Kogo reprezentuje osoba

Matulewicz Hubert

w KRS

Hubert Matulewicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Hubert
Nazwisko:Matulewicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1943 r., wiek 71 lat
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie)
Przetargi:35 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Branicki Roman, Cybulski Jan Tomasz, Grygier Wojciech Sebastian, Krużycki Jerzy, Kwiatkowska Barbara Teresa, Ludwig Władysław Emil, Matulewicz Irmina Zofia, Ossowska Mazurek Grażyna, Zacharewicz Jan
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cynowski Janusz, Kosiedowski Jan Tadeusz, Podjaski Zbigniew, Roter Andrzej, Sobczyk Mariusz, Wiśniewska Maria, Zaborowski Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sosnowski Eugeniusz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Branicki Roman, Cybulski Jan Tomasz, Grygier Wojciech Sebastian, Krużycki Jerzy, Kwiatkowska Barbara Teresa, Ludwig Władysław Emil, Matulewicz Irmina Zofia, Ossowska Mazurek Grażyna, Zacharewicz Jan

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Biuro Biegłych Rewidentów Audit-gm Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000225691
  2. Biuro Doradztwa Ekonomicznego i Prawnego - Business Consultants - Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000193146
  3. Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A., Gdańsk − KRS 0000148000
  4. Bmt Metal Tech Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Straszyn − KRS 0000233341
  5. Bomi S.A. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000088823
  6. Bpbk - Biuro Inżynierskie Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000060278
  7. Draszba S.A. Układowej, Gdańsk − KRS 0000374396
  8. Estnano Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000430895
  9. Fin Skog Geomatics International Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000059149
  10. Fp International Sp. Z O.O., Mokry Dwór − KRS 0000142246
  11. Fundacja Inaczej, Gdańsk − KRS 0000480369
  12. Fundacja Rozwoju Inżynierii Lądowej, Gdańsk − KRS 0000086440
  13. Fundacja Terytoria Książki, Gdańsk − KRS 0000425693
  14. Galilea Sport Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000486305
  15. Gdańsk Trade Danziger Handelshaus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000304010
  16. Gobi S.A. Układowej, Gdańsk − KRS 0000162662
  17. Izba Projektowania Budowlanego, Warszawa − KRS 0000153963
  18. Kulikowski Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000042842
  19. Lions Club Gedania-gdańsk, Gdańsk − KRS 0000263584
  20. Marine Trading Service Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000333886
  21. Mieszkaniowa Spółdzielnia Budownictwa Ekologicznego Likwidacyjnej, Gdańsk − KRS 0000086229
  22. Onkologiczna Diagnostyka Genetyczna Ondiagen Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000332086
  23. Polsko - Szwedzka Izba Gospodarcza, Gdańsk − KRS 0000117276
  24. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Puck − KRS 0000004394
  25. Przedsiębiorstwo Techniczno-handlowe Biwer Jan Bierżyński i Ewa Wendt Sp. J. Likwidacyjnej, Reda − KRS 0000051114
  26. Przedsiębiorstwo Usługowo-produkcyjne Izomax Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Sztum − KRS 0000136591
  27. Stabilator Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gdańsk − KRS 0000104494
  28. Tatarski Dom Handlowy Tatarstan Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000409912
  29. Tb Opakowania S.A. Likwidacyjnej, Tczew − KRS 0000263078
  30. Wentylacje Ciecholewski Zacharewicz Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000345469
  31. Zakarewicz Zacharewicz Business Consultants Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000283223

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Archidea Konkret Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000108294
  2. Baltrans Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000048748
  3. Classic Truck S.A., Straszyn − KRS 0000148334
  4. Cognor S.A., Poraj − KRS 0000071799
  5. Crowder Consultants Polska Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000169389
  6. Ddgs Chemical Investments Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000334720
  7. Dom Holenderski Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000155936
  8. Doraco Ltd Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000026290
  9. Eventa Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000164015
  10. Gdański Klaster Budowlany - Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000296002
  11. J.e.s.p. Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gdańsk − KRS 0000338412
  12. Kaszub Meblarska Spółdzielnia - Zakład Pracy Chronionej W Kościerzynie Likwidacyjnej, Kościerzyna − KRS 0000049213
  13. Kredyt Bank S.A., Warszawa − KRS 0000019597
  14. Pol - Dróg Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000025312
  15. Polibeton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098697
  16. Polygon Poland Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000164876
  17. Pomorskie Towarzystwo Edukacji i Rozwoju Wsi, Gdańsk − KRS 0000114579
  18. Przedsiębiorstwo Budowlane Konsbud Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000075811
  19. Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Navimor Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000011154
  20. Przedsiębiorstwo Instal S.A., Gdańsk − KRS 0000071530
  21. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej, Słupsk − KRS 0000151754
  22. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Drogownictwa S.A., Woskrzenice Duże − KRS 0000100344
  23. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Magnet Sp. Z O.O., Niestępowo − KRS 0000025859
  24. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Denar Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000194075
  25. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gręblin Sp. Z O.O., Rudno − KRS 0000130169
  26. S.chibowski i Wspólnicy - Kancelaria Radcy Prawnego Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000075096
  27. Seko S.A., Chojnice − KRS 0000255152
  28. Sportis S.A., Bojano − KRS 0000067475
  29. Spółdzielcza Agencja Handlowo-przemysłowa, Gdańsk − KRS 0000198376
  30. Spółdzielnia Mieszkaniowa Stare Przedmieście, Gdańsk − KRS 0000167153
  31. Voltrex Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000164873
  32. Voltrim Kable Sp. Z O.O., Kartoszyno − KRS 0000176684
  33. Waza Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000055800
  34. Zakłady Elektrotechniki Motoryzacyjnej Polmo W Kwidzynie, Kwidzyn − KRS 0000071798

