Kogo reprezentuje osoba

Malinowski Andrzej

w KRS

Andrzej Malinowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Nazwisko:Malinowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1947 r., wiek 72 lata
Miejscowości:Częstochowa (Śląskie), Katowice (Śląskie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:1 w aktualnych firmach, 126 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biegaj Józef Henryk, Borkowski Sławomir Paweł, Cacek Sylwester, Chudobska Monika Ewa, Czajka Danuta Dąbrówka, Czechowski Jamroziński Waldemar Jerzy, Dzik Bogdan Robert, Dzik Grzegorz Piotr, Dzik Jakub, Forlicz Stefan, Greber Mirosław Edward, Głogowska Walenciak Barbara Katarzyna, Kaleta Andrzej, Laufer Edward Michał, Markiewicz Grzegorz, Matlakiewicz Mariusz, Obłój Krzysztof Józef, Pawłowski Piotr Maciej, Piechota Elżbieta, Popławski Dawid, Rembikowski Wojciech Jan, Sobolewska Dagmara Stanisława, Szyszka Bogusław Adam, Urbańczyk Piotr Adam, Więckowski Tadeusz Wiesław, Wojciechowski Henryk

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tatomir Bogusław Jacek
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bąk Dariusz Adam, Balczun Wojciech, Bober Mariusz Stanisław, Braun Juliusz Jan, Buczek Jan Feliks, Canowiecki Zbigniew Jerzy, Częstochowski Krzysztof Jakub, Dzik Grzegorz Piotr, Długosz Andrzej, Fuster Rufilanchas Jaime, Gaca Mariusz Jerzy, Hryniewiecka Firlej Dorota Anna, Jacaszek Andrzej Piotr, Jagiełło Zbigniew Stefan, Jóźkowiak Jerzy Jan, Kamiński Piotr Maciej, Kmicic Vel Kmiecik Zbigniew, Kowalik Mirosław Grzegorz, Krystowski Krzysztof, Książek Mariusz Wojciech, Kugiel Mirosław Adam, Mądrala Andrzej Kazimierz, Makowiecka Gaca Joanna Katarzyna, Mierzejewski Michał, Mikosz Sebastian Piotr, Misiak Tomasz Wojciech, Notopulos Łukasz Ewangelis, Nowakowski Remigiusz Przemysław, Owczarek Jacek, Pawlak Marcin Dominik, Pietryszyn Robert Paweł, Poloczek Krystian Konrad, Rulkiewicz Anna Ewa, Siezieniewski Andrzej Krzysztof, Skóra Krzysztof Ryszard, Ślachciak Ryszard Mirosław, Sroka Iwona Katarzyna, Stańczuk Maciej, Szynkaruk Paweł Jeremi, Tamborski Paweł Michał, Tomusiak Renata Ewa, Trojanowski Wojciech, Wernerowicz Ewa Agnieszka, Wirth Herbert Wilhelm, Woszczyk Marek Krzysztof, Wypych Andrzej Wiesław, Zaboklicki Tomasz, Zadroga Tomasz Jan, Zagórowski Jarosław, Zawisza Mariusz Jarosław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambrozowicz Piotr, Borg Gabriel, Broll Rafał, Chajderowski Piotr, Gliszczyński Adam, Heinsch Ludwik Jan, Heydel Wojciech Andrzej, Jacel Paweł, Jedynak Kamil, Jennings Richard Edward, Jeziorny Lech Marian, Krawczyk Radosław, Maj Waldemar Tadeusz, Miski Ireneusz, Nowik Zbigniew, Olender Artur Dariusz, Olewnik Marcin, Oskroba Piotr, Pawłowski Piotr Adam, Piotrowski Michał, Ruka Paweł Henryk, Ryczek Daniel, Sorn Grzegorz Wojciech, Stachiewicz Daniel, Szymczak Magdalena, Warzocha Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łatacz Marek Paweł
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Długosz Andrzej, Kamiński Piotr Maciej, Misiak Tomasz Wojciech, Pawlak Waldemar, Pietkiewicz Janusz, Sroka Iwona Katarzyna
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Małecka Libera Beata, Orfinger Henryk, Pinkas Jarosław Jan, Rozwadowski Adam Stanisław, Wysocki Mirosław Jan

