Kogo reprezentuje osoba

Mazur Wojciech

w KRS

Wojciech Mazur

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Wojciech
Nazwisko:Mazur
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 55 lat
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Katowice (Śląskie), Płock (Mazowieckie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Tarnowskie Góry (Śląskie)
Przetargi:11 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bzymek Paweł, Dygowska Wojtalewicz Kinga, Gastołek Andrzej, Janiak Andrzej, Kucharczyk Tomasz Marian, Ludwiczak Bogdan, Mazur Tomasz, Miaśkiewicz Krzysztof, Radaszkiewicz Krzysztof, Słomczewski Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Waśniewski Bogdan Jerzy
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gastołek Andrzej, Glinko Jacek, Heese-dulewicz Alicja, Lisiewicz Jarosław, Markowski Ziemowit Adam, Mazur Tomasz, Wandor Mariusz Edward, Wróblewski Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sosnowski Jarosław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Linga Luiza Anna, Linga Mariusz, Mazur Krystian, Mazur Tomasz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Meyer Romuald Konstanty, Michalczyk Leopold Jan, Ostrowski Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojciechowski Wiesław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dobrowolski Grzegorz Rafał, Głowania Waldemar Adam, Jasiński Jerzy Włodzimierz, Mazur Krystian, Mazur Tomasz, Małecki Andrzej Włodzimierz, Pietraszczyk Marek Stefan, Płochocki Zygfryd Zdzisław, Sosnowski Edward, Szata Sławomir Marek, Wandor Mariusz Edward, Wróblewski Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łężak Andrzej
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bachowski Józef Marian, Bieniek Wiesław Michał, Buska Wojciech Marian, Janiak Andrzej, Kazana Arkadiusz, Krajka Arkadiusz Andrzej, Mazur Krystian, Mazur Tomasz, Napierała Barbara, Pacałowski Jerzy, Płochocki Zygfryd Zdzisław, Saratowicz Jan Marcin, Sosnowski Edward, Stachowski Piotr, Tęcza Bartosz, Wójcik Lucjan, Wołowski Artur Piotr, Wróblewski Marek, Włoch Dorota, Zub Magdalena Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tuszewicki Waldemar Marek
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Błażejewski Andrzej, Chiliński Tomasz Piotr, Corbin Jean-pierre Fernand, Czapka Wojciech, Drozdowska Halina Danuta, Farion Alexandre Benoit, Kościelski Witold Andrzej, Kowalewski Edward, Kowalewski Witold, Malinowski Roman Henryk, Napieraj Krzysztof, Nowak Piotr, Pałka Jarosław Juliusz, Prucnal Krzysztof Zbigniew, Studzińska Barbara Janina
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gotfryd Wojciech Marcin, Janiak Andrzej, Kubal Piotr Cezary, Lisiewicz Jarosław, Mazur Krystian, Mazur Tomasz, Sosnowski Edward, Stefańczyk Jarosław, Światłowski Jan Andrzej, Szata Sławomir Marek, Wandor Mariusz Edward, Wróblewski Marek, Zgrzebnicki Artur Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łusicki Piotr
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bzymek Paweł, Janiak Andrzej, Lisiewicz Jarosław, Mazur Tomasz, Miaśkiewicz Krzysztof, Płochocki Zygfryd, Rutecki Krzysztof, Sosnowski Edward, Wróblewski Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zelmański Mariusz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gastołek Andrzej, Janiak Andrzej, Lisiewicz Jarosław, Mazur Tomasz, Pacałowski Jerzy, Przyłucki Roman, Płochocki Zygfryd, Saratowicz Jan Marcin, Sosnowski Edward, Wróblewski Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Olejniczak Katarzyna
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dobrowolski Grzegorz, Gajewski Mariusz, Gastołek Andrzej, Golat Andrzej, Gozdek Krzysztof, Janiak Andrzej, Kowalewski Michał, Krajewski Maciej, Kwiatkowski Michał, Lewandowski Rafał, Lisiewicz Jarosław, Marcinkiewicz Marcin, Mazur Tomasz, Miaśkiewicz Krzysztof, Mikulski Robert, Mrozowski Marek, Pańczyk Tomasz Piotr, Pieroń Janusz, Płochocki Zygfryd Zdzisław, Rusek Andrzej, Sosnowski Edward, Synowiec Małgorzata Agnieszka, Szata Sławomir Marek, Szymański Grzegorz, Walawender Adam, Wandor Mariusz Edward, Wandzik Andrzej Tadeusz, Wójcik Marian, Wróblewski Marek, Zwoliński Janisław, Zych Dariusz Eugeniusz, Łątka Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Paszek Wiesław Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Abox S.A., Warszawa − KRS 0000444036
  2. Acrab Acmm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000707182
  3. Advantum 1 Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000425260
  4. Advantum Investments Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000364331
  5. Agroplast Recykling Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000338523
  6. Akademicki Klub Badań Podwodnych Arius, Bydgoszcz − KRS 0000081244
  7. Altvater Piła Sp. Z O.O. W Pile, Piła − KRS 0000097680
  8. Armp Investment Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000171718
  9. Atw Doradztwo Biznesowe Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000392307
  10. Aviation Asset Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000624591
  11. Azymut Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000564619
  12. Balticservis Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000532434
  13. Bartosz Tęcza Management Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000439351
  14. Bfg Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000705800
  15. Bo-ma Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000587746
  16. Bratnia Dłoń Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000400579
  17. Brillaw Kancelaria Radców Prawnych Mikulski Amp; Partnerzy Spółka Partnerska, Warszawa − KRS 0000513264
  18. Brillaw Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000670455
  19. Budownictwo Drogowe Plus Sp. Z O.O., Majdan-obleszcze − KRS 0000716741
  20. Bydgoskie Towarzystwo Żeglarskie, Bydgoszcz − KRS 0000209332
  21. C.en Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000774702
  22. Calatrava Capital S.A., Warszawa − KRS 0000017521
  23. Cdss Poland Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000345141
  24. Cezar 10 S.A., Warszawa − KRS 0000382457
  25. Chemont Sp. Z O.O., Oświęcim − KRS 0000226043
  26. Chemoservis-dwory S.A., Oświęcim − KRS 0000287238
  27. China Trading House Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000564617
  28. Comeco S.A., Płock − KRS 0000387924
  29. Computator Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000758950
  30. Conect Development Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Tychy − KRS 0000358217
  31. Corcad System S.A., Warszawa − KRS 0000690695
  32. Corcad System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000435195
  33. Dalkia Północ Sp. Z O.O., Świecie − KRS 0000127332
  34. Dalkia Przasnysz Sp. Z O.O., Przasnysz − KRS 0000073332
  35. Dla Środowiska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000707327
  36. Dsbj Group S.A., Warszawa − KRS 0000703226
  37. Eco Way Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000488289
  38. Ecoflame Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000415664
  39. Ecomag Sp. Z O.O., Bierutów − KRS 0000356339
  40. Elchupacabra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000485513
  41. Elektromontaż Energetyka Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000061559
  42. Elektromontaż- Lublin Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000171384
  43. Elgo Lighting Industries S.A. Likwidacyjnej, Gostynin − KRS 0000252920
  44. Energo Inwest Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000378096
  45. Energoash Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000399017
  46. Energorem Płock Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000136106
  47. Eneris Centrum Usług Wspólnych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000505473
  48. Eneris Dolny Śląsk Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Wrocław − KRS 0000700887
  49. Eneris Eco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000692614
  50. Eneris Ekologiczne Centrum Utylizacji Sp. Z O.O., Rusko − KRS 0000118830

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3md Recycling Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000425572
  2. Abf - Mosty Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000043718
  3. Acartus S.A., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000323912
  4. Administracja Domów Miejskich Adm Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000124375
  5. Advantum 2 Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000428889
  6. Advaprod Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Mława − KRS 0000248059
  7. Air Construction Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000551236
  8. Alba Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Czeladź Sp. Z O.O.., Czeladź − KRS 0000055327
  9. Alstar 7 Bis Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000146998
  10. Alu-biterm Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000071723
  11. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  12. Apanet S.A., Wrocław − KRS 0000409213
  13. Apator Powogaz S.A., Poznań − KRS 0000028129
  14. Apator Telemetria Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000290726
  15. Apator-kfap Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000203801
  16. Apw Poland Sp. Z O.O., Płońsk − KRS 0000032847
  17. Asecurator Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000283303
  18. Atlantis S.A., Płock − KRS 0000033281
  19. Atsource Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000362053
  20. Bawaria Motors Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000220037
  21. Bht Dromech S.A., Warszawa − KRS 0000023428
  22. Biuro Projektów Biprochem Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000058258
  23. Black Swan Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000558554
  24. Bohemia Motors Sp. Z O.O., Falenty − KRS 0000444381
  25. Boruta - Zachem Kolor Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000229692
  26. Bud - Park Serwis Grażyna Wolanin i Wspólnicy Sp. J., Opole − KRS 0000216120
  27. Bumech S.A. W Restrukturyzacji, Katowice − KRS 0000291379
  28. Business Consulting Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000144877
  29. Business Consulting Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000098504
  30. Bydgoski Park Przemysłowo-technologiczny Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000237714
  31. Calatrava Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000003953
  32. Carlson Investments S.A., Warszawa − KRS 0000148769
  33. Cartridge World (cee) S.A., Warszawa − KRS 0000362790
  34. Cartridge World (cee) Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000289922
  35. Centrala Nasienna Koźle Sp. Z O.O., Chrósty − KRS 0000067860
  36. Chemac Sp. Z O.O., Oświęcim-zaborze − KRS 0000153076
  37. Chemica S.A., Katowice − KRS 0000515970
  38. Chemoservis-dwory Sp. Z O.O., Oświęcim − KRS 0000049456
  39. Chp Energia Sp. Z O.O., Wojny Wawrzyńce − KRS 0000390180
  40. Cht Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Ilino − KRS 0000052003
  41. Ciech Pianki Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000386719
  42. Cofora Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000235209
  43. Compe Sp. Z O.O., Nowa Biała − KRS 0000248896
  44. D3 Sp. Z O.O., Stara Wieś − KRS 0000010527
  45. Dalkia Międzyrzec Podlaski Sp. Z O.O., Międzyrzec Podlaski − KRS 0000058276
  46. Dalkia Świdnik Sp. Z O.O., Świdnik − KRS 0000040002
  47. Dalkia Zamość Sp. Z O.O., Zamość − KRS 0000044500
  48. Damf Administracja Nieruchomości Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000594164
  49. Delta Invest Sp. Z O.O., Falenty − KRS 0000021154
  50. E.pl S.A., Szepietowo − KRS 0000097593

Powiązane przetargi (11 szt.):
  1. odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z placówek SP ZOZ Siedlce
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Siedlce
    Przedmiotem zamówienia jest:
    Załadunek, wywóz i unieszkodliwienie odpadów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013r. poz.21) oraz obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia przez okres 36 miesięcy z grupy 18 01 tj. Odpady z opieki okołoporodowej, diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej

    " 18 01 01 - narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03)
    " 18 01 02* - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03)
    " 18 01 03* - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. Zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82
    " 18 01 82*- pozostałości z żywienia pacjentów oddziału zakaźnego
    " 18 01 06* - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne
    " 18 01 10* - odpadowy amalgamat dentystyczny
    " 18 01 07 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06
    " 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08
    Szacunkowa miesięczna ilość odpadów - ok. 3800 kg
    Szacunkowa roczna ilość odpadów - ok. 45 600 kg

    W przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie częstotliwości odbioru zamawiający ma prawo do określenia innych terminów odbioru .
    Usługobiorca w obecności pracownika Usługodawcy jest zobowiązany do ważenia odpadów w chwili odbioru odpadów oraz do wystawienia każdorazowo w dwóch egzemplarzach "Karty przekazania odpadów" zgodnie z obowiązującym wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska.
