Kogo reprezentuje osoba

Matulewicz Hubert

w KRS

Hubert Matulewicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Hubert
Nazwisko:Matulewicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1943 r., wiek 72 lata
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie)
Przetargi:49 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Branicki Roman, Cybulski Jan Tomasz, Grygier Wojciech Sebastian, Krużycki Jerzy, Kwiatkowska Barbara Teresa, Ludwig Władysław Emil, Matulewicz Irmina Zofia, Ossowska Mazurek Grażyna, Zacharewicz Jan
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cynowski Janusz, Kosiedowski Jan Tadeusz, Podjaski Zbigniew, Roter Andrzej, Sobczyk Mariusz, Wiśniewska Maria, Zaborowski Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sosnowski Eugeniusz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Branicki Roman, Cybulski Jan Tomasz, Grygier Wojciech Sebastian, Krużycki Jerzy, Kwiatkowska Barbara Teresa, Ludwig Władysław Emil, Matulewicz Irmina Zofia, Ossowska Mazurek Grażyna, Zacharewicz Jan

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Biuro Biegłych Rewidentów Audit-gm Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000225691
  2. Biuro Doradztwa Ekonomicznego i Prawnego - Business Consultants - Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000193146
  3. Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A., Gdańsk − KRS 0000148000
  4. Bomi S.A. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000088823
  5. Bpbk - Biuro Inżynierskie Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000060278
  6. Dars Sp. Z O.O. Układowej, Gdynia − KRS 0000278573
  7. Draszba S.A. Układowej, Gdańsk − KRS 0000374396
  8. Estnano Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000430895
  9. Fin Skog Geomatics International Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000059149
  10. Fp International Sp. Z O.O., Mokry Dwór − KRS 0000142246
  11. Fundacja Inaczej, Gdańsk − KRS 0000480369
  12. Fundacja Rozwoju Inżynierii Lądowej, Gdańsk − KRS 0000086440
  13. Fundacja Terytoria Książki, Gdańsk − KRS 0000425693
  14. Galilea Sport Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000486305
  15. Global Interactive Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000517688
  16. Gobi S.A. Układowej, Gdańsk − KRS 0000162662
  17. Izba Projektowania Budowlanego, Warszawa − KRS 0000153963
  18. Klub Rotary Gdańsk-sopot-gdynia, Gdańsk − KRS 0000213323
  19. Kulikowski Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000042842
  20. Lions Club Gedania-gdańsk, Gdańsk − KRS 0000263584
  21. Marine Trading Service Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000333886
  22. Mieszkaniowa Spółdzielnia Budownictwa Ekologicznego Likwidacyjnej, Gdańsk − KRS 0000086229
  23. Onkologiczna Diagnostyka Genetyczna Ondiagen Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000332086
  24. Polsko - Szwedzka Izba Gospodarcza, Gdańsk − KRS 0000117276
  25. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Puck − KRS 0000004394
  26. Przedsiębiorstwo Techniczno-handlowe Biwer Jan Bierżyński i Ewa Wendt Sp. J. Likwidacyjnej, Reda − KRS 0000051114
  27. Przedsiębiorstwo Usługowo-produkcyjne Izomax Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Sztum − KRS 0000136591
  28. Scema Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000287227
  29. Stabilator Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gdańsk − KRS 0000104494
  30. Stabilizator Fundamenty Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000455835
  31. Stowarzyszenie Na Rzecz Gdańszczan, Gdańsk − KRS 0000509010
  32. Tatarski Dom Handlowy Tatarstan Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000409912
  33. Tb Opakowania S.A. Likwidacyjnej, Tczew − KRS 0000263078
  34. Wentylacje Ciecholewski Zacharewicz Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000345469
  35. Zakarewicz Zacharewicz Business Consultants Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000283223

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Archidea Konkret Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000108294
  2. Baltrans Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000048748
  3. Bmt Metal Tech Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Straszyn − KRS 0000233341
  4. Classic Truck S.A., Straszyn − KRS 0000148334
  5. Cognor S.A., Poraj − KRS 0000071799
  6. Crowder Consultants Polska Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000169389
  7. Ddgs Chemical Investments Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000334720
  8. Dom Holenderski Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000155936
  9. Doraco Ltd Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000026290
  10. Eventa Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000164015
  11. Gdańsk Trade Danziger Handelshaus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000304010
  12. Gdański Klaster Budowlany - Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000296002
  13. J.e.s.p. Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gdańsk − KRS 0000338412
  14. Kaszub Meblarska Spółdzielnia - Zakład Pracy Chronionej W Kościerzynie Likwidacyjnej, Kościerzyna − KRS 0000049213
  15. Kredyt Bank S.A., Warszawa − KRS 0000019597
  16. Pol - Dróg Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000025312
  17. Polibeton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098697
  18. Polygon Poland Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000164876
  19. Pomorskie Towarzystwo Edukacji i Rozwoju Wsi, Gdańsk − KRS 0000114579
  20. Przedsiębiorstwo Budowlane Konsbud Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000075811
  21. Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Navimor Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000011154
  22. Przedsiębiorstwo Instal S.A., Gdańsk − KRS 0000071530
  23. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej, Słupsk − KRS 0000151754
  24. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Drogownictwa S.A., Woskrzenice Duże − KRS 0000100344
  25. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Magnet Sp. Z O.O., Niestępowo − KRS 0000025859
  26. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Denar Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000194075
  27. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gręblin Sp. Z O.O., Rudno − KRS 0000130169
  28. S.chibowski i Wspólnicy - Kancelaria Radcy Prawnego Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000075096
  29. Seko S.A., Chojnice − KRS 0000255152
  30. Sportis S.A., Bojano − KRS 0000067475
  31. Spółdzielcza Agencja Handlowo-przemysłowa, Gdańsk − KRS 0000198376
  32. Spółdzielnia Mieszkaniowa Stare Przedmieście, Gdańsk − KRS 0000167153
  33. Voltrex Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000164873
  34. Voltrim Kable Sp. Z O.O., Kartoszyno − KRS 0000176684
  35. Waza Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000055800
  36. Zakłady Elektrotechniki Motoryzacyjnej Polmo W Kwidzynie, Kwidzyn − KRS 0000071798

Powiązane przetargi (49 szt.):
  1. Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn: Wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 272 w zakresie przebudowy mostu stalowego na rzece Warcie na stacji Poznań Starołęka w km 196,254 w ramach zadania pn: wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na linii kolejowej nr 272 Kluczbork - Poznań, odcinek Kórnik - Poznań Główny wraz z przebudową mostu stalowego na rzece warcie na stacji Poznań Starołęka w km 196,254
    Zamawiający: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Warszawa
    Głównym zadaniem Wykonawcy nadzoru autorskiego, (zwanego dalej NA), jest udzielenie Zamawiającemu pomocy i wsparcia (przy współudziale z Zamawiającym) dla zrealizowania w zaprojektowanym zakresie i założonym terminie umowy opisanego w pkt. 1.3, w szczególności poprzez:
    - dokonywanie wizytacji budowy, ocenę jakości i prawidłowości robót,
    - uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez Zamawiającego,
    - sporządzanie zamiennych i dodatkowych rozwiązań projektowych, niezbędnych dla prawidłowej realizacji robót budowlanych,
    - udział w komisjach, naradach i spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego.
  2. wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa trasy rowerowej wzdłuż Alei Piłsudskiego i w ul. Świętojańskiej, łączącej istniejące trasy w Alei Zwycięstwa i na Bulwarze Nadmorskim oraz pełnienie nadzoru autorskiego
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    Przedmiot zamówienia:
    Część A: obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji, postanowień i opinii niezbędnych do realizacji inwestycji budowy trasy rowerowej wzdłuż Alei Piłsudskiego i w ul. Świętojańskiej, łączącej istniejące trasy w Alei Zwycięstwa i na Bulwarze Nadmorskim wraz z wyznaczeniem pasów ruchu dla rowerów w jezdni.
    Część B: obejmuje sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych.
  3. Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn: Budowa wielostanowiskowego parkingu przy ul. Witomińskiej 72/74 w Gdyni wraz z infrastrukturą techniczną oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: Część A obejmująca wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z kompletem uzgodnień oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych wymaganych prawem decyzji, postanowień i opinii niezbędnych do złożenia wniosków o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę parkingu przy ul. Witomińskiej 72/74 w Gdyni. Część B obejmująca sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych.
  4. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Budowa tunelu pieszo-rowerowego w nasypie kolejowym w rejonie ul. Podjazd w Gdyni, wykonanie prac geodezyjnych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Budowa tunelu pieszo-rowerowego w nasypie kolejowym w rejonie ul. Podjazd w Gdyni, wykonanie prac geodezyjnych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
  5. Wykonanie Projektu budowlanego i wykonawczego połączenia Parku Podzamcze, Parku Centralnego i Placu Jedności Słowiańskiej (fragment plant) przy jednoczesnej przebudowie mostu Św. Jakuba oraz ulic S. Pieniężnego i S. Staszica w Olsztynie
    Zamawiający: Gmina Olsztyn, Olsztyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego połączenia Parku Podzamcze, Parku Centralnego i Placu Jedności Słowiańskiej (fragment plant) przy jednoczesnej przebudowie mostu Św. Jakuba oraz ulic S. Pieniężnego i S. Staszica w Olsztynie na podstawie, wybranej w drodze konkursu otwartego, koncepcji autorstwa Konsorcjum w składzie: - ReStudio Architektury Rafał Jacaszek Olsztyn, ul. Lipowa 23, - OPTEM s.c. Tomasz Kusznierewicz, Piotr Ossowski Gdańsk, ul. Grunwaldzka 156 m.4, - Autorska Pracownia Projektowa Jan Sontowski Koszalin ul. Świerkowa 27, wraz z uwzględnieniem zaleceń pokonkursowych
  6. 1. koncepcja wariantowa sposobu zagospodarowania oraz odprowadzania wód opadowych i roztopowych z części dzielnicy Wiczlino, 2. dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla inwestycji: 2.1. Rozbudowa odcinka ulicy Warszawskiej wraz z budową zatoki autobusowej - przystanek Warszawska 20 oraz przebudową kolidującej infrastruktury, 2.2. Rozbudowa odcinka ulicy Aldony, 2.3. Budowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Skarbka i Demptowską w Gdyni.
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    1. opracowanie koncepcji wariantowej sposobu zagospodarowania oraz odprowadzania wód opadowych i roztopowych z części dzielnicy Wiczlino, przy założeniu zachowania największej ilości drzew oraz wykonanie szacunkowej kalkulacji kosztów realizacji inwestycji. 2. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z kompletem uzgodnień oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych wymaganych prawem decyzji, postanowień i opinii niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na rozbudowę odcinka ulicy Warszawskiej wraz z budową zatoki autobusowej (przystanek Warszawska 20)
    i przebudową kolidującej infrastruktury oraz wykonanie prac geodezyjnych polegających na opracowaniu projektów podziału geodezyjnego działek przeznaczonych pod rozbudowę układu drogowego (ulicy Warszawskiej), okazanie i stabilizację znaków granicznych, wykonanie operatu podziałowego i wprowadzenie zmian do ewidencji gruntów. 3. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, uzyskanie kompletu uzgodnień, wszystkich niezbędnych wymaganych prawem decyzji, postanowień i opinii niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na rozbudowę układu drogowego ulicy Aldony wraz z przebudową kolidującej infrastruktury technicznej oraz wykonanie prac geodezyjnych polegających na opracowaniu projektów podziału geodezyjnego działek przeznaczonych pod rozbudowę układu drogowego (ul. Aldony), okazanie i stabilizację znaków granicznych, wykonanie operatu podziałowego i wprowadzenie zmian do ewidencji gruntów. 4. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie kompletu uzgodnień i wszystkich niezbędnych wymaganych prawem decyzji, postanowień i opinii niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę ciągu pieszego pomiędzy ulicami Skarbka i Demptowską.
  7. PEŁNIENIE NADZORU AUTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ODBUDOWA ZABYTKOWEJ CZĘŚCI MOSTU TCZEWSKIEGO-ETAP III
    Zamawiający: Powiat Tczewski, Tczew
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi realizacji zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa zabytkowej części Mostu Tczewskiego - etap III. 2.2 Adres prowadzenia robót budowlanych, objętych nadzorem autorskim: Most drogowy na rzece Wiśle, łączący miejscowości: Tczew i Lisewo, będący od strony Tczewa przedłużeniem ulicy Jana z Kolna; działka nr 188, obręb 7: Tczew 2.3 Szczegółowy zakres robót budowlanych, które zostaną objęte nadzorem autorskim, określa dokumentacja stanowiąca Załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia, składająca się z następujących pozycji: 2.3.1 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz.PB Projekt Budowlano -Wykonawczy, składający się z dwóch części: 1) Branża: Architektura i Konstrukcja - Nazwa opracowania: PROJEKT ARCHITEKTONICZNO -BUDOWLANY, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie w ciągu ulicy Jana z Kolna, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Projektant: mgr inż. arch. Anna Smółko, inż. Waldemar Stawicki, - Sprawdzający: mgr inż. arch. Sławomir Bryczkowski, inż. Roman Witczak - Inżynier Projektu: mgr inż. Mariusz Sobczyk, - Gdańsk, grudzień 2011 r. zawierający PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY; 2) część Branża: Elektroenergetyka - Nazwa opracowania: PROJEKT INSTALACJI ODGROMOWEJ, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Projektant: mgr inż. Piotr Burkhardt, - Sprawdzający: mgr inż. Paweł Irek, - Inżynier Projektu: mgr inż. Mariusz Sobczyk, - Gdańsk, grudzień 2011 r. 2.3.2 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz.PB/PW Program Prac Konserwatorskich: - Branża: Architektura i Konstrukcja, - Nazwa opracowania: PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Program opracował: mgr inż. Hubert Matulewicz, - Opracowanie konstrukcyjne: mgr inż. Waldemar Stawicki, - Opracowanie architektoniczne: mgr inż. Maciej Sas, - Gdańsk, styczeń 2012 r. 2.3.3 SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: - Wykonanie remontu zabytkowych wież Mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie w ciągu ulicy Jana z Kolna, - ROBOTY BUDOWLANE, - Opracował zespół: mgr inż. A. Brzeski, inż. M. Niedbalska, mgr inż. P. Chamski, - Gdańsk, 2012 r. 2.3.4 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz.PB/PW PRZEDMIAR ROBÓT: - Branża: Wielobranżowa, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych baszt mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Autor opracowania: tech. Jacenty Masewicz, - Sprawdzający: tech. Bogdan Orwat, - Gdańsk, luty 2014 r. UWAGI DO DOKUMENTACJI: 1) Kopia wpisu wybranych elementów Mostu do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku oraz kopia sprostowania tego zapisu w rejestrze, stanowią Załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia. 2) Ww. dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych dotyczących dwóch filarów Mostu (filara nr 5 i filara nr 6), czterech zabytkowych wież posadowionych na tych filarach (wieże nr: 1 i 2 zbudowane na filarze nr 5 oraz wieże nr: 3 i 4 zbudowane na filarze nr 6), a także murowanego z cegieł łącznika między wieżami nr 1 i 2. Niniejszy przetarg dotyczy nadzoru nad robotami budowlanymi wyłącznie w zakresie filara nr 5 i łącznika między wieżami nr: 1 i 2. W 2012 roku Zamawiający wykonał kompleksowy remont wieży nr 3, w roku 2013 przeprowadzono remont wież nr: 1, 2 i 4, natomiast roboty budowlane dotyczące filara nr 6 planuje wykonać w przyszłości w następnym etapie. 3) Istnieją rozbieżności w numeracji filarów i wież posadowionych na odpowiednich filarach, a mianowicie: a) w decyzji o wpisie do rejestru zabytków filar, na którym posadowione są wieże nr: 3 i 4, posiada numer 6, a w dokumentacji projektowej ten sam filar ma numer 5. Rozbieżności te wynikają z faktu, iż sprostowanie decyzji o wpisie zabytku do rejestru zostało dokonane po wykonaniu i odebraniu dokumentacji projektowej. b) w Programie Prac Konserwatorskich wieża nr 3 wrysowana jest od strony południowej filara nr 5, a wieża nr 4 od strony północnej. W projekcie Budowlano-Wykonawczym numeracja ta jest odwrotna. Do realizacji robót budowlanych i prowadzenia nadzoru obowiązuje numeracja wież - jak w projekcie Budowlano-Wykonawczym, a filar nr 5 oznaczono w projekcie jako podpora 4 (rys. nr 1). 4) Zamawiający informuje, że udostępnione wraz z dokumentacją projektową przedmiary, z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, pełnią funkcję wyłącznie pomocniczą i orientacyjną, a ich celem jest ułatwienie sporządzenia oferty przetargowej - zarówno dla Wykonawcy robót budowlanych (trwa procedura przetargowa związana z wyłonieniem Wykonawcy na roboty budowlane), jak i dla Wykonawcy nadzoru autorskiego. Przedmiary stanowią część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy nadzoru autorskiego jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. 5) Zadaniem Wykonawcy nadzoru autorskiego będzie m.in. nadzorowanie wykonania przez Wykonawcę robót budowlanych pełnego zakresu robót budowlanych zawartych we wszystkich projektach (dla wszystkich branż), zarówno przedstawionych w formie rysunków, jak i w części opisowej tych projektów. Należy to rozumieć w taki sposób, że jeśli nawet jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została zapisana w części opisowej projektu a nie ma odzwierciedlenia na rysunku, bądź w przedmiarze robót - to obowiązkiem Wykonawcy robót budowlanych będzie jej wykonanie. W celu uniknięcia ewentualnych błędów, Zamawiający wykreślił w załączonym przedmiarze pozycje nie dotyczące niniejszego przetargu. 2.4 Wykonawca nadzoru autorskiego musi mieć świadomość, że przysługujące mu wynagrodzenie za wykonanie pełnego zakresu nadzoru nad robotami budowlanymi będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 2.5 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie przed sporządzeniem oferty przetargowej. 2.6 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich usług.2.8 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. UWAGA: Zamawiający informuje, że w przetargu na roboty budowlane w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa zabytkowej części Mostu Tczewskiego - etap III (znak sprawy: ZP.272.3.2014), które będą nadzorowane w ramach niniejszego postępowania, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. W przypadku udzielenia Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego, wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca nadzoru autorskiego będzie sprawować nadzór nad robotami wykonywanymi przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach zamówienia uzupełniającego bez dodatkowego wynagrodzenia (w ramach wynagrodzenia podstawowego)
  8. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn: Rozbudowa ulic: Wybickiego, Plac Grunwaldzki, Armii Krajowej, Borchardta, Skwer Kościuszki i Al. Jana Pawła II wraz z budową kanałów deszczowych i przebudową infrastruktury kolidującej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: Część A obejmująca wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z kompletem uzgodnień oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych wymaganych prawem decyzji, postanowień i opinii niezbędnych do złożenia wniosków o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla rozbudowy układu drogowego (kołowego i pieszego) ulic Wybickiego i Placu Grunwaldzkiego, Armii Krajowej i Borchardta, Skwer Kościuszki i Jana Pawła II wraz z budową kanałów deszczowych i przebudową kolidującej infrastruktury, Część B obejmująca wykonanie prac geodezyjnych polegających na opracowaniu projektów podziału geodezyjnego działek przeznaczonych pod rozbudowę układu drogowego, okazanie i stabilizację znaków granicznych, wykonanie operatu podziałowego i wprowadzenia zmian do ewidencji gruntów, Część C obejmująca sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych.
  9. Opracowanie dokumentacji projektowej połączenia drogi rowerowej wzdłuż ulic: H. Sienkiewicza i Wasilkowskiej w Białymstoku na odcinku od Al. J. Piłsudskiego do ul. gen. Wł. Andersa
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej połączenia drogi rowerowej wzdłuż ulic: H. Sienkiewicza i Wasilkowskiej na odcinku od A. J. Piłsudskiego do ul. gen. Wł. Andersa w Białymstoku wraz z dostosowaniem sygnalizacji świetlnych.
    2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej drogi rowerowej, która powinna zawierać:
    1) Opracowanie koncepcji przebiegu odcinka drogi rowerowej będącej połączeniem z istniejącą siecią dróg rowerowych.
    Zaleca się dokonanie wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert, jak również zaproponowanych rozwiązań projektowych koncepcji.
    Propozycja rozwiązań projektowych połączenia drogi rowerowej powinna zostać przedłożona Zamawiającemu do pisemnej akceptacji;
    2) Dokumentację niezbędną do wystąpienia z wnioskiem o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (odcinek drogi rowerowej od ul. R. Traugutta do ul. gen. Wł. Andersa),
    3) Dokumentację niezbędną do zgłoszenia robót budowlanych (odcinek drogi rowerowej
    od Al. J. Piłsudskiego do ul. R. Traugutta);
    4) Dokumentację projektową, w tym:
    a) Projekt budowlany dróg rowerowych i materiały do zgłoszenia robót budowlanych opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U.
    z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.);
    b) Projekty wykonawcze;
    c) Przedmiary robót;
    d) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
    Dokumentacja określona w lit. b - d - sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.);
    5) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389);
    6) Projekt organizacji ruchu stałej i czasowej zatwierdzony w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku;
    7) Uzgodnienie projektu i uzyskanie decyzji na umieszczenie infrastruktury w pasie drogowym w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku;
    8) Propozycja rozwiązań projektowych zatwierdzonych w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku;
    9) Badania geotechniczne podłoża oraz nośności podłoża na siatce w pełni odzwierciedlających układ warstw geotechnicznych, jednak nie rzadziej niż co 20 m;
    10) Uzyskanie wszelkich decyzji i uzgodnień z gestorami sieci, w tym wykonanie projektu branży drogowej, odwodnienia, oświetleniowej oraz usunięcia kolizji wynikającej z art. 39 ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2086 z późn. zm.);
    11) Wykonanie ewentualnego operatu wodno - prawnego do uzyskania decyzji pozwolenia wodno - prawnego i inne niezbędne decyzje;
    12) Wykonanie załącznika graficznego do map podziału nieruchomości niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji;
    13) Wykonanie ewentualnej inwentaryzacji zieleni wraz z szacunkiem wartości drzew przewidzianych do wycinki wykonanym przez uprawnionego Wykonawcę;
    14) Uzyskanie i przygotowanie wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej do celów projektowych;
    15) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków zasilania, opinii, decyzji i uzgodnień.
    3. Określenie wymaganej ilości egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:
    1) Dokumentacja do wystąpienia z wnioskiem o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej - 5 egz.
    2) Materiały do zgłoszenia robót budowlanych - 3 egz.
    3) Projekt budowlany - 5 egz.
    4) Projekty wykonawcze branżowe - po 5 egz.
    5) Przedmiary robót - po 2 egz.
    6) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - po 5 egz.
    7) Kosztorys inwestorski - po 1 egz.
    8) Zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - 5 egz.
    9) Projekt stałej organizacji ruchu - 5 egz.
    10) Informacja BIOZ - 5 egz.
    11) Inwentaryzacja zieleni - 5 egz.
    12) Kosztorysy ślepe w wersji uproszczonej - 1 egz. + wersja elektroniczna w PDF i MS EXCEL -
    1 egz.
    13) Kompletny projekt wykonawczy i budowlany oraz inne dokumentacje wymienione w pkt 2 opracowane w programie Microsoft Word, Excel, AutoCAD - część rysunkowa (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) i dołączone do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD - 2 szt.
    14) Dodatkowo kompletny projekt wykonawczy i budowlany zapisany w formacie:
    1) pliki tekstowe -*.pdf, *.tif - monochromatyczny wielostronicowy;
    2) pliki graficzne *.tif - 24 bity w rozdzielczości 300-400 dpi - 2 szt.
    4. Podczas opracowywania dokumentacji technicznej należy stosować standardy załączone w załączniku nr 2.
    5. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności
  10. Opracowanie Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego STEŚ układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 218 z Trasą Słowackiego
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
    Opracowanie Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego STEŚ układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 218 z Trasą Słowackiego. Zakres opracowania STEŚ obejmować będzie weryfikację danych wyjściowych wraz z wykonanymi dotychczas opracowaniami ww. zakresie tematycznym w kontekście bieżących potrzeb i uwarunkowań, opracowanie niezbędnych analiz pomocniczych, opracowań, badań, symulacji itp., w tym: analizy przebiegu trasy pod kątem możliwości terenowych, technicznych, ekonomicznych, spodziewanych efektów, minisymulacji ruchu wraz z prognozami ruchu, analizy bezpieczeństwa ruchu drogowego i audytem bezpieczeństwa ruchu drogowego, analizy ekonomicznej do podjęcia decyzji w sprawie zakresu i ramowego harmonogramu realizacji zadania oraz wskazania zasad i możliwości etapowania zadania, określenie uwarunkowań formalno-prawnych realizacji zadania z uwzględnieniem etapowania, określenie szacunkowego kosztu realizacji zadania na podstawie wskaźników z uwzględnieniem etapowania, opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego przedsięwzięcia
  11. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa ul. Ciołkowskiego i przedłużenie ul. Sławińskiego z włączeniem do ul. K. Ciołkowskiego w Białymstoku wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa ul. Ciołkowskiego od Ronda X Pułku Ułanów
    Litewskich do rzeki Białej i budowa przedłużenia ul. Sławińskiego od ul. Kawaleryjskiej z włączeniem do ul. K. Ciołkowskiego w Białymstoku wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury z uwzględnieniem następujących branż i planowanej ilości pobytów:
    - drogowej
    - elektrycznej
    - wodno - kanalizacyjnej i gazowej
    - telekomunikacyjnej
    RAZEM: 110 pobytów
    2. Zakres prac objętych nadzorem autorskim przedstawiono w dokumentacji projektowej.
    3. Sposób realizacji zamówienia:
    1) Osoby pełniące nadzór autorski nad realizacją inwestycji: Budowa ul. Ciołkowskiego, przedłużenie ul. Sławińskiego z włączeniem do ul. K. Ciołkowskiego w
    Białymstoku wraz z budową i rozbudową niezbędnej infrastruktury muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia oraz spełniać pozostałe wymogi wynikające z prawa budowlanego.
    2) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje wykonywanie podstawowych obowiązków projektanta w zakresie nadzoru autorskiego, wynikających z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w szczególności:
    a) Nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych i materiałowych.
    b) Wyjaśniania wątpliwości Wykonawcy powstałych w toku realizacji poprzez dodatkowe informacje i opracowania oraz uzupełnienie szczegółów dokumentacji.
    c) Uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą możliwość wprowadzenia zmian w stosunku do materiałów, rozwiązań technicznych i użytkowych przewidzianych w dokumentacji.
    d) Udział w naradach i komisjach technicznych oraz końcowym odbiorze inwestycji. e) Potwierdzenie oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu
    budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami.
    3) Czynności nadzoru autorskiego dokumentowane będą wpisem do dziennika budowy lub potwierdzone pisemnymi ustaleniami z Zamawiającym.
    4) Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę pisemnie lub faxem o terminie narad i komisji, odbioru wraz z określeniem ich przedmiotu.
    5) Pełnienie nadzorów autorskich nad robotami budowlanymi odbywać się będzie w godzinach pracy Wykonawcy robót, również w godzinach nocnych
  12. Rewitalizacja terenów dzielnicy Chylonia w Gdyni pomiędzy ulicami Komierowskiego, Opata Hackiego, Chylońską i Zamenhofa wraz z budową kanału deszczowego umożliwiającego odprowadzenie wód z terenów objętych rewitalizacją do odbiornika, którym jest rzeka Chylonka
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
  13. Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn.: Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III C, Infrastruktura towarzysząca Pomorskiej Kolei Metropolitalnej (PKM), Zadanie 1.2 Dojazd do przystanku Kiełpinek - odcinek ul. Szczęśliwej od skrzyżowania z ul. Kartuską do skrzyżowania z wjazdem do Auchan
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez Gdańskie Inwestycje Komunalne Sp. z o.o., Gdańsk
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn.: Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III C, Infrastruktura towarzysząca Pomorskiej Kolei Metropolitalnej (PKM), Zadanie 1.2. Dojazd do przystanku Kiełpinek - odcinek ul. Szczęśliwej od skrzyżowania z ul. Kartuską do skrzyżowania z wjazdem do Auchan. UWAGA: Niniejszy przedmiot zamówienia musi nawiązywać i być skoordynowany w zakresie rozwiązań oraz parametrów technicznych projektowanych elementów z parametrami odpowiednich elementów w dokumentacji projektowej przygotowywanej w innych zamówieniu udzielonym przez Zamawiającego pn.: Infrastruktura towarzysząca Pomorskiej Kolei Metropolitalnej (PKM), Zadanie 1.2. Dojazd do przystanku Kiełpinek, wykonywanej przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A. w Gdańsku, dla której termin wykonania określony jest na 5.08.2013r. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej składającej się z: 2.1.1 Projektu budowlanego. 2.1.2 Projektów wykonawczych. 2.1.3 Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 2.2 Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i harmonogramów rzeczowo finansowych dla projektowanych robót. 2.3 Uzyskanie map do celów projektowych i ich aktualizacja. Opracowanie operatów terenowo - prawnych, zawierających granice terenów niezbędnych dla realizacji inwestycji z wykazem działek, ich powierzchni, istniejącej zabudowy oraz właścicieli terenów z naniesieniem na tych mapach nowego pasa drogowego i granic obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. 2.4 Opracowanie operatu terenowo prawnego dla Projektu budowlanego. 2.5 Wykonanie badań i opracowanie dokumentacji geotechnicznej podłoża gruntowego (z odpowiednią siatką otworów badawczych dla właściwej oceny podłoża). 2.6 Opracowanie prognoz ruchu oraz symulacji ruchu. 2.7 Analizy potoków pieszych pod kątem powiązań ciągów pieszych z przystankami kolejowymi, autobusowymi i węzłami integracyjnymi. 2.8 Opracowanie studium hałasu komunikacyjnego i drgań. 2.9 Przygotowanie materiałów do wystąpienia z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz opracowanie Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. 2.10 Przygotowanie materiałów do wystąpienia o Zaświadczenie organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000 (Deklaracji Natura 2000). 2.11 Wyniesienie, oznakowanie i okazanie Zamawiającemu w terenie linii rozgraniczających inwestycji. 2.12 Przygotowanie kompletnych wniosków o wydanie opinii i uzgodnień niezbędnych do wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). 2.13 Przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do załączenia do wniosków o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). 2.14 Sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z prawa budowlanego
  14. Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn.: Budowa ścieżek rowerowych wraz z odwodnieniem, oświetleniem i przebudową kolidującej infrastruktury technicznej w wybranych lokalizacjach na terenie Gdyni
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych wymaganych prawem decyzji na realizację inwestycji dla:
    1) budowy ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Orłowskiej, na odcinku od osiedla Nowe Orłowo do parkingu miejskiego- Zadanie nr I,
    2) budowy ścieżki rowerowej od ulicy Lotników do ulicy Stryjskiej- jednokierunkowego odcinka kontrapasa rowerowego do pasa ruchu w kierunku Ronda Brzeskiego- Zadanie nr II.
  15. opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych w ramach projektu pn. Budowa oświetlenia wybranych ulic, ciągów pieszych, boisk i placów zabaw na terenie Gdyni
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych w ramach projektu pn. Budowa oświetlenia wybranych ulic, ciągów pieszych, boisk i placów zabaw na terenie Gdyni
  16. Budowa Pomnika Gdynian Wysiedlonych wraz z zagospodarowaniem terenu
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
    wykonanie pomnika i dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania p.n.: Budowa Pomnika Gdynian Wysiedlonych wraz z zagospodarowaniem terenu
  17. NADZÓR AUTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ODBUDOWA ZABYTKOWEJ CZĘŚCI MOSTU TCZEWSKIEGO - ETAP II (WIEŻA NR 1)
    Zamawiający: Powiat Tczewski, Tczew
    2.1 Przedmiotem postępowania jest Nadzór autorski przy robotach budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa zabytkowej części Mostu Tczewskiego - etap II (wieża nr 1). 2.2 Adres obiektu, na którym prowadzone będą nadzorowane roboty budowlane - most drogowy na rzece Wiśle, łączący miejscowości: Tczew i Lisewo, będący od strony Tczewa przedłużeniem ulicy Jana z Kolna; działka nr 188, obręb 7: Tczew. Nadzór nad robotami dotyczy zabytkowej wieży nr 1 (bez filara, na którym jest ona posadowiona oraz łącznika między wieżami nr 1 i 2), umiejscowionej po stronie północnej Mostu, w kierunku miejscowości Tczew. 2.3 Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określa dokumentacja projektowa, składająca się z następujących pozycji: 2.3.1 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz. PB Projekt Budowlano - Wykonawczy, składający się z dwóch części: 1) Branża: Architektura i Konstrukcja - Nazwa opracowania: PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie w ciągu ulicy Jana z Kolna, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Projektant: mgr inż. arch. Anna Smółko, inż. Waldemar Stawicki, - Sprawdzający: mgr inż. arch. Sławomir Bryczkowski, inż. Roman Witczak - Inżynier Projektu: mgr inż. Mariusz Sobczyk, - Gdańsk, grudzień 2011 r. zawierający PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY; 2) część Branża: Elektroenergetyka - Nazwa opracowania: PROJEKT INSTALACJI ODGROMOWEJ, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Projektant: mgr inż. Piotr Burkhardt, - Sprawdzający: mgr inż. Paweł Irek, - Inżynier Projektu: mgr inż. Mariusz Sobczyk, - Gdańsk, grudzień 2011 r. 2.3.2 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz. PB/PW Program Prac Konserwatorskich: - Branża: Architektura i Konstrukcja, - Nazwa opracowania: PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych wież mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Numery ewidencyjne działek: Dz. nr 188 obręb 7: Tczew, - Program opracował: mgr inż. Hubert Matulewicz, - Opracowanie konstrukcyjne: mgr inż. Waldemar Stawicki, - Opracowanie architektoniczne: mgr inż. Maciej Sas, - Gdańsk, styczeń 2012 r. 2.3.3 SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: - Wykonanie remontu zabytkowych wież Mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie w ciągu ulicy Jana z Kolna, - ROBOTY BUDOWLANE, - Opracował zespół: mgr inż. A. Brzeski, inż. M. Niedbalska, mgr inż. P. Chamski, - Gdańsk, 2012 r. 2.3.4 Nazwa: Umowa nr PZD/273.26.2011/9914 Poz. PB/PW PRZEDMIAR ROBÓT: - Branża: Wielobranżowa, - Przedsięwzięcie: Wykonanie remontu zabytkowych baszt mostu przez rzekę Wisłę w Tczewie, - Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, - Autor opracowania: tech. Jacenty Masewicz, - Sprawdzający: tech. Bogdan Orwat, - Gdańsk, marzec 2012 r. UWAGI DO DOKUMENTACJI: 1) Kopia wpisu wybranych elementów Mostu do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku oraz kopia sprostowania tego zapisu w rejestrze, stanowią Załącznik do SIWZ. 2) Ww. dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych dotyczących dwóch filarów Mostu (filara nr 5 i filara nr 6) oraz czterech zabytkowych wież posadowionych na tych filarach. Niniejszy przetarg dotyczy nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi jedną wieżę: nr 1, z wyłączeniem: - filara, na którym jest posadowiona wieża, - łącznika pomiędzy wieżami nr: 1 i 2. W roku 2012 Zamawiający wykonał kompleksowy remont wieży nr 3, obecnie prowadzi roboty budowlane dotyczące wież nr: 2 i 4, natomiast roboty budowlane dotyczące obu filarów oraz łącznika między wieżami nr: 1 i 2 planuje wykonać w następnych etapach. 3) Istnieją rozbieżności w numeracji filarów i wież posadowionych na odpowiednich filarach, a mianowicie: a) w decyzji o wpisie do rejestru zabytków filar, na którym posadowione są wieże nr 3 i 4, posiada numer 6, a w dokumentacji projektowej ten sam filar ma numer 5. Rozbieżności te wynikają z faktu, iż sprostowanie decyzji o wpisie zabytku do rejestru zostało dokonane po wykonaniu i odebraniu dokumentacji projektowej. b) w Programie Prac Konserwatorskich wieża nr 3 wrysowana jest od strony południowej filara nr 5 a wieża nr 4 od strony północnej. W projekcie Budowlano - Wykonawczym numeracja ta jest odwrotna. Do realizacji robót budowlanych obowiązuje numeracja - jak w projekcie Budowlano-Wykonawczym. 4) Załączony przedmiar pełni funkcję wyłącznie pomocniczą dla Wykonawcy robót budowlanych, i zadaniem Wykonawcy robót budowlanych (które będą nadzorowane przez Wykonawcę, wyłonionego w niniejszym przetargu) będzie wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zawartych we wszystkich projektach (dla wszystkich branż), zarówno przedstawionych w formie rysunków, jak i w części opisowej tych projektów. Należy to rozumieć w taki sposób, że jeśli nawet jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została zapisana w części opisowej projektu a nie ma odzwierciedlenia na rysunku, bądź w przedmiarze robót - to obowiązkiem Wykonawcy będzie jej wykonanie. 2.4 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5 Na podstawie umowy nr PZD.273.26.2011/9914 zawartej w dniu 19.09.2011 r. autor dokumentacji projektowej przekazał Zamawiającemu prawa autorskie do niej. 2.6 W ramach niniejszego zamówienia Inspektor Nadzoru Autorskiego zobowiązuje się do: 2.6.1 stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, 2.6.2 uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego, inspektora nadzoru konserwatorskiego, Komisji Konserwatorskiej lub przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Konserwacji Zabytków w Gdańsku, 2.6.3 reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, 2.6.4 zatwierdzania technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dla wszystkich rodzajów robót; 2.6.5 sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej, 2.6.6 wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości, 2.6.7 żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 2.6.8 nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; 2.6.9 współpracy z nadzorem konserwatorskim w celu zapewnienia m.in. wbudowania materiałów akceptowanych przez służby konserwatorskie (np. Wojewódzki Urząd Konserwatora Zabytków) oraz stosowania odpowiednich technologii robót budowlanych, 2.6.10 uczestnictwo w pracach Komisji Konserwatorskiej, 2.6.11 uczestnictwo w odbiorach (przeglądach) w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady inwestycji. 2.7 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. UWAGA - Zamawiający informuje, że w przetargu na roboty budowlane pn. Wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa zabytkowej części Mostu Tczewskiego (znak sprawy: ZP.272.14.2013), które będą nadzorowane w ramach niniejszego postępowania, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na roboty budowlane w branżach: ogólnobudowlanej i elektrycznej oraz w zakresie robót renowacyjnych i konserwatorskich, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. W przypadku udzielenia Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego, wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca nadzoru autorskiego będzie sprawować nadzór nad robotami w ramach zamówienia uzupełniającego bez dodatkowego wynagrodzenia (w ramach wynagrodzenia podstawowego). 2.8 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich usług
  18. sygn. akt 23/B/NI/2013 Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej przebudowy: ZAKRES I - ulicy Kielnieńskiej w Gdańsku, ZAKRES II - ulicy Malczewskiego od ul. Skrajnej do ul. Pohulanka w Gdańsku
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
    ZAKRES I
    Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej pn. Przebudowa ul. Kielnieńskiej w Gdańsku.
    Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Koncepcji programowo - przestrzennej
    pn. Przebudowa ul. Kielnieńskiej w Gdańsku, na odcinku od zbiornika wodnego przy
    ul. Kielnieńskiej do zjazdu na posesje Kielnieńska 147 w Gdańsku na długości ok. 1,7 km.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 4 SIWZ Wytyczne wykonania i odbioru dokumentacji + załączniki.
    ZAKRES II
    Nazwa przedmiotu zamówienia:
    Wielowariantowa koncepcja programowo-przestrzenna przebudowy ul. Malczewskiego od ul. Skrajnej do ul. Pohulanka w Gdańsku.
    Opis przedmiotu zamówienia:
    Wielowariantowa koncepcja programowo-przestrzenna przebudowy ul. Malczewskiego od ul. Skrajnej do ul. Pohulanka w Gdańsku z podziałem na etapy:Etap I: od ul. Skrajnej do ul. Sołeckiej,
    Etap II: od ul. Sołeckiej do ul. Ciasnej,
    Etap III: od ul. Ciasnej do łącznika 008-KDW (mpzp 1224),
    Etap IV: od łącznika 008-KDW (mpzp 1224) do ul. Pohulanka,
    Etap V: łącznik 008-KDW (mpzp 1224).
  19. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Daliowej oraz na włączenie drogi do Hryniewicz na skrzyżowaniu ul. K. Ciołkowskiego z ul. W.Sławińskiego w Białymstoku.
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na:
    1) budowę ulicy Daliowej na odcinku od posesji przy ul. Daliowa 2A, tj. na działce o nr geod. 630 do ul. Brzoskwiniowej
    w Białymstoku wraz z budową kanalizacji deszczowej, przykanalików, wpustów ulicznych oraz oświetlenia ulicznego. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować dla kategorii obciążenia ruchem KR 2. W przypadku wystąpienia kolizji nowoprojektowanej konstrukcji nawierzchni jezdni z istniejącą infrastrukturą, należy przewidzieć opracowanie projektów wykonawczych. W chwili obecnej ulica Daliowa jest drogą gruntową o szerokości pasa drogowego 6,0 m. szacunkowa długość projektowanej ulicy to ok. 800 m. Obecne uzbrojenie terenu to kanalizacja sanitarna, wodociąg, sieć gazowa, kanalizacja teletechniczna, sieć energetyczna SN oraz sieć energetyczna nN. Projekt powinien przewidywać wykonanie map podziału działek objętych rozbudową w min. 6 egz. dla każdej działki, szacunkowa ilość działek wynosi 60 szt.
    2) budowę włączenia drogi dojazdowej do Hryniewicz na skrzyżowaniu ul. K. Ciołkowskiego z ul. W. Sławińskiego w Białymstoku wraz z budową kanalizacji deszczowej, przykanalików, wpustów ulicznych oraz oświetlenia ulicznego. Dla przekroju ulicznego 1x2 należy przewidzieć konstrukcję nawierzchni jezdni do kategorii obciążenia ruchem KR 4. Włączenie powyższej drogi winno być zaprojektowane równolegle do ul. K. Ciołkowskiego (za wyjątkiem włączenia na przedmiotowym skrzyżowaniu). W przypadku wystąpienia kolizji nowoprojektowanej konstrukcji nawierzchni jezdni z istniejącą infrastrukturą, należy przewidzieć opracowanie projektów wykonawczych. Odwodnienie nowoprojektowanej ulicy należy włączyć do istniejącego kanału deszczowego w ulicy K. Ciołkowskiego. Projekt powinien przewidywać wykonanie map podziału działek objętych rozbudową w min. 6 egz. dla każdej działki, szacunkowa ilość działek wynosi 4 szt. Zakres opracowania obejmuje projekt sygnalizacji świetlnej dla skrzyżowania ul. K.Ciołkowskiego - W.Sławińskiego - droga do Hryniewicz. Szacunkowa długość projektowanej ulicy to ok.300 m. Część inwestycji będzie przebiegała po terenach zamkniętych.

