Kogo reprezentuje osoba

Mazurek Michał

w KRS

Michał Mazurek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Michał
Nazwisko:Mazurek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1977 r., wiek 40 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:21 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chudawski Bartłomiej, Dobiegała Andrzej Henryk, Orłowski Grzegorz Wiktor, Perycz Marek, Sobiś Tadeusz Stanisław, Troszczyński Paweł Jerzy, Wierzba Andrzej Maciej, Zeyniyev Eldar

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kozłowski Arkadiusz Robert, Krassowski Marek, Piotrowicz Eliza, Sienkiewicz Sebastian Jan, Wójcik Stanisława Maria, Wojnicka Szuba Danuta Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawadzki Bogusław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alfa Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000365624
  2. Benesocium Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000387314
  3. Budownictwo Ogólne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000360705
  4. European Innovation Consulting Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000266736
  5. Eurosoft Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171224
  6. Fortal Walicki, Wierzba Sp. J., Warszawa − KRS 0000412879
  7. Franke Polska Sp. Z O.O., Sękocin Nowy − KRS 0000132692
  8. Fundacja Rozwoju Informatyki, Warszawa − KRS 0000025627
  9. Instytut Studiów Społecznych i Gospodarczych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000156124
  10. K.m. Królikowscy Sp. Z O.O., Ożarów − KRS 0000270570
  11. Kamex Ekoenergia Sp. Z O.O., Nieporęt − KRS 0000161312
  12. Meritum Doradcy Podatkowi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000261643
  13. Międzynarodowe Stowarzyszenie Edukacyjno - Gospodarcze Polarab, Warszawa − KRS 0000280901
  14. Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Centrum 2, Warszawa − KRS 0000201389
  15. Misfer G. Walicki, A. Wierzba Sp. J., Warszawa − KRS 0000265476
  16. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przeciwdziałania Zagrożeniom Zastosowanego Azbestu, Warszawa − KRS 0000133032
  17. Osiedle Sobienie Królewskie Sp. Z O.O., Sobienie-jeziory − KRS 0000360832
  18. P2ware Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000213194
  19. Polska Federacja Producentów i Dystrybutorów Suplementów Związek Pracodawców, Warszawa − KRS 0000612318
  20. Polskie Stowarzyszenie Właścicieli Lokali i Członków Wspólnot Mieszkaniowych Domi Porte, Warszawa − KRS 0000176788
  21. Powszechne Towarzystwo Emerytalne Allianz Polska S.A., Warszawa − KRS 0000055443
  22. Ranczo Sp. Z O.O., Huta Żabiowolska − KRS 0000467581
  23. Samodzielne Koło Terenowe Społecznego Towarzystwa Oświatowego Nr 21 W Warszawie, Warszawa − KRS 0000012218
  24. Spółdzielnia Mieszkaniowa Budownictwa Jednorodzinnego Nieporęt, Nieporęt − KRS 0000162351
  25. Spółdzielnia Mieszkaniowa Koński Jar - Nutki, Warszawa − KRS 0000195328
  26. Spółdzielnia Mieszkaniowa Osiedle Stryjeńskich, Warszawa − KRS 0000024786
  27. Stowarzyszenie Santo Subito, Warszawa − KRS 0000492012
  28. Stowarzyszenie Spółdzielców Mieszkaniowych i Zarządców Nieruchomości Konfederacja Warszawska, Warszawa − KRS 0000134125
  29. Supermarkety Kangurek - Grupa Hale Banacha Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000209696
  30. Wiedzanet S.A., Warszawa − KRS 0000287041
  31. Włodarzewska - Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000254387

