Kogo reprezentuje osoba

Pachis Bartłomiej Władysław

w KRS

Bartłomiej Władysław Pachis

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bartłomiej
Drugie imię:Władysław
Nazwisko:Pachis
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1980 r., wiek 42 lata
Miejscowości:Police (Zachodniopomorskie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Warszawa (Mazowieckie), Świnoujście (Zachodniopomorskie)
Przetargi:29 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białkowski Przemysław, Gawrońska Krystyna, Joda Grzegorz, Kaczmarczyk Michał Rajmund, Lipiński Stanisław Andrzej, Sznura Wiesława, Wawrzyniak Krystian Sebastian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuczka Grzegorz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sobiepan Janusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sobiepan Janusz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fromm Janusz, Grześkowiak Pawluch Bożena, Ignasiak Piotr Władysław, Kłusewicz Piotr Henryk, Szczegodziński Jacek, Szymkowiak Piotr, Trzciński Dariusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zimny Dariusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamarek Paweł Krzysztof, Jabłońska Elżbieta, Kamiński Krzysztof, Lisewski Władysław Tomasz, Marchewka Arkadiusz, Sadowski Krzysztof Rafał, Stankiewicz Wojciech, Trojanowski Piotr, Wasilewski Karol Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szlachcikowski Wojciech
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernaciak Piotr, Bodzek Danuta Anna, Cebula Irena Kazimiera, Czajor Zbigniew Stanisław, Dmowski Jacek, Drożdż Wojciech, Dzierwa Krzysztof, Franus Wiesława, Grudzień Elżbieta Ewa, Jeziorna Urszula, Klimowicz Jacek, Kochan Zofia, Kroskowski Wojciech Piotr, Krzysztofik Robert Piotr, Kuć Ryszard, Kuczewska Łaska Małgorzata Liliana, Liszewski Dariusz, Maniecki Mirosław, Matera Tomasz, Mucha Stefan, Pasikowski Tomasz Zenon, Radek Norbert, Rzepka Dariusz, Sekita Halina, Śmietanko Jan, Sromała Jarosław Kazimierz, Stefański Paweł Waldemar, Świnder Wojciech, Szymański Grzegorz Marian, Wilk Józef, Wiszniewska Ewa, Woźniak Teresa, Zajkowska Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zielińska Małgorzata
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamarek Paweł, Huta Leopold, Januszewicz Maria, Lisowy Mieczysław, Magda Leszek Jan, Malmborg Nils Osten, Małyszko Paweł Artur, Piotrowski Ryszard, Piszczorowicz Mariusz Sebastian, Popławska - Kałuża Barbara, Ślusarczyk Maria Zofia, Stępski Witold, Wójcik Marek Łucjan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żyszkowski Julian Ryszard
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chwesiuk Krzysztof Piotr, Drożdż Wojciech, Kopcewicz Piotr Andrzej, Sadowski Krzysztof Rafał, Woźniak Magdalena Wanda

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewski Dariusz Jerzy
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dmowska Anna, Foryś Bożena, Goclik Jerzy, Iwan Stanisław, Kęsik Piotr, Koman Jan Marian, Krupowicz Robert Wiesław, Mroczkowski Bartłomiej, Namyślak Aleksandra, Posłuszny Andrzej Piotr, Romańska Karolina, Śliwiński Dariusz Czesław, Żmurkiewicz Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łaszkiewicz Anna
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borowczyk Małgorzata, Dubiński Mariusz, Górecki Mirosław, Janiak Marek Jacek, Jarosz Walas Agnieszka, Kostrubiec Stanisław, Kuśmirek Wojciech, Marciniak Ireneusz Juliusz, Melan Tomasz Piotr, Rzempała Artur Piotr, Sobczak Janusz Kazimierz, Wielogórski Maciej, Wojdyła Zdzisław Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wyrąbkiewicz Grażyna
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Modlińska Justyna, Wysocka Dawidowska Aleksandra
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sobiepan Janusz
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dawidowski Andrzej
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zając Krzysztof Stanisław
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górecki Adam Stefan

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 99 Truck Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000506875
  2. Ahl Sp. Z O.O., Strzelin − KRS 0000918102
  3. Air.k Sp. Z O.O., Puławy − KRS 0000721198
  4. Arka - Rail Consulting D. Trzciński, P. Kłusewicz Sp. J., Drawno − KRS 0000505383
  5. Atlas Energy Polska Ignasiak Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000849594
  6. Atlas Energy Polska Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000844623
  7. Benefit Business Sp. Z O.O., Zawiercie − KRS 0000356210
  8. Bj Capital Sp. Z O.O., Police − KRS 0000929759
  9. Bomi Investment Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000070245
  10. Brabax Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000970197
  11. Bud-pol Bis Sp. J. Piotr Śliwiński, Janusz Sobiepan, Szczecin − KRS 0000101417
  12. Bzn i Krzysztof Zając Spółka Komandytowa, Szczecin − KRS 0000797581
  13. Cargounit Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000161295
  14. Ciech Soda Polska S.A., Inowrocław − KRS 0000423633
  15. Ciech Sól Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000950727
  16. Cityglobe Soft Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000522130
  17. Concorde Trade New Africa Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000953272
  18. Dab Rail Sp. Z O.O., Strzelin − KRS 0000836473
  19. Dal-sol Sp. Z O.O., Frydrychowo − KRS 0000044975
  20. Dolnośląski Związek Pracodawców, Wrocław − KRS 0000284808
  21. Dom i Ogród Szadkowska - Melan Sp. J., Szczecin − KRS 0000959669
  22. Expandica Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000483548
  23. Ff Ae 1 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000856528
  24. Ff Ae 10 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000919652
  25. Ff Ae 2 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000856843
