Kogo reprezentuje osoba

Napieraj Krzysztof Kazimierz

w KRS

Krzysztof Kazimierz Napieraj

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krzysztof
Drugie imię:Kazimierz
Nazwisko:Napieraj
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1960 r., wiek 59 lat
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Gniewkowo (Kujawsko-pomorskie), Kcynia (Kujawsko-pomorskie), Włocławek (Kujawsko-pomorskie), Świecie (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:32 w aktualnych firmach, 6 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borkowski Bogdan Stanisław, Burker Witold Eugeniusz, Ciżkowicz Piotr Bartosz, Cyrson Edward Franciszek, Dąbrowski Jacek, Dankowski Józef, Drzewiecki Stanisław, Kania Sieniawski Antoni, Kiełpiński Jan Krystian, Moś Marek, Napierała Wojciech Krzysztof, Rybarski Sławomir, Smoczyński Włodzimierz Marian, Szczepkowska Ewa Małgorzata, Wadyński Andrzej Piotr, Ziółkowski Radosław Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiśniewski Józef Antoni
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chojnacki Mariusz, Cyganek Grzegorz Paweł, Furman Dominik Piotr, Grabowicz Andrzej Michał, Gruszka Grzegorz Stefan, Kowalewski Marcin, Olejnik Radosław Krzysztof, Pawłowski Roman, Stasiak Krzysztof Kazimierz, Stielow Jacek, Szczęsny Zbigniew Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żóltowska Urszula Ewa
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Daliga Martin Marius, Kuźma Jan, Laskowski Janusz Stanisław, Laskowski Paweł Andrzej, Modrzyński Paweł Waldemar, Sancewicz Witold Paweł, Sosnowski Jacek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grabowska Anna Maria, Jankowski Karol, Sarnowski Sławomir, Szymczak Stefan, Ziemski Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawadzka Elżbieta
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bugaj Hanna, Dembek Roman, Dudziński Grzegorz Zygmunt, Ferlin Marek Piotr, Grobelski Artur Ryszard, Kopicki Ryszard Adam, Megger Beata Magdalena, Nurkiewicz Krzysztof Marian, Pankowska Irena Maria, Papiński Michał, Piecyk Teresa, Reinke Halina, Robaczewski Roman, Sieracki Lucjan Jan, Sypniewski Marcin, Trzebuchowski Tomasz, Turowiec Barbara Urszula, Urbańczyk Jarosław, Wójcik Małgorzata Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łada Nikodem Łukasz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Błażejewski Andrzej, Chiliński Tomasz Piotr, Corbin Jean-pierre Fernand, Czapka Wojciech, Drozdowska Halina Danuta, Farion Alexandre Benoit, Kościelski Witold Andrzej, Kowalewski Edward, Kowalewski Witold, Malinowski Roman Henryk, Mazur Wojciech, Nowak Piotr, Pałka Jarosław Juliusz, Prucnal Krzysztof Zbigniew, Studzińska Barbara Janina
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Daliga Martin, Dobrowolski Rafał Aleksander, Januszewski Ryszard Jan, Kufel Piotr, Miszczuk Tomasz, Rymarz Daniel, Sabat Andrzej Marek, Szołucha Marian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zabłocka Anna
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszak Adam Heliodor, Borowik Anna, Konieczka Alicja, Kłosowski Tomasz, Manicka Elżbieta Anna, Molenda Tomasz, Rakoczy Bartosz, Sienkiewicz Leszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojtasik Karol Maria
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grobelny Henryk Wincenty, Malerowicz Mieczysław Adam, Rakoczy Bartosz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pacewicz Wojciech

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Administracja Domów Miejskich Adm Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000124375
  2. Aero Partner Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000450276
  3. Agencja Gospodarcza Greiv Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000636162
  4. Agtes S.A., Warszawa − KRS 0000430838
  5. Agtes Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000148563
  6. Alarm - Serwis Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000394757
  7. Albano Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000659836
  8. Alkorstal Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000593361
  9. Alkorstal Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bydgoszcz − KRS 0000602287
  10. Aqua Seen Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000420009
  11. Aviation Infotic Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sosnowiec − KRS 0000625171
  12. Balticservis Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000532434
  13. Bank Pocztowy S.A., Bydgoszcz − KRS 0000010821
  14. Bank Spółdzielczy W Kcyni, Kcynia − KRS 0000129481
  15. Bbc Borkowski Cywińska Adwokaci i Partnerzy Spółka Partnerska, Warszawa − KRS 0000393567
  16. Belma Accessories Systems Sp. Z O.O., Białe Błota − KRS 0000059208
  17. Bit - System Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000556471
  18. Bkt Elektronik Sp. Z O.O., Białe Błota − KRS 0000572913
  19. Boruta-zachem S.A., Bydgoszcz − KRS 0000482497
  20. Bractwo Strzeleckie W Szubinie Zał. 1924 R., Szubin − KRS 0000123714
  21. Centrum Odszkodowań Rekompensa Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000260509
  22. Certified Transport Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000668840
  23. Chemwik Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000522387
  24. Chs Computers Jacek Stielow Barbara Stielow Sp. J., Warszawa − KRS 0000124264
  25. Cube.itg S.A., Wrocław − KRS 0000314721
  26. Dalkia Północ Sp. Z O.O., Świecie − KRS 0000127332
  27. Dalkia Przasnysz Sp. Z O.O., Przasnysz − KRS 0000073332
  28. Dantex-waryński Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000528098
  29. Dantex-waryński Iii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000563196
  30. Dantex-waryński Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000451998
  31. Dario Rossi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000669013
  32. Decora S.A., Środa Wielkopolska − KRS 0000224559
  33. Delikta Odszkodowania Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000688840
  34. Dopłacamy.pl Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000660148
  35. Dopłacimy.pl Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000496161
  36. Drew-holz Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000728953
  37. Ef2 Corporate Finance Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000773453
  38. Elsico Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000231296
  39. Endecja.pl, Warszawa − KRS 0000295374
  40. Eqlibrium Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000712820
  41. Eqlibrium Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000475240
  42. Euro-bud Firma Inżynieryjna K.s. Sarnowscy Sp. J., Włocławek − KRS 0000375990
  43. Europejski Serwis Gospodarczy Edb Dyrekcja Bydgoska Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000125691
  44. Europejskie Centrum Finansowania Gospodarki Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000662625
  45. Eventus Dochodzenie Odszkodowań Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000443634
  46. Eventus Dochodzenie Odszkodowań Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bydgoszcz − KRS 0000608325
  47. Evolution Trade Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000381795
  48. Federacja Stowarzyszeń Służb Mundurowych Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa − KRS 0000342738
  49. Firma Fenster Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000672587
  50. Fox Tail Sp. Z O.O., Lisi Ogon − KRS 0000607300

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. .abc. - Gospodarka Odpadami Sp. Z O.O. W Likiwidacji, Stalowa Wola − KRS 0000472450
  2. 01cyberaton S.A., Warszawa − KRS 0000293918