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dorda Edna, Dorda Tadeusz Jerzy, Durakiewicz Waldemar Bogdan, Dyksińska Tryc Barbara, Morawiak Krzysztof Henryk, Paluszkiewicz Wojciech, Partyka Jacek, Piechowiak Agnieszka Anna, Stępniak Dariusz Sylwester, Tymoszuk Andrzej, Ziemiecki Marek Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuka Maria
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bąk Dariusz Adam, Balczun Wojciech, Bober Mariusz Stanisław, Braun Juliusz Jan, Buczek Jan Feliks, Canowiecki Zbigniew Jerzy, Częstochowski Krzysztof Jakub, Dzik Grzegorz Piotr, Długosz Andrzej, Fuster Rufilanchas Jaime, Gaca Mariusz Jerzy, Hryniewiecka Firlej Dorota Anna, Jacaszek Andrzej Piotr, Jagiełło Zbigniew Stefan, Jóźkowiak Jerzy Jan, Kamiński Piotr Maciej, Kmicic Vel Kmiecik Zbigniew, Kowalik Mirosław Grzegorz, Krystowski Krzysztof, Książek Mariusz Wojciech, Kugiel Mirosław Adam, Mądrala Andrzej Kazimierz, Makowiecka Gaca Joanna Katarzyna, Mierzejewski Michał, Mikosz Sebastian Piotr, Misiak Tomasz Wojciech, Notopulos Łukasz Ewangelis, Nowakowski Remigiusz Przemysław, Owczarek Jacek, Pawlak Marcin Dominik, Pietryszyn Robert Paweł, Poloczek Krystian Konrad, Rulkiewicz Anna Ewa, Siezieniewski Andrzej Krzysztof, Skóra Krzysztof Ryszard, Ślachciak Ryszard Mirosław, Sroka Iwona Katarzyna, Stańczuk Maciej, Szynkaruk Paweł Jeremi, Tamborski Paweł Michał, Tomusiak Renata Ewa, Trojanowski Wojciech, Wernerowicz Ewa Agnieszka, Wirth Herbert Wilhelm, Woszczyk Marek Krzysztof, Wypych Andrzej Wiesław, Zaboklicki Tomasz, Zadroga Tomasz Jan, Zagórowski Jarosław, Zawisza Mariusz Jarosław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambrozowicz Piotr Wojciech, Chajderowski Piotr Adam, Hanczarek Tomasz, Misiak Tomasz Wojciech, Rochman Dariusz Jerzy, Rozpędek Hubert Andrzej, Tokarski Ziemowit Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szpikowski Feliks
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borowski Albert, Chodak Donald Mariusz, Fręchowicz Robert Mirosław, Gorazda Marcin, Gutkiewicz Jarosław Piotr, Jagniewski Rafał Iwo, Jurski Artur, Marczuk Marcin Paweł, Markiewicz Andrzej, Olechowski Jacek, Pencak Jarosław Sławomir, Sęktas Jan, Smoczyński Janusz Stanisław, Wierzbowski Marek Jakub, Woźniakowski Andrzej Mirosław, Woźniakowski Jacek Tomasz, Załęski Mirosław Arkadiusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Załęska Anna
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bielecki Jacek, Brejdak Krzysztof, Chłopecki Aleksander, Dąbrowski Marcin Piotr, Kozanecki Cezary Dariusz, Książek Mariusz Wojciech, Miętkiewicz Arkadiusz, Poławski Mariusz, Pydzik Robert, Różacki Wiesław Mariusz, Rutkowski Arkadiusz, Sekuła Łukasz Sebastian, Suchan Rafał, Zając Ewa, Łatała Wiesław Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wajsgerber Tomasz Mieczysław
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bielecka Zofia Katarzyna, Chałaczkiewicz Michał Zygmunt, Kamińska Teresa, Koźmiński Jerzy Tadeusz, Oleś Wiesław Piotr, Paga Ewa, Paga Paulina Maria, Pomorski Jan Andrzej, Rozłucki Wiesław Jan, Rzepnikowska Maria Władysława, Socha Jacek Franciszek, Sroka Iwona Katarzyna, Świder Piotr, Tamborski Paweł, Tański Adam Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawada Grzegorz Henryk
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Broda Aleksander Antoni, Dąbrowski Waldemar Piotr, Kleiber Michał Aleksander, Kulczyk Dominika, Mizgajski Andrzej Jan, Reiter Janusz Stanisław, Sroka Jarosław Krzysztof, Wałęsa Lech
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Donocik Tadeusz, Grzybowski Witold, Kuźnik Florian, Okularczyk Okoń Małgorzata, Polowy Radosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sznajder Jacek
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brejdak Krzysztof, Chłopecki Aleksander Piotr, Dąbrowski Marcin, Jacaszek Andrzej Piotr, Kozanecki Cezary Dariusz, Książek Mariusz Wojciech, Poławski Mariusz, Pydzik Robert Zygmunt, Różacki Wiesław Mariusz, Łatała Wiesław Tadeusz
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogacz Adam, Dengusiak Dariusz, Gos Paweł Aleksander, Hanczarek Tomasz, Jacel Paweł, Kochański Jarosław Grzegorz, Kwaśny Wioletta Jolanta, Misiak Tomasz Wojciech, Opala Jacek, Walaszczyk Lesław, Waluga Michał, Wawrzynowicz Piotr Jacek, Wieczorek Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Strąk Wiesław Piotr
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dąbrowski Marcin Piotr, Jacaszek Andrzej Piotr, Kozanecki Cezary Dariusz, Książek Mariusz Wojciech, Miętkiewicz Arkadiusz Jerzy, Różacki Wiesław Mariusz, Suchan Rafał, Łatała Wiesław Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fea Gian Leonardo

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 2 X 3 S.A., Krzęcin − KRS 0000314345
  2. 3s Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000516786
  3. 3s Solutions Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000564182
  4. 4pay Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000511056
  5. 4vapers Sp. Z O.O., Komorniki − KRS 0000625487
  6. A2 Route Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000455169
  7. Abc Na Kołach Sp. Z O.O., Komorniki − KRS 0000586936
  8. Abc Sp. Z O.O., Komorniki − KRS 0000746077
  9. Action S.A. W Restrukturyzacji, Zamienie − KRS 0000214038
  10. Addventure Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000258078
  11. Addventure Sp. Z O.O. i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000266343
  12. Advanced Technologies Investors S.A., Warszawa − KRS 0000095344
  13. Aerophile Polska Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000598726
  14. Aforti Holding S.A., Warszawa − KRS 0000330108
  15. Agencja Reklamy Wenecja Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000230934
  16. Agro-far S.A., Stróża − KRS 0000194067
  17. Ailleron S.A., Kraków − KRS 0000385276
  18. Akademia Umiejętności Eurocash Sp. Z O.O., Komorniki − KRS 0000666485
  19. Akademicki Dom Europejski Pałacyk, Wrocław − KRS 0000106981
  20. Aktis Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000234629
  21. Alektum Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000258061
  22. Algomatic Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000343767
  23. Altus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000290831
  24. Alza Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000348482
  25. Aml Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000338109
  26. Anapaite Company Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000527434
  27. Andrzej Długosz Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000603032
  28. Appaloosa Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000012182
  29. Aprum Apartments Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000699898
  30. Aprum Apartments Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000716522
  31. Aqua Preventum Polska Sp. Z O.O., Głosków-letnisko − KRS 0000370963
  32. Arcelormittal Poland S.A., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000115891
  33. Archicom S.A., Wrocław − KRS 0000555355
  34. Argos Translations Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000352503
  35. Ars Medica Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000041312
  36. Asi Gt Technologies Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bielany Wrocławskie − KRS 0000729979
  37. Asset Rent Management Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000537127
  38. Auto Śląsk Sp. Z O.O., Nysa − KRS 0000009374
  39. Automotive Assembly Systems Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000255644
  40. Autospa Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000244692
  41. Ba Car Rental Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000755863
  42. Baltic Fly S.A., Gdańsk − KRS 0000563720
  43. Bałtycki Terminal Zbożowy Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000024214
  44. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  45. Batim Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000331145
  46. Bdo Legal Łatała i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000048231
  47. Benefit Systems S.A., Warszawa − KRS 0000370919
  48. Best Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Gdynia − KRS 0000273731
  49. Betacom S.A., Warszawa − KRS 0000142065
  50. Bezpieczne Finanse, Warszawa − KRS 0000457005