  26. Ff Ae 3 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000855939
  27. Ff Ae 4 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000911556
  28. Ff Ae 5 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000911544
  29. Ff Ae 8 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000932289
  30. Ff Ae 9 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000939788
  31. Fundacja Akademia Rolnicza W Szczecinie - 2010, Szczecin − KRS 0000134607
  32. Fundacja Dla Seniora, Police − KRS 0000560870
  33. Fundacja Hospicyjna Przystań, Świnoujście − KRS 0000405479
  34. Fundacja Księdza Jana Kazieczki Studnia Jakubowa, Szczecin − KRS 0000792911
  35. Fundacja Na Rzecz Rewitalizacji i Rozwoju Północnych Dzielnic Szczecina Północ, Szczecin − KRS 0000603397
  36. Fundacja Politechniki Warszawskiej, Warszawa − KRS 0000354395
  37. Fundacja Pomocy Transplantologii W Szczecinie, Szczecin − KRS 0000142480
  38. Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Warszawa − KRS 0000303048
  39. Fundacja Zachodniopomorski Klaster Naukowo-edukacyjny, Szczecin − KRS 0000564336
  40. Fundacja Zmiany Społecznej Studiumplus, Toruń − KRS 0000461820
  41. Gekko Business Group S.A., Szczecin − KRS 0000390240
  42. Gotech Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000171772
  43. Grafiti Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000443972
  44. Grupa Azoty Zakłady Chemiczne Police S.A., Police − KRS 0000015501
  45. Gt Rail Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000517024
  46. Home Sales Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000953193
  47. Id Holdco Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000911901
  48. Id Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000576639
  49. Inlex Biosolutions Sp. Z O.O., Puławy − KRS 0000695952
  50. Invest - Bud Bj Sp. Z O.O., Police − KRS 0000485414

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ab Inwestycje Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000229484
  2. Ab Ogrodzenia Sp. Z O.O., Police − KRS 0000621285
  3. Agencja Reklamowa Graf Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000131498
  4. Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., Warszawa − KRS 0000249823
  5. Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. W Koninie, Konin − KRS 0000053695
  6. Agueda Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000528507
  7. Arena Kraków S.A., Kraków − KRS 0000146404
  8. Armatura Kraków S.A. skrót Firmy: Armatura Kraków S.A., Kraków − KRS 0000068409
  9. Art.locum S.A., Łódź − KRS 0000291818
  10. Astra Tour Dalver Sp. Z O.O. Sp. J., Katowice − KRS 0000068266
  11. Automatika Usługi Kontrolno-pomiarowe Sp. Z O.O., Police − KRS 0000095833
  12. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  13. Bioenergetyka Zachodniopomorska Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000191095
  14. Bissmyk Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000064305
  15. Biuro Promocji Żeglugi Morskiej Bliskiego Zasięgu W Szczecinie, Szczecin − KRS 0000018443
  16. Biuro Techniczno Handlowe Hold Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Szczecin − KRS 0000021331
  17. Bracia Ludwińscy Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000130977
  18. Cargo Service Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Szczecin − KRS 0000102013
  19. Centrum Biznesu i Szkoleń Prestiż Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000089147
  20. Centrum Elektrotechnika Instalacje Serwis Sp. Z O.O., Police − KRS 0000050500
  21. Centrum Innowacji i Transferu Technologii Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000173449
  22. Centrum Logistyczne Gryf Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000070356
  23. Centrum Materiałów Budowlanych Sp. Z O.O., Police − KRS 0000457710
  24. Centrum Projektów Regionalnych - Inwestor S.A., Katowice − KRS 0000072805
  25. Ceri International Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000110890
  26. Certyfikacja Infrastruktury Transportu Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000349454
  27. Ciech Vitrosilicon S.A., Iłowa − KRS 0000043185
  28. Color Graf Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000293811
  29. Doker-port Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000035220
  30. Dolnośląska Zielona Dolina Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000713984
  31. Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000028640
  32. Dworzec Polski S.A., Warszawa − KRS 0000031090
  33. Eko Oil Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000346470
  34. Electromobility Poland S.A., Warszawa − KRS 0000651242
  35. Enea Logistyka Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000525547
  36. Enea Operator Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000269806
  37. Energoash Południe Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000499507
  38. Energoash Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000399017
  39. Exea Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000394866
  40. Fabryka Mechanizmów Samochodowych Polmo S.A., Szczecin − KRS 0000145935
  41. Fabryka Papieru Szczecin - Skolwin S.A., Szczecin − KRS 0000018418
  42. Fast Terminals Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000097741
  43. Federacja Stowarzyszeń Naukowo-technicznych Naczelna Organizacja Techniczna, Warszawa − KRS 0000052494
  44. Fundacja Bit Masters, Toruń − KRS 0000398815
  45. Fundacja Era Parowozów, Warszawa − KRS 0000241695
  46. Fundacja Grupy Azoty Police Na Rzecz Rozwoju Piłki Siatkowej, Police − KRS 0000463658
  47. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Polskiego Rolnictwa, Warszawa − KRS 0000143832
  48. Fundacja Pomoc Transportowcom, Warszawa − KRS 0000022612
  49. Fundacja Rozwoju Akademii Morskiej W Szczecinie, Szczecin − KRS 0000054999
  50. Fundacja Rozwoju Innowacji, Szczecin − KRS 0000117164

Powiązane przetargi (29 szt.):