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Akquinet Eurosoft Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000087594
  2. Apofarm Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000032855
  3. Ascen Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000106126
  4. Bc Corporation Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000379267
  5. Beta Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000364930
  6. Bp Gas Poland Sp. Z O.O., Swarzędz − KRS 0000007034
  7. Centrum Diagnostyki Rurociągów i Aparatury Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000048176
  8. Centrum Dystrybucji Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000122101
  9. Centrum Handlowe Tarchomin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000360263
  10. Centrum Rozwiązań Menedżerskich S.A., Warszawa − KRS 0000142150
  11. Diesel System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000228155
  12. Doksi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000040093
  13. Dsa Financial Group S.A., Wrocław − KRS 0000034993
  14. Emjot House Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000369729
  15. Espersen Koszalin Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000239215
  16. Fortal Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000340255
  17. Hotel Sobienie Królewskie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000363049
  18. Milton Hotels Sp. Z O.O., Sobienie Szlacheckie − KRS 0000422808
  19. Morpol S.A., Duninowo − KRS 0000232673
  20. Optima Radix Vita Plus Tadanco S.A., Ołtarzew − KRS 0000054071
  21. Osiedle Pileckiego Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000361598
  22. Osiedle Przy Wspólnej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000361263
  23. Polska Grupa Pocztowa S.A., Warszawa − KRS 0000259501
  24. Polskie Towarzystwo Informatyczne, Warszawa − KRS 0000043879
  25. Port Lotniczy Mazury Sp. Z O.O., Szczytno − KRS 0000137185
  26. Przedsiębiorstwo Budowlane Budmal Bis S.A., Gdańsk − KRS 0000155534
  27. Rs Lease Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347163
  28. Ryster Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000401714
  29. Sienna Tower Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000361049
  30. Silvair Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000254149
  31. Służewiec - Tory Wyścigów Konnych W Warszawie Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000028494
  32. Sobienie Królewskie - Włodarzewska Development Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000224729
  33. Spółdzielnia Mieszkaniowa Małe Kabaty, Warszawa − KRS 0000077941
  34. Spółdzielnia Mieszkaniowa Włodarzewska Iv, Warszawa − KRS 0000134615
  35. Sps Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000173237
  36. Vita Plus Tadanco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023905
  37. Wiedza.net Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000336943
  38. Włodarzewska S.A., Warszawa − KRS 0000082691
  39. Włodarzewska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000061362

Powiązane przetargi (21 szt.):
  1. Dostawa urządzeń, materiałów eksploatacyjnych i przyrządów oraz opasek identyfikacyjnych dla pacjentów.
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medyczny, Warszawa
    Pakiet nr 1. Urządzenia i środki do dezynfekcji; Pakiet nr 2. Środki do dezynfekcji; Pakiet nr 3. Urządzenia i środki do dezynfekcji; Pakiet nr 4. Urządzenia i środki do dezynfekcji; Pakiet nr 5. Stymulator bez elektrodowy wewnątrz sercowy oraz koszulki naczyniowe; Pakiet nr 6. Kardiowerter z dzierżawą programatora; Pakiet nr 7. Opaski identyfikacyjne dla pacjentów; Pakiet nr 8. Akcesoria do posiadanego przez WIM aparatu EMS Swiss LithoClast Master.
  2. Dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów nr sprawy P/307/2015/SZ/WIM - 158/ZP/15
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medyczny, Warszawa
    Dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów
  3. Budowa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie e-usługami w CZMZ Sp. z o. o.
    Zamawiający: "Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego" Sp. z o.o., Żyrardów
    Budowa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie e-usługami w CZMZ Sp. z o. o.
  4. Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, drobnego sprzętu medycznego, żeli do wykonywania badań diagnostycznych, pojemników chirurgicznych, opasek identyfikacyjnych do drukarek ZEBRA HC 100 dla dorosłych, dzieci i noworodków, ostrzy do shavera do systemu A 500 REMA, doposażenie zestawu do laparoskopii firmy Stryker
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, Częstochowa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:Sprzętu jednorazowego użytku, drobnego sprzętu medycznego, żeli do wykonywania badań diagnostycznych, pojemników chirurgicznych, opasek identyfikacyjnych do drukarek ZEBRA HC 100 dla dorosłych, dzieci i noworodków, ostrzy do shavera do systemu A 500 REMA, doposażenie zestawu do laparoskopii firmy Stryker w ilości i rodzaju określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
    3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SIWZ od Nr 1 do Nr 7. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną Część lub na cały przedmiot zamówienia.
    4.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV 33.14.10.00-0; 33.19.00.00-8; 33.14.00.00-3,33.16.94.00-6,30.19.97.61-2, 33.16.20.00-3;
    5. Ilekroć w niniejszej SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz lub równoważne. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem.
    W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie 2 Nazwa przedmiotu zamówienia należy wpisać również nazwę produktu równoważnego - dotyczy Części 5
  5. Elementy i części wymienne do respiratora Raphael, opaski identyfikacyjne dla pacjenta, numer sprawy P/280/2014/SZ/WIM - 149/ZP/14
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medyczny, Warszawa
    pakiet nr 1. elementy i części wymienne do respiratora
    Raphael poz. 1. Jednorazowy czujnik przepływu - 70 szt. poz. 2. Obudowa zastawki wydechowej - 13 szt. poz. 3. Membrana
    zastawki wydechowej - 20 szt. pakiet nr 2. opaski identyfikacyjne dla pacjenta poz. 1. Opaski identyfikacyjne na rękę
    samoprzylepne dla dorosłych, w kasetkach po 200 szt. - 360 kaset poz. 2. Opaski identyfikacyjne na rękę samoprzylepne dla
    dzieci,w kasetkach po 300 szt. - 6 kaset poz. 3. Opaski identyfikacyjne na rękę w kolorze zielonym - 55800 szt. poz. 4. Opaski
    identyfikacyjne na rękę w kolorze pomarańczowym - 2400 szt
  6. Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ASE Small Business Edition Support, Red Hat Enterprise Linux Server Standard, Basic Support Coverage VMware
    Zamawiający: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wsparcia technicznego w terminie 24 miesiące od daty podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.01.2015 r. dla poniższych produktów, zakupionych przez Narodowy Fundusz Zdrowia w ramach projektu Wdrożenia Systemu Dodatkowej Weryfikacji Świadczeń Zdrowotnych:
    1.ASE Small Busieness Edition Support -ID-Produktu-16329,ilość-17;
    2.Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (2 sockets) (1 physical or 2 virtual guests)- ID Produktu-10396293(contract number),ilość-17;
    3.Basic Support Coverage VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor (with 64 GB vRAM entitlement per processor)-ID Produktu-41668655,ilość-17;
    4.Basic Support Coverage VMware vCenter Server 5 Standard for vSphere 5 (per Instance)- ID Produktu- 41668655,ilość - 1;
    W ramach wykonywanej usługi maintenance Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania:

