Kogo reprezentuje osoba

Madeja Józef

w KRS

Józef Madeja

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Józef
Nazwisko:Madeja
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1943 r., wiek 79 lat
Miejscowości:Krasnystaw (Lubelskie)
Przetargi:10 w aktualnych firmach, 1 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grabiec Sławomir, Janowczyk Tadeusz, Kmicic Andrzej, Kozłowski Ryszard, Krzysztofiak Małgorzata, Laskowska Maria, Oleńko Emil, Osiewicz Stanisław Maciej, Panasiuk Mirosław Tomasz, Rysak Radosław Tomasz, Sadlak Teodozja, Sugalski Krzysztof, Zdybel Patrycja

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Oleśniewicz Wiesław

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banach Mieczysław, Bazyluk Kazimierz Antoni, Berbeć Wiesława, Dolebski Stefan, Fedorowicz Patyk Ewa, Korszla Grażyna, Kosut Elżbieta Małgorzata, Krasoń Anna, Kubina Krystyna, Lal Danuta Józefa, Mąka Barbara, Parcheta Henryk Marian, Pisarska Jolanta Ewa, Rudzińska Wiesława, Stadnik Bożena, Wieleba Maria Stefania, Wieleba Marzena, Wlizło Maria Teodozja, Wójcik Zofia, Ziajko Henryk

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wszoła Czesława
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojarski Bogusław Jan, Dąbrowska Fiszer Małgorzata Ewa, Krzysztofiak Małgorzata, Majchrowicz Andrzej Paweł, Osiewicz Stanisław Maciej, Rysak Radosław Tomasz, Sugalski Krzysztof, Zdybel Patrycja

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stasiuk Igor Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Ceramic-art Sp. Z O.O., Krasnystaw − KRS 0000505644
  2. Chełmski Cech Wielobranżowy, Chełm − KRS 0000040907
  3. Chełmski Klub Sportowy Sp. Z O.O., Chełm − KRS 0000978580
  4. Delia S.A. W Zamościu, Zamość − KRS 0000010723
  5. Dzieci Z Pasją Stowarzyszenie Przyjaciół Młodzieżowego Domu Kultury Im. Marii Konopnickiej W Krasnymstawie, Krasnystaw − KRS 0000471180
  6. Fundacja Lubelskie Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej, Stryjno-kolonia − KRS 0000599219
  7. Fundacja Na Rzecz Pomocy Ofiarom Wypadków Drogowych - Ratunek, Krasnystaw − KRS 0000124054
  8. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Wólce, Lublin − KRS 0000075266
  9. Klub Przyjaciół Chorych Na Parkinsona, Lublin − KRS 0000538141
  10. Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych Kras-eko Sp. Z O.O., Wincentów − KRS 0000041616
  11. Ochotnicza Straż Pożarna W Krupem, Krupe − KRS 0000291972
  12. Porozumienie Ziemi Krasnostawskiej Z Siedzibą W Krasnymstawie, Krasnystaw − KRS 0000023587
  13. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Lubartów − KRS 0000295810
  14. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Krasnystaw − KRS 0000063575
  15. Sim Lubelskie Sp. Z O.O., Kraśnik − KRS 0000980496
  16. Sojusz Młodej Lewicy, Warszawa − KRS 0000165954
  17. Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców W Krasnymstawie, Krasnystaw − KRS 0000127046
  18. Stowarzyszenie Gloria Vitae, Krasnystaw − KRS 0000282604
  19. Stowarzyszenie Pokolenia, Warszawa − KRS 0000045080
  20. Stowarzyszenie Wspólny Krasnystaw, Krasnystaw − KRS 0000613915
  21. Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Krasnystaw − KRS 0000158844

