Kogo reprezentuje osoba

Micał Robert Andrzej

w KRS

Robert Andrzej Micał

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Robert
Drugie imię:Andrzej
Nazwisko:Micał
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1958 r., wiek 58 lat
Miejscowości:Bielsk Podlaski (Podlaskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:31 w aktualnych firmach, 37 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bolesta Małgorzata Teresa, Chmay Szczepan Michał, Eliasz Krystian Jakub, Flaszyńska Marzena Maria, Kowalewski Adam Stanisław, Krawczyk Konrad Maciej, Krysztopowicz Joanna, Kukawski Marcin, Micał Zina, Stermach Janusz Jerzy, Własiuk Mariusz, Zaleski Janusz Bonifacy, Żuk Łukasz Norbert, Łukaszuk Marek
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Flaszyńska Marzena, Karłowicz Hubert, Micał Zina, Tarazewicz Tomasz, Własiuk Mariusz, Łukaszuk Marek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bolesta Małgorzata Teresa, Gołąbiecki Leszek Marek, Lachocka Bożenna Anna, Mikołuszko Jan, Mikołuszko Zofia, Sawicka Elżbieta, Sokołowski Krzysztof, Stajkowska Zofia, Winiarczyk Mariusz Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuczaj Marian
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmay Szczepan Michał, Masojada Krzysztof Adam, Motkowski Przemysław, Samojluk Leszek Jerzy, Tarasiuk Grażyna, Wróbel Zygmunt

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żukowski Henryk
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Filipiuk Antonina, Kieczeń Jan, Kieczeń Wojciech, Kramkowska Jadwiga, Krasowski Andrzej, Micał Beata, Nikołajuk Jan, Radziwoniuk Nina, Wołosik Sławomir

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Taranta Wiaczesław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domańska Agnieszka Justyna, Gołąbiecki Leszek Marek, Mikołuszko Jan, Rawdanowicz Marek, Sawoniewski Mariusz, Skibiński Andrzej, Szkiłądź Adam, Wasilewski Eugeniusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Orzelski Romuald Jerzy
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drobek Marcin Piotr, Gołąbiecki Leszek Marek, Micał Zina, Mikołuszko Jan, Mikołuszko Zofia, Sawicka Elżbieta, Sawoniewski Mariusz, Skowrońska Beata Maria, Skowroński Dariusz, Stajkowska Zofia Iwona, Wasilewski Eugeniusz, Winiarczyk Mariusz Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woliński Waldemar Włodzimierz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drobek Marcin, Gościcki Zbigniew Tadeusz, Lachocka Bożenna, Mikołuszko Jan, Przeździecka Ewa, Sawoniewski Mariusz, Skowroński Dariusz Tomasz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmay Michał, Chmay Szczepan Michał, Grabowski Marek Mikołaj, Masojada Krzysztof Adam, Motkowski Przemysław, Samojluk Leszek Jerzy, Tarasiuk Grażyna, Wróbel Zygmunt, Własiuk Mariusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuszczak Piotr Bogusław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alumic S.A., Bielsk Podlaski − KRS 0000555275
  2. Atech Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000190423
  3. Budrex-kobi Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000073755
  4. Bukowska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000635572
  5. Ceramika Nowa Gala S.A., Końskie − KRS 0000011723
  6. Ci Games S.A., Warszawa − KRS 0000282076
  7. City Kamaho Investment Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzielnością Spółka Komandytowa, Legionowo − KRS 0000510688
  8. Demeter Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000464684
  9. Dqm Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000164822
  10. Dream Food Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000009864
  11. Energodomy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000523067
  12. Finea Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000387444
  13. Fundacja Budowanie Bez Granic -, Warszawa − KRS 0000207903
  14. Fundacja Glogerianum, Łomża − KRS 0000239949
  15. Fundacja Pomocy Oparzonym, Warszawa − KRS 0000340763
  16. Fundacja Szachowa Im. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego, Warszawa − KRS 0000223024
  17. G 81 Sp. Z O.O., Bielsk Podlaski − KRS 0000390524
  18. Gn Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000204800
  19. Home Kamaho Investment Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Legionowo − KRS 0000546494
  20. Hotel Unibus Sp. Z O.O., Bielsk Podlaski − KRS 0000106730
  21. Instalexport Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000384526
  22. Instalexport S.A., Warszawa − KRS 0000022555
  23. Inwestycje i Zarządzanie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000195320
  24. Junimex Development 7 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000226688
  25. Kalter Nieruchomości Projekt 11 Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000605216
  26. Kalter Nieruchomości Projekt 9 Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000601930
  27. Kalter Nieruchomości Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000600417
  28. Kalter Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000205696
  29. Kalter Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Białystok − KRS 0000612420
  30. Kamaho Investment Sp. Z O.O., Legionowo − KRS 0000367225
  31. Knw2 Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000605298
  32. Kobyłka Dom Sp. Z O.O., Kobyłka − KRS 0000603992
  33. Kompania Domowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000481821
  34. Kompania Domowa Sp. Z O.O. Projekt 1 Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000519626
  35. Kompania Domowa Sp. Z O.O. Projekt 2 Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000531428
  36. Kompania Domowa Sp. Z O.O. Projekt 3 Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000530841
  37. Kompania Domowa Sp. Z O.O. Projekt 4 Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000596037
  38. Koreinwest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000250519
  39. Korporacja Radex S.A., Warszawa − KRS 0000211683
  40. Kosmonautów Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000635566
  41. Koszykarski Klub Sportowy Tur Basket, Bielsk Podlaski − KRS 0000592858
  42. Lykke Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000428046
  43. Md Inwestycje Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000440149
  44. Mebis Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000329062
  45. Międzynarodowe Stowarzyszenie Przyszłość Mediów, Warszawa − KRS 0000007848
  46. Monday Development S.A., Poznań − KRS 0000323647
  47. Murapol Wola House Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000271233
  48. Nafibud S.A., Bielsk Podlaski − KRS 0000502097
  49. Nexus Polska Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Izabelin − KRS 0000207336
  50. Nieruchomości Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229092

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aml - Construction Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000177284
  2. Aquard Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000159597
  3. Ascor S.A., Warszawa − KRS 0000053945
  4. Atlantic Ventures Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000331338
  5. Ayas Projekt - Konstrukcje Stalowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000212026
  6. Budimex Dromex S.A., Warszawa − KRS 0000131057
  7. Budimex S.A., Warszawa − KRS 0000001764
  8. Budimex Unibud S.A., Warszawa − KRS 0000026916
  9. Centrum Inwestycyjno - Biurowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021740
  10. Czarnieckiego Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000434400
  11. Dak-pol Zakład Drzewny W Czarnej Białostockiej - Sp. Z O.O., Czarna Białostocka − KRS 0000140640
  12. Danwood Sp. Z O.O., Bielsk Podlaski − KRS 0000024324
  13. Eiffage Immobilier Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000068456
  14. Eiffage Polska Budownictwo S.A., M.st. Warszawa − KRS 0000044233
  15. Eiffage Polska Instalacje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000073799