  1. Montaż wyłącznika przeciwpożarowego prądu.
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" Spółka z o.o. w Warszawie Oddział Lubelski z siedzibą w Lublinie, Lublin
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    a) sporządzenie dokumentacji projektowej instalacji sterowniczej i montażu wyłącznika przeciwpożarowego prądu w budynku hali przeglądowo-naprawczej w Lublinie ul. Gazowa 6 w oparciu o:
    1) wizję lokalną obiektu,
    2) dane techniczne zawarte w protokole z przeprowadzonej inwentaryzacji instalacji elektrycznej w hali przeglądowo- naprawczej taboru kolejowego w Lublinie ul. Gazowa 6 - protokół dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Lublinie przy ul. Gazowej 4 pokój nr 108,
    3) ustalenia z Inwestorem (użytkownikiem obiektu)
    b) wykonanie robót instalacyjnych na podstawie dokumentacji projektowej.
    2. Wykonawca winien również sporządzić dokumentację projektową i wykonać roboty instalacyjne
    zgodnie z:
    a) ustawą z dnia 07.07.1994r Prawo budowlane (jedn. tekst Dz. U. z 2013r. poz.1409 z późn. zm),
    b) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719),
    c) ustawą o ochronie przeciwpożarowej z dnia 24.08.1991r (tekst jedn. Dz. U. z 2009r. Nr 178, poz.1380z późn. zm),
    d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r.w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr. 75, poz. 690 z późn. zm),
    e) PN-92/N-01256-01 Znaki bezpieczeństwa. Ochrona przeciwpożarowa, f) PKN -CEN/TS 54-14:2006 Systemy sygnalizacji przeciwpożarowej. Część 14. Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji i konserwacji.
  2. Budowa nowego toru oraz modernizacja toru 21A w hali na PPK EZT Łódź Kaliska
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" Sp. z o.o., Oddział Łódzki, z siedzibą w Łodzi, Łódź
    Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegającychna remoncie i odtworzeniu układu torowego wraz z siecią trakcyjną oraz remontem istniejącego kanału technicznego na torze 21A na Punkcie Przeglądów EZT - Stacja Łódź Kaliska.
  3. Wykonanie fundamentów pod podnośniki Kutrufa w hali napraw w istniejącym budynku w Białymstoku, ul. Kopernika 60 wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej na potrzeby zasilania podnośników Kutrufa.
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" Sp. z o.o. Oddział Podlaski z siedzibą w Białymstoku, Białystok
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu fundamentów pod podnośniki śrubowe Kutrufa w hali napraw zlokalizowanej w budynku w Białymstoku, ul. Kopernika 60 wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej na potrzeby zasilania podnośników zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarem robót .
    1 Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wykonananie wszystkich prac określonych w przedmiarze robót .
  4. Obsługa prawna
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Oddział Wielkopolski z siedzibą w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności zastępstw procesowych - reprezentowania Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i
    instytucjami, usług doradztwa prawnego w sprawach zastępstwa procesowego oraz do wykonywania pozostałych usług prawniczych związanych z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością..
  5. dostawa produktów rafinacji ropy naftowej
    Zamawiający: Przewozy Regionalne sp. z o.o. Oddział Małopolski z siedzibą w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest zakup produktów rafinacji ropy naftowej.

    Dostawy odbywać się maja na pisemne zamówienie kupującego, w okresie obowiązywania umowy.

    Miejsce dostawy Grupa magazynowa Sucha Beskidzka ul. Przemysłowa 134-200 Sucha Beskidzka
  6. Świadczenie usług doradztwa w zakresie odbiorów technicznych EZT.
