Kogo reprezentuje osoba

Marczak Krzysztof Józef

w KRS

Krzysztof Józef Marczak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krzysztof
Drugie imię:Józef
Nazwisko:Marczak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1965 r., wiek 56 lat
Miejscowości:Bielsko-biała (Śląskie), Katowice (Śląskie)
Przetargi:35 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Murański Leszek Wojciech, Wilczyńska Aleksandra Krystyna

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarczyk Marzena Agnieszka, Bokun Igor, Grabowski Witold Czesław, Kiraga Tomasz Paweł, Leszczyńska Monica Margaret, Tarnawa Anita Barbara, Żurek Michał Waldemar, Zygmunt Marcin Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Słupik Szymon Piotr

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Amg Nowa Idea Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000482711
  2. Antena 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000035865
  3. Anymind Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000341129
  4. B B Ventures Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000205857
  5. Bb Ventures Sp. Z O.O. 2 Spółka Komandytowa, Bielsko-biała − KRS 0000399713
  6. Best Solutions Technology Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000328882
  7. Centrum Jasnogórska 44 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000131205
  8. Columbus Energy S.A., Kraków − KRS 0000373608
  9. Contactis Group Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000349160
  10. Dazi Investment Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000396357
  11. Dracula Ventures S.A., Bielsko-biała − KRS 0000305110
  12. Ds Recology Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000393957
  13. Eko Export S.A., Bielsko-biała − KRS 0000308459
  14. Emerline Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000420689
  15. Erc Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000587862
  16. Eurofit Prosperity Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000525258
  17. Eurofit Trading Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000183808
  18. Eurokom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047018
  19. Fundacja All4sports, Warszawa − KRS 0000767512
  20. Ifbox Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000387288
  21. Isaca Katowice - Stowarzyszenie Audytu, Bezpieczeństwa i Kontroli Systemów Informacyjnych, Katowice − KRS 0000396589
  22. Labo Holding Eko Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000097034
  23. Lekta Ai Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000639784
  24. Lekta Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000581143
  25. Lettel Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000344867
  26. Long Short Partners Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000604505
  27. Meteolab Sp. Z O.O., Goczałkowice-zdrój − KRS 0000317477
  28. N5n Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000344365
  29. Polcon.con Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000425677
  30. Raner Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000236105
  31. Renaissance Partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000135138
  32. Renaissance Partners Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000260896
  33. Rp Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000691917
  34. Salutaris Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000304996
  35. Sbs Brodziński Słupik Sp. J., Kraków − KRS 0000290786
  36. Silvair Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000395561
  37. Smal01 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000143575
  38. Tvm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000168129
  39. Weco-travel Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000638872
  40. Weco-travel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000107451
  41. Wind Telecom S.A., Bielsko-biała − KRS 0000069702

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 1step2work Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000431891
  2. 4call.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000321440
  3. Actislink Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000372814
  4. Add S.A., Świętochłowice − KRS 0000049058
  5. Ailleron S.A., Kraków − KRS 0000385276
  6. All In! Games S.A., Kraków − KRS 0000377322
  7. Apator Elkomtech S.A., Łódź − KRS 0000009308
  8. Artom Development Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000561899
  9. Ate-advanced Technology Experience Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000328893
  10. Bamp;b Ventures Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bielsko-biała − KRS 0000321224
  11. Becomo S.A., Kraków − KRS 0000039518
  12. Bezkartek.pl Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000317260
  13. Bielsko Business Center 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000228655
  14. Bielsko Business Center 3 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000231642
  15. Bielsko Business Center Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000052426
  16. Business Center Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000143708
  17. Businesspoint Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000019266
  18. Call Center Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000065530
  19. Call Connect Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000296338
  20. Ccp.pl S.A., Warszawa − KRS 0000057919
  21. Cdn S.A., Kraków − KRS 0000028141
  22. Centrum Naukowo-przemysłowe Ict Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000348427
  23. Closer Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000579921
  24. Codido Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000279481
  25. Corning Htl S.A., Warszawa − KRS 0000025930
  26. Datacontact 24 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000373144
  27. Datacontact Center Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000370289
  28. Dazi Investment S.A., Bielsko-biała − KRS 0000152933
  29. Dazi Management Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000248214
  30. Esentia Aligata Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000186680
  31. Htl-strefa Sp. Z O.O., Ozorków − KRS 0000069227
  32. Indyjsko-polska Izba Gospodarcza, Warszawa − KRS 0000315057
  33. International Training Center Neeraj Dutt Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000389462
  34. Inwest Łukasz Ziółek Sp. J., Kampinos − KRS 0000492142
  35. Mwg Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000034345
  36. N2n Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000294582
  37. N4n Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000485157
  38. Pilot Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000132771
  39. Pirios S.A., Kraków − KRS 0000396177
  40. Plazer Silesia Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000350072
  41. Prolog Sp. Z O.O., Września − KRS 0000153511
  42. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Amtech Sp. Z O.O., Głogów Małopolski − KRS 0000010830
  43. Rs Idea Singh Ziółek Sp. J., Warszawa − KRS 0000499284
  44. Software Mind S.A., Kraków − KRS 0000300409
  45. Solgaz Sp. Z O.O., Świdnica − KRS 0000116778
  46. Vvkfde S.A., Malbork − KRS 0000083222
  47. Weco-airservices Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000250450
  48. Wind Mobile Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000289044
  49. Wind Mobile Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000280625
  50. Wmg Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000478768

