Kogo reprezentuje osoba

Panek Marek

w KRS

Marek Panek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Marek
Nazwisko:Panek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 57 lat
Miejscowości:Mszana Dolna (Małopolskie), Poręba Wielka (Małopolskie), Rabka-zdrój (Małopolskie)
Przetargi:3 w aktualnych firmach, 15 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bitel Maria, Filipiec Małgorzata, Filuś Bernard, Kubowicz Anna, Luberda Jerzy, Mazgaj Roma Magdalena, Rutkowska Topinek Krystyna Maria, Skoczyńska Grażyna, Stróżyńska Krystyna Józefa, Szafran Karnecka Iwona Maria, Wyrzuc Barbara Wiesława, Zimoląg Janusz Władysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójtowicz Piotr
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzezińska Aneta, Duchnik Roman, Krzysztofiak Edward, Matoga Wanda Kazimiera, Przybyło Ewa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Podmokły Edyta Monika
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Byrtek Paweł Janusz, Dłużewska Małgorzata Helena, Garus Magdalena Anna, Garus Paweł Stanisław, Kopytek Artur Kazimierz, Kopytek Maciej Paweł, Kowalcze Maciej, Kowalewska Aneta Maria, Mąkowski Marek, Palarczyk Robert Wojciech
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baran Michał, Gruszczyk Andrzej Wojciech, Krzysztofiak Edward, Mąkowski Marek, Marszalik Monika, Matlęga Andrzej, Mazur Andrzej Mikołaj, Modrzejewska Potaczek Agnieszka Helena, Przybyło Ewa, Radzięta Marcin, Róg Antoni, Skolarus Mrózek Katarzyna Marta, Smaga Krzysztof Jan, Stożek Józef, Urbańska Marta Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Popiela Miłosz Mateusz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jarosz Urszula, Korwel Teresa, Korwel Łukasz, Myśliwy Eligiusz, Ostrowski Władysław, Ponicka Maria, Ptak Piotr, Świder Bogumiła Edyta, Wierzba Krzysztof, Wójtowicz Stanisław, Woszczyna Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Źrubek Anna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Byrtek Paweł Janusz, Dłużewska Małgorzata Helena, Garus Magdalena Anna, Garus Paweł Stanisław, Kopytek Artur Kazimierz, Kopytek Maciej Paweł, Kowalcze Maciej, Kowalewska Aneta Maria, Mąkowski Marek, Palarczyk Robert Wojciech

