Kogo reprezentuje osoba

Pacewicz Jan

w KRS

Jan Pacewicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jan
Nazwisko:Pacewicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1945 r., wiek 71 lat
Miejscowości:Katowice (Śląskie), Kraków (Małopolskie), Orzesze (Śląskie), Sterdyń (Mazowieckie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:13 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaniewski Marek Andrzej, Michalski Henryk Paweł, Pacewicz Alicja, Pacewicz Ignacy Kazimierz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Comyn Darra, Kobierska Magdalena, Krawczyk Iwona, Słyszyk Grzegorz Jan
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieniek Maria, Dec Edward, Michalski Henryk Paweł, Mierzwiński Bogusław, Świętochowski Zbigniew
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łabanowski Łukasz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dzido Henryk
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łabanowski Łukasz
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Moździerz Hanna, Łabanowski Łukasz
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Comyn Darra, Hanlon Barbara, Hoppe Jan Mikołaj, Kozak Artur Michał, Shashoua Mark, Shashoua Roger, Słyszyk Grzegorz Jan, Treppides Kikis

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stift Michael
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciepał Jarosław, Kaniewski Marek, Pacewicz Ignacy, Świerzbiński Tadeusz, Wicherek Marian, Zachara Jerzy
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Comyn Darra Martin, Domagała Krystyna, Godlewski Arkadiusz Mariusz, Hanlon Barbara, Hoppe Jan Mikołaj, Kozak Artur Michał, Likus Aldona, Robinson Bruce David, Shashoua Roger, Słyszyk Grzegorz, Tarczewska Klaudia, Ziółek Ryszard Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łączkowski Jerzy Wiktor
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borowiecki Ryszard, Dajczer Stanisław, Guzik Bogdan Wojciech, Michalski Henryk, Pirowska Stanisława, Ryba Andrzej Włodzimierz, Stojek Henryk, Typrowicz Zbigniew Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żurek Jarosław Włodzimierz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badowski Szymon Jan, Comyn Darra, Kaniewski Marek Andrzej, Michalski Henryk Paweł, Słyszyk Grzegorz Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mykulets Oleksandr
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badowski Szymon Jan, Jeżewski Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mykulets Oleksandr
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamus Stanisław Ryszard, Bojkowski Zdzisław Kazimierz, Drozd Halina, Gutowski Tomasz Sebastian, Kinowski Jacek Andrzej, Ku-bicki Jacek Wojciech, Pietrowski Waldemar Antoni, Sieniewski Świerzbiński Tadeusz, Zubilewicz Ryszard Władysław
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Świderski Krzysztof Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Świderska Kamila Agnieszka
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badowski Szymon Jan, Kaniewski Marek Andrzej, Kasprzycki Bogusław Zdzisław, Michalski Henryk Paweł, Pacewicz Alicja, Pacewicz Ignacy Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wieczorek Cezary
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kamiński Marian, Struzik Janusz Władysław
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badowski Szymon Jan, Kaniewski Marek Andrzej, Pacewicz Ignacy Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tomski Mariusz Piotr
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badowski Szymon Jan, Chmielewska Iwona Adalmina, Durkiewicz Tomasz Jan, Kaniewski Marek Andrzej, Pacewicz Ignacy Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rybski Tomasz Benon
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badowski Szymon Jan, Ciepał Jarosław Tomasz, Kaniewski Marek Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Syguła Krzysztof Tadeusz
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sekuła Michał Paweł
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badowski Szymon Jan, Kaniewski Marek Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rybski Tomasz Benon
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badowski Szymon Jan, Łabanowski Łukasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiśniewski Arkadiusz Marcin
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badowski Szymon Jan, Łabanowski Łukasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rybski Tomasz Benon
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łaski Adam, Łaski Ryszard Remigiusz
  19. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Purc Mariusz Robert

