Kogo reprezentuje osoba

Malinowski Tadeusz Wiktor

w KRS

Tadeusz Wiktor Malinowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Tadeusz
Drugie imię:Wiktor
Nazwisko:Malinowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1954 r., wiek 65 lat
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie), Gdynia (Pomorskie), Wólka Kozodawska (Mazowieckie)
Przetargi:3 w aktualnych firmach, 16 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Daszkiewicz Gabriela Anna, Kliś Rafał Tomasz, Ptasznik Ryszard Franciszek, Stefańska Dominika Maria, Stefański Marek, Tomaszewski Grzegorz Mieczysław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fernandez Del Cabo Javier, Lewandowska Magdalena, Lewandowski Janusz Andrzej, Wenceslan Gordillo Manuel
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Malinowski Krzysztof Stanisław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Malinowski Krzysztof Stanisław

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambroziak Mariusz, Chełkowski Piotr Stanisław, Cuesta Castineyra Ricardo Eduardo, Gadkowski Krzysztof Rafał, Komornicki Leon Stanisław, Kopacz Barbara Krystyna, Laveron Simavilla Alberto, Lewandowski Janusz Andrzej, Martinez Martinez Eduardo, Molo Robert Stefan, Napierski Andrzej, Niewiadomski Sławomir Tomasz, Petelicki Sławomir, Rudnikowska Iwona, Segura Surinach Ignacio, Sobiecki Marek, Stefańska Dominika Maria, Stefański Marek, Steinhoff Janusz, Valderas Martinez Adolfo, Wierzbicki Marcin Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ławniczak Wociech

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aleja Wojska Polskiego 7 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000306527
  2. Ama Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000215049
  3. Arteo Med Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000737399
  4. Arteo Med Service Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000731743
  5. Astrak Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000738645
  6. Attis Broker Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000154334
  7. Bioash Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000515171
  8. Biochemax Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000420328
  9. Biochemax Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000739218
  10. Cmc City Media Communications Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000468229
  11. Dim Hotel Łódź Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000007526
  12. Dim S.A., Warszawa − KRS 0000483282
  13. Dim Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000333725
  14. Dustech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000674684
  15. Ecm Energia S.A., Warszawa − KRS 0000493490
  16. Ecm Group Polska S.A., Warszawa − KRS 0000409702
  17. Emir 22 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000389663
  18. Eneo-nord Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000417017
  19. Fundacja Aleja Gwiazd Siatkówki, Milicz − KRS 0000485249
  20. Fundacja Bez Względu Na Niepogodę, Warszawa − KRS 0000179928
  21. Fundacja Doroty Świeniewicz, Marki − KRS 0000471695
  22. Fundacja Ekologus, Warszawa − KRS 0000243945
  23. Fundacja Klubu 500, Warszawa − KRS 0000101838
  24. Fundacja Krąg Przyjaciół Dziecka Im.św. Józefa Kalasancjusza, Warszawa − KRS 0000120773
  25. Fundacja Moc Idei, Warszawa − KRS 0000769954
  26. Fundacja Poległych i Pomordowanych Na Wschodzie, Warszawa − KRS 0000359090
  27. Fundacja Promocja Polska, Warszawa − KRS 0000153123
  28. Fundacja Rozwoju i Promocji Polskiej Gospodarki, Warszawa − KRS 0000176617
  29. Grot Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000212701
  30. Grupa Unimax S.A., Kielce − KRS 0000053485
  31. Halcash Central Eastern Europe Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000301758
  32. Halcash Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000509069
  33. Ids - Bud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000304700
  34. Ids Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000589545
  35. Ids Energetyka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000467139
  36. Ids Foton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000469553
  37. Ids-bud S.A., Warszawa − KRS 0000447186
  38. Itel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000062589
  39. Jeździecki Klub Sportowy Dim Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000378015
  40. Jmp Windsor Commercial Enterprises Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000249444
  41. Kancelaria Projektowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000733317
  42. Karimex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000042741
  43. Klub Sportowy Sparta, Nasielsk − KRS 0000065694
  44. Ma Vision Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000527066
  45. Ma Vision Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000528260
  46. Mazowiecka Wspólnota Samorządowa, Warszawa − KRS 0000178414
  47. Mickiewicza-rudzka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000282911
  48. Mostostal Pomorze S.A., Gdańsk − KRS 0000055123
  49. Mpg Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000418316
  50. Pa Conex Sp. Z O.O., Wólka Kozodawska − KRS 0000227327