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Auto-windy Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnośćią, Lublin − KRS 0000209285
  2. Chełmskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Chełm − KRS 0000147068
  3. Cukrownia Klemensów S.A., Szczebrzeszyn − KRS 0000017627
  4. Getin Noble Bank S.A., Warszawa − KRS 0000018507
  5. Horse Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000365652
  6. Jadar Sp. Z O.O. W Likwdiacji, Lublin − KRS 0000233630
  7. Krasnostawska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Krasnystaw − KRS 0000169910
  8. Krasnostawski Klub Sportowy Start 1944 Krasnystaw, Krasnystaw − KRS 0000119002
  9. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Biłgoraj − KRS 0000119509
  10. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A., Biała Podlaska − KRS 0000066862
  11. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych Sp. Z O.O., Miechów − KRS 0000199855
  12. Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych Sp. Z O.O., Chełm − KRS 0000167924
  13. Regionalna Fundacja Innowacji, Chełm − KRS 0000246744
  14. Sanatorium Rehabilitacji Uzdrowiskowej Revita Sp. Z O.O., Muszyna − KRS 0000028059
  15. Stowarzyszenie Inicjatyw Lokalnych, Krasnystaw − KRS 0000310016
  16. Zakład Odzieżowy Delia Sp. Z O.O., Brzeźno − KRS 0000005406
  17. Zakład Przetwórstwa Mięsnego Kompleks - Stępień, Panasiuk - Sp. J., Leśniczówka − KRS 0000072099
  18. Zakłady Zbożowe Pzz Sp. Z O.O., Lubycza Królewska − KRS 0000063907

Powiązane przetargi (11 szt.):
  1. Wykonywanie remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszych i placów na terenie Miasta Krasnystaw w 2017 r.
    Zamawiający: Miasto Krasnystaw, Krasnystaw
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszych i placów na terenie Miasta Krasnystaw w 2017 r.
    2. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia określa przedmiar robót.
  2. Wywóz nieczystości stałych i płynnych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie, Krasnystaw
    Zamówienie zostaje podzielone na pięć Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia.

    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 1 - Usługa wywozu odpadów komunalnych
    z uwzględnieniem segregacji z obiektu DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1”. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 507 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 1 do SIWZ. Każdorazowe zlecenie wywozu, wykonawca zrealizuje niezwłocznie od momentu przekazania zlecenia.
    CPV: 90511000-2 – usługi wywozu odpadów

    2. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 2 - Usługa wywozu odpadów komunalnych
    z uwzględnieniem segregacji z obiektów filii DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej i w Ostrowie Krupskim”. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 102 m3 odpadów (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 2 do SIWZ. Każdorazowe zlecenie wywozu, wykonawca zrealizuje niezwłocznie od momentu przekazania zlecenia.
    CPV: 90511000-2 – usługi wywozu odpadów

    3. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 3 - Usługa wywozu odpadów komunalnych
    z uwzględnieniem segregacji z obiektu filii DPS w Bzowcu”. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 76 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 3 do SIWZ. Każdorazowe zlecenie wywozu, wykonawca zrealizuje niezwłocznie od momentu przekazania zlecenia.
    CPV: 90511000-2 – usługi wywozu odpadów

    4. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 4 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS
    w Ostrowie Krupskim i Stężycy Nadwieprzańskiej”. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 2216 m3 ścieków (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 4 do SIWZ. Każdorazowe zlecenie wywozu, wykonawca zrealizuje niezwłocznie od momentu przekazania zlecenia.
    CPV: 90410000-4 usługi usuwania ścieków

    5. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 5 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS
    w Bzowcu”. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 2873 m3 ścieków w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 5 do SIWZ. Każdorazowe zlecenie wywozu, wykonawca zrealizuje niezwłocznie od momentu przekazania zlecenia.
    CPV: 90410000-4 usługi usuwania ścieków

