Kogo reprezentuje osoba

Mazurek Piotr Józef

w KRS

Piotr Józef Mazurek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Piotr
Drugie imię:Józef
Nazwisko:Mazurek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1957 r., wiek 60 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:125 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gostkowski Grzegorz Mariusz, Urban Arkadiusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamski Jerzy Waldemar, Barański Marek Artur, Bojarowicz Jadwiga Teresa, Borys Gerard, Chowicka Ewa, Cichosz Bożena Marianna, Ciubak Dorota, Jabłońska Twaróg Agnieszka, Jerszow Jerzy Aleksander, Korneluk Stanisław Ryszard, Kowalczyk Kazimierz Tadeusz, Król Mieczysław, Kucharski Albert Krzysztof, Lautch Bendkowski Stanisław, Lubecka Klaudia Edyta, Maksymowicz Tomasz, Mirosz Edward, Niezgoda Zbigniew Jan, Olbryś Mirosław Sławomir, Rajzer Anna Małgorzata, Ratajczyk Mariola, Salisz Robert Bronisław, Siedlecki Wojciech Andrzej, Świątkowska Ewa Marta, Świderski Edmund Marceli, Świętochowski Mariusz, Szczyciński Krzysztof Andrzej, Wancerska Magdalena Teresa, Wiśniewska Agnieszka, Zarzycki Jeremi Marian, Zięba Rafał Mikołaj

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zięba Paweł

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Chrześcijański Ruch Samorządowy, Łódź − KRS 0000173453
  2. Cobo-complex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000049742
  3. Creotech Instruments S.A., Piaseczno − KRS 0000407094
  4. Fundacja Centrum Edukacji Olimpijskiej, Warszawa − KRS 0000140197
  5. Fundacja Fundusz Współpracy, Warszawa − KRS 0000112576
  6. Fundacja Instytut Działalności Religijnej, Warszawa − KRS 0000390322
  7. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Medycyny Integracyjnej, Piaseczno − KRS 0000346624
  8. Fundacja Obywatelski Fundusz Pomocy Policji, Warszawa − KRS 0000035124
  9. Fundacja Wspólnota Andersa, Warszawa − KRS 0000697485
  10. Fundacja Ziemi Mazowieckiej, Warszawa − KRS 0000254653
  11. Gdańskie Stowarzyszenie Inwalidów Narządu Ruchu Solidarność, Gdańsk − KRS 0000046420
  12. Gis Group S.A., Gdańsk − KRS 0000190428
  13. Hotele Lubelskie Pttk Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000163409
  14. Ida Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000548120
  15. Ka - Sp. Z O.O., Syców − KRS 0000160465
  16. Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A., Warszawa − KRS 0000094881
  17. Pko Bank Hipoteczny S.A., Gdynia − KRS 0000528469
  18. Pko Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa − KRS 0000551487
  19. Pko Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa − KRS 0000031094
  20. Polscy Konserwatorzy Zabytków Barański i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000369226
  21. Polska Fundacja Promocji Kadr, Warszawa − KRS 0000094560
  22. Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A., Warszawa − KRS 0000078704
  23. Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Warszawa − KRS 0000026438
  24. Pro Varsovia - Fundacja Ochrony i Rewaloryzacji Zespołu Staromiejskiego W Warszawie, Warszawa − KRS 0000136659
  25. Rada Lokalna Nr 14803 Im.ks.kard. Augusta Hlonda - Oddział Stowarzyszenia Rycerze Kolumba W Polsce, Warszawa − KRS 0000342322
  26. Sky High Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000111416
  27. Społeczny Komitet Budowy Metra, Warszawa − KRS 0000241188
  28. Spółdzielnia Mieszkaniowa Budownictwa Jednorodzinnego Nieporęt, Nieporęt − KRS 0000162351
  29. Stowarzyszenie Centrum Ochotników Cierpienia Archidiecezji Gdańskiej, Pruszcz Gdański − KRS 0000220008
  30. Stowarzyszenie Chrześcijańsko-narodowe, Warszawa − KRS 0000552617
  31. Stowarzyszenie Forum Młodych Chrześcijańskich Demokratów, Warszawa − KRS 0000118612
  32. Stowarzyszenie Na Rzecz Badania, Rozwoju i Promocji Turystyki, Warszawa − KRS 0000391483
  33. Stowarzyszenie Współpracy Z Narodami Bliskiego Wschodu, Lublin − KRS 0000463536
  34. Towarzystwo Przyjaźni Polsko-wietnamskiej, Warszawa − KRS 0000116526
  35. Uzdrowisko Rabka S.A., Rabka Zdrój − KRS 0000068470
  36. Warszawski Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347178
  37. Zakłady Chemiczne Rudniki S.A., Rudniki − KRS 0000132241

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Kapitałowo Rozliczeniowa S.A., Warszawa − KRS 0000055912
  2. Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., Warszawa − KRS 0000249823
  3. Amw Towarzystwo Budownictwa Społecznego Kwatera Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000140528
  4. Bank Pocztowy S.A., Bydgoszcz − KRS 0000010821
  5. Batipharm Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000112422
  6. Bydgoskie Zakłady Elektromechaniczne Belma S.A., Białe Błota − KRS 0000035694
  7. Bystrzyckie Fabryki Mebli S.A. Likwidacyjnej, Bystrzyca Kłodzka − KRS 0000047847
  8. Cefarm Białystok S.A., Białystok − KRS 0000204961
  9. Centrala Zaopatrzenia Górnictwa S.A., Katowice − KRS 0000107514
  10. Centralny Ośrodek Badawczo-rozwojowy Przemysłu Stolarki Budowlanej Stolbud, Wołomin − KRS 0000122616
  11. Centralny Ośrodek Badawczo-rozwojowy Techniki Instalacyjnej Instal, Warszawa − KRS 0000070517
  12. Centrum Bankowo-finansowe Nowy Świat S.A., Warszawa − KRS 0000044482
  13. Ciech Sarzyna S.A., Nowa Sarzyna − KRS 0000103271
  14. Cotex Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000103225
  15. Elzam-holding S.A., Elbląg − KRS 0000022148
  16. Enea S.A., Poznań − KRS 0000012483
  17. Ewan Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000279106
  18. Fabios S.A., Białka − KRS 0000277728
  19. Fortum Bytom S.A., Bytom − KRS 0000071913
  20. Fpm S.A., Mikołów − KRS 0000015844
  21. Fundacja Conspero, Kraków − KRS 0000184482
  22. Fundacja Dla Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków − KRS 0000077648
  23. Gdański Przemysł Drzewny S.A., Gdańsk − KRS 0000027379
  24. Germin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000116366
  25. Gliwicka Agencja Turystyczna S.A., Szczyrk − KRS 0000029718
  26. Górnośląska Agencja Promocji Przedsiębiorczości S.A., Rybnik − KRS 0000106319
  27. Gremi Inwestycje S.A., Karniowice − KRS 0000047030
  28. Infostrady Polskie Sp. Z O.O., Wola Dębińska − KRS 0000056816
  29. Innogy Polska S.A., Warszawa − KRS 0000011733
  30. Jagrol Sp. Z O.O., Pierzchno − KRS 0000116557
  31. Karpacka Spółka Gazownictwa Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000043974
  32. Konińskie Przedsiębiorstwo Budowlane S.A. W Koninie, Konin − KRS 0000055773
  33. Kopalnia Soli Bochnia Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000478929
  34. Krajowa Spółka Cukrowa S.A., Toruń − KRS 0000084678
  35. Lot Ground Services Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000140210
  36. Maco Pharma Polonia Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000054176
  37. Maco Productions Polonia Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000112451
  38. Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000085927
  39. Multibroks Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000116246
  40. Nasycalnia Podkładów W Czeremsze Sp. Z O.O., Czeremcha − KRS 0000303426
  41. Osiedle Zielone Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000155115
  42. Ośrodek Badawczo-rozwojowy Gospodarki Remontowej Energetyki, Wrocław − KRS 0000143247
  43. Ośrodek Badawczo-rozwojowy Urządzeń Mechanicznych Obrum Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000300687
  44. Ot Logistics S.A., Szczecin − KRS 0000112069
  45. Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska, Warszawa − KRS 0000103929
  46. Pco S.A., Warszawa − KRS 0000169830
  47. Pge Zakład Energetyczny Białystok S.A., Białystok − KRS 0000033581
  48. Pko Bp Inwestycje - Neptun Park Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000232044
  49. Pocztylion-arka Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000011947
  50. Polan Hodowla i Nasiennictwo Ogrodnicze Gdańsk-wieniec Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000145603

