Kogo reprezentuje osoba

Należyty Andrzej

w KRS

Andrzej Należyty

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Nazwisko:Należyty
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1953 r., wiek 64 lata
Miejscowości:Białystok (Podlaskie), Toruń (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:500 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czerwieniec Marek Ryszard, Gawęda Janusz Józef, Gwóźdź Jarosław Stanisław, Hajdasz Bogusław Mieczysław, Hazubska Anna Maria, Hazubski Maciej Janusz, Jatczak Urszula, Klisz Ryszard Piotr, Kopyra Konrad Bohdan, Kucharek Robert Sławomir, Lewkowicz Grzegorz, Liebert Karina, Ludera Andrzej, Owadowski Jerzy Wiktor, Piątek Marcin Edward, Prystrom Janusz Henryk, Sikorski Dariusz Maciej, Świderska Alicja Genowefa, Świderski Ryszard, Tołoczko Dariusz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czerwieniec Marek Ryszard, Gawęda Janusz Józef, Gwóźdź Jarosław Stanisław, Hajdasz Bogusław Mieczysław, Hazubska Anna Maria, Hazubski Maciej Janusz, Jatczak Urszula, Klisz Ryszard Piotr, Kopyra Konrad Bohdan, Kucharek Robert Sławomir, Lewkowicz Grzegorz, Liebert Karina, Ludera Andrzej, Owadowski Jerzy Wiktor, Piątek Marcin Edward, Prystrom Janusz Henryk, Sikorski Dariusz Maciej, Świderska Alicja Genowefa, Świderski Ryszard, Tołoczko Dariusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Prystrom Janusz Henryk

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alchem Grupa Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000049251
  2. Alchem Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000048114
  3. Casa-spv Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000617259
  4. Casa-tbr Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000616420
  5. Ciech Pianki Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000386719
  6. Irmeco Irrek Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000081080
  7. Pol-lab Sp. Z O.O., Wilkowice − KRS 0000429689
  8. Pol-lab Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wilkowice − KRS 0000440193
  9. Poll Lab Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000227641
  10. Wzorcuj Sp. Z O.O., Kiczyce − KRS 0000567245

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Alchem Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000041230
  2. Aral Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000032216
  3. Arkadia Smaków Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000485814
  4. Bostik Sp. Z O.O., Kleszczewo − KRS 0000177256
  5. Cembrit Production S.A., Trzemeszno − KRS 0000044235
  6. Cembrit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000234877
  7. Eko - Analiza. Gawęda, Klisz. Sp. J., Bielsko-biała − KRS 0000081104
  8. Hexan Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000219790
  9. Izba Gospodarcza W Piekarach Śląskich, Piekary Śląskie − KRS 0000211456
  10. Partner Lewkowicz, Tołoczko Sp. J., Toruń − KRS 0000284434
  11. Polska Grupa Laboratoryjna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000226364
  12. Vartma Izabela Cieślińska Spółka Komandytowa, Marki − KRS 0000010971
  13. Vitrogen Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000271210

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Dostawa aparatury i sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Infrastruktury i Środowiska Politechniki Częstochowskiej
    Zamawiający: Politechnika Częstochowska, Częstochowa
    Dostawa aparatury i sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Infrastruktury i Środowiska Politechniki Częstochowskiej
  2. Dostawa warzyw wczesnych, owoców i ziemniaków jadalnych wczesnych.
    Zamawiający: Zakład Karny w Koronowie, Koronowo
    GRUPA 1:

    1. Pietruszka (korzeń) ( Pietruszka zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku ) – 2 000 kg, nomenklatura CPV:03221110-0, PN-72/R-75360;
    2. Por ( Por zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku ) –1 500 kg, nomenklatura CPV: 03221300-9, PN-72/R-75360;
    3. Seler (korzeń) ( Seler zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku ) – 2 500 kg, nomenklatura CPV: 03221110-0, PN-72/R-75360;
    4. Kalafior ( zdrowy, świeży, czysty , nienadmarznięty, jednoodmianowy, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w skrzynkach od 10-30 kg ) – 500 kg nomenklatura CPV: 03221420-6, PN-72/R-75360;
    5. Marchew świeża ( Marchew zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych) – 5 000 kg, nomenklatura CPV: 03221112-4, PN-84/R-75358;
    6. Buraki czerwone - ( Buraki czyste, o kształcie charakterystycznym dla odmiany i zabarwieniu przekroju ciemnoczerwonym, charakterystycznym dla odmiany ) – 2 500 kg, nomenklatura CPV: 03221111-7, PN-72/R-75360;
    7. Kapusta świeża biała ( Kapusta głowiasta biała, zdrowa, czysta, nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych) – 3 000 kg, nomenklatura CPV:03221410-3, PN-72/R-75362;
    8. Cebula ( Cebula zdrowa, czysta,sucha, nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych ) –3 000 kg, nomenklatura CPV: 03221113-1, PN-87/R-75357;
    9. Botwinka ( zdrowa, świeża, czysta , nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w skrzynkach od 10-30 kg ) – 400 kg, nomenklatura CPV: 03221300-9, PN-R-75381:1997.

    GRUPA 2:

    1. Ogórki świeże ( zdrowe, świeże, czyste , nienadmarznięte, jednoodmianowe, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w skrzynkach od 10-30 kg ) -
    4 000 kg, nomenklatura CPV: 03221270-9, PN-75/R-74450
    2. Pomidory ( zdrowe, świeże, czyste , jednoodmianowe, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w skrzynkach od 10-25 kg ) – 5 000 kg, nomenklatura CPV:03221240-0, PN-91/-75368,


    GRUPA 3:

    1. Jabłka jadalne ( Jabłka słodko winne, jadalne, soczyste, zdrowe, czyste, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych ) – 1 500 kg, nomenklatura CPV: 03221300-9, PN-77/R-75024






    GRUPA 4:

    1. Ziemniaki jadalne wczesne o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej min. 5 cm bulwy dojrzałe, zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, o dobrym smaku, bez pustych miejsc w środku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych– 30 000kg, nomenklatura CPV: 03212100-1, PN-75/R-74450
  3. „Dostawa indywidualnych aspiratorów powietrza z wyposażeniem dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu”
    Zamawiający: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, Sosnowiec
    Przedmiotem zamówienia jest:

    Dostawa indywidualnych aspiratorów powietrza z wyposażeniem dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
    Pakiet 1. Indywidualne aspiratory powietrza

    Aspirator powietrza
    Parametry techniczne Wymagane parametry
    Indywidualny aspirator powietrza z akumlatorem
    (np. Airchek Touch
    lub równoważny)  zakres przepływu 5 – 5000 ml/min
    (np. z adapterem niskiego przepływu)
     automatyczny restart w przypadku błędów w przepływie
     wyświetlacz LCD pokazujący bieżący czas pracy, całkowity czas pracy oraz aktualny przepływ
     cicha praca poniżej 52 dB
     chroniony ekran LCD
     możliwość przesyłu danych do komputera
     krótki czas ładowania ok. 3h
     aspirator kompatybilny z wyposażeniem dodatkowym do firmy SKC

    Obudowa apsiratora Umożliwiająca pracę na stanowiskach pracy, iskrobezpieczna.
    Czas pracy urządzenia min. 20 h przy przepływie 2 l/min,
    min. 10 h przy przepływie 5 l/min,
    Korekta przepływu Przy zmianach temperatury i ciśnienia np. opatentowany system kontroli przepływu
    Inne - certyfikat producenta
    - cerytyfikat iskrobezpieczny
    - Instrukcja obsługi w języku polskim
    - Bezpłatny serwis w okresie gwarancji na koszt dostawcy (bezpłatny dojazd lub transport urządzenia, części, usługa)
    Ilość sztuk 10

    Wyposażenie do aspiratorów
    Opis wyposażenia Ilość sztuk
    Stacja dokująca z możliwością przesyłu danych do komputera 1 szt.
    Interfejs i oprogramowanie 1 szt.
    Zasilacz do 5 stacji 1 szt.
    Stacja dokująca 4 szt.
    Pokrowiec do pompki 3 szt.



  4. Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego do wyposażenia pracowni przygotowania zawodowego w ramach projektu „Zawodowcy na start” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020.
    Zamawiający: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, Rzeszów
    Dostawa i montaż specjalistycznego fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego do Zespołu Szkół Technicznych w Strzyżowie, oraz dostawa specjalistycznego fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach i Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Ropczycach, obejmująca:
    aparat do pomiaru temperatury topnienia – 1 szt., dygestorium - 2 szt., konduktometr z wyposażeniem – 1 szt., pehametr z wyposażeniem – 1 szt., piec elektryczny – 1 szt., suszarkę laboratoryjną - 2 szt., wagę analityczną - 3 szt., wagę laboratoryjną - 3 szt., wytrząsarkę – 1 szt., doposażenie drobne do pracowni techniki laboratoryjnej i pracowni chemicznej (termometry, biurety, kolby, cylindry) – zestaw, komorę chromotograficzną – 1 szt., lepkościomierze – 1 szt., miernik wielofunkcyjny - pomiar pH, mV, konduktancji – 1 szt., mieszadło magnetyczne – 1 szt., nefelometr – 1 szt., polarymetr – 1 szt., spektrofotometr UV - VIS i bliska podczerwień – 1 szt., autoklaw – 1 szt., cieplarkę – 1 szt., licznik kolonii z pisakiem – 1 szt., mikroskop – 1 szt., stomacher – 1 szt., komorę laminarną- 1 szt., pryzmat w oprawie – 1 szt., pehametry (miernik gleby) – 5 szt., płyn Helliga – 5 szt.
  5. Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego
    Zamawiający: Instytut Ogrodnictwa, Skierniewice
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa plastików i szkła laboratoryjnego wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1. 2. Zamówienie obejmuje 7 odrębnych pakietów. 3. Wymagane są materiały fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, pochodzące z bieżącej produkcji oraz posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium UE. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia plastików i szkła laboratoryjnego w oryginalnych opakowaniach producenta oraz oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Szkło powinno być dobrej jakości, skala w szkle miarowym odporna na ścieranie. 6. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem przez upoważnionych pracowników IO. 7. Dostawy poszczególnych partii powinny być realizowane w przeciągu 21 dni od dnia złożenia zamówienia. Planowane dostawy raz w miesiącu. 8. Ubezpieczenie i transport materiałów do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie materiałów, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu. 9. Wielkości opakowań opisane w formularzu cenowym są wielkościami preferowanymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania plastików i szkła laboratoryjnego w innych opakowaniach, pod warunkiem jednoczesnej zmiany ilości opakowań w sposób, który zapewni zapotrzebowanie Zamawiającego określone w kolumnie „ilość planowana”. 10. Ze względu na specyfikę zamawianego produktu Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 nazwy zostały podane w celu określenia oczekiwanej klasy materiałów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały równoważne muszą posiadać właściwości i cechy jakościowe nie gorsze niż materiały podane w załączniku nr 1. Składając ofertę równoważną Wykonawca będzie zobowiązany w celu udowodnienia „równoważności” złożyć na wezwanie Zamawiającego karty charakterystyki lub inne równoważne dokumenty, które umożliwią porównanie materiałów oferowanych z wymaganymi. 11. Wykonawca dla poszczególnych pozycji w ramach oferowanego Pakietu zobowiązany jest w tabeli Formularza cenowego w rubrykach „Nazwa producenta” wpisać nazwę/markę/oznaczenie firmy produkującej dany materiał, zaś w rubryce „Numer katalogowy”- numer katalogowy, symbol pozwalający na identyfikację danego produktu. 12. Wskazane w Załączniku nr 1 ilości są wielkościami planowanymi przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ww. zakresie. 13. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych poszczególnych materiałów wymienionych w załączniku nr 1 wg bieżących potrzeb, przy niezmiennej wartości umowy za dany Pakiet. 14. Zamawiający gwarantuje zakup 60% wartości plastików i szkła laboratoryjnego. Nie wykupienie przez Zamawiającego pozostałych 40% wartości przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia. 15. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw plastików i szkła laboratoryjnego wyszczególnionych w załączniku nr 1, jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy za dany Pakiet. 16. Warunki skorzystania z prawa opcji: a) skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy, w szczególności większe niż przewidywane zapotrzebowanie na plastiki i szkło laboratoryjne; b) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie trwania umowy; c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem, tj. poprzez złożenie zamówienia szczegółowego. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzysta częściowo z zamówień opcjonalnych); d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i we wzorze umowy. 17. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 18. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 19. Miejsca dostawy: 96-100 Skierniewice: ul. Pomologiczna 13B.
  6. DOSTAWY WARZYW STRĄCZKOWYCH I ŚWIEŻYCH
    Zamawiający: Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, Bydgoszcz
    Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Towar musi charakteryzować się dobrą jakością i walorami smakowymi, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Towar musi być świeży, czysty, suchy, nienadmarznięty.
    Część nr 1 – WARZYWA ŚWIEŻE
    BOTWINA – pęczki od 1 kg do 1,5 kg - 200 kg
    BURAKI CZERWONE - 1 700 kg
    CEBULA - 4 000 kg
    KALAFIOR - 1 100 kg
    KAPUSTA PEKIŃSKA - 350 kg
    KAPUSTA ŚWIEŻA BIAŁA - 2 200 kg
    KAPUSTA ŚWIEŻA CZERWONA - 500 kg
    MARCHEW ŚWIEŻA - 6 200 kg
    OGÓREK ŚWIEŻY - 1 100 kg
    PIETRUSZKA KORZEŃ - 1 300 kg
    POMIDOR ŚWIEŻY - 800 kg
    SELER KORZEŃ - 2 000 kg
    Część nr 2 – ZIEMNIAKI
    ZIEMNIAKI JADALNE WCZESNE, bulwy dojrzałe, niezzieleniałe, bez pustych miejsc w środku - 24 000 kg
    Część nr 3 – WARZYWA STRĄCZKOWE
    FASOLA BIAŁA (suszona) - 2 800 kg
    GROCH (suszony) - 1 700 kg
  7. Dostawa urządzeń chłodniczych, w podziale na pakiety
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń chłodniczych, w podziale na pakiety. 1)Pakiet 1 – dostawa chłodziarko zamrażarki, 2)Pakiet 2 – dostawa lodówki i zamrażarki szufladowej, 3)Pakiet 3 – dostawa zamrażarek szufladowych, 4)Pakiet 4 – dostawa chłodziarko zamrażarki, 5)Pakiet 5 – dostawa zamrażarki niskotemperaturowej, 6)Pakiet 6 – dostawa zestawu back-up CO2 do posiadanej zamrażarki Haier DW-86W100, 7)Pakiet 7 – dostawa lodówki, 8)Pakiet 8 – dostawa zamrażarki niskotemperaturowej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby zamawianych urządzeń, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią Załączniki od nr 2.1 do nr 2.8 do SIWZ.
  8. Produkty z tworzyw sztucznych i zestawy diagnostyczne
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, Bydgoszcz
    Zamówienie do 135.000 euro. Przedmiot zamówienia: 1. Płytki Petriego; 2. Ezy plastikowe; 3. Butelki do hodowli komórkowej; 4. Worki do stomachera i końcówki do pobierania przesącza; 5. Zestawy do izolacji czystego DNA; 6. Jednorazowe końcówki do pipet o pudełka Finnpipette; 7. Zestaw do jakościowego wykrywania DNA Salmonella w próbkach; 8. Zestaw do izolacji DNA z hodowli próbek żywności i próbek środowiskowych; 9. Plastiki.
  9. Dostawa odczynników chemicznych i wzorców.
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Lublin
    Dostawa odczynników chemicznych i wzorców-9 pakietów
  10. Zakup i dostawa artykułów laboratoryjnych wykonanych ze szkła
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie, Krosno
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów laboratoryjnych wykonanych ze szkła wyszczególnionych w załącznikach nr 5 -12 do SIWZ
  11. Dostawa materiałów laboratoryjnych ze szkła, plastiku i innych materiałów na potrzeby Zakładów Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego.
