenów zewnętrznych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny, Wrocław
    2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach (pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, klatek schodowych, oraz okresowo składnic akt, archiwum, serwerowni) Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu i podległych 26 Biur Powiatowych oraz utrzymanie terenu zewnętrznego wokół Biur Powiatowych w Bolesławcu, Górze, Głogowie, Jaworze, Lubaniu, Lubinie z/s w Rudnej, Lwówku Śl. z/s w Uboczu, Miliczu z/s w Sławoszowicach i Ząbkowicach Śl.8) Całkowita powierzchnia obiektów wynosi ok. 10 304,26 m², z czego 2 400,27 m² to powierzchnia, która będzie sprzątana z częstotliwością 1 raz w miesiącu. Jest to powierzchnia archiwum zakładowego oraz serwerowni w OR i podległych biurach powiatowych. Pozostała powierzchnia – 7 903,99 m² będzie sprzątana codziennie (od poniedziałku do piątku). Około 2000 m² powierzchni objętej przedmiotem zamówienia stanowią powierzchnie zmywalne (kafelki).10) Powierzchnia okien w pomieszczeniach zamawiającego jest osiem razy mniejsza niż powierzchnia przeznaczona do sprzątania codziennego, tj. ok. 1 000,00 m². Powierzchnia terenu zewnętrznego ok 5091,12 m2.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał na bieżąco środki higieniczne: mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, zapachy, kostki do do alety, wrki na śmieci itp.
  8. Usługa utrzymania czystości w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach i Rawie Mazowieckiej.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Łodzi, Łódź
    Pakiet 1 – Sąd Okręgowy w Łodzi
    1) kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach:
    - Sądu Okręgowego w Łodzi przy pl. Dąbrowskiego 5,
    - Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów (OZSS) w Łodzi przy
    ul. Tokarskiej 7,
    - Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów (OZSS) w Skierniewicach,
    ul. Mszczonowska 33/35;
    2) usługa mycia okien w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10, z częstotliwością 2 razy w okresie obowiązywania umowy).

    Pakiet 2 – Sąd Rejonowy w Brzezinach
    1) kompleksowa usługa utrzymania czystości, tj. sprzątanie powierzchni wewnętrznych
    w budynkach:
    - Sądu Rejonowego w Brzezinach przy ul. Waryńskiego 34,
    - Sądu Rejonowego w Brzezinach przy ul. Waryńskiego 32,
    - archiwum sądowym przy ul. Waryńskiego 34 A.
    2) usługa mycia okien w budynku:
    - archiwum sądowym przy ul. Waryńskiego 34 A.

    Pakiet 3 – Sąd Rejonowy w Rawie Mazowieckiej
    a) kompleksowa usługa utrzymania czystości w tym usługa mycia okien w
    budynku:
    - Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej przy ul. Krakowskiej 22 B
    90.91.00.00-9,
    90.91.12.00-8,
    90.91.92.00-4,
    90.91.13.00-9.
  9. Usługa utrzymania czystości w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach i Rawie Mazowieckiej.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Łodzi, Łódź
    Pakiet 1 – Sąd Okręgowy w Łodzi
    1) kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach:
    - Sądu Okręgowego w Łodzi przy pl. Dąbrowskiego 5,
    - Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów (OZSS) w Łodzi przy
    ul. Tokarskiej 7,
    - Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów (OZSS) w Skierniewicach,
    ul. Mszczonowska 33/35;
    2) usługa mycia okien w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10, z częstotliwością 2 razy w okresie obowiązywania umowy).

    Pakiet 2 – Sąd Rejonowy w Brzezinach
    1) kompleksowa usługa utrzymania czystości, tj. sprzątanie powierzchni wewnętrznych
    w budynkach:
    - Sądu Rejonowego w Brzezinach przy ul. Waryńskiego 34,
    - Sądu Rejonowego w Brzezinach przy ul. Waryńskiego 32,
    - archiwum sądowym przy ul. Waryńskiego 34 A.
    2) usługa mycia okien w budynku:
    - archiwum sądowym przy ul. Waryńskiego 34 A.

    Pakiet 3 – Sąd Rejonowy w Rawie Mazowieckiej
    a) kompleksowa usługa utrzymania czystości w tym usługa mycia okien w
    budynku:
    - Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej przy ul. Krakowskiej 22 B
    90.91.00.00-9,
    90.91.12.00-8,
    90.91.92.00-4,
    90.91.13.00-9.