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Odnowa centrum miejscowości Karczmiska Pierwsze wraz z rewitalizacją parku - Etap II - roboty budowlane.
    Zamawiający: Gmina Karczmiska, Karczmiska
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na obszarze zabytkowego zespołu dworsko parkowego w Karczmiskach Pierwszych, wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A 786, dz. ew. nr 1108 2, polegających na wykonaniu w części I zamówienia rozbudowa oświetlenia parkowego roboty przygotowawcze, wykopy, kładzenie kabli i rur osłonowych, ustawianie lamp oświetleniowych, roboty wykończeniowe.
    w części II zamówienia budowa alejki parkowej roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnie, roboty wykończeniowe
    w części III zamówienia budowa ogrodzenia wewnętrznego.
    Opis jednorodne, lekkie z przęsłami stalowymi w postaci prostych przęseł ujętych w ramę stalową na cokole betonowym, dylatowane co 10 przęseł. Różnice w poziomie terenu należy redukować na słupkach utrzymujących wysokość cokołu nie mniejszą niż 20 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ przedmiary robót i Załącznik nr 8 do SIWZ dokumentacja techniczna dla poszczególnych robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawiają się nazwy własne firm, producentów, urządzeń i materiałów, Zamawiający zastrzega, iż nazwy te należy rozumieć jako określenie wzoru, typu i dopuszcza również zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały o nie gorszych właściwościach i parametrach technicznych, których zastosowanie podczas przedmiotowych robót budowlanych nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej i warunkach zawartych w pozwoleniach na budowę. Do zakresu prac będących przedmiotem zamówienia należy także zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy, zorganizowanie przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu terenu budowy, dostarczenie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
  2. CRZP/4/2013/AEZ/ Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych w obiektach Akademii Morskiej
    Zamawiający: Akademia Morska w Gdyni, Gdynia
    Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych w obiektach Akademii Morskiej. W wyniku postępowania zostanie zawarta umowa ramowa z pięcioma wybranymi Wykonawcami zgodnie z treścią art. 99-101 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku ( Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) ..
  3. Przeprowadzenie konserwacji książek, dokumentów, rysunków, tory i fotografii ze zbiorów Muzeum Śląskiego w Katowicach
    Zamawiający: Muzeum Śląskie, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie konserwacji książek, dokumentów, rysunków, tory i fotografii ze zbiorów Muzeum Śląskiego w Katowicach.
    Część 1 zamówienia dotyczy przeprowadzenia konserwacji książek, dokumentów
    i rysunków. Prace konserwatorskie mają na celu zahamowanie procesów niszczących oraz przygotowanie obiektów do ekspozycji muzealnej. W terminie do 7 dni roboczych liczonych od dnia odbioru przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Program prac konserwatorskich sporządzony na podstawie wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wniosków, założeń i zakresu prac konserwatorskich. Program prac konserwatorskich musi zawierać wykaz planowanych czynności i zabiegów konserwatorskich z podaniem metod wykonania. Materiały użyte przez Wykonawcę do konserwacji powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w konserwacji. Opracowanie dokumentacji prac konserwatorskich [osobno dla każdej książki, zbiorczo dla 17 dokumentów, zbiorczo dla 3 rysunków]. Transport przedmiotu zamówienia w celu przeprowadzenia prac konserwatorskich oraz po wykonaniu prac konserwatorskich zapewnia Wykonawca na własny koszt. Opakowania do transportu z i do siedziby Zamawiającego oraz do przechowywania książek, dokumentów i rysunków zapewnia Wykonawca na własny koszt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części II SIWZ. Wykonawca musi zaoferować wykonanie zamówienia zgodne z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
    Część 2 zamówienia dotyczy przeprowadzenia konserwacji tory. Prace konserwatorskie mają na celu zahamowanie procesów niszczących oraz przygotowanie obiektu do ekspozycji muzealnej. W terminie do 7 dni roboczych liczonych od dnia odbioru przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Program prac konserwatorskich sporządzony na podstawie wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wniosków, założeń i zakresu prac konserwatorskich. Program prac konserwatorskich musi zawierać wykaz planowanych czynności i zabiegów konserwatorskich z podaniem metod wykonania. Materiały użyte przez Wykonawcę do konserwacji powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w konserwacji. Opracowanie dokumentacji prac konserwatorskich. Transport przedmiotu zamówienia w celu przeprowadzenia prac konserwatorskich oraz po wykonaniu prac konserwatorskich zapewnia Wykonawca na własny koszt. Opakowania do transportu z i do siedziby Zamawiającego oraz do przechowywania tory, Wykonawca zapewnia na własny koszt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części II SIWZ. Wykonawca musi zaoferować wykonanie zamówienia zgodne z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
    Część 3 zamówienia dotyczy przeprowadzenia konserwacji fotografii. Prace konserwatorskie mają na celu zahamowanie procesów niszczących oraz przywrócenie obiektom walorów estetycznych. W terminie do 7 dni roboczych liczonych od dnia odbioru przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Program prac konserwatorskich sporządzony na podstawie wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wniosków, założeń i zakresu prac konserwatorskich. Program prac konserwatorskich musi zawierać wykaz planowanych czynności i zabiegów konserwatorskich z podaniem metod wykonania. Materiały użyte przez Wykonawcę do konserwacji powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w konserwacji. Opracowanie dokumentacji prac konserwatorskich zbiorczo dla 42 fotografii. Transport przedmiotu zamówienia w celu przeprowadzenia prac konserwatorskich oraz po wykonaniu prac konserwatorskich zapewnia Wykonawca na własny koszt. Opakowania do transportu
    z i do siedziby Zamawiającego oraz do przechowywania fotografii, Wykonawca zapewnia na własny koszt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części II SIWZ. Wykonawca musi zaoferować wykonanie zamówienia zgodne z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
  4. Wykonanie muru ogrodzeniowego (wraz z bramami i furtami) w południowo-wschodniej części zespołu parkowo-pałacowego oraz remontu na¬wierzchni głównego wjazdu od strony północnej wraz z bramą wjazdową, aleją i placem od strony północno-wschodniej kompleksu w Gardzienicach, należącego do Ośrodka Praktyk Teatralnych w ramach projektu Budowa Europejskiego Ośrodka Praktyk Teatralnych w Gardzienicach
    Zamawiający: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice", Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie muru ogrodzeniowego (wraz z bramami i furtami) w południowo-wschodniej części zespołu parkowo-pałacowego oraz remontu nawierzchni głównego wjazdu od strony północnej wraz z bramą wjazdową, aleją i placem od strony północno-wschodniej kompleksu w Gardzienicach, należącego do Ośrodka Praktyk Teatralnych w ramach projektu Budowa Europejskiego Ośrodka Praktyk Teatralnych w Gardzienicach (nr projektu POIS.11.01.00-00-061/10 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013). 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Wykonanie muru ogrodzeniowego w południowej części kompleksu parkowo-pałacowego: od budynku Sali Prób i Zgromadzeń w stronę Spichlerza, i dalej w stronę lasu, w pobliżu wschodniej granicy działek o numerach ewidencyjnych 1545/34, 1545/18; 1545/28), z bramami oraz furtami. 1.2. Wykonanie balustrad. 1.3. Wykonanie remontu nawierzchni głównej alei wjazdowej do kompleksu pałacowego (z zastosowaniem nawierzchni z kostki granitowej) - od drogi powiatowej do bramy głównej (z remontem tejże). 1.4. Wykonanie remontu nawierzchni alei pomiędzy oficyną północną a internatem oraz placu za internatem (w północno-wschodniej części kompleksu płacowego). 1.5. Uporządkowanie terenu. 1.6. Na czas prowadzonych prac wiążących się z koniecznością zamknięcia przejazdu istniejącymi ciągami komunikacyjnymi - wykonanie tymczasowego dojazdu w sposób uzgodniony z Zamawiającym w celu zapewnienia dostępu do obiektów publicznych i prywatnych, mieszkalnych i użytkowych należących do Zamawiającego i stron trzecich. 2. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Pozyskanie na swój koszt wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do wykonania zamówienia. 2.2. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót. 2.3. Inwentaryzację powykonawczą. 2.4. Zapewnienie na swój koszt nadzoru autorskiego - stwierdzanie zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. 4. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 4.1. dokumentacją projektową, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 4.2. z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, nor¬mami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową; 4.3. umową o dofinansowanie Projektu. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych - ale nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada zbliżone - ale nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  5. REMONT BUDYNKU MUZEUM HENRYKA SIENKIEWICZA W WOLI OKRZEJSKIEJ, REALIZOWANY W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA I PROMOCJA MUZEUM HENRYKA SIENKIEWICZA
    Zamawiający: Muzeum Henryka Sienkiewicza, Okrzeja
