Kogo reprezentuje osoba

Marczak Stanisław Kazimierz

w KRS

Stanisław Kazimierz Marczak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Stanisław
Drugie imię:Kazimierz
Nazwisko:Marczak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1951 r., wiek 70 lat
Miejscowości:Kocierzew (Łódzkie), Lipnice (Łódzkie), Łowicz (Łódzkie)
Przetargi:16 w aktualnych firmach, 16 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adach Marianna Bronisława, Barańczyk Czesław, Bartosik Grzegorz Władysław, Byzdra Marek Andrzej, Cendrowicz Krystyna, Cytryński Kazimierz Tadeusz, Dura Roman, Gajda Tadeusz, Gapiński Jan, Gawroński Tadeusz, Golis Jolanta Małgorzata, Górajek Mirosław Leszek, Horowska Danuta Maria, Ignaczak Jadwiga Teresa, Imiołek Krzysztof, Janiak Adam Franciszek, Jaskurzyński Jerzy, Jezierska Agnieszka Ewa, Kaczur Izabela Sylwia, Kawa Henryk, Kępka Wiesława Henryka, Klepaczka Mieczysław, Konatkowska Dorota Jadwiga, Koza Grzegorz Mirosław, Kołaczyńska Krystyna Zofia, Król Maria, Kukieła Włodzimierz Tadeusz, Kurczak Ewa Barbara, Kwiatkowska Katarzyna Janina, Kłąb Agnieszka, Lewarski Tadeusz, Lipińska Teresa, Madanowski Stanisław, Malesa Danuta, Miazek Zbigniew Szymon, Michalak Marian Paweł, Mikina Jan Marian, Muranowicz Adam, Pacler Jan Władysław, Paluszek Krystyna Anna, Pastusiak Alina Maria, Pawłowski Jan, Pietrzak Halina, Płoszka Danuta, Rapiński Jerzy, Starczyk Marzena Monika, Strugińska Marianna, Supera Eugeniusz, Szychowska Bożenna Maria, Trębska Maria, Wawrzyn Anna Ewa, Wieczorek Urszula, Wojenka Monika, Wolski Sławomir Leon, Wysocki Jan, Żakowiecka Beata Elżbieta, Zieliński Jan, Znyk Ireneusz Jerzy, Znyk Marek Paweł, Łęczycka Iwona Barbara

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łęczycka Maria
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Antczak Krzysztof, Banasiak Wojciech, Bluszcz Jan, Boczkowski Jerzy, Chądzyński Edward, Chociłowska-chołuj Joanna, Czapnik Jan, Dąbrowski Dariusz, Dąbrowski Jan, Dróżka Leszek, Gajda Jolanta, Gapiński Jan, Grzelak Teresa, Guzek Zbigniew, Imiołek Sylwester, Jakubowski Bogdan Jacek, Janiak Adam, Jarota Bogdan, Jędrachowicz Mirosław, Jezierski Wojciech Zbigniew, Kacprowicz Ryszard, Kapuściński Szczepan, Klimczyńska Anna, Kobierecki Waldemar, Kostusiak Dariusz Krzysztof, Kuracki Ryszard, Madanowski Stanisław, Makowski Jan, Makowski Jan, Malesa Ryszard, Marat Andrzej, Michalak Tomasz, Miodek Krzysztof, Miziołek Marian, Pacholski Stefan, Pełka Andrzej, Pierzchalski Sławomir, Pietraszewski Mirosław, Przyłuski Andrzej, Rosa Jan, Targaszewski Edward, Tarkowski Jan, Teresiak Jadwiga, Wałachowski Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuczak Tomasz Grzegorz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barlak Eugeniusz, Brzozowski Jan, Buczek Wincenty Stanisław, Czapnik Tadeusz, Frankowski Kazimierz, Grzanka Maria, Jabłoński Jan Eugeniusz, Jaros Tadeusz, Koncewicz Władysław, Lesiewicz Wacław Bolesław, Majcher Józef, Michalak Julian, Nowak Julian Adam, Okraska Teresa, Panek Józef, Pietrzak Jan, Podwójci Władysław, Rokicki Jan, Sekuła Jan, Siejka Wiesław, Staniszewski Janusz, Słubik Ireneusz Stanisław, Wróbel Zdzisław Stanisław, Zawadzki Stanisław Jan, Łacheta Jan, Łacheta Józef Ireneusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Skierniewicach, Skierniewice − KRS 0000105572
  2. Bank Spółdzielczy W Sochaczewie, Sochaczew − KRS 0000166084
  3. Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000040238
  4. Ekołowiczanka Sp. Z O.O., Łowicz − KRS 0000337082
  5. Fundacja Spółdzielczy Fundusz Socjalny Wsi W Warszawie, Rypin − KRS 0000063851
  6. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Chąśno − KRS 0000185228
  7. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Dmosin − KRS 0000096859
  8. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000105591
  9. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Nieborowie, Nieborów − KRS 0000186639
  10. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Teresinie, Teresin − KRS 0000101973
  11. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Zdunach, Zduny − KRS 0000062540
  12. Gminny Związek Rolników Kółek i Organizacji Rolniczych W Nieborowie, Nieborów − KRS 0000232550
  13. Gminny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000242445
  14. Gminny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Zdunach, Zduny − KRS 0000247714
  15. Kółko Rolnicze W Boczkach, Boczki − KRS 0000183329
  16. Kółko Rolnicze W Byczkach, Byczki − KRS 0000254284
  17. Kółko Rolnicze W Godzianowie, Godzianów − KRS 0000243486
  18. Kółko Rolnicze W Klewkowie, Klewków − KRS 0000237410
  19. Kółko Rolnicze W Kocierzewie Północnym, Kocierzew Północny − KRS 0000184909
  20. Kółko Rolnicze W Osieku, Osiek − KRS 0000194153
  21. Kółko Rolnicze W Płaskocinie, Płaskocin − KRS 0000185260
  22. Kółko Rolnicze W Popowie, Popów − KRS 0000262933
  23. Kółko Rolnicze W Różycach, Różyce Stara Wieś − KRS 0000185387
  24. Kółko Rolnicze W Słupi Wsi, Słupia Wieś − KRS 0000237547
  25. Kółko Rolnicze W Sromowie, Sromów − KRS 0000188372
  26. Kółko Rolnicze W Sypieniu, Sypień − KRS 0000231411
  27. Krajowe Stowarzyszenie Mleczarzy, Warszawa − KRS 0000118346
  28. Mazowiecki Związek Hodowców Bydła i Producentów Mleka, Parzniew − KRS 0000172996
  29. Mazowieckie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. Z O.O., Łowicz − KRS 0000081000
  30. Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Domino W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000207228
  31. Ochotnicza Straż Pożarna W Antoniewie, Antoniew − KRS 0000311372
