Kogo reprezentuje osoba

Osuch Wojciech

w KRS

Wojciech Osuch

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Wojciech
Nazwisko:Osuch
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1953 r., wiek 61 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:7 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambroziak ` Ewa Urszula, Gabryluk Irena, Milczarek Mariusz Tomasz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bobrowski Dariusz, Danielewski Jerzy Mikołaj, Milczarek Mariusz Tomasz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieńkowski Artur, Bobrowski Dariusz, Górski Andrzej Franciszek, Kamiński Krzysztof Wiesław, Nowakowski Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaprzałek Piotr Janusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Akpia-purt Przedsiębiorstwo Usług Rozwoju Techniki Sp.j. K.kamiński i S-ka, Warszawa − KRS 0000022760
  2. At Kompania Budowlana Sp. Z O.O., Ożarów Mazowiecki − KRS 0000272052
  3. At Kompania Budowlana Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Ożarów Mazowiecki − KRS 0000275149
  4. Budoma - Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000195868
  5. Dm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000199661
  6. Dms Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000189614
  7. Energia Odnawialna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000128570
  8. Faktoria At Kompania Budowlana Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Ożarów Mazowiecki − KRS 0000503927
  9. Flesz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000193103
  10. Fundacja Kapitałowa Dla Programu Samorządowa Polska, Warszawa − KRS 0000506727
  11. Fundacja Samorządność i Demokracja, Warszawa − KRS 0000082430
  12. Invest-consult Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000015979
  13. Joda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000176953
  14. Jsk Gabryluk i Spółka Sp. J., Warszawa − KRS 0000267193
  15. Krajowy Fundusz Poręczeniowy Samorządowa Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000463168
  16. Mazowieckie Zrzeszenie Handlu, Przemysłu i Usług, Warszawa − KRS 0000343274
  17. Pgs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000067858
  18. Polsko - Turecka Izba Gospodarcza, Warszawa − KRS 0000291653
  19. Portal Gospodarczy Polska-turcja Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000324596
  20. Premar Sp. Z O.O., Mościska − KRS 0000196836
  21. Przedsiębiorstwo Budowy Rurociągów i Obiektów Towarzyszących Megagaz S.A., Warszawa − KRS 0000106121
  22. Pzg - Platforma Zakupów Grupowych S.A., Warszawa − KRS 0000503972
  23. Spółdzielnia Budowy Domów Jednorodzinnych i Lokali Mieszkalnych Iwonka, Warszawa − KRS 0000277030
  24. Spółdzielnia Doradztwa Strategicznego Zielona Polska, Warszawa − KRS 0000355091
  25. Stowarzyszenie Europejski Instytut Zarządzania, Łódź − KRS 0000028922
  26. Towarzystwo Elektrowni Gazowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000049635
  27. Venture Capital Poland S.A., Warszawa − KRS 0000353979
  28. Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., Katowice − KRS 0000076761

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aerfinance Ventures Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000265774
  2. Aluminium Konin - Impexmetal S.A., Konin − KRS 0000024174
  3. Caresbac Seaf-polska Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000242211
  4. Cd S.A., Warszawa − KRS 0000052129
  5. Fundusz Północny S.A., Warszawa − KRS 0000068249
  6. Głos Ekologii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000318088
  7. Grupa Doradztwa Strategicznego Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000005644
  8. Grupa Iz - Ferma Trzody Chlewnej W Kołbaczu Sp. Z O.O., Stare Czarnowo − KRS 0000008859
  9. Grupa Multimedia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022789
  10. Hutmen S.A., Warszawa − KRS 0000036660
  11. Iews S.A., Kraków − KRS 0000072192
  12. Lokus S.A., Kraków − KRS 0000041047
  13. Mazowiecka Wytwórnia Wódek i Drożdży Polmos S.A. Likwidacyjnej, Józefów K/błonia − KRS 0000052180
  14. Muza S.A., Warszawa − KRS 0000065143
  15. Pace Property Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000172839
  16. Plirq Investments Russek Pietruszyński Sp. J., Warszawa − KRS 0000380348
  17. Polskie Sieci Kablowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000088351
  18. Prointelia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000244635
  19. Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego Exkom-ms Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000140094
  20. Przedsiębiorstwo Przemysłu Bawełnianego Zamtex S.A., Zambrów − KRS 0000049952
  21. Rockall Capital Management Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000017677
  22. Stowarzyszenie Dębina, Stanisławów I − KRS 0000020501
  23. Sygnity S.A., Warszawa − KRS 0000008162
  24. Synthos S.A., Oświęcim − KRS 0000038981
  25. Temar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000004770
  26. Wirbud Meble Sp. Z O.O., Osmolin − KRS 0000220963
  27. Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki Pib Żerniki Wielkie Sp. Z O.O., Żerniki Wielkie − KRS 0000084827

Powiązane przetargi (7 szt.):
  1. Wykonanie projektu wykonawczo-inwestorskiego termomodernizacji budynku Ministerstwa Środowiska w Warszawie przy ul. Wawelskiej 52/54.
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest: wykonanie projektu wykonawczo-inwestorskiego termomodernizacji budynku Ministerstwa w dwóch etapach:
    1/ etap pierwszy - wykonanie Projektu Koncepcji,
    2/ etap drugi - wykonanie Projektu Wykonawczo-Budowlanego do uzyskania pozwolenia na budowę.
  2. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację, oswietlenie terenu wokoł budynku nr 3 wraz ze zmianą układu funkcjonalnego piwnic i parteru-roboty dodatkowe
    Zamawiający: Wojskowa Akademia Techniczna, Warszawa
    Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację, oswietlenie terenu wokoł budynku nr 3 wraz ze zmianą układu funkcjonalnego piwnic i parteru-roboty dodatkowe
  3. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację budynku nr 3 wraz ze zmianą układu funkcjonalnego piwnic i parteru
    Zamawiający: Wojskowa Akademia Techniczna, Warszawa
    opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na termomodernizację budynku nr 3 wraz ze zmianą układu funkcjonalnego piwnic i parteru na terenie otwartym Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie
    Podstawowe dane budynku
    Kubatura 36984m3
    Powierzchnia całkowita 9287m2
    Powierzchnia użytkowa 5181m2
    Powierzchnia dachu 2117m2
    Liczba kondygnacji nadziemnych 11
    Liczba kondygnacji podziemnych 1
    Budynek wykonano jako prefabrykowany

    Zakres prac dotyczących piwnic:
    1) Poszerzenie drzwi wejściowych (do szerokości 1,60m) do przedsionka w rejonie zsypu
    2) Wyburzenie części ściany w przedsionku, szerokość przejścia 1,60m w celu umożliwienia
    wjazdu na korytarz główny
    3) Przystosowanie pomieszczenia nr 013 na pralnię
    4) Adaptacja pomieszczenia 03 na pomieszczenie socjalno-sanitarne (pomieszczenie z kabiną prysznicową, umywalką i WC)
    5) Wykonanie remontu schodów od strony drink baru i zaplecza restauracji:
    wykonanie zadaszenia nad schodami,
    naprawa schodów,
    wymiana poręczy,
    wymiana drzwi wejściowych
    6) Remont podłogi na korytarzu
    7) Malowanie korytarzy i pomieszczeń magazynowych

    Zakres prac dotyczących parteru:
    1) Wykonanie przebudowy wejścia do hotelu z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych (winda oraz podjazd)
    2) Wykonanie remontu rampy dostawczej od stronny zaplecza restauracji:
    likwidacja kanału przy oknach piwnicy,
    wymiana drzwi wejściowych na zaplecze restauracji,
    wykonanie zadaszenia nad drzwiami,
    likwidacja okienek do obieralni warzyw,
    remont zsypu ziemniaków,
    remont studzienki kanalizacyjnej (tłuszczownik),
    wykonanie nowej pochylni oraz schodów,
    wymiana barierek,
    obniżenie rampy rozładunkowej (dostosowanie do obowiązujących wymiarów platform samochodowych),
    odpowiednie wzmocnienie brzegu rampy w części rozładunkowej

    Zakres prac dotyczących zagospodarowania patio:
    1) Likwidacja fontanny
    2) Przeniesienie klimatyzatorów do pomieszczeń wewnątrz budynku
    3) Wykonanie schodów z barierkami i ścieżek do drzwi wejściowych w hollu
    4) Zadaszenie części patio z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji betonowej
    5) Wyłożenie zadaszonej części kostką
    6) Wykonanie oświetlenia i doprowadzenie gniazd elektrycznych 230V
    7) Podniesienie poziomu gruntu do wysokości wejść do budynku lub wykonanie schodków do drzwi wejściowych na salę i holl
    8) Wykonanie ogrodzenia patio z możliwością jego zamykania
    9) Zaprojektowanie zieleni i wykonanie stałych gazonów na kwiaty
    10) Wykonanie zadaszeń nad wszystkimi drzwiami wejściowymi
    11) Wydzielenie i wykonanie toalety dla personelu, przy recepcji hotelu
    12) Adaptacja pomieszczenia 10 na pomieszczenie socjalne dla personelu
    13) Montaż drzwi odcinających holl od zaplecza administracyjnego

    Zakres prac dotyczących elewacji budynku
    1) Termomodernizacja budynku wraz z ociepleniem poniżej poziomu gruntu i ociepleniem dachu
    2) Zmiana zewnętrznego wizerunku budynku
    demontaż metalowych osłon z elewacji,
    czyszczenie kamienia elewacyjnego,
    wykonanie opaski z kostki wokół całego budynku,
    zamontowanie haków pod bilbordy na ścianie szczytowej budynku

    Zakres prac dotyczących wejścia głównego do budynku
    1) Wykonanie przebudowy schodów oraz zadaszenia

    Zakres prac dotyczących otoczenia wokół budynku
    1) Wykonanie podjazdu z kostki brukowej od strony frontowej budynku umożliwiającego komunikację wokół budynku
    2) Wyrównanie poziomu i naprawa nawierzchni podjazdu, remont i powiększenie parkingu (w tym wydzielenie miejsca dla samochodów dostawczych i miejsc parkingowych)
  4. Wykonanie projektów budowlanych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Pakiet 1 - wykonanie projektu budowlanego remontu małej architektury wokół budynku F, Pakiet 2 - wykonanie projektu budowlanego docieplenia i remontu elewacji budynku DS1
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie projektów budowlanych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Pakiet 1 - projekt budowlano-wykonawczy remontu -małej architektury- wokół budynku F (Apteka) zlokalizowanego przy ul. Banacha 1a w Warszawie , Pakiet 2 - wykonanie projektu budowlanego docieplenia i remontu elewacji budynku DS1 przy ul. Batalionu Pięść 9 w Warszawie
  5. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę budynku Starostwa Powiatowego w Piasecznie przy ul. Nadarzyńskiej 13.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, Piaseczno
    Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę budynku Starostwa Powiatowego w Piasecznie przy ul. Nadarzyńskiej 13 wraz z kotłownią, polegającej na dobudowie nowej części budynku, podpiwniczonej, 3-trzy kondygnacyjnej, z dachem kopertowym oraz wykonaniu przebudowy istniejącej części budynku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
  6. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budynków administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Warszawa
    1. Opis przedmiotu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia składa się z 7 części i obejmuje wykonanie 7 odrębnych dokumentacji projektowo - kosztorysowych dla części od nr 1 do nr 7. Dokumentacje projektowo-kosztorysowe i projektowe należy wykonać dla następujących budynków położonych w Warszawie w Dzielnicy Mokotów:

    1.1.1. część I - ul. Odolańska 5: dokumentacja projektowo - kosztorysowa na remont elewacji z kolorystyką i dociepleniem ścian budynku mieszkalno - użytkowego przy ul. Odolańskiej 5 w Warszawie;
    1.1.1.1. budynek jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na terenie ADM Madalińskiego ul. Wiśniowa 35,
    1.1.2. część II - ul. Odolańska 5: dokumentacja projektowo - kosztorysowa na wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. Odolańskiej 5 w Warszawie;
    1.1.1.2. budynek jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na
    terenie ADM Madalińskiego ul. Wiśniowa 35,
    1.1.3. część III - ul. Goszczyńskiego 25 31 i Al. Niepodległości : dokumentacja projektowo - kosztorysowa na remont ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtkami od strony ulic Goszczyńskiego 25 31 i Al. Niepodległości w Warszawie;
    1.1.1.3. budynek jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na terenie ADM Madalińskiego ul. Wiśniowa 35,
    1.1.4. część IV - ul. Dąbrowskiego 34: dokumentacja projektowo - kosztorysowa lokali 4, 5, 18, 19 wraz z uzgodnieniami rzeczoznawców dla potrzeb przekwalifikowania lokali mieszkalnych na lokal użytkowy w budynku przy ul. Dąbrowskiego 34 w Warszawie;
    1.1.1.4. budynek jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na terenie ADM Madalińskiego ul. Wiśniowa 35,
    1.1.5. część V - ul. Zakrzewska 6 : dokumentacja projektowo - kosztorysowa wykonania wymiany instalacji elektrycznej dla budynku przy ul. Zakrzewskiej 6 w Warszawie;
    1.1.1.5. budynek jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na terenie DOM Polkowska ul. Polkowska 7,
    1.1.6. część VI - ul. Konduktorska 12 : dokumentacja projektowo - kosztorysowa wykonania wymiany instalacji przeciwpożarowej w budynku użytkowym przy ul. Konduktorskiej 12 w Warszawie;
    1.1.1.6. budynek jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na terenie ADM Konduktorska ul. Konduktorska 12,
    1.1.7. część VII - ul. Orzycka 25 : dokumentacja projektowo - kosztorysowa wykonania wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie;
    1.1.1.7. budynek jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na terenie ADM Służewiec ul. Smoluchowskiego 2,

    2. Szczegółowe określenie zakresu prac projektowych, o których mowa w specyfikacji zawierają założenia projektowe stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    3. Części zamówienia od nr 1 do nr 3 oraz od nr 5 do nr 7 powinny obejmować:
    3.1. Projekt opracowany w 5 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej, w tym jeden z pełnymi obliczeniami i uzgodnieniami. Rysunki należy wykonać
    w skali 1:50 z dokładnością przewidzianą dla projektów wykonawczych; detale wykonać w skali 1:20. Wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD), preferujemy zapisanie w formacie z rozszerzeniem pdf.
    3.1.1. Każdy projekt musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniach:
    Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 z 2003 r., poz. 1133), oraz Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202 z 2004 r., poz. 2072 z późn. zm.).
    3.1.2. Każdy egzemplarz projektu powinien być trwale oprawiony.
    3.1.1. W projekcie należy umieścić informację BIOZ z której jednoznacznie ma wynikać konieczność lub jej brak opracowania planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
    3.2. Kosztorys inwestorski wykonany w 2-ch egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (zaleca się aby był wykonany za pomocą programu kosztorysowego NORMA). Wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD), preferujemy zapisanie w formacie z rozszerzeniem ATH lub KST (NORMA). Kosztorys inwestorski musi być wykonany osobno dla każdej branży (dot. przypadków kiedy dokumentacja jest wielobranżowa), zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130 z 2004 r., poz. 1389).
    3.2.1. Każdy egzemplarz kosztorysu inwestorskiego powinien być trwale oprawiony wraz z przedmiarem robót dla potrzeb sporządzenia kosztorysu inwestorskiego.
    3.2.2. W kosztorysach inwestorskich, wykonanych metodą uproszczoną, należy zastosować ceny jednostkowe robót określone w biuletynach cen robót, właściwych dla danej branży, wydawanych raz na kwartał przez wydawnictwo SEKOCENBUD średnie ceny - wydanie aktualne dla daty sporządzenia dokumentacji projektowej.
    3.2.3. W przypadku konieczności wykonania kalkulacji szczegółowej ceny jednostkowej należy ją sporządzić w oparciu o kosztorysowe normy nakładów rzeczowych określone w katalogach KNR lub KNR-W, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w tych katalogach (lub możliwości zastosowania analogii do nich) można wykorzystać inne dostępne na rynku katalogi norm albo wykonać kalkulację indywidualną,
    3.2.4. W kalkulacji szczegółowej cen jednostkowych należy przyjąć następujące ceny czynników produkcji oraz wskaźniki narzutów:
    stawkę robocizny kosztorysowej R - jako średnią stawkę za jedną roboczogodzinę dla miasta Warszawy dla danej branży robót publikowaną w biuletynie Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego IRS, wydawanym raz na kwartał, przez wydawnictwo SEKOCENBUD - wydanie aktualne dla daty sporządzenia dokumentacji projektowej,
    ceny jednostkowe materiałów M jako średnie ceny wraz z kosztami zakupu, publikowane w biuletynie Informacja o cenach materiałów dla danej branży IM, wydawanym raz na kwartał, przez wydawnictwo SEKOCENBUD - wydanie aktualne dla daty sporządzenia dokumentacji projektowej,
    ceny jednostkowe pracy sprzętu S jako średnie ceny pracy, publikowane w biuletynie Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego IRS, wydawanym raz na kwartał, przez wydawnictwo SEKOCENBUD - wydanie aktualne dla daty sporządzenia dokumentacji projektowej,
    wskaźnik narzutu kosztów pośrednich Wkp - jako średni wskaźnik robót w danej branży, publikowany biuletynie Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego IRS, wydawanym raz na kwartał, przez wydawnictwo SEKOCENBUD,
    koszty pośrednie Kp należy liczyć od (R + S),.
    wskaźnik narzutu zysku Wz - jako średni wskaźnik robót w danej branży, publikowany w biuletynie Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego IRS, wydawanym raz na kwartał, przez wydawnictwo SEKOCENBUD - wydanie aktualne dla daty sporządzenia dokumentacji projektowej, zysk Z należy liczyć od (R+S+Kp),
    3.2.5. Do każdego kosztorysu inwestorskiego powinny być dołączone: zbiorcze zestawienie wartości cen materiałów wraz z kosztami zakupów, zestawienie wartości cen pracy sprzętu bez narzutów i zestawienie wartości robocizny bez narzutów.
    3.3. Dwa przedmiary robót: przedmiar robót dla potrzeb sporządzenia kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiar robót dla Wykonawcy.
    3.3.1. przedmiar robót dla potrzeb sporządzenia kosztorysu inwestorskiego wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130 z 2004 r., poz. 1389), w 2-ch egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej. Wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD), preferujemy zapisanie w formacie z rozszerzeniem ATH lub KST (NORMA) osobno dla każdej branży, w oparciu o kosztorysowe normy nakładów rzeczowych określone w katalogach KNR lub KNR-W, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w tych katalogach (lub możliwości zastosowania analogii do nich) można wykorzystać inne dostępne na rynku katalogi norm albo wykonać kalkulację indywidualną.
    Każdy egzemplarz przedmiaru powinien być trwale oprawiony wraz z kosztorysem inwestorskim.
    3.3.2. przedmiar robót dla Wykonawcy wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), w 5 egz. oraz w wersji elektronicznej, wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD), preferujemy zapisanie w formacie z rozszerzeniem ATH lub KST (NORMA) osobno dla każdej branży.
    3.3.3.2.1. Każdy egzemplarz przedmiaru powinien być trwale oprawiony.

    3.4. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonaną zgodne z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), w 5 egz. oraz w wersji elektronicznej, wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD), preferujemy zapisanie w formacie z rozszerzeniem doc osobno dla każdej branży.
    W części Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącej sposobu rozliczania robót należy wpisać, że Zamawiający będzie rozliczał roboty w oparciu o kosztorys zamienny sporządzony w oparciu o obmiar rzeczywiście wykonanych robót i ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego. Płatności następować będą po bezusterkowym końcowym odbiorze całości robót.

    3.5. Część zamówienia nr 4 powinna obejmować:
    3.5.1. Projekt opracowany w 5 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej, w tym jeden z pełnymi obliczeniami i uzgodnieniami. Rysunki należy wykonać
    w skali 1:50 z dokładnością przewidzianą dla projektów wykonawczych; detale wykonać w skali 1:20. Wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD), preferujemy zapisanie w formacie z rozszerzeniem pdf.
    3.5.1.1. Każdy projekt musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniach: Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 z 2003 r., poz. 1133), oraz Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202 z 2004 r., poz. 2072 z późn. zm.).
    3.5.1.2. Każdy egzemplarz projektu powinien być trwale oprawiony.
    3.5.1.1. W projekcie należy umieścić informację BIOZ z której jednoznacznie ma wynikać konieczność lub jej brak opracowania planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
    3.6. Jednostka projektowa zobowiązana jest do uzyskania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia - materiałów i uzgodnień do wykonania poszczególnych projektów z jednostkami zewnętrznymi, oraz materiałów wyjściowych np. mapy do celów projektowych itp.

    3.7. Jednostka projektowa zobowiązana jest do pełnienia bezpłatnie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Prawa w czasie wykonywania robót na podstawie jej dokumentacji.
    3.8. Dokumentacja projektowa musi być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz zawierać
    oświadczenia Wykonawcy że:
    3.8.1. została opracowana zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
    obowiązującymi normami, aktualnymi przepisami techniczno - budowlanymi,
    3.8.2 jest kompletna i nadaje się do realizacji,
    3.8.3. posiada uzgodnienia, o których mowa w pkt. 3.5. specyfikacji.

    3.9. Kosztorys oraz przedmiary robót powinny obejmować pełen zakres robót niezbędny
    do realizacji zamówienia.

    3.10. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonaną przez siebie dokumentację projektowo - kosztorysową do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu gwarancji i rękojmi na roboty wykonane na podstawie opracowanej dokumentacji. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    3.11. W przypadku wystąpienia wad ukrytych w dokumentacji, których nie ujawniono w czasie jej odbioru, Jednostka Projektowa zobowiązana będzie nieodpłatnie do naniesienia poprawek i uzupełnień w terminie 3-ch dni od daty zawiadomienia.

    3.12. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać żadnych materiałów reklamowych producentów materiałów budowlanych itp. oraz żadnych innych reklam.

    3.13. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. -3.5. specyfikacji mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    3.13.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
    3.13.2. W przypadku zmian wprowadzonych do zakresu umowy w czasie jej realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Wykonawca zobowiązuje się wyrazić zgodę na te zmiany i przyjąć je do realizacji, z zastosowaniem stawek zawartych w ofercie, po zawarciu stosownego aneksu do umowy.
  7. Zaprojektowanie adaptacji części budynku Centrum Zarządzania Ruchem Lotniczym na zakład opieki zdrowotnej Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
    Zamawiający: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Warszawa
    Wykonanie dokumnetacji projketowej adaptacji części budynku CZRL na zakład opieki zdrowotnej Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej

Inne osoby dla Osuch (159 osób):