Kogo reprezentuje osoba

Matuszewski Stanisław Wiesław

w KRS

Stanisław Wiesław Matuszewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Stanisław
Drugie imię:Wiesław
Nazwisko:Matuszewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1953 r., wiek 65 lat
Miejscowości:Pabianice (Łódzkie), Radom (Mazowieckie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:13 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Heinr Ich Adam, Krupa Piotr Bogusław, Matuszewska Beata Katarzyna, Matuszewski Marcin Wiesław, Przezwański Marek Włodzimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Poznański Piotr Bolesław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Przezwański Marek Włodzimierz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Matuszewski Marcin, Michalec Radosław Bartłomiej, Przezwański Marek Włodzimierz, Ładak Joanna
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Matuszewska Beata Katarzyna, Matuszewski Marcin Wiesław, Przezwański Marek Włodzimierz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Matuszewska Beata Katarzyna, Matuszewski Marcin, Niedziółka Michał Stanisław, Przezwański Marek Włodzimierz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Heinr Ich Adam, Krupa Piotr Bogusław, Matuszewska Beata Katarzyna, Matuszewski Marcin Wiesław, Przezwański Marek Włodzimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Poznański Piotr Bolesław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hagman Andreas Mattias, Heinrich Adam Zygmunt, Przezwański Marek Włodzimierz, Wallin Ulf Mikael

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szewczyk Magdalena
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Przezwański Marek Włodzimierz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Matuszewska Beata Katarzyna, Matuszewski Marcin Wiesław, Przezwański Marek Włodzimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cane Matteo
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Matuszewska Beata Katarzyna, Matuszewski Marcin Wiesław, Przezwański Marek Włodzimierz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kowalczyk Krzysztof Ryszard, Matuszewska Beata Katarzyna, Matuszewski Marcin Wiesław, Przezwański Marek Włodzimierz, Sienkiewicz Piotr Witold

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sienkiewicz Bożena
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kacprzak Marian, Krepska Izabela Irena, Ochocki Marcin, Przybył Lidia, Sienkiewicz Piotr Witold, Szelągowski Michał Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szelągowska Aleksandra Halina
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chojecki Rafał Piotr, Michalski Jakub Mateusz, Sienkiewicz Piotr Witold, Walęcki Michał Maciej, Wiśniowski Mateusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sienkiewicz Krzysztof Piotr
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kasprzycka Rosikoń Joanna Ewa, Sienkiewicz Piotr Witold, Wieczorek Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sienkiewicz Krzysztof Piotr
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciesielska Anna Katarzyna, Pulkiewicz Krzysztof Stanisław, Sadowska Mazurkiewicz Katarzyna, Sienkiewicz Piotr Witold

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sienkiewicz Krzysztof

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Atsora Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000494367
  2. Banqware Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000656958
  3. Bcmlogic Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000447224
  4. Bcmlogic Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000403531
  5. Certus Home Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000343551
  6. Cogito Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000678892
  7. Ebilet Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000496514
  8. Ebilet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000217316
  9. Elite Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000636675
  10. Expert 101 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000350123
  11. Financial Fathers Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000691436
  12. Fintech Insights Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000652569
  13. Fundacja Creative Hub Akademia, Warszawa − KRS 0000389587
  14. Fundacja Demokracji Bezpośredniej, Warszawa − KRS 0000400498
  15. Fundacja Lotnicza, Warszawa − KRS 0000347188
  16. Fundacja Rozwoju Otwartej Innowacji, Warszawa − KRS 0000526431
  17. Future Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000289753
  18. Grzybowska Tower Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000693691
  19. Hardgamma Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000254971
  20. Hardgamma Ventures Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000397493
  21. Idea Beta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000325600
  22. Idea Delta Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000354131
  23. Imaginenext Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000379581
  24. Ind S.A., Warszawa − KRS 0000644425
  25. Infolokacja Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000502650
  26. Isoc Polska, Warszawa − KRS 0000073487
  27. Jaskor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000162207
  28. Klub Na Kępie-tenisowa Akademia Talentów-adam Heinrich Spółka Komandytowa, Łomianki − KRS 0000475262
  29. Livetag Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000290130
  30. Mobile Gateway Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000475652
  31. Mobile Ticket Sp. Z O.O., Józefosław − KRS 0000295655
  32. Mys Fashion Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000453245
  33. Oliwa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000689606
  34. Optimum Noir Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000517752
  35. Pmp Lublin Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000435910
  36. Profeko Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000320076
  37. Profound Ventures Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000326024
  38. Quantum Lab Poland Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000501100
  39. Retail Technologies Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000450496
  40. Slp Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000485459
  41. Sms One Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000350140
  42. Sms Transfer Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000350137
  43. Starbonus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000485649
  44. Tartos Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000607177
  45. Teatr Impresaryjny Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000341460
  46. Towarzystwo Inwestycyjne Indygo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000256700
  47. Trackthingy Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000561956
  48. Versabox Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000475937
  49. Wwn Wierzchowski Wegiera Niedziółka Kancelaria Prawnicza Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000516237
  50. Yosoy Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000554757

