Kogo reprezentuje osoba

Marczak Krzysztof

w KRS

Krzysztof Marczak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krzysztof
Nazwisko:Marczak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 57 lat
Miejscowości:Biłgoraj (Łódzkie), Kraków (Małopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:26 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Auguścińska Sawicka Barbara, Garliński Marek Tadeusz, Kiersznicki Marek Józef, Stępniewski Jarosław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Auguścińska Sawicka Barbara, De Sola Pool Adam, Garbecka Maria, Garliński Marek Tadeusz, Jędrzejewski Witold, K1ersznicki Marek Józef, Kalita Maciej Zbigniew, Kamionka Henryk, Karczykowski Andrzej, Kiepiel Wiesław Jan, Klyk Waldemar Bernard, Kobyłecki Grzegorz Józef, Krajowski Kukiel Dariusz, Małecki Marian, Milczarczyk Jan, Obłój Krzysztof, Parzydeł Adam, Pędziński Marcin, Srokowski Stanisław, Stępniewski Jarosław, Suflida Michał, Tappan Steve, Tappan Steven, Żbikowski Karol
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Auguścińska Sawicka Barbara, Garbecka Maria Stefania, Garliński Marek Tadeusz, Kiersznicki Marek Józef, Krajewska Małgorzata, Krajewski Seweryn Marian, Miśniakiewicz Marek Bogumił, Pajka Janusz, Paluszkiewicz Janusz, Stępniewski Jarosław, Zieliński Robert, Łukasiewicz Edgar Mariusz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dulba Tadeusz, Dzierwa Stanisław, Garbecka Maria, Garliński Marek Tadeusz, Krzeczek Maciej Michał, Madeja Krzysztof, Nowicki Krzysztof Wojciech, Południak Teresa, Rzepecki Stanisław, Sidziński Wojciech, Siuta Waldemar, Sobczyk Rafał, Stępniewski Jarosław, Świadek Władysław, Szpinda Ryszard, Włodarczyk Roman Jan, Zapart Łukasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łata Zdzisław
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jędrzejewski Witold

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żuk Krzysztof Jerzy

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Auguścińska Sawicka Barbara, De Sola Pool Adam, Garbecka Maria, Garliński Marek Tadeusz, Jędrzejewski Witold, K1ersznicki Marek Józef, Kalita Maciej Zbigniew, Kamionka Henryk, Karczykowski Andrzej, Kiepiel Wiesław Jan, Klyk Waldemar Bernard, Kobyłecki Grzegorz Józef, Krajowski Kukiel Dariusz, Małecki Marian, Milczarczyk Jan, Obłój Krzysztof, Parzydeł Adam, Pędziński Marcin, Srokowski Stanisław, Stępniewski Jarosław, Suflida Michał, Tappan Steve, Tappan Steven, Żbikowski Karol
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adrian Jan, Kalita Maciej, Korolczuk Zbigniew, Kulbat Marek, Orzeł Dariusz, Stefanek Kazimierz, Zygmunt Piotr Marcin
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aguścińska Sawicka Barbara, Garliński Marek, Juliao Rodrigues Eduardo, Kubiak Piotr Władysław, Mendes De Sousa Jorge Manue, Stępniewski Jarosław, Szelągowski Zygmunt Maria, Varela Remigio Augusto Manuel
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Auguścińska Sawicka Barbara, Garbecka Maria Stefania, Garliński Marek Tadeusz, Kiersznicki Marek Józef, Krajewska Małgorzata, Krajewski Seweryn Marian, Miśniakiewicz Marek Bogumił, Pajka Janusz, Paluszkiewicz Janusz, Stępniewski Jarosław, Zieliński Robert, Łukasiewicz Edgar Mariusz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Auguścińska Sawicka Barbara, Garliński Marek, Karczykowski Andrzej Tadeusz, Milczarczyk Jan, Stępniewski Jarosław, Tappan Steven George
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kubiak Piotr Władysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borówko Zbigniew
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Auguścińska Barbara, Kobyłecki Grzegorz Józef, Milczarczyk Jan, Stępniewski Jarosław, Żelazo Andrzej Antoni

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Spahr Adrian
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Antoszczuk Tomasz Piotr, Auguścińska Sawicka Barbara, Garliński Marek Tadeusz, Grzybowski Maciej, Kaczor Zofia, Kalita Maciej Zbigniew, Karczykowski Andrzej Tadeusz, Kiersznicki Marek Józef, Kobyłecki Grzegorz Józef, Kwaśniewski Tomasz Janusz, Lange Andrzej Jerzy, Milczarczyk Jan, Młynarz Konrad Tadeusz, Orzeł Dariusz, Parzydeł Adam Mirosław, Piotrowski Grzegorz, Rokita Zdzisław, Stępniewski Jarosław, Szugzda Lidia Stanisława, Tappan Steven George, Wieczorek Jarosław, Wietecha Stefan, Winnicki Lech Wojciech, Wowkonowicz Piotr Jacek, Wygryzowska Teresa Benedykta

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agnes S.A., Rogoźno − KRS 0000507816
  2. Akenada Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000196606
  3. Alta S.A., Warszawa − KRS 0000149976
  4. Amconti Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000848569
  5. Apus S.A., Warszawa − KRS 0000065145
  6. Bbi Development S.A., Warszawa − KRS 0000033065
  7. Bcontrols Spółka Z Ograniczoną Odpwiedzialnością, Kraków − KRS 0000244705
  8. Binż S.A., Bełchatów − KRS 0000320932
  9. Budo-stal Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000421943
  10. Budostal - 2 S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000031375
  11. Continum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000455837
  12. Cvh Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000666952
  13. Deht S.A., Puławy − KRS 0000734255
  14. Dobro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000592614
  15. Dzieła Sztuki Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000604650
  16. Ecofair Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000208423
  17. Elektromontaż Kraków S.A., Kraków − KRS 0000043109
  18. Elmont Inwestycje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000279819
  19. Elmont-pomiary Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000204489
  20. Elpro Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000112976
  21. Energetyczny Klub Sportowy Skra Bełchatów, Bełchatów − KRS 0000639069
  22. Energetyczny Klub Sportowy Skra Bełchatów, Bełchatów − KRS 0000233401
  23. Fatima Film Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000669206
  24. Forcenergy Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000121553
  25. Fundacja Im. Mariusza Łukasiewicza, Wrocław − KRS 0000687166
  26. Fundacja Janusza Palikota, Warszawa − KRS 0000224289
  27. Gricon Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000427476
  28. Gricon Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000430129
  29. Invena S.A., Koszalin − KRS 0000041835
  30. Irydion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038652
  31. Izba Projektowania Budowlanego, Warszawa − KRS 0000153963
  32. Kan Sp. Z O.O., Kleszczów − KRS 0000376546
  33. Kancelaria Adwokacko-radcowska A. Parzydeł, M. Szum Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000315724
  34. Klub Wschodni - Stowarzyszenie Wspierania Współpracy Gospodarczej Ze Wschodem, Warszawa − KRS 0000062706
  35. Korporacja Inwestycji Kapitałowych S.A., Warszawa − KRS 0000051957
  36. Lfi Faktoring Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000677969
  37. Lfi Leasing 2 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000615450
  38. Lfi Leasing Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000640060
  39. Lfi Nieruchomości Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000613441
  40. Lfi Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000605441
  41. Lfi Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000606142
  42. Lfi W4 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000616336
  43. Limaro 1990 Sp. Z O.O., Mosina − KRS 0000634474
  44. Malborska Bcontrols Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000719470
  45. Megaserwis Sp. Z O.O., Bogatynia − KRS 0000455358
  46. Mmm Workeo Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000827404
  47. Obywatelski Komitet Budowy Szpitala Kardiologicznego W Warszawie Im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, Warszawa − KRS 0000177479
  48. Platige Films Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000421210
  49. Platige Image S.A., Warszawa − KRS 0000389414
  50. Pnp S.A., Warszawa − KRS 0000359260

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 2z Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000599202
  2. Alfa-logis Sp. Z O.O., Pass − KRS 0000254160
  3. Alior Bank S.A., Warszawa − KRS 0000305178
  4. Ambra S.A., Warszawa − KRS 0000041726
  5. Animco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000693577
  6. Anpro Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000087778
  7. Aph Rozpara Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000250846
  8. Axox Media Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000541549
  9. Bcontrols Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000284017