    2. Zakres zamówienia oddzielnie dla Części I i Części II obejmuje:
    1)Dokumentację projektową (projekt budowlany i projekt wykonawczy ) opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi itp.
    - 5 egz. proj. bud. i 5 egz. proj. wyk.,
    2)Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego - 5 egz. ,
    3)Przedmiary robót - 5 egz.,
    4)Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 18 maja 2004 r.
    w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) - 2 egz.,
    5)Uzyskanie wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej do celów projektowych,
    6)Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków zasilania, opinii, decyzji i uzgodnień,
    7) Projekt stałej organizacji ruchu oraz czasowej organizacji ruchu na czas budowy zatwierdzone w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku - 5 egz.,
    8) Badania geotechniczne podłoża oraz nośności podłoża na siatce w pełni odzwierciedlającej układ
    warstw geotechnicznych, jednak nie rzadziej gruntowego niż co 20m - 1 egz.,
    9) Komplet dokumentacji w wersji elektronicznej opracowane w programie Microsoft Word, Excel, PDF - część rysunkowa (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) i dołączone do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD
    - 1 kpl.,
    10) Przygotowanie wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.),
    11) Projekt wizualizacji budowy drogi dla obu części zamówienia.

    3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie, który jest objęty dokumentacją projektową.

    4. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i oraz na normy,
    o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
  20. Opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowej na budowę odcinków dróg rowerowych na terenie miasta Białegostoku
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowej na budowę odcinków dróg rowerowych na terenie miasta Białegostoku:
    1) Wzdłuż ul. Baranowickiej (przejazd przez tory do przedłużenia ul. gen. Wł. Andersa) o dł. około 100 mb, koncepcja w dwóch wariantach:
    a) poprzez wykorzystanie starego przejazdu przez tory;
    b) wzdłuż istniejącej ul. Baranowickiej;
    2) Wzdłuż ul. Kawaleryjskiej (na odcinku od ul. K. Pułaskiego do ul. Wiosennej) o dł. około 250 mb;
    3) Połączenie dróg rowerowych w ul. Lodowej w rejonie skrzyżowania z ul. Sapiehy o dł. około 30 mb, koncepcja w dwóch wariantach;
    4) Wzdłuż ul. Bohaterów Getta (na odcinku od Al. J. Piłsudskiego do ul. Żabiej) o dł. około 100 mb;
    5) Wzdłuż ul. A. Mickiewicza (na odcinku od ul. K. Ciołkowskiego do ul. Zwierzynieckiej) o dł. około 150 mb wraz z dostosowaniem sygnalizacji świetlnych.
    2. Zakres zamówienia obejmuje:
    2.1 Wykonanie koncepcji poszczególnych odcinków dróg rowerowych, która powinna zawierać:
    1) Opis zaproponowanych wariantów przebiegu odcinków dróg rowerowych będących połączeniami z istniejącą siecią dróg rowerowych z określeniem ich powiązań geometrycznych z istniejącą infrastrukturą drogową;
    2) Opis struktur własnościowych poszczególnych odcinków dróg rowerowych;
    3) Wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 wraz z rozmieszczeniem uzbrojenia istniejącego i nowoprojektowanego;
    4) Część rysunkową koncepcji obejmującą:
    a) plan zagospodarowania terenu (sytuację) na aktualnym podkładzie geodezyjnym do celów opiniodawczych;
    b) profil podłużny z wysokościowym wskazaniem istniejącej infrastruktury technicznej;
    c) profile sytuacyjno - normalne.
    Koncepcja powinna być wykonana na aktualnym podkładzie infrastruktury technicznej (mapie do celów opiniodawczych). Do koncepcji należy dołączyć profil podłużny proponowanej trasy, w celu wysokościowego wskazania kolizji drogi z istniejącym uzbrojeniem terenu, jak również oceny wysokościowego usytuowania ulicy w stosunku do przyległego terenu. Nowoprojektowana nawierzchnia zostanie wykonana w technologii mieszanek mineralno - asfaltowych.
    Zaleca się dokonanie wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert, jak również zaproponowanych rozwiązań projektowych koncepcji.
    Lokalizacja ulic dostępna jest również na stronie internetowej: http://www.bialystok.pl/360-studium/default.aspx po otwarciu pliku: Nr4_KOMUNIKACJA.jpg i Nr 5_INFRASTRUKTURA.jpg. Istniejący układ drogowy miasta Białegostoku dostępny jest na stronie internetowej Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej http://www.gisbialystok.pl/.
    Propozycja rozwiązań projektowych budowy odcinków dróg rowerowych na terenie miasta Białegostoku powinna zostać przedłożona Zamawiającemu do pisemnej akceptacji.
    2.2 Wykonanie dokumentacji projektowej poszczególnych odcinków dróg rowerowych, która powinna zawierać:
    1) Dokumentację niezbędną do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę,
    2) Dokumentację projektową, w tym:
    a) Projekt budowlany dróg rowerowych opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012, poz. 462);
    b) Projekty wykonawcze;
    c) Przedmiary robót;
    d) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
    Dokumentacja określona w lit. b - d - sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.);
    3) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389);
    4) Projekt organizacji ruchu stałej i czasowej zatwierdzonej w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku;
    5) Uzgodnienie projektu i uzyskanie decyzji na umieszczenie infrastruktury w pasie drogowym w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku;
    6) Propozycja rozwiązań projektowych zatwierdzonych w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku;
    7) Badania geotechniczne podłoża oraz nośności podłoża na siatce w pełni odzwierciedlających układ warstw geotechnicznych, jednak nie rzadziej niż co 20 m;
    8) Uzyskanie wszelkich decyzji i uzgodnień z gestorami sieci, w tym wykonanie projektu branży drogowej, odwodnienia, oświetleniowej oraz usunięcia kolizji wynikającej z art. 39 ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2086 z późn. zm.);
    9) Wykonanie operatu wodno - prawnego do uzyskania decyzji pozwolenia wodno - prawnego i inne niezbędne decyzje;
    10) Wykonanie załącznika graficznego do map podziału nieruchomości niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji;
    11) Wykonanie ewentualnej inwentaryzacji zieleni wraz z szacunkiem wartości drzew przewidzianych do wycinki wykonanym przez uprawnionego Wykonawcę;
    12) Uzyskanie i przygotowanie wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej do celów projektowych;
    13) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków zasilania, opinii, decyzji i uzgodnień.
    2.3 Określenie wymaganej ilości egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:
    1) Koncepcję należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu w języku polskim w wersji papierowej - 4 egz. oraz wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF - 1 egz.
    2) Dokumentacja do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę - 5 egz.
    3) Projekt budowlany - 5 egz.
    4) Projekty wykonawcze branżowe - po 5 egz.
    5) Przedmiary robót - po 2 egz.
    6) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - po 5 egz.
    7) Kosztorys inwestorski - po 1 egz.
    8) Zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy - 5 egz.
    9) Projekt stałej organizacji ruchu - 5 egz.
    10) Informacja BIOZ - 5 egz.
    11) Inwentaryzacja zieleni - 5 egz.
