Kogo reprezentuje osoba

Omilianowicz Daniel

w KRS

Daniel Omilianowicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Daniel
Nazwisko:Omilianowicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1976 r., wiek 43 lata
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Poznań (Wielkopolskie), Sady (Wielkopolskie), Suwałki (Podlaskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:9 w aktualnych firmach, 256 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Polit Dariusz Romuald, Polit Tadeusz Antoni
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Marszałek Mariusz Eligiusz, Omilianowicz Renata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wajchert Krzysztof
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kułakowska Renata Maria, Kułakowski Henryk, Omilianowicz Renata
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grabalski Arkadiusz Sławomir, Kozikowski Tomasz, Kułakowska Renata, Kułakowski Bogusław, Kułakowski Henryk, Omilianowicz Marian, Pasiewicz Tomasz, Płoski Arkadiusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sagała Marcin Tomasz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejowski Władysław, Mysiukiewicz Robert Cezary
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejowski Władysław, Omilianowicz Renata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejewska Lubow
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jaros Dominik, Jaros Tomasz Szczepan, Kościuch Karol, Tokarek Krzysztof Zenon
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Kowalewski Michał, Marszałek Mariusz Eligiusz, Mysiukiewicz Robert Cezary
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Marszałek Mariusz Eligiusz
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Derejko Paweł Sławomir, Omilianowicz Renata, Szumowska Anna Henryka, Szumowski Łukasz Jan, Wilski Paweł Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jakubowski Paweł Jan
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Koterbiak Monika, Raczek Elżbieta Maria, Raczek Krzysztof
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Koterbiak Monika, Raczek Elżbieta Maria
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernaciak Hubert, Kościuch Karol
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Płoski Arkadiusz
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Płoski Arkadiusz, Stobierski Przemysław Rafał
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kamiński Jacek, Simaszko Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wasilewski Marcin
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Polkowski Sylwester Maciej
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernaciak Adam Piotr, Bernaciak Karol, Kościuch Karol
  19. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bierć Artur Łukasz, Biernacki Tomasz Wiktor, Kowalewski Michał, Kryca Bogdan, Maciejewski Mateusz Adam, Nguyen Edyta, Rymaszewski Piotr, Trepka Aleksander, Trepka Artur, Woźniak Paweł Artur
  20. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Derejko Paweł Sławomir, Szumowska Anna Henryka, Szumowski Łukasz Jan, Wilski Paweł Jerzy
  21. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernaciak Adam Piotr, Omilianowicz Renata
  22. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Trepka Aleksander, Trepka Artur
  23. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Kowalewski Michał
  24. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Kowalewski Michał
  25. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Kowalewski Michał
  26. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Kowalewski Michał
  27. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sebuń Zbigniew Stanisław
  28. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol
  29. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol
  30. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol
  31. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Staranowicz Natalia Anna
  32. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Staranowicz Natalia Anna
  33. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernaciak Adam Piotr

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kamiński Tomasz Jacek, Król Grzegorz, Olszyński Jarosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrzesiński Jerzy
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernaciak Adam Piotr, Bernaciak Karol, Pietrzyk Bernaciak Lena

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Poliwka Marek
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Marszałek Mariusz Eligiusz, Omilianowicz Renata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wajchert Krzysztof
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grabalski Arkadiusz Sławomir, Kozikowski Tomasz, Kułakowska Renata, Kułakowski Bogusław, Kułakowski Henryk, Omilianowicz Marian, Pasiewicz Tomasz, Płoski Arkadiusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sagała Marcin Tomasz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarowicz Ernest, Drab Arkadiusz Jerzy, Kozikowski Tomasz, Kubacki Cezary Andrzej, Leszczyński Mateusz, Suski Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hołubowicz Marek Cezary
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejowski Władysław, Mysiukiewicz Robert Cezary
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejowski Władysław, Omilianowicz Renata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciejewska Lubow
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Leuthold Florian, Oryl Marta, Pantkowski Adam, Rudziński Piotr Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Świerczyński Marcin
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Kowalewski Michał, Marszałek Mariusz Eligiusz, Mysiukiewicz Robert Cezary
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Marszałek Mariusz Eligiusz
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernaciak Hubert, Kościuch Karol
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Płoski Arkadiusz
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Płoski Arkadiusz, Stobierski Przemysław Rafał
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Staranowicz Janusz, Staranowicz Natalia Anna
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Staranowicz Janusz, Staranowicz Natalia Anna