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Auto-moto-klub Limanowa, Limanowa − KRS 0000146544
  2. Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000144235
  3. Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bochnia − KRS 0000716493
  4. Europejska Sieć Organizacji Pozarządowych, Nowy Sącz − KRS 0000562971
  5. Forum Gmin Beskidu Wyspowego, Mszana Dolna − KRS 0000625665
  6. Fundacja Rozwoju Regionu Rabka, Rabka-zdrój − KRS 0000045823
  7. Fundacja Wspierania Rozwoju Lokalnego Inicjatywa, Mszana Dolna − KRS 0000242886
  8. Gminny Klub Sportowy Orkan W Niedźwiedziu, Niedźwiedź − KRS 0000045358
  9. Gorczański Oddział Związku Podhalan Im. Władysława Orkana W Gminie Niedźwiedź, Poręba Wielka − KRS 0000355006
  10. Gorczańskie Wody Termalne Sp. Z O.O., Poręba Wielka − KRS 0000293046
  11. Górna Raba Sp. Z O.O., Mszana Dolna − KRS 0000212716
  12. Human/technology Institute Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000480814
  13. Instytut Współpracy Rozwojowej Mover, Kraków − KRS 0000661417
  14. Kancelaria Prawa Gospodarczego Adam Rakszawski i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Rabka-zdrój − KRS 0000279637
  15. Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Wieliczka − KRS 0000278401
  16. Kpg Księgowość Sp. Z O.O., Rabka-zdrój − KRS 0000432812
  17. Krajowe Forum Dyrektorów Zakładów Oczyszczania Miast, Zielona Góra − KRS 0000026436
  18. Meco System Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000077136
  19. Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. Z O.O., Limanowa − KRS 0000393958
  20. Miejski Zakład Wodociagów i Kanalizacji Sp. Z O.O. W Myślenicach, Myślenice − KRS 0000180698
  21. Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa, Mszana Dolna − KRS 0000077620
  22. Ochotnicza Straż Pożarna W Niedźwiedziu, Niedźwiedź − KRS 0000044425
  23. Ochotnicza Straż Pożarna W Skawie, Skawa − KRS 0000011501
  24. Ogólnopolski Związek Pracodawców Rehabilitacji Dziecięcej, Ameryka − KRS 0000330112
  25. Polski Związek Wspierania Biznesu, Rabka-zdrój − KRS 0000556589
  26. Rabczańskie Stowarzyszenie Turystyczne W Rabce, Rabka-zdrój − KRS 0000052171
  27. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej W Mszanie Dolnej, Mszana Dolna − KRS 0000002423
  28. Sanatorium Cegielski Sp. Z O.O., Rabka-zdrój − KRS 0000579883
  29. Skawa Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000263293
  30. Sport Myślenice Sp. Z O.O., Myślenice − KRS 0000334608
  31. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Przyjazna Ziemia Limanowska, Limanowa − KRS 0000251264
  32. Stowarzyszenie Nasz Region, Kamienica − KRS 0000037338
  33. Stowarzyszenie Świętego Mikołaja, Rabka-zdrój − KRS 0000031852
  34. Stowarzyszenie Wspierania Osób Psychicznie Chorych Egida, Kasina Wielka − KRS 0000260386
  35. Stowarzyszenie Związek Limanowian W Limanowej, Limanowa − KRS 0000032776
  36. Śląskie Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowe Im. Dr Adama Szebesty W Rabce - Zdroju Sp. Z O.O., Rabka-zdrój − KRS 0000444064
  37. Technar Dystrybucja Sp. Z O.O., Józefosław − KRS 0000107264
  38. Uzdrowisko Rabka S.A., Rabka Zdrój − KRS 0000068470
  39. Zakład Gospodarki Komunalnej W Tymbarku Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Podłopień − KRS 0000445986
  40. Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Rabka-zdrój − KRS 0000170072
  41. Zakłady Komunalne Sp. Z O.O., Rabka-zdrój − KRS 0000156990
  42. Ziemia Limanowska - To Lubię, Limanowa − KRS 0000547822

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000097875
  2. Assurance Service For Management Systems Sp. Z O.O., Wodzisław Śląski − KRS 0000403114
  3. Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Trojanowice − KRS 0000309875
  4. Enea Wytwarzanie S.A., Świerże Górne − KRS 0000060541
  5. Gardia Broker Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000089465
  6. Kpg Gospodarka Sp. Z O.O., Rabka Zdrój − KRS 0000358397
  7. Lubelski Węgiel Bogdanka S.A., Bogdanka − KRS 0000004549
  8. Mawo - System Marek Makieła Artur Kopytek Sp. J., Kraków − KRS 0000073896
  9. Nova Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000078915
  10. Ośrodek Szkoleniowo-wypoczynkowy Jaga Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Muszyna − KRS 0000094151
  11. Pg Auditors Sp. Z O.O., Rabka-zdrój − KRS 0000482890
  12. Polski Związek Funduszy Pożyczkowych, Warszawa − KRS 0000373870
  13. Polskie Stowarzyszenie Funduszy Pożyczkowych, Szczecin − KRS 0000175763
  14. Profinet Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000184068
  15. Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej - Sp. Z O.O. W Muszynie, Muszyna − KRS 0000028842
  16. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Wadowicach S.A. Likwidacyjnej, Wadowice − KRS 0000089986
  17. Spółdzielnia Inwalidów Chałupnik Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000174050
  18. Szkuner Sp. Z O.O., Władysławowo − KRS 0000289941
  19. Tauron Ekoserwis Sp. Z O.O., Rożnów − KRS 0000041661
  20. Technar Sp. Z O.O., Mikołów − KRS 0000222408
  21. Turbo Myjnie Sp. Z O.O., Rabka-zdrój − KRS 0000383545
  22. Zakład Gospodarki Komunalnej Łososina Sp. Z O.O., Łososina Dolna − KRS 0000715802

Powiązane przetargi (18 szt.):
  1. Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie miasta Rabka-Zdrój
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania, pn.: „Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie miasta Rabka-Zdrój”.

    Szczegółowy zakres prac zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz z Załącznikami do niniejszych Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: IWZ).
  2. Usuwanie awarii na sieci kanalizacji sanitarnej eksploatowanej przez Górna Raba sp. z o.o.
    Zamawiający: "Górna Raba" Sp. z o.o., Mszana Dolna
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej eksploatowanej przez Górna Raba sp. z o.o.
    Powyższe prace będą miały na celu przywrócenie funkcjonalności danego fragmentu sieci do stanu sprzed awarii oraz zapewnienie poprawnego funkcjonowania sieci kanalizacyjnej. Całkowita długość sieci kanalizacyjnej objętej przetargiem na terenie eksploatowanym przez Górna Raba Sp. z o.o. (Gminy: Mszana Dolna, Niedźwiedź, Lubień, Pcim, Tokarnia, Wiśniowa, Raba Wyżna oraz Miasto Mszana Dolna) wynosi 343,95 km.
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
    1. wymianę rurociągów kanalizacyjnych,
    2. wymianę i naprawę studni,
    3. czyszczeniu rurociągów i studni kanalizacyjnych,
    4. wymianę włazów,
    5. wykonywanie monitoringu rurociągów,
    6. roboty ziemne wraz z zabezpieczeniem wykopu,
    7. odwodnieniu terenu podczas wykonywania prac ziemnych,
    8. porządkowanie terenu po robotach ziemnych,
    9. próby szczelności instalacji,
    10. okresowe przepompowywanie ścieków na odcinkach wyłączonych z eksploatacji
    11. inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia

    Warunki prowadzenia prac:
    1. Prace wykonywane będą na czynnej sieci kanalizacji sanitarnej.
    2. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usunięcia awarii w czasie nieprzekraczającym 24 godzin po zgłoszeniu przez zamawiającego. Zgłoszenie awarii będzie odbywało się poprzez telefon kontaktowy wskazany przez Wykonawcę.
    3. Przystąpienie do usunięcia awarii polegać będzie m.in. na rozpoznaniu zakresu awarii
    w miejscu jej wystąpienia, zabezpieczenie przed negatywnymi skutkami jej oddziaływania oraz oznakowanie i zabezpieczenie miejsca awarii, jak również inne niezbędne na tym etapie prace (w zależności od charakteru awarii).
    4. Usunięcie awarii musi nastąpić w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia awarii. W terminie tym Wykonawca zgłasza pisemnie poprzez faks lub email do Zamawiającego gotowość odbioru usunięcia danej awarii.
    5. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu prac przestrzegać przepisów
    i zasad bhp.
    6. Urządzenie placu budowy wykonawca wykona we własnym staraniu i na własny koszt.
    7. Wszelkie zgody i pozwolenia, których uzyskanie będzie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać we własnym staraniu i na własny koszt.
    8. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania na swój koszt (bez praw ich zwrotu od Zamawiającego) wszystkich prac towarzyszących, potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
    a) dojazdu, przyjazdu na miejsce realizacji umowy, jego pobytu w terenie objętym zamówieniem,
    b) zajęcia pasów drogowych, działek i ustawienia odpowiedniego oznakowania zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu i przepisami bhp,
    c) wyłączenia odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z czynnej eksploatacji poprzez ich zakorkowanie i ewentualne pompowanie ścieków zabezpieczające przed ich nadmiernym spiętrzaniem,
    d) utylizacji odpadów - wszelkie odpady powstałe w związku z usunięciem awarii zostaną przez Wykonawcę zutylizowane lub zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
    e) prac porządkowych, polegających na wykończeniu miejsca usuwania awarii w sposób estetyczny i funkcjonalny względem otoczenia oraz przywróceniu terenu do stanu pierwotnego.
    9. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłową organizację i bezpieczeństwo podczas prac związanych z usuwaniem awarii, a także prawidłowe zabezpieczenie miejsca w/w prac w całym okresie trwania realizacji umowy tj. od dnia przystąpienia do usunięcia awarii, aż do przekazania prac i spisania protokołu odbioru robót.
    10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
    UWAGA: W przypadku nie wystąpienia awarii w okresie trwania umowy, Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń od Zamawiającego z tego tytułu.
  3. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym, w latach 2015 - 2016
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta i gminy Rabka - Zdrój w sezonie zimowym 2015 - 2016. Zimowe utrzymanie dróg (dalej: ZUD) obejmuje wykonanie czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni. Zamówienie podzielone jest na Części. Zakres prac jest opisany dla poszczególnych Części. Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązuje się do 24 - ro godzinnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania robót objętych umową. Wykonawca musi zapewnić ciągły kontakt telefoniczny z Zamawiającym. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania środków łączności telefonicznej dla komunikowania się pracownika Urzędu Miejskiego w Rabce - Zdroju - Koordynatora ZUD lub jego zastępcę, z kierowcami pracującymi w terenie. Do odśnieżania oraz usuwania śliskości mogą być stosowane wyłącznie maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych. 3.2. Wykaz zadań dla poszczególnych Części stanowiących przedmiot zamówienia: 3.2.1. Część I: Zimowe utrzymanie dróg, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta Rabka-Zdrój. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część I Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie: a) dróg wraz z drogami bocznymi, b) poboczy, c) osiedli: Orkana, Chopina, Szebesty, Traczykówka, Słoneczna Skarpa, Słoneczne, Zagroda w Chabówce (za tunelem PKP) - boczna ul. Za Rabą, d) zatok parkingowych: przy ul. Parkowej łącznie z parkingiem przy Kościele Św. Teresy, koło Poczty przy ul. Orkana, plac BUS ul. Jana Pawła II, przy Szkole Muzycznej - przy ul. Jana Pawła II, przy ul. Zakopiańskiej, przy ul. Orkana, osiedla Słoneczna Skarpa, przy ul. Słonecznej, przy Cmentarzu Komunalnym Zabornia, parkingi przy ul. Piłsudskiego; a) zatok BUS: przy ul. Jana Pawła II, przed dworcem PKP w Chabówce, b) postoju TAXI, c) terenów gminnych, d) placu targowego Rynek, Wykaz ulic oraz terenów zimowego utrzymania wg Załącznika do SIWZ Wykaz ulic - dla Części I 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni ulic na obsługiwanych trasach i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o występujących zjawiskach, 5 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. 3. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części I: 1 piaskarka z pługiem - min. 2 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. 3 ciągnik z pługiem oraz rozsypywacz - min. 2 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.2. Część II: Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, na terenie miasta Rabka-Zdrój. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część II 2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych oraz pozostałych terenów, na terenie miasta Rabka-Zdrój zgodnie z Załącznikiem do SIWZ - Wykaz chodników oraz ciągów pieszych. Wykaz chodników, ciągów pieszych wg Załącznika do SIWZ Wykaz chodników i ciągów pieszych - dla Części II 3. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni na obsługiwanych trasach i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o występujących zjawiskach, 5 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. 4.Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części II: 1 pługopiaskarka przeznaczona do utrzymania chodników - min. 2 szt. 2 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania chodników) z pługiem wraz z rozsypywaczem - min. 2 szt. Dopuszczalna masa całkowita sprzętu przewidzianego dla części II nie może przekroczyć 5 ton. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. 