Powiązane przetargi (35 szt.):
  1. opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych w ramach projektu pn. Budowa oświetlenia wybranych ulic, ciągów pieszych, boisk i placów zabaw na terenie Gdyni
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych w ramach projektu pn. Budowa oświetlenia wybranych ulic, ciągów pieszych, boisk i placów zabaw na terenie Gdyni
  2. Budowa Pomnika Gdynian Wysiedlonych wraz z zagospodarowaniem terenu
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    wykonanie pomnika i dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania p.n.: Budowa Pomnika Gdynian Wysiedlonych wraz z zagospodarowaniem terenu
  3. NADZÓR AUTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ODBUDOWA ZABYTKOWEJ CZĘŚCI MOSTU TCZEWSKIEGO - ETAP II (WIEŻA NR 1)
    Zamawiający: Powiat Tczewski, Tczew
    2.1 Przedmiotem postępowania jest Nadzór autorski przy robotach budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa zabytkowej części Mostu Tczewskiego - etap II (wieża nr 1). 2.2 Adres obiektu, na którym prowadzone będą nadzorowane roboty budowlane - most drogowy na rzece Wiśle, łączący miejscowości: Tczew i Lisewo, będący od strony Tczewa przedłużeniem ulicy Jana z Kolna; działka nr 188, obręb 7: Tczew. Nadzór nad robotami dotyczy zabytkowej wieży nr 1 (bez filara, na którym jest ona posadowiona oraz łącznika między wieżami nr 1 i 2), umiejscowionej po stronie północnej Mostu, w kierunku miejscowości Tczew. 2.3 Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określa dokumentacja projektowa, składająca się z następujących pozycji: 2.3.1 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz. PB Projekt Budowlano - Wykonawczy, składający się z dwóch części: 1) Branża: Architektura i Konstrukcja - Nazwa opracowania: PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie w ciągu ulicy Jana z Kolna, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Projektant: mgr inż. arch. Anna Smółko, inż. Waldemar Stawicki, - Sprawdzający: mgr inż. arch. Sławomir Bryczkowski, inż. Roman Witczak - Inżynier Projektu: mgr inż. Mariusz Sobczyk, - Gdańsk, grudzień 2011 r. zawierający PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY; 2) część Branża: Elektroenergetyka - Nazwa opracowania: PROJEKT INSTALACJI ODGROMOWEJ, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Projektant: mgr inż. Piotr Burkhardt, - Sprawdzający: mgr inż. Paweł Irek, - Inżynier Projektu: mgr inż. Mariusz Sobczyk, - Gdańsk, grudzień 2011 r. 2.3.2 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz. PB/PW Program Prac Konserwatorskich: - Branża: Architektura i Konstrukcja, - Nazwa opracowania: PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Program opracował: mgr inż. Hubert Matulewicz, - Opracowanie konstrukcyjne: mgr inż. Waldemar Stawicki, - Opracowanie architektoniczne: mgr inż. Maciej Sas, - Gdańsk, styczeń 2012 r. 2.3.3 SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: - Wykonanie remontu zabytkowych wież Mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie w ciągu ulicy Jana z Kolna, - ROBOTY BUDOWLANE, - Opracował zespół: mgr inż. A. Brzeski, inż. M. Niedbalska, mgr inż. P. Chamski, - Gdańsk, 2012 r. 2.3.4 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz. PB/PW PRZEDMIAR ROBÓT: - Branża: Wielobranżowa, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych baszt mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Autor opracowania: tech. Jacenty Masewicz, - Sprawdzający: tech. Bogdan Orwat, - Gdańsk, marzec 2012 r. UWAGI DO DOKUMENTACJI: 1) Kopia wpisu wybranych elementów Mostu do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku oraz kopia sprostowania tego zapisu w rejestrze, stanowią Załącznik do SIWZ. 2) Ww. dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych dotyczących dwóch filarów Mostu (filara nr 5 i filara nr 6) oraz czterech zabytkowych wież posadowionych na tych filarach. Niniejszy przetarg dotyczy nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi jedną wieżę: nr 1, z wyłączeniem: - filara, na którym jest posadowiona wieża, - łącznika pomiędzy wieżami nr: 1 i 2. W roku 2012 Zamawiający wykonał kompleksowy remont wieży nr 3, obecnie prowadzi roboty budowlane dotyczące wież nr: 2 i 4, natomiast roboty budowlane dotyczące obu filarów oraz łącznika między wieżami nr: 1 i 2 planuje wykonać w następnych etapach. 3) Istnieją rozbieżności w numeracji filarów i wież posadowionych na odpowiednich filarach, a mianowicie: a) w decyzji o wpisie do rejestru zabytków filar, na którym posadowione są wieże nr 3 i 4, posiada numer 6, a w dokumentacji projektowej ten sam filar ma numer 5. Rozbieżności te wynikają z faktu, iż sprostowanie decyzji o wpisie zabytku do rejestru zostało dokonane po wykonaniu i odebraniu dokumentacji projektowej. b) w Programie Prac Konserwatorskich wieża nr 3 wrysowana jest od strony południowej filara nr 5 a wieża nr 4 od strony północnej. W projekcie Budowlano - Wykonawczym numeracja ta jest odwrotna. Do realizacji robót budowlanych obowiązuje numeracja - jak w projekcie Budowlano-Wykonawczym. 4) Załączony przedmiar pełni funkcję wyłącznie pomocniczą dla Wykonawcy robót budowlanych, i zadaniem Wykonawcy robót budowlanych (które będą nadzorowane przez Wykonawcę, wyłonionego w niniejszym przetargu) będzie wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zawartych we wszystkich projektach (dla wszystkich branż), zarówno przedstawionych w formie rysunków, jak i w części opisowej tych projektów. Należy to rozumieć w taki sposób, że jeśli nawet jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została zapisana w części opisowej projektu a nie ma odzwierciedlenia na rysunku, bądź w przedmiarze robót - to obowiązkiem Wykonawcy będzie jej wykonanie. 2.4 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5 Na podstawie umowy nr PZD.273.26.2011/9914 zawartej w dniu 19.09.2011 r. autor dokumentacji projektowej przekazał Zamawiającemu prawa autorskie do niej. 2.6 W ramach niniejszego zamówienia Inspektor Nadzoru Autorskiego zobowiązuje się do: 2.6.1 stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, 2.6.2 uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego, inspektora nadzoru konserwatorskiego, Komisji Konserwatorskiej lub przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Konserwacji Zabytków w Gdańsku, 2.6.3 reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, 2.6.4 zatwierdzania technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dla wszystkich rodzajów robót; 2.6.5 sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej, 2.6.6 wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości, 2.6.7 żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 2.6.8 nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; 2.6.9 współpracy z nadzorem konserwatorskim w celu zapewnienia m.in. wbudowania materiałów akceptowanych przez służby konserwatorskie (np. Wojewódzki Urząd Konserwatora Zabytków) oraz stosowania odpowiednich technologii robót budowlanych, 2.6.10 uczestnictwo w pracach Komisji Konserwatorskiej, 2.6.11 uczestnictwo w odbiorach (przeglądach) w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady inwestycji. 2.7 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. UWAGA - Zamawiający informuje, że w przetargu na roboty budowlane pn. Wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa zabytkowej części Mostu Tczewskiego (znak sprawy: ZP.272.14.2013), które będą nadzorowane w ramach niniejszego postępowania, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na roboty budowlane w branżach: ogólnobudowlanej i elektrycznej oraz w zakresie robót renowacyjnych i konserwatorskich, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. W przypadku udzielenia Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego, wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca nadzoru autorskiego będzie sprawować nadzór nad robotami w ramach zamówienia uzupełniającego bez dodatkowego wynagrodzenia (w ramach wynagrodzenia podstawowego). 2.8 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich usług
  4. sygn. akt 23/B/NI/2013 Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej przebudowy: ZAKRES I - ulicy Kielnieńskiej w Gdańsku, ZAKRES II - ulicy Malczewskiego od ul. Skrajnej do ul. Pohulanka w Gdańsku
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
    ZAKRES I
    Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej pn. Przebudowa ul. Kielnieńskiej w Gdańsku.
    Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Koncepcji programowo - przestrzennej
    pn. Przebudowa ul. Kielnieńskiej w Gdańsku, na odcinku od zbiornika wodnego przy
    ul. Kielnieńskiej do zjazdu na posesje Kielnieńska 147 w Gdańsku na długości ok. 1,7 km.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 4 SIWZ Wytyczne wykonania i odbioru dokumentacji + załączniki.
    ZAKRES II
    Nazwa przedmiotu zamówienia:
    Wielowariantowa koncepcja programowo-przestrzenna przebudowy ul. Malczewskiego od ul. Skrajnej do ul. Pohulanka w Gdańsku.
    Opis przedmiotu zamówienia:
    Wielowariantowa koncepcja programowo-przestrzenna przebudowy ul. Malczewskiego od ul. Skrajnej do ul. Pohulanka w Gdańsku z podziałem na etapy:Etap I: od ul. Skrajnej do ul. Sołeckiej,
    Etap II: od ul. Sołeckiej do ul. Ciasnej,
    Etap III: od ul. Ciasnej do łącznika 008-KDW (mpzp 1224),
    Etap IV: od łącznika 008-KDW (mpzp 1224) do ul. Pohulanka,
    Etap V: łącznik 008-KDW (mpzp 1224).
  5. Opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowej na budowę odcinków dróg rowerowych na terenie miasta Białegostoku
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowej na budowę odcinków dróg rowerowych na terenie miasta Białegostoku:
    1) Wzdłuż ul. Baranowickiej (przejazd przez tory do przedłużenia ul. gen. Wł. Andersa) o dł. około 100 mb, koncepcja w dwóch wariantach:
    a) poprzez wykorzystanie starego przejazdu przez tory;
    b) wzdłuż istniejącej ul. Baranowickiej;
    2) Wzdłuż ul. Kawaleryjskiej (na odcinku od ul. K. Pułaskiego do ul. Wiosennej) o dł. około 250 mb;
    3) Połączenie dróg rowerowych w ul. Lodowej w rejonie skrzyżowania z ul. Sapiehy o dł. około 30 mb, koncepcja w dwóch wariantach;
    4) Wzdłuż ul. Bohaterów Getta (na odcinku od Al. J. Piłsudskiego do ul. Żabiej) o dł. około 100 mb;
    5) Wzdłuż ul. A. Mickiewicza (na odcinku od ul. K. Ciołkowskiego do ul. Zwierzynieckiej) o dł. około 150 mb wraz z dostosowaniem sygnalizacji świetlnych.
    2. Zakres zamówienia obejmuje:
    2.1 Wykonanie koncepcji poszczególnych odcinków dróg rowerowych, która powinna zawierać:
    1) Opis zaproponowanych wariantów przebiegu odcinków dróg rowerowych będących połączeniami z istniejącą siecią dróg rowerowych z określeniem ich powiązań geometrycznych z istniejącą infrastrukturą drogową;
    2) Opis struktur własnościowych poszczególnych odcinków dróg rowerowych;
    3) Wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 wraz z rozmieszczeniem uzbrojenia istniejącego i nowoprojektowanego;
    4) Część rysunkową koncepcji obejmującą:
    a) plan zagospodarowania terenu (sytuację) na aktualnym podkładzie geodezyjnym do celów opiniodawczych;
    b) profil podłużny z wysokościowym wskazaniem istniejącej infrastruktury technicznej;
    c) profile sytuacyjno - normalne.
    Koncepcja powinna być wykonana na aktualnym podkładzie infrastruktury technicznej (mapie do celów opiniodawczych). Do koncepcji należy dołączyć profil podłużny proponowanej trasy, w celu wysokościowego wskazania kolizji drogi z istniejącym uzbrojeniem terenu, jak również oceny wysokościowego usytuowania ulicy w stosunku do przyległego terenu. Nowoprojektowana nawierzchnia zostanie wykonana w technologii mieszanek mineralno - asfaltowych.
    Zaleca się dokonanie wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert, jak również zaproponowanych rozwiązań projektowych koncepcji.
    Lokalizacja ulic dostępna jest również na stronie internetowej: http://www.bialystok.pl/360-studium/default.aspx po otwarciu pliku: Nr4_KOMUNIKACJA.jpg i Nr 5_INFRASTRUKTURA.jpg. Istniejący układ drogowy miasta Białegostoku dostępny jest na stronie internetowej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej http://www.gisbialystok.pl/.
    Propozycja rozwiązań projektowych budowy odcinków dróg rowerowych na terenie miasta Białegostoku powinna zostać przedłożona Zamawiającemu do pisemnej akceptacji.
    2.2 Wykonanie dokumentacji projektowej poszczególnych odcinków dróg rowerowych, która powinna zawierać:
    1) Dokumentację niezbędną do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę,
    2) Dokumentację projektową, w tym:
    a) Projekt budowlany dróg rowerowych opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012, poz. 462);
    b) Projekty wykonawcze;
    c) Przedmiary robót;
    d) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
    Dokumentacja określona w lit. b - d - sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.);
    3) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389);
    4) Projekt organizacji ruchu stałej i czasowej zatwierdzonej w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku;
    5) Uzgodnienie projektu i uzyskanie decyzji na umieszczenie infrastruktury w pasie drogowym w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku;
    6) Propozycja rozwiązań projektowych zatwierdzonych w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku;
    7) Badania geotechniczne podłoża oraz nośności podłoża na siatce w pełni odzwierciedlających układ warstw geotechnicznych, jednak nie rzadziej niż co 20 m;
    8) Uzyskanie wszelkich decyzji i uzgodnień z gestorami sieci, w tym wykonanie projektu branży drogowej, odwodnienia, oświetleniowej oraz usunięcia kolizji wynikającej z art. 39 ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2086 z późn. zm.);
    9) Wykonanie operatu wodno - prawnego do uzyskania decyzji pozwolenia wodno - prawnego i inne niezbędne decyzje;
    10) Wykonanie załącznika graficznego do map podziału nieruchomości niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji;
    11) Wykonanie ewentualnej inwentaryzacji zieleni wraz z szacunkiem wartości drzew przewidzianych do wycinki wykonanym przez uprawnionego Wykonawcę;
    12) Uzyskanie i przygotowanie wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej do celów projektowych;
    13) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków zasilania, opinii, decyzji i uzgodnień.
    2.3 Określenie wymaganej ilości egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:
    1) Koncepcję należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu w języku polskim w wersji papierowej - 4 egz. oraz wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF - 1 egz.
    2) Dokumentacja do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę - 5 egz.
    3) Projekt budowlany - 5 egz.
    4) Projekty wykonawcze branżowe - po 5 egz.
    5) Przedmiary robót - po 2 egz.
    6) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - po 5 egz.
    7) Kosztorys inwestorski - po 1 egz.
    8) Zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - 5 egz.
    9) Projekt stałej organizacji ruchu - 5 egz.
    10) Informacja BIOZ - 5 egz.
    11) Inwentaryzacja zieleni - 5 egz.
    12) Kosztorysy ślepe w wersji uproszczonej - 1 egz. + wersja elektroniczna w PDF i MS EXCEL - 1 egz.
    13) Kompletny projekt wykonawczy i budowlany oraz inne dokumentacje wymienione w pkt 2 opracowane w programie Microsoft Word, Excel, AutoCAD - część rysunkowa (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) i dołączone do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD - 2 szt.
    14) Dodatkowo kompletny projekt wykonawczy i budowlany zapisany w formacie:
    a) pliki tekstowe -*.pdf, *.tif - monochromatyczny wielostronicowy;
    b) pliki graficzne *.tif - 24 bity w rozdzielczości 300-400 dpi - 2 szt.
    2.4 Podczas opracowywania dokumentacji technicznej należy stosować standardy załączone w załączniku nr 2.
    2.5 Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
  6. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Daliowej oraz na włączenie drogi do Hryniewicz na skrzyżowaniu ul. K. Ciołkowskiego z ul. W.Sławińskiego w Białymstoku.
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na:
    1) budowę ulicy Daliowej na odcinku od posesji przy ul. Daliowa 2A, tj. na działce o nr geod. 630 do ul. Brzoskwiniowej
    w Białymstoku wraz z budową kanalizacji deszczowej, przykanalików, wpustów ulicznych oraz oświetlenia ulicznego. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować dla kategorii obciążenia ruchem KR 2. W przypadku wystąpienia kolizji nowoprojektowanej konstrukcji nawierzchni jezdni z istniejącą infrastrukturą, należy przewidzieć opracowanie projektów wykonawczych. W chwili obecnej ulica Daliowa jest drogą gruntową o szerokości pasa drogowego 6,0 m. szacunkowa długość projektowanej ulicy to ok. 800 m. Obecne uzbrojenie terenu to kanalizacja sanitarna, wodociąg, sieć gazowa, kanalizacja teletechniczna, sieć energetyczna SN oraz sieć energetyczna nN. Projekt powinien przewidywać wykonanie map podziału działek objętych rozbudową w min. 6 egz. dla każdej działki, szacunkowa ilość działek wynosi 60 szt.
    2) budowę włączenia drogi dojazdowej do Hryniewicz na skrzyżowaniu ul. K. Ciołkowskiego z ul. W. Sławińskiego w Białymstoku wraz z budową kanalizacji deszczowej, przykanalików, wpustów ulicznych oraz oświetlenia ulicznego. Dla przekroju ulicznego 1x2 należy przewidzieć konstrukcję nawierzchni jezdni do kategorii obciążenia ruchem KR 4. Włączenie powyższej drogi winno być zaprojektowane równolegle do ul. K. Ciołkowskiego (za wyjątkiem włączenia na przedmiotowym skrzyżowaniu). W przypadku wystąpienia kolizji nowoprojektowanej konstrukcji nawierzchni jezdni z istniejącą infrastrukturą, należy przewidzieć opracowanie projektów wykonawczych. Odwodnienie nowoprojektowanej ulicy należy włączyć do istniejącego kanału deszczowego w ulicy K. Ciołkowskiego. Projekt powinien przewidywać wykonanie map podziału działek objętych rozbudową w min. 6 egz. dla każdej działki, szacunkowa ilość działek wynosi 4 szt. Zakres opracowania obejmuje projekt sygnalizacji świetlnej dla skrzyżowania ul. K.Ciołkowskiego - W.Sławińskiego - droga do Hryniewicz. Szacunkowa długość projektowanej ulicy to ok.300 m. Część inwestycji będzie przebiegała po terenach zamkniętych.

    2. Zakres zamówienia oddzielnie dla Części I i Części II obejmuje:
    1)Dokumentację projektową (projekt budowlany i projekt wykonawczy ) opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi itp.
    - 5 egz. proj. bud. i 5 egz. proj. wyk.,
    2)Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego - 5 egz. ,
    3)Przedmiary robót - 5 egz.,
    4)Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 18 maja 2004 r.
    w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) - 2 egz.,
    5)Uzyskanie wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej do celów projektowych,
    6)Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków zasilania, opinii, decyzji i uzgodnień,
    7) Projekt stałej organizacji ruchu oraz czasowej organizacji ruchu na czas budowy zatwierdzone w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku - 5 egz.,
    8) Badania geotechniczne podłoża oraz nośności podłoża na siatce w pełni odzwierciedlającej układ
    warstw geotechnicznych, jednak nie rzadziej gruntowego niż co 20m - 1 egz.,
    9) Komplet dokumentacji w wersji elektronicznej opracowane w programie Microsoft Word, Excel, PDF - część rysunkowa (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) i dołączone do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD
    - 1 kpl.,
    10) Przygotowanie wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.),
    11) Projekt wizualizacji budowy drogi dla obu części zamówienia.

    3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie, który jest objęty dokumentacją projektową.

    4. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i oraz na normy,
    o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
  7. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: Budowa zbiornika retencyjnego Osowa II wraz z kanalizacją deszczową w Gdańsku - Osowej
    Zamawiający: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Gdańsk
    1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego obejmującego poniższe zadania:
    Zadanie 1. Hydrologia zlewni wraz z koncepcją odprowadzenia wód deszczowych do projektowanego zbiornika.
    Zadanie 2. Budowa zbiornika retencyjnego Osowa II.
    Zadanie 3. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Keplera odpływ ze zbiornika .
    Zadanie 4. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Koziorożca, ul. Zeusa, ul. Nowy Świat zasilanie zbiornika .

    2. Dokumentację dla powyższych zadań należy wykonać:
    a) dla zadania 1 - koncepcję
    b) dla zadania 2, 3 w fazie projektu budowlanego i wykonawczego odrębnie dla każdego zadania
    c) dla zadania 4 w fazie projektu budowlanego i wykonawczego odrębnie dla każdej ulicy i odrębnie dla Etapu I i II - zakres opracowywanej dokumentacji zgodnie z załącznikiem graficznym.

    3. Dokumentację dla wszystkich poszczególnych zadań należy opracować na:
    aktualnej mapie sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 do celów projektowych pokolorowanym uzbrojeniem,
    aktualnej mapie terenowo - prawnej.

    4. Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia winna odpowiadać przepisom i polskim normom, a także wymaganiom technicznym niezbędnym dla wykonania zadania inwestycyjnego w pełnym zakresie oraz w sposób nadający się do eksploatacji i bez wad.

    5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie oraz zapewnienie świadczenia usług nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót.
    Powyższe informacje w szczególności dotyczą procedury uzyskiwania pozwolenia na budowę.

    6. Przy projektowaniu należy dążyć do minimalizacji kosztów budowy.
    W szczególności poprzez ograniczenie do minimum potrzeby wejścia na działki nie będące własnością Gminy Miasta Gdańska, stosowanie materiałów o standardowej jakości, itp.
  8. NADZÓR AUTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ODBUDOWA ZABYTKOWEJ CZĘŚCI MOSTU TCZEWSKIEGO - ETAP II (WIEŻE NR 2 i 4)
    Zamawiający: Powiat Tczewski, Tczew
    2.1 Przedmiotem postępowania jest Nadzór autorski przy robotach budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa zabytkowej części Mostu Tczewskiego - etap II (wieże nr 2 i 4). 2.2 Adres obiektu, na którym prowadzone będą nadzorowane roboty budowlane - most drogowy na rzece Wiśle, łączący miejscowości: Tczew i Lisewo, będący od strony Tczewa przedłużeniem ulicy Jana z Kolna; działka nr 188, obręb 7: Tczew. Nadzór nad robotami dotyczy dwóch zabytkowych wież: nr 2 i nr 4 (bez filarów, na których są one posadowione), umiejscowionych po stronie południowej Mostu. 2.3 Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określa dokumentacja projektowa, składająca się z następujących pozycji: 2.3.1 Nazwa: Umowa nr PZD.273.26.2011.9914 Poz. PB Projekt Budowlano -Wykonawczy, składający się z dwóch części: 1) Branża: Architektura i Konstrukcja - Nazwa opracowania: PROJEKT ARCHITEKTONICZNO -BUDOWLANY, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie w ciągu ulicy Jana z Kolna, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Projektant: mgr inż. arch. Anna Smółko, inż. Waldemar Stawicki, - Sprawdzający: mgr inż. arch. Sławomir Bryczkowski, inż. Roman Witczak - Inżynier Projektu: mgr inż. Mariusz Sobczyk, - Gdańsk, grudzień 2011 r. zawierający PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY; 2) część Branża: Elektroenergetyka - Nazwa opracowania: PROJEKT INSTALACJI ODGROMOWEJ, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Projektant: mgr inż. Piotr Burkhardt, - Sprawdzający: mgr inż. Paweł Irek, - Inżynier Projektu: mgr inż. Mariusz Sobczyk, - Gdańsk, grudzień 2011 r. 2.3.2 Nazwa: Umowa nr PZD.273.26.2011.9914 Poz. PB.PW Program Prac Konserwatorskich: - Branża: Architektura i Konstrukcja, - Nazwa opracowania: PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Program opracował: mgr inż. Hubert Matulewicz, - Opracowanie konstrukcyjne: mgr inż. Waldemar Stawicki, - Opracowanie architektoniczne: mgr inż. Maciej Sas, - Gdańsk, styczeń 2012 r. 2.3.3 SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: - Wykonanie remontu zabytkowych wież Mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie w ciągu ulicy Jana z Kolna, - ROBOTY BUDOWLANE, - Opracował zespół: mgr inż. A. Brzeski, inż. M. Niedbalska, mgr inż. P. Chamski, - Gdańsk, 2012 r. 2.3.4 Nazwa: Umowa nr PZD.273.26.2011.9914 Poz. PB.PW PRZEDMIAR ROBÓT: - Branża: Wielobranżowa, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych baszt mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Autor opracowania: tech. Jacenty Masewicz, - Sprawdzający: tech. Bogdan Orwat, - Gdańsk, marzec 2012 r. UWAGI DO DOKUMENTACJI: 1) Kopia wpisu wybranych elementów Mostu do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku oraz kopia sprostowania tego zapisu w rejestrze, stanowią Załącznik do SIWZ. 2) Ww. dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych dotyczących dwóch filarów Mostu (filara nr 5 i filara nr 6) oraz czterech zabytkowych wież posadowionych na tych filarach. Niniejszy przetarg dotyczy nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi dwie wieże: nr 2 i nr 4, z wyłączeniem filarów, na których są one posadowione. W roku 2012 Zamawiający wykonał kompleksowy remont wieży nr 3, natomiast roboty budowlane dotyczące obu filarów oraz wieży nr 1 i łącznika między wieżami nr: 1 i 2 planuje wykonać w następnych etapach. 3) Istnieją rozbieżności w numeracji filarów i wież posadowionych na odpowiednich filarach, a mianowicie: a) w decyzji o wpisie do rejestru zabytków filar, na którym posadowione są wieże nr 3 i 4, posiada numer 6, a w dokumentacji projektowej ten sam filar ma numer 5. Rozbieżności te wynikają z faktu, iż sprostowanie decyzji o wpisie zabytku do rejestru zostało dokonane po wykonaniu i odebraniu dokumentacji projektowej. b) w Programie Prac Konserwatorskich wieża nr 3 wrysowana jest od strony południowej filara nr 5 a wieża nr 4 od strony północnej. W projekcie Budowlano-Wykonawczym numeracja ta jest odwrotna. Do realizacji robót budowlanych obowiązuje numeracja - jak w projekcie Budowlano -Wykonawczym. 4) Załączony przedmiar pełni funkcję wyłącznie pomocniczą dla Wykonawcy robót budowlanych, i zadaniem Wykonawcy robót budowlanych (które będą nadzorowane przez Wykonawcę, wyłonionego w niniejszym przetargu) będzie wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zawartych we wszystkich projektach (dla wszystkich branż), zarówno przedstawionych w formie rysunków, jak i w części opisowej tych projektów. Należy to rozumieć w taki sposób, że jeśli nawet jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została zapisana w części opisowej projektu a nie ma odzwierciedlenia na rysunku, bądź w przedmiarze robót - to obowiązkiem Wykonawcy będzie jej wykonanie. 2.4 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5 Na podstawie umowy nr PZD.273.26.2011.9914 zawartej w dniu 19.09.2011 r. autor dokumentacji projektowej przekazał Zamawiającemu prawa autorskie do niej. 2.6 W ramach niniejszego zamówienia Inspektor Nadzoru Autorskiego zobowiązuje się do: 2.6.1 stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, 2.6.2 uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego, inspektora nadzoru konserwatorskiego, Komisji Konserwatorskiej lub przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Konserwacji Zabytków w Gdańsku, 2.6.3 reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, 2.6.4 zatwierdzania technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dla wszystkich rodzajów robót; 2.6.5 sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej, 2.6.6 wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości, 2.6.7 żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 2.6.8 nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; 2.6.9 współpracy z nadzorem konserwatorskim w celu zapewnienia m.in. wbudowania materiałów akceptowanych przez służby konserwatorskie (np. Wojewódzki Urząd Konserwatora Zabytków) oraz stosowania odpowiednich technologii robót budowlanych, 2.6.10 uczestnictwo w pracach Komisji Konserwatorskiej, 2.6.11 uczestnictwo w odbiorach (przeglądach) w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady inwestycji. 2.7 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. UWAGA - Zamawiający informuje, że w przetargu na roboty budowlane pn. Wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa zabytkowej części Mostu Tczewskiego (znak sprawy: ZP.272.5.2013), które będą nadzorowane w ramach niniejszego postępowania, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na roboty budowlane w branżach: ogólnobudowlanej i elektrycznej oraz w zakresie robót renowacyjnych i konserwatorskich, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. W przypadku udzielenia Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego, wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca nadzoru autorskiego będzie sprawować nadzór nad robotami w ramach zamówienia uzupełniającego bez dodatkowego wynagrodzenia (w ramach wynagrodzenia podstawowego). 2.8 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich usług. 2.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych bądź wariantowych
  9. PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORUM AUTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN. ODBUDOWA ZABYTKOWEJ CZĘŚCI MOSTU TCZEWSKIEGO - ETAP I - REMONT WIEŻY NR 3
    Zamawiający: Powiat Tczewski, Tczew
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru autorskiego przy robotach budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa zabytkowej części Mostu Tczewskiego - etap I (remont wieży nr 3).
    2.2 Adres obiektu, w których prowadzone będą roboty budowlane:
    Most drogowy na rzece Wiśle, łączący miejscowości: Tczew i Lisewo, będący od strony Tczewa przedłużeniem ulicy Jana z Kolna. Działka o numerze geodezyjnym: 188, obręb 7 Tczew.
    2.3 Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem autorskim określa dokumentacja projektowa, znajdująca się na stronie: http://przetargi.powiat.tczew.pl/?go=czytaj_nowy&id=1145
    oraz składająca się z następujących pozycji:
    2.3.1 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz.PB Projekt Budowlano - Wykonawczy, składający się z dwóch części:
    1) Branża: Architektura i Konstrukcja
    - Nazwa opracowania: PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY
    - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie w ciągu ulicy Jana z Kolna
    - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew
    - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew
    - Projektant: mgr inż. arch. Anna Smółko, inż. Waldemar Stawicki
    - Sprawdzający: mgr inż. arch. Sławomir Bryczkowski, inż. Roman Witczak
    - Inżynier Projektu: mgr inż. Mariusz Sobczyk
    - Gdańsk, grudzień 2011 r.
    zawierający PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY;
    2) część Branża: Elektroenergetyka
    - Nazwa opracowania: PROJEKT INSTALACJI ODGROMOWEJ
    - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie
    - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew
    - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew
    - Projektant: mgr inż. Piotr Burkhardt
    - Sprawdzający: mgr inż. Paweł Irek
    - Inżynier Projektu: mgr inż. Mariusz Sobczyk
    - Gdańsk, grudzień 2011 r.
    2.3.2 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz. PB/PW Program Prac Konserwatorskich
    - Branża: Architektura i Konstrukcja
    - Nazwa opracowania: PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH
    - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie.
    - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew.
    - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew
    - Program opracował: mgr inż. Hubert Matulewicz
    - Opracowanie konstrukcyjne: mgr inż. Waldemar Stawicki
    - Opracowanie architektoniczne: mgr inż. Maciej Sas
    - Gdańsk, styczeń 2012 r.
    2.3.3 SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH.
    - Wykonanie remontu zabytkowych wież Mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie w ciągu ulicy Jana z Kolna
    - ROBOTY BUDOWLANE
    - Opracował zespół: mgr inż. A. Brzeski, inż. M. Niedbalska, mgr inż. P. Chamski
    - Gdańsk, 2012 r.
    2.3.4 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz. PB/PW PRZEDMIAR ROBÓT
    - Branża: Wielobranżowa
    - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych baszt mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie.
    - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew.
    - Autor opracowania: tech. Jacenty Masewicz
    - Sprawdzający: tech. Bogdan Orwat
    - Gdańsk, marzec 2012 r.
    UWAGI
    1) Kopia wpisu wybranych elementów Mostu do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku oraz kopia sprostowania tego zapisu w rejestrze stanowią Załącznik do SIWZ.
    2) Ww. dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych dotyczących dwóch filarów Mostu (filara nr 5 i filara nr 6) oraz czterech zabytkowych wież posadowionych na tych filarach.
    Etap I (Remont wieży nr 3) dotyczy wyłącznie robót budowlanych dotyczących wieży o numerze: 3 (bez filara, na którym jest ona posadowiona) a tym samym nadzór autorski, stanowiący przedmiot niniejszego przetargu dotyczy również tylko wieży nr 3. Jest to wieża umiejscowiona na filarze bliżej Lisewa - od strony północnej filara.
    3) Istnieją rozbieżności w numeracji filarów i wież posadowionych na odpowiednich filarach, a mianowicie:
    a) w decyzji o wpisie do rejestru zabytków filar, na którym posadowione są wieże nr 3 i 4, posiada numer 6, a w dokumentacji projektowej ten sam filar ma numer 5. Rozbieżności te wynikają z faktu, iż sprostowanie decyzji o wpisie zabytku do rejestru zostało dokonane po wykonaniu i odebraniu dokumentacji projektowej.
    b) w Programie Prac Konserwatorskich wieża nr 3 wrysowana jest od strony południowej filara nr 5 a wieża nr 4 od strony północnej. W projekcie Budowlano-Wykonawczym numeracja ta jest odwrotna. Do realizacji robót budowlanych, których będzie dotyczyć sprawowanie nadzoru inwestorskiego obowiązuje numeracja - jak w projekcie Budowlano-Wykonawczym.
    4) Załączony przedmiar pełni funkcję wyłącznie pomocniczą dla Wykonawcy robót budowlanych i zadaniem Wykonawcy robót budowlanych (które będą nadzorowane przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu na pełnienie funkcji inspektora nadzoru autorskiego) będzie wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zawartych we wszystkich projektach (dla wszystkich branż), zarówno przedstawionych w formie rysunków, jak i w części opisowej tych projektów. Należy to rozumieć w taki sposób, że jeśli nawet jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została zapisana w części opisowej projektu a nie ma odzwierciedlenia na rysunku, bądź w przedmiarze robót - to obowiązkiem Wykonawcy będzie jej wykonanie.
    2.4 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego.
    2.5 W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca w szczególności zobowiązuje się do:
    1) sprawowania kontroli, stwierdzania zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
    2) wyjaśniania wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w razie potrzeby uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
    3) uzgadniania, na wniosek Zamawiającego i/lub Wykonawcy, robót budowlanych, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, wyrobów, rozwiązań technicznych, pod warunkiem uzyskania akceptacji autora projektu.
    4) udziału w komisjach i naradach organizowanych przez Zamawiającego, uczestniczenia w odbiorach robót zanikających, w odbiorze końcowym robót, procedurach rozruchu.
    2.6 Jeśli w toku wykonywanych robót budowlanych zostaną dokonane bez zgody Wykonawcy istotne odstąpienia od zatwierdzonej dokumentacji projektowej lub innych warunków pozwolenia na budowę, Wykonawca jest zwolniony z obowiązku:
    1) wyrażenia zgody na powyższe zmiany,
    2) podpisania kierownikowi budowy oświadczenia o zgodności wykonania robót budowlanych z dokumentacją projektową i warunkami pozwolenia na budowę, normami i innymi obowiązującymi przepisami,
    3) naprawienia szkody w okresie gwarancji i rękojmi wynikającej z nieuzgodnionego odstępstwa od projektu.
    2.7 Wprowadzone zmiany do dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót budowlanych, za zgodą Wykonawcy, osoby sprawujące nadzór dokumentować będą przez:
    1) zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,
    2) rysunki zamienne lub szkice lub nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji zastępują,
    3) wpisy do dziennika budowy,
    4) protokoły lub notatki służbowe podpisywane przez strony i załączone do dziennika budowy.
    2.8 Wykonawca pełniący nadzór autorski, przewidywany termin pobytu na budowie będzie uzgadniał z Koordynatorem Inspektorów Nadzoru.
    2.9 Każdy pobyt Wykonawcy na budowie musi być odnotowany wpisem do dziennika budowy.
    2.10 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. O prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.).
    2.11 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
    UWAGA - Zamawiający informuje, że w przetargu na roboty budowlane w przedmiocie zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa zabytkowej części Mostu Tczewskiego - etap I (remont wieży nr 3) (znak sprawy: ZP.272.16.2012), które będą nadzorowane w ramach niniejszego postępowania, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na roboty budowlane w branżach: ogólnobudowlanej i elektrycznej, w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
    W przypadku udzielenia Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego, wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca nadzoru autorskiego będzie sprawować nadzór nad robotami w ramach zamówienia uzupełniającego bez dodatkowego wynagrodzenia (w ramach wynagrodzenia podstawowego).
  10. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia p.n. Przebudowa zarurowanego odcinka rzeki Chylonki od ul. Św. Mikołaja do ul. Hutniczej w Gdyni
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia p.n.: Przebudowa zarurowanego odcinka rzeki Chylonki od ul. Św. Mikołaja do ul. Hutniczej w Gdyni
  11. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realaizacją inwestycji: Rozbudowa ul. Gen. Wł. Andersa w Białymstoku na odc. od skrzyżowania z ul. 1000 Lecia Państwa Polskiego do ul. Wasilkowskiej, bez tych skrzyżowań.
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji: Rozbudowa ul. Gen. Wł. Andersa w Białymstoku na odc. od skrzyżowania z ul. 1000 Lecia Państwa Polskiego do skrzyżowania z ul. Wasilkowską, bez tych skrzyżowań, z uwzględnieniem następujących branż i planowanych ilości pobytów:
    - mostowej - 20 pobytów,
    - obiekty inżynierskie - 10 pobytów,
    - drogowej - 200 pobytów,
    - wodno - kanalizacyjnej - 30 pobytów,
    - elektrycznej - 20 pobytów,
    - telekomunikacyjnej - 20 pobytów
    RAZEM: 300 pobytów

    2. Zakres prac objętych nadzorem autorskim przedstawiono w dokumentacji projektowej w/w obiektów inżynierskich - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - w/w obiektów załącznik nr 2 do SIWZ.
  12. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją przedsięwzięcia: Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego. Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej, z wyłączeniem nadzoru autorskiego nad przebudową Potoku Strzyża od komory W1 do komory W2
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez Gdańskie Inwestycje Komunalne Sp. z o.o., Gdańsk
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją przedsięwzięcia: Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego. Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej, z wyłączeniem nadzoru autorskiego nad przebudową Potoku Strzyża od komory W1 do komory W2. 2. Roboty będą prowadzone na podstawie kompleksowej dokumentacji projektowej (dalej Dokumentacja Projektowa) pn: Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk-Trasa Słowackiego. Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej, opracowanej przez Biuro Projektów Budownictwa
    Komunalnego S.A. 3. Zakres rzeczowy nadzoru autorskiego, stanowiącego przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonywanie wszelkich uprawnień i zobowiązań projektanta jakie prawo budowlane wiąże z wykonywaniem nadzoru autorskiego; 2) Kontrola zgodności realizowanych robót budowlanych z Dokumentacją Projektową oraz kwalifikowanie zamierzonych odstępstw od Dokumentacji Projektowej co do ich charakteru i istotności; 3) Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej; 4) Uzgadnianie rysunków warsztatowych i innych dokumentów Wykonawcy opracowywanych na potrzeby realizacji
    Inwestycji, w celu uściślenia rozwiązań projektowych, zgodnie z wymaganiami postawionymi przez Projektanta na mocy zapisów w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 5) Przygotowanie rysunków zamiennych i drobnych opracowań projektowych, w zakresie wykonywanego nadzoru autorskiego, których wprowadzenie nie wymaga zmiany decyzji zezwalającej na prowadzenie robót budowlanych, i które nie wynikają z wniosków Wykonawcy robót; 6) Uczestniczenie w organizowanych naradach technicznych i koordynacyjnych (radach budowy) - na wezwanie; 7) Uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do
    przewidzianych w Dokumentacji Projektowej; ilekroć taka zgoda będzie dotyczyć osobistych praw autorskich autora projektu, wymagać może zgody autora projektu; 8) Przygotowania rysunków zamiennych i innych opracowań projektowych w zakresie zaakceptowanych rozwiązań zamiennych, w wersji papierowej (4 egzemplarze) oraz w wersji cyfrowej edytowalnej; 9) Wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania; 10) Uczestnictwo w czynnościach odbiorowych robót zanikających i ulegających zakryciu oraz w odbiorze końcowym budowy; 11) Poświadczenie zgodności wykonanych robót z projektem budowlanym i dokonywanie innych wpisów w dzienniku budowy, do których uprawniony jest podmiot pełniący nadzór autorski; 12) Ocena dokumentacji powykonawczej co do zmian wprowadzonych w trakcie budowy oraz kwalifikacja ich istotności
  13. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę nawierzchni chodników, budowę kanalizacji deszczowej i budowę oświetlenia w ulicach: Warszawskiej, Kościelnej, Elektrycznej, Świętojańskiej, E. Orzeszkowej w Białymstoku oraz pełnienie nadzoru autorskiego
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na: - budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Warszawskiej (odc. od ul. Pałacowej do ul. Piastowskiej); - budowę oświetlenia ulicznego ulicy Warszawskiej (odc. od ul. Sienkiewicza do ul. Piastowskiej), odcinka ul. Kościelnej, odcinka ul. Elektrycznej, odcinka ul. Świętojańskiej i odcinka ul. E. Orzeszkowej (odc. od ul. Warszawskiej do ul. J. K. Branickiego); - obustronną wymianę chodników wzdłuż ulicy Warszawskiej (odc. od ul. Sienkiewicza do ul. Piastowskiej) oraz wzdłuż ulicy Kościelnej (odc. od ul. Warszawskiej do rzeki Białej) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Dokumentację do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach opracowana na podstawie art. 71 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z póź. zm.) łącznie z Kartą informacyjną o planowanej inwestycji i ewentualnym raportem o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia drogowego na środowisko, wymagane do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, 2) Dokumentację projektową budowlaną opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami (w tym uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Białymstoku) wymaganymi przepisami szczególnymi do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 3) Dokumentacja projektowa musi być opracowana zgodnie z załączoną koncepcją przebudowy ulicy Warszawskiej w Białymstoku - zał. nr 7 do SIWZ oraz z wytycznymi dotyczącymi zaprojektowania oświetlenia ulicznego - zał. nr 8 do SIWZ (ewentualne zmiany wymagają akceptacji Zamawiającego). 4) Dokumentacja przetargowa: - Projekt budowlany w niezbędnym zakresie, - Przedmiar robót, - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami), 5) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389), 6) Projekt stałej organizacji ruchu oraz czasowej organizacji ruchu na czas budowy zatwierdzone w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku. 7) opracowanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego, 8) uzyskanie wszelkich decyzji i uzgodnień z gestorami sieci, w tym wykonanie wszelkich projektów branżowych z umieszczeniem urządzeń obcych poza obiektem, 9) opracowanie wniosku do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; 10) opracowanie wniosku do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 11) opracowanie wniosku do uzyskania pozwolenia na budowę. 12) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. Zasady realizacji nadzoru autorskiego: a) Wykonawca dokumentacji projektowej zapewni pełnienie nadzoru autorskiego przez uprawnionych projektantów we wszystkich branżach, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, b) Nadzór autorski będzie pełniony w trakcie realizacji robót budowlanych do ich zakończenia tj. do 30-12-2013 r., na pisemne lub telefoniczne wezwanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru, podczas trwania robót budowlanych, ale nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. Wezwanie Zamawiającego powinno być przekazane pisemnie, przesłane faxem, e-mailem lub zgłoszone telefonicznie. Powiadomienie powinno nastąpić z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 13) Do obowiązków wykonawcy objętych zakresem zamówienia należą również: - czynności związane z uzyskaniem i przygotowaniem wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej, - wykonaniem badań geotechnicznych na siatce, w pełni odzwierciedlających układ warstw geotechnicznych, jednak nie rzadziej niż co 20 metrów; oraz - uzyskaniem warunków technicznych gestorów sieci, opinii i uzgodnień. 3. Określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji: 1) Wniosek do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - 5 egz., 2) Wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 5 egz., 3) Projekt budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu w celu wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę - 5 egz., 4) Projekt wykonawczy - 5 egz., 5) Przedmiary robót - 5 egz., 6) Kosztorys ślepy w wersji uproszczonej - 2 egz. + wersja elektroniczna w PDF i MS EXCEL, 7) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz., 8) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz., 9) Projekt stałej organizacji ruchu - 5 egz., 10) Projekt czasowej organizacji ruchu - 5 egz., 11) Kosztorys inwestorski - 1 egz., 12) Opracowanie materiałów przetargowych dla potrzeb wyłonienia wykonawcy robót budowlanych: w wersji elektronicznej - 1 egz. i w wersji papierowej - 5 egz. 13) Dodatkowo kompletne projekty wykonawcze oraz inne dokumentacje wymienione w pkt. 2. opracowane w programie Microsoft Word, Excel, PDF - część rysunkowa (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) i dołączone do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD - 5 kpl. 14) Dodatkowo kompletne projekty wykonawcze zapisane w formacie: - pliki tekstowe -.pdf, .tif - monochromatyczny wielostronicowy pliki graficzne *.tif - 24 bity w rozdzielczości 300-400 dpi - 1szt. 15) Do obowiązków wykonawcy objętych zakresem zamówienia należą również czynności związane z uzyskaniem i przygotowaniem wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej, wykonaniem badań geologicznych, uzyskaniem warunków technicznych gestorów sieci, opinii i uzgodnień oraz uzyskaniem pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Białymstoku). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  14. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa przedłużenia ul. Gen. Wł. Andersa na odc. od ul. Wasilkowskiej do ul. Baranowickiej w Białymstoku
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :

    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa przedłużenia ul. Gen. Wł. Andersa na odc. od ul. Wasilkowskiej do ul. Baranowickiej w Białymstoku, z uwzględnieniem następujących branż i planowanych ilości pobytów:

    - mostowej - 24 pobyty
    - obiekty inżynierskie - 14 pobytów
    - drogowej - 230 pobytów
    - wodno - kanalizacyjnej i gazowej - 36 pobytów
    - elektrycznej - 18 pobytów,
    - telekomunikacyjnej - 18 pobytów
    RAZEM: 340 pobytów

    2. Zakres prac objętych nadzorem autorskim przedstawiono w dokumentacji projektowej w.w obiektów inżynierskich - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - w.w obiektów załącznik nr 2 do SIWZ.
  15. Opracowanie koreferatu do dokumentacji projektowej przedsięwzięcia Pomorska Kolej Metropolitalna - rewitalizacja Kolei Kokoszkowskiej.
    Zamawiający: Pomorska Kolej Metropolitalna S.A., Gdańsk
    1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koreferatu do dokumentacji projektowej przedsięwzięcia Pomorska Kolej Metropolitalna - rewitalizacja Kolei Kokoszkowskiej.

    Dokumentacja projektowa wykonana zostanie w podziale na dwa zadania.

    1.1 Zadanie 1 obejmuje budowę linii kolejowej na odcinku od Portu Lotniczego w Gdańsku do włączenia się w linię 201.
    W ramach zadania 1 koreferat obejmować będzie weryfikację następujących opracowań:
    a) Projekt budowlany wielobranżowy wraz z uzupełnieniami i uszczegółowieniami.
    b) Przedmiar robót na podstawie projektu budowlanego.
    c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót na podstawie projektu budowlanego.
    d) Kosztorys inwestorski robót budowlanych wraz z zestawieniem kosztów wykonania m.in. projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na podstawie projektu wykonawczego, oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych.
    e) Materiały (wniosek z załącznikami) do wystąpienia o wydanie decyzji pozwolenia na budowę zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm. z dnia 07.07.1994 r. oraz ustawy o przygotowaniu finałowego turnieju Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 z dnia 7 września 2007r. (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r., Nr 26, poz. 133 z późn. zm.)
    f) Materiały przetargowe na wybór wykonawcy robót budowlanych dla Zadania 1.

    1.2 Zadania 2 tj. Budowy linii kolejowej na odcinku od stacji Gdańsk - Wrzeszcz do Portu Lotniczego w Gdańsku.
    W ramach zadania 2 koreferat obejmować będzie weryfikację następujących opracowań:
    a) Projekt budowlany wielobranżowy wraz z uzupełnieniami i uszczegółowieniami
    b) Przedmiar robót na podstawie projektu budowlanego.
    c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót na podstawie projektu budowlanego.
    d) Kosztorys inwestorski robót budowlanych wraz z zestawieniem kosztów wykonania m.in. projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na podstawie projektu wykonawczego, oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych.
    e) Materiały (wniosek z załącznikami) do wystąpienia o wydanie decyzji pozwolenia na budowę zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm. z dnia 07.07.1994 r. oraz ustawy o przygotowaniu finałowego turnieju Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 z dnia 7 września 2007r. (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r., Nr 26, poz. 133 z późn. zm.)
    f) Materiały przetargowe na wybór wykonawcy robót budowlanych dla Zadania 2.

    Całość ww. opracowań dalej zwane będą dokumentacją projektową.

    1.3 Zamawiający dzieli zakres rzeczowy Zadanie 1 na 3 podzadania. Ponadto zastrzega sobie możliwość wprowadzenia podziału zadania określonego w pkt 1.2 OPZ na podzadania. W takim przypadku Wykonawca koreferatu w ramach tego Zamówienia otrzyma do weryfikacji dokumentację projektową w rozbiciu na podzadania. W ramach Zadania 2 Zamawiający przewiduje możliwość podziału do maksymalnie 3 podzadań
  16. Wykonanie robót dodatkowych niezbędnych do wykonania zadania dotyczącego remontu konserwatorskiego tarasu na I piętrze Pałacu Prezydenckiego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 46/48.
    Zamawiający: Kancelaria Prezydenta RP, Warszawa
    Wykonanie robót dodatkowych niezbędnych do wykonania zadania dotyczącego remontu konserwatorskiego tarasu na I piętrze Pałacu Prezydenckiego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 46/48.
  17. Remont konserwatorski tarasu na I piętrze Pałacu Prezydenckiego w Warszawie.
    Zamawiający: Kancelaria Prezydenta RP, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont konserwatorski tarasu na I piętrze Pałacu Prezydenckiego w Warszawie.
    2. Roboty, o których mowa w pkt. 1, należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
    3. Zakres prac obejmuje:
    a) naprawę konstrukcji żelbetowej struktury nośnej tarasu - wypełnienia,
    b) iniekcyjną naprawę rys i spękań,
    c) naprawę destruowanego betonu i skorodowanego zbrojenia,
    d) naprawę fragmentów kamieniarki,
    e) wykonanie prac doszczelniających złącza i spoiny kamieniarki zapobiegających migrowaniu wód opadowych,
    f) naprawę wypraw tynkarskich i ościeży drzwi wyjściowych na taras.
    4. Miejsce realizacji zamówienia : Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48.
    5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  18. Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla przedsięwzięcia pn.: Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego. Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej w zakresie: zaprojektowania kanalizacji teletechnicznej na potrzeby zarządzania ruchem oraz zaprojektowania pięciu fundamentów pod tablice drogowe zmiennej treści; zaprojektowania monitoringu trzech tuneli dla pieszych, zgodnie z uzgodnieniem i warunkami technicznymi ZDiZ; pełnienia nadzoru autorskiego..
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez Gdańskie Inwestycje Komunalne Sp. z o.o., Gdańsk
    1.Przedmiot zamówienia<br>
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie:<br>
    1) zaprojektowania kanalizacji teletechnicznej na potrzeby zarządzania ruchem oraz zaprojektowanie pięciu
    fundamentów pod tablice drogowe zmiennej treści;<br>
    2) zaprojektowania monitoringu trzech tuneli dla pieszych, zgodnie z uzgodnieniem i warunkami technicznymi
    ZDiZ;<br>
    - w ramach przedsięwzięcia pn. Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego.
    Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej<br>
    2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br>
    1) W zakresie dokumentacji wskazanej w pkt.1.1) - należy zaprojektować odcinek od zaprojektowanej przez
    BPBK kanalizacji teletechnicznej ujętej w dokumentacji projektowej pn. Połączenie Portu Lotniczego z Portem
    Morskim Gdańsk. Trasa Słowackiego. Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej (załącznik nr 6
    do SIWZ) do miejsc lokalizacji fundamentów oraz zaprojektowanie fundamentów pod tablice drogowe zmiennej treści (5 szt.) zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 7 SIWZ;<br>
    2) W zakresie dokumentacji wskazanej w pkt.1.2) - należy zaprojektować monitoring tuneli dla pieszych,
    zgodnie z warunkami technicznymi Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku (załącznik nr 8 do SIWZ). oraz kabel
    światłowodowy do Al. Rzeczypospolitej do połączenia z istniejącym kablem światłowodowym monitoringu
    miejskiego (właściciel kabla Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku) i doprowadzenie sygnału z monitoringu do
    budynku przy ul. Trubadurów 4., i dalej do Centrum Dozoru Wizyjnego przy ul. Wyspiańskiego 9a w Gdańsku,
    z uwzględnieniem projektowanego kabla światłowodowego pomiędzy budynkiem przy ul. Trubadurów 4 i
    Centrum Dozoru Wizyjnego pryz ul. Wyspiańskiego 9a,<br>
    3) pełnienia przez projektanta na żądanie zamawiającego nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi
    przepisami prawa i Umową w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji
    projektowej sporządzonej przez projektanta włącznie z procedurami odbiorowymi i procedurami związanymi z
    uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz przygotowanie wyjaśnień dla uczestników postępowania
    przetargowego na roboty budowlane odnośnie wykonanej dokumentacji.
  19. Rozbudowa ulicy Chwarznieńskiej w Gdyni - etap III
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowo kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn. Rozbudowa ulicy Chwarznieńskiej w Gdyni - etap III wraz z dowiązaniem projektowanego uzbrojenia terenu do istniejącego uzbrojenia na terenie etapu II i uzbrojenia realizowanego w ramach etapu I
  20. Roboty dodatkowe na zadaniu: Remont kapitalny Bramy Parkowej przy ul. Sienkiewicza w Skierniewicach realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn: Zagospodarowanie przestrzenne obszaru objętego ochroną konserwatorską - Trakt dworcowy - etap II- ul. Sienkiewicza - Remont kapitalny Bramy Parkowej.
    Zamawiający: Urząd Miasta Skierniewice, Skierniewice
    W zakres niniejszego Zamówienia wchodzi:Dostawa i montaż schodów modułowych, powiększenie otworu w stropie ceglanym pod schody modułowe wraz z obróbką ceglaną krawędzi otworu i uzupełnienie naroża stropu metodą konserwatorską, wycięcie otworu nowej lokalizacji wraz z obróbką oraz wykonanie włazów drewnianych na poddasze w stropie drewnianym.
  21. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją przedsięwzięcia pn. Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego. Zadanie II - odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej z wyłączeniem nadzoru autorskiego nad przebudową Potoku Strzyża od komory W1 do komory W2
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez Gdańskie Inwestycje Komunalne Sp. z o.o., Gdańsk
  22. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie zadania: Budowa obwodnicy Ełku (etap III i IV) w ciągu drogi krajowej nr 16 i 65
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Olsztyn
  23. Nadzór autorski -Rozbudowa ulicy Chwarznieńskiej wraz z jej przedłużeniem do ulicy Chwaszczyńskiej w Gdyni - odcinek I
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  24. Opracowanie wielobranżowej koncepcji programowo - przestrzennej dla zadania Przebudowa pętli tramwajowej w Oliwie
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
  25. Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadnia Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta.
    Zamawiający: Powiat Chojnicki, Chojnice
  26. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą techniczną w rejonie ulic Stryjskiej i Przemyskiej w Gdyni
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  27. Sprawowanie nadzoru autorskiego robót budowlanych pod nazwą Budowa obwodnicy Pruszcza Gdaskiego
    Zamawiający: Gmina Miejska Pruszcz Gdański, Pruszcz Gdański
  28. Nadzór autorski - Przebudowa układu drogowego Węzła Św. Maksymiliana wraz z budową tunelu drogowego pod Drogą Gdyńską, torami SKM i PKP w Gdyni.
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  29. Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej dla przedsięwzięcia p.n. Przebudowa skrzyżowania ulicy 10 Lutego z ulicami Dworcową i Podjazd jako etap I przebudowy ulicy 10 Lutego w Gdyni
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  30. sygn.akt 154/B/NL/2009 Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych poprzedzonych koncepcją programowo - przestrzenną pn. Rewitalizacja dzielnicy Letnica w zakresie układu drogowego
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
  31. Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla dwóch zadań w ramach Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej - etap III A: zadanie 4.2. Budowa systemu zdalnego sterowania stacjami prostownikowymi. Zadanie 4.3. Wymiana wyłączników szybkich w stacjach prostownikowych
    Zamawiający: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o., Gdańsk
  32. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych: Przebudowa ulicy Kaprów i ulicy Asnyka w Gdańsku
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
  33. Wykonanie projektu wielobranżowego budowlanego i projektów wykonawczych na przedłużenie projektowanego tunelu dla pieszych pod terenem PKP na przedłużeniu ul.Chopina na odcinku poza granicą terenu PKP pod ul.Kolejową w Sopocie wraz z dojściami do tunelu oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją tego projektu
    Zamawiający: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni, Sopot
  34. sygn. akt 63/B/UZ/2009 Opracowanie wariantowej koncepcji programowo - przestrzennej rewaloryzacji zieleńca im. Czesława Niemena przy Nowym Ratuszu w Gdańsku
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
  35. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych Przebudowa Targu Rybnego i ulic przyległych w Gdańsku.
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk