Kogo reprezentuje osoba

Muchlado Maciej

w KRS

Maciej Muchlado

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Maciej
Nazwisko:Muchlado
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1973 r., wiek 42 lata
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie), Kartuzy (Pomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:500 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bakun Paweł Sebastian, Bieliński Mirosław, Dębowska Anna Marta, Dudziak Michał, Dziewirz Krzysztof Włodzimierz, Gałazin Paweł, Kędra Seweryn Piotr, Kinal Zbigniew, Koronkiewicz Krzysztof Wacław, Kościński Maciej Radosław, Krajdocha Aneta Maria, Kulka Ireneusz, Lubicki Tomasz Edward, Ludwicki Marcin Hieronim, Marat Arkadiusz Adam, Nowak Leszek Szczepan, Orzech Wojciech, Rocka Alina, Rogaliński Krzysztof Roman, Rychlik Krzysztof, Stępniewska Maria, Szatkowski Grzegorz, Szawłowska Ewa Elżbieta, Szemiot Tadeusz, Szpakowska Ewa, Szydłowska Jolanta Maria, Szysz Marek, Szysz Marek, Szyszko Roman, Taraszkiewicz Jacek, Tersa Andrzej Marian, Topolnicki Wojciech, Tyrajski Konrad Jan, Wilanowska Izabela, Zalewski Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szubstarski Jacek Grzegorz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bazgier Beata, Brzeziński Tomasz, Kaźmierczak Zbigniew Józef, Szwarc Małgorzata Tatiana

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilkanowski Jerzy Józef
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bonikowska Małgorzata Monika, Jędrzejczyk Marek Jacek, Maksyś Paweł Jarosław, Szczepaniak Jacek Franciszek, Szwarc Małgorzata Tatiana, Wójcik Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żukowski Bartosz Krzysztof
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dudziak Edwin, Książek Dorota, Lubicki Tomasz Edward, Taraszkiewicz Jacek, Zalewski Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Majewski Radosław Dawid

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agencja Rozwoju Regionalnego Ares S.A. W Suwałkach, Suwałki − KRS 0000051749
  2. Aiton Caldwell S.A., Gdańsk − KRS 0000313046
  3. Analizy Online S.A., Warszawa − KRS 0000360084
  4. B - Connect Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000303488
  5. Bts Solution Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000205676
  6. Dp Farm Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000214989
  7. Duon Marketing And Trading S.A., Gdańsk − KRS 0000378299
  8. Dwór Admirała Sp. Z O.O. Układowej, Straszyn − KRS 0000325655
  9. East Pictures Studio S.A., Warszawa − KRS 0000389046
  10. Elektrownia Wodna We Włocławku Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000041433
  11. Energa - Obrót S.A., Gdańsk − KRS 0000280916
  12. Energa Informatyka i Technologie Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000391862
  13. Energa Oświetlenie Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000109164
  14. Energa S.A., Gdańsk − KRS 0000271591
  15. Energa Wind Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000139864
  16. Energa Wytwarzanie S.A., Gdańsk − KRS 0000512140
  17. Ensa Pgk5 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000538948
  18. Eob Pgk1 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000540064
  19. Eob Pgk2 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000539158
  20. Epw Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000064717
  21. Erda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000566833
  22. Fancyfon S.A., Gdańsk − KRS 0000381166
  23. Food Investment S.A., Gdańsk − KRS 0000363385
  24. Forever Entertainment S.A., Gdynia − KRS 0000365951
  25. Fundacja Centrum Stosunków Międzynarodowych, Warszawa − KRS 0000105653
  26. Fundacja Europea, Warszawa − KRS 0000213128
  27. Fundacja Kultury Regionalnej, Warszawa − KRS 0000117808
  28. Gdyńskie Stowarzyszenie Działaczy Samorządowych, Gdynia − KRS 0000288983
  29. Geosat Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000213217
  30. Greenhouse Brokers Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000018981
  31. Klub Rotary Gdańsk-sopot-gdynia, Gdańsk − KRS 0000213323
  32. Liga Europejskiej Współpracy Gospodarczej - Sekcja Polska, Gdańsk − KRS 0000031396
  33. Lions Club Gdańsk Amber, Gdańsk − KRS 0000027698
  34. Mg Invest Park Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000422745
  35. Narodowa Agencja Promocji Zaawansowanych Technologii S.A., Warszawa − KRS 0000232359
  36. Pol-spec-tech-service Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000128888
  37. Polski Komitet Energii Elektrycznej, Warszawa − KRS 0000106604
  38. Pomorski Związek Pracodawców Lewiatan W Gdańsku, Gdańsk − KRS 0000189706
  39. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Agromech Sp. Z O.O., Sokółka − KRS 0000190758
  40. Scs Equipment Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000364072
  41. Scs Technologie Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000356936
  42. Słupskie Towarzystwo Koszykówki Sportowa S.A., Słupsk − KRS 0000143506
  43. Sobieski Jumping Team, Gdańsk − KRS 0000225578
  44. Stilo Horizon Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000565813
  45. Stowarzyszenie Round Table No 2 Gdańsk, Gdańsk − KRS 0000182531
  46. Stowarzyszenie Zarządzania Ryzykiem Polrisk, Warszawa − KRS 0000253602
  47. Taurus Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000190685
  48. Thinktank Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000325641
  49. Towarzystwo Obrotu Energią, Warszawa − KRS 0000181074
  50. W4f Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000544214