  3. Aerosol International Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000404792
  4. Aforti Factor S.A., Warszawa − KRS 0000274431
  5. Agencja Media Sport Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000192370
  6. Akopol Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000071351
  7. Algolytics Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000074723
  8. Algolytics Technologies Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000717723
  9. Apator Powogaz S.A., Poznań − KRS 0000028129
  10. Apator Telemetria Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000290726
  11. Apator-kfap Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000203801
  12. Atant Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000664207
  13. Autra Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000124394
  14. Bank Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000015525
  15. Bankowe Towarzystwo Kapitałowe S.A., Warszawa − KRS 0000042764
  16. Bdc Development Ii Sp. Z O.O., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000629506
  17. Bdc Development S.A., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000699158
  18. Biuro Projektów Biprochem Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000058258
  19. Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego W Bydgoszczy Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000248370
  20. Biuro Tłumaczeń Salinas.pl Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000659979
  21. Bondspot S.A., Warszawa − KRS 0000022931
  22. Bpbk Chodkiewicza 15 Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000103551
  23. Budimex Auto-park Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000048276
  24. Bydgoski Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000163436
  25. Bydgoski Park Przemysłowo-technologiczny Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000237714
  26. Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000070489
  27. Bydgoskie Towarzystwo Żużlowe Polonia, Bydgoszcz − KRS 0000177040
  28. Calltech Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000039817
  29. Centralny Dom Maklerski Pekao S.A., Warszawa − KRS 0000024477
  30. Chemoservis-dwory S.A., Oświęcim − KRS 0000287238
  31. Ciech Cargo Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000065799
  32. Dalkia Międzyrzec Podlaski Sp. Z O.O., Międzyrzec Podlaski − KRS 0000058276
  33. Dalkia Świdnik Sp. Z O.O., Świdnik − KRS 0000040002
  34. Dalkia Zamość Sp. Z O.O., Zamość − KRS 0000044500
  35. Datarino Sp. Z O.O., Łaziska Górne − KRS 0000466917
  36. De Iure Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000132676
  37. Dębowy Park Iii Sp. Z O.O., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000676820
  38. Dired.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000668838
  39. Dom Maklerski Banku Bps S.A., Warszawa − KRS 0000304923
  40. Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000048901
  41. Domino - Profit Group Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000205666
  42. Elektrownia Wiatrowa Kamieńsk Sp. Z O.O., Kamieńsk − KRS 0000178672
  43. Enea Bioenergia Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000376459
  44. Energobilans Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000194022
  45. Energorem Płock Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000136106
  46. Ensee Soft Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000432470
  47. Ensee Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000414930
  48. Evolution Ltd. Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000670166
  49. Fabryka Aparatury Pomiarowej Pafal S.A., Świdnica − KRS 0000057162
  50. Fast Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000094236

Powiązane przetargi (38 szt.):
  1. Dostawa wody pitnej i odprowadzanie ścieków dla obiektów Szkoły Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 65 im. Czesława Tańskiego, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody pitnej i odprowadzanie ścieków dla obiektów Szkoły Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.,zgodnie z obowiązującymi Wykonawcę przepisami. Planowana ilość wody pobieranej w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 20500 m3, ilość odprowadzanych ścieków wyniesie około 20000 m3. Podane ilości są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Obowiązki dostawcy: - dostarczanie wody zgodnie z warunkami technicznymi o ciśnieniu umożliwiającym normalne użytkowanie i o jakości odpowiadającej wymogom określonym przez Ministra Zdrowia, - odbiór w sposób ciągły ścieków z nieruchomości odbiorcy, - zapewnienie zdolności posiadanych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych do realizacji dostaw wody i odprowadzania ścieków, - sprawowanie kontroli nad urządzeniami wodociągowymi i kanalizacyjnymi stosownie do posiadanych procedur i ustanowionych warunków stałych kontroli ich funkcjonowania, - utrzymanie i zainstalowanie na własny koszt wodomierza głównego
  2. Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Lublinie.
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Lublinie: Serwer w ilości 1 szt.,Zasilacz awaryjny UPS - konfiguracja 1 w ilości 15 szt. + 2 szt. w zamówieniu opcjonalnym,zasilacz awaryjny UPS - konfiguracja 2 w ilości 6 szt. + 2 szt. w zamówieniu opcjonalnym, drukarka do zwrotek kopert w ilości 2 szt.,przełącznik KVM w ilości 16 szt.,szafa przeznaczona na serwery i zasilacze awaryjne Rack Mount w ilości 15 szt., skanery biurkowe w ilości 22 szt., klawiatury komputerowe w ilości 100 szt.,myszy komputerowe w ilości 100 szt.

  3. Zakup parkomatów wraz z osprzętem
    Zamawiający: Gmina Żnin, Żnin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami w Gminie Żnin. Zakres zamówienia obejmuje:
    1) dostawę i montaż 16 sztuk nowych, sprawnych technicznie urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) w Gminie Żnin w miejscach wskazanych i ustalonych przez Zamawiającego - wraz ze znakami informacyjnymi (litera P);
    2) przeszkolenie minimum 5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, serwisu i naprawy urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) w Gminie Żnin;
    3) serwis gwarancyjny urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) przez zadeklarowany okres;
    4) dostarczenie minimum 5 kompletów kart Mifare;
    5) dostarczenie minimum 6 dodatkowych pojemników na monety;
    6) system do obsługi komputerowej urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) - system elektronicznej ewidencji danych dotyczący zarejestrowanych wykroczeń i wydawanych abonamentów. Ewidencja winna być prowadzona w postaci komputerowych baz danych obsługiwanych z poziomu wyspecjalizowanego oprogramowania do zarządzania strefami parkingowymi i wspomagania egzekucji opłat. Wykonawca ponadto zainstaluje i skonfiguruje identyczne oprogramowanie na trzech stanowiskach komputerowych w siedzibie Zamawiającego;
    7) zdalny nadzór nad urządzeniami w oparciu o moduł GSM;
    8) trzy urządzenia kontrolerskie dla Kontrolerów SPP wraz z oprogramowaniem windykacyjnym,
    9) dostawa i montaż znaków drogowych (zgodnie z załącznikiem pomocniczym do SIWZ).
  4. Dostawa wody pitnej i odprowadzanie ścieków dla obiektów Szkoły Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 65 im. Czesława Tańskiego, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody pitnej i odprowadzanie ścieków dla obiektów szkoły Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy w okresie od 01.01.2016r do 31.12.2016r. Planowana ilość wody pobieranej w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 21400m3, ilość odprowadzanych ścieków wyniesie około 20900m3.
