Kogo reprezentuje osoba

Mazurek Sławomir Grzegorz

w KRS

Sławomir Grzegorz Mazurek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Sławomir
Drugie imię:Grzegorz
Nazwisko:Mazurek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1963 r., wiek 55 lat
Miejscowości:Chorzelów (Podkarpackie), Dzierżoniów (Dolnośląskie), Honoratka (Wielkopolskie), Kleczew (Wielkopolskie), Kołobrzeg (Zachodniopomorskie)
Przetargi:40 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fijał Jerzy, Klibisz Katarzyna, Masłowski Jan Antoni

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Słota Ewa Teresa

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamiec Tomasz, Aleksandrowicz Stanisław, Andrzejak Zygmunt Michał, Bryja Zbigniew, Ćwirko Małgorzata, Czajkowski Andrzej, Czyż Jarosław, Desecka Aneta, Fidos Piotr, Furmaniak Karol, Gryczman Leszek Jarosław, Jakubów Leszek, Kaczor Dopierała Maria Danuta, Kopiecka Bożena Teresa, Kruszyński Zbigniew, Krzakiewicz Kazimierz, Mach Ryszard Stanisław, Majdziński Piotr, Mielcarek Robert Wojciech, Musiał Maciej Wincenty, Muszkat Katarzyna, Niwińska Ewa, Pańczyszyn Tomasz, Pietrowski Michał, Piskorz Wojciech Piotr, Skłodowska Hończar Mariola, Slanina Jacek Mariusz, Smorąg Michał, Striżyk Anna, Strugała Jerzy Rafał, Sykucki Sławomir Krzysztof, Szafrański Bogdan, Tomaszewski Roman Wojciech, Urbaniak Zygmunt, Urbański Jan, Łuczak Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zajączkowski Mirosław Stanisław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kajdanowski Zbigniew, Krynicki Janusz Błażej, Majewski Wojciech, Moskalski Janusz, Nowak Monika Agnieszka, Wicińska Monika

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuniewicz Robert
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bryska Barbara, Durka Andrzej Zdzisław, Graczyk Augustjańska Danuta Maria, Gryczman Leszek Jarosław, Jaskólski Waldemar Antoni, Okońska Maria, Piskorz Wojciech Piotr, Piłatowicz Grzegorz Adam, Rychter Anna Małgorzata, Sykucki Sławomir, Woźniak Ryszard Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziółkowski Grzegorz Jan
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Birnbach Michał Marek, Błaszczyk Monika Anna, Garbaciak Tomasz, Jaroszewicz Mirosław, Kopiecka Bożena Teresa, Leissing Thomas Jan, Miśkiewicz Cezary Waldemar, Schuegerl Christian, Stasko Markus, Świtakowski Przemysław, Taubinger Hannes Jan, Tylak Zygmunt, Windisch Johann

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Waroch Mirosław
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gibasiewicz Witosław Piotr, Gieburowski Krzysztof Jakub, Jankowska Beata, Jaroszewski Łukasz Krzysztof, Małynicz Mariusz, Mielcarek Robert Wojciech, Mikstacka Elżbieta Katarzyna, Namysłowska Daria, Nowak Jarosław Kazimierz, Pieńkowska Anna, Woldański Henryk Franciszek, Zadrożny Mariusz Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wolski Jerzy
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chechelski Mirosław, Gadomski Grzegorz, Gralak Jerzy, Jabłońska Piąkowska Teresa, Jakubaszek Michał, Janiów Sylwester, Jankowski Zbigniew Janusz, Jaworski Leszek Robert, Kołodziejski Janusz, Krauzowicz Danuta, Kusiak Norbert, Laskowski Jan, Lisiński Marek, Marciniak Stanisław, Motała Aleksander, Ochendalski Aleksander, Piontek Jerzy, Porucznik Dariusz, Radomski Andrzej, Ranc-dobrzańska Katarzyna, Rosołek Arkadiusz, Rybicka Teresa, Sadowski Andrzej, Sarzyńska-przeciechowska Romualda, Sikorski Krzysztof, Skrzypczak Marek, Sobiech Maciej, Świeściak Jolanta Maria, Sztąber Bogdan Kazimierz, Urbański Bogusław Krzysztof, Winiecki Cezary Józef, Wróbel Tomasz, Wysocka Halina, Żak Aneta, Zawadzka Beata Hanna, Żbikowski Piotr, Zbróg Tomasz, Łukowski Jerzy Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Marciniak Waldemar
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Glapa Wojciech, Jarosz Jacek, Kamyk Jarosław, Kicki Jerzy, Saługa Piotr, Strzelska Smakowska Bożena, Uberman Robert, Wirth Herbert, Włoch Dorota

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Smakowski Tadeusz
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Frąckowiak Grzegorz, Givoni Dan, Karbowy Bartłomiej Jerzy, Matwijów Piotr, Rusinek Mieczysław Piotr, Sędzik Henryk, Sharon Reuben, Tomaszewski Roman