5. Standardy utrzymania chodników oraz ciągów pieszych: Chodniki oraz ciągi piesze powinny być odśnieżone do 3 godzin po wystąpieniu zjawiska atmosferycznego (opady śniegu, gołoledź, szron, szadź, lodowica, śliskość pośniegowa) w taki sposób aby zapewnić ciągłą komunikację pieszą. Dodatkowo w ramach niniejszego postępowania (do 3 godz.) należy oczyścić z zalegającego śniegu (między chodnikiem, a jezdnią) wszystkie dojścia do przejść dla pieszych. Odśnieżanie miejsc trudno dostępnych, np.: przy barierach, zatokach autobusowych, parkingach, zejściach, schodach, itp. należy prowadzić ręcznie. Śnieg zalegający na zatoce autobusowej powinien być w całości wywieziony lub zepchnięty w miejsce nie utrudniające ruchu pieszym i zmotoryzowanym. Wejścia na przejścia dla pieszych należy utrzymać na szerokości min. przejścia dla pieszych. Zamawiający zabrania składowania śniegu i lodu na terenach zieleni miejskiej. Odstąpienie od standardu utrzymania chodników oraz ciągów pieszych może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych (zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania alejek i chodników) po uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.2.3. Część III: Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie DZIELNICY SŁONE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część III Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg bocznych, dojazdowych do osiedli na terenie Dzielnicy Słone: a) ul. Poniatowskiego od mostu na potoku Słonka przy wyciągu Maciejowa, łącznie z mostem; b) boczna ul. Poniatowskiego - do DW Wiosna; c) do Mlekodaja; do Domagały; d) ul. Zgody; e) Aleja Tysiąclecia od Beskidu w górę; f) ul. Gorczańska; g) ul. Gorczańska - Bydłoniówka; h) ul. Gorczańska pozostałe rozwidlenia drogi; i) ul. Wójtowiczowa; j) Miśkowcówka do ostatnich zabudowań; k) ul. Rabskich; l) rola Ogielówka, Sołtysówka, Zającówka, Jurcowa, Krężelówka; ł) Plaskówka, Ślusarczykowa, Filasówka, do Rogowca; m) ul. Polna od skrzyżowania z Gorczańską; n) Osiedle Luberdówka I, Luberdówka II; o) boczna ul. Poniatowskiego: do nr 76 a, do nr 90 a, do nr 268; p) boczna ul. Wójtowiczowej; r) Szkoła Podstawowa nr 3 - dojazd od ulicy Poniatowskiego; s) boczna Poniatowskiego do Dewajtisu w górę koło Słonki; t) boczna ul. Poniatowskiego do nr 259 a; Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części III: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.4. Część IV: Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie DZIELNICY ZARYTE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część IV Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie chodnika oraz drogi boczne, dojazdowe do osiedli: a) droga do Oczyszczalni Ścieków i Sortowni Surowców Wtórnych (podjazd od przejazdu kolejowego do drogi krajowej Nr 28 utrzymanie na czarno); b) Michałówka; c) Rapaczówka Górna i Rapaczówka Dolna I, Rapaczówka Dolna II; Rapaczówka (szlak niebieski); d) Janowa, Janowa II, Panoskowa; e) Śmietanowa; f) Folwark (do Łopatowskiego); g) Osiedle Morgi; h) droga do Kościoła oraz Za Torem do mostu włącznie; i) droga do Cmentarza Parafialnego wraz z parkingiem; j) Osiedle Gackówka; k) Osiedle Biernatówka do ostatnich zabudowań, l) chodnik wraz z poboczem wzdłuż drogi krajowej nr 28 Zator - Jasło; ł) do potoku Lubońskiego; m) Ferdułówka, Dział, n) do Polczakówki; o) Królówka - od mostu w kierunku Królówki do granic lasu; p) teren wokół Szkoły Podstawowej nr 4; Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części IV: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.5. Część V: Zimowe utrzymanie na terenie SOŁECTWA PONICE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część V Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie Sołectwa Ponice: a) Pod Polanę (od pętli autobusowej); b) Pankówka; Gładyszówka; Pstrągówka; Leśniówka; c) Gawłówka, Gwiżdzówka, Krupówka; d) Bacówka, Madejówka, Gajdówka; e) Spyrkówka, Ryplówka; Liskówka, Świdrówka; f) Mardłówka, Kapłonówka, Miśkowcówka; g) Skawskówka; Dulańskówka, Filasówka, h) Bąckówka, Worówwka; i) Worwowo koło szkoły łącznie z placem i parkingiem; Worwowo do budynku nr 101 C; j) Sempówka, Bydłoniówka do p. Augustynów, Katrynówka; k) Sołtysówka (Górna) koło Plebanii, Sołtysówka; l) droga do cmentarza, Czuptówka wraz z bocznymi, Luberdówka, Twarogówka; ł) parking przy Kościele, Rola Na potok do nr 218; m) dojazd do garażu OSP Ponice; n) chodniki na terenie Sołectwa Ponice; o) Teren koło kapliczki na Sołtysówce od strony wjazdu do P. Chudej; p) Szkoła Podstawowa w Ponicach dojazd od drogi powiatowej; r) Kuśmierka do granic administracyjnych Ponic w kierunku Traczykówki wraz z bocznymi; Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części V: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.6. Część VI: Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie SOŁECTWA RDZAWKA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część VI Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie Sołectwa Rdzawka: a) Sołtysia Dolina do zakopianki, boczne Sołtysiej Doliny (do Czupty, do Wróbli, do Filasów), Magierówka; b) Stachnikówka, Srokówka, Srokówka boczna do Kubińskiego Józefa, Cieślówka; c) Zającówka, Dudkówka; d) Rusnakówka; Papieżówka; e) Loskówka, Polakówka, Nogówka; f) Kościelniakówka, Kubanówka, Cieligówka, Starmachówka, Leśniakówka; g) Kowalczykówka, Zygadówka, Piłatówka, Lutwinówka, Ziembówka, Piątkówka, Kowalówka; h) droga Rdzawka Polakówka - Obidowa (stacja paliw przy zakopiance); i) boczne drogi do Obidowej; j) do Twaroga, Buloskówka wraz z bocznymi, Szczerbówka, Zarembek, Rolówka; k) chodniki na terenie Sołectwa Rdzawka; l) plac przy OSP Rdzawka, ł) droga do cmentarza wraz z parkingiem; m) parking przy Kościele; n) Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce - dojazd od drogi powiatowej. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części VI: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.7. Część VII: Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych oraz chodników na terenie SOŁECTWA CHABÓWKA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część VII Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg gminnych oraz chodników na terenie Sołectwa Chabówka i Role: a) Możdżeniówka, Wydrowa, Głowaczowa; b) Zagrody, Kroczkowa; c) Kaczmarczykowa, Lachówka; d) Jędrochowa, Worwowa, Łęgi; e) Zembalowa, Palarzowa I i Palarzowa II, Buksowa od wiaduktu do tunelu; f) droga do Skawy (do granicy Gminy Rabka-Zdrój); g) osiedle za ekranami przy Zakopiance - Rola Kaczmarczykowa do p. Krauzowiczów; h) droga do Kościoła wraz z parkingiem; i) droga do p. Musiał wzdłuż Skansenu; j) wjazd do Przedszkola wraz z parkingiem; k) Łęgi od wiaduktu do p. Pniaczków (za Skansenem); l) osiedle Kilińskiego (za ekranami wzdłuż Zakopianki); ł) wjazd do OSP Chabówka; m) utrzymanie wszystkich przejazdów kolejowych w ciągach dróg gminnych na terenie Sołectwa polegające na odśnieżeniu oraz posypaniu środkami uszorstniającymi (tzw. utrzymanie na czarno) na odcinku ok. 10,0 m od osi przejazdu w obydwu kierunkach - nie dotyczy przejazdu kolejowego w ciągu DW 958 Chabówka - Czarny Dunajec; n) chodniki na terenie Sołectwa Chabówka; o) chodnik wzdłuż budynku nr 256 koło Przedszkola (za barierkami), chodnik wzdłuż Szkoły Podstawowej - odśnieżanie ręczne! Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części VII: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.8. Część VIII: Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Rabka-Zdrój - ul. Bystra, ul. Gilówka, Kapicówka, Garncarska, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część VIII Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności następujących dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój: - ul. Bystra; - osiedle przy ul. Bystra dojazd od ul. Kilińskiego; - ul. Gilówka wraz z wszystkimi ulicami bocznymi; - ul. Kapicówka; - ul. Garncarska wraz z bocznymi; - chodnik przy ul. Kilińskiego (DK 47 - zakopianka) Zabornia - wiadukt Chabówka. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich, Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części VIII: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko - ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie!