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bierć Artur Łukasz, Biernacki Tomasz Wiktor, Kowalewski Michał, Kryca Bogdan, Maciejewski Mateusz Adam, Nguyen Edyta, Rymaszewski Piotr, Trepka Aleksander, Trepka Artur, Woźniak Paweł Artur
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernaciak Adam Piotr, Omilianowicz Renata
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościuch Karol, Lutostański Stanisław, Staranowicz Janusz, Staranowicz Natalia Anna

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4fun Media S.A., Warszawa − KRS 0000235128
  2. Aber Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000083608
  3. Academian Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000463660
  4. Academian Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000583119
  5. Aegis Info Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000369177
  6. Aleksander Trepka Spółka Komandytowa, Bydgoszcz − KRS 0000576896
  7. Am Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000719945
  8. Bioecon Sp. Z O.O., Sady − KRS 0000367331
  9. Biogress Sp. Z O.O., Sady − KRS 0000589506
  10. Bioseco Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000459938
  11. Biovege Sp. Z O.O., Wilczkowice Dolne − KRS 0000456562
  12. Bja House Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000622186
  13. Bondegard Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000530914
  14. Botanio Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000075724
  15. Cdm Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000018423
  16. Centrum Handlowe - Słupsk Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000241932
  17. Centrum Usług Finansowych Drukarnia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000565423
  18. Certus Kancelaria Brokerska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000559381
  19. Comekoprojekt Sp. Z O.O., Sady − KRS 0000383716
  20. Condix Park Sp. Z O.O., Sady − KRS 0000804949
  21. Condix S.A., Sady K.poznania − KRS 0000220697
  22. Consultor S.A., Warszawa − KRS 0000446509
  23. Copernicus Trustee Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000206402
  24. Corpus Iuris Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000220182
  25. Czysta Energia Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000359796
  26. Detal Wm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000363072
  27. Development Finance Services Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000083031
  28. Devolf Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000451721
  29. Dh Real Estate Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000518287
  30. Di International Sp. Z O.O., Marki − KRS 0000155362
  31. Diabelski Młyn Koronowo Sp. Z O.O., Stary Dwór − KRS 0000640361
  32. Diabelski Młyn Koronowo Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Stary Dwór − KRS 0000639512
  33. Dineros Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000542368
  34. Dominium Capital Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000072368
  35. Drinks Unlimited Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000094378
  36. Drużyna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000575173
  37. Ecg Poland Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000339473
  38. Ecofish Sp. Z O.O., Sady − KRS 0000514472
  39. Edoktor24 International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000590547
  40. Eko-centrum Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000079900
  41. Ekodrewno Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000214695
  42. Elektryk Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000202468
  43. Enerhome Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000549054
  44. Enerhome Sp. Z O.O., Hajnówka − KRS 0000562881
  45. Enorm Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000263095
  46. Europejski Fundusz Pożyczkowy S.A., Poznań − KRS 0000609705
  47. Ew Zadzim - Szadek Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000311082
  48. Finnowacja Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000452208
  49. Fort Park Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000790467
  50. Forteca Finanse Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000790188

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Acek Properties Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000251293
  2. Alumetal S.A., Kęty − KRS 0000177577
  3. Arteria S.A., Warszawa − KRS 0000226167
  4. Azagroup S.A., Warszawa − KRS 0000535527
  5. Bank Spółdzielczy W Suwałkach, Suwałki − KRS 0000176287
  6. Bbf Management S.A., Warszawa − KRS 0000111646
  7. Bbi Development S.A., Warszawa − KRS 0000033065
  8. Belgravia Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000223166
  9. Bella Italia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000291989
  10. Beron International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000399861
  11. Bras S.A., Bydgoszcz − KRS 0000044204
  12. Brilla Sp. Z O.O. - Jasna 1 Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000461262
  13. Capital Kopernik S.A., Toruń − KRS 0000394568
  14. Cardiac Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000560100
  15. Cd Projekt S.A., Warszawa − KRS 0000006865
  16. Centrum Wspierania Projektów Europejskich S.A., Wrocław − KRS 0000311116
  17. Ciech S.A., Warszawa − KRS 0000011687
  18. Cmks Polska Sp. Z O.O., Stara Wieś − KRS 0000227134
  19. Condix Messe Sp. Z O.O., Sady − KRS 0000600151
  20. Conmed Budownictwo Medyczne Sp. Z O.O., Mrowino − KRS 0000257431
  21. Creativeharder Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000366325
  22. Dom i Ja Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000362398
  23. Dominium Inwestycje Kryca Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000481001
  24. Dominium Inwestycje Kryca Spółka Komandytowo - Akcyjna, Warszawa − KRS 0000308943
  25. Dwi Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000580539
  26. Ecofish Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sady − KRS 0000514677
  27. Ecommerce Stock Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000367055
  28. Edream Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000366451
  29. Eko - Las Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000015385
  30. Eko-wiatr Sp. Z O.O., Jabłońskie − KRS 0000200776
  31. Emilor Estate Sp. Z O.O., Żyrardów − KRS 0000340060
  32. Enere Bio Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000426748
