Kogo reprezentuje osoba

Musioł Andrzej Henryk

w KRS

Andrzej Henryk Musioł

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Drugie imię:Henryk
Nazwisko:Musioł
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1950 r., wiek 68 lat
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie), Gdynia (Pomorskie), Katowice (Śląskie), Warszawa (Mazowieckie), Świdnica (Dolnośląskie)
Przetargi:42 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Błaziak Marek Leszek, Gałuszka Jerzy Mieczysław, Glińska Gałuszka Joanna Maria, Górski Michał Jakub, Popek Zbigniew
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bardziński Marek Radosław, Janik Jacek, Kandzia Radosław Robert, Sielski Ryszard Stefan, Witek Daniel Adam, Łysiuk Grzegorz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dreithaler Gizbert Gisbert, Gałuszka Jerzy Mieczysław, Górka Dariusz Robert, Górski Michał Jakub, Homiński Paweł Andrzej, Jałowiecki Bartosz, Kulińska Anna Maria, Kuliński Zbigniew Antoni, Lasota Maciej Zygmunt, Lewandowski Bogusław Andrzej, Pilarski Grzegorz Karol, Rebajn Grzegorz Jacek, Stelmach Beata Anna, Szulc Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zydorowicz Andrzej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzeski Dariusz Janusz, Cieślak Karol Krzysztof, Gawlikowski Maciej, Góral Adam Tadeusz, Górka Dariusz Robert, Jałowiecki Bartosz, Lewandowski Tomasz, Maliszewski Arkadiusz Ryszard, Mitura Bogusław, Myszk Jan, Nowotnik Jadwiga, Piwowar Paweł, Prandzioch Andrzej Kornel, Retman Andrzej Czesław, Sęczkowski Przemysław Piotr, Szanduła Filip Makary, Tevnell Waldemar, Zdrzałka Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zientara Maciej Andrzej
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gałuszka Jerzy Mieczysław, Górski Michał Jakub, Pradelok Sylwia Karolina, Świerc Marcin Antoni

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rudnicki Zbigniew Eugeniusz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gałuszka Jerzy, Górski Michał
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górski Michał, Jędrzejczyk Marek Jacek, Klimaszewski Tadeusz, Klinkosz Bogdan, Kobyłko Jacek, Mazan Stanisław, Rebajn Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Struk Krzysztof
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bala Paweł, Draczyńska Dorota Iwona, Durślewicz Jerzy, Kuliński Zbigniew Antoni, Rebajn Grzegorz Jacek, Wasilewski Bogdan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pyzik Krzysztof
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baj Tadeusz Karol, Bąk Józef Antoni, Bala Paweł, Dral Antoni Krzysztof, Górski Maciej Zbigniew, Jurczyk Tomasz Wojciech, Kacprowicz Marek Tomasz, Kasprzyk Krzysztof Wiesław, Krzyszczak Andrzej, Leśniak Marek Andrzej, Mrówczyński Janusz, Mrozik Bogusław, Operhalski Piotr Wincenty, Sobol Tomasz Aleksander, Stamirowski Tomasz Stefan, Straszak Ryszard Stefan, Więcławski Robert Ryszard, Woliński Waldemar Włodzimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Więznowski Artur Norbert
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Augustyn Wiesław, Ciunajtis Aleksander, Mazan Mirosława, Zarzycki Lesław Zygmunt
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzeski Dariusz Janusz, Cieślak Karol Krzysztof, Góral Adam Tadeusz, Jaskulski Andrzej Janusz, Maliszewski Arkadiusz Ryszard, Mitura Bogusław, Myszk Jan, Nowotnik Jadwiga, Pawłowicz Adam Maciej, Piwowar Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tiahnybok Marek Aleksander

