Kogo reprezentuje osoba

Michalak Katarzyna

w KRS

Katarzyna Michalak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Katarzyna
Nazwisko:Michalak
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1977 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Sępólno Krajeńskie (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:18 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Anna Maria Anna, Bona Aleksandra Barbara, Borlik Agnieszka, Borowicz Eliza, Burchardt Łukasz, Błoch Patrycja, Chrapkowska Celina, Dobrowolski Tomasz, Dudek Magdalena Anna, Falkowska Małgorzata, Fąs Rafał Sebastian, Fojucik Monika Małgorzata, Frost Barbara, Fryżewska Maria Aleksandra, Golik Radosław, Górna Martin Karolina, Grzeca Beata, Głąb Zygmunt, Jabłoński Patryk Paweł, Janik Dorota, Justyna Joanna Justyna, Kaja Natalia, Kalinowska Beata Maria, Kamińska Magdalena, Kaźmierczak Lidia, Kała Anna, Kiedrowicz Kamila, Kienast Ksenia Urszula, Kienast Mróz Barbara, Kobiołka Joanna Agnieszka, Kois Małgorzata, Koźlikowski Piotr Edmund, Krasicka Teresa, Kulczak Sylwia, Kłosińska Magdalena, Letka Barbara Krystyna, Liss Marlena Anna, Lupa Bartosz, Marut Mariola, Matuszewska Anna Maria, Mindikowska Małgorzata Ewa, Mróz Arkadiusz, Murawiec Elżbieta, Młodzik Katarzyna Hanna, Narloch Sławomir, Oczki Miłosz, Paliwoda Katarzyna, Pawłowska Barbara, Pietrewicz Hanna Julia, Potoczna Hanna, Rozenfeld Dariusz Tadeusz, Scheffler Anna Maria, Siedlecka Anna Maria, Soleta Krzysztof, Sontowska Agnieszka, Spraw Dotyczacych Prowadzenia Rachunkow Bankowych Wspólnie Z Członkiem Zarządu Lub Drugim Pełnomocnikiem; Spraw Związaych, Sta-rzecki Roman, Stońska Aleksandra Maria, Święs Krystyna Małgorzata, Szamraj Anna Marta, Szczepańska Katarzyna Krystyna, Szczepańska Małgorzata Anna, Szefler Aleksandra, Szyling Blanka Weronika, Szłapińska Justyna, Sławek Krzysztof Robert, Toczko Ryszard Władysław, Tojza Maciej, Trzos Adam Marek, Walkowiak Joanna, Warylak Kazimierz Piotr, Wawrzyniak Ewelina Martyna, Wegner Renata, Wioletta Joanna Wioletta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zabrocka Maria

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adwokaci i Radcowie Prawni Starzyński, Bułat, Kulesza, Fąs i Partnerzy. Kancelaria Prawa Karnego i Gospodarczego, Warszawa − KRS 0000752585
  2. Bank Spółdzielczy W Więcborku, Sępólno Krajeńskie − KRS 0000029686
  3. Gminny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Wyrzysku, Wyrzysk − KRS 0000008694
  4. Gospodarstwo Nasienne - Sp. Z O.O., Wierzchowo Człuchowskie − KRS 0000019181
  5. Grupa Brokerska Odys Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000186231
  6. Hybryd Spółdzielnia Rolników, Silno − KRS 0000248044
  7. Kancelaria Odszkodowawcza Iustus Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000928130
  8. Kółko Rolnicze W Wielowiczu, Wielowicz − KRS 0000537141
  9. Kółko Rolnicze W Zakrzewskiej Osadzie, Zakrzewska Osada − KRS 0000001177
  10. Kółko Rolnicze Wyrzysk Skarbowy, Wyrzysk − KRS 0000599287
  11. Mir Broker Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000925452
  12. Ochotnicza Straż Pożarna W Sypniewie, Sypniewo − KRS 0000017730
  13. Polsko-amerykańskie Bankowe Towarzystwo Turystyczne Sp. Z O.O., Warszwa − KRS 0000136115
  14. Przedsiębiorstwo Handlu Sprzętem Rolniczym Agroma Sp. Z O.O., Sępólno Krajeńskie − KRS 0000192895
  15. Rycerski i Szpitalny Zakon Św. Łazarza Z Jerozolimy - Stowarzyszenie Katolickie, Bydgoszcz − KRS 0000627545
  16. Sgb-bank S.A., Poznań − KRS 0000058205
  17. Skarby Kaszub Sp. Z O.O., Moszczenica − KRS 0000975020
  18. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Sępólnie Krajeńskim, Sępólno Krajeńskie − KRS 0000176425
  19. Spółdzielnia Producentów Ziemniaka, Piła − KRS 0000624797
  20. Stowarzyszenie Grupa Producentów Trzody Chlewnej-dąb, Dąbrowa − KRS 0000108774
  21. Stowarzyszenie Na Rzecz Domu Pomocy Społecznej W Wysokiej Przyjazna Dłoń, Wysoka − KRS 0000257815
  22. Stowarzyszenie Służymy Innym Imienia Księdza Doktora Bolesława Domańskiego, Piła − KRS 0000092081
  23. Towarzystwo Kulturalne Gminy Sadki, Sadki − KRS 0000112592
  24. Wyrzyski Ludowy Klub Sportowy Łobzonka, Wyrzysk − KRS 0000062686
  25. Wyrzyskie Bractwo Kurkowe, Wyrzysk − KRS 0000232535

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Auto Polmozbyt Koszalin Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000031400
  2. Bank Spółdzielczy W Bydgoszczy, Bydgoszcz − KRS 0000171454
  3. Bank Spółdzielczy W Czarnkowie, Czarnków − KRS 0000063859
  4. Bank Spółdzielczy W Nakle N/notecią, Nakło Nad Notecią − KRS 0000014849
  5. Bjb B.beker, M.bąkowska, J.jękot Sp. J., Złotów − KRS 0000307350
  6. Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000070489
  7. Euroagent Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000245800
  8. Fortune S.A., Poznań − KRS 0000135888
  9. Grupa Producentów Eco-champ Group Sp. Z O.O., Jastrowie − KRS 0000271763
  10. Grupa Producentów Grzybów Prime Champ Sp. Z O.O., Jastrowie − KRS 0000311584
  11. Grupa Producentów Rolnych Nasion Roślin Oleistych Sp. Z O.O., Dobrzyniewo − KRS 0000432665
  12. Grupa Producentów Rolnych Zboża Sp. Z O.O., Dobrzyniewo − KRS 0000433234
  13. Miejskie Zakłady Komunikacyjne Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000111252
  14. Nadnotecki Bank Spółdzielczy, Białośliwie − KRS 0000103753
  15. Odzież Sp. Z O.O., Złotów − KRS 0000131130
  16. Port Lotniczy Bydgoszcz S.A., Białe Błota − KRS 0000121056
  17. Pow - Medica Sp. Z O.O., Więcbork − KRS 0000006121
  18. Przedsiębiorstwo Cargo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000172749
  19. Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług Interrol Ii Sp. Z O.O., Człuchów − KRS 0000094670
  20. Przedsiębiorstwo Rolno-handlowo-usługowe Farmer Sp. Z O.O., Wąwelno − KRS 0000118348
  21. Runowo-rola Sp. Z O.O., Runowo Krajeńskie − KRS 0000181064
  22. Spółdzielczy System Ochrony Sgb, Poznań − KRS 0000600238
  23. Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Administracja Domów Miejskich Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000183481
  24. Zakład Transportu i Usług Sp. Z O.O., Sępólno Krajeńskie − KRS 0000374234

Powiązane przetargi (18 szt.):
  1. Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sępoleńskiego w latach 2017 - 2021
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, Sępólno Krajeńskie
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sępoleńskiego w latach 2017 - 2021 obejmującej: 1. otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub Euro dla: Starostwa Powiatowego w Sępólnie Kraj., Liceum Ogólnokształcącego w Sępólnie Kraj., Liceum Ogólnokształcącego w Więcborku, Zespołu Szkół - Centrum Edukacyjnego w Więcborku, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sępólnie Kraj., Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie, Zespołu Szkół nr 2 w Sępólnie Kraj., Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Sępólnie Kraj., Komendy Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej w Sępólnie Kraj., Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku, Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Kraj., Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Więcborku, Zarządu Drogowego w Sępólnie Kraj., Powiatowego Urzędu Pracy w Sępólnie Kraj., Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Kraj., Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Sępólnie Kraj., Rodzinnego Domu Dziecka w Wąwelnie, z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji umowy mogą powstać nowe jednostki organizacyjne, a ilość rachunków bankowych może zostać zmieniona. 2. realizację wpłat i wypłat gotówkowych w szczególności wpłat realizowanych na rzecz Powiatu i jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie, 3. realizację wypłat zasiłków w formie gotówkowej w placówce bankowej w każdej Gminie na terenie Powiatu, 4. realizację przelewów dokonywanych na rzecz Powiatu i jednostek organizacyjnych, 5. realizację przelewów (na konto w banku obsługującym lub konto do innego banku) w dniu ich przyjęcia, dokonywanych z rachunków Powiatu i jednostek organizacyjnych, 6. usługę płatności masowych (identyfikacja i przetwarzanie płatności masowych na podstawie rachunku wirtualnego, udostępnianie pliku wyjściowego za pośrednictwem bankowości elektronicznej) 7. sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających stan salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną sporządzanych wyciągów, 8. zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach na wskazany rachunek bankowy Powiatu, 9. wydawanie blankietów czekowych, kart płatniczych, 10. usługi bankowości elektronicznej typu „home-banking” lub innego systemu elektronicznej obsługi bankowej po 1 w każdej jednostce (wg zestawienia z Rozdziału III pkt.1.1 na stanowisku (ach) komputerowym (ch), zapewniające co najmniej: dokonywanie operacji przelewów (w tym przelewów masowych), dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych, drukowanie wyciągów bankowych. W ramach przedmiotowego systemu bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, konfiguracja oprogramowania do elektronicznego systemu obsługi bankowej w trakcie użytkowania systemu z przyczyn związanych z wymianą urządzeń komputerowych, reinstalacja lub zmiana użytkowników systemu u Zamawiającego, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, 11. udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzanych danego dnia, bez prowizji i opłat, 12. oprocentowanie środków bieżących na rachunkach w PLN objętych kompleksową obsługą bankową budżetu Powiatu oraz jednostek organizacyjnych w oparciu o średnią arytmetyczną stawkę WIBID 1M z pierwszych 5 – ciu dni roboczych kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek, pomniejszoną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. Dla celów porównania ofert będzie brana stawka WIBID 1M z listopada 2016 – 1,46 % (wysokość oprocentowania ustalana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 13. wydawanie historii prowadzenia rachunków, zaświadczeń i opinii bankowych bez prowizji i opłat, 14. otrzymywanie wyciągów bankowych do 24 godzin od momentu operacji na koncie Zamawiającego 15. prowadzenie depozytu. Ponadto w warunkach umowy Wykonawca powinien zapewnić: - uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym na cele określone w art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 w/w ustawy. Maksymalna wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Powiatu. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym w oparciu o stawkę WIBOR 3 M powiększoną o stałą marżę banku. Stopa procentowa kredytu jest zmienna i będzie zmieniała się każdorazowo z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego proporcjonalnie do stawki obliczonej z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, na podstawie średniej arytmetycznej z ostatnich 5 –ciu dni roboczych kwotowań stawki WIBOR-u 3M z miesiąca poprzedzającego dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek. Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia. Dla umożliwienia porównania ceny ofert należy przyjąć WIBOR 3 M wg notowania z października 2016 – 1,72 plus stała marża banku podana w ofercie Banku (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), - przyjmowanie środków na lokaty jednodniowe, weekendowe, tygodniowe i inne. Inne istotne dla Zamawiającego postanowienia : - Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Banku o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego. - Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy. - Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy. - Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym jak w ofercie. Kredyt krótkoterminowy zostanie udzielony bez prowizji i opłat; jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat bankowych od zaangażowania kredytu, od salda niewykorzystanej części kredytu. Zabezpieczeniem kredytu winien być weksel In blanco. - Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od wpłat i wypłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, stanowiących środki publiczne w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240). - W ramach umowy na wniosek Zamawiającego Wykonawca będzie bezzwłocznie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych, itp. - Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za zmiany kart wzorów podpisów. - Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienie o kredyt do innego banku. - Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) i dokonanie innych czynności określonych w pkt 1.10 niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi bankowej Powiatu i jednostek organizacyjnych nastąpi do dnia 02.01.2017r. - Każda z jednostek organizacyjnych będzie miała podpisaną umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. - Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie obsługi finansowej. - Wykonawca musi posiadać na terenie Sępólna Krajeńskiego filię, oddział Banku lub utworzy w m. Sępólno Krajeńskie w ciągu jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy oddział lub filię, który będzie funkcjonował przez okres obowiązywania umowy. W przypadku posiadania filii lub oddziału w odległości większej niż 500 m od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zapewni możliwości przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Powiatu (transport gotówki – przywóz, odbiór będzie dokonywany przez bank na jego koszt). - W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada na terenie Sępólna Krajeńskiego siedziby, siedziby oddziału albo filii, zobowiązany będzie do uruchomienia na terenie Sępólna Kajeńskiego w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy, swojego oddziału lub filii zapewniając pełną obsługę budżetu Powiatu. W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada swojej siedziby w Sępólnie Krajeńskim, do czasu uruchomienia placówki zobowiązany będzie do zapewnienia codziennej obsługi budżetu Powiatu w miejscowości Sępólno Krajeńskie i zapewnienia możliwości przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Powiatu (transport gotówki – przywóz, odbiór będzie dokonywany przez bank na jego koszt). - Wykonawca zapewni obsługę pracowników Zamawiającego poza kolejnością podczas dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych w imieniu Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy oraz podczas załatwiania innych spraw związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia. - Wykonawca musi zapewnić kompleksową obsługę rachunków przez wytypowanego pracownika Wykonawcy, upoważnić go do kontaktów z Zamawiającym oraz jego jednostkami organizacyjnymi, jak również zapewnić jego zastępcę.
  2. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 750 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie spłat rat pożyczek i kredytów oraz wykup obligacji
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, Sępólno Krajeńskie
    1)Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 750 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie spłaty rat pożyczek i kredytów w kwocie 950 000,00 zł oraz wykup obligacji w kwocie 800 000,00 zł. 2)Okres kredytowania: 2 listopad 2016 r. – 31 październik 2025 r. 3Termin uruchomienia kredytu przewiduje się na 02.11.2016 r. 4) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat związanych z tytułu przedterminowej spłaty kredytu. 5)Spłata kredytu i odsetek następować będzie wg harmonogramu : a)spłata odsetek miesięcznie, ostatniego dnia każdego miesiąca (począwszy od 30.11.2016 r.), 6)Spłata kapitału z karencją do 31.12.2017 r. 7)Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o stawkę WIBOR 3M (dla depozytów 3-miesięcznych) publikowaną na stronie „WIBOR” serwisu Reuter’a o godz. 11.00 czasu warszawskiego i powiększona, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku ( do dwóch miejsc po przecinku). 8)Zmiana stawki WIBOR 3M (dla depozytów 3-miesięcznych) będącej podstawą naliczania odsetek, następować będzie pierwszego dnia każdego miesiąca. Oprocentowanie będzie obliczane wg średniej arytmetycznej ostatnich 5-ciu kwotowań stawki WIBOR 3 M w miesiącu poprzedzającym okres obrachunkowy. 9)Okres obrachunkowy, dla którego każdorazowo zostanie ustalona stopa oprocentowania kredytu będzie obowiązywał przez okres miesiąca, od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca. W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa procentowa jest stała. 10)zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  3. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sośno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.07.2015r. do 30.06.2020r.
    Zamawiający: Gmina Sośno, Sośno
    3.1.Całościowe prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Sośno, jednostek organizacyjnych Gminy oraz podmiotów, dla których Gmina jest Organem Założycielskim:1. Urząd Gminy Sośno,2.Szkoła Podstawowa w Przepałkowie,3.Zespół Szkół w Sośnie, 4.Zespół Szkół w Wąwelnie, 5. Przedszkole Samorządowe w Sośnie, 6. Zakład Gospodarki Komunalnej w Sośnie, 7. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sośnie, 8. Gminny Dom Kultury w Sośnie,9.Gminna Biblioteka Publiczna w Sośnie. Główny przedmiot zamówienia: kod CPV - 66.11.00.00-4 - usługi bankowe 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: 1.otwieranie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych,2.przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych,3.dokonywanie przelewów wewnętrznych i na rachunki w innych bankach,4. sporządzanie dziennych kompletnych wyciągów bankowych i umożliwienie codziennego odbioru wyciągów z dnia poprzedniego,5.wydawanie blankietów czekowych,6.sporządzanie, na wniosek posiadacza rachunku, zaświadczeń i opinii bankowych, 7. instalację, udostępnienie, aktualizację systemu bankowości elektronicznej i przeszkolenie pracownika w tym zakresie, 8. oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, 9.wyodrębnienie dodatkowego rachunku w trakcie umowy na żądanie instytucji dotującej budżet Gminy,10.wypłata środków dotyczących zasiłków i stypendiów, na kwotę ok. 200.000,00 zł w ilości ok. 50 szt. miesięcznie, w dniach określonych przez Zamawiającego,Usługi wymienione w pkt.2, 4, 5, 10 muszą być wykonywane w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego. 3.3. Informacje: Budżet gminy na 2015 rok: a) dochody-16.568.636,84 zł b) wydatki-17.029.430,84 zł c) ilość obsługiwanych rachunków bankowych (aktualnie) - 21 szt. d) wypłaty gotówkowe miesięcznie - 88.000,00 zł e) wpłaty gotówkowe miesięcznie - 123.000,00 zł f) ilość przekazywanych przelewów na rachunki w innych bankach miesięcznie - 510 szt. g) ilość przekazywanych przelewów na rachunki w tym samym banku miesięcznie - 460 szt., h) ilość przekazywanych przelewów w formie papierowej rocznie 468 szt., i) ilość pobranych czeków miesięcznie - 25 szt. blankietów, j) ilość stanowisk Home Banking 4 szt. Zamawiający: 1.zastrzega posiadanie bądź utworzenie przez Wykonawcę w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego przetargu, oddziału/filii banku na terenie Sośna i dostosowanie godzin pracy banku do godzin pracy Urzędu (godzina otwarcia nie później niż 8:00, godzina zamknięcia nie wcześniej niż 15:00) umożliwiając codzienne pobieranie/odprowadzanie gotówki na dowolne rachunki Zamawiającego i tym samym sprawną realizację zadań Gminy, 2. nie dopuszcza możliwości pobierania opłat bądź prowizji od wpłat gotówkowych realizowanych na rzecz Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych przez inne podmioty, 3.informuje, że w załączniku nr 2 w części ELEMENTY KORZYŚCI OBSŁUGI BUDŻETU oferenci podają oprocentowanie zmienne stanowiące sumę stawki bazowej ustalonej w oparciu o WIBID 1M i stałej marży. Stawką bazową jest stawka WIBID 1M, która obliczana jest z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, jako średnia arytmetyczna z pięciu pierwszych kwotowań miesiąca przed rozpoczęciem okresu odsetkowego i obowiązuje przez okres następnego miesiąca. Do celów przygotowania oferty wszyscy oferenci zobowiązani są zastosować stawkę WIBID 1M w wysokości 1,45% (tj. średnia arytmetyczna z okresu od 01.06.2015r. do 08.06.2015r.) Ponadto: 1.wykonawca będzie dokonywał aktualizacji danych procentowych w dniu przez siebie wskazanym zgodnie ze złożonym oświadczeniem w tym zakresie (stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), o czym odwrotnie poinformuje Zamawiającego, 2. strony zawierające umowę zgodnie oświadczają, że w dniu jej podpisania będą obowiązywać warunki określone w załączniku nr 2 do SIWZ, 3. wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4.wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..
  4. Usługa zaciągnięcia kredytu długoterminowego w kwocie 2 346 553,89 zł
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, Sępólno Krajeńskie
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 346 553,89 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie wykupu obligacji. Okres kredytowania: 17 kwiecień 2015 r. - 31 lipiec 2025 r. Termin uruchomienia kredytu przewiduje się na 17 kwietnia 2015 r. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat związanych z tytułu przedterminowej spłaty kredytu. Spłata kredytu i odsetek następować będzie wg harmonogramu (zał. nr 5): spłata odsetek miesięcznie, ostatniego dnia każdego miesiąca (począwszy od 30.04.2015 r.), Spłata kapitału z karencją do 31.12.2017 r. Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o stawkę WIBOR 3M (dla depozytów 3-miesięcznych) publikowaną na stronie WIBOR serwisu Reutera o godz. 11.00 czasu warszawskiego i powiększona, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku ( do dwóch miejsc po przecinku). Zmiana stawki WIBOR 3M (dla depozytów 3-miesięcznych) będącej podstawą naliczania odsetek, następować będzie pierwszego dnia każdego miesiąca. Oprocentowanie będzie obliczane wg średniej arytmetycznej ostatnich 5-ciu kwotowań stawki WIBOR 3 M w miesiącu poprzedzającym okres obrachunkowy. Okres obrachunkowy, dla którego każdorazowo zostanie ustalona stopa oprocentowania kredytu będzie obowiązywał przez okres miesiąca, od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca. W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa procentowa jest stała. zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  5. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork w okresie od 08.01.2015 r. do 07.01.2020 r.
    Zamawiający: Gmina Więcbork, Więcbork
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa budżetu Gminy Więcbork i jednostek organizacyjnych Gminy Więcbork, obejmująca:
    - Urząd Miejski w Więcborku,
    - Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Więcborku,
    - Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej w Więcborku wraz ze szkołami i przedszkolem (szkoły podstawowe w ilości 3, zespoły szkół w ilości 3, gimnazjum w ilości 1, przedszkole gminne w ilości 1),
    - Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Więcborku,
    - Miejsko-Gminna Biblioteka w Więcborku.

    2. Obsługa bankowa będzie polegać na:
    - otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących, rachunków pomocniczych
    oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych zwanych w dalszej części specyfikacji rachunkami,
    - realizacji poleceń przelewu,
    - dokonywaniu wypłat gotówkowych z obsługiwanych rachunków bankowych,
    - przyjmowaniu wpłat gotówkowych na obsługiwane rachunki bankowe,
    - generowaniu i przekazywaniu obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami (dopuszcza się możliwość udostępnienia załączników w systemie bankowości elektronicznej),
    - realizowanie transakcji płatniczych z wykorzystaniem czeków tradycyjnych lub równoważnych wystawionych przez Zamawiającego w formie elektronicznej składanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej lub na podstawie dyspozycji wypłaty,
    - przechowywaniu depozytów,
    - wydawaniu zaświadczeń i opinii bankowych,
    - zapewnienia dostępu do systemu bankowości elektronicznej oraz jego serwisowanie,
    - obsługę płatności masowych,
    - gromadzone środki na rachunkach bankowych będą oprocentowane wg stawki zmiennej. Stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID 1 M, zmiennej z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększonej o cenę podaną w ofercie,
    Odsetki od środków na rachunkach bieżących i pomocniczych bank dopisywał będzie do rachunku na koniec każdego miesiąca kalendarzowego,
    - możliwość zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym przez Gminę Więcbork do kwoty corocznie określonej w Uchwale Budżetowej. Dotychczas kwota ta nie przekraczała 900 000,00 zł. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego.
    Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększonej o cenę podaną w ofercie.
    Na uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Zamawiający podpisze odrębną umowę kredytową i dokona wszystkich czynności bankowych związanych z udzieleniem kredytu.

    3. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia:

    1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za:
    - otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych (podstawowych i pomocniczych),
    - realizację poleceń przelewu,
    - dokonywanie wypłat gotówkowych z obsługiwanych rachunków bankowych,
    - przyjmowanie wpłat gotówkowych na obsługiwane rachunki bankowe,
    - generowanie i przekazywanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami (dopuszcza się możliwość udostępnienia wydruku załączników w systemie bankowości elektronicznej),
    - obsługę płatności masowych,
    - wydawanie blankietów czekowych,
    - przechowywanie depozytów,
    - wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych,
    - objęcie systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek poprzez: zakup oprogramowania wraz z instalacją na własnym sprzęcie komputerowym jednostek, dostęp do systemu (abonament miesięczny), przeszkolenie pracowników, zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanych urządzeń i oprogramowania,
    - możliwość realizowania dyspozycji z wpływów bieżących.

    2) Wykonawca zapewni wykonywanie czynności związanych z obsługą kasową (realizacja wpłat i wypłat gotówkowych) budżetu Gminy Więcbork oraz jednostek organizacyjnych Gminy w dni robocze, tj. poniedziałek, środa - piątek godz. 8.00-15.00; wtorek godz. 8.00-16.00.
    3) Wykonawca zapewni obsługę pracowników Zamawiającego poza kolejnością podczas dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych w imieniu Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy oraz podczas załatwiania innych spraw związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia.

    4) W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada na terenie Więcborka siedziby, siedziby oddziału albo filii, zobowiązany będzie do uruchomienia na terenie Więcborka w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy, swojego oddziału lub filii zapewniając pełną obsługę budżetu Gminy. W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada swojej siedziby w Więcborku, do czasu uruchomienia placówki zobowiązany będzie do zapewnienia codziennej obsługi budżetu Gminy w miejscowości Więcbork i zapewnienia możliwości przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Gminy (transport gotówki - przywóz, odbiór będzie dokonywany przez bank na jego koszt).

    4. Informacje:
    Budżet Gminy na 2014 rok:
    - dochody - 43.170.813,11 zł (stan na 31.10.2014 r.),
    - wydatki - 44.754.890,12 zł (stan na 31.10.2014 r.),
    - ilość obsługiwanych rachunków bankowych (aktualnie) - 93,
    - wypłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo - 350.000,00 zł, liczba wypłat gotówkowych (średniomiesięcznie) - około 60 szt. Wypłaty realizowane przez jednostki organizacyjne Gminy,
    - wpłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo- 150.000,00 zł, liczba wpłat gotówkowych (średniomiesięcznie) - około 23 szt. Wpłaty realizowane przez jednostki organizacyjne Gminy. Nie uwzględniono wpłat gotówkowych realizowanych przez podatników, inkasentów, itp.,
    - ilość dokonywanych przelewów miesięcznie szacunkowo - 2.500 szt.,
    - ilość przekazywanych przelewów w formie papierowej miesięcznie 20 szt.,
    - ilość pobranych czeków miesięcznie 50 szt.,
    - ilość stanowisk Home Banking 4 szt.
  6. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 913 659,81 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Sępólno Krajeńskie w wysokości 1 600 000,00 zł i spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu i pożyczek w wysokości 313 659,81 zł
    Zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie, Sępólno Krajeńskie
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 913 659,81 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Sępólno Krajeńskie w wysokości 1 600 000,00 zł i spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu i pożyczek w wysokości 313 659,81 zł na podstawie Uchwały Nr XLIX.378.14 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 25 września 2014r. 3.1. Wysokość kredytu: 1 913 659,81 zł (Słownie: Jeden milion dziewięćset trzynaście tysięcy sześćset pięćdziesiąt dziewięć 81/100) 3.2. Waluta kredytu: PLN 3.3. Okres karencji w spłacie kredytu do 31 grudnia 2015 r. 3.4. Okres spłaty kredytu do 10 lat 3.5. Ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2014 roku 3.6. Gmina Sępólno Krajeńskie zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ostatniej transzy lub uruchomienia ostatniej transzy kredytu w niepełnej wysokości bez dodatkowych opłat. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia okresu kredytowania bez dodatkowych opłat. 3.8. Oprocentowanie kredytu wg sześciomiesięcznej stawki WIBOR na dzień 30.09.2014 r. (stawka WIBOR podana do celów wyliczenia kredytu) powiększoną o ewentualną marżę wykonawcy, która przez okres kredytowania nie może być zwiększona 3.9. Spłata kapitału nastąpi w okresach kwartalnych począwszy od 30.09.2016 r. do 31.12.2023 r. 3.10. Spłata odsetek nastąpi w okresach kwartalnych począwszy od 2015 roku do 2023 roku. Odsetki płatne w terminie rat kapitałowych. 3.11. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco bez poręczenia. Na koszt obsługi kredytu składa się: - wysokość prowizji, - oprocentowanie kredytu, - opłaty bankowe, - inne koszty. - Harmonogram spłat kapitału: Nr raty Termin spłaty Kwota kapitału 1. 30-09-2016 43 659,81 2. 31-12-2016 50 000,00 3. 31-03-2017 65 000,00 4. 30-06-2017 65 000,00 5. 30-09-2017 65 000,00 6. 31-12-2017 65 000,00 7. 31-03-2018 65 000,00 8. 30-06-2018 65 000,00 9. 30-09-2018 65 000,00 10. 31-12-2018 65 000,00 11. 31-03-2019 65 000,00 12. 30-06-2019 65 000,00 13. 30-09-2019 65 000,00 14. 31-12-2019 65 000,00 15. 31-03-2020 65 000,00 16. 30-06-2020 65 000,00 17. 30-09-2020 65 000,00 18. 31-12-2020 65 000,00 19. 31-03-2021 65 000,00 20. 30-06-2021 65 000,00 21. 30-09-2021 65 000,00 22. 31-12-2021 65 000,00 23. 31-03-2022 65 000,00 24. 30-06-2022 65 000,00 25. 30-09-2022 65 000,00 26. 31-12-2022 65 000,00 27. 31-03-2023 65 000,00 28. 30-06-2023 65 000,00 29. 30-09-2023 65 000,00 30. 31-12-2023 65 000,00 RAZEM: 1 913 659,81 Jeżeli termin spłat kredytu, odsetek lub innych należności przypada na dzień wolny od pracy uważa się, że termin został dotrzymany jeśli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po tym terminie z zastrzeżeniem, że odsetki od kredytu będą naliczane do dnia poprzedzającego spłatę
  7. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczki dla Gminy Miejskiej Człuchów
    Zamawiający: Urząd Miejski w Człuchowie, Człuchów
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczki dla Gminy Miejskiej Człuchów na okres 5 lat. 2. Charakterystyka kredytu: 1. Kwota kredytu: 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych). 2. Okres kredytowania: od daty podpisania umowy kredytowej do dnia 31.12.2018 roku. 3. Wykonawca postawi środki kredytu do dyspozycji Zamawiającego: - w okresie: najwcześniej od dnia podpisania umowy a najpóźniej do 31 grudnia 2013r.; - jednorazowo w terminie określonym przez Gminę z 3 dniowym wyprzedzeniem; - uruchomienie kredytu nastąpi bezgotówkowo przelewem na dobro rachunku bankowego Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego w Człuchowie nr 79 2030 0045 1110 0000 0228 6040 w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. w Człuchowie. 4. Zabezpieczeniem kredytu jest: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową (z kontrasygnatą skarbnika na deklaracji wekslowej i na umowie). 5. Dla potrzeb umowy kredytowej, przy obliczaniu odsetek przyjmuje się, iż rok wg kalendarza liczy 365/366 dni. 6. Prowizja za rozpatrzenie wniosku kredytowego stanowi koszt Banku. 7. Bank nalicza odsetki w stosunku rocznym za okres od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego Kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. Odsetki naliczane będą wyłącznie od kwoty wykorzystanego kredytu. 8. Spłata odsetek następować będzie bezgotówkowo w okresach miesięcznych. Odsetki naliczane będą za okres od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, i płatne będą również do ostatniego dnia miesiąca za dany miesiąc. 9. Pierwsza płatność odsetek powinna nastąpić do ostatniego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym uruchomiono pierwszą cząstkową kwotę kredytu. 10. Zmiana stopy oprocentowania kredytu nie wymaga aneksowania Umowy kredytowej. O zmianie stopy procentowej, spowodowanej zmianą stawki bazowej WIBOR 1M Bank będzie powiadamiał Kredytobiorcę na piśmie. 11. O wysokości odsetek do zapłaty Bank będzie informował każdorazowo Kredytobiorcę, na co najmniej 5 dni przed terminem płatności. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnego wykorzystania przyznanego kredytu bez obciążania Kredytobiorcy dodatkowymi kosztami. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu lub jego rat bez obciążenia jakimikolwiek dodatkowymi kosztami (prowizją) Kredytobiorcy, przy jednoczesnym powiadomieniu banku na 5 dni przed terminem spłaty. W przypadku, gdy kredyt zostanie spłacony przed terminem spłaty, odsetki liczone będą do dnia poprzedzającego dzień spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu, zmiany kwot poszczególnych rat spłaty na wniosek Kredytobiorcy złożony w Banku na 14 dni przed terminem spłaty, bez obciążania Kredytobiorcy dodatkowymi kosztami, na okres nie dłuższy niż do ostatniego dnia następnego roku kalendarzowego. W przypadku prolongaty spłaty kredytu Bank nie będzie pobierał dodatkowej prowizji. 15. Spłata kapitału: zgodnie z zapisami rozdziału IV niniejszej SIWZ. 16. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. 17. W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania marża kredytu będzie stała. 18. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu i odsetek przypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę najpóźniej w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty. 19. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu - ustalane będzie dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o: - stawkę referencyjną WIBOR 1M obowiązującą na każdy pierwszy dzień miesiąca kalendarzowego (publikowaną w serwisie informacyjnym Reutera o godzinie 11:00). - powiększoną o marżę Wykonawcy (banku), która będzie stała w całym okresie kredytowania (obowiązywania umowy). b) prowizja - (zawierająca wszystkie opłaty związane z procedurą udzielenia kredytu i jego uruchomieniem) stanowi jednorazową opłatę wyliczoną z uwzględnieniem stawki procentowej prowizji zaoferowanej w przetargu, jednak nie większej niż 0,2 pkt procentowego wartości udzielanego kredytu. Prowizja płatna będzie poprzez pomniejszenie dostępnej kwoty kredytu w terminie uruchomienia pierwszej transzy kredytu. 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych prowizji i opłat, w tym w szczególności z tytułu: a) przedterminowej spłaty kredytu, b) niewykorzystania części przyznanego kredytu, c) zmiany warunków zawartej umowy, d) i innych nie wymienionych. 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 22. Jeżeli występuje taka konieczność Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania. 23. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. 24. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.
  8. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 830.000,00 złotych na sfinansowanie zadania inwestycyjnego.
    Zamawiający: Gminny Ośrodek Kultury w Białośliwiu, Białośliwie
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 830.000,00 złotych na sfinansowanie zadania inwestycyjnego. Termin realizacji zamówienia - od dnia uruchomienia kredytu do dnia 15.12.2020r. Karencja w spłacie kapitału do 30.01.2013r.
  9. Usługa zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego - zakup nieruchomości w Kamieniu Kraj.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, Sępólno Krajeńskie
    1)Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
    2)Okres kredytowania: 14 grudzień 2012 r. - 31 październik 2019 r.
    3)Termin uruchomienia kredytu przewiduje się na 14.12.2012 r.
    4)Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat związanych z tytułu przedterminowej spłaty kredytu.
    5)Spłata kredytu i odsetek następować będzie wg harmonogramu:
    a)spłata odsetek miesięcznie, ostatniego dnia każdego miesiąca (począwszy od 31.12.2012 r.),
    b) spłata kapitału z karencją do 30.10.2015 r. ( pierwsza spłata raty kapitału nastąpi 30.10.2015 r. i następne 31.10.2016 r., 31.10.2017 r., 31.10.2018 r., 31.10.2019 r.
    6)Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o stawkę WIBOR 3M (dla depozytów 3-miesięcznych) publikowaną na stronie WIBOR serwisu Reutera o godz. 11.00 czasu warszawskiego i powiększona, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku ( do dwóch miejsc po przecinku).
    7)Zmiana stawki WIBOR 3M (dla depozytów 3-miesięcznych) będącej podstawą naliczania odsetek, następować będzie pierwszego dnia każdego miesiąca. Oprocentowanie będzie obliczane wg średniej arytmetycznej ostatnich 5-ciu kwotowań stawki WIBOR 3 M w miesiącu poprzedzającym okres obrachunkowy.
    8)Okres obrachunkowy, dla którego każdorazowo zostanie ustalona stopa oprocentowania kredytu będzie obowiązywał przez okres miesiąca, od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca. W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa procentowa jest stała.
    9)zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  10. Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Wyrzysk.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Wyrzysku, Wyrzysk
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego, złotówkowego w wysokości 986.056,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Wyrzysk.

    Spłata kredytu następować będzie w latach 2014 - 2021:
    30.10.2014r. 10.000,00 zł,
    30.10.2015r. 30.000,00 zł,
    30.08.2016r. 35.000,00 zł,
    30.10.2016r. 40.000,00 zł,
    30.08.2017r. 35.000,00 zł,
    30.10.2017r. 40.000,00 zł,
    30.08.2018r. 35.000,00 zł,
    30.10.2018r. 40.000,00 zł,
    30.05.2019r. 65.000,00 zł,
    30.08.2019r. 65.000,00 zł,
    30.10.2019r. 65.000,00 zł,
    30.05.2020r. 75.000,00 zł,
    30.08.2020r. 75.000,00 zł,
    30.10.2020r. 75.000,00 zł,
    30.05.2021r. 75.000,00 zł,
    30.08.2021r. 75.000,00 zł,
    30.10.2021r. 75.000,00 zł,
    30.11.2021r. 76.056,00 zł,

    Dodatkowe informacje:
    a)na koszt kredytu składa się suma: oprocentowania, marży banku i prowizji jednorazowej,
    b)oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej,
    c)marża banku stała dla całego okresu kredytowania,
    d)dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M z dnia 2 lipca 2012 roku,
    e)oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.
    f)marża banku będzie płatna razem z oprocentowaniem raty kredytu,
    g)spłata kredytu rozpocznie się zgodnie z przedstawionym harmonogramem spłat kredytu,
    h)koszt prowizji przygotowawczej bank określi w ofercie w wartościach złotowych,
    i)zabezpieczeniem spłat kredytu i odsetek, będzie weksel własny in blanco,
    j)termin uruchomienia kredytu do 20 grudnia 2012r.
    k)wyłącznie w celu przygotowania oferty (ujednolicenia wszystkich ofert) należy przyjąć, że:
    środki pochodzące z kredytu zostaną postawione do dyspozycji Zamawiającego przez Wykonawcę od dnia 31 lipca 2012 roku.
    kredyt będzie udzielany w jednej transzy.
    l)termin przekazania środków na rachunek budżetowy Gminy będzie uzgadniany z Wykonawcą i przedkładany w postaci wniosku na 5 dni przed uruchomieniem kredytu.
    m)niezbędne materiały, które może zażądać wykonawca potrzebne do przeprowadzenia analizy ekonomicznej dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego w biuletynie informacji publicznej (http://www.wyrzysk.pl),
    n)Zamawiający zastrzega prawo do wcześniejszej spłaty kredytu (części lub całości) bez ponoszenia dodatkowych kosztów, prowizji, odszkodowań oraz innych ewentualnych opłat,
    o)W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę.
  11. Udzielenie kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne realizowane przez Gminę Wyrzysk pn Wyrzysk - utwardzenie ulicy Pod Czubatką
    Zamawiający: Urząd Miejski w Wyrzysku, Wyrzysk
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego, złotówkowego w wysokości 1.057.000,00 zł na zadanie inwestycyjne realizowane przez Gminę Wyrzysk pn: Wyrzysk - utwardzenie ulicy Pod Czubatką.

    Spłata kredytu następować będzie w latach 2014 - 2021:
    30.09.2014r. 10.000,00 zł,
    30.09.2015r. 25.000,00 zł,
    30.09.2016r. 30.000,00 zł,
    30.11.2016r. 30.000,00 zł,
    30.09.2017r. 60.000,00 zł,
    30.11.2017r. 60.000,00 zł,
    30.09.2018r. 50.000,00 zł,
    30.11.2018r. 50.000,00 zł,
    30.06.2019r. 80.000,00 zł,
    30.09.2019r. 80.000,00 zł,
    30.11.2019r. 80.000,00 zł,
    30.06.2020r. 80.000,00 zł,
    30.09.2020r. 80.000,00 zł,
    30.11.2020r. 80.000,00 zł,
    30.06.2021r. 80.000,00 zł,
    30.09.2021r. 80.000,00 zł,
    30.10.2021r. 80.000,00 zł,
    30.11.2021r. 22.000,00 zł,


    CPV - 66.11.30.00-5 (usługi udzielania kredytu)

    Dodatkowe informacje:
    a)na koszt kredytu składa się suma: oprocentowania, marży banku i prowizji jednorazowej,
    b)oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej,
    c)marża banku stała dla całego okresu kredytowania,
    d)dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M z dnia 2 lipca 2012 roku,
    e)oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.
    f)marża banku będzie płatna razem z oprocentowaniem raty kredytu,
    g)spłata kredytu rozpocznie się zgodnie z przedstawionym harmonogramem spłat kredytu,
    h)koszt prowizji przygotowawczej bank określi w ofercie w wartościach złotowych,
    i)zabezpieczeniem spłat kredytu i odsetek, będzie weksel własny in blanco,
    j)termin uruchomienia kredytu do 20 grudnia 2012r.
    k)wyłącznie w celu przygotowania oferty (ujednolicenia wszystkich ofert) należy przyjąć, że:
    środki pochodzące z kredytu zostaną postawione do dyspozycji Zamawiającego przez Wykonawcę od dnia 31 lipca 2012 roku,
    kredyt będzie udzielany w jednej transzy.
    l)termin przekazania środków na rachunek budżetowy Gminy będzie uzgadniany z Wykonawcą i przedkładany w postaci wniosku na 5 dni przed uruchomieniem kredytu.
    m)niezbędne materiały, które może zażądać wykonawca potrzebne do przeprowadzenia analizy ekonomicznej dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego w biuletynie informacji publicznej (http://www.wyrzysk.pl),
    n)Zamawiający zastrzega prawo do wcześniejszej spłaty kredytu (części lub całości) bez ponoszenia dodatkowych kosztów, prowizji, odszkodowań oraz innych ewentualnych opłat,
    o)W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę.
  12. Bankowa obsługa budżetu Powiatu Sępoleńskiego w latach 2012-2016
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, Sępólno Krajeńskie
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sępoleńskiego w latach 2012-2016 obejmującej: 1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, tj. - Starostwa Powiatowego w Sępólnie Kraj. - Liceum Ogólnokształcącego w Sępólnie Kraj. - Liceum Ogólnokształcącego w Więcborku - Zespołu Szkół - Centrum Edukacyjnego w Więcborku - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sępólnie Kraj. - Zespołu Szkół Specjalnych w Sępólnie Kraj. - Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie - Zespołu Szkół nr 2 w Sępólnie Kraj. - Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Sępólnie Kraj. - Komendy Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej w Sępólnie Kraj. - Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku - Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Kraj. - Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Kamieniu Kraj. - Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Więcborku - Zarządu Drogowego w Sępólnie Kraj. - Powiatowego Urzędu Pracy w Sępólnie Kraj. - Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Kraj. - Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Wielofunkcyjnej w Więcborku - Rodzinny Dom Dziecka w Wąwelnie oraz wszystkich pomocniczych rachunków dla tych jednostek, z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji umowy mogą powstać nowe jednostki organizacyjne, a ilość rachunków bankowych może zostać zmieniona. 2. realizację poleceń przelewu, 3. przyjmowanie wpłat gotówkowych, 4. dokonywanie wypłat gotówkowych, 5. potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy. Ponadto w warunkach umowy Wykonawca powinien 6. uruchomić kredyt w rachunku bieżącym, 7. przyjmować środki na lokaty jednodniowe, weekendowe i tygodniowe, 8. udostępnić usługę typu home-banking po 1 w każdej jednostce (wg zestawienia z Rozdziału III pkt.1) na stanowisku (ach) komputerowym (ch), umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku, 9. udostępnić usługę typu teleserwis (informacja o stanie rachunku udzielana telefonicznie). Ilości i założenia do określenia wartości zamówienia Zamawiający zamieścił w załączniku 2
  13. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Białośliwie
    Zamawiający: Gmina Białośliwie reprezentowana przez Wójta Gminy Białośliwie, Białośliwie
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Białośliwie. Termin realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2020 r. Karencja w spłacie kapitału: do dnia 30.01.2013. Postawienie do dyspozycji środków finansowych w ramach kredytu - najpóźniej do dnia 20.01.2012 r.
  14. Usługa prowadzenia bankowej obsługi budżetu Powiatu Chojnickiego i jego jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Powiat Chojnicki, Chojnice
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone tytułem: prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Chojnickiego i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 10.10.2011 roku do 09.10.2016 roku. Wykaz jednostek stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

    2.Zamówienie obejmuje:
    2.1.Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu powiatu oraz innych rachunków bieżących, pomocniczych i innych dla Powiatu i jego jednostek organizacyjnych w PLN zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji umowy:
    -mogą powstać nowe jednostki organizacyjne
    -ilość rachunków bankowych w Powiecie i jednostkach organizacyjnych może zostać zwiększona ( nowe zadania często wymagają wyodrębnienia rachunków bankowych) Zmiany ilości rachunków bankowych oraz form organizacyjnych Powiatowych jednostek organizacyjnych nie spowoduje zmiany ceny oferty.
    2.2.Otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych i innych dla Powiatu i jego jednostek organizacyjnych w walucie obcej wg potrzeb wynikających z zawartych umów. Obecnie Powiat nie posiada rachunków w walucie obcej.
    2.3.Realizowanie rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym w tym:
    realizacja poleceń przelewów na rachunki zamawiającego w banku obsługującym ;
    realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach ;
    2.4.Przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych; wypłaty gotówkowe na podstawie upoważnień kierowników jednostek.
    2.5.Uznanie i obciążanie rachunków bankowych w dniu operacji;
    2.6.Sporządzanie wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy oraz możliwość ich drukowania bezpośrednio przez użytkownika,
    2.7.Udostępnienie systemu elektronicznej obsługi bankowej ( elektroniczny obieg przelewów zainstalowanie modemu w każdej jednostce z możliwością podziału na stanowiska przy wprowadzaniu przelewów i przeszkolenie pracowników,
    2.8.Wydawanie blankietów czeków, na podstawie upoważnień kierowników jednostek
    2.9.Wydawanie opinii i zaświadczeń,
    2.10.Karty wzorów podpisów ( zmiany),
    2.11.Wydanie oraz wszelkie usługi związane z kartami płatniczymi,
    2.12.Na wniosek zamawiającego - uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w każdym rok budżetowym obowiązywania umowy ze spłatą w roku budżetowym na kwotę do 1 000 000,00 zł. Zamawiający nie jest w stanie precyzyjnie określić terminów korzystania z kredytu w rachunku bieżącym, wynikało to będzie z bieżących potrzeb zamawiającego; Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone w oparciu o stawkę WIBOR 1M miesiąca poprzedzającego okres kredytowania plus marża banku. Odsetki będą naliczane od salda kredytu według kalendarza naturalnego.
    2.13.Przyjmowanie lokat jednodniowych, weekendowych, tygodniowych, dwutygodniowych, miesięcznych wg odrębnych umów,
    2.14.Zdeponowane środki pieniężne na rachunkach zostaną przez Bank oprocentowane,
    2.15.Kapitalizacja odsetek miesięczne oraz przekazywanie naliczonych odsetek do wskazanych rachunków przez Zamawiającego,
    2.16.W przypadku lokat nocnych kapitalizacja odsetek codziennie.
    2.17.Bank zobowiązuje się do prowadzenia bankowej obsługi przez co najmniej jedną placówkę ( filię, oddział) w każdy roboczy dzień tygodnia w mieście będącym siedzibą Zamawiającego.

    3.Podaje się podstawowe informacje o budżecie Powiatu

    1) Dochody na dzień 30.06.2011 97 350 313,-
    2) Wydatki na dzień 30.06.2011 106 550 313,-
    3) Plan Funduszu Pracy na rok 2011 25 100 000,-
    4) Plan Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - 2 000 000,-
    4) Średnie ilości operacji bankowych wraz z jednostkami organizacyjnymi przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ.
    5) W celu zbadania kondycji finansowej Zamawiającego do SIWZ załącza się:
    a) Uchwała budżetowa na 2011 rok ( bez tabel) z ostatnią zmianą -
    załącznik nr 1 A do SIWZ,
    b) Wieloletnia Prognoza Finansowa wraz z ostatnia zmianą -
    załącznik nr 2 A do SIWZ,
    c) Uchwała RIO w Gdańsku w sprawie opinii o projekcie uchwały budżetowejPowiatu Chojnickiego na 2011 rok oraz możliwości sfinansowania deficytu budżetu - załącznik nr 3 A do SIWZ,
    d) Uchwała RIO w Gdańsku w sprawie opinii o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Chojnickiego na lata 2011-2025 - załącznik nr 4 A do SIWZ,
    e) Uchwała RIO w Gdańsku w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Powiatu Chojnickiego w latach 2011-2025 - załącznik nr 5 A do SIWZ,
    f) Uchwała RIO w Gdańsku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania
    budżetu Powiatu Chojnickiego za 2010 rok - załącznik nr 6 A do SIWZ
    g) Sprawozdanie NDS za 2010 rok - załącznik nr 7A do SIWZ,
    h) Sprawozdanie NDS z I półrocze 2011 rok - załącznik nr 8A do SIWZ
    i) Sprawozdanie Rbz za 2010 rok - załącznik nr 9A do SIWZ,
    j) Sprawozdanie Rbz za I półrocze 2011 - załącznik nr 10A do SIWZ,

    Ilekroć w specyfikacji, formularzu ofertowym oraz załącznikach jest mowa o:
    Prowizji - należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne procentowo od kwoty (wartości)
    Opłacie - należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne kwotowo od czynności.

    4.Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu w rachunku bieżącym tj. od salda niewykorzystanej części kredytu.

    Realizacja zamówienia od 10.10.2011 roku do 09.10.2016 roku.
  15. Usługa zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 1363012 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, Sępólno Krajeńskie
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 363 012 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
    Okres kredytowania: 31.08.2011 r. - 31.12.2012 r.
    Termin uruchomienia kredytu przewiduje się na 31.08.2011 r.
    Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat związanych z tytułu przedterminowej spłaty kredytu.
    Spłata kredytu i odsetek następować będzie wg harmonogramu: spłata odsetek miesięcznie, ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 30.09.2011 r., spłata kapitału z karencją do 31.12.2012 roku - spłata całkowita
    Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o stawkę WIBOR 3M dla depozytów 3-miesięcznych publikowaną na stronie WIBOR serwisu Reutera o godz. 11.00 czasu warszawskiego i powiększona, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku do dwóch miejsc po przecinku.
    Zmiana stawki WIBOR 3M dla depozytów 3-miesięcznych będącej podstawą naliczania odsetek, następować będzie pierwszego dnia każdego miesiąca. Oprocentowanie będzie obliczane wg średniej arytmetycznej ostatnich 5-ciu kwotowań stawki WIBOR 3 M w miesiącu poprzedzającym okres obrachunkowy.
    Okres obrachunkowy, dla którego każdorazowo zostanie ustalona stopa oprocentowania kredytu będzie obowiązywał przez okres miesiąca, od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca. W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa procentowa jest stała.
    Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
  16. Udzielenie kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne realizowane przez Gminę Wyrzysk pn: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 194 i gminnej w zakresie budowy ścieżki rowerowej na odc. Wyrzysk-Osiek (Etap II).
    Zamawiający: Urząd Miejski w Wyrzysku, Wyrzysk
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego, złotówkowego w wysokości 550.000,00 zł na zadanie inwestycyjne realizowane przez Gminę Wyrzysk pn: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 194 i gminnej w zakresie budowy ścieżki rowerowej na odc. Wyrzysk-Osiek (Etap II).
    Kredyt będzie wypłacony w 1 transzy w terminie trzech dni od daty podpisania umowy.

    Harmonogram spłat kredytu:
    Spłata kredytu następować będzie w latach 2011 - 2017:
    2011 rok:
    30.04.2011 - 30.000 zł,
    2012 rok:
    30.04.2012 - 40.000 zł
    2013 rok:
    30.04.2013 - 40.000 zł,
    2014 rok
    30.04.2014 - 40.000 zł,
    2015 rok
    30.04.2015 - 100.000 zł,
    2016 rok
    30.04.2016 - 100.000 zł,
    2017 rok
    30.04.2017 - 200.000 zł,

    Dodatkowe informacje:
    a)na koszt kredytu składa się suma: oprocentowania, marży banku i prowizji jednorazowej,
    b)oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stała marżę banku:
    stopa bazowa: WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej.
    stała dla całego okresu kredytowania marża banku
    c)dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M z dnia 8 listopada 2010 roku.
    d)oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.
    e)marża banku będzie płatna razem z oprocentowaniem raty kredytu,
    f)marża banku nie ulegnie zmianie przez cały okres spłaty kredytu,
    g)spłata kredytu rozpocznie się zgodnie z przedstawionym harmonogramem spłat kredytu,
    h)koszt prowizji przygotowawczej bank określi w ofercie w wartościach złotowych,
    i)zamawiający dopuszcza, aby załącznikiem do umowy był regulamin banku,
    j)zabezpieczeniem spłat kredytu i odsetek, będzie weksel własny in blanco,
    k)niezbędne materiały, które może zażądać wykonawca potrzebne do przeprowadzenia analizy ekonomicznej dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego w biuletynie informacji publicznej (http://www.wyrzysk.pl),
    l)W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę.
  17. udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1 550 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetowego Powiatu Sępoleńskiego na 2010 r. oraz na spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, Sępólno Krajeńskie
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 550 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetowego Powiatu Sępoleńskiego na 2010 r. oraz na spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
    2. Okres kredytowania: 15.12.2010 r. - 31.07.2016 r.
    3. Termin uruchomienia kredytu przewiduje się na 15.12.2010 r.
    4. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat związanych z tytułu przedterminowej spłaty kredytu.
    5. Spłata kredytu i odsetek następować będzie wg harmonogramu:
    a) spłata odsetek miesięcznie, ostatniego dnia każdego miesiąca (począwszy od 31.12.2010 r.),
    b) spłata kapitału z karencją do 31.07.2013 roku ( pierwsza spłata raty kapitału nastąpi 31.07.2013 r.),
    6. Okres spłaty w 4 ratach w następujących terminach i kwotach:
    a) 31.07.2013 r., kwota kredytu 387 500,00 zł
    b) 31.07.2014 r., kwota kredytu 387 500,00 zł
    c) 31.07.2015 r., kwota kredytu 387 500,00 zł
    d) 31.07.2016 r., kwota kredytu 387 500,00 zł
  18. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 400.000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Białośliwie
    Zamawiający: Gmina Białośliwie reprezentowana przez Wójta Gminy Białośliwie, Białośliwie
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 400.000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Białośliwie. Termin realizacji - 10 lat. Karencja w spłacie kapitału - do dnia 31.12.2011 r.

Inne osoby dla Michalak Katarzyna (50 osób):