Kogo reprezentuje osoba

Markowicz Marek Stanisław

w KRS

Marek Stanisław Markowicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Marek
Drugie imię:Stanisław
Nazwisko:Markowicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1948 r., wiek 66 lat
Miejscowości:Toruń (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:16 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Markowicz Rafał Krzysztof, Nawrot Edward Zenon

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Deltom Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000201298

Powiązane przetargi (16 szt.):
  1. Dostawa sprzętu medycznego.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lubartów
    Wózek transportowo-kąpielowy do mycia chorych - 1 sztuka.
  2. Dostawa sprzętu medycznego oraz mebli medycznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie 9ZP-102/2011).
    Zamawiający: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
    PAKIET 1 - fotel do zabiegów laryngologicznych, PAKIET 2 - fotele laryngologiczne , PAKIET 3 - fotel stomatologiczny, PAKIET 4 - stół do przewijania niemowląt, PAKIET 5 - plansza do badania wzroku, PAKIET 6 - zgrzewarka, PAKIET 7 - szafy, PAKIET 8 - ssaki operacyjne, PAKIET 9 - laryngoskopy światłowodowe, PAKIET 10 - myjnia-dezynfektor, PAKIET 11 - wózek wanna, PAKIET 12 - lampa Clara, PAKIET 13 - łóżka szpitalne, PAKIET 14 - stoloki pod aparaturę, PAKIET 15 - szafa lekarska, PAKIET 16 - szafa z blachy stalowej , PAKIET 17 - aparat EKG, PAKIET 18 - manometr, PAKIET 19 - insuflatory, PAKIET 20 - materac do wózka MOBILO PLUS, PAKIET 21 - fartuchy RTG, PAKIET 22 - uchwyty do kroplówek
  3. Wyposażenie Oddziału Chirurgii i Oddziału Kardiologii
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, Olsztyn
    Wyposażenie Oddziału Chirurgii i Oddziału Kardiologii w sprzęt i meble medyczne
  4. Urządzenia medyczne
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Opole Lubelskie
    Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu medycznego-wyposażenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Szpitala Powiatowego w Opolu Lubelskim ul. Szpitalna 9, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim
  5. Dostawa wyposażenia dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego prowadzonego przez Zgromadzenie C.M.B.B Serafitki przy ul. Paderewskiego 2 w Toruniu- urządzenia medyczne
    Zamawiający: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, Toruń
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń medycznych do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego prowadzonego przez Zgromadzenie C.M.B.B. Serafitki przy ul. Paderewskiego 2 w Toruniu w następujących częściach:

    Część I- zintegrowany system do higieny i transportu pacjenta-załącznik nr 1 do SIWZ- realizacja w terminie nie dłuższym niż do 20 grudnia 2010r. - I etap
    Część II- urządzenia, sprzęt medyczny i rehabilitacyjny oraz aparatura medyczna- załącznik nr 2 do SIWZ- realizacja w terminie od 20 lutego 2011 do 15 marca 2011r.- II etap
  6. Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie w ramach realizacji projektu Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w powiecie chełmińskim poprzez modernizację oraz doposażenie SPZOZ w Chełmnie dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Chełmno
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do Zespołu Opieki Zdrowotnej Chełmnie z możliwością składania ofert na:
    a) całość zamówienia tj:
    inkubator otwarty - 2 sztuki, centrala rejestracyjna - 1 sztuka, wielofunkcyjne łóżko elektryczne - 5 sztuk, holter ciśnieniowy - 1 sztuka, kardiomonitory - 5 sztuk, kardiomonitor z funkcją pomiaru gazów anestetycznych - 1 sztuka, bronchofiberoskop - 1 sztuka, przewoźny zdjęciowy aparat RTG - 1 sztuka, łóżka szpitalne- 13 sztuk, łóżka szpitalne - 59 sztuk, wirówka laboratoryjna - 3 sztuki, analizator biochemiczny (duży) - 1 sztuka, analizator do badania moczu - 1 sztuka, analizator hematologiczny - 1 sztuka, zestaw do oznaczania elektroforezy białek - 1 sztuka, analizator biochemiczny (mały) - 1 sztuka, mikroskopy - 2 sztuki, analizator immunologiczny - 1 sztuka, analizator równowagi kwasowo - zasadowej RKZ - 1 sztuka, cieplarka laboratoryjna - 1 sztuka, koagulometr - 1 sztuka, fotel ginekologiczny - 3 sztuki, łóżko porodowe - 2 sztuki, stoliki przyłóżkowe - 31 sztuk, kolposkop z torem wizyjnym - 1sztuka, histeroskop - 1 sztuka, wanna porodowa - 1 sztuka, aparat KTG - 3 sztuki, amnioskop - 1 sztuka, aparat Schultzego - 1 sztuka, kozetki lekarskie - 15 sztuk, aparaty do ELKG z oprzyrządowaniem do ginekologii - 2 sztuki, aparat KTG do badania ciąży bliźniaczej - 1 sztuka, zestaw endoskopowy - 1 sztuka, pompy infuzyjne - 22 sztuki, respiratory - 4 sztuki, aparat EKG - 1sztuka, łóżka szpitalne - 10 sztuk, łóżka szpitalne - 16 sztuk, łóżka szpitalne - 5 sztuk.
    b) poszczególne części zmówienia tj.:
    Część I: bronchofiberoskop - 1 sztuka, histeroskop - 1 sztuka, zestaw endoskopowy - 1 sztuka;
    Część II: wielofunkcyjne łóżko elektryczne - 5 sztuk, łóżka - 13 sztuk., łóżka - 59 sztuk., łóżka szpitalne - 10 sztuk, stoliki przyłóżkowe - 31 sztuk, kozetki lekarskie - 15 sztuk, łóżka szpitalne - 16 sztuk, łóżka szpitalne - 5 sztuk;
    Część III: inkubatory otwarte - 2 sztuki
    Część IV: fotel ginekologiczny - 3 sztuki, łóżka porodowe - 2 sztuki;
    Część V: wanna porodowa 1 sztuka;
    Część VI: centrala rejestracyjna - 1 sztuka, holter ciśnieniowy - 1 sztuka, kardiomonitory - 5 sztuk, EKG - 1 sztuka;
    Część VII: respirator - 3 sztuki, respirator - 1 sztuka;
    Część VIII: pompy infuzyjne - 21 sztuk, pompy infuzyjne - 1 sztuka;
    Część IX: przewoźny zdjęciowy aparat RTG - 1 sztuka;
    Część X: mikroskop- 2 sztuki, kolposkop z torem wizyjnym - 1 sztuka
    Część XI: wirówka laboratoryjna - 3 sztuki;
    Część XII: cieplarka laboratoryjna - 1 szuka;
    Część XIII: aparat KTG - 3 sztuki, aparat KTG do badania ciąży bliźniaczej - 1 sztuka;
    Część XIV: analizator biochemiczny (duży) - 1 sztuka, analizator immunologiczny - 1 sztuka, analizator równowagi kwasowo-zasadowej RKZ - 1 sztuka;
    Część XV: aparaty do ELKG z oprzyrządowaniem do ginekologii - 2 sztuki;
    Część XVI: analizator hematologiczny - 1 sztuka;
    Część XVII: analizator do badania moczu - 1 sztuka, analizator biochemiczny (mały) - 1 sztuka;
    Część XVIII: aparat Schultzego z manometrem - 1 sztuka;
    Część XIX: amnioskop - 1 sztuka;
    Część XX: zestaw do oznaczania elektroforezy białek - 1 sztuka;
    Część XXI: kardiomonitor z funkcją pomiaru gazów anestetycznych - 1 sztuka.
    Część XXII: koagulometr - 1 sztuka
  7. Zakup i dostawa sprzętu medycznego
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny, Prabuty
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego
  8. dostawy sprzętu gospodarczego i medycznego w podziale na 8 zadań.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, Elbląg
    Zadanie nr 1: - Wózek transportowo-kąpielowy szt.1 CPV: 33.19.30.00-9 Zadanie nr 2: - Podnośnik łazienkowy z siedziskiem szt.1 CPV: 33.19.60.00-0 Zadanie nr 3: - Wózek wielofunkcyjny szt.1 CPV: 33.19.30.00-9 Zadanie nr 4: - Przenośnik rolkowo-taśmowy szt.1 CPV: 33.19.60.00-0 Zadanie nr 5: - Materac do przemieszczania pacjentów (twardy szt. 1 i miękki szt. 1) CPV: 33.19.60.00-0 Zadanie nr 6: - Pas lędźwiowy szt.1 CPV: 33.19.60.00-0 Zadanie nr 7: - Automat szorująco-zbierający szt. 1 CPV: 39.71.34.10-0 - Szorowarka szt.1 CPV: 39.71.34.10-0 Zadanie nr 8: - Kosiarka z wyposażeniem (zespół koszący, lemiesz do odśnieżania z gumową nakładką, przyczepka) szt.1 CPV: 16.31.00.00-1 - Kosiarka samojezdna szt.1 CPV: 16.31.00.00-1 - Wykaszarka spalinowa z wyposażeniem szt.1 CPV: 16.31.00.00-1 - Dmuchawa spalinowa do liści szt.1 CPV: 16.16.00.00-4 - Wózek transportowy szt.1 CPV: 34.91.21.00-4.
  9. Dostawa wyposażenia do pomieszczeń rehabilitacyjnych oraz do łazienek oddziałowych dla osób niepełnosprawnych w Wielofunkcyjnym Centrum dla osób z chorobą Alzheimera - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Wielofunkcyjnego Centrum dla osób z chorobą Alzheimera wraz z modernizacją Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Warszawa