  10. Best S.A., Gdynia − KRS 0000017158
  11. Bff Polska S.A., Łódź − KRS 0000263422
  12. Bionet Inwestycje Rolne Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000562330
  13. Bionet Solutions Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000605498
  14. Biuro Projektów Budownictwa Biprobud, Wrocław − KRS 0000031146
  15. Bookhousecafé S.A., Warszawa − KRS 0000031336
  16. Bordo Investment Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000363148
  17. Bud-bank Leasing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027836
  18. Capital Partners S.A., Warszawa − KRS 0000110394
  19. Cdf Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000185313
  20. Centrum Biznesu Olsza Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000125658
  21. Cersanit S.A., Kielce − KRS 0000081341
  22. Ciech S.A., Warszawa − KRS 0000011687
  23. Cj International Ltd. Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000051197
  24. Concorde - Tychy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000116671
  25. Concorde Investissement Spółka Akcyja, Warszawa − KRS 0000077976
  26. Contour Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000162188
  27. Copernicus Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000004778
  28. Creditum Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000212913
  29. Daes Stoces Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000567957
  30. Dalmor S.A., Gdynia − KRS 0000020227
  31. Dawis Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000052146
  32. Decide About Your Life Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000677255
  33. Dolfos Sp. J.,k.krogulski,a.piotrowicz,w.zadumiński, Piotrków Trybunalski − KRS 0000090402
  34. Dom Maklerski Bz Wbk S.A., Poznań − KRS 0000006408
  35. Echo Investment S.A., Kielce − KRS 0000007025
  36. Econi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000598951
  37. Efl Service S.A., Wrocław − KRS 0000089668
  38. Eko-open Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000158590
  39. Ekos Sp. Z O.O., Sochaczew − KRS 0000165802
  40. Elbos Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000280500
  41. Elektrobudowa S.A., Katowice − KRS 0000074725
  42. Elektrociepłownia Gorlice Sp. Z O.O., Gorlice − KRS 0000035405
  43. Elektromontaż Kraków Zakład Produkcji Urządzeń Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000244198
  44. Energop Sp. Z O.O., Sochaczew − KRS 0000162581
  45. Energorozwój S.A., Warszawa − KRS 0000073979
  46. Enkoil Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000155856
  47. Etna Service Sp. Z O.O., Kołobrzeg − KRS 0000066065
  48. Euro Bank S.A., Wrocław − KRS 0000025313
  49. Ewi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000084505
  50. Fabryka Kosmetyków Pollena-ewa S.A., Zelów − KRS 0000011250

Powiązane przetargi (26 szt.):
  1. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy dróg i chodników wraz z odwodnieniem oraz infrastrukturą wodno-kanalizacyjną
    Zamawiający: Gmina Krokowa, Krokowa
    Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych, obejmujących wszystkie branże, wraz z opracowaniami wynikającymi z odrębnych przepisów, służących do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysami inwestorskimi, dla obiektów: 1) Zadanie nr 1 - Żarnowiec, ulice: Łubinowa, Kwiatowa, Ogrodowa, Na Stoku, Wiśniowa 2) Zadanie nr 2 - Sławoszyno, ulice: Łąkowa, Cicha, Morska, Kwiatowa, Zielona, Słoneczna i Św. Jana 3) Zadanie nr 3 - Wierzchucino, ulice: Świerkowa, Słoneczna, Nowa, Kaszubska, Leśna, Morska 4) Zadanie nr 4 - Chodnik Krokowa-Jeldzino 5) Zadanie nr 5 - Chodnik przy drodze powiatowej w Lisewie 6) Zadanie nr 6 - Chodnik Karlikowo - droga wojewódzka nr 218
  2. Część II - Pełnienie rozszerzonego nadzoru autorskiego dla zadania 12638 - Przebudowa składu MPS KPW Gdynia
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Gdynia
    Część II - Pełnienie rozszerzonego nadzoru autorskiego dla zadania 12638 -
    Przebudowa składu MPS KPW Gdynia
  3. Świadczenie usług Inwestora Zastępczego przy robotach budowlanych prowadzonych przez generalnego Wykonawcę II etapu budynku CENT III związanych z realizacja robót dodatkowych koniecznych do prawidłowego zakończenia realizacji zamówienia podstawowego
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora zastępczego przy robotach budowlanych prowadzonych przez generalnego Wykonawcę II etapu budynku CENT III, związanych z realizacją robót koniecznych do prawidłowego zakończenia realizacji zamówienia podstawowego. Konieczność wykonania przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych jest spowodowana zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji inwestycji przez Zamawiającego, a których wykonanie konieczne jest do prawidłowego zakończenia realizacji zamówienia podstawowego
  4. Wykonanie robót dodatkowych do umowy nr PAŻP/11-488/AWR - TWR Kraków
    Zamawiający: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Warszawa
    1. Na Przedmiot Zamówienia składa
    się wykonanie ; 1.1. przeprojektowanie przebiegu drogi zgodnie z zapisami Aneksu nr 1 do Porozumienia
    AWR 202-2/36/13 oraz wykonanie następujących czynności ; 1.1.1. przeprojektowanie drogi dojazdowej na
    odcinku E-A z kat. KR 2 na kat KR 4 i zmianie szerokości z 5.0 m na 7.0 m na tym samym odcinku zgodnie z
    Załącznikiem nr 3 do Umowy, 1.1.2. wytyczenie pasa drogi w terenie przez geodetę dla inwentaryzacji i
    badania gruntu, 1.1.3. badania gruntu na odcinku w pasie szerokości 18.0 m , na której będzie wytyczony
    nowy przebieg pasa drogowego na odcinku E-A , 1.1.4. inwentaryzacja drzew w pasie szerokości 18.0 m , na
    której będzie wytyczony nowy przebieg pasa drogowego na odcinku E-A, 1.1.5. skoordynowanie i
    uzgodnienie projektu z rozwiązaniami w projekcie zjazdu z ul. Medweckiego wykonywanym przez MPL
    Kraków-Balice, 1.1.6. aktualizacja zapisu w RDOŚ dotyczącego szerokości drogi dojazdowej, 1.1.7.
    wykonanie zmian w operacie wodno-prawnym, 1.1.8. aktualizacja zapisów w wystąpieniu do Marszałka
    Województwa Małopolskiego o realizację inwestycji w zakresie lotniska użytku publicznego w zakresie
    zapisów dotyczących drogi dojazdowej na odcinku E-A, 1.1.9. zmiana Projektu Wykonawczego drogi
    dojazdowej w zakresie zmiany nośności drogi do KR 4 na odcinku E-A, 1.2. wprowadzenia zmian w projekcie
    związanych z wprowadzeniem do obiektu TWR pomieszczeń APP, FIS oraz doprojektowanie zabezpieczenia
    technicznego do wymogów funkcjonowania operacyjnego MON w TWR KRA; 1.2.1. zmiany w projekcie
    Architektoniczno-Budowlanym w zakresie dotyczącym pomieszczeń APP, FIS oraz MON , 1.2.2. zmiany w
    dokumentacji wykonawczej w branżach : - architektura, - aranżacja wnętrz - instalacje wod - kan. - instalacje
    ppoż. - instalacje c.o. i c.t. - instalacje wentylacji , klimatyzacji, instalacja chłodnicza, - instalacje elektryczne, -
    instalacje gaszenia gazem, - instalacja telefoniczna i system okablowania strukturalnego, - system
    sygnalizacji pożarowej (SSP), - system telewizji dozorowanej (CCTV-IP), - system kontroli dostępu, -
    dźwiękowy system ostrzegawczy, - instalacja RTV i SAT, - instalacja PiA - system automatyki i BMS, 1.2.3.
    zmiany projektu wykonawczego w zakresie telekomunikacji kablowej, 1.2.4. zmiany w przedmiarach robót w
    zakresie zmian dokumentacji wykonawczej, 1.2.5. zmiany w kosztorysach inwestorskich w zakresie zmian
    dokumentacji wykonawczej, 2. W celu wykonania postanowień zawartych w ust. 1 powyżej Wykonawca
    dostarczy Zamawiającemu następującą dokumentację: 2.1. Projekt budowlany wraz z naniesionymi zmianami
    opisanymi w p.2.1 dotyczącymi drogi dojazdowej do TWR Kraków - Balice oraz naniesionymi zmianami w
    zakresie dotyczącym pomieszczeń APP (Regionalny Ośrodek Kontroli Zbliżania Kraków), FIS (Regionalny
    Zespół Informacji Powietrznej Kraków), MON (Kontrolerzy JW. 1155), który stanowić będzie część
    dokumentacji projektowej TWR Kraków - Balice. 2.2. Projekt wykonawczy wraz przedmiarami robót i
    kosztorysami inwestorskimi z naniesionymi zmianami branżowymi w tym sieci zewnętrznych i telekomunikacji kablowej wynikającymi z zakresu przedmiotowych zmian dla obiektu TWR Kraków - Balice w uzgodnionym
    zakresie. 2.3. Wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia
  5. Opracowanie dokumentacji przedprojektowej - dodatkowy zakres rzeczowy w ramach zadania inwestycyjnego - modernizacja i rozbudowa składu MPS w KPW Gdynia, zadanie 12638.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Gdynia
    Opracowanie dokumentacji przedprojektowej - dodatkowy zakres rzeczowy w ramach zadania inwestycyjnego - modernizacja
    i rozbudowa składu MPS w KPW Gdynia, zadanie 12638.