  32. Ochotnicza Straż Pożarna W Bednarach Wsi, Bednary Wieś − KRS 0000187725
  33. Ochotnicza Straż Pożarna W Boczkach, Boczki − KRS 0000176059
  34. Ochotnicza Straż Pożarna W Byczkach, Byczki − KRS 0000206937
  35. Ochotnicza Straż Pożarna W Godzianowie, Godzianów − KRS 0000200997
  36. Ochotnicza Straż Pożarna W Jamnie, Jamno − KRS 0000295439
  37. Ochotnicza Straż Pożarna W Klewkowie, Klewków − KRS 0000278203
  38. Ochotnicza Straż Pożarna W Niedzieliskach, Niedzieliska − KRS 0000261793
  39. Ochotnicza Straż Pożarna W Nowych Mostkach, Nowe Mostki − KRS 0000245315
  40. Ochotnicza Straż Pożarna W Olszowej Woli, Olszowa Wola − KRS 0000202639
  41. Ochotnicza Straż Pożarna W Orłowie, Orłów − KRS 0000310518
  42. Ochotnicza Straż Pożarna W Piotrkowie, Piotrkowo − KRS 0000058391
  43. Ochotnicza Straż Pożarna W Przemysłowie, Przemysłów − KRS 0000255759
  44. Ochotnicza Straż Pożarna W Różycach Żurawieńcu, Różyce Żurawieniec − KRS 0000133606
  45. Ochotnicza Straż Pożarna W Skaratkach, Skaratki − KRS 0000296777
  46. Ochotnicza Straż Pożarna W Sromowie, Sromów − KRS 0000246246
  47. Ochotnicza Straż Pożarna W Sypieniu, Sypień − KRS 0000190308
  48. Ochotnicza Straż Pożarna W Świeryżu Drugim, Świeryż Drugi − KRS 0000222660
  49. Ochotnicza Straż Pożarna W Wejscach, Wejsce − KRS 0000130222
  50. Ochotnicza Straż Pożarna W Wólce Krosnowskiej, Wólka Krosnowska − KRS 0000194389

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agro-antczak Sp. Z O.O., Żydów − KRS 0000418482
  2. Bank Spółdzielczy W Lesznowoli, Lesznowola − KRS 0000044434
  3. Bank Spółdzielczy W Teresinie, Teresin − KRS 0000054104
  4. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Łyszkowice − KRS 0000149175
  5. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Bielawach, Bielawy − KRS 0000064963
  6. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Domaniewicach, Domaniewice − KRS 0000125736
  7. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Kocierzewie, Kocierzew − KRS 0000196993
  8. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Młodzieszynie, Młodzieszyn − KRS 0000194504
  9. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Nowej Suchej, Nowa Sucha − KRS 0000065593
  10. Grupa Producentów Rolnych Koźmin Wielkopolski Sp. Z O.O., Koźmin Wielkopolski − KRS 0000181414
  11. Job Support Sp. Z O.O., Łowicz − KRS 0000749422
  12. Kujawska Spółdzielnia Mleczarska, Włocławek − KRS 0000052606
  13. Laboratorium Oceny Mleka W Kole - Sp. Z O.O., Koło − KRS 0000164165
  14. Mazowiecki Bank Regionalny S.A. (mr Bank S.A.), Warszawa − KRS 0000018886
  15. Mleko Sp. Z O.O., Lipsko − KRS 0000131126
  16. Mlekoma Dairy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000495089
  17. Mlektar S.A., Tarnów − KRS 0000036419
  18. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Konin − KRS 0000162475
  19. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Kalisz − KRS 0000097390
  20. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000093148
  21. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Skierniewicach, Skierniewice − KRS 0000167049
  22. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Wart-milk, Sieradz − KRS 0000180751
  23. Polish Dairy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000603574
  24. Powiatowy Bank Spółdzielczy We Wrześni, Września − KRS 0000103927
  25. Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Spółdzielni Mleczarskich Lacpol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037822
  26. Raiffeisen Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000014540
  27. Rcpe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000436995
  28. Reiso Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000418523
  29. Sgb-bank S.A., Poznań − KRS 0000058205
  30. Spółdzielnia Handlowa Samopomoc Chłopska, Skierniewice − KRS 0000085051
  31. Spółdzielnia Inwestycji i Budownictwa W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000042509
  32. Spółdzielnia Kółek Rolniczych, Słupia − KRS 0000208005
  33. Spółdzielnia Kółek Rolniczych Sochaczew Z Siedzibą W Kątach, Katy − KRS 0000276916
  34. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Dmosinie, Dmosin − KRS 0000186725
  35. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Domaniewicach, Domaniewice − KRS 0000202394
  36. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Godzianowie, Godzianów − KRS 0000207493
  37. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Kocierzewie, Kocierzew Południowy − KRS 0000187743
  38. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Nieborowie, Nieborów − KRS 0000228401
  39. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Zdunach, Zduny − KRS 0000197545
  40. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Głownie, Głowno − KRS 0000177416
  41. Spółdzielnia Mleczarska Września, Września − KRS 0000168772
  42. Spółdzielnia Mleczarska Zorina W Kutnie, Kutno − KRS 0000155645
  43. Spółdzielnia Ogrodniczo-pszczelarska Pszczółka, Łowicz − KRS 0000111173
  44. Spółdzielnia Usług Rolniczych Rolmech W Chąśnie, Chąśno − KRS 0000187611
  45. Spółka Ogrodniczo-pszczelarska Pszczółka W Łowiczu Sp. Z O.O., Łowicz − KRS 0000332083
  46. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Oświaty Gminy Łowicz, Łowicz − KRS 0000380831
  47. Toruńska Spółdzielnia Mleczarska, Toruń − KRS 0000016213
  48. Towarzystwo Dom Ludowy W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000298587
  49. Zorina Sp. Z O.O., Kutno − KRS 0000085493
  50. Zrzeszenie Plantatorów Owoców i Warzyw W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000191447

Powiązane przetargi (32 szt.):
