Kogo reprezentuje osoba

Maska Stanisław Marian

w KRS

Stanisław Marian Maska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Stanisław
Drugie imię:Marian
Nazwisko:Maska
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1953 r., wiek 64 lata
Miejscowości:Bielsko-biała (Śląskie), Katowice (Śląskie), Krynica Zdrój (Małopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:18 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewska Sroczyńska Grażyna Weronika, Klimaszewski Michał Jerzy, Konopczyński Marek, Krawczyk Regina Teresa, Kuć Daniel, Kuć Kazimierz Józef, Kunicka Maria, Pindor Liliana Alicja, Piotrowski Marian Marceli, Radzicki Zbigniew Jerzy, Rudnicki Maciej Franciszek, Szreter Jerzy, Zdebski Henryk

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrotek Andrzej Teodor
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarz Stanisław, Copija Henryk, Dzióbek Dorota, Hoffmann Małgorzata, Jeleśniański Franciszek, Maga Maria, Maniora Kazimierz, Rączka Andrzej, Stańczak Barbara, Wątroba Juliusz, Łaciak Elżbieta
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Laurosiewicz Jakub, Piotrowski Marian, Płusa Ryszard Edward, Radzicki Andrzej Zbigniew

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrotek Andrzej

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarz Stanisław, Copija Henryk, Dzióbek Dorota, Hoffmann Małgorzata, Jeleśniański Franciszek, Maga Maria, Maniora Kazimierz, Rączka Andrzej, Stańczak Barbara, Wątroba Juliusz, Łaciak Elżbieta
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lityńska Barbara Stanisława, Pałka Andrzej Kazimierz, Pałka Anna Paulina, Pałka Elżbieta, Pałka Piotr Paweł, Pietroń Ewa Krystyna, Pluszyński Piotr, Wilczyński Andrzej Jan, Zając Barbara Teresa, Zdebski Henryk, Zięba Zofia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zagrodnik Tatiana
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bączkiewicz Zdzisław Józef, Barczyński Grzegorz Franciszek, Bielecki Witold Tadeusz, Borowiak Józef Paweł, Cieślar Jerzy, Dychus Stanisław Leopold, Florczak Sławomir Łukasz, Grzegorska Janina Kazimiera, Hajac Wiesław, Jarmołowicz Jan Antoni, Kluz Stanisław, Kołodziej Julian, Makowiecka Maria Teresa, Nowak Bolesław Kazimierz, Osiński Roman, Pazurek Edmund Mikołaj, Pałka Andrzej Kazimierz, Sędzicki Bogusław Adam, Smużny Grzegorz Marian, Sobczak Włodzimierz Kazimierz, Sojda Józef, Spychała Józefa, Szaładziński Piotr Werner, Szulc Bogdan Stanisław, Tomasik Andrzej, Tomczak Jan, Więckowski Antoni, Wójcik Henryk, Żak Jan, Zyskowski Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wichłacz Jacek
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cieślar Jerzy, Homel Adam, Janik Mirosław, Kościelny Waldemar, Lakwa Mirosław, Madejczyk Władysław, Majchrzak Bogdan, Pasternak Krzysztof, Pietroń Ewa, Pluszyński Piotr, Skowron Adam, Szybalski Jan, Wajant Jan, Zając Barbara, Zdebski Henryk

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Akademicki Związek Sportowy Warszawa, Warszawa − KRS 0000123226
  2. Akademicki Związek Sportowy Zarząd Główny, Warszawa − KRS 0000138860
  3. Ameno Star Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000640141
  4. Amigo Holding S.A., Warszawa − KRS 0000160621
  5. Beskidzkie Stowarzyszenie Osób Ze Stomią, Bielsko-biała − KRS 0000627203
  6. Biatel Telekomunikacja S.A., Warszawa − KRS 0000378760
  7. Bielsko-bialskie Towarzystwo Sportowe S.A., Bielsko-biała − KRS 0000471322
  8. Bielstyl Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000059393
  9. Bit S.A., Warszawa − KRS 0000377793
  10. Biuro Doradztwa i Usług Hera Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000108645
  11. Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000008796
  12. Centrum Rekreacji i Rehabilitacji Jubilat Sp. Z O.O., Wisła − KRS 0000120272
  13. Centrum Wypoczynku i Rekreacji Rysy Sp. Z O.O., Bukowina Tatrzańska − KRS 0000139123
  14. Dk Investments Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000463358
  15. Dolnośląskie Stowarzyszenie Spółdzielcze, Wrocaw − KRS 0000262177
  16. Domena Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000342484
  17. Era Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000076821
  18. Erkar-opakowania Sp. Z O.O., Grójec − KRS 0000229770
  19. Erpack Sp. Z O.O., Grójec − KRS 0000166533
  20. Famous Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rybnik − KRS 0000128669
  21. Firma Handlowa E•carbo Sp. Z O.O., Mysłowice − KRS 0000117426
  22. Fozi Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000165572
  23. Fundacja Bezpieczna Woda, Poznań − KRS 0000372632
  24. Fundacja Instytut Działalności Religijnej, Warszawa − KRS 0000390322
  25. Fundacja Na Rzecz Szpitala Rejonowego W Raciborzu, Racibórz − KRS 0000204629
  26. Fundacja Ochrony Zdrowia Inwalidów W Warszawie, Warszawa − KRS 0000040974
  27. Fundacja Pedagogium, Warszawa − KRS 0000256593
  28. Fundacja Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej Im.św. Stanisława Kostki, Katowice − KRS 0000035550
  29. Fundacja Renesart, Warszawa − KRS 0000464098
  30. Fundacja Rozwoju Polskiego Eksportu, Warszawa − KRS 0000218081
  31. Fundacja Św. Marcina Patria Et Misericordia, Warszawa − KRS 0000332937
  32. Fundacja Wielspin - Reha, Poznań − KRS 0000204783
  33. Gb Per Procura Consulting G. Barczyński Spółka Komandytowa, Łódź − KRS 0000351432
  34. Hm Hotele Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000290499
  35. Hpu Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000517567
  36. Instytut Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych, Warszawa − KRS 0000259060
  37. Instytut Edukacji i Rozwoju, Częstochowa − KRS 0000182271
  38. Integracja Kłodzko Sp. Z O.O., Kłodzko − KRS 0000428643
  39. Inwoland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000124876
  40. Inwor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043577
  41. Katolickie Stowarzyszenie Przyjaciół Niepełnosprawnych Ruchowo Cyrenejczyk, Limanowa − KRS 0000025683
  42. Klub Sportowy Lechia 06 Mysłowice, Mysłowice − KRS 0000533945
  43. Klub Sportu i Rekreacji Niewidomych i Słabowidzących Tęcza, Poznań − KRS 0000050892
  44. Krajowa Izba Gospodarczo - Rehabilitacyjna, Warszawa − KRS 0000170595
  45. Krajowe Centrum Organizacji Turnusów Rehabilitacyjnych, Katowice − KRS 0000084159
  46. Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Inwalidów i Spółdzielni Niewidomych, Warszawa − KRS 0000166486
  47. Krynicka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-własnościowa W Krynicy-zdroju, Krynica-zdrój − KRS 0000083946
  48. Memoria Condita, Łódź − KRS 0000439188
  49. Mobicom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000093972
  50. Msx Resources S.A., Warszawa − KRS 0000012899