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agencja Reklamowa Interdont Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000096349
  2. Agro - Kampinos Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000205273
  3. Alwernia S.A., Alwernia − KRS 0000049603
  4. Auxilion Sp. Z O.O., Chylice-kolonia − KRS 0000332580
  5. Biuro Techniczne Testa Sp. Z O.O., Opacz Wielka − KRS 0000530867
  6. Biuro Techniczne Testa-1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000065060
  7. Budimo Sp. Z O.O., Żółwin − KRS 0000340680
  8. Budimo Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Żółwin − KRS 0000343670
  9. Bus Service Center Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000251620
  10. Cat Village Business Management Revolution Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000521671
  11. Chemo - Ciopała Sp. J. Likwidacyjnej, Dobczyce − KRS 0000073259
  12. Crony Group Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000337124
  13. Dd Production Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000405991
  14. Dom Współpracy Polsko-niemieckiej Z Siedzibą W Gliwicach, Gliwice − KRS 0000001456
  15. Drukarnia Offsetowa Borys Zakład Pracy Chronionej Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Skawina − KRS 0000097918
  16. Dtk Computer Polska Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000149515
  17. Euro-city Center Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000061465
  18. Fabryka Sprężyn Fas S.A., Warszawa − KRS 0000075418
  19. Fayer Hurt Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000273380
  20. Forta Stone Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000344935
  21. Fronda Pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000154323
  22. Fundacja Im. Emila Michałowskiego Na Rzecz Kliniki Urologii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków − KRS 0000099725
  23. Fundacja My Mazury, Mikołajki − KRS 0000520157
  24. Fundacja Na Dobro Harcerstwa Górnośląskiego, Katowice − KRS 0000146013
  25. Fundacja Nowoczesnego Zarządzania, Warszawa − KRS 0000138754
  26. Fundacja Park Śląski, Chorzów − KRS 0000439455
  27. Fundacja Pomocy Społecznej Im. J.beaumont, Pruszcz Gdański − KRS 0000073389
  28. Fundusz Pamięci Ofiar Katastrofy W Mtk, Warszawa − KRS 0000272695
  29. Garbary Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000075460
  30. Global Creative Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000178158
  31. Grupa Amax Sp. Z O.O., Mikołajki − KRS 0000177513
  32. Grupa Musi-kraków Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Kraków − KRS 0000402223
  33. Guwit D.witkowski K. Witkowski Sp. J. Likwidacyjnej, Zielonki − KRS 0000024256
  34. Index Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000111651
  35. Inwest Toj - 1 Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Krzeszowice − KRS 0000180849
  36. Kdw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000266327
  37. Kdw Świderski Sp. J., Warszawa − KRS 0000069266
  38. Konpal Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000160940
  39. Koriander Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000414632
  40. Kpr Prodlew-kraków Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000276033
  41. Laurus Center Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000427169
  42. Leonidas Security Sp. Z O.O., Falenty − KRS 0000306994
  43. Mazury Meetings Sp. Z O.O., Mikołajki − KRS 0000436309
  44. Mcc Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000216245
  45. Meetings Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000362202
  46. Międzynarodowa Organizacja Soroptimist International Klub Silesia W Katowicach, Katowice − KRS 0000220447
  47. New Project Development S.A., Żółwin − KRS 0000284423
  48. Odlewnicza Izba Gospodarcza, Kraków − KRS 0000149572
  49. Platron Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000288880
  50. Polish Recovery Fund i S.A., Warszawa − KRS 0000159000

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. After Sp. Z O.O., Mikołajki − KRS 0000333925
  2. Agd Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000193013
  3. Agencja Celna Śląskiego Wolnego Obszaru Celnego Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000102963
  4. Alu-art Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000191845
  5. Angaz Sp. Z O.O., Brzezie K/opola − KRS 0000118388
  6. Apt Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000478690
  7. B.a.c.d. S.A. Układowej, Warszawa − KRS 0000009046
  8. B.b.a.-ltd. Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000067188
  9. Baltika Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000264270
  10. Bfi Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000119150