    12) Kosztorysy ślepe w wersji uproszczonej - 1 egz. + wersja elektroniczna w PDF i MS EXCEL - 1 egz.
    13) Kompletny projekt wykonawczy i budowlany oraz inne dokumentacje wymienione w pkt 2 opracowane w programie Microsoft Word, Excel, AutoCAD - część rysunkowa (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) i dołączone do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD - 2 szt.
    14) Dodatkowo kompletny projekt wykonawczy i budowlany zapisany w formacie:
    a) pliki tekstowe -*.pdf, *.tif - monochromatyczny wielostronicowy;
    b) pliki graficzne *.tif - 24 bity w rozdzielczości 300-400 dpi - 2 szt.
    2.4 Podczas opracowywania dokumentacji technicznej należy stosować standardy załączone w załączniku nr 2.
    2.5 Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
  21. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: Budowa zbiornika retencyjnego Osowa II wraz z kanalizacją deszczową w Gdańsku - Osowej
    Zamawiający: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Gdańsk
  22. NADZÓR AUTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ODBUDOWA ZABYTKOWEJ CZĘŚCI MOSTU TCZEWSKIEGO - ETAP II (WIEŻE NR 2 i 4)
    Zamawiający: Powiat Tczewski, Tczew
  23. PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORUM AUTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN. ODBUDOWA ZABYTKOWEJ CZĘŚCI MOSTU TCZEWSKIEGO - ETAP I - REMONT WIEŻY NR 3
    Zamawiający: Powiat Tczewski, Tczew
  24. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia p.n. Przebudowa zarurowanego odcinka rzeki Chylonki od ul. Św. Mikołaja do ul. Hutniczej w Gdyni
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  25. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realaizacją inwestycji: Rozbudowa ul. Gen. Wł. Andersa w Białymstoku na odc. od skrzyżowania z ul. 1000 Lecia Państwa Polskiego do ul. Wasilkowskiej, bez tych skrzyżowań.
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
  26. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją przedsięwzięcia: Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego. Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej, z wyłączeniem nadzoru autorskiego nad przebudową Potoku Strzyża od komory W1 do komory W2
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez Gdańskie Inwestycje Komunalne Sp. z o.o., Gdańsk
  27. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę nawierzchni chodników, budowę kanalizacji deszczowej i budowę oświetlenia w ulicach: Warszawskiej, Kościelnej, Elektrycznej, Świętojańskiej, E. Orzeszkowej w Białymstoku oraz pełnienie nadzoru autorskiego
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
  28. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa przedłużenia ul. Gen. Wł. Andersa na odc. od ul. Wasilkowskiej do ul. Baranowickiej w Białymstoku
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
  29. Opracowanie koreferatu do dokumentacji projektowej przedsięwzięcia Pomorska Kolej Metropolitalna - rewitalizacja Kolei Kokoszkowskiej.
    Zamawiający: Pomorska Kolej Metropolitalna S.A., Gdańsk
  30. Wykonanie robót dodatkowych niezbędnych do wykonania zadania dotyczącego remontu konserwatorskiego tarasu na I piętrze Pałacu Prezydenckiego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 46/48.
    Zamawiający: Kancelaria Prezydenta RP, Warszawa
  31. Remont konserwatorski tarasu na I piętrze Pałacu Prezydenckiego w Warszawie.
    Zamawiający: Kancelaria Prezydenta RP, Warszawa
  32. Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla przedsięwzięcia pn.: Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego. Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej w zakresie: zaprojektowania kanalizacji teletechnicznej na potrzeby zarządzania ruchem oraz zaprojektowania pięciu fundamentów pod tablice drogowe zmiennej treści; zaprojektowania monitoringu trzech tuneli dla pieszych, zgodnie z uzgodnieniem i warunkami technicznymi ZDiZ; pełnienia nadzoru autorskiego..
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez Gdańskie Inwestycje Komunalne Sp. z o.o., Gdańsk
  33. Rozbudowa ulicy Chwarznieńskiej w Gdyni - etap III
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  34. Roboty dodatkowe na zadaniu: Remont kapitalny Bramy Parkowej przy ul. Sienkiewicza w Skierniewicach realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn: Zagospodarowanie przestrzenne obszaru objętego ochroną konserwatorską - Trakt dworcowy - etap II- ul. Sienkiewicza - Remont kapitalny Bramy Parkowej.
    Zamawiający: Urząd Miasta Skierniewice, Skierniewice
  35. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją przedsięwzięcia pn. Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego. Zadanie II - odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej z wyłączeniem nadzoru autorskiego nad przebudową Potoku Strzyża od komory W1 do komory W2
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez Gdańskie Inwestycje Komunalne Sp. z o.o., Gdańsk
  36. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie zadania: Budowa obwodnicy Ełku (etap III i IV) w ciągu drogi krajowej nr 16 i 65
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Olsztyn
  37. Nadzór autorski -Rozbudowa ulicy Chwarznieńskiej wraz z jej przedłużeniem do ulicy Chwaszczyńskiej w Gdyni - odcinek I
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  38. Opracowanie wielobranżowej koncepcji programowo - przestrzennej dla zadania Przebudowa pętli tramwajowej w Oliwie
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
  39. Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadnia Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w powiecie chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta.
    Zamawiający: Powiat Chojnicki, Chojnice
  40. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą techniczną w rejonie ulic Stryjskiej i Przemyskiej w Gdyni
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  41. Sprawowanie nadzoru autorskiego robót budowlanych pod nazwą Budowa obwodnicy Pruszcza Gdaskiego
    Zamawiający: Gmina Miejska Pruszcz Gdański, Pruszcz Gdański
  42. Nadzór autorski - Przebudowa układu drogowego Węzła Św. Maksymiliana wraz z budową tunelu drogowego pod Drogą Gdyńską, torami SKM i PKP w Gdyni.
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  43. Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej dla przedsięwzięcia p.n. Przebudowa skrzyżowania ulicy 10 Lutego z ulicami Dworcową i Podjazd jako etap I przebudowy ulicy 10 Lutego w Gdyni
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  44. sygn.akt 154/B/NL/2009 Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych poprzedzonych koncepcją programowo - przestrzenną pn. Rewitalizacja dzielnicy Letnica w zakresie układu drogowego
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
  45. Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla dwóch zadań w ramach Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej - etap III A: zadanie 4.2. Budowa systemu zdalnego sterowania stacjami prostownikowymi. Zadanie 4.3. Wymiana wyłączników szybkich w stacjach prostownikowych
    Zamawiający: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o., Gdańsk
  46. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych: Przebudowa ulicy Kaprów i ulicy Asnyka w Gdańsku
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
  47. Wykonanie projektu wielobranżowego budowlanego i projektów wykonawczych na przedłużenie projektowanego tunelu dla pieszych pod terenem PKP na przedłużeniu ul.Chopina na odcinku poza granicą terenu PKP pod ul.Kolejową w Sopocie wraz z dojściami do tunelu oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją tego projektu
    Zamawiający: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni, Sopot
  48. sygn. akt 63/B/UZ/2009 Opracowanie wariantowej koncepcji programowo - przestrzennej rewaloryzacji zieleńca im. Czesława Niemena przy Nowym Ratuszu w Gdańsku
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
  49. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych Przebudowa Targu Rybnego i ulic przyległych w Gdańsku.
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk