Kogo reprezentuje osoba

Micał Robert Andrzej

w KRS

Robert Andrzej Micał

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Robert
Drugie imię:Andrzej
Nazwisko:Micał
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1958 r., wiek 57 lat
Miejscowości:Bielsk Podlaski (Podlaskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:15 w aktualnych firmach, 37 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmay Szczepan Michał, Eliasz Krystian Jakub, Kowalewski Adam Stanisław, Krysztopowicz Joanna, Kukawski Marcin, Micał Zina, Własiuk Mariusz, Zaleski Janusz Bonifacy, Żuk Łukasz Norbert, Łukaszuk Marek
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Flaszyńska Marzena, Karłowicz Hubert, Micał Zina, Tarazewicz Tomasz, Własiuk Mariusz, Łukaszuk Marek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gołąbiecki Leszek Marek, Lachocka Bożenna Anna, Mikołuszko Jan, Mikołuszko Zofia, Sawicka Elżbieta, Sokołowski Krzysztof, Stajkowska Zofia, Winiarczyk Mariusz Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuczaj Marian
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmay Szczepan Michał, Masojada Krzysztof Adam, Motkowski Przemysław, Samojluk Leszek Jerzy, Tarasiuk Grażyna, Wróbel Zygmunt

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żukowski Henryk
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Filipiuk Antonina, Kieczeń Jan, Kieczeń Wojciech, Kramkowska Jadwiga, Krasowski Andrzej, Micał Beata, Nikołajuk Jan, Radziwoniuk Nina, Wołosik Sławomir

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Taranta Wiaczesław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domańska Agnieszka Justyna, Gołąbiecki Leszek Marek, Mikołuszko Jan, Rawdanowicz Marek, Sawoniewski Mariusz, Skibiński Andrzej, Szkiłądź Adam, Wasilewski Eugeniusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Orzelski Romuald Jerzy
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drobek Marcin Piotr, Gołąbiecki Leszek Marek, Micał Zina, Mikołuszko Jan, Mikołuszko Zofia, Sawicka Elżbieta, Sawoniewski Mariusz, Skowrońska Beata Maria, Skowroński Dariusz, Stajkowska Zofia Iwona, Wasilewski Eugeniusz, Winiarczyk Mariusz Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woliński Waldemar Włodzimierz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drobek Marcin, Gościcki Zbigniew Tadeusz, Lachocka Bożenna, Mikołuszko Jan, Przeździecka Ewa, Sawoniewski Mariusz, Skowroński Dariusz Tomasz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmay Michał, Chmay Szczepan Michał, Grabowski Marek Mikołaj, Masojada Krzysztof Adam, Motkowski Przemysław, Samojluk Leszek Jerzy, Tarasiuk Grażyna, Wróbel Zygmunt, Własiuk Mariusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuszczak Piotr Bogusław
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmay Szczepan Michał, Eliasz Krystian Jakub, Kowalewski Adam Stanisław, Krysztopowicz Joanna, Kukawski Marcin, Micał Zina, Własiuk Mariusz, Zaleski Janusz Bonifacy, Żuk Łukasz Norbert, Łukaszuk Marek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alumic S.A., Bielsk Podlaski − KRS 0000555275
  2. Ceramika Nowa Gala S.A., Końskie − KRS 0000011723
  3. City Kamaho Investment Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzielnością Spółka Komandytowa, Legionowo − KRS 0000510688
  4. Demeter Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000464684
  5. Dqm Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000164822
  6. Dream Food Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000009864
  7. Energodomy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000523067
  8. Finea Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000387444
  9. Fundacja Budowanie Bez Granic, Warszawa − KRS 0000207903
  10. Fundacja Glogerianum, Łomża − KRS 0000239949
  11. Fundacja Pomocy Oparzonym, Warszawa − KRS 0000340763
  12. Fundacja Szachowa Im. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego, Warszawa − KRS 0000223024
  13. G 81 Sp. Z O.O., Bielsk Podlaski − KRS 0000390524
  14. Gn Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000204800
  15. Home Kamaho Investment Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Legionowo − KRS 0000546494
  16. Hotel Unibus Sp. Z O.O., Bielsk Podlaski − KRS 0000106730
  17. Instalexport Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000384526
  18. Instalexport S.A., Warszawa − KRS 0000022555
  19. Inwestycje i Zarządzanie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000195320
  20. Junimex Development 7 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000226688
  21. Kalter Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000205696
  22. Kamaho Investment Sp. Z O.O., Legionowo − KRS 0000367225
  23. Koreinwest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000250519
  24. Korporacja Radex S.A., Warszawa − KRS 0000211683
  25. Lykke Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000428046
  26. Mebis Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000329062
  27. Międzynarodowe Stowarzyszenie Przyszłość Mediów, Warszawa − KRS 0000007848
  28. Monday Development S.A., Poznań − KRS 0000323647
  29. Nafibud S.A., Bielsk Podlaski − KRS 0000502097
  30. Nexus Polska Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Izabelin − KRS 0000207336
  31. Nieruchomości Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229092
  32. Pm Building Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000522340
  33. Polbud S.A. Likwidacyjnej, Bielsk Podlaski − KRS 0000364891
  34. Polski Związek Pracodawców Budownictwa, Warszawa − KRS 0000224113
  35. Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Budownictwa, Warszawa − KRS 0000229987
  36. Rank Progress S.A., Legnica − KRS 0000290520
  37. Residea Kamaho Investment Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Legionowo − KRS 0000527520
  38. Stowarzyszenie Polski Kongres Drogowy, Warszawa − KRS 0000231691
  39. Stowarzyszenie Przyjaciół Pogotowia Opiekuńczego i Mojego Miejsca Spin, Białystok − KRS 0000530778
  40. Strumykowa Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000490479
  41. Szczęśliwicka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000500220
  42. Udm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000424904
  43. Udm2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000424284
  44. Unibalaton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000481994
  45. Unibep S.A., Bielsk Podlaski − KRS 0000231271
  46. Unidevelopment, Warszawa − KRS 0000304859
  47. Unidevelopment S.A., Warszawa − KRS 0000454437
  48. Unigo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000436818
  49. Vectis Konsulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000483762
  50. Wola House Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000271233

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aml - Construction Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000177284
  2. Aquard Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000159597
  3. Ascor S.A., Warszawa − KRS 0000053945
  4. Atlantic Ventures Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000331338
  5. Ayas Projekt - Konstrukcje Stalowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000212026
  6. Budimex Dromex S.A., Warszawa − KRS 0000131057
  7. Budimex S.A., Warszawa − KRS 0000001764
  8. Budimex Unibud S.A., Warszawa − KRS 0000026916
  9. Centrum Inwestycyjno - Biurowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021740
  10. Czarnieckiego Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000434400
  11. Dak-pol Zakład Drzewny W Czarnej Białostockiej - Sp. Z O.O., Czarna Białostocka − KRS 0000140640
  12. Danwood Sp. Z O.O., Bielsk Podlaski − KRS 0000024324
  13. Eiffage Polska Budownictwo S.A., M.st. Warszawa − KRS 0000044233
  14. Eiffage Polska Instalacje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000073799
  15. Eiffage Polska Nieruchomości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000068456
  16. Eiffage Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000074364
  17. Eko Agro Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000491892
  18. Ekologiczne Materiały Grzewcze Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000220125
  19. Emc Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Toruń − KRS 0000154839
  20. Fundacja Primus, Warszawa − KRS 0000127973
  21. Galeria Kutno Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000367456
  22. Galeria Opoczno Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000334555
  23. Generale Routiere Polska S.A., Warszawa − KRS 0000058938
  24. Gma Park Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000297576
  25. Greentekpol Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000524131
  26. Herkules S.A., Warszawa − KRS 0000261094
  27. Holma Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Stare Babice − KRS 0000019572
  28. Hydrobudowa - 6 S.A., Warszawa − KRS 0000079628
  29. Idm S.A. Układowej, Kraków − KRS 0000004483
  30. Iglotex - Sochaczew Sp. Z O.O., Porosły − KRS 0000114454
  31. In Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000286707
  32. Inexbau Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000295037
  33. Inwestycje Płock Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000072605
  34. Inżynieria Białystok Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000022218
  35. Kariera.pl S.A., Warszawa − KRS 0000010265
  36. Klub Szachowy Polonia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000166639
  37. Konsorcjum Budowlano-inwestycyjne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000110420
  38. Makbud Sp. Z O.O., Łomża − KRS 0000194375
  39. Master Finance S.A., Warszawa − KRS 0000311982
  40. Master Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000042652
  41. Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Nauka, Warszawa − KRS 0000169562
  42. Mitex-inwestycje 3 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000211852
  43. Moderndach Sp. Z O.O., Łochocin − KRS 0000293415
  44. Monday Palacza Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000394406
  45. Mostostal- Technika Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000063655
  46. Nordhus S.A., Bielsk Podlaski − KRS 0000390670
  47. Odrzańskie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000152509
  48. Orłowska Riwiera Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000274283
  49. Osiedle Pod Kasztanami Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000242612
  50. Pa Energobudowa Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000054580

Powiązane przetargi (52 szt.):
  1. Wykonanie prac budowlanych w zakresie modernizacji holu wejściowego w budynku O-1 w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych i warunków bezpieczeństwa p. pożarowego (znak sprawy: BZ/DZP-37/15)
    Zamawiający: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja holu wejściowego w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz w zakresie spełnienia wymogów przepisów bezpieczeństwa p. pożarowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia załączniki 10-18 do SIWZ (Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Projekt wykonawczy branża elektryczna, Projekt wykonawczy branża sanitarna, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - wymagania ogólne, wymagania szczegółowe, STWiOR - branża sanitarna, STWiOR - branża elektryczna, Przedmiary (dot. robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych), oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
  2. Remont i wyposażenie pomieszczeń Zakładu Psychologii Lotniczej
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie pomieszczeń Zakładu Psychologii Lotniczej - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Programem funkcjonalno - użytkowym.
  3. Remont ciągów komunikacyjnych i sanitariatów damskich w budynku nr 2 na terenie NwOSG w Warszawie przy ul. 17- Stycznia 23 wraz z dostosowaniem budynku do ekspertyzy przeciwpożarowej.
    Zamawiający: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej, Warszawa
    Remont ciągów komunikacyjnych i sanitariatów damskich w budynku nr 2 na terenie NwOSG w Warszawie przy ul. 17- Stycznia 23 wraz z dostosowaniem budynku do ekspertyzy przeciwpożarowej.
  4. wykonanie zadania pod nazwą Przebudowa wraz z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek hotelowy oraz funkcjonalne jego połączenie z istniejącym już budynkiem hotelowym
    Zamawiający: Hotele Olsztyn Sp. z o.o. w Olsztynie, Olsztyn
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) połączenie budynków ciągami komunikacyjnymi na poziomach parteru, piętra I, piętra II oraz pietra III, 2) dwukondygnacyjną rozbudowę w obrębie istniejącego dziedzińca zawierającą: a) na poziomie -1 garaż na 23 miejsca postojowe dla samochodów, b) na poziomie 0 lobby wejściowe zintegrowane z istniejącym holem hotelu, salę wielofunkcyjną z wiodącą funkcją restauracji z możliwością wydzielenia do 2 sal wielofunkcyjnych, zespół sanitariatów, 3) adaptację istniejącego budynku biurowego na funkcje hotelowe, tj.: a) na poziomie -1 zaplecze magazynowe kuchni, zaplecze socjalne oraz zaplecze techniczne, b) na poziomie 0 kuchnia restauracyjna oraz zaplecze administracyjne, c) na poziomach piętra I, piętra II oraz pietra III pokoje hotelowe, 4) przebudowę istniejącego skrzydła hotelowego w zakresie uporządkowania na poziomie -1 układu komunikacyjnego z realizacją wejścia bezpośrednio z garażu oraz reorganizacji zespołu rekreacyjnego (SPA), 5) nowe wykończenie elewacji tylko odnośnie adaptowanego na funkcje hotelowe budynku biurowego wraz z termomodernizacją. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: 1) wykonania instalacji mechanicznej (wentylacji, klimatyzacji), 2) wykonania instalacji bezpieczeństwa ppoż. (DSO - dźwiękowego systemu ostrzegawczego, SOP - systemu ostrzegania o pożarze, system oddymiania klatek schodowych), 3) wyposażenia w dodatkowy pełnowymiarowy dźwig osobowy dostępny z przestronnego lobby. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób realizacji zamówienia wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie jego prawidłowego funkcjonowania - przede wszystkim nie utrudnionego dojazdu i dojścia do obiektu gości hotelowych (ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych lub o ograniczonej sprawności ruchowej), pracowników i dostawców
  5. remont zabytkowego budynku POSG nr 30 (sprawa nr 16/ZP/WTiZ/15)
    Zamawiający: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza, Białystok
    Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowego budynku POSG nr 30 przy ul. gen. J. Bema 100 w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.


    45.45.00.00-6
  6. Robota budowlana na terenie Jednostki Wojskowej 4226 Skład Hajnówka : Remont opasek odwadniających, podjazdów i murków oporowych budynków magazynowych nr 74, 92 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka.
    Zamawiający: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, Białystok
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na terenie Jednostki Wojskowej 4226 Skład Hajnówka. Remont opasek odwadniających, podjazdów i murków oporowych budynków magazynowych Nr 74, 92 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka. Magazyny Nr 74 oraz 92 są budynkami o wymiarach około 43,0 x 8,5 m, murowanymi w technologii tradycyjnej z cegły ceramicznej, parterowymi, niepodpiwniczonymi o stropodachach żelbetowych w konstrukcji żebrowo-płytowej, opaski odwadniające budynków oraz podjazdy wylewane betonowe, murki oporowe żelbetowe. Budynki otoczone wałami ziemnymi o wysokości około 3,0 m. A) Magazyn nr 74 (CPV: 45111300-1; 45262350-9; 45223822-4; 45233222-1) Rozbiórka betonowej opaski wokół budynku oraz podjazdów, Rozbiórka ścianek oporowych wokół budynku oraz przy podjazdach, Wywóz gruzu z terenu budowy wraz z zagospodarowaniem, Wykopy głębokości 80 cm odkrywające fundamenty budynku, oraz wykopy pod podbudowę opaski odwadniającej 10 cm, Wykopy pod prefabrykowane ścianki oporowe wokół budynku oraz podjazdów, podbudowę podjazdów Oczyszczenie szczotkami stalowymi odkrytych fundamentów budynku, Pionowa izolacja przeciwwilgociowa wys. 100 cm na zimno ścian fundamentowych dwukrotnie emulsją asfaltową, Pionowa izolacja przeciwwodna wys. 100 cm ścian fundamentowych w postaci folii kubełkowej, Osadzenie 4 szt. studzienek chłonnych z kręgów o średnicy 100 cm głębokości 3,00 m w narożach opaski odwadniającej budynku, studnie chłonne wraz z pokrywami żelbetowymi oraz włazami żeliwnymi, Zasypanie wykopów po hydroizolacji ścian fundamentowych, Zagęszczenie mechaniczne zasypywanych wykopów odkrywających ściany fundamentowe, Podbudowa z pospółki gr. 10 cm po zagęszczeniu pod odwadniającą opaskę betonową z wyprofilowaniem spadków w stronę studzienek chłonnych, Ułożenie w opasce odwadniającej prefabrykowanych betonowych korytek ściekowych wys. 10 cm, szer. 30 cm ze spadkiem odprowadzającym wodę do studzienek chłonnych, Betonowa opaska odwadniająca wokół budynku z betonu B-20 (C16/20), szerokość wraz z korytkami 130 cm, grubość 15 cm, wyprofilowane obustronnie spadki w kierunku korytek ściekowych, Spoczniki betonowe szer. 150 cm, gr. 40 cm przy podjazdach z wyprofilowaniem felców z wtopionymi kątownikami 40x40x4 mm do obsadzenia krat przejazdowych, Podbudowa z pospółki gr. 20 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Podbudowa z betonu B-10 gr. 10 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Ustawienie ścianek oporowych wokół budynku z elementów prefabrykowanych kątowych typu L, wys. 180 cm, szer. 105 cm dł. elementów 99 oraz 49 cm ze spoinowaniem styków elementów zaprawą cementową, w narożach stosować prefabrykowane elementy narożne ścianek oporowych Zasypanie ścianek oporowych wokół budynku z wyprofilowaniem i powiększeniem skarp pozostałym urobkiem oraz zagęszczeniem. Podbudowa z pospółki gr. 20 cm po zagęszczeniu pod podjazdy i ścianki oporowe podjazdów, Podbudowa betonowa gr. 10 cm z betonu B-10 (C8/10) pod prefabrykowane ścianki oporowe podjazdów, Podsypka cementowo-piaskowa o gr. 5 cm po zagęszczeniu pod prefabrykowane ścianki oporowe oraz pod podjazdy, Ustawienie ścianek oporowych wokół budynku z elementów prefabrykowanych kątowych typu L, wys. 180 cm, szer. 105 cm dł. elementów 99 oraz 49 cm ze spoinowaniem styków elementów zaprawą cementową, Zasypanie ułożonych ścianek oporowych z wyprofilowaniem i powiększeniem skarp pozostałym urobkiem oraz zagęszczeniem Nawierzchnie podjazdów z płyt żelbetowych o wym. 300x100x15 cm z wypełnieniem szczelin oraz wnęk uchwytów montażowych materiałem uszczelniającym. Spawanie oraz osadzenie, we wcześniej przygotowanych gniazdach, krat przejazdowych spawanych z kątowników stalowych 40x40x5 w rozstawie co 7 cm, szerokość 37 cm, długość 3,0 m, zabezpieczenie antykorozyjne przez malowanie, Uzupełnienie ubytków mieszanką mineralno-asfaltową przy styku drogi z płytami żelbetowymi. B) Magazyn nr 92 (CPV: 45111300-1; 45262350-9; 45223822-4; 45233222-1) Rozbiórka betonowej opaski wokół budynku, podjazdów, ścianek oporowych wokół budynku oraz przy podjazdach, Wywóz gruzu z terenu budowy wraz z zagospodarowaniem, Wykopy głębokości 80 cm odkrywające fundamenty budynku, oraz wykopy pod podbudowę opaski odwadniającej 10 cm, Wykopy pod prefabrykowane ścianki oporowe wokół budynku oraz podjazdów, podbudowę podjazdów Oczyszczenie szczotkami stalowymi odkrytych fundamentów budynku, Pionowa izolacja przeciwwilgociowa wys. 100 cm na zimno ścian fundamentowych dwukrotnie emulsją asfaltową, Pionowa izolacja przeciwwodna wys. 100 cm ścian fundamentowych w postaci folii kubełkowej, Oczyszczenie z osadów, namułu 2 szt. studzienek chłonnych, Osadzenie 2 szt. studzienek chłonnych z kręgów o średnicy 100 cm głębokości 2,75 m w narożach opaski odwadniającej budynku, studnie chłonne wraz z pokrywami żelbetowymi oraz włazami żeliwnymi, Nadstawienie po 1 szt. kręgu fi 100 cm wys. 25 cm na istniejące studzienki (szt.2) z osadzeniem pokryw żelbetowych i włazów żeliwnych, Zasypanie po hydroizolacji ścian fundamentowych, Zagęszczenie mechaniczne zasypywanych wykopów odkrywających ściany fundamentowe, Podbudowa z pospółki gr. 10 cm po zagęszczeniu pod odwadniającą opaskę betonową z wyprofilowaniem spadków w stronę studzienek chłonnych, Ułożenie w opasce odwadniającej prefabrykowanych betonowych korytek ściekowych wys. 10 cm, szer. 30 cm ze spadkiem odprowadzającym wodę do studzienek chłonnych, Betonowa opaska odwadniająca wokół budynku z betonu B-20 (C16/20), szerokość wraz z korytkami 130 cm, grubość 15 cm, wyprofilowane obustronnie spadki w kierunku korytek ściekowych, Spoczniki betonowe szer. 150 cm, gr. 40 cm przy podjazdach z wyprofilowaniem felców z wtopionymi kątownikami 40x40x4 mm do obsadzenia krat przejazdowych, Podbudowa z pospółki gr. 20 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Podbudowa z betonu B-10 gr. 10 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Ustawienie ścianek oporowych wokół budynku z elementów prefabrykowanych kątowych typu L, wys. 180 cm, szer. 105 cm dł. elementów 99 oraz 49 cm ze spoinowaniem styków elementów zaprawą cementową, Zasypanie ścianek oporowych wokół budynku z wyprofilowaniem i powiększeniem skarp pozostałym urobkiem oraz zagęszczeniem. Podbudowa z pospółki gr. 20 cm po zagęszczeniu pod podjazdy i ścianki oporowe podjazdów, Podbudowa betonowa gr. 10 cm z betonu B-10 (C8/10) pod prefabrykowane ścianki oporowe podjazdów, Podsypka cementowo-piaskowa o gr. 5 cm po zagęszczeniu pod prefabrykowane ścianki oporowe oraz pod podjazdy, Ustawienie ścianek oporowych przy podjazdach z elementów prefabrykowanych kątowych typu L, wys. 180 cm, szer. 105 cm dł. elementów 99 oraz 49 cm ze spoinowaniem styków elementów zaprawą cementową, Ustawienie ścianek oporowych między podjazdami z elementów prefabrykowanych kątowych typu L, wys. 55 cm, szer. 40 cm dł. elementów 99 oraz 49 cm ze spoinowaniem styków elementów zaprawą cementową, Zasypanie ułożonych ścianek oporowych z wyprofilowaniem i powiększeniem skarp pozostałym urobkiem oraz zagęszczeniem Nawierzchnie podjazdów oraz między podjazdami z płyt żelbetowych o wym. 300x100x15 cm z wypełnieniem szczelin oraz wnęk uchwytów montażowych materiałem uszczelniającym. Spawanie oraz osadzenie, we wcześniej przygotowanych gniazdach, krat przejazdowych spawanych z kątowników stalowych 40x40x5 w rozstawie co 7 cm, szerokość 37 cm, długość 3,0 m, zabezpieczenie antykorozyjne przez malowanie, Uzupełnienie ubytków mieszanką mineralno-asfaltową przy styku drogi z płytami żelbetowymi. Ustawienie krawężników wtopionych na ławach betonowych i podsypce cem.-piask. UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 730 do 1500, w piątek w godzinach 730 do 1230, praca w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Użytkownika. 2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 3. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 4. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 7. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 8. Wykonawca powinien wstępnie posegregować materiały pochodzące z rozbiórki według rodzaju i grupy. Materiały, które są surowcami wtórnymi (złom) Wykonawca powinien przekazać do magazynu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hajnówka. 9. Materiały nie nadające się do powtórnego użycia lub wbudowania mają zostać zabezpieczone zgodnie z ustawą o odpadach, a następnie wywiezione z terenu budowy. Koszty składowania i wywozu odpadów poniesie Wykonawca. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren jednostki. 10. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy winni okazać aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228). W przypadku braku przez pracowników aktualnego zaświadczenia stwierdzającego odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, w/w szkolenie zostanie przeprowadzone przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych lub osobę przez niego upoważnioną. 11. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 10 marca 2015 roku na godz. 11.00. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji i kontakt z Wykonawcami zainteresowanymi jest p. Paweł Patejuk tel. 85 216 39 80 32. Jednocześnie Zamawiający informuje, że udział w wizji lokalnej w/w obiektu nie jest obowiązkowy. 12. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom i jednocześnie żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36b ustawy Pzp. W Załączniku nr 7 (Projekt umowy) do SIWZ w § 7 Zamawiający określa zasady powierzenia części zamówienia podwykonawcom..
  7. DOKOŃCZENIE REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA MIEJSKIEJ SZKOŁY ARTYSTYCZNEJ WRAZ Z BUDOWĄ SALI KONCERTOWEJ W MIŃSKU MAZOWIECKIM PRZY UL. ARMII LUDOWEJ 23.
    Zamawiający: Miasto Mińsk Mazowiecki, Mińsk Mazowiecki
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Miejskiej Szkoły Artystycznej wraz z budową sali koncertowej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Armii Ludowej 23. Zakres robót budowlanych obejmuje: Roboty budowlane - w skład których wchodzą: demontaż zabezpieczeń obiektu na okres zimowy, roboty poprawkowe wynikające z ustaleń inwentaryzacji, konstrukcje żelbetowe, roboty murowe, uszczelnienia izolacji zewnętrznej, stolarka i ślusarka zewnętrzna, roboty wykończeniowe w całym budynku, elewacja, zagospodarowanie terenu. Instalacje sanitarne: -Instalacje wodociągowo-kanalizacyjną -Instalacje centralnego ogrzewania -Instalacje ciepła technologicznego -Instalacje wody lodowej -Instalacje wentylacji mechanicznej -Przyłącza sanitarne Instalacje elektryczne: -Instalacja elektryczna siły i światła -Instalacja komputerowa -Instalacja kontroli dostępu -Instalacja sygnalizacji pożaru -Instalacja telewizji przemysłowej.
  8. Przebudowa pomieszczeń bloku A Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim pod pracownię rezonansu magnetycznego- powtórzenie
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Ostrowiec Świętokrzyski
    Przedmiotem zamówienia jest realizowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania:
    Przebudowa pomieszczeń bloku A Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim pod pracownię rezonansu magnetycznego, polegającego na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do siwz.
  9. Remont i przebudowa oddziału położniczego z pomieszczeniami dla noworodków i wcześniaków oraz traktem porodowym w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie.
    Zamawiający: Miejski Szpital Zespolony, Olsztyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest
    wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pt. Remont i przebudowa oddziału położniczego z
    pomieszczeniami dla noworodków w wcześniaków oraz traktem porodowym w Miejskim Szpitalu Zespolonym w
    Olsztynie. Informacje ogólne: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót na podstawie: 1. Pozwolenia na
    budowę 2. Projektu budowlano-wykonawczego 3. Specyfikacji 4. Przedmiarów robót Prace powinny być wykonane
    zgodnie z załączoną do niniejszej Specyfikacji dokumentacją. UWAGA ! WYKONAWCA MUSI UWZGLĘDNIĆ
    FAKT ŻE PRACE REMONTOWE PROWADZONE BĘDĄ W BUDYNKU CZYNNEGO SZPITALA. W 1 ETAPIE
    INWESTOR UDOSTĘPNI II PIĘTRO DO REMONTU, W 2 ETAPIE INWESTOR UDOSTĘPNI III PIĘTRO DO
    REMONTU. Ponadto nie ma możliwości organizacji placu budowy przy budynku, należy uwzględnić konieczność
    organizacji placu budowy oddalonego od remontowanego budynku. Pomieszczenia objęte opracowaniem mieszczą
    się w Pawilonie Ginekologiczno- Położniczym połączonym przejściami z głównym budynkiem Szpitala Miejskiego.
    Oddział Położniczy z pomieszczeniami dla noworodków i wcześniaków zlokalizowany jest na II piętrze budynku.
    Powierzchnia użytkowa tego oddziału wynosi 448.60 m². Na oddziale tym zaprojektowano salę na 5 stanowisk
    intensywnej opieki noworodków i wcześniaków poprzedzoną śluzą umywalkowo- fartuchową . 7 sal chorych z
    łazienkami o łącznej liczbie 12 łóżek oraz szereg niezbędnych, specjalistycznych pomieszczeń. We wszystkich
    pomieszczeniach na II piętrze przewidziano wentylację grawitacyjną oraz dodatkowo klimatyzatory. Trakt porodowy
    z salą cięć cesarskich i pozostałymi pomieszczeniami zlokalizowany jest na III piętrze budynku. Powierzchnia
    użytkowa tego oddziału wynosi 355,50 m². Na tej kondygnacji planuje się wykonanie remontu pomieszczeń w
    zakresie; wykonanie śluzy umywalkowo- fartuchowej przed wejściem na trakt porodowy, zmianę lokalizacji sali cięć
    cesarskich ze względu na poprawienie funkcjonalności względem pozostałych pomieszczeń, wykonanie 4 sal
    porodowych. Ponadto przewidziano: pokoje przygotowawcze lekarzy , pomieszczenia socjalne, łazienkę personelu,
    brudownik i pomieszczenie porządkowe. We wszystkich pomieszczeniach na III piętrze zastosowana będzie
    wentylacja nawiewno-wywiewna. W sali cięć cesarskich zastosowany będzie strop laminarny. Zakres prac budowlanych Ściany: wypełnienia ściany zewnętrznej, jako warstwowe z bloczka betonu komórkowego z izolacją
    termiczną i tynkiem cienkowarstwowym. Ściany samonośne wewnętrzne: wykonane będą z bloczków betonu
    komórkowego o grubości 12 cm z odmian 600 i 500. W miejscach przeszkleń wbudowanych w ścianę i nad
    drzwiami wykonać ścianę w lekkiej zabudowie wykonanej z płyt gipsowo- włóknowych na szkielecie stalowym z
    wypełnieniem wełną mineralną o całkowitej grubości 10 cm. Wszystkie ściany wewnętrzne ( również przeszklone )
    powinny spełniać odpowiednią klasę odporności ogniowej dla budynku B (tj. min. EI 30). Tynki: należy wykonać
    uzupełnienia ubytków ścian i stropów zatartą na gładko masą do wykonywania gładzi gipsowych, produkowaną na
    bazie mączki anhydrytowej z wypełniaczami. Oraz dodatkami modyfikującymi. Posadzki i izolacje
    przeciwwilgociowe: podłogi we wszystkich pomieszczeniach należy skuć istniejące warstwy posadzkowe ,
    powierzchnię oczyścić i wyrównać. Wykonać wylewkę samopoziomującą na warstwie gruntującej. We wszystkich
    pomieszczeniach mokrych należy wykonać izolację przeciwwilgociową. Posadzki - wykładzina: należy wykonać z
    materiałów umożliwiających ich mycie i dezynfekcję . Prace wykonywać zgodnie z projektem i warunkami
    technicznymi wykonania i odbioru robót. Posadzki gresowe: Wykonać z materiałów umożliwiających ich mycie i
    dezynfekcję. Dostosować do wymagań szczegółowo opisanych w projekcie. Odstępstwo nie jest możliwe bez
    uzgodnień z Projektantem. Wykończenie ścian wewnętrznych: Projektowanie pomieszczenia gabinetów
    zabiegowych, sal porodowych, sal noworodków etc. - malowanie ,ścian farbą bakteriobójczą na tapecie z włókna
    szklanego. Projektowane pomieszczenia, korytarze, części wspólne, ciągi komunikacyjne - malowanie ścian farbą
    bakteriobójczą na tapecie z włókna szklanego. Projektowane pomieszczenia biurowe, magazynowe, porządkowe i
    gospodarcze malować zgodnie z projektem tak co do materiałów malarskich jak i kolorystyki. Wykończenie ścian
    płytkami: Projektuje się skucie istniejącej glazury oraz wyrównanie istniejących powierzchni i wg oznaczeń na
    rysunkach ,projektuje się nowe okładziny z płytek gresowych. Dostosować się do projektu kolorystyki. Każda
    zmiana jednego z koloru powoduje zmianę innych kolorów q zadanym zakresie projektu co należy skonsultować z
    projektantem. Sufity podwieszane Systemowy sufit podwieszany wykonać w klasie odporności na korozję C3 o
    łącznej przybliżonej wadze 2,5 kg. Sufity należy wykonać w sposób zapewniający szczelność powierzchni oraz
    umożliwiający ich mycie i dezynfekcję. Stolarka ; Drzwi wewnętrzne, pełne, przeszklone, witryny - ścianki szklane,
    szklenie w ścianie, okna i drzwi przeszklone(przezroczyste), wykonać dokładnie zgodnie z projektem. Zakres prac
    sanitarnych - montaż instalacji kanalizacji - montaż instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej, cyrkulacji - montaż
    instalacji c.o. - montaż instalacji ciepła technologicznego - montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji -
    biały montaż - montaż instalacji gazów medycznych oraz instalacji sygnalizacji świetlno-akustycznej - montaż
    paneli nadłóżkowych oraz sufitowo-mostowego - demontaż istniejących elementów instalacji grzewczej, wodnej i
    kanalizacyjnej Uwaga! Duża ilość prac realizowana będzie na poziomie niższej kondygnacji (w tym także pod
    stropem kondygnacji I piętra, nie objętej podstawowym zakresem opracowania). Przedmiotowa część budynku,
    posiada instalację grzewczą, zwu/cwu/cyrk oraz kanalizacji sanitarnej. Występują lokalne klimatyzatory typu Split
    Instalacja kanalizacji sanitarnej: Włączenia do istniejących instalacji KS, należy wykonać poprzez trójniki i mufkę
    połączeniową PVC, a w przypadku żeliwa, specjalne przejście żeliwo-PVC. W budynku zaprojektowano instalację
    kanalizacyjną z rur PP-HT o połączeniach kielichowych z uszczelkami gumowymi Instalacja kanalizacji sanitarnej
    prowadzona będzie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez istniejące przyłącza kanalizacyjne. Instalacja
    wody zimnej, ciepłej i użytkowej: Instalację zwu/cwu/cyrk. należy wykonać z: rur wielowarstwowych PE-RT/Al
    /PE-RT Multi Universal, przeznaczone do instalacji wody zimnej o parametrach 20 °C i ciśnieniu 10 bar, ciepłej
    użytkowej o parametrach 70 °C i ciśnieniu 10 bar), oraz centralnego ogrzewania Rury stalowe ocynkowane ze
    szwem gwintowane średnie wg. PN-74/H-74200.- zasilenia instalacji ppoż.(poza zakresem) oraz połączenia z
    istniejącą instalacją Jako izolację rurociągów należy stosować izolację z pianki poliuretanowej Instalacja
    centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego: Instalacja ciepła technologicznego realizowana będzie z
    istniejących rozdzielaczy, poprzez wymiennik glikol/woda. Zaprojektowano grzejniki stalowe płytowe higieniczne
    Projekt przewiduje wykonanie układu ciepła technologicznego na obiegu glikolowym (glikol propylenowy 42%)
    Instalacja chłodzenia pomieszczeń: Celem chłodzenia pomieszczeń zaprojektowano instalację freonową w oparciu
    o urządzenia Multisplit oraz systemy Split. Instalacja freonowa realizowana będzie z rur miedzianych chłodniczych
    łączonych poprzez lutowanie. Zaprojektowano 2 centrale wentylacyjnych Projekt przewiduje wentylację
    mechaniczną wywiewną dla pomieszczeń WC i pomieszczeń pomocniczych. Projekt przewiduje wentylację
    mechaniczną nawiewno-wywiewną dla pomieszczeń biurowych i porodowych kondygnacji III piętra Projekt
    przewiduje wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną dla pomieszczeń Sali cięć cesarskich oraz pomieszczeń pomocniczych przy Sali. Czerpnie zlokalizowane zostały ponad dachem Wyrzutnie zostały zlokalizowane jako
    zintegrowane z centralą Zakres prac elektrycznych W remontowanych pomieszczeniach należy wykonać
    następujące instalacje: instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia instalacje oświetlenia
    awaryjnego instalację oświetlenia nocnego oświetlenie ewakuacyjne ( niezależne obwody ) instalację nadzoru
    opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego instalacja siłowa instalacja odgromowa instalacja zasilania
    obwodów pomieszczeń medycznych grupy 2 - instalacje obejmują obwody w Sali Cięć Cesarskich, Sal
    porodowych, Sali pooperacyjnej oraz Sali przygotowania pacjenta. Odbiory należy zasilić z modułów zasilającosterujących
    firmy BENDER ( rozbudowa istniejącego systemu ) poprzez transformatory i UPS. Moduły należy
    połączyć z konwerterem , znajdującym się w szafie zasilającej Głównej Izby Przyjęć Szpitala. instalację
    wyrównawczą instalację zasilania sygnalizatorów gazów medycznych instalację sygnalizacji pożaru instalację
    przyzywową w niezbędnym zakresie ( instalacja typu ACCERMAN - rozbudowa istniejącego w Szpitalu systemu )
    instalację sieci LAN instalacja telefoniczna przebudować Główną Rozdzielnię elektryczną budynku wykonać
    instalację wraz z wyłącznikami ppoż tablice rozdzielcze obwodów podstawowych i rezerwowanych Uwaga! I.
    Należy przewidzieć roboty i prace nie objęte zakresem opracowanego projektu, a konieczne do utrzymania w
    pełnej sprawności instalacji istniejących na kondygnacjach nie wchodzących w zakres remontu. Związane jest to z
    przepięciem istniejących instalacji do urządzeń i rozdzielni nowoprojektowanych. II. Ilekroć w dokumentacji
    projektowej wskazano producenta materiałów lub są użyte nazwy handlowe produktów, które zaleca się stosować
    do realizacji przedmiotu zamówienia, oznacza to, iż wskazano przykładowe wyroby i parametry lub właściwości
    minimalne jakim ma odpowiadać dany produkt. W takich przypadkach przy sporządzaniu oferty stosować należy
    zasadę równoważności dla tych produktów. Materiały równoważne Zamawiający dopuszcza zaoferowanie
    materiałów równoważnych, tj. materiałów o nie gorszych i odpowiadających parametrom jakościowym materiałom
    wyszczególnionym w dokumentacji przetargowej, różniącym się od wskazanych jedynie nazwą. Wykonawca, który
    będzie powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5
    ustawy, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez
    Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót i dokumentacja projektowa - załącznik nr
    3 do SIWZ 3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - projekt umowy.
  10. Wymiana nawierzchni ciągów pieszo jezdnych na terenie Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego w Otwocku przy ul. Żurawiej 15
    Zamawiający: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej, Warszawa
    Wymiana nawierzchni ciągów pieszo jezdnych na terenie Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego w Otwocku przy ul. Żurawiej 15
  11. Budowa publicznej przychodni zdrowia z częścią szkoleniową wraz z parkingiem naziemnym przy ul. Begonii 10 w Warszawie.
    Zamawiający: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Warszawa
    Budowa publicznej przychodni zdrowia z częścią szkoleniową wraz z parkingiem naziemnym przy ul. Begonii 10 w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącego budynku publicznej przychodni zdrowia o dwóch kondygnacjach nadziemnych, niepodpiwniczonego, krytego płaskim stropodachem, wraz z zagospodarowaniem terenu, wykonaniem przyłączy.
  12. Robota budowlana pn. przebudowa Ośrodka Konferencyjno - Szkoleniowego w m Otwock przy ul. Żurawiej 15
    Zamawiający: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej, Warszawa
    Robota budowlana pn. przebudowa Ośrodka Konferencyjno - Szkoleniowego w m Otwock przy ul. Żurawiej 15
  13. Wykonanie prac budowlanych w zakresie budowy windy dla osób niepełnosprawnych w budynku O-3 Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP-43/14)
    Zamawiający: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac budowlanych w zakresie wykonania szybu windowego w lekkiej konstrukcji stalowej w kondygnacjach nadziemia, wykonania szybu windowego w podpiwniczeniu w technologii murowanej z podszybiem żelbetonowym wykonaniu prac instalacyjnych elektrycznych, montażu kabiny, montażu elementów jezdnych w szybie, elektrycznego systemu napędowego wraz ze sterowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 12 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, w Załączniku nr 14 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy i w Załączniku nr 13 do SIWZ - przedmiar robót, określających zakres rzeczowy robót i sposób ich wykonania
  14. Przetarg nieograniczony na roboty budowlane oraz dostawę urządzeń
    Zamawiający: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie, Grajewo
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie zgodnie z projektem budowlanym.
    Powierzchnia zabudowy pomieszczeń modernizowanych: 595 m2
    Powierzchnia zabudowy pomieszczeń dobudowywanych: 91,80 m2
    Kubatura dobudowywanych pomieszczeń: 807 m3

    W ramach zamówienia należy dostarczyć i zamontować następujące urządzenia i wyposażenie:
    - most 1-stanowiskowy - szt. 1,
    - most 2-stanowiskowy - szt. 1,
    - most 3-stanowiskowy - szt. 1,
    - lampy operacyjne LED, dwuczasowe 160+120 klux ( lampy operacyjne bezcieniowe
    dwukorpusowe ) - szt. 3,
    - kolumny chirurgiczne - szt. 3,
    - kolumny anestezjologiczne - szt. 3,
    - myjkę dezynfektor narzędzi - szt. 1,
    - myjkę dezynfektor basenów - szt. 1,
    - ladę pielęgniarską - szt. 1,
    - umywalki chirurgiczne 3-stanowiskowe z wyposażeniem, panel ścienny - szt. 3,
    - szafki ze stali nierdzewnej ze zlewozmywakiem dwukomorowym - szt. 3,
    - blaty robocze ze zlewem i umywalką - szt. 2,
    - zmywarko-wyparzarkę gastronomiczną z automatem myjąco-dezynfekującym - szt. 1,
    - zabudowę kuchenną - szt. 1.
    - dozownik na mydło w płynie z tworzywa ABS - szt. 24.
    - dozownik ręczników papierowych z tworzywa ABS - szt. 24.
    - dozownik do środków dezynfekcyjnych z tworzywa ABS - szt. 24.
  15. Wykonywanie w okresie 24 miesięcy, lub do wykorzystania pełnej kwoty w wysokości 3 000.000,00 zł netto, w zależności który z powyższych warunków zostanie spełniony jako pierwszy, prac remontowych z wyłączeniem awarii, w budynkach znajdujących się na terenie Instytutu Lotnictwa
    Zamawiający: Instytut Lotnictwa, Warszawa
    Wykonywanie w okresie 24 miesięcy, lub do wykorzystania pełnej kwoty w wysokości 3 000.000,00 zł netto, w zależności który z powyższych warunków zostanie spełniony jako pierwszy, prac remontowych z wyłączeniem awarii, w budynkach znajdujących się na terenie Instytutu Lotnictwa w następującym zakresie:a) robót konstrukcyjno-budowlanych; b) robót instalacyjnych sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) robót instalacyjnych elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych
  16. Kontynuacja budowy Centrum Edukacyjno - Kulturalno - Sportowego w Chotomowie etap IA
    Zamawiający: Wójt Gminy, Jabłonna
    1. Przedmiotem zamówienia jest Kontynuacja Budowy Etapu 1A Centrum Edukacyjno-Kulturalno-Sportowego w Chotomowie na działce nr ew. 151 przy ul. Kisielewskiego we wsi Chotomów z uzyskaniem prawomocnej ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
    Obiekt będzie budynkiem mieszczącym funkcje szkoły podstawowej wraz z zerówką, sali gimnastycznej oraz pomieszczeń pomocniczych jak gabinety pomocnicze, pomieszczenia administracji itp.
    Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia stanowi kontynuację rozpoczętej budowy.
    2. Charakterystyczne dane zabudowy i zagospodarowania działki objęte zakresem prac do wykonania
    Orientacyjna powierzchnia terenu objętego niniejszą inwestycją (Etap 1A) ~8 500m2

    Przeznaczenie budynku - Budynek oświatowy, z częścią sportową
    Liczba kondygnacji naziemnych - 2
    Liczba kondygnacji podziemnych - 0
    Przybliżone wymiary - długość x szerokość - ~117 x ~32 m
    Wysokość budynku - 11,09 m
    Grupa wysokości budynku - niski
    Poziom parteru (poziom 0.00 budynku) - 78.70 m n.p.m.
    Powierzchnia całkowita - 4 936,2 m2
    Kubatura brutto - 20 461,06 m3
    Powierzchnia netto - 3 933,10 m2
    w tym:
    - powierzchnia użytkowa - 2 138,10 m2
    - powierzchnia komunikacji ogólnej - 1 178,00 m2
    - powierzchnia pomieszczeń technicznych - 46,20 m2
    -powierzchnia pomieszczeń gospodarczych i towarzyszących - 570,80 m2

    3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz robót jest określony we wzorze umowy oraz w dokumentacjach projektowych:
    1) Projekcie budowlanym Etapu I, (załącznik do Decyzji pozwolenia na budowę nr 318/10 z 14.04.2010r. Starosty Legionowskiego)
    2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót Etapu I,
    3) Projekcie wykonawczym Etapu IA,
    4) Przedmiarach robót Etapu IA
    opracowanych na zlecenie Zamawiającego przez zespół projektantów firmy 90 Architekci Spółka Cywilna Czarnecki, Willmann, ul. Słoneczna 50 lok.47, 00-789 Warszawa
    Uwaga!
    Przedmiary robót w odniesieniu do projektu budowlanego zostały zweryfikowane o zakres robót budowlanych wykonanych przez dotychczasową firmę.
    4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
    Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że pozwolenie na użytkowanie nie później niż do 30 maja 2014r.
  17. Modernizacja budynku nr 1 Szpitala - II etap przy ul. Krasińskiego 54/56 w Warszawie - roboty dodatkowe
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
    Modernizacja budynku nr 1 Szpitala - II etap przy ul. Krasińskiego 54/56 w Warszawie - roboty dodatkowe
  18. Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych uzupełniających związanych z adaptacją zespołu budynków położonych w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 12 i Warszawskiej 15 w Białymstoku - I etap
    Zamawiający: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, Białystok
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wielobranżowych uzupełniających związanych z adaptacją zespołu budynków położonych w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 12 i Warszawskiej 15 w Białymstoku - I etap
  19. Przetarg nieograniczony na dobudowę zewnętrznej windy osobowej szpitalnej z jednoczesną przebudową budynku nr 7/8 oraz przebudową kanalizacji deszczowej, kanalizacji telefonicznej i drogi wewnętrznej z chodnikiem przy B.C.O. im. M. Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
    Zamawiający: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, Białystok
    Przedmiotem zamówienia jest budowa windy osobowej zewnętrznej szpitalnej przy szczycie budynku nr 7/8 na terenie Białostockiego Centrum Onkologii przy ul. Ogrodowej 12 w Białymstoku wraz z dostawą i montażem kompletnej windy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w SIWZ
  20. Przebudowa pomieszczeń w Klinice Hematologii dla potrzeb utworzenia Ośrodka Przeszczepiania Szpiku w Bloku D1 - IV
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medyczny, Warszawa
    Przebudowa pomieszczeń w Klinice Hematologii dla potrzeb utworzenia Ośrodka Przeszczepiania Szpiku w Bloku D1 - IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlano - wykonawcze zał. nr 7 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zał. nr 8 do SIWZ oraz kosztorysy przedmiarowe - szczegółowe - zał. nr 9 do SIWZ;
  21. Przebudowa budynku przy ul. Jagiellońskiej 55 w Warszawie na siedzibę Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie, Warszawa
  22. Przebudowa i wyposażenie klinik Instytutu Reumatologii dla zadania - Podniesienie jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych poprzez wymianę Aparatury Medycznej i modernizację Klinik Instytutu Reumatologii w Warszawie.
    Zamawiający: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher, Warszawa
  23. Budowa przedszkola samorządowego 5-oddziałowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Białymstoku na osiedlu Dojlidy Górne przy ul. Brzoskwiniowej.
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
  24. Budowa infrastruktury drogowego przejścia granicznego w Połowcach
    Zamawiający: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku, Białystok
  25. modernizacja części D I piętra budynku szpitalnego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i modernizacja obiektów Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie przy al. Wojska Polskiego 30 w Olsztynie jako placówki o zasięgu regionalnym z budową pawilonu i bloku operacyjnego
    Zamawiający: Miejski Szpital Zespolony, Olsztyn
  26. Roboty dodatkowe, które wystąpiły przy realizacji robót budowlanych wielobranżowych związanych z adaptacją zespołu budynków położonych w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 12 i Warszawskiej 15 na potrzeby Białostockiego Centrum Onkologii im. M. Skłodowskiej - Curie - I etap
    Zamawiający: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, Białystok
  27. Realizacja zadania pn.: Przebudowa i docieplenie bloków A, B, C z łącznikami zaplecza naukowo-badawczego Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku ul. Waszyngtona 13 - Etap II.
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  28. Roboty ogólnobudowlane polegajace na przebudowie i remoncie obiektu Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie, realizowane w ramach programu RPOWM pn: Kompleksowa modernizacja Oddziału Przyjęciowego z Izbą Przyjęć Szpitala Tworkowskiego w Pruszkowie
    Zamawiający: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Pruszków
  29. Roboty konstrukcyjne, rozbiórkowe i elewacyjne wynikające z istniejącego stanu technicznego budynku, który ujawnił się po wykonaniu robót rozbiórkowych i skuciu tynków i od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego tj. Przystosowanie byłego budynku gospodarczo - technicznego na cele medyczne (etap I) - utworzenie Centrum Radiologii oraz Oddziału VIIA Ogólnopsychiatrycznego wraz z zakupem aparatury medycznej w Szpitalu Tworkowskim w Pruszkowie
    Zamawiający: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Pruszków
  30. Budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Lubelskim - zamówienie dodatkowe
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
  31. Budowa basenu i sali gimnastycznej przy ul. Niegocińskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów, Warszawa
  32. Zaprojektowanie i wybudowanie nowej siedziby VII Komisraiatu Policji i Policyjnej Izby Dziecka w Lublinie przy ul. Wyżynnej
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
  33. Wykonanie prac dodatkowych w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej w ramach zadania przebudowa i modernizacja obiektów Miejskiego Szpitala Zespolonego przy ul. Wojska Polskiego 30 w Olsztynie
    Zamawiający: Miejski Szpital Zespolony, Olsztyn
  34. Roboty dodatkowe w budynku Centrum Dydaktyki Stomatologicznej przy ul. M. Skłodowskiej 24A.
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  35. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dodatkowych, dotyczących realizacji ZADANIA P.N. BUDYNEK DYDAKTYCZNY WYDZIAŁU PIELĘGNIARSTWA I OCHRONY ZDROWIA AKA-DEMII MEDYCZNEJ W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. SZPITALNEJ.
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  36. Modernizacja budynku nr 1 szpitala - II etap przy ul. Krasińskiego 54/56 w Warszawie - roboty dodatkowe
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
  37. BZP/PN/12/2011 Modernizacja bazy dydaktycznej Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej
    Zamawiający: Politechnika Lubelska, Lublin
  38. WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-INSTALACYJNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU -POPRAWA DOSTĘPU DO BAZY DYDAKTYCZNEJ NA WYDZIALE PIELĘGNIARSTWA I NAUK O ZDROWIU UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W LUBLINIE
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Lublin
  39. Budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Lubelskim
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
  40. modernizacja Obiektów Miejskiego Szpitala Zespolonego przy ul. Wojska Polskiego 30 w Olsztynie
    Zamawiający: Miejski Szpital Zespolony, Olsztyn
  41. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacji powierzchni piwnicy i parteru budynku klinicznego Budynek Główny pod potrzeby Kliniki Położnictwa i Ginekologii, wraz z rozbudową Izby Przyjęć w Instytucie Matki i Dziecka
    Zamawiający: Instytut Matki i Dziecka, Warszawa
  42. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacji budynku Lipsk w zakresie demontażu i utylizacji komponentów azbestu oraz zabezpieczenia powierzchni pod potrzeby jednostek organiazacyjnych z przeznaczeniem na specjalistyczne poradnie lekarskie oraz pracownie diagnostyczne w Instytucie Matki i Dziecka
    Zamawiający: Instytut Matki i Dziecka, Warszawa
  43. Wykonanie robót budowlanych w zakresie hydroforni wody zimnej w modernizowanym budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku, Białystok
  44. Budowa przedszkola 6-oddziałowego przy ul. Gen. St. Maczka w Olsztynie wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla projektowanego przedszkola / teren 1UO / w ramach zadania budżetowego pn. Budowa przedszkola na Osiedlu Generałów
    Zamawiający: Gmina Olsztyn, Olsztyn
  45. Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku (przetarg III) - Dzp-38/R/2010
    Zamawiający: Uniwersytet w Białymstoku, Białystok
  46. przetarg nieograniczony na Rozbudowę oddziału Nefrologii dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. K. Dłuskiego w Białymstoku.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. K. Dłuskiego, Białystok
  47. Modernizacja budynku nr 1 szpitala - II etap przy ul. Krasińskiego 54/56 w Warszawie - roboty dodatkowe i zamienne
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
  48. Wykonanie remontu i przebudowy obiektów na potrzeby Centrum Dydaktyki Stomatologicznej i Zakładu Technik Dentystycznych Uniwersytetu w Białymstoku
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  49. Wykonanie instalacji przeciwpożarowej w budynku Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku, Białystok
  50. Robota budowlana polegająca na przebudowie infrastruktury technicznej Szpitala (wybudowanie i wyposażenie budynku technicznego, przebudowa instalacji oraz sieci zewnętrznych), oznaczenie sprawy ZP-252-38/09.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, Białystok
  51. Roboty budowlane polegajace na: Rozbudowie i przebudowie Zespołu Szkół Muzycznych im.Ignacego Paderewskiego w Białymstoku, współfinansowanej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI-Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 - Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego
    Zamawiający: Zespół Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku, Białystok
  52. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania regulatorów TROX w budynku Laboratorium WIOŚ w Białymstoku
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku, Białystok