Kogo reprezentuje osoba

Moskwa Paweł

w KRS

Paweł Moskwa

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Paweł
Nazwisko:Moskwa
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1981 r., wiek 37 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:2 w aktualnych firmach, 6 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jarmul Jan Aleksander, Korba Zbigniew, Pasternak Robert, Pawlicki Rafał, Rasz Bartosz Jakub, Siek Tomasz, Wasilewski Norbert

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarek Monika Elżbieta, Jasiński Henryk Piotr, Oszczak Marcin, Pawlak Krzysztof, Siekański Janusz, Stępień Wojciech, Wojciechowski Sebastian Kamil

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojciechowski Mikołaj Kryspin
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejak Piotr, Berak Łukasz Wiktor, Biały Bartłomiej Stanisław, Bieroński Jarosław Eugeniusz, Chruściel Łukasz Jan, Cichocki Krzysztof Edward, Duchniak Tomasz Paweł, Fengler Daniel Marian, Gawałkiewicz Robert, Godlewski Michał Maria, Grzywczak Kubiak Anna Magdalena, Głuchowski Witold Andrzej, Iwański Wojciech Piotr, Jabczyński Mariusz, Jarmul Jan Aleksander, Kanclerz Karolina, Kański Tomasz Jan, Kanton Krzysztof Tadeusz, Kawarski Paweł Aleksander, Kawecki Andrzej Witold, Kiełbasiński Jerzy Dariusz, Konopka Tomasz Grzegorz, Kozłowska Aleksandra, Kratiuk Anna, Kurek Witold Zdzisław, Małecki Leszek, Michalak Arkadiusz, Michałowska Katarzyna, Molińska Justyna, Motyka Andrzej Antoni, Muzalewski Mariusz Michał, Myszko Jacek Piotr, Młodawski Tomasz Krzysztof, Młodzianowska Justyna Katarzyna, Olechowski Marcin Maria, Olędzka Katarzyna, Oleksyn Marek, Ostrihansky Rudolf, Oszczak Marcin Andrzej, Paczuska Tokarska Katarzyna, Paruch Sławomir Tomasz, Pawlak Krzysztof, Pawlisz Krzysztof Mieczysław, Pałubicki Roch, Piskorska Agnieszka, Randzio Sajkowska Katarzyna, Rheims Eric, Rumiński Arkadiusz Michał, Sawicki Borys Dawid, Siekański Janusz Zbigniew, Siński Jacek Sławomir, Skibniewski Barnaba Sebastian, Skrzydło-tefelska Ewa, Skuza Dariusz Jan, Sowiński Mikołaj Stanisław, Sołtysiński Stanisław, Stadnik Tomasz, Stępień Wojciech Tomasz, Szeliga Agata Karolina, Szlęzak Andrzej, Szmelter Zuzanna Grażyna, Szurmińska Jaworska Ewa, Uss Sławomir Romuald, Waszkiewicz Radosław Paweł, Waszkiewicz Rafał Jan, Wielgolawska Joanna, Wilczyńska Baraniak Justyna Maria, Wizner Zbyszko Wojciech, Woś Krzysztof Rafał, Zysk Przemysław Dariusz, Łuczak Sławomir, Łukawski Jarosław Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wyszomirski Łukasz Marcin

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agora S.A., Warszawa − KRS 0000059944
  2. Aliter Instytut Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000320123
  3. Aliter Ventures Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000355056
  4. Amz Sp. Z O.O., Strzeniówka − KRS 0000243387
  5. Ap Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000371787
  6. Bank Handlowy W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000001538
  7. Deloitte Audyt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031236
  8. Deloitte Doradztwo Podatkowe Tokarski i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000638407
  9. Deloitte Legal, Pasternak, Korba, Moskwa, Jarmul i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000293620
  10. Detalia Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000082220
  11. Devisioner Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000479752
  12. Dimbar Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000488418
  13. Eko- Gwajm Sp. Z O.O., Ogrodzieniec − KRS 0000173367
  14. Emilii Plater 9/11 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000533912
  15. Emilii Plater 9/11 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000614308
  16. Fundacja Akademicka Im. Zygfryda Wiktora Kordusa, Poznań − KRS 0000443819
  17. Fundacja Między Niebem A Ziemią, Wrocław − KRS 0000385861
  18. Fundacja Polski Instytut Dyrektorów, Warszawa − KRS 0000241704
  19. Fundacja Prawo Do Pomocy, Warszawa − KRS 0000316097
  20. Fundacja Radio Plus, Warszawa − KRS 0000327827
  21. Fundacja Rodzina Pro, Warszawa − KRS 0000431724
  22. Fundacja Słoneczna Akademia, Warszawa − KRS 0000398589
  23. Fundacja Sternik - Strumienie, Józefów − KRS 0000592930
  24. Fundacja Sternik-żagle, Warszawa − KRS 0000596304
  25. Gime Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000055041
  26. Harwood Investments S.A., Warszawa − KRS 0000690826
  27. Hohl Construction Sp. Z O.O., Krzywińskie − KRS 0000012705
  28. Instytut Rozwoju Prawa, Poznań − KRS 0000375729
  29. Ip Centrum Michalak Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000709673
  30. Ixias Invesment Spv Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000319051
  31. Jeronimo Martins Polska S.A., Kostrzyn − KRS 0000222483
  32. Kpr Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000753244
  33. Latona S.A., Warszawa − KRS 0000542047
  34. Mediacap S.A., Warszawa − KRS 0000302232
  35. Michalak Advisors Group Sp. J., Kraków − KRS 0000428952
  36. Myoni-inwestycje Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000327660
  37. Net Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000401882
  38. Parmm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000391823
  39. Parmm Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000394183
  40. Pcf Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000289101
  41. People Can Fly Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000237004
  42. Picfollow Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000621894
  43. Polski Gaz S.A., Warszawa − KRS 0000384279
  44. Polski Związek Pracodawców Prawniczych, Warszawa − KRS 0000322730
  45. Posella If2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000700464
  46. Posella If2 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000703240
  47. Raczkowski Paruch Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000373899
  48. Scaffa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000329782
  49. Skamp;s Biuro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000417556
  50. Sks Doradcy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000594432

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ad.net S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000107086
  2. Alghero Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347753
  3. Ap Projekty Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000371741
  4. App Spv Sp. Z O.O., Garwolin − KRS 0000554821
  5. Atlantis S.A., Płock − KRS 0000033281
  6. Avon Operations Polska Sp. Z O.O., Garwolin − KRS 0000555269
  7. Axa Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000110776
  8. Baza Paliw Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000551005
  9. Bioagra S.A., Warszawa − KRS 0000218705
  10. Bionexx Sp. Z O.O., Luboń − KRS 0000438014
  11. Butterfly S.A., Warszawa − KRS 0000127840
  12. Canal + Cyfrowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000051835
  13. Carbonia Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347684
  14. Ccc Shoes Bags Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000363903
  15. Cedet Development Sp. Z O.O.., Warszawa − KRS 0000318863
  16. Centro - Tel Projekt Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000320615
  17. Centrum Leasingu i Finansów Clif S.A., Warszawa − KRS 0000022540
  18. Classic Fm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000103546
  19. Cp Glass S.A., Kraków − KRS 0000032689
  20. Cpd S.A., Warszawa − KRS 0000277147
  21. Cr Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000033205
  22. Dalanowska 24b Eksploatacja Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000318352
  23. Deloitte Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347754
  24. Dh Renoma Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347604
  25. Doradztwo i Usługi Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000314919
  26. Ergis-recycling Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000195191
  27. Erkw Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000478299
  28. Euromedia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000056220
  29. Eurozet Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000313524
