Kogo reprezentuje osoba

Mortas Paweł Andrzej

w KRS

Paweł Andrzej Mortas

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Paweł
Drugie imię:Andrzej
Nazwisko:Mortas
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1973 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Kędzierzyn - Koźle (Opolskie), Poznań (Wielkopolskie), Puławy (Lubelskie), Racibórz (Śląskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:28 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cierpicki Tomasz Wiesław, Kościelniak Jerzy, Modrowski Maciej, Svetlík Jan, Zyzak Artur

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bortniczuk Kamil, Brzeziński Sławomir Grzegorz, Dziemidowicz Zbigniew Ryszard, Kamiński Artur Rafał, Lubiewa Wieleżyński Wojciech Zbigniew, Minkowski Piotr Władysław, Polański Paweł Dominik, Tomaszek Bogdan Stanisław, Wrębiak Michał Aleksander, Zarzycka Rzepecka Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zuzański Krzysztof Tomasz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartuzi Andrzej Paweł, Chwesiuk Ignacy Stanisław, Gol Anna Bożena, Golemo Barbara Małgorzata, Homenda Krzysztof, Janiszek Jacek Robert, Nieścior Jacek, Skwarek Andrzej, Wójtowicz Jacek Józef, Zarzycka Rzepecka Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiejak Mieczysław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Begier Piotr Krzysztof, Białkowski Marcin Piotr, Czech Renata Ewa, Dachowski Tadeusz Antoni, Gajda Marzenna Stefania, Gral Rajmund, Hermach Marek, Janas Marian, Jankiewicz Sławomir Artur, Jastrzębski Jacek Andrzej, Jeziorny Grzegorz Józef, Karusewicz Tomasz, Koczorowski Piotr, Koltermann Czesław, Kłysz Marian, Lemkowski Marcin, Lic Jan, Malinowski Marek Krzysztof, Marciniak Andrzej, Meteniowski Piotr, Mikłosz Tadeusz Eugeniusz, Misiołek Krzysztof, Nitecki Andrzej, Pawliotti Wiesław Alfred, Piątkowski Kazimierz Jacek, Piętka Zbigniew, Piniarski Wojciech, Piosik Wiesław Józef, Pluciński Mieczysław, Popowski Jarosław, Rawa Mirosław, Różycki Artur Jan, Strzelecki Dariusz, Szymankiewicz Marek Jerzy, Tasiemska Wanda Maria, Włoszek Radosław, Żak Lech, Zborowski Krzysztof Sławomir, Zdulski Arkadiusz, Łagoda Michał, Łopuszko Andrzej Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyczyński Przemysław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Galera Zenon Ryszard, Gintowt Juchniewicz Iwona Mirosława, Kozłowski Ryszard, Kulewicz Zbigniew Ryszard, Minkowski Piotr Władysław, Planeta Krzysztof Stanisław, Raczko Mariusz Gabriel, Rudynek Ciechomska Urszula Anna, Stygiński Andrzej Jerzy, Urbanowicz Łukasz Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrońska Freudenheim Beata
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burek Krzysztof Wojciech, Byczkowski Wojciech, Cierpicki Tomasz, Cieszyński Przemysław, Czerwiński Roman, Damasiewicz Rafał, Dusiło Jarosław, Gawrzyał Agenor Jan, Kasprzak Edward, Kępka Magdalena, Koszarny Janusz, Kowalski Andrzej Włodzimierz, Markowicz Jolanta, Matysek Krzysztof, Modrowski Maciej, Pańkowski Paweł, Rutkowski Piotr, Sarnowski Dariusz, Schmidt Przemysław, Senger Kałat Edyta, Szkudlarczyk Przemysław, Szmatloch Andrzej, Szyszka Adam, Tomczak Tomasz, Wawrzynowicz Piotr, Wiśniewska Małgorzata, Wiśniewski Jerzy, Wojnowski Ryszard, Zacharko Krzysztof, Zwolak Joanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zubrzycki Michał
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojemski Sebastian Maciej, Borkowski Bogdan Stanisław, Jankiewicz Maciej Paweł, Jankowski Jarosław Juliusz, Longota Wiesław Wojciech, Marszałek Piotr Mariusz, Osęka Marian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójcik Osica Małgorzata Katarzyna
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Babiarz Roman, Milewska Anna, Miszczuk Tomasz Piotr, Olszewski Radosław, Pokrywka Marek, Raczkowski Konrad, Telega Krzysztof, Urbańska Elżbieta, Wojciechowski Michał Krzysztof, Wyszomirska Agnieszka Teresa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawadzki Sławomir Wojciech
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bukowiński Mariusz, Czech Renata Ewa, Czerwiński Roman Jerzy, Dzik Leszek, Jankiewicz Sławomir Artur, Kiełbasa Jarosław, Koczorowski Piotr, Krakowiak Arkadiusz Norbert, Krzyżaniak Krzysztof, Malinowska Iwona Anna, Moliński Adrian, Musiał Zygmunt Włodzimierz, Naumowicz Jerzy, Pawłowski Karol, Piątkowski Kazimierz Jacek, Potyra Stanisław Mariusz, Stachurski Andrzej Mikołaj, Stefaniuk Jędrzej Łukasz, Surdziel Robert Franciszek, Świderski Łukasz, Szymankiewicz Marek, Wodzyński Waldemar Stanisław, Wrona Jan Zbigniew, Włodarczyk Kamila Grażyna, Zborowski Krzysztof Sławomir, Łukaszewskatrzeciakowska Anna Romana

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łochowski Józef
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jończyk Ryszard, Longota Wiesław Wojciech, Szczurowski Piotr Mariusz, Wójcik Andrzej, Wyrożemski Stanisław Ksawer, Wysocki Jerzy Bernard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wyglądała Andrzej Janusz
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barański Waldemar Tadeusz, Diduch Krzysztof Jan, Drobina Krzysztof Michał, Hojda Andrzej, Kamiński Radosław, Koszarny Janusz, Kowalski Andrzej, Kubiczek Marcin, Moroz Maciej, Mozdżeń Mirosław, Rutkowski Piotr, Szkudlarczyk Przemysław, Szymczyk Piotr, Tomczak Tomasz, Wojtkowiak Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zych Dariusz
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogusz Andrzej, Gimziński Dariusz Janusz, Kurach Agnieszka, Sosnowski Paweł Tomasz, Turlej Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziółkowski Marcin Włodzimierz
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bonk Grzegorz Waldemar, Gramza Maciej Marek, Gudecka Romualda Małgorzata, Jeziorny Grzegorz Józef, Makowski Mirosław, Marciniak Andrzej, Moczadło Zielińska Renata Katarzyna, Nowak Sławomir Stanisław, Rewoliński Marek, Różycki Artur Jan, Serafinowicz Dawid Mariusz, Strzelecki Dariusz, Szymankiewicz Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaraś Bronisława
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bachorz Eugenia Urszula, Banaszak Filipiak Kinga Ksenia, Bednarkiewicz Maciej Józef, Bień Piotr, Buczkowski Paweł, Byczkowski Wojciech, Ciosk Bożena Małgorzata, Krzyżaniak Jacek, Madej Andreas, Modrowski Maciej Piotr, Pokrzywniak Cezary, Przebieracz Tomasz Maciej, Sarnowski Dariusz, Strzelecki Adam, Szkudlarczyk Przemysław Tadeusz, Słowik Norbert, Tomczak Tomasz, Wierzbicki Marcin, Wilczyński Rafał Piotr, Wiśniewska Małgorzata, Wiśniewski Jerzy Mieczysław, Łożyński Mariusz Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woroch Tomasz
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamski Jan, Balcerzak Tomasz Daniel, Bartmiński Jacek, Bartoszewicz Władysław Hieronim, Bukowiński Mariusz, Chajderowski Piotr Adam, Chrzanowski Dominique Henri, Ciarciński Cezary, Dworzecki Zbigniew Leszek, Galinowski Jacek Andrzej, Glapiński Adam, Gontarczyk Paweł Tomasz, Grabowski Bogusław Janusz, Iwanowski Tadeusz, Kądziołka Wojciech, Kiciński Włodzimierz Artur, Kociołek Piotr Stefan, Kołodziej Krzysztof Sławomir, Kręcicka Magdalena Monika, Królikowski Waldemar Jan, Książek Tomasz Paweł, Kwiatkowski Maciej Stanisław, Lachowski Sławomir Mieczysław, Leszczyński Radosław Paweł, Lubowski Julian Andrzej, Matusewicz Bartłomiej Dawid, Michalak Edyta Anna, Mossakowska Borys Magdalena Joanna, Oblicki Marcin Wiesław, Orłowski Rafał, Piekart Andrzej, Polaniecki Grzegorz Wojciech, Płoński Maciej Krzysztof, Serwon Paweł Józef, Siennicki Piotr, Szadkowski Maciej, Szalc Rafał Sławomir, Szyffer Katarzyna Elżbieta, Szymanek Katarzyna, Szymczak Tomasz, Tyrajski Konrad Jan, Wy-rzykowski Tadeusz, Wysowski Waldemar, Ziębiński Krzysztof Jan, Zieliński Bartosz Jerzy, Łaganowski Adam
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Beroud Alan Marcin, Burek Krzysztof, Damasiewicz Rafał, Dusiło Jarosław, Jaksik Agnieszka Joanna, Karbasz Roman, Markowicz Jolanta, Modrowski Maciej, Podsiadło Grzegorz, Szkudlarczyk Przemysław, Tomczak Tomasz, Wawrzynowicz Piotr, Wiśniewska Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wasilewska Semail Agnieszka
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Al-khafagi Mohammed, Wiśniewski Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Merkel Maria Eleonora
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barański Waldemar Tadeusz, Brzozowicz Jacek Artur, Cierpicki Tomasz Wiesław, Filipiak Leszek Krzysztof, Hojda Andrzej, Modrowski Maciej Piotr, Szkudlarczyk Przemysław, Tomczak Tomasz, Wiśniewski Jerzy Mieczysław, Wojnowska Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woroch Tomasz Ryszard
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Retkiewicz Artur Marcin, Świderski Łukasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czapski Rafał Michał
  19. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dudek Marcin Rafał, Zyzak Artur
  20. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burek Krzysztof, Damasiewicz Rafał, Dusiło Jarosław, Modrowski Maciej, Sitek Jakub Sławomir, Wiktor Anna Danuta, Wiśniewski Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wasilewska Semail Agnieszka
  21. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burek Krzysztof, Cierpicki Tomasz, Dusiło Jarosław, Kasprzak Edward, Seń Alfred, Tomczak Tomasz, Wiśniewski Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wasilewska Semail Agnieszka
  22. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cierpicki Tomasz Wiesław, Kościelniak Jerzy, Modrowski Maciej, Svetlík Jan, Zyzak Artur

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 2soczewki.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000472038
  2. 3 Gon Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000284282
  3. 3dom S.A., Poznań − KRS 0000513850
  4. Action S.A. W Restrukturyzacji, Zamienie − KRS 0000214038
  5. Adesso S.A., Andrychów − KRS 0000447938
  6. Adventure Sailing School Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000432198
  7. Aft Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000030167
  8. Agencja Monitoringu Wywłaszczeń S.A., Poznań − KRS 0000172716
  9. Agnieszka Solar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000609616
  10. Aiton Caldwell S.A., Gdańsk − KRS 0000313046
  11. All4jets Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000459685
  12. Alusta S.A., Poznań − KRS 0000265497
  13. Amaze It Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000728510
  14. Amw Towarzystwo Budownictwa Społecznego Kwatera Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000140528
  15. Anioł-car Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000131215
  16. Annacond Enterprises Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000198134
  17. Anndom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000228819
  18. Anwal Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000471588
  19. Aprivia S.A. Likwidacyjnej, Wysogotowo − KRS 0000302891
  20. Apteka Mandragora W.gościniak Sp. J., Gryfino − KRS 0000441946
  21. Arcus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000591929
  22. Artemis Investment Sp. Z O.O. -, Warszawa − KRS 0000254301
  23. At Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000130049
  24. Aviox Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000482733
  25. Axe Promotion S.A., Poznań − KRS 0000634868
  26. Bbc Borkowski Cywińska Adwokaci i Partnerzy Spółka Partnerska, Warszawa − KRS 0000393567
  27. Bełchatowsko Kleszczowski Park Przemysłowo Technologiczny Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000199407
  28. Berkeleys Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000156112
  29. Biavita Polska S.A., Białystok − KRS 0000634779
  30. Biedrusko Park Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000791892
  31. Biznes i Nauka Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000351234
  32. Black Bell Sp. Z O.O., Strzeniówka − KRS 0000528514
  33. Bm Tech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000625355
  34. Braster S.A., Szeligi − KRS 0000405201
  35. Bsc Invest S.A., Poznań − KRS 0000393499
  36. Business Relations Institute Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000361723
  37. Capital Expo Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000016097
  38. Caravana Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000206009
  39. Centrum Techniki Okrętowej S.A., Gdańsk − KRS 0000201647
  40. Centuria Group S.A., Warszawa − KRS 0000402252
  41. Cng Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000272316
  42. Cngvitall Polska Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000239092
  43. Comanche Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000034431
  44. Communication One Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000534975
  45. Contino Omikron Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000359185
  46. Cs94 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000537021
  47. Czysty Region Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000443968
  48. Dak Gps Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000606420
  49. Danish Polish Batteries Sp. Z O.O., Starogard Gdański − KRS 0000095275
  50. Dantex-waryński Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000528098

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3ds Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000277918
  2. 3gon Europe Sp. Z O.O. Amp; Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000192975
  3. 3gon Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000126885
  4. A.blikle Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000152100
  5. Abbeys Europejskie Doradztwo Finansowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000319143
  6. Abbeys Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000361288
  7. Accounting World S.A., Warszawa − KRS 0000152275
  8. Adextra S.A., Warszawa − KRS 0000153943
  9. Administracja Domów Miejskich Adm Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000124375
  10. Adrian Baum i Wspólnicy Sp. J., Mosina − KRS 0000407699
  11. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  12. Agat Sp. Z O.O., Racibórz − KRS 0000113331
  13. Agencja Inwestycyjna Corp-sa S.A., Warszawa − KRS 0000034662
  14. Agencja Kapitałowo Rozliczeniowa S.A., Warszawa − KRS 0000055912
  15. Agencja Ochrony Kowalczyk Tech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000507255
  16. Agencja Rozwoju Regionalnego Agroreg S.A. W Nowej Rudzie, Nowa Ruda − KRS 0000055025
  17. Agencja Rynku Energii S.A., Warszawa − KRS 0000021306
  18. Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008283
  19. Agro-man Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020123
  20. Agrochem Sp. Z O.O., Dobre Miasto − KRS 0000092691
  21. Akwawit S.A., Wrocław − KRS 0000065962
  22. Alerion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000585928
  23. Alexander Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000194135
  24. Alpha Finanse Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021916
  25. Alus Sp. Z O.O., Dylewo − KRS 0000227705
  26. Alventa S.A., Alwernia − KRS 0000049603
  27. Ambra G.j. Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000264992
  28. Amica S.A., Wronki − KRS 0000017514
  29. Amontex Przedsiębiorstwo Montażowe Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Piotrków Trybunalski − KRS 0000154195
  30. Amrest Holdings Se, Wrocław − KRS 0000320252
  31. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  32. Apartamenty Wilanów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000248949
  33. Apator Control Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000016020
  34. Apator Metrix S.A., Tczew − KRS 0000046259
  35. Apator S.A., Toruń − KRS 0000056456
  36. Aprowizacja Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000352390
  37. As Advisory Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000474774
  38. As Management Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000474727
  39. As-invest Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000474904
  40. As-investment Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000474770
  41. Assets Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000109064
  42. Atg Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000201535
  43. Ati Advisory Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000476070
  44. Ati Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000476060
  45. Ati Management Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000476009
  46. Ati Real Estate Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000451849
  47. Atic Services Polska Sp. Z O.O., Świnoujście − KRS 0000023933
  48. Atichp Sp. Z O.O., M. Świnoujście − KRS 0000011964
  49. Atrem Sp. Z O.O., Przeźmierowo − KRS 0000118935
  50. Aurela Air Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000328671

Powiązane przetargi (28 szt.):
  1. Kontrakt W2 - zadanie IIB - Budowa tłoczni Piekło wraz z rurociągiem tłocznym i infrastrukturą wodociągową i kanalizacyjną w dzielnicach: Piekło i Antoniów - zamówienie uzupełniające.
    Zamawiający: Gmina Dąbrowa Górnicza, Dąbrowa Górnicza
    1. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego są roboty budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego pn. Kontrakt W2 - zadanie IIB - Budowa tłoczni Piekło wraz z rurociągiem tłocznym i infrastrukturą wodociągową i kanalizacyjną w dzielnicach: Piekło i Antoniów polegające na powtórzeniu tego
    samego rodzaju robót, co zamówienie podstawowe realizowane na podstawie umowy nr ZP/JRP-341-2-152/10 z dnia 27.06.2011 r.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty budowlane w ulicach: Kusocińskiego, Stawowa, Konstytucji, Spacerowa, Jasna, Kostury, Zakątek, Zakładowa, Parkowa - polegające na wykonaniu: - przyłączy wodociągowych o łącznej długości 67 m wraz z robotami towarzyszącymi, w tym roboty ziemne i odwodnienie; -
    sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do posesji o łącznej długości 479 m wraz z robotami towarzyszącymi, w tym roboty ziemne i odwodnienie; - przyłączy kanalizacji deszczowej o łącznej długości 31 m wraz z robotami towarzyszącymi, w tym roboty ziemne i odwodnienie; - zamuleń istniejącej kanalizacji w ul. Jasnej i ul. Zakładowej
    - tymczasowego rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej o średnicy 225 mm i długości 16 m; - komory wodomierzowej DN 1200 mm z filtrem; - nawierzchni drogowych asfaltowych i z kostki o łącznej powierzchni ok. 9710 m2 Szczegółowy zakres robót składający się na przedmiot umowy zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do zaproszenia do udziału w negocjacjach. Szczegółowy zakres robót składający się na przedmiot umowy zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do zaproszenia do udziału w negocjacjach. W ramach zamówienia wymagane są od Wykonawcy następujące dokumenty: -operat geodezyjny powykonawczy z domiarami do punktów stałych wraz z naniesionymi granicami; -mapę zasadniczą z naniesionymi przyłączami, potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym; -protokół odbioru prób oraz robót zanikowych i ulegających zakryciu podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego (jeden zbiorczy dla każdego z przyłączy); -dokumentacja z monitoringu przyłączy potwierdzająca poprawne ich wykonanie; -aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności na zastosowane materiały. 3. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: postanowień zawartych w treści przyszłej umowy,- przedmiarów robót, STWOiR, które stanowią załącznik nr 6 do zaproszenia. 4.Rozwiązania równoważne. Wskazane w dokumentacji znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawą. W związku z tym : 1.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w dokumentacji nazwą producenta. 2.Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
    5. Uszczegółowienie sekcji IV.6 ogłoszenia- wskazana w w sekcji IV.6 ogłoszenia cena wybranej oferty, będącej jednocześnie oferta z ceną najniŜsza i najwyŜszą wynosi 1.748.012,20 zł netto.
  2. Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu w ramach projektu: Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
    Zamawiający: Powiat Raciborski, Racibórz
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia kursów dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu w ramach projektu: Mam zawód - mam pracę w regionie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Dla części 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi i czołowymi metodą MAG (135) dla uczniów z Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu, uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Liczba uczestników - maksymalnie 30. 3. Minimalna liczba godzin - 160 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. 4. Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne podniesienie kwalifikacji oraz przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu kwalifikacyjnego, który uprawnia uczestników kursu do zdobycia: - świadectwa oraz Książeczki Spawacza według normy EN 287-1 wystawionych przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach z właściwymi wpisami dotyczącymi metod spawania oraz zakresem uprawnień (jeżeli Wykonawca zawarł porozumienie z Instytutem Spawalnictwa) lub - Książeczki Spawacza według normy EN 287-1 posiadającej akceptację odpowiednich instytucji odbiorczo - dozorowych takich jak UDT, TUV (na bazie porozumień zawartych pomiędzy Wykonawcą, a instytucją odbiorczo - dozorową). 5. Minimalny zakres programowy szkolenia: zajęcia teoretyczne i praktyczne obejmujące: a) instruktaż wstępny, bhp, b) przygotowywanie elementów do spawania, c) dobieranie materiałów dodatkowych dla danego materiału podstawowego, d) czytanie rysunków prostych konstrukcji spawalniczych, e) uruchamianie i obsługiwanie urządzeń spawalniczych, f) dobieranie parametrów spawania, g) wykonywanie złączy blach ze spoinami pachwinowymi i czołowymi w poszczególnych pozycjach, h) ocenianie jakości wykonywanych przez siebie złączy spawanych, i) stosowanie odpowiednich środków ochrony indywidualnej i obsługiwanie sprzętu przeciwpożarowego, j) udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, k) postepowanie w razie pożaru powstałego w wyniku prac spawalniczych. Dla części 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu CAD/CAM dla uczniów z Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu, uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Liczba uczestników - maksymalnie 7. 3. Minimalna liczba godzin - 120 godzin lekcyjnych. 4. Cel szkolenia: podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów. 5. Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: a) Obszar pierwszy CAD - komputerowe wspomaganie projektowania (min. 70 godzin lekcyjnych): - podstawowe pojęcia, - podstawowe oraz zaawansowane elementy rysunkowe i funkcje do modyfikacji rysunku, - praca z warstwami, kreskowanie, tworzenie własnych rodzajów linii oraz wzorów kreskowań, - konfiguracja opcji programu oraz pozyskiwanie informacji od programu o parametrach fizycznych, - bazy danych - praca z blokami rysunkowymi i dyskowymi, - bazy danych - bloki z atrybutami - wyodrębnianie danych, - wymiarowanie i konfiguracja stylu wymiarowego, - wydruk z przestrzeni modelu i przestrzeni papieru, - konfiguracja przestrzeni roboczej do tworzenia modeli 3D, omówienie podstawowych brył rysunkowych, - podstawowe i zaawansowane funkcje do tworzenia modeli 3D oraz funkcje do ich modyfikacji, - generowanie dokumentacji płaskiej na podstawie modelu 3D, - wizualizacja obiektów przestrzennych z wykorzystaniem bibliotek materiałów i świateł oraz tworzenie animacji, - powtórzenie materiału - sprawdzenie wiedzy. b) Obszar drugi CAM - komputerowe wspomaganie wytwarzania z ukierunkowaniem na obrabiarki CNC (min. 50 godzin lekcyjnych): - podstawy obróbki skrawaniem: rodzaje obróbek, dobór narzędzi i technologicznych parametrów skrawania, - wprowadzenie w środowisko, - tworzenie geometrii (tokarka i frezarka), - modelowanie bryłowe z utworzonej geometrii (tokarka i frezarka), - wprowadzenie do tworzenia procesów obróbki, - tworzenie procesów obróbki (tokarka i frezarka), - generowanie G-kodu, - omówienie programu, - testowanie wygenerowanych G-kodów na obrabiarkach CNC, - powtórzenie materiału - sprawdzenie wiedzy. 6. Inne wymagania Zamawiającego: - Wykonawca zapewni do przeprowadzenia kursu oprogramowanie oraz osobne stanowisko pracy dla każdego uczestnika (jedno stanowisko komputerowe z oprogramowaniem na jednego uczestnika) oraz niezbędną bazę dydaktyczną potrzebną do realizacji kursu. - Po ukończeniu kursu uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający nabytą wiedzę. Dla części 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu SEP do 1 kV dla uczniów z Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu, uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Liczba uczestników - maksymalnie 34. 3. Minimalna liczba godzin - 60 godzin lekcyjnych. 4. Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne podniesienie kwalifikacji oraz przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego uprawniającego do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV i do zdobycia uprawnień elektrycznych w formie świadectwa kwalifikacyjnego. 5. Minimalny zakres programowy szkolenia: - wiadomości podstawowe z zakresu elektrotechniki, - rodzaje ochrony przeciwporażeniowej, - ogólne zasady eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - bezpieczeństwo i higiena pracy oraz zasady postępowania przy ratowaniu osób porażonych prądem elektrycznym i poparzonych, - zasady organizacji i wykonywania prac przy urządzeniach elektroenergetycznych, - ogólne zasady racjonalnej gospodarki elektroenergetycznej, - ochrona przeciwpożarowa, -zajęcia praktyczne obejmujące między innymi: pokazy, demonstracje, prezentacje filmów dydaktycznych, dokonywanie praktycznych pomiarów. Dodatkowe elementy opisu wspólne dla każdej części zamówienia: 1) zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby osób mających uczestniczyć w kursach; w przypadku zmiany liczby osób zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę uczestników kursu, a wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego, 2) wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3) w przypadku gdy dany kurs kończy się egzaminem i uczestnik zadeklaruje przystąpienie do egzaminu wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszelkiej niezbędnej dokumentacji potrzebnej do zgłoszenia uczestnika kursu na egzamin wraz z ustaleniem terminu; cenę egzaminu pokrywa sam uczestnik; po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnik kursu otrzymuje wszelką dokumentację potwierdzającą zdobyte kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 4) w przypadku gdy dany kurs nie kończy się egzaminem uczestnik otrzymuje zaświadczenie / certyfikat potwierdzający ukończenie kursu, 5) wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu kursu, 6) zajęcia muszą odbywać się na terenie Raciborza, w innym przypadku wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zapewnić dowóz uczestników spod Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu na zajęcia oraz transport powrotny; w tym przypadku wykonawca uwzględnia koszt transportu uczniów w cenie za zorganizowanie kursu, 7) zajęcia należy realizować od poniedziałku do piątku po godzinach lekcyjnych uczniów lub w przypadku zgody dyrektora Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu i uczniów w soboty - zgodnie z harmonogramem ustalonym pomiędzy wykonawcą i dyrektorem
  3. Wykonanie robót dodatkowych, w zakresie montażu przyłączy siodłowych na odcinku S3-S3.1 w ul. Żwirki i Wigury, niezbędnych do zrealizowania inwestycji: Modernizacja sieci kanalizacyjnej w mieście Kęty - zadanie 3
    Zamawiający: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., Kęty
    Montaż przyłączy siodłowych na odcinku S3 - S3.1 - 3 kpl.
  4. Zamówienie uzupełniające w zakresie branży drogowej, teletechnicznej oraz w zakresie zieleni do zamówienia podstawowego pn. Rozbudowa z przebudową ul. Bułgarskiej w Poznaniu, na odcinku od skrzyżowania z ul. Marcelińską do skrzyżowania z ul. Grunwaldzką, włącznie z remontem skrzyżowania z ul. Grunwaldzką oraz usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie robót budowlanych w zakresie branży drogowej, teletechnicznej oraz w zakresie zieleni do zamówienia podstawowego pn. Rozbudowa z przebudową ul. Bułgarskiej w Poznaniu, na odcinku od skrzyżowania z ul. Marcelińską do skrzyżowania z ul. Grunwaldzką, włącznie z remontem skrzyżowania z ul. Grunwaldzką oraz usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi.
  5. Zamówienie uzupełniające w zakresie branży drogowej, elektrycznej, teletechnicznej oraz w zakresie zieleni do zamówienia podstawowego pn. Rozbudowa z przebudową ul. Bułgarskiej w Poznaniu, na odcinku od skrzyżowania z ul. Marcelińską do skrzyżowania z ul. Grunwaldzką, włącznie z remontem skrzyżowania z ul. Grunwaldzką oraz usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Poznań
    Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie prac w zakresie zieleni (zgodnie z protokołem konieczności o nr 40) oraz robót budowlanych:
    - w zakresie branży drogowej zgodnie z protokołami konieczności o nr: 41,47,48,49;
    - w zakresie branży elektrycznej zgodnie z protokołami konieczności o nr 42 i 43;
    - w zakresie branży teletechnicznej (telekomunikacyjnej) zgodnie z protokołami konieczności o nr 44 i 46.
    Ilości ww. prac i robót budowlanych przewidziane do wykonania oraz ich ceny jednostkowe zostały określone w wycenionych przez Wykonawcę przedmiarach robót (odpowiednio dla zieleni oraz dla branży drogowej, elektrycznej i teletechnicznej).
  6. Usługa przesyłania i dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej do budynków jednostek podległych Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu.
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa, Poznań
    Usługa przesyłania i dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej do:
    1) Prokuratury Rejonowej w Chodzieży
    2) Prokuratury Rejonowej w Lesznie
    3) Prokuratury Rejonowej w Szamotułach
    4) Prokuratury Rejonowej w Śremie
    5) Prokuratury Rejonowej w Środzie Wlkp.
    6) Prokuratury Rejonowej w Trzciance
    7) Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
    8) Prokuratury Rejonowej w Wolsztynie
    9) Prokuratury Rejonowej w Wrześni
    Usługa sprzedaży energii do Prokuratury Okręgowej w Poznaniu- ul. Solna 10
  7. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Miasta Kościana
    Zamawiający: Urząd Miejski Kościan, Kościan
    Usługa w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Miasta Kościana na urządzeniach stanowiących własność ENEA S.A
  8. Wykonanie usług w zakresie konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Międzychód.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, Międzychód
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie konserwacji i
    eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Międzychód
    obejmujących wykonanie następujących prac:
    - oględziny linii napowietrznych i kablowych,
    - przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych,
    - malowanie metalowych konstrukcji wsporczych,
    - pomiary skuteczności ochrony od porażeń,
    - wymianę źródeł światła,
    - kontrolę stanu oświetlenia w porze świecenia,
    - wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem
    - naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli,
    - podwieszenie zerwanych przewodów,
    - wymianę uszkodzonych opraw i ich osprzętu,
    - wymianę uszkodzonych lub połamanych słupów ,
    - wymianę wysięgników , uszkodzonych tabliczek bezpiecznikowych ,
    drzwiczek , wnęk latarń,
    - likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia drogowego ,
    - naprawę po dewastacji urządzeń oświetlenia drogowego,
    - całodobową dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami
    oświetleniowymi ,
    - inne prace modernizacyjne uzgodnione wcześniej z zamawiającym.
  9. Usługa oświetlenia dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie gminy Międzyrzecz w 2009 roku.
    Zamawiający: Gmina Międzyrzecz, Międzyrzecz
    Usługa oświetlenia dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie gminy Międzyrzecz w 2009 roku.
  10. wykonanie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulic w 2009 roku
    Zamawiający: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, Stargard Szczeciński
    I. Przedmiot zamówienia - konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Stargardu Szczecińskiego w latach 2008-2011 (576 punktów oświetleniowych)
    Oświetlenie uliczne będące własnością Gminy-Miasto Stargard Szczeciński
    1. Zakres robót konserwacyjnych:
    a) wymiana uszkodzonych źródeł światła,
    b) wymiana opraw oraz układów zapłonowych zniszczonych w wyniku eksploatacji (wyjątek stanowić będą akty wandalizmu),
    b) naprawa i/lub wymiana kabli energetycznych, w których stwierdzi się brak ciągłości działania,
    e) malowanie metalowych elementów urządzeń oświetlenia ulicznego,
    f) czyszczenie osłon źródeł światła ( mycie kloszy mlecznych, itp.),
    g) naprawa, wymiana, uzupełnienie w wyniku kradzieży tabliczek słupowych oraz drzwiczek latarni oświetleniowych,
    h) naprawa lub wymiana na nowe elementów układu zasilenia, sterowania, układów czasowych w szafkach oświetleniowych,
    i) regulacja układów czasowych ( w tym zmiana czasu pracy obwodu oświetleniowego na żądanie inwestora),
    j) naprawa lub wymiana uszkodzonych wskutek eksploatacji elementów słupów oświetleniowych oraz opraw iluminacji świetlnej,
    k) pomiary elektryczne urządzeń (skuteczności zerowania, uziemienia ochronnego),
  11. Dostarczenie energii elektrycznej w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przelicznikowym 80A, z mocą 49 kW, grupa taryfowa C21 do siedziby WZDW Poznań, ul. Wilczak 51.
    Zamawiający: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych, Poznań
    Dostarczenie energii elektrycznej w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przelicznikowym 80A, z mocą 49 kW, grupa taryfowa C21 do siedziby WZDW Poznań, ul. Wilczak 51.
  12. Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka
    Zamawiający: Wójt Gminy Nowa Wieś Wielka, Nowa Wieś Wielka
    Wykonanie usługi w zakresie eksploatacji oświetlenia drogowego, położonego w obszarze administracyjnym Gminy Nowa Wieś Wielka
  13. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego w Gminie Złotniki Kujawskie.
    Zamawiający: Urząd Gminy, Złotniki Kujawskie
    Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego w urządzeniach elektrycznych oświetlenia drogowego w miejscowościach i na terenie administrowanym przez Gminę Złotniki Kujawskie.
  14. Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej do obiektów, które POSG przyjął w użyczenie od Wojewody Zachodniopomorskiego
    Zamawiający: Pomorski Oddział Straży Granicznej, Szczecin
    Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej do obiektów, które POSG przyjął w użyczenie od Wojewody Zachodniopomorskiego na drogowych przejściach granicznych w miejscowościach: Lubieszyn, 72-002 Dołuje, Osinów Dolny, 74-520 Cedynia, Rosówek, 72-001 Kołbaskowo
  15. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Sądu Rejonowego w Szamotułach
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Szamotułach, Szamotuły
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do Sądu Rejonowego w Szamotułach, ul. Aleja 1 Maja 5a.
    2. Dostawa energii elektrycznej obejmuje sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej.
    3. Dane dotyczące aktualnego układu zasilania w energię elektryczną
    Dotychczasowy Dostawca: ENEA S.A.
    Miejsce przyłączenia do sieci: Złącze kablowe
    Ilość przyłączy (kabli zasilających): 1 złącze kablowe ZK
    Grupa taryfowa: C22a
    Napięcie zasilające: 0,4 kV
    Moc przyłączeniowa/ moc umowna: 125 kW/80 kW
    Umowa na dostawę energii: Obejmuje przesył i sprzedaż energii
    4. Dane dotyczące przyłączy i mocy umownych - moc przyłączeniowa: 125 kW, moc umowna 80 kW
    5. Układ pomiarowo - rozliczeniowy składa się z:
    a) podstawowego układu pomiarowo - rozliczeniowego, którego elementami są:
    - przekładniki prądowe o przekładni 150/5A/A, stanowiące własność Odbiorcy,
    - liczniki rozliczeniowe wszystkie pomiary energii - 2 strefowe z urządzeniem do pomiaru mocy maksymalnej 15 minutowej stanowiącej własność OSD.
    6. Średnie zapotrzebowanie na energię elektryczną 14.000 kWh / na m-c
  16. Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bobrowice w 2009r.
    Zamawiający: Gmina Bobrowice, Bobrowice
    Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bobrowice w 2009r. - 444 punkty świetlne.
  17. Świadczenie usług oświetleniowych wraz z naprawami, konserwacją i bieżącym utrzymaniem instalacji oświetlenia drogowego.
    Zamawiający: Gmina Sulechów, Sulechów
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie oświetlania dróg, ulic i placów z wykorzystaniem instalacji i osprzętu będącego własnością Wykonawcy, obejmującego wykonanie wszelkich prac gwarantujących sprawne funkcjonowanie instalacji oświetleniowych w tym:
    a) dokonywaniu oględzin i przeglądów urządzeń energetycznych w terminach określonych w przepisach i instrukcjach eksploatacji urządzeń elektrycznych,
    b) wymianie zużytych źródeł światła na nowe,
    c) usuwaniu uszkodzeń linii zasilających poszczególne punkty świetlne,
    d) usuwaniu uszkodzeń sterowania oświetleniem,
    e) naprawie opraw oświetleniowych
    f) wymianie skorodowanych a także zniszczonych w wyniku dewastacji, kolizji drogowych oraz szkód losowych słupów i opraw oświetlenia drogowego,
    g) niezwłoczne podejmowanie działań w celu usunięcia zagrożeń bezpieczeństwa ludzi i ruchu drogowego po uzyskaniu wiadomości o zagrożeniu pochodzącym od urządzeń oświetlenia drogowego
  18. Świadczenie usług w zakresie oświetlania miejsc publicznych, ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy Lniano.
    Zamawiający: Gmina Lniano, Lniano
    Przedmiotem zamówienia są:
    a) sprzedaż energii elektrycznej,
    b) świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej,
    c) poprawa efektywności i jaości oświetlenia drogowego poprzez:
    - montaż energooszczędnych opraw oświetleniowych,
    - montaż niezbędnych elementów sieci i urządzeń,
    - rekonfiguracja układu sieci oświetleniowej,
    d) konserwacja i eksploatacja oświetlenia uliczego.
  19. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej o zwiększonej do 100 kW mocy przyłączeniowej.
    Zamawiający: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja dostaw energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej o zwiększonej do 100 kW mocy przyłączeniowej. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. nr 89 poz. 625 z późn.zm.) realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust.3 tej ustawy, polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej. Sprzedaż energii elektrycznej i przesył lub dystrybucja odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne i Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Wykonawca będzie dostarczał energię zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo energetyczne. Dostawa energii elektrycznej dotyczy budynku biurowego Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy ul. Chłapowskiego 17/18. Układ pomiarowo-rozliczeniowy jest zainstalowany. Zgodnie z otrzymanymi od ENEA S.A. warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA S.A. w okresie listopad-grudzień 2008 r. przeprowadzono remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu przy ul. Chłapowskiego 17/18. Z uwagi na zwiększone zapotrzebowanie na moc wystąpiono do ENEA S.A. o zwiększenie mocy dostarczanej energii z 60kW do 100kW.
  20. Dostawa energii elektrycznej dla Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny, Toruń
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaż energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz 625 z późniejszymi zmianami) i kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
  21. dostawa energii elektrycznej , obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej do siedziby Zamawiającego
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Bydgoszcz
  22. Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego w 2009 r na terenie Gminy Słubice.
    Zamawiający: Gmina Słubice, Słubice
  23. Wykonanie usług w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego w gminie Trzebiel
    Zamawiający: Wójt Gminy Trzebiel, Trzebiel
  24. wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Opalenica
    Zamawiający: Burmistrz Opalenicy, Opalenica
  25. Świadczenie usługi oświetlania miejsc publicznych, ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie Gminy Łubowo.
    Zamawiający: Urząd Gminy Łubowo, Łubowo
  26. Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynku CSR Słowianka w Gorzowie Wlkp. przy ul. Słowiańskiej 12 i 14
    Zamawiający: Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne "Słowianka", Gorzów Wielkopolski
  27. Wykonanie usług oświetleniowych w zakresie utrzymania urządzeń oświetlenia drogowego (zewnętrznego) na terenie Gminy Świebodzin w roku 2009
    Zamawiający: Gmina Świebodzin, Świebodzin
  28. Dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej do obiektów Pomorskiego Oddziału Straży Granicznej.
    Zamawiający: Pomorski Oddział Straży Granicznej, Szczecin

Inne osoby dla Mortas (2 osoby):