    Zamawiający: Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (realizowana etapami) dostawa laboratoryjnych wyrobów ze szkła, plastiku i innych materiałów (zwanych dalej „materiałami”) na potrzeby Zakładów Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego, podzielona na 16 (szsnaście) odrębnych Części, tj. a) Część I – materiały laboratoryjne - pipety i końcówki do pipet wskazanego producenta lub równoważne; b) Część II – materiały laboratoryjne wskazanego producenta lub równoważne; c) Część III – materiały laboratoryjne do przygotowania próbek dla oznaczeń EPO wskazanego producenta lub równoważne; d) Część IV – materiały laboratoryjne wykorzystywane do wstępnego przygotowania próbek do analiz wskazanego producenta lub równoważne; e) Część V – materiały laboratoryjne do przygotowania próbek wskazanego producenta lub równoważne; f) Część VI – materiały laboratoryjne do immunooczyszczania EPO wskazanego producenta lub równoważne; g) Część VII – materiały laboratoryjne wykorzystywane do przygotowania próbek i wykonania analiz chromatograficznych wskazanego producenta lub równoważne; h) Część VIII – materiały laboratoryjne wykorzystywane do porcjowania próbek wskazanego producenta lub równoważne; i) Część IX – materiały laboratoryjne PP wykorzystywane do przygotowywania odczynników wskazanego producenta lub równoważne; j) Część X – materiały laboratoryjne wykorzystywane w analizach instrumentalnych wskazanego producenta lub równoważne; k) Część XI – materiały laboratoryjne szklane wykorzystywane do przygotowywania odczynników wskazanego producenta lub równoważne; l) Część XII – materiały laboratoryjne - probówki wskazanego producenta lub równoważne; m) Część XIII – materiały laboratoryjne wykorzystywane przy pobieraniu krwi żylnej wskazanego producenta lub równoważne; n) Część XIV - kody kreskowe do oznaczania próbek podawczych wskazanego producenta lub równoważne; o) Część XV – materiały laboratoryjne pomocnicze wskazanego producenta lub równoważne p) Część XVI – materiały laboratoryjne wykorzystywane w analizach immunoluminometrycznych wskazanego producenta lub równoważne. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla poszczególnych Części zamówienia, zawarte są w ,,Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej. 3. Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnymi lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia o parametrach i właściwościach równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że oferowane przez niego przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający ofertę z materiałami równoważnymi, musi spełnić warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 3.1 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane użytkowaniem dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, w szczególności za uszkodzenie sprzętu. 3.2 W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w stosunku do pozycji wskazanej przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn nr 4 Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, poprzez podanie odpowiednio: nazwy PRODUCENTA / dostawcy oferowanego materiału, nr katalogowego i charakterystyki oferowanego produktu oraz załączenia dokumentów, o których mowa w Rozdz. VII pkt 2 SIWZ. 3.3 W przypadku zaoferowania produktu wskazanego przez Zamawiającego jako referencyjny (zgodnie z kolumną nr 2 i nr 3 w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa) dopuszczalne jest niewypełnienie kolumny nr 4. Wykonawca zobowiązany jest, w każdym przypadku, obowiązkowo wskazać w kolumnie nr 5 informację o nr katalogowym producenta oferowanego materiału. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo, a Wykonawca wyraża zgodę na zakup mniejszej ilości materiałów, w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej) oraz zmniejszenia asortymentu określonego w formularzu cenowym spowodowanych zmianą potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres jej obowiązywania. 5. Wykonawca zapewni, że dostarczone materiały, będą miały odpowiedni dla danego rodzaju materiałów okres przydatności. Materiały, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy winny mieć jeszcze nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta.
  12. Dostawa drobnego sprzętu medycznego i odczynników dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
    Dostawa drobnego sprzętu medycznego i odczynników dla Uniwersytetu Rzeszowskiego

