Kogo reprezentuje osoba

Mazurek Beata Maria

w KRS

Beata Maria Mazurek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Beata
Drugie imię:Maria
Nazwisko:Mazurek
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1961 r., wiek 57 lat
Miejscowości:Łęczna (Lubelskie)
Przetargi:17 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ogórek Marek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Arpos Beata Mazurek Marek Ogórek Sp. J., Łęczna − KRS 0000061126

Powiązane przetargi (17 szt.):
  1. Sukcesywne dostawy do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej artykułów spożywczych i mleczarskich według podziału na 2 zadania
    Zamawiający: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, Łęczna
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej artykułów spożywczych i mleczarskich według podziału na 2 zadania:
    1) Zadanie nr 1 art. spożywcze, CPV: 15800000-6, 15872200-3;
    2) Zadanie nr 2 art. mleczarskie, CPV: 15500000-3 ;
    Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w szczegółowych formularzach oferty po modyfikacji stanowiących załączniki do ogólnego formularza oferty stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ w zakresie każdego zadania.
    Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych
    i mleczarskich podana w załącznikach szczegółowych do formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Szacunkowa wielkość dostaw określona w szczegółowym formularzu potrzeb do załącznika nr 1 do SIWZ, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do +40 % w zakresie ilości produktów w danym zadaniu. Przy czym zmiany te nie mogą przekroczyć łącznej kwoty zamówienia oferowanej przez Wykonawcę w zakresie danego zadania. Podane ilości artykułów stanowią wiec szacowane ilości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego
    z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw.
    Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w szczegółowych formularzach oferty po modyfikacji stanowiących załączniki do ogólnego formularza oferty (zał. nr 1) -oprócz pozycji w których wskazano wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do przeliczenia i zmiany odpowiednio proponowanej ilości zamawianej pozycji artykułu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w szczegółowych formularzach oferty po modyfikacji w poszczególnych zadaniach w przedziale ± 20% wielkości opakowania.
    Dostawa artykułów odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem do godz. 14:00 na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą.
    Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy transportem dopuszczonym przez organy sanitarne do transportu żywności, zabezpieczającym w pełni jej jakość i bezpieczeństwo zdrowotne.
    Dostarczane artykuły muszą być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu.
    Zamawiający informuje, iż jest dostawcą posiłków dla żłobków, przedszkoli, szkół i szpitali z oddz. dziecięcym, dlatego też Wykonawca przystępujący do przedmiotowego zamówienia wraz z ofertą oświadczy na szczegółowym formularzu potrzeb artykułów odpowiedniego zadania, że oferowane artykuły spełniają wymagania określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r., poz. 594 ze zm.) Weryfikacja dotrzymania standardów jakościowych opisanych szczegółowo w tych formularzach odbywać się będzie rygorystycznie przy dostawie każdej partii artykułów.
    Dostarczane artykuły powinny spełniać standardy jakościowe oparte o Polskie Normy przenoszące normy europejskie i Polską Klasyfikację Wyrobów i Usług określone w szczegółowym formularzu danego zadania.
    Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia i nie spełniają standardów jakościowych określonych w szczegółowym formularzu danego zadania - odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment zdatny do spożycia w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.
    Po stronie Wykonawcy jest udowodnienie Zamawiającemu, iż oferowane artykuły spełniają standardy jakościowe wskazane w punkcie 9 niniejszego działu SIWZ.
    Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym). Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (Polskie Normy przenoszące normy europejskie i Polską Klasyfikację Wyrobów i Usług, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w szczegółowym formularzu oferty danego zadania stanowiący integralny załącznik do formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), i poprzez przeprowadzenie dowodu równoważności stosując opis porównawczy parametrów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w zamówieniu z parametrami produktów oferowanych jako równoważne.
    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań.
    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie stawki podatku VAT
    obowiązujące na dany asortyment. W przypadku zmian w stawkach podatku VAT
    w trakcie obowiązywania umowy, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie.
    Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-om). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (-om) i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  2. Sukcesywne dostawy do siedziby Szkoły Podstawowej nr 31 im. Lotników Polskich, z siedzibą ul. Lotnicza 1, 20-322 Lublin, według podziału na dziewięć pakietów ... SP31.272.2.14
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 31 im. Lotników Polskich w Lublinie, Lublin
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Szkoły Podstawowej nr 31 im. Lotników Polskich, z siedzibą ul. Lotnicza 1, 20-322 Lublin, według podziału na dziewięć pakietów (zadań): 1) Zadanie nr 1 artykuły spożywcze, rolno spożywcze i jaja CPV: 15800000-6; 15331000-7; 2) Zadanie nr 2 mięsa, wędliny, CPV:15119000-5, 15131130-5; 3) Zadanie nr 3 pieczywa, CPV: 15811000-6; 4) Zadanie nr 4 mrożonki, CPV: 15331170-9; 5) Zadanie nr 5 art. mleczarskie, CPV: 15500000-3 ; 6) Zadanie nr 6 warzywa i owoce, CPV: 15300000-1; 7) Zadanie nr 7 drób CPV: 15131500-0; 8) Zadanie nr 8 wyroby garmażeryjne, CPV: 15894200-3; 9) Zadanie nr 9 - ryby, CPV: 1522000-0. 2. Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 3. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania zamawiających jednostkowych. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 3 dni roboczych, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Informacje pozostałe: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2015 w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2015, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie.
  3. Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów artykułów: 1) Zadanie nr 1 spożywczych, 2) Zadanie nr 2 rolno-spożywczych, 3) Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, 4) Zadanie nr 4 drobiu, 5) Zadanie nr 5 pieczywa, 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich, 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców, 8) Zadanie nr 8 mrożonek, 9) Zadanie nr 9 chemii gospodarczej, 10) Zadanie nr 10 chemii profesjonalnej. ZP.272.4.15.2014
    Zamawiający: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, Łęczna
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 1. Zadanie nr 1 spożywczych, CPV: 15800000-6, 15872200-3; 2. Zadanie nr 2 rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7; 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4. Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; 5. Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6; 6. Zadanie nr 6 mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 8. Zadanie nr 8 mrożonek, CPV: 15331170-9; 9. Zadanie nr 9 chemii gospodarczej, CPV: 24250000-1; 10. Zadanie nr 10 chemii profesjonalnej, CPV: 24513000-3; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania zamawiających jednostkowych. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 7. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 8. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 3 dni roboczych, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Informacje pozostałe: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2015 w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2015, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań. 3. Zamawiający nie miał potrzeby skorzystania w fazie przygotowawczej do niniejszego postępowania z dialogu technicznego, w oparciu o zapis art. 31a do 31c ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy zatrudniający ponad 50 % osób niepełnosprawnych. 5. Zamówienie nie dotyczy dofinansowania środkami UE..
  4. Zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, według podziału na pakiety (6). ZP.272.4.13.2014
    Zamawiający: Powiat Łęczyński - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podgłębokiem, Cyców
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych i jaj, CPV: 15800000-6; 01242000-5 2. Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 3. Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0; 4. Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6; 5. Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 6. Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 2. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 3. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości ± danego asortymentu. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w formularzach ofertowych poszczególnych zadań w przedziale ± 10% wielkości opakowania, po zmianie należy przeliczyć i zmienić odpowiednio proponowane ilości zamawianej pozycji art. 5. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 6. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 7. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2015, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2015, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań. 4. Zamawiający nie miał potrzeby skorzystania w fazie przygotowawczej do niniejszego postępowania z dialogu technicznego, w oparciu o zapis art. 31a do 31c ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy zatrudniający ponad 50 % osób niepełnosprawnych. 6. Zamówienie nie dotyczy dofinansowania środkami UE..
