Kogo reprezentuje osoba

Myk Tomaszewska Zuzanna Maria

w KRS

Zuzanna Maria Myk Tomaszewska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Zuzanna
Drugie imię:Maria
Nazwisko:Myk Tomaszewska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1986 r., wiek 33 lata
Miejscowości:Koronowo (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:22 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Babińska Małgorzata Dorota, Babiński Michał Adam, Bąk Aniela Zdzisława, Bonik Jadwiga Teresa, Borta Joanna, Braciszewska Barbara, Brząkała Kazimierz, Burda Katarzyna, Bylicki Kazimierz Antoni, Chabowski Daniel Józef, Chmara Agnieszka Maria, Cierpka Iwona, Ciesielska Maria Ewa, Ciesielski Damian, Cisewska Teresa Grażyna, Ciszewska Małgorzata Zofia, Cuppa Maciej, Cygan Magdalena Joanna, Czerwińska Anna, Dąbrowska Helena Irena, Dąbrowska Izabela, Daroń Tadeusz, Drzycimska Kinga, Dudzik Monika, Finster Maria, Furman Paulina Teresa, Gackowski Robert, Galinska Kamila Anna, Gehrke Ewa, Glama Justyna, Gradek Krzysztof, Grzeca Danuta, Gumienny Jerzy, Gutkowska Joanna, Hartwich Łukaszewska Teresa Elżbieta, Huczyńska Alicja Barbara, Iwańczuk Katarzyna, Janicki Marek Mieczysław, Jankowska Maria, Januszewski Ignacy, Jaworska Dorota, Jóźwiak Joanna, Kallas Elżbieta, Kamińska Małgorzata, Kamińska Sabina Magdalena, Karaśkiewicz Agnieszka Monika, Kiersnowski Jakub Jan, Kiełpikowska Marta, Kolanowski Marek, Koper Maria Jolanta, Kosiedowski Jan, Kowalska Jolanta, Kożuch Łukasz, Kołacz Iwona Jolanta, Krakowski Tomasz, Król Włodzimierz Wojciech, Krzyżanowska Teresa Małgorzata, Kwiatkowski Szymon, Linda Grażyna Anna, Lubińska Małgorzata Irena, Malach Artur, Maliński Rafał, Marosz Piotr Adam, Medeńska Beata, Mickielewicz Maciej, Miszewska Barbara Krystyna, Molin Alicja, Mroziński Rafał, Musiał Marek, Nowacka Barbara, Ochała Barbara, Ormiński Stanisław, Ornowski Alojzy, Pajonkowska Anna, Pilacka Maria Helena, Pyrc Małgorzata, Płoszyńska Maria, Ratajczak Małgorzata, Resler Jakub, Rogowska Iwona, Romanowski Waldemar, Rozkwitalska Katarzyna, Sawicka Dziuba Marta Monika, Sonik Maria Karolina, Sterling Beata, Stryszyk Małgorzata, Sumińska Eugenia, Świętkowski Marek, Swoiński Paweł Marek, Syrewicz Edyta, Szczukowska Renata Barbara, Szweda Halina, Słuszczak Katarzyna, Tomaszewska Katarzyna, Tomczak Małgorzata, Tomczak Zenona, Tumanik Jadwiga Helena, Urban Elżbieta, Warnke Urszula Barbara, Ważny Herbert, Weiner Tykwińska Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziółkowski Henryk

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Koronowie, Koronowo − KRS 0000142826
  2. Fundacja Lokalna Grupa Działania Sandry Brdy, Chojnice − KRS 0000261728
  3. Fungopol Sp. Z O.O., Brusy − KRS 0000757478
  4. Fungopol Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Brusy − KRS 0000760386
  5. Kółko Rolnicze, Więzowno − KRS 0000000756
  6. Lokalna Grupa Działania Bory Tucholskie, Tuchola − KRS 0000250135
  7. Ochotnicza Straż Pożarna W Czyczkowach, Czyczkowy − KRS 0000026841
  8. Ochotnicza Straż Pożarna W Kamieniu Krajeńskim, Kamień Krajeński − KRS 0000071029
  9. Ochotnicza Straż Pożarna W Klonowie, Klonowo − KRS 0000667706
  10. Ochotnicza Straż Pożarna W Małej Kloni, Mała Klonia − KRS 0000034868
  11. Partnerstwo Lokalna Grupa Działania Bory Tucholskie, Tuchola − KRS 0000587217
  12. Pomorska Izba Gospodarcza Żywności Naturalnej i Tradycyjnej, Gdańsk − KRS 0000523539
  13. Spółdzielnia Mieszkaniowa Chrobry, Nakło Nad Notecią − KRS 0000161056
  14. Spółdzielnia Producentów Agro-plon We Wtelnie, Wtelno − KRS 0000356010
  15. Spółdzielnia Producentów Trzody Chlewnej Becon, Wtelno − KRS 0000461822
  16. Spółdzielnia Producentów Ziarna Zbóż i Nasion Roślin Oleistych Agro-kłos We Wtelnie, Wtelno − KRS 0000213532
  17. Stowarzyszenie Kujawsko-pomorskie Centrum Rolnicze, Wtelno − KRS 0000504253
  18. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Osiedla Błonie, Bydgoszcz − KRS 0000282411
  19. Stowarzyszenie Przedsiębiorców Kujaw i Pomorza, Bydgoszcz − KRS 0000372898
  20. Towarzystwo Miłośników Ziemi Śliwickiej Knieja, Śliwice − KRS 0000206443
  21. Wielkopolskie Towarzystwo Ubezpieczeń Życiowych i Rentowych Concordia Capital S.A., Poznań − KRS 0000020536
  22. Wood Work System Sp. Z O.O., Knieja − KRS 0000508071

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Argento Pmt S.A., Wrocław − KRS 0000371006
  2. Bank Spółdzielczy W Chełmnie, Chełmno − KRS 0000141804
  3. Fundacja Dla Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego W Bydgoszczy, Bydgoszcz − KRS 0000276353
  4. Kredyt Bank S.A., Warszawa − KRS 0000019597
  5. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Chojnicach, Chojnice − KRS 0000115764
  6. Piastowski Bank Spółdzielczy W Janikowie, Janikowo − KRS 0000135971
  7. Powiślański Bank Spółdzielczy W Kwidzynie, Kwidzyn − KRS 0000151783
  8. Sgb-bank S.A., Poznań − KRS 0000058205
  9. Spółdzielcze Gospodarstwo Rolne W Brusach, Brusy − KRS 0000094200
  10. Spółdzielnia Producentów Trzody Chlewnej Prosiaczek We Wtelnie, Wtelno − KRS 0000274092
  11. Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Rolnik We Wtelnie, Wtelno − KRS 0000132814

Powiązane przetargi (22 szt.):
  1. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.948.428,00 zł.
    Zamawiający: Gmina Śliwice, Śliwice
    1. Przedmiotem zamówienia jest
    udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.948.428,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset
    czterdzieści osiem tysięcy czterysta dwadzieścia osiem 00/100 złotych). 2. Kredyt przeznaczony zostanie na
    sfinansowanie zadań inwestycyjnych pod nazwą Przebudowa drogi gminnej Lińsk-Rosochatka, Przebudowa
    drogi o nawierzchni asfaltowej w Brzeźnie i wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 3. Okres kredytowania - do
    2024 roku. 4. Zabezpieczenie terminowej spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowić będzie weksel In blanco
    wraz z deklaracja wekslową. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  2. Zaciągnięcie kredytów komercyjnych długoterminowych na realizację zadań inwestycyjnych w Gminie Mrocza
    Zamawiający: Gmina Mrocza, Mrocza
    Przedmiot zamówienia obejmuje: zaciągnięcie kredytów komercyjnych długoterminowych na realizację zadań inwestycyjnych w Gminie Mrocza Część I: Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej w Mroczy Część II: Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej w Witosławiu Część III: Budowa centrum turystyki rowerowej w Krukówku. Część I - Zaciągnięcie kredytu komercyjnego długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza: Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej w Mroczy. Kwota kredytu: 600.000,00 zł. Uruchomienie kredytu nastąpi w 3 transzach, na podstawie dyspozycji Zamawiającego złożonej na 5 dni przed terminem uruchomienia kredytu. I transza (120.000,00 zł) w terminie 21-30. 04. 2014 r., II transza (390.000,00 zł) w terminie 23-30. 06. 2014 r., III transza (90.000,00 zł) w terminie 21-31. 07. 2014 r. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia I transzy kredytu - do dnia 31. 12. 2025 r. Spłata kapitału w 40 ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału, po okresie karencji wynoszącym 24 m-ce - licząc od dnia uruchomienia I transzy kredytu. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca. Część II - Zaciągnięcie kredytu komercyjnego długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza: Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej w Witosławiu. Kwota kredytu: 280.000,00 zł. Uruchomienie kredytu nastąpi w 3 transzach, na podstawie dyspozycji Zamawiającego złożonej na 5 dni przed terminem uruchomienia kredytu. I transza (80.000,00 zł) w terminie 21-30. 04. 2014 r., II transza (150.000,00 zł) w terminie 23-30. 06. 2014 r., III transza (50.000,00 zł) w terminie 21-31. 07. 2014 r. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia I transzy kredytu - do dnia 31. 12. 2025 r. Spłata kapitału w 40 ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału, po okresie karencji wynoszącym 24 m-ce - licząc od dnia uruchomienia I transzy kredytu. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca. Część III - Zaciągnięcie kredytu komercyjnego długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza: Budowa centrum turystyki rowerowej w Krukówku. Kwota kredytu: 280.000,00 zł. Uruchomienie kredytu nastąpi w 3 transzach, na podstawie dyspozycji Zamawiającego złożonej na 5 dni przed terminem uruchomienia kredytu. I transza (100.000,00 zł) w terminie 21-30. 04. 2014 r., II transza (108.500,00 zł) w terminie 21-31. 07. 2014 r., III transza (71.500,00 zł) w terminie 21-31. 08. 2014 r. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia I transzy kredytu - do dnia 31. 12. 2025 r. Spłata kapitału w 40 ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału, po okresie karencji wynoszącym 24 m-ce - licząc od dnia uruchomienia I transzy kredytu. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca
  3. Zaciągnięcie kredytu komercyjnego długoterminowego na realizację zadań inwestycyjnych w Gminie Mrocza - Budowa obwodnicy Miasta Mrocza
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Mrocza
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizację zadań inwestycyjnych w Gminie Mrocza - Budowa obwodnicy Miasta Mrocza. Kwota kredytu: 1.300.000,00 zł. Uruchomienie kredytu nastąpi w 2 transzach, na podstawie dyspozycji Zamawiającego złożonej na 5 dni przed terminem uruchomienia kredytu. I transza (1.000.000,00 zł) do 30. 01. 2014 r. II transza (300.000,00 zł) do 31. 07. 2014 r. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia I transzy kredytu - do dnia 31. 12. 2025 r. Spłata kapitału w 41 ratach (jednej w dniu 30.01.2016 r. w kwocie 6.667,00 zł oraz 40 kwartalnych, na koniec każdego kwartału kalendarzowego), po okresie karencji wynoszącym 24 m-ce - licząc od dnia uruchomienia I transzy kredytu. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ
  4. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 693.000,00 zł.
    Zamawiający: Gmina Śliwice, Śliwice
    1. Przedmiotem zamówienia jest
    udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 693.000,00 zł (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt trzy tysiące
    00/100 złotych). 2. Kredyt przeznaczony zostanie na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 3.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ
  5. dzielenie bankowego kredytu długoterminowego w kwocie 496 500 zł.
    Zamawiający: Urząd Gminy w Karsinie, Karsin
    1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu w wysokości 496 500 zł, który zgodnie z Uchwałą Nr XXIX/128/12 Rady Gminy w Karsinie z dnia z dnia 20 czerwca 2013 r. zostanie przeznaczony na sfinansowanie następujących projektów: a) Rozbudowa infrastruktury turystycznej nad jeziorem Wielewskim w Wielu poprzez budowę zaplecza ratowniczego z przebieralnią i toaletami oraz wypożyczalnią sprzętu wodnego współfinansowany w ramach Środka Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie Operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 - 265.500 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). b) Rozbudowa zaplecza Domu Kultury w Osowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu współfinansowany w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013 - 231.000 zł (słownie: dwieście trzydzieści jeden tysięcy złotych 00/100). 2. Sposób zaciągnięcia kredytu: a) Wykonawca przedstawi do dyspozycji Zamawiającego kwoty kredytu w następujących terminach: - 265 500,00 do 30 października 2013 r. - 231 000,00 zł do 30 października 2013 r. b) Zamawiający oczekuje, iż uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnych wniosków kredytowych. c) Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca nie będzie wymagał zabezpieczenia zaciągniętego zobowiązania, a jedyną dopuszczalna przez Zamawiającego formą takiego zabezpieczenia będzie weksel własny in blanco. d) Kwoty poszczególnych transz kredytu zostaną wpłacone na wskazany rachunek bankowy w banku obsługującym budżet gminy. 3. Warunki spłaty kredytu: a) Zobowiązanie Zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą miesięcznie jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla złotówkowych depozytów 1 - miesięcznych na rynku międzybankowym, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki powiększonej o (ewentualną) stała marżę banku. b) O wysokości stawki bazowej WIBOR 1M w kolejnych miesiącach Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego powiadamiania Zamawiającego. c) Do wyliczenia odsetek przy sporządzaniu oferty cenowej należy przyjąć, że rok ma 365 dni. d) Wykonawca udzieli Zamawiającemu karencji w spłacie zaciągniętego kredytu do dnia 30 września 2014 r. Karencja w spłacie kredytu dotyczyć będzie tylko kapitału. e) W okresie obsługi kredytu, spłata należnych odsetek będzie następować miesięcznie. f) Terminy spłaty kredytu: spłata nastąpi w terminie do 30 września 2022 r. Poszczególne raty winny przedstawiać się następująco: -500 zł w terminie do 30 września 2014 r. -6 000 zł w terminie do 30 września 2015 r. -20 000 zł w terminie do 30 czerwca 2016 r. -20 000 zł w terminie do 30 grudnia 2016 r. -25 000 zł w terminie do 30 czerwca 2017 r. -25 000 zł w terminie do 30 grudnia 2017 r. -40 000 zł w terminie do 30 czerwca 2018 r. -40 000 zł w terminie do 30 września 2018 r. -40 000 zł w terminie do 30 czerwca 2019 r. -40 000 zł w terminie do 30 września 2019 r. -40 000 zł w terminie do 30 czerwca 2020 r. -40 000 zł w terminie do 30 września 2020 r. -40 000 zł w terminie do 30 czerwca 2021 r. -40 000 zł w terminie do 30 września 2021 r. -40 000 zł w terminie do 30 czerwca 2022 r. -40 000 zł w terminie do 30 września 2022 r. g) Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 30 października 2013 r. 5. Wykonawca załączy do oferty własny projekt umowy kredytowej odpowiadający wszystkim warunkom wymienionym przez Zamawiającego - zał. nr 9 do oferty. 6. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wyłonionemu po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania wszelkich dokumentów niezbędnych do podpisania umowy kredytowej. Wykonawca winien przygotować spis dokumentów niezbędnych do podpisania umowy kredytowej w postaci zał. nr 10 do oferty. 7. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 66.11.30.00 - 5. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
  6. udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 638.000,- złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Cekcyn, Cekcyn
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 638.000,- złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
    1. Łączna kwota kredytu - 638.000,- zł,
    2. Okres kredytowania - 26 czerwca 2013 r. - 31 sierpnia 2023 r.,
    3. Spłata kapitału: w dziewięciu latach - począwszy od roku 2015 do roku 2023, w wysokości po 70.000,- zł w latach 2015 - 2022 oraz 78.000,- zł w 2023 r. (płatne w jednej racie do dnia 31 sierpnia w każdym roku).