  5. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2015/2016
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią, Nakło nad Notecią
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2015/2016 w podziale na VI części:
    I - Gmina Sadki, II. Gmina Mrocza, III Gmina Nakło, IV Gmina Kcynia, V Gmina Szubin, Chodniki
  6. Modernizacja ( przebudowa) nawierzchni dróg i placów, wykonanie podjazdu do budynku oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Warzynie
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Warzynie, Gniewkowo
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg i placów, wykonanie podjazdu do budynku oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Warzynie. Szczegółowy zakres zamówienia określa obmiar oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  7. Dzierżawa urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami w Gminie Nakło nad Notecią.
    Zamawiający: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o., Nakło nad Notecią
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami w Gminie Nakło nad Notecią. Zakres zamówienia obejmuje:1.1. dzierżawę 15 sztuk nowych, wyprodukowanych w 2015 roku, sprawnych technicznie urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) na terenie Gminy Nakło nad Notecią oraz ich montaż wraz ze znakami informacyjnymi (literą P) w miejscach wskazanych i ustalonych przez Zamawiającego;1.2. przeszkolenie minimum 3 i maksymalnie 8 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) w Gminie Nakło nad Notecią;1.3. serwisowanie urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) w Gminie Nakło nad Notecią przez cały okres trwania umowy;1.4. dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) w Gminie Nakło nad Notecią przez cały okres trwania umowy;1.5. dostarczenie 5 kompletów kart MiFare; 1.6. dostarczenie 6 dodatkowych pojemników na monety;1.7. dostarczenie, instalację i uruchomienie systemu do obsługi komputerowej urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) w Gminie Nakło nad Notecią - system elektronicznej ewidencji danych dotyczący również zarejestrowanych wykroczeń i wydawanych abonamentów. Ewidencja winna być prowadzona w postaci komputerowych baz danych obsługiwanych z poziomu wyspecjalizowanego oprogramowania do zarządzania strefami parkingowymi. Licencja na jedno stanowisko.1.8. zdalny nadzór nad urządzeniami w oparciu o moduł GSM;1.9. trzy urządzenia kontrolerskie;1.10. system do windykacji należności - licencja na jedno stanowisko stacjonarne oraz na trzy urządzenia kontrolerskie;1.11. demontaż urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz ze znakami informacyjnymi (litera P) w Gminie Nakło nad Notecią - w terminie do 14 dni od dnia zakończenia umowy;1.12. koszt transportu urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami w Gminie Nakło nad Notecią, a także materiałów eksploatacyjnych w całym okresie obowiązywania umowy;1.13. ponoszenie wszystkich kosztów związanych ze zmianą opłat za parkowanie w SPP w trakcie trwania umowy (np. koszty zmiany tablic i programów urządzeń do pomiaru czasu parkowania i inne).2. Minimalne wymagania techniczne dla urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych (parkomatów) w Gminie Nakło nad Notecią:2.1. Urządzenia powinny być zgodne ze wszystkimi wymaganiami i normami dotyczącymi urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów), a w szczególności normy PN-EN 12414:2002 oraz określone w niniejszej specyfikacji. W przypadku rozbieżności urządzenie powinno spełniać wymagania surowsze.2.2. Urządzenia powinny spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04 listopada 2014r w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Załącznik Nr 1 poz. 41). 2.3. Urządzenia powinny być zasilane bezprzewodowo - wyposażone w panel solarny, gwarantując ciągłą eksploatację przez okres minimum 6 miesięcy. 2.4. Panel solarny powinien być zintegrowany z obudową i nie wystawać poza obrys poprzeczny obudowy. Powinien być pochylony pod kątem minimum 15° oraz posiadać możliwość instalacji w minimum dwóch położeniach względem obudowy (ustawienie w kierunku większego nasłonecznienia). 2.5. Urządzenia powinny posiadać zabezpieczenie przed fałszowaniem dowodów wpłat.2.6. Urządzenia powinny akceptować uiszczanie opłat monetami o nominałach od 10 gr do 5 zł - dla PLN oraz opcjonalnie od 10 centów do 2 euro - dla EUR (pobór opłat w systemie liniowym). Parkomaty nie wydają reszty. 2.7. Urządzenia powinny posiadać wbudowane w obudowie wymienne czytelne etykiety (napisane w języku polskim, niemieckim i angielskim) z informacjami o stawkach opłat parkingowych i godzinach obowiązywania opłat wraz z podaniem podstaw prawnych ich poboru, oraz czytelną instrukcję obsługi urządzenia; niniejsze informacje powinny być również wyświetlane na ekranie urządzenia;2.8. Urządzenia powinny posiadać wbudowaną w obudowę urządzenia wymienną etykietę umieszczoną w widocznym miejscu dla korzystających z parkomatu osób z regulaminem płatnego parkowania oraz informację na temat bezpłatnego postoju dla osób niepełnosprawnych (regulamin stanowi Załącznik do niniejszej Specyfikacji). Nie dopuszcza się naklejek.2.9. Urządzenia powinny dokumentować wpływy z tytułu parkowania, czas opłaconego parkowania, oraz:2.9.1. dane specyficzne dla urządzeń (nazwy i numery, miejsce ustawienia, daty oddania do użytku;2.9.2. liczbę wydanych biletów;2.9.3. aktualną sumę przychodów;2.9.4. informację o statusie każdego urządzenia (sprawny - niesprawny);2.9.5. meldunek o rodzaju usterki (np. brak papieru, awaria);2.9.6. aktualną zawartość kasetki. 