    Odpady medyczne o właściwościach zakaźnych powinny być utylizowane zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013r. poz. 21.
    Wykonawca zgodnie z art. 94 pkt.4 ustawy zobowiązany jest do wydania dokumentu określonego w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.01.2014 potwierdzający unieszkodliwienie, w ciągu jednego miesiąca, zakaźnych odpadów medycznych dołączany do faktury



  2. Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów medycznych i niebezpiecznych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego, Bydgoszcz
    Odpady medyczne i niebezpieczne. 1)Usługi związane z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów medycznych oznaczone są kodem: 18 01, a w szczególności: 18 01 01,18 01 02,18 01 03, 18 01 04, 18 01 06. 18 01 08, 2)Sposób wykonania usługi: a)Wywóz odpadów 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek. W przypadku świąt lub dni ustawowo wolnych od pracy przypadających w podane dni tygodnia (poniedziałek, środa, piątek) Wykonawca zapewni odbiór odpadów w pierwszy dzień roboczy przypadający po dniu świątecznym lub ustawowo wolnym od pracy oraz incydentalnie dodatkowo w trybie pilnym w ciągu 24 godz. od momentu złożenia zamówienia. b)Wywóz odpadów z terenu szpitala w godz. 700 - 900. c)Wyposażenie magazynu zamawiającego w 14 sztuk zamykanych pojemników typu MPO o pojemności 360l i 1 pojemnik o pojemności 120l na odpady oznaczone kodem 18 01 06,18 01 08, d)Odbiór odpadów nastąpi poprzez zabranie pełnych pojemników z jednoczesnym wstawieniem tej samej ilości pustych i zdezynfekowanych opatrzonych nalepką z datą dezynfekcji, e)Wykonawca zobowiązany jest do załadunku odpadów, •Podstawić na czas trwania umowy wagę elektroniczną w magazynie odpadów Zamawiającego do komisyjnego ważenia odpadów, •Każdorazowo wystawiać karty przekazania odpadów – na własnych drukach zgodnie z obowiązującymi przepisami, •Pojazdy Wykonawcy winny spełniać wymogi ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1834) oraz europejskiej umowy dotyczącej międzynarodowego przewozu towarów niebezpiecznych ADR, •Kierowcy winni posiadać odpowiednie kwalifikacje i zaświadczenia uprawniające do transportu towarów niebezpiecznych, •Wykonawca zapewni pojazd o ładowności do 10 ton ze względu na trudności wjazdowe na teren szpitala.

  3. Sukcesywny odbiór, transport i unieszkodliwienie niebezpiecznych odpadów medycznych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Kliniczny im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o., Zielona Góra
    Sukcesywny odbiór, transport i unieszkodliwienie niebezpiecznych odpadów medycznych o szacunkowej ilości 18,649 Mg
  4. Przetarg nieograniczony nr M-13/2016 na usługi w zakresie odbioru,transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L.Błażka w Inowrocławiu.
    Zamawiający: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu, Inowrocław
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych i weterynaryjnych zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. Rocznie przekazywanych jest do unieszkodliwiania około 150.000 kg odpadów o następujących kodach: 18 01 01 - narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) 18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 18 01 06 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 18 01 08 - leki cytotoksyczne i cytostatyczne 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08 18 02 01 - narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 02 02) 18 02 02 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo, lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt 18 02 07 - leki cytotoksyczne i cytostatyczne 18 02 08 - leki inne niż wymienione w 18 02 07 2) Ilość odpadów podana w punkcie 1 stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów do unieszkodliwienia. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1 ważenie i załadunek odpadów u Zamawiającego, 3.2 transport odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia, 3.3 unieszkodliwienie odpadów. 4) Odpady będą odbierane 5 x w tygodniu (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek), w godzinach 800 - 1400. 5) Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do dostarczenia czystych i zdezynfekowanych pojemników, w których będą gromadzone i transportowane odpady do miejsca unieszkodliwienia. 6) W przypadku realizacji części zamówienia przez podwykonawcę, zarówno wykonawca jak i podwykonawca muszą przez cały okres realizacji umowy posiadać aktualne decyzje wydane przez właściwy organ. 7) Wykonawca bądź podwykonawca musi posiadać instalację do termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz aktualną decyzję zezwalającą na jej użytkowanie, wydaną przez uprawniony organ. 8) Cena jednostkowa unieszkodliwienia jednego kilograma odpadów obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zakresu przedmiotu zmówienia. 9) Cena jednostkowa unieszkodliwienia jednego kilograma odpadów jest stała przez cały okres realizacji umowy. 10) Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy M-13/2016..