  30. Eurozet Radio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000042292
  31. Eurozet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000014207
  32. Fm Radio Jazz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098866
  33. Foxi Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347927
  34. Fundacja Edukacyjna Sternik, Warszawa − KRS 0000362017
  35. Fundacja Im. J.madisona Centrum Rozwoju Demokracji - Jednomandatowe Okręgi Wyborcze, Warszawa − KRS 0000208835
  36. Fundacja Józefów Patria, Józefów − KRS 0000475439
  37. Fundacja Radia Zet, Warszawa − KRS 0000127204
  38. Fundacja Radio Plus Centrum, Warszawa − KRS 0000313909
  39. Huta Szkła Antoninek Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000040466
  40. Ims S.A., Warszawa − KRS 0000278240
  41. Inforadio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023271
  42. Internetowa Platforma Radiowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347018
  43. Kedros Invesment Spv Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000319579
  44. Lardos Invesment Spv Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000318511
  45. Lentex S.A., Lubliniec − KRS 0000077520
  46. Manaco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000033423
  47. Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000003245
  48. Mfm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000035151
  49. Microsoft Business Solutions Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032244
  50. Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000182607

Powiązane przetargi (8 szt.):
  1. Świadczenie usług doradztwa prawnego polegających na zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaconego podatku od towarów i usług
    Zamawiający: Gmina Lubochnia, Lubochnia
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego podstawowej usługi prawniczej polegającej na zastępstwie procesowym, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa procesowego, w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług (VAT) oraz w innych powiązanych z nim postępowaniach, jak również doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego , mającym charakter pomocniczy wobec powyższej podstawowej usługi prawniczej, obejmującym analizę zasadności podniesienia przez Zamawiającego możliwych roszczeń ukierunkowanych na optymalizację rozliczeń VAT
  2. Świadczenie usług doradztwa prawnego polegających na zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (VAT), poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami
    Zamawiający: Gmina Karpacz, Karpacz
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego podstawowej usługi prawniczej polegającej na zastępstwie procesowym, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa procesowego, w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług (VAT) oraz w innych powiązanych z nim postępowaniach, jak również doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, mającym charakter pomocniczy wobec powyższej podstawowej usługi prawniczej, obejmującym analizę zasadności podniesienia przez Zamawiającego możliwych roszczeń ukierunkowanych na odzyskanie VAT.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79.11.00.00-8 Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej.
    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie analizy treści: - Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wg formuły spełnia - nie spełnia oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, takich jak: 1) odpis z rejestru sądowego KRS wykonawcy lub ewidencji działalności gospodarczej 2) odpis z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zakres i termin wykonania prac 1. Wykonawca rozpocznie świadczenie usług w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający zobowiązany jest do współdziałania z Wykonawcą polegającego w szczególności na udzielaniu informacji i zapewnieniu dostępu do dokumentów. Wykonawca upoważniony jest do korzystania z informacji lub danych dostarczonych przez Zamawiającego lub przez osoby wskazane przez Zamawiającego bez dokonywania ich weryfikacji. 