    ASE Small Busieness Edition Support:

    -dostarczania nowych wersji oprogramowania;
    -dostępu do nowych funkcjonalności oraz ulepszeń i poprawek;
    -udzielania w ramach świadczenia wsparcia usług utrzymaniowych w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00;
    -nielimitowanej liczby zgłoszeń.

    Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (2 sockets) (1 physical or 2 virtual guests):

    -dostarczania nowych wersji oprogramowania;
    -pomocy z zakresu bieżącej eksploatacji oprogramowania;
    -konfiguracji oprogramowania;
    -przyjmowania nielimitowanej liczby zgłoszeń;
    -udzielania w ramach świadczenia wsparcia usług utrzymaniowych w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00;
    -czasu reakcji na zgłoszenie:

    1 godzina Poziom 1 URGENT
    Problem, który poważnie wpływa na korzystanie z oprogramowania w środowisku produkcyjnym (taki jak utrata danych produkcyjnych lub systemów, w których są używanie). Sytuacja wstrzymuje działania biznesowe a obejście tymczasowe nie istnieje.
    4 godziny Poziom 2 HIGH
    Problem, w którym oprogramowanie działa, ale korzystanie w środowisku produkcyjnym jest znacznie utrudnione. Sytuacja powoduje duży wpływ na część operacji biznesowych, a obejście tymczasowe nie istnieje.
    1 dzień roboczy Poziom 3 MEDIUM
    Problem, który polega na częściowej, niekrytycznej utracie możliwości korzystania z oprogramowania w środowisku produkcyjnym lub środowisku developerskim. Dla środowisk produkcyjnych jest wpływ na działanie, ale nadal funkcjonuje, w tym za pomocą obejścia tymczasowego. Dla środowisk developerskich, w których sytuacja jest przyczyną, że projekt nie może być kontynuowany lub musi być migrowany do innego środowiska.
    2 dni robocze Poziom 4 LOW
    Pytanie o ogólne użytkowanie, raportowanie błędu dokumentacji lub zalecenia dla przyszłej poprawy produktów lub modyfikacji. Dla środowisk produkcyjnych bez wpływu lub wpływ jest niski na działanie, wydajność lub funkcjonalność systemu. Dla środowisk programistycznych, wpływ jest średni lub niski na działanie, ale nadal funkcjonuje, również za pomocą procedury obejścia.