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Academos Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000193294
  2. Agencja Celna Agcel Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000165068
  3. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  4. Am Doradcy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000315879
  5. Ameno Finance Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000660783
  6. Archipax Sp. Z O.O., Zawiercie − KRS 0000099313
  7. Axen Biotech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000388169
  8. Bbpt S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000290448
  9. Beja - Damian Nieroba Spółka Komandytowa, Siemianowice Śląskie − KRS 0000248748
  10. Biuro Handlu Snb Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000132840
  11. Carbon Investment Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000418035
  12. Centrala Zbytu Węglawęglozbyts.a., Katowice − KRS 0000059625
  13. Certpol Sp. Z O.O., Zawiercie − KRS 0000211807
  14. Ciech S.A., Warszawa − KRS 0000011687
  15. Coda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000342116
  16. Cukiernicza Spółdzielnia Inwalidów Jedność, Grójec − KRS 0000030525
  17. Delfia S.A., Toruń − KRS 0000125799
  18. Dolnośląski Spółdzielczy Związek Rewizyjny, Wrocław − KRS 0000067309
  19. Domator-żana S.A., Tarnowskie Góry − KRS 0000166981
  20. Emilia Export Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000146511
  21. Estaplast Sp. Z O.O., Zawiercie − KRS 0000179606
  22. Euro Bistro 2 Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000228295
  23. Euro Service Silesia Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000525014
  24. Fabryka Kosmetyków Pollena-ewa S.A., Zelów − KRS 0000011250
  25. Feroco S.A. Likwidacyjnej, Poznań − KRS 0000133637
  26. Firma Ochrony, Szkolenia, Asekuracji Fosa Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000087184
  27. Fundacja Contigo, Łańcut − KRS 0000243873
  28. Fundacja Ochrony Zdrowia Na Rzecz Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 6 Śląskiej Akademii Medycznej Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka i Matki, Sosnowiec − KRS 0000116431
  29. Global Group Of Companies Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000070677
  30. Grot Sp. Z O.O., Starowa Góra − KRS 0000093765
  31. Htp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000401907
  32. Inteligo Financial Services S.A., Warszawa − KRS 0000012622
  33. Jedność Sp. Z O.O., Wschowa − KRS 0000096671
  34. Kielczanka Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000197174
  35. Kompania Węglowa S.A., Katowice − KRS 0000057506
  36. Kopalnie Kruszyw Kruszbet Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000113298
  37. Krajowa Izba Gospodarcza, Warszawa − KRS 0000121136
  38. Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098072
  39. Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Inwalidów i Spółdzielni Niewidomych, Warszawa − KRS 0000094272
  40. Mg Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000063547
  41. Musi - Ochrona Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000377858
  42. Musi - Spółdzielnia W Lublinie, Lublin − KRS 0000028569
  43. Musi Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000434087
  44. Mysłowickie Zakłady Remontowe Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Mysłowice − KRS 0000047694
  45. Ośrodek Szkoleniowo Wypoczynkowy Wityng Sp. Z O.O., Mikorzyn − KRS 0000129879
  46. Piec-engineering Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000174015
  47. Polfa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000129175
  48. Polski Holding Obronny Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027151
  49. Polski Instytut Kontroli Wewnętrznej S.A., Warszawa − KRS 0000120022
  50. Porozumienie Branżowe Związek Pracodawców, Chorzów − KRS 0000089893