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 2 Db Sp. Z O.O., Józefów − KRS 0000171159
  2. 21 Concordia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000379342
  3. 2conn Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000300319
  4. 300 D C Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000325776
  5. Ad Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000128646
  6. Agmadoro Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000055848
  7. Akademicki Klub Sportowy Rzeszów, Rzeszów − KRS 0000036823
  8. Alaris Consultants S.A., Warszawa − KRS 0000086163
  9. Alumetal S.A., Kęty − KRS 0000177577
  10. Asi Scanderia Venture Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Białystok − KRS 0000737982
  11. Asseco Business Solutions S.A., Lublin − KRS 0000028257
  12. Asseco Data Systems S.A., Gdynia − KRS 0000421310
  13. Asseco Poland S.A., Rzeszów − KRS 0000033391
  14. Asseco South Eastern Europe S.A., Rzeszów − KRS 0000284571
  15. Asseco Western Europe S.A., Rzeszów − KRS 0000339997
  16. Atlin Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000458047
  17. Avallon Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000032090
  18. Bać-pol S.A., Rzeszów − KRS 0000294628
  19. Baltic Towers Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000429306
  20. Bd Partner Kancelaria Brokerska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000600463
  21. Bi 7 Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000620137
  22. Bipromet S.A., Katowice − KRS 0000135615
  23. Biuro Projektów Rewitalizacji S.A., Katowice − KRS 0000396289
  24. Bjm Service Sp. Z O.O., Wołomin − KRS 0000099432
  25. Bjm Sp. Z O.O., Wołomin − KRS 0000069524
  26. Bjmecc Invest Sp. Z O.O., Wołomin − KRS 0000300238
  27. Black Pearls Vc S.A., Gdańsk − KRS 0000611378
  28. Bscp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000581335
  29. Budostal - 5 S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000130378
  30. Business Solutions Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000312918
  31. Businesspoint S.A., Warszawa − KRS 0000062398
  32. Capital Mbo S.A., Katowice − KRS 0000207511
  33. Capital Mbo S.A. Spółka Komandytowa, Katowice − KRS 0000676606
  34. Capital Mbo Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000735988
  35. Capital Partners S.A., Warszawa − KRS 0000110394
  36. Carblo Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000378866
  37. Ce Management Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000642431
  38. Centrum Innowacji Ranga Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000655676
  39. Centrum Naukowo - Przemysłowe Ict S.A., Katowice − KRS 0000572053
  40. Cezar 10 S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000382457
  41. Cimit Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000514720
  42. Code Garage Sp. Z O.O., Tarnowskie Góry − KRS 0000711892
  43. Code Garage Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Tarnowskie Góry − KRS 0000716325
  44. Com - Pan System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000329232
  45. Combidata Poland Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000148555
  46. Comvision Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000350201
  47. Concept Liberty Group S.A., Warszawa − KRS 0000291246
  48. Cs Group Polska S.A., Warszawa − KRS 0000681163
  49. Ctpartners S.A., Warszawa − KRS 0000051608
  50. Dahliamatic Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000172686

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 2 Business Consulting Group Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000060620
  2. 2conn Tech Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000311937
  3. 3 X R Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000329885
  4. A.gilarski Kancelaria Prawna Brenner Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000121859
  5. Abadon Real Estate S.A., Bielsko-biała − KRS 0000030723
  6. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000263110
  7. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000049592
  8. Activepoint Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000373964
  9. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  10. Aero A T Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000145534
  11. Ageo Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000107523
  12. Alatus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000052034
  13. Altadoor Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000219537
  14. Alterco S.A., Warszawa − KRS 0000145478
  15. Aluminium Konin - Impexmetal S.A., Konin − KRS 0000024174
  16. Amskomp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000173228
  17. Apator Metrix S.A., Tczew − KRS 0000046259
  18. Arena Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000291830
  19. Arma Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000113544
  20. Artnews S.A., Warszawa − KRS 0000361811
  21. Asseco Poland S.A., Rzeszów − KRS 0000104838
  22. Asseco Resovia S.A., Rzeszów − KRS 0000221810
  23. Asseco Systems S.A., Warszawa − KRS 0000288727
  24. Asseco Systems Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000030274
  25. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  26. Bank Millennium S.A., Warszawa − KRS 0000010186
  27. Bank Pocztowy S.A., Bydgoszcz − KRS 0000010821
  28. Bankowy Dom Brokerski S.A., M. St. Warszawa − KRS 0000075197
  29. Belinea Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000598817
  30. Best Work Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Częstochowa − KRS 0000247739
  31. Bhu S.A., Poznań − KRS 0000138103
  32. Bio Planet S.A., Wilkowa Wieś − KRS 0000513365
  33. Bio Planet Sp. Z O.O., Wilkowa Wieś − KRS 0000244648
  34. Bionanopark Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000187053
  35. Bioton S.A., Warszawa − KRS 0000214072
  36. Bioton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000121065
  37. Bipro-ecosystem Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000116117
  38. Blue Lion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000472547
  39. Bonnier Business (polska) Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000024847
  40. Brufreks Bis Sp. Z O.O., Świętochłowice − KRS 0000240303
  41. Budimex S.A., Warszawa − KRS 0000001764
  42. Business Center 2000 Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000007232
  43. Capital High Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000383328
  44. Capital Market Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000274572
  45. Carlson Capital Partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025669
  46. Carson Holding S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000290453
  47. Cd Projekt S.A., Warszawa − KRS 0000006865
  48. Ceac Polonia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000013045
  49. Centrozłom Wrocław S.A., Wrocław − KRS 0000295859
  50. Centrum Mięsne Eurosmak Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000157279