  11. Bokserska Technical Center Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000061506
  12. Browar Kętrzyn Sp. Z O.O., Kętrzyn − KRS 0000210144
  13. Bud-r-s Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000314292
  14. Bud-trans-inwest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038217
  15. Budokop-posadzki Sp. Z O.O., Starachowice − KRS 0000138658
  16. Budostal - 5 S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000130378
  17. Cinur Bmp Consulting Polska Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000280073
  18. Compact Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000025253
  19. Cracow Technical Center Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000133623
  20. Crtml Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000312347
  21. Darmapol Sp. Z O.O., Brzeszcze − KRS 0000156813
  22. Do Co Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000168421
  23. Duo Center Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000094428
  24. E - Generation S.A., Warszawa − KRS 0000023694
  25. Eblok Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000217538
  26. Edytor S.A., Warszawa − KRS 0000033490
  27. Efh Leasing S.A., Warszawa − KRS 0000006321
  28. Eskont Development Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000125378
  29. Ever Logistic Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000199392
  30. Expomedia Events Warsaw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000026186
  31. Fabryka Urządzeń Technicznych Zremb - Zakład Orzesze Sp. Z O.O., Orzesze − KRS 0000015479
  32. Fabryka Urządzeń Technicznych Zremb S.A., Orzesze − KRS 0000047501
  33. Fabryka Urządzeń Technicznych Zremb Zakład Odrowąż Sp. Z O.O., Odrowąż − KRS 0000081215
  34. Familijny Dom Radom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000311307
  35. Familijny Dom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000255373
  36. Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa − KRS 0000005496
  37. Fundacja Samorządność i Demokracja, Warszawa − KRS 0000082430
  38. Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego W Krakowie, Kraków − KRS 0000216824
  39. Fundusz Górnośląski S.A., Katowice − KRS 0000042922
  40. Geo Nieruchomości Sp. Z O.O., Chorula − KRS 0000295516
  41. Global Meetings Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000413110
  42. Globmet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000114960
  43. Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000089796
  44. Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., Katowice − KRS 0000023650
  45. Graving Partners S.A., Warszawa − KRS 0000271586
  46. Grudnik - Gdańsk Sp. Z O.O. W Liwkidacji, Kraków − KRS 0000125430
  47. Grudnik Lublin Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000071085
  48. Grupa Gospodarcza Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000191108
  49. Grupa Grom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000177948
  50. Hermes Trade Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000481116

Powiązane przetargi (13 szt.):
  1. Zakup usług hotelowo-restauracyjnych dla pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w celu przeprowadzenia szkoleń
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelowo-restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR podczas szkoleń:
    1) dwóch szkoleń trzydniowych - Zadanie 1,
    2) pięciu szkoleń dwudniowych - Zadanie 2.
    2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części, zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ ZADANIAMI. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej, w rozumieniu art. 83 ust. 2 ustawy, tylko na jedno wybrane zadanie.
    3. Szkolenia muszą odbyć się we wskazanych niżej terminach, tj.:
    Zadanie 1:
    1) pomiędzy 19 a 30 maja br. - szkolenie 3-dniowe dla 80 osób,
    2) pomiędzy 17 a 28 listopada br. - szkolenie 3-dniowe dla 80 osób.
    Zadanie 2:
    1) pomiędzy 26 maja a 06 czerwca br. - szkolenie 2-dniowe dla 100 osób,
    2) pomiędzy 09 a 18 czerwca br. - szkolenie 2-dniowe dla 60 osób,
    3) pomiędzy 01 a 12 września br. - szkolenie 2-dniowe dla 100 osób,
    4) pomiędzy 15 a 26 września br. - szkolenie 2-dniowe dla 100 osób,
    5) pomiędzy 06 a 17 października br. - szkolenie 2-dniowe dla 80 osób,
    z zastrzeżeniem, że:
    a) muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku,
    b) muszą albo rozpoczynać się w poniedziałek albo kończyć w piątek.
    Wykonawcy zobowiązani są wpisać terminy spełniające powyższe kryteria w tabeli Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1A lub 1B do SIWZ (w zależności od zadania, na które Wykonawca składa ofertę).