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aegir 4 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000406533
  2. Akan Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000263737
  3. Bik Service Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000043082
  4. Bioenergia Sp. Z O.O., Stryków − KRS 0000073372
  5. Biogazownia Starogard Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000344855
  6. Biuro Planowania Przestrzennego Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000201598
  7. Bpi Bank Polskich Inwestycji S.A., Warszawa − KRS 0000237641
  8. Centrum Obsługi Wierzytelności Cross Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000140309
  9. Cross Finance Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000103193
  10. Data Nord S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000210610
  11. Debt Trading Partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000275441
  12. Debt Trading Partners Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo Akcyjna, Warszawa − KRS 0000482450
  13. Destylarnia Sobieski S.A., Starogard Gdański − KRS 0000063761
  14. Dom Finansowy Qs Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000066674
  15. Doradca Consultants Ltd. Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000131096
  16. Doz S.A., Warszawa − KRS 0000058632
  17. Dsg S.A., Kartuzy − KRS 0000147779
  18. Dsg Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000056362
  19. Dsw Afm Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000317223
  20. Dtlex Kancelaria Radców Prawnych Rosiński i Wspólnicy Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000387906
  21. Dtp S.A., Warszawa − KRS 0000385173
  22. Ebroker Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000015025
  23. Edf Toruń S.A., Toruń − KRS 0000021671
  24. Eko-ekspert Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000144908
  25. Ekologiczne Materiały Grzewcze Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000220125
  26. Energa - Nieruchomości S.A., Płock − KRS 0000078397
  27. Energa - Operator Logistyka Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000074173
  28. Energa Bio Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000110950
  29. Energa Centrum Usług Wspólnych Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000049425
  30. Energa Elektrownie Ostrołęka S.A., Ostrołęka − KRS 0000061837
  31. Energa Invest S.A., Gdańsk − KRS 0000047874
  32. Energa Kogeneracja Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000207049
  33. Energa Obsługa i Sprzedaż Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000046311
  34. Energa Serwis Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000381284
  35. Energa Wytwarzanie Sp. Z O.O., Straszyn − KRS 0000162104
  36. Energa-operator Eksploatacja Płock Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000095012
  37. Energa-operator S.A., Gdańsk − KRS 0000033455
  38. Energetyka Cieplna W Kamiennej Górze Sp. Z O.O., Kamienna Góra − KRS 0000189517
  39. Enspirion Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000405385
  40. Enspirion Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000372150
  41. Euro-agro Sp. Z O.O., Starogard Gdański − KRS 0000100525
  42. Euroinfor Polska Sp. Z O.O., Czechowice-dziedzice − KRS 0000132302
  43. Eurolinks S.A., Gdynia − KRS 0000012460
  44. Eurolot S.A., Warszawa − KRS 0000044777
  45. Eversport S.A., Warszawa − KRS 0000378535
  46. Exatel S.A., Warszawa − KRS 0000044577
  47. Fabryka Firanek Wisan S.A., Skopanie − KRS 0000063339
  48. Fancyfon Sp. Z O.O., Otomin − KRS 0000306635
  49. Fin Skog Geomatics International Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000059149
  50. Finanse Ratalne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000414819