Powiązane przetargi (42 szt.):
  1. Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, Elbląg
    Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów
    eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu 1)Przedmiotem zamówienia
    jest: a)dostawa artykułów biurowych b)dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych 2)Rodzaj artykułów
    biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych i ich ilość zostały określone w Opisie przedmiotu
    zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 3)Wykonawca uwzględni w cenie koszty dostawy przedmiotu
    zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz
    dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4)Oferowane
    artykuły muszą spełniać wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia będącym ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do
    SIWZ oraz muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad prawnych i fizycznych; 5)Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo
    zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.907 z późn. zm.), jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera
    przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu
    towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w Opisie przedmiotu zamówienia
    powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w
    dokumentacji SIWZ. 6)Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących wyroby o parametrach i
    funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zmówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia
    2004r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że
    oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w
    Opisie Przedmiotu Zmówienia
  2. Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii w Pasłęku.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Elbląg
    Dostawa artykułów i materiałów biurowych.
  3. Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii w Pasłęku
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Elbląg
    Dostawa artykułów i materiałów biurowych.
  4. Dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tuszy i tonerów na potrzeby RDW Elbląg w roku 2013
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Olsztyn
    Dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tuszy i tonerów na potrzeby RDW Elbląg w roku 2013. Zakres dostawy zgodnie z formularzem cenowym
  5. Dostawa materiałów biurowych i higienicznych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Gdańsku, Gdańsk
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i higienicznych w okresie 12 miesięcy
  6. Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, Elbląg
    Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia stanowi: a) dostawa artykułów biurowych b) dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych 2) Rodzaj artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych i ich ilość zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 SIWZ. 3) Wykonawca uwzględni w cenie koszty dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4) Wykonawca spełni warunki dotyczące artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych: a)
    Oferowane artykuły muszą spełniać wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia będącym Załącznikiem Nr 2 SIWZ oraz muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad prawnych i fizycznych; b) Wykonawca będzie dostarczał artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne, których termin ważności (jeśli dotyczy) jest nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego; c) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących sprzęt o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w specyfikacji produktu. Parametry równoważności zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zmówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ
  7. Dostawa materiałów biurowych
    Zamawiający: Gmina - Miasto Elbląg, Elbląg
    1. Przedmiotem zamówienia jest:

    Dostawa materiałów biurowych

    Przedmiot główny:
    Nazewnictwo wg CPV: Papier do drukowania

    Przedmioty dodatkowe:
    Nazewnictwo wg CPV: Różny sprzęt i artykuły biurowe
    Nazewnictwo wg CPV: Części i akcesoria do maszyn biurowych
    Nazewnictwo wg CPV: Skoroszyty i podobne wyroby
    Nazewnictwo wg CPV: Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
    Nazewnictwo wg CPV: Noże i nożyczki
    Nazewnictwo wg CPV: Niszczarki


    Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych materiałów biurowych:

    1BLOK TECHNICZNY A4 biały - 20 kartek w bloku.
    2BLOK z makulatury o formacie A4 - 50 kartek w bloku.
    3BLOK z makulatury o formacie A5 - 50 kartek w bloku.
    4CIENKOPIS do pisania na płytach CD-R oraz na foliach czarny S=0,4mm - szybkoschnący.
    5CIENKOPIS - CZARNY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie tusz, obudowa wraz z zatyczką sześciokątna.
    6CIENKOPIS - CZERWONY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie tusz, obudowa wraz z zatyczką sześciokątna.
    7CIENKOPIS - NIEBIESKI, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie tusz, obudowa wraz z zatyczką sześciokątna.
    8CIENKOPIS - ZIELONY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie tusz, obudowa wraz z zatyczką sześciokątna.
    9DŁUGOPIS Zenith 7 lub równoważny - automatyczny, metalowe wykończenia, z wkładem metalowym, wielkopojemnym
    10DŁUGOPIS na sprężynce - Z WYMIENNYM WKŁADEM, PODSTAWKA PRZYKLEJANA DO PODŁOŻA, PRZEZROCZYSTA OBUDOWA UMOŻLIWIA KONTROLĘ ZUŻYCIA, ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ REGULACJI NACHYLENIA UMIESZCZANIA DŁUGOPISU, SPRĘŻYKA ODPORNA NA ROZCIĄGNIĘCIA .
    11ETYKIETY białe, matowe na płyty CD, samoprzylepne, na arkuszu 2 etykiety o średnicy 117 mm - w szt. arkuszy.
    12ETYKIETY do drukarki ZEBRA GK 420 d o wymiarach 50 mm x 30 mm - w rolkach po 1000 szt.
    13FOLIA do laminowania A4 2x100mic.w opakowaniach po 100szt.
    14FOLIA do laminowania A5 2x100mic.w opakowaniach po 100 szt.
    15FOLIA do plotera HP DJ 800 MATOWA 75MY. 0.914X20MT.
    16GRAFITY Hi-Polymer do ołówków PENTEL 0,5 B- małe opakowania
    17GRAFITY Hi-Polymer do ołówków PENTEL 0,5 2B - małe opakowania
    18GRAFITY Hi-Polymer do ołówków PENTEL 0,5 HB - małe opakowania
    19GRZBIETY DO BINDOWANIA 14 MM - NIEBIESKIE W SZT.
    20GRZBIETY DO BINDOWANIA 19 MM - ZIELONE W SZT.
    21 GRZBIETY DO BINDOWANIA 50 MM - CZARNE W SZT.
    22 GUMKI RECEPTURKI - WYTRZYMAŁE I ELASTYCZNE o średnicy 70 mm, grubość 1,5 mm, szerokość 2mm -w opak.100G.
    23 GUMKA polymerowa o wymiarach nie mniejszych niż 3,5x1,6x1,2 cm. - ściera ołówek i grafit nie naruszając struktury papieru, nie brudzI, posiada ruchomą kartonową osłonę.
    24 IDENTYFIKATORY ze smyczą i klipsem do przypinania w dwóch położeniach, wykonane ze sztywnego przezroczystego tworzywa- w szt. o wym.7,5 x 11, 4 cm. Dla celów bezpieczeństwa smycz posiada specjalny plastikowy zamek otwierający się w razie silnego pociągnięcia.
    25 KALKULATOR - duży wyświetlacz, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, obliczanie marży, klawisz podwójnego zera, klawisz cofania, o wym. nie mniejszych niż 20 cm x 15,5 cm, gwarancja 24 miesiące
    26 KLEJ SZTYFT BANTEX lub równoważny - minimum 22 g, do klejenia papieru, zdjęć,tektury, tkaniny i innych materiałów.Użyty klej wysycha natychmiast nie powodując marszczenia papieru.
    27 KOPERTA C4 biała samoklejąca z paskiem (229x324mm) - w szt.
    28 KOPERTA B5 biała samoklejąca z paskiem (176x250mm) - w szt.
    29 KOPERTA DL biała, samoprzylepna, bez okienka (110x220mm) - w szt.
    30 KOPERTA DL biała, samoprzylepna, okienko z prawej strony (110x220mm) - w szt.
    31 KOPERTA C6 biała, samoprzylepna (114x162mm) - w szt.
    32 KOPERTA z zabezpieczeniem powietrznym AIR POC o wym. zew. 170x225mm - w szt.
    33 Koperta z poszerzonymi bokami i dnem o wym.255x390x40 w szt.
    34 Koperta z poszerzonymi bokami i dnem o wym.229x324x40 w szt.
    35 KOREKTOR W PIÓRZE BIAŁY - minimum 7 ml, szybkoschnący, z metalową końcówką
    36 KOREKTOR W PŁYNIE - minimum 20ml, biały, szybkoschnący
    37 KOSZULKA A4 z folii o gr. 50 mikronów, krystaliczna, w opak. 100 szt.
    38 LINIJKA 20 cm - plastikowa, przezroczysta.
    39 LINIJKA 30 cm - plastikowa, przezroczysta.
    40 LINIJKA SKALÓWKA trójkątna z podziałką do skalowania - SKALA1:2,5, 1:5, 1:10, 1:20, 1:50, 1:100
    41 LISTWA do bindowania A4- 6 mm
    42 LISTWA do bindowania A4- 12 mm
    43 LISTWA do bindowania A-4- 20 mm
    44 MAGNESY DO TABLICY MAGNETYCZNEJ suchościeralnej o śred.2 cm - w szt.
    45 MARKER permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, czarny.
    46 MARKER permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, czerwony.
    47 MARKER permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, niebieski.
    48 MARKER permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, zielony.
    49 MARKER olejowy - biały szybkoschnący, nie zawiera ksylenu, gr.linii pisania 1mm, pisze po każdej powierzchni, odporny na ścieranie, działanie wody i światła.
    50 MARKER olejowy - czarny, szybkoschnący, nie zawiera ksylenu, gr.linii pisania 1mm, pisze po każdej powierzchni, odporny na ścieranie, działanie wody i światła.
    51 Markery do tablic suchościeralnych - w kompletach. W komplecie 4 szt./4 kolory/.
    52 MAZAKI - flamastry 12 kolorów - w kpl.
    53 NOTES KOSTKA do przyborników BIAŁA klejona 83 x 83 mm x 500 kartek - w kostkach
    54 NOTES samoprzylepny - w bloczku 100 karteczek w żółtym kolorze o wym. 38 x 51 mm.
    55 NOTES samoprzylepny - w bloczku 100 karteczek w żółtym kolorze o wym. 76 x 76 mm.
    56 NOTES ze skorowidzem na telefony - wym.12cm x 21cm
    57 OFERTÓWKA A4 przezroczysta, wykonana z folii PCV o gr. 150 mikr. - w szt.
    58 OKŁADKI NIEBIESKIE I ZIELONE do bindowania A4 CHROMOLUX - w opak. po 100 szt..
    59 OKŁADKA PRZEZROCZYSTA bezbarwna do bindowania 0,20 mm A4 - w opak. po 100 szt..
    60 OŁÓWEK AUTOMATYCZNY STAEDTLER 774 lub równoważny - gr.linii 0,5 mm , z metalową końcówką, z zasobnikiem zabezpieczającym na grafity, mechanizm ołówka gwarantuje zużycie grafitu aż w 95%, posiada długą, regulowaną gumkę.