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem budynku Muzeum Henryka Sienkiewicza usytuowanego na działce o numerze ewidencyjnym 1354/16 położonej w Woli Okrzejskiej 105, gm. Krzywda. Budynek Muzeum - dawnej oficyny w zespole podworskim w Woli Okrzejskiej - wpisany jest do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/386. Przedmiotowy obiekt jest budynkiem wolnostojącym, wzniesionym w 1 poł. XIX w. Dach czterospadowy o konstrukcji drewnianej, kryty gontami osikowymi, układanymi w dwóch warstwach.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
    - wymianę 12 szt. okien drewnianych o konstrukcji ościeżnicowej z nadślemieniem uchylnym na okna drewniane dwuskrzydłowe, czteropolowe z nadślemieniem dwupodziałowym, wyposażonych w opaskę zewnętrzną o pow. 2,5-3,0 m2, szyby zespolone - zewnętrzna bezpieczna P4 4/16/44,4, wewnętrzna 4/16/4, zawiasy mosiężne wpuszczane, klamki mosiężne, zasuwnice kryte wpuszczane, uszczelki obwiedniowe, kitowane silikonem szklarskim i wykończone listwami drewnianymi. Malowanie lakierem bezbarwnym, wodorozcieńczalnym;
    - montaż 2 szt. okien bawole oko o parametrach j.w.;
    - demontaż pokrycia dachowego z gontów impregnowanych xylamitem wraz z utylizacją. Wymiana łączenia dachu w celu dostosowania rozstawu łat, odpowiadającym potrzebom nowego pokrycia. Montaż konstrukcji drewnianej odtworzenia 2 szt. lukarn dachowych typu bawole oko. Pokrycie dachu z gontów osikowych układanych w dwóch warstwach o wymiarach deszczółek 9 x 52 cm i grubości 0,5 - 3,0 cm. Planowany układ gontów tzw. koronka - na każdej łacie leżą dwa rzędy gontów: dolna - podporowa, górna - pokrywająca.
    Wszystkie elementy drewniane zostaną zabezpieczone środkami przeciwgrzybicznymi i owadobójczymi. Gonty pomalowane lakierem wodoodpornym, bezbarwnym do stosowania zewnętrznego.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
    Projekt budowlany - załącznik nr 7 do SIWZ
    Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8 do SIWZ
    Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ
    UWAGA!!! Podstawą do wycenienia prac i sporządzenia oferty jest projekt budowlany (zał. nr 7 do SIWZ) zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na budowę z dnia 16 listopada 2010 r. nr B 7351-3/868/2010 wydaną przez Starostę Łukowskiego. Załączony przedmiar robót (zał. nr 9 do SIWZ) należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy.
    3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 36 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru robót (podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag)
  6. Remont stropu kościoła parafialnego p.w. NMP Królowej Polski w Budowie Gm. Dębnica Kaszubska
    Zamawiający: Gmina Kępice, Kępice
    1. Zamówienie obejmuje konserwację stropu kościoła parafialnego w Budowie, dz. 225, zgodnie z projektem budowlanym oraz programem prac konserwatorskich. 2. Wymiary stropu: długość 23,21 m, szerokość 9,00 m, powierzchnia 20,889 dcm2 3. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Projekt budowlany wraz z programem prac konserwatorskich - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: a) przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu prac, b) odszkodowania za wyrządzone szkody dla osób fizycznych i prawnych, c) koszty organizacji placu budowy, w tym i dostawy potrzebnych mediów na potrzeby prowadzenia prac, po uzyskaniu wcześniej warunków ich dostawy od użytkowników sieci, d) bieżącego usuwania na swój koszt wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów i innych nieczystości stałych, e) inne roboty w ramach ryzyka wykonawcy, nie ujęte w projekcie budowlanym oraz wszelkie uzgodnienia, badania, dokumenty, potrzebne do odbioru. 5. Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu budowlanego i z własnego doświadczenia co uwzględni w proponowanej przez siebie cenie ofertowej. 6. Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach: a) zmiana terminu realizacji robót w przypadku: - konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej - przestojów i opóźnień niezawinionych przez Wykonawcę, - działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, - wprowadzenia robót zamiennych, które ze względu na technologię wykonania w znacznym stopniu wpływają na terminową realizację przedmiotu umowy, - wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. W ww. przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. b) zmiana osób nadzorujących ze strony zamawiającego, c) zmiana kierownika budowy ze strony wykonawcy, d) ustawowa zmiana podatku VAT e) zmiana wartości przedmiotu umowy z tytułu wprowadzenia robót zamiennych i rozliczeń powykonawczych, 7. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 Ustawy PZP. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ustalonych robót; roboty wykazane w projekcie budowlanym lub w SIWZ, które nie będą realizowane lub będą wykonywane w części, ich wartości, obniżą wartość umowy w oparciu o składniki cenotwórcze wykazane przez Wykonawcę w swojej ofercie. 10. Istnieje możliwość wykonania robót lub prac zamiennych uprzednio zgłoszonych przez kierownika budowy i zaakceptowanych przez inspektora nadzoru i Zamawiającego, przy czym wartość umowy nie może ulec zwiększeniu. 11. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych (o parametrach równoważnych lub wyższych). Wykonawca poprzez zaoferowanie materiałów równoważnych, zapewnia, iż ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia jakości przedmiotu zamówienia, oraz że są to materiały o parametrach i właściwościach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie budowlany. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach znaki towarowe i nazwy są przykładowe. W przypadku materiałów i urządzeń równoważnych muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do użytku na terenie UE. 12. W związku z faktem, iż prace remontowo budowlane prowadzone będą w obiekcie sakralnym, Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia w takich godzinach aby nie zakłócały one ustalonego toku prowadzonych w nim nabożeństw.
  7. Wykonanie robót budowlanych dodatkowych w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. I Armii Wojska Polskiego 3
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, Lublin
    Wykonanie robót budowlanych dodatkowych w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. I Armii Wojska Polskiego 3 polegających na dostosowaniu klatki schodowej do wymagań p. poż. określonych w projekcie budowlanym
  8. Rewaloryzacja obiektu zabytkowego ARSENAŁ przy ul. Mickiewicza 2 w Białymstoku - prace remontowo-instalacyjne w zakresie budowy kominów wentylacji grawitacyjnej, liwidacji zewnętrznych urządzeń wentylacji mechanicznej związanych z budynkiem, wymiany instalacji c.o., budowy doziemnej instalacji wodociągowej - nr sprawy TT/DZ/3412/90/12
    Zamawiający: Zarząd Mienia Komunalnego, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest: rewaloryzacja obiektu zabytkowego ARSENAŁ przy ul. Mickiewicza 2 w Białymstoku - prace remontowo-instalacyjne w zakresie budowy kominów wentylacji grawitacyjnej, liwidacji zewnętrznych urządzeń wentylacji mechanicznej związanych z budynkiem, wymiany instalacji c.o., budowy doziemnej instalacji wodociągowej - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
    2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych
    w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą.
    3. Zakres planowanych prac zgodnie z dokumentacją obejmuje:
    1) roboty budowlane:
    a) likwidacja zewnętrznych elementów instalacji wentylacji mechanicznej przynależnych do obiektu:
    - rozbiórka czerpni z kanałem z wywozem gruzu,
    - zasypanie dołu po rozbiórce z zagęszczeniem,
    b) wykonanie systemu wentylacji grawitacyjnej z pomieszczeń piwnicznych 0/6 i 0/12 kanałami wentylacyjnymi zakończonymi wywiewką w dach:
    - wykucie w istniejących ścianach bruzd, montaż kanałów z rur stalowych fi 16 cm, izolacja wełną, zamurowanie, zatynkowanie bruzd,
    - osadzenie wywiewek - wspomagania wentylacji na dachu,
    - wykończenie powierzchni tynkowanych z zamalowaniem,
    2) roboty sanitarne wewnętrzne: remont instalacji centralnego ogrzewania z wymianą grzejników,
    3) roboty sanitarne zewnętrzne: wykonanie instalacji wodociągowej od istniejącego przyłącza do sieci miejskiej, doprowadzonego do granicy działki nr ew. 1744, do budynku Arsenału,
    4) warunki prowadzenia prac:
    a) wykonawca ma obowiązek prowadzić prace budowlano-sanitarne w sposób zapewniający funkcjonowanie obiektu jako pomieszczenia pracowni, administracyjne, wystawiennicze, restauracyjne oraz towarzyszące wg uzgodnionego harmonogramu z użytkownikami,
    b) wymiana grzejników na salach wystawienniczych określona we wskazanych terminach musi być ściśle powiązana z wymianą okien - dostęp poprzez demontaż i ponownym montaż zabudowy sal.
    4. Gwarancja i rękojmia na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego.
  9. Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu.
    Zamawiający: Transportowy Dozór Techniczny, Warszawa
    Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu przez okres 2 lat.
  10. wykonanie remontu przedproży przy ul. Długi Targ 11/12 w Gdańsku
    Zamawiający: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, Gdańsk
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch przedproży wraz ze schodami prowadzących do kamienic mieszczańskich zlokalizowanych przy ul. Długi Targ 11/12 znajdujących się na obszarze Układu Urbanistycznego zabytkowego miasta Gdańska wpisanego do rejestru zabytków pod nr 8 (15) decyzją WKZ w Gdańsku dnia 11.10.1947 r., uznanego ponadto zarządzeniem Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej z dn. 8.09.1994 r. za Pomnik Historii. <br>