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Dostawa energii elektrycznej do celów oświetlenia ulicznego oraz zasilania obiektów administrowanych przez Gminę Strzeleczki.
    Zamawiający: Urząd Gminy Strzeleczki, Strzeleczki
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Strzeleczki i jej jednostek organizacyjnych wymienionych w treści umowy generalnej na podstawie ustawy w zrozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r.Prawo energetyczne.
  2. Zakup energii elektrycznej
    Zamawiający: Gmina Głuchów, Głuchów
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poniższych obiektów w okresie od 01.09.2015 r. do 31.12.2017 r. wynosi 1 006 704,33 kWh. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz pierwszy dla obiektów ujętych w tabeli poniżej w punktach: 1.1.50, 1.2.44-50, dla punktów poboru energii elektrycznej z pierwszą zmianą sprzedawcy Zamawiający ma zawarte umowy kompleksowe z PGE Obrót S.A. na czas nieokreślony, okresy wypowiedzeń wskazane są w tabeli poniżej. Pozostałe obiekty przechodzą zmianę sprzedawcy po raz kolejny i mają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy sprzedaży zawarte są na czas określony do 31.08.2015 r., natomiast umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony.
    Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.09.2015 r. do 31.12.2017 r. wynosi 297 179,12 zł
  3. Zakup energii elektrycznej dla 118 punktów poboru Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Pruchnik, Pruchnik
    1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej dla 118 punktów poboru Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych. 3.Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych. Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku nr 5 - Lista obiektów objętych postępowaniem. 4.Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 118 punktów poboru energii. 5.Usługi dystrybucji są świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z PGE Dystrybucja SA Oddział z siedzibą w Zamościu 22-400 Zamość ul Koźmiana 1. 6.Umowy na świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej są zawarte przez Zamawiającego na czas nieokreślony. 7.Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (dalej: OSD), w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 8.Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy wynosi 2 039 117,82 kWh, w tym: -energia elektryczna całodobowa w grupie B 11, 162 890,00-kWh -energia rozliczana całodobowo w grupie B 21, 540 586,00- kWh -energia rozliczana całodobowo w grupie C11, 1 183 025,82- kWh, -energia rozliczana całodobowo w grupie C21, 152 474,00- kWh, -energia rozliczana całodobowo w grupie G11, 142,00- kWh. 9.Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy [kWh] wskazano w Załączniku nr 1 do siwz natomiast szacunkowe na 23 m-ce kształtuje się w wysokości 2 039 117,82 kWh. 10.Specyfikację zużycia energii określono w Załączniku nr 5 do siwz, kolumna 13 11.Moc umowna dla wszystkich punktów poboru wynosi łącznie 797,5 Kw . 12.Ewentualna zmiana wzrost lub spadek planowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 13.Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określane są każdorazowo w poszczególnych umowach o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym a OSD. 14.Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umów. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 5 do siwz (Specyfikacja zużycia energii). Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione winny zostać w cenie energii elektrycznej Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umów, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 15.Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013r poz. 1200) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 16.Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną -118. 17.Termin płatności faktur wynosi minimum 14 dni .do max 30 dni od daty wystawienia faktury Zamawiającemu. 18.Obiekty Zamawiającego do których będzie dostarczana energia elektryczna są przyłączone do sieci PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna Oddział z siedzibą w Zamościu ul Koźmiana 1.
  4. Konserwacja cieków istotnych dla rolnictwa i melioracji podstawowych Zadanie XVIII, gm. Barciany, Korsze, Kętrzyn, Reszel, Srokowo, Mrągowo, Piecki, Sorkwity, Biskupiec, Kolno woj. warmińsko-mazurskie
    Zamawiający: Województwo Warmińsko-Mazurskie - Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, Olsztyn
    Zakres prac do wykonania obejmuje konserwację cieków istotnych dla rolnictwa i melioracji podstawowych na terenie gmin: Barciany, Korsze, Kętrzyn, Reszel, Srokowo, Mrągowo, Piecki, Sorkwity, Biskupiec, Kolno. Zakres prac określono w załączniku 1 - informacje dotyczące ofert częściowych
  5. Dostaw Energii Elektrycznej
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łasku, Łask
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych
    w okresie 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  6. Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kolsko na lata 2016-2017
    Zamawiający: Gmina Kolsko, Kolsko
    1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Kolsko - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1) Gmina Kolsko, ul. Piastowska 12, 67-415 Kolsko, NIP: 925-19-60-357 2) Gimnazjum Publiczne Kolsko, ul. Piastowska 48, 67-415 Kolsko, NIP: 9251783398 3) Gminny Dom Kultury Kolsko, ul. Piastowska 39, 67-415 Kolsko, NIP: 9231002699 4) Przedszkole Publiczne Kolsko, ul. Piastowska 38, 67-415 Kolsko, NIP: 9251974164 5) Przedszkole Publiczne w Konotopie, ul. Parkowa 4A, 67-416 Konotop, NIP: 9251971059 6) Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej - Curie, Plac Powstańców Wielkopolskich 7, 67-416 Konotop, NIP: 9231452586 7) Szkoła Podstawowa - Kolsko, ul. Piastowska 48, 67-415 Kolsko, NIP: 9231452563 1.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawę energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.1 363 154 kWh (w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. oświetlenie uliczne - 371 042 kWh oraz pozostałe obiekty - 310 535 kWh, w okresie w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. oświetlenie uliczne - 371 042 kWh oraz pozostałe obiekty - 310 535 kWh) 1.3 W Załączniku nr 1 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowa/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 1.4 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 30 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do ppe w załączniku nr 1 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
  7. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PACZKÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Gmina Paczków, Paczków
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Gmina Paczków oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PACZKÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNCYH. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej, a w przypadku umów kompleksowych również świadczenia usług dystrybucji oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 4.2).
    Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek:
    - Biblioteka Publiczna
    - Ośrodek Kultury i Rekreacji
    - Ośrodek Pomocy Społecznej
    - Przedszkole Publiczne nr 2
    - Przedszkole Publiczne nr 3 z Oddziałem Żłobkowym
    - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów Westerplatte w Paczkowie
    - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II
    - Publiczne Gimnazjum im. Polskich Noblistów
    - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Trzeboszowicach
    - Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych Sp. z o. o.
    Zamówienie - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ:
    Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.08.2015 r. do 31.12.2016 r. wynosi 969 922,08 kWh. Szacunkowa wartość zamówienia netto w okresie od 01.08.2015 r. do 31.12.2016 r. wynosi 237 630,91 zł. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 4.2 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (dotyczy umów kompleksowych), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji
  8. Dostawa energii elektrycznej dla ZUW Sp. z o. o. w Koninie
    Zamawiający: Zakład Usług Wodnych Sp. z o.o., Konin
    1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 1.2 Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ -obiekty kubaturowe taryfa CXX: 1) szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. wynosi 6 243 104 kWh (w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - 3 121 552 kWh, w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - 3 121 552 kWh.) 2) wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ 1.3 Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZ - obiekty kubaturowe taryfa BXX: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. wynosi: 653 244 kWh (w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - 326 622 kWh, w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - 326 622 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. 1.4 Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na dwie części zamówienia lub na jedną z części. 1.5 W Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla większości punktów odbywa się po raz kolejny, niektóre punkty posiadają obecnie umowy kompleksowe i dla nich proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz pierwszy ( szczegółowe informacje umieszczone są w załączniku nr 1a i 1b w opisie przedmiotu zamówienia) 1.6 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 5 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do ppe w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
  9. KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY MIEJSKIEGO ZAKŁADU GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SP. Z O.O. W KONINIE Z PRZEZNACZENIEM DLA ZAKŁADU TERMICZNEGO UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
    Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., Konin
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z oo. w Koninie z przeznaczeniem dla Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (etap rozruchu) realizowanego w ramach projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego.
    -Szacunkowe przewidywane zużycie energii elektrycznej - 500 000 kWh
    -Dane dotyczące parametrów technicznych: Przyłączenie następuje na napiciu 110 kV do linii WN-110kV tor A relacji Elektrownia Konin - Huta Aluminium będącej własnością ENERGA OPERATOR
    -Moc przyłączeniowa w wysokości 1.770 kW
  10. Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Miasta Kobyłka i jego jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Miasto Kobyłka, Kobyłka
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla Miasta Kobyłka i jego jednostek organizacyjnych
  11. Dostawa energii elektrycznej
    Zamawiający: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o., Kielce
    Dostawa energii elektrycznej. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający lokalizacje oraz opis punktów odbioru energii elektrycznej, zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany będzie do posiadania aktualnej umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej (okres wypowiedzenia - 1 miesiąc) oraz reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej zwanym: OSD)w sprawach związanych z zawarciem nowych umów sprzedaży energii elektrycznej. Wybrany Wykonawca w imieniu i na rzecz Zamawiającego, jako pełnomocnik umocowany stosownym pełnomocnictwem zleci na podstawie ustawy w trybie zamówienia z wolnej ręki usług dystrybucji energii elektrycznej..
  12. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca - sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Gminy Głuchołazy oraz gminnych jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Głuchołazy, Głuchołazy
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca - sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Gminy Głuchołazy oraz gminnych jednostek organizacyjnych Dostarczanie gazu odbywać się będzie na podstawie umów zawierających postanowienia dotyczące sprzedaży oraz postanowienia dotyczące świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowa kompleksowa). Umowy będą wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie w/w aktów prawnych. Zamawiający oświadcza, iż prognozowane zużycie gazu ziemnego jest oszacowane na okres 18 miesięcy. Deklaracja (prognoza) zużycia gazu w poszczególnych okresach zawarta jest w załączniku do SIWZ. Prognozowane zużycie gazu ziemnego ma jedynie charakter orientacyjny - zostało sporządzone na podstawie danych z poprzednich lat. Prognoza służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości paliwa gazowego. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego oraz do rozwiązania dotychczas obowiązujących dla gminy Głuchołazy i jednostek organizacyjnych gminy umów kompleksowych - na podstawie odrębnie udzielonych pełnomocnictw, sporządzonych według wzoru opracowanego przez Wykonawcę. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na wyjściu z gazomierza. Przewidywany termin rozpoczęcia kompleksowej dostawy (sprzedaży) gazu ziemnego ustala się od 01.06.2015r. do 31.12.2016r., nie wcześniej jednak niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy paliw gazowych. Wykaz podmiotów/jednostek organizacyjnych gminy Głuchołazy (stron umów szczegółowych) określony został poniżej. Gmina Głuchołazy, 48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15 Centrum Kultury Głuchołazy , 48-340 Bohaterów Warszawy 7 Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji GOSiR Głuchołazy, 48-340 Głuchołazy Bohaterów Warszawy 7 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 , 48-340 Głuchołazy Skłodowskiej 9 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 , 48-340 Głuchołazy Aleja Jana Pawła II 9 Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole Bodzanów , 48-340 Bodzanów 83 Publiczne Przedszkole nr 1, 48-340 Głuchołazy, Skłodowskiej 4 Publiczne Przedszkole nr 2 , 48-340 Głuchołazy Powstańców Śląskich 1 Publiczne Gimnazjum nr 2, 48-340 Głuchołazy Słowackiego 1 Wodociągi Sp. z o.o. , 48-340 Głuchołazy ul. Reymonta 12 Wykaz punktów poboru gazu zawiera załącznik do SIWZ - Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3)Spełnienie innych wymagań przewidzianych umową oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa
  13. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, dostarczanej do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 będących w grupie taryfowej G12r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Kutnie, Kutno
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, dostarczanej do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 wg. wskazanych parametrów:

    Moc umowna
    Układ 3 fazowy 2 taryfowy, którego mnożna wynosi 40, z zabezpieczeniem przedlicznikowym 160 A z mocą umowną 110 kW
    Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie trwania umowy, tj. 24 miesiące wynosi :

    prognozowane zużycie energii czynnej
    w tym:
    - w taryfie dziennej WT
    - w taryfie nocnej NT

    446 969 kWh



    301 425 kWh
    145 544 kWh

    Taryfa


    Całodobowa z rozszerzoną taryfą nocną

    Grupa taryfowa

    G12r

    Napięcie zasilania

    230/400 V

    Miejsce zainstalowania układu pomiarowego

    Pomieszczenie biurowe w budynku głównym

    Miejsce dostarczania energii elektrycznej
    zaciski prądowe na odejściu przewodów w złączu kablowym, w kierunku instalacji odbiorcy

    2.Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej, co nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.

    3.Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r , poz. 1059 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623), a także zgodnie z Normami Polskimi.

    Podstawą rozliczenia za sprzedaną energię elektryczną będzie faktyczne zużycie energii w kWh oraz zaoferowana cena jednostkowa.
    Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie całodobowo.

    4.Wykonawca zamówienia musi zabezpieczyć wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący wykonanie wszystkich wymagań zamawiającego. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia podyktowane jest potrzebą zapewnienia preferowanej przez zamawiającego najwyższej jakości w zakresie przedmiotu zamówienia.