  10. Usługa utrzymania czystości w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach i Rawie Mazowieckiej.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Łodzi, Łódź
    Pakiet 1 – Sąd Okręgowy w Łodzi
    1) kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach:
    - Sądu Okręgowego w Łodzi przy pl. Dąbrowskiego 5,
    - Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów (OZSS) w Łodzi przy
    ul. Tokarskiej 7,
    - Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów (OZSS) w Skierniewicach,
    ul. Mszczonowska 33/35;
    2) usługa mycia okien w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10, z częstotliwością 2 razy w okresie obowiązywania umowy).

    Pakiet 2 – Sąd Rejonowy w Brzezinach
    1) kompleksowa usługa utrzymania czystości, tj. sprzątanie powierzchni wewnętrznych
    w budynkach:
    - Sądu Rejonowego w Brzezinach przy ul. Waryńskiego 34,
    - Sądu Rejonowego w Brzezinach przy ul. Waryńskiego 32,
    - archiwum sądowym przy ul. Waryńskiego 34 A.
    2) usługa mycia okien w budynku:
    - archiwum sądowym przy ul. Waryńskiego 34 A.

    Pakiet 3 – Sąd Rejonowy w Rawie Mazowieckiej
    a) kompleksowa usługa utrzymania czystości w tym usługa mycia okien w
    budynku:
    - Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej przy ul. Krakowskiej 22 B
    90.91.00.00-9,
    90.91.12.00-8,
    90.91.92.00-4,
    90.91.13.00-9.
  11. Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z przyległymi terenami zielonymi oraz obsługą szatni Wydziału Inżynierii Materiałowej PW przy ul. Wołoskiej 141 i Bytnara 25 w Warszawie
    Zamawiający: Politechnika Warszawska, Warszawa
    Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z przyległymi terenami zielonymi oraz obsługą szatni Wydziału Inżynierii Materiałowej PW przy ul. Wołoskiej 141 i Bytnara 25 w Warszawie
  12. Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z przyległymi terenami zielonymi oraz obsługą szatni Wydziału Inżynierii Materiałowej PW przy ul. Wołoskiej 141 i Bytnara 25 w Warszawie
    Zamawiający: Politechnika Warszawska, Warszawa
    Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z przyległymi terenami zielonymi oraz obsługą szatni Wydziału Inżynierii Materiałowej PW przy ul. Wołoskiej 141 i Bytnara 25 w Warszawie
  13. Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z przyległymi terenami zielonymi oraz obsługą szatni Wydziału Inżynierii Materiałowej PW przy ul. Wołoskiej 141 i Bytnara 25 w Warszawie
    Zamawiający: Politechnika Warszawska, Warszawa
    Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z przyległymi terenami zielonymi oraz obsługą szatni Wydziału Inżynierii Materiałowej PW przy ul. Wołoskiej 141 i Bytnara 25 w Warszawie
  14. „Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie przy Alejach 1 Maja 9 i ul. Hurtowej 1 w Koninie wraz z terenem przyległym ”
    Zamawiający: Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie, Konin
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie, mieszczących się przy Alejach 1 Maja 9 oraz przy ul. Hurtowej 1 w Koninie oraz terenu wokół tych budynków. Kod CPV: 90.91.00.00-9. 2.Do wykonania usług Wykonawca użyje własnego sprzętu, własnych wysokiej jakości środków czystości, konserwujących oraz będzie dostarczał we własnym zakresie środki czystości w odpowiednich ilościach przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał czynności sprzątania, czyszczenia i mycia wykładzin podłogowych, powierzchni szklanych oraz sprzętu i wyposażenia biurowego (w tym także objętych gwarancją producenta/wykonawcy zgodnie z instrukcjami konserwacji w sposób, który nie spowoduje utraty gwarancji). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz środków czystości oraz instrukcje konserwacji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie: 1) W budynku przy Al. 1 Maja 9: a) wewnątrz budynku - w godzinach 16.00 do 20.00 oraz w godzinach od 7.30 do 15.30; w części pomieszczeń, w godzinach pracy serwisu dziennego, we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku), b)na zewnątrz budynku - w godzinach od 6.00 do 8.00 we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku); 2) W budynku przy ulicy Hurtowej 1: a) wewnątrz budynku - w godzinach 12.00-15.00 we wszystkie dni pracy Starostwa(od poniedziałku do piątku); b) na zewnątrz budynku - w godzinach od 6.00 do 8.00 we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku); przy czym do obowiązków pracownika Wykonawcy należy otwieranie kodowanych drzwi wejściowych nr 1 i nr 2 do budynku przy ul. Hurtowej 1 o godz. 6:00. 