  5. Zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów art artykułów spożywczych, rolno-spożywczych, mięsa, wędlin, drobiu, pieczywa, art. mleczarskich, warzyw i owoców, przypraw, mrożonek, chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej, urządzeń do sprzątania powierzchni płaskich. ZP.272.4.12.2013
    Zamawiający: Powiat Łęczyński, Łęczna
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą do siedziby Zamawiających jednostkowych, uszczegółowionych w dziale 1 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 12 pakietów (zadań): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6; 2. Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7; 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4. Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; 5. Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6; 6. Zadanie nr 6 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 8. Zadanie nr 8 przypraw CPV: 15872200-3; 9. Zadanie nr 9 mrożonek, CPV: 15331170-9; 10. Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, CPV: 24250000-1; 11. Zadanie nr 11 chemia profesjonalna, CPV: 24513000-3; 12. Zadanie nr 12 urządzenia do sprzątania powierzchni płaskich, CPV: 3922400-8. 13. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania, podane w formularzu ofertowym wielkości opakowań mogą być zmienione przez Wykonawcę pod warunkiem dostosowania wielkości opakowania do wymaganej ilości zamówienia i odpowiedniej wyceny zmienionej pozycji. 2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w.w artykułów spożywczych; artykułów rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; przypraw; mrożonek; chemii gospodarczej; chemii profesjonalnej oraz urządzeń do sprzątania powierzchni płaskich podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania zamawiających jednostkowych. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 7. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 8. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 3 dni roboczych, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Informacje pozostałe: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2014, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2014, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań. 3. Zamawiający nie miał potrzeby skorzystania w fazie przygotowawczej do niniejszego postępowania z dialogu technicznego, w oparciu o zapis art. 31a do 31c ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy zatrudniający ponad 50 % osób niepełnosprawnych. 5. Zamówienie nie dotyczy dofinansowania środkami UE.
  6. Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na 2 pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6; 2) Zadanie nr 2 chemii profesjonalnej ZP.272.4.21.2012
    Zamawiający: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, Łęczna
    . Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na 2 pakiety (zadania): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6; 2. Zadanie nr 2 chemii profesjonalnej, CPV: 24513000-3; 3. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania, podane w formularzu ofertowym wielkości opakowań mogą być zmienione przez Wykonawcę pod warunkiem dostosowania wielkości opakowania do wymaganej ilości zamówienia i odpowiedniej wyceny zmienionej pozycji. 2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; chemii profesjonalnej podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania PZAZ. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2013, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2013, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie..
  7. Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na 11 pakietów (zadań). ZP.272.4.15.2012
    Zamawiający: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, Łęczna
    1. Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na 11 pakietów (zadań): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6; 2) Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7; 3) Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4) Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; 5) Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6; 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 8) Zadanie nr 8 przypraw CPV: 15872200-3; 9) Zadanie nr 9 mrożonek, CPV: 15331170-9; 10) Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, CPV: 24250000-1; 11) Zadanie nr 11 chemia profesjonalna, CPV: 24513000-3; 12. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; artykułów rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; przypraw; mrożonek; chemii gospodarczej; chemii profesjonalnej podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania PZAZ. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2013, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2013, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie..
  8. Zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych i jaj, CPV: 15800000-6; 01242000-5 2) Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 3) Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0; 4) Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6; 5) Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 6) Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; ZP.272.4.13.2012
    Zamawiający: Powiat Łęczyński - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podgłębokiem, Cyców
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych i jaj, CPV: 15800000-6; 01242000-5 2. Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 3. Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0; 4. Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6; 5. Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 6. Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 2. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 3. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości..
  9. Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania). ZP.272.4.26.2011.
    Zamawiający: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, Łęczna
    zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6; 2. Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7; 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4. Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; 5. Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6; 6. Zadanie nr 6 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 8. Zadanie nr 8 przypraw CPV: 15872200-3; 9. Zadanie nr 9 mrożonek, CPV: 15331170-9; 10. Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, CPV: 24250000-1; 11. Zadanie nr 11 chemia profesjonalna, CPV: 24513000-3; 12. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; artykułów rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; przypraw; mrożonek; chemii gospodarczej; chemii profesjonalnej podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania PZAZ. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: - w przypadku wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.