    Formularze cenowe (Załącznik nr 2) dla każdej Części określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
    6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
    7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
  3. Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Krasnystaw w 2017 r.
    Zamawiający: Miasto Krasnystaw, Krasnystaw
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych obejmujących m.in.: 1. Stałe utrzymanie w należytej czystości i porządku pasów drogowych; 2. Stałe utrzymanie w należytej czystości i porządku pojemników na śmieci zlokalizowanych w pasach drogowych lub znajdujących się na terenach będących własnością Zamawiającego; 3. Oczyszczanie i konserwacja ławek parkowych na terenie miasta; 4. Bieżące oczyszczanie z ogłoszeń drzew lub tablic zlokalizowanych w pasach drogowych lub znajdujących się na terenach będących własnością Urzędu Miasta; 5. Utrzymanie w czystości i porządku słupków oraz tabliczek z nazewnictwem ulic; 6. Stałe utrzymanie w należytej czystości i porządku nieruchomości znajdujących się na terenach będących własnością Urzędu Miasta w tym zasobów mieszkaniowych; 7. Stałe utrzymanie w należytej czystości i porządku terenu przyległego do kabin sanitarnych; 8. Stałe utrzymanie w należytej czystości i porządku wiat przystankowych oraz terenu przyległego; 9. Utrzymanie w czystości i porządku miejskich terenów w okresie Chmielaków Krasnostawskich i Dni Krasnegostawu oraz innych imprez; 10. Odbiór worków po przeprowadzonej akcji Sprzątanie Świata; 11. Likwidacja dzikich wysypisk śmieci na terenie miasta; 12. Administrowanie nieruchomością oznaczoną jako działka nr ewid. 1013/4 położoną przy ul. Kościuszki 15 w Krasnymstawie
  4. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Krasnystaw w 2017 r.
    Zamawiający: Miasto Krasnystaw, Krasnystaw
    Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników (ciągów pieszych) i parkingów na terenie Miasta Krasnystaw w 2017 r.
  5. Wykonanie remontu dróg gminnych - nakładki asfaltowe
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krasnystaw
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej (nakładka) dróg gminnych według załączonego do SIWZ przedmiaru robót.Wykonanie nawierzchni asfaltowej (nakładka) na ulicach Niesieckiego, Zawieprze, Nieczaja, Jabłonkowa, Królowej Jadwigi, Stokowa (płyty), Poniatowskiego droga do Coratex, Poniatowskiego przy osiedlu Jagiellońskim. Całość liczy 3.060.60 m². Szczegółowe wymiary w/w ulic oraz zakres prac przedstawia przedmiar robót załączony do SIWZ.
  6. Wywóz nieczystości stałych i płynnych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie, Krasnystaw
    Zamówienie zostaje podzielone na trzy Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia.

    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - Usługa wywozu odpadów komunalnych
    z uwzględnieniem segregacji z obiektu DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady komunalne zmieszane
    i segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 602 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 1 do SIWZ.


    2. Przedmiotem zamówienia jest: Część 2 - Usługa wywozu odpadów komunalnych
    z uwzględnieniem segregacji z obiektów filii DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej i w Ostrowie Krupskim. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 117 m3 odpadów (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 2 do SIWZ.


    4. Przedmiotem zamówienia jest: Część 3 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS
    w Ostrowie Krupskim i Stężycy Nadwieprzańskiej. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 2236 m3 ścieków (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik
    nr 2 dla Części 4 do SIWZ.



    6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  7. Wywóz odpadów komunalnych zbieranych z obiektów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz Komendach Miejskich i Powiatowych Policji województwa lubelskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych zbieranych z obiektów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz Komendach Miejskich i Powiatowych Policji województwa lubelskiego.
    2. Szczegółowy zakres usługi określony jest w załącznikach nr 1.1 - 1.52 do SIWZ
  8. Wywóz nieczystości stałych i płynnych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie, Krasnystaw
    Zamówienie zostaje podzielone na pięć Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia.

    1. Przedmiotem zamówienia jest:Część 1 - Usługa wywozu odpadów komunalnych
    z uwzględnieniem segregacji z obiektu DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 535 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 1 do SIWZ.


    2. Przedmiotem zamówienia jest: Część 2 - Usługa wywozu odpadów komunalnych
    z uwzględnieniem segregacji z obiektów filii DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej i w Ostrowie Krupskim. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 93 m3 odpadów (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 2 do SIWZ.


    3. Przedmiotem zamówienia jest: Część 3 - Usługa wywozu odpadów komunalnych
    z uwzględnieniem segregacji z obiektu filii DPS w Bzowcu. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 54 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 3 do SIWZ.


    4. Przedmiotem zamówienia jest: Część 4 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS
    w Ostrowie Krupskim i Stężycy Nadwieprzańskiej. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 2311 m3 ścieków (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik
    nr 2 dla Części 4 do SIWZ.


    5. Przedmiotem zamówienia jest: Część 5 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS
    w Bzowcu. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 3588 m3 ścieków w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 5 do SIWZ.


    6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  9. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 24 mieszkaniami na własność i wynajem z udziałem w kosztach budowy przyszłych najemców, wraz z przyłączami i infrastrukturą zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową na działkach o nr ewid. Dz. Nr 3049/2, 3049/4, 293/5, położonych przy ul. Piłsudskiego w Krasnymstawie
    Zamawiający: Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Krasnymstawie, Krasnystaw
    Budynek mieszkalny, czterokondygnacyjny, wielorodzinny, 2-klatkowy. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej z bloczków wap-piaskowych z elementami prefabrykowanymi - nadproża , płyty stropowe wylewane żelbetowe. Budynek posiada formę rozrzeźbioną, całkowicie podpiwniczony. W podpiwniczeniu zlokalizowano pomieszczenia gospodarcze (pom.gosp./1lokal mieszkalny), wózkownie, pomieszczenia na wodomierz, oraz pomieszczenia administracyjne. Budynek posiada dach wielospadowy o spadku do 17 stopni (30%), oraz płaski o nachyleniu ~5%. Poddasze nieużytkowe. W budynku projektuje się mieszkania jedno, dwu i trzypokojowe. Na parterze przewiduje się mieszkanie
    przystosowanie dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek wraz z instalacjami wewnętrznymi z uzbrojeniem (przyłącze wodociągowe,
    kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, drogi, dojazdy, chodniki) oraz urządzeniem terenu (oświetlenie zewn., zieleń, mała architektura).

    Gabaryty budynku i struktura mieszkań

    wysokość całkowita z podpiwniczeniem - 17,08 m.
    wysokość od średniej terenu do stropu ostatniej kondygnacji - 12,88 m.
    szerokość piwnic - 12,40 m
    długość piwnic - 36,40 m
    szerokość parteru - 12,48 m
    długość parteru - 36,48 m
    szerokość kondygnacji powtarzalnej - 12,48 m
    długość kondygnacji powtarzalnej - 36,48 m
    powierzchnia zabudowy - 422,00 m2

    powierzchnia użytkowa mieszkań - 1 228,56 m2

    powierzchnia usługowa - 32,24 m2

    (część powierzchni kondygnacji netto przeznaczona na usytuowanie
    Instalacji i urządzeń technicznych wg PN-ISO 9836)
    powierzchnia ruchu - 214,90 m2

    (część powierzchni kondygnacji netto przeznaczona
    dla ruchu wewnątrz budynku wg PN-ISO 9836)
    powierzchnia komórek lokatorskich - 162,96 m2

    powierzchnia pom. adm i wózkownia - 45,76 m2

    powierzchnia całkowita kondygnacji netto - 1684,42 m
    2

    (1228,56+32,24+214,90+162,96+45,76 )
    ilość mieszkań - 24
    ilość mieszkańców - 88
    kubatura - 7 174,0 m3

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące Załączniki Nr 8÷10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót, a dokumentacją projektową, nadrzędnym i wiążącym dokumentem jest dokumentacja projektowa.

    2.4. Miejsce wykonywania robót: Krasnystaw, ul. Marszałka J. Piłsudskiego, dz. Nr 3049/2, 3049/4, obręb miasto Krasnystaw. Dz. Nr 293/5, obręb Krakowskie Przedmieście

    2.5. Zakres robót obejmuje:
    1. roboty budowlane, w tym: a) nawierzchnie utwardzone,
    b) roboty ziemne i przygotowawcze,
    c) fundamenty z izolacjami,
    d) konstrukcje żelbetowe dla całego budynku,
    e) ściany,
    f) dach-konstrukcja i pokrycie,
    g) podłoża i posadzki w częściach wspólnych budynku,
    h) w lokalach mieszkalnych wykonywane tylko podłoża pod posadzki,
    i) tynki wewnętrzne,
    j) stolarka okienna z parapetami wewnętrznymi i drzwiowa zewnętrzna,
    k) stolarka drzwiowa wewnętrzna bez stolarki wewnątrz lokali,
    l) roboty malarskie,
    m) wyposażenie mieszkań bez białego montażu i bez z kuchni gazowych,
    n) elewacja,
    o) chodniki wraz z zagospodarowaniem terenu,