    61 OŁÓWEK o twardości HB z gumką
    62 PAPIER FOTOGRAFICZNY FORMAT A4 GRUB. 180G/M2 do drukarek atramentowych w szt.
    63 PAPIER DO PLOTERA HP DJ 800 50/90G/M2 0,914X45 M - w rolkach.
    64 PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. ŻÓŁTY
    65 PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. ZIELONY
    66 PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. POMARAŃCZ.
    67 PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. BIAŁY
    68 PAPIER CZERPANY A4 BEŻOWY- FAKTURA PŁÓTNA z czteroma naturalnie uformowanymi krawędziami - w szt.
    69 PAPIER WIZYTÓWKOWY BIAŁY A4 - 4 rodzaje faktury papieru gr. 230g/m2 - w szt.
    70 PAPIER DO DRUKU DYPLOMÓW A4 ZIELONY MARMUREK - gr. 200 g/m2 - w szt.
    71 PAPIER DO DRUKU DYPLOMÓW A4 BEŻOWY MARMUREK - gr. 200 g/m2 - w szt.
    72 PAPIER XERO kolorowy o formacie A4, gramatura 80g/m2 -POMARAŃCZOWY- w ryzach po 500 ark.
    73 PAPIER XERO kolorowy o formacie A4, gramatura 80g/m2- ZIELONY/jasny/ - w ryzach po 500 ark.
    74 PAPIER XERO kolorowy o formacie A4, gramatura 80g/m2 - ŻÓŁTY- w ryzach po 500 ark.
    75 PAPIER XERO POLLUX A3 lub równoważny, gramatura 80 g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161- w ryzach po 500 ark.
    76 PAPIER XERO POLLUX A4 lub równoważny, gramatura 80 g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161 - w ryzach po 500 ark.
    77 PINEZKI zwykłe - małe pudełka po 100 szt. - w szt. pudełek.
    78 PINEZKI kołeczki - w opak. po 200 szt.
    79 PIÓRO ŻELOWE UNI-BALL SIGNO 0,5 - Uni UM-100 lub równoważne, PRZEZROCZYSTA OBUDOWA Z METALIZOWANĄ KOŃCÓWKĄ - Z WYMIENNYM WKŁADEM, TUSZ WODOODPORNY I NIE BLAKNĄCY W ŚWIETLE SŁONECZNYM, PISZE CIENKO I BEZ PRZERYWANIA, GRUB. LINII PISANIA OK. 0,3 MM, ŚREDNICA KULKI PISZĄCEJ OK.5 MM. WYPOSAŻONE W PRZEZROCZYSTĄ ZATYCZKĘ Z OZNACZENIEM KOLORU WKŁADU, /czarne i niebieskie/.
    80 PLASTELINA w opakowaniu 6 kolorów.
    81 PODUSZKI do pieczątek - CZERWONE o wym.11cmx7cm
    82 PODUSZKI do pieczątek - CZERWONE o wym.20cmx12cm
    83 POJEMNIK na CD NA 100 szt.
    84 PRZEKŁADKI PLASTIKOWE do segregatora A4 w kompletach - w 1 kpl. 10 kolorowych przekładek.
    85 ROLKA KASOWA TERMICZNA szer.57 mm dł. 30 mb.
    86 ROLKA TERMICZNA do kasy fiskalnej 28 mmx 30m
    87 ROZSZYWACZ do zszywek.
    88 SEGREGATOR A5 szerokość grzbietu 7 cm, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PCV, wzmocnione krawedzie dolne.
    89 SEGREGATOR A4 szerokość grzbietu 5 cm, oklejony na zewnątrz folią PP, wewnątrz biała nabłyszczana wyklejka papierowa, dolne krawędzie wzmocnione metalową szyną.
    90 SEGREGATOR A4 szerokość grzbietu 7,5 cm, oklejony na zewnątrz folią PP, wewnątrz wyklejka papierowa, dolne krawędzie wzmocnione metalową szyną.
    91 SEGREGATOR A4 archiwizacyjny, szer.grzbietu 8 cm, wykonany z tektury o gr.2mm, w kolorze naturalnego kartonu.
    92 SKOROSZYT Z ZAWIESZKĄ A 4 -połówka, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt.
    93 SKOROSZYT plastikowy A4 - przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa z metalowym wąsem, na grzbiecie pasek do opisu
    94 SKOROSZYT PCV A4 z europerforacją,pojemność 2 cm, dwustronnie zapisywalny pasek brzegowy. Dziurkowanie: 11/euro pozwala na wpięcie do każdego segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa z metalowym wąsem.
    95 SKOROSZYT zwykły A4 z fałdą poprawiającą sztywność grzbietu, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt
    96 SKOROSZYT oczkowy A4 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt.
    97 SKOROSZYT zaczepowy A4- z zawieszką pozwalającą na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt.
    98 SKOROSZYT oczkowy A4-połówka,z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt.
    99 SKOROWIDZ A4 alfabetyczny, 96 kartek w kratkę.
    100 SKOROWIDZ A5 alfabetyczny, 96 kartek w kratkę.
    101 SPINACZE BIUROWE 25 mm, trójkątne, srebrne - w opakowaniach po 100 szt. Spinaczy.
    102 SPINACZE BIUROWE 50 mm, owalne, srebrne w opakowaniach po 100 szt. spinaczy