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aspiro Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000240238
  2. Aspiro.net Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000393285
  3. Baltic Bridge S.A., Warszawa − KRS 0000045531
  4. Biuro Handlu Zagranicznego Sinco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000059479
  5. Carefinance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000355386
  6. Consafe Logistics Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000259948
  7. Dom Inwestycyjny W Warszawie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000061300
  8. E-zarzadcy.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000348904
  9. Ecoyazda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000502537
  10. Ey Crowdsourcing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000455104
  11. Galeria Bellami Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000386576
  12. Hardgamma Ventures Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000384077
  13. Hussar Angels S.A., Warszawa − KRS 0000620760
  14. Info Mapa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000350087
  15. Kancelaria Adesto Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000566800
  16. Kumulator.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000301775
  17. Lady Gi - S. Walczak, M. Antoniewska-banach, P. Dziubiński - Sp. J., Łódź − KRS 0000090288
  18. Lawson Software Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000083289
  19. Macc Partner Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000332727
  20. Macoscope Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000338315
  21. Meverywhere Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000346299
  22. Migavka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000312703
  23. Moment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000614721
  24. Ms Invest 2003 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000294773
  25. My Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000218696
  26. Nanovelos S.A., Warszawa − KRS 0000581695
  27. Oaktree Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000371454
  28. Oaktree Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000373500
  29. Open Innovation Platform Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000478858
  30. Oriaq Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000332380
  31. Par-hurt Sp. Z O.O., Skoczów − KRS 0000329749
  32. Pitinga 16 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000356157
  33. Platini Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000325589
  34. Polskie Biura Rachunkowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000069205
  35. Pronto Moda Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000323847
  36. Q-soft Sp. Z O.O., Łomianki − KRS 0000042142
  37. Raiffeisen Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000014540
  38. Rod Sp. Z O.O., Łomianki − KRS 0000336348
  39. Sap Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000094399
  40. Selmar Sp. Z O.O., Łomianki − KRS 0000167102
  41. Sofia Soft Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000551454
  42. Sport Medica S.A., Warszawa − KRS 0000077247
  43. Sprezentuj.pl Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000297708
  44. Stowarzyszenie Projekty Dla Polski, Warszawa − KRS 0000338209
  45. Suto Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000465020
  46. Towarzystwo Przyjaciół i Społecznego Liceum Ogólnokształcącego, Warszawa − KRS 0000024016
  47. Trezado Sp. Z O.O., Łuków − KRS 0000330958
  48. Vis Conecto Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000464083

Powiązane przetargi (13 szt.):
  1. sygn.akt 56/B/FO/2016 Asysta techniczna oprogramowania do ewidencji opłat
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
    Asysta techniczna oprogramowania do ewidencji deklaracji i rozliczania opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych w Gminie. Zamówienie obejmuje asystę techniczną, konserwację, aktualizację i modyfikację oprogramowania Odpadywgminie.com firmy Profeko Sp. z o.o.