2. Przed złożeniem wniosków o wszczęcie właściwych postępowań, po udzieleniu Wykonawcy przez Zamawiającego stosownych pełnomocnictw, Wykonawca dokona analizy zasadności możliwych roszczeń ukierunkowanych na odzyskanie VAT, które w oparciu o jego wiedzę i aktualne doświadczenie oraz ze względu na potencjał roszczenia nadają się do podniesienia. 3. Wykonawca poinformuje Zamawiającego, w formie pisemnego Raportu, o wynikach analizy, o której mowa w ustępie 2 oraz zarekomenduje odpowiednie działania prawne zmierzające do podniesienia roszczeń procesowych. Wykonawca przedstawi wstępny Raport w ciągu 45 dni roboczych od uzyskania niezbędnych informacji od Zamawiającego, a w razie potrzeby również wersję skorygowaną Raportu nie później niż w ciągu 20 dni roboczych od przedstawienia uwag przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że zakres prac oraz stopień złożoności analizowanych zagadnień umożliwi przedstawienie Raportu (wersji wstępnej lub wersji ostatecznej) w powyższym terminie i przy założeniu właściwego współdziałania ze strony Zamawiającego. W przypadkach uzasadnionych interesem Zamawiającego, przed przekazaniem Raportu, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Raport częściowy. Wykonawca dokona uzupełnienia Raportu, jeżeli zidentyfikuje kolejne możliwości odzyskania VAT Zamawiającego za okres, za który Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie zgodnie z Umową. 4. Po zapoznaniu się z Raportem, Zamawiający podejmie i zakomunikuje Wykonawcy, w formie pisemnej lub za pomocą komunikacji elektronicznej, decyzję o: a) pełnej akceptacji rekomendacji Wykonawcy przedstawionych w Raporcie i realizacji roszczeń ukierunkowanych na odzyskanie VAT w tym zakresie, b) akceptacji jedynie wybranych rekomendacji Wykonawcy przedstawionych w Raporcie i realizacji roszczeń ukierunkowanych na odzyskanie VAT w tym zakresie, c) zawieszeniu realizacji roszczeń na czas określony lub rezygnacji z ich realizacji. 5. W razie zmiany decyzji, o której mowa w ustępie 4 litera a) lub b), Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, który odpowiednio rozszerzy lub ograniczy (w tym również zakończy) działania ukierunkowane na realizację roszczeń w uzgodnionym zakresie. 6. W razie zmiany decyzji, o której mowa w ustępie 4 litera c), Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, który podejmie działania ukierunkowane na realizację roszczeń w uzgodnionym zakresie. 7. Wykonawca, mimo posiadanych pełnomocnictw, może podejmować działania rodzące skutki prawne wiążące dla Zamawiającego jedynie za zgodą Zamawiającego. 8. Wykonawca rozpocznie działania prawne zmierzające do realizacji roszczeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W wyniku podjętych działań prawnych, Wykonawca w szczególności sporządzi wnioski o udzielenie wiążących interpretacji prawa podatkowego oraz o wszczęcie stosownych postępowań. 9. Wykonawca zastrzega sobie możliwość rezygnacji z prowadzenia wybranych działań prawnych przedstawionych w Raporcie poprzez złożenie Zamawiającemu stosownego oświadczenia. Takie oświadczenie może być złożone przez Wykonawcę nie później niż do upływu roku od zawarcia umowy. W takim przypadku, w odpowiednim do złożonego oświadczenia zakresie, nie będzie miał zastosowania paragraf 3 ustęp 3 dotyczący wyłączności świadczenia usług przez Wykonawcę, nie będzie należne Wykonawcy wynagrodzenie, o którym mowa w paragrafie 4 ustęp 1 ani też odszkodowanie umowne, o którym mowa w paragrafie 4 ustęp 11..
  3. Usługi prawnicze.
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
    1.1. Strony zawierają niniejszym umowę określającą podstawowe zasady i warunki, na jakich Zamawiający może udzielać Wykonawcy do sukcesywnej realizacji przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy lub do wyczerpania
    przed upływem tego okresu maksymalnej wartości brutto określonej w pkt 2.3. umowy, pisemnych odrębnych zleceń na świadczenie doradztwa prawnego w zakresie dotyczącym realizacji roszczeń wynikających z Umowy nr 25/2010 z dnia 25.01.2010 r. na wykonanie inwestycji budowlanej pn. Przebudowa i rozbudowa budynku biurowego położonego w Warszawie przy ul. Jasnej 12 dla potrzeb