    Zamówienie zostało podzielone na 3 części (3 zadania):
    Zadanie nr 1: Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
    Zadanie nr 2: Dostawa odczynników do analiz mleka i przetworów mlecznych
    Zadanie nr 3: Dostawa odczynników do zajęć na Wydziale Medycznym

    opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
  13. Zakup i dostawa artykułów laboratoryjnych wykonanych ze szkła
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie, Krosno
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na zakup i dostawę artykułów laboratoryjnych wykonanych ze szkła wyszczególnionych w załącznikach nr 5 -12 do SIWZ
  14. Jednorazowa dostawa materiałów pomocniczych i odczynników laboratoryjnych
    Zamawiający: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Puławy
    Jednorazowa dostawa materiałów pomocniczych i odczynników laboratoryjnych z podziałem na zadania. Opis przedmiotu zamówienia określają: a) Opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, b) Projekty umów – Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ.

  15. Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
    Dostawa odczynników
  16. Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego do realizacji Wieloletniego Programu Zbierania Danych Rybackich w 2017 r. w podziale na 5 zadań.
    Zamawiający: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Gdynia
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
    1. odczynników chemicznych do oznaczania tlenu,
    2. drobnego sprzętu laboratoryjnego (kolby, gruszki do pipet, lejki, zlewki),
    3. butli, dozowników,
    4. odczynników chemicznych do oznaczania wieku,
    5. pepsyny i kwasu solnego
  17. Dostawa urządzeń laboratoryjnch
    Zamawiający: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Katowice
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, zwanych dalej „urządzeniami”. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2015-2017), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny oraz dodatkowo w zakresie części G- Ultratermostat z akcesoriami- przeszkolenie pracowników Zamawiającego, min. 3 osoby, z teorii, użytkowania i obsługi urządzenia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz autoryzowany serwis gwarancyjny. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, zgodnie poniższym podziałem: 1)Część A: Wytrząsarka do blotów – 1szt., 2)Część B: Inkubator z wytrząsaniem - 1 szt., 3)Część C: Palnik bezpieczeństwa z włącznikiem nożnym - 1 szt., 4)Część D: Mierniki - 2szt., 5)Część E: Elektrody- 9 szt., 6)Część F: Wirówka z rotorem na probówki i paski PCR – 1 szt., 7)Część G: Ultratermostat z akcesoriami – 1 szt. 5.Termin realizacji zamówienia: 1)Część A, D: do 14 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień, 2)Część B,F: do 42 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień. 3)Część C: do 28 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień. 4)Część E: do 21 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień. 5)Część G: do 7 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień. 6.Adres dostawy: a)Część A: Instytut Fizyki, Zakład Fizyki Ciała Stałego Uniwersytetu Śląskiego, ul. 75 Pułku Piechoty 1,41-500 Chorzów; b)Część B: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Anatomii i Cytologii Roślin Uniwersytetu Śląskiego, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice; c)Część C: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Anatomii i Cytologii Roślin Uniwersytetu Śląskiego, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice; d)Część D:Wydział Nauk o Ziemi, Laboratorium Analiz Wody, Uniwersytetu Śląskiego, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec; e)Część E: Wydział Nauk o Ziemi, Laboratorium Analiz Wody, Uniwersytetu Śląskiego, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec; f)Część F: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Mikrobiologii Uniwersytetu Śląskiego,ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice; g)Część G: Instytut Fizyk, Zakład Biofizyki i Fizyki Molekularnej Uniwersytetu Śląskiego, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów. 7.Wymagany minimalny termin gwarancji: 1)Część A- E- 12 m-cy, 2)Część F,G- 24 m-ce. 8.Warunki płatności (termin płatności): do 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
  18. Odczynniki chemiczne i laboratoryjne - II tura
    Zamawiający: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, Szczecin
    Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych
    Część I Odczynniki cz.d.a
    Część II Odczynniki do analizy śladowej
    Część III Odczynniki specjalistyczne
    Część IV Materiały referencyjne
    Część V Zestawy do oznaczania mikotoksyn
    Część VI Roztwory pH
    Część VII Roztwory wzorcowe
    Część VIII Zestawy QuEChERS
    Część IX Wzorce kokcydiostatyków
    Część X Wzorce pestycydów i WWA
    Część XI Wzorce substancji aktywnych
    Część XII Wzorce witamin
    Część XIII Materiały do hodowli komórek
    1) Odczynniki powinny spełniać ogólne wymagania przyjęte dla poszczególnych zadań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
    2) W załączniku nr 1 do SIWZ (formularz cenowy) umieszczono jedynie minimalne wymagania dla przedmiotu zamówienia i dopuszczone będzie każde rozwiązanie spełniające te wymagania.
    3) Dodatkowo powinny spełniać wymagania odnośnie terminów ważności:
    a) Część I - minimalny termin ważności – 3 lata.
    b) Części: II, VI, VII, X- minimalny termin ważności – 2 lata
    c) Pozostałe części - minimalny termin ważności – 1 rok
    4) Odczynniki powinny mieć określony termin ważności dla dostarczanej serii (najlepiej na opakowaniu).
    5) Termin ważności odczynników i wzorców w dniu dostawy powinien wynosić nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta.
    6) Odczynniki muszą być dostarczone w opakowaniach oryginalnych, Zamawiający dopuszcza dostarczanie odczynników w opakowaniach o innej pojemności lub masie niż te wskazane w tabelach, jednakże dopuszczalne są tylko opakowania oryginalne mniejsze, w których łączna ilość odczynnika jest zgodna z całkowitą ilością określoną przez Zamawiającego w tabelach.
    7) Po podpisaniu umowy wykonawca jest zobowiązany dostarczyć razem z towarem, do wszystkich zamawianych przedmiotów zamówienia Certyfikaty Kontroli Jakości każdej serii, oraz dołączyć do każdej dostawy karty charakterystyki zgodne z rozporządzeniem REACH.
    8) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2, oraz w Koszalinie przy ul. Połczyńskiej 70-72.