    W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia, zamontowania i dokonania rozruchu technologicznego wyposażenia wymienionego w formularzu Zestawienie kosztów zamowienia oraz przeszkolenia pracowników Centrum z obsługi urządzeń. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części w następujący sposób: Część I - urządzenia rehabilitacyjne: 1) Drabinka gimnastyczna - 4 szt. 2) Krzesło do hydroterapii - 2 szt. 3) Stolik pod aparaturę do fizykoterapii - 4 szt. 4) Stolik pod lampę antydepresyjną - 1 szt. 5) Kabina UGUL podwójna wraz z osprzętem - 1 szt. 6) Wanna do masażu wirowego kończyn górnych kpl - 1 szt. 7) Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych kpl - 1 szt. 8) Wanna do masażu podwodnego całego ciała kpl - 1 szt. 9) Kozetka do fizykoterapii - 5 szt. 10) Cykloergometr - 2 szt. 11) Materac rehabilitacyjny - 4 szt. 12) Sół rahabilitacyjny - 2 szt. 13) Stół do masażu ręcznego - 1 szt. 14) Lampa SOLLUX - 1 szt. 15) Lampa antydepresyjna - 1 szt. 16) Aparat do elektroterapii - 1 szt. 17) Aparat do magnetoterapi wysokiej częstotliwości - 1 szt. 18) Zestaw do magnetoterapii małej częstotliwości - 1 szt. 19) Laser biostymulacyjny -1 szt. 20) Aparat do terapii ultradźwiękowej - 1 szt. 21) Aparat do krioterapii miejscowej - 1 szt. 22) Lustro korekcyjne - 1 szt. Część II - wyposażenie łazienek dla osób niepełnosprawnych: wanna zasilana elektrycznie - zintegrowany system do higieny i transportu - 3 szt. Termin wykonania zamówienia: - dla Części I - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 15.06.2010 r. - dla Części II - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 15.06.2010 r.
  10. Dostawa aparatury medycznej: urządzenia do mycia pacjenta (wanna+podnośnik) - 2 sztuki, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, Kraków
    urządzenia do mycia pacjenta (wanna+podnośnik) - 2 sztuki, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
  11. Dostawa wanny porodowej w ilości 1 szt. oraz łóżka porodowego w ilości szt. 2 wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Szamotuły
    A) Wanna porodowa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wanny porodowej w ilości szt. 1 wraz z jej montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 3 A do siwz.
    2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 33.10.00.00-1
    3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2009 roku.
    4. Dostawa przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 3 A obejmuje:
    a) dostawę przedmiotu zamówienia tj. wanny porodowej do siedziby Zamawiającego,
    b) załadunek, transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy loco miejsce montażu tj. oddział Położniczy (Blok Porodowy), mieszczący się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13,
    c) montaż przedmiotu zamówienia, jego uruchomienie oraz protokolarne przekazanie do użytkowania
    d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz prawidłowej konserwacji
    5. Wraz z dostawą Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć:
    a) Dokumentację techniczną dotyczącą budowy, działania i obsługi przedmiotu zamówienia,
    b) Instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim,
    c) Deklaracja zgodności CE
    d) Wypis z rejestru wyrobów medycznych
    6. Przeszkolenie personelu obejmować będzie szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowej konserwacji.
    7. W ramach umowy wykonawca zobligowany będzie do zapewnienia świadczenia usług związanych z wykonaniem napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych opłat serwisu przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji i rękojmi.
    8. Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi.
    B) Łóżko porodowe
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z wyposażeniem i montażem 2 szt. łóżek porodowych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 3 B do niniejszej siwz
    2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 33.10.00.00-1
    3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2009 roku.
    4. Dostawa przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 3 B obejmuje:
    a) Jednoczesną dostawę całego przedmiotu zamówienia tj. dwóch łóżek porodowych do siedziby Zamawiającego,
    b) załadunek, transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy loco miejsce montażu tj. Oddział Porodowy, mieszczący się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13,
    c) montaż przedmiotu zamówienia, jego uruchomienie oraz protokolarne przekazanie do użytkowania
    d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz prawidłowej konserwacji
    6. Wraz z dostawą Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć:
    a. Dokumentację techniczną dotyczącą budowy, działania i obsługi przedmiotu zamówienia,
    b. Instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim,
    c. Deklaracja zgodności CE
    7. Przeszkolenie personelu obejmować będzie szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowej konserwacji.
    8. W ramach umowy wykonawca zobligowany będzie do zapewnienia świadczenia usług związanych z wykonaniem napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych opłat serwisu przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji i rękojmi.
    9. Parametry techniczne minimalne przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 B do SIWZ- Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych
    10. Użyte w przedmiocie zamówienia nazwy mają charakter wyłącznie przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykaz rozwiązań równoważnych należy wskazać w ofercie.
    11. Inne informacje:
    a) Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty.
    b) Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE z dyrektywą 93/42
    c) Przedmiot zamówienia musi obejmować minimum 24 miesięczną pełną gwarancję i rękojmię.
    12. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
    C) Uwagi
    1. Parametry techniczne minimalne przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w załącznikach nr 3A, 3B do SIWZ- Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych
    2. Inne informacje:
    a. Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty.
    b. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE zgodną z dyrektywą 93/42
    c. Przedmiot zamówienia musi obejmować minimum 24 miesięczną pełną gwarancję i rękojmię.
    D) Oferty częściowe i oferty wariantowe
    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia określony w punkcie III A stanowi jedną część zamówienia, natomiast przedmiot zamówienia określony w punkcie III B stanowi drugą część zamówienia.
    3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na poszczególne części, zamawiający wymaga jednak, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był kompletny.
  12. Dostawa aparatury medycznej: Grupa 1 - urządzenie do czyszczenia narzędzi medycznych parą wodną pod ciśnieniem - 1 sztuka; Grupa 2 - urządzenie do mycia pacjenta - 1 sztuka, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej: Grupa 1 - urządzenie do czyszczenia narzędzi medycznych parą wodną pod ciśnieniem - 1 sztuka; Grupa 2 - urządzenie do mycia pacjenta - 1 sztuka; fabrycznie nowych (rok produkcji 2009), wraz z zamontowaniem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu (6 osób), zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
  13. Dostawa urządzeń medycznych
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie, Pszczyna
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
    a) kardiomonitora (CPV 33100000-1)
    b) aparatu EKG (CPV 33197000-7)
    c) holtera EKG (CPV 33197000-7)
    d) holtera RR ( CPV 33197000-7)
    e) pompy infuzyjnej jednostrzykawkowej (CPV 33100000-1)
    f) wózka wanny (CPV 33190000-8)
    g) ssaka elektrycznego (CPV 33100000-1)
    dla Szpitala Powiatowego w Pszczynie w ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
    2. Szczegółowe parametry urządzeń medycznych określa załącznik nr 3 do SIWZ.
    3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą nazwę producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania.
    4. Oferowany aparat musi posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej.
    5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
    6. Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcznej gwarancji.
  14. przetarg nieograniczony
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr E. Jelskiego, Knyszyn
    dostawa sprzętu medycznego - ssak elektryczny szt. 1, pompa infuzyjna 2 strzykawkowa szt.1, wózek łóżko do mycia i transportu pacjentów szt. 2, maty i rolki poślizgowe szt. 2, podnośnik jezdny osobowy szt. 1, UGUL zestaw podstawowy szt. 1
  15. dostawa wózków prysznicowych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Włodawa
    dostawa wózków prysznicowych z przechyłem bocznym szt. 4, wózków prysznicowych szt. 5
  16. dostawę oraz montaż dwóch fabrycznie nowych zintegrowanych systemów do higieny, transportu i hydroterapii osób niepełnosprawnych i obłożnie chorych w Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ulicy E. Romera 21-29 w Szczecinie ZP/17/AG/08
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej, Szczecin
    dostawa oraz montaż dwóch fabrycznie nowych zintegrowanych systemów do higieny, transportu i hydroterapii osób niepełnosprawnych i obłożnie chorych w Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ulicy E. Romera 21-29 w Szczecinie. w skład zestawu wchodzą:Wanna podnoszona do kąpieli dla osób niepełnosprawnych i obłożnie chorych szt 1
    o następujących parametrach wymaganych :
    a) podnoszenie hydrauliczne
    b) długość niecki 1900 mm (+- 10%)
    c) długość urządzenia do 2300 mm(+- 10%)
    d) szerokość urządzenia do 850 mm(+- 10%)
    e) zakres podnoszenia min 400 mm
    f) urządzenie wolnostojące bez konieczności stosowania fundamentów
    g) urządzenie wyposażone w masaż podwodny oraz masaż miejscowy-ręczny z możliwością odrębnego działania obu układów
    h) urządzenie wyposażone w system dezynfekcji wanny i hydromasażu
    i) wanna przystosowana do współpracy z wózkiem - podnośnikiem do kąpieli
    Wózek-podnośnik kąpielowy do przewożenia w pozycji leżącej szt 1 :
    a) nośność min. 140 kg
    b) zakres podnoszenia leżaka min. 400 mm
    c) napęd hydrauliczny
    d) regulowana prędkość podnoszenia i opuszczania leżaka
    e) wyposażony w niezbędne materacyki, podgłówki i łatwoślizg
    f) wózek przystosowany do współpracy w wanną podnoszoną

Inne osoby dla Markowicz (128 osób):