    4. Szczegółowy zakres i warunki świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ wraz z załącznikami dla Zadania 1 (dwa szkolenia trzydniowe) oraz dla Zadania 2 (pięć szkoleń dwudniowych)
  2. Zorganizowanie warsztatów Radzenie sobie ze stresem w ramach projektu Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim, Sokołów Podlaski
    Przedmiot zamówienia składa się z części A, B i C Część A zamówienia: Opracowanie programu szkolenia w formie pakietu, które zostaną przekazane Zamawiającemu w wersji elektronicznej i papierowej na temat: Techniki radzenia sobie ze stresem Program szkolenia i materiały szkoleniowe winny uzyskać akceptację Koordynatora Projektu. Wykonawca wykona usługę w części A zamówienia do 31 maja 2013 r. Program szkolenia: Techniki radzenia sobie ze stresem Wzór, według jakiego ma zostać opracowany program. Nazwa szkolenia: Techniki radzenia sobie ze stresem Rodzaj szkolenia: warsztaty Czas trwania i sposób organizacji: 15 godz. dydaktycznych Cele kształcenia: Cel ogólny: Cele szczegółowe: Wykaz nabytych umiejętności nabytych w trakcie szkolenia: Po ukończeniu modułu szkolenia uczestnik: Harmonogram: TEMAT LICZBA GODZIN W. ĆW. Opis form, metod i środków dydaktycznych: Wykaz zalecanej literatury przedmiotu: Część B zamówienia: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia (pełna organizacja warsztatów czyli: przejazd, nocleg, materiały warsztatowe, pełne posiłki, zorganizowanie czasu wolnego) w zakresie Techniki radzenia sobie ze stresem w ramach projektu Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w 6 grupach po 20-25 osób w grupie (łącznie 128 osób) ( każda grupa odbywa zajęcia w piątek i sobotę poza miejscem nauki czyli poza Sokołowem Podlaskim w odległości do 60 km od Sokołowa Podlaskiego) Kwota jaką należy podać w Formularzu ofertowym ma dotyczyć całego zamówienia bez podziału na osobę. Należy podać łączną cenę wykonania zlecenia. 2. Od prowadzących szkolenie wymaga się: odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w pracy warsztatowej z osobami dorosłymi i dziećmi (wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami) doświadczenie w pracy w projektach unijnych (wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami) min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy psychologa lub trenera(wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami) merytorycznej znajomości programu szkolenia organizacji zajęć zapewniających komfort pracy w grupie warsztatowej minimum 2 trenerów na każdą z 6 przewidzianych w projekcie grup praktycznego przekazania wszystkich zawartych w programie szkolenia technik radzenia sobie ze stresem Część C zamówienia: usługi hotelowe, gastronomiczne, sale konferencyjne i przejazd 128 uczniów w 6 grupach po 20-25 osób Zamówienie w tym punkcie obejmuje: Zakwaterowanie uczniów łącznie 128 osobo nocy w pokojach 2-osobowych (pojedyncze łóżka, w jednym pokoju muszą zostać zakwaterowani uczniowie tej samej płci), ogrzanych do temperatury min. 20 C , z łazienką, WC, kabiną prysznicową lub wanną, ciepłą i zimną wodą przez całą dobę, odbiornikiem TV, koszem na śmieci. W pokojach powinna być ponadto zapewniona woda mineralna do picia w ilości 0,5 l na ucznia. Zakwaterowanie opiekunów łącznie 12 osobonocy (jak wynika z części C przedmiotu zamówienia w szkoleniu ma uczestniczyć ogółem 128 uczniów zorganizowanych w 6 grup każda licząca 20-25 osób. Zgodnie z obowiązującymi przepisami szkolnymi na 15 uczniów przypada 1 opiekun. Zatem przy 6 wyjazdach szkoleniowych obecnych będzie łącznie 12 opiekunów) w pokojach 2 osobowych, ogrzanych do temperatury min. 20 C , z łazienką, WC, kabiną prysznicową lub wanną, ciepłą i zimną wodą przez całą dobę, odbiornikiem TV, koszem na śmieci. W pokojach powinna być ponadto zapewniona woda mineralna do picia w ilości 0,5 l na opiekuna. Wynajęcie minimum 2 sal szkoleniowych (podczas każdego wyjazdu) do przeprowadzenia zajęć warsztatowych, wyposażonych w tablicę typu flipchart oraz na życzenie prowadzących w sprzęt multimedialny (projektor oraz nagłośnienie), z dostępem do światła dziennego, z całodobowym dostępem do Internetu bezprzewodowego Świadczenie usług gastronomicznych dla 128 uczniów i 12 opiekunów w tym: I dnia - piątek: śniadanie lub przerwę kanapkową, obiad, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, kolację z atrakcją wieczorną II dnia - sobota: śniadanie, obiad oraz poczęstunek w trakcie trwania zajęć. Wykonawca zapewni pełną ( zaspokajające potrzeby żywieniowe ) usługę gastronomiczną. Posiłki powinny zostać podane w formie bufetu szwedzkiego, w odrębnym pomieszczeniu niż szkolenie. Powinny być przygotowywane codziennie na