Kogo reprezentuje osoba

Mikołajczyk Maria

w KRS

Maria Mikołajczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Maria
Nazwisko:Mikołajczyk
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1957 r., wiek 66 lat
Miejscowości:Oleśnica (Dolnośląskie)
Przetargi:24 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Anders Barbara Zofia, Anders Rafał Wojciech, Ankiel Bożena, Babij Bożena, Babirzecka Dorota Maria, Babło Monika, Bąk Wojciech Marian, Barański Bogdan Piotr, Besz Beata Katarzyna, Bieniek Aneta Elżbieta, Biernat Anna, Biszczanik Wioleta Agnieszka, Bugaryn Teresa, Burdek Karina, Błaszczyk Teresa Barbara, Chleboś Jolanta Maria, Chudyk Danuta, Chyliński Jacek, Dachowska Ewa, Dachowski Aleksander Andrzej, Dera Agnieszka, Dobosz Zdzisława, Duchnik Lucyna Teresa, Dwornik Natalia Agnieszka, Dzięcioł Ewa Małgorzata, Dzwończyk Czemarnik Iwona Jadwiga, Fajkowska Wilk Renata Ewa, Grudzień Feliks, Gruszecka Magdalena Anna, Głąb Anna, Ilińska Lidia Ludwika, Ilska Beata Barbara, Iwańska Wanda, Jańska Maria, Janus Alicja, Jasion Izabela Joanna, Jędros Piotr Adam, Jędryczko Dorota, Jurowicz Teresa Józefa, Karbowski Paweł, Kawała Przemysław Walenty, Kawecki Jacenty, Kępska Mariola Grażyna, Kępska Marzanna, Kilarski Antoni Marian, Kodyra Dominika, Kołos Urszula Janina, Kubas Agnieszka Grażyna, Kucharczyk Urszula Maria, Lach Izabela Małgorzata, Litwińska Alicja Agnieszka, Maj Dorota Monika, Malecka Anita Ewa, Marszałek Renata, Mastalerz Justyna, Mezglewska Grzyb Justyna, Mioduszewska Barbara Joanna, Miłek Elżbieta Paulina, Mróz Maria, Mysiura Ewa Barbara, Niedbałka Wojciech Stanisław, Nowak Magdalena, Ogrodnik Krzysztof, Olesińska Maria, Olszewski Tadeusz, Opaliński Zbigniew, Orpel Monika Michalina, Orynycz Monika Ewa, Ostrycharz Daniel Marcin, Paciorkowska Elżbieta, Paździorko Teresa, Pichliński Krzysztof Janusz, Piorunek Jakub Marek, Podczaszyński Wiesław Józef, Pustuła Bogumiła, Raczyńska Bożena Barbara, Rędzińska Bożena, Romańska Wiesława, Sadowska Katarzyna Maria, Sapa Beata Maria, Sarnowski Marek, Siednienko Monika Anna, Sieradzan Marta Kinga, Sieruga Aleksandra Stefania, Skoczylas Małgorzata Oświadczeń, Stankiewicz Artur Dariusz, Stankiewicz Zenon Mieczysław, Stasierski Jacek Marian, Staszewska Anna Krystyna, Stawicka Regina Barbara, Stochmal Alicja Urszula, Strojny Roman, Strzała Lucjan Jan, Strzelecki Grzegorz, Stycznia 2016 Roku. Sabina, Szabla Beata Maria, Szczepaniak Katarzyna, Szczepańska Lidia Jadwiga, Szczepańska Maria, Szmaj Józef Marian, Szołdra Kazimiera

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żyszkiewicz Jerzy

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Kątach Wrocławskich, Kąty Wrocławskie − KRS 0000127294
  2. Bank Spółdzielczy W Oleśnicy, Oleśnica − KRS 0000124429
  3. Dolnośląska Fundacja Państwowej i Ochotniczej Straży Pożarnej Na Ratunek Chorym i Poszkodowanym Płomyk Nadziei, Wrocław − KRS 0000683192
  4. Fundacja Dobra Widawa, Śliwice − KRS 0000256021
  5. Gminny Ludowy Klub Sportowy Mietków, Mietków − KRS 0000054082
  6. Ibiznes Sp. Z O.O., Oleśnica − KRS 0000976113
  7. Konfraternia Kulturalna, Oleśnica − KRS 0000277695
  8. Mięspol Sp. Z O.O., Żerniki Wrocławskie − KRS 0000218200
  9. Ochotnicza Straż Pożarna We Wszechświęte, Wszechświęte − KRS 0000073758
  10. Ogrodnicza Grupa Producentów Malsad Sp. Z O.O., Świebodów − KRS 0000231889
  11. Reason Service Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000016220
  12. Stowarzyszenie Chopin Dla Najmłodszych Przy Państwowej Szkole Muzycznej i Stopnia Im.fryderyka Chopina W Ostrzeszowie, Ostrzeszów − KRS 0000301489
  13. Stowarzyszenie Emerytów i Rencistów Tęcza W Międzyborzu, Międzybórz − KRS 0000437031
  14. Stowarzyszenie Klub Modelarstwa Samochodowego Rc Arena Ślęza, Wysoka − KRS 0000605403
  15. Stowarzyszenie Krzewienia Wiedzy O Księstwie Oleśnickim Pasjonaci Dziejów Regionalnych, Długołęka − KRS 0000306205
  16. Stowarzyszenie Na Rzecz Zachowania Dziedzictwa Jana Pawła Ii Pamięć i Wdzięczność, Świdnica − KRS 0000344045
  17. Stowarzyszenie Przedsiębiorców Gminy Długołęka, Długołęka − KRS 0000015176
  18. Term Instal Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0001019558
  19. Wrocławskie Stowarzyszenie Narodowego Czynu Pomocy Szkole, Wrocław − KRS 0000062676

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ak Property Sp. Z O.O., Opatówek − KRS 0000438706
  2. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  3. Bank Spółdzielczy W Dziadowej Kłodzie, Dziadowa Kłoda − KRS 0000069930
  4. Bank Spółdzielczy W Kobierzycach, Kobierzyce − KRS 0000155482
  5. Bank Spółdzielczy W Kostomłotach, Kostomłoty − KRS 0000109128
  6. Bank Spółdzielczy W Namysłowie, Namysłów − KRS 0000014004
  7. Bank Spółdzielczy W Świętej Katarzynie, Święta Katarzyna − KRS 0000134394
  8. Beskidzki Spółdzielczy Związek Rewizyjny, Kęty − KRS 0000218149
  9. Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej, Kraków − KRS 0000107490
  10. Grupa Producentów Jajolux - Bis Sp. Z O.O., Oleśnica − KRS 0000479426
  11. Grupa Producentów Jajolux Sp. Z O.O., Sokołowice − KRS 0000321265
  12. Handlowo-produkcyjna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Twardogóra − KRS 0000135324
  13. Ikeda Sp. Z O.O., Namysłów − KRS 0000034987
  14. Lotnisko Oleśnica Sp. Z O.O., Oleśnica − KRS 0000454073
  15. Spółdzielnia Kółek Rolniczych, Mikstat − KRS 0000009975
  16. Spółdzielnia Mieszkaniowa Wrzos, Grabowno Wielkie − KRS 0000203036
  17. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Gminy Długołęka, Długołęka − KRS 0000172750
  18. Sycowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Syców − KRS 0000049042
  19. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej W Międzyborzu Spółka Z Ograniczoną Odowiedzialnością, Międzybórz − KRS 0000497594
  20. Związek Zawodowy Rolnictwa Samoobrona, Warszawa − KRS 0000214624

Powiązane przetargi (24 szt.):
  1. Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1.100.000,00 zł (słownie: jeden milion sto tysięcy złotych)z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Mikstat
    Zamawiający: Miasto i Gmina Mikstat, Mikstat
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego do kwoty 1.100.000,00 zł. (słownie: jeden milion sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Mikstat. Kwota kredytu 1.100.000,00 zł. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ.
  2. Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
    Zamawiający: Urząd Miejski w Bierutowie, Bierutów
    1.Przedmiotem zamówienia jest Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł o charakterystyce: Kwota kredytu 2.500.000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony pięćset tysięcy 00/100). Dostępność kredytu - jedna transza. Termin uruchomienia środków: 1 transza w wysokości 2.500.000,00 PLN - w dniu podpisania umowy (10.06.2016 r.) Spłata kredytu - do: 31.10.2030 r. Odsetki płatne w dniach spłaty kapitału. Karencja w spłacie kapitału kredytu - rozpoczęcie spłaty kredytu 28.02.2017 r. Spłata kapitału wg SIWZ. 2.Oprocentowanie kredytu zmienne wg stawki WIBOR 1 M (średnia - z całego miesiąca poprzedzającego spłatę odsetek) plus stała marża banku
    w okresie obowiązywania umowy. 3.Formy zabezpieczenia kredytu: 1)weksel in blanco, 2)hipoteka umowna
  3. Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2.080.000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną w 2015 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
    Zamawiający: Miasto i Gmina Grabów nad Prosną, Grabów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2.080.000,00 PLN (słownie: dwa miliony osiemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną w 2015 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek..
  4. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu
    Zamawiający: Burmistrz Siechnic, Siechnice
    kredyt długoterminowy złotowy, kwota kredytu 2 819 850,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset dziewiętnaście tysięcy osiemset pięćdziesiąt zł 00/100), okres kredytowania: 109 miesięcy
  5. udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego
    Zamawiający: Zakład Usług Medycznych w Kostomłotach, Kostomłoty
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości 327 805,48 zł (słownie: trzysta dwadzieścia siedem tysięcy osiemset pięć złotych czterdzieści osiem groszy) przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    2. Wypłata kredytu jednorazowo, bezgotówkowo, w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy, bezpośrednio na konta bankowe wierzycieli.
    3. Spłata kapitału kredytu w okresie 15 lat (180 rat miesięcznych), począwszy od 28.05.2014 r. do 28.04.2029 r., na 28 dzień każdego miesiąca (w przypadku wystąpienia w tym okresie dnia wolnego od pracy, w następnym dniu roboczym).
    4. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M (dla porównywalności ofert należy przyjąć stawkę z dnia 28.02.2014 r.) plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy.
    5. Odsetki naliczane miesięcznie i płatne na 28 dzień każdego miesiąca.
    6. Spłata kapitału kredytu w równych ratach miesięcznych ( z zastrzeżeniem, że ostatnia rata może być ratą wyrównawczą).
    7. Prowizja z tytułu udzielonego kredytu płatna jednorazowo z rachunku Zamawiającego.
    8. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowi cesja wierzytelności z umów na świadczenia zdrowotne zawartych przez Zamawiającego z Narodowym Funduszem Zdrowia.
    9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu,
    w tym :
    1)w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania,
    2)w przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu przez Zamawiającego, strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy.
  6. Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Bierutów oraz Urzędu Miejskiego w Bierutowie
    Zamawiający: Urząd Miejski w Bierutowie, Bierutów
    1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Bierutów oraz Urzędu Miejskiego w Bierutowie. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Miasta i Gminy Bierutów oraz Urzędu Miejskiego w Bierutowie w latach 2014 - 2016. 3.W zakres kompleksowej obsługi wchodzi: 1) Otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych, rachunków funduszy celowych, w tym rachunków związanych z rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków z funduszy Unii Europejskiej; 2)Realizacja poleceń przelewu środków na rachunki prowadzone przez placówkę banku obsługującego - przelewy wewnętrzne; 3) Realizacja poleceń przelewu środków na rachunki w innych bankach - przelewy zewnętrzne;
    4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych; 5) Wydawanie codziennie wyciągów bankowych w formie papierowej wraz z dokumentami źródłowymi potwierdzającymi stan salda
    i dokonane operacje finansowe; 6) Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji; 7) Wydawanie na życzenie Zamawiającego informacji skróconej tj. zaświadczenia o posiadanych rachunkach, informacji pełnej tj. szczegółowej opinii wraz ze wszystkimi dostępnymi bankowi danymi; 8)Elektroniczna obsługa rachunków (HOME BANKING); 9)Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych OVERNIGHT; 10)Możliwość zaciągania przez Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej w każdym roku kalendarzowym postawionego do dyspozycji od 01.01. każdego roku; 11)Uzgadnianie dokumentacji z zapisami na rachunkach; 12)Wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie. 4.W celu realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować siedzibą, oddziałem, filią lub placówką w mieście Bierutów. W przypadku braku dysponowania siedzibą, oddziałem, filią lub placówką w mieście Bierutów, Wykonawca zobowiązany będzie się do otwarcia w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy oddziału, filii lub placówki w mieście Bierutów. Warunkiem zawarcia umowy będzie złożenie oświadczenia
    o zobowiązaniu Wykonawcy do otwarcia oddziału, filii lub placówki w mieście Bierutów, w ww. terminie przez Wykonawcę, który na dzień zawarcia umowy nie posiada oddziału, filii lub placówki w mieście Bierutów. 5.Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umów
    o prowadzenie rachunków bankowych z Miastem i Gminą Bierutów oraz Urzędem Miejskim w Bierutowie
  7. UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DO KWOTY 1.228.000,00 ZŁ (SŁOWNIE: JEDEN MILION DWIEŚCIE DWADZIEŚCIA OSIEM TYSIĘCY ZŁOTYCH ) Z PRZEZNACZENIEM NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU MIASTA I GMINY MIKSTAT
    Zamawiający: Miasto i Gmina Mikstat, Mikstat
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego do kwoty 1.228.000,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Mikstat.

    2) Zamówienie polega na udzieleniu i obsłudze złotówkowego kredytu długoterminowego do kwoty 1.228.000,00 zł. (słownie: jeden milion dwieście dwadzieścia osiem tysięcy złotych).

    3) Termin uruchomienia kredytu jednorazowo w dniu 19.12.2013 r.

    4) Okres spłat kredytu wynosi 10 lat z zachowaniem 12 miesięcznego okresu karencji.

    5) Spłaty rat kapitałowych w okresach kwartalnych.

    6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego dopuszcza się możliwość - za zgodą Wykonawcy - przesunięcie terminu spłaty raty kredytu.
    Powyższy wniosek powinien być przedłużony przez Zamawiającego nie później niż 3 dni przed terminem płatności raty kredytu.

    7) Karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 19 grudnia 2014 r.

    8) Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych gminy. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco z deklaracją wekslową z wystawienia Zamawiającego oraz kontrasygnata skarbnika na umowie kredytowej i deklaracji wekslowej.
    Uchwała RIO w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty długoterminowego kredytu przez Miasto i Gminę Mikstat stanowi załącznik do SIWZ.

    9) Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie wystawionego przez Bank oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z Prawem Bankowym z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    10) Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. Spłata odsetek od kredytu następować będzie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca w latach 2013-2024.

    11) Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie płatności ostatniej raty kredytu.

    12) Przy naliczaniu oprocentowania za dany miesiąc przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni miesiąca, a rok 365 dni.

    13) Oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania, oparte na stawce WIBOR 1M. Ustalenie wartości stawki WIBOR 1M dla danego miesiąca nastąpi na podstawie wyliczenia średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1M ze wszystkich dni miesiąca łącznie z dniami wolnymi z poprzedniego miesiąca.

    14) O wysokości oprocentowania w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca będzie informował Zamawiającego na piśmie.

    15) Strony ustalają, że element cenotwórczy tzw. marża banku Mb poza bazą oprocentowania określonego stawką WIBOR będzie wielkością stałą na czas obowiązywania umowy i nie będzie mogła podlegać żadnym zmianom.

    16) Okres kredytowania od daty zawarcia umowy do 19 grudnia 2024 r. z możliwością wcześniejszej spłaty zadłużenia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, jak również bez wpływu na warunki umowy.

    17) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów, po uprzednim z wyprzedzeniem co najmniej 1-miesięcznym, poinformowaniem o tym Wykonawcy tj. banku.

    18) Kredyt udzielany jest w walucie polskiej. Rozliczenie między zamawiającym i wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej. Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych.

    19) W przypadku wystąpienia zadłużenia przeterminowanego pobierane będą odsetki ustawowe zgodnie z postanowieniami kodeksu cywilnego.
  8. Obsługa bankowa budżetu Gminy Siechnice i jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Burmistrz Siechnic, Siechnice
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice przez okres 4 lat tj. od 01.09.2013 r. do 31.08.2017 r. zgodnie z załącznikiem 1 A.Wykonawca będzie zobowiązany do:a) dysponowania swoją siedzibą, oddziałem, filią lub placówką na terenie Gminy Siechnice, wyposażoną w odpowiednie urządzenia techniczne zapewniające elektroniczny system obsługi bankowej i umożliwiającej obsługę kasową lub b) uruchomi swoim staraniem i na swój koszt przedstawicielstwo na terenie gminy Siechnice, w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy lub umożliwi w banku, który posiada na terenie gminy swoją siedzibę, oddział, filią lub placówką na bezprowizyjne dokonywanie operacji bankowych budżetu gminy (np.: dokonywaniu wypłat gotówkowych na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (GOPS) i wpłaty podatku) i zapewnienie możliwości odbioru gotówki z kasy Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych co najmniej 2 razy w tygodniu w tym w ostatni dzień roboczy każdego tygodnia i miesiąca w raz z innymi dokumentami (tj. wnioski, dyspozycje) oraz dostarczanie gotówki zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem. Bankowa obsługa budżetu Gminy Siechnice obejmować będzie: a) Otwarcie i prowadzenie wszystkich rachunków bankowych gminy w tym wszystkie rachunki jednostek organizacyjnych (nie wyłączając nowo otwieranych rachunków w trakcie trwania umowy), w oparciu o odrębne umowy zawarte z poszczególnymi jednostkami z uwzględnieniem warunków przedstawionych w ofercie i w istotnych warunkach przyszłej umowy; b) Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym: dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków, możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków, dokonywaniu wypłat gotówkowych na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (GOPS),wpłaty podatku; c) Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach:przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym,przelewy złożone w formie papierowej do godziny 14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu;d) zakładanie i prowadzenie depozytów,e) wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla co najmniej 15 stanowisk (Urząd Miejski w Siechnicach i jednostki organizacyjne), w tym:zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej,przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank,serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin,w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb; f) System bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej: dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, możliwość dokonywania przelewów bankowych, generowanie (wydruk) wyciągów bankowych,pełną informację o dacie i godzinie operacji, przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, g) Wydawanie blankietów czekowych, h) Udostępnienie usługi pozwalającej importować dane do systemu finansowo-księgowego Zamawiającego dotyczące jednoznacznej identyfikacji osoby wpłacającej oraz rodzaju należności dla budżetu gminy (masowe płatności) oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego oraz usługi pozwalającej importować dane z systemu finansowo-księgowego do systemu bankowości elektronicznej (przelewy wynagrodzeń),i) Przekazywanie Zamawiającemu wraz z wyciągiem bankowym dokumentów pozwalających jednoznacznie ustalić datę obciążenia rachunku bankowego wpłacającego. Dotyczy to w szczególności wpłat należności podatkowych dokonywanych w innych bankach lub na poczcie (dowody takie są niezbędne do prawidłowego ustalenia zachowania terminu płatności podatku, ponieważ dniem wygaśnięcia zobowiązania podatkowego w obrocie bezgotówkowym jest dzień obciążenia rachunku bankowego podatnika) lub umieszczenie tej daty na wyciągu bankowym,j) wydawanie opinii bankowych oraz innych zaświadczeń a także dokonywanie zmiany karty wzorów podpisów,k) Zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy,l) Możliwość udzielenia na rachunku bieżącym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego (maksymalna kwota kredytu 5 000 000,00 PLN) w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Miejską w uchwale budżetowej. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat, wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, kredyt oprocentowany będzie wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny miesięczny okres odsetkowy powiększonej marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego, w przypadku likwidacji stawki WIBOR - 1M zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M; m) Świadczenia innych standardowych usług oferowanych przez Bank, n) W przypadku braku placówki umożliwiającej obsługę bankową Zamawiającego na terenie Gminy Siechnice zapewnienie możliwości odbioru gotówki z kasy Zamawiającego co najmniej 2 razy w tygodniu w tym w ostatni dzień roboczy każdego tygodnia i miesiąca w raz z innymi dokumentami (tj. wnioski, dyspozycje) oraz dostarczanie gotówki zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. Zastrzega się, aby wszystkie jednostki organizacyjne Gminy miały takie samo prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku łączenia, przekształcenia bądź utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy, Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostaną zawarte w umowach podpisanych z Wykonawcą. Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki np. brak kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym. Zamawiający wymaga aby bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Wymagane jest załączenie do oferty projektu umowy zawierającego wszystkie warunki świadczonych usług, bez powoływania się na regulamin wewnętrzny wykonawcy
  9. Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu gminy oraz na finansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań finansowych z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.450.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Międzybórz, Międzybórz
    Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu gminy oraz na finansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań finansowych z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.450.000,00 zł
  10. udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu w 2013 r
    Zamawiający: Burmistrz Siechnic, Siechnice
    kredyt długoterminowy złotowy, kwota kredytu 11 108 759,00 (słownie: jedenaście milionów sto osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt dziewięć złotych), okres kredytowania: 125 miesięcy
  11. Kredyt inwestycyjny długoterminowy w wysokości 720 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Międzybórz, Międzybórz
    Przedmiotem zamówienia jest kredyt inwestycyjny długoterminowy w wysokości 720 000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Międzybórz, Klonów, Kraszów i Ose. Etap I A - Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Międzybórz - etap IA.
  12. Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3.770.000,00 zł (słownie: trzy miliony siedemset siedemdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
    Zamawiający: Miasto i Gmina Mikstat, Mikstat
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego do kwoty 3.770.000,00 zl. Zamówienie polega na udzieleniu i obsłudze złotówkowego kredytu długoterminowego do kwoty 3.770.000,00 zf (słownie: trzy miliony siedemset siedemdziesiqt tysięcy złotych). Termin uruchomienia kredytu jednorazowo w dniu podpisania umowy. Okres spłat kredytu wynosi 10 lat z zachowaniem 12 miesięcznego okresu karencji, przy czym spłata rat kapitału w okresach kwartalnych. W szczególnie uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego dopuszcza się mozliwość - za zgodą Wykonawcy - przesunięcie terminu spłaty raty kredytu. Powyższy wniosek powinien być przedłużony przez Zamawiającego nie później niż 3 dni przed terminem płatności raty kredytu. Karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 30 września 2013. Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych gminy. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel ln blanco z deklaracjq wekslową wystawienia Zamawiającego oraz kontrasygnata skarbnika na umowie kredytowej i deklaracji wekslowej. Uchwała
    RIO w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty długoterminowego kredytu przez Miasto i Gminę Mikstat stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiajqcy wyraża zgodę na podpisanie wystawionego przez Bank oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z Prawem Bankowym z dnia 29 sierpnia 1997r. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. Splata odsetek od kredytu
    następować będzie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca w latach 2012-2023. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie płatności ostatniej raty kredytu. Przy naliczaniu oprocentowania za dany miesiąc przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni miesiąca, a rok 365 dni.
    Oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania, oparte na stawce WIBOR 1M. Ustalenie wartosci stawki WIBOR 1M dla danego miesiqca nastąpi na podstawie wyliczenia średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1M ze wszystkich dni miesiąca łącznie z dniami wolnymi. O wysokości oprocentowania w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca będzie informował Zamawiajqcego na pismie. Strony ustalają, że element cenotwórczy tzw. marża banku Mb poza bazą oprocentowania okreslonego stawką WIBOR będzie wielkoscią stałą na czas obowiązywania umowy i nie będzie mogła podlegać żadnym zmianom. Okres kredytowania od daty zawarcia umowy do 30 wrzesnia 2023 r. z możliwością
    wcześniejszej spłaty zadłużenia bez ponoszenia przez Zamawiajqcego dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, jak również bez wpływu na warunki umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów, po uprzednim z wyprzedzeniem co najmniej 1-miesięcznym, poinformowaniem o tym Wykonawcy tj. banku.
    Kredyt udzielany jest w walucie polskiej. Rozliczenie między zamawiającym i wykonawcq będą prowadzone w walucie polskiej. Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych. W przypadku wystąpienia zadłuzenia przeterminowanego pobierane będą odsetki ustawowe zgodnie z postanowieniami kodeksu cywilnego
  13. Kredyt długoterminowy na finansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań finansowych z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 130 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Międzybórz, Międzybórz
    Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy na finansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań finansowych z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 130 000,00 zł
  14. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000 PLN.
    Zamawiający: Gmina Syców, Syców
    1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanych wydatków majątkowych Kod CPV 66 11 30 00-5 2. Kwota kredytu: 2 500 000 PLN 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. 4.Sposób spłaty kredytu : - Karencja w spłacie pierwszej raty kapitału jednorazowo do dnia 31.03.2015 r. - Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych Nie przewiduje się karencji przy spłacie odsetek. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. Odsetki naliczane będą wg 1M WIBORU + stała marża proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy. 5. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31.12.2012 r. 6. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku. 7. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg. dyspozycji kredytobiorcy . Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego we wniosku złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem . 8. Okres kredytowania : od daty zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. 9. Spłata kapitału i odsetek do dnia 31.10.2019 r. 10. Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową . 11. Projektowana spłata kredytu : I rata - 300 000 zł w dniu 31.03.2015 r II rata - 300 000 zł w dniu 31.10.2015 r III rata - 300 000 zł w dniu 31.03.2016 r IV rata - 300 000 zł w dniu 31.10.2016 r V rata - 200 000 zł w dniu 31.03.2017 r VI rata - 200 000 zł w dniu 31.10.2017 r VII rata - 200 000 zł w dniu 31.03.2018 r VIII rata - 200 000 zł w dniu 31.10.2018 r IX rata - 250 000 zł w dniu 31.03.2019 r X rata - 250 000 zł w dniu 31.10.2019 r 12. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się , że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni , a rok 365 dni 13. Zabezpieczenie : weksel In blanco ( z deklaracja wekslową ) . 14. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - od daty podpisania umowy do dnia 31 października 2019 r. Postawienie środków do dyspozycji nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy, w transzach wg.dyspozycji kredytobiorcy.
  15. udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty rat otrzymanych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Burmistrz Siechnic, Święta Katarzyna
    udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty rat otrzymanych kredytów i pożyczek
  16. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego dla Gminy Syców na wyprzedzające finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych z udziałem środków Unii Europejskiej.
    Zamawiający: Gmina Syców, Syców
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego dla Gminy Syców na wyprzedzające finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych z udziałem środków Unii Europejskiej.
    Kwota kredytu: 3 784 831 PLN
  17. Wybór banku udzielającego kredytu złotówkowego na pokrycie planowanego deficytu w kwocie 1.390.000,00 zł
    Zamawiający: Urząd Miejski w Bierutowie, Bierutów
    1.Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego kredytu złotówkowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Bierutów na rok 2010 oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek o następującej charakterystyce:
    Kwota kredytu 1.390.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion trzysta dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100)
    Dostępność kredytu - jedna transza w dniu podpisania umowy
    Spłata kredytu - do: 31.10.2015 r.
    Odsetki płatne w dniach spłaty kapitału
    Karencja w spłacie kapitału kredytu - rozpoczęcie spłaty kredytu 30.04.2011 r.
    Spłata kapitału:
    - w dniu 30.04.2011 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.07.2011 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.08.2011 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.10.2011 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 30.04.2012 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.07.2012 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.08.2012 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.10.2012 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 30.04.2013 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.07.2013 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.08.2013 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.10.2013 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 30.04.2014 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.07.2014 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.08.2014 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.10.2014 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 30.04.2015 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.07.2015 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.08.2015 r. - 69 500,00 zł
    - w dniu 31.10.2015 r. - 69 500,00 zł
    2.Oprocentowanie kredytu zmienne wg stawki WIBOR 1 M (średnia - z całego miesiąca poprzedzającego spłatę odsetek) plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy.
    3.Forma zabezpieczenia kredytu: weksel In blanco.
    4.Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w miesiącach spłaty kredytu, liczone do dnia poprzedzającego dzień spłaty kapitału.
    Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane w okresach miesięcznych i spłacane w następujących terminach: w roku 2010 dnia 20 grudnia, natomiast w latach 2011 -2015 w dniach spłaty kapitału.
    5.Bank nie pobierze prowizji i opłat:
    -za przelew środków na rachunek Wykonawcy,
    -od niewykorzystanego kredytu lub jego części,
    -od zmian umowy.
    6.Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
    7.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
    8.Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do SIWZ dołącza się następujące dokumenty:
    -Uchwała Nr XLI/358/09 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 29 grudnia 2009 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy Bierutów na rok 2010,
    -Uchwała Nr XLVIII/423/10 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 26 sierpnia 2010 r.
    w sprawie zmian budżetu Miasta i Gminy Bierutów na 2010 rok,
    -Uchwała Nr XLVIII/422/10 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 26 sierpnia 2010 r.
    w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
    9.Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb-NDS.
    10.Kwartalne sprawozdanie o stanie należności Rb-N.
    11.Kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułu dłużnych oraz gwarancji i poręczeń Rb-Z
  18. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 215 244 PLN przeznaczonego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa kanalizacji sanitarnej w Stradomi Wierzchniej, gmina Syców.
    Zamawiający: Sycowska Gospodarka Komunalna sp. z o.o., Syców
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 215 244 PLN przeznaczonego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa kanalizacji sanitarnej w Stradomi Wierzchniej, gmina Syców. Szczegółowy opis zamówienia zawiera rozdz. II SIWZ
  19. Wybór banku udzielajacego kredytu złotówkowego na Modernizację budynku Ptzychodni Rejonowej w Bierutowie w kwocie 950 000,00zł
    Zamawiający: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, Bierutów
    wybór banku udzielającego kredytu złotówkowego na modernizacje budynku Przychodni Rejonowej w Bierutowie w kwocie 950000,00zł
  20. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego kwocie 650.000,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy Kostomłoty, Kostomłoty
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 650.000,00 zł
    a) Kredyt długoterminowy w walucie PLN, b) Kwota kredytu o równowartości 650.000,00 zł (sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych ) c) Wypłata kredytu - jednorazowa w terminie do dnia 15.12.2009r. d) Okres spłaty kredytu - 4 lata w okresach kwartalnych w następujących terminach: 1. 30.03.2010r - 40.625 zł. 2. 30.06.2010r. - 40.625 zł. 3. 30.09.2010r - 40.625 zł. 4. 30.12.2010r. - 40.625 zł. 5. 30.03.2011r. - 40.625 zł. 6. 30.06.2011r. - 40.625 zł. 7. 30.09.2011r - 40.625 zł. 8. 30.12.2011r. - 40.625 zł. 9. 30.03.2012r. - 40.625 zł. 10. 30.06.2012r. - 40.625 zł. 11. 30.09.2012r - 40.625 zł. 12. 30.12.2012r. - 40.625 zł. 13. 30.03.2013r. - 40.625 zł. 14. 30.06.2013r. - 40.625 zł. 15. 30.09.2013r - 40.625 zł. 16. 30.12.2013r. - 40.625 zł. RAZEM 650.000 zł e) Spłata odsetek - w okresach 1-miesięcznych przypadać będzie na ostatni dzień każdego miesiąca. f) Cena czyli całkowity koszt kredytu wyrażona w złotych obejmuje kwotę: WIBOR-1M określony procentowo plus marża banku plus prowizja przygotowawcza. g) W celu przygotowania ofert ustala się termin uruchomienia kredytu na dzień 15.12.2009r. h) Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 31.01.2010r. i) Jednorazowa prowizja bankowa, będzie wpłacona na rachunek banku..
  21. UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.695.580 PLN.
    Zamawiający: Gmina Dziadowa Kłoda, Dziadowa Kłoda
  22. Obsługa bankowa budżetu Gminy Święta Katarzyna i jej jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Urząd Gminy Święta Katarzyna, Święta Katarzyna
  23. Sfinansowanie deficytu budżetowego w 2007r.
    Zamawiający: Miasto i Gmina Mikstat, Mikstat
  24. Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego na kwotę 2 000 000 złotych z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań związanych z zakończeniem zadania inwestycyjnego pod nazwą II etap budowy hali sportowej w Gminie Żarów - Integracja, Partnerstwo, Rozwój - kontynuacja budowy - 2 (zgodnie z Uchwałą Nr XXXIII /170/2008 Rady Miejskiej w Żarowie z dnia 27 listopada 2008 r.)
    Zamawiający: Urząd Miejski w Żarowie, Żarów

Inne osoby dla Mikołajczyk Maria (45 osób):