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wicherkiewicz Marcin Daniel

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adamiec, Koziara i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000718119
  2. Arniut Sp. Z O.O., Szydłowiec − KRS 0000316555
  3. Bauta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000658739
  4. Bemowska Wspólnota Samorządowa, Warszawa − KRS 0000404395
  5. Bike Trade Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000261365
  6. Bob - Rol Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000498411
  7. Centrum Zdrowia i Relaksu Verano Sp. Z O.O., Kołobrzeg − KRS 0000072201
  8. Clariter Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000155522
  9. D Solar Energy 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000721201
  10. Dal - Agri Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000498420
  11. Diotech Sp. Z O.O., Dzierżoniów − KRS 0000042323
  12. Dobro-agra Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000438608
  13. Dworek Bielin Sp. Z O.O., Bielin − KRS 0000316893
  14. Eco-power Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000348271
  15. Eduprojekt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000663459
  16. Ei - Centrum Analiz, Weryfikacji i Konsultingu S.A., Poznań − KRS 0000014143
  17. El Pak Serwis Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000505559
  18. Elektrim - Megadex S.A., Warszawa − KRS 0000032649
  19. Elektrim S.A., Warszawa − KRS 0000039329
  20. Energop Sp. Z O.O., Sochaczew − KRS 0000162581
  21. Energy Solar 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000658526
  22. Energy Solar 10 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000687607
  23. Energy Solar 11 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000690032
  24. Energy Solar 12 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000688887
  25. Energy Solar 13 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000690035
  26. Energy Solar 14 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000687977
  27. Energy Solar 15 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000688185
  28. Energy Solar 16 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000720852
  29. Energy Solar 18 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000721147
  30. Energy Solar 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000659283
  31. Energy Solar 3 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000660275
  32. Energy Solar 4 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000659418
  33. Energy Solar 5 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000688364
  34. Energy Solar 6 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000687890
  35. Energy Solar 7 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000695541
  36. Energy Solar 8 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000687965
  37. Energy Solar 9 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000687816
  38. Eneris Dolny Śląsk Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Wrocław − KRS 0000700887
  39. Eneris Eco Energy 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000692614
  40. Eneris Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000518604
  41. Eneris Mazowsze Sp. Z O.O., Tomaszów Mazowiecki − KRS 0000702075
  42. Eneris Ochrona Środowiska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000505473
  43. Eneris Surowce S.A., Kielce − KRS 0000064208
  44. Eneris Woda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000505512
  45. Euro Energy Systems Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000588454
  46. Ew Dobrzyca Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000381636
  47. Ewg Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000301904
  48. Ficadex - Pologne Jacques Colibert Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043202
  49. Forum Polskiej Przedsiębiorczości, Warszawa − KRS 0000552618
  50. Fundacja Ars Sacra Przy Archidiecezji Metropolitarnej Szczecińsko-kamieńskiej, Szczecin − KRS 0000366061

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3md Recycling Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000425572
  2. Abakus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229517
  3. Adextra S.A., Warszawa − KRS 0000153943
  4. Adm Czernin S.A., Szamotuły − KRS 0000183211
  5. Agencja Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000191189
  6. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  7. Agencja Rynku Energii S.A., Warszawa − KRS 0000021306
  8. Agol Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000361998
  9. Amw Hotele Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000219989
  10. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  11. Aquakon Sp. Z O.O., Police − KRS 0000163607
  12. Arcelormittal Shared Service Centre Europe Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000005395
  13. Audytor Sp. Z O.O., Jarocin − KRS 0000226581
  14. Axtone Sp. Z O.O., Kańczuga − KRS 0000240217
  15. Białogardzkie Zakłady Garbarskie Sp. Z O.O., Białogard − KRS 0000157432
  16. Billbird S.A., Kraków − KRS 0000038732
  17. Bioenergetyka Zachodniopomorska Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000191095
  18. Bud-bank Leasing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027836
  19. Cefarm - Wrocław - Centrum Zaopatrzenia Farmaceutycznego S.A., Wrocław − KRS 0000002844
  20. Cefarm Białystok S.A., Białystok − KRS 0000204961
  21. Celma Tools S.A., Goleszów − KRS 0000071931
  22. Centrum Logistyki Produktów Mrożonych Lo-ka Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000054769
  23. Centrum Naukowo-produkcyjne Materiałów Elektronicznych Cemat 70 S.A., Warszawa − KRS 0000067845
  24. Centrum Rozwoju Komunalnego S.A., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000013874
  25. Cenzin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000026372
  26. Cerama Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gniewkowo − KRS 0000070145
  27. Chatteris Investments Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000518244
  28. Chemia Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000100551
  29. Chłodnie Kieleckie Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kielce − KRS 0000257836
  30. Cito Blue Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000518405
  31. Coig S.A., Katowice − KRS 0000092497
  32. Cosmetics Rdt Sp. Z O.O., Łomża − KRS 0000126242
  33. Dalkia Jarocin Sp. Z O.O., Jarocin − KRS 0000063936
  34. Detentor Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000122632
  35. Dolnośląska Agencja Handlowa Pro Natura Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000153354
  36. Dworzec Polski S.A., Warszawa − KRS 0000031090
  37. Dystrybucja Poznań Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000178881
  38. Eko-dbaj Sp. Z O.O., Cielcza − KRS 0000184367
  39. Eko-surowce Sp. Z O.O., Kleczew − KRS 0000332872
  40. Ekocem Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000122567
  41. Ekomodern Sp. Z O.O., Ozimek − KRS 0000010237
  42. Elektrownia Pątnów Ii Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000003952
  43. Elpobud Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000144286
  44. Embud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000165473
  45. Enercom Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000256522
  46. Energetyka Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000012900
  47. Energia-nova S.A., Łódź − KRS 0000166194
  48. Energoinwest Serwis Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000148752
  49. Energomix Servis Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000320910
  50. Enion S.A., Kraków − KRS 0000012216