    9) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego do godz. 13:00.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
    4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W załączniku nr 1 do SIWZ umieszczono jedynie minimalne wymagania dla przedmiotu zamówienia i dopuszczone będzie każde rozwiązanie spełniające te wymagania.
  19. dostawa aparatury laboratoryjnej z podziałem na zadania
    Zamawiający: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Puławy
    dostawa aparatury laboratoryjnej z podziałem na zadania
  20. Dostawa wzorców kalibracyjnych do oznaczania punktu zamarzania w mleku dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
    Dostawa wzorców kalibracyjnych do oznaczania punktu zamarzania w mleku dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie - zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  21. Dostawa odczynników chemicznych i odczynników laboratoryjnych na potrzeby Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego.
    Zamawiający: Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
  22. Dostawa zawiesiny przetrwalników Bacillus subtilis BGA dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  23. Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni poboczy gruntowych w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego
    Zamawiający: Powiat Tatrzański, Zakopane
  24. Dostawa urządzeń laboratoryjnych.
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Chemii, Wrocław
  25. sukcesywne dostawy odczynników i materiałów dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Szczecinie
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Szczecin
  26. Dostawa tworzyw sztucznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku, Białystok
  27. Rozbudowa drogi gminnej „Koziniec” na odcinku km 0+178,20 – 0 +688,30 w miejscowości Czarna Góra, gmina Bukowina Tatrzańska”, wraz z przekazaniem do użytkowania
    Zamawiający: Wójt Gminy, Bukowina Tatrzańska
  28. Dostawa środków odkażających dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  29. Całoroczna obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska
    Zamawiający: Wójt Gminy, Bukowina Tatrzańska
  30. Dostawa oczynników chemicznych, wzorców i materiałów odniesienia dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemologicznej w Szczecinie na rok 2017
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie, Szczecin
  31. Dostawa łaźni wodnej, starterów oraz sprzętu kuchennego do wyposażenia pracowni Technologii Żywności.
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  32. Dostawa urządzeń laboratoryjnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu część A Zamrażarka niskotemperaturowa -86 stopni C na potrzeby Katedry Onkologii
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, Wrocław
  33. Wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1654K Ząb – Ratułów – Ciche – Chochołów od km 0+000 do km 1+054 w miejscowości Bustryk
    Zamawiający: Powiat Tatrzański, Zakopane
  34. Sukcesywna dostawa czynników diagnostycznych, odczynników chemicznych i wyrobów diagnostycznych dla Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Siedlcach
    Zamawiający: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Siedlcach, Siedlce
  35. „Dostawa indywidualnych aspiratorów powietrza z wyposażeniem oraz kalibratora przepływu dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu”
    Zamawiający: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, Sosnowiec
  36. Dostawa różnych urządzeń laboratoryjnych oraz odczynników laboratoryjnych
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  37. „Dostawa odczynników medycznych”
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  38. Dostawa odczynników chemicznych, materiałów laboratoryjnych i mikroskopów
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  39. sukcesywne dostawy odczynników i materiałów dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Szczecinie
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Szczecin
  40. Dostawa sprzętu medycznego oraz materiałów medycznych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  41. Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do zastosowań w celach dydaktycznych dla Jednostek Organizacyjnych UTP
    Zamawiający: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich, Bydgoszcz
  42. Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, materiałów mikrobiologicznych i laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie, Rzeszów
  43. Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, materiałów mikrobiologicznych i laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie, Rzeszów
  44. Dostawa odczynników
    Zamawiający: Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  45. Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych i testów na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gdańsk
  46. Dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej, laboratoryjnej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  47. Dostawa materiałów, urządzeń medycznych i sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  48. Dostawa testów do wykrywania antybiotyków i innych substancji przeciwbakteryjnych w mleku dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  49. Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych.
    Zamawiający: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie, Konin
  50. Dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  51. Jednorazowa dostawa materiałów pomocniczych i odczynników laboratoryjnych (DZ-2501/364/16)
    Zamawiający: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Puławy
  52. Sukcesywna dostawa różnych produktów leczniczych i wyrobów farmaceutycznych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej
    Zamawiający: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej, Warszawa
  53. Przetarg nieograniczony na dostawę mikroskopów, sprzętu pomiarowego oraz laboratoryjnego dla Morskiego Instytutu Rybackiego – Państwowego Instytutu Badawczego w Gdyni.
    Zamawiający: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Gdynia
  54. Dostawa odczynników chemicznych, podłoży mikrobiologicznych oraz materiałów pomocniczych wg pakietów zamkniętych
    Zamawiający: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, Wrocław
  55. Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby laboratoriów Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Zamawiający: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Warszawa