miejscu, ze świeżych, dobrej jakości produktów przez wykwalifikowaną kadrę gastronomiczną. Obiad powinien składać się z zupy, co najmniej 2 dań głównych do wyboru (mięsne i bezmięsne), 2 ciepłych dodatków do dań (np. ziemniaki, ryż, warzywa, gotowane) sałatki, deseru i pakietu napoi (herbata, woda, sok). Kolacja powinna składać się z co najmniej: 2 gorących dań głównych, 2 przekąsek zimnych lub ciepłych, patery wędlin i serów żółtych, pieczywa i pakietu napoi (herbata, woda, sok). Wykonawca zapewni minimum 2 poczęstunki w czasie przerw w zajęciach dydaktycznych każdego dnia, w skład których wchodzą: herbata, woda, sok oraz kruche ciastka. Zapewnienie przejazdu uczniom i opiekunom spod siedziby Zamawiającego do miejsca, w którym odbywa się szkolenie z Technik radzenia sobie ze stresem. Nie dopuszcza się przewozu uczniów każdorazowo z wykorzystaniem więcej niż jednego pojazdu. Od obiektu realizującego usługę hotelowo-gastronomiczną wymaga się ponadto: czy spełnia warunki PKD - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności poświadczona aktualnym wypisem KRS w tym: 74,9 działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki 85,5 pozaszkolne formy kształcenia 85,6 działalność wspomagająca edukację 55,1 hotele i podobne obiekty zakwaterowania 55,2 obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania 56,1 Restauracje i pozostałe placówki gastronomiczne 56,2 Przygotowywanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (Katering) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa zaświadczeń o spełnieniu warunków bhp i popż - zapewnienia wymaganego standardu usług hotelarsko-gastronomicznych oraz przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych, higienicznych, a także przeciwpożarowych wymagane dołączenie stosownych dokumentów oraz aktualnych zaświadczeń: opracowana instrukcja bezpieczeństwa pożarowego wraz z wytyczonymi planami dróg i wyjść ewakuacyjnych wyposażenie pomieszczeń sypialnych w automatyczne urządzenia sygnalizacji pożaru (proszę dołączyć zaświadczenie potwierdzające ich sprawność techniczną) całodobowy monitoring lokalnych systemów sygnalizacji pożaru z do najbliższej terytorialnie KOMENDY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ ostatnia opinia straży pożarnej w tym: sprawność instalacji oświetlenia ewakuacyjnego oraz aktualny przegląd gaśnic pionowych przeciwpożarowych posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC (wymagane dołączenie kserokopii polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem) zapewnienie za darmo warunków do uprawiania czynnego wypoczynku na terenie obiektu zapewnienia koordynatora, bezpośrednio odpowiedzialnego za usługę, kontakty i organizację warsztatów Techniki radzenia sobie ze stresem, a także sprawującego nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania oraz wyżywienia uczniów poza terenem obiektu, w którym odbywają się zajęcia warsztatowe
  3. Obsługa hotelarsko-gastronomiczna kadry kierowniczej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
    Zamawiający: Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi hotelarsko -
    gastronomicznej: w hotelu (posiadającym zaplecze odnowy biologicznej) o standardzie minimum trzygwiazdkowej kategorii, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.), lub ośrodku/obiekcie (posiadającym zaplecze odnowy biologicznej), odpowiadającym standardowi trzygwiazdkowej kategorii - w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia, sprawnego sprzętu rekreacyjno-sportowego i udostępnienia sal konferencyjnych z niezbędnym sprzętem na potrzeby przeprowadzenia
    szkolenia dla kadry kierowniczej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
    oraz transportu dla uczestników szkolenia.
  4. Zakup usług hotelowo-restauracyjnych dla pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w celu przeprowadzenia szkoleń
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelowo-restauracyjnych dla pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz zapewnienie sali konferencyjnej podczas siedmiu szkoleń, w tym dwóch trzydniowych i pięciu dwudniowych, zgodnie ze /Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia/ stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy, w następujących terminach:
    1) 27-29.05.2013 r. - szkolenie 3 dniowe dla 85 osób,
    2) 03-04.06.2013 r. - szkolenie 2 dniowe dla 90 osób,
    3) 24-25.06.2013 r. - szkolenie 2 dniowe dla 80 osób
    4) 05-06.09.2013 r. - szkolenie 2 dniowe dla 90 osób,
    5) 19-20.09.2013 r. - szkolenie 2 dniowe dla 70 osób,
    6) 26-27.09.2013 r. - szkolenie 2 dniowe dla 90 osób,
    7) 04-06.12.2013 r. - szkolenie 3 dniowe dla 80 osób.