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 1450 S.A. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000304919
  2. 1450 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000304540
  3. 21 Bhagavertex Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000219828
  4. 25 Percent Sp. Z O.O., − KRS 0000214241
  5. 3a Holding Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000297534
  6. 3media S.A., Wrocław − KRS 0000333458
  7. A 1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000216390
  8. A 7 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000490328
  9. A2 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000230119
  10. Ab S.A., Magnice − KRS 0000053834
  11. Abc Finanse S.A., Warszawa − KRS 0000369232
  12. Adform Group S.A., Mielec − KRS 0000407113
  13. Adidas Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032095
  14. Aeroklub Warszawski, Warszawa − KRS 0000162175
  15. Agencja Gospodarcza Frapolco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000156363
  16. Agencja Informacyjna Penetrator Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000172780
  17. Agencja Reklamy Wenecja E. Wyrobiec Sp. J., Kraków − KRS 0000141066
  18. Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., Sosnowiec − KRS 0000071567
  19. Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Gdańsk − KRS 0000004441
  20. Akademia Kształcenia Ustawicznego Lancet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000109468
  21. Akademicki Związek Sportowy Katowice, Katowice − KRS 0000166519
  22. Alba Dolny Śląsk Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000114684
  23. Albéa Poland Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000086324
  24. Aleja Na Skarpie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000245934
  25. Aleje 97 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000250445
  26. Alfa Investment Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000054031
  27. Alfa Star S.A., Radom − KRS 0000365239
  28. Alior Bank S.A., Warszawa − KRS 0000305178
  29. Alpha Finanse Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021916
  30. Alsen Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000218144
  31. Amarone Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000480280
  32. Ambra S.A., Warszawa − KRS 0000041726
  33. Ammono S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000388410
  34. Anew Institute Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000310396
  35. Antal International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117277
  36. Antal Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000105676
  37. Apollo Capital S.A., Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000351150
  38. Aquapark Polkowice-regionalne Centrum Rekreacyjno-rehabilitacyjne S.A., Polkowice − KRS 0000031175
  39. Aral Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000032216
  40. Arcelormittal Tubular Products Kraków Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000266557
  41. Archicom Polska S.A., Łódź − KRS 0000291818
  42. Archipp Kozanecki Sp. J., Warszawa − KRS 0000433016
  43. Ark Royal S.A., Warszawa − KRS 0000113924
  44. Art Stations Foundation, Poznań − KRS 0000151480
  45. Artcom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000059103
  46. Artis Loft Hotel Dittricha Sp. Z O.O., Lesznowola − KRS 0000374091
  47. Artus Aircraft Sp. Z O.O., Czechowice-dziedzice − KRS 0000260416
  48. Asfalt Śląski Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000015166
  49. Aspiro Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000240238
  50. Assetian S.A., Warszawa − KRS 0000399284

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Dostawa licencji na oprogramowanie dla Elektronicznej Księgi Wieczystej
    Zamawiający: Ministerstwo Sprawiedliwości, Warszawa
    1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedania i dostarczenia Zamawiającemu licencji na oprogramowanie:
    1) D5APLL IBM DB2 Connect Unlimited Edition for System z Millions of Service Units per Hour Annual na 20 MSU 12 Months
    2) D5AQTLL IBM DB2 Connect Unlimited Edition for System z Millions of Service Units per Hour SW Subscription & Support Reinstatement 12 Months (Millions of Service Units Per Hour) na 220 MSU.
    3) D5ARALL IBM DB2 Connect Unlimited Edition for System z Host Server SW Subscription & Support Reinstatement 12 Months (Host Server) na 2 hosty.
    4) E1AQSLL IBM DB2 Connect Unlimited Edition for System z Millions of Service Units per Hour Annual SW Subscription & Support Renewal 24 Months (Millions of Service Units Per Hour) na 240 MSU
    5) E1AR9LL IBM DB2 Connect Unlimited Edition for System z Host Server Annual SW Subscription & Support Renewal 24 Months (Host Server) na 2 hosty.
    2. Dostarczone oprogramowanie musi posiadać licencje na przynajmniej 240 MSU (użytkowanie z serwerami IBM Mainframe o łącznej mocy 240 MSU)
    3. Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony do sprzedawania licencji na oprogramowanie stanowiące przedmiot umowy.
  2. Usługi rozszerzonego serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu komputerowego dla wszystkich lokalizacji UKNF na okres 2 lat
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisowych sprzętu komputerowego posiadanego przez Zamawiającego w zakresie urządzeń:
    a) Komputery stacjonarne;
    b) Notebooki;
    c) Drukarki.
  3. Rozbudowa systemu Serwis Desk na potrzeby projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2)
    Zamawiający: Główny Urząd Statystyczny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa systemu Serwis Desk na potrzeby projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2).
    Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1) zakup 5 licencji dostępowych typu float do systemu Serwis Desk funkcjonującego u Zamawiającego,
    2) zrealizowanie przez wykonawcę usługi migracji systemu Serwis Desk do najnowszej wersji,
    3) wdrożenie procesu Zarządzania Problemem,
    4) wdrożenie procesu Zarządzania Zmianą,
    5) opracowanie scenariuszy testowych i przeprowadzenie testów zgodnie ze scenariuszami zatwierdzonymi przez Zamawiającego,
    6) opracowanie i przedstawienie raportu z testów,
    7) opracowanie dokumentacji powdrożeniowej Systemu,
    8) przeszkolenie Administratorów i Operatorów I linii wsparcia oraz Operatorów II linii wsparcia,
    9) świadczenie gwarancji przez okres 24 miesięcy od daty odbioru prac objętych zamówieniem
  4. Dostawa sprzętu na potrzeby rozbudowy infrastruktury serwerowej do obsługi POKL w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Opole
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu na potrzeby rozbudowy infrastruktury serwerowej do obsługi POKL w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego. Dostawa zostanie zrealizowana w ramach 2 zadań. Zadanie 1: dostawa 1 szt. macierzy dyskowej. Zadanie 2: dostawa 1 szt. serwera kasetowego
  5. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego sieci Ministerstwa Skarbu Państwa
    Zamawiający: Ministerstwo Skarbu Państwa, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego sieci Ministerstwa Skarbu Państwa obejmujące w szczególności:
    a)Świadczenie serwisu (usuwanie awarii) urządzeń sieciowych Cisco i serwerów SUN Solaris pracujących w sieci LAN MSP,
    b)Hot-line (zdalna pomoc) dla problemów wynikłych w czasie bieżącej eksploatacji oraz dla prób diagnozy przyczyn problemu,
    c)Nadzór nad siecią LAN MSP, serwerem DNS, zaporą firewall na serwerze SUN Solaris,
    d)Nadzór nad środowiskiem wirtualnym (serwerami SUN z zainstalowanym na nich oprogramowaniem użytkowym i bazodanowym (bazy danych Oracle) jakie wykorzystuje MSP,
    e)Sporządzanie miesięcznych raportów wydajności i dostępności infrastruktury sieciowej LAN MSP,
    f)Konsultacje specjalistów Wykonawcy.
    Usługa serwisu dotyczy urządzeń Cisco i SUN jakie pracują w sieci LAN MSP.
  6. Utrzymanie i rozwój systemu zarządzania usługami IT w Urzędzie m.st. Warszawy
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wsparcie i rozwój systemu zarządzania usługami IT oraz zasobami IT.
  7. Rozbudowa posiadanej macierzy dyskowej o półkę dyskową oraz dyski z dostawą przełączników światłowodowych oraz nowych serwerów
    Zamawiający: Miasto Opole, Opole
    Rozbudowa posiadanej macierzy dyskowej o półkę dyskową oraz dyski, dostawa dwóch przełączników światłowodowych, czterech serwerów oraz licencji oprogramowania VMware. W skład zamówienia wchodzi także usługa serwisu naprawczego, rekonfiguracja środowiska informatycznego oraz przeprowadzenie szkolenia.
    Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i konfigurację półki dyskowej, dysków, dwóch przełączników światłowodowych, czterech serwerów i oprogramowania o konfiguracji określonej w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1), rekonfigurację środowiska informatycznego - zakres prac jest określony w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1), przeprowadzenie szkolenia w zakresie wdrażanego rozwiązania - zakres szkolenia określono w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1) oraz usługę serwisu naprawczego.
  8. Dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa
    Przedmiot zamówienia obejmuje:

    Część nr 2 zamówienia;
    1. drukarka typ I- 54 szt.
    2. drukarka typ II - 5 szt.
    3. drukarka typ III - 1 szt.
    4. urządzenie wielofunkcyjne typ I- 7 szt.
    5. urządzenie wielofunkcyjne typ II - 13 szt.
    6. skaner - 7 szt.
    UWAGA - zamówienie obejmowało 2 części. W części nr 1 zamówienia nie została złożona żadna oferta, w związku z tym postępowanie w części nr 1 zostało unieważnione (publikator BZP nie przewiduje ogłoszenia o unieważnieniu postępowania)
  9. Dostawa pakietów oprogramowania biurowego dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej
    Zamawiający: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch rodzajów pakietów oprogramowań biurowych dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej:
    1)rodzaj I - pakiet oprogramowań biurowych zawierający co najmniej następujące składniki: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, oprogramowanie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji wraz z nieograniczoną w czasie oraz przestrzeni licencją producenta, w ilości 110 szt., Microsoft Office 2013 w wersji 64 bitowej lub oprogramowanie równoważne; 2)rodzaj II - pakiet oprogramowań biurowych zawierający co najmniej następujące składniki: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, oprogramowanie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, oprogramowanie do tworzenia baz danych, wraz z nieograniczoną w czasie oraz przestrzeni licencją producenta, w ilości 10 szt., Microsoft Office 2013 w wersji 64 bitowej lub oprogramowanie równoważne
  10. Dostawa zestawów komputerowych
    Zamawiający: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych do Biura PFRON wraz z rozładunkiem i umieszczeniem sprzętu komputerowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, tzn.: a) Zestaw komputerowy, w skład którego wchodzi jednostka centralna typ 1 wraz z monitorem 19 -w ilości 120 sztuk; zwanego dalej Sprzętem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi wymaganymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w Istotnych dla Stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego i stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ . 3. Sprzęt, o których mowa w pkt 1 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieprefabrykowany, nieregenerowany, nienaprawiany oraz wolny od wad prawnych i fizycznych. 4. Wykonawca dostarczy jednorazowo, do Biura PFRON, Sprzęt wymieniony w pkt 1 pod wskazane adresy, w ilościach określonych przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko własne. Wykaz poszczególnych lokalizacji zawiera Załącznik nr 6 do Umowy. 5. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące rękojmi i gwarancji - Zamawiający wymaga, aby zaproponowany w ofercie Sprzęt, o którym mowa w pkt 1 posiadał co najmniej 36-miesięczny okres rękojmi i gwarancji producenta i Wykonawcy realizowany co najmniej na warunkach, o których mowa w § 6 Załącznika nr 7 do SIWZ. Opis oferowanego sprzętu przygotowany zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ należy dołączyć do oferty. 1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi do 30 dni od dnia zawarcia Umowy. 2. Termin realizacji zamówienia wynosi do 50 dni od dnia zawarcia Umowy. 3. Okres rękojmi i okres gwarancji producenta i Wykonawcy dla dostarczonych zestawów komputerowych wynosi 36 miesięcy, liczonych od dnia podpisania Końcowego Protokołu Odbioru przez Strony umowy bez zastrzeżeń
  11. Dostawa licencji dla technologii VTL do systemu Data Protector
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. Ośrodek - TVP Technologie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji dla technologii VTL do systemu Data Protector
  12. modernizacja infrastruktury sprzętowej oraz rekonfiguracja systemu do wykonywania kopii zapasowych
    Zamawiający: Ministerstwo Skarbu Państwa, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury sprzętowej oraz rekonfiguracja systemu do wykonywania kopii zapasowych polegająca m.in. na dostawie i instalacji serwerów, oraz przeprowadzeniu procesu migracji środowiska serwerowego Zamawiającego wraz ze wsparciem serwisowym dla macierzy EVA4100 i 4400, usługami wsparcia dla VMware, usługami wsparcia dla Tivoli Storage Manager (Oracle VM), skonfigurowaniu uruchomieniu i przetestowaniu usługi replikacji pomiędzy macierzami EVA4100 i EVA4400, rozszerzeniu usług w ramach systemu monitoringu.
    2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy w/w sprzęt oraz będzie świadczył usługi, zgodnie ze specyfikacją techniczną zamówienia stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ.
    3. Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy na dostarczony sprzęt (zgodnie
    z zapisami specyfikacji technicznej zamówienia stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ) począwszy od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2 Umowy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem § 2 ust. 5 Umowy.
    4. Kody opisujące przedmiot zamówienia:

    Słownik CPV
    Słownictwo główne
    Główny przedmiot:
    72611000-6, 72263000-6, 48820000-2


    5. WYKONAWCA może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom.
  13. Przeprowadzenie oceny merytorycznej projektów z sektora ochrony zdrowia
    Zamawiający: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie oceny merytorycznej projektów z sektora ochrony zdrowia
  14. Dostawa macierzy dyskowej z usługami towarzyszącymi
    Zamawiający: Miasto Opole, Opole
    - Dostawa macierzy dyskowej z kontraktami serwisowymi oraz licencjami.
    - Instalacja, konfiguracja, integracja macierzy dyskowej ze środowiskiem Zamawiającego (SAN, VMware, Symantec).
    - Uruchomienie Maszyn Wirtualnych Zamawiającego działających w środowisku VMware na nowo instalowanej macierzy.
    - Przeniesienie obecnych w środowisku Zamawiającego urządzeń z serwerowni A do serwerowni B (dwa przełączniki światłowodowe, dwa serwery, macierz HP EVA4100 z trzema półkami dyskowymi - urządzenia podłączone do SAN,LAN, VMware).
    - Podłączenie i uruchomienie urządzeń przeniesionych z serwerowni A w serwerowni B (pełna integracja ze środowiskiem SAN, LAN, VMware).
    - Rekonfiguracja działających w środowisku Zamawiającego macierzy HP EVA 4100.
    - Uruchomienie replikacji danych pomiędzy nowo instalowaną macierzą, a obecnymi w środowisku Zamawiającego macierzami HP EVA 4100 (zgodnie z dostarczonymi licencjami).
    - Podłączenie do hostów Zamawiającego zasobów z macierzy, na którą replikowane są dane (tylko do odczytu).
    - Testowe uruchomienie środowiska Zamawiającego (Maszyny Wirtualne w środowisku VMware) na macierzy, która jest celem dla ustawionego procesu replikacji danych.
    - Przeprowadzenie szkolenia w środowisku Zamawiającego dla 3. osób z zakresu instalacji, konfiguracji i monitoringu nowo instalowanej macierzy.
    - Utworzenie dokumentacji szczegółowo opisującej wszystkie elementy wdrożenia i konfiguracji.
  15. Wykonanie badań potoków pasażerskich, struktury biletów oraz zaspokojenia potrzeb podróżnych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na liniach kolejowych w województwie wielkopolskim
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest badanie potoków podróżnych we wszystkich pociągach dofinansowanych przez Województwo Wielkopolskie na terenie województwa. Badanie polega na zliczaniu podróżnych wsiadających i wysiadających do pociągów uruchamianych przez Operatorów na linach wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ - na wszystkich stacjach i przystankach osobowych województwa, na których zatrzymuje się pociąg a dla pociągów na odcinku Zbąszynek - Poznań - Kutno na całej trasie
  16. Wykonanie badań ankietowych pt. Ocena ex-post Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego na lata 2003-2013
    Zamawiający: Województwo Śląskie, Katowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania badań ankietowych pt. Ocena ex-post Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego na lata 2003-2013, zwanego dalej badaniem. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie badań ankietowych na potrzeby monitoringu realizowanych działań innowacyjnych w województwie śląskim poprzez dokonanie pomiaru w 2013 roku wartości wskaźników realizacji Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego na lata 2003-2013. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), znajduje się w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ
  17. PRZEPROWADZENIE EWALUACJI ZEWNĘTRZNEJ PROJEKTU: HEALTHEQUITY 2020- REDUCING HEALTH INEQUALITIES: PREPARATION FOR ACTION PLANS AND STRUCTURAL FUNDS PROJECTS.
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny, Łódź
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest:
    Przeprowadzenie ewaluacji zewnętrznej projektu: HEALTHEQUITY 2020- REDUCING HEALTH INEQUALITIES: PREPARATION FOR ACTION PLANS AND STRUCTURAL FUNDS PROJECTS.
    Ewaluacja projektu obejmuje ocenę realizacji wszystkich zadań przewidzianych
    w projekcie w latach 2012-2015 (termin realizacji projektu: 04.07.2012 - 04.07.2015).

    Projekt jest realizowany w ramach międzynarodowego konsorcjum:
    - Universiteit Maastricht (Koordynator) - Holandia
    - Erasmus Universitair Medisch Centrum - Holandia
    - Health ClusterNET - Holandia
    - Center Za Zdravje In Razvoj - Słowenia
    - Uniwersytet Medyczny w Łodzi
    - regiony uczestniczące z krajów członkowskich UE (wybierane w trakcie realizacji projektu).
    Ewaluacja musi być przeprowadzona w języku angielskim.

    Struktura projektu obejmuje 8 pakietów roboczych (work packages, WP):
    WP1 - Koordynacja
    WP2 - Rozpowszechnianie wyników
    WP3 - Ewaluacja
    WP4 - Opracowanie i testowanie metod do pilotażu w pozostałych WP
    WP5 - Pilotaż w województwie łódzkim jako modelowym dużym regionie europejskim
    WP6 - Pilotaż w modelowym małym mikroregionie (Pomurje, Słowenia)
    WP7 - Seria warsztatów upowszechniających osiągniecia projektu (WP7)
    WP8 - wsparcie budowania potencjału w oparciu o warsztaty i warsztaty online, oraz indywidualne techniki uczenia się.