  1. USŁUGA UDZIELENIA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA GMINY NOWOSOLNA.
    Zamawiający: Gmina Nowosolna, Łódź
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego dla Gminy Nowosolna w wysokości 2.574.400 zł. na pokrycie planowanego deficytu.
    3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  2. udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie w 2016 roku planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów Gminy Miasta Łowicz
    Zamawiający: Miasto Łowicz, Łowicz
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie 7.530.000,00 zł
    w walucie polskiej z przeznaczeniem na sfinansowanie w 2016 roku planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Gminy Miasta Łowicz 2) Kredyt będzie udzielony na rachunek organu Miasta Łowicza : 21.11.2016 - I transza -3.500.000,00 zł, 20.12.2016 – II transza – 4.030.000,00 zł. 3)Do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiającego przyjmuje się datę uruchomienia kredytu: na dzień 21.11.2016 r. i 20.12.2016r. 4) Okres kredytowania (wymagany) 31.12.2021 r. 5) Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco. 6) Terminy spłaty kredytu w latach 2017 -2021, w tym: - w 2017 roku: 12 rat po 125 500,00 zł; łącznie –
    1 506 000,00 zł, - w 2018 roku: 12 rat po 125 500,00 zł; łącznie –1 506 000,00 zł, - w 2019 roku: 12 rat po 125 500,00 zł; łącznie –1 506 000,00 zł, - w 2020 roku: 12 rat po 125 500,00 zł; łącznie –1 506 000 zł, - w 2021 roku: 12 rat po
    125 500,00 zł; łącznie – 1 506 000,00 zł. 7) Oprocentowanie kredytu dla każdego okresu odsetkowego będzie równe sumie stawki odniesienia obliczonej na podstawie średniej arytmetycznej tj. WIBOR-u dla depozytów jednomiesięcznych ze wszystkich dni miesiąca, którego dotyczy, zaokrąglonej do dwóch miejsc po przecinku oraz marży Banku. Do wyliczenia stawki odniesienia bierze się sumę WIBOR dla depozytów 1 - miesięcznych ze wszystkich dni, w których są one kwotowane w ciągu danego miesiąca dzieloną przez liczbę dni w których są one kwotowane. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 8) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 9)Prowizja za udzielenie kredytu wynosi ..%. 10) Nie będą pobierane: a) opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, b) odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 11) Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych, do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą. Odsetki dla całego okresu kredytowania będą liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku tj. 365 lub 366. Pierwsza spłata nastąpi w miesiącu w którym został uruchomiony kredyt. 12) Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 31.01.2017 r. 13) Kredyt nie musi być wykorzystany w całości, z tego tytułu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat. 14) Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 15) Zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego. 16) W przypadku gdy termin zapłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie. 17) Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 20.12.2016 r. 18) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 19) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych w umowie. 20) Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo Bankowe. 21) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kontrasygnaty Skarbnika Miasta na deklaracji wekslowej zabezpieczającej kredyt. 22) Posiadana przez Miasto Łowicz pozytywna opinia RIO o możliwości spłaty zadłużenia zostanie przekazana Wykonawcy który uzyskał zamówienie publiczne przed podpisaniem umowy kredytowej. 23) Zgodnie z artykułem 36a ust. 2 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał usługę związaną z udzieleniem i obsługą kredytu siłami własnymi, bez udziału podwykonawców.