    103 SPINACZE KLIPSY 25 mm - w szt.
    104 SPINACZE KLIPSY 32 mm - w szt.
    105 SZNUREK jutowy do pakowania - w kłębkach 10 dkg.
    106 SKŁADANKA - papier komputerowy 210x12x2, 6 CALI , oryginał -kolor biały, kopia - różowa, 900 składek/karton.
    107 SKŁADANKA - papier komputerowy 390x12x1, 900 składek/karton.
    108 TABLICA KORKOWA o wym.90 x120 cm z ramą drewnianą.
    109 TABLICA KORKOWA o wym. 30 X 45 cm z ramą drewnianą.
    110 TABLICA KORKOWA o wym. 90 X 60 cm z ramą drewnianą. Tablicę można zawiesić na ściane w układzie pionowym lub poziomym.
    111 TACKI NA DOKUMENTY -plastikowe, przezroczyste o wymiarach 350x245x60mm
    112 TAŚMA KLEJACA 3/4 przezroczysta (szpula 18mm x 20 m)
    113 TAŚMA KLEJĄCA PAKOWA o szer.50mm dł 66m
    114 TAŚMA dwustronnie klejąca szer. 38mm dł.10 m
    115 TECZKA DO PODPISU A4, z 12 przekładkami , wykonana z mocnego kartonu powlekanego kolorową folią polipropylenową, na frontowej okładce okienko do opisu, harmonijkowy grzbiet zapewniający dużą pojemność.
    116 TECZKA WIĄZANA A4, wykonana z białego kartonu 280 g/m2, posiadająca trzy wewnętrzne klapy.
    117 TECZKA kartonowa A4 z narożnymi gumkami, wykonana z białego kartonu 280 g/m2, z trzema wewnętrznymi klapami.
    118 TECZKA jednostronnie lakierowana kolorowa A4 z mocnego kartonu 280 g/m2 z gumkami narożnymi w kolorze teczki.
    119 TECZKA z gumką VauPE- DWUSTRONNIE BARWIONA, laminowana kolorową folią polipropylenową, tektura twarda 1 mm, grzbiet 10 mm.
    120 TEMPERÓWKA - metalowa , ze stalowym ostrzem mocowanym wkrętem, rowkowania w korpusie ułatwiają trzymanie.
    121 TUSZ do pieczątek ręcznych i samotuszujących z gumową i polimerową płytką stemplującą - o pojemności 25 ml czerwony
    122 TUSZ do pieczątek ręcznych i samotuszujących z gumową i polimerową płytką stemplującą - o pojemności 25 ml niebieski
    123 WKŁAD kulkowy 0,5 mm czarny do pióra PARKER VEKTOR
    124 WKŁAD kulkowy 0,5 mm niebieski do pióra PARKER
    125 WKŁAD żelowy do długopisu PARKER - 0,7 niebieski
    126 WKŁAD wielkopojemny metalowy do długopisu Zenith 10 - niebieski
    127 WKŁAD wielkopojemny metalowy do długopisu Zenith 10 - czarny
    128 WKŁAD do pióra żelowego UNI-BALL SIGNO 0,5 - Uni UM-100 - czarny
    129 WKŁAD do pióra żelowego UNI-BALL SIGNO 0,5 - Uni UM-100 - niebieski
    130 WKŁAD do pióra żelowego UNI-BALL SIGNO 0,5 - Uni UM-100 - czerwony
    131 WKŁAD do długopisu na sprężynce z poz. 10
    132 WORKI do niszczarki 160 l w szt.
    133 WORKI do niszczarki 120 l w szt.
    134 ZAKREŚLACZ tekstu ze ścietą końcówką o szerokości 5 mm, do pisania na wszystkich rodzajach papieru, ZIELONY
    135 ZAKREŚLACZ tekstu ze ścietą końcówką o szerokości 5 mm, do pisania na wszystkich rodzajach papieru, ŻÓŁTY
    136 ZAKREŚLACZ tekstu ze ścietą końcówką o szerokości 5 mm, do pisania na wszystkich rodzajach papieru, POMARAŃCZOWY
    137 ZESZYT A4 - 192 kartkowy w kratkę, twarda okładka
    138 ZESZYT A4 - 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka
    139 ZESZYT B5 -P 160 kartkowy w kratkę, twarda okładka
    140 ZESZYT A5 - 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka
    141 ZSZYWKI 24/6 -małe opakowania po 1000 szt. zszywek
    142 ZSZYWKI 23/10 - małe opakowania po 1000 szt. zszywek
    143 WORKI SANITARNE MOCNE 120 l, o wym. 70x110cm, gr. folii 30 mikronów, w szt.
    144 RĘKAWICE foliowe jednorazowe, rozmiar średni, z folii HDPE, w szt.
    145 Niszczarka biurowa posiadająca: automatyczny start/stop, kosz o pojemności od 23l do 27l, szerokość wejścia od 225 mm do 240 mm, zabezpieczenie przed przegrzaniem, funkcję ręcznego cofania papieru, funkcję atomatycznego cofania papieru w momecie zablokowania papieru przez przepełnienie kosza. Tnie na ścinki , rozmiar ścinka od 2x18 mm do 4x35mm, tnie jednocześnie od 8 do 15 kartek o grub. 80g/m2 oraz tnie karty plastikowe, zszywki i małe spinacze biurowe. Gwarancja na niszczarkę 24 miesiące, na noże tnące 120 miesięcy.

