Kogo reprezentuje osoba

Mazurek Andrzej Stanisław

w KRS

Andrzej Stanisław Mazurek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Drugie imię:Stanisław
Nazwisko:Mazurek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1944 r., wiek 73 lata
Miejscowości:Kraków (Małopolskie)
Przetargi:2 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fijałkowska Alina, Gąska Zbigniew, Grochal Marek Jan, Grześkowiak Heliodor Konrad, Kućmierz Jerzy Krzysztof, Pechciński Stanisław, Pfister Krzysztof, Skubisz Marian Piotr, Stasielak Tadeusz, Stypuła Krzysztof Stanisław, Walczak Anna Maria, Wysocki Juliusz Jerzy
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bylica Jacek Jakub, Daniel Wojciech Maciej, Dedo Andrzej, Gąska Zbigniew Stanisław, Kielian Władysław Mieczysław, Kochan Leszek Jan, Lemański Janusz, Michalski Janusz Stanisław, Wójcik Krzysztof Bogusław, Woliński Jacek Marek, Ziarek Mirosław Marek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fijałkowska Alina, Gąska Zbigniew, Grochal Marek Jan, Grześkowiak Heliodor Konrad, Kućmierz Jerzy Krzysztof, Pechciński Stanisław, Pfister Krzysztof, Skubisz Marian Piotr, Stasielak Tadeusz, Stypuła Krzysztof Stanisław, Walczak Anna Maria, Wysocki Juliusz Jerzy
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gałka Zbigniew, Kądziołka Jan Czesław, Mazgaj Jan Bogdan, Małkowska Elżbieta, Michalski Janusz Stanisław, Szklarska Jadwiga Zofia, Ziarek Mirosław Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Soboń Stasiak Magdalena Maria

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Akademicko-gospodarcze Stowarzyszenie Hutnictwa, Kraków − KRS 0000143685
  2. Arcelormittal Poland S.A., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000115891
  3. Arka S.A., Kraków − KRS 0000189009
  4. Biuro Rachunkowe Fineuro Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000525420
  5. Centrum Kształcenia i Szkolenia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000155486
  6. Ergosystem Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000200846
  7. Fundacja Bajkowy Pacanów, Pacanów − KRS 0000271863
  8. Fundacja Dobrego Państwa, Warszawa − KRS 0000516035
  9. Fundacja Europejskie Centrum Wspierania Inicjatyw Społecznych Im. Prof. Kazimierza Twardowskiego, Poznań − KRS 0000359804
  10. Fundacja Własności Pracowniczej, Kraków − KRS 0000093163
  11. Graf - Press - Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000031405
  12. Hut-pus S.A., Kraków − KRS 0000055658
  13. Huta Jedność S.A., Siemianowice Śląskie − KRS 0000076591
  14. Hutnicza Fundacja Ochrony Zdrowia i Pomocy Społecznej, Kraków − KRS 0000052378
  15. Hutniczy Klub Sportowy Hutnik Kraków, Kraków − KRS 0000359024
  16. Hutnik Kraków Sportowa S.A., Kraków − KRS 0000106089
  17. Krakowska Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa W Krakowie, Kraków − KRS 0000074064
  18. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000189262
  19. Pkwp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000306702
  20. Polishut Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000325421
  21. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Eko-energia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000097457
  22. Sol-hut Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000115071
  23. Stowarzyszenie Inicjatyw Kulturalnych Helikon, Kraków − KRS 0000326978
  24. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Przemysłu Hutniczego Oddział Hutnictwa Żelaza i Stali W Krakowie, Kraków − KRS 0000258996
  25. Stowarzyszenie Polskich Chrześcijańskich Demokratów, Kraków − KRS 0000220013
  26. Towarzystwo Solidarnej Pomocy Im. Kazimierza Fugla W Krakowie, Kraków − KRS 0000116302
  27. Unihut S.A., Kraków − KRS 0000073476
  28. Unimed Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000031885