    4. Spłata odsetek - na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca w którym nastąpi pobranie pierwszej transzy kredytu,
    5. Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako WIBOR 1M + stała marża Banku,
    6. Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową,
    7. Pobranie kredytu - 26.06.2013 r.
    8. Prowizja - jednorazowo wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu
  7. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.100.000 zł przeznaczonego na spłatę w 2013r. wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek - 1.600.000 zł oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetowego - 500.000 zł
    Zamawiający: Gmina Lubiewo, Lubiewo
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000 zł (słownie: dwa miliony sto tysięcy złotych).

    Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    Kod CPV - 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu

    Kredyt przeznaczony będzie na finansowanie planowanego deficytu budżetowego - 500.000 PLN oraz spłat przypadających w 2013. rat kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach ubiegłych - 1.600.000 PLN na następujących warunkach: kredyt w PLN, terminy uruchomienia - w transzach miesięcznych w okresie od 26.03.2013r. do 20.12.2013.,karencja w spłacie kredytu - do dnia 31.03.2016r.
    okres spłaty kredytu - raty płatne raz na kwartał od 31.03.2016r. do 31.12.2025r. (8 rat po 25.000 PLN, 32 raty po 59.375 PLN),oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 1M,spłata odsetek - miesięcznie, odsetki naliczane od kwoty faktycznie udzielonego kredytu,sposób zabezpieczenia kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja przygotowawcza oraz
    oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1 M powiększonej o marżę banku.
    Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części w terminie
    uzgodnionym z kredytodawcą bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu.
    Do wyliczenia kosztów kredytu dla porównania i oceny ofert - należy przyjąć notowanie wskaźnika WIBOR 1M na dzień 01.02.2013r. tj. 4,01 procent.W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni
    poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.lubiewo.bip.net.pl oraz dołączy do SIWZ następujące dokumenty:
    Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Lubiewo za 2011r.;Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy o przedłożonej przez Wójta Gminy Lubiewo informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2012r.;
    Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy w sprawie możliwości spłaty kredytu w kwocie 2.100.000 zł;
    Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy o prawidłowości planowanej kwoty długu;
    Sprawozdania sporządzone na dzień 31.12.2011r. oraz na 30.09.2012r.:Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N;Uchwałę Rady Gminy Lubiewo w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2013-2016 wraz z prognozą kwoty długu oraz spłaty zobowiązań na lata 2013-2026.
    Opisowe sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za 2010r., 2011r, I półrocze 2012r. oraz budżet gminy uchwalony na 2013r. jest dostępny w zakładce budżet na stronie www.lubiewo.bip.net.pl.