    Termin wykonania zamówienia:
    Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 04 lipca 2015 r. Harmonogram realizacji usługi znajduje się w punkcie IV opisu przedmiotu zamówienia.
    Szczegółowy harmonogram ewaluacji zostanie opracowany przez Wykonawcę
    w porozumieniu z Zamawiającym nie później niż 14 dni po podpisaniu Umowy.
  18. Leasing serwerów kasetowych do serwerowni G11
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. Ośrodek - TVP Technologie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest leasing serwerów kasetowych do serwerowni G11
  19. Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie badań w ramach projektu Podlaskie Obserwatorium Polityki Społecznej
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, Białystok
    Przedmiot zamówienia w zakresie
    Części 1 - Zagrożenie ubóstwem; Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania pn. Zagrożenie
    ubóstwem wśród osób pracujących w województwie podlaskim na potrzeby projektu Podlaskie Obserwatorium
    Polityki Społecznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu
    Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 - Aktywność zawodowa;
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania pn. Aktywność zawodowa mieszkańców wsi i małych
    miast województwa podlaskiego na potrzeby projektu Podlaskie Obserwatorium Polityki Społecznej,
    współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
    Ludzki 2007-2013
  20. Przetarg nieograniczony nr 26/2/2013 na dostawę sprzętu komputerowego do rozbudowy serwerów i aktywnej infrastruktury sieciowej na potrzeby Wydziału Zarządzania.
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania, Warszawa
    1. Switch Ethernet- 2 elementy- Moduł przełącznika wirtualnego zgodny ze slotem Interconnect Bay obudowy HP Blade System c7000. 2. Moduł sieciowy - 1 element-Moduł przełącznika 8 x 10 GbE full duplex SFP+ do przełącznika modularnego HP 7510. 3. Switch FC - 2 elementy-Moduł przełącznika SAN Fiber Channel zgodny ze slotem Interconnect Bay obudowy HP Blade System c7000 4. przełącznik dostępowy - 4 elementy- porty SFP+ przełącznika muszą być zgodne z portami SFP+ urządzenia z poz. 2 (zgodność potwierdzona odpowiednią aprobatą HP) 5. Interfejs SFP+8Gb - 4 elementy-8Gb Transeiver do urządzenia z poz. 3 - interfejsy zgodne z urządzeniem z poz. 3 (zgodność potwierdzona odpowiednią aprobatą HP 6. Interfejs SFP+10Gb - 8 elementów-10GbE LC SR Transceiver do urządzenia z poz. 2 interfejsy zgodne z urządzeniem z poz. 2 (zgodność potwierdzona odpowiednią aprobatą HP 7. Cable Dierect - 8 elementów- Interface SFP+ SFP+ 10GbE długość 5m. 8. Cable Direct - 4 elementy - Interface SFP+ SFP+ 10GbE długość 0.65m. 9. Patch cord - 8 elementów- Patch cord wielomodowy OM4 2m LC/LC 10. Patch cord - 4 elementy- Patch cord wielomodowy OM4 5m LC/LC Do dostawy pozycji od 1 do 6 zamawiający wymaga zastosowania stawki podatku VAT 0 %, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) w związku z art. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z późn. zm.). Przy dostawie wykonawca jest zobowiązany przekazać zamawiającemu certyfikat pochodzenia sprzętu - zaświadczenie producenta, że dostarczony asortyment jest przeznaczony do dystrybucji i objęty wymaganą przez zamawiającego gwarancją na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Asortyment na pozycjach z wyszczególnionymi PN stanowi rozszerzenie istniejących urządzeń lub służy do łączenia posiadanych urządzeń w sposób dla nich właściwy. Zaoferowanie innych elementów w ich miejsce będzie zaakceptowane jedynie w przypadku, jeśli będą znajdowały się na liście HCL (Hardware Compatibility List) producenta posiadanych przez Zamawiającego urządzeń i będą współpracowały z aktualną wersją firmware. Ponadto urządzenia muszą być w pełni zgodne i nie mogą mieć mniejszej funkcjonalności, w tym w zakresie wspieranych technologii i standardów, ani żaden z parametrów nie może być gorszy od urządzeń produkcji HP wskazanych jako wzorzec kompatybilności, w pełnym zakresie specyfikacji technicznej urządzenia wzorcowego.
  21. Przygotowanie studium wykonalności, które zawierać będzie raport o barierach inwestycyjnych, analizę SWOT określającą pozytywne i negatywne przesłanki inwestycyjne. Działanie nr 3 w ramach projektu p.n.: Przygotowanie koncepcyjne dla przyszłych terenów inwestycyjnych w Krakowie Nowej Hucie - Etap I. Znak sprawy 13/III/2013
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, Kraków
  22. Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego ax-ante i ex-post w projekcie systemowym pn. Wsparcie osób z wybranymi Zespołami Uwarunkowanymi Genetycznie
    Zamawiający: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Warszawa
  23. świadczenie usług wsparcia technicznego sieci Ministerstwa Skarbu Państwa
    Zamawiający: Ministerstwo Skarbu Państwa, Warszawa
  24. Wdrożenie usług Active Directory Domain Services.
    Zamawiający: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Warszawa
  25. Ocena efektywności działań aktywizacyjnych podejmowanych na rzecz społeczności lokalnych w ramach realizacji OSI IV PROW 2007-2013 - Leader
    Zamawiający: Województwo Małopolskie, Kraków
  26. Dostawa elementów infrastruktury sprzętowej, oprogramowania, licencji, certyfikatów SSL Wildcard oraz usług wsparcia technicznego
    Zamawiający: Polska Organizacja Turystyczna, Warszawa
  27. Usługi wsparcia technicznego dla serwerów fizycznych w UKNF
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  28. Modernizacja narzędzi graficznych do pracy w formatach HD/SD
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. Ośrodek - TVP Technologie, Warszawa
  29. Pogwarancyjny serwis urządzeń CISCO.
    Zamawiający: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Warszawa
  30. Przeprowadzenie badania rocznych sprawozdań finansowych za 2012 rok wraz ze sporządzeniem opracowania zawierającego ekonomiczną analizę porównawczą samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, dla których podmiotem tworzącym jest Województwo Podlaskie.
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, Białystok
  31. Leasing urządzeń do budowy infrastruktury do emisji fonii w standardzie Dolby Digital Plus
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. Ośrodek - TVP Technologie, Warszawa
  32. Dostawa sprzętu do studia wirtualizacji i studia wizualizacji Regionalnego Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Innowacyjnych przy PWSZ w Nysie - część I (studio wirtualizacji)
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, Nysa
  33. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
    Zamawiający: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa
  34. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
    Zamawiający: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Warszawa
  35. Usługa serwisu sprzetu komputerowego w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  36. Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta i gminy Wieliczka