  3. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 576.271,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście siedemdziesiąt jeden złotych, 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Sadkowice, Sadkowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 576.271,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście siedemdziesiąt jeden złotych, 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Kredyt zostanie wykorzystany w transzach uruchamianych na podstawie dyspozycji złożonych przez Gminę Sadkowice w terminie: od dnia podpisania umowy kredytowej do 31 grudnia 2016 r. 3. Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi począwszy od
    31 marca 2018 roku do 31 grudnia 2030 roku włącznie, w następujący sposób: 51 równych rat kwartalnych wynoszących 11.082,00 zł płatnych do ostatniego dnia kwartału w okresie od 31 marca 2018 roku do 30 września 2030 roku oraz ostatnia rata w kwocie 11.089,00 zł płatna do 31 grudnia 2030 roku. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwości wcześniejszej spłaty rat kredytu bez dodatkowych opłat. 5. Wykonawca nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości spłaty kredytu w terminie przekraczającym 31 grudnia 2030 roku. 7. Kod wspólnego słownika zamówień publicznych CPV: 66113000-5. 8. Na wniosek Zamawiającego, za zgodą Wykonawcy, w uzasadnionym przypadku, spowodowanym nagłą zmianą sytuacji finansowej Zamawiającego, możliwe będzie sporządzenie aneksu w celu zmiany harmonogramu spłaty kredytu. 9. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą kwotę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 10. Jeżeli 31.12. przypada na dzień wolny, to spłata powinna nastąpić przed 31.12. (w ostatnim dniu pracującym). 11. W okresie kredytowania, odsetki będą naliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366 dni). 12. Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę odpowiadającą kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami oraz innymi kosztami Wykonawcy. 13. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji roszczeń Wykonawcy wynikających z umowy. 14. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, oświadczenie o poddaniu się egzekucji, deklaracji wystawcy weksla in blanco). 15. Zamawiający udostępni przed podpisaniem umowy kredytowej zaświadczenia o braku zaległości wobec US i ZUS. 16. Zamawiający wymaga zawarcia w umowie kredytowej danych wynikająch z oferty złożonej przez Wykonawcę. 17. W sytuacji, gdy kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 18. Zamawiający nie przewiduje oprócz oprocentowania od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu, oraz jakichkolwiek opłat za prowadzenie rachunku bankowego. 19. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 20. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 93 ustawy Pzp. 22. Zamawiający nie korzysta z leasingu oraz emisji papierów dłużnych. 23. Zamawiający nie korzysta z emisji papierów wartościowych. 24. Zamawiający nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno-prywatnym
  4. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 630.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu na 2015 rok
    Zamawiający: Urząd Gminy w Godzianowie, Godzianów
    Przedmiotem zamówienia było udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 630000,00 PLN (słownie złotych: sześćset trzydzieści tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Godzianów
  5. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
    Zamawiający: Powiat Łowicki, Łowicz
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
    pożyczek do wysokości 2.707.849,73 zł (słownie: dwa miliony siedemset siedem tysięcy osiemset czterdzieści dziewięć złotych 73/100). 2. Zamawiający zobowiązuje się zaciągnąć kredyt do wysokości 2 707 849,73 zł jednak w kwocie nie niższej niż 2 000 000,00 zł. 3. Kredyt uruchamiany będzie
    w transzach. Zamawiający określa każdorazowo wysokość transzy kredytu i termin jej uruchomienia - pierwsza transza w kwocie 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) do dnia 12.10.2015r. Uruchomienie transzy kredytu nastąpi na podstawie pisemnej dyspozycji podpisanej przez dwóch członków Zarządu Powiatu Łowickiego, która będzie złożona nie później niż na 2 dni robocze przed terminem uruchomienia kredytu. Datą uruchomienia środków może być tylko dzień roboczy. Ostateczny termin uruchomienia kredytu upływa w dniu 31.12.2015 r. 4. Bank udziela karencji w spłacie kredytu do dnia 31.12.2017 r. Pierwsza rata płatna do 31.01.2018 r. zgodnie z harmonogramem.
    5. Koszt kredytu może składać się wyłącznie z odsetek od uruchomionej kwoty kredytu oraz ewentualnej prowizji. Na w/w odsetki składać się będzie stopa procentowa WIBOR 1M notowana na ostatni dzień każdego miesiąca oraz stała comiesięczna marża Wykonawcy. Ewentualna prowizja pobierana będzie przez Wykonawcę w dniu uruchomienia kredytu od transzy kredytu. 6. Kredyt spłacany będzie w latach 2018 - 2025 w 96 miesięcznych ratach, płatnych w ostatnim dniu kalendarzowym miesiąca
    z zachowaniem karencji w spłacie kapitału do dnia 31.12.2017r
  6. Obsługa bankowa budżetu Powiatu Łowickiego w latach 2015 - 2018
    Zamawiający: Powiat Łowicki, Łowicz
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Łowickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi podległymi Powiatowi Łowickiemu w okresie od 07.01.2015r. do 06.01.2018r
  7. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 410.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu na 2014 rok
    Zamawiający: Urząd Gminy w Godzianowie, Godzianów
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 410.000 PLN (słownie złotych: czterysta dziesięć złotych ) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Godzianów
  8. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
    Zamawiający: Powiat Łowicki, Łowicz
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
    i pożyczek w wysokości 1.000.000,00 zł. Kredyt uruchomiony będzie jedną transzą. Uruchomienie transzy kredytu nastąpi na podstawie pisemnej dyspozycji podpisanej przez dwóch członków Zarządu Powiatu Łowickiego, która będzie złożona nie później niż na 2 dni robocze przed terminem uruchomienia kredytu. Datą uruchomienia środków może być tylko dzień roboczy. Ostateczny termin uruchomienia kredytu upływa w dniu 31.12.2014 r. Kredyt spłacany będzie w latach 2017 - 2024 w 96 miesięcznych ratach, płatnych w ostatnim dniu kalendarzowym miesiąca z zachowaniem karencji
    w spłacie kapitału do dnia 31.12.2016r
  9. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 732.392,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