  33. Energetyka Cieplna W Kamiennej Górze Sp. Z O.O., Kamienna Góra − KRS 0000189517
  34. Eoon Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000331527
  35. Es Dębica Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000456543
  36. Es Jarszewo Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000456748
  37. Es Jutrzenka 1 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000472980
  38. Es Jutrzenka 10 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000473455
  39. Es Jutrzenka 11 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000474805
  40. Es Jutrzenka 12 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000473484
  41. Es Jutrzenka 13 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000474802
  42. Es Jutrzenka 14 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000472859
  43. Es Jutrzenka 2 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000473450
  44. Es Jutrzenka 3 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000474811
  45. Es Jutrzenka 4 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000473490
  46. Es Jutrzenka 5 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000472981
  47. Es Jutrzenka 6 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000473452
  48. Es Jutrzenka 7 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000473495
  49. Es Jutrzenka 8 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000472856
  50. Es Jutrzenka 9 Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000472979

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Przedszkole Nr 9, Warszawa
  2. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Zespół Placówek Europejski Dom Spotkań Młodzieży w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Placówek Europejski Dom Spotkań Młodzieży w Warszawie mieszczącego się przy ul. Długiej 18/20, z podziałem na części zgodnie z załącznikami nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e, 7f, 7g, 7h, 7i, 7j do SIWZ (formularze cenowe). Część nr 1 - mięso i wędliny Część nr 2 - artykuły mleczarskie Część nr 3 - pieczywo Część nr 4 - artykuły spożywcze Część nr 5 - owoce, warzywa i podobne produkty Część nr 6 - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb, produkty głęboko mrożone, warzywa mrożone Część nr 7 - jaja Część nr 8 - woda Część nr 9 - garmaż Część nr 10 – ciasto
  3. Dostawa żywności do Zespołu Szkół Publicznych w Piasecznie z siedzibą przy ul. Głównej 50.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Piaseczno
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (art. spożywcze, nabiał, jaja, soki), owoców i warzyw mrożonych, ryb, mięsa, wędlin, drobiu, świeżych warzyw i owoców oraz produktów garmażeryjnych potrzebnych do wykonania 370 obiadów miesięcznie przez okres 9 miesięcy w stołówce ZSP w Piasecznie.
  4. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
    Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 8 zadaniach częściowych/
  5. Dostawa artykułów spożywczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie obiektu nr 3 „Kłobuk” Nowa kaletka – 12 zadań.
    Zamawiający: Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Olsztynie, Olsztyn
    Dostawa artykułów spożywczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie obiektu nr 3 „Kłobuk” Nowa kaletka – 12 zadań.
  6. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wraz z rozładunkiem artykułów spożywczych w zakresie niżej wymienionych grup: Grupa 1– Wędliny, Grupa 2 – Desery, Grupa 3 – Przetwory owocowe, Grupa 4 – Soki owocowe, Grupa 5 – Napoje, Grupa 6 – Kawa, herbata, kakao, Grupa 7 – Przetwory warzywne, Grupa 8 – Przyprawy, Grupa 9 – Rodzynki, Grupa 10 – Artykuły spożywcze, Grupa 11 – Ciastka, Grupa 12 – Warzywa, Grupa 13– Warzywa, Grupa 14 – Warzywa, Grupa 15 – Warzywa, Grupa 16 – Artykuły spożywcze sypkie, Grupa 17 – Przetwory warzywne, Grupa 18– Wafle, Grupa 19 – Jaja kurze, Grupa 20 – Ziemniaki jadalne, Grupa 21 – Mus jabłkowy, Grupa 22 – Jabłka, Grupa 23 – Artykuły - żywność dla dzieci, Grupa 24– Pieczywo, Grupa 25 – Chleb, Grupa 26– Ciasto, Grupa 27 – Mleko początkowe, Grupa 28 – Smoczki jednorazowe.
  7. Dostawa paczek bożonarodzeniowych i wielkanocnych z artykułami spożywczymi dla podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie rok 2017
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Iława
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa paczek bożonarodzeniowych i wielkanocnych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie. Zadanie dostało podzielone na dwie części:
    Część 1: Dostawa paczek wielkanocnych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie. – 481 sztuk
    Część 2: Dostawa paczek bożonarodzeniowych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie. – 549 sztuk
  8. Dostawa artykułów żywnościowych do Ewangelickiego Domu Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Św.Trójcy w Mikołajkach
    Zamawiający: Ewangelicki Dom Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy, Mikołajki
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Ewangelickiego Domu Opieki ARKA w Mikołajkach w okresie od 01 marca 2017 do 28 lutego 2018 roku zgodnie z wykazem zamieszczonym w grupach I-VII.
  9. Dostawy ryb, przetworów rybnych i warzyw mrożonych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, Kętrzyn
    Przedmiotem zamówienia są dostawy ryb, przetworów rybnych i warzyw mrożonych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dla poszczególnych zestawów załącznik nr 1a, 1b do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów zamówienia: Zestaw nr 1 - Ryby, przetwory rybne (załącznik nr 1a)Zestaw nr 2 - Warzywa mrożone (załącznik nr 1b)
  10. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawy sukcesywne artykułów spożywczych, wędlin, mięsa, drobiu, nabiału, jaj, warzyw i owoców, pieczywa oraz ryb i mrożonek.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie, Uzdowo
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr. 8 do SIWZ - pakiety: pakiet nr 1 - art. spożywcze, pakiet nr 2 - wędliny, mięso i drób, pakiet nr 3- nabiał, pakiet nr 4 - jaja, warzywa i owoce, pakiet nr 5 - pieczywo, pakiet nr 6 - ryby i mrożonki
  11. Sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Szczytnie na 2017 r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Szczytno
    Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Szczytnie na 2017 r.