Powiązane przetargi (35 szt.):
  1. Zakup urządzeń komputerowych oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Katowice
    Zakup urządzeń komputerowych oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach według niżej wskazanych pozycji: 1) Część A – zakup n/w sprzętu: a) Pakiety oprogramowania biurowego - 34 szt. b) Zestawy komputerowe – 28 szt. c) Monitory – 28 szt. d) Laptopy – 3 szt. e) Drukarki laserowe monochromatyczne - 6 szt. f) Drukarki laserowe monochromatyczne – 2 szt g) Licencje Esset – 27 szt. 2) Cześć B – zakup n/w sprzętu: a) Biblioteka taśmowa - 1 szt. b) Serwery – 2 szt. c) UPS – 1 szt. d) Przełączniki sieciowe - 9 szt. szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych część nr A i/lub część nr B, zgodnie z w/w częściami zamówienia wskazanymi i szczegółowo opisanymi w załączniku nr 1 do siwz. Użycie nazw własnych w stosunku do systemów wskazanych w załączniku nr 1 do siwz ma na celu wskazanie konkretnego produktu i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącym w MOPS Katowice oprogramowaniem i systemami. Oprogramowanie oraz sprzęt komputerowy zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego: ul. Jagiellońska 17, Katowice, na koszt Wykonawcy lub przekazane drogą elektroniczną. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2a,b do siwz. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji do przedmiotu zamówienia opisanego w części A, w ilości wymienionej w załączniku nr 1 do projektu umowy nr 2a do siwz, w terminie do 31.12.2017r. (w przypadku, gdy po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający będzie posiadał do dyspozycji wystarczające środki finansowe). W przypadku zastosowania prawa opcji, cena jednostkowa brutto za dodatkowy sprzęt komputerowy ujęty w opcji, będzie taka sama jak podana w ofercie Wykonawcy. Z tytułu niezastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia finansowe ani prawne.
  2. Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu e-Usługi w Gminie Lipnica Wielka
    Zamawiający: Urząd Gminy Lipnica Wielka, Lipnica Wielka
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Gminy Lipnica Wielka. Przedmiot zamówienia obejmuje: Serwer baz danych, Serwer aplikacji/Kontroler domeny wraz z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi, Certyfikat serwerowy, System Backup, Urządzenie ochrony sieci UTM+2AP, Skaner dokumentów A4, Drukarka do Stanowiska Profilu Zaufanego, Instalacja i konfiguracja infrastruktury technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ. W/w dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: www.lipnicawielka.pl. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do Internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja będzie udostępniana wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
  3. Dostawa licencji na oprogramowanie
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania i licencji na oprogramowanie do szyfrowania danych, oprogramowanie biurowe, oprogramowanie do inwentaryzacji i monitorowania sieci oraz oprogramowanie bazodanowe.
  4. Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach obejmujących: - usługi doradcze w zakresie systemów i usługi techniczne, - usługi poawaryjnego odzyskiwania systemu, - usługi konfiguracji oprogramowania, - usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym.
  5. Zakup oraz wdrożenie nowego oprogramowania antyspamowego dla Poczty Urzędu Miasta
    Zamawiający: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, Wrocław
    1. Celem projektu jest zakup oraz pomoc we wdrożeniu systemu antyspamowego, przeznaczonego do ochrony poczty Lotus Notes

    Wymogi jakie powinien spełniać produkt:

    - system antyspamowy pełniący funkcję "Gateway" w wersji wirtualnej
    - licencja na 3 lata od 03.12.2016r
    - ochrona poczty Lotus Notes przed atakiem spamu oraz wyciekiem danych wrażliwych
    - interfejs www do zarządzania konfiguracja
    - brak opłat za użytkownika, system antyspamowy powinien posiadać licencję na około 7000 kont pocztowych lub 20 000 unikatowych adresów mailowych (konta pocztowe + aliasy)
    - możliwość filtrowania wiadomości wychodzących
    - możliwości wprowadzenia kwarantanny
    - obsługa 500 domen
    - cogodzinna aktualizacja bazy sygnatur wirusów oraz definicji sygnatur
    - wsparcie techniczne ze strony wykonawcy
    - możliwość blokowania wiadomości z innych krajów np. Chin (Geolokalizacja)
    - możliwość blokownia określonych domen
    - możliwość blokowania wiadomości phiishingowych
    - system powinien sprawdzać wiadomości pocztowe przynajmniej w tych warstwach:
    Rate Control, IP Analysis, Sender Autentication, Recipient Veryfication, Virus Scanning, Fingerprint Analysis, Bayesian Analysis
    - możliwość raportowania
    - możliwość integracji z LDAP/ AD