  4. Odbiór odpadów komunalnych z Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdrój
    Zamawiający: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych mokrych /za 1 m3/ z Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdrój. Oferta powinna uwzględniać następujące warunki: odbiór odpadów komunalnych mokrych /za 1 m3/ przez okres 12 miesięcy przy założeniu, że ilość odpadów wytwarzanych to 623 m3 /średnia roczna/, nieodpłatne udostępnianie pojemników: 240 l ok. 14 szt., 1100 l ok. 14 szt., odbiór odpadów - raz w tygodniu, okres trwania umowy - 12 miesięcy
  5. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym, w latach 2014 - 2015 - II postępowanie
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta i gminy Rabka - Zdrój w sezonie zimowym, w latach 2014 - 2015.
    Zimowe utrzymanie dróg (dalej: ZUD) obejmuje wykonanie czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni.
    Zamówienie podzielone jest na Części.
    Zakres prac jest opisany dla poszczególnych Części.
    Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązuje się do 24 - ro godzinnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania robót objętych umową.
    Wykonawca musi zapewnić ciągły kontakt telefoniczny z Zamawiającym.
    Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania środków łączności telefonicznej dla komunikowania się pracownika Urzędu Miejskiego w Rabce - Zdroju - Koordynatora ZUD lub jego zastępcę, z kierowcami pracującymi w terenie.
    Do odśnieżania oraz usuwania śliskości mogą być stosowane wyłącznie maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych.
  6. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Rabka-Zdrój
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Rabka-Zdrój, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zmian.), zapisami uchwały Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia
    2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz uchwałami w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rabka-Zdrój - Uchwała nr LV/369/14 Rady Miejskiej w Rabce-Zdroju z dnia 29 października 2014 r. oraz w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - Uchwała nr LV/370/14 Rady Miejskiej w Rabce-Zdroju z dnia 29 października 2014 r.
  7. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Rabka-Zdrój - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia uzupełniającego na: odbiór
    i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Rabka-Zdrój - zamówienie uzupełniające.
    - odpady segregowane (plastik, metal, szkło, opakowania wielomateriałowe) - 34 Mg,
    - zmieszane odpady komunalne i pozostałe - 65 Mg.
  8. Odbiór odpadów komunalnych z Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdrój
    Zamawiający: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych mokrych /za 1 m3/ z Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdrój. Oferta powinna uwzględniać następujące warunki: odbiór odpadów komunalnych mokrych /za 1 m3/ przez okres 12 miesięcy przy założeniu, że ilość odpadów wytwarzanych to 760 m3 /średnia roczna/, nieodpłatne udostępnianie pojemników: 240 l ok. 14 szt., 1100 l ok. 14 szt., odbiór odpadów - raz w tygodniu, okres trwania umowy - 12 miesięcy
  9. Opróżnianie koszy i wywóz śmieci na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2014 roku
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:
    Opróżnianiu koszy ulicznych typu Retro na śmieci o poj. 35 l, w ilości ok. 340 szt. zlokalizowanych na terenie miasta Rabka-Zdrój oraz w Sołectwach: Ponice, Rdzawka i Chabówka, wywozu śmieci wraz z uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy.
    Przedmiot zamówienia obejmuje tereny położone na obszarze miasta i gminy Rabka-Zdrój z wyłączeniem Parku Zdrojowego przy ul. Orkana.
    Do zakresu prac wykonywanych w ramach przedmiotu zamówienia wchodzić będą następujące czynności:
    -opróżnianie koszy ulicznych,
    -zbiórka porzuconych śmieci wokół koszy (luzem lub w workach),
    -zbiórka i wywóz worków z odpadami komunalnymi zebranymi przez pracowników do prac interwencyjnych skierowanych przez Urząd Miejski w Rabce-Zdroju,
    -bieżący drobny remont koszy na śmieci (przykręcenie wiaderka, prostowanie konstrukcji),
    -montaż koszy w miejscu uszkodzonych (kosze dostarcza Zamawiający wg potrzeb).
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
  10. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Rabka-Zdrój - 3 postępowanie
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Rabka-Zdrój, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zmian.), zapisami uchwały Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/397/12 z dnia 2 lipca 2012 r. - Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz uchwałami w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rabka-Zdrój - Uchwała nr XXXIII/198/13 Rady Miejskiej w Rabce-Zdroju z 28 lutego 2013 r. oraz w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - Uchwała nr XXXIII/199/13 Rady Miejskiej w Rabce-Zdroju z dnia 28 lutego 2013 r.
  11. Odprowadzanie ścieków z budynku Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej, przy ul. Fabrycznej 6.
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Limanowej, Limanowa
    Odprowadzanie ścieków z budynku Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej, przy ul. Fabrycznej 6.
  12. Opróżnianie koszy i wywóz śmieci na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2013 roku
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:
    Opróżnianiu koszy ulicznych typu Retro na śmieci o poj. 35 l, w ilości ok. 320 szt. zlokalizowanych na terenie miasta Rabka-Zdrój oraz w Sołectwach: Ponice, Rdzawka i Chabówka, wywozu śmieci wraz z uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy.
    Przedmiot zamówienia obejmuje tereny położone na obszarze miasta i gminy Rabka-Zdrój z wyłączeniem Parku Zdrojowego przy ul. Orkana.
    Do zakresu prac wykonywanych w ramach przedmiotu zamówienia wchodzić będą następujące czynności:
    - opróżnianie koszy ulicznych,
    - zbiórka porzuconych śmieci wokół koszy (luzem lub w workach),
    - bieżący drobny remont koszy na śmieci (przykręcenie wiaderka, prostowanie konstrukcji),
    - montaż koszy w miejscu uszkodzonych (kosze dostarcza Zamawiający wg potrzeb).
  13. 52/2013
    Zamawiający: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór nieczystości stałych z terenu nieruchomości zarządzanej przez Zamawiającego w Rabce - Zdrój przy ul. Nowy Świat 15. Wywóz pojemnika 240 litrów dwa razy w tygodniu i opróżnienie pojemnika KP7 na zgłoszenie.
  14. Utrzymanie czystości oraz utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Rabka-Zdrój w 2012 r.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości oraz utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Rabka-Zdrój w 2012 r.

    Do zakresu prac wykonywanych w ramach oczyszczania miasta wchodzić będą następujące czynności:
    - opróżnianie koszy ulicznych z terenów objętych niniejszym postępowaniem,
    - ręczne sprzątanie terenów centrum miasta,
    - utrzymanie deptaka koło Kawiarni Zdrojowa,
    - koszenie traw na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój,
    - pielęgnacja żywopłotów.

    Szczegółowy zakres utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój zawiera Szczegółowa Specyfikacja utrzymania czystości oraz utrzymania zieleni na terenie Miasta i Gminy Rabka-Zdrój w 2012 r. będąca załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  15. Odprowadzanie ścieków z budynku Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej, przy ul. Fabrycznej 6
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Limanowej, Limanowa
    Odprowadzanie ścieków z budynku Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej, przy ul. Fabrycznej 6
  16. Kompleksowe zimowe utrzymanie przejezdności na terenie miasta Rabka-Zdrój
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta Rabka - Zdrój w miesiącach: luty, marzec, kwiecień 2011 r.
    Zimowe utrzymanie przejezdności obejmuje wykonanie czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni.
    Wykonawca zobowiązuje się do 24 - ro godzinnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania robót objętych umową.
    Sposób kontaktu z Wykonawcą telefonicznie.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie:
    - zatok autobusowych,
    - poboczy,
    - osiedla: Orkana, Chopina, Szebesty, Traczykówka, Słoneczna Skarpa, Słoneczne,
    - zatoki parkingowe: przy ul. Parkowej, koło Poczty, plac BUS ul. Jana Pawła II,
    ul. Zakopiańska, ul. Orkana,
    - plac targowy Rynek,
    - droga Rabka - Ponice (do pętli),
    - droga Ponice - Rdzawka,
    - droga Rdzawka Polakówka - Obidowa (stacja paliw przy zakopiance),
    - droga gminna Chabówka - Skawa (od wiaduktu kolejowego do granicy Skawy)
    - ulice i tereny zgodnie z Załącznikiem nr 1

    Wykaz ulic i terenów zimowego utrzymania wg Załącznika nr 1 Wykaz ulic na terenie Rabki objętych Akcją Zimową
  17. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta Rabka-Zdrój w sezonie zimowym 2009/2010,
    Zamawiający: Urząd Miasta Rabka-Zdrój, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta Rabka - Zdrój w sezonie zimowym 2009/2010.
    Zimowe utrzymanie dróg obejmuje wykonanie czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni w sezonie zimowym 2009/2010.
    Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie:
    - zatok autobusowych,
    - poboczy,
    - osiedla: Orkana, Chopina, Szebesty, Traczykówka, Słoneczna Skarpa, Słoneczne,
    - zatoki parkingowe: przy ul. Parkowej, koło Poczty, plac BUS ul. Jana Pawła II,
    ul. Zakopiańska, ul. Orkana,
    - plac Rynek,
    - droga Rdzawka Polakówka - Obidowa (stacja paliw przy zakopiance)
    - ulice i tereny zgodnie z Załącznikiem nr 10

    Wykaz ulic i terenów zimowego utrzymania wg Załącznika nr 10 Wykaz ulic na terenie Rabki objętych Akcją Zimową w sezonie zimowym 2009/2010

    Zakres prac obejmuje w szczególności:
    1/ przygotowanie materiałów i sprzętu,
    2/ odśnieżanie,
    3/ zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, zwłaszcza w obrębie podjazdów i skrzyżowań,
    4/ monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni ulic na obsługiwanych trasach i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o występujących zjawiskach,
    5/ wywóz śniegu na podstawie pisemnego zlecenia od Zamawiającego.

    Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego:
    1/ piaskarka z pługiem - min. 2 szt.
    2/ koparko-ładowarka - min. 1 szt.
    3/ pług wirnikowy - min. 1 szt.
    4/ wywrotki - min. 1 szt.
    5/ ciągnik z pługiem oraz rozsypywacz - min. 2 szt.

    Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  18. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym 2008/2009
    Zamawiający: Urząd Miasta Rabka-Zdrój, Rabka-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym 2008/2009.
    Zimowe utrzymanie dróg obejmuje wykonanie czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni w sezonie zimowym 2008/2009.
    Zamówienie podzielone jest na Części.