    siedziby Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego ze wskazaniem w poszczególnych przypadkach rekomendowanego sposobu postępowania oraz na jakich Wykonawca będzie te zlecenia wykonywał. 1.2. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy określonego w pkt 1.1. powyżej sporządzi dla Zamawiającego na każde zlecenie opinię prawną podpisaną przez Partnera, w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę kopii dokumentacji niezbędnej do zaopiniowania poszczególnych przypadków. 1.3. Opinię, o której mowa w pkt 1.2., Wykonawca przekaże na poniższy adres: Departament Prawny Urząd Komisji Nadzoru Finansowego Pl. Powstańców Warszawy 1 00-030 Warszawa 1.4. O ile Strony nie uzgodniły
    inaczej, usługi zlecone Wykonawcy przez Zamawiającego przed podpisaniem niniejszej umowy, w tym te, które nie zostały wykonane i rozliczone w całości do tego czasu, Strony uznają za świadczone przez Wykonawcę na zasadach i warunkach określonych w niniejszej umowie. 1.5. Zamawiający może wskazać
    osoby, które, działając w jego imieniu, mogą składać nowe zlecenia oraz ograniczać, rozszerzać lub zmieniać zakres danego zlecenia, a także wydawać Wykonawcy wskazówki co do sposobu wykonania danego zlecenia. Do czasu wskazania takich osób przez Zamawiającego przyjmuje się, że każda osoba w
    ramach organizacji Zamawiającego, która pozostaje w kontakcie z Wykonawcą w związku z wykonywaniem danego zlecenia, jest upoważniona do działania w imieniu Zamawiającego w powyższym zakresie. 1.6. Wykonawca decyduje według swego uznania o sposobie wykonania zlecenia, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i stosownych standardów zawodowych oraz, o ile uzna to za
    możliwe i celowe, wskazówek Zamawiającego. Wykonywaniem usług dla Zamawiającego kieruje Partner SKS odpowiedzialny za zlecenie Zamawiającego, który ustala organizację świadczenia usług prawnych na rzecz Zamawiającego, w tym dobór prawników i asystentów prawnych, którym powierza wykonanie danych usług. Wszystkie usługi na rzecz Zamawiającego będą rejestrowane pod ogólną nazwą sprawy General, chyba że Zamawiający zażyczy sobie wyodrębnienia danych czynności w jedną lub więcej odrębnych spraw. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę i wszelkie czynności związane z realizacją
    przedmiotu umowy osobiście, z zachowaniem należytej staranności, efektywnie oraz zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy i obowiązującym prawem. 1.8. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i kwalifikacje w zakresie wykonania przedmiotu umowy. 1.9. Wykonawca udostępni niezwłocznie Zamawiającemu na każde jego żądanie wszelkie informacje i dokumenty dotyczące wykonywania niniejszej umowy. 1.10. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Zamawiającego o trudnościach w realizacji umowy, w szczególności o zamiarze zaprzestania jej realizacji.
  4. Obsługa ekspercka procesu sprzedaży jednostek AAU w ramach Krajowego systemu zielonych inwestycji
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
    Obsługa ekspercka procesu sprzedaży jednostek AAU w ramach Krajowego systemu zielonych inwestycji. Zakres przedsięwzięcia:
    1. Analiza i opiniowanie projektów umów, dla których prawem właściwym ma być prawo angielskie, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów, które mogą być niekorzystne dla Polski, lub których wykonanie może być niemożliwe lub znacznie utrudnione. Proponowanie alternatywnych rozwiązań w powyższym zakresie.
    2. Analiza i opiniowanie umów zawartych przez MŚ, dla których prawem właściwym jest prawo angielskie, i w przypadku których występuje ryzyko niewykonania umowy. Proponowanie rozwiązań w powyższym zakresie.
    3. Współpraca z Ministerstwem Środowiska w zakresie interpretacji postanowień angielskojęzycznych projektów umów i innych dokumentów poprzedzających zawarcie umowy (listy intencyjne, wspólne stanowiska, itp.), a także anglojęzycznych umów zawartych przez Ministra Środowiska, w przypadku zapisów mogących budzić wątpliwości, co do zakresu ich stosowania.