  8. Obsługa bankowa budżetu Gminy Mrocza oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Mrocza
    1) Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych w PLN. 2) Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach oparte na stawce WIBID 1M wyliczanej jako średnia z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomniejszona o stałą marżę banku. 3) Możliwość automatycznego lokowania, nadwyżki środków pieniężnych znajdujących się na rachunku podstawowym, jeśli przekroczą one wartość 50.000,00 zł w formie lokat terminowych wg następujących zasad: a) codziennie na lokaty 1 - dniowe (nocne), pod warunkiem, że oprocentowanie lokaty będzie wyższe niż oprocentowanie na rachunku podstawowym, b) w piątki lub dni przed dniami ustawowo wolnymi od pracy na lokaty odpowiednio 2-,3-,4- lub 5-cio dniowe, pod warunkiem, że oprocentowanie lokaty będzie wyższe niż oprocentowanie na rachunku podstawowym. - w piątki lub dni przed dniami ustawowo wolnymi od pracy na lokaty odpowiednio 2-,3-,4- lub 5-cio dniowe, pod warunkiem, że oprocentowanie lokaty będzie wyższe niż oprocentowanie na rachunku podstawowym. 4) Oprocentowanie kredytu wyliczane jest w oparciu o stopę procentową dla międzybankowych depozytów trzymiesięcznych WIBOR 1 M. 5) Możliwość lokowania wolnych środków na okresy dłuższe niż w pkt. 3 według dyspozycji. 6) Realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki w ramach banku. 7) Realizacja przelewów w formie elektronicznej do innych banków. 8) W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego. 9) Zapewnienie usługi bankowości elektronicznej: instalacja oprogramowania niezbędnego do obsługi systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach, przeszkolenie personelu w zakresie obsługi systemu, przekazywanie i instalacja wersji aktualizacyjnych, oraz świadczenie serwisu oprogramowania. 10) Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych. 11) Przyjmowanie wpłat z tytułu podatków, opłat lokalnych i innych opłat należnych Gminie Mrocza od mieszkańców Gminy Mrocza. 12) Generowanie wyciągów bankowych. 13) Wydawanie opinii, zaświadczeń oraz wszelkich dokumentów związanych z obsługą prowadzonych rachunków na wniosek Zamawiającego. 14) Zapewnienie jednakowych warunków prowadzenia rachunków bankowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych. 15) Z uwagi na przedmiot zamówienia zawarta zostanie umowa ogólna z Gminą Mrocza na wykonanie usługi obsługi bankowej budżetu Gminy w zakresie dotyczącym świadczenia usług bankowych dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego z uwzględnieniem podległych jednostek budżetowych. 16) Opłaty z tytułu obsługi bankowej należy regulować ostatniego dnia miesiąca poprzez obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego. 17) Gmina zastrzega sobie prawo nie ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu otwarcia, prowadzenia i likwidacji rachunków bankowych na potrzeby realizacji zadań finansowanych z udziałem krajowych jak i zagranicznych środków pieniężnych. 18) Wykonawca zabezpieczy obsługę bankową na terenie miejscowości Mrocza. 19) Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje Zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkiem, wyszczególnione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy
  9. Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 550 000 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Gmina Gostycyn, Gostycyn
    Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu

    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 550.000 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Kredyt przeznaczony zostanie na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
    2. Okres kredytowania - 8 lat od dnia podpisania umowy.
    3. Zabezpieczenie terminowej spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową.
    4. Ewentualna kwota prowizji od udzielenia kredytu będzie pobrana jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu.
    5. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, bez powiadamiania banku o zamiarze dokonania takiej spłaty.
    6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami.
    7. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich [PLN].
    8. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalane na podstawie stawki bazowej powiększonej o marże wykonawcy. Stawka bazowa jest ustalana na okres 1 miesiąca i stanowi stopę WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych z dnia 28 lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą (jeżeli w danym dniu nie ma notowania) każdego miesiąca kalendarzowego i ma ona zastosowanie do odsetek naliczanych od pierwszego dnia następnego miesiąca. Marża wykonawcy określona w procentach jest stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy).
    9. Uruchomienie kredytu będzie odbywało się na podstawie pisemnej dyspozycji zawierającej informację o wysokości transzy kredytu i terminie postawienia do dyspozycji przelewem na rachunek bieżący Zamawiającego. Planuje się, że kredyt będzie uruchomiony w miesiącu grudniu 2012 r.
    10. Spłata kredytu nastąpi w 28 równych ratach kwartalnych po 19.642,86 zł, ostatnia rata 19.642,78 zł, począwszy od 31 marca 2014 roku do 31 grudnia 2020 roku. Jeżeli termin przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności.
    11. Odsetki należne naliczane są na każdy dzień korzystania z kredytu licząc od dnia jego udzielenia. Naliczenia odsetek dokonuje się w dniu 28 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłacanych odsetek (szerzej pkt. 8). Odsetki spłacane są w okresach miesięcznych. Spłaty odsetek będą dokonywane nie później niż do końca każdego miesiąca w wysokościach i terminach określonych w przesyłanych harmonogramach spłat. Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytodawcy. Jeżeli termin przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności.
    12. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane.
    13. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, natomiast rok 365 dni.
  10. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza: Budowa boisk sportowych - Orlik w Mroczy i Witosławiu
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Mrocza
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizacje zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza: Budowa boisk sportowych - Orlik w Mroczy i Witosławiu. Kwota kredytu: 500.000,00 zł. Uruchomienie kredytu nastąpi w 1 transzy do 30. 11. 2012 r. na podstawie dyspozycji Zamawiającego złożonej na 5 dni przed terminem uruchomienia kredytu. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia kredytu - do dnia 31. 05. 2022 r. Spłata kapitału w 35 ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału, po okresie karencji wynoszącym 12 m-cy - licząc od dnia uruchomienia kredytu. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca. Pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia uruchomienia kredytu i kończy się w dniu 31. 12. 2012 r. Kolejne miesięczne okresy odsetkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego. Płatność odsetek z tytułu kredytu regulowane będą wg 3-miesięcznej stopy procentowej WIBOR i stałej marży banku. Dla celów oceny ofert i ich porównywalności oraz do wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty przyjęto: hipotetyczny WIBOR 3M w wysokości 4,90 %, jednorazowe wykorzystanie kredytu w pełnej wysokości w dniu 30. 11. 2012 r