    Zamawiający: Gmina Wieliczka, Wieliczka
  37. Wymiana eksploatacyjna platformy sprzętowej serwerów produkcyjnych- 2 etap w formie leasingu.
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. Ośrodek - TVP Technologie, Warszawa
  38. Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Rzeszowa w ramach projektu Nowoczesny Urzędnik - Kompetentny Urzędnik. Program szkoleniowy dla pracowników samorządowych Urzędu Miasta Rzeszowa (KSI wniosku POKL.05.02.01-00-158/10) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Część I - szkolenie FIDIC w JST Część II - szkolenie Ochrona i przetwarzanie danych osobowych w JST
    Zamawiający: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Rzeszów
  39. Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń komputerowych i specjalistycznych (etap II) w ramach projektu Podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez pracowników MPK - Łódź Sp. z o.o.
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o., Łódź
  40. Wykonanie badania pn. Ocena funkcjonowania systemu doradztwa rolniczego w Polsce w kontekście spełniania warunkowości ex ante zawartej w projekcie rozporządzenia PE i Rady w sprawie wsparcia rozwoju obszarów wiejskich przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz sporządzenie raportu metodologicznego i raportu końcowego z przeprowadzonego badania
    Zamawiający: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Warszawa
  41. Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Kontraktu) przy realizacji projektu pn.: Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej dla Miasta Gliwice
    Zamawiający: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów, Gliwice
  42. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia Budowa budynku biurowo-szkoleniowego z centrum przetwarzania (serwerownią) i agregatornią przy ul. Borowskiej we Wrocławiu
    Zamawiający: Wrocławski Medyczny Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o., Wrocław
  43. Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Badanie adekwatności i efektywności realizowanego wsparcia w ramach Poddziałania 1.3.6 oraz w komponencie regionalnym PO KL w kontekście potrzeb osób niepełnosprawnych
    Zamawiający: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa
  44. USŁUGA PRZEPROWADZENIA DWÓCH SZKOLEŃ NA TEMAT REALIZACJI PROJEKTÓW OBJĘTYCH POMOCĄ PUBLICZNĄ W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013 NA POZIOMIE ŚREDNIOZAAWANSOWANYM
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  45. Świadczenie usług koordynacji merytorycznej oraz wsparcia technicznego związanych z prowadzonym przez CKPŚ badaniem ewaluacyjnym dotyczącym wdrażania V Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - numer referencyjny ZV/2710/036-3/12
    Zamawiający: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, Warszawa
  46. Dostawa sprzętu komputerowego tj.: czterech zestawów komputerowych z oprogramowaniem, 2 netbooków z oprogramowaniem, zewnętrznego dysku twardego, infrastruktury serwerowej (z podziałem na 4 zadania) na potrzeby realizacji Projektu pn.: Opening Regional Innovation System in the Opolskie Voivodeship III współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, Opole
  47. WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO PN. OCENA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁALNOŚCI LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA (LGD) ORAZ REALIZACJI LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU (LSR) W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013 W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM
    Zamawiający: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego, Kielce
  48. Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Sadu Apelacyjnego w Warszawie
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny w Warszawie, Warszawa
  49. Opracowanie programu inwestycji i programu funkcjonalno-użytkowego na budowę budynku wielofunkcyjnego wuieży portu lotniczego wraz ze strażnicą wojskowej straży pożarnej na terenie JW 4395 Leźnica Wielka
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Bydgoszcz
  50. Przetarg nieograniczony na wykonanie Opracowania Studium pozyskania inwestora dla terenów przemysłowych Gminy Miasta Radomia
    Zamawiający: Gmina Miasta Radomia, Radom
  51. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń doradczych, seminariów warsztatowych oraz konferencji.
    Zamawiający: Park Przemysłowo-Technologiczny Ekopark w Piekarach Śląskich, Piekary Śląskie
  52. Opracowanie analizy systemu gospodarki odpadami na terenach gmin należących do Związku Gmin Czyste Mazury (z wyłączeniem Gminy Mrągowo oraz Miasta i Gminy Pisz) i dostosowanie go do przepisów wynikających z aktualizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
    Zamawiający: Związek Gmin "Czyste Mazury", Mrągowo
  53. Badania ewaluacyjne mid-term i ex-post polegające na ocenie wsparcia wymiaru sprawiedliwości w kontekście projektów realizowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości w ramach Działania 5.3, Priorytet V Dobre rządzenie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
    Zamawiający: Ministerstwo Sprawiedliwości, Warszawa
  54. Usługa przeprowadzenia badania pn. Diagnozapopytu na pracę w województwie zachodniopomorskim.
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, Szczecin
  55. OPRACOWANIE ORAZ DWUKROTNA AKTUALIZACJA ANGLOJĘZYCZNEJ WERSJI DOKUMENTU PN. COMMUNICATION PLAN.
    Zamawiający: Kielecki Park Technologiczny, Kielce
  56. Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu standardów współpracy szkół zawodowych z przedsiębiorcami (w branżach mechaniczno-mechatronicznej, rolno-przetwórczej, społeczno-medycznej, usługowej) oraz na wypracowaniu zapisów porozumień na rzecz współpracy w zakresie kształcenia zawodowego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
    Zamawiający: Województwo Małopolskie, Kraków
  57. Wykonanie opracowania nt Analiza stanu dworców i przystanków kolejowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, a także innej niezbędnej dokumentacji szczegółowo określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Toruń
  58. Rozwój systemu do zarządzania usługami IT oraz infrastrukturą IT
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa
  59. Rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej Urzędu o dyski do macierzy dyskowej oraz serwer
    Zamawiający: Miasto Opole, Opole
  60. Dostawa sprzętu, akcesoriów i oprogramowania komputerowego
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania, Warszawa
  61. Kompleksowa obsługa projektu: Maritime Education and Sail Training for Young People (M.A.S.T.)
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku, Gdańsk
  62. Dostawa 9 szt. dysków SSD do macierzy HP P9500
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Warszawa
  63. Dostawa elementów do rozbudowy infrastruktury sieciowej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania, Warszawa