    Szczegółowy opis przedmiotu i zakres zamówienia zawiera Załącznik do formularza OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia zawarty w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ.

    Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1.

    2. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w dwóch etapach - zgodnie z Załącznikiem do formularza OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.

    3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały biurowe były fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta, z okresem ważności dla przedmiotów z każdego etapu dostawy minimum 12 miesięcy.

    4. Zamawiający wymaga udzielenia następujących gwarancji na oferowany przedmiot, licząc od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego:
    1) na kalkulatory - 24 miesiące
    2) na niszczarkę - 24 miesiące
    3) na noże tnące do niszczarki, - 120 miesięcy
    4) na pozostałe przedmioty zamówienia każdego etapu dostawy - minimum 12 miesięcy

    5. W pozycjach opisanych poprzez wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego.

    Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
    W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Załączniku do formularza OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ w kolumnie Opis przedmiotu wskazał i opisał przedmiot, który oferuje Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego.

    Przez równoważne przedmioty Zamawiający rozumie przedmioty o parametrach technicznych takich samych bądź wyższych niż opisane przez Zamawiającego w Załączniku formularza OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia.

    5a. Dla przedmiotów wyróżnionych zaciemnieniem w Załączniku formularza OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia oraz dla przedmiotów oferowanych jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kolorowych kart katalogowych lub kolorowych wydruków z kart katalogowych umieszczonych na stronie internetowej przedstawiających przedmioty zamówienia wraz z opisem parametrów technicznych tych przedmiotów, potwierdzające, że oferowane przedmioty spełniają wymagania Zamawiającego.
    Kolorowe karty katalogowe lub kolorowe wydruki z kart katalogowych muszą być oznaczone numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji przedmiotu z Załącznika do formularza OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia.

    6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie przedmioty zamówienia opisane w Załączniku do formularza OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, które mają określoną gramaturę papieru lub tektury muszą posiadać oznaczenie tej gramatury na poszczególnych przedmiotach zamówienia lub na zbiorowym opakowaniu, bądź inny dokument potwierdzający spełnienie tych wymagań.

    7. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  8. Zakup asysty technicznej modułu systemy Hipokrates
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki nr 2, Rzeszów
    Zakup asysty technicznej modułu systemy Hipokrates
  9. Rozbudowa serwera i5 550.
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie, Olsztyn
    Rozbudowa serwera i5 550 - rozbudowa wraz z instalacją w serwerze model i5 550 MMA o numerze seryjnym S65D695F - Szczegółową charakterystykę opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
  10. Rozbudowa urządzeń aktywnych sieci LAN i SAN.
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie, Olsztyn
    Rozbudowa urządzeń aktywnych sieci LAN i SAN polegająca na rozbudowie posiadanych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych
  11. Pogwarancyjny nadzór autorski i opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    Zamawiający: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Gliwice
    Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjny nadzór autorski i opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
  12. Świadczenie usług w zakresie serwisu, konsultacji , doradztwa i rozwoju oprogramowania BANK KRWI w roku 2010
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Olsztyn
    Świadczenie usług w zakresie serwisu, konsultacji , doradztwa i rozwoju oprogramowania BANK KRWI w roku 2010
  13. Usługa serwisowania i nadzoru autorskiego nad programem komputerowym HIPOKRATES
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i nadzoru autorskiego nad programem komputerowym HIPOKRATES eksploatowanym przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina w Rzeszowie, w trybie: zamówienia z wolnej ręki.

    Do negocjacji zaproszono Wykonawcę: ABG S.A., ul. Traugutta 1/7, 50-449 Wrocław, który ze względu na posiadane licencje i prawa autorskie Producenta programu HIPOKRATES może jako jedyny wykonać przedmiot zamówienia.
    Zamawiający udzielił zamówienia w trybie z wolnej ręki: art. 66 w związku z art. 67 ust.1 pkt. 1 b Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. nr 223 z 2007r., poz.1655 z późn. zmian.). W oparciu o ww. przepisy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów - co ma miejsce w tym przypadku.
    Wybrany Wykonawca :
    - spełnia warunki udziału w postępowaniu,
    - spełnia wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, co potwierdził stosownymi dokumentami.
    Kat. CPC: 7
  14. Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów na potrzeby Sądu Rejonowego w Braniewie
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Braniewie, Braniewo
    Wyroby biurowe, papier do pisania, tonery do drukarek laserowych i faksów