Powiązane przetargi (40 szt.):
  1. Dostawa soli kamiennej drogowej, niezbrylającej gat.DR, do zwalczania śliskości zimowej.
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Zyrardów: Sp. z o.o., Żyrardów
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli kamiennej drogowej, niezbrylającej gat. DR, do zwalczania śliskości zimowej. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Ilość: 2100Mg (po 700Mg w każdym sezonie), b) Wymagania techniczne (w przeliczeniu na suchą masę): - zawartość NaCI- min. 90%, - zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie - max. 8%, - zawartość wody- max. 3%, - zawartość antyzbrylacza- min. 15 p.p.m.
  2. SPRZEDAŻ I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM DO MIASTA PABIANIC
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, Pabianice
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym soli drogowej, wykorzystywanej do zimowego utrzymania dróg. 2. Opis przedmiotu zamówienia: a) Sól przeznaczona jest do zwalczania gołoledzi na drodze o granulacie 0,16 – 4,0 mm. b)Sól drogowa DR niezbrylająca powinna odpowiadać warunkom zawartym w Polskiej Normie PN C 840-2:1998 sól spożywcza. Są to następujące wymagania: - zawartość chlorku sodu NaCl - co najmniej 90%, - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - 8,0% maksymalnie, - zawartość wody - 3,0% maksymalnie, - zawartość żelazocyjanku potasowego - 20 mg/kg Nowa edycja w/w normy tj. PN C-840-2:1998 Sól (Chlorek sodu) Sól spożywcza zastąpiła starą normę PN 86/C-84081/02, eliminując określenie sól drogowa i nie podając dla soli drogowej żadnych wymagań. Niniejszym uznaje się, że dla celów oceny soli stosowanej w drogownictwie wymagania starej normy są właściwe i powinny być nadal stosowane. (Wytyczne Zimowego Utrzymania Dróg opracowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów dla potrzeb GDDP) 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice – ul. Warzywna 1 4. Ilości zamówienia - 800 ton soli drogowej luzem. 5. Realizacja zamówienia publicznego będzie odbywała się od momentu podpisania umowy o dnia 31.05.2017 roku, sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, zgłaszanego z 48 godzinnym telefonicznym wyprzedzeniem. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówienia publicznego co uzależnione jest od warunków atmosferycznych. 7. Kody CPV: 14.41.00.00-8 – sól kamienna 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. 9. Ewentualne reklamacje ilościowe powinny być złożone w dniu zakupu, natomiast jakościowe w dniu ich ujawnienia. 10. Wykonawca obowiązany jest do załatwienia reklamacji niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia o wadliwym wykonaniu umowy nie dłużej niż 14 dni. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) Rozliczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie raz w m-cu do ostatniego dnia każdego miesiąca - na podstawie potwierdzonego dowodu dostawy lub pobrania przez zamawiającego. b) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. c) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
  3. Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, Kartuzy
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. Zamówienie podzielone zostało na dwie części - zadania. Zadanie Nr 1 - dostawa żwiru.Zamówienie dotyczy dostawy żwiru o uziarnieniu 0-4 mm w ilości 5000 ton. do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2016/2017. Zadanie nr 2 - dostawa soli drogowej. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa soli drogowej niezbrylającej (mielonej) w ilości do 1000 ton przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2016/2017.Dostarczana sól drogowa powinna charakteryzować się następującymi parametrami: a. zawartość chlorku sodu (NaCl) min.- 95%; b. zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie max - 3% c. zawartość wody - 1% d. zawartość substancji zapobiegającej zbrylaniu 20 mg/kg e. skład ziarnowy soli: · ilość ziaren > 6 mm - max 5% · ilość ziaren od 1 mm do 6 mm - min 40% f. sól w momencie dostawy nie może być w stanie zbrylonym Ustalenia dodatkowe: 1. Dostawa żwiru i soli drogowej będzie odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do Obwodu Drogowego w Sierakowicach oraz/lub na plac składowy w Kartuzach. Dostawa obejmuje również rozładunek materiału we wskazane miejsce przez Zamawiającego. 2. Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie zgłoszone pisemnie lub faksem lub pocztą elektroniczną przez pracownika Zarzadu Dróg Powiatowych w Kartuzach. Zamawiane partie dostaw winny być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni (zgodnie z ofertą) od daty zgłoszenia zapotrzebowania. 3. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. 4. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy (wraz z załadunkiem wadliwego materiału), w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 5. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości żwiru lub/i soli Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Podane przez Zamawiającego w formularzu ofertowym ilości żwiru i soli objętych zamówieniem mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianego żwiru i soli w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania - jednak gwarantuje, że zamówienie nie będzie niższe niż 70 % w zakresie łącznej kwoty całości zamówienia określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie dostarczony żwir/sól
  4. Dostawa soli drogowej dla ZGK w Ustce w okresie trzech lat od podpisania umowy
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., Ustka
    Przedmiotem zamówienia są systematyczne dostawy soli drogowej dla ZGK w Ustce w okresie trzech lat od podpisania umowy w tym soli drogowej kamiennej luzem z antyzbrylaczem DR w ilości szacunkowej 200 ton, soli kamiennej w workach 50 kg z antyzbrylaczem DS w ilości szacunkowej 100 ton, soli kamiennej luzem z antyzbrylaczem DS w ilości 300 ton
  5. DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM MATERIAŁÓW DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu, Grudziądz
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje
    dostawę soli drogowej i wypadowej wraz z transportem, luzem z antyzbrylaczem oraz chlorku wapnia w
    szczelnych workach typu big-bag, według przedstawionej poniżej specyfikacji. Wielkość zamówienia
    oszacowano na: 1.1. 3000 Mg soli drogowej luzem bez opakowania z antyzbrylaczem do posypywania dróg
    [DR], 1.2. 300 Mg soli wypadowej luzem bez opakowania z antyzbrylaczem do wytwarzania solanki [WS], 1.3.
    20 Mg chlorku wapnia [CW] w szczelnych workach typu big-bag przystosowanych do transportu materiałów
    sypkich - dno worka z lejem wysypowym o ładowności 0,5Mg. Wymagane właściwości fizyko-chemiczne zostały
    określone w formularzu ofertowym. 2. Zamówienie będzie realizowane z zastosowaniem prawa opcji : 2.1. ilość
    dostawy gwarantowanej przez Zamawiającego: 2.1.1. 800 Mg soli [DR], 2.1.2. 100 Mg soli [WS], 2.1.3. 5 Mg
    chlorku wapnia [CW] 2.2. ilość dostawy na prawach opcji (ilość uzależniona jest od warunków pogodowych):
    2.2.1. 2200 Mg soli [DR], 2.2.2. 200 Mg soli [WS], 2.2.3. 15 Mg chlorku wapnia [CW] 3. Wykonawca realizował
    będzie dostawy sukcesywnie (cząstkowe) własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem w
    terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faksem lub mailem.
    4. Do zamówienia zastosowanie będzie miało prawo opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia
    ilości poszczególnych materiałów, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup materiałów w podanych wyżej
    ilościach. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim
    roszczenie o zapłatę za ilość materiałów niedostarczonych, przewyższających minimalną, gwarantowaną