  12. Dostawa produktów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Nowym Mieście Lubawskim w 2017 roku.
    Zamawiający: Zespół Szkolno-Przedszkolny, Nowe Miasto Lubawskie
    Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do kuchni dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Mieście Lubawskim w 2016 roku:
    a) kuchnia przy ulicy Jagiellońskiej 3, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II
    b) kuchnia przy ul. Tysiąclecia, Przedszkole Miejskie
    3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ i obejmuje następujące pakiety:
    a) Pakiet 1. Artykuły spożywcze – ( 15800000-6)
    b) Pakiet 2. Nabiał- (15544000-3,15540000-5,15512000-0,15511000-3,15530000-2,15542100-0,15551320-4),
    c) Pakiet 3. Pieczywo- (15811400-0,15821000-9,15811100-7,1581200-3),
    d) Pakiet 4. Mrożonki- (15331170-9,15300000-1,
    e) Pakiet 5. Ryby- (15200000-0,15221000-3),
    f) Pakiet 6. Mięso i wędliny, drób- (15131130-5,15131410-2,15131220-3,15113000-3,15119000-5,15112100-7, 15112000-6,15111000-3),
    g) Pakiet 7. Jaja- (03142500-3),
    h) Pakiet 8. Warzywa- (3221000-6,03221100-7, 03221300-9),
    i) Pakiet 9. Owoce - (03222000-3, 03222200-5, 03222110-7).

    Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podane w załączniku nr 1 wielkości są szacunkową wielkością zapotrzebowania na żywność w 2016 roku i mogą ulec zmniejszeniu.

    Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika nr 1 użyto nazwy towarowej – Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. „równoważności” artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowym, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości itp. parametrów .
    Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedną lub więcej części zamówienia zgodnie z wykazem części wymienionych w pkt. 3.2. a) – i) niniejszej SIWZ.

    Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia artykułów żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat (np. kaucji). Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy.
    Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście potwierdzonych pisemnie. Przed wydaniem żywności ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz prawie żywnościowym.
    Dostarczana żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia (artykuły charakteryzujące się krótkim terminem spożycia muszą zostać dostarczone na minimum 3 dni przed upływem terminu przydatności do spożycia), nie mrożona (nie dotyczy mrożonek) oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
    3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wypełnionych w całości w ramach poszczególnych pakietów - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ opis pakietów.
    3.5. Ilości produktów przewidziane w formularzu ofertowym są szacunkowe. Zamawiający
    dopuszcza ich zmianę w przypadku wyczerpania limitu środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
  13. Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Złotokłosie.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Piaseczno
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych stosownych do bieżących potrzeb do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Złotokłosie, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 nr 136 poz. 914 z późn. zm..), w tym w szczególności: Część 1 – Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. Część 2 – Dostawę mięsa, wyrobów z mięsa i drobiu do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. Część 3 – Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. Część 4 – Dostawa wyrobów garmażeryjnych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. Część 5 – Dostawa mrożonek ( warzywa, owoce, ryby) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. Przewidywana ilość obiadów 420.
  14. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Morąg
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do magazynu kuchni Szpitala Miejskiego w Morągu. Zamawiający wymaga , aby artykuły były odpowiednio pakowane , muszą być świeże o dobrym smaku dostarczone w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Opakowania muszą posiadać nadrukowaną informacje o nazwie artykułu spożywczego ( skład ) nazwie producenta, wadze oraz dacie przydatności do spożycia nie krótszym niż 6 m-cy dotyczy produktów trwałych . Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami , a ich wielkość asortymentu i częstotliwość dostaw wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji przedstawicieli zamawiającego, wyrażonych na piśmie , przesłanych faxem bądź uzgadnianych telefonicznie 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wybraną przez siebie jedną lub więcej części od 1 do 16 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym -załącznik nr 2 do SIWZ
  15. Sukcesywne dostawy słodyczy do Ośrodka wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie.
    Zamawiający: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie, Władysławowo
    Realizacja zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw słodyczy przez okres 12 miesięcy wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz cenowy. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu odpowiednich norm oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia((z minimum 3 miesięcznym okresem przydatności do spożycia licząc od dnia dostawy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.)
  16. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i chemicznych dla Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Grabiu w okresie od 15 lutego 2017r. do 31 grudnia 2017r.