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Rozwoju Gospodarczego Kraków-wschód Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000040815
  2. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  3. Alkat Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000129792
  4. Arcelormittal Service Group Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000154228
  5. Arcelormittal Ssc Kraków Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000142603
  6. Arcelormittal Tubular Products Kraków Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000266557
  7. Centrum Medyczne Ujastek Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000116765
  8. Euro-centrum S.A., Katowice − KRS 0000362515
  9. Flor-media Sp. Z O.O., Świętochłowice − KRS 0000193493
  10. Florian Pomorze Sp. Z O.O., Goleniów − KRS 0000086686
  11. Hannecard Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000131819
  12. Hk Stal-service Przedsiębiorstwo Remontowo-produkcyjne Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000055050
  13. Metalodlew S.A., Kraków − KRS 0000071401
  14. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A., Kraków − KRS 0000058452
  15. Polska Fundacja Promocji Kadr, Warszawa − KRS 0000094560
  16. Porad-med Sp. Z O.O., Świętochłowice − KRS 0000106154
  17. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Remontowe Complex S.A., Kraków − KRS 0000074414
  18. Przedsiębiorstwo Usług Remontowych i Serwisowych Remis Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000096142
  19. Recykler M.jasek Sp. J., Kraków − KRS 0000166223
  20. Rudoport S.A., Gdańsk − KRS 0000175343
  21. Spółdzielnia Mieszkaniowa Mistrzejowice-północ, Kraków − KRS 0000090571
  22. Spółdzielnia Mieszkaniowa Oświecenia W Krakowie, Kraków − KRS 0000052511
  23. Stal - Biznes Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000046595
  24. Stalprodukt S.A., Bochnia − KRS 0000055209
  25. Stalprodukt-warszawa Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000156732
  26. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Przemysłu Hutniczego W Polsce, Katowice − KRS 0000105240
  27. Tvn Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000018906
  28. Zajezdnia Św.wawrzyńca Sp.z O.o., Kraków − KRS 0000043441
  29. Zakład Walcowniczy Profil S.A., Kraków − KRS 0000013093
  30. Zakładowa Straż Pożarna Sukurs Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000150951
  31. Zakłady Koksownicze Zdzieszowice Sp. Z O.O., Zdzieszowice − KRS 0000154582