2.10. Urządzenia muszą umożliwiać wydruk biletu parkingowego na rolkach o szerokości papieru w zakresie od 60 do 80 mm, na bilecie muszą znajdować się co najmniej: data, czas rozpoczęcia i zakończenia parkowania, adres parkomatu, numer biletu (zapisany w postaci alfanumerycznej), wysokość przyjętej wpłaty, sposób umieszczania biletu w pojeździe oraz numer kontaktowy biura SPP.2.11. Zastosowana technologia druku oraz właściwości papieru muszą zapewniać trwałość i pełną czytelność informacji wydrukowanych na bilecie przez okres minimum 5 lat, w taki sposób, aby bilet w całym tym okresie służył jako dowód księgowy.2.12. Miejsce odbioru biletu powinno być podświetlone przez czas zapewniający wygodne pobranie biletu, ewentualnie do przejścia parkomatu w stan uśpienia.2.13. Urządzenia powinny posiadać bez szczelinowy czytnik kart MiFare, służący do kontroli stanu urządzenia, stanu serwisowania oraz stanu kolekcji monet.2.14. Urządzenia muszą posiadać dostęp do funkcji serwisowych jedynie dla uprawnionych. Dostęp następuje po zbliżeniu karty funkcyjnej (zbliżeniowej w technologii MiFare) oraz wpisywaniu kodu PIN. Po interwencji uprawnionej osoby urządzenie drukuje bilet, stanowiący dowód obecności pracownika w określonym dniu i godzinie, przy danym urządzeniu oraz zapisuje ten fakt w swojej pamięci. Otwarcie drzwi urządzenia bez użycia ww. karty powoduje zapis w pamięci urządzenia zdarzenia nieautoryzowanego otwarcia oraz włączenie alarmu dźwiękowego.2.15. Urządzenia muszą być wykonane ze stali nierdzewnej dwufazowej o grubości co najmniej 2 mm, odporne na uszkodzenia mechaniczne, pomalowane farbą odporną na działania czynników atmosferycznych w kolorze szarym, daszki urządzeń muszą być pomalowane na kolor niebieski.2.16. Urządzenia muszą posiadać powłokę lakierniczą wykonaną w technologii malowania proszkowego.2.17. Urządzenia muszą posiadać wyjmowany bezpieczny (samozamykający się) pojemnik na monety o pojemności co najmniej 2500 monet.2.18. Urządzenia powinny być oznakowane przy pomocy znaku informacyjnego z dużą literą P oraz napisem PARKOMAT. Znak powinien być umieszczony na wysokości nie mniejszej niż 2,0m i nie większej niż 2,30m, licząc od podłoża.2.19. Urządzenia powinny być wyposażone w odporne na włamania zamki, chroniąc skarbiec na monety przed kradzieżą.2.20. Urządzenia powinny pozwalać kierowcy na anulowanie operacji w dowolnym momencie (przed jej ostatecznym zaakceptowaniem) i jej powtórzenie.2.21. Urządzenia powinny posiadać system czujników kontrolnych i monitorowania poszczególnych elementów urządzenia (poziom papieru w zasobnikach lub na rolce, zapełnienie skarbca, naładowanie akumulatora), zapewniających zewnętrzną sygnalizację w przypadku wystąpienia nieprawidłowości w działaniu oraz blokadę funkcjonowania w przypadku niedomknięcia drzwiczek. Czujnik kontrolny poziomu papieru powinien mieć możliwość regulowania (indywidualnego ustawienia dla każdego parkomatu poziomu papieru, przy którym następuje sygnalizacja.2.22. Ewentualny zanik napięcia nie może powodować zniszczenia bazy danych rozliczeń finansowych.2.23. Urządzenia powinny posiadać prosty i zrozumiały interfejs (intuicyjny zakup biletu).2.24. Urządzenia muszą posiadać podświetlany wyświetlacz LCD.2.25. Urządzenia muszą posiadać wysoki stopień zabezpieczeń na akty wandalizmu.2.26. Urządzenia muszą posiadać system alarmowy.2.27. Urządzenia muszą posiadać zasilanie solarno - akumulatorowe. 2.28. Zakres pracy w temperaturze od -25°C do +55°C;2.29. Urządzenia powinny posiadać możliwość rozbudowy o nowe, lepsze funkcje w tym obowiązkowo o dodanie modułu płatności bankowych stykowych i bezstykowych typu payPass PayWave (bez wymiany drzwi lub panelu frontowego). 2.30. Urządzenia muszą realizować wydruk raportów i statystyk - zawierający co najmniej informacje o sumarycznej wartości opłat wniesionych gotówką, z rozbiciem na poszczególne monety.2.31. Urządzenia powinny obsługiwać żetony okolicznościowe, np. dukaty miejskie.2.32. Urządzenia muszą być wyposażone w podświetloną klawiaturę posiadająca oddzielne cyfry od 0 do 9, oraz litery alfabetu bez polskich znaków wraz z klawiszami funkcyjnymi, służącymi do wprowadzania danych, np. nr rejestracyjny pojazdu i lub zawiadomień. Wymaga się zastosowania klawiatury w pełni dotykowej na płycie czołowej urządzenia. Wymagany układ klawiatury: QWERTY.2.33. Urządzenia powinny być wyposażone w panel dotykowy, który będzie odpowiadał za zaakceptowanie, anulowanie transakcji, wybór taryfy oraz wybór języka. Nie dopuszcza się przycisków piezo elektrycznych.2.34. Dane dotyczące transakcji (w tym finansowe), dane serwisowe oraz dane dotyczące zbiórki monet muszą być dostępne bezzwłocznie dla Zamawiającego. Dane muszą być dostępne bezzwłocznie po zakończeniu danej operacji/zaistnieniu zdarzenia. W przypadku kolejkowania transakcji lub zdarzeń - bezzwłocznie po zakończeniu ostatniego zdarzenia/transakcji. Dane muszą być przechowywane w pamięci nieulotnej urządzenia.2.35. Urządzenia powinny mieć możliwość wyświetlania po wybudzeniu urządzenia i/lub na końcu transakcji dowolnych informacji - wg własnego uznania Zamawiającego.2.36. Urządzenia powinny umożliwiać dowolne programowanie taryf (opłat) z uwzględnieniem np. dni wolnych od opłat (minimum na trzy lata do przodu), zmian wynikających z przepisów prawa krajowego i lokalnego, zmiany czasu letniego na zimowy i odwrotnie, oraz innych potrzeb Zamawiającego.2.37. Urządzenia powinny umożliwiać projektowanie wzoru biletu z możliwością umieszczania na nim dowolnych ciągów liter (w tym polskich znaków) i liczb oraz prostych grafik - wg potrzeb Zamawiającego. Dostęp przez użytkownika posiadającego odpowiednie uprawnienia. W dniu dostawy, na bilecie muszą zostać umieszczone co najmniej następujące informacje:2.37.1. dane Wystawcy i Sprzedawcy, w tym adres, nr telefonu do biura Strefy Płatnego Parkowania, NIP, REGON;2.37.2. numer identyfikacyjny parkomatu oraz nazwa ulicy jego usytuowania;2.37.3. numer biletu zawierający kod zabezpieczający;2.37.4. data, godzina i minuta wydania biletu;2.37.5. kwota wniesionej opłaty;2.37.6. data, godzina i minuta upływu ważności biletu, drukowane czcionką pogrubioną i powiększoną;2.37.7. numer rejestracyjny pojazdu, drukowane czcionką pogrubioną i powiększoną;2.37.8. informacja o konieczności umieszczenia biletu za przednią szybą pojazdu;2.37.9. czas, na jaki opłacono postój.2.38. Wielojęzyczne wyświetlanie informacji (j. polski, j. angielski, j. niemiecki) - język polski powinien zostać ustawiony domyślnie.2.39. W przypadku wystąpienia zdarzenia uniemożliwiającego korzystanie z parkomatu powinien on podawać informację o możliwości zakupu biletu w najbliższym urządzeniu wraz ze wskazaniem jego lokalizacji. W takiej sytuacji powinien zostać uruchomiony cykl zakończenia pracy, a przyjęta od użytkownika kwota zwrócona/niepobrana.2.40. Na ekranie urządzenia powinny być widoczne informacje dotyczące aktualnego czasu (zegar), aktualnej daty oraz informacja, że