    Zamawiający: Gmina Sadkowice, Sadkowice
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 732.392,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści dwa tysiące trzysta dziewięćdziesiąt dwa złote) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy. Spłaty rat kredytu nastąpią w latach 2015-2030. Spłata kredytu w równych ratach kwartalnych tj: spłata kapitału - 63 raty po 11.444,00 zł, pierwsza rata płatna do 31.03.2015 r. oraz ostatnia 64 rata w kwocie 11.420,00 zł płatna do 31.12.2030 r. Odsetki naliczane po uruchomieniu kredytu od kapitału pozostającego po dokonanych spłatach. Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.03.2015 roku. Spłata kapitału i odsetek w okresach kwartalnych. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania kredytu bez dodatkowych opłat. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty całości lub części kapitału kredytu przed upływem końca terminu kredytowania, tj. przed 31.12.2030 r. bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji
  10. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jeżów w 2014 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Urząd Gminy w Jeżowie, Jeżów
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.770.000,00zł (słownie: jeden milion siedemset siedemdziesiąt tysięcy złotych 00)100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jeżów w 2014 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek. Uruchomienie środków z kredytu odbywać się będzie w transzach, każdorazowo na pisemny wniosek Zamawiającego, których termin i wysokość zostaną określone we wniosku złożonym najpóźniej na 2 dni przed ich uruchomieniem. W trakcie realizacji zamówienia planowana ilość transz oraz terminy i kwoty poszczególnych transz kredytu mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych obciążeń finansowych. Wykonawca będzie naliczał odsetki tylko od faktycznie wykorzystanej przez Zamawiającego kwoty kredytu. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od salda kredytu. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek. Bank nie będzie pobierał opłat i dodatkowych kosztów od niewykorzystanej kwoty kredytu. Środki z uruchomionego kredytu bankowego będą przekazane na rachunek Gminy Jeżów wskazany przez Zamawiającego. Okres karencji w spłacie kredytu od dnia postawienia środków kredytu do dyspozycji do dnia 31.01.2015r. Spłata całej kwoty zaciągniętego kredytu następowała będzie w 120 miesięcznych ratach płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca, przy czym: pierwsze 12 rat płatne w wysokości po 12.500,00zł, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do dnia 31 stycznia 2015r., kolejne 24 raty płatne w wysokości po 5.000,00zł, kolejne 30 raty płatne w wysokości po 10.000,00zł, kolejne 6 rat płatnych w wysokości po 20.000,00zł, kolejne 3 raty płatnych w wysokości po 10.000,00zł, kolejne 15 rat płatnych w wysokości po 20.000,00zł, kolejne 6 rat płatnych w wysokości po 25.000,00zł, kolejne 12 rat płatnych w wysokości po 30.000,00zł, kolejne 12 rat płatnych w wysokości po 20.000,00zł, ostatnia płatna do 31 grudnia 2024r. Wysokość poszczególnych rat spłat kapitału może ulec zmianie w przypadku wykorzystania przez Zamawiającego mniejszej kwoty kredytu. Spłata kwoty odsetek od wykorzystanego kredytu następowała będzie w okresach miesięcznych w malejących ratach płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem spłaty w całości lub części, bez konieczności ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych opłat i kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą liczone do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Wykonawca przyjmuje jako zabezpieczenie kredytu weksel (in blanco) wraz z deklaracją wekslową. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne i ustalone na podstawie stawki bazowej WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę banku. Stawka bazowa jest ustalona na okres 1 miesiąca i stanowi stopę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca i ma zastosowanie do odsetek naliczanych od pierwszego dnia następnego miesiąca kalendarzowego. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. Marża banku określona w procentach będzie stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Jedynym zyskiem banku będzie stawka WIBOR 1M powiększona o marżę banku od wykorzystanego kredytu. Zamawiający nie dopuszcza dodatkowych opłat związanych z udzieleniem kredytu lub wykonaniem zamówienia np.: z tytułu ubezpieczenia kredytu, kosztów manipulacyjnych, prowizji przygotowawczej od udzielonego kredytu lub innych kosztów. Do obliczenia odsetek należy przyjąć faktyczną liczbę dni w każdym roku kalendarzowym..
  11. Usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 2 570 367,00 zł
    Zamawiający: Gmina Łąck, Łąck
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 2.570.367,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. Rodzaj waluty: PLN Kwota kredytu: 2.570.367,00 zł. Okres kredytowania: do 30 listopada 2026 r. Przeznaczenie kredytu: na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. Postawienie kredytu do dyspozycji: Kredyt przekazywany będzie na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy Zamawiającego jednorazowo lub w transzach. Termin przekazania kredytu lub poszczególnych transz zostanie zgłoszony przez Zamawiającego na 2 dni robocze przed ich pobraniem przez Zamawiającego (chyba, że kredytodawca będzie miał możliwość skrócenia terminu). Ostateczny termin pobrania kredytu przez Zamawiającego upływa w dniu 31 grudnia 2014 r. Dopuszcza się możliwość pobrania kredytu w niepełnej wysokości. Zabezpieczenie kredytu: Jedyną dopuszczalną formą zabezpieczenia kredytu, akceptowaną przez Zamawiającego jest weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ustawy Prawo Bankowe. Terminy spłaty kredytu: Kredyt będzie spłacany w następujących ratach: 2015 r. - do 30.06.2015 r. - 410 367 zł., do 31.10.2015 r. - 30.000 zł. 2016 r. - do 31.08.2016 r. - 20 000 zł., 2017 r. - do 30.04.2017 r. - 40.000 zł., do 31.08.2017 r. - 40.000 zł. 2018 r. - do 31.08.2018 r. - 20.000 zł., 2019 r. - do 31.08.2019 r. - 20.000 zł., 2020 r. - do 31.08.2020 r. - 20.000 zł., 2021 r. - do 30.04.2021 r. - 50.000 zł., do 30.11.2021 r. - 200.000 zł., 2022 r. - do 30.11.2022 r. - 150.000 zł. 2023 r. - do 30.06.2023 r. - 160.000 zł., do 30.11.2023 r. - 200.000 zł., 2024 r. - do 30.06.2024 r. - 160.000 zł., do 30.11.2024 r. - 200.000 zł., 2025 r. - do 30.06.2025 r. - 125.000 zł., do 30.11.2025 r. - 300.000 zł., 2026 r. - do 30.06.2026 r. - 125.000 zł., do 30.11.2026 r. - 300.000 zł., Oprocentowanie kredytu: Ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie rzeczywistej liczby dni w roku. Oprocentowanie kredytu jest zmienne w okresach miesięcznych i jest ustalane z góry odrębnie dla każdego kolejnego okresu odsetkowego według notowania stawki WIBOR 3M na dwa dni robocze poprzedzające rozpoczęcie każdego okresu odsetkowego. Odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego, lecz nie pobranego przez Zamawiającego. Spłata odsetek będzie następowała w okresie kredytowania w okresach miesięcznych (tj. do ostatniego dnia danego miesiąca). Pierwsza płatność odsetek nastąpi do dnia 31.12.2014 roku. Kwota odsetek za pierwszy okres odsetkowy zostanie wyliczona wg notowania stawki WIBOR 3M na dwa dni robocze przed pobraniem kredytu przez Zamawiającego (w przypadku pobierania kredytu w transzach przed pobraniem pierwszej transzy kredytu). Ostatnia płatność odsetek nastąpi do 30 listopada 2026 r. Odsetki naliczane są od wysokości niespłaconego kapitału. Ewentualna prowizja (brutto) będzie potrącana od wartości pobranego kredytu (w przypadku pobierania kredytu w transzach od każdej pobranej przez Zamawiającego transzy kredytu). Zamawiający nie ponosi kosztów prowizji od kredytu przyznanego lecz nie pobranego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie pobrania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Bank gwarantuje przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości zadłużenia z tytułu kredytu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów, po uprzednim powiadomieniu banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. Z tytułu zawarcia umowy kredytu, jej realizacji i ewentualnych zmian wprowadzonych do umowy na wniosek Stron, Bank nie pobiera innych opłat. Uwagi: 1.Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty kredytu zostanie udostępniona niezwłocznie po jej otrzymaniu. 2.Budżet Gminy Łąck na 2014 roku wraz ze zmianami, Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Łąck ze zmianami, opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, informacje z wykonania budżetu oraz sprawozdania budżetowe i Uchwała Rady Gminy Łąck nr XXIII/229/2014 z dnia 30 kwietnia 2014 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego dostępne są w BIP UG Łąck www.lack.bipgminy.pl. 3.Zamawiający udostępni inne informacje dotyczące Gminy Łąck na pisemny wniosek
  12. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
    Zamawiający: Gmina Rokiciny, Rokiciny
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego. 2) Kwota i waluta kredytu - 1.750.538,73 PLN 3) Uruchomienie kredytu będzie następowało w transzach, w kwotach i w terminach wskazanych przez zamawiającego, we wniosku na 3 dni przed planowanym uruchomieniem kolejnej transzy kredytu. 4) Wykonawca zobowiązuje się do pozostawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w okresie od następnego dnia po podpisaniu umowy do 27 grudnia 2013 roku. 5) Karencja w spłacie rat kapitałowych do 30.03.2015 roku. 6) Pierwsza spłata raty kapitałowej 31.03.2015 roku, kolejne spłaty rat kapitałowych następować będą w okresach miesięcznych według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (w złotych). 7) Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych w terminach spłat rat kredytowych tj. ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. Spłata odsetek nastąpi począwszy od miesiąca w którym uruchomiono pierwszą transzę kredytu. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 8) W przypadku gdy termin płatności raty kapitałowej odsetek przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, zamawiający dokona spłaty należności najpóźniej w dniu roboczym przypadającym po tym dniu. 9) Oprocentowanie kredytu jest zmienne. Wysokość stopy procentowej jest sumą stałej marży banku i stawki WIBOR 3M, ustalonej jako średnia arytmetyczna notowań z ostatniego miesiąca poprzedzającego naliczanie odsetek. Marża banku może wyrażać się liczbą dodatnią lub ujemną. Oferent zobowiązany jest do dokładnego określenia (+) dodatniej lub (-) ujemnej marży. 10) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia kredytu w kwocie niższej, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat i prowizji. 13) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z uruchomieniem i obsługą kredytu w całym okresie kredytowania, poza wymienionym wyżej oprocentowaniem. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie, uzależniając go od spłaty długu, zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych, bez ponoszenia dodatkowych opłat. 15) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku przedłużenia procedury przetargowej mającej na celu wybór wykonawcy, w szczególności poprzez wszczęcie postępowania odwoławczego.
  13. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 733 604,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Słupia, Słupia
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
    1) wysokość kredytu długoterminowego: 733 604,00 PLN
    1) kredyt postawiony będzie do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania Umowy
    w jednej transzy;
    2) uruchomienie środków nastąpi w dniu podpisania Umowy;
    3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, z tego tytułu
    bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem
    4) karencja w spłacie kapitału: do dnia 30.01.2015 roku;
    5) raty kapitałowe spłacane będą w 156 ratach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, począwszy od 31 stycznia 2015 roku; przy czym ostatnia rata kredytu będzie ratą wyrównującą;
    6) spłata odsetek następować będzie od dnia uruchomienia kredytu, w ratach
    miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku;
    8) zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel in blanco wystawiony przez Gminę Słupia wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowane przez Skarbnika Gminy oraz oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji zgodnie z ustawą z dnia
    29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012 roku poz. 1376 z późn. zm.);
    9) oprocentowanie kredytu będzie stanowić sumę stawki WIBOR 1 M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie miesiąca okresu obrachunkowego i stałej
    w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć wszelkie opłaty do marży banku w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca i niezmienna w całym okresie kredytowania (do celów porównania ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M z dnia 05.12.2013 roku;
    10) Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki składającej się z:
    a) stopy procentowej WIBOR 1 M
    b) marży banku
    11) przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy kredytowej.