    2. Zakres robót obejmuje:<br>

    a) demontaż wszystkich elementów kamieniarskich (ewentualna decyzja o braku konieczności demontażu kamieniarki do ustalenia w trakcie realizacji robót),<br>

    b) poddanie zabiegom konserwatorskim na podstawie programu prac konserwatorskich:<br>

    - elementów kamieniarki,<br>

    - istniejących oszkleń, okuć i krat, i innych elementów składających się na wystrój i elementy konstrukcyjne przedproży,<br>

    c) skucie istniejących tynków zewnętrznych i fragmentów wewnętrznych oraz wykonanie tynków nowych,<br>

    d) wykonanie nowej izolacji pionowej i poziomej,<br>

    e) przemurowanie uszkodzonych fragmentów murów,<br>

    f) montaż elementów kamieniarskich,<br>

    g) odtworzenie istniejącej nawierzchni do stanu poprzedniego,<br>

    h) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej wykonanych prac.<br>


    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:<br>

    a) Program prac konserwatorskich (opis technologiczny wykonania prac) - załącznik nr 1 do siwz; <br>

    b) Informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia - załącznik nr 2 do siwz;<br>

    c) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Część I ogólna - załącznik nr 3 do siwz;<br>

    d) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie zabytków. Wykonanie robót konserwatorskich - załącznik nr 4 do siwz;<br>

    e) Przedmiar robót. Przedproża zabytkowych kamienic. Gdańsk ul. Długi Targ 11/12 - załącznik nr 5 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym)
  11. Naprawa przedproży budynków Złota Kamienica i Czerwona Kamienica w Gdańsku przy ul. Długi Targ 41/42
    Zamawiający: Instytut Morski w Gdańsku, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa przedproży budynków Złota Kamienica i Czerwona Kamienica przy ul. Długi Targ 41/42, wpisana do rejestru zabytków woj. pomorskiego pod nr 28. Zakres ww. naprawy obejmuje: a) roboty ziemne: rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej, wykonanie daszków zabezpieczających. b) roboty rozbiórkowe: rozbiórka nawierzchni z płyt kamiennych, elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, izolacji przeciwwodnej, demontaż kanalizacyjnego rurociagu żeliwnego. c) roboty izolacyjne i posadzkarskie przedproża: roboty izolacyjne, betoniarskie i kamieniarskie. d) roboty kamieniarskie i konserwacyjne: wykonanie i zawieszenie rur spustowych; obróbki blacharskie; klejenie i przytwierdzenie rozluźnionych elementów kamiennych; wypełnienie połączeń kamieni.
  12. Usługa konserwacji starodruków ze zbiorów Biblioteki Głównej PG
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja starodruków. W części A starodruki ze skróconego opisu księgoznawczego ( zał. nr 5 do SIWZ)poz. 16,7,21,8,59,14,13
    część B- pozostałe 53 starodruki z opisu
  13. Roboty dodatkowe na inwestycji realizowanej pod nazwą Budowa szaletu miejskiego na Starym Mieście w Lublinie
    Zamawiający: Gmina Lublin, Lublin
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót dodatkowych na inwestycji realizowanej pod nazwą Budowa szaletu miejskiego na Starym Mieście w Lublinie.
    2. Zakres zamówienia obejmuje:
    1) rozbiórkę odkrytych reliktów historycznej, murowanej zabudowy piwnic i murów fundamentowych wraz z wywozem gruzu poza teren budowy,
    2) wybranie zasypek gruzowo-ziemnych w piwnicach oraz przestrzeniach między murami fundamentowymi wraz z wywozem urobku poza teren budowy,
    3) wypełnienie przestrzeni powstałych w wyniku prac rozbiórkowych i ziemnych materiałem typu pianobeton lub gruton
  14. Rewitalizacja grobowca rodzinnego w Sulminie
    Zamawiający: Gmina Żukowo, Żukowo
    Rewitalizacja grobowca rodzinnego w Sulminie
  15. wykonanie rekonstrukcji stolarki okiennej w elewacji frontowej Dworu Artusa w Gdańsku, zabytku wpisanym do rejestru zabytków pod nr 8 (obecnie 15) decyzją z dnia 11.10.1947r.
    Zamawiający: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rekonstrukcji stolarki okiennej w elewacji frontowej Dworu Artusa w Gdańsku, zabytku wpisanym do rejestru zabytków pod nr 8 (obecnie 15) decyzją z dnia 11.10.1947r. - w ilości 3 szt.