Powiązane przetargi (18 szt.):
  1. Turnus rehabilitacyjny nad Morzem Bałtyckim dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów, uczestników projektu systemowego Aktywna integracja w powiecie płockim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Płock
    Przedmiotem zamówienia są usługi rehabilitacyjne w formie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego, usprawniająco-rekreacyjnego nad Morzem Bałtyckim, dla 73 osób w tym 56 osób niepełnosprawnych oraz 17 opiekunów - uczestników projektu pn.: Aktywna integracja w powiecie płockim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku. Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki: Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Aktywna integracja w powiecie płockim
  2. Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach oraz osób bezrobotnych kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, Katowice
    Część 1: Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach. Ilość pracowników przewidzianych do badania na rok 2014 r.: - Badanie z zakresu medycyny pracy (badania wstępne, badania okresowe i badania kontrolne): ok. 55 os. Część 2: Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach. Ilość pracowników (na stanowisku kierowcy) przewidzianych do badania na rok 2014 r.: 1 os. Część 3. Przeprowadzanie badań profilaktycznych oraz sanitarno-epidemiologicznych z zakresu medycyny pracy osób bezrobotnych kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach. Zamawiający szacuje, że w roku 2014 skieruje na badania następująca liczbę osób: 1. 845-871 osób na badania wstępne (profilaktyczne), 2. 166-183 osób na badanie wstępne (profilaktyczne) + okulista 3. 56-62 osób na badania wstępne (profilaktyczne) + specjalistyczne, 4. 63-74 osób na badania wstępne (profilaktyczne) + psychotechniczne 5. 10-15 osób na badania wstępne (profilaktyczne) + badania wysokościowe powyżej 3 m 6. 68-88 osób na badania wstępne (profilaktyczne) + badanie kału na nosicielstwo + orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskie 7. 67-77 osób na badania wstępne (profilaktyczne) + orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej bez badania kału na nosicielstwo. Zamawiający szacuje, iż liczba ta może wynieść ok. 1275 - 1370 osób na stanowiska robotnicze i nierobotnicze
  3. Organizacja i zapewnienie pobytu na wyjeździe integracyjno - warsztatowym wraz z zajęciami rehabilitacyjnymi dla 143 osób z terenu Powiatu Żarskiego w ramach Projektu pn. Aktywna Integracja Szansą na Aktywne Życie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Żary
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i zapewnienie pobytu na jednym 7-dniowym (w tym 6 noclegów) wyjeździe integracyjno-warsztatowym, zwanym dalej wyjazdem, połączonym z cyklem zajęć rehabilitacyjnych dostosowanych do potrzeb 143 osób niepełnosprawnych (w tym: 1 poruszającej się na wózku inwalidzkim i 8 niepełnosprawnych ruchowo) - uczestników projektu oraz zapewnienie pobytu dla 8 opiekunów osób niepełnosprawnych, 3 trenerów oraz 2 osób kadry. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Aktywna Integracja Szansą na Aktywne Życie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  4. Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego w miejscowości położonej nad Polskim morzem dla jednej grupy osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów - uczestników projektu Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, Nowy Targ
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego o charakterze rekreacyjno-usprawniającym w miejscowości położonej nad Polskim morzem, dla jednej grupy osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów tj. ok. 25 osób niepełnosprawnych oraz ok. 20 opiekunów - uczestników projektu Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 niniejszej SIWZ.
  5. Zorganizowanie i przeprowadzenie 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych (beneficjentów ostatecznych) wraz z zapewnieniem miejsca zakwaterowania dla ich opiekunów realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Sucha Beskidzka
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych dla 39 osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem miejsca zakwaterowania dla opiekunów (liczba opiekunów nie jest możliwa do wskazania na obecny moment, dla potrzeb oceny i porównania złożonych ofert zamawiający zakłada liczbę opiekunów równą liczbie uczestników czyli 39, natomiast rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistej liczby opiekunów). Pobyt opiekunów finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia co najmniej dwóch ośrodków położonych w miejscowościach nadmorskich na terenie Polski i co najmniej dwóch ośrodków położonych w miejscowościach górskich na terenie Polski. Zamawiający zastrzega możliwość wysyłania na pobyty rehabilitacyjne 39 osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami do ośrodków przedstawionych w ofercie w okresie od daty podpisania umowy do końca listopada 2013 r. Zamawiający zastrzega, aby harmonogram realizacji 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych przedstawiał terminy przed sezonem, w sezonie i po sezonie (możliwość wyboru dogodnego terminu przez beneficjentów ostatecznych). Uczestnikami pobytów rehabilitacyjnych będą osoby ze schorzeniami: upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, choroby neurologiczne w tym epilepsja, dysfunkcja narządu ruchu, dysfunkcja narządu wzroku, słuchu, schorzenia układu krążenia, schorzenia układu oddechowego, choroby układu moczowo - płciowego. Oferta przedstawionych ośrodków powinna wspólnie posiadać wszystkie powyżej wymienione profile leczenia. Zamówienie obejmuje w szczególności: a) zakwaterowanie uczestników 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych w pokojach 2 lub 3 osobowych. Wszystkie powyższe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), b) pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, c) bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska), d) opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych, e) opłacenie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas pobytu w ośrodku za wszystkich uczestników 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych, f) przeprowadzenie 2 badań lekarskich dla uczestnika pobytu rehabilitacyjnego (pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów leczniczych), g) przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych dla uczestników pobytu rehabilitacyjnego (co najmniej 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie dla każdego uczestnika wg zaleceń lekarza ośrodka). h) zapewnienie bazy zabiegowej ośrodka i) zapewnienie uczestnikom oraz opiekunom zajęć integracyjnych, wycieczki jednodniowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości osób. Powyższe zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem wysokości ceny jednostkowej.
  6. Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Augustów
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego, ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla 37 osób niepełnosprawnych, 13 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 4 członków kadry Zamawiającego w ramach projektu pt. Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego realizowanego przez PCPR w Augustowie. 2. W turnusie uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: - z dysfunkcją narządu ruchu, - z dysfunkcją narządu ruchu - osoby poruszające się na wózku inwalidzkim (2 osoby), - z upośledzeniem umysłowym, - z chorobą psychiczną, - z chorobami neurologicznymi, - z padaczką, - z chorobą nowotworową, - z chorobami narządu wzroku, - z cukrzycą, - z chorobami układu oddechowego i krążenia, - z dysfunkcją narządu słuchu, - ze schorzeniami endokrynologicznymi 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować turnus zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  7. Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach oraz osób bezrobotnych kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, Katowice
    Część 1: Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach.
    Zakres zamówienia obejmuje:
    Przeprowadzenie badań profilaktycznych dla pracowników administracyjno-biurowych i archiwisty oraz dodatkowe konsultacje specjalistyczne wynikające ze wskazań lekarza prowadzącego badania profilaktyczne dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.
    Z uwagi na to, że większość pracowników pracuje przy obsłudze monitorów ekranowych należy uwzględnić również badania okulistyczne.
    Badania powinny spełniać warunki zawarte w ustawie o służbie medycyny pracy z dnia 27.06.1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu MZiOS z 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69 poz. 332 z późn. zm.).
    Ilość pracowników przewidzianych do badania na rok 2012 r.:
    - Badanie z zakresu medycyny pracy (badania wstępne, badania okresowe i badania kontrolne): ok.50 os.
    Ilość osób skierowanych na badania może się zwiększyć lub zmniejszyć. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty za faktycznie przebadaną ilość osób oraz wykonanych badań. Każdy z badanych pracowników musi mieć faktycznie wykonane badania okulistyczne.
    Ponadto Zamawiający zastrzega, iż badania muszą być wykonane w terminie do 3 dni od dnia skontaktowania się pracownika z przychodnią.

    Część 2: Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach.
    Zakres zamówienia obejmuje:
    Przeprowadzenie badań profilaktycznych dla kierowcy oraz dodatkowe konsultacje specjalistyczne wynikające ze wskazań lekarza prowadzącego badania profilaktyczne dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.
    Badania powinny spełniać warunki zawarte w ustawie o służbie medycyny pracy z dnia 27.06.1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu MZiOS z 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69 poz. 332 z późn. zm.).
    Ilość pracowników (na stanowisku kierowcy) przewidzianych do badania na rok 2012 r.: 1 os.
    Ilość osób skierowanych na badania może się zwiększyć lub zmniejszyć. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty za faktycznie przebadaną ilość osób oraz wykonanych badań.
    Ponadto Zamawiający zastrzega, iż badania muszą być wykonane w terminie do 3 dni od dnia skontaktowania się pracownika z przychodnią.

    Część 3. Przeprowadzanie badań profilaktycznych osób bezrobotnych kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach.
    Przeprowadzanie badań lekarskich osób bezrobotnych na stanowiskach robotniczych i nierobotniczych, mających na celu stwierdzenie zdolności bezrobotnego do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych, a także określenia szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu na stanowisku, które wymagają przeprowadzenia takich badań, kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach.
    Zamawiający nie jest w stanie podać dokładnej liczby osób, które zamierza skierować na badania lekarskie w roku 2012. Na przykładzie roku 2011, w którym w okresie od stycznia do grudnia skierowano:
    - 363 osoby na badania wstępne,
    - 157 osób na badania wstępne + specjalistyczne,
    - 67 osób na badania wstępne + psychotechniczne,
    - 11 osób na badania wstępne + sanepidowskie.
    Zamawiający szacuje, iż liczba ta może wynieść ok. 600 - 830 osób na stanowiska robotnicze i nierobotnicze.
    Badania powinny spełniać warunki zawarte w ustawie o służbie medycyny pracy z dnia 27.06.1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu MZiOS z 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69 poz. 332 z późn. zm.).
    Przewidywany zakres badań do realizacji w roku 2012:
    - lekarz medycyny pracy
    - laryngolog
    - neurolog
    - okulista
    - EKG
    - audiometr
    - spirometr
    - badania psychotechniczne
    - glukoza
    - alat
    - aspat
    - bilirubina całkowita
    - morfologia z rozmazem
    - RTG płuc
    - badania sanepidowskie (kał na nosicielstwo)
    W/w zakres nie stanowi katalogu zamkniętego badań. W zależności od stanowiska pracy określonego na skierowaniu na badania, zakres badań może zostać poszerzony o konieczne badania specjalistyczne lub laboratoryjne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych.
  8. zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowych turnusów wypoczynkowo-zdrowotnych dla 17 osób niepełnosprawnych i ich opiekunów.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Sucha Beskidzka
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 14-dniowego turnusu wypoczynkowo - zdrowotnego dla 17 osób niepełnosprawnych oraz zapewnieniem miejsca zakwaterowania dla 3 opiekunów opiekunowie we własnym zakresie ponoszą koszt turnusu, zorganizowane w jednym ośrodku 1 turnus na terenie Polski położonym w miejscowościach górskich - razem 20 osób.
    Uczestnikami turnusu będą osoby ze schorzeniami: upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, choroby neurologiczne w tym epilepsja, dysfunkcja narządu ruchu, w tym osoby poruszających się na wózkach inwalidzkich, dysfunkcja narządu wzroku, dysfunkcja narządu słuchu, schorzenia układu krążenia, schorzenia układu oddechowego, choroby układu moczowo - płciowego.
  9. Zorganizowanie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych i dwóch opiekunów grupy w ramach projektu systemowego pn. Lepsze Jutro realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzini
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Słupca
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego nad morzem w okresie od 06.08.2011r. - 31.08.2011r. z dowozem i przywozem powrotnym uczestników w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy projektu systemowego Lepsze Jutro, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
    W turnusie wezmą udział 32 osoby niepełnosprawne z następującymi schorzeniami:
    a) z chorobami psychicznymi
    b) ze schorzeniami układu oddechowego i krążenia
    c) ze schorzeniami narządu wzroku
    d) ze schorzeniami narządu słuchu
    e) z cukrzycą
    f) z dysfunkcją narządu ruchu bez konieczności poruszania się na wózku inwalidzkim
    g) z chorobami układu pokarmowego
    h) z chorobami układu moczowo-płciowego
    oraz dwóch opiekunów grupy.

