Kogo reprezentuje osoba

Mazurek Sławomir

w KRS

Sławomir Mazurek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Sławomir
Nazwisko:Mazurek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1980 r., wiek 38 lat
Miejscowości:Swarzędz (Wielkopolskie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cieślak Mariola Bronisława, Pazdej Agnieszka, Vollenbroek Hendrikus Johanes

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cieślak Mariola Bronisława, Pazdej Agnieszka, Vollenbroek Hendrikus Johanes

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Safe Life Sp. Z O.O., Swarzędz − KRS 0000256313

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. Dostawa elementów umundurowania strażackiego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
    Zamawiający: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Częstochowa
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elementów umundurowania strażackiego, w następujących asortymencie i ilościach: ZADANIE I Ubranie koszarowe 4-o częściowe (kamizelka z dopinanymi rękawami) + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miasta 150 kpl. ZADANIE II Koszula wyjściowa PSP z długim rękawem 90 szt. Koszula służbowa PSP z długim rękawem 180 szt. Koszula wyjściowa PSP z krótkim rękawem (pod krawat) 20 szt. Koszula służbowa PSP z krótkim rękawem (pod krawat) 20 szt. ZADANIE III Ubranie treningowe (dres) 90 kpl. ZADANIE IV Sweter służbowy PSP 100 szt. ZADANIE V Ubranie dla kadry dowódczo - sztabowej (4-o częściowe) 15 kpl. ZADANIE VI Koszulka letnia PSP z emblematem i napisem wykonanym metodą haftu komputerowego 280 szt. ZADANIE VII Koszulka zimowa PSP 280 szt. ZADANIE VIII Koszulka letnia PSP typu polo 50 szt. ZADANIE IX Rękawiczki zimowe 95 par ZADANIE X Czapka zimowa z haftowanym wizerunkiem orła 100 szt. ZADANIE XI Beret 95 szt. ZADANIE XII Sznury galowe aspiranckie 90 szt. ZADANIE XIII Kurtka sztormiak 30 szt. ZADANIE XIV Pasek do spodni 95 szt. ZADANIE XV Skarpety letnie 360 par Skarpety zimowe 360 par ZADANIE XVI Szalik zimowy PSP 100 szt. ZADANIE XVII Krawat z haftem PSP 100 szt. ZADANIE XVIII Kominiarka dziana 90 szt. 2. Postępowanie podzielone jest na 18 zadań oznaczone liczbami rzymskimi od I do XVIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z zadań stanowią Załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami od 1.I do 1.XVIII (opis przedmiotu zamówienia) 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: -Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4, poz. 25). -Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.) 4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób przyjętych do szkolenia. 5. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.I ÷ 1.XVIII. 6. Rozmiary przedmiotu zamówienia w zadaniach: 6.1. I - ubrania koszarowe, 6.2. II - koszule wyjściowe i służbowe z długim rękawem, 6.3. III - ubrania treningowe (dresy), 6.4. IV - swetry służbowe, 6.5. IX - rękawiczki zimowe, 6.6. X - czapki zimowe, 6.7. XI - berety Zamawiająca zobowiązuje się podać w terminie do dnia 01.08.2011r. 7. Rozmiary przedmiotu zamówienia w zadaniu: 7.1. II - koszule wyjściowe i służbowe z krótkim rękawem, Zamawiająca zobowiązuje się podać w dniu podpisania umowy. 8. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące 9. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 18130000-9 Specjalna odzież robocza 18223200-0 Kurtki 18235300-8 Swetry 18331000-8 Koszulki 18332000-5 Koszule 18333000-2 Koszulki polo 18412100-1 Odzież treningowa 18422000-3 Szale 18423000-0 Krawaty 18424000-7 Rękawice 18425000-4 Paski 18317000-4 Skarpety 18443320-5 Czapki 18317000-4 Skarpety 10. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby zamawiającej tj. Centralna Szkoła PSP w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 11. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 12. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 13. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). 14. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 15. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie
  2. Dostawa odzieży specjalnej strażaka PSP
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Poznań
    Poniżej 125 000 euro
  3. Dostawa odzieży specjalnej
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Poznań
    Poniżej 125 000 euro
  4. Dostawa 180 kompletów ubrań koszarowych, oraz dostawa 30 kompletów ubrań dla kadry dowódczo sztabowej
    Zamawiający: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Częstochowa
    1. Zadanie A: 180 kompletów ubrań koszarowych strażaka.
    2. Zadanie B: 30 kompletów ubrań dla kadry dowódczo sztabowej.
    3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisami przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio Załączniki nr 1A ubrania koszarowe oraz Załącznik nr 1B ubrania dla kadry dowódczo sztabowej do siwz.
    4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące.
    5. Czas realizacji zamówienia: 7 dni od podpisania umowy.
    6. Miejsce realizacji zamówienia: dostawa do magazynów Centralnej Szkoły Państwowej Straży PSP w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64.
    7. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury..

Inne osoby dla Mazurek Sławomir (12 osób):