  2. Świadczenie usług utrzymania w sprawności funkcjonalnej systemu informatycznego - oprogramowania odpadywgminie.com, służącego do obsługi całości procesów ewidencji deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz rozliczenia i windykacji niniejszej opłaty
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest swiadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług obejmujących utrzymanie i świadczenie serwisu technicznego, usuwanie błędów eksploatacyjnych, wykonywanie poprawek i aktualizacji funkcjonalnych oraz dostarczanie asysty merytorycznej i technicznej.
  3. Świadczenie usługi utrzymania w sprawności funkcjonalnej systemu informatycznego odpadywgminie.com
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania w sprawności funkcjonalnej systemu informatycznego odpadywgminie.com obejmujących utrzymanie i świadczenie serwisu, usuwanie błędów eksploatacyjnych, wykonywanie poprawek i aktualizacji funkcjonalnych oraz asysta szkoleniowa - merytoryczna i techniczna
  4. Dystrybucja biletów na halowe Mistrzostwa Świata w Lekkoatletyce w 2014r. w hali Ergo Arena
    Zamawiający: Hala Gdańsk-Sopot Sp. z o.o, Gdańsk
    Dystrybucja biletów na halowe Mistrzostwa Świata w Lekkoatletyce w 2014r. w hali Ergo Arena
  5. Dostawa i wdrażanie systemu gospodarki odpadami w Ekologicznym Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki w Baćkowicach.
    Zamawiający: Ekologiczny Związek Gmin Dorzecza Koprzywianki, Baćkowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrażanie oprogramowania na potrzeby zarządzania systemem gospodarki odpadami komunalnymi w Ekologicznym Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki z siedzibą
    w Baćkowicach.
  6. WDROŻENIE ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI
    Zamawiający: Związek Międzygminny "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi", Piła
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i specjalistycznego oprogramowania oraz wdrożenie systemu gospodarki odpadami
    komunalnymi dla Związku Międzygminnego Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi. Związek Międzygminny powołany został dla prowadzenia gospodarki odpadami komunalnymi na terenie czternastu
    gmin, gdzie zamieszkuje ponad 190000 mieszkańców
  7. Przetarg nieograniczony na dostawę i wdrożenie programu do obsługi systemu gospodarki komunalnej w Gminie Miasta Radomia
    Zamawiający: Gmina Miasta Radomia, Radom
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie programu służącego do obsługi systemu gospodarki komunalnej (z serwerem i niezbędnym oprogramowaniem systemowym) wraz ze świadczeniem usługi opieki autorskiej.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  8. Dostawa informatycznego systemu zarządzania gospodarka odpadami
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
    Dostawa informatycznego systemu zarządzania gospodarka odpadami
  9. Świadczenie usługi pośrednictwa sprzedaży biletów na koncerty artystyczne organizowane w Strefie Kibica w Gdańsku podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012 TM
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiot zamówienia dotyczy zapewnienia kompleksowej obsługi w zakresie przygotowania biletów, ich dystrybucji i ich sprzedaży oraz prowadzenia akcji promującej koncerty artystyczne organizowane przez Zamawiającego w Strefie Kibica w Gdańsku podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012 TM. Przedmiot zamówienia dotyczy pięciu koncertów artystycznych o planowanej ilości sprzedaży biletów, odpowiednio:
    1) 25.000 szt. - 07.06.2012 roku,
    2) 20.000 szt. - 20.06.2012 roku,
    3) 20.000 szt. - 25.06.2012 roku,
    4) 15.000 szt. -26.06.2012 roku,
    5) 20.000 szt.- 29.06.2012 roku. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia
    Zamawiający określił Wzorem Umowy, który stanowi zał. nr 5 do SIWZ, w szczególności Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi zał. nr 2 do Wzoru Umowy
  10. Zintegrowany program komputerowy Biuro Obsługi Widzów (zakup oprogramowania i sprzętu komputerowego) Część I - oprogramowanie do rezerwacji i sprzedaży biletów oraz specjalistyczny sprzęt komputerowy kompatybilny z oprogramowaniem Część II - sprzęt komputerowy