    wielkość zamówienia. 5. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez
    Wykonawcę. W przypadku braku ww. dokumentu dostawa będzie zwrócona na koszt Wykonawcy. 6.
    Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez
    Kupującego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas
    ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół
    różnic. 7. Wykonawca dostarczy do każdej partii zamówienia oświadczenie o zgodności właściwości i cech
    materiałów ze SIWZ lub certyfikat jakości.
  6. Dostawa soli kamiennej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2016/2017
    Zamawiający: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o., Zakopane
    1. Przedmiotem zamówienia i wielkość:
    Zakup i dostawa soli drogowej kamiennej niezbrylającej (sól z transportem) w ilości min. 400 Mg max 750 Mg , dostarczona przez Wykonawcę w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego.
    Dostarczana sól drogowa powinna posiadać naturalne dodatki chlorków potasu, magnezu i wapnia oraz posiadać wysoką skuteczność rozpuszczania pokrywy śnieżno-lodowej.
    Dostarczana sól powinna spełniać określone normy i posiadać parametry jakościowe :
    a) jakość soli drogowej powinna spełniać warunki wg normy PN - 86/C - 84081/02,
    b) ponadto powinna posiadać następujące parametry:
    -zawartość wody wg PN - 80/C - 84081/20 max. do 2 %,
    - zawartość subst. nierozpuszczalnych wg PN - 80/C - 84081/21 max. do 2,5 %,
    - zawartość NaCl wg PN - 80/C - 84081/31 min. 94 %,
    - zawartość CaCL2 wg PN - 80/C - 84081/25,
    - zawartość MgCL2 wg PN - 80/C - 84081/25,
    - zawartość siarczanów wg PN - 80/C - 84081/32,
    - posiadać skład ziarnowy wg PN - 80/C - 84081/10 tzn:
    - ilość ziaren > 6 mm: max. 5%
    - ilość ziaren < 1 mm: max 50%
    - ilość ziaren < 0,18: max. 10%
    c) sól drogowa powinna odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym (Atest Higieniczny PZH ) - wymagane jest dołączenie do oferty Atestu Higienicznego - Państwowego Zakładu Higieny dla dostarczanej soli drogowej lub równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
    d)sól powinna posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów - wymagane jest załączenie do oferty pozytywnej opinii Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dla dostarczanej soli drogowej lub równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego
    e)materiał tj. sól kamienna drogowa musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 z 2005r. poz.1960).
    Wykonawca na etapie realizacja przedmiotu Zamówienia będzie obowiązany dołączyć do każdej dostarczonej partii materiału Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający możliwość wykorzystania soli do zimowego utrzymania dróg oraz deklaracje zgodności.
    Ilości wskazane w pkt. 3.1 SIWZ określają szacunkowe potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, nie stanowiąc zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
    1.2. Przeznaczenie: Sól drogowa niezbrylająca przeznaczona do zwalczania gołoledzi poprzez bezpośrednie wysypywanie jej na nawierzchnię.
    Dostarczona sól powinna spełniać wymogi wykonania zarówno solanki używanej w solarkach i do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej używanej w piaskarkach i solarkach.
    1.3. Jednostka obmiarowa: Jednostką obmiarową jest dostawa 1 Mg materiału.
    Przez skrót Mg Zamawiający rozumie Megagram równy jednemu milionowi gramów.
    1.4. Transport:
    a) Materiał musi być przewożony samochodami samowyładowczymi,
    b) Wykonawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń odnośnie obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiału po drogach publicznych,
    c) Ilość i wydajność środków transportu musi gwarantować terminowość wykonania dostaw.
    d) Transport materiałów do miejsca składowania leży po stronie Wykonawcy.
    e) Miejsce składowania: Baza TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.,ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane,
    f)Wykonawca zobowiązany jest do transportu soli drogowej, w sposób zabezpieczający przedmiot zamówienia przed zwilgoceniem oraz w warunkach które zapobiegają jego zbrylaniu. Środki transportu powinny być suche, czyste i szczelne.
    1.5. Warunki Dostawy i sposobu przyjęcia soli kamiennej drogowej:
    1.Dostawy soli drogowej będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego,w następujących terminach i zakresie:
    - do 30.11.2016 r. - 400 Mg,
    - pozostała ilość wg potrzeb, po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego, partiami do końca trwania umowy.
    2.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówioną partię towaru w terminie 2 dni od zgłoszenia faxem lub pisemnie,
    3.Forma dostawy - sól kamienna drogowa luzem bez opakowań,
    4.Przyjmowane partie materiału muszą być ważone na legalizowanej wadze Bazy TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. ul. Wojdyły 25 - Olcza, przy udziale pracownika Zamawiającego, celem weryfikacji dokumentów dostawy (np. WZ)
    5. Ważenie przy udziale pracownika Bazy ul. Wojdyły odbywać się będzie:
    - pn, wt, śr - godz. 9.00-15.00,
    - czw, pt - godz. 7.00 - 17.00 ,
    - sb 7.00 - 14.00,
    - w innych godzinach termin ważenia należy wcześniej ustalić telefonicznie z koordynatorem ds. przedmiotu zamówienia Pan Robert Grzyb (tel. kom. 695 802 603).
    6. Zważone partie materiału odbiera na miejscu składowania koordynator ds. przedmiotu zamówienia,
    7. Dowodem dostawy na podstawie którego Wykonawca będzie wystawiał fakturę VAT jest:
    - podpisany czytelnie przez przedstawiciela Wykonawcy oraz opieczętowany pieczątką Wykonawcy dokument np. WZ zawierający wagę brutto, wagę netto, wagę tary, datę i miejscowość załadunku, nr rejestracyjny samochodu dostawczego, imię i nazwisko kierowcy.
    8. Dowód dostawy soli kamiennej drogowej przedstawiany przez Wykonawcę winien być zgodny z wydrukiem (kwit wagowy) z legalizowanej wagi Zamawiającego. W przypadku niezgodności pomiędzy dowodem dostawy przedstawianym przez Wykonawcę a wydrukiem (kwit wagowy) z legalizowanej wagi Zamawiającego, decydujące znaczenie podczas weryfikacji faktury VAT Wykonawcy ma kwit wagowy z wagi Zamawiającego.
    1.6. Kontrola jakości
    Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości poszczególnych partii dostarczanej soli kamiennej drogowej. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego co do jakości dostarczonej soli kamiennej drogowej, Zamawiający ma prawo pobrać próbkę do badania, które zostanie zlecone niezależnemu Laboratorium na koszt Wykonawcy. W przypadku dostarczenia soli niezgodnej z wymogami Zamawiającego materiał zostanie zwrócony na koszt Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zgodnej z wymogami SIWZ soli kamiennej drogowej w ilości zgodnej ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem.
    1.7. W cenie 1 Mg materiału uwzględnione muszą być wszelkie koszty jakie ponosi Wykonawca w tym koszty transportu materiału do miejsca składowania tj. do Bazy TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34 - 500 Zakopane.
    1.8. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z miejscem dostaw i ważenia, jej bezpośrednim otoczeniem, a także zdobycia na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty
  7. Sukcesywna dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej do wykonania mieszaniny piasku z solą, luzem w ilości 540 ton do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych z rozładunkiem i transportem do siedziby zamawiającego tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Turku
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, Turek
    Przedmiot zamówienia obejmuje min. nw. zakres:

    Sukcesywna dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej,
    nieodpadowej do wykonania mieszaniny piasku z solą, luzem w ilości 540 ton
    do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych
    z rozładunkiem i transportem do siedziby zamawiającego
    tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Turku

    1. Sól drogowa DR niezbrylająca powinna spełniać wymogi dotyczące składu chemicznego i granulacji, w wielkościach określonych poniżej oraz posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości oraz winna być zgodna z normą PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych.
    2. Skład chemiczny soli drogowej:
    - NaCl min 90%
    - antyzbrylacz K
    - Fe(Cn) min 40 mg/kg
    - części nierozpuszczalne w wodzie max 8%
    - wilgotność max 3%
    Granulacja: - ziarna
    - powyżej 6 mm max 10%
    - ziarna poniżej 1 mm max 20%
    - ziarna od 1 mm do 6 mm min. 70%
    3. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy soli drogowej w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń telefonicznych na dostawę określonej ilości soli drogowej. Minimalna dostawa soli wynosi 25,00 ton.
    4. Sól drogowa DR niezbrylająca będzie dostarczana transportem Wykonawcy na jego koszt do siedziby Zamawiającego.
    5. Za usługi wykonane jako niezbędne, choć nie objęte szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia - wynagrodzenie nie przysługuje.