    Zamawiający: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, ALEKSANDRÓW KUJAWSKI
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie artykułów spożywczych i chemicznych dla Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Grabiu w okresie od 15 lutego 2017r. do 31 grudnia 2017r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na 9 części: Część 1: ZIEMNIAKI Część 2: WARZYWA, OWOCE Część 3: JABŁKA Część 4: PIECZYWO, WYROBY CUKIERNICZE Część 5: PRZETWORY MLECZNE Część 6: RYBY I PRZETWORY RYBNE Część 7: JAJA Część 8: MIĘSO Część 9: CHEMIA GOSPODARCZA 2. Zamawiający informuje, że Wykonawca składając ofertę na daną część musi wycenić wszystkie produkty wchodzą w skład poszczególnych części. W innym przypadku oferta zostanie odrzucona. 3. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. 4. Strony nie przewidują waloryzacji cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 5. Artykuły żywnościowe i chemiczne powinny być dostarczane sukcesywnie w miarę zgłaszanych potrzeb. 6. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego za pomocą faksu, poczty elektronicznej, wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godz. 15:00) od poniedziałku do piątku. 7. Wykonawca dostarczy zamówiona partię dostaw każdorazowo zgodnie z dokonanym uzgodnieniem uprawnionego pracownika Zamawiającego z Wykonawcą. 8. Przyjęcie dostawy jest każdorazowo kwitowane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego przez podpis na fakturze dotyczącej konkretnej dostawy. 9. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię towarów na własny koszt, środkiem transportu wymaganym dla rodzaju dostarczonych towarów żywnościowych i chemicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Wykonawca musi spełniać wymagania higieniczno- sanitarne w procesie produkcji i obrocie żywnością, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015r., poz. 594 z późn.zm.). 11. Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (z 2015r., poz. 594, z późn.zm.); ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2016r. poz. 1604 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2014 r. poz.1577 z późn.zm.) wraz z aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tych ustaw. 12. Każdy produkt winien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP, GMP/GHP. 13. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. 14. Każdy dostarczony produkt nie może odbiegać od Polskich Norm, na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 15. Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania. 16. Przy każdej dostawie jaj konsumpcyjnych oraz mięsa i wędlin Zamawiający wymaga przedstawienia handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2014r. poz. 1577 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004r.). Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu oraz zdezynfekowane za pomocą promienia ultrafioletowego. Dostawca, na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczonego mięsa. 17. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego użyczenia skrzynek przy każdorazowej dostawie towaru na okres do następnej dostawy. 18. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: a) Wyroby garmażeryjne wyprodukowane będą w dobie dostawy; b) Ryby będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy; c) Jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; d) Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wysychania czy gnicia i pleśni; e) Mięso i wędliny będą produktami świeżymi z bieżącej produkcji, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy; 19. Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w złożonej ofercie, a w przypadku dostawy produktu równoważnego, Zamawiający wymaga, aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.); 20. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt w terminie nie dłuższym niż do godz. 14:00 w dniu dostawy. 21. Jakość żywności, której nie można ocenić przy przyjęciu towaru, sprawdzana jest przy produkcji. W przypadku nie spełnienia wymagań, surowiec zostanie zwrócony dostawcy, a fakt ten zostanie odnotowany w formularzu reklamacyjnym. W przypadku nieodpowiedniego oznakowania towaru lub dostawy środków spożywczych po dacie minimalnej trwałości lub przekroczonym terminie przydatności do spożycia, nastąpi odmowa przyjęcia odnotowana w formularzu reklamacyjnym. Potrójna odmowa przyjęcia towaru przez Zamawiającego skutkować będzie rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. 22. Niedostarczenie zamówionych produktów w uzgodnionym terminie lub odmowa dostawy zostanie udokumentowana w formularzu reklamacyjnym. Powyższe incydenty sumują się z opisanymi w pkt 20- trzykrotne powtórzenie opisanych incydentów skutkować będzie rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. 22.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach. 23.Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtowo- ilościowy i jest obliczane na podstawie ryczałtowych cen jednostkowych (ofertowych) oraz ilości dostarczanej żywności. 24. Formularz asortymentowo- cenowy stanowiący załącznik nr 1 do Formularza ofertowego przedstawia ilość asortymentu, jako szacunkowe odniesienie do planowanych zakupów w 2017r. 25. Zamawiający gwarantuje zakup 50 % asortymentu wykazanego w Opisie przedmiotu zamówienia. 26. Zamawiający nie jest zobligowany do zamówienia wszystkich pozycji asortymentu. 27. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.). UWAGA: Jeżeli zaoferowane artykuły będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego , Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę artykuły odpowiadają wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.
  17. Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2017 r.