    Wykonanie prac ma obejmować:
    - zabezpieczenie oraz wygrodzenie najbliższego terenu zarówno po zewnętrznej stronie budynku jak i od strony wnętrza (z zabytkowym wyposażeniem) - zabezpieczenie posadzki płytą pilśniową i folią budowlaną grubą oraz przyległych ścian (zabytkowe drewniane detale boazerii znajdujące się przy oknach zostaną zdemontowane przez pracowników MHMG przed rozpoczęciem prac),
    - demontaż rolet znajdujących się od wewnętrznej strony okien,
    - demontaż istniejących obecnie 3 dużych okien, ich wywóz i utylizacja,
    - zabezpieczenie otworów okiennych folią budowlaną półprzeźroczystą na czas pomiędzy demontażem starych a montażem nowych okien. W sytuacji gdyby czas pomiędzy demontażem starego okna, a montażem nowego był dłuższy niż jeden dzień roboczy wykonawca winien zapewnić dozór obiektu.
    - wykonanie nowych okien wg projektu i opisu: Tomasz Celewicz, Projekt wykonawczy rekonstrukcji stolarki okiennej do budynku Dworu Artusa, Gdańsk 2012 wraz z parapetami,
    - renowacja istniejących dębowych przedłużeń parapetów - osłon na kaloryfery (oczyszczenie, wykonanie drobnych uzupełnień, pomalowanie analogicznie jak całą stolarkę okienną),
    - montaż nowych okien,
    - montaż rolet,
    - wykonanie obróbek wykończeniowych na styku muru i stolarki (od strony zewnętrznej i wewnętrznej) przy użyciu gotowych konserwatorskich zapraw trasowych i farb w odpowiednim kolorze.