w tym dniu opłaty nie są wymagane (jeżeli zachodzi taki przypadek), wysokości wniesionej opłaty, daty i godziny, do której parkowanie zostało opłacone.2.41. Urządzenie musi umożliwiać drukowanie dowodu uiszczenia opłaty dodatkowej w urządzeniu (dotyczy tylko jednego parkomatu zlokalizowanego w biurze SPP).2.42. Materiały zastosowane w urządzeniu powinny być dopuszczone do stosowania na terenie UE.3. Wymagania dotyczące przenośnych terminali kontrolerskich:Wszystkie terminale muszą być jednego typu i o jednakowych parametrach technicznych. Każdy terminal musi spełniać podane niżej warunki:3.1. Urządzania posiadające ergonomiczny kształt obudowy, przystosowany do trzymania urządzenia w jednej ręce, posiadające dwa punkty mocowania paska naramiennego umożliwiającego wygodną pracę i przenoszenie urządzenia.3.2. Urządzenie powinno być przystosowane do pracy w warunkach zewnętrznych, w tym w trakcie występowania opadów atmosferycznych. Zakres temperatur pracy od -20°C do +50°C.3.3. Urządzenie powinno posiadać odporność mechaniczną na upadek z wysokości minimum 1,0 metra na betonowe podłoże, potwierdzone zgodnością ze stosowną normą wykazaną w fabrycznej specyfikacji urządzenia.3.4. Całkowita waga urządzenia wraz z akumulatorem bez rolki papieru nie powinna przekraczać 800 gram.3.5. Terminal mobilny powinien być wyposażony w pamięć umożliwiającą nieprzerwaną pracę urządzenia przez co najmniej 10 godzin, ekran z możliwością podświetlania i regulacji kontrastu, odporny na zarysowania, pokryty folią ochronną antyrefleksyjną.3.6. Urządzenie powinno posiadać interfejs w języku polskim i zintegrowaną klawiaturę alfanumeryczną, umożliwiającą wprowadzenie numerów rejestracyjnych pojazdów i pozostałych danych do sprawdzenia dokonania opłaty i niezbędnych do wystawienia zawiadomienia.4. Wymagania dotyczące oprogramowania do ewidencji oraz windykacji należności:Oprogramowanie obejmuje system windykacyjny do rozliczania nieopłaconych postojów w SPP oraz oprogramowanie na terminale mobilne do kontroli wnoszenia opłat za parkowanie.4.1. Oprogramowanie do windykacji i ewidencji należności za parkowanie powinno spełniać następujące kryteria:4.1.1. posiadać kompatybilność z systemem zainstalowanym na urządzeniach przenośnych,4.1.2. spełniać wymagania GIODO dotyczące zabezpieczeń danych osobowych,4.1.3. mieć możliwość rozliczania wystawionych zawiadomień, wystawiania abonamentów, wystawiania rozliczeń/upomnień,4.1.4. mieć możliwość elektronicznej wymiany danych z CEPiK, 4.1.5. posiadać możliwość do wystawiania/rozliczania tytułów egzekucyjnych z możliwością wycofania oraz przekserowania tytułu do innego US,4.1.6. posiadać moduł umożliwiający tworzenie wszelkich raportów oraz zestawień ze zgromadzonych danych, a także wyposażony w graficzny kreator formularzy oraz raportów, umożliwiając tworzenie własnych szablonów drukowanych dokumentów,4.1.7. być wyposażone w automatyczny algorytm przedawniania spraw,4.1.8. zawierać moduł kasowy do rejestracji wszystkich dokonywanych wpłat z możliwością zastosowania czytnika kodów paskowych skanującego nadrukowany kod na dokumencie zawiadomienia,4.1.9. być wyposażone w mechanizm automatycznego księgowania wpłat z elektronicznych wyciągów bankowych,4.1.10. musi posiadać możliwość utworzenia kartoteki zobowiązanego,4.1.11. być wyposażone w możliwość szybkiego wyszukiwania spraw po numerze, nazwisku, numerze PESEL, REGON a także NIP,4.1.12. umożliwiać komunikację dwustronną w trybie online lub offline (przy pomocy stacji dokującej) z terminalem przenośnym w zakresie odczytywania danych o wystawionych dodatkowych opłatach, konfigurowanie programu terminala, wymianę generowanej przez program listy abonamentów, czarnej listy, listy pojazdów uprzywilejowanych,4.1.13. posiadać możliwość wystawiania dokumentów księgowych, między innymi KP KW,4.1.14. posiadać system sczytywania zdjęć oraz podpinania ich pod zawiadomienia,4.1.15. posiadać mechanizm automatycznego kwalifikowania spraw pod kątem gotowości do wszczęcia procedury windykacyjnej oraz posiadać opcję seryjnego tworzenia dokumentów upomnień oraz tytułów egzekucyjnych,4.1.16. być wyposażone w możliwość wydruku zwrotek pocztowych do wytworzonej korespondencji z możliwością nadruku na zwrotce kodu paskowego,4.1.17. posiadać możliwość generowania pocztowych książek podawczych z możliwością rozbicia ich na poszczególne miasta,4.1.18. współpracować z czytnikiem kodów paskowych, umożliwiając tym samym skanowanie zwrotek pocztowych w celu rejestrowania w systemie doręczeń pism,4.1.19. posiadać możliwość drukowania ewidencji tytułów wykonawczych z rozbiciem na poszczególne urzędy skarbowe, 4.1.20. posiadać możliwość zablokowania prowadzonego postępowania windykacyjnego na wskazany przez pracownika okres (np. w przypadku złożenia reklamacji czy odwołania),4.1.21. posiadać możliwość rezerwacji wskazanej w konfiguracji oprogramowania puli nadawanych numerów postępowań dla każdego pracownika prowadzącego windykację z osobna; mechanizm powinien rezerwować pulę numerów automatycznie przy próbie rozpoczęcia nowego postępowania, a po jej wyczerpaniu przydzielić i zarezerwować kolejną partię wolnych numerów,4.1.22. posiadać możliwość buforowania generowanych dokumentów do wydrukowania w trakcie ich tworzenia z możliwością wysyłania do drukarki polecenia ich wydruku jako jedno zadanie (zapobieganie mieszania się kolejkowych wydruków na drukarce sieciowej),4.1.23. posiadać wbudowaną listę Urzędów Skarbowych z możliwością jej edytowania; lista powinna zawierać nazwy US z zasięgiem terytorialnym jaki dany Urząd obejmuje swoim działaniem; lista powinna być przeszukiwana przez oprogramowanie i automatycznie podpowiadać właściwy US, do jakiego powinien być skierowany tytuł egzekucyjny, 4.1.24. posiadać funkcję umożliwiająca generowanie powtórnego zapytania do CEPiK dla danych ze zbioru PESEL do pism nieodebranych w terminie; opcja powinna umożliwiać ręczną weryfikację otrzymanych danych, porównywanie ich z danymi PESEL oraz adresem, na jaki została wygenerowana korespondencja; pracownik w przypadku zgodności otrzymanych danych ze zbioru PESEL z adresem, na jaki zostało wysłane upomnienie powinien mieć możliwość zaznaczenia tego faktu w Systemie i uznania pisma za skutecznie doręczone, co spowoduje przekazanie