  11. Usługa bankowa, polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego..
    Zamawiający: Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim, Kamień Krajeński
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa, polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego na zadanie Dotacja celowa na pomoc finansową dla Powiatu na Przebudowę drogi powiatowej Nr 1006C I etap: Obkas - Duża Cerkwica w wysokości 300.000,00 PLN. Udział środków publicznych w finansowaniu niniejszego zamówienia nie przekroczy wyrażonej w złotych równowartości kwoty 200.000 euro. Wartością zamówienia jest prowizja i odsetki od kredytu długoterminowego. Nie przewiduje się składania ofert częściowych i oferty wariantowej. Dodatkowe ustalenia: - dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu, - dopuszcza się przesunięć spłat kredytu przy uprzednim pisemnym informowaniu banku i uzyskaniu zgody, - nie dopuszcza się możliwości pobierania innych prowizji i opłat bankowych oraz ponoszenia innych kosztów niż wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ, - zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, - uruchomienie kwoty kredytu następuje na wniosek zamawiającego..
  12. Udzielenie bankowego kredytu długoterminowego w kwocie 1 171 000 zł.
    Zamawiający: Urząd Gminy w Karsinie, Karsin
    1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu w wysokości 1 171 000 zł, który zgodnie z Uchwałą Nr XIX/128/12 Rady Gminy w Karsinie z dnia z dnia 31 maja 2012 r. zostanie przeznaczony na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Ochrona wód Jeziora Wdzydzkiego poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Górki, Kliczkowy, Borsk i sieci wodociągowej w miejscowości Borsk, dofinansowanego w ramach RPO na lata 2007 - 2013 w ramach działania 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska. 2. Sposób zaciągnięcia kredytu: a) Wykonawca przedstawi do dyspozycji Zamawiającego kwoty kredytu w następujących terminach: - 645 000,00 do 7 września 2012 r. - 526 000,00 zł do 30 listopada 2012 r. b) Zamawiający oczekuje, iż uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnych wniosków kredytowych. c) Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca nie będzie wymagał zabezpieczenia zaciągniętego zobowiązania, a jedyną dopuszczalna przez Zamawiającego formą takiego zabezpieczenia będzie weksel własny in blanco. d) Kwoty poszczególnych transz kredytu zostaną wpłacone na wskazany rachunek bankowy w banku obsługującym budżet gminy. 3. Warunki spłaty kredytu: a) Zobowiązanie Zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą miesięcznie jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla złotówkowych depozytów 1 - miesięcznych na rynku międzybankowym, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki powiększonej o (ewentualną) stała marżę banku. b) O wysokości stawki bazowej WIBOR 1M w kolejnych miesiącach Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego powiadamiania Zamawiającego. c) Do wyliczenia odsetek przy sporządzaniu oferty cenowej należy przyjąć, że rok ma 365 dni. d) Wykonawca udzieli Zamawiającemu karencji w spłacie zaciągniętego kredytu do dnia 30 marca 2013 r. Karencja w spłacie kredytu dotyczyć będzie tylko kapitału. e) W okresie obsługi kredytu, spłata należnych odsetek będzie następować miesięcznie. f) Terminy spłaty kredytu: spłata nastąpi w terminie do 30 grudnia 2021 r. Poszczególne raty winny przedstawiać się następująco: - 19 000 zł w terminie do 30 marca 2013 r. - 12 000 zł w terminie do 30 marca 2014 r. - 10 000 zł w terminie do 30 czerwca 2014 r. - 10 000 zł w terminie do 30 marca 2015 r. - 10 000 zł w terminie do 30 czerwca 2015 r. - 10 000 zł w terminie do 30 marca 2016 r. - 20 000 zł w terminie do 30 czerwca 2016 r. - 20 000 zł w terminie do 30 września 2016 r. - 10 000 zł w terminie do 30 marca 2017 r. - 20 000 zł w terminie do 30 czerwca 2017 r. - 20 000 zł w terminie do 30 września 2017 r. - 100 000 zł w terminie do 30 czerwca 2018 r. - 150 000 zł w terminie do 30 września 2018 r. - 100 000 zł w terminie do 30 czerwca 2019 r. - 150 000 zł w terminie do 30 września 2019 r. - 100 000 zł w terminie do 30 czerwca 2020 r. - 150 000 zł w terminie do 30 września 2020 r. - 60 000 zł w terminie do 30 czerwca 2021 r. - 100 000 zł w terminie do 30 września 2021 r. - 100 000 zł w terminie do 30 grudnia 2021 r. g) Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. h) Ewentualna jednorazowa prowizja przygotowawcza płatna będzie jednorazowo w terminie do 30 września 2012 r. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 30 listopada 2012 r. 5. Wykonawca załączy do oferty własny projekt umowy kredytowej odpowiadający wszystkim warunkom wymienionym przez Zamawiającego - zał. nr 8 do oferty. 6. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wyłonionemu po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania wszelkich dokumentów niezbędnych do podpisania umowy kredytowej. Wykonawca winien przygotować spis dokumentów niezbędnych do podpisania umowy kredytowej w postaci zał. nr 9 do oferty. 7. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 66.11.30.00 - 5. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
  13. udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900.000,- złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Cekcyn, Cekcyn
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900.000,- złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.