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Airbus Group Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000215051
  2. Arcus S.A., Warszawa − KRS 0000271167
  3. Arcus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000015146
  4. Biatel S.A., Warszawa − KRS 0000021787
  5. Bio Agro Trans Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031039
  6. Biogazownia Rypin Sp. Z O.O., Starorypin Prywatny − KRS 0000334162
  7. Bioton S.A., Warszawa − KRS 0000214072
  8. Brokerskie Centrum Ubezpieczeniowe Ama Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027632
  9. Browary Regionalne Jakubiak Sp. Z O.O., Dziekanów Nowy − KRS 0000289290
  10. Bs-wpbk-opole Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000186806
  11. Business Center 2000 Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000007232
  12. Centralny Ośrodek Informacji Gospodarczej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032489
  13. Centrum Banku Śląskiego Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000047713
  14. Centrum Edukacji Medycznej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000475909
  15. Cleanamp;carbon Energy S.A., Koszewko − KRS 0000079667
  16. Comp S.A., Warszawa − KRS 0000037706
  17. Dga S.A., Poznań − KRS 0000060682
  18. Dh-system Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038128
  19. Diagnostic - Med. Centrum Diagnostyki Radiologicznej Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000229562
  20. Dim Construction Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000680685
  21. Doka Polska Sp. Z O.O., Zielonka − KRS 0000170519
  22. Dombeta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000179567
  23. Dragados S.A. Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000237926
  24. Driada Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000286228
  25. Electromobility Poland S.A., Warszawa − KRS 0000651242
  26. Enea Innowacje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000586742
  27. Energosalix S.A., Zielona Góra − KRS 0000117941
  28. Finao Górka Sp. J., Warszawa − KRS 0000454567
  29. Forester Finanse Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000674655
  30. Fundacja Byłych Żołnierzy Jednostek Specjalnych Grom Im. Generała Brygady Sławomira Petelickiego, Warszawa − KRS 0000127627
  31. Fundacja Nova, Gdynia − KRS 0000010932
  32. Greco Jlt Energo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000385145
  33. Grupa 3 J S.A., Warszawa − KRS 0000309233
  34. Grupa Grom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000177948
  35. Haep Fund S.A., Warszawa − KRS 0000361489
  36. Hydrobudowa - 6 S.A., Warszawa − KRS 0000079628
  37. Hydrogeo - Polska S.A., Warszawa − KRS 0000333505
  38. Ids Service Sp. Z O.O., Sierpc − KRS 0000129127
  39. Intelligent Technologies S.A., Warszawa − KRS 0000187832
  40. Jeleniogórska Przędzalnia Czesankowa Anilux S.A. Likwidacyjnej, Jelenia Góra − KRS 0000103117
  41. Kampol Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000280824
  42. Kancelaria Gospodarcza Steinhoff. Sp. J., Warszawa − KRS 0000154918
  43. Katowickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Budus S.A. Likwidacyjnej, Katowice − KRS 0000058007
  44. Kem Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Dąbrowa Górnicza − KRS 0000239610
  45. Kg Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000054285
  46. Krajowy Fundusz Seniora Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000463168
  47. Lark Europe S.A., Warszawa − KRS 0000512271
  48. Lark.pl S.A., Warszawa − KRS 0000011784
  49. Lumena Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000036038
  50. Melbud S.A., Grudziądz − KRS 0000308799

Powiązane przetargi (19 szt.):
  1. Przebudowa i rozbudowa Szkoły Muzycznej w Gdyni wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia i Przebudowa odcinka ul. Bp. Dominika - dojazd do Szkoły Muzycznej
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    Roboty uzupełniające w ramach zadania: Przebudowa i rozbudowa Szkoły Muzycznej w Gdyni wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia i Przebudowa odcinka ul. Bp. Dominika - dojazd do Szkoły Muzycznej w zakresie: zmiany przyłącza sieci cieplnej, wykonania w starej części obiektu robót elektrycznych, sanitarnych i ogólnobudowlanych, powiększenia otworów w ścianach oraz powiększenia zaprojektowanych okien, zwiększenia ilości a także zastosowania okien ppoż. z możliwością otwierania w starej i nowej części obiektu, wycinki 4 drzew, zmiany wentylacji grawitacyjnej, powiększenia części grzejników oraz zamontowanie dodatkowych grzejników, wykonania systemu odprowadzenia wody opadowej z połaci dachu starej części obiektu na styku z częścią nowoprojektowaną, wykonania robót elektrycznych polegających na zasileniu w energię elektryczną starej części obiektu w powiązaniu z nowym obiektem, uzupełnieniu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w starej i nowej części obiektu oraz uzupełnieniu oświetlenia nad sceną, wykonaniu instalacji teletechnicznych, zwiększenia ilości hydrantów, wykonania robót wykończeniowych w pomieszczeniu bufet-portiernia, wykonania tynku dekoracyjnego na ścianie i suficie foyer
  2. przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pomorskim Centrum Traumatologii im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku
    Zamawiający: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu oraz wykonanie zgodnie z nim robót budowlanych, instalacyjnych oraz montaż wyposażenia (system zaprojektuj i wybuduj) dla Projektu pn. Przebudowa i modernizacja wraz z zakupem niezbędnego sprzętu medycznego w największym w województwie Szpitalnym Oddziale Ratunkowym dla dorosłych i dzieci w Pomorskim Centrum Traumatologii w Gdańsku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 7. Ochrona zdrowia i system ratownictwa, Działania 7.2. Zintegrowany system ratownictwa współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dofinansowanego zgodnie z umową nr UDA-RPPM.07.02.00-00-10/10-00.
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i modernizację części pomieszczeń zlokalizowanych w poziomie parteru i piwnic budynków nr 3, 5 i 6 dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego celem dostosowania pomieszczeń do obowiązujących norm i standardów użytkowania. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę, wykonanie robót budowlano-instalacyjnych zgodnie z wykonaną dokumentacją w zakresie określonym w programie funkcjonalno-użytkowym a także pełnienie nadzoru autorskiego. Zadanie obejmuje także modernizację windy oraz wykonanie projektu ochrony przeciwpożarowej dla wszystkich budynków PCT przy ul. Nowe Ogrody 1-6. Całość prac ma być zakończona uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
    Miejsce realizacji zamówienia: Pomorskie Centrum Traumatologii im M. Kopernika, ul. Nowe Ogrody 1-6 w Gdańsku.
    Powierzchnie użytkowe istniejące w zakresie opracowania: piwnica - ca 740 m² +/- 10%, parter - ca 2000 m² +/- 10%.
  3. Przebudowa i rozbudowa Szkoły Muzycznej w Gdyni wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia oraz Przebudowa odcinka ul. Bp. Dominika - dojazd do Szkoły Muzycznej
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    Przebudowa i rozbudowa Szkoły Muzycznej w Gdyni wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia oraz Przebudowa odcinka ul. Bp. Dominika - dojazd do Szkoły Muzycznej
  4. REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY WÓD ZBIORNIKA SULEJOWSKIEGO ORAZ RZEKI PILICY NA TERENIE GMINY SULEJÓW POPRZEZ BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ I PRZEBUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - ETAP I - (BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ - OSIEDLE PODKLASZTORZE W SULEJOWIE)
    Zamawiający: Urząd Miejski w Sulejowie, Sulejów
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej na Osiedlu Podklasztorze w Sulejowie w ramach projektu pn. REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY WÓD ZBIORNIKA SULEJOWSKIEGO ORAZ RZEKI PILICY NA TERENIE GMINY SULEJÓW POPRZEZ BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ I PRZEBUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - ETAP I