    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania jakości każdej dostarczonej partii soli drogowej DR niezbrylającej, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt Wykonawcy.
    7. W celu porównania uzyskanych wyników badań Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy próbkę soli w ilości ok. 5 kg wraz z załączoną analizą chemiczną danej próbki, która winna potwierdzać spełnienie wymogu dotyczącego składu chemicznego soli drogowej i granulacji określonej wyżej.
    8. Do każdej partii soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych Wykonawca przedłoży świadectwo jakości wyrobu (badania soli drogowej).
    9. Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument wagowy potwierdzający ilość dostarczonej soli drogowej. W przypadku wątpliwości, co do ilości dostarczonej soli drogowej, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia, skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości.
    10. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego.
    11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówienia publicznego co uzależnione jest od warunków atmosferycznych.
    12. Zamawiający zastrzega, że w razie niewykorzystania limitu dostaw soli, Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia:
    a. należności za niedostarczoną partię soli,
    b. odszkodowania za utracone korzyści
    13. W przypadku dostawy soli niezgodnej z zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest wymienić towar w terminie do 48 godzin od dostarczenia.
    14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 -miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
  8. Sprzedaż i dostawa soli drogowej
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Grodzisk Mazowiecki
    Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę soli drogowej gruboziarnistej granulacji 0,18 - 5 mm do mieszania z piaskiem, z dodatkiem antyzbrylacza spełniającej normę PN -86/C - 84081/02. Planowana ilość dostawy soli drogowej luzem ok. 800 ton. Dostawa na bazę PZD zlokalizowaną w Kozerkach k/Grodziska Mazowieckiego ul. Marsa 12
  9. Dostawa soli drogowej.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, Karczew
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli kamiennej drogowej gruboziarnistej nie zbrylającej do posypywania nawierzchni dróg - sól kamienna gat. DR w ilości 1000 ton. Zamawiana sól musi spełniać wymagania określone w Polskiej Normie PN-86/C84081/02.
  10. Dostawa soli drogowej do likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych Powiatowego Zarządu Dróg w Starogardzie Gdańskim w sezonie zimowym 2016/2017
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg, Starogard Gdański
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na teren działania Powiatowego Zarządu Dróg Starogard Gdański w sezonie zimowym 2016/2017.
    Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie w trakcie trwania sezonu zimowego , w terminach i ilościach w zależności od potrzeb Zamawiającego .
    Sól należy dostarczyć do poszczególnych baz składowych PZD Starogard Gdański :
    1) Baza składowa Starogard Gd. ul. Mickiewicza 9 83-200 Starogard Gdański
    2) Baza składowa Borzechowo, ul. Szkolna 18 83-224 Borzechowo
    Zamówienie należy realizować w ilości 1 200 Mg do poszczególnych baz:
    - w roku 2016
    Baza składowa Starogard Gd., - łącznie 150 Mg
    Baza składowa Borzechowo - łącznie 150 Mg
    - w roku 2017
    Baza składowa Starogard Gd., - łącznie 450 Mg
    Baza składowa Borzechowo - łącznie 450 Mg
    Wymagane parametry przedmiotu zamówienia:
    NaCl - 90,0% min; SO4 - 2,0 % max; H2 O - 3,0% max; części nierozpuszczalne w wodzie - 8,0 % max; antyzbrylacz - min. 20,0 mg/kg; uziarnienie od 1-6 mm ,
    ziarna powyżej 6 mm - 10 % max , ziarna poniżej 1 mm- 20% max; kolor soli- biały;
    postać- produkt krystaliczny, sypki . Pozostałe wymagania dla soli zawarte są w PN - 86/C-84081/02. Sól musi posiadać dokument /atest/ niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności materiału z normami potwierdzający parametry soli drogowej spełniające wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia
  11. Dostawa soli drogowej DR
    Zamawiający: Zakład Utrzymania Miasta sp. z o. o., Skierniewice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: soli drogowej DR z antyzbrylaczem kod CPV 14440000-7 w ilości 700 ton. .
    Sól drogowa powinna zawierać minimum 96% chlorku sodu granulacji 0,10-6,0 mm z czego powyżej 0,20 mm winno być 50%.
    Przedmiot zamówienia musi posiadać atest PZH zgodny z PN-86/C-84081/2 i pozytywną opinią Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i atest Państwowego Zakładu Higieny.
  12. Dostawy soli drogowej niezbrylającej -DR do mieszanki piaskowo - solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska w roku 2016
    Zamawiający: Gmina Dąbrowa Chełmińska, Dąbrowa Chełmińska
    Przedmiotem zamówienia są: Dostawy soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo - solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska w roku 2016; w ilości do 150 Mg. Dostarczona sól drogowa powinna spełniać parametry Polskiej Normy PN-86/C-84081/02. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej zał. 5 do SIWZ. KOD CPV: 34.92.71.00-2 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia..
  13. Dostawa soli drogowej
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, Tuchola
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej o symbolu DR do zimowego utrzymania dróg na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi.
    2. Wymagania dla soli drogowej:
    1) sól zwykła, luzem, gatunek DR;
    2) zawartość NaCl min. 90%;
    3) zawartość K4Fe(CN)6 min. 20 mg/kg;
    4) zawartość H2O max. 3%;
    5) zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie max. 8%;
    6) pozostałe wymagania dla soli według Normy PN - 86/C - 84081/02;
    7) sól musi posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny lub równoważne zaświadczenie wystawione przez odpowiednie uprawnione podmioty mające siedzibę w innym państwie.
    3. Maksymalna dostawa soli wynosi 600 ton.
    4. Sól należy dostarczyć własnym transportem na adres Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
    5. Dostawy soli będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 100 t soli drogowej w ciągu 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Kolejne dostawy będą wykonywane w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego lub w innym terminie uzgodnionym przez strony.
    6. Rzeczywista wielkość dostawy może ulec zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych i zapotrzebowania soli do zimowego utrzymania.
    7. Zamawiający w trakcie realizacji umowy ma prawo żądać aktualnych dokumentów potwierdzających jakość soli drogowej. W przypadkach spornych lub wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania kontroli jakości dostarczonej soli drogowej poprzez wykonanie badań laboratoryjnych. W wyniku stwierdzenia niezgodności parametrów dostarczanej soli z wymaganiami Zamawiającego, koszt badań ponosi Wykonawca.
    8. W razie protokolarnego stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczana sól nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia soli drogowej z miejsca składowania wskazanego w ust. 4 i dostarczenia w ciągu dwóch dni roboczych przedmiotu umowy zgodnego z wymaganiami Zamawiającego.
    9. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV:
    34.92.71.00 - 2 sól drogowa
  14. Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Włocławek
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku, w ilości 2000 ton. 2. Sól drogowa DR niezbrylająca powinna spełniać wymogi dotyczące składu chemicznego i granulacji, w wielkościach określonych poniżej oraz posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości oraz winna być zgodna z normą PN-86/C-84081/2. Skład chemiczny soli drogowej: - NaCl min 90% - antyzbrylacz K Fe(Cn) min 40 mg/kg - części nierozpuszczalne w wodzie max 8% - wilgotność max 3% Granulacja: - ziarna powyżej 6 mm max 10% - ziarna poniżej 1 mm max 20% - ziarna od 1 mm do 6 mm min. 70% 3. Sól drogowa DR niezbrylająca będzie dostarczana transportem Wykonawcy na jego koszt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania jakości dostarczonej partii soli drogowej DR niezbrylającej, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt Wykonawcy. W celu porównania uzyskanych wyników badań Wykonawca załączy do oferty próbkę soli w ilości ok. 5 kg wraz z załączoną analizą chemiczną danej próbki, która winna potwierdzać spełnienie wymogu dotyczącego składu chemicznego soli drogowej i granulacji określone w pkt. 2. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy soli drogowej w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń wysłanych listownie lub faxem na dostawę określonej ilości soli drogowej (bez ograniczeń co do wielkości partii pojedynczego zamówienia). 6. Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument wagowy potwierdzający ilość dostarczonej soli drogowej. W przypadku wątpliwości, co do ilości dostarczonej soli drogowej, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia, skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości. 7. Termin dostawy nie może przekroczyć 5 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia przesłanego Wykonawcy listownie lub faxem. 8. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego zlokalizowana przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku. 9. Zamawiający zastrzega, że w razie niewykorzystania limitu dostaw soli w ilości określonej w pkt. 1, Dostawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: - należności za niedostarczoną partię soli, - odszkodowania za utracone korzyści. Minimalny limit ilości soli, którą Zamawiający zobowiązuje się wybrać stanowi 50% ilości całego zamówienia
  15. Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg
    Zamawiający: Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy, Płock
    Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
  16. Dostawa soli drogowej
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu, Sieradz
    Dostawa soli drogowej
  17. Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 3 500 ton soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla MPO Sp. z o.o. w Krakowie
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 3 500 ton soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla MPO Sp. z o.o. w Krakowie.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