    1. Łączna kwota kredytu - 900.000,- zł,
    2. Okres kredytowania - 20 czerwca 2012 r. - 31 grudnia 2022 r.,
    3. Spłata kapitału: w dziesięciu latach - począwszy od roku 2013 do roku 2022, w wysokości po 90.000,- zł w każdym roku (płatne w okresach kwartalnych po 22.500,- zł rata - w terminach do 31 stycznia, 30 kwietnia, 31 lipca i 31 października każdego roku).
    4. Spłata odsetek - na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca w którym nastąpi pobranie pierwszej transzy kredytu,
    5. Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako WIBOR 1M + stała marża Banku,
    6. Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową,
    7. Pobranie kredytu - w momencie zaistnienia potrzeby płatniczej, od dwóch dni po podpisaniu umowy do dnia 31 grudnia 2012 r.,
    8. Prowizja - jednorazowo wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu.
  14. Usługa bankowa polegającą na kasowej obsłudze świadczeń pieniężnych dla osób bezrobotnych oraz wszelkich innych wypłat gotówkowych dokonywanych osobom uprawnionym w 2012 roku
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Nakło nad Notecią
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług bankowych w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych z Funduszu Pracy, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych funduszy strukturalnych w imieniu Powiatowego Urzędu Pracy w Nakle nad Notecią. Wypłata zasiłków i świadczeń w gotówce dla osób nie posiadających rachunku bankowego powinna odbywać się na terenie wszystkich gmin powiatu nakielskiego tj. w następujących miejscowościach: Nakło nad Notecią, Mrocza, Sadki, Szubin, Kcynia. Nie jest możliwe określenie ilości osób, którym wypłacony musi być zasiłek lub inne świadczenie w skali miesiąca - w każdym miesiącu ta ilość jest inna. Wypłaty zasiłków i innych świadczeń powinny być dokonywane gotówkowo, wg zasad określonych przez Zamawiającego, tj. wyłącznie uprawnionym osobom, znajdującym się na listach wypłat, po sprawdzeniu ich tożsamości. Osoby upoważnione do odebrania świadczenia za osobę znajdującą się na liście wypłat powinny posiadać upoważnienie podpisane przez Dyrektora PUP w Nakle nad Notecią jego Zastępcę, Kierownika Filii PUP w Szubinie lub upoważnionego pracownika Filii, Głównego Księgowego lub Kierownika Ewidencji Świadczeń i Informacji. Upoważnienie, o którym mowa wyżej powinno być dołączone w oryginale do listy wypłat. Wypłaty zasiłków oraz innych świadczeń powinny odbywać się w warunkach lokalowych gwarantujących dobrą obsługę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytacji miejsc przed rozstrzygnięciem przetargu. Wypłaty świadczeń pieniężnych dla klientów Powiatowego Urzędu Pracy w Nakle nad Notecią, winny być dokonywane od 5-tego do 25-tego dnia każdego miesiąca, ustalone przez Zamawiającego w godzinach od 8.00 do 14.00. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określać będzie umowa będąca załącznikiem do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. dotyczących wypłat zasiłków dla bezrobotnych oraz innych świadczeń w poszczególnych, wybranych miejscowościach: - Część A - Nakło nad Notecią - dla bezrobotnych z terenu Miasta i Gminy Nakła nad Notecią, - Część B - Mrocza - dla bezrobotnych z terenu Miasta i Gminy Mrocza, - Część C - Sadki - dla bezrobotnych z terenu Gminy Sadki, - Część D - Kcynia - dla bezrobotnych z terenu Miasta i Gminy Kcynia, - Część E - Szubin - dla bezrobotnych z terenu Miasta i Gminy Szubin, na poszczególne części lub na całość zamówienia. 8. Wysokość prowizji liczona od łącznej kwoty wypłaconych w danym miesiącu świadczeń pieniężnych nie może przekroczyć wysokości 0,8% wypłaconych kwot. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 października 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy § 11. 1. Starosta (prezydent miasta) po uzyskaniu pozytywnej opinii powiatowej rady zatrudnienia może zlecić bankom i innym instytucjom dokonywanie ze środków Funduszu wypłat świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób, jeżeli koszty ich wypłaty nie przekroczą 0,8% wypłaconych kwot. (Dz. U. z 2011 r., Nr 221 poz. 1317)
  15. Usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu
    Zamawiający: Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim, Kamień Krajeński
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa, polegająca na udzieleniu kredytu na spłatę
    wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.632.060,00 PLN.