5.Czynności odśnieżania, pielęgnacji zieleni oraz usuwania zanieczyszczeń wokół budynku, określone zostały w pkt. 21 załącznika nr 1 do SIWZ. 6.Do realizacji niniejszej umowy Wykonawca zapewni: 1) 2 osoby do serwisu dziennego do sprzątania pomieszczeń w budynku przy Alejach 1 Maja 9, w tym zabezpieczonych systemem alarmowym oraz bieżące, stosowne do potrzeb sprzątanie i zmywanie w ciągu dnia klatek schodowych, korytarzy i ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, przecieranie szyb w drzwiach wejściowych do urzędu, uzupełnianie środków higieny osobistej, bieżące sprawdzanie i utrzymanie czystości we wszystkich sanitariatach, inne prace awaryjne wchodzące w zakres w/w czynności. 2) 4 osoby sprzątające wewnątrz budynku przy Alejach 1 Maja 9 3) 1 osoba sprzątająca wewnątrz budynku przy ul. Hurtowej 1. 7.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących czynności sprzątania wewnątrz budynków. 1) Zatrudnienie osób na umowę o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujacych czynności sprzątania w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych, d)z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania, w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania, e)w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Zamawiający wymaga, aby: a)Przedmiot zamówienia wykonywały wyłącznie osoby niekarane, b)Wykonawca przed podpisaniem umowy zapoznał się ze stanem technicznym budynku.
  15. „Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie przy Alejach 1 Maja 9 i ul. Hurtowej 1 w Koninie wraz z terenem przyległym ”
    Zamawiający: Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie, Konin
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie, mieszczących się przy Alejach 1 Maja 9 oraz przy ul. Hurtowej 1 w Koninie oraz terenu wokół tych budynków. Kod CPV: 90.91.00.00-9. 2.Do wykonania usług Wykonawca użyje własnego sprzętu, własnych wysokiej jakości środków czystości, konserwujących oraz będzie dostarczał we własnym zakresie środki czystości w odpowiednich ilościach przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał czynności sprzątania, czyszczenia i mycia wykładzin podłogowych, powierzchni szklanych oraz sprzętu i wyposażenia biurowego (w tym także objętych gwarancją producenta/wykonawcy zgodnie z instrukcjami konserwacji w sposób, który nie spowoduje utraty gwarancji). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz środków czystości oraz instrukcje konserwacji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie: 1) W budynku przy Al. 1 Maja 9: a) wewnątrz budynku - w godzinach 16.00 do 20.00 oraz w godzinach od 7.30 do 15.30; w części pomieszczeń, w godzinach pracy serwisu dziennego, we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku), b)na zewnątrz budynku - w godzinach od 6.00 do 8.00 we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku); 2) W budynku przy ulicy Hurtowej 1: a) wewnątrz budynku - w godzinach 12.00-15.00 we wszystkie dni pracy Starostwa(od poniedziałku do piątku); b) na zewnątrz budynku - w godzinach od 6.00 do 8.00 we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku); przy czym do obowiązków pracownika Wykonawcy należy otwieranie kodowanych drzwi wejściowych nr 1 i nr 2 do budynku przy ul. Hurtowej 1 o godz. 6:00. 5.Czynności odśnieżania, pielęgnacji zieleni oraz usuwania zanieczyszczeń wokół budynku, określone zostały w pkt. 21 załącznika nr 1 do SIWZ. 6.Do realizacji niniejszej umowy Wykonawca zapewni: 1) 2 osoby do serwisu dziennego do sprzątania pomieszczeń w budynku przy Alejach 1 Maja 9, w tym zabezpieczonych systemem alarmowym oraz bieżące, stosowne do potrzeb sprzątanie i zmywanie w ciągu dnia klatek schodowych, korytarzy i ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, przecieranie szyb w drzwiach wejściowych do urzędu, uzupełnianie środków higieny osobistej, bieżące sprawdzanie i utrzymanie czystości we wszystkich sanitariatach, inne prace awaryjne wchodzące w zakres w/w czynności. 2) 4 osoby sprzątające wewnątrz budynku przy Alejach 1 Maja 9 3) 1 osoba sprzątająca wewnątrz budynku przy ul. Hurtowej 1. 7.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących czynności sprzątania wewnątrz budynków. 1) Zatrudnienie osób na umowę o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujacych czynności sprzątania w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych, d)z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania, w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania, e)w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Zamawiający wymaga, aby: a)Przedmiot zamówienia wykonywały wyłącznie osoby niekarane, b)Wykonawca przed podpisaniem umowy zapoznał się ze stanem technicznym budynku.