  5. Odbiór, transport i przetwarzanie/unieszkodliwianie odpadów medycznych oraz innych odpadów
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i/lub unieszkodliwiania/przetwarzania odpadów medycznych, odpadów zielonych, odpadów pochodzących z remontów, odpadów wielkogabarytowych, opakowań po substancjach niebezpiecznych, odpadów pokonsumpcyjnych, skratek oraz innych odpadów pochodzących od wytwarzającego tj. Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy przy ul. Ujejskiego 75 w zakresie następujących zadań dotyczących: Zadanie 1 - odpady medyczne oznaczone kodami: 18 01 03*, 18 01 02*, 18 01 08*, 18 01 06*, 18 01 07, 18 01 04, 18 01 09. Zadanie 2 - odpady zielone, poremontowe i wielkogabarytowe w tym: - odpady ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 01. - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów o kodzie 17 01 01. - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 o kodzie 17 01 07. - odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07. Zadanie 3 - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone o kodzie 15 01 10*. Zadanie 4 - Odpady kuchenne ulegające biodegradacji o kodzie 20 01 08 i Produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia o kodzie 16 03 80. Zadanie 5 - skratki o kodzie 190801. Zadanie 6 - inne odpady - Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nie ujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) odpady o kodzie 15 02 02*. - wg katalogu odpadów zgodnie z rozporządzenie ministra środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów
  6. Odbiór, transport i przetwarzanie/unieszkodliwianie odpadów medycznych oraz innych odpadów
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i/lub unieszkodliwiania/przetwarzania odpadów medycznych, odpadów zielonych, odpadów pochodzących z remontów, odpadów wielkogabarytowych, opakowań po substancjach niebezpiecznych, odpadów pokonsumpcyjnych, skratek oraz innych odpadów pochodzących od wytwarzającego tj. Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy przy ul. Ujejskiego 75 w zakresie następujących zadań dotyczących: Zadanie 1 - odpady medyczne oznaczone kodami: 18 01 03*, 18 01 02*, 18 01 08*, 18 01 06*, 18 01 07, 18 01 04, 18 01 09. Zadanie 2 - odpady zielone, poremontowe i wielkogabarytowe w tym: - odpady ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 01. - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów o kodzie 17 01 01. - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 o kodzie 17 01 07. - odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07. Zadanie 3 - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone o kodzie 15 01 10*. Zadanie 4 - Odpady kuchenne ulegające biodegradacji o kodzie 20 01 08 i Produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia o kodzie 16 03 80. Zadanie 5 - skratki o kodzie 190801. Zadanie 6 - inne odpady - Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nie ujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) odpady o kodzie 15 02 02*. - wg katalogu odpadów zgodnie z rozporządzenie ministra środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów
  7. DZP/12/2016, Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Włocławek
    2.1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 337 615 kg. 2.2. Termin wykonania zamówienia: Planowany termin realizacji zamówienia: usługa sukcesywna w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2.3. Informacja o częściach zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 337 615 kg. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów, wymienionych w Tabeli nr 1, z miejsc podanych w Tabeli nr 3 specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. Środek transportu musi posiadać wagę najazdową z aktualną legalizacją. 