  16. Eiffage Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000074364
  17. Eko Agro Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000491892
  18. Ekologiczne Materiały Grzewcze Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000220125
  19. Emc Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Toruń − KRS 0000154839
  20. Fundacja Primus, Warszawa − KRS 0000127973
  21. Galeria Kutno Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000367456
  22. Galeria Opoczno Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000334555
  23. Generale Routiere Polska S.A., Warszawa − KRS 0000058938
  24. Gma Park Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000297576
  25. Herkules S.A., Warszawa − KRS 0000261094
  26. Holma Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Stare Babice − KRS 0000019572
  27. Hydrobudowa - 6 S.A., Warszawa − KRS 0000079628
  28. Idm S.A. Układowej, Kraków − KRS 0000004483
  29. Iglotex - Sochaczew Sp. Z O.O., Porosły − KRS 0000114454
  30. In Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000286707
  31. Inexbau Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000295037
  32. Inwestycje Płock Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000072605
  33. Inżynieria Białystok Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000022218
  34. Kariera.pl S.A., Warszawa − KRS 0000010265
  35. Klub Szachowy Polonia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000166639
  36. Konsorcjum Budowlano-inwestycyjne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000110420
  37. Makbud Sp. Z O.O., Łomża − KRS 0000194375
  38. Master Finance S.A., Warszawa − KRS 0000311982
  39. Master Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000042652
  40. Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Nauka, Warszawa − KRS 0000169562
  41. Mitex-inwestycje 3 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000211852
  42. Ml Electronics Sp. Z O.O., Kuźnica − KRS 0000524131
  43. Moderndach Sp. Z O.O., Łochocin − KRS 0000293415
  44. Monday Palacza Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000394406
  45. Mostostal- Technika Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000063655
  46. Nordhus S.A., Bielsk Podlaski − KRS 0000390670
  47. Odrzańskie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000152509
  48. Orłowska Riwiera Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000274283
  49. Osiedle Pod Kasztanami Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000242612
  50. Pa Energobudowa Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000054580

Powiązane przetargi (68 szt.):
  1. ROBOTY DODATKOWE NIEZBĘDNE DO REALIZACJI ZADANIA: REMONT I MODERNIZACJA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII W SPZZOZ W WYSZKOWIE
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, Wyszków
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Protokółach Konieczności oraz Kosztorysach Ofertowych Wykonawcy, uzgodnionych z Zamawiającym i sprawdzonych przez Inspektora Nadzoru, w tym:
    a) Protokół Konieczności z dnia 29.02.2016 wraz z Kosztorysem ofertowym - roboty wentylacyjne z dnia 29.02.2016r. na kwotę 13.016,87 zł w zakresie zmiany przebiegu trasy wentylacji.
    b) Protokół Konieczności z dnia 29.02.2016 wraz z Kosztorysem ofertowym - roboty wentylacyjne z dnia 29.02.2016 r. na kwotę 10.617,40 zł w zakresie zamiany centrali wentylacyjnej niezgodnej z Dyrektywą 2009/125.WE na centralę wentylacyjną zgodną z Dyrektywą.
    c) Protokół Konieczności z dnia 22.03.2016 wraz Kosztorysem ofertowym robót dodatkowych konstrukcji wzmacniającej i nadproży z dnia 22.03.2016r. na kwotę 3.585,21 zł w zakresie wykonania dodatkowego wzmocnienia pod montaż - mostów medycznych- oraz wykonania dodatkowych nadproży.
    d) Protokół Konieczności z dnia 24.02.2016 wraz Kosztorysem ofertowym z dnia 24.02.2016r. na kwotę 8.800,00 zł netto - Dostawa nowych drzwi D8 EI 60 kolor stolarki RAL 5010 wyposażonych w gałko-klamkę, elektrozaczep, samozamykacz.
  2. Budowa przedszkola 6-cio oddziałowego w miejscowości Dziekanów Leśny w ramach zadania inwestycyjnego nr 21/13 pn: Budowa Przedszkola w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa
    Zamawiający: Gmina Łomianki, Łomianki
    1 Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przedszkola 6-cio oddziałowego w miejscowości Dziekanów Leśny w ramach zadania inwestycyjnego nr 21/13 pn: Budowa Przedszkola w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa.
    2 Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie Budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty.
    3 Zakres robót:
    - roboty rozbiórkowe,
    - roboty ziemne,
    - wykonanie fundamentów,
    - wykonanie ścian nadziemia, słupów, schodów oraz stropów,
    - montaż zbrojenia,
    - wykonanie stropodachów,
    - wykonanie wykończeń - ścianki działowe, ślusarka okienna i drzwiowa, stolarka drzwiowa, tynki i okładziny wewnętrzne, podkłady i posadzki, malowanie, roboty ślusarsko - kowalskie
    - montaż windy,
    - wykonanie elewacji,
    - wykonanie dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych,
    - realizacja placu zabaw,
    - wykonanie elementów zagospodarowania terenu: mała architektura, ogrodzenie,
    - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, instalacja hydrantowa,
    - instalowanie wentylacji i klimatyzacji,
    - roboty instalacyjne gazowe wewnętrzne,
    - roboty instalacyjne c.o, kotłownia,
    - roboty instalacyjne elektryczne wewnętrzne,
    - wykonanie pozostałych instalacji,
    - wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej,
    - oświetlenie zewnętrzne

    4 Lokalizacja przedsięwzięcia Budowa przedszkola 6-cio oddziałowego w całości realizowana będzie na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie warszawskim zachodnim, gmina Łomianki, wieś Dziekanów Leśny, ul. Akinsa.
    5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ 7-10.
  3. Przebudowa części parteru i pierwszego piętra budynku CWPL CePeLek SP ZOZ przy ul. Żeromskiego 33 w Warszawie.
    Zamawiający: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: -przebudowie wybranych pomieszczeń na poziomie -1 z przeznaczeniem na pomieszczenia techniczne, -przebudowie pomieszczeń na parterze budynku z przeznaczeniem na gabinet ginekologiczny wraz z węzłem sanitarnym, gabinet kardiologiczny wyposażony w EKG i inny sprzęt medyczny, gabinety POZ, gabinet diabetologiczny, gabinet stomatologiczny (3 unity),szatnie dla pacjentów i dla personelu, pokój dla kierownika, pielęgniarki, socjalnego i pomieszczenia na kartoteki, -przebudowie pomieszczeń na pierwszym piętrze budynku z przeznaczeniem na poradnie rehabilitacyjną, pomieszczenie informatyczne, węzły sanitarne damskie i męskie dla pacjentów i personelu medycznego, gabinety lekarskie w tym okulistyczny, neurologiczny i reumatologiczny, pomieszczenie socjalne oraz zespól niezbędnych magazynów i pom. porządkowych, -wymianie przyłącza wody użytkowej, -wymianie przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej, -wymianie instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej, - wymianie instalacji i przyłączy elektrycznych, -wykonaniu instalacji teletechnicznej i komputerowej dla całego budynku, -wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu alarmowania pożarowego dla całego budynku i terenu zewnętrznego, -wykonaniu wewnętrznej instalacji hydrantowej, - instalacji wentylacji mechanicznej dla części pomieszczeń pierwszego piętra, - przystosowanie budynku do obowiązujących przepisów Zakładów Opieki Zdrowotnej. Prace będą prowadzone w dwóch etapach. Po zakończeniu I etapu robót będzie przerwa w prowadzeniu prac budowlanych na czas niezbędny na przeniesienie sprzętu medycznego i wyposażenie gabinetów. Uwaga: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wynika z przedmiarów robót załączonych do SIWZ. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie służby zdrowia. Zaleca się aby prace wyburzeniowe były prowadzone po godzinach pracy lekarzy t.j. w godz. 19:00 - 6:00. Istnieje możliwość pracy w godzinach nocnych.
  4. Budowa budynku Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim
    Zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki, Ożarów Mazowiecki
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: - budynek 4-kondygnacyjny, w tym poddasze użytkowe, częściowo podpiwniczony, - konstrukcja żelbetowa, monolityczna, płytowo-słupowa, usztywniona ścianami klatki schodowej i szybu windowego, - konstrukcja dachu drewniana, krokwiowo-płatwiowa, pokrycie dachu blachą tytanowo-cynkową, - ściany osłonowe z bloczków ytong docieplone styropianem, - ścianki działowe GK wypełnione wełną mineralną,- szyb windowy. Parametry budynku: - Powierzchnia całkowita 1513,55 m², - Powierzchnia użytkowa 1314 m², - Kubatura 7244 m³. 2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ, na który składa się projekt budowlany, którego składowymi są poszczególne części: - Architektura + konstrukcja,- Instalacje sanitarne,- Instalacje elektryczne,- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,- Przedmiary robót
  5. Modernizacja Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-114/2015)
    Zamawiający: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
    1. Zamówienie podzielono na 3 części: Nr części; Nazwa 1) Przebudowa pomieszczeń budynku Patomorfologii na potrzeby Archiwum Zakładowego w Szpitalu Bielańskim 2) Wykonanie przegród ppoż. w Szpitalu Bielańskim 3) Wykonanie przebudowy i naprawy zniszczonych korozją stropów nad węzłem c. o. i pod tarasem wejścia głównego Szpitala Bielańskim 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dla części 1: roboty ogólnobudowlane i montażowe związane z przebudową fragmentu budynku patomorfologii na parterze oraz I piętrze na potrzeby archiwum zakładowego Szpitala Bielańskiego; 2) dla części 2: montaż zwor elektro-magnetycznych do drzwi jedno i dwu skrzydłowych wraz z okablowaniem i włączeniem do instalacji SSP w ilości 126 szt.- elektro-zwor, przybliżona długość okablowania - 2000 m; zabezpieczenie instalacji ppoż przechodzących przez przegrody oraz zabetonowanie pionów instalacyjnych pomiędzy poziomami -1 i -2 tj. 63 piony x 0,5 m2 każdy pion. Zadanie będzie wykonywane w działającym obiekcie, dlatego harmonogram prac będzie musiał być dostosowany do specyfiki pracy Szpitala. Podstawą realizacji zadania jest: dokumentacja techniczna Projekt realizacji zaleceń zawartych w ekspertyzie ochronny ppoż Warszawa, ul Cegłowska 80, ekspertyza Techniczna dla Obiektu Szpitala Bielańskiego im Ks. J. Popiełuszki SPZOZ ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa wykonanej przez rzeczoznawców budowlanych, dla której wydane zostało postanowienie komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie z dnia 25.06.2015 nr WZ.5595-136-12 wraz z aneksem z sierpnia 2015 r. 3) dla części 3: wymianę stropu nad węzłem cieplnym oraz stropu tarasu pod wejściem do Szpitala wraz z wykonaniem robót pomocniczych i zabezpieczających. Roboty będą realizowane w czynnym, funkcjonującym obiekcie Szpitala i przy działającym węźle cieplnym. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować możliwość nieprzerwanego użytkowania wejścia głównego do Szpitala oraz pracy węzła cieplnego przez cały okres realizacji zamówienia. Wymiana stropów odbywać się będzie etapowo. Urządzenia węzła cieplnego muszą być przez cały okres wykonywania robót, trwale zabezpieczone np. poprzez wykonanie zadaszenia aby nie uległy uszkodzeniu. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć zabezpieczenie przedmiotowej inwestycji na wypadek wystąpienia opadów atmosferycznych, poprzez wykonanie zadaszenia tymczasowego tarasu (strop nad węzłem cieplnym i pod tarasem są w tym samym pionie). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części. 4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
  6. Wykonanie modernizacji budynku BT/ZUS w Nidzicy przy ul.Sienkiewicza 4
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Olsztyn
    1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie modernizacji budynku BT/ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4. 2.Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest termomodernizacja oraz kompleksowa przebudowa budynku Biura Terenowego ZUS zlokalizowanego w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4. 3.Zakres zamówienia obejmuje: a)Roboty budowlane: -przebudowę dachu; -termomodernizację budynku; -wymianę stropów; -wymianę stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej; -wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian piwnic; -osuszenie i odgrzybienie ścian piwnic; -roboty wykończeniowe; -montaż windy osobowej. b)Roboty instalacji elektrycznych: -wymianę instalacji elektrycznych wewnętrznych; -wymianę instalacji oświetlenia zewnętrznego; -wykonanie instalacji SKD, SAP, CCTV, okablowania strukturalnego; -rozbudowa SSWiN oraz wymiana okablowania istniejącego systemu kolejkowego; -wykonanie instalacji odgromowej; -tablice rozdzielcze. c)Roboty instalacji sanitarnych: -wymianę przyłącza wodociągowego; -wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem szczelnym; -przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej; -wymianę instalacji co; -przebudowę kotłowni; -wymianę instalacji ciepłej i zimnej wody oraz instalacji kanalizacyjnej; -wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. d)Zagospodarowanie terenu: -wymianę istniejących dróg i chodników; -wymianę ogrodzenia z siatki na ogrodzenie panelowe; -wykonanie obiektów i elementów małej architektury; -roboty agrotechniczne. 4.Szczegółowy zakres przewidzianych do realizacji robót określony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiących załączniki do SIWZ. 5. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 186 000 EURO, o której mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy
  7. Wykonanie instalacji gazów medycznych w pomieszczeniach endoskopii przewodu pokarmowego
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji gazów medycznych w pomieszczeniach endoskopii przewodu pokarmowego, polegająca w szczególności na:
    a) sporządzeniu dokumentacji projektowej w niezbędnym zakresie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla wykonania:
    - instalacji tlenu medycznego;
    - instalacji sprężonego powietrza dla celów medycznych;
    - instalacji próżni
    - instalacji podtlenku azotu
    - instalacji odprowadzenia gazów
    w pomieszczeniach endoskopii układu pokarmowego;

    b) wykonaniu zgodnie z dokumentacją projektową robót budowlanych;
    c) sporządzeniu dokumentacji powykonawczej.
  8. REMONT I MODERNIZACJA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII W SPZZOZ W WYSZKOWIE-nasz znak: DEZ.P.341.ZP-34.2015.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, Wyszków
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w następujących dokumentach załączonych do SIWZ: a) Dokumentacja projektowa wielobranżowa, w tym: Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy i Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar Robót oraz Decyzja Nr 820/2014 z dnia 05.12.2014 r. wyszczególniona w Załączniku nr 1 -Wykaz dokumentacji projektowej ; b) Załączniku nr 1.1 - Opis planowanych robót i wyposażenia, określający i porządkujący zakres robót; c) Załącznik nr 2 - Wykaz Sprzętu podlegającego zakupowi i zamontowaniu przez Wykonawcę ; d) Załącznik nr 2.1 - Szczegółowy Opis Sprzętu podlegającego zakupowi i zamontowaniu przez Wykonawcę, e) Załącznik nr 4.3 - Wykaz sprzętu medycznego przewidzianego do dostawy i montażu - DOSTAWA INWESTORSKA ZAMAWIAJĄCEGO. 4. Zamawiający informuje, że: a) w niniejszym postępowaniu ustanowiony jest Inspektor Nadzoru, który w imieniu i na rzecz Zamawiającego, koordynuje, sprawuje nadzór inwestorski robót oraz rozlicza całość przedmiotu zamówienia, na każdym etapie jego realizacji. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wszelkich ustaleń oraz uzgodnień z Inspektorem Nadzoru i jego uprawomocnionymi przedstawicielami. b) przedmiar robót stanowi jedynie podstawę informacyjną i nie może stanowić jedynej podstawy wyliczenia ceny oferty. Przedstawione w przedmiarze robót nakłady rzeczowe wraz z zestawieniem podstawowych materiałów służą tylko celom informacyjno - pomocniczym, Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Przy wyliczaniu ceny ofertowej, która jest ceną ryczałtową, niepodlegającą waloryzacji, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania opisanego w SIWZ przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest, na podstawie całej dokumentacji projektowej i własnych inwentaryzacji przedmiotu zamówienia (jeśli uzna to za konieczne), do samodzielnego opracowania przedmiaru robót i przeanalizowania wszystkich pozostałych dokumentów składających się na całą dokumentację projektową i dokonać stosownych wyliczeń na potrzeby oferty, którą zamierza złożyć. c) projekt wykonawczy jest uzupełnieniem i uszczegółowieniem projektu budowlanego, w przypadku wykrycia rozbieżności między projektem budowlanym a projektem wykonawczym polegających na niewystępowaniu w projekcie budowlanym dokładnych informacji przyjąć należy uszczegółowione dane z projektu wykonawczego. W pozostałych wypadkach należy przyjąć rozwiązania z projektu budowlanego. 5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, zweryfikował dla swoich potrzeb inwentaryzację stanu istniejącego modernizowanych pomieszczeń oraz zapoznał się z organizacją i systemem działania szpitala. 6. Modernizowane pomieszczenia, będące placem budowy Wykonawcy, umiejscowione są na terenie funkcjonującego szpitala, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji Szpitala. Wymagane technologią warunkowe, chwilowe przerwy w dostawach poszczególnych mediów dla części szpitala niebędącej przedmiotem inwestycji, należy ograniczyć do niezbędnego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, dokonał z Zamawiającym uzgodnień harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania poszczególnych etapów prac i przedłożył do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do ingerowania w przedstawiony przez Wykonawcę harmonogram finansowo - rzeczowy, a Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag Zamawiającego. 8. Zamawiający, w miarę własnych możliwości, wskaże i udostępni nieodpłatnie Wykonawcy miejsce o powierzchni do 100 m² na terenie działki Zamawiającego, na którym Wykonawca może zorganizowane zaplecze budowy (ustawić przewoźny kontener, pojemnik na materiały rozbiórkowe itp.). 9. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy i zaplecza w okresie trwania realizacji umowy aż do zakończenia i ostatecznego odbioru robót. 10. Prace prowadzone będą bezpośrednio w działającym obiekcie. Z tych powodów transport materiałów oraz praca sprzętu i maszyn budowlanych nie mogą stanowić utrudnienia ani zagrożenia dla użytkowania Szpitala i muszą zapewniać bezkolizyjne użytkowanie obiektu np. dostęp pacjentów i personelu oraz możliwość dostaw do budynku szpitala. Wykonawca, przy czynnościach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się postępować z należytą starannością wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej działalności. Wszystkie prace będą przeprowadzone w sposób nie zakłócający bieżącego funkcjonowania SPZZOZ w Wyszkowie. 11. Teren zaplecza budowy oraz plac budowy winien być wygrodzony, zabezpieczony przed dostępem osób postronnych. Sposób wygrodzenia należy uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego. Ewentualne rusztowania i pomosty robocze powinny być zabezpieczone za pomocą szczelnych ogrodzeń przed dostępem osób z zewnątrz. 12. Gruz, materiały z rozbiórki nie przeznaczone do ponownego wykorzystania, itp. należy wywozić na bieżąco z placu budowy oraz z terenu SPZZOZ w Wyszkowie. 13. Wykonawca wykona wszystkie prace wstępne potrzebne do zorganizowania zaplecza, doprowadzi instalacje niezbędne do jego funkcjonowania oraz wyposaży w odpowiednie obiekty i drogi montażowe. 14. Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić do zaplecza i placu budowy energię elektryczną, wodę, itp. Zabezpieczenie bezpiecznego, zgodnego z przepisami, korzystania z w/w nośników i mediów energetycznych należy do obowiązków Wykonawcy. Sposób doprowadzenia mediów i korzystania z nich nie może kolidować z funkcjonowaniem SPZZOZ w Wyszkowie. 15. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie wodę i energię elektryczną niezbędną do realizacji inwestycji. Miejsca poboru, dopuszczalną moc i szczegółowe warunki techniczne podłączenia, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym, po wprowadzeniu na plac budowy i teren zaplecza. Kable, przewody i rury od miejsc przyłączenia do miejsc poboru oraz przyłącza, zawory, rozdzielnie itp. zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 16. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania na bieżąco czystości na placu budowy i w jego sąsiedztwie, a po zakończeniu robót uprzątnie, wymyje i zdezynfekuje plac budowy, doprowadzając pomieszczenia i drogi transportu materiałów do stanu wymaganego dla użytkowania zgodnego z ich przeznaczeniem, a zaplecze budowy zlikwiduje przywracając teren do pierwotnego stanu. Wykonawca na własny koszt wywiezie wszystkie pozostałości z wykonanych robót rozbiórkowych i montażowych, a także dokona na swój koszt utylizacji, tych pozostałości które tego wymagają, a także przekaże Zamawiającemu, przed dokonaniem rozliczenia całego zadania, dokumenty z utylizacji i potwierdzone protokołami/kartami przekazania odpadów. 17. Wykonawca udzieli min 36 miesięcznej gwarancji i min 60 miesięcznej rękojmi na roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia oraz min 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi, na urządzenia i sprzęt stanowiący wyposażenie pomieszczeń, przy czym okres gwarancji sprzętu i urządzeń zamontowanych w pomieszczeniach wydłuża się o czas naprawy sprzętu. Wszystkie niezbędne przeglądy będą realizowane na koszt Wykonawcy w całym okresie gwarancji i rękojmi. 18. Wszystkie materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia winien zapewnić Wykonawca (koszt należy uwzględnić w ofercie). Przedmiot zamówienia należy wykonać wyłącznie z materiałów, sprzętu i urządzeń nowych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i w podmiotach leczniczych na terenie Polski i Unii Europejskiej, posiadające aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty i atesty. 19. Wykonawca gwarantuje prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami (BHP, P-poż. i innymi obowiązującymi dla przedmiotu zamówienia), w tym: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.; Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne - t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.; Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych - Dz. U. z 2013 r., poz. 492.; Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - Dz. U. Nr 89 poz. 828.; Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - Dz.U. Nr 109, poz. 719; Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 107, Poz. 679 (z późn. zm.). 20. Wskazanie przez Zamawiającego nazwy własnej i-lub numeru katalogowego danego produktu z katalogu wskazanego producenta, służy dokładnemu określeniu przedmiotu zamówienia i ustaleniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób danego producenta. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że oferowany przedmiot jest podobny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych, a Wykonawca przedłoży w ofercie stosowny dokument, z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanego w projekcie produktu. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 21. Wykonawca będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osobami posiadającymi wszystkie wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia oraz aktualne badania lekarskie, zgodnie z charakterystyką wykonywanej pracy. 22. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia, urządzenia i środki ochrony osobistej niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni własnym pracownikom jednolitą odzież roboczą i ochronną z logo firmy oraz identyfikatory osobiste w czasie wszystkich prac realizowanych w siedzibie Zamawiającego. 23. Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców głównej części zamówienia tj. wykonanie prac budowlanych konstrukcyjnych i wykończeniowych wszystkich modernizowanych pomieszczeń. Dopuszczalne jest podwykonawstwo w następującym zakresie: a) wykonanie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wentylacyjnych, teletechnicznych i gazów medycznych. b) montaż okien i wykładzin. c) dostawa urządzeń i wyposażenia pomieszczeń. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Okres realizacji zamówienia : min 60 dni do max 120 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin i warunki płatności: Zapłata wynagrodzenia zrealizowana będzie w następujący sposób: 2.1. Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę na poczet wykonania zamówienia w kwocie brutto: 450 000,00 zł. słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych, wynikającą z wysokości dotacji Gmin Powiatu Wyszkowskiego, przekazanych w 2015 r. dla SPZZOZ w Wyszkowie oraz środków własnych Zamawiającego. Zaliczka zostanie zapłacona jednorazowo do dnia 24.12.2015 r., przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT, pod następującymi warunkami: 2.1.1). Zrealizowania przez Wykonawcę, w terminie do dnia 21.12.2015 r., co najmniej 10% przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym, odpowiadającym 10% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, co zostanie potwierdzone protokółem odbioru częściowego, będącym podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę na kwotę zaliczki. 2.1.2). Wniesienia przez Wykonawcę do dnia 21.12.2015 r., tj. na trzy dni przed udzieleniem zaliczki, zabezpieczenia w wysokości 300 000 zł. (słownie trzysta tysięcy złotych). Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2.1.3) Dostarczenia Zamawiającemu oryginału dokumentu, potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia przez Wykonawcę. Zamawiający zwróci zabezpieczenie niezwłocznie po potwierdzeniu wykonania przedmiotu zamówienia protokółem odbioru końcowego. 2.2. Pozostała kwota w wysokości stanowiącej różnicę pomiędzy całkowitym ryczałtowym wynagrodzeniem Wykonawcy o, a podaną kwotą zaliczki określoną w ust. 2.1. zostanie zapłacona po realizowaniu całości przedmiotu zamówienia na podstawie faktury końcowej . Warunkiem wystawienia faktury końcowej przez Wykonawcę będzie bezusterkowy protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia podpisany po uzyskaniu zgody na użytkowanie zmodernizowanego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Kwota ta zostanie zapłacona przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury VAT z zastrzeżeniem zasad wynikających z §11 ust.13-17 wzoru umowy.
  9. Wykonanie robót uzupełniających dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa siedziby Urzędu Miasta
    Zamawiający: Urząd Miasta Skierniewice, Skierniewice
    Określenie przedmiotu zamówienia:
    W zakres prac wchodzi:- wymiana 8 szt. okien na parterze oraz na wszystkich kondygnacjach klatki schodowej budynku Ratusza Urzędu Miasta Skierniewice oraz okna i drzwi kuloodpornych w pomieszczeniu kasy;- wymiana parapetów zewnętrznych z blachy miedzianej i wewnętrznych drewnianych oraz wykończenie ościeży po demontażu i montażu;- wykonanie oświetlenia w piwnicy;- wymiana żeliwnej kanalizacji na kanalizację PCV do pierwszej studzienki poza budynkiem;- wykonanie sufitu podwieszanego w pomieszczeniu nr 1/P/02, 1/P/08 i 1/P/09;- likwidacja szafy teletechnicznej w holu i podział instalacji na 3 podinstalacje zlokalizowane w odrębnych szafach, przebudowa szafy elektrycznej, likwidacja rozdzielni I piętrze na klatce schodowej - wykonanie izolacji w folii płynnej na posadzkach i pod cokoły; - wykonanie izolacji w folii płynnej na ścianach WC, wykonanie tynku w obszarze odkrytych cegieł i okładziny z kamienia sztucznego; - zmiany okablowania w sieci komputerowej i elektrycznej oraz dostawa i montaż floorboksów do stanowisk biurowych; - wymiana lamp stylowych na lampy stylowe dwufunkcyjne z oświetleniem alarmowym; - dostawa i montaż bojlera poziomego w piwnicy; - zamiana grzejnika dwupłytowego na ścianie przy wejściu do Ratusza na dwa grzejniki kanałowe; - dostawa i montaż stopnic i spoczników żeliwnych od parteru do I piętra, 2 szt. słupków i 3 szt. tralek żeliwnych; - wykonanie dodatkowych 8 szt. gniazd komputerowych; - wykonanie symetrycznego sklepienia nad dawnym przejazdem bramowym; - Wykonanie zabezpieczeń szklanych w dwóch oknach na klatce schodowej
  10. Wykonanie prac remontowych oraz modernizacyjnych budynku KW PSP w Warszawie mieszczącego się w Pionkach przy ul. Przemysłowej dz. nr 1464/45
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych oraz modernizacyjnych budynku KW PSP w Warszawie mieszczącego się w Pionkach przy ul. Przemysłowej dz. nr 1464/45 zgodnych z zał. nr 9 do SIWZ
  11. Remont pomieszczeń Zakładu Psychologii Lotniczej.
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
    Remont pomieszczeń Zakładu Psychologii Lotniczej.
  12. robotę budowlaną pn. Dokończenie inwestycji rozbudowy i przebudowy budynku nr 1 na terenie Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców Straży Granicznej w Lesznowoli k Grójca woj. mazowieckie
    Zamawiający: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej, Warszawa
    robotę budowlaną pn. Dokończenie inwestycji rozbudowy i przebudowy budynku nr 1 na terenie Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców Straży Granicznej w Lesznowoli k Grójca woj. mazowieckie
  13. Budowa siedziby Urzędu Miasta
    Zamawiający: Urząd Miasta Skierniewice, Skierniewice
    Zakres robót.
    a) Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją techniczną i przedłożonymi przedmiarami robót. Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte przedmiarem, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.
    b) Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu robót.
    c) W zakres robót Wykonawcy wchodzą: próby techniczne, odbiory robót zanikających, badania niezbędne w związku z wykonanymi robotami budowlanymi oraz odbiór końcowy, a także sporządzenie dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach.
    Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowę pomieszczeń parteru oraz klatki schodowej zabytkowego budynku ratusza - siedziby Urzędu Miasta Skierniewice, a także zewnętrzną pochylnię dla niepełnosprawnych wraz ze schodami. Budynek ratusza znajduje się na dz. nr ew. 191 obręb 9 i 169 obręb 10, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice.
    W zakres inwestycji wchodzą m.in.:
    · rozbiórka fragmentów ścian · demontaż istniejącej stolarki drzwiowej w obrębie parteru · rozbiórka istniejących stopni w strefie wejściowej · rozbiórka istniejących warstw posadzkowych · rozbiórka boazerii drewnianych · rozbiórka lad z okienkami kasowymi pomieszczeń kasy i obsługi interesanta · usunięcie lamperii · wykonanie nowych otworów i wnęk wraz z obsadzeniem nadproży, wg części konstrukcyjnej - uzupełnienia i zamurowania fragmentów ścian cegłą pełną - wykonanie ścianek w technologii GKI na ruszcie metalowym - wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych wraz ze schodami - konstrukcja żelbetowa - okładzina nawierzchni z granitu strzegomskiego płomieniowanego - balustrada ze stali nierdzewnej - elementy osłaniające ze szkła bezpiecznego hartowanego z dekoracją w postaci herbów miejskich wykonanych metodą piaskowania - wykonanie posadzek - warstwy posadzkowe na gruncie: - piasek stabilizowany 30cm - podkład betonowy 10cm - 2 x izolacja przeciwwodna - styropian ekstrudowany 8cm - 2 x folia izolacyjna - gładź cementowa zbrojona siatką ø 4,5 o oczkach 10x10cm - posadzka kamienna marmurowa 3cm - wykonanie okładzin ścian wg projektu - montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych a także węzła c.o. oraz szafy teletechnicznej - montaż lad i okładzin kasowych oraz przy punkcie informacyjnym - wykonanie sufitu w pomieszczeniach WC - remont schodów żeliwnych. Zabytkowy Ratusz jest siedzibą Urzędu Miasta Skierniewice. Przez cały czas trwania robót budowlanych obiekt pozostanie czynny. Wykonawca winien przewidzieć wykonywanie robót w systemie wielozmianowym, z włączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Ponadto Wykonawca umożliwi Zamawiającemu pobór energii elektrycznej niezbędnej do obsługi imprez w czasie trwającego w dniach 18.09.2015r. - 20.09.2015r. Święta Kwiatów, Owoców i Warzyw.
    2. Dane liczbowe części obiektu objętego opracowaniem:
    Kubatura: 826,90m³
    w tym klatka schodowa: 126,94m³
    Powierzchnia zabudowy: 210,00m²
    Powierzchnia użytkowa parteru: 137,26m²

    UWAGA: a) Przez termin zakończenie całości robót należy rozumieć wykonanie robót, zgłoszenie ich do odbioru oraz ich odbiór bez zastrzeżeń, usterek i wad potwierdzony przez inspektora nadzoru wymienionego w umowie pomiędzy stronami. b) Przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Prace konieczne dla wykonania umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. c) Teren objęty projektem jest wpisany do rejestru zabytków. Wszelkie prace i zmiany muszą być uzgadniane z Zamawiającym i Konserwatorem Zabytków. d) W trakcie realizacji inwestycji obiekt będzie czynny. Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy prac oraz sposób zabezpieczenia terenu budowy do akceptacji. e) Tam gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. f) Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem..
  14. Adaptacja pomieszczeń na cele endoskopii układu pokarmowego i pomieszczeń zakładu promocji zdrowia pracowni diagnostyki wysiłkowej
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na cele endoskopii układu pokarmowego i pomieszczeń zakładu promocji zdrowia pracowni diagnostyki wysiłkowej - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Programem funkcjonalno - użytkowym oraz Projektem aranżacji wnętrz.
  15. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby sali cięć cesarskich w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 18/2015
    Zamawiający: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, Iława
    1. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: 1.1. Zakres robót obejmuje m. in. przebudowę pomieszczeń sali cesarskich cięć, pomieszczeń przygotowania lekarzy i pacjenta oraz innych pomieszczeń gdzie wymagane jest zastosowanie zabudowy systemowej. Rozwiązania techniczne obejmują dostawę i montaż wykończenia budowlanego uwzględniającego zasady obowiązujące dla tzw. czystych pomieszczeń (ang. Clean rooms). Zakres robót w poszczególnych pomieszczeniach: - montaż metalowych ścianek panelowych - montaż metalowych drzwi nierdzewnych - montaż metalowego gładkiego sufitu - montaż opraw oświetlenia ogólnego w wykonaniu sanitarnym, szczelnych klasa IP54 - montaż zespołów myjących wielostanowiskowych Powierzchnia obejmująca przedmiot zamówienia 74,29 m2 1)Roboty w zakresie branży budowlanej 2)Roboty w zakresie branży sanitarnej 3)Roboty w zakresie branży elektrycznej 4)W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dostawa i montaż lampy operacyjnej, kolumny chirurgicznej oraz kolumny anestezjologicznej zgodnej z parametrami opisanymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary
  16. Remont budynku nr 62 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy
    Zamawiający: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Bydgoszcz
    Remont budynku nr 62 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147
    w Bydgoszczy
  17. Wykonanie prac budowlanych w zakresie modernizacji holu wejściowego w budynku O-1 w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych i warunków bezpieczeństwa p. pożarowego (znak sprawy: BZ/DZP-37/15)
    Zamawiający: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja holu wejściowego w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz w zakresie spełnienia wymogów przepisów bezpieczeństwa p. pożarowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia załączniki 10-18 do SIWZ (Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Projekt wykonawczy branża elektryczna, Projekt wykonawczy branża sanitarna, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - wymagania ogólne, wymagania szczegółowe, STWiOR - branża sanitarna, STWiOR - branża elektryczna, Przedmiary (dot. robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych), oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
  18. Remont i wyposażenie pomieszczeń Zakładu Psychologii Lotniczej
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie pomieszczeń Zakładu Psychologii Lotniczej - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Programem funkcjonalno - użytkowym.
  19. Remont ciągów komunikacyjnych i sanitariatów damskich w budynku nr 2 na terenie NwOSG w Warszawie przy ul. 17- Stycznia 23 wraz z dostosowaniem budynku do ekspertyzy przeciwpożarowej.
    Zamawiający: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej, Warszawa
    Remont ciągów komunikacyjnych i sanitariatów damskich w budynku nr 2 na terenie NwOSG w Warszawie przy ul. 17- Stycznia 23 wraz z dostosowaniem budynku do ekspertyzy przeciwpożarowej.
  20. wykonanie zadania pod nazwą Przebudowa wraz z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek hotelowy oraz funkcjonalne jego połączenie z istniejącym już budynkiem hotelowym
    Zamawiający: Hotele Olsztyn Sp. z o.o. w Olsztynie, Olsztyn
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) połączenie budynków ciągami komunikacyjnymi na poziomach parteru, piętra I, piętra II oraz pietra III, 2) dwukondygnacyjną rozbudowę w obrębie istniejącego dziedzińca zawierającą: a) na poziomie -1 garaż na 23 miejsca postojowe dla samochodów, b) na poziomie 0 lobby wejściowe zintegrowane z istniejącym holem hotelu, salę wielofunkcyjną z wiodącą funkcją restauracji z możliwością wydzielenia do 2 sal wielofunkcyjnych, zespół sanitariatów, 3) adaptację istniejącego budynku biurowego na funkcje hotelowe, tj.: a) na poziomie -1 zaplecze magazynowe kuchni, zaplecze socjalne oraz zaplecze techniczne, b) na poziomie 0 kuchnia restauracyjna oraz zaplecze administracyjne, c) na poziomach piętra I, piętra II oraz pietra III pokoje hotelowe, 4) przebudowę istniejącego skrzydła hotelowego w zakresie uporządkowania na poziomie -1 układu komunikacyjnego z realizacją wejścia bezpośrednio z garażu oraz reorganizacji zespołu rekreacyjnego (SPA), 5) nowe wykończenie elewacji tylko odnośnie adaptowanego na funkcje hotelowe budynku biurowego wraz z termomodernizacją. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: 1) wykonania instalacji mechanicznej (wentylacji, klimatyzacji), 2) wykonania instalacji bezpieczeństwa ppoż. (DSO - dźwiękowego systemu ostrzegawczego, SOP - systemu ostrzegania o pożarze, system oddymiania klatek schodowych), 3) wyposażenia w dodatkowy pełnowymiarowy dźwig osobowy dostępny z przestronnego lobby. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób realizacji zamówienia wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie jego prawidłowego funkcjonowania - przede wszystkim nie utrudnionego dojazdu i dojścia do obiektu gości hotelowych (ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych lub o ograniczonej sprawności ruchowej), pracowników i dostawców
  21. remont zabytkowego budynku POSG nr 30 (sprawa nr 16/ZP/WTiZ/15)
    Zamawiający: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza, Białystok
  22. Robota budowlana na terenie Jednostki Wojskowej 4226 Skład Hajnówka : Remont opasek odwadniających, podjazdów i murków oporowych budynków magazynowych nr 74, 92 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka.
    Zamawiający: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, Białystok
  23. DOKOŃCZENIE REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA MIEJSKIEJ SZKOŁY ARTYSTYCZNEJ WRAZ Z BUDOWĄ SALI KONCERTOWEJ W MIŃSKU MAZOWIECKIM PRZY UL. ARMII LUDOWEJ 23.
    Zamawiający: Miasto Mińsk Mazowiecki, Mińsk Mazowiecki
  24. Przebudowa pomieszczeń bloku A Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim pod pracownię rezonansu magnetycznego- powtórzenie
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Ostrowiec Świętokrzyski
  25. Remont i przebudowa oddziału położniczego z pomieszczeniami dla noworodków i wcześniaków oraz traktem porodowym w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie.
    Zamawiający: Miejski Szpital Zespolony, Olsztyn
  26. Wymiana nawierzchni ciągów pieszo jezdnych na terenie Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego w Otwocku przy ul. Żurawiej 15
    Zamawiający: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej, Warszawa
  27. Budowa publicznej przychodni zdrowia z częścią szkoleniową wraz z parkingiem naziemnym przy ul. Begonii 10 w Warszawie.
    Zamawiający: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Warszawa
  28. Robota budowlana pn. przebudowa Ośrodka Konferencyjno - Szkoleniowego w m Otwock przy ul. Żurawiej 15
    Zamawiający: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej, Warszawa
  29. Wykonanie prac budowlanych w zakresie budowy windy dla osób niepełnosprawnych w budynku O-3 Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP-43/14)
    Zamawiający: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych, Warszawa
  30. Przetarg nieograniczony na roboty budowlane oraz dostawę urządzeń
    Zamawiający: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie, Grajewo
  31. Wykonywanie w okresie 24 miesięcy, lub do wykorzystania pełnej kwoty w wysokości 3 000.000,00 zł netto, w zależności który z powyższych warunków zostanie spełniony jako pierwszy, prac remontowych z wyłączeniem awarii, w budynkach znajdujących się na terenie Instytutu Lotnictwa
    Zamawiający: Instytut Lotnictwa, Warszawa
  32. Kontynuacja budowy Centrum Edukacyjno - Kulturalno - Sportowego w Chotomowie etap IA
    Zamawiający: Wójt Gminy, Jabłonna
  33. Modernizacja budynku nr 1 Szpitala - II etap przy ul. Krasińskiego 54/56 w Warszawie - roboty dodatkowe
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
  34. Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych uzupełniających związanych z adaptacją zespołu budynków położonych w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 12 i Warszawskiej 15 w Białymstoku - I etap
    Zamawiający: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, Białystok
  35. Przetarg nieograniczony na dobudowę zewnętrznej windy osobowej szpitalnej z jednoczesną przebudową budynku nr 7/8 oraz przebudową kanalizacji deszczowej, kanalizacji telefonicznej i drogi wewnętrznej z chodnikiem przy B.C.O. im. M. Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
    Zamawiający: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, Białystok
  36. Przebudowa pomieszczeń w Klinice Hematologii dla potrzeb utworzenia Ośrodka Przeszczepiania Szpiku w Bloku D1 - IV
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medyczny, Warszawa
  37. Przebudowa budynku przy ul. Jagiellońskiej 55 w Warszawie na siedzibę Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie, Warszawa
  38. Przebudowa i wyposażenie klinik Instytutu Reumatologii dla zadania - Podniesienie jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych poprzez wymianę Aparatury Medycznej i modernizację Klinik Instytutu Reumatologii w Warszawie.
    Zamawiający: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher, Warszawa
  39. Budowa przedszkola samorządowego 5-oddziałowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Białymstoku na osiedlu Dojlidy Górne przy ul. Brzoskwiniowej.
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
  40. Budowa infrastruktury drogowego przejścia granicznego w Połowcach
    Zamawiający: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku, Białystok
  41. modernizacja części D I piętra budynku szpitalnego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i modernizacja obiektów Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie przy al. Wojska Polskiego 30 w Olsztynie jako placówki o zasięgu regionalnym z budową pawilonu i bloku operacyjnego
    Zamawiający: Miejski Szpital Zespolony, Olsztyn
  42. Roboty dodatkowe, które wystąpiły przy realizacji robót budowlanych wielobranżowych związanych z adaptacją zespołu budynków położonych w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 12 i Warszawskiej 15 na potrzeby Białostockiego Centrum Onkologii im. M. Skłodowskiej - Curie - I etap
    Zamawiający: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, Białystok
  43. Realizacja zadania pn.: Przebudowa i docieplenie bloków A, B, C z łącznikami zaplecza naukowo-badawczego Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku ul. Waszyngtona 13 - Etap II.
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  44. Roboty ogólnobudowlane polegajace na przebudowie i remoncie obiektu Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie, realizowane w ramach programu RPOWM pn: Kompleksowa modernizacja Oddziału Przyjęciowego z Izbą Przyjęć Szpitala Tworkowskiego w Pruszkowie
    Zamawiający: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Pruszków
  45. Roboty konstrukcyjne, rozbiórkowe i elewacyjne wynikające z istniejącego stanu technicznego budynku, który ujawnił się po wykonaniu robót rozbiórkowych i skuciu tynków i od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego tj. Przystosowanie byłego budynku gospodarczo - technicznego na cele medyczne (etap I) - utworzenie Centrum Radiologii oraz Oddziału VIIA Ogólnopsychiatrycznego wraz z zakupem aparatury medycznej w Szpitalu Tworkowskim w Pruszkowie
    Zamawiający: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Pruszków
  46. Budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Lubelskim - zamówienie dodatkowe
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
  47. Budowa basenu i sali gimnastycznej przy ul. Niegocińskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów, Warszawa
  48. Zaprojektowanie i wybudowanie nowej siedziby VII Komisraiatu Policji i Policyjnej Izby Dziecka w Lublinie przy ul. Wyżynnej
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
  49. Wykonanie prac dodatkowych w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej w ramach zadania przebudowa i modernizacja obiektów Miejskiego Szpitala Zespolonego przy ul. Wojska Polskiego 30 w Olsztynie
    Zamawiający: Miejski Szpital Zespolony, Olsztyn
  50. Roboty dodatkowe w budynku Centrum Dydaktyki Stomatologicznej przy ul. M. Skłodowskiej 24A.
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  51. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dodatkowych, dotyczących realizacji ZADANIA P.N. BUDYNEK DYDAKTYCZNY WYDZIAŁU PIELĘGNIARSTWA I OCHRONY ZDROWIA AKA-DEMII MEDYCZNEJ W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. SZPITALNEJ.
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  52. Modernizacja budynku nr 1 szpitala - II etap przy ul. Krasińskiego 54/56 w Warszawie - roboty dodatkowe
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
  53. BZP/PN/12/2011 Modernizacja bazy dydaktycznej Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej
    Zamawiający: Politechnika Lubelska, Lublin
  54. WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-INSTALACYJNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU -POPRAWA DOSTĘPU DO BAZY DYDAKTYCZNEJ NA WYDZIALE PIELĘGNIARSTWA I NAUK O ZDROWIU UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W LUBLINIE
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Lublin
  55. Budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Lubelskim
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
  56. modernizacja Obiektów Miejskiego Szpitala Zespolonego przy ul. Wojska Polskiego 30 w Olsztynie
    Zamawiający: Miejski Szpital Zespolony, Olsztyn
  57. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacji powierzchni piwnicy i parteru budynku klinicznego Budynek Główny pod potrzeby Kliniki Położnictwa i Ginekologii, wraz z rozbudową Izby Przyjęć w Instytucie Matki i Dziecka
    Zamawiający: Instytut Matki i Dziecka, Warszawa
  58. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacji budynku Lipsk w zakresie demontażu i utylizacji komponentów azbestu oraz zabezpieczenia powierzchni pod potrzeby jednostek organiazacyjnych z przeznaczeniem na specjalistyczne poradnie lekarskie oraz pracownie diagnostyczne w Instytucie Matki i Dziecka
    Zamawiający: Instytut Matki i Dziecka, Warszawa
  59. Wykonanie robót budowlanych w zakresie hydroforni wody zimnej w modernizowanym budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku, Białystok
  60. Budowa przedszkola 6-oddziałowego przy ul. Gen. St. Maczka w Olsztynie wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla projektowanego przedszkola / teren 1UO / w ramach zadania budżetowego pn. Budowa przedszkola na Osiedlu Generałów
    Zamawiający: Gmina Olsztyn, Olsztyn
  61. Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku (przetarg III) - Dzp-38/R/2010
    Zamawiający: Uniwersytet w Białymstoku, Białystok
  62. przetarg nieograniczony na Rozbudowę oddziału Nefrologii dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. K. Dłuskiego w Białymstoku.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. K. Dłuskiego, Białystok
  63. Modernizacja budynku nr 1 szpitala - II etap przy ul. Krasińskiego 54/56 w Warszawie - roboty dodatkowe i zamienne
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
  64. Wykonanie remontu i przebudowy obiektów na potrzeby Centrum Dydaktyki Stomatologicznej i Zakładu Technik Dentystycznych Uniwersytetu w Białymstoku
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  65. Wykonanie instalacji przeciwpożarowej w budynku Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku, Białystok
  66. Robota budowlana polegająca na przebudowie infrastruktury technicznej Szpitala (wybudowanie i wyposażenie budynku technicznego, przebudowa instalacji oraz sieci zewnętrznych), oznaczenie sprawy ZP-252-38/09.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, Białystok
  67. Roboty budowlane polegajace na: Rozbudowie i przebudowie Zespołu Szkół Muzycznych im.Ignacego Paderewskiego w Białymstoku, współfinansowanej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI-Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 - Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego
    Zamawiający: Zespół Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku, Białystok
  68. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania regulatorów TROX w budynku Laboratorium WIOŚ w Białymstoku
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku, Białystok