    Zamówienie obejmuje:
    1. Dojazd: Transport autokarowy uczestników i opiekunów grupy ze Słupcy do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników i opiekunów z ośrodka do Słupcy po zakończeniu turnusu. Zamawiający wymaga, by transport odbywał się w pojazdach wyposażonych w klimatyzację, wc oraz system nagłośnienia. Wykonawca zapewnia suchy prowiant na drogę powrotną.
    2. Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu w jednym budynku, w pokojach 2 lub 3- osobowych, na jednym ewentualnie na dwóch piętrach, zakwaterowanie powyżej parteru wymaga windy w budynku.
    3. Zakwaterowanie opiekunów grupy w tym samym budynku co uczestników, w oddzielnym 2-osobowym pokoju.


    4. Pokoje z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak:
    TV, ręczniki, czajnik bezprzewodowy, szklanki/inne naczynia, 1 litr wody mineralnej gazowanej/niegazowanej na 1 uczestnika dziennie.
    5. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka dla uczestników turnusu i opiekunów grupy.
    6. Bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska) dla uczestników turnusu.
    7. Opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu i opiekunów grupy, jeżeli jest to wymagane.
    8. Ubezpieczenie uczestników turnusu i opiekunów grupy w ramach NNW w czasie od wyjazdu ze Słupcy po powrót do Słupcy.
    9. Zabiegi rehabilitacyjne dla wszystkich uczestników turnusu (2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną lub pakiet zabiegów).
    10. Zapewnienie bezpłatnie bazy wypoczynkowo- rekreacyjnej, w tym np. boiska do gier zespołowych - piłka nożna, koszykówka, siatkówka, stół do tenisa stołowego, sala gimnastyczna wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego znajdująca się na terenie ośrodka
    - inne typu np. kawiarnia, stół bilardowy, piłkarzyki, gry planszowe.
    9. Zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, programów integracji społecznej (ogniska z pieczeniem kiełbasek, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki przy muzyce na żywo itp.), przynajmniej jedna wyjazdowa wycieczka z przewodnikiem.
    10. Zapewnienie uczestnikom pobytu możliwości bezpłatnego skorzystania z pralni 1 raz w trakcie trwania turnusu dla każdego uczestnika.
    11. Odległość ośrodka od morza maksymalnie 400m.
    12. Oznakowanie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, stołówka itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego).

    Usługa powinna być wykonywana zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007r. Nr 230, poz.1694).
  10. świadczenie usług związanych z organizacją turnusu rehabilitacyjnego dofinansowanego z środków PFRON i EFS dla uczestników realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach projektu Dobry Start w Samodzielność.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Gliwice
    Przedmiotem przetargu jest zrealizowanie czternastodniowego turnusu rehabilitacyjnego dla 12 osób niepełnosprawnych, uczestników projektu Dobry Start w Samodzielność oraz zapewnienie noclegu
    i wyżywienia dla 12 opiekunów osób niepełnosprawnych, także uczestników projektu, oraz 2 niepełnosprawnych osób Uczestników projektu biorących udział w turnusie bez opiekunów,
    w ośrodku prowadzącym turnusy rehabilitacyjne.

    Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia:
    1. Zorganizowania pobytu Uczestników projektu w ośrodku wpisanym do rejestru ośrodków oraz organizatorów turnusów rehabilitacyjnych.
    2. Dostępu do basenu kąpielowego na terenie ośrodka lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie. Dostęp do basenu powinien być bezpłatny dla wszystkich uczestników projektu trzy razy w tygodniu po dwie godziny. W przypadku gdy basen będzie oddalony od ośrodka o więcej niż 3 km, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpłatny transport dla Uczestników.
    3. Noclegów dla wszystkich uczestników projektu biorących udział w turnusie rehabilitacyjnym, w pokojach o następującym standardzie:
    1. Wszystkie pokoje dwuosobowe, wyposażone w łazienki,
    2. Trzy pokoje dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się
    na wózkach inwalidzkich.
    4. Pełnego wyżywienia (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) dla wszystkich uczestników projektu biorących udział w turnusie rehabilitacyjnym.
    5. Rehabilitacji dot. wymienionych poniżej schorzeń:
    1. choroba psychiczna
    2. upośledzenie umysłowe
    3. dysfunkcja narządu ruchu, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
    4. dysfunkcja narządu wzroku
    5. cukrzyca
    6. Zapewnienie równoległego dostępu do 3 sal szkoleniowych wyposażonych w projektor, ekran, tablicę, stoły oraz krzesła dla 15 osób. Powierzchnia każdej z sal nie może być mniejsza
    niż 25 m2
  11. Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych oraz integracyjno-rehabilitacyjnych związanych z realizacją projektu Nowe szanse-nowe możliwości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Staszów
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie turnusów rehabilitacyjnych oraz integracyjno-rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych oraz pełnoletnich wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych i wychowanków rodzin zastępczych z Powiatu Staszowskiego.
    CPV: 85 31 25 00 - 4.
    Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części i dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawców części zamówienia.
    CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Organizacja i zapewnienie pobytu dla 27 uczestników oraz 1osoba kadry ( koordynatora) ze strony Zamawiającego na jednym 6-dniowym (w tym 5 noclegów) turnusie integracyjnym.
    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uczestnikami turnusu będą pełnoletni wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz wychowankowie rodzin zastępczych.
    Termin wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie wakacji szkolnych.
    Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - miejscowości górskie. Obiekt przeznaczony do organizacji i przeprowadzenia turnusu winien spełniać określone standardy, tj.: baza noclegowa i żywieniowa dla minimum 30 osób, odpowiednie zaplecze do realizacji aktywnych form integracji i wypoczynku.
    1. W ramach turnusu Wykonawca zapewni :
    1) - zajęcia warsztatowe z psychologiem minimum 10 godzin, na temat kompetencjispołecznych, - zajęcia z prawnikiem minimum 4 godziny, z zakresu prawa pracy i praw konsumenckich, z podziałem na dwie grupy.
    2) zakwaterowanie dla 27 uczestników i 1 osoby kadry w jedno/dwu/trzy osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody). Uczestnicy turnusu powinni być usytuowani w pokojach blisko siebie w jednym budynku,
    3) wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, TV-SAT, czajnik bezprzewodowy,
    4) zapewnienie na czas pobytu 2 opiekunów ze strony organizatora turnusu odpowiedzialnych za koordynacje pobytu na turnusie,
    5) całodzienne wyżywienie dla 27 osób, 1 osoby kadry - składające się z trzech posiłków: śniadanie, dwudaniowy obiad + deser (ciasto lub owoce) i kolacja, z zastrzeżeniem, iż pobyt rozpoczyna i kończy się obiadem. Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny i obowiązujących uczestników diet.
    8) kadrę gwarantującą prawidłową organizację i realizację turnusu,
    9) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu na czas pobytu na turnusie na kwotę minimalną 5.000 zł. na każdą osobę oraz na wypadek śmierci na kwotę minimalną 10.000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
    10) minimum 1 wycieczkę wyjazdową, krajoznawczą wraz z transportem - autokar w wersji turystycznej z klimatyzacją i toaletą oraz przewodnikiem jeśli wymagać tego będzie charakter wycieczki, a także pieszą wycieczkę z przewodnikiem wyznaczonym szlakiem turystycznym.
    11) zorganizowanie uczestnikom turnusu spotkań integracyjnych: na początku turnusu piknik z degustacją regionalnych potraw, ognisko z pieczeniem kiełbasek w trakcie pobytu, minimum jeden wieczorek: taneczny, karaoke, filmowy wraz z stosowym poczęstunkiem, Sprzęt i nagrania winien zapewnić Wykonawca.
    12) opłacenie opłaty uzdrowiskowej/miejscowej za wszystkie osoby przebywające na turnusie, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka;
    13) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom turnusu.
    2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu zamówienia.
    3.Szczegółówy program pobytu, który Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty winien obejmować:
    a) zwiedzanie atrakcji turystycznych znajdujących się w regionie ośrodka - co najmniej 1 wycieczka, wyjazdowa zorganizowana wraz z zapewnieniem transportu, stosownego prowiantu, przewodnika jeśli wymagać tego będzie charakter wycieczki, a także piesze wycieczkę z przewodnikiem wyznaczonym szlakiem turystycznym,
    b) organizację spotkań integracyjnych: na początku turnusu piknik z degustacją regionalnych potraw, ognisko z pieczeniem kiełbasek w trakcie pobytu, minimum jeden wieczorek: taneczny, karaoke, filmowy wraz z stosowym poczęstunkiem
    4. Zamawiający zastrzega w uzasadnionych przypadkach prawo zmiany liczby uczestników wyjazdu. O dokładnej liczbie uczestników wyjazdu Zamawiający informuje Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zmiana liczby uczestników turnusu nie może być
    większa niż 5 osób. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę uczestników turnusu z uwzględnieniem w/w zapisu
    5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 7 dni po zakończeniu turnusu informację o jego przebiegu sporządzoną dla każdego uczestnika, uwzględniającą m.in.:
    a) datę rozpoczęcia i zakończenia turnusu,
    b) rodzaj zajęć integracyjnych z których skorzystał uczestnik,
    CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa:
    Moduł II.1. Organizacja i zapewnienie pobytu dla 15 uczestników - osób niepełnosprawnych i 15 opiekunów na jednym 14-dniowym (w tym 13 noclegów) turnusie rehabilitacyjnym.
    Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - miejscowości nadmorskie.