    4. Przygotowanie opinii prawnych o zgodności wynegocjowanego projektu umowy z prawem angielskim.
  5. Usługi prawnicze.
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
    1.1. Strony zawierają niniejszym umowę określającą podstawowe zasady i warunki, na jakich Zamawiający może udzielać Wykonawcy do sukcesywnej realizacji przez okres od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia 31.12.2012 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w pkt 2.3., pisemnych odrębnych zleceń na świadczenie doradztwa prawnego w zakresie odpowiedzialności inwestora wobec podwykonawców inwestycji budowlanej na podstawie art. 647(1) kc ze wskazaniem w poszczególnych przypadkach rekomendowanego sposobu postępowania inwestora wobec roszczeń zgłoszonych przez podwykonawców, w stosunku do których inwestor ponosi taką odpowiedzialność oraz na jakich Wykonawca będzie te zlecenia wykonywał. 1.2. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy określonego w pkt 1.1. sporządzi dla Zamawiającego na każde zlecenie opinię prawną podpisaną przez Partnera w zakresie odpowiedzialności inwestora wobec podwykonawców inwestycji budowlanej na podstawie art. 647(1) kc ze wskazaniem rekomendowanego sposobu postępowania inwestora wobec roszczeń zgłoszonych przez podwykonawców, w stosunku do których inwestor ponosi taką odpowiedzialność, w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę kopii dokumentacji niezbędnej do zaopiniowania poszczególnych przypadków. 1.3. Opinię, o której mowa w pkt 1.2., Wykonawca przekaże na poniższy adres: Departament Prawny Urząd Komisji nadzoru Finansowego Pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa 1.4. O ile Strony nie uzgodniły inaczej, usługi zlecone Wykonawcy przez Zamawiającego przed podpisaniem niniejszej umowy, w tym te, które nie zostały wykonane i rozliczone w całości do tego czasu, Strony uznają za świadczone przez Wykonawcę na zasadach i warunkach określonych w niniejszej umowie. 1.5. Zamawiający może wskazać osoby, które, działając w jego imieniu, mogą składać nowe zlecenia oraz ograniczać, rozszerzać lub zmieniać zakres danego zlecenia, a także wydawać Wykonawcy wskazówki co do sposobu wykonania danego zlecenia. Do czasu wskazania takich osób przez Zamawiającego przyjmuje się, że każda osoba w ramach organizacji Zamawiającego, która pozostaje w kontakcie z Wykonawcą w związku z wykonywaniem danego zlecenia, jest upoważniona do działania w imieniu Zamawiającego w powyższym zakresie. 1.6. Wykonawca decyduje według swego uznania o sposobie wykonania zlecenia, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i stosownych standardów zawodowych oraz, o ile uzna to za możliwe i celowe, wskazówek Zamawiającego. Wykonywaniem usług dla Zamawiającego kieruje Partner SK&S odpowiedzialny za zlecenie Zamawiającego, który ustala organizację świadczenia usług prawnych na rzecz Zamawiającego, w tym dobór prawników i asystentów prawnych, którym powierza wykonanie danych usług. Wszystkie usługi na rzecz Zamawiającego będą rejestrowane pod ogólną nazwą sprawy General, chyba że Zamawiający zażyczy sobie wyodrębnienia danych czynności w jedną lub więcej odrębnych spraw. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę i wszelkie czynności związane z realizacją przedmiotu umowy osobiście, z zachowaniem należytej staranności, efektywnie oraz zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy i obowiązującym prawem. 1.8. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i kwalifikacje w zakresie wykonania przedmiotu umowy. 1.9. Wykonawca udostępni niezwłocznie Zamawiającemu na każde jego żądanie wszelkie informacje i dokumenty dotyczące wykonywania niniejszej umowy. 1.10. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Zamawiającego o trudnościach w realizacji umowy, w szczególności o zamiarze zaprzestania jej realizacji.
  6. Obsługa ekspercka procesu sprzedaży jednostek AAU w ramach krajowego sytemu zielonych inwestycji
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
    Celem przedsięwzięcia jest obsługa ekspercka procesu negocjacyjnego i zawierania umów na sprzedaż jednostek AAU w ramach Międzynarodowego Handlu Emisjami, o którym mowa w Protokole z Kioto do Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu.
  7. Obsługa ekspercka procesu sprzedaży jednostek AAU w ramach Krajowego systemu zielonych inwestycji
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
    Obsługa ekspercka procesu sprzedaży jednostek AAU w ramach Krajowego systemu zielonych inwestycji
  8. Pomoc prawna w negocjacjach z Cargill Inc. zmierzających do zawarcia ugody w związku z prowadzonym sporem inwestycyjnym pomiędzy Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Cargill Inc.
    Zamawiający: Ministerstwo Gospodarki, Warszawa
    Świadczenie pomocy prawnej, polegającej na udziale i doradztwie prawnym w trakcie negocjacji z Cargill Inc. zmierzających do zawarcia ugody w związku z prowadzonym sporem inwestycyjnym pomiędzy Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Cargill Inc

Inne osoby dla Moskwa (125 osób):