    2. Do wykonania umowy Wykonawca przystąpi najpóźniej w dniu 28.11.2016r.

    3. Okres trwania licencji oraz Wsparcia Strony ustalają na 36 kolejnych miesięcy od dnia przystąpienia przez Wykonawcę do wykonywania umowy.
  6. Wdrożenie wirtualizacji systemów informatycznych Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania Rozbudowa serwera centralnego
    Zamawiający: Gmina Dąbrowa Górnicza, Dąbrowa Górnicza
    Zamawiający zleca wdrożenie
    wirtualizacji systemów informatycznych Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania Rozbudowa
    serwera centralnego polegającego w szczególności na: - rozbudowie pamięci RAM w posiadanych przez
    Zamawiającego serwerach, - rozbudowie posiadanej obudowy serwera Blade o dwa dodatkowe serwery
    kasetowe, - rozbudowie klastra VMware vSphere with Operation Management o posiadane przez Zamawiającego
    licencje oraz licencje które zostaną dostarczone przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania, -
    dostawie macierzy dyskowej na potrzeby wirtualizacji i mechanizmów wysokiej dostępności, - dostawie
    przełącznika sieciowego celem utworzenia klastra z urządzeniem posiadanym już przez Zamawiającego, -
    rozbudowie posiadanego przez Zamawiającego urządzenia firewall o dwa dyski SSD, - dostarczeniu i konfiguracji
    systemu do wykrywania włamań (IDS - Snort), - dostarczeniu i konfiguracji systemu do zbierania logów zgodnego
    z protokołem syslog, - przygotowaniu, instalacji, konfiguracji oraz przetestowaniu dostarczonego oraz
    rozbudowanego sprzętu i oprogramowania, - rekonfiguracji sieci LAN i DMZ, - przeprowadzeniu instruktażu
    stanowiskowego, - wykonaniu precyzyjnej dokumentacji powykonawczej uwzględniającej procedury i instrukcje
    konieczne na etapie eksploatacji systemów, - wykonaniu Szczegółowego Planu Wdrożenia. DODATKOWE UWAGI
    DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawcy, którzy zostaną wyłonieni do etapu złożenia ofert
    zostaną zobowiązani do zachowania poufności danych zawartych w OPZ. 2. Wszystkie osoby wskazane w
    wykazie osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia, bezpośrednio przed podpisaniem umowy będą
    musiały uzyskać upoważnienie do przetwarzania danych osobowych wydane przez Administratora Danych
    Osobowych ze strony Zamawiającego, zawrzeć umowę o poufności danych i złożyć oświadczenie dotyczące
    przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
    Informacja dodatkowa dotycząca sekcji IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) bez uwzględnienia zamówień uzupełniających wynosi 454.371,73 zł.
  7. Zakup oraz wdrożenie nowego oprogramowania antyspamowego dla Poczty Exchange – ZSZWO
    Zamawiający: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz pomoc we wdrożeniu systemu antyspamowego, przeznaczonego do ochrony poczty Exchange 2010

    Wymogi jakie powinien spełniać produkt:

    - system antyspamowy pełniący funkcję "Gatway" w wersji wirtualnej
    - licencja na 3 lata od 30.09.2016
    - ochrona poczty Exchange 2010 przed atakiem spamu oraz wyciekiem danych wrażliwych
    - interfejs www do zarządzania konfiguracja
    - możliwość szyfrowania wiadomości
    - brak opłat za użytkownika, system antyspamowy powinien posiadać licencję na 5000 adresów mailowych
    - możliwość filtrowania wiadomości wychodzących
    - możliwości wprowadzenia kwarantanny
    - obsługa 500 domen
    - cogodzinna aktualizacja bazy sygnatur wirusów oraz definicji sygnatur
    - wsparcie techniczne ze strony wykonawcy 24*7
    - możliwość blokowania wiadomości z innych krajów np. Chin (Geolokalizacja)
    - możliwość blokownia określonych domen
    - możliwość blokowania wiadomości phiishingowych
    - system powinien sprawdzać wiadomości pocztowe przynajmniej w tych warstwach:
    Rate Control, IP Analysis, Sender Autentycation, Recipient Veryfication, Virus Scanning, Finger-print Analysis, Bayesian Analysis
    - możliwość raportowania
    - możliwość integracji z LDAP/ AD

    2. Okres trwania licencji oraz Wsparcia Strony ustalają na 36 kolejnych miesięcy od dnia przystąpienia przez Wykonawcę do wykonywania umowy.