    5.W przypadku zmiany dotychczasowego podmiotu zaopatrującego zamawiającego w energię elektryczną, wykonawca zobowiązuje się do dopełnienia w imieniu zamawiającego wszystkich formalności, jakie nakładają na zamawiającego w tym czasie przepisy oraz poniesienia w tym zakresie wszelkich ewentualnych kosztów z tym związanych. Wykonanie takiego obowiązku nastąpi przed rozpoczęciem realizacji umowy.
  14. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Śliwice oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Śliwice, Śliwice
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Śliwice oraz jej jednostek organizacyjnych.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  15. Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Brzozowskiego
    Zamawiający: Powiat Brzozowski, Brzozów
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 1184,720 MWh dla zamówienia podstawowego, a z uwzględnieniem prawa opcji w ilości 1362,428 MWh dla jednostek organizacyjnych Powiatu Brzozowskiego, tj.: Starostwa Powiatowego w Brzozowie, Domu Pomocy Społecznej w Brzozowie, I Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Kazimierza Wielkiego w Brzozowie, Placówki Opiekuńczo-Wychowawcze Typu Rodzinnego w Brzozowie, Powiatowego Urzędu Pracy w Brzozowie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Brzozowie im. Bł. Ks. Bronisława Markiewicza, Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie, Zespołu Szkół Budowlanych im. Tadeusza Kościuszki w Brzozowie, Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Komisji Edukacji Narodowej w Brzozowie. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 2 do SIWZ. SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest na stronie http://bip.powiatbrzozow.pl 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 poz. 1200). 4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
    5.1. zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej,
    5.2. reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy, 5.3. złożenia wniosków do Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarcie umów dystrybucyjnych dla punktów poboru, dla których nie posiada umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 6. Zamawiający złożył wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umów kompleksowych) bądź umów sprzedaży energii elektrycznej dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w załączniku nr 1 do SIWZ kolumna Okres dostaw-od). 7. W Załączniku nr 1 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii, względem ilości określonej w pkt. 1 niniejszego rozdziału. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w ust. 1 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego (zakupu większej ilości energii elektrycznej) spowodowanej zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru, określonych w załączniku numer 1 do SIWZ lub zwiększeniem liczby punktów poboru, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp w wysokości do 15% zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie
  16. DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY GORZYCE ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY GORZYCE.
    Zamawiający: Gmina Gorzyce, Gorzyce
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Gorzyce oraz jednostek organizacyjnych Gminy Gorzyce, tj. 1. Szkoła Podstawowa im. Stanisława Jachowicza w Furmanach, ul. Kościelna 2, 39-400 Tarnobrzeg; 2. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Trześni, Trześń, ul. Szkolna 2, 39-432 Gorzyce; 3. Zespół Szkół we Wrzawach, Wrzawy 490, 39-432 Gorzyce; 4. Szkoła Podstawowa nr 2 im Jana Pawła II w Gorzycach, ul. Edukacji Narodowej 3, 39-432 Gorzyce; 5. Szkoła Podstawowa nr 1 im. ks. Adama Osetka w Gorzycach, ul. Szkolna 45, 39-432 Gorzyce; 6. Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Sokolnikach, Sokolniki, ul. Szkolna 6, 39-432 Gorzyce; 7. Zakład Gospodarki Komunalnej w Gorzycach, ul. Wrzawska 9, 39-432 Gorzyce; 8. Gminny Ośrodek Kultury, ul. Mieszczańskiego 10, 39-432 Gorzyce; Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.07.2015r. r. do 30.06.2017 r. wynosi 2659,426 MWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do siwz) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do siwz) wraz z załącznikiem nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  17. Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kłecko.
    Zamawiający: Urząd Miejski Gminy Kłecko, Kłecko
    1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Kłecko - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1) Urząd Miejski Gminy Kłecko, ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, NIP 784-155-22-10, 2) Gimnazjum w Kłecku, ul. Gnieźnieńska 7a, 62-270 Kłecko, NIP 784-247-33-00, 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kłecku, ul. Gnieźnieńska 7, 62-270 Kłecko, NIP 784-247-31-22, 4) Miejsko Gminny Ośrodek Kultury, ul. Gnieźnieńska 8, 62-270 Kłecko, NIP 784-106-64-78, 5) Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, NIP 784-000-34-70, Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 1.2 Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ -oświetlenie uliczne: 1) szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.06.2015 r. do 31.12.2016 r. wynosi 554 752 kWh (w okresie od 01.06.2015 r. do 31.12.2015 r. - 203 889 kWh, w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - 350 863 kWh.) 2) wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ 1.3 Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZ - pozostałe obiekty: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.06.2015 r. do 31.12.2016 r. wynosi: 1 047 342 kWh (w okresie od 01.06.2015 r. do 31.12.2015 r. - 385 785 kWh, w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - 661 557 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. 1.4 Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na dwie części zamówienia lub na jedną z części. 1.5 W Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 1.6 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 20 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do ppe w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy. Po wyborze Wykonawcy Gmina Kłecko zawrze jedną umowę w imieniu i na rzecz płatników biorących udział w postępowaniu. Dopuszcza się zawarcie umowy drogą korespondencyjną.
  18. Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej w Gminie Łobżenica.
    Zamawiający: Gmina Łobżenica, Łobżenica
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej w Gminie Łobżenica. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.07.2015 r. do 31.12.2016 r. wynosi 417 MWh.
  19. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY SIECIECHÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Gmina Sieciechów, Sieciechów