    Zamawiający: Województwo Małopolskie, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa technicznego w zakresie odbioru technicznego elektrycznych zespołów trakcyjnych (dalej: EZT).
    2. Zamówienie składa się z dwóch części:
    1) Część 1. Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa technicznego w zakresie odbioru technicznego elektrycznych zespołów trakcyjnych, których dostawa nastąpi na podstawie Umowy dostawy taboru kolejowego do obsługi połączeń pasażerskich w aglomeracji krakowskiej zawartej z firmą Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. (dalej: Umowa dostawy EZT POIiŚ 7.3-42), która realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) na lata 2007-2013 - projekt nr POIiŚ 7.3-42 Zakup taboru do obsługi połączeń pasażerskich w aglomeracji krakowskiej, Zakres świadczonych usług obejmować będzie (w części 1): a) Współpracę w zakresie związanym z realizacją Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 oraz stałą konsultację w zakresie proponowanych rozwiązań. b) Weryfikację i opiniowanie dokumentów oraz dokumentacji przekazanej przez Dostawcę pojazdów. c) Kontrolę zgodności rzeczywistych parametrów, cech konstrukcyjnych, technologicznych, eksploatacyjnych, oznakowań i wyposażenia w zakresie zgodności z parametrami, cechami i oznaczeniami określonymi w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 oraz z obowiązującymi przepisami prawa. d) Kontrolę zgodności dokumentacji technicznej z wymogami określonymi w załączniku do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 oraz z obowiązującymi przepisami prawa. e) Kontrolę dokumentów umożliwiających dopuszczenie do eksploatacji EZT objętych zamówieniem. f) Udział w procesie kontroli produkcji EZT, przewidzianych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42. g) Udział w odbiorze technicznym i dokonanie odbioru technicznego oraz podpisanie protokołu odbioru technicznego w imieniu Zamawiającego dla każdego EZT (łącznie 10 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42. h) Udział w odbiorze końcowym i dokonanie odbioru końcowego oraz podpisanie protokołu odbioru końcowego w imieniu Zamawiającego dla każdego EZT (łącznie 10 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42. i) Reprezentowanie Zamawiającego przed właściwymi urzędami oraz podmiotami, w przypadku gdy jest to konieczne dla prawidłowej realizacji niniejszej umowy, na podstawie szczególnego pełnomocnictwa.
    2) Część 2. Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa technicznego w zakresie odbioru technicznego elektrycznych zespołów trakcyjnych, których dostawa nastąpi na podstawie Umowy dostawy fabrycznie nowych trójczłonowych pojazdów szynowych z napędem elektrycznym (EZT), przeznaczonych do obsługi kolejowych przewozów pasażerskich w ruchu wojewódzkim i międzywojewódzkim na terenie Województw: Świętokrzyskiego, Małopolskiego, Śląskiego i Podkarpackiego wraz z przeprowadzeniem szkoleń osób wskazanych przez Zamawiającego oraz ze świadczeniem usług serwisowych, utrzymaniowych i naprawczych zawartej z firmą NEWAG S.A. (dalej: Umowa dostawy EZT POIiŚ 7.1-47), która realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) na lata 2007-2013 - projekt POIiŚ 7.1-47 Zakup taboru kolejowego do połączeń międzywojewódzkich realizowanych przez Województwa: Małopolskie, Podkarpackie, Śląskie i Świętokrzyskie. Zakres świadczonych usług obejmować będzie (w części 2): a) Współpracę w zakresie związanym z realizacją Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 oraz stałą konsultację w zakresie proponowanych rozwiązań. b) Weryfikację i opiniowanie dokumentów oraz dokumentacji przekazanej przez Dostawcę pojazdów. c) Kontrolę zgodności rzeczywistych parametrów, cech konstrukcyjnych, technologicznych, eksploatacyjnych, oznakowań i wyposażenia w zakresie zgodności z parametrami, cechami i oznaczeniami określonymi w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 oraz z obowiązującymi przepisami prawa. d) Kontrolę zgodności dokumentacji technicznej z wymogami określonymi w załączniku do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 oraz z obowiązującymi przepisami prawa. e) Kontrolę dokumentów umożliwiających dopuszczenie do eksploatacji EZT objętych zamówieniem. f) Udział w procesie kontroli produkcji EZT, przewidzianych w umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47. g) Udział w odbiorze technicznym i dokonanie odbioru technicznego oraz podpisanie protokołu odbioru technicznego dla każdego EZT (łącznie 6 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47. h) Udział w odbiorze końcowym i dokonanie odbioru końcowego oraz podpisanie protokołu odbioru końcowego w imieniu Zamawiającego dla każdego EZT (łącznie 6 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47. i) Reprezentowanie Zamawiającego przed właściwymi urzędami oraz podmiotami, w przypadku gdy jest to konieczne dla prawidłowej realizacji niniejszej umowy, na podstawie szczególnego pełnomocnictwa.
  7. Świadczenie usługi doradztwa w zakresie odbiorów elektrycznych zespołów trakcyjnych.
    Zamawiający: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Kielce
    1. Przedmiotem zamówienia
    jest świadczenie usługi doradztwa w zakresie odbioru elektrycznych zespołów trakcyjnych (dalej: EZT) -
    w ilości 6 sztuk dla województwa świętokrzyskiego. 2. Świadczenie na rzecz zamawiającego usługi
    doradztwa technicznego w zakresie odbioru elektrycznych zespołów trakcyjnych, których dostawa
    nastąpi na podstawie Umowy dostawy fabrycznie nowych trójczłonowych pojazdów szynowych z
    napędem elektrycznym (EZT), przeznaczonych do obsługi kolejowych przewozów pasażerskich w ruchu
    wojewódzkim i międzywojewódzkim na terenie Województw: Świętokrzyskiego, Małopolskiego,
    Śląskiego i Podkarpackiego wraz z przeprowadzeniem szkoleń osób wskazanych przez zamawiającego
    oraz ze świadczeniem usług serwisowych, utrzymaniowych i naprawczych, zawartej z firmą NEWAG
    S.A. (dalej: Umowa dostawy EZT), która realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego
    Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) na lata 2007-2013 - projekt POIiŚ 7.1-47 -Zakup taboru kolejowego do połączeń międzywojewódzkich realizowanych przez Województwa: Małopolskie, Podkarpackie,
    Śląskie i Świętokrzyskie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
    4. Odbiory techniczne i końcowe pojazdów dokonywane będą zgodnie z treścią Umowy dostawy EZT.Protokoły odbioru technicznego i odbioru końcowego muszą być zgodne ze wzorami stanowiącymi
    załączniki nr 1 i 4 do Umowy dostawy EZT. Spełnienie określonych w załączniku nr 6 do Umowy
    dostawy EZT wymagań technicznych przez odbierane pojazdy powinno być potwierdzone w formie
    tabelarycznej - tj. do tabeli z wymaganiami technicznymi należy dodać dwie kolumny: spełnia / nie
    spełnia i dowód na spełnienie wymagania. (Dowód na spełnienie wymagania - np. karty i protokoły
    pomiarowe, aprobaty i certyfikaty techniczne, oświadczenie wiedzy Wykonawcy złożone na podstawie
    np. oględzin lub innych znanych mu faktów). 5. Potwierdzeniem dokonania odbiorów każdego z 6 EZT
    będzie dostarczenie zamawiającemu przez wykonawcę oryginałów czytelnie podpisanych protokołów
    odbioru technicznego i końcowego wraz ze wszystkimi załącznikami. Wszystkie protokoły winny być bez
    jakichkolwiek zastrzeżeń. Wykonawca przedłoży zamawiającemu każdorazowo protokół wraz
    załącznikami z przeprowadzonego odbioru w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty podpisania
    danego protokołu - dotyczy to wszystkich protokołów zarówno pozytywnych jak i negatywnych.
    Dostarczenie protokołu bez wymaganych załączników będzie równoznaczne z jego niedostarczeniem.
    Dostarczenie powyższych dokumentów będzie potwierdzane protokołem zdawczo-odbiorczym. 6. EZT
    zostanie uznany za odebrany tylko i wyłącznie wtedy, gdy protokoły z odbioru technicznego i końcowegonie będą zawierały jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający ma prawo do zapoznania się z
    przebiegiem i postępem prac i usług realizowanych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji
    przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek udzielania wyczerpujących informacji na każde
    żądanie zamawiającego, w formie przez niego określonej. 8. Z przedmiotu niniejszego zamówienia
    wyłączony jest odbiór monitorów i notebooków przeznaczonych do obsługi systemów przez
    zamawiającego, o których mowa w pkt. 103, Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia,
    stanowiącego załącznik nr 6 do Umowy dostawy EZT.
  8. Świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich wykonywanych na terenie województwa pomorskiego.
    Zamawiający: Województwo Pomorskie, Gdańsk
    Zadanie polega na wykonywaniu przez Przewozy Regionalne Sp. z o. o. przewozów kolejowych w okresie od dnia 28 czerwca 2014 roku do dnia 31 sierpnia 2014 roku na terenie województwa pomorskiego na linii komunikacyjnej Gdynia - Somonino - Kartuzy. Linia komunikacyjna Kartuzy - Gdynia Główna zaklasyfikowana jest jako Akceptowana, ale wymagająca monitorowania. Umowa zostanie zawarta z wybranym przewoźnikiem na wykonywanie przewozów kolejowych na odcinku Somonino - Kartuzy
  9. Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkoleniowej Szkolenie dla osób ubiegających się o licencję maszynisty przeznaczonej dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Olsztynie oraz w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego.
    Zamawiający: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie, Olsztyn
    Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkoleniowej Szkolenie dla osób ubiegających się o licencję maszynisty przeznaczonej dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Olsztynie oraz w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Olsztynie zostanie zrealizowana w ramach Projektu Zaplanuj swoją przyszłość, a dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego w ramach Projektu Czas na pracę. Powyższe Projekty są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Beneficjent Projektu Zaplanuj swoją przyszłość Miejski Urząd Pracy w Olsztynie. Beneficjent Projektu Czas na pracę Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Umowa na realizację zamówienia zostanie podpisana przez Miejski Urząd Pracy w Olsztynie we własnym imieniu oraz w imieniu i na rzecz Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Osoby skierowane na szkolenie będą posiadały aktualne badania lekarskie. Liczba osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 9 osób.
    Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Wykonawca wystawi odrębne faktury oraz sprawozdania finansowe na Miejski Urząd Pracy w Olsztynie oraz Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego odnoszące się do skierowanych przez dany Urząd osób bezrobotnych. Termin wykonania zamówienia maksymalnie 2 miesiące. Pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia lipiec 2014 roku.
  10. wycieczki turystyczno-krajoznawcze dla pracowników, emerytów i członków ich rodzin do Chorwacji i Bawarii
    Zamawiający: Przewozy Regionalne Spółka z o.o. Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych w Gdyni, Gdynia
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu autokarowych wycieczek turystyczno-krajoznawczych dla pracowników, emerytów i osób uprawnionych spółki Przewozy Regionalne Oddziału Pomorskiego z siedzibą w Gdyni do Chorwacji i Bawarii. Zamówienie stanowi trzy zadania: Zadanie 1 - Chorwacja maj Program wycieczki do Chorwacji 1.termin: 24.05 - 31.05.2014 2.przewidywana liczba uczestników - 48 osób 3.miejsce wyjazdu i powrotu Gdynia 4.program zwiedzania: Zamek Trakoscan - legendarny gród z otaczającym go parkiem. Split - Splitowaska starówka, Pałac Dioklecjana, Brama Północna, Westybul, Perystel, Katedra Św. Dujama Męczennika, Babtysterium. Trogir - Katedra Św. Wawrzyńca, Pałac Stafileo, Brama Lądowa, pałac Cipiko. Szybenik - Katedra Św, Jakuba, spacer uliczkami miasta - Loggia Miejska, Pałac Biskupi, domy dawnych światowych rodów. Zadar - romański Kościół Św. Symeona, Plac narodowy, Rotundy - Kościół Św. Donata, Katedra Św. Anastazji. Parku Narodowego Jezior Plitwickich Zagrzebi -Katedra Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny, Plac Św. Marka, Plac Bana Jelacica , wskazany dzień wolny na wypoczynek lub wycieczki fakultatywne 5. cena wycieczki od osoby winna zawierać: przejazd komfortowym autokarem, ubezpieczenie, opieka pilota, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, usługa przewodnika, opłata klimatyczna w Chorwacji, zakwaterowanie: 2 noclegi tranzytowe (1 tam i 1 powrót) w hotelach min. 2* w pokojach 2-osobowych, 5 noclegów w Chorwacji w pokojach 2-osobowych w hotelach min. 3*, wyżywienie: 7 śniadań i 7 obiadokolacji. Zadanie 2 - Chorwacja wrzesień, Program wycieczki do Chorwacji 1.termin: 13.09 - 20.09.2014 2.przewidywana liczba uczestników - 48 osób 3.miejsce wyjazdu i powrotu Gdynia 4.program zwiedzania: Zamek Trakoscan - legendarny gród z otaczającym go parkiem. Split - Splitowaska starówka, Pałac Dioklecjana, Brama Północna, Westybul, Perystel, Katedra Św. Dujama Męczennika,Babtysterium.
    Trogir - Katedra Św. Wawrzyńca, Pałac Stafileo, Brama Lądowa, pałac Cipiko. Szybenik - Katedra Św, Jakuba, spacer uliczkami miasta - Loggia Miejska, Pałac Biskupi, domy dawnych światowych rodów. Zadar - romański Kościół Św. Symeona, Plac narodowy, Rotundy - Kościół Św. Donata, Katedra Św. Anastazji. Parku Narodowego Jezior Plitwickich Zagrzebi -Katedra Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny, Plac Św. Marka, Plac Bana Jelacica wskazany dzień wolny na wypoczynek lub wycieczki fakultatywne, 5. cena wycieczki od osoby winna zawierać: przejazd komfortowym autokarem, ubezpieczenie, opieka pilota, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, usługa przewodnika, opłata klimatyczna w Chorwacji, zakwaterowanie: 2 noclegi tranzytowe (1 tam i 1 powrót) w hotelach min. 2* w pokojach 2-osobowych, 5 noclegów w Chorwacji w pokojach 2-osobowych w hotelach min. 3*, wyżywienie: 7 śniadań i 7 obiadokolacji. Zadanie 3 Bawaria i Oktoberfest, Program wycieczki do Bawarii 1.termin: 24.09 - 29.09.2014 2.przewidywana liczba uczestników - 48 osób 3.miejsce wyjazdu i powrotu Gdynia 4.program zwiedzania: Salzburg - pałac arcybiskupi, ogrody Mirabell, uliczka Getreidegasse - Dom Mozarta, Katedra Św. Ruprechta, Rezidenzplatz, pomnik i dom urodzenia Mozarta, Arcyopactwo Św. Piotra, spacer po starówce. Monachium - Dzielnica BW i Park Olimpijski, Przejazd na Błonia Teresy - święto ludowe OKTOBERFEST, wejście do namiotu piwnego z zarezerwowanymi miejscami do siedzenia , Hohenschwanga - zamek Neuschwanstein, zamek Ludwika II, Most Marii, przejście Wąwozem Pollatschlucht wśród wodospadów rzeki Pollat, Wizyta w miasteczku musicalowym Fussen - spacer po starówce położonej na tle skalistych szczytów. Przejazd na najwyższy szczyt - Zugspitze w okręgu Garnmisch-Partenkirchen -spacer po zimowej stolicy Niemiec, park zdrojowy, ulica Ludwigstrasse. 5.cena wycieczki od osoby winna zawierać: przejazd komfortowym autokarem, ubezpieczenie, opieka pilota, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, usługa przewodnika, zakwaterowanie: 5 noclegów w pokojach 2-osobowych w hotelach min. 2*, wyżywienie: 5 śniadań, 5 obiadokolacji i 1 obiad na Oktoberfest
  11. Świadczenie usług doradztwa technicznego
    Zamawiający: Województwo Podkarpackie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa technicznego w zakresie weryfikacji dokumentacji, kontroli procesu produkcji pod względem spełniania wymagań technicznych zawartych w opisach przedmiotu zamówienia na dostawy zespołów trakcyjnych, udziału w jazdach testowych i w odbiorach technicznych oraz odbiory końcowe niżej wymienionych zespołów trakcyjnych, zakupionych w ramach projektu Zakup pojazdów szynowych na potrzeby kolejowych przewozów osób w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, tj.: a) Dwuczłonowy zespół trakcyjny z napędem spalinowym - 1 szt. b) Dwuczłonowy zespół trakcyjny z napędem elektrycznym - 2 szt. c) Trójczłonowy zespół trakcyjny z napędem elektrycznym - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 i 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
  12. Zakup przez Województwo Małopolskie usług promocyjnych podczas przejazdu pociągiem na trasie Wadowice - Kraków w ramach ogólnopolskiej pielgrzymki papieskiej, odbywającej się w dniu 22 lipca 2013 r. realizowanej przez Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Krakowie.
    Zamawiający: Województwo Małopolskie, Kraków
    Zakup przez Województwo Małopolskie usług promocyjnych podczas przejazdu pociągiem na trasie Wadowice - Kraków w ramach ogólnopolskiej pielgrzymki papieskiej, odbywającej się w dniu 22 lipca 2013 r. realizowanej przez Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Krakowie.
  13. Dostawa środów czystości
    Zamawiający: Przewozy Regionalne sp. z o.o. Podkarpacki Zakład Przewozów Regionalnych w Rzeszowie, Rzeszów
    dostawa środków czystości w asortymencie i szcunkowej ilości określonej w załaczniku nr 4 Formularz cenowy do specyfikacji
  14. Oleje silnikowe do pojazdów szynowych
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Wielkopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia była dostawa olejów silnikowych, niezbędnych w eksploatacji pojazdów szynowych, w asortymencie i ilościach
    wskazanych w § 3 ust. 1 SIWZ.
  15. Wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych w Dęblinie
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" Spółka z o.o. w Warszawie Lubelski Zakład Przewozów Regionalnych w Lublinie, Lublin
    Wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych w Dęblinie ul. Dworcowa 1 z pojemnika 1100 litrów.
  16. Dostawa węgla
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" Sp.z o.o. Warmińsko-Mazurski Zakład Przewozów Regionalnych w Olsztynie, Olsztyn
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla w ilości 190 ton na okres grzewczy 2013/2014. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje zadania: Zadanie Nr 1: Dostawa węgla w ilości 160 ton do Sekcji Utrzymania Taboru w Iławie. Zadanie Nr 2: Dostawa węgla w ilości 30 ton do Sekcji Przewozów Pasażerskich w Ełku
  17. Usługi turystyczne
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o., Łódzki Zakład Przewozów Regionalnych, Łódź
    Przedmiotem zamówienia są usługi turystyczne polegające na zorganizowaniu krajowych i zagranicznych wycieczek zagranicznych.
  18. Usługa uruchomienia pociągów nadzwyczajnych w ramach cyklu wyjazdów pn. Pociągiem w Łódzkie.
    Zamawiający: Województwo Łódzkie, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na uruchomieniu czterech par pociągów nadzwyczajnych (tam/powrót) stanowiących
    własność Województwa Łódzkiego, kursujących poza rocznym rozkładem jazdy w okresie od podpisania umowy do 30 września 2013 r., w relacjach: 1. Łódź Kaliska -
    Płyćwia 2. Łódź Kaliska - Gomunice 3. Łódź- Skierniewice 4. Łódź Kaliska Radziwiłłów Mazowiecki w związku z planowanym w okresie letnim
    cyklem wyjazdów pn. Pociągiem w Łódzkie promujących ciekawe miejsca w regionie, jak również kolejowe pojazdy zmodernizowane przez Województwo Łódzkie w ramach projektów inwestycyjnych. Elektryczne zespoły trakcyjne do realizacji przedmiotu zamówienia zostaną przekazane Wykonawcy protokołem, którego
    wzór stanowi załącznik Nr 2 do Umowy. Zlecenie na uruchomienie poszczególnych pociągów nadzwyczajnych ze wskazaniem terminów ich kursowania Zamawiający przekaże Wykonawcy z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem. (wskazane w załączniku Nr 1 do umowy terminy kursowania pociągów, są terminami planowanymi). Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu umowy w całości lub w
    części innym podmiotom bez pisemnej zgody Zamawiającego. Zgoda taka będzie udzielona jeżeli wykonawca udowodni, iż podwykonawca przewozu posiada uprawnienia określone w pkt III.3.1). W dalszym zakresie podwykonawstwo jest dopuszczalne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie osób
    trzecich, które uczestniczą przy wykonaniu zamówienia. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z uruchomienia przez Wykonawcę poszczególnych pociągów wskazanych w Załączniku Nr 1 do niniejszej Umowy poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w części w terminie 7 dni przed planowanym ich uruchomieniem, bez
    ponoszenia kosztów z tego tytułu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 5 do SIWZ - projekt umowy
  19. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Przewozy Regionalne Sp. z o. o. Lubuski Zakład Przewozów Regionalnych, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, do magazynu Zamawiającego w Zielonej Górze. Szczegółowy opis asortymentu oraz ilości zawiera Formularz Cenowy.
  20. Wykonanie projektu budowlanego oraz rozbiórka budynku biurowego w Kędzierzynie-Koźlu
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Opolski Zakład Przewozów Regionalnych, Opole
    Wykonanie projektu budowlanego na rozbiórkę budynku biurowego, dwukondygnacyjnego, wyłączonego z eksploatacji w Kędzierzynie-Koźlu dz. Nr 897/16 wraz z uzyskaniem pozwolenia budowlanego na jego wyburzenie. Rozbiórka budynku biurowego
  21. Dostawa wody gazowanej i niegazowanej w butelkach 1,5l typu PET dla Przewozy Regionalne sp. z o. o. - Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych, Wrocław
  22. Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych (tonerów , tuszy i kaset barwiących)do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Przewozy Regionalne sp. z o.o. Świętokrzyski Zakład Przewozów Regionalnych w Kielcach, Skarżysko-Kamienna
  23. Pełnienie obsługi prawnej na rzecz Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Śląski Zakład Przewozów Regionalnych, Katowice
  24. Dostawa materiałów piśmiennych oraz artykułów biurowych
    Zamawiający: "Przewozy Regionalne" spółka z o.o. Kujawsko-Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  25. świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich wykonywanych na liniach komunikacyjnych: 1. Somonino - Kartuzy w okresie 30 czerwca 2012 roku - 31 sierpnia 2012 roku- pn. Kartuzy 2. Chojnice / Bytów - Kościerzyna - Gdynia Główna - Sopot 7-8 lipca 2012 roku pn. Transcassubia
    Zamawiający: Samorząd Województwa Pomorskiego, Gdańsk
  26. Usługi lodołamania na rzecz Urzędu Morskiego w Szczecinie w terminie od 30 stycznia 2010 roku do 28 lutego 2010 roku.
    Zamawiający: Urząd Morski w Szczecinie, Szczecin
  27. Lodołamanie na torze wodnym Świnoujście - Szczecin, w terminie grudzień 2010 rok - luty 2011 rok.
    Zamawiający: Urząd Morski w Szczecinie, Szczecin
  28. Odbudowa stałego znaku nawigacyjnego Dalba 44
    Zamawiający: Urząd Morski w Szczecinie, Szczecin
  29. Rozbudowa Przedszkola Publicznego nr 11 w Policach
    Zamawiający: Urząd Miejski w Policach, Police

Inne osoby dla Pachis (2 osoby):