  8. Sprzedaż i dostarczenie licencji oprogramowania komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
    Sprzedaż i dostarczenie licencji oprogramowania komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej dla produktów szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz. Licencje oprogramowania zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego: ul. Jagiellońska 17, Katowice, na koszt Wykonawcy lub przekazane drogą elektroniczną. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do siwz
  9. Dostawa komputerów, oprogramowania, drukarek, sprzętu serwerowego oraz terminali do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.
    Zamawiający: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, Katowice
    Zadanie nr 1 Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych Zadanie nr 2 Dostawa oprogramowania Zadanie nr 3 Dostawa komputerów i tabletu Zadanie nr 4 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki Zadanie nr 5 Dostawa drukarki Zadanie nr 6 Dostawa komputerów i tabletu Apple Zadanie nr 7 Dostawa switcha sieciowego Zadanie nr 8 Dostawa sprzętu serwerowego Zadanie nr 9 Dostawa oprogramowania serwerowego Zadanie nr 10 Dostawa systemu antyspamowego Zadanie nr 11 Dostawa serwera Zadanie nr 12 Dostawa terminali
  10. Sprzedaż i dostarczenie licencji oprogramowania komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
    Sprzedaż i dostarczenie licencji oprogramowania komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej dla następujących produktów:1.Novell Open Workgroup Suite 1-User 1-Year Standard Maintenance-407 licencji, 2.Novell ZENworks Full Disk Encryption 1- Year Priority Maintenance-20 licencji, 3.ZENworks Patch Management 11 1-Device 1-Year Cross-Platform Subscription-350 licencji,
    4.ZENworks Asset Management 1-Year Standard Maintenance 375 licencji,
    5.SecureLogin 1-User 1-Year Standard Maintenancji-407 licencji,
    6.SUSE Linux Enterprise High Availability Extension for X86, AMD64 & Intel64 (1-2 CPU Sockets,Inherited Subscription Level, Inherited Virtualization,1 Year) 4-licencje,
    7.ApertOS INTERNET PROTECT - wsparcie standard 407-licencji,
    8.Roczna subskrybcja Bundle Commander for Novell ZENworks Configuration Management-350 licencji, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz.
    Licencje oprogramowania zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego: ul. Jagiellońska 17, Katowice, na koszt Wykonawcy lub przekazane drogą elektroniczną.
    Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do siwz.
  11. Zakup urządzeń zabezpieczających UTM w podziale na zadania: Zadanie 1 - dla Sądu Rejonowego w Będzinie - 1szt., dla Sądu Rejonowego w Chorzowie - 1 szt., dla Sądu Rejonowego w Mikołowie - 1 szt., Zadanie 2 - dla Sądu Rejonowego w Jaworznie - 2 szt., Zadanie 3 - dla Sądu Rejonowego w Bytomiu - 1 szt..
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Katowicach, Katowice
    Zakup urządzeń zabezpieczających UTM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik nr: 3a do SIWZ - Obligatoryjne wymagania techniczne - opis wymagań minimum - dla zadania nr 1, 3b do SIWZ - Obligatoryjne wymagania techniczne - opis wymagań minimum - dla zadania nr 2, 3c do SIWZ - Obligatoryjne wymagania techniczne - opis wymagań minimum - dla zadania nr 3. Wskazane w załącznikach nr 3a, 3b i 3c do SIWZ parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Brak wskazania w ofercie parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub zaproponowanie sprzętu o parametrach technicznych niższych niż wskazane w załącznikach Obligatoryjne wymagania techniczne - opis wymagań minimum spowoduje odrzucenie oferty. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, nieużywany i pochodzić z bieżącej produkcji. Przedmiot oferty musi być objęty gwarancją: min. 12 miesięcy, na zasadach określonych odpowiednio w załączniku nr 3a, 3b i 3c do SIWZ, liczoną od dnia odbioru przedmiotu umowy. Oświadczenie o okresach, na jakie zostanie udzielona gwarancja, Wykonawca składa na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
  12. Zakup oprogramowania oraz urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
    Zakup oprogramowania oraz urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach według niżej wskazanych pozycji: 1)Część I - zakup oprogramowania komputerowego, 2)Część II - zakup sprzętu komputerowego: router 2 szt. - zestawy komputerowe 12 szt. - monochromatyczna drukarka 1 szt. - oprogramowanie Microsoft Office 12 szt. - laptop 1 szt., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz.
  13. Sprzedaż i dostarczenie licencji oprogramowania komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
    Sprzedaż i dostarczenie licencji oprogramowania komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej dla następujących produktów: 1.Novell Open Workgroup Suite 1-User 1-Year Standard Maintenance-407szt. 2.Novell ZENworks Full Disk Encryption 1- Year Priority Maintenance-20szt. 3.ZENworks Patch Management 11 1-Device 1-Year Cross-Platform Subscription -350zst. 4.ZENworks Asset Management 1-Year Standard Maintenance-375szt. 5.SecureLogin 1-User 1-Year Standard Maintenance-407szt. 6.SUSE Linux Enterprise High Availability Extension for X86, AMD64 & Intel64 (1-2 CPU Sockets,Inherited Subscription Level, Inherited Virtualization,1 Year)4szt. 7.ApertOS INTERNET PROTECT - wsparcie standard-407szt. Licencje oprogramowania zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego: ul. Jagiellońska 17, Katowice, na koszt Wykonawcy lub przekazane drogą elektroniczną
  14. Dostawa klastra urządzeń UTM i przełączników sieciowych FC dla Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Bielsku Białej, Bielsko-Biała