  64. Dostawa elementów do rozbudowy środowiska serwerów wirtualnych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania, Warszawa
  65. Wykonanie badania pn. Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Małopolsce. Stan i kierunki wsparcia
    Zamawiający: Województwo Małopolskie, Kraków
  66. Ocena możliwości aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych w ramach komponentu regionalnego PO KL w województwie wielkopolskim
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Poznań
  67. Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Badanie jakości, skuteczności oraz adekwatności działań szkoleniowych i doradczych oferowanych w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - województwo świętokrzyskie dla Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego - Biura Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego, Kielce
  68. Wykonanie analiz przedrealizacyjnych dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stadionu na około 32 tys. miejsc w Łodzi przy al. Piłsudskiego 138 oraz świadczenie usług doradczo - konsultacyjnych (w zakresie aspektów prawnych, ekonomicznych i ochrony środowiska) w procesie przygotowania i przeprowadzenia postępowania na wybór partnera prywatnego
    Zamawiający: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Usług, Łódź
  69. Aktualizacja i modernizacja istniejącej infrastruktury VMware Infrastructure 3.5. oraz środowiska do wykonywania kopii zapsowych złożonego z oprogramowania Symantec Backup Exec, biblioteki taśmowej oraz serwera VCB.
    Zamawiający: Miasto Opole, Opole
  70. Opracowanie studium wykonalności projektu Centrum Komunikacyjne w Legionowie
    Zamawiający: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo, Legionowo
  71. Tereny inwestycyjne w obrębie Akwenu Dębowa
    Zamawiający: Gmina Reńska Wieś, Reńska Wieś
  72. Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny w Warszawie, Warszawa
  73. Zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Warszawie.
    Zamawiający: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Warszawa
  74. Przeprowadzenie audytu Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Katowicach
    Zamawiający: Województwo Śląskie, Katowice
  75. Zakup sprzętu komputerowego dla UKNF
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  76. wynajmem sprzętu komputerowego na potrzeby infrastruktury hostingowej portalu tvp.pl
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. Ośrodek - TVP Technologie, Warszawa
  77. Dostawa i wdrożenie kompletnej platformy e- usług publicznych wraz z dostawą sprzętu dla projektu pn. e-Pułtusk - rozwój e-administracji oraz rozbudowa i modernizacja infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Pułtusku umożliwiająca świadczenie wysokiej jakości i dostępności e-usług dla obywateli.
    Zamawiający: Gmina Pułtusk, Pułtusk
  78. Zakup licencji i wsparcia technicznego systemu HP Open View.
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa
  79. dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. Ośrodek - TVP Technologie, Warszawa
  80. Zakup Systemu ITSM wspomagającego pracę Service Desku wraz z usługą wdrożeniową
    Zamawiający: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  81. Dostawa rozwiązań informatycznych, wraz z niezbędnymi licencjami, rozszerzających funkcjonalność urządzenia używanego w UKNF do monitorowania ruchu internetowego
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  82. Rozbudowa infrastruktury serwerowej Blade w Centrali dla projektów modernizacji SPB oraz scentralizowanego systemu obsługi incydentów Service Manager
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Warszawa
  83. Dostawa licencji dostępowych do serwera poczty wraz z rozbudową posiadanej macierzy dyskowej
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Opole
  84. Dostawę systemu wspomagania pracy Wydziału Informatyki, aktualizacje oprogramowania Data Protector Express, aktualizacje oprogramowania HP Operation i NNM, aktualizacje oprogramowania NetCrunch
    Zamawiający: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie, Kraków
  85. Zakup sprzętu komputerowego typu desktop oraz drukarek
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  86. Zakup licencji HP Data Protektor wraz ze szkoleniami wdrożeniowymi
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa
  87. Zakup usługi wsparcia Premier Support Plan B1 dla produktów Microsoft.
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  88. Świadczenie usług asysty technicznej oraz prac rozwojowych aplikacji Kwestionariusz Zainteresowań Zawodowych.
    Zamawiający: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa
  89. Zakup licencji Microsoft Windows Serwer 2008 wraz ze szkoleniami wdrożeniowymi
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa
  90. Dostawa serwerów i przełączników KVM oraz rozbudowa macierzy dyskowej
    Zamawiający: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Wrocław
  91. Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Opolski, Opole
  92. Dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu fabrycznie nowej infrastruktury klastrowej wraz z urządzeniami peryferyjnymi do obsługi systemu pn. Opolskie w Internecie - system informacji przestrzennej i portal informacyjno-promocyjny Województwa Opolskiego. Dostawa do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego na ul. Piastowską 14 w Opolu - Ostrówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do niniejszej SIWZ i oferty.
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Opole
  93. Utrzymanie czystości i wykonywanie zabiegów sanitarnych w pomieszczeniach szpitalnych, transport wewnątrzszpitalny oraz inne czynności pomocnicze wykonywane na rzecz pacjentów
    Zamawiający: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher, Warszawa
  94. Dostawa oprogramowania narzędziowego i specjalistycznego do użytku w PSHM - zarządzanie infrastrukturą I etap
    Zamawiający: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Warszawa
  95. Rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej Urzędu
    Zamawiający: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Opole
  96. Budowa kablowej sieci światłowodowej dla PWSZ w Nysie wraz z dostawą urządzeń
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, Nysa
  97. Zakup szkoleń z zakresu administrowania środowiskiem HP - UX
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Warszawa
  98. Dostawa serwerów aplikacyjnych i kontrolerów domeny dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  99. Organizacja dwóch szkoleń jednodniowych dla pracowników Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
    Zamawiający: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa
  100. Zakup wsparcia serwisowego i dodatkowych licencji do systemu HP Open View
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa
  101. Zakup 10 licencji oprogramowania HP Open View Service Desk 4.5 wraz z usługą rocznego wsparcia
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Warszawa

Inne osoby dla Malinowski Andrzej (65 osób):