3. Odbiór odpadów będzie prowadzony sukcesywnie, nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu (w poniedziałek, środę i piątek) od godz. 7:00 do 14:00 lub w razie potrzeby - za uzgodnieniem telefonicznym w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia z zastrzeżeniem, że jeżeli tzw. (zamówienie w razie potrzeby) zostało zgłoszone w piątek to Wykonawca zobowiązany jest je wykonać do godz. 14:00 w poniedziałek. Wykonawca zobowiązany będzie przy każdym odbiorze odpadów do zważenia odbieranych odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz wystawienia i przekazania Zamawiającemu Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). 5. Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia m. in. udostępnienia pojemników, przywóz i odbiór pojemników, odkażenie miejsca składowania środkiem do tego przeznaczonym, rozładunek, załadunek, transport, przekazanie do miejsca przeznaczenia, unieszkodliwienie. 6. W celu realizacji zamówienia Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu, na czas realizacji zamówienia, specjalistyczne pojemniki i opakowania do gromadzenia odpadów w ilości i w rodzaju zgodnym z opisem zamieszczonym w Tabeli nr 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania pojemników w stanie czystości i techniczno-sanitarnej przydatności oraz dokonywania ich okresowego przeglądu, jak również wymiany pojemników w wypadku ich zniszczenia lub uszkodzenia. Pojemniki muszą być oznaczone zewnętrznie poprzez umieszczenie na nich informacji o miejscu wytworzenia odpadów. Tabela nr 1 : Opis rodzajów odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Lp. Kod Grupy, podgrupy i rodzaje odpadów Szacunkowa ilość w czasie trwania umowy (kg) 1 18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) 180 2 18 01 02 Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) 3 400 3 18 01 03 Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 310 000 4 18 01 06 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 2250 5 18 01 07 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06 35 6 18 01 08 Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 550 7 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 21200 8 18 01 82 Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych ------ RAZEM: 337 615 Opis kodów za: Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923) - załącznik: Katalog odpadów wraz z listą odpadów niebezpiecznych. Tabela nr 2 : Ilość pojemników dostarczana przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia. Lp. Rodzaj pojemnika Pojemność Ilość (sztuka) 1 Jednorazowy pojemniki koloru Czerwonego (prostokątne ) 0,2 l 1200 2 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 0,7 l 3600 3 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 1 l 14000 4 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 2 l 7500 5 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 5 l 4000 6 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 10 l 1700 7 Jednorazowy pojemnik koloru żółtego 10 l 600 8 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 20 l 5000 9 Jednorazowy pojemnik koloru żółtego 20 l 120 10 Jednorazowy pojemnik koloru innego niż żółty i czerwony 20 l 500 11 Jednorazowy pojemnik specjalistyczny na części ciała i organy, zamykany, koloru czerwonego 60 l 80 12 Jednorazowy pojemnik specjalistyczny, na części ciała i organy, zamykany, koloru czerwonego 30 l - 40 l 40 13 Wielorazowy kontener jezdny z pokrywą, szerokość kontenera 70-75 cm 360 l 36 - Furtka przez którą będzie musiał przejechać kontener ma w świetle szerokość 80 cm. Tabela nr 3 : Lokalizacja jednostek organizacyjnych, z których Wykonawca będzie odbierał odpady wraz z szacunkową ilością wytwarzanych odpadów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek Lp. Rodzaj odpadów Ilość odpadów 1 Wszystkie rodzaje odpadów Do 462 kg na dobę Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku ul. Lunewil 15, 87-800 Włocławek Lp. Rodzaj odpadów Ilość odpadów 1 18 01 03 Do 10 kg na dobę UWAGI: 1) Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.); b) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r., nr 227, poz. 1367 z późn. zm.); c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., nr 0 poz.1232). 2) Treść oferty oraz świadczenie usługi musi być zgodne z art. 95 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) stanowiącym, że zakaźne odpady medyczne muszą być unieszkodliwiane przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. 