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego, Szczytno
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie, w ilościach zaplanowanych na 2017r. Część 1 – Sukcesywna dostawa jaj Część 2 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych Część 3 – Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin Część 4 – Sukcesywna dostawa mrożonek Część 5 – Sukcesywna dostawa nabiału Część 6 – Sukcesywna dostawa pieczywa Część 7 – Sukcesywna dostawa ryb Część 8 – Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ i załącznikach. 2. W celu określenia jakości odbieranego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez: inspektora PIS (IW) (także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportowania towaru. 3. Wykonawca musi posiadać wdrożony system HACCP stosownie do art. 59 i 73 ustawy z dnia 15 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594, z późn. zm.) lub z art. 11 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz.127, z późn. zm.), (nie dotyczy rolników, „w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.”). Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do potwierdzenia wdrożonego systemu HACCAP poprzez złożenie dokumentu w jednej z poniższych form: a) certyfikat systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo inny równoważny, np.:  BRC (Global Standard – For Food Safety)  IFS (International Food Standard)  FSMS (Food Safety Management Systems) albo b) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 j. t.). Każdy z ww. certyfikatów musi być aktualny i wystawiony przez akredytowana jednostkę certyfikująca oraz potwierdzać stosowanie procedur zapewniających bezpieczeństwo żywności zgodnie ze standardem. W przypadku oferty wspólnej ww. certyfikat składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Część 3, 8: Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do potwierdzenia dokumentem lub oświadczeniem, że oferuje produkty wytworzone w ramach produkcji pierwotnej zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcji) - dotyczy rolników, „w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.”) 5. Część 2 i 8: Wykonawca obowiązany jest posiadać przez cały okres związania z umową opłaconą polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę – nie dotyczy rolników. Suma ubezpieczenia wynosi nie mniej niż 30000.00 zł. W przypadku ubezpieczenia w walucie obcej suma ubezpieczeniowa na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający przyjmie przelicznik wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy ubezpieczeniowej. Część 3 i 5: Wykonawca obowiązany jest posiadać przez cały okres związania z umową opłaconą polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę – nie dotyczy rolników. Suma ubezpieczenia wynosi nie mniej niż 50000.00 zł. W przypadku ubezpieczenia w walucie obcej suma ubezpieczeniowa na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Zamawiający przyjmie przelicznik wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy ubezpieczeniowej. 6. Przyjęcie dostaw sukcesywnych realizowane będzie w poniżej wymienionych dniach (godziny do uzgodnienia z Zamawiającym): Część 1 – poniedziałki, środy i czwartki Część 2 – poniedziałki i środy Część 3 – poniedziałki, środy i czwartki Część 4 – poniedziałki i środy Część 5 – poniedziałki, środy i czwartki Część 6 – codziennie Część 7 – poniedziałki i środy Część 8 - poniedziałki, środy i czwartki
  18. Dostawa artykułów spożywczych.
    Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Olsztyn
    Zakupi dostawa artykułów spożywczych - mięso i produkty mięsne wieprzowe, mięso i produkty mięsne drobiowe, pieczywo i wyroby piekarskie, produkty mleczarski, produkty spożywcze, warzywa i owoce, jaja.
  19. Dostawa produktów spożywczych do OSW Malinówka w 1-szym półroczu 2017 r.
    Zamawiający: Nadleśnictwo Ełk, Ełk
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dostaw produktów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Malinówce przy Nadleśnictwie Ełk. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części:
    1 CZĘŚĆ - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
    2 CZĘŚĆ - RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
    3 CZĘŚĆ - PRODUKTY MLECZARSKIE, NABIAŁ I WODA MINERALNA
    4 CZEŚĆ – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
    Dopuszcza się oferty z artykułami innymi niż wymienione w ofercie, ale mają to być artykuły równoważne. W przypadku artykułów równoważnych należy podać ich nazwę (kolumna 2 formularza ofertowego), a w przypadku innych opakowań również wielkość opakowania ( kolumna 5 formularza ofertowego) . Różnica wielkości opakowania innego niż planowane określone jest w kolumnie 5 w formularzu ofertowym. W przypadku kiedy zamawiane artykuły podlegają Polskim Normom, oferowane artykuły muszą je spełniać. Szczegółowy opis
    przedmiotu zamówienia stanowią druki "Formularz cenowy".
  20. Dostawy słodyczy
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, Szczytno
    Dostawy słodyczy
  21. Sukcesywna Dostawa Artykułów Spożywczych do Stołówki Szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach
    Zamawiający: Zespół Placówek Specjalnych w Szerzawach, Mogilno
  22. Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Michałowicach i Gminnego Przedszkola w Nowej Wsi w 2017 r.