  56. Dostawa z montażem dygestorium chemoodpornego dla Laboratorium Kontrolno –Analitycznego UOKiK z siedzibą w Kielcach
    Zamawiający: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Warszawa
  57. Zakup i dostarczenie akcesoriów oraz odczynników chemicznych
    Zamawiający: Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Warszawa
  58. Dostawa pH metrów dla Akademii Morskiej w Szczecinie
    Zamawiający: Akademia Morska w Szczecinie, Szczecin
  59. Sprzęt laboratoryjny II
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, Bydgoszcz
  60. Dostawa wraz z montażem aparatury naukowo-badawczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 24 części
    Zamawiający: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Lublin
  61. Dostawa urządzeń laboratoryjnych na potrzeby LBM w IRZiBŻ PAN w Olsztynie
    Zamawiający: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie, Olsztyn
  62. Zakup aparatury na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej - DO-120.362/134/16
    Zamawiający: Politechnika Białostocka, Białystok
  63. Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury medycznej wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu UMB z podziałem na 5 części
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  64. Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury medycznej wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu UMB z podziałem na 6 części.
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  65. Dostawa chłodziarki laboratoryjnej, dwudrzwiowej,jednokomorowej dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  66. Dostawa urządzeń laboratoryjnych wraz z usługą wzorcowania dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Olsztyn
  67. Dostawa warzyw i owoców
    Zamawiający: Zakład Karny w Kłodzku, Kłodzko
  68. Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego ujętego w 4 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
    Zamawiający: Gdański Uniwersytet Medyczny, Gdańsk
  69. Dostawa zamrażarek laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  70. Dostawa pirometru dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  71. Dostawa komory laminarnej
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza, Brzozów
  72. Dostawa armatury głębinowej z miernikiem tlenu i sondą
    Zamawiający: Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  73. Dostawy warzyw świeżych,ziemniaków do Zakładu Karnego w Garbalinie
    Zamawiający: Zakład Karny w Garbalinie, Łęczyca
  74. Dostawa termostatu o pojemności 18 litrów dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  75. Dostawa chłodziarek laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  76. Dostawa materiałów różnych metalowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  77. Dostawa wirówek laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  78. Dostawa chłodziarko - zamrażarek dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  79. Produkty z tworzyw sztucznych II
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, Bydgoszcz
  80. Dostawa aparatury medycznej wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu UMB z podziałem na 6 części
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  81. Dostawa wyposażenia dla Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu
    Zamawiający: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kielce
  82. Dostawa materiałów pomocniczych dla Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Rzeszów
  83. Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
    Zamawiający: Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Warszawa
  84. Dostawa wytrząsarki oraz materiałów jednorazowego użytku dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  85. dostawa materiałów pomocniczych i odczynników laboratoryjnych
    Zamawiający: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Puławy
  86. Dostawa materiałów jednorazowych i materiałów zużywalnych w 2 częściach dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku, Gdańsk
  87. Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury medycznej wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu UMB z podziałem na 5 części
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Białystok
  88. Dostawa materiałów jednorazowych, końcówek specjalistycznych, materiałów zużywalnych, szkła laboratoryjnego oraz odzieży ochronnej w 8 częściach dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku"
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku, Gdańsk
  89. Dostawa wytrząsarki laboratoryjnej z nakładkami na butelki, rozdzielacze i falkony dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  90. Dostawa odczynników wzorców i materiałów pomocniczych dla Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Rzeszów
  91. Dostawa odczynników laboratoryjnych.
    Zamawiający: Uniwersytet Zielonogórski Biuro Zamówień Publicznych, Zielona Góra
  92. Dostawa cieplarek dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  93. Całoroczna obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska
    Zamawiający: Wójt Gminy, Bukowina Tatrzańska
  94. Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, materiałów mikrobiologicznych i laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie, Rzeszów
  95. Dostawy warzyw świeżych (znak sprawy 06/2016)
    Zamawiający: Zakład Karny, Potulice
  96. Dostawa wytrząsarki przenośnej do zestawu QuECHERS dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce
  97. Dostawa specjalistycznej aparatury laboratoryjnej dla potrzeb Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego zlokalizowanego w Puławach, z podziałem na zadania
    Zamawiający: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Puławy
  98. Dostawa odczynników laboratoryjnych
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, Kraków
  99. Dostawa specjalistycznej aparatury laboratoryjnej z podziałem na zadania
    Zamawiający: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Puławy
  100. „Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie” Część 1: Rozbudowa posiadanego chromatografu PerkinElmer CLARUS o dodatkowy detektor FID wraz z instalacją. Część 2: Dostawa chłodziarki laboratoryjnej wraz z drobnym sprzętem laboratoryjnym."
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, Sulechów
  101. Dostawa standardów i wzorców GC, HPLC i LC/MS/MS dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, Siedlce