  16. „Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie przy Alejach 1 Maja 9 i ul. Hurtowej 1 w Koninie wraz z terenem przyległym ”
    Zamawiający: Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie, Konin
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie, mieszczących się przy Alejach 1 Maja 9 oraz przy ul. Hurtowej 1 w Koninie oraz terenu wokół tych budynków. Kod CPV: 90.91.00.00-9. 2.Do wykonania usług Wykonawca użyje własnego sprzętu, własnych wysokiej jakości środków czystości, konserwujących oraz będzie dostarczał we własnym zakresie środki czystości w odpowiednich ilościach przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał czynności sprzątania, czyszczenia i mycia wykładzin podłogowych, powierzchni szklanych oraz sprzętu i wyposażenia biurowego (w tym także objętych gwarancją producenta/wykonawcy zgodnie z instrukcjami konserwacji w sposób, który nie spowoduje utraty gwarancji). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz środków czystości oraz instrukcje konserwacji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie: 1) W budynku przy Al. 1 Maja 9: a) wewnątrz budynku - w godzinach 16.00 do 20.00 oraz w godzinach od 7.30 do 15.30; w części pomieszczeń, w godzinach pracy serwisu dziennego, we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku), b)na zewnątrz budynku - w godzinach od 6.00 do 8.00 we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku); 2) W budynku przy ulicy Hurtowej 1: a) wewnątrz budynku - w godzinach 12.00-15.00 we wszystkie dni pracy Starostwa(od poniedziałku do piątku); b) na zewnątrz budynku - w godzinach od 6.00 do 8.00 we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku); przy czym do obowiązków pracownika Wykonawcy należy otwieranie kodowanych drzwi wejściowych nr 1 i nr 2 do budynku przy ul. Hurtowej 1 o godz. 6:00. 5.Czynności odśnieżania, pielęgnacji zieleni oraz usuwania zanieczyszczeń wokół budynku, określone zostały w pkt. 21 załącznika nr 1 do SIWZ. 6.Do realizacji niniejszej umowy Wykonawca zapewni: 1) 2 osoby do serwisu dziennego do sprzątania pomieszczeń w budynku przy Alejach 1 Maja 9, w tym zabezpieczonych systemem alarmowym oraz bieżące, stosowne do potrzeb sprzątanie i zmywanie w ciągu dnia klatek schodowych, korytarzy i ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, przecieranie szyb w drzwiach wejściowych do urzędu, uzupełnianie środków higieny osobistej, bieżące sprawdzanie i utrzymanie czystości we wszystkich sanitariatach, inne prace awaryjne wchodzące w zakres w/w czynności. 2) 4 osoby sprzątające wewnątrz budynku przy Alejach 1 Maja 9 3) 1 osoba sprzątająca wewnątrz budynku przy ul. Hurtowej 1. 7.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących czynności sprzątania wewnątrz budynków. 1) Zatrudnienie osób na umowę o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujacych czynności sprzątania w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych, d)z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania, w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania, e)w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Zamawiający wymaga, aby: a)Przedmiot zamówienia wykonywały wyłącznie osoby niekarane, b)Wykonawca przed podpisaniem umowy zapoznał się ze stanem technicznym budynku.