    Basic Support Coverage VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor (with 64 GB vRAM entitlement per processor);
    Basic Support Coverage VMware vCenter Server 5 Standard for vSphere 5 (per Instance):

    -dostarczania nowych wersji oprogramowania;
    -pomocy z zakresu bieżącej eksploatacji oprogramowania;
    -dostępu do nowych funkcjonalności oraz ulepszeń i poprawek;
    -udzielania w ramach świadczenia wsparcia usług utrzymaniowych w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 19:00;
    -przyjmowania nielimitowanej liczby zgłoszeń;
    -czasu reakcji na zgłoszenie:

    4 godziny Poziom 1 CRITICAL
    Serwer produkcyjny lub inny system krytyczny nie działają a obejście tymczasowe nie jest natychmiast dostępne. Wszystkie lub znaczna część krytycznych danych jest narażona na ryzyko utraty lub uszkodzenia.
    8 godzin Poziom 2 MAJOR
    Główna funkcjonalność jest poważnie osłabiona. Operacje mogą być nadal wykonywane w ograniczonym zakresie, choć wydajność długoterminowa może być obniżona. Dotyczy instalacji bieżących i przyrostowych. Tymczasowe obejście problemu jest dostępne.
    12 godzin Poziom 3 MINOR
    Częściowa, niekrytyczna utrata funkcjonalności oprogramowania. Pomimo ograniczonej funkcjonalności niektórych elementów możliwe jest dalsze korzystanie z oprogramowania.
    12 godzin Poziom 4 COSMETIC
    Ogólne pytania dotyczące użytkowania. Kwestie ogólnego użytkowania, w tym błędy w dokumentacji.
  7. Budowa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie usługami medycznymi w CZMZ sp. z o. o.
    Zamawiający: "Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego" Sp. z o.o., Żyrardów
    Przedmiotem zamówienia jest budowa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie usługami medycznymi w CZMZ sp. z o. o.
  8. Dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, kopert rtg oraz płyt cd i dvd, opasek identyfikacyjnych dla SPZOZ w Krotoszynie.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krotoszyn
    Dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, kopert rtg oraz płyt cd i dvd, opasek identyfikacyjnych dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet nr 1-7.
  9. Dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, taśm do wydruku opasek dla systemu znakowania pacjentów oraz urządzenia wielofunkcyjnego
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, Oświęcim
    Dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, taśm do wydruku opasek dla systemu znakowania pacjentów oraz urządzenia wielofunkcyjnego- 5 pakietów
  10. dostawa wkładów drukujących, wkładów barwiących, taśm barwiących, opasek identyfikacyjnych, etykiet termicznych do Instytutu Kardiologii
    Zamawiający: Instytut Kardiologii, Warszawa
    dostawa wkładów drukujących, wkładów barwiących, taśm barwiących,
    opasek identyfikacyjnych, etykiet termicznych do Instytutu Kardiologii - łącznie 7 części: Część nr 1 - WKŁADY DRUKUJĄCE (11 pozycji); Część nr 2 - WKŁADY DRUKUJĄCE DO DRUKAREK KOLOROWYCH (36 pozycji); Część nr 3 - WKŁADY BARWIĄCE (21 pozycji); Część nr 4 - TAŚMY BARWIĄCE (2 pozycje); Część nr 5 - TUSZE/ FOLIE/ TONERY DO KOPIAREK I FAKSÓW (11 pozycji); Część nr 6 - OPASKI IDENTYFIKACYJNE (1 pozycja); Część nr 7 - ETYKIETY TERMICZNE (1 pozycja). Znak sprawy: 75/2013.
  11. Budowa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie usługami medycznymi, rozbudowa inteligentnych systemów zarządzania budynkiem w SPZOZ w Tarczynie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Tarczynie, Tarczyn
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie usługami medycznymi w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Tarczynie, polegające na dostawie, instalacji, wdrożeniu oraz serwisie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z dostawą, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu informatycznego z oprogramowaniem oraz 2) rozbudowa inteligentnych systemów zarządzania budynkiem w SPZOZ w Tarczynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz
  12. dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku, Pasłęk
    dostawa sprzętu komputerowego
  13. Zakup i dostawa wyposażenia i oprogramowania wraz z wykonaniem sieci strukturalnej
    Zamawiający: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku, Pasłęk
    Zakup i dostawa wyposażenia i oprogramowania wraz z wykonaniem sieci strukturalnej. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 pakiety:
    Pakiet I - Wykonanie sieci strukturalnej wraz z wydzieloną siecią zasilającą
    Pakiet II - Dostawa sprzętu komputerowego
