Kogo reprezentuje osoba

Osbert Pociecha Grażyna Sabina

w KRS

Grażyna Sabina Osbert Pociecha

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Grażyna
Drugie imię:Sabina
Nazwisko:Osbert Pociecha
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1954 r., wiek 64 lata
Miejscowości:Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aleksandrowicz Katarzyna, Jarzębowska Agnieszka Bogumiła, Karaś Mirosław Antoni, Klein Irena, Orkisz Iwona, Szymański Henryk, Łyszczak Marek Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Skórski Edmund Stanisław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jarzębowska Agnieszka Bogumiła, Karaś Mirosław Antoni, Orkisz Iwona, Szymański Henryk, Łyszczak Marek Tadeusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Fundacja Alzheimerowska - Wspieranie Diagnostyki, Leczenia, Nauki i Dydaktyki W Lecznictwie Państwowym i Prywatnym W Rzeczypospolitej Polskiej i W Krajach Europy Środkowej, Wrocław − KRS 0000146940
  2. Fundacja Polskie Konsorcjum Rozwoju Regionalnego, Wrocław − KRS 0000188065
  3. Invest - Expert Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000172949
  4. Komputronik S.A., Poznań − KRS 0000270885
  5. Otrek Professional Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000532725
  6. Otrek Training And Consulting Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000079903
  7. Polska Izba Gospodarcza Artykułów Gospodarstwa Domowego Pi-agd, Wrocław − KRS 0000202300
  8. Spółdzielnia Mieszkaniowa Nasz Dom, Wrocław − KRS 0000067942
  9. Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości, Wrocław − KRS 0000043193
  10. Stowarzyszenie Trenerów i Doradców Biznesu W Rzeszowie, Rzeszów − KRS 0000035548
  11. Zakłady Usługowo-produkcyjne Wroter Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000189610

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bsc Firma Zarządzająca Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000050421
  2. Bumar-wromasz Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000090813
  3. Corum Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000493362
  4. Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A., Wrocław − KRS 0000040494
  5. Fundacja Rozwoju Akademii Ekonomicznej Im. Oskara Langego We Wrocławiu, Wrocław − KRS 0000104218
  6. Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego We Wrocławiu, Wrocław − KRS 0000322487
  7. Invest-profit S.A., Poznań − KRS 0000024241
  8. Investors Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000227685
  9. Kghm Ecoren S.A., Lubin − KRS 0000026115
  10. Klub Sportowy Gwardia We Wrocławiu, Wrocław − KRS 0000040070
  11. Krajowa Izba Gospodarcza, Warszawa − KRS 0000121136
  12. Mastercook S.A., Rzeszów − KRS 0000515970
  13. Mercus Logistyka Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000035799
  14. Mercus Software Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000054219
  15. Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. Z O.O.., Wałbrzych − KRS 0000005502
  16. Ośrodek Treningu Kierowniczego i Ekonomicznego Otrek Spółdzielnia Pracy, Wrocław − KRS 0000308748
  17. Plus Bank S.A., Warszawa − KRS 0000096937
  18. Port Polski Ośrodek Rozwoju Technologii Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000300736
  19. Profit S.A., Poznań − KRS 0000000876
  20. Przedsiębiorstwo Górniczo - Produkcyjne Bazalt W Wilkowie, Wilków − KRS 0000039544
  21. Przedsiębiorstwo Górniczo-produkcyjne Bazalt S.A. W Wilkowie, Wilków − KRS 0000206110
  22. Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Lubinpex Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000073453
  23. Regionalne Centrum Handlowo-usługowe Gamex Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000016920
  24. Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców Centrum We Wrocławiu, Wrocław − KRS 0000166566
  25. Swiss Soft Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000113209
  26. Volleyball Wrocław S.A., Wrocław − KRS 0000265417
  27. Wielkopolskie Zakłady Farmaceutyczne Bio - Win S.A., Warszawa − KRS 0000019412
  28. Zagłębie Lubin S.A., Lubin − KRS 0000083600

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. Usługa w zakresie organizacji symulacji biznesowych w ramach projektu SPINqbator ZDolnego Śląska. Nr ref zamówienia ZP/PN/SZP/16/2014.