sprawy do dalszego etapu windykacji; w przypadku niezgodności adresów pracownik powinien mieć możliwość zaznaczenia tego faktu w Systemie i rozpoczęcia procedury od początku dla nowo przypisanego adresu; System powinien rozróżniać na każdym etapie postępowania dane wprowadzone automatycznie z systemu CEPiK od danych zweryfikowanych przez pracownika ręcznie w celu stosowania odrębnych procedur w trakcie procesu windykacji,4.1.25. być zgodne z systemami operacyjnymi MS Windows 7, Windows 8, 8.1., Windows XP oraz wykonane w technologii min. 32 - bit.4.2. Oprogramowanie do kontroli wnoszenia opłat za parkowanie zainstalowane na mobilnych terminalach powinno spełniać następujące kryteria: 4.2.1. posiadać możliwość wystawiania zawiadomień w formie papierowej,4.2.2. umożliwiać archiwizację dokonywanych wydruków w nieulotnej pamięci terminala z możliwością wydruku kopii zawiadomienia oraz zaprogramowania okresu ich przechowywania,4.2.3. umożliwiać wydruk zawiadomienia, zawierający unikalny numer zawiadomienia, datę oraz godzinę czynności, numer służbowy kontrolera, numer parkomatu wraz z adresem, przy którym wystawiono dokument, numer rejestracyjny pojazdu, markę pojazdu oraz powód nałożenia opłaty dodatkowej; wydruk powinien być możliwy na drukarce terminala kontrolerskiego, jak również w dowolnym aktywnym parkomacie w SPP,4.2.4. podpowiadać markę pojazdu podczas wprowadzania kolejnych liter/znaków z możliwością przewijania listy z klawiszami funkcyjnymi,4.2.5. umożliwiać zmianę całości treści wydruku zawiadomienia przez uprawnionego pracownika,4.2.6. umożliwiać wydruk na dokumencie zawiadomienia kodu paskowego zawierającego jego unikatowy numer, 4.2.7. umożliwiać wysyłanie w czasie rzeczywistym wystawionych zawiadomień do oprogramowania nadrzędnego lub komunikację z nim przy pomocy stacji dokującej,4.2.8. umożliwiać wysłanie sms-a alarmowego na zaprogramowany numer telefonu zawierającego lokalizację kontrolera w przypadku zagrożenia; opcja powinna być uruchamiana w szybki i dyskretny sposób,4.2.9. umożliwiać wysłanie zdjęć przed oraz po fakcie wydruku opłaty dodatkowej; zdjęcia muszą być powiązane z opłatą dodatkową,4.2.10. umożliwiać synchronizację w trakcie komunikacji z oprogramowaniem nadrzędnym tzw. czarnej listy zawierającej numery rejestracyjne pojazdów z ilością nieopłaconych zawiadomień; lista powinna być przeszukiwana automatycznie w trakcie wprowadzania numeru rejestracyjnego, a w przypadku wystąpienia na niej pojazdu kontroler powinien być niezwłocznie informowany o ilości nieopłaconych zawiadomień, 4.2.11. umożliwiać synchronizację w trakcie komunikacji z oprogramowaniem nadrzędnym tzw. listy pojazdów uprzywilejowanych, zawierającej numery rejestracyjne pojazdów; lista powinna być przeszukiwana automatycznie w trakcie wprowadzania numeru rejestracyjnego,a w przypadku wystąpienia na niej pojazdu kontroler powinien być niezwłocznie informowany,4.2.12. umożliwiać generowanie i umieszczanie na wydruku zawiadomienia unikatowego numeru rachunku bankowego dla każdego zawiadomienia z osobna, w celu umożliwienia łatwej identyfikacji wpłat (ostatnie cyfry rachunku powinny odpowiadać numerowi zawiadomienia),4.2.13. umożliwiać wydruk raportu końca zmiany.5. Wymagania dotyczące serwisu eksploatacyjnego i technicznego dostarczonego systemu. Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązuje się również do:5.1. kompleksowego serwisu gwarantującego stałą gotowość operacyjną urządzeń, obejmujący m. in. naprawy i wymiany wszystkich urządzeń, w tym przede wszystkim urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami w Gminie Nakło nad Notecią, lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzeń nieczynnych w okresie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania;5.2. usuwania wszelkich awarii i uszkodzeń urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami w Gminie Nakło nad Notecią w terminie nie dłuższym niż 16 godzin od chwili wysłania wiadomości e - mail o ich zaistnieniu, z zastrzeżeniem, że wszelkie szkody w zakresie oznakowania, awarii, kradzieży czy uszkodzenia urządzeń, kradzieży kasetek z pieniędzmi usuwa na swój koszt, oraz będzie on dochodzić na własny koszt i we własnym zakresie odszkodowania od osoby, która ww. szkody spowodowała;5.3. zagwarantowania nieodpłatnych wszelkich materiałów eksploatacyjnych w tym rolek termicznych do parkomatów;5.4. zapewnienia przez Wykonawcę, od godz. 700 do godz. 1500 przez wszystkie dni robocze, osoby dyspozycyjnej, odpowiedzialnej za instruktaż i pomoc Zamawiającemu - przez okres trzech miesięcy od daty podpisania protokołu bez uwag; osoba ta powinna być dostępna telefonicznie, a w przypadku sytuacji skomplikowanych musi być na miejscu w czasie dwóch godzin od powiadomienia;5.5. zapewnienia zapasu części zamiennych, pozwalających na płynną rotację i naprawę urządzeń w czasie trwania gwarancji; koszty czynności serwisowych ponosic będzie Wykonawca;5.6. przeprowadzenia szkolenia pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego (minimum 3 - maksymalnie 8) z obsługi parkomatów; zaznajomienia i wyjaśnienia zasad funkcjonowania poszczególnych podzespołów oraz przeszkolenia z obsługi systemu zarządzania parkomatami (monitorująco - kontrolny).6. Wymagania dotyczące systemu komputerowego do zarządzania urządzeniami do pobierania opłat parkingowych (parkomatami) w Gminie Nakło nad Notecią:6.1. System komputerowy do zarządzania urządzeniami do pobierania opłat parkingowych (parkomatami) musi umożliwiać zobrazowanie pełnej funkcjonalności urządzeń, tj.:6.1.1. stan urządzeń;6.1.2. poziom naładowania baterii urządzeń;6.1.3. zarządzanie urządzeniami, np. wyłączenie urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów);6.1.4. stan kasy urządzenia z możliwością zdefiniowania co najmniej dwóch poziomów sygnalizacji napełnienia kasy urządzeń, np. 50% i 80% lub poziom kwotowy w zależności od pojemności kasy urządzenia;6.1.5. możliwość definiowania dowolnych grup urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów);6.1.6. podgląd na realizowane transakcje gotówkowe z dokładnym wyszczególnieniem nominałów monet dla każdej transakcji osobno;6.1.7. podgląd na realizowane transakcje za pomocą kart płatniczych;6.1.8. definiowanie użytkowników uprawnionych do uruchamiania systemu z