    Zestawienie długości sieci kanalizacyjnej:

    Podklasztorze:
    1. Kanalizacja sanitarna:
    - kanał ścieków grawitacyjnych - PVC Ø200 Klasy S L= 5 635,9 m,
    PE Ø160 SDR 17,6 L= 1 821,0 m 369 szt.
    - rurociągi tłoczne - PE Ø140 SDR 17,6 L= 1315,6 m,
    - PE Ø110 SDR 17,6 L= 938,7 m,


    2. Kompletne zestawy tłoczni ścieków - 7 szt.

    w ramach zadania:
    REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY WÓD ZBIORNIKA SULEJOWSKIEGO ORAZ RZEKI PILICY NA TERENIE GMINY SULEJÓW POPRZEZ BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ I PRZEBUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - ETAP I
    CPV
    45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki :

    Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacje Techniczne wykonania
    i odbioru robót budowlanych.
    Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa.
    Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót.

    Wykonawca wykona na swój koszt projekt organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz uwzględni opłaty związane z zajęciem pasa drogowego na czas budowy.


    Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty budowlane ( materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych
    i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  5. Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Zachorzów Kolonia wraz z siecią kanalizacji sanitarnej i przyłączami - ETAP I A
    Zamawiający: Gmina Sławno, Sławno
    Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują wybudowanie kanalizacji sanitarnej, która obejmuje swoim zasięgiem:

    5 miejscowości
    Zachorzów,
    Zachorzów Kolonia
    Psary,
    Owadów,
    Kozenin
    Zakres rzeczowy

    1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 250 - 941,1 mb
    2. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 200 - 3.878,7 mb
    3. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 160 (przyłącza ) - 3.489,5 mb
    4. Rurociągi tłoczne kanalizacji sanitarnej PE fi 125 - 3.764,3 mb

    5. Kompletne zestawy przepompowni - - kpl. 5
    6. Sieć wodociągowa PCV fi 110 - 411,5 mb,
    7. Przyłącza wodociągowe PE fi 40 - 30,0 mb
    8. Oczyszczalnia ścieków ze stacją zlewną do przyjmowania ścieków dowożonych
    przepustowości 2× 250 m3/d = 500 m3/d. - w tym zakres I Etapu 250m3/dobę
    ( w miejscowości Zachorzów Kolonia )
    Elementy składowe oczyszczalni:
    -Pompownia ścieków surowych;
    -Budynek techniczny;
    -Reaktor biologiczny;
    -Punkt zlewny ścieków dowożonych;
    -Zbiornik uśredniający;
    -Zbiornik osadu;
    -Pomieszczenie na kontener na osad odwodniony;
    -Agregat;

    15.Szczegółowy zakres oraz technologia wykonania robót budowlanych zawiera
    załączona dokumentacja projektowa, specyfikacja technicznego wykonania
    odbioru robót budowlanych ( zwana dalej stwior) oraz przedmiar robót.
  6. REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY WÓD ZBIORNIKA SULEJOWSKIEGO ORAZ RZEKI PILICY NA TERENIE GMINY SULEJÓW POPRZEZ BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ I PRZEBUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - ETAP I (PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW)
    Zamawiający: Urząd Miejski w Sulejowie, Sulejów
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie

    robót budowlanych polegających na przebudowie Oczyszczalni Ścieków w Sulejowie - Etap I ( przebudowa oczyszczalni ścieków).

    Oczyszczalnia ścieków

    Mechaniczno - biologiczna oczyszczalnia ścieków działającą w oparciu o nitryfikująco - denitryfikujący osad czynny z tlenową stabilizacją osadu w systemie technologicznym BIO-PAK lub równoważny o wydajności hydraulicznej 2 1.500 m3/d = 3.000 m3/d.