    UWAGI:
    1. W trakcie realizacji zadania będą odbywały się komisje konserwatorskie zatwierdzające poszczególne elementy i etapy prac. (po rozpoczęciu prac wykonawca wykona jedno skrzydło zewnętrzne z przeszkleniem typu witrażowego i okuciami do zaakceptowania)
    2. Wykonawca zobowiązany jest do:
    - wykonania własnych pomiarów okien,
    - wykonania prac zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i konserwacji zabytków,
    - uzgadniania wszelkich wątpliwości i szczegółów nie ujętych w projekcie z Muzeum Historycznym Miasta Gdańska lub z projektantem,
    - korzystania z własnych rusztowań,
    - korzystania z własnego środka transportu.
    3. Budynek znajduje się na terenie objętym ochroną konserwatorską z ograniczonym ruchem środków transportu i w związku z tym wykonawca we własnym zakresie uzyskuje stosowne zgody na wjazd pojazdów w strefę ograniczonego ruchu.
    I. OPIS NOWYCH OKIEN.
    Nowe okna należy wykonać: czterodzielne siedmiopoziomowe (2 sztuki) i czterodzielne pięciopoziomowe (1 sztuka) o konstrukcji ościeżnicowej z dołożoną konstrukcją współczesną. Stolarkę wykonać z drewna sosnowego klejonego warstwowo. Od strony zewnętrznej okna mają być rekonstrukcją rozwiązań historycznych. Skrzydła zewnętrzne otwierane na stronę zewnętrzną, z oszkleniem wykonanym tradycyjną techniką witrażową: prostokątne szybki oprawione w ołowianych szprosach. Zastosować szkło witrażowe z Huty Jasło wytwarzane dawną, ręczną techniką, o nierównej powierzchni, z bąbelkami powietrza wewnątrz. W każdym skrzydle winny znaleźć się szybki różniące się odcieniem: zielonkawe i żółtawo-słomkowe. Przed rozpoczęciem produkcji okien należy przedstawić próbki szkła do komisyjnej akceptacji. Oszklenie witrażowe należy wzmocnić poziomymi wiatrownicami żelaznymi montowanymi od strony zewnętrznej, po dwie na skrzydle (w sposób analogiczny jak w sąsiedniej kamienicy przy Długim Targu 43). Skrzydła zamykane na słupku poprzez żelazne haczyki (po dwa na każdym skrzydle). Skrzydła zawieszone na historycznych żelaznych, kutych zawiasach kątowych, z analogicznymi wzmocnieniami narożników. Okucia winny być wykonane ręcznie - metodą kowalską i montowane przy użyciu kutych gwoździ. Od strony zewnętrznej stolarka malowana w kolorze zielonym. Okucia (zawiasy kątowe, narożniki i wiatrownice) zabezpieczone antykorozyjnie i malowane w kolorze szarym. Przed malowaniem poszczególnych elementów należy wykonać próby kolorystyczne (wg wskazanych przez komisję numerów kolorów) na deskach w celu wyboru odpowiedniego odcienia.
    W skrzydłach wewnętrznych szyby termoizolacyjne, nowoczesne uszczelki i regulowane zawiasy. Formę klamek od strony wnętrza należy dostosować do historycznego wnętrza. Zalecane dwuskrzydełkowe. Wykonawca przedstawi kilka typów klamek do komisyjnego wyboru. Wykonać nowe parapety wewnętrzne na wzór istniejących, a przedłużenia parapetów - osłony na kaloryfery poddać renowacji.
    Wszelkie ww. etapy prac będą każdorazowo uzgadniane (protokoły uzgodnień) na etapie prób z Zamawiającym.
  16. Rozbudowa Infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Wielewskim - Etap II
    Zamawiający: Urząd Gminy w Karsinie, Karsin
    I. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w granicach działek nr: 634, 635,636, 637, 503/2 położonych w m. Wiele, gmina Karsin, następującego zakresu robót budowlanych: - wykonanie przedłużenia istniejącego ciągu pieszego z kostki betonowej - do projektowanego przejścia przez rów łączący jezioro Ciepłe z jeziorem Wielewskim - o szerokości 3,0 m, długość ok. 16 m, - wykonanie ciągu utwardzonego od przejścia przez rów do istniejącego ciągu pielgrzymkowego - szer. 3,0 m - nawierzchnia szutrowa (grys granitowy), długość ok. 30,0 m, - wykonanie utwardzenia istniejącego ciągu pieszego (obecnie ścieżka gruntowa) określona trasą pielgrzymki (od istniejącego ciągu pieszego z kostki betonowej do Cedronu i dalej od Cedronu wzdłuż pętli pielgrzymkowej zakończonej przy Cedronie od strony Kaplicy Grobu Jezusa) przez jej ustabilizowanie do szer. maks. 4,0m - nawierzchnia szutrowa (grys granitowy), długość ok. 1366,0 m, - wykonanie przejścia przez rów łączący jezioro Ciepłe z jeziorem Wielewskim (w przedmiotowej inwestycji nie będzie wymagane uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, jak również nie zostaną w żaden sposób naruszone lokalne stosunki wodne), - budowa schodów betonowych przed dojściem do Domu Annasza, - montaż 2 dźwigów platformowych dla osób niepełnosprawnych przy Świętych schodach i przy zejściu od Kaplicy Ukrzyżowania w stronę Grobu Jezusa, - montaż dodatkowych poręczy na trasie pielgrzymki, - montaż na trasie pielgrzymki: tablic informacyjnych i edukacyjnych (15 sztuk),ławek parkowych (14 sztuk) i koszy na odpadki (8 sztuk), - montaż na trasie pielgrzymkowej 20 latarni parkowych (z możliwością instalacji na słupach oświetleniowych lamp parkowych solarnych, głośników i kamer monitoringu (projekt zasilania energetycznego, sieci internetowej do monitoringu trasy pielgrzymkowej oraz sieci nagłośniającej trasę pielgrzymkową - od Cedronu wzdłuż pętli pielgrzymkowej do Cedronu), - remont nw. obiektów kalwarii (prace remontowo- konserwatorskie): Cedronu, Domu Annasza, Świętych schodów, Domu Kajfasza, Kaplicy biczowania, Pałacu Piłata, Stacji II, III, IV (remont rzeźb), Kaplicy Św. Weroniki, Kaplicy płaczących niewiast, Kaplicy Trzeciego Upadku, Stacji X, XI (remont rzeźb), Grobowca ofiarodawców. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2012 r. 3. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 45 21 21 20-3. 4. Szczegółowy zakres prac określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane na zlecenie Zamawiającego stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 5. W związku, iż przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - budowlane przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków oraz objęte ochroną Konserwatora Zabytków, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace zgodnie z obowiązującymi decyzjami wydanymi przez Konserwatora Zabytków oraz przestrzegać przepisów właściwych dla prowadzenia robót przy zabytkach nieruchomych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych (w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń) w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w Specyfikacji Technicznej, a dopiero w następnej kolejności zastosowane w projekcie budowlanym, budowlano - wykonawczym oraz w przedmiarach robót. 7. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszącej normy europejskiej PN-EN (normy zharmonizowane) oraz innym określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 8. Na realizację zamówienia Zamawiający planuje wykorzystać środki pozabudżetowe. Niniejszy projekt pt. Rozbudowa infrastruktury turystycznej nad jeziorem Wielewskim poprzez zwiększenie atrakcyjności turystycznej Kalwarii Wielewskiej w Wielu gm. Karsin, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Działania 8.1. Lokalny potencjał rozwojowy, Poddziałania 8.1.2. Lokalna infrastruktura wspierająca rozwój gospodarczy, współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanego przez niedotrzymanie obowiązków umownych, a w szczególności terminów realizacji z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń. 9. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacji Technicznej, Przedmiarach Robót, Projektach Budowlano - Wykonawczych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 10. W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne, moc, wydajność nie będą gorsze od urządzeń, jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych projektu. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. 11. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. II. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 2. Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. 4. Zapewnienie obecności Kierownika Budowy na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych. 5. Geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej. 6. Zapewnienie stałej obsługi geologicznej ze sporządzeniem dokumentacji w tym zakresie. 7. Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 8. Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 9. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 10. Naprawę uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego. 11. Demontaż, naprawę i montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, w tym trwałych użytków zielonych oraz wypłatę odszkodowań (rekompensat) na rzecz osób trzecich. 12. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 13. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 14. Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: - dokumentacja techniczna powykonawcza, - inwentaryzacja geodezyjna, - instrukcje rozruchu i eksploatacji, - atesty, aprobaty i certyfikaty, - protokoły prób i badań, - karty gwarancyjne, 15. Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, w terminie 2 miesięcy od daty odbioru. Roboty nie ujęte w przedmiarach, a niezbędne do wykonania należy wkalkulować w cenę oferty. W celu sporządzenia prawidłowej oferty Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. III. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 3. Zamawiający ponadto przewiduje możliwość unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4. Wymagany okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia: 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania.
  17. RENOWACJA ELEWACJI ŚCIAN BOCZNYCH I BRAMY STALOWEJ - BUDYNEK ZABYTKOWY PRZY UL. SIENKIEWICZA 22 W BIAŁYMSTOKU- CZ. IV
    Zamawiający: Zarząd Mienia Komunalnego, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Renowacja elewacji ścian bocznych i bramy stalowej - budynek zabytkowy przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku - cz. IV. zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
    2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą.
    3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
    4. Wymaga się udzielenia co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz
    z materiałami.