  17. Usługi profesjonalnego sprzątania pomieszczeń Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie.
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia są usługi profesjonalnego sprzątania pomieszczeń Szkoły Głównej Służby Pożarniczej znajdujące się w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 - obiekt 0 budynki A,B,C,E i F, w sposób sprawny, dokładny i terminowy. Szkoła Główna Służby Pożarniczej jest publiczną uczelnią służb państwowych, kształcącą i wychowującą strażaków PSP, funkcjonariuszy innych służb i straży oraz osoby cywilne w zakresie bezpieczeństwa powszechnego i ochrony ludności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
  18. Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości we wszystkich obiektach ZUS Oddział w Siedlcach i terenu przylegającego do tych budynków
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem umowy jest kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości we wszystkich obiektach ZUS Oddział w Siedlcach i terenu przylegającego do tych budynków:
    1. Oddział ZUS w Siedlcach, ul. Browarna 12, Siedlce,
    2. Inspektorat ZUS w Garwolinie, ul. Kościuszki 38A, Garwolin,
    3. Inspektorat ZUS w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 84, Mińsk Mazowiecki,
    4. Inspektorat ZUS w Sokołowie Podlaskim, ul. Piłsudskiego 2, Sokołów Podlaski,
    5. Biuro Terenowe ZUS w Węgrowie, ul. Wieniawskiego 15, Węgrów,
    6. Biuro Terenowe ZUS w Łosicach, ul. Kilińskiego 2, Łosice.
    Przewidywana łączna powierzchnia sprzątania:
    - powierzchnia wewnętrzna (obiektów): 10 854,39 m2
    - powierzchnia zewnętrzna (terenu): 4 414,00 m2
  19. Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości we wszystkich obiektach ZUS Oddział w Siedlcach i terenu przylegającego do tych budynków
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem umowy jest kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości we wszystkich obiektach ZUS Oddział w Siedlcach i terenu przylegającego do tych budynków:
    1. Oddział ZUS w Siedlcach, ul. Browarna 12, Siedlce,
    2. Inspektorat ZUS w Garwolinie, ul. Kościuszki 38A, Garwolin,
    3. Inspektorat ZUS w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 84, Mińsk Mazowiecki,
    4. Inspektorat ZUS w Sokołowie Podlaskim, ul. Piłsudskiego 2, Sokołów Podlaski,
    5. Biuro Terenowe ZUS w Węgrowie, ul. Wieniawskiego 15, Węgrów,
    6. Biuro Terenowe ZUS w Łosicach, ul. Kilińskiego 2, Łosice.
    Przewidywana łączna powierzchnia sprzątania:
    - powierzchnia wewnętrzna (obiektów): 10 854,39 m2
    - powierzchnia zewnętrzna (terenu): 4 414,00 m2
  20. Usługi profesjonalnego sprzątania pomieszczeń Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie.
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia są usługi profesjonalnego sprzątania pomieszczeń Szkoły Głównej Służby Pożarniczej znajdujące się w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 - obiekt 0 budynki A,B,C,E i F, w sposób sprawny, dokładny i terminowy. Szkoła Główna Służby Pożarniczej jest publiczną uczelnią służb państwowych, kształcącą i wychowującą strażaków PSP, funkcjonariuszy innych służb i straży oraz osoby cywilne w zakresie bezpieczeństwa powszechnego i ochrony ludności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
  21. Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości we wszystkich obiektach ZUS Oddział w Siedlcach i terenu przylegającego do tych budynków
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, Warszawa
  22. Usługi profesjonalnego sprzątania pomieszczeń Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie.
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
  23. Świadczenie usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych i gospodarczych należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, Łódź
  24. Świadczenie usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych i gospodarczych należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, Łódź
  25. Świadczenie usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych i gospodarczych należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, Łódź
  26. Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia oraz usług porządkowych w pomieszczeniach zamawiającego, zlokalizowanych w budynkach położonych w Warszawie
    Zamawiający: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Warszawa
  27. Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Węgrowie oraz posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie Numer referencyjny:
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Węgrowie, Węgrów
  28. Sprzątanie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
    Zamawiający: Termy Maltańskie Sp. z o. o., Poznań
  29. Sprzątanie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
    Zamawiający: Termy Maltańskie Sp. z o. o., Poznań
  30. Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Węgrowie oraz posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie Numer referencyjny:
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Węgrowie, Węgrów
  31. Sprzątanie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
    Zamawiający: Termy Maltańskie Sp. z o. o., Poznań
  32. Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Węgrowie oraz posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie Numer referencyjny:
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Węgrowie, Węgrów
  33. Świadczenie usług utrzymania czystości obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2017 r.
    Zamawiający: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Szczecin
  34. Świadczenie usług utrzymania czystości obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2017 r.
    Zamawiający: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Szczecin
  35. Świadczenie usług utrzymania czystości obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2017 r.