  10. Zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych i jaj, CPV: 15800000-6; 01242000-5 2) Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 3) Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0; 4) Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6; 5) Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 6) Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; ZP.272.4.25.2011
    Zamawiający: Powiat Łęczyński - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podgłębokiem, Cyców
    Zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych i jaj, CPV: 15800000-6; 01242000-5 2) Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV, 15131130-5; 3) Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0; 4) Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6; 5) Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 6) Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1;
  11. Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, 2. Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, 4. Zadanie nr 4 drobiu, 5. Zadanie nr 5 pieczywa, 6. Zadanie nr 6 art. mleczarskich 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców 8. Zadanie nr 8 przypraw 9. Zadanie nr 9 mrożonek 10. nr 10 chemia gospodarcza 11. Zadanie nr 11 chemia profesjonalna, CPV: Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. ZP.3431/34/2010
    Zamawiający: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, Łęczna
    . Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6; 2. Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7; 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4. Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; 5. Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6; 6. Zadanie nr 6 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 8. Zadanie nr 8 przypraw CPV: 15872200-3; 9. Zadanie nr 9 mrożonek, CPV: 15331170-9; 10. Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, CPV: 24250000-1; 11. Zadanie nr 11 chemia profesjonalna, CPV: 24513000-3; 12. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; artykułów rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; przypraw; mrożonek; chemii gospodarczej; chemii profesjonalnej podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania PZAZ. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2011, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2011, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie..
  12. Zakup z dostawą do siedziby MOW Podgłębokie artykułów spożywczych, według podziału na 7 zadań.
    Zamawiający: Powiat Łęczyński, Łęczna
    Zakup z dostawą do siedziby MOW Podgłębokie artykułów spożywczych, według podziału na 7 zadań:
    1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6;
    2) Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5;
    3) Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0;
    4) Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6;
    5) Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ;
    6) Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1;
    7) Zadanie Nr 7 jaja, CPV: 01242000-5
  13. Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, 2) Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, 3) Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, 4) Zadanie nr 4 drobiu, 5) Zadanie nr 5 pieczywa, 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich, 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców, 8) Zadanie nr 8 przypraw 9) Zadanie nr 9 mrożonek, 10) Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, 11) Zadanie nr 11 chemia profesjonalna,
    Zamawiający: Powiat Łęczyński, Łęczna
    Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, 2) Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, 3) Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, 4) Zadanie nr 4 drobiu, 5) Zadanie nr 5 pieczywa, 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich, 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców, 8) Zadanie nr 8 przypraw 9) Zadanie nr 9 mrożonek, 10) Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, 11) Zadanie nr 11 chemia profesjonalna.
    15.80.00.00-6, 15.33.10.00-7, 15.11.90.00-5, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.87.22.00-3, 15.33.11.70-9, 24.25.00.00-1, 24.51.30.00-3.
  14. Pomiar zanieczyszczen w wodach opadowych i roztopowych spływających z dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddziału w Poznaniu.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest pomiar zanieczyszczen w wodach opadowych i roztopowych spływających z dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddziału w Poznaniu, szczegółowo opisany w SIWZ.
  15. Konserwacja, naprawy drukarek, kserokopiarek oraz dostawa części : Część I - Konserwacja, naprawy oraz dostawa części do drukarek; Część II-Konserwacja, naprawy oraz dostawa części do kserokopiarek
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy, Warszawa
    Przedmiot zamówienia Część I - obejmuje konserwacje, naprawy oraz dostawy części ( część zamienna i podzespół) do drukarek; Przedmiot zamówienia Część II -obejmuje konserwacje, naprawy oraz dostawy części ( część zamienna i podzespół) do kserokopiarek.
  16. Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania)Nr od 1 do 11 art spożywcze i chemia dla PZAZ w Łęcznej .
    Zamawiający: Powiat Łęczyński, Łęczna
    1. Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6; 2) Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7; 3) Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4) Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; 5) Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6; 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 8) Zadanie nr 8 przypraw CPV: 15872200-3; 9) Zadanie nr 9 mrożonek, CPV: 15331170-9; 10) Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, CPV: 24250000-1; 11) Zadanie nr 11 chemia profesjonalna, CPV: 24513000-3; 2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; artykułów rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; przypraw; mrożonek; chemii gospodarczej; chemii profesjonalnej podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania PZAZ. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
  17. ZP.3431.20.2008 Zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, według podziału na 7 pakietów (zadań)
    Zamawiający: Powiat Łęczyński, Łęczna
    Zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, według podziału na 7 pakietów (zadań)

Inne osoby dla Mazurek Beata Maria (49 osób):