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Gmina Sieciechów oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY SIECIECHÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej, a w przypadku umów kompleksowych również świadczenia usług dystrybucji oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 4.2). Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zajezierzu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Słowikach Zespół Placówek Oświatowych w Sieciechowie Zamówienie - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.06.2015 r. do 31.05.2017 r. wynosi 910 486,00 kWh. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 4.2 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (dotyczy umów kompleksowych), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
  20. Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej w Gminie Olsztynek
    Zamawiający: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, Olsztynek
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej w Gminie Olsztynek. Wspólny Słownik zamówień (CPV): 09310000-5 energia elektryczna 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej w Gminie Olsztynek. 3.3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3.4. Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. 3.5. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 3.6. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia 2) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie www.bip.olsztynek.pl oraz w siedzibie Zamawiającego
  21. Kompleksowa dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
    Zamawiający: Instytut Oceanologii PAN, Sopot
  22. Dostawa Kompleksowa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o
    Zamawiający: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., Aleksandrów Kujawski
  23. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa - ANR OT w Olsztynie
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, Olsztyn
  24. Zakup energii - dostawa gazu ziemnego wysokometanowego
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Mysłowice
  25. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY SŁAWKÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
    Zamawiający: Gmina Sławków, Sławków
  26. Zakup energii elektrycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/PN/3/2015
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku, Drezdenko
  27. Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Powiatu Ostrzeszowskiego i jego jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Powiat Ostrzeszowski, Ostrzeszów
  28. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Kielcach, Kielce
  29. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby zlokalizowanych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego biur Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie.
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, Olsztyn
  30. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynków Domu Pomocy Społecznej przy ul. Krzywoustego 11 w Kutnie.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Kutno
  31. Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Gidle i jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Gidle, Gidle
  32. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY ŻYTNO.
    Zamawiający: Gmina Żytno, Żytno
  33. Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Pyrzyce, Pyrzyce
  34. Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego
    Zamawiający: Urząd Miejski w Morągu, Morąg
  35. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY BRZEŹNIO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Gmina Brzeźnio, Brzeźnio
  36. Świadczenie usługi kompleksowej (tj. dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej) na potrzeby obiektów 7 Szpitala Marynarki Wojennej - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.)..
    Zamawiający: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia kontradmirała Wiesława Łasińskiego w Gdańsku, Gdańsk
  37. Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków użyteczności publicznej i innych obiektów na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie
    Zamawiający: Gmina Wielopole Skrzyńskie, Wielopole Skrzyńskie
  38. Zakup energii elektrycznej
    Zamawiający: Gmina Kościan, Kościan
  39. ZP/PN/2015/1 - energia elektryczna
    Zamawiający: Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna, Polanica-Zdrój
  40. Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów sportowych na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy z podziałem na części: Część 1 - Sprzedaż energii elektrycznej do obiektu sportowego zlokalizowanego przy Zespole Szkół nr 79 im. St. Kostki Potockiego przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie. Część 2 - Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów sportowych Orlik przy ul. Sytej 123 i przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie.
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, Warszawa
  41. DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
    Zamawiający: Gmina Wąsosz, Wąsosz
  42. Zakup energii elektrycznej dla Spółki Celowej Wałbrzyskie Centrum Sportowo - Rekreacyjne AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej w Wałbrzychu.
    Zamawiający: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o., Wałbrzych
  43. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PIETROWICE WIELKIE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Gmina Pietrowice Wielkie, Pietrowice Wielkie
  44. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków nr 3/1393 w Gdańsku, ul. Obywatelska 2, nr 1/1396 ( Kościół Garnizonowy), ul. Jana Matejki 17 i nr 1/1331 , ul. Konopnickiej 13.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Gdynia
  45. dostawa energii elektrycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Końskie
  46. Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru w Gminie Tuchów.
    Zamawiający: Gmina Tuchów, Tuchów
  47. Dostawa energii elektrycznej do obiektów Samorządowego Zakładu Budżetowego w Żychlinie.
    Zamawiający: Samorządowy Zakład Budżetowy, Żychlin
  48. Dostawa i przesył energii elektrycznej do budynków Zespołu Szkół Morskich w Kołobrzegu
    Zamawiający: Zespół Szkół Morskich w Kołobrzegu, Kołobrzeg
  49. dostawa energii elektrycznej do budynków Tatrzańskiego Parku Narodowego w okresie od 01.01.2015r do 31.12.2017r.
    Zamawiający: Tatrzański Park Narodowy, Zakopane
  50. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Zambrów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Zambrów
    Zamawiający: Gmina Zambrów, Zambrów
  51. SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU TRZEBNICKIEGO
    Zamawiający: Powiat Trzebnicki, Trzebnica
  52. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA LATA 2015 - 2016
    Zamawiający: Urząd Gminy, Łubnice
  53. Zakup energii elektrycznej do obiektów i jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta Koziegłowy
    Zamawiający: Gmina i Miasto Koziegłowy, Koziegłowy