    Udział środków publicznych w finansowaniu niniejszego zamówienia nie przekroczy
    wyrażoną w złotych równowartość kwoty 193.000 euro
    Wartością zamówienia są odsetki od kredytu. Nie ma możliwości pobrania prowizji z tytułuudzielenia kredytu.
    Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
    Dodatkowe ustalenia: dopuszcza się wcześniejszą spłatę kredytu, dopuszcza się przesunięć spłat kredytu przy uprzednim pisemnym informowaniu banku i uzyskaniu zgody, nie dopuszcza się możliwości pobierania innych prowizji i opłat bankowych oraz
    ponoszenia innych kosztów niż wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ. zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, uruchomienie kwoty kredytu następuje na wniosek zamawiającego. ostateczny termin wykorzystania kredytu ustala się na 30.12.2011r., w przypadku wykorzystania kredytu w mniejszej wysokości nie zmienia się ostateczny
    termin spłaty, a raty kredytu zostaną ustalone w następujący sposób - w 2012 roku spłatazgodnie z terminarzem, natomiast w latach 2013
  16. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 772.300,00 złotych
    Zamawiający: Gmina Śliwice, Śliwice
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 772.300,00 zł (słownie: siedemset siedemdziesiąt dwa tysiące trzysta 00/100 złotych).
    2. Kredyt przeznaczony zostanie na sfinansowanie zadania pod nazwą Budowa drogi w miejscowości Brzozowe Błota, wykupu nieruchomości oraz sfinansowanie wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  17. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.845.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Mrocza
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.845.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  18. udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 850.000,- złotych na dofinansowanie projektu pn. Bory Tucholskie w Labiryntach Natury
    Zamawiający: Gmina Cekcyn, Cekcyn
    1. Łączna kwota kredytu - 850.000,- zł,
    2. Okres kredytowania - 31 sierpnia 2011 r. - 31 grudnia 2021 r.,
    3. Spłata kapitału: w dziesięciu latach - począwszy od roku 2012 do roku 2021, w wysokości po 85.000,- zł w każdym roku (płatne w okresach kwartalnych po 21.250,- zł rata - w terminach do 28 lutego, 31 maja, 31 sierpnia i 30 listopada każdego roku).
    4. Spłata odsetek - na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca w którym nastąpi pobranie pierwszej transzy kredytu,
    5. Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako WIBOR 1M + stała marża Banku,
    6. Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową,
    7. Pobranie kredytu - w momencie zaistnienia potrzeby płatniczej, od dwóch dni po podpisaniu umowy do dnia 31 grudnia 2011 r.,
    8. Prowizja - jednorazowo wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu.
  19. Udzielenie kredytu komercyjnego długoterminowego na realizacje zadania inwestycyjnego w Gminie Mrocza, p n.: Budowa Obwodnicy Miasta Mrocza
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Mrocza
    Warunki Zamawiającego dotyczące zaciągnięcia kredytu: - Kwota kredytu: 1.600.000,00 zł. - Uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji Zamawiającego w następujących terminach i wielkościach (transzach): * I transza: do 31. 07. 2011 r. - w wysokości 200.000,00 zł, * II transza: do 31. 10. 2011 r. - w wysokości 1.400.000,00 zł. - Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy - do dnia 30. 12. 2022 r. - Spłata odsetek bez okresu karencji. - Spłata kapitału po okresie karencji - od dnia 01. 08. 2013 r. - Spłata kapitału w ratach równych - ostatnia rata wyrównująca. - Spłata kapitału (po okresie karencji) i odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca, a w przypadku, gdy termin spłaty przypadnie w dzień wolny od pracy - spłata nastąpi w następnym dniu roboczym po tym dniu, przy czym: * pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia wypłaty I transzy kredytu i kończy się w dniu 31. 08. 2011 r. * kolejne miesięczne okresy odsetkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego, * ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. - Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą. - Jako zabezpieczenie spłaty kredytu ustala się weksel in blanco i deklarację wekslową. - Kwota prowizji ma obejmować wszystkie czynności i opłaty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu. Prowizja określona jest w procentach w stosunku do podjętej kwoty kredytu, płatna w dniu podpisania umowy kredytu. - Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dotyczące przedmiotu zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej. Dla wyliczenia ceny oferty należy przyjąć stopę redyskonta weksli na dzień 06. 06. 2011 r
  20. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.456.000,00 złotych.
    Zamawiający: Gmina Śliwice, Śliwice
    Przedmiotem zamówienia jest
    udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.456.000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta pięćdziesiąt
    sześć tysięcy 00/100 złotych). Kredyt przeznaczony zostanie na pokrycie wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    oraz na sfinansowanie inwestycji pod nazwą Przebudowa drogi gminnej Śliwiczki - Sarnia Góra Etap II oraz
    Modernizacja i doposażenie pomieszczeń GOK w Śliwicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  21. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 680 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2011
    Zamawiający: Gmina Gostycyn, Gostycyn
  22. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Koronowo oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Gmina Koronowo, Koronowo

Inne osoby dla Myk Tomaszewska Zuzanna Maria (61 osób):