    Zamawiający: Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej, Gdynia
    1.3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Zintegrowany program komputerowy Biuro Obsługi Widzów (zakup oprogramowania i sprzętu komputerowego)
    1.3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry techniczne jakie musi spełniać oprogramowanie i oferowany sprzęt ) zawarty jest w załączniku nr 1 cz. I, II do SIWZ, stanowiącym jego integralną część. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o parametrach lepszych niż żądane.
    1.3.3 Oferowany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, przetestowane, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie urządzenia powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania jakościowe oraz wymagania prawne odnośnie tego typu urządzeń.
    1.3.4 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie nazwy producenta, modelu (typ urządzenia) oraz zestawienia parametrów technicznych oferowanych urządzeń w zakresie parametrów co najmniej równym z zestawieniem parametrów wymaganych w Formularzu cenowym załącznik nr 3 do SIWZ. Z zestawienia musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje, czy jest to produkt dokładnie spełniający wymagania zamówienia, czy produkt o lepszych parametrach.
    1.3.5 Oprogramowanie musi być wyrobem licencjonowanym, co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy sprzętu. Przy realizacji dostawy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentu licencyjnego wraz z nośnikiem. Do każdego urządzenia powinny być dołączone nośniki z oprogramowaniem (jeśli takie dołącza producent).
    1.3.6 Wszystkie urządzenia zasilane z sieci elektrycznej muszą być zgodne z polskimi standardami, tj. napięcie 230 Volt, 50 Hz, prąd jednofazowy.
    1.3.7 Wymagana minimalna gwarancja: serwer 36 m-cy, pozostałe min. 24 m-ce lub gwarancja producenta.
    1.3.8 Wykonawca ma zagwarantować poprawną pracę i niezawodne działanie przedmiotu zamówienia przez okres trwania gwarancji.
    1.3.9 Dla każdego sprzętu objętego przedmiotem zamówienia na etapie dostaw Wykonawca musi dostarczyć pisemną gwarancję z zapisami zgodnymi z SIWZ.
    1.3.10 Warunki gwarancji muszą zezwalać na dokonywanie zmian w konfiguracji, dołączanie dodatkowych urządzeń bez utraty praw do pełnej gwarancji lub rękojmi chyba, że Wykonawca udowodni, że uszkodzenie sprzętu nastąpiło w wyniku rozbudowy (modernizacji).
    1.3.11 Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
    1.3.11.1 Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Teatru Muzycznego, wykonawca zapewni:
    a) odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 1 dnia roboczego, na własny koszt;
    b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 1 dnia roboczego od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia odebrania sprzętu z siedziby zamawiającego;
    c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 3 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi
    1.3.11.2 Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia
    1.3.11.3 Wykonawca zapewni 24-godzinny dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie
    1.3.11.4 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych
    1.3.11.5 Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego
    1.3.12 Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć sporządzone w języku polskim karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
    1.3.13 Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski. Dokumenty powinny potwierdzać opisane w SIWZ parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia.
    1.3.14 Wszystkie Urządzenia powinny posiadać certyfikat CE.
    1.3.15 Zapłata za wykonanie zamówienia następować będzie przelewem bankowym na konto wskazane przez wykonawcę w terminie do 30 dni od dnia wystawienia faktury
  11. Instalacja i wdrożenie komputerowego systemu rezerwacji i sprzedaży bezpośredniej praz online biletów
    Zamawiający: Teatr Narodowy, Warszawa