  54. Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Bełchatów i jej jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Gmina Bełchatów, Bełchatów
  55. Zakup energii elektrycznej na lata 2015-2016
    Zamawiający: Gmina Rydzyna, Rydzyna
  56. Zakup energii elektrycznej
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  57. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla UCK.
    Zamawiający: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Gdańsk
  58. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH MIASTA I GMINY SKALBMIERZ
    Zamawiający: Gmina Skalbmierz, Skalbmierz
  59. Dostawa oraz przesył energii elektrycznej na potrzeby okrętu Marynarki Wojennej BŁYSKAWICA - muzeum przy Al. Jana Pawła II w Gdyni.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Gdynia
  60. Dostawa energii elektrycznej do celów oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów należących do Urzędu Gminy w Borkowicach
    Zamawiający: Urząd Gminy w Borkowicach, Borkowice
  61. Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla SP ZOZ MSW w Gdańsku
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Gdańsku, Gdańsk
  62. Zakup energii elektrycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku -Kamiennej
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie, Skarżysko-Kamienna
  63. DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY NOWA SŁUPIA
    Zamawiający: Gmina Nowa Słupia, Nowa Słupia
  64. 3/energia/2014
    Zamawiający: Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Bolesławowie, Bolesławowo
  65. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, Poznań
  66. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby ANR OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, Olsztyn
  67. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i innych obiektów zarządzanych przez Zamawiającego
    Zamawiający: Gmina Gózd, Gózd
  68. Dostawa energii elektrycznej
    Zamawiający: Gmina Drawsko Pomorskie, Drawsko Pomorskie
  69. DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY GODZIANÓW NA OKRES 12 MIESIĘCY
    Zamawiający: Urząd Gminy w Godzianowie, Godzianów
  70. Zakup energii elektrycznej
    Zamawiający: Gmina Dąbrowice, Dąbrowice
  71. Dostawa energii elektrycznej
    Zamawiający: Urząd Miasta w Słupcy, Słupca
  72. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2015 roku
    Zamawiający: Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku, Gdańsk
  73. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji)
    Zamawiający: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Toruń
  74. Świadczenie dystrybucji energii elektrycznej oraz jej sprzedaż dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Gdańsku.
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej, Gdańsk
  75. Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej (usługa kompleksowa) do budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy zlokalizowanego w Płocku przy ulicy Królewieckiej 27
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  76. Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego i obiektów Gminy Stromiec oraz jednostek podległych w latach 2015-2016
    Zamawiający: Gmina Stromiec, w imieniu której działa Wójt Gminy Stromiec, Stromiec
  77. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dostarczanej do Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu
    Zamawiający: Technikum im. gen. Józefa Hallera, Jabłowo
  78. DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY RADŁÓW ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY RADŁÓW.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Radłowie, Radłów
  79. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mirzec.
    Zamawiający: Gmina Mirzec, Mirzec
  80. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Zielonki
    Zamawiający: Gmina Zielonki, Zielonki
  81. Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Szerzyny oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy Szerzyny, Szerzyny 521
  82. Dostawa energii elektrycznej
    Zamawiający: Gmina Brody, Brody
  83. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, zasilania urządzeń technologicznych, oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej, do których Gmina Miasto Mrągowo ma tytuł prawny, w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015
    Zamawiający: Gmina Miasto Mrągowo, Mrągowo
  84. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY DĘBOWIEC I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Urząd Gminy Dębowiec, Dębowiec
  85. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
    Zamawiający: Powiat Płoński, Płońsk
  86. Dostawa energii elektrycznej obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Gminy Bielsk
    Zamawiający: Gmina Bielsk, Bielsk
  87. Dostawa energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych
    Zamawiający: Gmina Gostynin, Gostynin
  88. Dostawa energii elektrycznej do obiektów należących do Gminy Głowaczów w 2015 r.
    Zamawiający: Gmina Głowaczów, Głowaczów
  89. Dostawa energii elektrycznej
    Zamawiający: Powiat Jarociński, Jarocin
  90. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Krotoszynie oraz jednostek podległych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn
    Zamawiający: Miasto i Gmina Krotoszyn, Krotoszyn
  91. Zakup energii elektrycznej dla Gminy Przasnysz na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych oraz do zasilania oświetlenia ulicznego
    Zamawiający: Gmina Przasnysz, Przasnysz
  92. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
    Zamawiający: Gmina Laszki, Laszki
  93. Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna
    Zamawiający: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Kościerzyna
  94. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY BRZYSKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Urząd Gminy Brzyska, Brzyska
  95. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
    Zamawiający: Gmina Kamieńsk, Kamieńsk
  96. Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych Gminy Małdyty
    Zamawiający: Urząd Gminy Małdyty, Małdyty
  97. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY SZYDŁÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Gmina Szydłów, Szydłów
  98. Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb PWK Sp. z o.o. w Chocianowie, ul. Głogowska 14, 59-140 Chocianów, w celu zapewnienia produkcji wody i oczyszczania ścieków na terenie miasta i gminy Chocianów na rok 2015.
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Chocianów
  99. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim
    Zamawiający: Powiat Nowodworski, Nowy Dwór Mazowiecki
  100. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków administrowanych przez Urząd Gminy Spytkowice i oświetlenia ulicznego na terenie gminy Spytkowice w roku 2014 /2015
    Zamawiający: Gmina Spytkowice, Spytkowice
  101. Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jasieniec
    Zamawiający: Gmina Jasieniec, Jasieniec