  6. Wybór Wykonawcy dla świadczenia usług Inwestora Zastępczego przy robotach budowlanych prowadzonych przez generalnego Wykonawcę Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego Cent I, związanych z robotami dodatkowymi zleconymi Generalnemu Wykonawcy
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
    Wybór Wykonawcy dla świadczenia usług Inwestora Zastępczego przy robotach budowlanych prowadzonych przez generalnego Wykonawcę Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego Cent I, związanych z robotami dodatkowymi zleconymi Generalnemu Wykonawcy
  7. Sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania Modernizacja lotniskowego składu MPS na lotnisku Kraków-Balice
    Zamawiający: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy, Warszawa
    Przedmiotem zamówinia jest sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania Modernizacja lotniskowego składu MPS na lotnisku Kraków-Balice, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane przez projektantów w branżach: a) architektonicznej; b) konstrukcyjno -budowlanej; c) drogowej; d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych; f) telekomunikacyjnej. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych nadzorem autorskim, określa jawna dokumentacja projektowa tj. przedmiary robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, projekty budowlane i projekty wykonawcze, dostępna na stronie http://www.12tol.wp.mil.pl/pl/3_166.html
  8. Usługi dodatkowe polegające na wprowadzeniu zmian w dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy wieży kontroli ruchu lotniczego w Krakowie - Balicach
    Zamawiający: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dodatkowych polegających na wprowadzeniu zmian w dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy wieży kontroli ruchu lotniczego w Krakowie - Balicach w zakresie zmiany przebiegu drogi dojazdowej oraz wytyczenia drogi gospodarczej z części działki pod TWR Kraków-Balice, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1.przeprojektowanie przebiegu drogi dojazdowej do TWR Kraków- Balice, znajdującej się na działkach nr 537/52 i 537/53 obręb 2 Balice, oraz wykonanie następujących czynności: zakup nowych map do celów projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania Dokumentacji,
    wytyczenie drogi w terenie, przez geodetę, dla inwentaryzacji i badania gruntu, badanie gruntu w nowym terenie, inwentaryzacja drzew w nowym terenie. 2.wprowadzenie zmian w projekcie budowlanym związanych z przesunięciem północnej granicy działki nr 537/48 obręb 2 Balice, których zakres obejmuje:
    zmiany zagospodarowania terenu, przeprojektowanie sieci i dróg, przeprojektowania związane z przesunięciem obiektu TWR Kraków-Balice
  9. Wybór Wykonawcy dla świadczenia usług Inwestora Zastępczego przy robotach budowlanych prowadzonych przez Generalnego Wykonawce Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego Cent I i Cent II związanych z robotami dodatkowymi zleconymi Generalnemu Wykonawcy
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
    1. Świadczenie usług Inwestora Zastępczego przy robotach budowlanych prowadzonych przez Generalnego Wykonawce Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego Cent I i Cent II związanych z robotami dodatkowymi zleconymi Generalnemu Wykonawcy. 2.Przedmiot zamówienia jest częścią realizowanego projektu, pn. Centrum Nowych Technologii - Ochota- Uniwersytetu Warszawskiego (CeNT), finansowanego przy współudziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: XIII - Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego, Działanie: 13.1 - Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego. Wymogi stawiane realizacji przedmiotu zamówienia i rozliczeń będą dostosowane do wymogów Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Wdrażającej.
  10. Świadczenie usług Inwestora Zastępczego dla Zadania : Budowa Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego z Kompleksem Sportowym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Dąbrowie Górniczej w tym: ETAP I - Zagospodarowanie terenu wraz z sieciami zewnętrznymi - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Gmina Dąbrowa Górnicza, Dąbrowa Górnicza
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego dla Zadania pn.: Budowa Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego z Kompleksem Sportowym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Dąbrowie Górniczej w tym: ETAP I - Zagospodarowanie terenu wraz z sieciami zewnętrznymi - zamówienie uzupełniające. 1.Świadczenie usług Inwestora Zastępczego w ramach zamówienia uzupełniającego dotyczy następującego zakresu robót budowlanych: 1.1.Pawilon nr 1-wiercenie otworów o głębokości do 40 cm i średnicy 150 mm techniką diamentową w betonie zbrojonym pod przejścia instalacyjne, 1.2.Rejon Pawilonu nr 3 i 4: - wyburzenie płyty i fundamentu - komory żelbetowej kolidujących z powstającą zaprojektowaną kanalizacją deszczową (odcinek Sd 16 - Sd17). Wykonanie przekopu kontrolnego, - wyburzenie istniejącego fundamentu - komory żelbetowej kolidującego z realizacją kanalizacji deszczowej rozsączającej (studnia osadnikowa So 4 w okolicy Pawilonu P3), - wyburzenie istniejącego nieczynnego kanału c.o. kolidującego z realizacją zaprojektowanej kanalizacji deszczowej rozsączającej (studnia osadnikowa So 1 pomiędzy Pawilonami P3 a P4). 1.3.Pawilon nr 5: - konstrukcje rusztów pod okładziny z płyt gipsowych z listew drewnianych na ścianach, - okładziny wewnętrzne z płyt FERMACELL - 1x10mm pojedyncze na ścianach na rusztach z listew drewnianych, - okładziny zewnętrzne z płyt FERMACELL - 2x10mm (dodatek za drugą warstwę) na ścianach na rusztach z listew drewnianych, - zwiększenie czasu pracy rusztowań zewnętrznych, - rusztowania wewnętrzne rurowe jednopomostowe o wysokości 5-7 m - koszty montażu i demontażu dla zabudowy od wewnątrz, - izolacje szczelin dylatacyjnych konstrukcyjnych poziomych kitem - wypełnienie szczeliny wokół dźwigarów dachowych, 1.4. Montaż drzwi aluminiowych i drewnianych, wg zestawienia: - drzwi aluminiowe, - drzwi drewniane i stalowe. 1.5. Pawilony nr 2 i 8 - samopoziomujące masy szpachlowe pod wykładziny PCV i posadzki z wykładzin rulonowych PCV. 1.6.Pawilony 3,4,6,7 -dodatkowe trasy kablowe, -instalację okablowania dzwonków szkolnych, -instalację dzwonków elektromechanicznych, -instalację centralek sterujących, -instalację urządzeń automatycznej regulacji czasu, -rozbudowę instalacji elektrycznych, - instalację zasilania systemu dzwonków szkolnych. 1.7. Nasadzenia drzew i krzewów; -Sadzenie drzew i krzewów liściastych form piennych na terenie płaskim w gruncie kat. III z całkowitą zaprawą dołów; średnica/głębokość: 1.0/0.7 m -BUK POSPOLITY(Buk pospolity forma pienna Fagus sylvatica Davyck) 31szt. - Sadzenie drzew i krzewów liściastych form piennych na terenie płaskim w gruncie kat. III z całkowitą zaprawą dołów; średnica/głębokość: 1.0/0.7 m -BUK POSPOLITY(Buk pospolity forma kulista Fagus sylvatica Pendula) - 43 szt. 1.8. Rozbiórka sieci zewnętrznych: -wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5 m i głębokości do 6,0m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. III-IV - 10% kubatury, wraz z umocnieniem ścian wykopów i ich rozbiórką, -wykopy oraz przekopy o głęb. Do 3,0 m wyk. Na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0,25 - 0,60 m3 w gr. Kat. III-IV - 90% kubatur, wraz z umocnieniem ścian wykopów i ich rozbiórką, -zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, obiektowych, rowów spycharkami gąsienicowymi 55 kW (75 KM), z zagęszczeniem ziemi ubijakami mechanicznymi, grunt kat. III-IV - 100% kubatury. 1.9.Roboty wykończeniowe-wewnętrzne: -tynki, oblicowanie i wykładziny dla poz. licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych i wykonanie izolacji z folii w płynie w pomieszczeniach mokrych - powierzchni pionowych, -podłoża i izolacje poz. Wykonanie izolacji z foli w płynie wraz z gruntowaniem podłoża posadzki, -podłogi i posadzki, posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych montaż listem mosiężnych na styku różnych posadzek. 1.10.Pawilon nr 2: - obudowa belek i podciągów płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo - obudowa przewodów instalacyjnych płytami wodoodpornymi - łącznie 300m2, - montaż konstrukcji stalowej rampy, wg zestawienia: konstrukcja rampy 2A - 6,8t, kraty pomostowe rampy 2A - 07 t, - murowanie ścianek działowych z cegieł pełnych grubości ½ cegły, łącznie 400m2. 1.11. Rejon Pawilonu nr 2, 5, 6, 7: - drenaż typu francuskiego, - drenaż pod boiska i place, - kanalizacja deszczowa. 1.12.Roboty ziemne i montażowe. 2.Inwestor Zastępczy będzie działał jako przedstawiciel Zamawiającego i będzie odpowiedzialny za administrowanie, zarządzanie i koordynację realizacji zadania
  11. Wykonanie aktualizacji projektu budowlanego wraz z wykonaniem dokumentcji wykonawczej, projektów wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych, zestawienia kosztów zadania (na podstawie posiadanej przez inwestora dokumentacji budowlanej oraz opisu przedmiotu zamówienia) - przebudowa i rozbudowa składu mps w Porcie Wojennym w Gdyni.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Gdynia
    Wykonanie aktualizacji projektu budowlanego wraz z wykonaniem dokumentcji wykonawczej, projektów wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych, zestawienia kosztów zadania (na podstawie posiadanej przez inwestora dokumentacji budowlanej oraz opisu przedmiotu zamówienia) - przebudowa i rozbudowa składu mps w Porcie Wojennym w Gdyni.
  12. Opracowanie koncepcji zagospodarowania kompleksu koszarowego przy ul. Jacewskiej 73, Inowrocław
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Bydgoszcz
    Opracowanie koncepcji zagospodarowania kompleksu koszarowego przy ul. Jacewskiej 73, Inowrocław
  13. Obsługa oczyszczalni spalin w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2.
    Zamawiający: Instytut Techniki Budowlanej, Warszawa
    Obsługa oczyszczalni spalin w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2.
  14. Inżynier Kontraktu dla budowy Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna w Zabrzu - zamówienie dodatkowe nr 6
    Zamawiający: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, Zabrze
    1.Na podstawie niniejszej Umowy Zamawiający zleca a Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do wykonania usługi pt.:Wykonanie kompletnej inwentaryzacji rzeczowej i finansowej Budowy Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna w Zabrzu, w zakresie Robót objętych Kontraktem Generalnym i Kontraktami wedle stanu na dzień odstąpienia przez Generalnego Wykonawcę od Kontraktu Generalnego wskazany Inżynierowi Kontraktu przez Zamawiającego, Zamawiający zaś zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Inżyniera Kontraktu wynagrodzenia szczegółowo wskazanego
    w niniejszej Umowie.
    2.Inwentaryzacja, o której mowa w ustępie poprzedzającym obejmuje:
    2.1.Etap I - wykonanie inwentaryzacji rzeczowej,
    2.2.Etap II - wykonanie, w oparciu o inwentaryzację rzeczową, inwentaryzacji finansowej.
  15. Inżynier kontraktu dla budowy Centrum Czystych Technologii Węglowych - zamówienie dodatkowe nr 4
    Zamawiający: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, Zabrze
    1. Inżynier Kontraktu przyjmuje do wykonania usługę w postaci pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla Kontraktu, w tym w szczególności pełnienia nadzoru oraz rozliczenia robót objętych Kontraktem.
    2. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należy w szczególności przejęcie przez Inżyniera Kontraktu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z Kontraktu, oraz wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, w zakresie tożsamym z przedmiotem umowy nr 70/PZP/2010/DAT z dnia 12 maja 2010 roku, w tym sprawowanie nadzoru inwestorskiego na robotami technologicznymi i budowlano - montażowymi, objętymi Kontraktem.
    3. Uprawnienia Inżyniera Kontraktu, o których mowa w ustępie poprzedzającym, nie obejmują prawa do wypowiedzenia lub rozwiązania Kontraktu zawartego między Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą.
    4. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należy w szczególności:
    4.1. nadzór nad robotami budowlano - montażowymi objętymi Kontraktem przez Inspektora nadzoru branży budowlanej, w zakresie wykonania przez Generalnego Wykonawcę:
    4.1.1. nośnej konstrukcji stalowej dla wszystkich instalacji doświadczalnych i stanowisk testowych zlokalizowanych w ob. nr 02 CCTW;
    4.1.2. nowej posadzki w nawie środkowej ob. nr 02 CCTW;
    4.2. nadzór nad robotami technologicznymi objętymi Kontraktem przez Inspektorów nadzoru branż: elektrycznej, AKPiA, informatycznej, mechanicznej, oraz specjalisty ds. technologii, w zakresie implementacji szeregu uzupełnień i zmian technologicznych:
    4.2.1. Instalacji doświadczalnej do prowadzenia prac badawczych i rozwojowych nad zgazowaniem i oxy-spalaniem ciśnieniowym paliw stałych w cyrkulującym złożu fluidalnym wraz z instalacją do oczyszczania i schładzania gazu procesowego;
    4.2.2. suszarki uderzeniowo-wirowej;
    4.2.3. stanowiska testowego do prowadzenia prac b/r nad procesem spalania objętościowego w komorze o wzburzonej turbulencji;
    4.3. Uwzględnienie wyników prac zrealizowanych w oparciu o niniejszą Umowę we wszystkich czynnościach oraz dokumentach stworzonych w związku z umową nr 70/PZP/2010/DAT z dnia 12 maja 2010 roku.
    5. Ponadto Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do:
    5.1. reprezentacji Zamawiającego w kontaktach z Generalnym Wykonawcą w zakresie realizacji ww. robót;
    5.2. sprawowania nadzoru nad wykonaniem robót objętych Kontraktem przez Generalnego Wykonawcę zgodnie z dokumentacją wykonawczą branży technologicznej i branży ogólnobudowlanej;
    5.3. pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z treścią art. 25 i n. Prawa budowlanego, w szczególności:
    5.3.1. w zakresie zarządzania i utrzymania Terenu Budowy oraz sprawdzania jakości wykonywanych robót technologicznych i budowlano - montażowych:
    5.3.1.1. Przeprowadzanie inspekcji terenu budowy;
    5.3.1.2. kontrola przestrzegania przez Generalnego Wykonawcę zasad bezpieczeństwa prac, ochrony środowiska, zasad gospodarowania odpadami oraz ich utylizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami i utrzymania porządku na terenie budowy;
    5.3.1.3. udzielanie Generalnemu Wykonawcy wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących wykonywanych robót objętych Kontraktem;
    5.3.1.4. obecność i monitorowanie Terenu Budowy pozostającego w gestii Generalnego Wykonawcy przez okres wykonywania robót objętych Kontraktem; w zależności od zakresu wykonywanych robót budowlanych oraz montażowych przez personel IK w zależności od potrzeb;
    5.3.1.5. Sprawowanie kontroli zgodności działań Generalnego Wykonawcy z wymaganiami określonymi w Kontrakcie, w świetle wymagań Zamawiającego, w tym określonych w niniejszej Umowie, obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, oraz dokumentach, o których mowa w § 5 ust. 4 pkt. 4.2. Umowy;
    5.3.1.6. zarządzanie procesem usuwania usterek;
    5.3.1.7. sprawowanie kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów budowlanych;
    5.3.1.8. kontrolowanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń dostarczanych/zakupionych przez Generalnego Wykonawcę, w tym weryfikacja ich autentyczności, kompletności, prawidłowości, oraz formułowanie ewentualnych zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania;
    5.3.1.9. sprawowanie kontroli jakości i zgodności materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i dostaw z Kontraktem. Nakazywanie Generalnemu Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów i prób technicznych w przypadkach uzasadnionego podejrzenia ich złej jakości;
    5.3.1.10. dokonywanie zatwierdzeń przedstawionych metod wykonywania robót budowlano - montażowych zaproponowanych przez Generalnego Wykonawcę zgodnie z Kontraktem;
    5.3.1.11. Inżynier Kontraktu będzie na bieżąco sprawdzał uprawnienia i aktualność dokumentów (przynależność do izby, ubezpieczenie) Kierownika Budowy oraz Kierownika Robót ze strony Generalnego Wykonawcy. Informacje o wynikach sprawdzenia zawrze w aktualnym Raporcie miesięcznym;
    5.3.1.12. sporządzanie dla Zamawiającego pisemnej opinii (w ciągu 5 Dni od złożonego wniosku do IK) - w aspekcie formalnym i merytorycznym - w sprawie zgody na dokonanie zmiany Kierownika Budowy i Kierownika Robót ze strony Generalnego Wykonawcy, jeśli z takim wnioskiem wystąpi Generalny Wykonawca, Zamawiający lub IK;
    5.3.1.13. Wydawanie Generalnemu Wykonawcy, Kierownikowi Budowy lub Kierownikom Robót poleceń, potwierdzonych wpisem w Dzienniku Budowy, dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
    5.3.1.14. Żądanie od Generalnego Wykonawcy; Kierownika Budowy lub Kierowników Robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniami na przebudowę;
    5.3.1.15. Prowadzenie regularnych inspekcji na Terenie Budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót dodatkowych oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z treścią Kontraktu i należytej praktyki inżynierskiej;
    5.3.1.16. Przedstawianie Zamawiającemu wniosków Generalnego Wykonawcy o prowadzenie robót objętych Kontraktem poza normatywnymi godzinami pracy, które nie generują kosztów dla Zamawiającego;
    5.3.1.17. Wnioskowanie do zainteresowanych uczestników procesu inwestycyjnego, usuwania z terenu budowy każdej osoby, która zachowuje się niewłaściwie;
    5.3.1.18. Organizacja oraz przewodniczenie naradom dotyczącym postępu wszelkich robót objętych Kontraktem w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizacje Inwestycji stron (odpowiednio Generalny Wykonawca, Inżynier Kontraktu, przedstawiciele Zamawiającego), jak również sporządzanie protokołów z tych narad, uwzględniających podział na prace podstawowe, dodatkowe i uzupełniające, przekazywanie ich Zamawiającemu i odpowiednio Generalnemu Wykonawcy w terminie 2 dni od dnia narady.
    5.3.2. W zakresie dokumentacji budowlanej i powykonawczej:
    5.3.2.1. Przechowywanie w biurze Inżyniera Kontraktu w sposób uporządkowany, przejrzysty i czytelny, otrzymanej od Zamawiającego kopii Kontraktu (Inżynier otrzyma kopie niezwłocznie po podpisaniu Kontraktu. Inżynier otrzyma także niezwłocznie kopie każdej Zmiany do Kontraktu). Przechowywanie w taki sam sposób wszelkich zapisów dotyczących realizacji Kontraktu, w szczególności jako materiału dowodowego w przypadku powstania sporów, roszczeń Generalnego Wykonawcy, katastrof, wypadków i innych okoliczności;
    5.3.2.2. Posiadanie i przechowywanie wszelkich dokumentów sporządzonych przez Generalnego Wykonawcę w sposób uporządkowany, przejrzysty i czytelny;
    5.3.2.3. Przekazanie Generalnemu Wykonawcy wszystkich niezbędnych dokumentów wraz z kontrolą ich kompletności, w czasie umożliwiającym mu wykonanie robót dodatkowych objętych Kontraktem bez opóźnień z informacją do Zamawiającego;
    5.3.2.4. Kontrola kompletności i poprawności sporządzonej przez Generalnego Wykonawcę dokumentacji powykonawczej;
    5.3.2.5. Dokonanie przeglądu, zaopiniowanie i pisemna ocena dokumentacji powykonawczej jej kompletności, zgodności ze stanem faktycznym, (poprawność formalną), a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego w 4-ch egzemplarzach, w postaci papierowej oraz na nośnikach elektronicznych w formacie PDF (portable document format), tekstu w wersji edytowalnej, (rysunki w formacie DWG), w terminie do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, z zastrzeżeniem § 5 ust. 3 pkt. 3.3 Umowy;
    5.3.2.6. Skompletowanie, ocena i pisemnie zaopiniowanie, a następnie przedłożenie Zamawiającemu prawidłowej dokumentacji i wymaganych odpowiednimi przepisami oświadczeń Generalnego Wykonawcy, celem uzyskania wszystkich decyzji wymaganych prawem budowlanym;
    5.3.2.7. Przygotowanie niezbędnej dokumentacji fotograficznej i filmowej postępu robót dodatkowych objętych Kontraktem, oraz jej włączenie do dokumentacji fotograficznej i filmowej objętej umową nr 70/PZP/DAT/2010, z wyraźnymi jej wyodrębnieniem w ramach tej dokumentacji;
    5.3.2.8. Prowadzenie i przechowywanie wszelkiej korespondencji związanej z prowadzonymi robotami dodatkowymi objętymi Kontraktem;
    5.3.2.9. Prowadzenie i codzienna aktualizacja dokumentacji postępu ww. robót oraz dokumentacji postępu rzeczowego i finansowego dla Kontraktu . Dokumentacja postępu prac będzie prowadzona w programie Microsoft Project. Zamawiający musi mieć zapewniony dostęp on line do aktualnej dokumentacji obrazującej postęp prac oraz postęp rzeczowy i finansowy dla Kontraktu.
    5.3.3. Nadzór nad przestrzeganiem przez Generalnego Wykonawcę obowiązków informacyjnych i promocyjnych wynikających z realizacji Projektu zgodnie z Zasadami promocji.
    5.3.4. W zakresie odbioru robót dodatkowych objętych Kontraktem:
    5.3.4.1. nadzór nad przeprowadzeniem czynności odbiorowych oraz dokonanie przeglądu, poprawienie w koniecznym zakresie, zatwierdzenie oraz przyjęcie opracowanych przez Generalnego Wykonawcę wszelkich wymaganych instrukcji eksploatacyjnych w terminach ustalonych
    z Zamawiającym w celu sprawnego przekazywania Zamawiającemu obiektów do eksploatacji;
    5.3.4.2. Dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, w tym egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy dokumentacji fotograficznej i filmowej;
    5.3.4.3. Sprawdzanie wykonanych robót dodatkowych objętych Kontraktem oraz powiadamianie Generalnego Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania, celem ich usunięcia wraz z określeniem terminu wykonania;
    5.3.4.4. Odbiór wykonanych robót związanych z usuwaniem wad, o których mowa powyżej, wraz z pisemnym poświadczeniem ich usunięcia, zaś
    w razie zaniechania usunięcia wad przez Generalnego Wykonawcę
    w oznaczonym terminie, przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w celu zlecenia usunięcia wady innemu Wykonawcy na koszt i ryzyko Generalnego Wykonawcy w ramach wykonania zastępczego;
    5.3.4.5. Przeprowadzenie z Generalnym Wykonawcą procesu przekazania - przejęcia robót dodatkowych objętych Kontraktem (sporządzenie oraz dostarczenie Zamawiającemu Protokołu zdawczo - odbiorczego końcowego) oraz weryfikacja pod względem jakości, kompletności, prawidłowości wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych do prawidłowego przekazania - przejęcia;
    5.3.4.6. Skompletowanie całej dokumentacji robót dodatkowych oraz jej przekazanie do Zamawiającego jako wyodrębnionej części dokumentacji objętej Kontraktem Generalnym.
    5.3.5. W zakresie rozliczenia robót dodatkowych objętych Kontraktem:
    5.3.5.1. wykonywanie obowiązku administrowania, monitorowania, rozliczania
    i zarządzania, w szczególności pod względem formalnym i finansowym realizacji robót dodatkowych objętych Kontraktem, w sposób zgodny
    z obowiązującymi przepisami i zasadami wynikającymi ze współfinansowania Projektu ze środków unijnych, w tym
    w szczególności z Prawem zamówień publicznych, Prawem budowlanym, Kodeksem cywilnym oraz POiG;
    5.3.5.2. Rozliczenie nakładów inwestycyjnych w zakresie ich kwalifikacji jako środki trwałe zgodnie z założeniami klasyfikacji środków trwałych przyjętych przez Zamawiającego a opisanych w Schemacie Realizacji Inwestycji.
    5.3.6. W zakresie gwarancji jakości i rękojmi za wady:
    5.3.6.1. Nadzór nad realizacją uprawnień gwarancyjnych oraz uprawnień wynikających z rękojmi za wady a wynikających z Kontraktu w okresie od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót objętych Kontraktem do dnia zakończenia fazy porealizacyjnej, o której mowa w Umowie nr 70/PZP/2010/DAT;
    5.3.6.2. Realizacja w imieniu Zamawiającego uprawnień wynikających z rękojmi lub gwarancji wobec Generalnego Wykonawcy a wynikających z Kontraktu;
    5.3.6.3. W okresie gwarancyjnym, prowadzenie przeglądu wykonanych robót dodatkowych wynikających z Kontraktu, egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy spoczywających na nim obowiązków w okresie gwarancyjnym;
    5.3.6.4. Uwzględnienie robót dodatkowych w harmonogramie przeglądów gwarancyjnych, w tym zasad współpracy Zamawiającego z Generalnym Wykonawcą w okresie gwarancji jakości;
    5.3.6.5. Organizowanie i prowadzenie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych, stosownie do przedstawionego Zamawiającemu harmonogramu tych przeglądów, w tym przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie wymaganych wezwań i oświadczeń do Generalnego Wykonawcy
    o usunięcie wad;
    5.3.6.6. W razie stwierdzenia wad objętych rękojmią, egzekwowanie ich skutecznego usunięcia przez Generalnego Wykonawcę.
    5.4. W zakresie raportowania Inżynier Kontraktu obowiązany jest uwzględniać prace objęte niniejsza Umową w ramach raportów okresowych składanych Zamawiającemu na podstawie umowy nt 70/PZP/2010/DAT.
  16. Inżynier kontraktu dla budowy Centrum Czystych Technologii Węglowych - zamówienie dodatkowe nr 5
    Zamawiający: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, Zabrze
    1. Inżynier Kontraktu przyjmuje do wykonania usługę w postaci pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla Kontraktu, w tym w szczególności pełnienia nadzoru oraz rozliczenia robót objętych Kontraktem.
    2. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji niniejszej Umowy należy w szczególności przejęcie przez Inżyniera Kontraktu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z Kontraktu, oraz wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, w zakresie tożsamym z przedmiotem umowy nr 70/PZP/2010/DAT z dnia 12 maja 2010 roku, w tym sprawowanie nadzoru inwestorskiego na robotami technologicznymi i budowlano - montażowymi, objętymi Kontraktem.
    3. Uprawnienia Inżyniera Kontraktu, o których mowa w ustępie poprzedzającym, nie obejmują prawa do wypowiedzenia lub rozwiązania Kontraktu zawartego między Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą.
    4. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należy w szczególności:
    4.1. nadzór nad robotami budowlano - montażowymi objętymi Kontraktem przez Inspektora nadzoru branży budowlanej, w zakresie:
    4.1.1. wykonania, dostawy, montażu i malowania modułowej konstrukcji wsporczej, stanowiącej kontynuację konstrukcji wsporczej nowych instalacji doświadczalnych i stanowisk testowych Centrum Czystych Technologii Węglowych;
    4.2. nadzór nad robotami technologicznymi objętymi Kontraktem przez Inspektorów nadzoru branż: elektrycznej, AKPiA, informatycznej, mechanicznej, oraz specjalisty ds. technologii, w zakresie:
    4.2.1. modernizacji (w rozumieniu zapisów Kontraktu) i zmiany lokalizacji instalacji doświadczalnej do prowadzenia prac badawczo - rozwojowych nad zgazowaniem biomasy (GazEla);
    4.2.2. modernizacji (w rozumieniu zapisów Kontraktu) i zmiany lokalizacji instalacji doświadczalnej do prowadzenia prac badawczo - rozwojowych nad zgazowaniem bezciśnieniowym paliw stałych (IPPS);
    4.2.3. przeprowadzenia rozruchu mechanicznego i technologicznego Instalacji wymienionych w pkt 4.2.1 i 4.2.2 niniejszego paragrafu, wraz ze szkoleniem obsługi Zamawiającego oraz wydaniem Zamawiającemu w terminach umownych dokumentacji powykonawczej, w tym wszelkich niezbędnych instrukcji (m.in. bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, obsługi instalacji i aparatury badawczej).
    4.3. Uwzględnienie wyników prac zrealizowanych w oparciu o niniejszą Umowę we wszystkich czynnościach oraz dokumentach stworzonych w związku z umową nr 70/PZP/2010/DAT z dnia 12 maja 2010 roku.
    5. Ponadto Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do:
    5.1. reprezentacji Zamawiającego w kontaktach z Generalnym Wykonawcą w zakresie realizacji ww. robót;
    5.2. sprawowania nadzoru nad wykonaniem robót objętych Kontraktem przez Generalnego Wykonawcę zgodnie z dokumentacją wykonawczą branży technologicznej i branży ogólnobudowlanej;
    5.3. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Inżynierowi Kontraktu dokumenty, o których mowa w ustępie poprzedzającym niezwłocznie po podpisaniu niniejszej Umowy;
    5.4. pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z treścią art. 25 i n. Prawa budowlanego, w szczególności:
    5.4.1. w zakresie zarządzania i utrzymania Terenu Budowy oraz sprawdzania jakości wykonywanych robót technologicznych i budowlano - montażowych:
    5.4.1.1. Przeprowadzanie inspekcji terenu budowy;
    5.4.1.2. kontrola przestrzegania przez Generalnego Wykonawcę zasad bezpieczeństwa prac, ochrony środowiska, zasad gospodarowania odpadami oraz ich utylizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami i utrzymania porządku na terenie budowy;
    5.4.1.3. udzielanie Generalnemu Wykonawcy wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących wykonywanych robót objętych Kontraktem;
    5.4.1.4. obecność i monitorowanie Terenu Budowy pozostającego w gestii Generalnego Wykonawcy przez okres wykonywania robót objętych Kontraktem; w zależności od zakresu wykonywanych robót budowlanych oraz montażowych przez personel IK w zależności od potrzeb;
    5.4.1.5. Sprawowanie kontroli zgodności działań Generalnego Wykonawcy z wymaganiami określonymi w Kontrakcie, w świetle wymagań Zamawiającego, w tym określonych w niniejszej Umowie, obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, oraz dokumentach, o których mowa w § 5 ust. 4 pkt. 4.2. Umowy;
    5.4.1.6. zarządzanie procesem usuwania usterek;
    5.4.1.7. sprawowanie kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów budowlanych;
    5.4.1.8. kontrolowanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń dostarczanych/zakupionych przez Generalnego Wykonawcę, w tym weryfikacja ich autentyczności, kompletności, prawidłowości, oraz formułowanie ewentualnych zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania;
    5.4.1.9. sprawowanie kontroli jakości i zgodności materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i dostaw z Kontraktem. Nakazywanie Generalnemu Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów i prób technicznych w przypadkach uzasadnionego podejrzenia ich złej jakości;
    5.4.1.10. dokonywanie zatwierdzeń przedstawionych metod wykonywania robót budowlano - montażowych zaproponowanych przez Generalnego Wykonawcę zgodnie z Kontraktem;
    5.4.1.11. Inżynier Kontraktu będzie na bieżąco sprawdzał uprawnienia i aktualność dokumentów (przynależność do izby, ubezpieczenie) Kierownika Budowy oraz Kierownika Robót ze strony Generalnego Wykonawcy. Informacje o wynikach sprawdzenia zawrze w aktualnym Raporcie miesięcznym;
    5.4.1.12. sporządzanie dla Zamawiającego pisemnej opinii (w ciągu 5 Dni od złożonego wniosku do IK) - w aspekcie formalnym i merytorycznym - w sprawie zgody na dokonanie zmiany Kierownika Budowy i Kierownika Robót ze strony Generalnego Wykonawcy, jeśli z takim wnioskiem wystąpi Generalny Wykonawca, Zamawiający lub IK;
    5.4.1.13. Wydawanie Generalnemu Wykonawcy, Kierownikowi Budowy lub Kierownikom Robót poleceń, potwierdzonych wpisem w Dzienniku Budowy, dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
    5.4.1.14. Żądanie od Generalnego Wykonawcy; Kierownika Budowy lub Kierowników Robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniami na przebudowę;
    5.4.1.15. Prowadzenie regularnych inspekcji na Terenie Budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót dodatkowych oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z treścią Kontraktu i należytej praktyki inżynierskiej;
    5.4.1.16. Przedstawianie Zamawiającemu wniosków Generalnego Wykonawcy o prowadzenie robót objętych Kontraktem poza normatywnymi godzinami pracy, które nie generują kosztów dla Zamawiającego;
    5.4.1.17. Wnioskowanie do zainteresowanych uczestników procesu inwestycyjnego, usuwania z terenu budowy każdej osoby, która zachowuje się niewłaściwie;
    5.4.1.18. Organizacja oraz przewodniczenie naradom dotyczącym postępu wszelkich robót objętych Kontraktem w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizacje Inwestycji stron (odpowiednio Generalny Wykonawca, Inżynier Kontraktu, przedstawiciele Zamawiającego), jak również sporządzanie protokołów z tych narad, uwzględniających podział na prace podstawowe, dodatkowe i uzupełniające, przekazywanie ich Zamawiającemu i odpowiednio Generalnemu Wykonawcy w terminie 2 Dni od dnia narady.
    5.4.2. W zakresie dokumentacji budowlanej i powykonawczej:
    4.4.2.1. Przechowywanie w biurze Inżyniera Kontraktu w sposób uporządkowany, przejrzysty i czytelny, otrzymanej od Zamawiającego kopii Kontraktu (Inżynier otrzyma kopie niezwłocznie po podpisaniu Kontraktu. Inżynier otrzyma także niezwłocznie kopie każdej Zmiany do Kontraktu). Przechowywanie w taki sam sposób wszelkich zapisów dotyczących realizacji Kontraktu, w szczególności jako materiału dowodowego w przypadku powstania sporów, roszczeń Generalnego Wykonawcy, katastrof, wypadków i innych okoliczności;
    5.4.2.2. Posiadanie i przechowywanie wszelkich dokumentów sporządzonych przez Generalnego Wykonawcę w sposób uporządkowany, przejrzysty i czytelny;
    5.4.2.3. Przekazanie Generalnemu Wykonawcy wszystkich niezbędnych dokumentów wraz z kontrolą ich kompletności, w czasie umożliwiającym mu wykonanie robót dodatkowych objętych Kontraktem bez opóźnień z informacją do Zamawiającego;
    5.4.2.4. Kontrola kompletności i poprawności sporządzonej przez Generalnego Wykonawcę dokumentacji powykonawczej;
    5.4.2.5. Dokonanie przeglądu, zaopiniowanie i pisemna ocena dokumentacji powykonawczej jej kompletności, zgodności ze stanem faktycznym, (poprawność formalną), a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego w 4-ch egzemplarzach, w postaci papierowej oraz na nośnikach elektronicznych w formacie PDF (portable document format), tekstu w wersji edytowalnej, (rysunki w formacie DWG), w terminie do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, z zastrzeżeniem § 5 ust. 3 pkt. 3.3 Umowy;
    5.4.2.6. Skompletowanie, ocena i pisemnie zaopiniowanie, a następnie przedłożenie Zamawiającemu prawidłowej dokumentacji i wymaganych odpowiednimi przepisami oświadczeń Generalnego Wykonawcy, celem uzyskania wszystkich decyzji wymaganych prawem budowlanym;
    5.4.2.7. Przygotowanie niezbędnej dokumentacji fotograficznej i filmowej postępu robót dodatkowych objętych Kontraktem, oraz jej włączenie do dokumentacji fotograficznej i filmowej objętej umową nr 70/PZP/DAT/2010, z wyraźnymi jej wyodrębnieniem w ramach tej dokumentacji;
    5.4.2.8. Prowadzenie i przechowywanie wszelkiej korespondencji związanej z prowadzonymi robotami dodatkowymi objętymi Kontraktem;
    5.4.2.9. Prowadzenie i codzienna aktualizacja dokumentacji postępu ww. robót oraz dokumentacji postępu rzeczowego i finansowego dla Kontraktu. Dokumentacja postępu prac będzie prowadzona w programie Microsoft Project. Zamawiający musi mieć zapewniony dostęp on line do aktualnej dokumentacji obrazującej postęp prac oraz postęp rzeczowy i finansowy dla Kontraktu.
    5.4.3. Nadzór nad przestrzeganiem przez Generalnego Wykonawcę obowiązków informacyjnych i promocyjnych wynikających z realizacji Projektu zgodnie z Zasadami promocji.
    5.4.4. W zakresie odbioru robót dodatkowych objętych Kontraktem:
    5.4.4.1. nadzór nad przeprowadzeniem czynności odbiorowych oraz dokonanie przeglądu, poprawienie w koniecznym zakresie, zatwierdzenie oraz przyjęcie opracowanych przez Generalnego Wykonawcę wszelkich wymaganych instrukcji eksploatacyjnych w terminach ustalonych z Zamawiającym w celu sprawnego przekazywania Zamawiającemu obiektów do eksploatacji;
    5.4.4.2. Dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, w tym egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy dokumentacji fotograficznej i filmowej;
    5.4.4.3. Sprawdzanie wykonanych robót dodatkowych objętych Kontraktem oraz powiadamianie Generalnego Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania, celem ich usunięcia wraz z określeniem terminu wykonania;
    5.4.4.4. Odbiór wykonanych robót związanych z usuwaniem wad, o których mowa powyżej, wraz z pisemnym poświadczeniem ich usunięcia, zaś
    w razie zaniechania usunięcia wad przez Generalnego Wykonawcę
    w oznaczonym terminie, przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w celu zlecenia usunięcia wady innemu Wykonawcy na koszt i ryzyko Generalnego Wykonawcy w ramach wykonania zastępczego;
    5.4.4.5. Przeprowadzenie z Generalnym Wykonawcą procesu przekazania - przejęcia robót dodatkowych objętych Kontraktem (sporządzenie oraz dostarczenie Zamawiającemu Protokołu zdawczo - odbiorczego końcowego) oraz weryfikacja pod względem jakości, kompletności, prawidłowości wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych do prawidłowego przekazania - przejęcia;
    5.4.4.6. Skompletowanie całej dokumentacji robót dodatkowych oraz jej przekazanie do Zamawiającego jako wyodrębnionej części dokumentacji objętej Kontraktem Generalnym.
    5.4.5. W zakresie rozliczenia robót dodatkowych objętych Kontraktem:
    5.4.5.1. wykonywanie obowiązku administrowania, monitorowania, rozliczania
    i zarządzania, w szczególności pod względem formalnym i finansowym realizacji robót dodatkowych objętych Kontraktem, w sposób zgodny
    z obowiązującymi przepisami i zasadami wynikającymi ze współfinansowania Projektu ze środków unijnych, w tym w szczególności z Prawem zamówień publicznych, Prawem budowlanym, Kodeksem cywilnym oraz POiG;
    5.4.5.2. Rozliczenie nakładów inwestycyjnych w zakresie ich kwalifikacji jako środki trwałe zgodnie z założeniami klasyfikacji środków trwałych przyjętych przez Zamawiającego a opisanych w Schemacie Realizacji Inwestycji.
    5.4.6. W zakresie gwarancji jakości i rękojmi za wady:
    5.4.6.1. Nadzór nad realizacją uprawnień gwarancyjnych oraz uprawnień wynikających z rękojmi za wady a wynikających z Kontraktu w okresie od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót objętych Kontraktem do dnia zakończenia fazy porealizacyjnej, o której mowa w Umowie nr 70/PZP/2010/DAT;
    5.4.6.2. Realizacja w imieniu Zamawiającego uprawnień wynikających z rękojmi lub gwarancji wobec Generalnego Wykonawcy a wynikających z Kontraktu;
    5.4.6.3. W okresie gwarancyjnym, prowadzenie przeglądu wykonanych robót dodatkowych wynikających z Kontraktu, egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy spoczywających na nim obowiązków w okresie gwarancyjnym;
    5.4.6.4. Uwzględnienie robót dodatkowych w harmonogramie przeglądów gwarancyjnych, w tym zasad współpracy Zamawiającego z Generalnym Wykonawcą w okresie gwarancji jakości;
    5.4.6.5. Organizowanie i prowadzenie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych, stosownie do przedstawionego Zamawiającemu harmonogramu tych przeglądów, w tym przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie wymaganych wezwań i oświadczeń do Generalnego Wykonawcy o usunięcie wad;
    5.4.6.6. W razie stwierdzenia wad objętych rękojmią, egzekwowanie ich skutecznego usunięcia przez Generalnego Wykonawcę.
    5.5. W zakresie raportowania Inżynier Kontraktu obowiązany jest uwzględniać prace objęte niniejsza Umową w ramach raportów okresowych składanych Zamawiającemu na podstawie umowy nt 70/PZP/2010/DAT.