    Zamawiający: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Szczecin
  36. ,,Usługa sprzątania placówek Łódzkiego Oddziału regionalnego ARiMR”
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, Łódź
  37. ,,Usługa sprzątania placówek Łódzkiego Oddziału regionalnego ARiMR”
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, Łódź
  38. ,,Usługa sprzątania placówek Łódzkiego Oddziału regionalnego ARiMR”
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, Łódź
  39. Kompleksowe świadczenie usług w zakresie całodobowego utrzymania czystości w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kole
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Koło
  40. Kompleksowe świadczenie usług w zakresie całodobowego utrzymania czystości w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kole
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Koło
  41. Kompleksowe świadczenie usług w zakresie całodobowego utrzymania czystości w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kole
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Koło
  42. Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Zgorzelcu wraz z utrzymaniem czystości na przyległych terenach zewnętrznych w okresie 10 miesięcy od 1 marca 2017r. do 31 grudnia 2017 r.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy, Zgorzelec
  43. Usługa kompleksowego sprzątania w budynkach Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
    Zamawiający: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin
  44. Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Zgorzelcu wraz z utrzymaniem czystości na przyległych terenach zewnętrznych w okresie 10 miesięcy od 1 marca 2017r. do 31 grudnia 2017 r.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy, Zgorzelec
  45. Usługa kompleksowego sprzątania w budynkach Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
    Zamawiający: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin
  46. Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Zgorzelcu wraz z utrzymaniem czystości na przyległych terenach zewnętrznych w okresie 10 miesięcy od 1 marca 2017r. do 31 grudnia 2017 r.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy, Zgorzelec
  47. Usługa kompleksowego sprzątania w budynkach Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
    Zamawiający: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin
  48. przetarg nieograniczony na usługi utrzymania czystości, wykonywanie prac pomocniczych przy pacjencie i prac porządowych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o., Nowe Miasto Lubawskie
  49. przetarg nieograniczony na usługi utrzymania czystości, wykonywanie prac pomocniczych przy pacjencie i prac porządowych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o., Nowe Miasto Lubawskie
  50. przetarg nieograniczony na usługi utrzymania czystości, wykonywanie prac pomocniczych przy pacjencie i prac porządowych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o., Nowe Miasto Lubawskie
  51. Zamówienie uzupełniające do umowy na świadczenie usługi sprzątania dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek administracji podatkowej woj. łódzkiego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń na parterze - sala obsługi podatnika, pomieszczenia socjalnego, archiwum NIP, sanitariaty w siedzibie Urzędu Skarbowego w Skierniewicach, ul. Czerwona 22.
    Zamawiający: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, Łódź
  52. Sprzątanie budynków wraz z otoczeniem będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Płocku od dnia 1.02.2017 r. do 31.01.2018 r.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Płocku, Płock
  53. Sprzątanie pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Lubaniu ul. Armii Krajowej 31 wraz z terenem przyległym
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze, Jelenia Góra
  54. Sprzątanie pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Lubaniu ul. Armii Krajowej 31 wraz z terenem przyległym
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze, Jelenia Góra
  55. Sprzątanie budynków wraz z otoczeniem będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Płocku od dnia 1.02.2017 r. do 31.01.2018 r.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Płocku, Płock
  56. Sprzątanie pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Lubaniu ul. Armii Krajowej 31 wraz z terenem przyległym
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze, Jelenia Góra
  57. Sprzątanie budynków wraz z otoczeniem będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Płocku od dnia 1.02.2017 r. do 31.01.2018 r.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Płocku, Płock