Powiązane przetargi (2 szt.):
  1. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na usługę szkoleniową pn. Kelner barman z podstawami języka angielskiego znak sprawy: ZP- 271/52/2010
    Zamawiający: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Kelner, barman z podstawami języka angielskiego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. 2. Celem szkolenia jest umożliwienie osobom bezrobotnym nabycia umiejętności i wiedzy niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku kelner, barman z podstawami języka angielskiego. 3. Program szkolenia obejmie następujące jednostki modułowe: A. Z zakresu zawodu barmana: a) przestrzeganie zasad bhp, ppoż. w barze b) przygotowanie baru do pracy c) przygotowanie baru do obsługi d) sporządzanie kart menu e) sporządzanie deserów lodowych i owocowych f) sporządzanie wybranych dań garmażeryjnych i barowych g) przygotowanie cocktaili h) serwowanie napojów bezalkoholowych i) przygotowanie napojów alkoholowych j) obsługa konsumenta przy barze k) komunikowanie się z konsumentami l) planowanie i rozliczanie baru m) kalkulowanie cen i rozliczenie finansowe baru n) zapewnianie jakości usłg B. z zakresu zawodu kelnera: o) przestrzeganie zasad bhp, ppoż. w sali konsumenckiej p) wykazywanie kultury osobistej i przestrzeganie etyki zawodowej q) wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumenckiej i ekspedycyjnej r) przygotowanie poprzedzające obsługę s) przygotowanie sali konsumenckiej t) obsługiwanie w sali konsumenckiej u) noszenie zastawy v) serwowanie potraw w) wydawanie śniadań x) przygotowanie potraw w obecności konsumenta y) serwowanie napojów bezalkoholowych zimnych i gorących z) serwowanie napojów alkoholowych aa) organizacja przyjęć okolicznościowych bb) obsługa gości hotelowych przez kelnera cc) wystawianie rachunków C. język angielski, tj. specjalistyczne słownictwo używane w branży hotelarsko - gastronomicznej. Uczestnicy szkolenia zrealizują program zawierający zagadnienia opisane w punkcie A, B oraz C. 4. Program zajęć teoretycznych i praktycznych , powinien obejmować minimum 160 godzin lekcyjnych ( przy założeniu, że jedna godzina lekcyjna to 45 minut) w tym: a) teoria - 40 godzin b) nauka języka angielskiego - 40 godzin c) praktyka - 80 godzin. 5. Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. ( Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216); 6. Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie: a) Nazwę i zakres szkolenia b) Czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) Cele szkolenia e) Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej f) Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 7. Tygodniowy wymiar zajęć wyniesie minimum 30 a maksimum 40 godzin. Zajęcia rozpoczną się w miesiącu październiku. 8. Zagadnienia organizacyjne A. zajęcia realizowane będą codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 08:00 a 18:00. Zamawiający, po wcześniejszych uzgodnieniach z Wykonawcą, przewiduje możliwość przesunięć w zakresie terminów wskazanych w harmonogramie załączonym do oferty dotyczących dat rozpoczęcia zajęć poszczególnych grup. B. wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego, tj. kawy, herbaty, drożdżówek oraz jednego ciepłego posiłku. Stawka żywieniowa ciepłego posiłku wyniesie od 12,00 do 15,00 złotych brutto. Uczestnicy zajęć każdorazowo potwierdzać będą odbiór ciepłego posiłku na odpowiedniej imiennej liście prowadzonej przez Wykonawcę systematycznie przez cały czas trwania zajęć. C. na zakończenie szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie lub inny dokument opatrzony logo Unii Europejskiej oraz projektu 7 życzeń, który potwierdzał będzie ukończenie szkolenia pn. Kelner, barman z podstawami języka angielskiego. Wykonawca załączy do oferty wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia. D. miejsce realizacji szkolenia znajdować się będzie w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego. E. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w niezbędnie materiały dydaktyczne zgodne z zakresem tematycznym szkolenia, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszej edycji szkolenia. Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. F. na zakończenie kursu, w ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji szkolenia, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Na etapie sporządzania oferty i wyliczania całkowitego zwrotu kosztów przejazdu ujmowanych w preliminarzu należy przyjąć założenie o pełnej, tj 100 %, frekwencji uczestników, która - na etapie realizacji umowy - zweryfikowana będzie na podstawie listy obecności uczestników zajęć. Zamawiający pokryje Wykonawcy nakłady poniesione z tytułu zwrotu kosztów przejazdu uczestników zajęć na podstawie list obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym. G. na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników szkolenia do następstw nieszczęśliwych wypadków, z wyjątkiem osób posiadających prawo do stypendium. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. W razie zaistnienia wypadku przy pracy, tj. okoliczności, o której mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 4 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 167, poz. 1322 z późn. zm), Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku przy pracy - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 4 przywołanej powyżej ustawy. Koszt ubezpieczenia NW wyliczony przy założeniu, iż wszyscy uczestnicy szkolenia będą podlegali ubezpieczeniu, należy wyszczególnić w preliminarzu oraz uwzględnić go w całkowitym koszcie szkolenia ujmowanym w formularzu ofertowym. Zamawiający przedstawi Wykonawcy imienną listę osób wskazanych do ubezpieczenia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. H. Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny przebiegu szkolenia służący podnoszeniu jakości kształcenia a także wskaże personalnie osobę za nadzór odpowiedzialną. Do oferty należy załączyć informację o sposobie sprawowania nadzoru z podaniem osoby za niego odpowiedzialnej. 9. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb co najmniej 10-osobowej grupy słuchaczy. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia teoretyczne oraz praktyczne wraz z opisem wyposażenia sal dydaktycznych oraz opisem rodzaju i ilości urządzeń niezbędnych do zrealizowania zajęć praktycznych. I. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. J. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. 10. Źródło finansowania - Europejski Fundusz Społeczny w ramach projektu 7 życzeń POKL Poddziałanie 6.1.3. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) Dzienna listy obecności uczestników szkolenia; b) Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych; d) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków; e) Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie; f) Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; g) Protokółów z egzaminów, jeżeli zostaną przeprowadzone. 13. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) Nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, b) Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, c) Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; b) Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; c) Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; d) Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem; e) Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem; f) Kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem; g) Kserokopii protokołów z egzaminów poświadczonych za zgodność z oryginałem; h) Oryginału kosztorysu powykonawczego; i) Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem; j) Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków; k) Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu; l) Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. 15. Podczas zajęć praktycznych każdy uczestnik szkolenia będzie miał dostęp do niezależnego stanowiska wyposażonego w niezbędne materiały do ćwiczeń..
  2. KELNER - BARMAN
    Zamawiający: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, Kraków
    Zamówienie nr OZ-AKO-271- 139/II/2009/Szkol./Gr. na wykonanie 240 godzinnego szkolenia przygotowującego do pracy na stanowisku kelnera -barmana dla łącznej liczby pięciu osób bezrobotnych w jednej grupie szkoleniowej finansowane ze środków Funduszu Pracy .
    Termin realizacji zamówienia: II-III kwartał 2009r.

Inne osoby dla Mazurek Andrzej Stanisław (77 osób):