    Dostawa klastra urządzeń UTM i przełączników sieciowych FC dla Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
    Część 1 - Dostawa klastra urządzeń UTM w ilości szt. 1;
    Część 2 - Dostawa przełączników sieciowych FC w ilości szt. 2.
  15. Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo-sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
    Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo-sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP. I. Zakres usługi 1. Obsługą serwisowa zostaną objęte następujące urządzenia wykorzystywane w ramach projektu SEKAP: serwery, komputer komunikacyjny, HSM, switche. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z zapisami umowy będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Wykonawca winien mieć doświadczenie w realizacji umów związanych z wdrożeniem bądź serwisem urządzeń HSM oraz współpracować z Śląskim Centrum Społeczeństwa Informacyjnego w zakresie modernizacji i rozwoju projektu SEKAP na czas trwania usługi. 2. Przeniesienie na wniosek Zamawiającego usług Systemu Obiegu Dokumentów (SOD) systemu SEKAP (Serwer 4 dla Partnerów oraz Serwer 5 dla Partnerów opisanych w załączniku nr 1 do umowy) na istniejącą u Zamawiającego platformę wirtualną VMware (w wersji co najmniej 5.5) w trakcie realizacji umowy. Usługa przeniesienia obejmuje: utworzenie maszyny wirtualnej na docelowym serwerze, migrację serwerów do środowiska wirtualnego, testowanie poprawności działania. 3. Przeniesienie na wniosek Zamawiającego usług komputera komunikacyjnego (opisanego w załączniku nr 1 do umowy) na inną platformę (sprzętową lub wirtualną) w trakcie realizacji umowy. Usługa przeniesienia obejmuje konfigurację wstępną docelowej platformy, przeniesienie danych i usług, uruchomienie oraz testowanie poprawności działania usług. Wykonawca winien mieć doświadczenie w realizacji umów związanych z wdrożeniem bądź serwisem urządzeń HSM oraz współpracować z Śląskim Centrum Społeczeństwa Informacyjnego w zakresie modernizacji i rozwoju projektu SEKAP na czas trwania usługi. Wykonawca realizujący Zamówienie powinien nawiązać współpracę z firmą obsługującą wdrożone w ramach SEKAP oprogramowanie ( LTC sp. z o.o.) w celu utrzymania zgodności sprzętowo-programowej na czas trwania usługi . II. Szczegóły oferty cenowej: Oferta cenowa powinna obejmować wszelkie koszty związane z serwisem, w tym: utrzymania gotowości serwisowej i udostępnienia systemu zgłoszeń, utrzymania rezerwy serwisowej sprzętu, zużytych do naprawy części zamiennych (uszkodzone dyski i inne nośniki danych pozostają u zamawiającego usługę), robocizny związanej z wykonywaniem napraw, przeglądów kwartalnych sprzętu, dojazdów.
  16. Wybór Operatora Infrastruktury sieci teleinformatycznej dla projektu pn. Szerokopasmowy dostęp do Internetu dla Miasta Jastrzębie-Zdrój
    Zamawiający: Miasto Jastrzębie Zdrój, Jastrzębie-Zdrój
    1.Usługa wykonawcy będzie polegać na Pełnieniu funkcji Operatora Infrastruktury sieci teleinformatycznej - Szerokopasmowy dostęp do Internetu dla Miasta Jastrzębie-Zdrój, zgodnie z załączoną dokumentacją która stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.
    2.W dalszej części OPZ użycie sformułowania Operator Infrastruktury będzie oznaczać wykonawcę.
    3.Usługa odbywać się będzie od dnia podpisania umowy z Zamawiającym, w ramach pełnienia usługi wykonawca będzie zobowiązany do:
    a.realizowania wszelkich czynności polegających na bieżącym monitorowaniu infrastruktury, wykrywaniu i zgłaszaniu wad, usterek i awarii poprzez wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności faktycznych i prawnych zmierzających do usunięcia ujawnionych wad, usterek i awarii, w imieniu i na rzecz Zamawiającego -również uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi, czynności zastrzeżonych umową o roboty budowlane w zakresie obsługi procedur gwarancyjno-serwisowych, a także przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych infrastruktury światłowodowej -minimum raz do roku- i przeglądu pogwarancyjnego,
    b.sprawowania nadzoru nad prawidłową eksploatacją Sieci w tym:
    b.1.kwartalnej kontroli wykorzystania zasobów przekazanej infrastruktury telekomunikacyjnej, wykonywanie niezbędnych raportów półrocznych dla Zamawiającego,
    b.2.podejmowania działań w celu utrzymania pożądanego poziomu bezpieczeństwa,
    b.3.sporządzania okresowych -półrocznych- raportów obciążenia infrastruktury sieciowej oraz łącz Internetowych wykorzystywanych przez Zamawiającego, oraz opracowywanie planów i procedur rozwojowych,
    b.4.przeprowadzania aktualizacji oprogramowania urządzeń sieciowych, w tym aktualizacji firmware-ów, zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń,
    b.5.przeprowadzania niezbędnych konfiguracji i rekonfiguracji urządzeń sieciowych wchodzących w skład powierzonej infrastruktury na każde żądanie Zamawiającego,
    b.6.zapewnienie w godzinach pracy -8 godzin dziennie- dostosowanych do Zamawiającego przez minimum dwa dni robocze w tygodniu, osoby o odpowiednich kwalifikacjach -tj. Ekspert ds. transmisji-, w celu przeprowadzenia prac mających na celu konserwację, rekonfigurację i utrzymanie sprzętu aktywnego będącego w posiadaniu Zamawiającego,
    b.7.okresowej konserwacji -minimum raz w roku- elementów i urządzeń infrastruktury sieciowej,
    b.8.wprowadzanie danych i bieżącej aktualizacji systemu paszportyzacji i dokumentacji technicznej,
    b.9.przygotowania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych raportów wymaganych prawem telekomunikacyjnym, w szczególności wymaganych przez Prezesa UKE;
    c.realizowania kompleksowej usługi polegającej na dzierżawie kanalizacji teletechnicznej, która będzie obejmować:
    c.1.dzierżawę miejsca na ułożenia kabla światłowodowego w mikrokanalizacji. Usługa ta umożliwi przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, ułożenie własnego kabla światłowodowego oraz korzystanie z przełącznic optycznych, studni do układania zapasów kabla światłowodowego i realizacji liniowych punktów styku z siecią własną lub sieciami innych operatorów, w kolokacji lub bezpośrednio w studniach kablowych,
    c.2.dzierżawę mikrokanalizacji -mikrorur- umożliwiającej przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu, ułożenie wielu kabli światłowodowych;
    d.realizowania kompleksowej usługi polegającej na usłudze dzierżawy ciemnych włókien światłowodowych, która będzie obejmować:
    d.1.dzierżawę jednego lub więcej ciemnych włókien światłowodowych na ciągłym odcinku o określonej długości optycznej, zestawionych pomiędzy kolokacjami i zakończonych na przełącznicy optycznej,
    d.2.dzierżawę jednego lub więcej ciemnych włókien światłowodowych zestawionych pomiędzy studniami kablowymi i połączonych z siecią przedsiębiorcy telekomunikacyjnego;
    e.opracowania w przeciągu 2 miesięcy od dnia podpisania umowy następujących szablonów dokumentów :
    e.1.umowy dotyczącej świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój mającej na celu świadczenie usług telekomunikacyjnych, jednostkom podległym pod Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, jednostkom użyteczności publicznej,
    e.2.umowy dotyczącej dzierżawy jednego lub więcej ciemnych włókien światłowodowych przez przedsiębiorcę telekomunikacyjnego,
    e.3.umowy dotyczącej dzierżawy mikrokanalizacji -mikrorur-, umożliwiającej przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu ułożenie kabla światłowodowego, umożliwiających ułożenie wielu kabli światłowodowych - zgodnie z zaleceniami UKE,
    e.4.cennika -uwzględniającego aktualne stawki rynkowe- dzierżawy mikrokanalizacji -mikrorur-, umożliwiającej przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu ułożenie kabla światłowodowego, umożliwiających ułożenie wielu kabli światłowodowych - zgodnie z zaleceniami UKE,
    f.na żądanie Zamawiającego:
    f.1.przeprowadzenia pod nadzorem konsultanta Zamawiającego, pełnego postępowania w RIPE mającego na celu uzyskanie przez Miasto Jastrzębie-Zdrój członkostwa w RIPE-NCC i uzyskania statusu LIR-a,
    f.2.przeprowadzenia pod nadzorem konsultanta Zamawiającego, pełnego postępowania w RIPE mającego na celu uzyskanie przez Miasto Jastrzębie-Zdrój, numeru Autonomus System oraz puli adresowej Provider Independent,
    f.3.przygotowania pełnej dokumentacji technicznej, w tym tłumaczenia umowy RIPE-NCC, a także przetargowej na wybór dostawcy-ów łączy telekomunikacyjnych umożliwiających wymianę ruchu w oparciu o protokół BGP.
    4.Operator Infrastruktury jest zobowiązany do równego traktowania przedsiębiorców telekomunikacyjnych, w szczególności przez oferowanie jednakowych warunków wszystkim zainteresowanym podmiotom -przedsiębiorcom telekomunikacyjnym-.
    5.Operator Infrastruktury nie może prowadzić działalności konkurencyjnej w stosunku do przedsiębiorców telekomunikacyjnych obejmującej realizację zadań detalicznego Operatora Infrastruktury sieci internetowej w ramach własnego przedsiębiorstwa lub w stosunkach z podmiotami prawnie powiązanymi.
    6.Przy zawieraniu i wykonywaniu Umów o dostępie telekomunikacyjnym Operator Infrastruktury jest zobowiązany do:
    a.świadczenia usług doradczych na rzecz przedsiębiorców telekomunikacyjnych, a w szczególności, przeprowadzenia udogodnień towarzyszących wymaganych prawem oraz świadczenia wszelkiego rodzaju usług, które okażą się niezbędne do zagwarantowania przedsiębiorcom telekomunikacyjnym dostępu do infrastruktury będącej w gestii Operatora,
    b.uruchomienia w terminie do 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy, całodobowych informatycznych usług automatycznych lub telefonicznych -na zasadach hot-line-, zapewniających przedsiębiorcom telekomunikacyjnym możliwość zgłaszania awarii oraz cechujących się prostotą i otwartością dla użytkowników,
    c.zapewnienie niezbędnych interwencyjnych służb technicznych, które zapewnią usługę polegającą na usunięciu awarii poprzez zapewnienie działania sieci na poziomie nieprzekraczającym 24 godzin w dni robocze i 48 godzin w niedziele i święta, przy czym do czasu usługi nie wlicza się okresów planowanych i jednocześnie uzgodnionych z przedsiębiorcą telekomunikacyjnym lub wymaganych przerw konserwacyjnych lub napraw będących następstwem szkód górniczych i innych okoliczność wynikających z działania siły wyższej. Do czasu niedostępności nie wliczy się również opóźnienia w usuwaniu awarii powstałych z winy przedsiębiorcy telekomunikacyjnego,
    d.w przypadku konieczności wykonania okresowych czynności konserwacyjnych Operator zobowiązuje się poinformować ze stosownym wyprzedzeniem o planowanym czasie rozpoczęcia czynności i czasie ich trwania, nie później niż na 4 dni przed dniem planowanym na ich przeprowadzenie. Prace konserwacyjne mogą być wykonywane wyłącznie w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. Dopuszcza się nie więcej niż jedną przerwę konserwacyjną w okresie miesiąca kalendarzowego, z tym że prace konserwatorskie nie mogą przekroczyć 48 godzin w skali roku, jednak nie więcej niż 4 godziny w miesiącu,
    e.zasady obliczania parametrów usług SERWISOWYCH
    e.1. Do kalkulacji przyjmuje się ujednoliconą liczbę:
    -30 dni w miesiącu,
    -24 godzin na dobę,
    -720 godzin w miesiącu,
    -każdy okres awarii przekraczający 15 minut liczony jest, jako pełna godzina awarii.
    e.2. czas awarii rozpoczyna się od momentu wystąpienia awarii lub zgłoszenia Awarii przez przedsiębiorcę telekomunikacyjnego, potwierdzony faksem lub automatycznie generowanym potwierdzeniem przez zgłoszeniowy system informatyczny -e-mail- przez Operatora, do momentu telefonicznego poinformowania o usunięciu Awarii potwierdzonego faksem lub e-mailem przez służby techniczne Operatora.
    e.3. Operator ma obowiązek comiesięcznego raportowania przeprowadzonych usług serwisowych i zamieszczania tychże raportów na stronie internetowej Operatora oraz przesyłanie kopii w formie pisemnej Zamawiającemu.
    f.opublikowania na stronie internetowej Operatora Infrastruktury - Oferty Ramowej zgodnej z postanowieniami Umowy, wraz z zatwierdzonymi przez Zamawiającego wzorami Umów o dostępie do infrastruktury telekomunikacyjnej, oraz oferowania usług na warunkach nie gorszych niż określone w zatwierdzonej Ofercie i wzorach Umów o dostępie do infrastruktury telekomunikacyjnej,
    g.stosowania opłat z tytułu dostępu do infrastruktury telekomunikacyjnej na zasadach określonych w Umowie, w szczególności nieustalania zawyżonych opłat z tytułu dostępu infrastruktury telekomunikacyjnej ani ograniczania konkurencji poprzez ustalanie zaniżonych cen z wybranymi przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi,
    h.niezobowiązywania przedsiębiorcy telekomunikacyjnego do korzystania z usług Operatora, które są dla niego zbędne,
    i.udostępniania na stronie internetowej Operatora aktualnych informacji dotyczących specyfikacji technicznych infrastruktury telekomunikacyjnej oraz lokalizacji i przebiegu i zajętości elementów infrastruktury, zasad i warunków świadczenia usług oraz korzystania z sieci, w tym także opłat,
    7.Przepisy prawne, normy, związane z wykonaniem usługi:
    a.Operator infrastruktury powinien wykonywać usługę z należytą starannością oraz wykonywać wszelkie prace zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności mając na uwadze:
    - Ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
    - Ustawę z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych.
    - Ustawę z dnia 10 maja 2007 r. o zmianie ustawy - Prawo budowlane oraz niektórych innych ustaw.
    - Ustawę z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
    - Ustawę z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
    - Ustawę z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
    - Ustawę z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.
    - Ustawę z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
    - Ustawę z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej.
    - Ustawę z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
    - Ustawę z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym.
    - Ustawę z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa.
    - Ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
    - Ustawę z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
    - Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
    - Ustawę z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
    8.Wykonawca zapewni sobie w ramach niniejszej umowy pomieszczenia biurowe wraz z wymaganym przez Zamawiającego wyposażeniem w obrębie realizacji inwestycji -tj. w granicach administracyjnych Miasta Jastrzębie-Zdrój- wg. poniższych wymagań:.
    a.Wykonawca wyposaży ww. pomieszczenia biurowe oraz zaopatrzy osoby zatrudnione przez Wykonawcę w odpowiednie niezbędne materiały i urządzenia na własny koszt zapewniając prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach wynagrodzenia poniesie również koszty osobowe, koszty zakwaterowania lub dojazdów członków własnego zespołu oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonywania obowiązków Wykonawcy
    b.Pomieszczenie-a biurowe Wykonawcy muszą-i być wyposażone w sekretariat umożliwiający przyjmowanie i obsługę interesantów. Sekretariat musi być wyposażony w media umożliwiające komunikację za pomocą kanałów: telefon-fax, Internet.
    c.Pomieszczenie-a biurowe Wykonawcy muszą-i być wyposażone w stanowisko lub salę narad umożliwiające-ą przeprowadzenie narady dla minimum 5 osób. Infrastruktura stanowiska lub sali narad powinna być wyposażona w sprzęt sieciowy, dostęp do Internetu, projektor multimedialny, ekran -źródłami sygnałów wizyjnych będą notebooki osób prowadzących.
    d.Wykonawca zapewni działanie biura oraz zapewni ciągłą obecność osoby pełniącej funkcje pracownika administracyjnego odpowiedzialnego za kontakty z interesantami w godzinach 9:00 do 17:00 przez minimum trzy dni robocze w tygodniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz zapewni na własny koszt podłączenia wyżej wymienionych pomieszczeń-a we wszystkie niezbędne media warunkujące prawidłowe świadczenie usługi oraz będzie ponosił koszty ich utrzymania i eksploatacji przez cały okres realizacji zamówienia.
    9.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie działania promocyjne i reklamowe mające na celu pozyskanie jak największej grupy operatorów telekomunikacyjnych w tym celu operator infrastruktury powinien okresowo -kwartalnie- wysyłać materiały reklamowe, adresowane do operatorów telekomunikacyjnych i oraz przedstawiać raporty z wykonanych działań w powyższym zakresie Zamawiającemu.
    10.Operator infrastruktury jest zobowiązany wykonywać wszelkie czynności i działania promocyjne mające na celu realizację planu przychodów z tytułu dzierżawy włókien i mikrorur, w tym celu Zamawiający przy udziale Operatora infrastruktury, opracuje dokument pn. Plan przychodów z tytułu dzierżawy włókien i mikrorur. Dokument ten będzie określać planowane przychody z tytułu dzierżawy włókien i mikrorur na początkowe 36 miesięcy działalności, które to będą trafiały do kasy Zamawiającego. Dokument ten będzie także uwzględniać tzw.Opłatę roczną, która będzie nałożona na Operatora Infrastruktury w przypadku nie zrealizowania planu sprzedaży.