    Zamawiający: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice, Reguły
  23. Dostawa i sprzedaż artykułów spożywczych - sypkich
    Zamawiający: Socjalizacyjna Całodobowa Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Elblągu, Elbląg
  24. Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
    Zamawiający: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej w Braniewie, Braniewo
  25. Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
    Zamawiający: Zakład Karny w Barczewie, Barczewo
  26. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie przy ul. Żytniej 71 w okresie od 02.01.2017 r. do 22.06.2017r.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 18 w Olsztynie, Olsztyn
  27. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie przy ul. Żytniej 71 w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 18 w Olsztynie, Olsztyn
  28. Dostawy mąki, kaszy, ryżu oraz płatków
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, Szczytno
  29. Dostawa żywności
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Jeziorany
  30. Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w roku 2017
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Olsztyn
  31. Dostawy warzyw i owoców przetworzonych, dań gotowych oraz zup i sosów:znak sprawy: 8/2016/BIGB O/POTULICE
    Zamawiający: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, Gdańsk
  32. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, nabiału, jaj, ziemniaków, warzyw świeżych, warzyw mrożonych, ryb oraz pieczywa dla Aresztu Śledczego w Szczytnie w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017 roku
    Zamawiający: Areszt Śledczy, Szczytno
  33. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Nr 45, ul. Jagiellońska 7 w Warszawie na 2017r”
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 45, Warszawa
  34. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ GMINNYCH NR 1 W MILANÓWKU
    Zamawiający: Zespół Szkół Gminnych nr 1, Milanówek
  35. dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, Szczytno
  36. Dostawy wody mineralnej
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, Szczytno
  37. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Barczewie
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Barczewo
  38. sukcesywna dostawa artykułów spożywczych o przedłużonym terminie trwałości
    Zamawiający: Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  39. Dostawa żywności do ZSP w Józefosławiu
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Piaseczno
  40. Dostawę produktów spożywczych
    Zamawiający: Szpital Miejski s. Jana Pawał II w Elblągu, Elbląg
  41. Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  42. DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ
    Zamawiający: Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki, Miłomłyn
  43. DOSTAWY OWOCÓW I WARZYW PRZETWORZONYCH
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, Szczytno
  44. Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 65 im. Czesława Tańskiego, Bydgoszcz
  45. sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do GPU Algawa Sp. z o.o.
    Zamawiający: Gminne Przedsiębiorstwo Usługowe ALGAWA Sp. z o.o., Aleksandrów Kujawski
  46. Dostawa artykułów żywnościowych do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Darłowie, Punktu Przygotowania Posiłków w Bobolinie, ul. Nadmorska 4
    Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Darłowo
  47. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Kształcenia i Wychowania w Koczale
    Zamawiający: Zespół Kształcenia i Wychowania, Koczała
  48. Zakup z dostawą do budynku Internatu Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych w Ostródzie, artykułów spożywczych według podziału na pakiety.
    Zamawiający: Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, Ostróda
  49. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA NR 1 W MILANÓWKU POZ.1-POZ. 16
    Zamawiający: Przedszkole nr 1, Milanówek
  50. DOSTAWA ŻYWNOŚCI dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku.
    Zamawiający: Gmina Miasto Włocławek-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku, Włocławek
  51. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych – różnych produktów spożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu, Grudziądz
  52. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych w 2017 roku na terenie miasta Nidzica
    Zamawiający: Przedszkole Nr 4 w Nidzicy, Nidzica
  53. dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Gimnazjum nr 13 im. Huberta Wagnera w Olsztynie w 2017r.
    Zamawiający: Gimnazjum nr 13 im. Huberta Wagnera, Olsztyn
  54. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 29 im. Jana Liszewskiego 0-089 Olsztyn ul. Iwaszkiewicza 44 w 2017r.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 29 im. Jana Liszewskiego, Olsztyn
  55. DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH 1. Dostawa artykułów mleczarskich 2. Dostawa produktów mięsnych 3. Dostawa wędlin 4. Dostawa artykułów spożywczych 5. Dostawa mrożonek i ryb 6. Dostawa warzyw i owoców 7. Dostawa pieczywa
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, Giżycko
  56. Dostawa żywności
    Zamawiający: Zespół Placówek Młodzieżowych "BURSA", Grudziądz
  57. Sukcesywna dostawa żywności do stołówki do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie w podziale na pakiety – liczba pakietów 8
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida, Olsztyn
  58. dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych
    Zamawiający: Powiatowa Bursa dla Młodzieży Szkolnej, Chojnice
  59. Dostawa produktów spożywczych i mięsa
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, Gniezno
  60. Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 151
    Zamawiający: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Olsztynie, Olsztyn
  61. Roczna sukcesywna dostawa art. spożywczych do kuchni internatu znajdującego się na teranie Technikum Leśnego w Warcinie
    Zamawiający: Technikum Leśne w Warcinie im. prof. Stanisława Sokołowskiego, Kępice
  62. Dostawa żywności do stołówki Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy - dostawa podzielona na 9 zadań.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Nidzica
  63. ostawy przetworów owocowo – warzywnych, makaronów, ciastek, herbat, kawy, przypraw dla potrzeb PUC S. A. w 2 zadaniach - CPV – 15300000 – 1, 15800000 - 6 Zadanie nr 1 – Dostawa przetworów owocowo – warzywnych – CPV – 15300000 – 1 Zadanie nr 2 – Dostawa makaronów, ciastek, herbat, kawy, przypraw - CPV – 15800000 – 6
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A., Ciechocinek
  64. sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego zamawiającego warzyw i owoców przetworzonych oraz nieprzetworzonych
    Zamawiający: Zakład Karny w Kamińsku, Kamińsk
  65. Dostawa mrożonek i produktów rybnych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze, nr sprawy DKw-220-9-16
    Zamawiający: Zakład Karny Czerwony Bór 2, Łomża
  66. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Bydgoszczy
    Zamawiający: SOSW Nr 1 im. L. Braille`a w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  67. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji „ORION” w Ciechocinku”
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "Orion" w Ciechocinku, Ciechocinek