    Zamawiający: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Szczawno-Zdrój
    Zadanie A - Zorganizowanie i realizację (merytoryczną) 4 spotkań Symulacji biznesowych. Symulacje biznesowe są spotkaniami organizowanymi dla łącznej grupy ok. 30 osób wskazanych przez Zamawiającego (studentów, doktorantów, pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych Dolnośląskich uczelni wyższych). Wykonawca nie odpowiada za rekrutację uczestników. Symulacje biznesowe są spotkaniem uczestników projektu SPINbator ZDolnego Śląska, (którzy ukończyli indywidualny coaching oraz doradztwa biznesowe) z Inwestorami tj. przedstawicielami funduszu Venture Capital, przedstawicielami instytucji realizujących projekty 3.1. POIG (obecnie realizowany lub zakończony), przedstawicielami funduszy pożyczkowych lub banków, przedstawicielami stowarzyszeń/zrzeszeń Aniołów Biznesu, inwestorami prywatnymi. W każdej z 4 Symulacji biznesowych udział weźmie od 5 do 10 uczestników projektu Spinqbator ZDolnego Śląska (wskazanych przez Zamawiającego), min. 5 Inwestorów oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego. Program każdej z Symulacji biznesowych winien obejmować od 5 do 10 prezentacji pomysłów biznesowych uczestników projektu (5-10 uczestników, każdy po 15 - 20 min) oraz panel dyskusyjny po zakończeniu każdej z prezentacji (ok 15 min). Profil każdego z Inwestorów biorących udział w Symulacjach biznesowych musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przekazać raport po każdej zakończonej symulacji biznesowej, podsumowujący prezentowane pomysły. Raport musi mieć formę pisemną (jedna strona A4 na każdy zaprezentowany pomysł biznesowy, min. 2500 znaków). Raport powinien składać się z dwóch części. Część A - Słabe strony przedsięwzięcia, Część B - proponowane kierunki zmian. Zamawiający przekaże Wykonawcy ostateczną liczbę uczestników każdej z Symulacji biznesowych na 30 dni przed planowanym terminem organizacji spotkania. Zadanie B - Zorganizowanie i realizację (logistyczną) 4 spotkań Symulacji biznesowych. Termin realizacji Symulacji biznesowych: od września 2014 do czerwca 2015. Zamawiający przekaże Wykonawcy proponowane terminy każdej z Symulacji biznesowych na 30 dni (kalendarzowych) przed każdym planowanym terminem organizacji spotkania. Ramowy plan organizacji Symulacji biznesowych: a)XII 2014r. b)III 2015r. c)IV 2015r. d)V 2015r. Terminy realizacji Symulacji biznesowych mogą ulec zmianie. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie sali szkoleniowej oraz cateringu w obiekcie hotelarskim (o standardzie min 3 gwiazdkowym) lub sali szkoleniowej o porównywalnym standardzie na terenie miasta Wrocław. Dojazd do hotelu winien być możliwy komunikacją miejską. Hotel musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Każda sala powinna być klimatyzowana (ogrzewana), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz odpowiednią ilość krzeseł a także miejsca do pisania (stół, krzesła z pulpitem) dla wszystkich uczestników. Sala musi mieć zapewniony dostęp do Internetu. Sala powinna posiadać dostęp do światła dziennego oraz możliwość regulacji oświetlenia sztucznego, a także możliwość zasłonienia okien. Obiekt hotelowy winien być wyposażony w strzeżony parking (minimum 10 miejsc parkingowych - płatnych indywidualnie przez uczestników spotkania). Obiekt w którym będzie realizowana usługa powinien zostać wybudowany lub wyremontowany nie wcześniej niż 10 lat przed dniem opublikowania postępowania o zamówienie publiczne, którego rezultatem jest zawarcie przedmiotowej umowy. Zaplecze sanitarne obiektu powinno być dostosowane do liczby uczestników: osobne toalety dla mężczyzn i kobiet- znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie Sali konferencyjnej. Wykonawca zapewni możliwość wcześniejszego (najpóźniej w dniu poprzedzającym symulacje biznesowe) dostarczenia i przechowania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia symulacji biznesowych. Catering dla uczestników Symulacji biznesowych winien obejmować: serwis kawowy (ciągły) - jeden podczas każdego spotkania- przeznaczony dla maksymalnie 20 osób. Serwis kawowy powinien składać się z: kawy, herbaty w saszetkach - min. 3 rodzaje, wrzątku, wody mineralnej - gazowanej i niegazowanej, 3 rodzajów soków 100%, śmietanki bądź mleka do kawy, cytryn, cukru, pięciu rodzajów suchych ciastek oraz owoców. b)obsługa cateringowa powinna obejmować również serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/ obrusy, zastawa porcelanowa i szklana oraz sprzątanie); c)serwis kawowy powinien być umiejscowiony w bezpośrednim sąsiedztwie lub w sali szkoleniowej; d)w zakresie wyżywienia wykonawca zobowiązany jest do: - zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posiłków; Zamawiający określa następujące warunki w zakresie obsługi technicznej: a)Wykonawca zapewni dwie osoby do obsługi technicznej w trakcie trwania symulacji biznesowych, dostępne przynajmniej na 1 godzinę przed rozpoczęciem symulacji biznesowych oraz w trakcie symulacji biznesowych na wezwanie zamawiającego; b)Montaż przekazanych przez zamawiającego banerów i roll- upów - najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem symulacji biznesowych; c)wykonawca zapewni obsługę akustyczno- techniczną podczas symulacji biznesowych..
  2. Przetarg nieograniczony na usługę promocji oraz kompleksowej organizacji konferencji podsumowującej Projekt: Akcelerator Innowacji. Dolnośląski Park Technologiczny T- Park.Nr ref: ZP/PN/SZP/57/2013.
    Zamawiający: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Szczawno-Zdrój
    Zakres prac Zakres prac Wykonawcy w ramach przedmiotowego zamówienia obejmuje: I.promocję konferencji; II.organizację i obsługę konferencji. Założenia: a)termin konferencji: 13 lutego 2014. b)miejsce: Dolnośląski Park Technologiczny T- Park, ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój. Zamawiający zapewni salę konferencyjną w godzinach zgodnych z programem konferencji, o którym mowa w pkt 2. lit. c) Sala będzie wyposażona w: -krzesła ustawione w tzw. układzie kinowym; -stół do prezentacji,miejsce dla prelegenta; -klimatyzację; -nagłośnienie (w tym mikrofony bezprzewodowe - 2 sztuki); -projektor multimedialny; -ekran; -laptop; -oświetlenie.
  3. Usługa w zakresie opracowania programu szkolenia - Obozu Innowacji oraz przeprowadzenia cyklu szkoleń - Obozów Innowacji w ramach Projektu: SPINqbator Zdolnego Śląska. Nr zamówienia publicznego: ZP/NO/SZP/39/2013.
    Zamawiający: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Szczawno-Zdrój
    Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie: A.opracowania programu szkolenia (Obozu Innowacji) w oparciu o podręcznik Campguide (załącznik nr 9 do ogłoszenia) oraz wytyczne Zamawiającego zawarte w niniejszym ogłoszeniu; B.zapewnienia moderatora oraz trzech ekspertów wspomagających (na każde ze szkoleń - Obozów Innowacji); C.przeprowadzenie cyklu szkoleń (Obozów Innowacji) w oparciu o program zaakceptowany przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia: A.Opracowanie programu szkolenia (Obozu Innowacji). - Wykonawca opracuje program szkolenia (Obozu Innowacji) w oparciu o podręcznik Campguide (załącznik nr 9 do ogłoszenia) oraz wytyczne Zamawiającego zawarte w niniejszym ogłoszeniu. Program szkolenia (Obozu Innowacji) winien obejmować minimum 36 godzin dydaktycznych w formule: wykłady, warsztaty, praca w grupach. Szkolenie winno obejmować pięć dni zajęć dydaktycznych po poniedziałku do piątku. Program szkolenia winien zakładać podział uczestników na 3 zespoły projektowe po ok. 5 osób każda. Zadaniem każdej z grup jest stworzenie wirtualnej firmy oraz opracowań dokumentujących powstanie wirtualnej firmy: wizja(strategia, budżet, struktura organizacyjna/struktura zatrudnienia, plan(strategia ochrony własności intelektualnej, plan marketingowy, źródła finansowania inwestycji. Program szkolenia winien opierać się na pracy moderatora oraz przynajmniej trzech ekspertów wspomagających. Zadaniem ekspertów wspomagających jest prowadzenie wykładów, warsztatów oraz pomoc zespołom projektowym w przygotowaniu opracowań dokumentujących powstanie wirtualnych firm. Program szkolenia winien czerpać doświadczenia w organizacji Obozów Innowacji zawartych w podręczniku Camguide (załącznik nr 9 do ogłoszenia). Każdy z zespołów otrzyma (na czas szkolenia - Obozu Innowacji) przenośmy komputer z dostępem do Internetu. B.Zapewnienie Moderatora oraz minimum trzech ekspertów wspomagających. - Wykonawca zapewni Moderatora, który obecny będzie w trakcie całego szkolenia - Obozu Innowacji. Zadaniem Moderatora będzie moderowanie przebiegu szkolenia - Obozu Innowacji, koordynacja pracy uczestników szkolenia zgodnie z zatwierdzonym programem, koordynacja pracy ekspertów wspomagających, przeprowadzenie testów i ankiet sprawdzających, koordynacja tworzenia przez zespoły projektowe wirtualnych firm (oraz opracowań dokumentujących powstanie wirtualnej firmy). - Wykonawca zapewni minimum trzech ekspertów wspomagających z zakresów tematycznych: Prawo Własności Intelektualnej, Komercjalizacja Wiedzy, Finansowanie Innowacji, Współpraca z inwestorami kapitałowymi, Autoprezentacji( Prezentacja koncepcji biznesowych oraz ekspertów branżowych (z branż wskazanych w Dolnośląskiej Strategii Innowacji: I Projektowanie, wytwarzanie i zastosowanie materiałów zaawansowanych, II Technologie informacyjne, III Nauka i technologie na rzecz poprawy jakości życia, IV Odnawialne i alternatywne źródła energii). O ostatecznym doborze ekspertów wspomagających oraz czasowym ich zaangażowaniu zadecyduje Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą szkolenia w oparciu o program szkolenia (zaproponowany przez Wykonawcę, a następnie zatwierdzony przez Zamawiającego), a także potrzeby zrekrutowanej grupy). Minimalne zaangażowanie czasowe każdego z ekspertów wspomagających wyniesie: 1 dzień szkoleniowy. C.Przeprowadzenie cyklu 4 szkoleń (Obozów Innowacji). - Wykonawca przeprowadzi 4 szkolenia - Obozy Innowacji w oparciu o program zaakceptowany przez Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Każde ze szkoleń trwać będzie 5 dni (minimum 36 godzin dydaktycznych). Cele szkolenia: Głównym celem szkolenia - Obozu Innowacji jest dostarczenie jego uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania projektami innowacyjnymi, komercjalizacji wiedzy, ochrony własności intelektualnej oraz biznesowych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej, a także wykształcenie umiejętności pracy grupowej przy tworzeniu przedsięwzięć biznesowych. Metodologia szkolenia: Najważniejszym elementem szkoleń powinna być ich wartość praktyczna. Szkolenie powinno mieć formę zarówno wykładową (np. wykład z zakresu Prawa Własności Intelektualnej) jak i praktycznych warsztatów grupowych i w podgrupach (około 70% programu). Szkolenia powinny obejmować również pracę na zgłoszonych przez Uczestników przypadkach/pomysłach biznesowych i odnoszenie się do ich realiów zawodowych. Przykłady i odwołania do rzeczywistości przedstawiane i omawiane podczas warsztatów będą dotyczyły realnych sytuacji, z którymi Uczestnicy szkoleń stykają się na co dzień. Praca zespołów projektowych winna zostać zakończona prezentacją każdego z zespołów projektowych (każdej z wirtualnych firm) przed gronem ekspertów reprezentujących Zamawiającego. W trakcie prezentacji eksperci Zamawiającego pełnić będą rolę ekspertów funduszy kapitałowych szukających możliwości inwestowania w nowe przedsięwzięcie. Rekrutacja do udziału w szkoleniach (Obozach Innowacji) leży po stronie Zamawiającego. Osoby (zespoły projektowe zrekrutowania do udziału w szkoleniach (Obozach Innowacji) zgłaszają pomysł biznesowy (w branży wskazanej w DSI), który zostanie rozwinięty w trakcie trwania szkolenia (Obozu Innowacji) - i otrzyma formę wirtualnej firmy. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników wraz ze zgłoszonymi pomysłami biznesowymi najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia (Obozu Innowacji). Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym oraz zespołem projektowym może zmienić pomysł biznesowy na inny - i w trakcie szkolenia (Obozu Innowacji) rozwijać inny pomysł niż ten zgłoszony przez uczestnika/zespół projektowy. Wszyscy pracownicy Wykonawcy oraz osoby uczestniczące w szkoleniach (Obozach Innowacji) z ramienia Wykonawcy zobligowani są do podpisania oświadczenia o zachowaniu poufności w stosunku do pomysłów zgłoszonych przez uczestników szkoleń (Obozów Innowacji). Miejsce prowadzenia szkolenia: Dolny Śląsk (miejscowości w powiecie jeleniogórskim i/lub mieście Jelenia Góra). Szczegółowe informacje na temat miejsca szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej na 14 dni przed planowanym szkoleniem. Zamawiający zapewni: - salę wykładową (na 5 dni szkoleniowych) wraz z wyposażeniem (projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery, krzeseł, stoły, dostęp do Internetu) - wyżywienie dla uczestników szkolenia - noclegi dla uczestników szkolenia - zwrot kosztów dojazdu na szkolenie dla uczestników szkolenia - przenośne komputery z dostępem do Internetu dla każdej z grup projektowych (3 komputery na każde szkolenie) Zamawiający nie zapewni moderatorowi, ekspertom wspomagającym ani żadnemu przedstawicielowi Wykonawcy zakwaterowania ani wyżywienia. Zadanie obejmuje w szczególności: a)Przygotowanie szczegółowego programu szkolenia (Obozu Innowacji); b)Przygotowanie formatów opracowań dokumentujących powstanie wirtualnych firm (wizja/strategia, budżet, struktura organizacyjna/struktura zatrudnienia, plan/strategia ochrony własności intelektualnej, plan marketingowy, źródła finansowania inwestycji); c)przygotowanie materiałów szkoleniowych (w formie Prezentacji PowerPoint, ćwiczeń, itp.); d)przekazanie w formie elektronicznej przygotowanych materiałów Zamawiającemu (wydruk materiałów szkoleniowych po stronie Zamawiającego); e)poprowadzenie Szkolenia w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego; f)zapewnienie trzech ekspertów wspomagających na każdy z Obozów Innowacji; g)przygotowanie wspólnie z uczestnikami szkolenia - Obozu Innowacji, opracowań dokumentujących powstanie Wirtualnej firmy (wizja/strategia, budżet, struktura organizacyjna, struktura zatrudnienia, plan/strategia ochrony własności intelektualnej, plan marketingowy, źródła finansowania inwestycji); h)przygotowanie i przeprowadzenie pre/posttestów wśród uczestników Szkolenia; i)przeprowadzenie wśród uczestników szkolenia ankiet samooceniających (przygotowanie ankiet po stronie Zamawiającego). Na przygotowywanych przez Wykonawcę materiałach szkoleniowych powinny się znajdować, zgodnie z zasadami wizualizacji, logo projektu, logo PO KL, UE oraz informacja na temat współfinansowania usługi ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
  4. Usługa szkoleniowa polegająca na zapewnieniu kadry merytorycznej do realizacji szkolenia zamkniętego dla studentów kierunków: biotechnologia i ochrona środowiska Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu dotyczącego trzech zakresów tematycznych: przedsiębiorczość i kreowanie kariery zawodowej; studenci wobec niepełnosprawności oraz konwersatoria z języka angielskiego, organizowanego w ramach projektu Kierunki zamawiane Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - biotechnologia i ochrona środowiska współfinansowanego ze środków UE z EFS, w ramach PO Kapitał Ludzki (Sprawa nr RAP.272.133.2012)
    Zamawiający: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zapewnieniu kadry merytorycznej do realizacji szkolenia zamkniętego dla studentów kierunków: biotechnologia i ochrona środowiska Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu dotyczącego trzech zakresów tematycznych: przedsiębiorczość i kreowanie kariery zawodowej; studenci wobec niepełnosprawności oraz konwersatoria z języka angielskiego, organizowanego w ramach projektu Kierunki zamawiane Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - biotechnologia i ochrona środowiska współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z EFS, w ramach PO Kapitał Ludzki, Podziałanie 4.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..

Inne osoby dla Osbert Pociecha (55 osób):