    Elementy składowe oczyszczalni:

    Stacja odbioru ścieków dowożonych


    - Zbiornik uśredniający ścieków dowożonych;
    - Zbiornik żelbetowy, zamknięty hermetycznie, włazy montażowe i serwisowe;
    - Wstępne mechaniczne podczyszczenie ścieków;
    - Krata hakowa;
    - Piaskownik pionowy;
    - Separator piasku;
    - Komora rozdziału;
    - Reaktor osadu czynnego;
    - Piaskownik pionowy/ separator zawiesiny;
    - Selektor beztlenowy;
    - Komora nitryfikacji/denitryfikacji reaktora;
    - Osadnik wtórny reaktora;
    - Przykrycie reaktora;
    - Budynek techniczny;
    - Stacja dmuchaw;
    - Pomiar przepływu;
    - Zbiornik magazynowy osadu nadmiernego;
    - Stacja mechanicznego odwadniania osadu;
    - Stacja wapnowania osadu;
    - Magazynowanie osadu odwodnionego;
    - Zbiornik retencyjny ścieków deszczowych;


    w ramach zadania:
    REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY WÓD ZBIORNIKA SULEJOWSKIEGO ORAZ RZEKI PILICY NA TERENIE GMINY SULEJÓW POPRZEZ BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ I PRZEBUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - ETAP I (PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW

    CPV
    45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki :

    Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacje Techniczne wykonania
    i odbioru robót budowlanych.
    Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa.
    Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót.

    Wykonawca wykona na swój koszt projekt organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz uwzględni opłaty związane z zajęciem pasa drogowego na czas budowy.

    Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty budowlane ( materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

    Przebudowa oczyszczalni ścieków, polega na przebudowie mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków, która będzie działała w oparciu o nitryfikująco - denitryfikujący osad czynny z tlenową stabilizacją osadu w systemie technologicznym BIO-PAK lub równoważnym o wydajności hydraulicznej 2 1.500 m3/d = 3.000 m3/d.
    Ponadto w zakres przebudowy wchodzą takie elementy jak budowa:
    - czterech reaktorów biologicznych - okrągłe zbiorniki żelbetowe wylewane na mokro o średnicy 18 m jeden,
    - dwóch budynków technologicznych - parterowych z antresolą, niepodpiwniczone,
    - zbiorników osadu, pompowni lokalnych, studni pomiarowych, stacji zlewczych, tacy najazdowej punktu zlewczego,
    - dróg wewnętrznych,
    - ogrodzenia o długości całkowitej 638,0 mb.

    Pozostałe informacje szczegółowe dostępne w dokumentacji projektowej
  7. Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu robót remontowo - budowlanych i budowy budynków dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach przy ul.Warszawskiej nr 39
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Łodzi, Łódź
    Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Część II SIWZ.
    Właściwy zakres stanowi dokumentacja projektowa oraz stan faktyczny obiektu, który Wykonawca na podstawie wizji lokalnej, powinien uwzględnić w składanej ofercie. Przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji mają jedynie charakter pomocniczy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Pominięcie w nich robót lub ich elementów nie zwalnia Wykonawcy od ich wykonania oraz nie stanowi podstawy do roszczeń o dodatkową zapłatę.
    Zamawiający posiada dla całości zamierzenia inwestycyjnego decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenie na budowę oraz dokumentację wykonawczą opatrzoną klauzulą biura projektów o jej kompletności.
  8. Budowa tymczasowego wodociągu DN 150 przy realizacji zadania inwestycyjnego Budowa drugiej jezdni Al. Wilanowskiej na odc. ul. Sobieskiego - Dolina Służewiecka prowadzonej na podstawie umowy NDZP/87/PN/55/08 z dnia 16.10.2008 r.
    Zamawiający: Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych, Warszawa
    Budowa tymczasowego wodociągu DN 150 przy realizacji zadania inwestycyjnego Budowa drugiej jezdni Al. Wilanowskiej na odc. ul. Sobieskiego - Dolina Służewiecka prowadzonej na podstawie umowy NDZP/87/PN/55/08 z dnia 16.10.2008 r.
  9. Sanitacja dorzecza rzeki Troi
    Zamawiający: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., Głubczyce
    1. Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest:
    Sanitacja rzeki Troi - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Zopowy, Zubrzyce i Bogdanowice.
    2. W skład inwestycji wchodzą:
    a. kanalizacja sanitarna dla miejscowości Zopowy 5516 mb, w tym:
    - DN 200 mm 3516 mb,(koszt kwalifikowalny)
    - DN 200 mm 11 mb,(sieć rozdzielcza - nie objęta wnioskiem o
    dofinansowanie)
    - DN 150 mm 541 mb,(koszt kwalifikowalny)
    - DN 200 mm 1448 mb,(tranzyt grawitacyjny - nie objęty wnioskiem o
    dofinansowanie)
    - pompownie sieciowe 2 szt,(koszt kwalifikowalny)
    - przykanaliki 49 szt - 582 mb.(koszt niekwalifikowalny)
    b. kanalizacja sanitarna dla miejscowości Zubrzyce 4 489 mb, w tym:
    - DN 200 mm 3848 mb,(koszt kwalifikowalny)
    - DN 150 mm 641 mb,(koszt kwalifikowalny)
    - pompownie 5 szt,(koszt kwalifikowalny)
    - przykanaliki 94 szt - 1292 mb.(koszt niekwalifikowalny)
    c. kanalizacja sanitarna dla miejscowości Bogdanowice 5119 mb, w tym:
    - DN 200 mm 4145 mb,(koszt kwalifikowalny)
    - DN 150 mm 974 mb,(koszt kwalifikowalny)
    - pompownia 1 szt,(koszt kwalifikowalny)
    - przykanaliki 162 szt - 1097 mb.(koszt niekwalifikowalny)
  10. Wykonanie robót dodatkowych dotyczących zadania inwestycyjnego Budowa drugiej jezdni Al. Wilanowskiej na odcinku ul. Sobieskiego - Dolina Służewiecka w Warszawie. Postępowanie nr DZP/30/W/12/09.
    Zamawiający: Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych, Warszawa
    Wykonanie robót dodatkowych dotyczących zadania inwestycyjnego Budowa drugiej jezdni Al. Wilanowskiej na odcinku ul. Sobieskiego - Dolina Służewiecka w Warszawie. Postępowanie nr DZP/30/W/12/09.
  11. ROZBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH - ETAP 1 KONTRAKTU NR 4 W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM, STANOWIĄCEGO CZĘŚĆ PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO WSPÓLNOTOWEJ POMOCY STRUKTURALNEJ W RAMACH FUNDUSZU SPÓJNOŚCI
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski, Piotrków Trybunalski
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wodociągu w ulicy Zalesickiej, Wroniej i Dmowskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
    Zestawienie długości sieci wodociągowych:

    Część 1 - ul. Dmowskiego

    Rury żeliwne sferoidalne Dn200mm z powłoką o połączeniach blokowanych mb. 523,9
    Rury PE ø160 x 14,6mm SDR11 PN12,5 mb. 67,20
    Rury PE ø110x10,0mm SDR11 PN12,5 mb. 41,60
    Zasuwa ø200mm wraz z obudową i skrzynką do zasuw kpl. 6
    Zasuwa ø150mm wraz z obudową i skrzynką do zasuw kpl. 1
    Zasuwa ø100mm wraz z obudową i skrzynką do zasuw kpl. 3
    Hydranty p. poż. ø80mm z łamaną kolumną + zasuwa ø80mm wraz z obudową i skrzynką do zasuw kpl. 4
    Zasuwy Dn50mm wraz z obudowa i skrzynką do zasuw kpl. 3
    Zasuwy Dn32mm wraz z obudowa i skrzynką do zasuw kpl. 5
    R. osłon. stal. Dn350mm szt. 9 (69,5 przewiert, 25,0 rozkop, 4,0 podkop) mb. 98,5
    R. osłon. stal. Dn250mm szt. 2 - przewiert (15,5+9,0) mb. 24,5
    R. osłon. stal. Dn200mm szt. 2 - przewiert (14,0+22,0) mb. 36,0
    Przyłącza przepięcia istniejących rurociągów szt. 8
    Ułożenie chodnika z kostki bet. gr. 8cm w pasie szer. 2,0m na podbudowie piaskowej gr. 20cm F=930,0m²

    Część 2 - ul. 18-go Stycznia ÷Wronia

    Rury żel. sferoidalne Dn200mm z powłoką o połączeniach blokowanych mb. 458,8
    Rury trójwarstwowe ø225x20,5mm TS przewiert sterowany mb. 37,0
    Rury PE ø160 x 14,6mm SDR11 PN12,5 mb. 14,90
    Zasuwy Dn200mm z obudową i skrzynką do zasuw kpl. 4
    Zasuwy Dn150mm z obudową i skrzynką do zasuw kpl. 2
    Zasuwy Dn100mm z obudową i skrzynką do zasuw kpl. 1
    Hydranty p.poż. ø80mm nadziemne z łamana kolumna + zasuwy Dn80 kpl. 4
    Rury osłon. stal. Dn350mm - przewierty szt. 5
    Lc = mb. 80,0
    Rury PE ø90 - przyłącza
    w pasie drogowym mb. 25,3
    w działkach prywatnych mb. 18,0 szt.3
    Lc =mb.43,30
    Rury PE ø63 - przyłącza.
    w pasie drogowym mb. 23,0
    w działce prywatnej mb. 4,8 szt.2
    Lc =mb. 27,80
    Zasuwy Dn80mm z obudową i skrzynką do zasuw kpl. 3
    Zasuwy Dn50mm z obudową i skrzynką do zasuw kpl. 2
    Rury osłon. stal. Dn200mm - przewierty szt. 3
    Lc = mb. 36,5
    Rury osłon. stal. Dn100mm - przewierty szt. 2 Lc = mb. 25,0


    Część 3 - ul. Zalesicka

    Rury PE ø110 x 10,0mm SDR11 mb. 845,5
    Zasuwy ø100 mm do zgrzewania z obudową i skrzynką uliczną kpl. 3
    Hydranty ø80 - nadziemne + zasuwa ø80 kpl. 5 + 5
    Zawór napowietrzająco-odpowietrzający ø80mm kpl. 1
    Rury osłonowe stalowe jako przewierty ø219,1x6,3mm szt. 3 mb. 37,0
    Rury osłonowe stalowe ø219,1x6,3mm szt. 14 mb. 87,0
    Trójniki żel. ø100x80mm szt. 5

    w ramach zadania:
    Rozbudowa kanalizacji sanitarnej oraz budowa sieci wodociągowych - etap 1
    w ramach projektu pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków
    w Piotrkowie Trybunalskim, stanowiącego część programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko wspólnotowej pomocy strukturalnej
    w ramach Funduszu Spójności
    Nr POIS.01.01.00-00-003/07 _ CCI 2007PL161PR004.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki :
    1) Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
    2) Dokumentacja projektowa.
    3) Przedmiar robót.

    Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty budowlane ( materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności :
    1.Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,
    2.Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
    3.Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania,
    4.Wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, mających wpływ na koszt i lub termin realizacji zadania podstawowego,
    5.Zostały ujawnione wady opracowania projektowego, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia,
    6.Jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej w zasobach zamawiającego, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane,
    7.Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego.

    Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt. 1,4,5,6 i 7 również z uwzględnieniem skutków finansowych.
  12. Remont nawierzchni bitumicznej odcinka gminnej ulicy Grunwaldzkiej w Otwocku
    Zamawiający: Gmina Otwock, Otwock
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznej odcinka gminnej ulicy Grunwaldzkiej w Otwocku.
  13. BUDOWA ULIC WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ NA OSIEDLU JEZIORNA I
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski, Piotrków Trybunalski
    Przedmiotem zamówienia jest: budowa ulic wraz z kanalizacją deszczową na osiedlu Jeziorna I
    Zakres rzeczowy obejmuje:

    1. W zakresie drogowym - budowę ulic szerokości 6,0 m wraz z zjazdami do posesji:
    -ulica Tymiankowa,
    -ulica Liliowa (odcinek od ulicy Rusałki do ulicy Baśniowej),
    -ulica Żołędziowa (od ulicy Rusałki do ulicy Liliowej),
    -ulica Baśniowa (od ulicy Liliowej do ulicy Świeżej),
    -ulica Świeża.

    2. W zakresie instalacyjnym - budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami w ulicach:

    -ulica Tymiankowa,
    -ulica Liliowa (odcinek od ulicy Rusałki do ulicy Baśniowej),
    -ulica Żołędziowa (od ulicy Rusałki do ulicy Liliowej),
    -ulica Baśniowa (od ulicy Liliowej do ulicy Świeżej),
    -ulica Świeża (przykanaliki do wpustów od ulicy Jeziornej do ulicy Chabrowej).

    Szczegółowy zakres prac opisują dokumentacje i przedmiary.
    I. Roboty drogowe:

    1. w ulicy Tymiankowej:

    1. Jezdnia bitumiczna (wg KR-1) 1 152 [m2]
    2. Krawężniki betonowe 15x30x100 cm 390 [m]
    3. Zjazdy do posesji z kostki betonowej czerwonej 224 [m2]
    4. Obrzeża betonowe 8x30 122 [m]

    2. w ulicy Liliowej:

    1. Jezdnia bitumiczna (wg KR-1) 1 212 [m2]
    2. Krawężniki betonowe 15x30x100 cm 412 [m]
    3. Zjazdy do posesji z kostki betonowej czerwonej 137 [m2]
    4. Obrzeża betonowe 8x30 68 [m]
    3. w ulicy Żołędziowej (od km 2+19 do km 3+42 i KT3 - PT3):

    1. Jezdnia bitumiczna (wg KR-1) 983 [m2]
    2. Krawężniki betonowe 15x30x100 cm 342 [m]
    3. Zjazdy do posesji z kostki betonowej czerwonej 94 [m2]
    4. Obrzeża betonowe 8x30 52 [m]

    4. w ulicy Baśniowej (od km 0+00 do km 2+39):

    1. Jezdnia bitumiczna (wg KR-1) 1 154 [m2]
    2. Krawężniki betonowe 15x30x100 cm 465 [m]
    3. Zjazdy do posesji z kostki betonowej czerwonej 251 [m2]
    4. Obrzeża betonowe 8x30 143,7 [m]

    5. w ulicy Świeżej:

    1. Jezdnia bitumiczna (wg KR-2) 1 288 [m2]
    2. Krawężniki betonowe 15x30x100 cm 253 [mb]
    3. Zjazdy do posesji z kostki betonowej czerwonej 325 [m2]
    4. Obrzeża betonowe 8x30 213 [mb]


    II. Roboty instalacyjne - budowa kanalizacji deszczowej

    1. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur WIPRO klasa III łączonych na uszczelkę gumową Ø500 (podsypka piaskowa 15cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury), 185,40[mb]
    2. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø500x14,6 (podsypka piaskowa 15cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury), wraz z trójnikami 113,00[mb]
    3. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø400x11,7 (podsypka piaskowa 15cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury), wraz z trójnikami 67,00[mb]
    4. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø315x9,2 (podsypka piaskowa 15cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury), wraz z trójnikami 386,50[mb]
    5. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø200x5,9 (podsypka piaskowa 15cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury), - przykanaliki do wpustów 250,00[mb]
    6. Wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej do posesji w liniach regulacyjnych ulicy z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø160/4,7 wraz z kształtkami (kolana, korki), (podsypka piaskowa 15cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury), 294,00[mb]
    7. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, kręgi łączone na uszczelkę, właz z wypełnieniem betonowym z trwale osadzona uszczelką (klasa D400) , z przejściami szczelnymi wykonanymi przez producenta studni Ø1200, 21 [kpl]
    8. Wykonanie studzienek ściekowych betonowych ze zwieńczeniem klasy D400, osadnikowe 40 [kpl]

    Pełny zakres zamówienia zawarto w przedmiarach robót.

    Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne)

    W wycenie należy uwzględnić również:
    -Roboty pomiarowe liniowe,
    -Roboty ziemne (100% wymiana gruntu), wywóz gruntu na teren Wykonawcy robót,
    -Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci,
    -Regulacja istniejącej armatury,
    -Oznakowanie ulic na czas budowy - opracowanie projektu organizacji ruchu i kosztów zajęcia pasa drogowego.

    Roboty będą współfinansowane z WFOŚiGW.
    Przedmiotem zamówienia jest całość robót przewidzianych w w/w zakresie.
    Ponadto wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do:
    - przedstawienia i uzgodnienia miesięcznego harmonogramu rzeczowo - finansowego,
    - zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę w 4 egz, na koszt własny,
    - opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach w każdej branży,
    - przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji kanału deszczowego wraz z przykanalikami po ich ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej (koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich inspekcji),
    - dokonywanie odbiorów częściowych wykonanych robót ulegających zakryciu,
    - prowadzenia książki obmiarów z potwierdzeniem wykonanych ilości robót przez inspektora nadzoru i uprawnionego geodetę (szkice, pomiary geodezyjne),
    - uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego,
    - właściwe oznakowanie dróg, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych,
    - dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych,
    - wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12,
    - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy,
    - Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.

    UWAGA : Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny i nie podlegają odrębnej zapłacie.

    WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:
    -przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu
    w miejscu realizacji zamówienia,
    -wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym.

    UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu, oraz zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót

    -wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać:
    -Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
    -Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
    -rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania.
    -podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz.401)
    -warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia.

    Uwaga: Przedmiary należy czytać łącznie z dokumentacjami technicznymi i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Zakres prac drogowych jest mniejszy, niż opisany dokumentacją.

    UWAGI DO UMOWY:
    1. Wykonawca przez cały czas trwania umowy będzie posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz złoży zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.
    2. Materiały kwalifikujące się do ponownego wbudowania należy składować w miejscu wskazanym przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Tryb.
  14. Budowa kanalizacji sanitarnej gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów wraz z gminną oczyszczalnią ścieków w miejscowości Stany.
    Zamawiający: Urząd Gminy Bojanów, Bojanów
    Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Stany o następujących założeniach projektowych: Qd śr = 566 m3/d Nd = 1,5 Qd max = 849 m3/d Qh śr = 35,4 m3/d Nh = 2,0 Qh max = 70,8m3/h Projekt obejmuje również wykonanie w miejscowościach Stany i Bojanów następujących robót budowlanych: a) budowa sieci kanalizacji sanitarnej (kanały grawitacyjne) o długości - 26,04km b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej (rurociągi tłoczne) o długości - 6,67km c) budowa pompowni sieciowych - 21 szt. Zamówienie będzie wykonywane w oparciu o tzw. czerwony FIDIC-Warunki Kontraktowe Dla Budowy, dla robót inżynieryjno - budowlanych zaprojektowanych przez Zamawiającego - drugie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2004 (tłumaczenie 1.wydania 1999)
  15. ZADANIE PN.: POPRAWA STANU ŚRODOWISKA NATURALNEGO W OTOCZENIU ZBIORNIKA BUGAJ - INFRASTRUKTURA OSIEDLA JEZIORNA II - KANALIZACJA SANITARNA
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski, Piotrków Trybunalski
    Przedmiotem zamówienia jest:
    poprawa stanu środowiska naturalnego w otoczeniu zbiornika Bugaj - Infrastruktura osiedla Jeziorna II - Kanalizacja sanitarna

    Zakres rzeczowy obejmuje ulice:
    -ulica Zawiła na odcinku od Zawiłej 22c do Zawiłej 22a,
    -ulica Sasanek na odcinku od ulicy Zawiłej z włączeniem do istniejącej kanalizacji na działce nr ewid. 62/15,
    -ulica Strzelnicza od posesji nr 16 przy ulicy Strzelniczej do ulicy Regatowej,
    -ulica Regatowa od ulicy Strzelniczej do ulicy Bosmańskiej,
    -ulica Bosmańska z włączeniem do projektowanej kanalizacji w ulicy Sasanek,
    -ulica Marynarska,
    -ulica Stokrotek,
    -ulica Kapitańska,
    -ulica Kajakowa z włączeniem do ulicy Bosmańskiej,
    -ulica Kajakowa na odcinku od posesji nr 24 przy ulicy Kajakowej do włączenia do istniejącej kanalizacji sanitarnej w ulicy Sasanek,
    -ulica Goździków
    -ulica Świtezianki