  58. Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, Jelenia Góra
  59. Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, Jelenia Góra
  60. ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKU CENTRUM KULTURALNO - ARTYSTYCZNEGO W KOZIENICACH
    Zamawiający: Kozienicki Dom Kultury im. Bogusława Klimczuka, Kozienice
  61. ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKU CENTRUM KULTURALNO - ARTYSTYCZNEGO W KOZIENICACH
    Zamawiający: Kozienicki Dom Kultury im. Bogusława Klimczuka, Kozienice
  62. ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKU CENTRUM KULTURALNO - ARTYSTYCZNEGO W KOZIENICACH
    Zamawiający: Kozienicki Dom Kultury im. Bogusława Klimczuka, Kozienice
  63. Kompleksowe sprzątanie oraz pomoc przy pacjencie w szpitalu Centrum Medycznego im. dr. L. Rydygiera sp. z o.o.
    Zamawiający: Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o., Łódź
  64. Kompleksowe sprzątanie oraz pomoc przy pacjencie w szpitalu Centrum Medycznego im. dr. L. Rydygiera sp. z o.o.
    Zamawiający: Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o., Łódź
  65. Kompleksowe sprzątanie oraz pomoc przy pacjencie w szpitalu Centrum Medycznego im. dr. L. Rydygiera sp. z o.o.
    Zamawiający: Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o., Łódź
  66. Sprzątanie budynków użytkowanych przez Urząd Miasta Tarnowa w 2017 r.
    Zamawiający: Wydział Organizacyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa, Tarnów
  67. Sprzątanie budynków użytkowanych przez Urząd Miasta Tarnowa w 2017 r.
    Zamawiający: Wydział Organizacyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa, Tarnów
  68. Sprzątanie budynków użytkowanych przez Urząd Miasta Tarnowa w 2017 r.
    Zamawiający: Wydział Organizacyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa, Tarnów
  69. Wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynku Izby Celnej w Białej Podlaskiej oraz w budynkach jej jednostek organizacyjnych zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego
    Zamawiający: Izba Celna w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
  70. Wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynku Izby Celnej w Białej Podlaskiej oraz w budynkach jej jednostek organizacyjnych zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego
    Zamawiający: Izba Celna w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
  71. Wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynku Izby Celnej w Białej Podlaskiej oraz w budynkach jej jednostek organizacyjnych zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego
    Zamawiający: Izba Celna w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
  72. Usługa sprzątania obiektów rekreacyjno – sportowych i terenów zewnętrznych DOSiR-u w Warszawie
    Zamawiający: Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, Warszawa
  73. Usługa sprzątania obiektów rekreacyjno – sportowych i terenów zewnętrznych DOSiR-u w Warszawie
    Zamawiający: Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, Warszawa
  74. Usługa sprzątania obiektów rekreacyjno – sportowych i terenów zewnętrznych DOSiR-u w Warszawie
    Zamawiający: Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, Warszawa
  75. Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego
    Zamawiający: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna, Busko-Zdrój
  76. Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz w delegaturach: Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, Wrocław
  77. Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz w delegaturach: Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, Wrocław
  78. Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz w delegaturach: Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, Wrocław
  79. Świadczenie usług sprzątania w budynkach Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
    Zamawiający: Politechnika Warszawska Filia w Płocku, Płock
  80. Świadczenie usług sprzątania w budynkach Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
    Zamawiający: Politechnika Warszawska Filia w Płocku, Płock
  81. Świadczenie usług sprzątania w budynkach Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
    Zamawiający: Politechnika Warszawska Filia w Płocku, Płock
  82. „Świadczenie usług utrzymania czystości i higieny w obiektach pływalni MOSiR w Łodzi”
    Zamawiający: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, Łódź
  83. „Świadczenie usług utrzymania czystości i higieny w obiektach pływalni MOSiR w Łodzi”
    Zamawiający: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, Łódź
  84. „Świadczenie usług utrzymania czystości i higieny w obiektach pływalni MOSiR w Łodzi”
    Zamawiający: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, Łódź
  85. Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach budynku przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, Kraków
  86. Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości WSSE w Warszawie
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, Warszawa
  87. Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości na obiekcie Pływalni Miejskiej w Wolsztynie.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wolsztynie, Wolsztyn
  88. Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości na obiekcie Pływalni Miejskiej w Wolsztynie.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wolsztynie, Wolsztyn
  89. Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach budynku przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, Kraków
  90. Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości na obiekcie Pływalni Miejskiej w Wolsztynie.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wolsztynie, Wolsztyn
  91. Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach budynku przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, Kraków
  92. Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien i praniem
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Koninie, Konin
  93. Przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie WSRM w Łodzi.
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi, Łódź
  94. Przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie WSRM w Łodzi.
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi, Łódź
  95. Usługa sprzątania obiektów Morskiego Instytutu Rybackiego Państwowego Instytutu Badawczego oraz pomieszczeń statku r/v BALTICA
    Zamawiający: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Gdynia
  96. Usługa sprzątania obiektów Morskiego Instytutu Rybackiego Państwowego Instytutu Badawczego oraz pomieszczeń statku r/v BALTICA
    Zamawiający: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Gdynia
  97. Usługa sprzątania obiektów Morskiego Instytutu Rybackiego Państwowego Instytutu Badawczego oraz pomieszczeń statku r/v BALTICA
    Zamawiający: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Gdynia
  98. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  99. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  100. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  101. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka

Inne osoby dla Maciejewski (714 osób):