  17. Opracowanie programu inwestycji i dokumentacji projektowej na przebudowę zbiorników i urządzeń dystrybucyjnych produktów naftowych na terenie kompleksu wojskowego Maksymilianowo.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Bydgoszcz
    Opracowanie programu inwestycji i dokumentacji projektowej na przebudowę zbiorników i urządzeń dystrybucyjnych produktów naftowych na terenie kompleksu wojskowego Maksymilianowo.
  18. Inżynier Kontraktu dla budowy Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna w Zabrzu - zamówienie dodatkowe nr 3
    Zamawiający: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, Zabrze
    1. Na podstawie Umowy Zamawiający zleca a Inżynier Kontraktu przyjmuje
    do wykonania:
    1.1. Usługi Inżyniera Kontraktu wynikające z wszelkich czynności związanych z weryfikacją kompletności, sprawdzaniem i opiniowaniem projektów wykonawczych instalacji doświadczalnych i stanowisk testowych pod kątem wprowadzonych uzupełnień i zmian technologicznych, wynikających z umowy dodatkowej nr 196.1/PZP/2011/DAT dla Generalnego Wykonawcy a dotyczących:
    1.1.1. Instalacji doświadczalnej do prowadzenia prac badawczych i rozwojowych nad zgazowaniem i oxy-spalaniem ciśnieniowym paliw stałych w cyrkulującym złożu fluidalnym wraz z instalacją do oczyszczania i schładzania gazu procesowego
    1.1.2. Suszarki uderzeniowo-wirowej;
    1.1.3. Stanowiska testowego do prowadzenia prac b/r nad procesem spalania objętościowego w komorze o wzburzonej turbulencji;
    1.2. Uczestnictwo w sesjach studium zagrożeń i zdolności operacyjnych mającego na celu wykonanie analizy identyfikującej potencjalne zagrożenia dla bezpieczeństwa technicznego oraz środowiska naturalnego instalacji doświadczalnej do prowadzenia prac badawczych i rozwojowych nad zgazowaniem i oxy-spalaniem ciśnieniowym paliw stałych w cyrkulującym złożu fluidalnym wraz z instalacją oczyszczania i schładzania gazu procesowego.
    1.3. Uwzględnienie wyników prac zrealizowanych w oparciu o niniejszą umową na wszystkich czynnościach oraz dokumentach stworzonych w związku z umową nr 70/PZP/2010/DAT.
  19. Usługi dodatkowe w postaci wykonania Opinii w zakresie konieczności wykonania analizy identyfikującej potencjalne zagrożenia dla bezpieczeństwa technicznego instalacji doświadczalnych i stanowisk testowych, oraz środowiska naturalnego dla Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna w Zabrzu
    Zamawiający: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, Zabrze
    Usługi dodatkowe w postaci wykonania Opinii w zakresie konieczności wykonania analizy identyfikującej potencjalne zagrożenia dla bezpieczeństwa technicznego instalacji doświadczalnych i stanowisk testowych, oraz środowiska naturalnego dla Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna w Zabrzu
    1. Istotnym elementem przedmiotowej opinii jest wskazanie potencjalnych możliwości wykonania analizy identyfikującej potencjalne zagrożenia dla bezpieczeństwa technicznego instalacji doświadczalnych i stanowisk testowych, oraz środowiska naturalnego. W związku z występowaniem różnego rodzaju zagrożeń bezpieczeństwa eksploatacyjnego jak również stabilności i funkcjonowania poszczególnych urządzeń jak i całości instalacji, opinia powinna uwzględniać następujące, szczególne warunki eksploatacyjne:
    a) eksploatacja będzie okresowa (zakłada się częste rozruchy i zatrzymania instalacji)
    b) istnienie dużego zakresu zmienności parametrów eksploatacyjnych (wydajność, temperatura, ciśnienie, rodzaje mediów i ich skład)
    c) częste występowania stanów nieustalonych
    d) częste występowania stref wybuchowych
  20. NE-3/223/112/A/10/MK- uproszczony projekt procesowy instalacji 1/4 technicznych ciągu technologicznego wytwarzania estrów akrylowych z gliceryny
    Zamawiający: Instytut Chemii Przemysłowej im. prof. Ignacego Mościckiego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest:

    a)wykonanie uproszczonego projektu procesowego instalacji ćwierć-technicznych ciągu technologicznego wytwarzania estrów akrylowych z gliceryny w oparciu o wytyczne do projektu technologicznego opracowane przez Zamawiającego oraz wykonanie dokumentacji technicznej i montażowej związanej z budową nowych oraz modernizacją i adaptacją istniejących w siedzibie Zamawiającego instalacji i urządzeń przewidzianych do wykorzystania w projekcie POIG; opracowane dokumentacje oparte na nowych oraz istniejących instalacjach mają pozwolić na postawienie ¼ technicznych instalacji spełniających wymogi bezpieczeństwa procesowego i umożliwiających przeprowadzenie badań oraz określenie podstawowych parametrów procesu i ocenę poprawności wcześniej dokonanych założeń dotyczących prowadzonego procesu; w/w dokumentacje techniczne mają być opracowane oddzielnie dla każdego z czterech obszarów wykazanych w specyfikacji technicznej oraz w harmonogramie realizacji i stanowić założenia do projektu procesowego instalacji pilotowej procesu technologicznego p.n. Synteza kwasu akrylowego i estrów akrylowych w oparciu o surowce odnawialne, w tym frakcję glicerynową z produkcji estrów metylowych kwasów tłuszczowych, opracowywanego przez Zamawiającego w ramach programu POIG,

    b)organizacja prac i nadzór nad wykonaniem przez pracowników Zamawiającego oraz firmy trzecie zaprojektowanej instalacji ćwierć -technicznej , w tym nad modernizacją i adaptacją istniejących instalacji i urządzeń,

    c)opracowanie wytycznych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz specyfikacji technicznej do SIWZ na wyłonienie w drodze przetargu wykonawcy projektu instalacji pilotowej wytwarzania estrów akrylowych,
    d)udzielanie bieżących konsultacji w zakresie zadań objętych niniejszą umową pracownikom naukowym Zamawiającego w wymiarze 8-miu godzin co dwa tygodnie.
    Szczegółowy zakres prac składających się na przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  21. Usługi dodatkowe, w postaci pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów, w tym w szczególności pełnienia nadzoru oraz rozliczenia robót dodatkowych i uzupełniających objętych Kontraktami.
    Zamawiający: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, Zabrze
  22. Wykonanie podejść instalacyjnych oraz montaż wodomierzy dla Centrum Naukowo-Dydaktycznego Wydziału Inżynierii i Kształtowania Środowiska SGGW - Centrum Wodne w Warszawie.
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Dział Nadzoru Technicznego, Warszawa
  23. PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA DLA PROJEKTU UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W ZLEWNI RZEKI BARYCZY
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o., Milicz
  24. Wykonanie robót dodatkowych, w tym antresoli i posadzki tarasu z kamienia oraz ujęcie wody w sali wystawienniczo- dydaktycznej w budynku Centrum Naukowo-Dydaktycznego Wydziału Inżynierii i Kształtowania Środowiska SGGW-Centrum Wodne w Warszawie zlokalizowane na działce 114-2 obręb 1-10-12 położonej przy u. Nowoursynowskiej w Warszawie.
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Dział Nadzoru Technicznego, Warszawa
  25. Wykonanie projektu wykonawczego i budowa oczyszczalni spalin.
    Zamawiający: Instytut Techniki Budowlanej, Warszawa
  26. WYKONANIE ZAGOSPODAROWANIA OTOCZENIA CENTRUM NAUKOWO-DYDAKTYCZNEGO WIiKŚ SGGW W WARSZAWIE - PARK DYDAKTYCZNY ZWANY PARKIEM WODNYM - ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. NOWOURSYNOWSKIEJ R. CISZEWSKIEGO DZ. NR. 114/2 OBRĘB 1-10-12 SPRAWA NR BPK-I / 03 / 2009
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Biuro Pełnomocnika Kanclerza SGGW ds. Inwestycji, Warszawa