    Uwaga!!!!
    1. Dostarczenie przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie według zapotrzebowań cząstkowych składanych przez zamawiającego za pośrednictwem fax. w okresie:
    a) 72 godzin od daty złożenia przez zamawiającego zapotrzebowania cząstkowego tj. wykonawca zobowiązany jest zrealizować pierwszą partię zamówionej soli w ilości nie mniejszej niż 190 ton w ciągu 72 godzin od daty złożenia przez zamawiającego zapotrzebowania cząstkowego. W każdej następnej dobie wykonawca będzie dostarczał min. 190 ton soli drogowej/dobę aż do wyczerpania ilości wskazanej w zapotrzebowaniu cząstkowym;
    b) 48 godzin od daty złożenia przez zamawiającego ww. zapotrzebowania cząstkowego w tzw. sytuacjach awaryjnych tj. wykonawca zobowiązany jest zrealizować pierwszą partię zamówionej soli w ilości nie mniejszej niż 190 ton w ciągu 48 godzin od daty złożenia przez zamawiającego zapotrzebowania cząstkowego. W każdej następnej dobie wykonawca będzie dostarczał min. 190 ton soli drogowej na dobę aż do wyczerpania ilości wskazanej w zapotrzebowaniu cząstkowym;
    c) dłuższym niż określony w pkt. a) i b) jeżeli zamawiający uzna, iż dostarczenie soli jest konieczne w celu uzupełnienia stanów magazynowych. Wówczas zamawiający na założonym zapotrzebowaniu cząstkowym zamieści adnotację -uzupełnienie stanów magazynowych- i określi precyzyjnie termin realizacji w którym wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację zamówionej partii soli.
    2. Zamawiający złoży pierwsze zapotrzebowanie na sól stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia po wykorzystaniu posiadanych stanów magazynowych soli zgromadzonej na terenie bazy Spółki na sezon zimowy 2014-2015.
    3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia przez wykonawcę jakiejkolwiek ilości soli drogowej bez złożenia pisemnego zapotrzebowania, o którym mowa w § 2 ust. 1 projektu umowy stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.
  18. Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania nawierzchni drogowych
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie, Radlin
    Zakup środka chemicznego do zimowego utrzymania nawierzchni drogowych w sezonie 2015/2016 z dostawą do magazynu ZGK Radlin
  19. Dostawa soli drogowej wraz z transportem w ilości do 1500 Mg do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2015 roku
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej do zwalczania skutków
    zimy w sezonie zimowym 2015 rok, w ilości do 1500 Mg. (ton) do siedziby
    Zamawiającego.
    Parametry minimalne:
    Skład chemiczny:
    a) NaCl - min 95,0 %,
    b) SO4 - max 2,0 %,
    c) H2O - max 1,0 %,
    d) K4Fe(Cn)6 (antyzbrylacz) - minimum 40,0 mg / kg,
    e) części nierozpuszczalne w wodzie - max 3,0 %.
    2) Granulacja
    a) ziarna powyżej 6 mm - max 5,0 %,
    b) ziarna poniżej 1mm - max 50,0 %.
    1.2 Wymagania zamawiającego:
    1. Wykonawca realizował będzie dostawy własnym środkiem transportu wraz załadunkiem i rozładunkiem do siedziby Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zapotrzebowania faksem lub mailem
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanej soli
    drogowej, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia opisanego
    w § 3 umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia
    względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość soli
    nie dostarczonej.
    2. Zamawiający zamierza wykorzystać minimum 60% ilości soli wskazanej
    w opisie przedmiotu zamówienia.
    3.Sól drogowa luzem bez opakowania.
    4.Dostawy będą dokonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego- jednorazowo nie mniej niż 200 Mg (ton).
    5. Na dostarczona sól należy przedłożyć:
    5.1.Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny
    5.2.Opinię techniczną wydana przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie
  20. Dostawa soli drogowej na potrzeby ZDP Słupsk na sezon 2015/2016
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Słupsk
    Sukcesywna dostawa (wraz z transportem) soli drogowej luzem na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku w sezonie zimowym 2015/2016 na plac składowy
    Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku, zlokalizowanym przy ul. Słonecznej 16e w Słupsku w ilości 500,00 Mg