  18. Przebudowa dachów - Zmiana formy dachów nad budynkami oddziału I i III Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Celejowie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Celejowie, Kazimierz Dolny
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dachów - Zmiana formy dachów nad budynkami oddziału I i III Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Celejowie zgodnie z załącznikami do SIWZ. Dla potrzeb zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia , realizację przedmiotu zamówienia dzieli się na 3 etapy;
    1.Etap I -rok 2012
    - zmiana dachu nad budynkiem oddziału III: zakres objęty przekrojami F-F, G-G, H-H, J-J (vide rys Nr.2/A i 3/A) - w projekcie budowlano wykonawczym
    Termin rozpoczęcia robót - 7 dni od zawarcia Umowy
    Zakończenie robót budowlanych - 07 grudzień 2012 r.
    2.Etap II -rok 2013
    - zmiana dachu nad budynkiem oddziału I: zakres objęty przekrojami A-A, B-B, (vide rys Nr.2/A i 3/A) - w projekcie budowlano wykonawczym
    Termin rozpoczęcia robót - 6 maja 2013 r.
    Zakończenie robót budowlanych - 22 listopad 2013 r.
    3.Etap III -rok 2014
    - zmiana dachu nad budynkiem oddziału III: zakres objęty przekrojami C-C, D-D, E-E, (vide rys Nr.2/A i 3/A) - w projekcie budowlano wykonawczym
    Termin rozpoczęcia robót - 6 maja 2014r.
    Zakończenie robót budowlanych - 14 listopad 2014 r.- zakończenie całości zamówienia
  19. Remont elewacji budynku zabytkowego
    Zamawiający: Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Lublin
    Roboty remontowe i elewacyjne, tynkowanie, malowanie, roboty w zakresie stolarki budowlanej, roboty murarskie i murowe
  20. Przebudowa ul. Zamkowej w Lublinie wraz z wiaduktami (na odcinku od Bramy Grodzkiej do końca wiaduktu) wraz z obiektami towarzyszącymi: schody, mury oporowe i murki
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, Lublin
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzone projekty budowlano - wykonawcze branż: - drogowej, mostowej i konstrukcyjnej, - sanitarnej (kanalizacja deszczowa, siec wodociągowa), - elektroenergetycznej, - telekomunikacyjnej, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę i zgłoszeniu przez Wykonawcę faktu rozpoczęcia robót Lubelskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków (z siedzibą w Lublinie ul. Archidiakońska 4). 2.Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: a) ETAP I - Przebudowa ul. Zamkowej (od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+038,00) wraz z przebudową urządzeń infrastruktury technicznej, w tym: - remont wiaduktu nad ul. Podwale, - przebudowa schodów terenowych łączących ul. Zamkową z Placem Zamkowym, - przebudowa schodów terenowych łączących ul. Zamkową z ul. Podwale, wraz z przebudową muru oporowego i poszerzeniem chodnika od strony skarpy, - przebudowa odwodnienia i oświetlenia, wodociągu, sieci telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych - odtworzenie skarp i trawników - wycinkę drzew i krzewów - zabezpieczenie pozostałych drzew i krzewów na czas prowadzonych robót, b) ETAP II - Przebudowa ul. Zamkowej (od km rob. 0+038,00 do km rob. 0+078,00) wraz z przebudową urządzeń infrastruktury technicznej, w tym: - remont przejścia arkadowego, - przebudowa odwodnienia i oświetlenia, sieci telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych - odtworzenie skarp i trawników. 3.Opracowanie i zatwierdzenie w ZDiM w Lublinie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, w powiązaniu z harmonogramem prac budowlanych. 4.Regulację elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego. 5.Uporządkowanie terenu robót. 1.1.6.Prowadzenie nadzoru archeologicznego. 7.Wykonanie niezbędnych prób i badań: a) Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. b) Prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. c) Przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót. 8.Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 9.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi
  21. remont elewacji od strony zachodniej budynku przy ul. Marszałkowskiej 45/49 w Warszawie
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Warszawa
  22. Sprawa 116/2012
    Zamawiający: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Warszawa
  23. Zaprojektowanie i remont budynku Posterunku Policji w Kazimierzu Dolnym przy ul. Nadrzecznej 30 - I etap
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
  24. Wykonanie remontu elewacji bloku B Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych, Warszawa
  25. Wykonanie konserwacji 95 obiektów na podłożu papierowym (30 miedziorytów naklejonych na arkusz z namalowaną bordiurą, 60 miedziorytów, 5 miedziorytów z doklejoną malowaną bordiurą), wraz z pełną dokumentacją konserwatorską
    Zamawiający: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, Warszawa
  26. Przeprowadzenie prac konserwatorskich obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Śląskiego w Katowicach
    Zamawiający: Muzeum Śląskie, Katowice
  27. Realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Przebudowa budynku po Izbie Skarbowej w Lublinie dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie - etap I
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, Lublin
  28. Remont Kapliczki P.W. Najświętrzego Serca Pana Jezusa we wsi Szerenosy
    Zamawiający: Ośrodek Kultury w Gminie Juchnowiec Kościelny, Juchnowiec Kościelny
  29. Remont podcienia i tarasu budynku Nowego Ratusza w Gdańsku, przy ul Wały Jagiellońskie 1
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, Gdańsk
  30. Remont auli przy Zespole Szkół Ogólnokształcących (I LO) w Łomży
    Zamawiający: Miasto Łomża, Łomża
  31. renowacja elewacji z wymianą stolarki okiennej w budynku zabytkowym przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku -część III
    Zamawiający: Zarząd Mienia Komunalnego, Białystok
  32. Budowa szaletu miejskiego na Starym Mieście w Lublinie
    Zamawiający: Gmina Lublin, Lublin
  33. Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachu budynku przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Lublinie wraz z rozbiórką ogrodzenia murowanego przylegającego do budynku
    Zamawiający: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, Lublin
  34. zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania remontowego: O/O Lublin - czyszczenie elewacji
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie, Lublin
  35. Wykonanie robót zabezpieczających ruiny baszty Pod Zrębem w Gdańsku
    Zamawiający: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, Gdańsk
  36. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: 1.Część pierwsza zamówienia: prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska. 2. Część druga zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku.
    Zamawiający: "Gdańskie Melioracje" Spółka z o.o., Gdańsk
  37. Dostawa i montaż dodatkowego wyposażenia dla Teatru Starego przy ul. Jezuickiej 18 w Lublinie - WYPOSAŻENIE RÓŻNE - Inwestycja prowadzona pod nazwą: Renowacja Teatru Starego w Lublinie - III części.
    Zamawiający: Gmina Miasto Lublin, Lublin
  38. zawarcie umowy ramowej na prace naprawcze budowlano-konserwatorskie, konserwatorskie, kowalskie, ciesielsko-stolarskie i malarskie do wykonania na terenie Zespołu Zamkowego w Malborku i Zamku w Kwidzynie. Znak sprawy Zp 13/2011
    Zamawiający: Muzeum Zamkowe w Malborku, Malbork
  39. KONSERWACJA ZABYTKÓW RUCHOMYCH ZE ZBIORÓW MUZEUM IM. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO W WARCE
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grójcu, Grójec
  40. naprawa dachu budynku Złota Kamienica w Gdańsku przy ul. Długi Targ 41
    Zamawiający: Instytut Morski w Gdańsku, Gdańsk
  41. Renowacja budynku dawnego ratusza przy Placu Kościuszki 28 w Łeczne
    Zamawiający: Gmina Łęczna, Łęczna
  42. Remont i przebudowa istniejacego budynku na siedzibe Prokuratury Rejonowej w Łukowie
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Lublin
  43. Remont konserwatorski Mostu Mauretańskiego na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego Natolin.
    Zamawiający: Fundacja "Centrum Europejskie - Natolin", Warszawa
  44. REMONT DACHU BUDYNKU ZABYTKOWEGO I PARTEROWEJ DOBUDÓWKI OD STRONY PODWÓRZA PRZY UL.SIENKIEWICZA 22 W BIAŁYMSTOKU - NR SPRAWY:TT/DZ/3412/58/11
    Zamawiający: Zarząd Mienia Komunalnego, Białystok
  45. Remont dachu w Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
    Zamawiający: Muzeum Podlaskie w Białymstoku, Białystok
  46. Wykonanie prac odświeżających i uzupełniających ubytki, przygotowujących do wystawy 140 figurek stanowiących modele tańca i obrzędów ludowych, które znajdują się w zbiorach Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie
    Zamawiający: Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie, Warszawa
  47. Utrzymanie i bieżąca konserwacja zespołu pałacowo - ogrodowego Branickich w Białymstoku
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
  48. Remont i przebudowa budynku komunalnego mieszkalno - usługowego przy Placu Kościuszki 1 w Łęcznej
    Zamawiający: Gmina Łęczna, Łęczna
  49. Remont i przebudowa istniejącego budynku na siedzibę Prokurtury Rejonowej w Łukowie
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Lublin
  50. Remont dachu wraz z remontem więźby dachowej na Klinice Dermatologii, Wenerologii i Dermatologii Dziecięcej- budynek A-13 (Pałac Lubomirskich) przy ul. Radziwiłłowskiej 13 w Lublinie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, Lublin
  51. Remont fontanny Neptuna w Gdańsku
    Zamawiający: "Gdańskie Melioracje" Spółka z o.o., Gdańsk
  52. REMONT ZABYTKOWEGO BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ TZW. ARSENAŁU W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. MICKIEWICZA 2.
    Zamawiający: Zarząd Mienia Komunalnego, Białystok
  53. REMONT DACHÓW BUDYNKÓW ZARZĄDU MIENIA KOMUNALNEGO W BIAŁYMSTOKU -nr sprawy:TT/DZ/3412/24/11
    Zamawiający: Zarząd Mienia Komunalnego, Białystok
  54. Wykonanie remontu górnej części hełmu wieży Ratusza Głównego Miasta Gdańska, zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr 97 (obecnie 119)