  68. Dostawa paczek świątecznych artykułami spożywczymi dla podopiecznych MOPS w Iławie rok 2016
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Iława
  69. Dostawy napojów bezalkoholowych dla Oddziałów Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o.
    Zamawiający: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., Warszawa
  70. DPS/ZP-230/CPV grupa 154/ Przetarg nieograniczony na dostawę Oleju i tłuszczy roślinnych w 2016r.- 2017r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Ostrołęka
  71. Dostawy artykułów spożywczych oraz słodyczy dla Oddziałów Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o.
    Zamawiający: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., Warszawa
  72. Dostawy różnych artykułów spożywczych i pieczywa dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
    Zamawiający: Gmina Miasto Włocławek - Miejska Jadłodajnia "U Świętego Antoniego", Włocławek
  73. DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH W ROKU 2017 (magazyny: Grudziądz, Grupa, Chełmno, Brodnica) sprawa 81/2016
    Zamawiający: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Grudziądz
  74. DOSTAWA RYB W ROKU 2017 (magazyny: Grudziądz, Grupa, Chełmno, Brodnica) sprawa nr 78/2016
    Zamawiający: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Grudziądz
  75. Dostawy produktów mleczarskich dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
    Zamawiający: Gmina Miasto Włocławek - Miejska Jadłodajnia "U Świętego Antoniego", Włocławek
  76. Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni Szpitala Lipno Sp. z o.o.
    Zamawiający: Szpital Lipno sp. z o. o., Lipno
  77. Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
    Zamawiający: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, Kętrzyn
  78. DOSTAWA ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W KOZŁOWIE
    Zamawiający: Zespół Szkolno-Przedszkolny, Kozłowo
  79. Dostarczanie artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Morągu im. Władysława Reymonta, Morąg
  80. dostawy różnych artykułów spożywczych do przedszkoli publicznych, żłobka, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Świecie
    Zamawiający: Ośrodek Oświaty i Wychowania, Świecie
  81. Artykuły spożywcze
    Zamawiający: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, Ciechocinek
  82. dostawy soków tłoczonych z owoców 100% naturalnych do przedszkoli publicznych, żłobka, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Świecie
    Zamawiający: Ośrodek Oświaty i Wychowania, Świecie
  83. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku w roku szkolnym 2016/2017
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Prof.Władysława Szafera, Ełk
  84. Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków oraz tłuszczy roślinnych dla potrzeb PUC S.A. w 2 zdaniach CPV - 15600000-4, 15400000-2 Zadanie nr 1 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków - CPV- 15600000-4 Zadanie nr 2 - Dostawa tłuszczy roślinnych- CPV -15400000-2
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A., Ciechocinek
  85. Sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego wyrobów garmażeryjnych
    Zamawiający: Zakład Karny w Kamińsku, Kamińsk
  86. Sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego produktów z ryb
    Zamawiający: Zakład Karny w Kamińsku, Kamińsk
  87. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie
    Zamawiający: Zespół Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej, Ruciane-Nida
  88. DOSTAWA ŻYWNOŚCI
    Zamawiający: Miejski Szpital Zespolony, Olsztyn
  89. Dostawy artykułów żywnościowych różnych
    Zamawiający: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego, Grudziądz
  90. Sukcesywne dostawy art. spożywczych, mięsa wieprzowo - wołowego oraz drobiowego, wędlin, mrożonek owocowo-warzywnych i rybnych.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce, Olsztynek
  91. Dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza, Bydgoszcz
  92. Sukcesywna dostawa ryb i lodów do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych, Pisz
  93. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych, Pisz
  94. Dostawy napoi bezalkoholowych dla Oddziałów Spółki Domy Wczasowe WAM Sp z o.o.
    Zamawiający: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., Warszawa
  95. Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
    Zamawiający: Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  96. Dostawa sukcesywna napojów gazowanych i niegazowanych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  97. Dostawy przypraw:znak sprawy: 4/2016/BIGB O/POTULICE
    Zamawiający: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, Gdańsk
  98. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie
    Zamawiający: Zespół Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej, Ruciane-Nida
  99. dostawa różnego rodzaju artykułów żywnościowych dla zamawiającego: artykuły spożywcze różne, mięso i wędliny, nabiał i produkty mleczarskie, ryby i mrożonki, drób i pieczywo.
    Zamawiający: Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Węgorzewo
  100. Dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza, Bydgoszcz
  101. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Działdowo