    Sukcesywna dostawa (wraz z transportem) soli drogowej luzem na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku w sezonie zimowym 2015 2016 na plac składowy
    Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, zlokalizowanym w m. Główczyce ul. Słupska 19A w ilości 500 Mg
    Zamawiający będzie składał zamówienie (z uwzględnieniem ilości i placu składowego) za pomocą fax u. Zamawiający przewiduje, że przy jednorazowym zamówieniu dostawy zamówi minimum 25 30 Mg soli drogowej. Zamówienie należy zrealizować w terminie 5 dni od jego otrzymania.
    W oparciu o art 34 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający gwarantuje realizację dostawy soli drogowej o wartości 40% ceny umownej, natomiast 60% tej ceny będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego.
    Ustala się sposób realizacji zamówienia i wielkości zamówień
    1) minimalna wielkość planowanych dostaw 40% 400,00 Mg
    2) maksymalna wielkość planowanych dostaw 100% 1.000,00 Mg
    Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
    W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
    Wykonawca musi dostarczyć na oferowaną sól drogową Aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny oraz opinię techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie dopuszczającą sól do stosowania przy zimowym utrzymaniu dróg lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej.
    Sól drogowa z przeznaczeniem do piaskarek i wykonania solanki do solarek powinna spełniać wymogi normy PN 86 C 84081 02 i norm pokrewnych oraz charakteryzować się parametrami
    zawartość chlorku sodu NaCl co najmniej 90%,
    zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie 8,0% maksymalnie,
    zawartość wody 3,0% maksymalnie,
    zawartość żelazocyjanku potasowego (dodawanego w celu zapobiegania zbrylaniu soli) minimum 20 mg/kg,
    klasa ziarnowa soli: 1÷6 mm wielkość odsiewu na sicie górnym 6,0 mm wynosi maksymalnie 10%, a wielkość przesiewu na sicie dolnym 1,0 mm wynosi maksymalnie 20%.
    Optymalny skład ziarnowy soli drogowej powinien być następujący
    60 80% ziaren w przedziale 1÷3 mm,
    10 25% ziaren w przedziale 3÷6 mm,
    do 5% ziaren poniżej 0,18 mm,
    do 5% ziaren powyżej 6 mm.
    Sól w momencie dostawy nie może być w stanie zbrylonym.
    Wspólny słownik zamówień:
    CPV 34 92 71 00 2 Sól drogowa
    Treść oferty musi odpowiadać specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  21. Dostawa 1000 ton soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2015/2016
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, Kartuzy
  22. DOSTAWA MATERIAŁÓW DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA NAWIERZCHNI DRÓG
    Zamawiający: "KOM-LUB" Sp. z o .o., Luboń
  23. SPRZEDAŻ I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WRAZ Z TRANSPORTEM DO MIASTA PABIANIC
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, Pabianice
  24. Dostawa soli drogowej DR do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2015/2016
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, Częstochowa
  25. DOSTAWA SOLI DROGOWEJ WRAZ Z TRANSPORTEM
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu, Grudziądz
  26. Dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg, Grudziądz
  27. sprzedaż i dostawa soli drogowej
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Grodzisk Mazowiecki
  28. Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu gminy Czermin.
    Zamawiający: Gmina Czermin, Czermin
  29. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Nowe Miasto nad Wartą
    Zamawiający: Gmina Nowe Miasto nad Wartą, Nowe Miasto nad Wartą
  30. Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Rawskiego, Rawa Mazowiecka
  31. Dostawa soli drogowej
    Zamawiający: Łódzki Zakład Usług Komunalnych, Łódź
  32. Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 oraz 2015/2016 dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg, Sochaczew
  33. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kotlin z nieruchomości zamieszkałych
    Zamawiający: Gmina Kotlin, Kotlin
  34. Zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w gminie Środa Wielkopolska
    Zamawiający: Urząd Miejski w Środzie Wlkp., Środa Wielkopolska
  35. Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czermin
    Zamawiający: Gmina Czermin, Czermin
  36. Część 1. Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z terenu gminy Czermin
    Zamawiający: Gmina Czermin, Czermin
  37. Część 1.Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z terenu gminy Czermin, Część 2. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu gminy Czermin.
    Zamawiający: Gmina Czermin, Czermin
  38. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Nowe Miasto nad Wartą.
    Zamawiający: Gmina Nowe Miasto nad Wartą, Nowe Miasto nad Wartą
  39. Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługę rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych.
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o., Łódź
  40. ZP-DE-EPI 04A-2011
    Zamawiający: Kopalnia Węgla Brunatnego"Konin" w Kleczewie Spółka Akcyjna, Kleczew

Inne osoby dla Mazurek Sławomir Grzegorz (31 osób):