    Zamawiający: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, Gdańsk
  55. Odnowienie elewacji. Etap II - remont elewacji Kościoła Parafialnego p.w. św. Jakuba Apostoła w parafii rzymskokatolickiej w Drozdowie
    Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jakuba Ap. w Drozdowie, Piątnica
  56. Remont elewacji willi nr 1,2 i 3 na terenie ZR Parkowa przy ul. Belwederskiej 46/50 w Warszawie
    Zamawiający: Centrum Usług Wspólnych, Warszawa
  57. Budowa budynku szatniowo - sanitarnego z przyłączami wodociągowymi kanalizacyjnymi i linią kablową do zasilania budynku, oświetlenia terenu - boiska do piłki nożnej wielofunkcyjnego i ciągami pieszymi (wewnętrzne i zewnętrzne) wraz ze schodami terenowymi przy boisku sportowym, przy budynku Gimnazjum Nr 14 w Lublinie, ul. Pogodna 19. Realizacja II etap - zadanie w kontynuacji w ramach programu: Moje boisko - Orlik 2012.
    Zamawiający: Gmina Miasto Lublin, Lublin
  58. Roboty budowlane dodatkowe związane z remontem konserwatorskim Mostu Mauretańskiego na terenie Zespołu Pałacowo Parkowego Natolin.
    Zamawiający: Fundacja "Centrum Europejskie - Natolin", Warszawa
  59. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: 1.Część pierwsza zamówienia: prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska. 2. Część druga zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku
    Zamawiający: "Gdańskie Melioracje" Spółka z o.o., Gdańsk
  60. Modernizacja i adaptacja budynku Prokuratury Rejonowej w Łukowie
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Lublin
  61. prace konserwatorskie przy tapiserii ze zbiorów Muzeum Zamkowego w Malborku. Znak sprawy 17/2010
    Zamawiający: Muzeum Zamkowe w Malborku, Malbork
  62. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych budynku /Piwnicy pod Fortuną/ do celów ekspozycyjnych pt. Medialna wędrówka po historii miasta (dz. nr 84) w Lublinie przy ul. Rynek 8
    Zamawiający: Gmina Miasto Lublin, Lublin
  63. Remont elewacji i instalacji teletechnicznych na budynkach mieszkalnych ul. Suchowolca 25, 25A, 25B-zadanie nr 1 , Suchowolca 25C,25D-zadanie nr 2, ul. Suchowolca 25E,25G - zadanie nr 3 na działkach o nr ewid. 792/1 i 792/3.
    Zamawiający: Zarząd Mienia Komunalnego, Białystok
  64. Wykonanie prac budowlanych, w budynku przeznaczonym na siedzibę Prokuratury Rejonowej w Łukowie
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Lublin
  65. Roboty dodatkowe dotyczące remontu konserwatorskiego Mostu Mauretańskiego.
    Zamawiający: Fundacja "Centrum Europejskie - Natolin", Warszawa
  66. Wykonanie remontu pomieszczeń wewnętrznych oraz elementów zewnętrznych w Obwodowym Urzędzie Miar w Lublinie, ul. Strzelecka 1A.
    Zamawiający: Okręgowy Urząd Miar w Warszawie, Warszawa
  67. Remont pomieszczeń Informatorium w Książnicy Podlaskiej w Białymstoku
    Zamawiający: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego, Białystok
  68. Rewitalizacja portalu wejściowego i rekonstrukcja ogrodzenia Pałacu Młodzieży w Gdańsku, ul. Ogarna 56
    Zamawiający: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Gdańsk
  69. Remont i izolacja gzymsu w poziomie I piętra w budynku przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie
    Zamawiający: Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Warszawa
  70. PRACE REMONTOWE, BUDOWLANE I KONSTRUKCYJNE W IZBIE DRUKARSTWA
    Zamawiający: Ośrodek "Brama Grodzka-Teatr NN", Lublin
  71. KONSERWACJA RĘKOPISÓW BIBLIOTEKI ZAKŁADU NARODOWEGO IM. OSSOLIŃSKICH WE WROCŁAWIU
    Zamawiający: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław
  72. Zamówienie dodatkowe dot. zadania pn. Wzmocnienie drewnianych stropów nad Sienią i Izbą Dolną w dawnym pałacu biskupów krakowskich Muzeum Narodowego w Kielcach w ramach Projektu Dawny pałac biskupów krakowskich w Kielcach najcenniejszym obiektem promocyjnym turystyki kulturowej Ziemi Świętokrzyskiej
    Zamawiający: Muzeum Narodowe w Kielcach, Kielce
  73. Remont i modernizacja budynków mieszkalnych usytuowanych na działce nr ewid. 154/4 w obrębie ewidencyjnym nr 2 Sandomierz Mokoszyn przy ul. Lubelskiej 27 i 29
    Zamawiający: Gmina Miejska Sandomierz, Sandomierz
  74. Remont konserwatorski Mostu Mauretańskiego na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego Natolin.
    Zamawiający: Fundacja "Centrum Europejskie - Natolin", Warszawa
  75. Konserwacja zabytkowych tkanin i rzemiosła kresowego
    Zamawiający: Muzeum Kresów w Lubaczowie, Lubaczów
  76. Przeniesienie i rozbudowa zabytkowego Kościoła pw św. Marcina w Sierakowicach
    Zamawiający: Gmina Sierakowice, Sierakowice
  77. Modernizacja i adaptacja budynku Prokuratury Rejonowej w Łukowie
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Lublin
  78. Konserwacja i dezynfekcja muzealiów - tekstylia
    Zamawiający: Państwowe Muzeum na Majdanku, Lublin
  79. Remont - odbudowa hełmu wieży kościoła p.w. Św. Katarzyny w Gdańsku, zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr 291 ( obecnie 417)
    Zamawiający: Zakon oo. Kramelitów - Klasztor, Gdańsk
  80. Wzmocnienie drewnianych stropów nad Sienią i Izbą Dolną w dawnym pałacu biskupów krakowskich Muzeum Narodowego w Kielcach w ramach Projektu - Dawny pałac biskupów krakowskich w Kielcach najcenniejszym obiektem promocyjnym turystyki kulturowej Ziemi Świętokrzyskiej
    Zamawiający: Muzeum Narodowe w Kielcach, Kielce
  81. KONSERWACJA, TRANSFER I DIGITALIZACJA MALOWIDŁA ŚCIENNEGO W MUZEUM HISTORII WŁOCŁAWKA PRZY UL. SZPICHLERNEJ 19 PANORAMA WŁOCŁAWKA I ZAWODY WIOŚLARSKIE NA WIŚLE Z KOŃCA XIX WIEKU
    Zamawiający: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej, Włocławek
  82. Roboty budowlane i elektryczne w budynku Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 16 polegające na remoncie klatki schodowej i holu na pierwszym piętrze wg projektów i przedmiarów.
    Zamawiający: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego, Białystok
  83. Renowacja zabytkowego kościoła Parafialnego p.w. św. Zygmunta Burgundzkiego w Kleszczelach.
    Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Zygmunta w Kleszczelach, Kleszczele
  84. WYSZKOWSKIE CENTRUM ODNOWY SPIRITUALNO - TERRALNEJ. RENOWACJA ELEWACJI KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARAFIALNEGO
    Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka św. Andrzeja Apostoła w Wyszkach, Wyszki
  85. Remont elewacji budynku Ratusza wraz z robotami towarzyszącymi
    Zamawiający: Gmina Lwówek Śląski, Lwówek Śląski
  86. Wykonanie robót budowlanych dodatkowych do umowy na odbudowę i remont elewacji z odtworzeniem zabytkowych detali architekonicznych oraz docieplenie i izolację ścian skrzydła B KPRM w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3
    Zamawiający: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Warszawa
  87. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: 1.Część pierwsza zamówienia: prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy siedmiu fontannach na terenie Miasta Gdańska. 2. Część druga zamówienia prowadzenie prac pielęgnacyjno - konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku
    Zamawiający: "Gdańskie Melioracje" Spółka z o.o., Gdańsk
  88. Konserwacja polichromii nawy głównej, kaplicy bocznej, zakrystii oraz przedsionka w zabytkowym kościele parafialnym p.w. Św. Andrzeja Apostoła
    Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Andrzeja Ap. w Lipnicy Murowanej, Lipnica Murowana
  89. ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU RADIA BIAŁYSTOK PRZY UL. ŚWIERKOWEJ 1 W BIAŁYMSTOKU REMONT KORYTARZY
    Zamawiający: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Białymstoku "Radio Białystok" Spółka Akcyjna, Białystok
  90. Modernizacja sieci cieplnej 5-przewodowej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego oraz budynku Wozowni przy ulicy Świętojańskiej 17 Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku Zamówienie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku.
    Zamawiający: Muzeum Podlaskie w Białymstoku, Białystok
  91. Utrzymanie i bieżąca konserwacja ogrodzenia zespołu pałacowo-ogrodowego Branickich.
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
  92. Wykonanie badań stratygraficznych 12 ikon pochodzących ze zbiorów Muzeum Ikon w Supraślu.
    Zamawiający: Muzeum Podlaskie w Białymstoku, Białystok
  93. Rewaloryzacja średniowiecznych obwarowań miasta Lęborka wzdłuż ulic: Skłodowskiej-Curie, Przymurna, Plac Spółdzielczy, Derdowskiego, Basztowa, Findera, Korczaka
    Zamawiający: Gmina Miasto Lębork, Lębork
  94. Restauracja zabytkowych murów: Zakres I - Restauracja muru oporowego skweru im. Czesława Niemena przy Nowym Ratuszu w Gdańsku Zakres II - Restauracja muru ogrodzenia Parku Oliwskiego w Gdańsku
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
  95. PRZEBUDOWA NAROŻNYCH POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH W BUDYNKACH PAŁACU I OFICYNY W DPS W KRZESIMOWIE
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie, Mełgiew
  96. Remont budynku Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim przy ul. Stary Rynek 46.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Lublinie, Lublin
  97. Remont budynku dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice
    Zamawiający: Gmina Strzyżewice, Strzyżewice
  98. Naprawa stolarki okiennej w kamienicach przy ul. Kopernika 15 i 17 w Toruniu (Dom Kopernika).
    Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Toruniu, Toruń
  99. Zamówienie dodatkowe do umowy na adaptację zabytkowego pałacu w Chrzęsnem na cele edukacyjno-kulturalne: wykonanie badań archeologiczno-architektonicznych
    Zamawiający: Powiat Wołomiński, Wołomin
  100. Wykonanie prac zabezpieczających zagrożoną konstrukcję pałacu w Gardzienicach
    Zamawiający: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice", Lublin
  101. Renowacja zabytkowego kościoła parafialnego p.w. Wniebowzięcia NMP wraz z ogrodzeniem i kostnicą oraz oświetlenie obiektu.
    Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka Wniebowzięcia NMP w Łubinie Kościelnym, Bielsk Podlaski

Inne osoby dla Mazurek Piotr Józef (70 osób):