    I. Budowa kanalizacji sanitarnej

    1. Ułożenie przewodów kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø200/5,9 (podsypka piaskowa 10cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury), 2140,90[mb]
    2. Montaż trójników na kanale PVC Ø200/5,9, 200/160, 67[szt.]
    3. Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do posesji w liniach regulacyjnych ulicy z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø160/4,7 wraz z kształtkami (kolana, korki), (podsypka piaskowa 10cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury), 554,18 [mb]
    98 [kpl]
    4. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji sanitarnej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, kręgi łączone na uszczelkę, właz z wypełnieniem betonowym z trwale osadzona uszczelką, z przejściami szczelnymi wykonanymi przez producenta studni Ø1200, 62 [kpl]
    5. Wykonanie przewiertu w rurze stalowej osłonowej DN300 - włączenie kanału projektowanego do istniejącego w ulicy Sasanek, 20 [mb]




    II. Roboty towarzyszące ( przygotowawcze, ziemne)

    - roboty pomiarowe liniowe,
    - rozebranie i odtworzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
    - rozebranie i odtworzenie istniejącej nawierzchni gruntowej,
    - roboty ziemne (70% wymiana gruntu), wywóz gruntu na teren Wykonawcy,
    - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci,
    - regulacja istniejącej armatury,
    - oznakowanie ulic na czas budowy

    Ponadto wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do:

    - przedstawienia i uzgodnienia harmonogramu prac,
    - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą - 4 egzemplarze, włącznie, na koszt własny,
    - przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji kanału sanitarnego wraz z przykanalikami po ich ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej (koszt ułożenia kanałów i przykanalików sanitarnych wycenić wraz z ceną ich inspekcji).
    - uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego,
    - właściwe oznakowanie dróg, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych,
    - dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych,
    - odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego,
    - wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205 oraz Instrukcji odbudowy nawierzchni drogowych po wykopach, związanych z wykonaniem i remontami urządzeń podziemnej infrastruktury technicznej, opracowane przez Instytut Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej Oddział w Krakowie Zakład Drogownictwa Miejskiego z 2000r. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12,

    - dokonywania odbiorów częściowych wykonanych robót,
    - prowadzenia książki obmiarów z potwierdzeniem wykonanych ilości robót przez inspektora nadzoru i uprawnionego geodetę,
    - opracowania dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach
    - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy.
    - Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.

    WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:
    - przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu
    w miejscu realizacji zamówienia

    - wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające:
    o uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
    UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu, oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót
    - wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać:
    - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
    - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
    - włączenie kanalizacji sanitarnej wykonać w uzgodnieniu z gestorem sieci.
    - rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania.
    - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz.401)
    - warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia.

    Wykonawca otrzyma w 2009 roku wynagrodzenia za wykonaną pracę do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie miasta to jest 900.000,00zł BRUTTO. Do rozliczenia w 2009 roku robót za kwotę 900.000,00zł obliguje umowa o dofinansowanie zadania w formie pożyczki z WFOŚiGW w Łodzi. Pozostała kwota za roboty budowlane wynikająca z umowy z wykonawcą zadania zostanie wypłacona w roku 2010.
  16. Budowa pompowni ścieków PORĄBKA-BIS w Konstancinie-Jeziornie
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Konstancin-Jeziorna
    Budowa pompowni ścieków PORĄBKA-BIS w Konstancinie-Jeziornie
  17. Remont nawierzchni bitumicznej odcinka ulicy Górnej w Otwocku
    Zamawiający: Gmina Otwock, Otwock
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznej odcinka ulicy Górnej w Otwocku o powierzchni 933,37 m2. Przedmiotowe prace związane są z odtworzeniem nawierzchni ulicy Górnej po wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej. Remont będzie polegał na: regulacji studni - 5 szt; mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni oraz skropieniu drogowej asfaltem - 933,37 m2; rozłożeniu siatki wzmacniającej pod nawierzchnię - 1167,00 m2; wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 5 cm po zagęszczeniu - 933,37 m2.
  18. Wykonanie dodatkowych robót, niezbędnych do przygotowania terenu po zakończeniu palowania pod roboty II etapu budowy Stadionu Narodowego
    Zamawiający: Narodowe Centrum Sportu Sp. z o. o., Warszawa
    Wykonanie dodatkowych robót, niezbędnych do przygotowania terenu po zakończeniu palowania pod roboty II etapu budowy Stadionu Narodowego
  19. Przebudowa, modernizacja kanalizacji sanitarnej, ogólnospławnej i sieci wodociągowej dla miasta Radomia zadanie 1
    Zamawiający: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o., Radom
    Przedmiotem kontraktu jest:
    a)wykonanie komory 79 na odcinku od studni S79 do studni S82 dla realizowanego w ramach kontraktu nr 2004/PL/16/C/PE/017-08a zad. 1
    b)wykonanie modernizacji kolektora DN 1400 mm na odcinku od punktu A do ko-mory nr 94 w technologii tradycyjnej tzn. wykopem otwartym dla realizowanego w ramach kontraktu nr 2004/PL/16/C/PE/017-08a zad. 1

Inne osoby dla Malinowski Tadeusz Wiktor (35 osób):