    12) ewentualna prowizja od udzielnego kredytu płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu;
    13) kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ;
    14) Zamawiający zastrzega sobie:
    a) zmianę terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych kosztów;
    b) prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnację z części kredytu bez dodatkowych kosztów;
    c) naliczane odsetki będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty;
    d) możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu; w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres faktycznie wykorzystania kredytu)
    15) celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Wykonawcę, Zamawiający dołącza do SIWZ następujące dokumenty finansowe:
    a) sprawozdanie Rb - 27 S z wykonania planu dochodów budżetowych za III kw. 2013 - Załącznik Nr 5 do SIWZ;
    b) sprawozdanie Rb - 28 S z wykonania planu wydatków budżetowych za III kw. 2013 - Załącznik Nr 6 do SIWZ;
    c) sprawozdanie Rb - Z o stanie zobowiązań za III kw. 2013 - Załącznik Nr 7 do SIWZ;
    d) sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce/deficycie za III kw. 2013 - Załącznik Nr 8 do SIWZ;
    e) sprawozdanie Rb - N o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za III kw. 2013 - Załącznik Nr 9 do SIWZ;
    f) sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie za 2012 rok - Załącznik Nr 10 do SIWZ;
    g) sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie za 2011 rok - Załącznik Nr 11 do SIWZ;
    h) sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań za 2012 rok - Załącznik Nr 12 do SIWZ;
    i) sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań za 2011 rok - Załącznik Nr 13 do SIWZ;
    j) sprawozdanie Rb-N o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za 2012 rok - Załącznik Nr 14 do SIWZ;
    k) sprawozdanie Rb-N o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za 2011 rok - Załącznik Nr 15 do SIWZ;
    l) sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych za 2012 rok - Załącznik Nr 16 do SIWZ;
    m) sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych za 2011 rok - Załącznik Nr 17 do SIWZ;
    n) sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych za 2012 rok - Załącznik Nr 18 do SIWZ;
    o) sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych za 2011 rok - Załącznik Nr 19 do SIWZ;
    p) sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Słupia za 2012 rok - Załącznik Nr 20 do SIWZ;
    q) informacja Wójta Gminy Słupia z dnia 20 sierpnia 2013 roku
    o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2013 roku - Załącznik Nr 31 do SIWZ;
    r) Uchwała Nr XXV/125/13 RADY GMINY SŁUPIA z dnia 31 stycznia 2013 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2013 rok - Załącznik Nr 21 do SIWZ;
    s) Uchwała Nr 111/354/2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi z dnia 22 października 2013 roku w sprawie opinii dotyczącej informacji z przebiegu wykonania budżetu Gminy Słupia za
    I półrocze 2013 roku - Załącznik Nr 32
    t) opinia RIO z wykonania budżetu za 2012 rok - Załącznik Nr 22 do SIWZ;
    u) opinia RIO z wykonania budżetu za 2011 rok - Załącznik Nr 23 do SIWZ;
    v) opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Słupia wynikającej
    z uchwały WPF na lata 2013-2016 - Załącznik Nr 24 do SIWZ;
    w) uchwała dot. wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2016 - Załącznik
    Nr 25 do SIWZ;
    x) Uchwała Nr XXXI/160/13 RADY GMINY SŁUPIA z dnia 22 listopada 2013r.
    w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów - Załącznik Nr 29 do SIWZ;
    y) Uchwała Nr 111/381/2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi z dnia 29 listopada 2013 roku w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego przewidzianego do zaciągnięcia przez Gminę Słupia - Załącznik Nr 30 do SIWZ.
    2. Podstawowe informacje o Gminie Słupia:
    a) informacja dot. funkcjonujących kredytów na dzień 30.09.2013 rok - Załącznik Nr 26 do SIWZ;
    b) uchwała dot. wyboru Wójta Gminy - Załącznik Nr 27 do SIWZ;
    c) uchwała dot. wyboru Skarbnika Gminy - Załącznik Nr 28 do SIWZ;
    d) liczba mieszkańców Gminy Słupia na dzień 30.06.2013 rok - 2 706
    e) ogólna stopa bezrobocia w powiecie skierniewickim na dzień 31.12.2012 rok - 9,1%;
    f) infrastruktura społeczna i techniczna - Gmina Słupia ma dobrze rozwiniętą zarówno infrastrukturę społeczną jak i techniczną - utwardzone drogi i niemal
    w 100% zwodociągowanie gospodarstwa. Gmina Słupia posiada własną oczyszczalnię ścieków oraz 5,5 km sieci kanalizacyjnej, w tym 68 przyłączy kanalizacyjnych. Na terenie gminy istnieją 2 Zespoły Szkół Ogólnokształcących, 2 jednostki budżetowe - Gminny Ośrodek Oświaty Kultury i Sportu i Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, klub sportowy LUKS OLIMPIC Słupia;
    5 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Koła Gospodyń Wiejskich.
    g) liczba jednostek prowadzących działalność gospodarczą, w tym osoby prawne - 156;
    h) powierzchnia gminy - 41,16 km2.
  14. Udzielenie Gminie Kiernozia kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Wójt Gminy w Kiernozi, Kiernozia
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia Gminie Kiernozia kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań
    wg niżej wymienionych warunków:

    - wysokość udzielonego kredytu - 850.000 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych),
    - środki będą uruchomione w formie polecenia przelewu, na rachunek zamawiającego w jednej transzy, w dniu 25 listopada 2013 r., ale nie później niż do 29 listopada 2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kwot i terminów transz kredytu, w uzasadnionych przypadkach.
    - okres kredytowania: XI.2013 r. - 31.XII.2021 r.
    - karencja w spłacie kredytu do 31.III.2014 r.
    - spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych na ostatni dzień roboczy, przy czym:
    - pierwszy okres obrachunkowy liczony będzie od dnia wypłaty kredytu,
    - ostatni okres obrachunkowy zakończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu.

    - spłata kredytu następować będzie w 32 kwartalnych ratach,
    - przy czym pierwsza rata w wysokości 12 500 zł płatna po upływie okresu karencji, tj. do 31 marca 2014 r., następne 20 rat po 12 500 zł (5 lat), płatnych w ostatnim dniu roboczym kończącym kwartał kalendarzowy, a
    - następne 12 rat po 50 000 zł (3 lata), płatnych w ostatnim dniu roboczym kończącym kwartał kalendarzowy.
    - możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji również w okresie karencji w spłacie,
    - w przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu również w okresie
    karencji - odsetki płatne od faktycznego zadłużenia,
    - spłata odsetek w okresach kwartalnych - na ostatni dzień roboczy kwartału
    kalendarzowego. Do wyliczenia odsetek należy przyjąć kalendarz rzeczywisty - rok
    365,
    - oprocentowanie kredytu - zmienne, według stopy procentowej opartej o stawkę
    WIBOR 3M, ustalana dla pierwszego okresu obrachunkowego według notowań na
    dwa dni kalendarzowe poprzedzające dzień wykorzystania kredytu, a dla kolejnych
    okresów obrachunkowych na dwa dni kalendarzowe, poprzedzające rozpoczęcie
    danego okresu obrachunkowego. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 3M dla
    drugiego dnia do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z
    dnia poprzedzającego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 3M,
    - Wykonawca zapewnia postawienie środków z kredytu do dyspozycji Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy,
    - Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od uruchomienia kredytu lub skorzystania z jego części bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów.
    Pobrana wcześniej prowizja banku w tym przypadku podlega zwrotowi proporcjonalnie do faktycznie wykorzystanego kredytu,
    - Wykonawca nie będzie naliczał odsetek oraz żadnych innych opłat od kwoty
    niewykorzystanego kredytu,
    - kredyt udzielony będzie w złotych polskich,
    - forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  15. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 600.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu na 2013 rok
    Zamawiający: Urząd Gminy w Godzianowie, Godzianów
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 600.000 PLN (słownie złotych: sześćset tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Godzianów.
  16. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 838.837,00 zł (słownie: osiemset trzydzieści osiem tysięcy osiemset trzydzieści siedem złotych) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Sadkowice, Sadkowice
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 838.837,00 zł (słownie: osiemset trzydzieści osiem tysięcy osiemset trzydzieści siedem złotych) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Spłaty rat kredytu nastąpią w latach 2016-2030. Spłata kredytu w równych ratach kwartalnych tj: spłata kapitału - 59 rat po 13.980,00 zł, pierwsza rata płatna do 31.03.2016 r. oraz ostatnia 60 rata w kwocie 14.017,00 zł płatna do 31.12.2030 r. Odsetki naliczane po uruchomieniu kredytu od kapitału pozostającego po dokonanych spłatach. Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.03.2016 roku. Spłata kapitału i odsetek w okresach kwartalnych. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania kredytu bez dodatkowych opłat. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty całości lub części kapitału kredytu przed upływem końca terminu kredytowania, tj. przed 31.12.2030 r. bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji
  17. Dostawa artykułów mleczarskich dla potrzeb WSZ w Koninie
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony, Konin
    dostawa artykułów mleczarskich w następującym zakresie:
    1) Mleko pasteryz. 2% folia - 131.400 L, 2) Śmietana 18% folia - 5.110 L, 3) Maślanka folia - 3.720 L, 4) Ser twarogowy półtłusty kl. I op. (pergamin-wosk) - 8.040 kg 5) Masło śmietankowe (200 g) - 4.200 kg, 6) Ser twardy (Gouda, Tylżycki, Edamski - plastry) - 1.200 kg, 7) Ser topiony (50 g - 100 g) op. folia aluminiowa - 1.380 kg, 8) Jogurt owocowy (150 g) - 240 szt., 9) Jogurt naturalny (180 g) - 9.600 szt., 10) Kefir 400 g (butelka) - 960 szt.
  18. Dostawy produktów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Łubianka
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży, realizowane zgodnie z zamówieniem Zamawiającego.Szacunkowe zapotrzebowanie produktów mleczarskich w okresie 2 lat , stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  19. Dostawa produktów mleczarskich
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Koło
    Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb Domu.
  20. dostawa nabiału, masła
    Zamawiający: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, Sochaczew
    dostawa nabiału , masła
  21. dostawa pieczywa oraz mleka i wyrobów nabiałowych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny, Toruń
  22. MLEKO I ARTYKUŁY MLECZNE
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Kutno
  23. Przetarg nieograniczony na dostawy artykułów mleczarskich Nr 220/6P/09
    Zamawiający: Areszt Śledczy Warszawa Służewiec, Warszawa
  24. dostawa mleka i artykułów nabiałowych
    Zamawiający: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki, Toruń
  25. Dostawy przetworów mlecznych
    Zamawiający: Areszt Śledczy, Bydgoszcz
  26. Dostawy Mleka, Przetworów Mlecznych i Margaryny, Pieczywa i bułki tartej.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, Legnica
  27. Przetarg nieograniczony na dostawy artykułów nabiałowych.
    Zamawiający: Zakład Karny nr 2, Wrocław
  28. Dostawy produktów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pigży
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Łubianka
  29. SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW: 1) PAKIET NR 1 - MIĘSO, WĘDLINY I DRÓB, 2) PAKIET NR 2 - MLEKO I ARTYKUŁY MLECZARSKIE, 3) PAKIET NR 3 - PIECZYWO.
    Zamawiający: Bursa Szkolna, Koło
  30. Dostawa artykułów mleczarskich
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Turek
  31. dostawa nabiału, masła
    Zamawiający: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, Sochaczew
  32. Artykóły żywnościowe do stołówki szkolnej w Gimnazjum Nr 3 w Lubinie
    Zamawiający: Gimnazjum nr 3 w Lubinie, Lubin