    2.Szczegółowy zakres i warunki świadczenia usług hotelowo-restauracyjnych dla pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR zostały określone w umowie wraz z załącznikami
  5. Obsługa narady szkoleniowej dla pracowników kontroli technicznych
    Zamawiający: Agencja Rynku Rolnego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie:
    1. Miejsc noclegowych w ramach jednego ośrodka w terminie 29 - 30.11.2012r.
    2. Sali konferencyjnej
    3. Przerwy kawowej ciągłej w dniu 29.11.2012 r. oraz jednorazowej przerwy kawowej w dniu 30.11.2012 r.
    4. Wyżywienia tj.:
    a. śniadanie w dniu 30.11.2012 r.,
    b. obiad w dniach 29-30.11.2012 r.,
    c. kolacja w dniu 29.11.2012 r
    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
  6. Zakup usług hotelowo-restauracyjnych dla 200 pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w celu przeprowadzenia dwóch szkoleń
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelowo-restauracyjnych dla 200 pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz zapewnienie sali konferencyjnej podczas dwóch szkoleń odbywających się
    w następujących terminach: a) 25-26.10.2012 r. dla 100 osób, b) 12-13.11.2012 r. dla 100 osób, zgodnie
    ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy
  7. Zakup usług hotelowo-restauracyjnych dla 240 pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w celu przeprowadzenia trzech szkoleń
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelowo-restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla 240 pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR podczas trzech szkoleń odbywających się w następujących terminach:
    a) 06-07.09.2012 r. dla 100 osób,
    b) 24-25.09.2012 r. dla 80 osób,
    c) 03-05.12.2012 r. dla 60 osób.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do umowy
  8. Świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych oraz transportowych dla Sądu Okręgowego w Warszawie w związku z organizacją szkolenia dla grupy 100 osób - ZP/K/4/12
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Warszawie, Warszawa
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych oraz transportowych dla Sądu Okręgowego w Warszawie związku z organizacją szkolenia dla grupy 100 osób, a także zapewnienie dostępności sal wykładowych z wyposażeniem.
    2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających.
    5) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
    6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert alternatywnych ani wariantowych.
    7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    8) Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
  9. Zakup usług hotelowo-restauracyjnych dla pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w celu przeprowadzenia 3-dniowego szkolenia
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia są usługi hotelowo-restauracyjne dla 53 osób w terminie 05-07.12.2011 r. podczas trzydniowego szkolenia pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego.
    Usługa obejmuje:
    a) zakwaterowanie dla 7 osób w pokojach jednoosobowych z pełnym węzłem sanitarnym,
    b) zakwaterowanie dla 46 osób w pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym,
    c) udostępnienie jednej sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem techniczno-dydaktycznym, umożliwiającym przeprowadzenie szkolenia dla 53 uczestników szkolenia (od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godz. 13:00 w dniu wyjazdu),
    d) zagwarantowanie całodziennego wyżywienia dla 53 osób, w tym:
    - dwóch śniadań,
    - trzech obiadów,
    - dwóch kolacji, w tym jednej uroczystej,
    - czterech serwisów kawowych (obejmujących: kawę, herbatę, mleczko, cytrynę, cukier, ciastka, paluszki, wodę gazowaną i niegazowaną) w trakcie przerw
  10. Zlecenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej oraz rekreacyjnej w ramach organizacji Konferencji COST ECCL 2010
    Zamawiający: Akademia Podlaska w Siedlcach, Siedlce
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w zakresie spotkań i konferencji, uslug restauracyjnych i dotyczacych podawania posiłów oraz usług świadczonych przez ośrodki rekreacyjne w ramach organizacji konferencji COST ECCL 2010
  11. Usługa hotelowo-restauracyjna na potrzeby organizacji konferencji dla Sędziów V Wydziału WSA w Warszawie w dniach 23-25 czerwca 2009 roku
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, Warszawa
    Usługa hotelowo-restauracyjna na potrzeby organizacji konferencji dla Sędziów V Wydziału WSA w Warszawie w dniach 23-25 czerwca 2009 roku
  12. usługi hotelarskie i restauracyjne dla uczestników konferencji organizowanej w ramach Programu Wieloletniego
    Zamawiający: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
    przedmiotem zamówienia są:noclegi, wyżywienie, wynajęcie sali konferencyjnej
  13. Wykonanie usługi polegającej na zapewnieniu zaplecza technicznego na szkolenie wyjazdowe dla sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie od strony technicznej szkolenia dla sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie

Inne osoby dla Pacewicz (46 osób):