    Zakup usługi instalacji i wdrożenia komputerowego systemu rezerwacji i sprzedaży bezpośredniej oraz online biletów wraz z licencją na ten system, nadzorem eksploatacyjnym i serwisem gwarzncyjnym. Wykonawca dastarcza i wdroży komputerowy system rezerwacji i sprzedaży biletów w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
  12. Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu sprzedaży biletów wstępu na Taras Widokowy PKiN
    Zamawiający: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., Warszawa
    Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu sprzedaży biletów wstępu na Taras Widokowy PKiN i imprezy towarzyszące oraz dostawa i instalacja niezbędnych urządzeń wraz z licencją oraz świadczenie nadzoru eksploatacyjnego i serwisu gwarancyjnego
  13. Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Włocławek
    1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie zintegrowanego systemu nformatycznego w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Saniko Sp. z o.o. we łocławku w obszarze Finansowo-Księgowym, Kadry i Pałace, Zagospodarowanie odpadów, Eksploatacja oraz Zarządzanie infrastrukturą techniczną.
    2. ystem musi stanowić rozwiązanie zintegrowane, obejmujące wsparciem wszystkie obszary operacyjne firmy, przy czym może to być zarówno system jednorodny, jak również zintegrowane ze sobą odrębnie działające systemy, (oddzielne moduły funkcjonalne). W przypadku oddzielnych modułów, integracja musi zabezpieczać integralność, spójność i unikalność współużytkowanych informacji oraz być niewidoczna dla użytkownika
    3. System musi być oparty na zintegrowanej bazie kontrahentów, (wspólnej dla wszystkich modułów), zapewniającej unikalność poszczególnych zapisów.
    4. Funkcjonalność systemu musi zapewnić gromadzenie informacji kompletnej z punktu widzenia:
    - prawidłowej obsługi Klienta od chwili zawarcia umowy, poprzez przygotowanie dokumentów niezbędnych do realizacji zadań, aż do rozliczenia i zafakturowania zrealizowanych usług,
    - wystawiania z systemu wszystkich dokumentów operacyjnych stosowanych w procesach realizowanych
    w poszczególnych obszarach działalności firmy,
    - automatycznego generowania raportów, zestawień i sprawozdań w zakresie sprawozdawczości wewnętrznej i ustawowej.
    5. System w poszczególnych obszarach tj. w obszarze Finansowo-Księgowym, Kadry i Pałace, Zagospodarowanie odpadów, Eksploatacja, Zarządzanie infrastrukturą techniczną musi funkcjonować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wewnętrznymi regulaminami i zarządzeniami stosowanymi przez Zamawiającego.
    6. System musi stwarzać przyjazne środowisko pracy dla użytkownika, tj. charakteryzować się przejrzystością, prostotą obsługi i ergonomią pracy, (dot. nawigacji, formatek ekranowych, słowników zawierających standardowe dane powtarzalne, itp.).
    7. System musi umożliwić efektywne zarządzanie użytkownikami w zakresie autoryzacji i uprawnień pracowników, (tzn. możliwość precyzyjnego definiowania dostępu do funkcji systemu oraz praw do manipulacji danymi), tj.:
    - autoryzacji, (unikalny login i hasło użytkownika),
    - możliwość logowania zintegrowanego z Active Directory,
    - uprawnień, (tzn. możliwość precyzyjnego udostępniania funkcji systemu oraz operacji możliwych do wykonania na danych: przeglądanie, edycja, usuwanie).
    8. System zostanie zainstalowany na serwerze będącym własnością Zamawiającego, który posiada następujące parametry: Procesor Intel Xeon 2.4. GHz, Pamięć RAM: 6 GB, DDR3, Dysk twardy: 146 GB, System bazodanowy: Microsoft SQL Server 2008 R2 Standard Edition.
    9. Z uwagi na fakt posiadania przez Zamawiającego serwera bazodanowego z zainstalowanym silnikiem bazy danych MS SQL, oferowany system musi działać w oparciu o bazę danych zarządzaną przez SYSTEM ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH MS SQL zainstalowany centralnie na serwerze Zamawiającego.
    10. System musi działać w oparciu o nielicencjonowane środowisko uruchomieniowe.
    11. System musi być stworzony w ogólnie dostępnej, nie unikatowej technologii, zapewniającej zarówno bieżące wsparcie techniczne, jak i rozwój w przyszłości.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa rozdz. III SIWZ.

Inne osoby dla Matuszewski Stanisław Wiesław (27 osób):