    Moduł II. 2 Organizacja i zapewnienie pobytu dla 15 uczestników - osób niepełnosprawnych i 15 opiekunów na jednym 14-dniowym (w tym 13 noclegów) turnusie rehabilitacyjnym, zwanym dalej turnusem.
    Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - miejscowości górskie.
    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uczestnikami turnusu będą pełnoletnie osoby niepełnosprawne o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności. Termin wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 września 2011r.
    Obiekt przeznaczony do organizacji i przeprowadzenia turnusu rehabilitacyjnego winien spełniać określone standardy, tj.: baza noclegowa i żywieniowa dla minimum 30 osób, dla każdego modułu, gabinet lekarski lub zabiegowy, odpowiednie zaplecze do realizacji aktywnych form rehabilitacji, infrastruktura przystosowana do osób niepełnosprawnych.
    1. Wykonawca będący organizatorem turnusu zapewni:
    1) organizację i pobyt na turnusie dla osób niepełnosprawnych i opiekunów w tym około 5 osób poruszających się na wózku inwalidzkim, z następującymi dysfunkcjami:
    a) upośledzenie umysłowe,
    b) schorzenia układu krążenia,
    c) schorzenia układu oddechowego,
    d) schorzenia neurologiczne,
    e) dysfunkcja narządu ruchu w tym osoby na wózku inwalidzkim,
    f) epilepsja,
    (Wykaz osób wraz z rodzajem schorzeń Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy).
    2. W ramach turnusu Wykonawca zapewni :
    trening kompetencji społecznych ( 6 godzin zajęć z psychologiem i 6 godzin z pedagogiem z podziałem na dwie grupy)
    3. Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla osób niepełnosprawnych oraz opiekunów osób niepełnosprawnych w obiekcie, który poza pełnym zapleczem gastronomicznym, sanitarnym i rekreacyjnym spełnia następujące warunki: 1) posiada aktualny wpis do rejestru organizatora turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania określony w
    rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z poźn. zm
    2) zapewni zakwaterowanie uczestników w dwu osobowych pokojach lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody). Uczestnicy turnusu powinni być usytuowani w pokojach blisko siebie w jednym budynku. Ponadto Zamawiający wymaga, aby osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim została zakwaterowana w pokoju dostosowanym do dysfunkcji narządu ruchu.
    3) wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, TV-SAT, czajnik bezprzewodowy,
    4) ośrodek posiada odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji turnusu, w tym gabinet lekarski lub zabiegowy na terenie ośrodka,
    5) jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
    6) całodzienne wyżywienie dla osób niepełnosprawnych oraz opiekunów osób niepełnosprawnych składające się z trzech posiłków: śniadanie, dwudaniowy obiad + deser (ciasto lub owoce) i kolacja. Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny i obowiązujących uczestników diet wynikających z posiadanych schorzeń( stołówka na terenie ośrodka).
    7) badanie lekarskie na początek i koniec turnusu dla każdej osoby niepełnosprawnej, a także stałą opiekę pielęgniarską i doraźną opiekę lekarską podczas pobytu na turnusie,
    8) minimum 10 zabiegów rehabilitacyjnych dla każdego uczestnika tj. osoby niepełnosprawnej wg zaleceń lekarza( baza zabiegowa na terenie ośrodka).
    9) kadrę gwarantującą prawidłową organizację i realizację turnusu,
    10) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu na czas przejazdów i pobytu na turnusie na kwotę minimalną 5.000 zł. na każdą osobę oraz na wypadek śmierci na kwotę minimalną 10.000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
    11) minimum 1 wycieczkę wyjazdową, krajoznawczą wraz z transportem - autokar w wersji turystycznej z klimatyzacją i toaletą, a także przewodnika jeśli wymagać tego będzie charakter wycieczki,
    12) zorganizowanie uczestnikom turnusu spotkań integracyjnych: na początku turnusu piknik z degustacją regionalnych potraw, ognisko z pieczeniem kiełbasek w trakcie pobytu,
    minimum jeden wieczorek: taneczny, karaoke, filmowy wraz z stosowym poczęstunkiem, Sprzęt i nagrania winien zapewnić Wykonawca. 13) opłacenie opłaty uzdrowiskowej/miejscowej za wszystkie osoby przebywające na turnusie, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka;
    14) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom turnusu rehabilitacyjnego.
    4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu zamówienia.
    5. Szczegółowy program pobytu, który Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty winien obejmować:
    a) zwiedzanie atrakcji turystycznych znajdujących się w regionie ośrodka - ) minimum 1 wycieczkę wyjazdową, krajoznawczą wraz z transportem - autokar w wersji turystycznej z klimatyzacją i toaletą, suchym prowiantem, a także przewodnika jeśli wymagać tego będzie charakter wycieczki,
    Wycieczki winny uwzględniać rodzaje niepełnosprawności uczestników turnusu.
    b) organizację spotkań integracyjnych: na początku turnusu piknik z degustacją regionalnych potraw, ognisko z pieczeniem kiełbasek w trakcie pobytu, minimum 1 wieczorek taneczny, minimum 1 wieczorek karaoke, minimum 1 wieczorek filmowy wraz z stosowym poczęstunkiem.
    6. Zamawiający zastrzega w uzasadnionych przypadkach prawo zmiany liczby uczestników wyjazdu. O dokładnej liczbie uczestników wyjazdu Zamawiający informuje Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zmiana liczby uczestników turnusu nie może być większa niż 3 osoby dla każdego modułu. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę uczestników turnusu z uwzględnieniem w/w zapisu.
    7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 7 dni po zakończeniu turnusu informację o jego przebiegu sporządzoną dla każdego uczestnika, uwzględniającą m.in.:
    a) datę rozpoczęcia i zakończenia turnusu,
    b) rodzaj zajęć integracyjnych i zabiegów z których skorzystał uczestnik,
    c) informację o przeprowadzonych badaniach lekarskich.
    Informacja, o której mowa wyżej winna zostać opatrzona podpisem lekarza i osoby wskazanej przez Wykonawcę odpowiedzialnej za przebieg turnusu.
    CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Organizacja i zapewnienie pobytu dla 10 osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Połańcu i 5 opiekunów osób niepełnosprawnych na jednym 14-dniowym (w tym 13 noclegów) turnusie integracyjno-rehabilitacyjnym.
    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uczestnikami turnusu będą pełnoletnie osoby niepełnosprawne o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności. Termin wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 września 2011r.
    Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - miejscowości nadmorskie lub miejscowości górskie. Obiekt przeznaczony do organizacji i przeprowadzenia turnusu integracyjno-rehabilitacyjnego winien spełniać określone standardy, tj.: baza noclegowa i żywieniowa dla minimum 20 osób, gabinet lekarski lub zabiegowy, odpowiednie zaplecze do realizacji aktywnych form rehabilitacji, infrastruktura przystosowana do osób niepełnosprawnych.
    1. Wykonawca będący organizatorem turnusu zapewni:
    1) organizację i pobyt na turnusie dla 10 osób niepełnosprawnych i 5 opiekunów w tym około 5 osób poruszających się na wózku inwalidzkim, z następującymi dysfunkcjami:
    a) upośledzenie umysłowe,
    b) schorzenia układu oddechowego,
    c) schorzenia neurologiczne,
    d) dysfunkcja narządu ruchu w tym osoby na wózku inwalidzkim,
    e) epilepsja,
    k) zaburzenia wzroku,
    l) cukrzyca.
    (Wykaz osób wraz z rodzajem schorzeń Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy).
    2. Wykonawca zapewni zakwaterowanie 10 osób niepełnosprawnych, 5 opiekunów osób niepełnosprawnych w obiekcie, który poza pełnym zapleczem gastronomicznym, sanitarnym i rekreacyjnym spełnia następujące warunki:
    1) posiada aktualny wpis do rejestru organizatora turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z poźn. zm
    2) zapewni zakwaterowanie uczestników w dwu osobowych pokojach lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody). Uczestnicy turnusu powinni być usytuowani w pokojach blisko siebie w jednym budynku. Ponadto Zamawiający wymaga, aby osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim została zakwaterowana w pokoju dostosowanym do dysfunkcji narządu ruchu.
    3) wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, TV-SAT, czajnik bezprzewodowy,
    4) posiada odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji turnusu, w tym gabinet lekarski lub zabiegowy na terenie ośrodka,
    5) ośrodek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
    6) całodzienne wyżywienie dla 10 osób niepełnosprawnych, 5 opiekunów osób niepełnosprawnych składające się z trzech posiłków: śniadanie, dwudaniowy obiad + deser (ciasto lub owoce) i kolacja, z zastrzeżeniem, iż pobyt rozpoczyna i kończy się obiadem. Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny i obowiązujących uczestników diet wynikających z posiadanych schorzeń.
    7) badanie lekarskie na początek i koniec turnusu dla każdej osoby niepełnosprawnej, a także stałą opiekę pielęgniarską i doraźną opiekę lekarską podczas pobytu na turnusie,
    8) minimum 20 zabiegów rehabilitacyjnych dla każdego uczestnika tj. 10 osób niepełnosprawnych wg zaleceń lekarza.
    9) kadrę gwarantującą prawidłową organizację i realizację turnusu,
    10) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu na czas przejazdów i pobytu na turnusie na kwotę minimalną 5.000 zł. na każdą osobę oraz na wypadek śmierci na kwotę minimalną 10.000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
    11) minimum 1 wycieczkę wyjazdową, krajoznawczą wraz z transportem - autokar w wersji turystycznej z klimatyzacją i toaletą, a także przewodnika jeśli wymagać tego będzie charakter wycieczki,
    12) zorganizowanie uczestnikom turnusu spotkań integracyjnych: na początku turnusu piknik z degustacją regionalnych potraw, ognisko z pieczeniem kiełbasek w trakcie pobytu,
    minimum jeden wieczorek: taneczny, karaoke, filmowy wraz z stosowym poczęstunkiem. Stosowny sprzęt i nagrania winien zapewnić Wykonawca.
    13) opłacenie opłaty uzdrowiskowej/miejscowej za wszystkie osoby przebywające na turnusie, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka;
    14) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom turnusu rehabilitacyjnego.
    3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu zamówienia.
    4. Szczegółowy program pobytu, który Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty winien obejmować:
    a) zwiedzanie atrakcji turystycznych znajdujących się w regionie ośrodka - co najmniej 1 wycieczka, wyjazdowa zorganizowana wraz z zapewnieniem transportu, stosownego prowiantu, a także przewodnika jeśli wymagać tego będzie charakter wycieczki,
    Wycieczki winny uwzględniać rodzaje niepełnosprawności uczestników turnusu.
    b) organizację spotkań integracyjnych: na początku turnusu piknik z degustacją regionalnych potraw, ognisko z pieczeniem kiełbasek w trakcie pobytu, minimum jeden wieczorek: taneczny, karaoke, filmowy wraz z stosowym poczęstunkiem.
    5. Zamawiający zastrzega w uzasadnionych przypadkach prawo zmiany liczby uczestników wyjazdu. O dokładnej liczbie uczestników wyjazdu Zamawiający informuje Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zmiana liczby uczestników turnusu nie może być większa niż 3 osoby. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę uczestników turnusu z uwzględnieniem w/w zapisu.
    6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 7 dni po zakończeniu turnusu informację o jego przebiegu sporządzoną dla każdego uczestnika, uwzględniającą m.in.:
    a) datę rozpoczęcia i zakończenia turnusu,
    b) rodzaj zajęć integracyjnych i zabiegów z których skorzystał uczestnik,
    c) informację o przeprowadzonych badaniach lekarskich.
    Informacja, o której mowa wyżej winna zostać opatrzona podpisem lekarza i osoby wskazanej przez Wykonawcę odpowiedzialnej za przebieg turnusu.
    CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Organizacja i zapewnienie pobytu dla 20 uczestników - osób niepełnosprawnych i 20 opiekunów osób niepełnosprawnych na jednym 14-dniowym (w tym 13 noclegów) turnusie rehabilitacyjnym.
    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uczestnikami turnusu będą osoby niepełnosprawne o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności ( porażenie mózgowe i upośledzenie umysłowe) . Termin wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi w II połowie sierpnia 2011r.
    Miejsce realizacji zamówienia: teren kraju - miejscowości nadmorskie. Obiekt przeznaczony do organizacji i przeprowadzenia turnusu rehabilitacyjno-społecznego winien spełniać określone standardy, tj.: baza noclegowa i żywieniowa dla minimum 40 osób, gabinet lekarski lub zabiegowy, odpowiednie zaplecze do realizacji aktywnych form rehabilitacji, infrastruktura przystosowana do osób niepełnosprawnych.
    1. Wykonawca będący organizatorem turnusu zapewni:
    1) organizację i pobyt na turnusie dla 20 osób niepełnosprawnych i 20 opiekunów w tym około 5 osób poruszających się na wózku inwalidzkim, z następującymi dysfunkcjami:
    a) upośledzenie umysłowe oraz niepełnosprawności sprzężone,
    b) schorzenia układu krążenia,
    c) schorzenia układu oddechowego,
    d) schorzenia neurologiczne,
    e) choroba psychiczna,
    f) dysfunkcja narządu ruchu w tym osoby na wózku inwalidzkim,
    g) epilepsja,
    h) zaburzenia wzroku,
    i) cukrzyca,
    j) zaburzenia słuchu.
    (Wykaz osób wraz z rodzajem schorzeń Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy).
    2. Wykonawca zapewni pobyt 20 osób niepełnosprawnych, 20 opiekunów osób niepełnosprawnych w obiekcie, który poza pełnym zapleczem gastronomicznym, sanitarnym i rekreacyjnym spełnia następujące warunki:
    1) posiada aktualny wpis do rejestru organizatora turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z poźn. zm),
    2) na ternie ośrodka jest basen lub basen kryty podgrzewany z którego będą mogli korzystać uczestnicy turnusu,
    3) zapewni zakwaterowanie uczestników w dwu osobowych pokojach lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym
    dostępem do ciepłej i zimnej wody). Uczestnicy turnusu powinni być usytuowani w pokojach blisko siebie w jednym budynku. Ponadto Zamawiający wymaga, aby osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim została zakwaterowana w pokoju dostosowanym do dysfunkcji narządu ruchu.
    4) wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, TV-SAT, czajnik bezprzewodowy,
    5) posiada odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji turnusu, w tym gabinet lekarski lub zabiegowy na terenie ośrodka,
    6) ośrodek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
    7)całodzienne wyżywienie dla 20 osób niepełnosprawnych, 20 opiekunów osób niepełnosprawnych składające się z trzech posiłków: śniadanie, dwudaniowy obiad + deser (ciasto lub owoce) i kolacja, z zastrzeżeniem, iż pobyt rozpoczyna i kończy się obiadem. Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny i obowiązujących uczestników diet wynikających z posiadanych schorzeń.
    8) badanie lekarskie na początek i koniec turnusu dla każdej osoby niepełnosprawnej, a także stałą opiekę pielęgniarską i doraźną opiekę lekarską podczas pobytu na turnusie,
    9) minimum 2 zabiegi rehabilitacyjnych dla każdego uczestnika tj. 20 osób niepełnosprawnych wg zaleceń lekarza.
    10) kadrę gwarantującą prawidłową organizację i realizację turnusu,
    11) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu na czas przejazdów i pobytu na turnusie na kwotę minimalną 5.000 zł. na każdą osobę oraz na wypadek śmierci na kwotę
    minimalną 10.000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
    12) minimum 1 wycieczkę wyjazdową, krajoznawczą wraz z transportem - autokar w wersji turystycznej z klimatyzacją i toaletą, a także przewodnika jeśli wymagać tego będzie charakter wycieczki,
    13) zorganizowanie uczestnikom turnusu spotkań integracyjnych: na początku turnusu piknik z degustacją regionalnych potraw, ognisko z pieczeniem kiełbasek w trakcie pobytu, minimum jeden wieczorek: taneczny, karaoke, filmowy wraz z stosowym poczęstunkiem. Stosowny sprzęt i nagrania winien zapewnić Wykonawca.
    14) opłacenie opłaty uzdrowiskowej/miejscowej za wszystkie osoby przebywające na turnusie, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka;
    15) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom turnusu rehabilitacyjnego.
    3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu zamówienia.
    4. Szczegółowy program pobytu, który Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty winien obejmować:
    a) zwiedzanie atrakcji turystycznych znajdujących się w regionie ośrodka - co najmniej 1 wycieczka, wyjazdowa krajoznawcza zorganizowana wraz z zapewnieniem transportu, stosownego prowiantu, a także przewodnika jeśli wymagać tego będzie charakter wycieczki,
    Wycieczki winny uwzględniać rodzaje niepełnosprawności uczestników turnusu.
    b) organizację spotkań integracyjnych: na początku turnusu piknik z degustacją regionalnych potraw, ognisko z pieczeniem kiełbasek w trakcie pobytu, minimum jeden wieczorek: taneczny, karaoke, filmowy wraz z stosowym poczęstunkiem
    5. Zamawiający zastrzega w uzasadnionych przypadkach prawo zmiany liczby uczestników wyjazdu. O dokładnej liczbie uczestników wyjazdu Zamawiający informuje Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zmiana liczby uczestników turnusu nie może być większa niż 6 osób. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę uczestników turnusu z uwzględnieniem w/w zapisu.
    6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 7 dni po zakończeniu turnusu informację o jego przebiegu sporządzoną dla każdego uczestnika, uwzględniającą m.in.:
    a) datę rozpoczęcia i zakończenia turnusu,
    b) rodzaj zajęć integracyjnych i zabiegów z których skorzystał uczestnik,
    c) informację o przeprowadzonych badaniach lekarskich.
    Informacja, o której mowa wyżej winna zostać opatrzona podpisem lekarza i osoby wskazanej przez Wykonawcę odpowiedzialnej za przebieg turnusu.
  12. zorganizowanie i przeprowadzenie 14-dniowych turnusów wypoczynkowo - zdrowotnych rehabilitacyjnych dla 19 osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Sucha Beskidzka
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 14-dniowych turnusów wypoczynkowo - zdrowotnych rehabilitacyjnych dla 19 osób niepełnosprawnych oraz zapewnieniem miejsca zakwaterowania dla 2 opiekunów opiekunowie we własnym zakresie ponoszą koszt turnusu, zorganizowane w różnych ośrodkach na terenie Polski położonych w miejscowościach nadmorskich nad Bałtykiem, nizinnych oraz w górskich - razem 21 osób.
    Uczestnikami turnusu będą osoby ze schorzeniami: upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, choroby neurologiczne w tym epilepsja, dysfunkcja narządu ruchu, w tym osoby poruszających się na wózkach inwalidzkich, dysfunkcja narządu wzroku, dysfunkcja narządu słuchu, schorzenia układu krążenia, schorzenia układu oddechowego, choroby układu moczowo - płciowego.

    Zamówienie obejmuje w szczególności:
    a. zakwaterowanie uczestników turnusów w pokojach 2 lub 3 osobowych, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, Wszystkie powyższe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych łazienka i toaleta,
    b. pełne wyżywienie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja w stołówce położonej na terenie ośrodka,
    c. bezpłatną całodobową opiekę medyczną stała opieka lekarska i pielęgniarska,
    d. opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu,
    e. przeprowadzenie minimum 2 badań lekarskich pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów leczniczych,
    f. przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych dla wszystkich uczestników turnusu 3-4 zabiegów rehabilitacyjnych dziennie dla jednego uczestnika wg zaleceń lekarza ośrodka,
    g. zapewnienie bezpłatnej bazy wypoczynkowo- rekreacyjnej, a w szczególności: basen wraz z obsługą ratowniczą, boisko, dobrze wyposażona baza zabiegowa ośrodka zapewniająca m.in. krioterapię, fizykoterapię, masaże, kinezyterapię, hydroterapię, ciepłolecznictwo, światłolecznictwo, kąpiel perełkową, kąpiel wirową, borowinę, magnetronie, masaże suche,
    h. zapewnienie uczestnikom wieczorku zapoznawczego, grillów, ognisk, dyskotek oraz innego typu atrakcji miejscowych wraz z poczęstunkiem odpowiednim do tego typu imprez,
    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości osób. Powyższe zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem wysokości ceny jednostkowej.
    2. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu pokoje, sala zajęciowa itp. poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską dostarczonych przez Zamawiającego.
  13. Zorganizowanie dziesięciodniowych wyjazdów rehabilitacyjno - integracyjnych dla osób niepełnosprawnych (beneficjentów ostatecznych) i członków ich rodzin oraz dla osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną (beneficjentów ostatecznych) i członków ich rodzin realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Wadowice
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dziesięciodniowych wyjazdów rehabilitacyjno - integracyjnych dla osób niepełnosprawnych intelektualnie i chorujących psychicznie oraz dla osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną i członków ich rodzin. Zamówienie podzielono na zadania ze względu na różne grupy osób, dla których mają być zorganizowane wyjazdy wg trzech zadań:
    ZADANIE NR 1 - zorganizowanie dziesięciodniowego wyjazdu rehabilitacyjno - integracyjnego nad polskie morze dla 10 osób niepełnosprawnych intelektualnie (beneficjenci ostateczni BO) wraz z 9 opiekunami oraz dla trojga osób dodatkowych z otoczenia BO- dzieci w wieku 8 i 9 lat -w sumie 22 osoby.
    ZADANIE NR 2 - zorganizowanie dziesięciodniowego wyjazdu rehabilitacyjno - integracyjnego nad polskie morze dla 10 osób niepełnosprawnych chorujących psychicznie (beneficjanci ostateczni BO) wraz z 4 opiekunami - w sumie 14 osób.
    ZADANIE NR 3 - zorganizowanie dziesięciodniowego wyjazdu rehabilitacyjno - integracyjnego do miejsca oddalonego od Wadowic od 50 km do 300 km dla 17 osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną (beneficjent ostateczny BO) oraz 24 osób z otoczenia BO: w tym 17 dzieci niepełnosprawnych i 7 pozostałych osób z rodzin BO.
  14. Organizacja turnusu rehabilitacyjnego..
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Gliwice
    świadczenie usług związanych z organizacją turnusu rehabilitacyjnego dofinansowanego ze środków PFRON i EFS dla uczestników realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach projektu Dobry start w samodzielność. Przedmiotem przetargu jest zrealizowanie czternastodniowego turnusu rehabilitacyjnego dla 25 osób niepełnosprawnych, uczestników projektu Dobry Start w Samodzielność. Obok 25 osób niepełnosprawnych organizator zapewni nocleg oraz wyżywienie dla 9 osób będących opiekunami osób niepełnosprawnych...
  15. Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach oraz osób bezrobotnych kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, Katowice
    Część 1: Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach.
    Zakres zamówienia obejmuje:
    Przeprowadzenie badań profilaktycznych dla pracowników administracyjno-biurowych i archiwisty oraz dodatkowe konsultacje specjalistyczne wynikające ze wskazań lekarza prowadzącego badania profilaktyczne dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.
    Część 2: Przeprowadzanie badań profilaktycznych osób bezrobotnych kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach.
    Przeprowadzanie badań lekarskich osób bezrobotnych na stanowiskach robotniczych i nierobotniczych, mających na celu stwierdzenie zdolności bezrobotnego do wykonywania pracy, odbywania stażu, szkolenia, przygotowania zawodowego dla dorosłych, wykonywania prac społecznie użytecznych, kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach.
  16. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla osób uczestniczących w Programie Aktywności Lokalnej oraz członków ich rodzin w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1. Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, Sosnowiec
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla osób uczestniczących w Programie Aktywności Lokalnej oraz członków ich rodzin w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1. Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 68 osób.
  17. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia z zakresu reintegracji społecznej i indywidualnego doradztwa zawodowego z elementami rehabilitacji dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1. Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, Sosnowiec
    Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia z zakresu reintegracji społecznej i indywidualnego doradztwa zawodowego z elementami rehabilitacji dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1. Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  18. Usługa medyczna polegająca na przeprowadzaniu badań pracowników WORD Katowice wykonujących prace na wysokości.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Katowice
    Badania dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach wykonujących prace wysokościowe w oparciu o skierowania wystawione przez Zamawiającego.

Inne osoby dla Maska (2 osoby):