    11.Operator infrastruktury jest zobowiązany nie później niż 3 miesiące od dnia podpisania umowy, zapewnić osobę pełniącą funkcję pracownika administracyjnego odpowiedzialnego za wprowadzanie danych do systemu paszportyzacji Zamawiającego, wymieniona osoba powinna posiadać ukończony kurs obsługi sytemu paszportyzacji potwierdzony stosownym zaświadczeniem-świadectwem-certyfikatem lub innym dokumentem, który potwierdzi ukończenie szkolenia obsługi systemu paszportyzacji będącego na wyposażeniu Zamawiającego.
  17. Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
    Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach obejmujących: - usługi doradcze w zakresie systemów i usługi techniczne, - usługi poawaryjnego odzyskiwania systemu, - usługi konfiguracji oprogramowania, - usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  18. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby projektu Mam zawód- mam pracę w regionie- realizowanego w ramach działania 9.2 POKL oraz zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Będzinie wraz z usługą reorganizacji i modernizacji sposobu działania systemów informatycznych Starostwa Powiatowego w Będzinie.
    Zamawiający: Powiat Będziński, Będzin
    Przedmiot zamówienia został podzielony na III części tj.:
    - część I - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby projektu Mam zawód- mam pracę w regionie - realizowanego w ramach działania 9.2 POKL.
    - część II - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Będzinie wraz z usługą reorganizacji i modernizacji sposobu działania systemów informatycznych Starostwa Powiatowego w Będzinie.
    - część III - Zakup i dostawa urządzeń kopiująco - drukujących na potrzeby Biura Geodety Powiatowego w Starostwie Powiatowym w Będzinie.
    Model proponowanego sprzętu musi posiadać aktualny certyfikat bezpieczeństwa CE.
    Zamawiający wymaga, aby modele oferowanych komputerów i laptopów znajdowały się na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List dla MS Windows XP, MS Vista, MS 7, MS 8.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego minimalne wymagania techniczno- użytkowe zawiera załącznik nr 6A do SIWZ - DLA CZĘŚCI I, 6B do SIWZ - DLA CZĘŚCI II, 6C do SIWZ - DLA CZĘŚCI III.
  19. Klaster urządzeń UTM, rozbudowa serwera z zainstalowanym oprogramowaniem wirtualizacyjnym i usługa szkolenia
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny w Katowicach, Katowice
    Klaster urządzeń UTM, rozbudowa serwera z zainstalowanym oprogramowaniem wirtualizacyjnym i usługa szkolenia.
  20. Zakup urządzeń komputerowych oraz licencji oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
    Zakup urządzeń komputerowych oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach wg poniżej wskazanych pozycji: 1) Część A: a) urządzenie typu Network-attached storage - 1 szt., b) UPS - 1 szt., c) kontrolery RAID sprzętowe - 2 szt., d) rozszerzenie posiadanej gwarancji do serwera o opcję pozostawiania dysków, e) wsparcie dla macierzy FibreCAT SX88 - przedłużenie gwarancji, f) serwer - 1 szt., g) urządzenie typu Unified threat management (system zbudowany z dwóch urządzeń, w formie redundantnej w postaci klastra urządzeń); 2) Część B: a) program Bundle Commander for Novell ZENworks Configuration - licencja min. dla 350 komputerów, obejmująca min. 12 miesięczną subskrypcję, b) system inwentaryzacji sprzętu, oprogramowania, śledzenia wykorzystania oprogramowania, zarządzania umowami licencyjnymi, w asortymencie i ilościach opisanych w załączniku nr 1 do specyfikacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z częściami zamówienia wskazanymi powyżej i opisanymi w załączniku nr 1 do specyfikacji
  21. Zakup urządzeń komputerowych oraz licencji oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
  22. Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo - sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
  23. Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
  24. Sprzedaż i dostarczenie 407 licencji oprogramowania jednokrotnego uwierzytelniania (system SSO) dla MOPS Katowice oraz jego wdrożenie
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
  25. Opieka serwisowa nad sprzętem i oprogramowaniem zawierającym się w sieci komputerowej MZUiM Katowice
    Zamawiający: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach, Katowice
  26. Dostawa sprzętu komputerowego (z wdrożeniem) oraz oprogramowania; numer zamówienia: Z-31/VII/2012/PNT
    Zamawiający: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., Katowice
  27. Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo-sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
  28. Dostawa kart inteligentnych, oprogramowania oraz czytników kart inteligentnych dla jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych - II zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Andrespol
  29. Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
  30. Zakup urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społęcznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
  31. Dostawa kart inteligentnych, oprogramowania oraz czytników kart inteligentnych dla jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Andrespol
  32. Zakup licencji na oprogramowanie komputerowe na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
  33. Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo-sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
  34. Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice
  35. Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, Katowice

Inne osoby dla Marczak Krzysztof Józef (31 osób):