    Pakiet III - Zakup i wdrożenie oprogramowania dla części medycznej i dla części administracyjnej
  14. Świadczenie wsparcia technicznego w ramach projektu Wdrożenia Systemu Dodatkowej Weryfikacji Świadczeń Zdrowotnych
    Zamawiający: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wsparcia technicznego technicznej w ramach projektu Wdrożenia Systemu Dodatkowej Weryfikacji Świadczeń Zdrowotnych do dnia 31.12.2013 r. dla produktów: - ASE Small Busieness Edition Support - Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (1-2 sockets) (up to 4 guests) - Basic Support Coverage VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor (with 64 GB vRAM entitlement per processor) - Basic Support Coverage VMware vCenter Server 5 Standard for vSphere 5 (per Instance).
  15. Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad systemem SYMOLL, ESSAN, SORK
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, Wrocław
    Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad systemem SYMOLL, ESSAN, SORK
  16. Nadzór autorski nad systemem SYMOLL + SIMLZ (SORK +ES SAN)
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, Wrocław
    Nadzór autorski nad systemem SYMOLL + SIMLZ (SORK +ES SAN)
  17. świadczenie usług konserwacji oprogramowania komputerowego dot. Systemu Monitorowania Lecznictwa Zamkniętego
    Zamawiający: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji oprogramowania komputerowego dot. Systemu Monitorowania Lecznictwa Zamkniętego; usługi obejmują m.in.: 1) bieżące utrzymanie systemu; 2) monitorowanie pracy systemu; 3)okresowy backup bazy danych; 4) konsultacje dot. struktury bazy danych, dostępu do danych zgromadzonych w systemie i generowania sprawozdań i raportów; 5) konsultacje dla szpitali i Wojewódzkich Centrów Statystycznych w zakresie formatu wymiany danych oraz pomocy przy przesyłąniu danych do Zamawiającego; 6) nadzór nad dodatkową funkcjonalnością polegającą na badaniu merytorycznej zgodności danych.
  18. Rozbudowa infrastruktury sprzętowej i zakup oprogramowania
    Zamawiający: Europejskie Centrum Technologii Informatycznych i Zarządzania ITmed sp. z o. o., Wrocław
    ZADANIE 1: Dostawę i montaż lub wykonanie instalacji następujących elementów w CDT Medicus Sp. z o.o, ul. Leśna 8, 59-300 Lubin: Stanowisko komputerowe z czytnikiem kodów kreskowych - 25 szt. Laptop z czytnikiem kodów kreskowych - 10 szt. Laptop - 5 szt. Laptop z MS Office Professional - 5 szt. Stanowiskowa drukarka laserowa A4 - 15 szt. Drukarka sieciowa czarno biała - 5 szt. Drukarka sieciowa czarno biała z WiFi - 3 szt. Kolorowa sieciowa drukarka laserowa A4/A3 - 2 szt. Drukarka do kart plastikowych - 3 szt. Zasilacz awaryjny dla serwera kopii bezpieczeństwa (min. 1,5 kVA) - 1 szt. Serwer kopii bezpieczeństwa - 1 szt. Instalacja i konfiguracja sprzętu - 1 szt. Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowej dla stacji roboczej - 20 szt. Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowej dla stacji roboczej (wersja rozszerzona) - 20 szt. Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowej dla serwera - 2 szt. System operacyjny serwera kopii bezpieczeństwa - 1 szt. System bazodanowy serwera kopii bezpieczeństwa - 1 szt. ZADANIE 2: Dostawę i montaż następujących elementów w CDT Medicus Sp. z o.o, ul. Leśna 8, 59-300 Lubin: Licencja systemu medycznego - 43 szt. Wdrożenie systemu medycznego - 43 szt. Integracja systemu medycznego z systemem administracyjnym - 1 szt..
  19. Nadzór autorski nad systemem SYMOLL+SIMLZ (SORK+ES SAN)
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, Wrocław
    Usługi nadzoru autorskiego nad systemem SYMOLL+SIMLZ (SORK+ES SAN)
  20. Rozbudowa infrastruktury sprzętowej i zakup oprogramowania
    Zamawiający: Jaworskie Centrum Medyczne sp. z o. o., Jawor
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa infrastruktury sprzętowej i zakup oprogramowania: ZADANIE 1 - rozbudowa infrastruktury sprzętowej i zakup oprogramowania: Zasilacz awaryjny 10KVA - 2 szt. Serwer - 2 szt. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 cali i oprogramowaniem - 20 szt. Czytnik kart kryptograficznych - 10 szt. Sieciowa drukarka laserowa (monochromatyczna) - 10 szt. System operacyjny serwera - 2 szt., Oprogramowanie antywirusowe - 20 szt. MS Office Basic - 10 szt ZADANIE 2 - zakup oprogramowania medycznego: Dostawa i wdrożenie dodatkowych licencji systemu medycznego - 20 szt. Integracja systemu medycznego z systemem administracyjnym - 1 szt..
  21. Nadzór autorski nad systemem SYMOLL + SIMLZ (SORK + ES SAN)
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, Wrocław