3) W związku z wymaganiem zawartym w pkt. 1 i 2 powyżej, do oceny zgodności treści oferty z treścią SIWZ brane będą pod uwagę następującego okoliczności: a) odległość zadeklarowanych w ofercie instalacji, w których będą unieszkodliwiane odpady medyczne, do siedziby Zamawiającego; b) ilość wolnych mocy przerobowych w zadeklarowanych w ofercie instalacjach, w których unieszkodliwiane będą odpady medyczne. 4) W celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z art. 20 ustawy o odpadach, Zamawiający w opraciu o informację Wykonawcy zawartą w załączniku nr 7 do siwz, określi odległość instalacji, w których będą unieszkodliwiane odpady, do siedziby Zamawiającego z uwzględnieniem ilości unieszkodliwianych w nich odpadów, według poniższych wzorów. Wykonawcą, który oferuje realizację zamówienia najbliżej siedziby Zamawiającego, będzie Wykonawca, który uzyska najwyższą całkowitą wartość współczynnika stosunku ilości odpadów do odległości. Wzory do obliczenia współczynnika ilości odpadów do odległości Wartość W1 oblicza się następująco: W1 = X1 + X2 + ... W1 - całkowita wartość współczynnika stosunku ilości odpadów do odległości X1, X2, ... - wartość współczynnika stosunku ilości odpadów do odległości dla badanych instalacji Wartość X1, 2, ... oblicza się następująco: O1, 2, ... X1, 2, ...= K1, 2, ... X1, 2, ... - wartość współczynnika stosunku ilości odpadów do odległości dla badanej instalacji O1, 2, ... - ilość odpadów przeznaczona do unieszkodliwienia w badanej instalacji* K1, 2, ... - odległość badanej instalacji od siedziby Zamawiającego Na każdym etapie przeliczania wartości będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadą: jeżeli trzecia liczba po przecinku jest równa pięć lub więcej to zaokrąglenie (w górę), jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to cena będzie zaokrąglona (w dół). - Ilość odpadów unieszkodliwianych w danej instalacji zostanie ustalona na podstawie opisu rodzajów odpadów zawartych w Tabeli nr 1 w Rozdziale II do SIWZ oraz oświadczenia Wykonawcy, zgodnego z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający zastrzega, że ilość odpadów przeznaczonych do unieszkodliwienia może ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy nie więcej niż o 20 % w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu umowy Podwykonawcom, o ile wskaże tych Podwykonawców i zakres powierzanej im części przedmiotu umowy w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
  8. Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego SPZOZ im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Bydgoszcz
    Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego SPZOZ im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy.

    Szacunkowa ilość odpadów medycznych do odbioru i unieszkodliwienia w okresie 24 miesięcy wynosi 196.000 kg na rok. Ilość odpadów uzależniona jest od ilości pacjentów oraz ilości wykonywanych zabiegów
  9. Dostawa i montaż zasuw regulacyjnych i zastawek odcinających przepływ mediów płynnych na urządzeniach systemu odwadniającego drogi ekspresowej S-1 odc. Pyrzowice - Podwarpie oraz obwodnicy Siewierza w ciągu drogi krajowej nr 78b
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, Katowice
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę wraz z montażem na urządzeniach systemu odwadniającego: a) 10 kompletnych zasuw regulacyjnych naściennych; b) 2 wrzeciona wraz z elementem mocującym zasuwy regulacyjnej naściennej i napędem; c) 11 kompletnych zastawek naściennych, odcinających przepływ mediów płynnych; d) 1 ścianki betonowej w rowie przydrożnym, do której należy przymocować zastawkę, wraz z demontażem ścianki istniejącej, uszkodzonej.
  10. dostawa energii cieplnej
    Zamawiający: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku, Pasłęk
    dostawa energii cieplnej
  11. dostawę energii cieplnej do KP w Gniewie
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk
    dostawę energii cieplnej do KP w Gniewie

Inne osoby dla Mazur Wojciech (35 osób):