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1 do formularza OFERTA -
    KALKULACJA- WYCENA DOSTAWY
  15. Licencja
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania aplikacyjnego.
  16. dostawa, instalacja i podłączenie fabrycznie nowego serwera do istniejącego w RCKiK w Olsztynie systemu Bank Krwi autorstwa SPIN S.A.
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Olsztyn
    dostawa, instalacja i podłączenie fabrycznie nowego serwera do istniejącego w RCKiK w Olsztynie systemu Bank Krwi autorstwa SPIN S.A.
  17. Objęcie nadzorem autorskim systemu InfoMedica produkcji ABG SA
    Zamawiający: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem SP ZOZ, Poznań
    Objęcie nadzorem autorskim systemu InfoMedica produkcji ABG SA , zainstalowanego w jednostkach organizacyjnych SZOZnMiD w Poznaniu, z zachowaniem ciągłości nadzoru autorskiego z lat poprzednich przez okres dwóch lat tj. od lipca 2009 do 30 czerwca 2011 r.
  18. wymiana licencji i objęcie nadzorem autorskim licncji oprogramowania HIPOKRATES
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, Wrocław
    wymiana licencji i objęcie nadzorem autorskim licncji oprogramowania HIPOKRATES w ilosciach wskazanych w załącznikach
  19. Zakup wraz z dostawą serwera z oprogramowaniem, komputerów, drukarek i innych urządzeń peryferyjnych
    Zamawiający: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem, Opole
    wg opisu przedmiotu zamówienia określonego w załącznikach do SIWZ
  20. Rozbudowa systemu HIPOKRATES
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Rozbudowa systemu HIPOKRATES polegająca na dostawie modułów oprogramowana:
    - moduł ODDZIAŁ 13 szt.
    - moduł ZLECENIA ODDZIAŁOWE 1 szt.
    - moduł PRZYCHODNIA-REJESTRACJA 6 szt.
    - moduł PRZYCHODNIA-GABINET 9 szt.,
    oraz na wdrożeniu powyższych modułów
  21. Nadzór Autorski Oprogramowania Infomedica
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza, Bydgoszcz
  22. objęcie nadzorem autorskim oprogramowania produkcji Wykonawcy oraz objęcie opieką serwisową oprogramowania komputerowego produkcji Wykonawcy
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu, Zgorzelec
  23. Świadczenie usług nadzoru serwisowego ZSI.
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Lubin
  24. Serwis oraz nadzór autorski nad systemem Solmed
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, Koszalin
  25. Usługa nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania Infomedica dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, Radom
  26. Nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem Infomedica w modułach: a) System Finansowo-Księgowy z Rachunkiem Kosztów b) System Rachunek Kosztów c) System Rejestr Sprzedaży d) System Gospodarka Materiałowa e) System Środki Trwałe f) System Zamówienia Publiczne g) System Ruch Chorych h) System Apteka Szpitalna i) System Apteczka Oddziałowa j) System Ambulatorium / Przychodnia
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, Wrocław
  27. Zakup czytników kodów kreskowych z terminalem oraz drukarki etykiet wraz z materiałami eksploatacyjnymi do oznakowania 10 000 środków trwałych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, Sosnowiec
  28. obsługa systemu informatycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
    Zamawiający: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, Warszawa
  29. Przedmiotem zamówienia jest umowa o nadzór autorski na oprogramowanie.
    Zamawiający: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, Katowice
  30. Dostawa materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Elbląg
  31. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Starym Polu przez okres 1 roku.
    Zamawiający: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Gdańsk
  32. Nadzór autorski z serwisem nad oprogramowaniem aplikacyjnym
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny, Toruń
  33. Usługi serwisowe i nadzór autorski zintegrowanego systemu kompleksowej obsługi szpitala HIPOKRATES
    Zamawiający: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Warszawa
  34. Zadanie nr 1 - świadczenie usług polegających na objęciu nadzorem autorskim i opieką serwisową systemu informatycznego InfoMedica Zadanie nr 2 - modernizacja i rozbudowa systemu InfoMedica w części administracyjnej o nowe licencje, w zakresie modułów: - moduł gospodarka materiałowa, - moduł finansowo - księgowy (nieograniczona liczba użytkowników), - moduł koszty, moduł rejestr sprzedaży, moduł zakupu, moduł kasa (po 2 użytkowników).
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, Lublin
  35. Dostawa 1 kpl tonerów do drukarki OKI C5750
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Elbląg
  36. usługa korzystania z systemu inforamatycznego ASP w ciągu 36 miesięcy
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP, Warszawa
  37. Usługa polegająca na nadzorze autorskim i opiece serwisowej oprogramowania komputerowego InfoMedica.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II, Katowice
  38. Usługa sprawowania opieki informatycznej nad Oprogramowaniem BANK KRWI, wdrożonym w jednostkach organizacyjnych RCKiK w Poznaniu.
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Poznań
  39. dostawa, instalacja, konfigurację, szkolenie użytkowników, wdrożenie oraz objęcie 24 miesięcznym nadzorem autorskim i serwisem systemu informatycznego do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
    Zamawiający: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, Gdynia
  40. Modernizacja sysytemu Finansowo - Księgowego (znak sprawy: DK/WPzp-78/08)
    Zamawiający: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych, Warszawa
  41. Usługa serwisowania i nadzoru autorskiego nad programem komputerowym HIPOKRATES
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, Rzeszów
  42. Serwis i nadzór autorski systemu HIPOKRATES (ZP-105/2008)
    Zamawiający: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa

Inne osoby dla Musioł (146 osób):