    2. roboty sanitarne, w tym:
    a) instalacja kanalizacji sanitarnej,
    b) instalacja wodociągowa,
    c) instalacja gazu ziemnego,
    d) instalacja centralnego ogrzewania etażowa zasilana z indywidualnych gazowych kotłów dwufunkcyjnych,
    e) instalacja mechanicznej wentylacji wyciągowej,
    f) przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej,
    g) przyłącza kanalizacji deszczowej,
    h) zewnętrzna kanalizacja deszczowa,

    3. roboty elektryczne, w tym:
    a) układ zasilania - złącza,
    b) rozdzielnice i WLZ-ty,
    c) instalacje wew. ośw., gniazd,
    d) oświetlenie terenu,
    e) instalacja odgromowa i uziemiająca,
    f) instalacje teletechniczne, tj. telefoniczna, telewizji kablowej, domofonowa,
    4. wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż,
    5. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej obiektu i sieci zewnętrznych zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Krasnymstawie,
    6. wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku,
    7. wykonanie instrukcji p.poż. obiektu,
    8. dokonanie wszelkich czynności formalnych wynikających z warunków technicznych oraz z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót.
  10. Wywóz nieczystości stałych i płynnych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Krasnystaw
    Zamówienie zostaje podzielone na pięć Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia.

    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - Usługa wywozu odpadów komunalnych
    z uwzględnieniem segregacji z obiektu DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 477 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 1 do SIWZ.

    2. Przedmiotem zamówienia jest: Część 2 - Usługa wywozu odpadów komunalnych
    z uwzględnieniem segregacji z obiektów filii DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej i w Ostrowie Krupskim. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 79 m3 odpadów (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 2 do SIWZ.


    3. Przedmiotem zamówienia jest:Część 3 - Usługa wywozu odpadów komunalnych
    z uwzględnieniem segregacji z obiektu filii DPS w Bzowcu. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 66 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 3 do SIWZ.

    4. Przedmiotem zamówienia jest: Część 4 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS
    w Ostrowie Krupskim i Stężycy Nadwieprzańskiej. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 2054 m3 ścieków (po ok. 50 %), w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 4 do SIWZ.


    5. Przedmiotem zamówienia jest: Część 5 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS
    w Bzowcu. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 2392 m3 ścieków w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 5 do SIWZ.


    6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  11. Wywóz nieczystości stałych i płynnych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Krasnystaw
    Zamówienie zostaje podzielone na pięć Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia.

    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektu DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 462 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 1 do SIWZ.
    CPV: 90511000-2 - usługi wywozu odpadów

    2. Przedmiotem zamówienia jest: Część 2 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektów filii DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej i w Ostrowie Krupskim. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 82 m3 (po ok. 50 %) odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 2 do SIWZ.
    CPV: 90511000-2 - usługi wywozu odpadów

    3. Przedmiotem zamówienia jest: Część 3 - Usługa wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem segregacji z obiektu filii DPS w Bzowcu. Wykonawca zamówienia winien zapewnić nieodpłatnie pojemniki na odpady segregowane. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 70 m3 odpadów w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 3 do SIWZ.
    CPV: 90511000-2 - usługi wywozu odpadów

    4. Przedmiotem zamówienia jest: Część 4 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS w Ostrowie Krupskim i Stężycy Nadwieprzańskiej. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi łącznie z obu obiektów 3376 m3 (1444 m3 + 1932 m3) ścieków w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 4 do SIWZ.
    CPV: 90410000-4 usługi usuwania ścieków

    5. Przedmiotem zamówienia jest: Część 5 - Usługa wywozu nieczystości płynnych z filii DPS
    w Bzowcu. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi 2280 m3 ścieków w 12-miesięcznym okresie wykonywania usługi. Zakres zamówienia został wymieniony i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 5 do SIWZ.
    CPV: 90410000-4 usługi usuwania ścieków

    6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

Inne osoby dla Madeja (106 osób):