możliwością definicji praw dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu (administrator posiada pełne prawa dostępu do wszystkich funkcji systemu);6.1.9. tworzenie harmonogramu taryf pracy urządzeń z podaniem dokładnych dat obowiązywania oraz harmonogram przesyłany do urządzeń;6.1.10. programowanie wyglądu oraz treści biletu parkingowego wraz z ewentualną opcją wprowadzenia elementów graficznych (logo);6.1.11. programowanie informacji wyświetlanych na ekranie urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów).6.2. Raporty generowane przez system:6.2.1. zestawienia wpływów za dowolnie podany okres (liczony od dnia rozpoczęcia działania urządzeń do pobierania opłat parkingowych - parkomatów) z urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) w rozbiciu na gotówkę i pozostałe formy płatności, np. karty płatnicze lub inne karty;6.2.2. zestawienia wpływów za dowolnie podany okres (liczony od dnia rozpoczęcia działania urządzeń do pobierania opłat parkingowych - parkomatów) z podziałem na pojedyncze urządzenia do pobierania opłat parkingowych (parkomaty), grupy tych urządzeń, oraz w rozbiciu na gotówkę i pozostałe formy płatności, np. karty płatnicze lub inne karty;6.2.3. zestawienie wykorzystania urządzeń w zadanym przedziale czasowym w ciągu dnia pracy urządzenia, np. w rozbiciu na godziny oraz ilość i wartość transakcji;6.2.4. wszystkie wygenerowane raporty muszą mieć możliwość zapisu do plików w formacie PDF, xls, w taki sposób, aby mogły być użyte do tworzenia innych raportów, statystyk i zestawień poza systemem.7. W zakresie montażu urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) w Gminie Nakło nad Notecią, Wykonawca zobowiązuje się do:7.1. wykonania przedmiotu umowy z materiałów i urządzeń własnych, przy użyciu własnych narzędzi, urządzeń i sprzętu - wolnych od wad fizycznych i prawnych, odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadających aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu w krajach UE, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. 2014 poz. 883 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi i do powszechnego stosowania w budownictwie;7.2. montażu urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) poprzez wykonanie fundamentów z materiałów własnych Wykonawcy na jego koszt, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz trwałe przytwierdzenie do nich parkomatów w sposób uniemożliwiający mechaniczne ich oderwanie od podłoża, gwarantujące jego nienaruszalność. Preferowane są gotowe elementy (prefabrykaty) tak, aby zminimalizować czas samego montażu, jak również obszar zajęcia pasa drogowego, dla którego Wykonawca musi uzyskać oddzielną decyzję administracyjną. Zamawiający wymaga, aby wykopy pod prefabrykaty były wykonywane bez użycia ciężkiego sprzętu budowlanego. Zamawiający żąda, aby dostarczone urządzenia do pobierania opłat parkingowych (parkomaty) w SPP w chwili składania ofert były nowe i znajdowały się w seryjnej produkcji (rok produkcji - 2015);7.3. zapewnienia specjalistycznego kierownictwa dla montażu dostarczonych przez siebie maszyn i urządzeń, oraz pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do prac realizowanych przez Podwykonawców;7.4. prowadzenia montażu urządzeń zgodnie z przepisami BHP i p.poż. oraz ograniczenia uciążliwości prowadzenia prac montażowych;7.5. zapewnienia w miejscu montażu urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów), w granicach przekazanych przez Zamawiającego, utrzymania czystości i należytego stanu porządkowego, usuwania zanieczyszczeń z miejsca montażu związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia na własny koszt;7.6. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe i wynikającego z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu umowy powierza, lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje; (ograniczenie znaków - cd w SIWZ!).
  8. Usługa przyjęcia i unieszkodliwienia ścieków z terenu Kompleksu Utylizacji Odpadów Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp.z o.o. w Bydgoszczy przy ul. Prądocińskiej 28<br> MKUO ProNatura/ZP/NO/11/15
    Zamawiający: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o., Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i unieszkodliwianie ścieków z Kompleksu Utylizacji Odpadów Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy przy ul. Prądocińskiej 28. Ścieki stanowią mieszaninę wód odciekowych z kwater składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne BALAST, wód odciekowych z kopca bioenergetycznego BIO-EN-ER, Kompostowni kontenerowej odpadów ulegających biodegradacji oraz ścieków z myjni płytowej, ścieków z mycia posadzek w Stacji Segregacji Odpadów, ścieków bytowych pochodzących z budynku socjalno-administracyjnego. Zakres i warunki określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ.
  9. Dostawa wody i odprowadzenie ścieków dla budynku przy ul. Dworcowej 63 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Dostawa wody i odprowadzenie ścieków dla budynku przy ul. Dworcowej 63 w Bydgoszczy
  10. Dostawa wody pitnej i odprowadzanie ścieków dla obiektów Szkoły Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 65 im. Czesława Tańskiego, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody pitnej i odprowadzanie ścieków dla obiektów Szkoły Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. zgodnie z obowiązującymi Wykonawcę przepisami. Planowana ilość wody pobieranej w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 20000m3, ilość odprowadzanych ścieków wyniesie około 19000m3. Podane ilości są orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Dostawa wody pitnej i odprowadzanie ścieków do systemu kanalizacyjnego musi mieć charakter ciągły i odbywać się w sposób nieprzerwany przez okres obowiązywania umowy
  11. Dostawa wody i odprowadzanie ścieków do budynków Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego - część II dostawa wody i odprowadzenie ścieków nieruchomości przy ul. Powstańców Wlkp. 10 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
    Dostawa wody i odprowadzanie ścieków do budynków Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego - część II dostawa wody i odprowadzenie ścieków nieruchomości przy ul. Powstańców Wlkp. 10 w Bydgoszczy.
  12. Dostawa wody i odprowadzanie ścieków do budynków Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego - część I dostawa wody i odprowadzenie ścieków nieruchomości przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody i odprowadzanie ścieków z Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego z nieruchomości przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy
  13. Dostawa wody i odprowadzenie ścieków dla Domu Studenta nr 3 w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Wielkopolskich 46.
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wody i odprowadzenie ścieków dla Domu Studenta nr 3 w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Wielkopolskich 46.
  14. Dostawa i montaż instalacji technologicznej uzdatniania wody fontanny POTOP zlokalizowanej w Parku Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy - spółka z o.o., Bydgoszcz
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostawy i montażu instalacji technologicznej uzdatniania wody w zakresie obejmującym:
    - Układ zmiękczający wodę,
    - Układ filtrujący wodę z pompą obiegową,
    - Lampę UV wysokociśnieniową,
    - Stację kontrolno-pomiarową i dozującą- do korekty PH i dezynfekcji,
    - Układ ochrony przed glonami,
    - Prace instalacyjne (rur KO, elektryczne, wentylacji, układu sterowania poziomu wody-montaż sondy).
  15. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wody i odprowadzenie ścieków dla czterech budynków dydaktycznych Collegium Medicum w Bydgoszczy: a) Budynek Wydziału Farmaceutycznego ul. Jurasza 2 w Bydgoszczy b) Budynek dydaktyczny Patomorfologii ul. M.C. Skłodowskiej 9 w Bydgoszczy c) Budynek dydaktyczny ul. Dębowa 3 w Bydgoszczy d) Budynek Zakładów Teoretycznych ul. Karłowicza 24 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wody i odprowadzenie ścieków dla czterech budynków dydaktycznych Collegium Medicum w Bydgoszczy:
    a) Budynek Wydziału Farmaceutycznego ul. Jurasza 2 w Bydgoszczy
    b) Budynek dydaktyczny Patomorfologii ul. M.C. Skłodowskiej 9 w Bydgoszczy
    c) Budynek dydaktyczny ul. Dębowa 3 w Bydgoszczy
    d) Budynek Zakładów Teoretycznych ul. Karłowicza 24 w Bydgoszczy
  16. Świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej od 1 stycznia 2014 r. na czas nieokreślony.
  17. Dostawa wody i odprowadzenie ścieków do budynków Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego. ( dostawa wody i odprowadzenie ścieków do budynku Biblioteki przy ul. Szymanowskiego 3 w Bydgoszczy)
    Zamawiający: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wody i odprowadzenie ścieków do budynków Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
    ( dostawa wody i odprowadzenie ścieków do budynku Biblioteki przy ul. Szymanowskiego 3 w Bydgoszczy). Szczególwy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia.
  18. świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzenie ścieków
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzenie ścieków z nieruchomości należącej do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy
  19. Świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odbioru ścieków
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Zaopatrzenia w wodę nieruchomości położonej w Bydgoszczy przy ul. Grunwaldzkiej 50 i odprowadzenie ścieków
  20. Dostawa wody i odprowadzanie ścieków do budynków Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego - część I dostawa wody i odprowadzenie ścieków do budynków basenu, hali sportowej i magazynowo - szatniowego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
    Dostawa wody i odprowadzanie ścieków do budynków Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego - część I dostawa wody i odprowadzenie ścieków do budynków basenu, hali sportowej i magazynowo - szatniowego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy
  21. Usługa przyjęcia i unieszkodliwiania ścieków z terenu Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.<br> MKUO ProNatura/WR/1/13
    Zamawiający: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o., Bydgoszcz
  22. Zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  23. Dostawy wody za pomocą sieci wodociągowej oraz odprowadzanie ścieków do sieci kanalizacyjnej
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4246, Bydgoszcz
  24. dostarczenie wody pitnej i odprowadzenie ścieków do następujących obiektów Uniwersytetu: bud. Wydziału Zarządzania przy ul. Fordońskiej 430, bud. Wydziału Rolniczego i Biotechnologii przy ul. Bernardyńskiej 6.8, bud. przy ul. Seminaryjnej 5, bud. Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt przy ul. Mazowieckiej, 28; budynki przy ul. Ks. A. Kordeckiego 20, bud. Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej przy ul. Seminaryjnej 3; Dom Studenta przy ul. Koszarowej 9; Dom Akademicki przy ul. Dworcowej 79 i kompleks budynków przy Al. prof. Kaliskiego 7.
    Zamawiający: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich, Bydgoszcz
  25. dostawa wody za pomocą sieci wodno-kanalizacyjnej oraz odprowadzanie ścieków do sieci wodno-kanalizacyjnej
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Bydgoszcz
  26. DOSTAWA WODY I ODPROWADZENIE ŚCIEKÓW DLA POTRZEB BUDYNKU PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 16 W BYDGOSZCZY
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  27. Świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków z obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  28. Dostarczanie wody do nieruchomości Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki przy al. Mickiewicza 2 w Bydgoszczy i odprowadzanie ścieków z tej nieruchomości
    Zamawiający: Teatr Polski im. Hieronima Konieczki, Bydgoszcz
  29. Usługa przyjęcia i unieszkodliwienia ścieków z terenu Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy<br> MKUO ProNatura/WR/4/11
    Zamawiający: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o., Bydgoszcz
  30. Dostawa wody i odprowadzanie ścieków do budynku Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego - część 1 dostawa wody i odprowadzenie ścieków do budynków przy ul. Poniatowskiego 12 i Kościeleckich 8 w Bydgoszczy
    Zamawiający: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
  31. Kompleksowe dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków dla budynków Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego, Bydgoszcz
  32. Dostawy wody za pomocą sieci wodociągowej oraz odprowadzanie ścieków do sieci kanalizacyjnej
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4246, Bydgoszcz
  33. Świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odbioru ścieków obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  34. Świadczenie usług polegających na dostarczaniu wody i odbioru ścieków z budynku siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  35. Świadczenie usługi dostarczania wody i odprowadzania ścieków z budynku koszarowego w Bydgoszczy przy ul. Poniatowskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  36. dostawa energii cieplnej
    Zamawiający: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku, Pasłęk
  37. Postępowanie o udzielenie zamówienia z wolnej ręki na świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odbiór ścieków
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  38. dostawę energii cieplnej do KP w Gniewie
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk

Inne osoby dla Napieraj (53 osoby):